Maar in het laatste deel, met de hoge wanden.. daar krijg ik het niet voor elkaar om de drifts aan elkaar te koppelen hoor. Hoe doe je dat dan? Of geluk hebben met Frenzy bij die laatste boxes?R-utger schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:49:
Speel zelf met auto driftmaar een nsc moet wel lukken zonder genaaid te worden.
Gebruik een lvl 3 glider.
Had net bijna een nsc, op de laatste paar meter na… (rode Shell) combo 117x.
Ow excuus, wou het net even checken, maar was in de war met Vanilla LakeBBBrt schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:21:
[...]
Maar in het laatste deel, met de hoge wanden.. daar krijg ik het niet voor elkaar om de drifts aan elkaar te koppelen hoor. Hoe doe je dat dan? Of geluk hebben met Frenzy bij die laatste boxes?
Op Frappe lukt mij het ook niet echt…
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
@BBBrt de reguliere frappe snowland is een van de moeilijkste tracks om een NSC run te doen… Met een level 5 super moet je ook nog wel het nodige geluk hebben.
Deze man heeft het voor elkaar gekregen, maar voor mij geldt dat ik het ook niet eenvoudig voor elkaar krijg.
YouTube: Nonstop Combo on N64 Frappe Snowland | Ranked Cup | Mario Kart Tour
Deze man heeft het voor elkaar gekregen, maar voor mij geldt dat ik het ook niet eenvoudig voor elkaar krijg.
Ik vind de kart ook wel verschil maken. Met Blue Turbo Birdo lvl 6 zou ik iets meer punten krijgen (kan hem zelfs level 7 maken en max uncappen) dan met Jet Cruiser lvl 5, ze hebben beide dezelfde skill, maar toch maak ik met Jet Cruiser veel makkelijker turbo boosts.
@BBBrt
Een nsc heb ik daar ook (nog) niet gehaald. Het filmpje van @Tootoo geeft wel aan dat het mogelijk is. Een lvl6 glider is ook weer makkelijker dan een glider van een minder hoog lvl. Zoals @texelonia ook aangeeft is de kart ook van belang. Als je verschillende items hebt loont het soms om verschillende combinaties uit te proberen zodat je een zo hoog mogelijke score hebt. Soms kan dat ene puntje per actie net het verschil maken.
Een nsc heb ik daar ook (nog) niet gehaald. Het filmpje van @Tootoo geeft wel aan dat het mogelijk is. Een lvl6 glider is ook weer makkelijker dan een glider van een minder hoog lvl. Zoals @texelonia ook aangeeft is de kart ook van belang. Als je verschillende items hebt loont het soms om verschillende combinaties uit te proberen zodat je een zo hoog mogelijke score hebt. Soms kan dat ene puntje per actie net het verschil maken.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Knap hoor! Ik vind het erg moeilijk om mijn combo vast te houden daar.Tootoo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:08:
@BBBrt de reguliere frappe snowland is een van de moeilijkste tracks om een NSC run te doen… Met een level 5 super moet je ook nog wel het nodige geluk hebben.
Ah, maar ik ben dus niet gek! Haha. Ik moet misschien wat meer van dat soort filmpjes kijken, want ik had de sneeuwpoppen nooit echt in beeld als combo-materiaal. Ik vond ze vooral irritant
Zo kwam ik er ook pas kort geleden achter dat pilonnetjes je lekker kunnen helpen...
Anyway, ik heb mijn score met een paar honderd punten verbeterd, terwijl ik 2e werd. Nog even die perfecte ronde neerzetten en dan kan ik Crappy Snowland achter me laten...
Anyway, ik heb mijn score met een paar honderd punten verbeterd, terwijl ik 2e werd. Nog even die perfecte ronde neerzetten en dan kan ik Crappy Snowland achter me laten...
Volgens mij elke keer als deze track voorbij komt dan irriteren we ons er aan
Als je hier zoekt op deze track dan klagen we er flink over!
Hier had ik niet goed gekeken: ik had nog een red b dasher op level 6 ipv een level 7 super kart. Toevallig ook een tripple frenzy met lucky 7, banaan en coin. Maar ook weer geen NSC, maar met 2k erbij vind ik het wel goed zo.
Hier had ik niet goed gekeken: ik had nog een red b dasher op level 6 ipv een level 7 super kart. Toevallig ook een tripple frenzy met lucky 7, banaan en coin. Maar ook weer geen NSC, maar met 2k erbij vind ik het wel goed zo.
Ach, ik vind het dan weer een leuke baan, nsc is een uitdaging maar te doen, die baan mag elke tour terugkomen. Nou ja elke tour is wellicht iets overdreven.
En een goeie glider helpt natuurlijk.
Ik baal vooral dat ik als 2e over de finish kwam bij mijn topscore.
Dus ik mag nog ff doorgrinden, mijn nr2 in de ranked is zich hard aan het verbeteren...
Ik baal vooral dat ik als 2e over de finish kwam bij mijn topscore.
In dat geval, als je nog een groene shell over hebt, richt hem op een piranha plant op RMX Choco, achterwaarts kan het ook met red shells. (wellicht bekend, wellicht ook niet en werkt tevens op allerlei andere trees, pylonnen, sneeuwpoppen, pinguins, goombas etc, zelfs op vijandelijke bananen als het goed is)BBBrt schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:26:
Ah, maar ik ben dus niet gek! Haha. Ik moet misschien wat meer van dat soort filmpjes kijken, want ik had de sneeuwpoppen nooit echt in beeld als combo-materiaal. Ik vond ze vooral irritantZo kwam ik er ook pas kort geleden achter dat pilonnetjes je lekker kunnen helpen...
erutangiS
Tussen de nummer 6 die ik ben en de nummer 3 zit 1500 punten. Welke baan heb ik de kans op de grootste verbetering nog ?
:strip_exif()/f/image/vNgZ1wCimbR8wpxJS7AKyEmz.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb eventueel nog 5 tickets voor een dubbele uncap voor een driver, kart en glider.
De eerste baan van week 2 is in ieder geval klaar:
:strip_exif()/f/image/FnXTNglkrfqiayKYGc6Y8wCv.jpg?f=fotoalbum_large)
Dubbele coin en banaan Frenzy.
:strip_exif()/f/image/vNgZ1wCimbR8wpxJS7AKyEmz.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb eventueel nog 5 tickets voor een dubbele uncap voor een driver, kart en glider.
:strip_exif()/f/image/FnXTNglkrfqiayKYGc6Y8wCv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door bennieeee op 16-08-2021 08:55 ]
Mooie score zeg op baan 1 van week twee!!bennieeee schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 07:51:
Tussen de nummer 6 die ik ben en de nummer 3 zit 1500 punten. Welke baan heb ik de kans op de grootste verbetering nog ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks verwacht zelfs dat er nog wel meer in zit. Niet veel maar een kleine 1/2 duizend wel.MetalSonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:50:
[...]
Mooie score zeg op baan 1 van week twee!!
Hopelijk hoef ik niet aan de pijp te trekken voor een driver aan baan 3 maar volstaat dit.
@MetalSonic Ik heb zo’n gevoel dat je daar veel meer kan pakken, vooral met dry bowser tov mijn driver. Ik gebruik zelf black yoshi (wel 1190 vs 980, maar jouw kart en glider zijn veel beter) en ik heb daar maar een coin en bananen frenzy en heb bijna 43k.
[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 16-08-2021 15:26 ]
Dat is ongeveer mijn totaal voor de hele cup
Ik sta zowaar derde, dus op promotie, en ik heb nog wat te sprokkelen op Frappe.
Ik vrees dat de huidige 4 en 5 nog over me heenwalsen, maar wie weet kom ik een weekje in Tier 41
Ik sta zowaar derde, dus op promotie, en ik heb nog wat te sprokkelen op Frappe.
Ik vrees dat de huidige 4 en 5 nog over me heenwalsen, maar wie weet kom ik een weekje in Tier 41
Met een triple coin is mijn score nog wat hoger natuurlijk. Onderschat de impact van basepoints niet. We gaan het zien. Track een wordt volgende week denk ik mijn muntjes verzamel track.Cache schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:25:
@MetalSonic Ik heb zo’n gevoel dat je daar veel meer kan pakken, vooral met dry bowser tov mijn driver. Ik gebruik zelf black yoshi (wel 1190 vs 980, maar jouw kart en glider zijn veel beter) en ik heb daar maar een coin en bananen frenzy en heb bijna 43k.
Wat een heerlijke score en wat een top baan.MetalSonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:20:
[Afbeelding]
Nog niet zon dikke score zoals @Vozzemaar ik ben er blij mee. Double coin + banaan
Deze was met slechts 1 coin Frenzy en zonder nsc:
:strip_exif()/f/image/j5VCXmgRVXXpBQvIXC5B4IS8.jpg?f=fotoalbum_large)
Samen met die score van bijna 34k eerder vandaag op DK Summit zijn dit 2 echt leuke tracks.
Misschien een stomme vraag hoor maar waarom beginnen jullie al met de nieuwe ranking? Ik bedoel, je kunt toch tot sint juttemus je huidige scores proberen te verbeteren? Anders heb je volgende week niks meer te doen... 
Hier nog maar 250 punten voorsprong. Gaat spannend worden. Ik zou niet zo snel weten waar ik punten kan pakken...
Hier nog maar 250 punten voorsprong. Gaat spannend worden. Ik zou niet zo snel weten waar ik punten kan pakken...
Haha goede vraag hoor. Ik vraag het mijzelf ook wel eens af. Voor mij is het antwoord dat ik echt ben uitgekeken op de huidige tracks..pjot1 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:21:
Misschien een stomme vraag hoor maar waarom beginnen jullie al met de nieuwe ranking? Ik bedoel, je kunt toch tot sint juttemus je huidige scores proberen te verbeteren? Anders heb je volgende week niks meer te doen...
Btw @pjot1 post eens een overzicht van je score per track. Misschien zie ik nog wat
Nette scores hoor @pjot1 Hoop dat t genoeg is! Snap overigens ook niet zo goed waarom je al aan week 2 zou beginnen, tenzij je al weet dat je geen tickets gaat uitgeven misschien...
Zelf ook wel een spannende week, hoop dat ik 'm met santa net over de streep heb getrokken met een cb frenzy gevolgd door een dubbele coin
Anders ook nog wel wat ruimte op track 3 maar die vind ik echt belachelijk saai. Is t al woensdag?
Zelf ook wel een spannende week, hoop dat ik 'm met santa net over de streep heb getrokken met een cb frenzy gevolgd door een dubbele coin
![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door edzon op 16-08-2021 17:49 ]
Knappe scores met die items. Ik heb het vergeleken met mijn scores en dan “doorgerekend via een schatting” op je bruikbare items. Ik zie geen verbeter mogelijkheden. Heeel misschien 500-1000 op track een maar dat is het dan ook wel.pjot1 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:35:
@MetalSonic
M'n plaatjes bij m'n praatjes.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Plek 7 en lager zijn bots en geen partij.
Santa bowser ruilen voor twee he items van mij?edzon schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:46:
Nette scores hoor @pjot1 Hoop dat t genoeg is! Snap overigens ook niet zo goed waarom je al aan week 2 zou beginnen, tenzij je al weet dat je geen tickets gaat uitgeven misschien...
Zelf ook wel een spannende week, hoop dat ik 'm met santa net over de streep heb getrokken met een cb frenzy gevolgd door een dubbele coinAnders ook nog wel wat ruimte op track 3 maar die vind ik echt belachelijk saai. Is t al woensdag?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Thanks @edzon en @MetalSonic! Waar een vakantie wel niet goed voor was.
Alles was sowieso met een dubbele coin frenzy en ik dacht zelf ook dat er bij Vanilla Lake misschien nog ietsiepietsie te halen valt maar dat moet dan ook echt een triple coin frenzy zijn wat niet meevalt met een lvl3 driver... Maar de aanhouder wint natuurlijk.
Nee precies, maar jouw basepoints zijn hoger dan die van mij.MetalSonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:32:
[...]
Met een triple coin is mijn score nog wat hoger natuurlijk. Onderschat de impact van basepoints niet. We gaan het zien. Track een wordt volgende week denk ik mijn muntjes verzamel track.![]()
![]()
![]()
Cache schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:29:
[...]
Nee precies, maar jouw basepoints zijn hoger dan die van mij.
:strip_exif()/f/image/t4VnZzGP5HWh6c3b2lwMchDg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EGJcUXCJmnicMfobTw9wR2Ce.jpg?f=fotoalbum_large)
Jij bent toch Henkie?
Want die driver is een stuk hoger. Belangrijkste item qua punten vergelijken imo. Mja maakt niet uit verder. Ik zie wel of ik er nog wat meer uit kan halen.
Nog zin om te grinden voor de triple coin? ;-)pjot1 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:11:
Thanks @edzon en @MetalSonic! Waar een vakantie wel niet goed voor was.Alles was sowieso met een dubbele coin frenzy en ik dacht zelf ook dat er bij Vanilla Lake misschien nog ietsiepietsie te halen valt maar dat moet dan ook echt een triple coin frenzy zijn wat niet meevalt met een lvl3 driver... Maar de aanhouder wint natuurlijk.
Klopt ik ben Henkie, maar vergeet je kart en glider niet. Het verschil tussen gezamenlijke punten van onze kart en glider is groter dan het verschil tussen onze drivers.MetalSonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jij bent toch Henkie?
Want die driver is een stuk hoger. Belangrijkste item qua punten vergelijken imo. Mja maakt niet uit verder. Ik zie wel of ik er nog wat meer uit kan halen.
Daarnaast heb je op deze RT track een jump boost plus kart en een coin glider, beiden beduidend betere skills dan die van mijn kart en glider. Ik heb daarentegen wel een lvl 7 kart, dus daar pak ik wat meer bonus punten qua base points. Echter is dat maar een super en deze krijgt een lagere punten bonus dan jouw HE lvl 6 kart (1.2 multiplier tegenover 1.25 multiplier over alle punten). En zoals gezegd Bowser shell tegenover double bob-ombs.
Ik bedoel maar te zeggen: komop! Er zit meer in!
Edit: ik moet hier ook deels op terugkomen omdat je kart 490 heeft ipv 595. Dat zag ik niet goed door de cirkel die je erop had gezet. 🙈
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 16-08-2021 20:58 ]
@MetalSonic : er zit zeker nog wel wat meer in
Met heel veel grinden zou 43k mogelijk zijn.
@pjot1 : de reden om mij reeds te focussen op de volgende ranked is omdat ik wil weten wat er met m'n huidige items mogelijk is om zo een goede afweging te kunnen maken waar ik eventueel zou moeten upgraden. Ik kan dan relatief makkelijk inschatten wat een upgrade aan extra punten zou kunnen doen en of een upgrade zinvol is zodra ik de scores van m'n tegenstanders zie.
De huidige ranked blijft erg spannend:
:strip_exif()/f/image/hCVk1TiEsjvuSq0D4b60OtZj.jpg?f=fotoalbum_large)
Slechts 500 punten, maar ik heb alles ingezet wat kon. Het lijkt wel of hij/zij mij ook in de ranked heeft. Elke actie leidt tot een tegenreactie. Zou dus zo kunnen dat deze persoon tot het laatste moment wacht. Dan ben ik wel gezien.
Gelukkig blijft de Daily Selects mij prima gezind. In drie dagen 4 HE driver tickets. Nu wel blut, maar erg welkom. Ik heb er alleen deze en volgende ranked niet veel aan
@MrOleo : lukt het met de ACR? Lekker bezig hoor! Ik zie echt ongelooflijke scores op de korte banen. Hoe?!
@pjot1 : de reden om mij reeds te focussen op de volgende ranked is omdat ik wil weten wat er met m'n huidige items mogelijk is om zo een goede afweging te kunnen maken waar ik eventueel zou moeten upgraden. Ik kan dan relatief makkelijk inschatten wat een upgrade aan extra punten zou kunnen doen en of een upgrade zinvol is zodra ik de scores van m'n tegenstanders zie.
:strip_exif()/f/image/hCVk1TiEsjvuSq0D4b60OtZj.jpg?f=fotoalbum_large)
Slechts 500 punten, maar ik heb alles ingezet wat kon. Het lijkt wel of hij/zij mij ook in de ranked heeft. Elke actie leidt tot een tegenreactie. Zou dus zo kunnen dat deze persoon tot het laatste moment wacht. Dan ben ik wel gezien.
Gelukkig blijft de Daily Selects mij prima gezind. In drie dagen 4 HE driver tickets. Nu wel blut, maar erg welkom. Ik heb er alleen deze en volgende ranked niet veel aan
@MrOleo : lukt het met de ACR? Lekker bezig hoor! Ik zie echt ongelooflijke scores op de korte banen. Hoe?!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ja en nee, ik wil altijd 1e worden dus ik hou het wel sterk in de gaten. En dat vind ik gelijk het mooie van MKT, de spanning die soms heerst. Ik wil ook altijd een superieure score neerzetten voor de items die ik heb. Meestal lukt het wel aardig en als ik het echt niet red, dan gooi ik er tickets tegenaan. Voor nu heb ik nog 5 pointscap tickets die ik nog eventueel op de Ribbon Rider maar die gooi ik liever op de Macharon voor volgende week. Pas als ik weer achter kom te staan is het dus weer alle hens aan dek!MetalSonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:20:
[...]
Nog zin om te grinden voor de triple coin? ;-)
@Vozze
Bij mij is dat ook bijna altijd het geval, die tegenreacties. Heb je net wat geüpgrade en ben je blij met de score, Bam!
Waar baseer je eigenlijk je inschatting op? Aantal acties, aantal tracks of iets anders?
Bij mij is dat ook bijna altijd het geval, die tegenreacties. Heb je net wat geüpgrade en ben je blij met de score, Bam!
Waar baseer je eigenlijk je inschatting op? Aantal acties, aantal tracks of iets anders?
@Vozze
... Ik zag dat ik sterke items had deze tour op de meeste banen, dus ik ben idd maar eens met een serieuze top100 poging begonnen. Je gaat zelf anders ook niet verkeerd, nr50 in de tussenstand vandaag.
Behalve Mario circuit 1/Baby luigi (147 acties, boombox, coin frenzy) haal je volgens mij net zulke hoge scores als mij op die kleine banen.
Ik heb als voordeel dat ik niet voor de ranked cup hoef te strijden. Oef, wat een close strijd heb je daar: 106.000, 500 voorsprong. Succes.
Behalve Mario circuit 1/Baby luigi (147 acties, boombox, coin frenzy) haal je volgens mij net zulke hoge scores als mij op die kleine banen.
Ik heb als voordeel dat ik niet voor de ranked cup hoef te strijden. Oef, wat een close strijd heb je daar: 106.000, 500 voorsprong. Succes.
erutangiS
Haha ik weet dat het goed bedoeld isCache schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Klopt ik ben Henkie, maar vergeet je kart en glider niet. Het verschil tussen gezamenlijke punten van onze kart en glider is groter dan het verschil tussen onze drivers.![]()
Daarnaast heb je op deze RT track een jump boost plus kart en een coin glider, beiden beduidend betere skills dan die van mijn kart en glider. Ik heb daarentegen wel een lvl 7 kart, dus daar pak ik wat meer bonus punten qua base points. Echter is dat maar een super en deze krijgt een lagere punten bonus dan jouw HE lvl 6 kart (1.2 multiplier tegenover 1.25 multiplier over alle punten). En zoals gezegd Bowser shell tegenover double bob-ombs.
Ik bedoel maar te zeggen: komop! Er zit meer in!
Ik ben benieuwd hoe mijn poule vanaf woensdag is. Bijna..
Spannende week. In elk geval zeker van top twee. Ik zal duimen voor je dat je eerste wordt.Vozze schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:32:
@MetalSonic : er zit zeker nog wel wat meer inMet heel veel grinden zou 43k mogelijk zijn.
[Afbeelding]
@pjot1 : ik zou het eigenlijk op aantal acties moeten doen, maar van de ranked kan ik nog een beetje onthouden welke frenzies ik had.
Voor de volgende ranked weet ik dat op baan 1 en 2 beide nog wel 2 tot 3k extra zonder upgrades mogelijk is, maar dan moet veel meezitten. Ik reken dan op ongeveer 3k extra voor een driver upgrade en zo'n 2k voor een kart en glider upgrade. Grofweg he.
@MrOleo : haha, laat dat nu net de baan zijn waar ik me helemaal op stuk bijt. Zojuist 6k erbij door een run met alleen een boomboxfrenzy. Zoals jij laat zien is daar meer mogelijk, maar dan moet alles wel goed vallen. Ook je scores op de banen met Donkey Kong zijn errug netjes hoor. Ik had op DK Pass een triple Giant Banana Frenzy, maar ik kom niet eens in de buurt. Het helpt mij wel enorm om te bepalen waar wat mogelijk is
@MetalSonic : zeker spannend. Het maakt het wel erg leuk zo. En bedankt!
Voor de volgende ranked weet ik dat op baan 1 en 2 beide nog wel 2 tot 3k extra zonder upgrades mogelijk is, maar dan moet veel meezitten. Ik reken dan op ongeveer 3k extra voor een driver upgrade en zo'n 2k voor een kart en glider upgrade. Grofweg he.
@MrOleo : haha, laat dat nu net de baan zijn waar ik me helemaal op stuk bijt. Zojuist 6k erbij door een run met alleen een boomboxfrenzy. Zoals jij laat zien is daar meer mogelijk, maar dan moet alles wel goed vallen. Ook je scores op de banen met Donkey Kong zijn errug netjes hoor. Ik had op DK Pass een triple Giant Banana Frenzy, maar ik kom niet eens in de buurt. Het helpt mij wel enorm om te bepalen waar wat mogelijk is
@MetalSonic : zeker spannend. Het maakt het wel erg leuk zo. En bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Vozze op 16-08-2021 21:07 ]
@Vozze Yep die boombox moet net vallen, maar dan is die baan zo kort, zie dan nog maar eens een coinfrenzy erbij te krijgen.:)Vozze schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:06:
Oh dat is wel een flink verschil ja op DK Pass. Nadeel van 3x Giant Banana frenzy is dat de bananen volgens mij op een gegeven moment gewoon weer verdwijnen en niet zo veel meer toevoegen, dat maakt het wat minder goed om alleen die frenzy te hebben.
Mijn run was daar perfect (op een blue shell na
erutangiS
@Vozze
Toch snap ik je niet helemaal, je weet toch nooit wat je tegenstanders doen volgende week? Dus kan je van te voren toch nooit inschatten waar je eventueel tickets voor nodig hebt. Ik wacht tijdens de 1e ranking altijd af wat de 2e gaat worden en aan de hand daarvan items tickets geven zodat je er 2 weken wat aan hebt.
Toch snap ik je niet helemaal, je weet toch nooit wat je tegenstanders doen volgende week? Dus kan je van te voren toch nooit inschatten waar je eventueel tickets voor nodig hebt. Ik wacht tijdens de 1e ranking altijd af wat de 2e gaat worden en aan de hand daarvan items tickets geven zodat je er 2 weken wat aan hebt.
@pjot1 : dat maakt toch ook niet uit?
Wanneer ik nu voor m'n gevoel maximale scores neerzet voor volgende week, dan kan ik gaan kijken wat m'n tegenstanders doen. Knallen die daar met 20k overheen, dan weet ik ook dat ik veel tickets moet inzetten.
Dat weet ik niet wanneer ik niet weet wat mogelijk is op de tracks. Met het risico meer tickets in te zetten dan noodzakelijk. En hoe eerder je begint met spelen op die tracks, hoe beter je een gevoel hebt wat maximaal mogelijk is. Daarnaast heb je door meer te spelen, meer kans op een betere score. Althans, zo denk ik erover
En wanneer ik voor week 1 tickets in moet zetten, kijk ik uiteraard ook welke in week 2 nuttig kunnen zijn om het effect te maximaliseren, maar dat maakt voor het verhaal niet uit.
Wanneer ik nu voor m'n gevoel maximale scores neerzet voor volgende week, dan kan ik gaan kijken wat m'n tegenstanders doen. Knallen die daar met 20k overheen, dan weet ik ook dat ik veel tickets moet inzetten.
Dat weet ik niet wanneer ik niet weet wat mogelijk is op de tracks. Met het risico meer tickets in te zetten dan noodzakelijk. En hoe eerder je begint met spelen op die tracks, hoe beter je een gevoel hebt wat maximaal mogelijk is. Daarnaast heb je door meer te spelen, meer kans op een betere score. Althans, zo denk ik erover
En wanneer ik voor week 1 tickets in moet zetten, kijk ik uiteraard ook welke in week 2 nuttig kunnen zijn om het effect te maximaliseren, maar dat maakt voor het verhaal niet uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Vozze op 17-08-2021 07:24 ]
Mezelf opgewerkt naar plek 4. Fingers crossed dat het genoeg is
@Vozze
Ahhh duidelijk zo! Zo zie je maar dat iedereen er weer anders over denkt.
Hier gaat het echt heel spannend worden. Al 2 dagen 250 punten verschil. Zie verder ook geen beweging dus ik hoop echt dat dit genoeg is.... Nog ruim 14,5 uur en dan weten we het. Verder tel ik niet af.
Hier gaat het echt heel spannend worden. Al 2 dagen 250 punten verschil. Zie verder ook geen beweging dus ik hoop echt dat dit genoeg is.... Nog ruim 14,5 uur en dan weten we het. Verder tel ik niet af.
Dat wordt vannacht dus weer af en toe even spiekenpjot1 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:21:
@Vozze
Gewoon niet slapen?MetalSonic schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:24:
[...]
Dat wordt vannacht dus weer af en toe even spieken![]()
Kan ook, hele nacht door grinden voor triple coin op elke baan
Ja!MetalSonic schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Kan ook, hele nacht door grinden voor triple coin op elke baan![]()
![]()
![]()
Misschien wel een beetje kort dag...
Ik zou denk ik nog wat uit track twee kunnen halen maar ik ben Frappe helemaal zat. Net goedkoop Gears 5 gekocht dus die ga ik checken. En dan zie ik het morgen ochtend wel.
Succes voor wie er nog voor gaat vanavond!!
Succes voor wie er nog voor gaat vanavond!!
Pff, een hoop close fights in de ranked deze week. Hopelijk houd iedereen zijn plekkie vast! Suc6 
Vorige tour dus in 2 weken 1 HE ticket gekocht (en 2 HE kart tickets genegeerd, dus 3 in de shop in 2 weken), met driver ticket in de tiershop beide weken.
Deze week, geen HE in de tiershop:
Dag 1: glider
Dag 2: -
Dag 3: driver
Dag 4: -
Dag 5: driver
Dag 6: kart + driver
Dag 7: kart
Totaal 6 tickets. n = 1, dus nog geen conclusies, maar ik zie wel wat verschil.
Nog even terugkomend hierop:MrOleo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:21:
Ik ben benieuwd naar de daily shop de komende dagen. De afgelopen 2 weken was zo een drama qua HE tickets, dat ik gewoon maar 1 item heb kunnen kopen in 2 weken...
Ik ben benieuwd of dat te maken heeft met het HE driver ticket in de tier shop, dat dat op een of andere manier gerelateerd is in de hoop dat spelers 3k extra uitgeven..
Vorige tour dus in 2 weken 1 HE ticket gekocht (en 2 HE kart tickets genegeerd, dus 3 in de shop in 2 weken), met driver ticket in de tiershop beide weken.
erutangiS
Vorige week met 2 tickets in de ts geen enkele ticket in de ds, deze week zonder tickets in de ts staat de teller inmiddels op 2. 1 daarvan wel nadat ik mijn normal karts 2 dagen geleden op 7 heb kunnen zetten dus das lastig vergelijken, houd t maar op n=1.5 voorlopigMrOleo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:
Pff, een hoop close fights in de ranked deze week. Hopelijk houd iedereen zijn plekkie vast! Suc6
[...]
Nog even terugkomend hierop:
Nou, mijn ranked collega's zijn ook wakker. Mijn 3e plek kwijt en er kruipen nu 6 spelers naar mij toe met een afstand <1k.. Dat wordt op de valreep toch weer terug naar tier 39 vrees ik
Dankjewel! Hoe sta jij er nu voor?MrOleo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
Deze ronde 2 HE tickets in de tiershop en 0 tickets gekregen in de daily shop… n=2.5MrOleo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
edzon schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:30:
[...]
Vorige week met 2 tickets in de ts geen enkele ticket in de ds, deze week zonder tickets in de ts staat de teller inmiddels op 2. 1 daarvan wel nadat ik mijn normal karts 2 dagen geleden op 7 heb kunnen zetten dus das lastig vergelijken, houd t maar op n=1.5 voorlopig
Oh wow.Tootoo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:00:
[...]
Deze ronde 2 HE tickets in de tiershop en 0 tickets gekregen in de daily shop… n=2.5
Ik denk dat ik wel genoeg marge heb, ruim 65k voorsprong...
ik heb dezelfde ranked als cache/Henkie:
erutangiS
Oh nu valt het kwartje en ik herinner mij het bericht van @Cache . Ik keek naar zijn scores van de huidige ranked cup en dacht even van. “Heeft hij geen betere items??” Never mindMrOleo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
[...]
Oh wow.
[...]
Ik denk dat ik wel genoeg marge heb, ruim 65k voorsprong...
ik heb dezelfde ranked als cache/Henkie:![]()
[Afbeelding]
@MrOleo : doe mij zo'n ranked morgen
M'n huidige voorsprong is inmiddels met 100 terug gelopen naar 400. We gaan het zien morgen.
Ow, en 1 driver ticket in de Tier Shop (gekocht) en 5 in de Daily Selects.
[ Voor 74% gewijzigd door Vozze op 17-08-2021 22:20 ]
De vraag is dan wanneer heb je die in Tier shop gekocht?Vozze schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:14:
@MrOleo : doe mij zo'n ranked morgenM'n huidige voorsprong is inmiddels met 100 terug gelopen naar 400. We gaan het zien morgen.
Aan het begin van de week dan houdt de theorie op zich stand.
Aan het eind van de week en de theorie wankelt.
erutangiS
0 in de TS. En 0 in de DS.
Vorige week 4 tickets in de DS en 0 in de TS.
De week gaat bij mij van woensdag tot woensdag.
Vorige week 4 tickets in de DS en 0 in de TS.
De week gaat bij mij van woensdag tot woensdag.
Nou wat een kutweek weer zeg. In vergelijking met mijn friends list, is alleen MrOleo beter dan ‘mijn’ nr1, en zou alleen de top 4 níet 1 tier naar beneden gaan als die mijn ranked hadden. Kansloos dus, ik sta 13e (8e in mijn friends list).
En in theorie had ik best iets beter kunnen scoren, maar de frenzy’s zaten niet mee, en ik vind de banen ook niet leuk, dus helpt ook niet om meer te spelen.
Ik heb het gevoel dat ik altijd alleen maar loop te klagen hier. Mijn MKT dip is duidelijk nog niet over
En in theorie had ik best iets beter kunnen scoren, maar de frenzy’s zaten niet mee, en ik vind de banen ook niet leuk, dus helpt ook niet om meer te spelen.
Ik heb het gevoel dat ik altijd alleen maar loop te klagen hier. Mijn MKT dip is duidelijk nog niet over
hier is het ook ruk, derde week op rij al. Voor het eerst een top1000 speler overigens, die stijf bovenaan staat. Ik sta ook 13e. Nahja morgen nieuwe ronde, nieuwe kansentexelonia schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:35:
Nou wat een kutweek weer zeg. In vergelijking met mijn friends list, is alleen MrOleo beter dan ‘mijn’ nr1, en zou alleen de top 4 níet 1 tier naar beneden gaan als die mijn ranked hadden. Kansloos dus, ik sta 13e (8e in mijn friends list).
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Met nog een uur op de klok durf ik wel te zeggen dat ik 1e ben geworden.
Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten!
Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten!
8e geworden… had geen kloot zin deze week om te spelen (laatste tijd heb ik dat helaas vaker….)
Mhm…
Mhm…
Hier ben ik, met mijn ene tegenstander, ook eerste gebleven. Degene heeft alles behalve lopen pushen, anders had hij mij met gemak voorbij gestoken. Gevolg is ook dat ik alle tickets op zak heb kunnen houden… 
Iedereen ook gefeliciteerd of hopelijk meer succes als je een rot ranking gehad hebt!
Iedereen ook gefeliciteerd of hopelijk meer succes als je een rot ranking gehad hebt!
Haha idd, ik hoop weer op zo’n ranked deze week. Al helemaal vanwege vakantie en minder tijd voor mkt hebben.MetalSonic schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:13:
[...]
Oh nu valt het kwartje en ik herinner mij het bericht van @Cache . Ik keek naar zijn scores van de huidige ranked cup en dacht even van. “Heeft hij geen betere items??” Never mind![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog een plek gezakt maar 5e is prima achteraf gezien als je 3x een T3 mist.
Wel echt zin in deze week. Afhankelijk van de sterkte in de poule ga ik pullen voor Pengiun Toad. Verder nog even muntjes verzamelen voor hopelijk nog een HE driver ticket voor Dry Bowser.
Wel echt zin in deze week. Afhankelijk van de sterkte in de poule ga ik pullen voor Pengiun Toad. Verder nog even muntjes verzamelen voor hopelijk nog een HE driver ticket voor Dry Bowser.
Gedeelde smart is halve smart…Rhapsody schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:42:
[...]
hier is het ook ruk, derde week op rij al. Voor het eerst een top1000 speler overigens, die stijf bovenaan staat. Ik sta ook 13e. Nahja morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Hopelijk wordt deze week beter inderdaad!
Mooie resultaten voor de meesten hier, maar nog steeds oneerlijke rankings voor velen. De nieuwe ranked week lijkt voor mij weer normaal te zijn. Allemaal echte spelers iig.
Ook net een gratis gouden pijp: pauline
Reset gedaan en zomaar een 10 pull voor de grap gedaan, dat doe ik vrijwel nooit:
Nu dus een driver op track 3. Dikke prima deze ochtend.
Ook net een gratis gouden pijp: pauline
Reset gedaan en zomaar een 10 pull voor de grap gedaan, dat doe ik vrijwel nooit:
![]() | ![]() |
Nu dus een driver op track 3. Dikke prima deze ochtend.
Gelukkig niet inderdaad. Ik had ook geen upgrademogelijkheden meer. Net als deze week trouwens, dus dit is het wel een beetje
@MrOleo : na jouw verhaal, direct maar HE driver ticket uit de Tier Shop gehaald tijdens de vorige ranked, dus je vermoeden staat nog steeds overeind. Ik heb nu weer een ticket in de TS. Alleen geen muntjes, dus ik ben benieuwd wat de Daily mij brengt. Vandaag niets in ieder geval.
Daarom niks mis mee, ik denk dat ik deze week ook maar een x 10 pull doe. Eigenlijk wil ik niet maar dan zie ik jullie reacties en dan "moet ik weer
Haha hier ook alle 180 rubies erdoorMetalSonic schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Daarom niks mis mee, ik denk dat ik deze week ook maar een x 10 pull doe. Eigenlijk wil ik niet maar dan zie ik jullie reacties en dan "moet ik weer![]()
Maar goed wel 4 HE eruit en veel normaal die wat verder gaan in level.
[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 18-08-2021 10:12 ]
Zoveel ga ik sowieso niet erdoor heen jagen. Een x 10 zodat ik boven de 400 rubies blijf en dan ga ik op basis daarvan wel wat sparen voor anniversary 2, die nu steeds dichterbij komt!bennieeee schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:08:
[...]
Haha hier ook alle 180 rubies erdoormaar niet de gene die ik echt wou.
Maar goed wel 4 HE eruit en veel normaal die wat verder gaan in level.
Snap ik heel goed. Duurt nog een maand ofzo toch? Tegen die tijd kan ik ook wel weer rond de 200 rubies hopelijk zitten.MetalSonic schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
Zoveel ga ik sowieso niet erdoor heen jagen. Een x 10 zodat ik boven de 400 rubies blijf en dan ga ik op basis daarvan wel wat sparen voor anniversary 2, die nu steeds dichterbij komt!
Nog iets van een maand.bennieeee schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:30:
[...]
Snap ik heel goed. Duurt nog een maand ofzo toch? Tegen die tijd kan ik ook wel weer rond de 200 rubies hopelijk zitten.
Ik weet nog van vorig jaar dat ze de tour voor de anniversary tour ook veel goede items in de pipe deden. Waren een aantal die baalden dat ze juiste toen zoveel rubies hadden gespendeerd.
Achja verder makkelijk praten voor mij deze tour. Ik heb alles tier 3 wat benodigd is voor ranked. En van de spotlights heb ik penguin luigi al. baby penguin luigi komt een andere keer wel.
4e gebleven, dus níet gezakt! én penguin toad uit een enkele 10 pull, dus toch een t3 driver op de 3e track. zou ik dan deze week kans maken op tier 41?
X10 pipeje gedaan na reset, alleen maar troep.
Troost is dat ik zometeen genoeg coins heb voor de he driver ticket uit de shop ;-)
Troost is dat ik zometeen genoeg coins heb voor de he driver ticket uit de shop ;-)
Ik ben lekker aan t sparen voor de anniversary
[ Voor 2% gewijzigd door Nielless op 18-08-2021 11:15 . Reden: spelling ]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Nielless schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:15:
Ik ben lekker aan t sparen voor de anniversary
Paar jaar geleden volgens mijMetalSonic schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:17:
[...]
ook welkom, jou heb ik hier volgens mij niet eerder gezien!
Sinds kort weer begonnen
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Van 19 bots vorige week naar 2 bots deze week, de ranking werkt hier deze week een stuk beter en het ziet er voorlopig naar uit dat ik hem alsnog redelijk makkelijk kan winnen.
Daarnaast met 2 Pulls toad uit de pijp vor lvl 4 en de bijbehorende dashring+, op naar een nieuwe week grinden!
Verder heeft de nieuwe tier shop een glider en is de daily shop leeg.
A.s vrijdag koop ik de glider en vergelijk ik de dagen voor en na aankoop.
Daarnaast met 2 Pulls toad uit de pijp vor lvl 4 en de bijbehorende dashring+, op naar een nieuwe week grinden!
Verder heeft de nieuwe tier shop een glider en is de daily shop leeg.
erutangiS
/f/image/wW1Q9w65zl834RwGqneSsL6Y.png?f=fotoalbum_large)
Poule van vorige week was vooral achteraf best makkelijk. Met matige items en een niet al te hoge score toch eerste geworden. Deze week is een stuk pittiger zoals te zien. En dan moet er nog een "top 1000 speler wakker worden ". Ik heb gelukkig op alle tracks nog wel wat ruimte om te groeien met de score. Hopelijk top 3! zou ik wel leuk vinden.
Jouw zwarte Yoshi met 1400 punten gaat je hier doorheen helpenMrOleo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:20:
Van 19 bots vorige week naar 2 bots deze week, de ranking werkt hier deze week een stuk beter en het ziet er voorlopig naar uit dat ik hem alsnog redelijk makkelijk kan winnen.
Verder heeft de nieuwe tier shop een glider en is de daily shop leeg.![]()
MetalSonic schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:47:
[...]
Jouw zwarte Yoshi met 1400 punten gaat je hier doorheen helpen
Die gaat deze week zijn investering terug verdienen.
erutangiS
Tja das wellicht wel leuk aan dit spel. het speculeren welke items uiteindelijk belangrijk worden. De zwarte Yoshi is echt al heel vaak teruggekomen. Met hem heb ik helaas achter de feiten aangelopen. Duurde lang voor ik hem had en nu pas level 4...MrOleo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:09:
[...]
Die gaat deze week zijn investering terug verdienen.
Andere items heb ik zoiets van "hoezo kan ik die maar zo weinig gebruiken?" zoals Coinboxdriver mario toxedo.......
Pfffff, even een x10 en 2 losse pijpjes afgeschoten....
:fill(white):strip_exif()/f/image/RbqN9hQ6nVwoFNs3tVLoDa77.png?f=user_large)
En nog 500 coins erbij voor m'n 2 losse pijpjes.... Mag ik geen 2 HE van jou hebben @bennieeee?
Qua ranking zal het ook een zware week worden, nog 49k klimmen voor de 1e plaats maar ik heb dan ook nog nergens echt m'n best gedaan. Al zou de 1e plaats een onmogelijke opgave gaat worden. Succes iedereen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/RbqN9hQ6nVwoFNs3tVLoDa77.png?f=user_large)
En nog 500 coins erbij voor m'n 2 losse pijpjes.... Mag ik geen 2 HE van jou hebben @bennieeee?
Qua ranking zal het ook een zware week worden, nog 49k klimmen voor de 1e plaats maar ik heb dan ook nog nergens echt m'n best gedaan. Al zou de 1e plaats een onmogelijke opgave gaat worden. Succes iedereen!
Jammer, pijnlijk herkenbaar. Mijn pipe was ongeveer net zo slechtpjot1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:22:
Pfffff, even een x10 en 2 losse pijpjes afgeschoten....![]()
[Afbeelding]
Wisten jullie dat hier een extra itembox is?
:fill(white):strip_exif()/f/image/uC846psjuVetPyMw9QJ8uUTd.png?f=user_large)
Dat is ter hoogte van
:fill(white):strip_exif()/f/image/uC846psjuVetPyMw9QJ8uUTd.png?f=user_large)
Dat is ter hoogte van
Lekker bezig! @MetalSonic
/f/image/IvZrB2TvzLAgcpobhuN3Mekg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/q9oVQAJVKeID9nWd2mVs5DYA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EGgiz9HhKxHfTDVbom5BYBnG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LsxoXlJ4WZRrtpryXRhjyLbz.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/14vMpP8nEGEngTkROwpZiNjb.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/9xWcp69QseBD6rmKi5mSb5Wo.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6F9HHAOGjrX0lEGWi8pohgZT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KD10lxj1uNUdwOD7L2AUufDk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yPyimyM1HgC2MmDFDjXb2KmE.jpg?f=user_large)
/f/image/D8YZYXvST3hLFwddRL3xCz7r.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kXcgGOxNzZ1vwsMb31piYus8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2kaRkXKtzH4eJslxvivMhv4I.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HZbKECl9oc6iCumCG54s7GJf.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/zu6fB7oIFzsI7AdIJ05ztrk7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3q6sk3HynRM7ixbj6bgGsL3I.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yeoHXZsJWFuBM7fqkVYwpNFD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gQF0oiOmgqR1m0VRs3EzFDdR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/QKnwSONjgrfQsi5rZkJY3Z2x.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/76zH8aQj56KaR88mN4g8ZypF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dZm4PeShKyhXnMeayQBkQM5g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XzSDMn90RT0cd57pNfhlEIn5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HS90YO6e1FWIG23gkss5M5Pi.png?f=fotoalbum_large)