Ja weet ik. In mijn 40k score heb ik hem twee keer gepakt. Is even puzzelen dat je in de juiste lijn er op af komt. Kost je vaak wel je combo. Uiteraard no brainer als je al in een frenzy zitpjot1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:12:
Wisten jullie dat hier een extra itembox is?
[Afbeelding]
Dat is ter hoogte van
[Afbeelding]
Ja dat wist ik ooit wel, maar was het ook eigenlijk wel weer vergeten.pjot1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:12:
Wisten jullie dat hier een extra itembox is?
Helaas kom ik er niet bij zonder mushroom of frenzy, dus ik kies normaal voor de muntjes in de bocht.
erutangiS
Precies dat is het ook. Zodra je een mushroom of frenzy hebt loont het wel om die te pakken. Anders gewoon voor de coins gaan inderdaad.MrOleo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ja dat wist ik ooit wel, maar was het ook eigenlijk wel weer vergeten.Goeie reminder!
Helaas kom ik er niet bij zonder mushroom of frenzy, dus ik kies normaal voor de muntjes in de bocht.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Zonder mushroom of frenzy kan je er ook komen vlak ervoor is een schans benader die via de helft en stuur meteen scherp naar rechts.MrOleo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ja dat wist ik ooit wel, maar was het ook eigenlijk wel weer vergeten.Goeie reminder!
Ik ben ook begonnen, Friend id is 419380078053
Nu alle cups gecleared zijn maar eens opzoeken hoe ik hoge scores kan halen met combos. Leuk spel!
Nu alle cups gecleared zijn maar eens opzoeken hoe ik hoge scores kan halen met combos. Leuk spel!
Welkom en toegevoegd!AequitasII schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:24:
Ik heb je ook toegevoegdAequitasII schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:24:
Volgens mij ben ik wel klaar voor deze week. 83.424 punten en denk echt niet dat daar nog veel meer bij kan komen. Sowieso track 2 en 3 klaar. Kan me ook bijna niet voorstellen dat er nog iets bij rij op baan 1.
Zo, dat was weer eens even geleden: een tripple coin frenzy rijden met bijna een NSC (had blijkbaar in het begin mijn combo verloren na 5 acties). Al met al 221 acties
Eens kijken of ik de nummer 1 van zijn troon kan stoten, die heeft vooral op track 2 een sterke score met 45.3k, maar mist een T3 glider op track 3. En ik heb nog genoeg ruimte + nog HE tickets liggen.
![]() | ![]() |
Ow en @AequitasII ik heb je ook toegevoegd
Ik heb je een fr gestuurdAequitasII schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:24:
Lekker hoor van je 220+ acties!!Tootoo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:37:
Zo, dat was weer eens even geleden: een tripple coin frenzy rijden met bijna een NSC (had blijkbaar in het begin mijn combo verloren na 5 acties). Al met al 221 actiesEens kijken of ik de nummer 1 van zijn troon kan stoten, die heeft vooral op track 2 een sterke score met 45.3k, maar mist een T3 glider op track 3. En ik heb nog genoeg ruimte + nog HE tickets liggen.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Voortaan maar altijd die challenge in de middag doen. *bijgelovig*
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IPVRFERhD6r0GvLYk8Iuygw3.jpg?f=user_large)
(Het was een Wild pink kart)
Damn 221 acties, lekker bezig, mooi om te zien dat er flink wat mogelijk is daar.Tootoo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:37:
Zo, dat was weer eens even geleden: een tripple coin frenzy rijden met bijna een NSC (had blijkbaar in het begin mijn combo verloren na 5 acties). Al met al 221 actiesEens kijken of ik de nummer 1 van zijn troon kan stoten, die heeft vooral op track 2 een sterke score met 45.3k, maar mist een T3 glider op track 3. En ik heb nog genoeg ruimte + nog HE tickets liggen.
[ Voor 43% gewijzigd door MrOleo op 19-08-2021 15:33 ]
erutangiS
@AequitasII
Welkom in het leukste topic van Tweakers! Ik heb je ook toegevoegd, nu maar iedereen ff muntjes sturen!
Welkom in het leukste topic van Tweakers! Ik heb je ook toegevoegd, nu maar iedereen ff muntjes sturen!
Inmiddels 2
@AequitasII ook toegevoegd, en ik heb nog wel wat plaatsen vrij:
010945482123
010945482123
Kamek tour! Omdat ik sinds de jaren 90 al mario kart fan ben, gaan mijn rubies op de komende tour. Met een beetje geluk kan ik nog iets sparen voor de anniversary. 🙈
[ Voor 53% gewijzigd door Cache op 20-08-2021 08:07 ]
Mooi, hopelijk kan ik king boo (gold) weer eens onder het stof vandaan halen:)
Hopelijk gaat kamek geen waardeloze skill krijgen in dat geval! Ben wel benieuwd ook
Nu twijfel ik alleen: ga ik mijn resterende tickets ook inzetten zodat ik eerste kan worden? Heb er al een hoop in moeten zetten om black Yoshi naar 7 te krijgen en penguin toad op 3… de laatste kan ik nog naar 4 brengen, samen met gold home field glider naar 4. Maar dan heb ik ook 0 HE driver tickets meer.
Nu twijfel ik alleen: ga ik mijn resterende tickets ook inzetten zodat ik eerste kan worden? Heb er al een hoop in moeten zetten om black Yoshi naar 7 te krijgen en penguin toad op 3… de laatste kan ik nog naar 4 brengen, samen met gold home field glider naar 4. Maar dan heb ik ook 0 HE driver tickets meer.
Ik hoop ook op een goede skill @Tootoo. Lucky 7 zou passen, maar wellicht komt er wel een nieuwe skill? Ik ga daarentegen uit voorzorg maar uit van een waardeloze skill. Lange tijd geleden dat ik weer met smart uitkijk naar de nieuwe tour na het zien van de preview.
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 20-08-2021 09:58 ]
Ik ben voorstander van een nieuwe skill. En het liefst ééntje die kan counteren met de coin frenzy en de coinbox frenzy.Cache schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:57:
Ik hoop ook op een goede skill @Tootoo. Lucky 7 zou passen, maar wellicht komt er wel een nieuwe skill? Ik ga daarentegen uit voorzorg maar uit van een waardeloze skill. Lange tijd geleden dat ik weer met smart uitkijk naar de nieuwe tour na het zien van de preview.
Ik gok op de bel of horn skill
Maar die is vrij waardeloos
Maar die is vrij waardeloos
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Wow, leuk dat ik Penguin Toad heb bemachtigd voor track 3, maar ik heb werkelijk nog geen één keer een frenzy gehad na 15 x de baan rijden... Mijn topscore is nog steeds de score die ik vorige week met een tier 2 heb neergezet... Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt
Als je Penguin Toad niet lvl2 maakt krijg je evengoed geen bonuspunten dus moet je het echt van je frenzy's hebben...BBBrt schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:14:
Wow, leuk dat ik Penguin Toad heb bemachtigd voor track 3, maar ik heb werkelijk nog geen één keer een frenzy gehad na 15 x de baan rijden... Mijn topscore is nog steeds de score die ik vorige week met een tier 2 heb neergezet... Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt
@Cache een lucky 7 zou wel leuk zijn, maar gezien Peach happi en Luigi painter die gekregen hebben acht ik de kans wel klein. Een bell zie ik nog wel gebeuren, net als een dash ring. Laten we vooral niet hopen op een heart
Maar een nieuwe skill zou ook wel tof zijn
Is het al woensdag?
Nog erger... BubbleCache schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:50:
Eens @Tootoo, waarschijnlijk geen lucky 7. Coinbox of boomerang flower is ook goed.
[Afbeelding]
Dat wilde ik maar niet eens noemen, een bubble… dat zou een reden zijn om niet te gaan pullen, nieuw karakter of niet
Coinbox of boomerang zouden natuurlijk wel mogen! Doe in dat geval maar weer eens boomerang
Als er nou ook nog een variant komt van die baan waardoor die een stuk langer wordt dan ben ik pas echt enthousiast!
Hoe verder naar achter hoe groter de kans op een frenzy. Wellicht heb je meer geluk met de mushroom frenzy start strategie. Dat is als 7e of 8e door het 1e itemblok en dan hopen op mushroom frenzy, anders restarten. Met die mushroom frenzy kan je dan wellicht een paar tegenstanders om verrijden voor wat extra punten.BBBrt schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:14:
Met penguin toad is plek 5 of 6 wellicht ook ok, dan heb je redelijke kans op dash ring frenzy, wat ook niet verkeerd is.
Edit: En voor de volledigheid: giant mushroom frenzy is slecht, dus dat is ook een restart.
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 20-08-2021 16:03 ]
erutangiS
haha nee alles maar niet dat, ik heb echt een hekel aan die skillCache schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:50:
Eens @Tootoo, waarschijnlijk geen lucky 7. Coinbox of boomerang flower is ook goed.
[Afbeelding]
dus dat, als dit de spotlight is dan kom ik niet aan die pipeTootoo schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:10:
Dat wilde ik maar niet eens noemen, een bubble… dat zou een reden zijn om niet te gaan pullen, nieuw karakter of nietCoinbox of boomerang zouden natuurlijk wel mogen! Doe in dat geval maar weer eens boomerang
Heren dames, mijn situatie is erger geworden. Ik zit nu in terminale zorg. Met enkele weken voor de boeg geen mkt meer. Dank jullie allen voor de mooie verhalen en leuke tijd. Ik las graag de mkt way of life. Het gaat jullie allemaal goed.
Hoeven geen coins meer te sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Xaio op 20-08-2021 18:53 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Namens @Juicy_Orange en mij,Xaio schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:
Heren dames, mijn situatie is erger geworden. Ik zit nu in terminale zorg. Met enkele weken voor de boeg geen mkt meer. Dank jullie allen voor de mooie verhalen en leuke tijd. Ik las graag de mkt way of life. Het gaat jullie allemaal goed.
Wtf dude! Maak er het beste van! Mkt is dan maar bijzaak. Sterkte! Hopelijk kan je zo pijnloos mogelijk nog genieten van familie en vrienden. Het ga je goed!
Heftig weer even om te lezen zeg… bah!! Geniet van de momenten die belangrijk zijn..! Sterkte!Xaio schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:
@Xaio wat een enorm klote en heftig nieuws voor je. Ben er stil van en wil je vooral heel veel sterkte wensen.
Damn... Sterkte aan jou en je familie Xaio!
Jij ook bedankt voor de goede MKT tijd en al je bijdrages!
Jij ook bedankt voor de goede MKT tijd en al je bijdrages!
erutangiS
Ik weet niet wat een goede reactie hierop is. Ik zal het bij mijzelf houden.Xaio schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:
Ik ben er stil van, ik vind het heftig. Probeer nog het meeste eruit te halen de komende weken. Sterkte voor jou maar ook je familie/ vrienden
Heel erg veel sterkte @Xaio. Het lezen van je bericht brengt veel oude gevoelens naar boven. Weet dat hoop een heel mooi iets is en ik hoop van harte dat je vrede hebt gevonden / kan vinden voor de komende tijd.
Jemig.. ik maakte me al een beetje zorgen dat er geen coins meer kwamen, maar dit had ik niet verwacht.. Ik ben er ook stil van, jeetjeXaio schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:
Heel veel sterkte!
@Xaio wat heftig. Heel veel sterkte gewest, en ik denk dat ik voor meer mensen in het topic spreek, we denken aan je.
@Xaio wat een verschrikkelijk bericht. Ik wens jou en je naasten alle sterkte in de komende periode.
@Xaio wat een verdrietig bericht zeg, ben er stil van. Bedankt voor jouw leuke bijdrage hier en hoop dat het jou en je geliefden goed gaat de komende weken.
En ik blijf je gewoon muntjes sturen, Xaio. Vanuit mijn positie van je alleen online en via MKT kennen is dat een soort van… gebaar van respect? Of je ze ophaalt of niet, zo ben je dagelijks nog even in gedachten.
Lekker! Eerste potje van vandaag. BAM JONGUH!
:fill(white):strip_exif()/f/image/pCQDcnOTulxcSxyr2sr4vFCs.png?f=user_large)
Het was eerst nog wel een beetje spannend in de top 7. Plek 1 staat buiten bereik. Maar moet ook want ik ben door al m'n HE tickets heen. Zowel levelboost als pointscap. Al 2,5 week geen HE tickets in de DS gezien. Eergisteren nog wel Metal Mario gehaald die nu lvl6 is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/whiGzLStn7bXqFuDGVIWXmBx.png?f=user_large)
Nu nog maar even grinden op DK Summit. Daar heb ik m'n record gezet met de 2e plaats. 100k moet daarom mogelijk zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pCQDcnOTulxcSxyr2sr4vFCs.png?f=user_large)
Het was eerst nog wel een beetje spannend in de top 7. Plek 1 staat buiten bereik. Maar moet ook want ik ben door al m'n HE tickets heen. Zowel levelboost als pointscap. Al 2,5 week geen HE tickets in de DS gezien. Eergisteren nog wel Metal Mario gehaald die nu lvl6 is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/whiGzLStn7bXqFuDGVIWXmBx.png?f=user_large)
Nu nog maar even grinden op DK Summit. Daar heb ik m'n record gezet met de 2e plaats. 100k moet daarom mogelijk zijn.
@bennieeee
Haha, ik wilde net reageren op je post. Zie ik dat je Dry Bowser nu lvl 5 hebt en waarschijnlijk 1e staat!
lekker bezig!
Haha, ik wilde net reageren op je post. Zie ik dat je Dry Bowser nu lvl 5 hebt en waarschijnlijk 1e staat!
Ja heb hem maar level 5 gemaakt. Deze score was met 1 Frenzy Bowser Shell en geen NSC. Dus moet nog wel meer kunnen..pjot1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:34:
@bennieeee
Haha, ik wilde net reageren op je post. Zie ik dat je Dry Bowser nu lvl 5 hebt en waarschijnlijk 1e staat!lekker bezig!
Sta nu weer 2e, nummer 1 staat nog 6k boven me.
@Sleehond track 2 sowieso!
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 22-08-2021 09:52 ]
Misschien dat je met de juiste frenzy's op het juiste moment nog wel de 30k kan halen in DK Pass. Zal niet makkelijk zijn maar het valt te proberen.Sleehond schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:45:
Zien jullie nog kansen voor mij voor top 3?
Heb geen tickets ofzo om te investeren, ben helemaal blut op dat gebied. Wel nog 35.000 coins over maar niks interessants in de shop…
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/8OM3eREC8VXKW1VrKotqx9oe.png?f=fotoalbum_large)
Gelukt @bennieeee gelijk de eerste poging, lol…
Eens kijken of op track 1 bijv 30k haalbaar is. Maar sta nu naar deze verbetering alsnog ruim 3.000 achter nog…
@Sleehond
Zo! Lekker bezig!
Nu hopen dat je nr2 niet zo goed kan mariokarten of dat hij/zij het voor gezien houdt!
Zo! Lekker bezig!
Kan ik me niet voorstellen, dan zou ik nu blut moeten zijn, zovaak als ik dat de afgelopen 2 weken heb gedaan. Ging je niet alsnog net over de finish ofzo?pjot1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:24:
Ik kom er net achter dat de game afsluiten om je item ticket niet te laten vergaan niet meer werkt. Je bent nu je uitgegeven ticket gewoon kwijt.
erutangiS
Ik heb t net even bekeken maar hier werkt t nog steeds, gelukkig maar want ben mijn tickets er hard doorheen aan t knallen voor een leuke top1000 plek.
@MrOleo en @edzonpjot1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:24:
Ik kom er net achter dat de game afsluiten om je item ticket niet te laten vergaan niet meer werkt. Je bent nu je uitgegeven ticket gewoon kwijt.
Ik neem m'n woorden terug. Het werkt hier inderdaad ook nog. Waarschijnlijk was ik dus telkens net te laat met het afsluiten waardoor ik alsnog over de finish ging zoals @MrOleo al zei.
Ach ja dat gebeurt me zo vaak, net voor de finish realiseren dat de score niet hoog genoeg is. In "paniek" het spel proberen af te sluiten en dan nog net dat finish geluid horen.. 
Cool, succes!edzon schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
Ik heb t net even bekeken maar hier werkt t nog steeds, gelukkig maar want ben mijn tickets er hard doorheen aan t knallen voor een leuke top1000 plek.
erutangiS
Ik kan een ticket gebruiken, over de finish gaan, afwachten wat m’n totaalscore is, en dan snel afsluiten voor de hele lijst met scores van alle AI’s tevoorschijn komt. En dan ben ik m’n ticket nog niet kwijt.
Oh, dus ik ben al die tijd af en toe voor niets in "paniek".. .
erutangiS
Bij mij komt de paniek ook pas als ik naar de score kijk en niet meer zeker weet of t genoeg isMrOleo schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:02:
Oh, dus ik ben al die tijd af en toe voor niets in "paniek".. .
Hier liep het lange tijd gelijk op, waarbij ik een 800 punten voor liep en zat ik nog te twijfelen of ik wild black naar level 7 zou gaan brengen. Die keuze heeft de nr 1 nu wel voor mij gemaakt door plots 8k erbij te sprokkelen… De nummer 3 heeft al de hele week niet veel gedaan, laten we het hopen dat het goed is voor hem!
![]() | ![]() |
Hmm jij dus ook een niet meer in te halen nummer twee. Ach plek twee is qua rewards ook netjesTootoo schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:28:
Hier liep het lange tijd gelijk op, waarbij ik een 800 punten voor liep en zat ik nog te twijfelen of ik wild black naar level 7 zou gaan brengen. Die keuze heeft de nr 1 nu wel voor mij gemaakt door plots 8k erbij te sprokkelen… De nummer 3 heeft al de hele week niet veel gedaan, laten we het hopen dat het goed is voor hem!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Op basis van deze screenshot kan je ook nog wat uit track drie halen. Succes!!Sleehond schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:45:
Zien jullie nog kansen voor mij voor top 3?
Heb geen tickets ofzo om te investeren, ben helemaal blut op dat gebied. Wel nog 35.000 coins over maar niks interessants in de shop…
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zou inderdaad niet weten hoeMetalSonic schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:34:
[...]
Hmm jij dus ook een niet meer in te halen nummer twee. Ach plek twee is qua rewards ook netjes
Nee laten we er vanuit gaan dat het inderdaad tweede wordt. Zonde van de 20 rubies, maar prima inderdaad.
Verder deze ranked cup wel veel meer HE tickets in de DS gehad: 1x driver, 1x kart en 2x een glider.
Dus… Is het al woensdag?
Hoe komen jullie aan genoeg muntjes om meerdere keren per week HE tickets te kopen? Zelfs met gold pass is het nog best ff sparen...
Door bepaalde items lvl7 te maken krijg je dus coins uit pipes. Zie eerdere berichten van mij. Op een gegeven moment gaan de coins dan hard omdat je ook dagen hebt dat je niks koopt. Afgelopen week had ik ook 50k aan coins. Koop nu elke normal item uit de DS om zo meer HE tickets te krijgen.BBBrt schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:07:
Hoe komen jullie aan genoeg muntjes om meerdere keren per week HE tickets te kopen? Zelfs met gold pass is het nog best ff sparen...
:fill(white):strip_exif()/f/image/9aPJ6WkQ54ZugxsncGcHmM0e.png?f=user_large)
Deze items moet je dus asap lvl7 krijgen om zo tickets te krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door pjot1 op 22-08-2021 21:45 ]
Ja kan mij ook niet snel genoeg woensdag zijn. Heb vandaag echt mijn laatste offensief uitgevoerd. Daarvoor moest ik 4 coin tickets gebruiken en dan nog eens muntjes bijkopen via een 15 rubies. Dat alles voor een driver he ticket uit de shop. Was het waardTootoo schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:54:
[...]
Ik zou inderdaad niet weten hoeDan zou ik morgen 3+ HE tickets moeten krijgen in de DS en moet ik ergens een pot met goud vinden. En laat ik de 10k muntjes deze tour al gehad hebben…
Nee laten we er vanuit gaan dat het inderdaad tweede wordt. Zonde van de 20 rubies, maar prima inderdaad.
Verder deze ranked cup wel veel meer HE tickets in de DS gehad: 1x driver, 1x kart en 2x een glider.
Dus… Is het al woensdag?
Precies en dan beginnen met de premiums, das het makkelijkste en dan steeds meer groepen erbij. Voor je het weet heb je die op level 7 en krijg je (weer) vaak genoeg de kans om je muntjes te spenderen.pjot1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:43:
[...]
Door bepaalde items lvl7 te maken krijg je dus coins uit pipes. Zie eerdere berichten van mij. Op een gegeven moment gaan de coins dan hard omdat je ook dagen hebt dat je niks koopt. Afgelopen week had ik ook 50k aan coins. Koop nu elke normal item uit de DS om zo meer HE tickets te krijgen.
[Afbeelding]
Deze items moet je dus asap lvl7 krijgen om zo tickets te krijgen.
- langer spelenBBBrt schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:07:
- meer item groepen op level 7
- pulls aan de pipe terwijl veel op level 7 geeft veel extra coins
- special pipe's en dan he items duplicates krijgen die al op 7 = extra coins, beetje zoals punt hierboven..
Verder natuurlijk elke dag je muntjes pakken van je friends, coins alot etc etc
En als je een voorraadje star tickets hebt, die gebruiken (aan begin van de Tour) zodat je bij het spelen van de cups, coins krijgt voor de sterren en challenges die je haalt, vond ik laatst ook een goede tip.
Heb best een voorraad nu, dacht 110 stuks ongeveer, maar je bedoeld direct aan start van de tour direct de hele ladder met rewards leegtrekken?texelonia schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 00:47:
En als je een voorraadje star tickets hebt, die gebruiken (aan begin van de Tour) zodat je bij het spelen van de cups, coins krijgt voor de sterren en challenges die je haalt, vond ik laatst ook een goede tip.
@Sleehond inderdaad doen ja! Dat gaat je op het einde bij elkaar 11k aan muntjes geven voor alle sterren waar je dan muntjes voor krijgt
Glider HE ticket in de tiershop.
Daily shop
Dag1: leeg, so far so good.
Dag2: 1x HE glider
Dag3: 1x HE driver
Dag4: 2x HE driver
Dag5: leeg
Dag6: 1x HE glider.
Ik geef het op, de theorie zal wel niet helemaal kloppen.
Maar ik ben wel weer lid van team blut.
Daily shop
Ik geef het op, de theorie zal wel niet helemaal kloppen.
erutangiS
Echt gisteren zo veel pogingen gedaan op allerlei banen, geen een triple frenzy met dubbele coin.
Vandaag in de pauze ff de daily challenge doen, triple frenzy met dubbele coin, maar met domme items dus matige score. Frustrerend spel soms...
Vandaag in de pauze ff de daily challenge doen, triple frenzy met dubbele coin, maar met domme items dus matige score. Frustrerend spel soms...
erutangiS
@MrOleo beide herkenbaar! Hier ook alweer 5 HE tickets (vandaag een HE driver ticket) en ik kan ook plaats nemen binnen team blut
Wat een verschil met de eerste week…
En ook bij mij wilde het dit weekend helemaal niet lukken. Zojuist rij ik dan met een mushroom en coin frenzy, met 1 break in de combo, nog naar een nieuw record op track 2… en dat terwijl ik die track al zo vaak gedaan had…
En ook bij mij wilde het dit weekend helemaal niet lukken. Zojuist rij ik dan met een mushroom en coin frenzy, met 1 break in de combo, nog naar een nieuw record op track 2… en dat terwijl ik die track al zo vaak gedaan had…
Dk pass rt is niet goed voor mij. Eindelijk triple coin maar dan daarna een blauw schild happen, 5de worden en niet mijn score verbeteren. Zucht
Ik kan niet wachten op wat andere tracks
Ik kan niet wachten op wat andere tracks
Lekker hoor, en welkom bij team blut. Ik durf nu niet meer in de daily shop te kijken. Doe ik wel weer als ik 12k heb aan coindMrOleo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:20:
Glider HE ticket in de tiershop.
Daily shop
Ik geef het op, de theorie zal wel niet helemaal kloppen.Maar ik ben wel weer lid van team blut.
Yup, kan je woensdag aanstaande al proberenSleehond schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:55:
[...]
Heb best een voorraad nu, dacht 110 stuks ongeveer, maar je bedoeld direct aan start van de tour direct de hele ladder met rewards leegtrekken?
2 weken terug (2 tours geleden) elke dag wel een HE ticket. Laatste 2 weken alleen maar super en Base tickets...
Snap niets van de shop logica....
Ik ook niet. Deze week nog niet één HE ticket (geen he tickets in de tiershop) en vorige week 1 HE ticket gehad (toen 2 he tickets in de tiershop).
Wel HE items in de DS trouwens, maar ja, toch veel geld voor items waar ik NU niet zoveel aan heb.
Wel HE items in de DS trouwens, maar ja, toch veel geld voor items waar ik NU niet zoveel aan heb.
Ik snap sowieso een aantal dingen niet in dit spel. De shop items, de ranked poule indeling, de tcp rewards…pjot1 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:41:
2 weken terug (2 tours geleden) elke dag wel een HE ticket. Laatste 2 weken alleen maar super en Base tickets...![]()
Daarvan snap ik 1 ding! De Tcp is gewoon random.MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:17:
[...]
Ik snap sowieso een aantal dingen niet in dit spel. De shop items, de ranked poule indeling, de tcp rewards…
Daarvan heb ik het vermoeden dat spelers met minder he items of lagere posities op de ranked ladder via een algoritme bevoordeeld worden.pjot1 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:21:
[...]
Daarvan snap ik 1 ding! De Tcp is gewoon random.
Vanuit welk kenmerk concludeer je dat?MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Daarvan heb ik het vermoeden dat spelers met minder he items of lagere posities op de ranked ladder via een algoritme bevoordeeld worden.
Today's Challenge pipeWhaam schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:01:
Waar staat tcp voor eigenlijk?
Op dit moment onder andere op een combinatie van mijn zwager (weinig tier 3 items) die in twee weken tijd al twee keer een 45 rubies heeft gepakt en meerdere high end items en ook wat ik hier lees van andere users die in een week met weinig tier 3 items en of lage tier ineens vaker flink beet hebben in de TCP.
Is nog te weinig om te zeggen dat het een "harde" conclusie is, meer een theorie waar ik de komende tijd wat meer research voor doe...
Logisch is het sowieso wel want Nintendo wil dat zoveel mogelijk mensen dit spel spelen en iedereen wil hoop houden op betere scores. Beetje het "rubber banding" maar dan voor items..
[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 23-08-2021 20:42 ]
Ach so! Klinkt wel logisch eigenlijk. Misschien dat een aantal lagere tier spelers dit willen bevestigen danwel ontkrachten?MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Op dit moment onder andere op een combinatie van mijn zwager (weinig tier 3 items) die in twee weken tijd al twee keer een 45 rubies heeft gepakt en meerdere high end items en ook wat ik hier lees van andere users die in een week met weinig tier 3 items en of lage tier ineens vaker flink beet hebben in de TCP.
Is nog te weinig om te zeggen dat het een "harde" conclusie is, meer een theorie waar ik de komende tijd wat meer research voor doe...
Logisch is het sowieso wel want Nintendo wil dat zoveel mogelijk mensen dit spel spelen en iedereen wil hoop houden op betere scores. Beetje het "rubber banding" maar dan voor items..
Ik vind het wel een stuk leuker dan de 'oude' login bonus. Het blijft elke dag toch een soort van cadeautje uitpakken.
Hoe gaat het eigenlijk in jullie ranking? Hier ziet het ernaar uit dat ik 2e word, het is al een paar dagen stabiel. 3400 voorsprong op de 3e plek. Nr1 is voor mij onbereikbaar met 115,5 k...
Lekker bezig!AequitasII schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:
Heerlijk spelletje dit. Vanavond hele avond bezig geweest om 1000 punten meer te scoren op een baan haha.
Hopelijk is deze score voldoende voor morgen.
Volgende week zien wat een nieuwe cup inhoudt. [Afbeelding]
Deel jij @MetalSonic z'n opmerking? Zie hierboven.
Op zich is dat zo, alleen dat je er eerst een verder nutteloze race voor moet rijden is zo jammer. Geef gewoon die pijp bij login.pjot1 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
[...]
Ik vind het wel een stuk leuker dan de 'oude' login bonus. Het blijft elke dag toch een soort van cadeautje uitpakken.
[ Voor 14% gewijzigd door MrOleo op 23-08-2021 21:30 ]
erutangiS
Ja, inderdaad! Al is het soms wel leuk om met een driver te spelen die je niet hebt.MrOleo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
Op zich is dat zo, alleen dat je er eerst een verder nutteloze race voor moet rijden is zo jammer. Geef gewoon die pijp bij login.
/f/image/vDmfbe4q5RWpnTaNRaOyR7A8.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/yNzt5ZTEsoBro35cqDccni3J.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/W3PIevTtw9v8kyVHi0UiKV6M.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cHpB8UavhpF33HXHQTRYpIzb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FWteVaBMUIZn7L1SSfiRGVt1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pfjpf4i0E9ZBZ3nK9uH36kSt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5ITW6uRX7kpJJLaWR8DXdxx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ZgfTFW8ULBegimyFHPgHcGE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tWczqZj2MKbs5r7xAYCMIFn7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nigQEiqKlYTucuXlzjWjN6Jd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kjjkc8Rvyjo1rMExI7mmTuMJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3TQLRPMh6XQTsSwAfX3M8CAF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VTo8l7bGtsgaaBPuWOVpZoq8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LP9DI1EEBm22aMsAOfhrbnZA.jpg?f=fotoalbum_large)