• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:46
pjot1 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:29:
[...]

Lekker bezig! d:)b Hopelijk is het genoeg!

Deel jij @MetalSonic z'n opmerking? Zie hierboven.
Ik heb eerlijk gezegd mijn pulls niet onthouden van de eerste dagen. Ik kende de waarde van de items nog niet goed genoeg. Is het ergens terug te vinden? Komende dagen zal ik proberen het bij te houden voor jullie.
AequitasII schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:
Heerlijk spelletje dit. Vanavond hele avond bezig geweest om 1000 punten meer te scoren op een baan haha.
Hopelijk is deze score voldoende voor morgen.
Volgende week zien wat een nieuwe cup inhoudt. [Afbeelding]
Lekker bezig, zonder het te jinksen ziet dat er uit als een zekerheidje op top 3, wellicht top 2. Uiteraard doe je ook mee voor de eerste plek. Daarvoor zou ik als ik jou was wel kijken waar je nog meer punten kan pakken.

Heb je al overal een double coin? heb je je score al (voor zover mogelijk icm non stop combo?)
pjot1 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
[...]

Ach so! Klinkt wel logisch eigenlijk. Misschien dat een aantal lagere tier spelers dit willen bevestigen danwel ontkrachten?

Ik vind het wel een stuk leuker dan de 'oude' login bonus. Het blijft elke dag toch een soort van cadeautje uitpakken. :)

Hoe gaat het eigenlijk in jullie ranking? Hier ziet het ernaar uit dat ik 2e word, het is al een paar dagen stabiel. 3400 voorsprong op de 3e plek. Nr1 is voor mij onbereikbaar met 115,5 k... :X
Ik heb liever die login bonus, had ik tenminste garantie op meer HE tickets. Uiteraard snap ik het dat het "cadeautje" effect ook leuk kan zijn. Achja wie weet ben ik enthousiaster als ik vaker wat goeds heb gekregen.

Mijn ranking is nog erg spannend. Ben met minimaal verschil nog tweede (alhoewel ik alweer een paar uur niet heb gekeken :+ ) ik zou het vooral leuk vinden als ik woensdag ochtend eindig op minimaal plek 3. Heb echt veel tijd in de tracks gestopt. Vooral in 1 en 3 en als ik als vierde eindig zou dat toch even zuur zijn.

• AequitasII
MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:54:
[...]

Lekker bezig, zonder het te jinksen ziet dat er uit als een zekerheidje op top 3, wellicht top 2. Uiteraard doe je ook mee voor de eerste plek. Daarvoor zou ik als ik jou was wel kijken waar je nog meer punten kan pakken.

Heb je al overal een double coin? heb je je score al (voor zover mogelijk icm non stop combo?)
Ik ben net begonnen, dus alleen maar lvl 1 rijders en nog niet veel frenzies. Double coin (frenzy?) Is mij nog nooit gelukt in een race. Non stop combo ben ik nog niet goed genoeg voor. Ik vind het sturen dmv swipen behoorlijk uitdagend.
AequitasII schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Ik ben net begonnen, dus alleen maar lvl 1 rijders en nog niet veel frenzies. Double coin (frenzy?) Is mij nog nooit gelukt in een race. Non stop combo ben ik nog niet goed genoeg voor. Ik vind het sturen dmv swipen behoorlijk uitdagend.
Geen probleem. Alles op zijn tijd. Als je tier drie drivers level 2 zijn kan je in principe al triple coins pakken (twee keer gelukt) kans is uiteraard erg klein. Restart, en nog eens en nog tien tot vijftien uur ;)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MrOleo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:29:
[...]

Op zich is dat zo, alleen dat je er eerst een verder nutteloze race voor moet rijden is zo jammer. Geef gewoon die pijp bij login. :)
Hier ben ik het wel mee eens, vond het in het begin wel leuk maar begint een 'moetje' te worden...

Ik "moet" ook ineens aan de slag door gunther, heb gelukig nog wel wat glider tickets dus maar weer op zoek naar een boomboxje, gelukkig is dat geen straf met ninja shy guy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yexL0UGuBfzbNv7uvwe3izJSlLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IxCB4S2mCvsKGORIRFV5JXNA.jpg?f=fotoalbum_large

Update: nipte voorsprong door track 1, morgen verder op zoek naar een boombox.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5ML_aklfnIpFdNxGRifjUNE2N4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fGkLFBl74OUuuRC2PeZhs0W.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door edzon op 24-08-2021 01:10 ]

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
AequitasII schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:41:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd mijn pulls niet onthouden van de eerste dagen. Ik kende de waarde van de items nog niet goed genoeg. Is het ergens terug te vinden? Komende dagen zal ik proberen het bij te houden voor jullie.
Logisch! Nee, volgens mij kan je het nergens terug vinden. Zou leuk zijn als je het een beetje bij kan houden! :)
MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:57:
[...]

Ik heb liever die login bonus, had ik tenminste garantie op meer HE tickets. Uiteraard snap ik het dat het "cadeautje" effect ook leuk kan zijn. Achja wie weet ben ik enthousiaster als ik vaker wat goeds heb gekregen.

Mijn ranking is nog erg spannend. Ben met minimaal verschil nog tweede (alhoewel ik alweer een paar uur niet heb gekeken :+ ) ik zou het vooral leuk vinden als ik woensdag ochtend eindig op minimaal plek 3. Heb echt veel tijd in de tracks gestopt. Vooral in 1 en 3 en als ik als vierde eindig zou dat toch even zuur zijn.
Je moet het gewoon zien als een normale pipe. Krijg je normaal gesproken ook niet zo snel een HE of in dit geval 45 rubies.
edzon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:03:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens, vond het in het begin wel leuk maar begint een 'moetje' te worden...

Ik "moet" ook ineens aan de slag door gunther, heb gelukig nog wel wat glider tickets dus maar weer op zoek naar een boomboxje, gelukkig is dat geen straf met ninja shy guy!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daar ben ik het ook wel mee eens. De race slaat nergens op, of 8e of 1e wordt maakt geen reet uit. Daardoor is het inderdaad een moetje. Als je door eerste te worden een betere pipe krijgt is het nog discutabel.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oei spannend! Hopelijk is het genoeg:)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
MetalSonic schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:57:
[...]

Garantie op HE tickets met login bonus? Het is inmiddels al een tijdje geleden sinds ze de TCP hebben geïntroduceerd, maar met de login bonus kregen we toch geen HE tickets? Wat ik mij wel kan heugen is dat de login bonus beter was tijdens speciale tours, waardoor er toen wel HE tickets werden gegeven, echter is het nog steeds zo dat ze die betere login bonus tijdens speciale tours geven.

• AequitasII
pjot1 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 05:19:
[...]

Logisch! Nee, volgens mij kan je het nergens terug vinden. Zou leuk zijn als je het een beetje bij kan houden! :)

[...]
Vandaag 5 rubies, net als gisteren volgens mij.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:13
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oh spannend, hopelijk hou je hem vast!
Ik kan hier ook nog wel wat boomboxen gebruiken. Maar dat wil deze week niet echt lukken. Hopelijk vandaag meer geluk.

erutangiS

Cache schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:16:
[...]

Garantie op HE tickets met login bonus? Het is inmiddels al een tijdje geleden sinds ze de TCP hebben geïntroduceerd, maar met de login bonus kregen we toch geen HE tickets? Wat ik mij wel kan heugen is dat de login bonus beter was tijdens speciale tours, waardoor er toen wel HE tickets werden gegeven, echter is het nog steeds zo dat ze die betere login bonus tijdens speciale tours geven.
Je kreeg toen login rewards. Vaak coins maar ook he tickets. Ging uiteraard helemaal los in de special weeks..
Vanochtend poging gedaan op dk rt maar al snel opgegeven. Helemaal klaar mee voor deze tour. Ik zie morgen wel of ik derde of vierde wordt. Had geen eens zin om muntjes te pakken op de ranked track (met kleine kans op score verbetering). Ging uiteindelijk voor ghos 1r met king bo omb coinbox..

Voor wie wel nog zin heeft. Veel succes nog vandaag. Ik ben klaar voor de volgende tour. Morgen zal er om 2030 weer een multiplayer toernooi zijn. :)F :)F :)F :)F :Y) :Y)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MrOleo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:09:
[...]

Oh spannend, hopelijk hou je hem vast!
Ik kan hier ook nog wel wat boomboxen gebruiken. Maar dat wil deze week niet echt lukken. Hopelijk vandaag meer geluk.
Succes man! Hopelijk tik je er nog punten bij!

Folding@home

Uren restarten op track drie is beloond met een triple coin :) score verschil niet heel groot. Vorige was dubbel coin +banaan ofzo maar toch blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fsl5mn0MOnCyjb3op4ZuJHVm1KE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/l4GZ9kKBBRx3wajnXf8qRfM4.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
AequitasII schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:54:
[...]

Vandaag 5 rubies, net als gisteren volgens mij.
Dat is sowieso al beter dan ik, de afgelopen week. :p

• pjot1
  • Niet online
En,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gV0u4nqX8amxxOwF2835VXyDmd0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RWXIemL08JphwAZ7UA5sYck7.png?f=user_large

Eindelijk weer eens! oOo

Nice! Lekker zon he ticket. Als ik dat zie en de coins heb is het instant buy.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:47:
[...]

Nice! Lekker zon he ticket. Als ik dat zie en de coins heb is het instant buy.
Sowieso elke HE ticket. Eigenlijk wil ik ook altijd minimaal 10k cash hebben. :p Die 2k haal ik wel met Coinrush tickets. 800 per ticket dus 3 nodig.

Ben ook bezig om m'n laatste Base gliders en drivers te upgraden naar lvl7 dus dat is at the moment for me ook een nobrainer. Morgen en elk geval weer een zooitje coins erbij! :*)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfheIt_GRgXTot4owo23_Wtidgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKA8qYLsTV8x9aqIFieF2Z6H.jpg?f=fotoalbum_large

Geloof nog steeds niet dat ik 1e ga worden. Nummer 2, 3 EN 4 hebben betere loadout voor de tracks. Maar ze lijken echt tot het einde te wachten…

Misschien voor mij track 3 nog 20/21k met een ultimate race haalbaar… nog maar eens proberen vanavond!
Sleehond schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:23:
[Afbeelding]

Geloof nog steeds niet dat ik 1e ga worden. Nummer 2, 3 EN 4 hebben betere loadout voor de tracks. Maar ze lijken echt tot het einde te wachten…

Misschien voor mij track 3 nog 20/21k met een ultimate race haalbaar… nog maar eens proberen vanavond!
Mooie voorsprong! Ik zal duimen voor je dat het genoeg is.
pjot1 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:10:
[...]

Sowieso elke HE ticket. Eigenlijk wil ik ook altijd minimaal 10k cash hebben. :p Die 2k haal ik wel met Coinrush tickets. 800 per ticket dus 3 nodig.

Ben ook bezig om m'n laatste Base gliders en drivers te upgraden naar lvl7 dus dat is at the moment for me ook een nobrainer. Morgen en elk geval weer een zooitje coins erbij! :*)
Muuaa een kart he ticket hoef ik niet altijd perse te kopen.

• MrOleo
Tootoo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:45:
[...]

Succes man! Hopelijk tik je er nog punten bij!
Tnx, Nog geen boombox, maar wel mooie verbeteringen tot nu toe, zo jammer dat de AI bij de summitrun (41999) geen coinbox had bij 1e itemblok.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YT084uC6uE98Hvj0NWRHjfZ055Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jVvGr7xooFlP0sXySnCCg5lr.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHcaat4DI43BhXrOzPyQTiB7zgI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eucn6iJqBVIlepDyahpLFH56.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6wV3dS5RVRwOCV33Sai4bRrzNY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3470Z7awiGDYgJSNTMzfn9MW.jpg?f=user_large

Shyguy doet in een paar runs wat black yoshi de hele week niet lukte, 40k halen op summit. :)

erutangiS

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vNCMSQsWxTKoivATT8st0lDi_x0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YAbM6zUC1eqQP7oeJ7Pa3BQF.png?f=fotoalbum_large

Nu stop ik ermee, ik heb de maximale scores wel behaald. Vrees dus alleen wel actie nog vanavond/vannacht en dat ik morgen als 3e of 4e wakker ga worden…

• Tootoo
MrOleo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:32:
[...]

Tnx, Nog geen boombox, maar wel mooie verbeteringen tot nu toe, zo jammer dat de AI bij de summitrun (41999) geen coinbox had bij 1e itemblok.

[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]

Shyguy doet in een paar runs wat black yoshi de hele week niet lukte, 40k halen op summit. :)
Shy guy doet met een goede run het echt zoveel beter dan black Yoshi hoor… Het zou goed te doen moeten zijn met jouw load out als je ziet dat ik al 38.2k haalde. Maar die boomerang is ook een stuk leuker ;)

Nette scores verder en wie weet nog een dikke boombox voor morgen 7u!

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:42:
[...]

Muuaa een kart he ticket hoef ik niet altijd perse te kopen.
Onderschat de bijdrages van karts niet. De combotijd van gliders is leuk maar ik denk dat je met een goede hoog geleveld kart eigenlijk nog meer punten kan scoren. Als je je combo natuurlijk niet kwijt raakt. ;)

Nog steeds derde, hopelijk ook als ik morgen wakker word!! :)

• pjot1
  • Niet online
Met nog een uur op de klok kan ik wel zeggen dat ik 2e ben geworden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/repcgQE-mbemJqcfRFyO6On9SPs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KCnnIk5g13VWeWWNuu0yyM4I.png?f=user_large

HaruG is vannacht nog flink bezig geweest. Hoop dat ie klaar is! :p Iedereen weer gefeliciteerd met het behalen van de resultaten en op naar weer een leuke en spannende nieuwe tour! :)

• Sleehond
1e!!

*O* *O*

Die nummer 2,3 EN 4 konden betere scores neerzetten gezien hun loadout… maar ze hebben alle 3 geen poging meer gedaan… wtf!?

Alvast iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten!

Op naar een nieuwe tour oOo

• Cache
Hier ook 1e, er waren zeker 3 spelers die makkelijk hoger konden scoren. Dat hebben ze niet gedaan en zo heb ik met minimale inzet deze tour twee keer het maximale aan rewards gekregen! Dat is inmiddels een tijd geleden!

• edzon
Goedemorgen en congrats @pjot1 & @Sleehond . Gister maar voor de zekerheid mijn laatste tickets ingezet omdat de juiste boombox run maar uitbleef. Uiteindelijk niet nodig gehad maar ben inmiddels te vaak wel ingehaald in mijn slaap. Heb het idee dat het algoritme voor de ranking trouwens wel flink verbeterd is sinds afgelopen tour, de scores en items liggen bij mij veel dichter bij elkaar, hoop dat dit niet toevallig was want das wel lekker spannend zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u7cGfJ9Mc9x6oM0D2FOqjuUXA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rMV7SzvgqaMdHw0bhgopYT1h.jpg?f=fotoalbum_large

@MrOleo voor wat t waard is, 2 he tickets deze week in de ds met 1 tickets in de ts. Lijkt er idd op dat er weinig verband tussen zit!

Zin in de nieuwe tour, succes alvast iedereen!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
2e. Kom maar door met die nieuwe week!
edzon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:14:
Goedemorgen en congrats @pjot1 & @Sleehond . Gister maar voor de zekerheid mijn laatste tickets ingezet omdat de juiste boombox run maar uitbleef. Uiteindelijk niet nodig gehad maar ben inmiddels te vaak wel ingehaald in mijn slaap. Heb het idee dat het algoritme voor de ranking trouwens wel flink verbeterd is sinds afgelopen tour, de scores en items liggen bij mij veel dichter bij elkaar, hoop dat dit niet toevallig was want das wel lekker spannend zo!

[Afbeelding]

@MrOleo voor wat t waard is, 2 he tickets deze week in de ds met 1 tickets in de ts. Lijkt er idd op dat er weinig verband tussen zit!

Zin in de nieuwe tour, succes alvast iedereen!
Congrats, gunther heb ik ook wel eens gehad haha

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Sleehond schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:06:
1e!!

*O* *O*

Die nummer 2,3 EN 4 konden betere scores neerzetten gezien hun loadout… maar ze hebben alle 3 geen poging meer gedaan… wtf!?

Alvast iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten!

Op naar een nieuwe tour oOo
Misschien stonden ze in hun eigen ranking bovenaan en was het dus niet nodig om hogere scores te halen? :? Fijn voor jou in elk geval!

Ik durfde het eerder nog niet te jinxen, maar ik ben ook eindelijk weer eens 1e geworden *O*

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten :)

• bennieeee
Kamek is coinbox. Iedereen gaat massaal zijn rubies inzetten

• texelonia
Kamek=coinbox driver! :o Daar gaan alle ruby’s….

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyQU1Pe9Vw7yNzHyeEXlQyOGIhI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRI21lUM6PoMn1VmGI5Z6bEH.jpg?f=fotoalbum_large
3 x 10 pulls *O*

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Tootoo
I can beat that: 2x10 pulls :D Wie biedt minder?

Tweede gebleven verder, prima! :)

Folding@home

texelonia schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:03:
Kamek=coinbox driver! :o Daar gaan alle ruby’s….
die zag ik niet aankomen, ja dan gaat hier potentieel, als het moet ook de hele pipe leeg :)

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnOcosvISw3kgSHbDvOmSMSvwiE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gkLU2LtFvEDag1gJ2ghfD2gl.png?f=fotoalbum_large

Uit de TCP, begint goed. Een HE die je nog niet hebt is altijd zeer welkom.
van 412 ofzo naar iets meer dan 45 gegaan :) uiteindelijk wel lekkere pulls dus vind 't niet erg dat ik zoveel heb opgemaakt. Begon super goed zie eerste foto, en Kamek zat bijna helemaal onderaan. Toen ik bij de eerste pull die gouden pipe zag hoopte ik uiteraard al dat het Kamek was :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGrvDYwagsS29K6WpIDm7ygRK7c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dBEUZkjm8NxMTNh0u0rTfpkj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pjo8b-Th1Tj7o9rJImiIEKaZucI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DuTqrC77sFFhhMTFHa24q2ZL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKusG3zIvkam7lU40V9CQhmK-64=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qCFOTlMYsQYG1sbw5dP5AJys.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcOR1gNhAMUkQXVeuOBydcs5JQQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IEjdjoaG8vZq9OMI6uj9Pt28.png?f=fotoalbum_large
Tootoo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:09:
I can beat that: 2x10 pulls :D Wie biedt minder?

Tweede gebleven verder, prima! :)
ik verloor dat , 8 x 10 hier :+
Kamek tier 3 op track 1 en 2, alle ballen op Kamek ondertussen hopen dat we geen mensen in onze poule hebben die al zoveel he tickets opzij hebben gelegd dat ze Kamek nu al op 7 hebben gezet!!

• texelonia
We have a winner! 1x10 pijp! oOo

Ik mis nog een glider deze ranking, maar denk dat ik voorlopig de rest van de ruby’s toch op zak hou.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wwLavM9TBgLI57ozCTu_iV2vTvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ujsDu4ZvkHlw0UUyN0bk0lQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aQrubZsf_2RqJfBKf-RUZS1rAc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4hIYiAM2nYRALZiAXVxqLnTg.png?f=fotoalbum_large
Leuk om te zien dat al zoveel Kamek hebben :)

• edzon
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er wéér een cbdriver wordt geïntroduceerd, hoopte stiekem dat de vorige tour een nieuw tijdperk inluidde zonder belachelijk afhankelijk te zijn van cbdrivers...maarja ze zullen zo dan ook de meeste euro's binnenharken... nog ff twijfelen voordat ik er al mijn ruby's in stop.

• Cache
Ik heb bijna de hele pijp leeggetrokken zonder spijt. Wilde namelijk ook graag de kart en glider. Nu maar weer sparen voor de anniversary! 🙈

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb ook getrokken voor kamek. 4x een 10 pull gedaan. Allemaal goud! 5 high ends eruit gehaald:
Nabit
Kamek
Nieuwe kamek glider
Choco macaron (nieuw)
8 bit star

Mag niet klagen met deze uitkomst. De kart zou ik ook nog wel willen hebben, maar met nog 60 items in de pijp en maar 1 HE zijn de kansen wel erg klein. Mijn coinbox collectie is wel weer compleet :)

Edit: Ben het eens met @edzon dat coinbox wel vaak wordt gebruikt en dat het spel iets minder leuk maakt. En je moet haast wel trekken omdat je anders in ranked geen schijn van kans maakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Planeetje op 25-08-2021 09:32 ]

• AequitasII
Hier eerste geworden. Nu ben ik tier 7, yes!

Twee keer 10x pull gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOlixM-Ae1iZQZIAGhJ39RcoPt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m0cV3X23wpeRTQ0dl2bUpt3s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1y6hnHzVsBBmSPTxgNnTCW2hZLk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JM2r65ou1vWIFGwa7v4voOOf.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Ik ben het ook helemaal eens met @edzon. Had echt gehoopt dat kamek een nieuwe skill zou krijgen. Dan had ik hem ook eruit gevist. Nu dacht ik “alweer een coinbox??”, maakt het ook weer minder speciaal en je weet dat je hem perse nodig hebt.

Aangezien ik ook een kart miste op track 1 ben ik door gegaan. Na 70 pulls had ik alle 6 de HE’s binnen met nabit, koopa king en dry bowser umbrella als non spot lights, prima!

Folding@home

• edzon
Planeetje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:23:
Edit: Ben het eens met @edzon dat coinbox wel vaak wordt gebruikt en dat het spel iets minder leuk maakt. En je moet haast wel trekken omdat je anders in ranked geen schijn van kans maakt.
Met precies deze redenatie mijn zuurverdiende ruby's maar gedumpt en na 50 pulls prijs. Verder veel troep maar geloof dat ik nu eindelijk mijn normal gliders op 7 heb haha
edzon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:51:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er wéér een cbdriver wordt geïntroduceerd, hoopte stiekem dat de vorige tour een nieuw tijdperk inluidde zonder belachelijk afhankelijk te zijn van cbdrivers...maarja ze zullen zo dan ook de meeste euro's binnenharken... nog ff twijfelen voordat ik er al mijn ruby's in stop.
Tja, hear hear haha :) is ook niet makkelijk om een nieuw soort item te bedenken. Bedenk maar eens wat..

Deze week is echt weer één die gedomineerd wordt door coinbox drivers. Blijkbaar vind Nintendo dat (financieel) prettig. O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Vanavond is het weer zover

Tijdstip: 20:30
Wat: Mario kart multiplayer, iedereen is welkom
Hoe werkt het: om 20:30 klik je op multiplayer en dan join je mijn lobby. We spelen potjes van een paar races ~6 en dan weer 6. Gezellig en een leuke manier om alvast wat sterren binnten te halen van tracks die nog achter gesloten deuren zitten.

Multiplayer lobby is ongeveer een uur open en daarna zal ik wat resultaten hier posten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• bennieeee
2*10 pull gedaan. Veel slechter kan je ze niet hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LD508YXih0d8OFSbfL06Mv1IboQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g973Fb57QXVGirKDTZXfOuML.jpg?f=fotoalbum_large
bennieeee schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:46:
2*10 pull gedaan. Veel slechter kan je ze niet hebben.

[Afbeelding]
:'(
nooooooooooooo, jammer .. hopelijk is de volgende pull beter!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:42
Xaio schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:
Heren dames, mijn situatie is erger geworden. Ik zit nu in terminale zorg. Met enkele weken voor de boeg geen mkt meer. Dank jullie allen voor de mooie verhalen en leuke tijd. Ik las graag de mkt way of life. Het gaat jullie allemaal goed.

Hoeven geen coins meer te sturen.
Heftig om te horen, heel veel sterkte aan jou en je naasten!

• edzon
MetalSonic schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:11:
[Afbeelding]

Vanavond is het weer zover

Hoe werkt het: om 20:30 klik je op multiplayer en dan join je mijn lobby. We spelen potjes van een paar races ~6 en dan weer 6. Gezellig en een leuke manier om alvast wat sterren binnten te halen van tracks die nog achter gesloten deuren zitten.

Multiplayer lobby is ongeveer een uur open en daarna zal ik wat resultaten hier posten

[Afbeelding]
Nice, ik ben erbij! Kunnen we geen races van 12 doen? Ander rij je vaak dezelfde tracks en ik heb nog 171 sterren nodig om Kamek naar 3 te krijgen _O-
edzon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:30:
[...]

Nice, ik ben erbij! Kunnen we geen races van 12 doen? Ander rij je vaak dezelfde tracks en ik heb nog 171 sterren nodig om Kamek naar 3 te krijgen _O-
Gezellig, volgens mij krijg je of je nou 12 of 6 kiest toch vaak tracks die terug komen. Neemt niet weg dat suggesties/ requests meteen goed gekeurd *O* *O* worden.

we beginnen wel met een x 12 en daarna x6 races. Komt goed :)

• bennieeee
Potverdikkie, kart pro nu al behaald :o dat is wel even heel fijn om die af te strepen

• Vozze
Uiteraard weer dingen gepland op woensdagavond, maar lukt het om af en toe eens een race joinen, @MetalSonic! In ieder geval veel plezier. Leuk om zo de nieuwe tour te starten.

@bennieeee : dat waren mijn eerste twee 10 pulls ook. De derde was goud ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Vozze op 25-08-2021 13:47 ]

Vozze schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:46:
Uiteraard weer dingen gepland op woensdagavond, maar lukt het om af en toe eens een race joinen, @MetalSonic! In ieder geval veel plezier. Leuk om zo de nieuwe tour te starten.

@bennieeee : dat waren mijn eerste twee 10 pulls ook. De derde was goud ;)
Als ik kijk naar het ontvangst van deze nieuwe traditie dan denk ik dat dit nog heel vaak terug komt. En dan komt er ook wel een woensdag dat je even kan joinen oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40jDJRRRq7O6Cutw5r87K1vPiyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UFrtT7YbP8DjdY6ruttF4mD6.jpg?f=fotoalbum_large

Leuke driver, net zoals Shy guy vermakelijk qua animaties. Morgen maar verder levelen!

• AequitasII
Nou mijn 3e 10x pull is ook weinig soeps helaas. Waar is dat beginnersalgoritme xD?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlP_XQ6Sdc9LBfw9Y4GonwBydto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ImgPPsjhRh5weNulY5YV8mH.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkkMDrxuzl2PIkL7601WMA64da0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pGqxITwVr2mcV1CjoNPASyoO.png?f=fotoalbum_large

Zelfs met overal een triple kom ik met mijn items niet in de buurt van deze top drie. Heb alles tier drie maar helaas lage levels.

Zou die premium + nog terug komen? Die kan ik goed gebruiken

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Yes!!! 3e geworden en dus eindelijk door die verrekte 40-grens gebroken! Hopelijk hou ik het vol om erboven te blijven...

Wat is nu wijsheid? Ik heb genoeg rubies voor 2 10-pulls, maar voor de scores heb ik Kamek niet per se nodig. Ik heb op elke track wel een T3 driver. Toch maar pullen, of alles op zak houden voor de anniversary?
AequitasII schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:39:
Nou mijn 3e 10x pull is ook weinig soeps helaas. Waar is dat beginnersalgoritme xD?

[Afbeelding]
Drie nieuwe items waarvan twee super. Het kan slechter ;)

• pjot1
  • Niet online
Ik kon ook weer 2X 10X pipe doen. En @BBBrt, als je je nog afvraagt hoe we aan coins komen,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVMjjVM2pK9E3NPoeJdyg0Iz5N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Thjz9ArMhUqL9uNOMw78dpfw.png?f=user_large

2e x10 was wel goud. Pgp nu lvl5. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nx990dcVap-nmfoy0bInUU_9lHc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CRdKfLVIseCWFvHhTQ8P2EgJ.png?f=user_large

• Tootoo
BBBrt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:06:
Yes!!! 3e geworden en dus eindelijk door die verrekte 40-grens gebroken! Hopelijk hou ik het vol om erboven te blijven...

Wat is nu wijsheid? Ik heb genoeg rubies voor 2 10-pulls, maar voor de scores heb ik Kamek niet per se nodig. Ik heb op elke track wel een T3 driver. Toch maar pullen, of alles op zak houden voor de anniversary?
Ik denk zelf dat je beter voor de anniversary kan gaan. Dan kan je nog even sparen en kan je wellicht een 50 pijp helemaal leeg maken. De kans dat je kamek nu hebt is maar 20% immers.

Zelf net nog voor de grap een laatste 10 pull gedaan. Goud… zou ik nog geluk hebben voor nog eens kamek? De kans is immers maar klein. Helaas, maar… die kart ken ik nog niet? Blijkt het de kart voor volgende week te zijn, top!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNbCQwBhMrHJZkFqtoNLa0aFFp0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YcHz7iZztqhGJI71wtgCxju2.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:11:
[...]

Ik denk zelf dat je beter voor de anniversary kan gaan. Dan kan je nog even sparen en kan je wellicht een 50 pijp helemaal leeg maken. De kans dat je kamek nu hebt is maar 20% immers.

Zelf net nog voor de grap een laatste 10 pull gedaan. Goud… zou ik nog geluk hebben voor nog eens kamek? De kans is immers maar klein. Helaas, maar… die kart ken ik nog niet? Blijkt het de kart voor volgende week te zijn, top!

[Afbeelding]
Prima kart als ik naar die mini turbo plus kijk!

• MrOleo
@Tootoo oh cool, jaloers :p

Nou, wellicht ga ik deze week eens een tiertje zakken. Top 5 heeft alles op lvl 5 of hoger, vrijwel alles level 6 of hoger en dan staat er nog een 2e top 100 speler op plek 9. Op baan 1 verlies ik het dik, ondanks mijn 78 pull kamek, ( dag rubies ;w ) op baan 2 en 3 zal ik het niet kunnen compenseren. Ach ja, het is niet anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzZVfaFonFZRtOtATq4m51aDIgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r7JBj6FJ1Hqux9DMskVyQLsN.jpg?f=user_large

Oh en ik zie net dat er op plek 16 tot 20 ook nog een 2 a 3 mogelijk sterke spelers staan, daar zal er ook nog wel een van voorbij steken. Plaats 7 dan maar :)

erutangiS

• edzon

• Cache
Oei, kan geen toeval zijn inderdaad. Hier is het ook niet anders, meerdere top 1000 spelers en een top 100 speler als ik zo snel even kijk. Ach, gezien het nog steeds vakantie is voor mij heb ik toch niet veel tijd om te grinden. Het is goed zo. :P
Oef, qua moeilijkheid inderdaad hetzelfde idee... Kunnen we dit soort tegenstanders niet geven aan @Vozze ? die zit toch met scores boven de 120, dit is appeltje / eitje voor hem *O* *O* *O*

Binnen minder dan 30 minuten gaat het los,

Updates:
- aanvang 20:30 , beginnen met een x 12 race. Zorg maar dat je genoeg eten en drink hebt want je zit straks een uur aan je telefoon gekluisterd >:) :Y) :Y) :Y) :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 25-08-2021 20:06 ]

~game is gemaakt~ik wacht ongeveer 2 minuten en dan starten we

• BBBrt
MetalSonic schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:30:
~game is gemaakt~ik wacht ongeveer 2 minuten en dan starten we
Ik zou wel paar potjes mee willen doen, maar hoe kom ik in jouw lobby?

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlFIejM_EOp1Z_K4aPhZ62lkc7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lf1OJiq6i7MsbSJvcQTzAc8u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lU-LpheA12j_FbOOzsmZU897nTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q04TgB4pJKWAt0uqxQKIttcu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEg83worEwpq-QwsBCgVyUKLPEk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ISGJPrlfU39X85iaQzDEJSus.jpg?f=fotoalbum_large

Geen slecht resultaat voor 3x een 10 pulk.

2 HE die ik nog niet had.

Alleen geen Kamek…

• MrOleo
BBBrt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:42:
[...]

Ik zou wel paar potjes mee willen doen, maar hoe kom ik in jouw lobby?
Als je een van hun in de friendslist hebt staan, dan klik je op multiplayer en dan op een van hun namen. Als ze greyed out zijn, is wellicht de room al vol. Dan ff wachten op een gaatje denk ik.

erutangiS

Iedereen weer bedankt voor de fun!

De eerste x12 race werd helaas door een error afgebroken. Tot de volgende keer.

Congrats voor de winnaars!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKJNDdti2WYKIApgWZQwb1Gn9uY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wq1BQmrFSy8Fwjd3sYPwvtr2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnz_B3giT2CW5FN1MvzUSbFzdDk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/smIvWug4PVRkOkBKMy9734Nn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18AQzeh202MWWgXupdumX3AcUl0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UyfhZ18FK6cK6SwgcubhOEaS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2vfF5LkBgrovkrvdV2eXIH6Psw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1fvLDiRuhi6sIo5WZxKzbYB9.png?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Het was me gelukt om uiteindelijk 3 potjes te spelen. Wat een chaos :D
Met de drie potjes wel meteen 17 challenges af kunnen vinken!

• pjot1
  • Niet online
Was weer leuk! Toch veel meer sensatie dan reguliere races. oOo

Hierdoor kon ik ook weer een x10 pijp doen! Niet ontevreden! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zls2YUfsf1ndFfQJZnLNJCCIXd8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O1onABFKEnUKvPCyE1qPn35k.png?f=user_large

offtopic:
Wat gaat je batterij snel! @MetalSonic

• texelonia
Ik had ook eens tijd om mee te doen! Met zeer wisselend resultaat :D maar het was wel heel leuk!

• edzon
Ik heb me weer kostelijk vermaakt, wat een heerlijke mario kart hectiek! Wat mij betreft doen we dit elke week, leuke manier om de sterren binnen te halen.

@MetalSonic even uit nieuwsgierigheid, staat SunZ inmiddels ook bij jou bovenaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEeAB-P_eqKOLskGG87awyxAPYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ucy6Sj9zPgdY5izjBNTiDQri.jpg?f=fotoalbum_large
edzon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:06:
Ik heb me weer kostelijk vermaakt, wat een heerlijke mario kart hectiek! Wat mij betreft doen we dit elke week, leuke manier om de sterren binnen te halen.

@MetalSonic even uit nieuwsgierigheid, staat SunZ inmiddels ook bij jou bovenaan?

[Afbeelding]
Sun heb ik niet, bij mij staat Kevin (dezelfde naam, zelfde score) op één...

@pjot1 offtopic, ja die accu gaat snel.. Eerste jaar mocht ik al blij zijn als hij het een hele dag deed . Ik vind mijn telefoon best snel (iphone SE 2020) maar er zit een kleine accu in, betekent dat ik hem al heel vaak opnieuw heb moeten opladen. Batterij staat nu op 91%.. van iphonese uit het verleden weet ik dat ze gaan "trippen" rond de 83%, dan maken de batterijen gekke sprongen etc, ineens vol of ineens leeg.

Deze telefoon wordt ook wel goed "gebruikt" veel dagen gehad dat ik 5 uur mario kart heb gespeeld. Ondertussen nog opladen via een snellader of meteen daarna. Het zal verder wel.

[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 25-08-2021 22:14 ]

texelonia schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:00:
Ik had ook eens tijd om mee te doen! Met zeer wisselend resultaat :D maar het was wel heel leuk!
Fijn, hopelijk tot de volgende keer!
BBBrt schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:49:
Het was me gelukt om uiteindelijk 3 potjes te spelen. Wat een chaos :D
Met de drie potjes wel meteen 17 challenges af kunnen vinken!
De chaos is heerlijk, het multiplayer racen is totaal niet te vergelijken met het grinden voor frenzy's en een topscore. De multiplayer is heerlijk chaotisch en komt voor mij op veel momenten echt in de buurt qua fun van vroeger met vrienden/ familie achter de televisie multiplayer doen. Ik heb deze avond ook een paar keer enthousiast geschreeuwd maar ook een paar keer de neiging gehad om mijn telefoon tegen het plafond te gooien.

In de eerste x12 race o.a genoten van mijn "battle" met Mowgli en dan was ik vijfde en dan was het eerste wat ik deed bij de resultaten kijken hoe hoog hij stond. De opluchting als hij dan geen eerste was maar 4de of zelfs 6de ..... Elke seconde telt in deze races, in een spooklevel reed ik lang eerste en dan net een seconde te vroeg mijn horn en eindigen als de nummer vijf. Achja dat is mario kart :Y)

• Tootoo
Was weer leuk inderdaad! Een hete telefoon helpt dan niet, de beelden stotterden van de hitte :p

Hier zit ik ondertussen ook te kijken, maar het lijkt een kansloze missie te worden deze ronde. Ik zie er nu al zo 2 die kamek op level 6 double uncapped hebben staan. Dat in combinatie met track 3 vergelijkbaar als ik (7-7-7 en alleen 1 item niet tripple uncapped). Mag al blij zijn als ik de top 3 haal, maar kan zomaar zijn dat het vierde of lager wordt.

Folding@home

• AequitasII
Leuke multiplayer avond! Ik ken de trakcs niet, maar door de goede items die je krijgt kon ik toch een paar keer niet laatste worden. Ook een paar keer net voor de finish hard gepakt haha.
Ik heb nu al zin in de multiplayer tour over twee weken. Mochten hier trouwens nog mensen zijn die wilden joinen maar niet konden want vol, geef het dan door. Als dit er teveel zijn dan kan ik ook eens een lobby maken waar je een code voor moet invoeren.

Gisteren toch ook wel regelmatig 1-2 bots dus ik denk dat het meeviel :)

Dag is verder goed begonnen, HE driver ticket erbij!

• pjot1
  • Niet online
Misschien een idee om elke woensdag een uurtje multiplier te spelen? :)

• MrOleo
Aaaaaawh, zo dichtbij... -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aX0wvwvjtXmmjXAKYl8wkXVKLj8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F7XkjPfuIRZsssFWnycVaMDL.jpg?f=user_large

(Frost tour all cup ranking)

erutangiS

• edzon
pjot1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:56:
Misschien een idee om elke woensdag een uurtje multiplier te spelen? :)
Lijkt mij een heel goed idee! Zondag vind ik anders zelf ook wel lekker om een beetje brak te knallen.
MrOleo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:41:
Aaaaaawh, zo dichtbij... -O-
[Afbeelding]

(Frost tour all cup ranking)
Aii jammer zeg maar doet verder niets af aan je score, netjes!

Ik ging voor de top500 en reken m ook goed zo haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Syp55zkp0ZWSReTJET3A3HZ-2OQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWxXgyEImSoBnvtYfQYfaWkc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door edzon op 26-08-2021 10:28 ]

• BBBrt
AequitasII schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 23:08:
Leuke multiplayer avond! Ik ken de trakcs niet, maar door de goede items die je krijgt kon ik toch een paar keer niet laatste worden. Ook een paar keer net voor de finish hard gepakt haha.
Het leuke van multiplayer is dat je ook als 'beginner' kunt meekomen. Ja, een goede loadout helpt wel, maar je kunt met allemaal level 1 spul prima winnen van iemand met een setje van 7-7-7. Soms kun je in een seconde van plek 1 naar 8 vliegen, of andersom :)

Veel plezier trouwens met spelen en levelen. In het begin gaat het allemaal wat sneller ;)

• MrOleo
edzon schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:50:
[...]

Lijkt mij een heel goed idee!

[...]

[Afbeelding]
Tnx, yep zo sta ik er ook in top 104 of top100, de 1,3 miljoen heb ik gehaald, dat ik dan de badge net mis, maakt niet zoveel uit. :)
30 puntjes, dat is wel heel close, lekker bezig top 501 is top!

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo een monster score heb je wel neergezet hoor! En wel super zonde dat je net niet genoeg had voor de top 100…

Wekelijks even tegen elkaar racen vind ik ook een prima idee :)

Folding@home

• bennieeee
Helaas lukt het mij steeds niet om een meer dan een race of 3 mee te doen. Kids laten het niet toe tot nu.

Qua ranking valt het me mee. 3e plek en alles dicht bij elkaar. Heb nog maar 1 gezien met Kamek dus dat is een positieve meevaller.

• Vozze
@MrOleo : die 1.3 miljoen is gewoon een geweldige score. Jammer van die paar plekken, maar ik las ook wel dat het halen van de top 100 in de Frost Tour ook erg lastig was. Jouw scores waren echt monsterlijk. Daar kon ik niet tegenop. Die badge komt zeker nog wel een keer!

@MetalSonic : ik hou van een uitdaging, maar die 100k+ scores in een aantal rankeds zijn voor mij ook een pittige kluif. Ik ga deze week geen 120k pakken.

Enneeuh, elke week vind ik ook een goed plan!

@ onder andre: @pjot1 , @Tootoo @Vozze

Gezien meerdere verzoeken zal ik ook aanstaande woensdag een multiplayer toernooi hosten. Zal weer van 2030 tot 2130 zijn.

Zolang er geinteresseerden zijn, vind ik het leuk om het te hosten! ik stop ermee als ik straks 6 bots zie ;-)

edzon schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:50:
[...]

Lijkt mij een heel goed idee! Zondag vind ik anders zelf ook wel lekker om een beetje brak te knallen.

[...]

[Afbeelding]
haha dit spel zou je inderdaad ook als brakke zondag game kunnen spelen. Wie weet in de toekomst, voorlopig zijn mijn zondagen echter al gepland met andere dingen.

Eerst eens kijken of dit werkt als terugkomend event voor de woensdag!
Pagina: 1 ... 89 ... 161 Laatste