• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-01 17:30
MrOleo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:41:
Aaaaaawh, zo dichtbij... -O-
[Afbeelding]

(Frost tour all cup ranking)
wow dat is "close" , ging je ook serieus voor top 100? wellicht gaat het deze tour lukken?

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
@Tootoo @Vozze Tnx :)
Die badge gaat er voorlopig niet komen hoor, vozze, dit kostte iets te veel tijd en moeite eerljk gezegd, maar als de baanselectie een keer weer goed valt, wie weet....
MetalSonic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

wow dat is "close" , ging je ook serieus voor top 100? wellicht gaat het deze tour lukken?
Yep, 2 weken serieus gegrind, was een goede mogelijkheid om dat eens te proberen, gunstige selectie van banen voor mijn items. Voorlopig hou ik het weer bij top1000. ;)

erutangiS

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZwDkXsV2_Q2AzoMctACnndxQCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8fkEYlb9UX6N41LDV6WumvM.jpg?f=fotoalbum_large

Als er ook maar iemand gas gaat geven op baan 1 en 2 dan ben ik zo het bokje :+

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Pfff, ik heb net zo'n brakke ranked als meerdere hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XINi8Obzbd7UkmB_ujhvr858T9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8su0M3EnDJI3Z0iC3cVBrdMk.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb nog 1 ticket nodig om kamek naar level 6 te brengen, maar ik twijfel daar nog over ivm de ranking.

Gisteren een HE glider ticket gekocht en vandaag een HE driver ticket kunnen kopen uit de DS. Dus mijn shop gaat goed..

Ik heb de zoom broom niet, maar wel de blue turbo yoshi super kart. Op track 2 mis ik een glider.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFOnRtUbkPhrJHortXcCXUXttMw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ge6aVD56N4gfQ7FPaf4KE2Op.png?f=fotoalbum_large
(dubbele coinbox + red shield)
Yes :)

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 26-08-2021 15:04 ]

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIPZuM3v_encLtKS46LYnbMXOlg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B7T9ZB8DQdPiUK0sGD8jfbZN.png?f=fotoalbum_large
door mn monsterscore op track 3 komt top 3 ineens ook dichterbij. Heb mn kamek al dubbel geuncapped maar moet nog ff levelen tot 1190 dus zeker nog ruimte voor verbetering van de huidige scores.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Zo! Deze week hebben de meeste van jullie een zware ranking zo te zien... Ik kan in ieder geval meepraten. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/czEmzwYuKgYaKyhLPLKvMEbxumY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7GzKCFIqtxfYzDjbGda8rMa5.png?f=user_large

Ik heb op elke track nog wel ruimte, 3 HE driver tickets en een kart dus ik kan nog wel aardig klimmen al zit een eerste plek er niet in...

En Bum-Fingerer.... :X

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Inmiddels 9e en 3 HE driver tickets lichter.... :/

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:33:
Zo! Deze week hebben de meeste van jullie een zware ranking zo te zien... Ik kan in ieder geval meepraten. :')

[Afbeelding]

Ik heb op elke track nog wel ruimte, 3 HE driver tickets en een kart dus ik kan nog wel aardig klimmen al zit een eerste plek er niet in...

En Bum-Fingerer.... :X
Dat ziet er pittig uit. Wat zijn je scores per track?

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:51:
[...]

Dat ziet er pittig uit. Wat zijn je scores per track?
Dit heb ik nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEZ01xMJSeBy9qHR3DfEFoYJFjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AI4SGNXXsZHwzEKBmP7HEPz3.png?f=user_large

Ook weer een plekje omhoog. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 26-08-2021 17:12 ]

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:12:
[...]

Dit heb ik nu.

[Afbeelding]

Ook weer een plekje omhoog. O-)
Track drie, in een “super run” kan je daar de 40 aantikken :) moet je meerdere cb frenzys hebben, de muntjes goed vallen etc.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Track drie, in een “super run” kan je daar de 40 aantikken :) moet je meerdere cb frenzys hebben, de muntjes goed vallen etc.
Ja, ik weet het. Dit was iig een nsc, Green shield, red shield en een Coinbox frenzy. In een 'normale' ronde haal ik 28 a 30k dus als alles goed valt moet dat zeker mogelijk zijn! Heb pgp ook maar net lvl6 dus heb ook nog niet goed kunnen grinden.

Track 1 zal een aantal honderdtallen omhoog kunnen en track 2 kan ook nog beter. Daar 2 coinfrenzy's maar geen nsc. Denk dat ik straks de Paintster lvl3 maak vanwege het gebrek aan een pointscap. Word iig vechten deze week.

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:52
Als ik het zo zie is Luigi's Mansion de track waar je punten kunt halen. Het is mij nog nooit gelukt om een NSC te halen, of iets in die buurt. Misschien maar eens filmpjes zoeken over de ideale rij-lijnen.… :)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:17:
Als ik het zo zie is Luigi's Mansion de track waar je punten kunt halen. Het is mij nog nooit gelukt om een NSC te halen, of iets in die buurt. Misschien maar eens filmpjes zoeken over de ideale rij-lijnen.… :)
Die hoge scores zijn eigenlijk vooral te danken aan Pink gold Peach met de coinbox. Met Wario cowboy zal het een stuk moeilijker zijn om een echt dikke score neer te zetten.

Je glider lvl6 maken helpt je ook bij het behalen van een nsc. Bovendien moet je het hebben van coinfrenzy's waar deze glider je ook bij helpt! :)

• MetalSonic
BBBrt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:17:
NSC is niet het belangrijkste, belangrijkste is zoveel mogelijk punten. Luigi's Mansion is best bochtig. Paar keer koos ik voor een andere route dan het vast houden van de combo route omdat ik dan meer rod emuntjes kon pakken ofzo. Als je de mansion uit komt heb je wel een lastig stukje en iets voorbij de finish.. Ik denk dat iets voorbij de finish een goede is om je item te gebruiken.

• BBBrt
pjot1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Die hoge scores zijn eigenlijk vooral te danken aan Pink gold Peach met de coinbox. Met Wario cowboy zal het een stuk moeilijker zijn om een echt dikke score neer te zetten.

Je glider lvl6 maken helpt je ook bij het behalen van een nsc. Bovendien moet je het hebben van coinfrenzy's waar deze glider je ook bij helpt! :)
Nog 25 sterren en dan heb ik een HE driver ticket, waarmee ik PGP (ook) naar 4 kan brengen. Dat scheelt al dan!

En ik zag net al in een filmpje een handige shortcut/comboverlenger die ik nog niet kende. Jullie diehards waarschijnlijk wel, maar goed: als je bij het uitkomen van de mansion een frenzy of mushroom hebt, kun je door het tweede houten spook knallen. Daar zit een glider dash achter, waarmee je over de muur glijdt. Als je goed landt, land je op een boomstronk, waardoor je doorglijdt zo de bocht met dashpanels in...

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:23:
[...]

Nog 25 sterren en dan heb ik een HE driver ticket, waarmee ik PGP (ook) naar 4 kan brengen. Dat scheelt al dan!

En ik zag net al in een filmpje een handige shortcut/comboverlenger die ik nog niet kende. Jullie diehards waarschijnlijk wel, maar goed: als je bij het uitkomen van de mansion een frenzy of mushroom hebt, kun je door het tweede houten spook knallen. Daar zit een glider dash achter, waarmee je over de muur glijdt. Als je goed landt, land je op een boomstronk, waardoor je doorglijdt zo de bocht met dashpanels in...
Pgp lvl4 maakt een groot verschil! Niet alleen vanwege de grotere kans op een frenzy en extra punten maar ook vanwege de coinbox+ met rode muntjes. Dan gaan je puntjes pas hard! :)

Mocht je dan een Coinbox frenzy hebben kan je beter niet glideren. ;)

• bennieeee
bennieeee schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:07:
[Afbeelding]

Als er ook maar iemand gas gaat geven op baan 1 en 2 dan ben ik zo het bokje :+
En dat is dus helaas al gebeurt ...

• MetalSonic
Lekker, weer een HE driver ticket in de shop <3 , stiekem hoop ik dat ik dat de komende dagen nog 2 komen zodat ik mijn Kamek level 6 kan maken ;-)

*fingers crossed*!

• BBBrt
pjot1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 05:16:
[...]

Pgp lvl4 maakt een groot verschil! Niet alleen vanwege de grotere kans op een frenzy en extra punten maar ook vanwege de coinbox+ met rode muntjes. Dan gaan je puntjes pas hard! :)

Mocht je dan een Coinbox frenzy hebben kan je beter niet glideren. ;)
Top!

Maar ehh, een level 4 PGP heeft toch niet een grotere frenzy-kans dan een andere willekeurige level 4 HE? Wel op coinbox, maar niet in het algemeen, toch?

• MetalSonic
BBBrt schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:38:
[...]

Top!

Maar ehh, een level 4 PGP heeft toch niet een grotere frenzy-kans dan een andere willekeurige level 4 HE? Wel op coinbox, maar niet in het algemeen, toch?
nope, alle he items hebben dezelfde frenzy kans en bonus verbeteraar... Maakt niet uit of het HE peach of HE dry bowser is. Zelfde voor karts en gliders :) enige wat verschilt is de ability tussen veel items.

• pjot1
  • Niet online
Hier ook een HE driver ticket! En weer lid van team blut. :p

@MetalSonic en @BBBrt lvl3 of 4 maakt wel degelijk uit. Lvl3 is 4% lvl4 is 7%. Uitgaande van een HE driver. Drivers onderling maakt idd niet uit.

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:54:
Hier ook een HE driver ticket! En weer lid van team blut. :p

@MetalSonic en @BBBrt lvl3 of 4 maakt wel degelijk uit. Lvl3 is 4% lvl4 is 7%. Uitgaande van een HE driver. Drivers onderling maakt idd niet uit.
Mijn reactie was niet level 3 of 4 maar level 4 bij een dezelfde item....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7RG76VC_rmT3aXTV2BrZepUjlw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wSJs4aywbPkCknfLVskRTD5c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFiaDURnUOgR_jRh8XZQLz1UQdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pChhgoI0OSoZppMYOH1iCOiu.jpg?f=fotoalbum_large

of je nou kiest voor Pauline of mario sunshine, zelfde stats bij bijvoorbeeld level 4

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 21:42
Het kan verkeren, gisteren voor het eerst een gouden TCP gekregen > Steel Driver.
Krijg ik vandaag uit de TCP precies dezelfde kart 7(8)7 maar je zult me niet horen klagen hoor oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3yfxO6APi5Qxj9bDgJAKxJwXKc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vuS7jwOsHZmj07U7iuFadkvl.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
@BBBrt en @MetalSonic

Lezen is ook een vak... :F

Zoo! Tokenshop ook weer leeg. :p

[ Voor 24% gewijzigd door pjot1 op 27-08-2021 13:04 ]

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:52:
@BBBrt en @MetalSonic

Lezen is ook een vak... :F

Zoo! Tokenshop ook weer leeg. :p
no problemo, tokenshop helemaal leeg, je wilde niet nog wat coins bewaren voor de daily shop?

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 27-08-2021 13:08 ]

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:05:
[...]

no problemo, tokenshop helemaal leeg, je wilde niet nog wat coins bewaren voor de daily shop?
Alles behalve de coins en de itemtickets. Die geef ik anders toch alleen uit... :p :X

Ik zei het eigenlijk verkeerd, heb alle groene muntjes binnen! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 27-08-2021 13:23 ]

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:22:
[...]

Alles behalve de coins en de itemtickets. Die geef ik anders toch alleen uit... :p :X

Ik zei het eigenlijk verkeerd, heb alle groene muntjes binnen! 8)
Hier ook bijna alle groene muntjes binnen. Hoef alleen nog de super driver uncap te kopen en dan is ook mijn hele "groene muntjes shop" leeg. In de tier shop zitten deze keer vooral veel dingen die mij niet echt interesseren :-( :N :N :N

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Omdat er maar weinig eer te behalen valt in mijn ranking deze week maar een lidmaatschap van de club van 50 gescoord, op naar de 60!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkk4C_mob9oIdTRhI7H597SPL3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0jTsdvolaH5HGUtEj4xqvLGC.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
De tiershop shop hier bevatte de coin glider die ik net nodig had om deze lvl7 te maken. Dus dat was wel lekker. Verder ook niets boeiends.

Lekker @edzon d:)b
Welke track was dat? En met welke items? Welk level bedoel ik dan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pjot1 op 27-08-2021 17:57 ]

• edzon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCxasE2dpNfs4_DIh9WjM3MGBbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2oMewe0FGUM3vdRbIKmCduI5.jpg?f=fotoalbum_large

Cb + 2 coinfrenzy's en een paar losse cb goed voor 260 actions!

[ Voor 8% gewijzigd door edzon op 27-08-2021 18:18 ]

• MrOleo
Als je na het werk je ranked bekijkt en blijkt dat de top 3 in je ranking kamek op level 6 1190 heeft gezet: d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UosKFao-K7CZTbg9B6vaYZgtjLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EH2nECf5qlSeUQjjSWuUkwmU.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit zelf nog te twijfelen. Ik heb 10 tickets voor een upgrade naar 1400 voor king bobomb, santa bowser of pgp. 3 weken geleden al uitgesteld omdat shy guy er 6 nodig had, ga ik de 1400 upgrade doen of stop ik ze in kamek en wacht 3 weken tot ik er hopelijk weer 10 heb...
Of jat shy guy ze alle 10 als de ninja die hij is en wordt hij 1400. :X
Decisions, decisions...

Edit:
Oh en ik zit net ff de profielen te bekijken, een van die gekken heeft in 1,5 dag 1,3 miljoen punten verzameld voor de allcup ranking, hoe???? 4 quick tickets en 36 uur grinden 8)7 wtf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrWxbhiqyK7QB1uI8HkDIQ_PFdg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/isL24t3LW1VqDgouQUDEPfji.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door MrOleo op 27-08-2021 18:24 ]

erutangiS

• edzon
@MrOleo bizar! lijkt erop dat de ranking zwaar uitpakt voor velen hier...Hoe dan ook, shy guy. Laat hem de ninja zijn die hij is.

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:15:
Als je na het werk je ranked bekijkt en blijkt dat de top 3 in je ranking kamek op level 6 1190 heeft gezet: d:)b

[Afbeelding]

Ik zit zelf nog te twijfelen. Ik heb 10 tickets voor een upgrade naar 1400 voor king bobomb, santa bowser of pgp. 3 weken geleden al uitgesteld omdat shy guy er 6 nodig had, ga ik de 1400 upgrade doen of stop ik ze in kamek en wacht 3 weken tot ik er hopelijk weer 10 heb...
Of jat shy guy ze alle 10 als de ninja die hij is en wordt hij 1400. :X
Decisions, decisions...

Edit:
Oh en ik zit net ff de profielen te bekijken, een van die gekken heeft in 1,5 dag 1,3 miljoen punten verzameld voor de allcup ranking, hoe???? 4 quick tickets en 36 uur grinden 8)7 wtf:
[Afbeelding]
Oef zware ranking. Ik ben benieuwd hoe je je tickets uitgeeft.

• MetalSonic
edzon schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:31:
@MrOleo bizar! lijkt erop dat de ranking zwaar uitpakt voor velen hier...Hoe dan ook, shy guy. Laat hem de ninja zijn die hij is.
ja dat zie ik ook, nog iemand hier van dit forum die makkelijk op één staat.

• MrOleo
Ach ik heb ook wel zoiets van Tier70 voelt eindelijk aan als de toptier, de zwaarste tegenstand.
Alhoewel de tegenstand nu wellicht "iets" te overdreven is. :)

erutangiS

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik had ook vandaag én gisteren een HE driver ticket in de daily shop! Met de tickets van de gift en de challenges zou ik nu ook precies Kamek level 6 kunnen maken. Maar ja, volgende ranking heb ik bij track 2 alleen Bowser Jr pirate als driver en die is level 1. Die kan ook wel minimaal 1 ticket gebruiken om in elk geval bonus punten te krijgen. Misschien nog maar even afwachten of ik het überhaupt nodig heb deze week om Kamek level 6 te maken, of dat er misschien nóg een HE driver ticket in de daily shop komt.

• pjot1
  • Niet online
Hier weer ietsiepietsie omhoog! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjQnlwM-L_Sxiq_u1odiMIPjSJk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/svXOpTSXXKWNtPNNj2cRkRw7.png?f=user_large

@texelonia
Hoe staat jouw ranking ervoor? Met andere woorden, heb je de tickets nodig?

[ Voor 17% gewijzigd door pjot1 op 27-08-2021 19:08 ]

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:53:
Ach ik heb ook wel zoiets van Tier70 voelt eindelijk aan als de toptier, de zwaarste tegenstand.
Alhoewel de tegenstand nu wellicht "iets" te overdreven is. :)
Dat is een nuchtere manier om er naar te kijken. De paar keren dat ik terug kwam in tier 69 was het daar echt makkelijker. Alhoewel ik ook daar echt moest werken voor topscores voor een top 3 plek!

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:06:
Hier weer ietsiepietsie omhoog! oOo

[Afbeelding]

@texelonia
Hoe staat jouw ranking ervoor? Met andere woorden, heb je de tickets nodig?
dat gaat de goede kant op, kom op hé, die 40 komt steeds dichterbij *O* *O* *O* *O* *O*

• MetalSonic
texelonia schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:06:
Ik had ook vandaag én gisteren een HE driver ticket in de daily shop! Met de tickets van de gift en de challenges zou ik nu ook precies Kamek level 6 kunnen maken. Maar ja, volgende ranking heb ik bij track 2 alleen Bowser Jr pirate als driver en die is level 1. Die kan ook wel minimaal 1 ticket gebruiken om in elk geval bonus punten te krijgen. Misschien nog maar even afwachten of ik het überhaupt nodig heb deze week om Kamek level 6 te maken, of dat er misschien nóg een HE driver ticket in de daily shop komt.
Tja of je kamek nu level zes maakt zou ik vooral laten afhangen van wat het doet voor je huidige ranking. Ofwel, als je kamek nu lvel zes maakt word je dan eerste?

• MrOleo
edzon schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:31:
:P, pgp heeft zoveel betekent in het verleden, kan het bijna niet over mijn hart verkrijgen haar weer over te slaan.
texelonia schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:06:
Zou ik inderdaad doen, ff afwachten of lvl 6 nodig is voor de ranked en de 3 tickets bewaren, kan je hem altijd nog lvl 6 maken mocht het voor de ranked nodig zijn. Voorlopig is nog niet duidelijk welke tracks kamek er later nog bij krijgt. Hij kan een hele goede coinboxer worden, maar ook een iets minder goede.
MetalSonic schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:23:
[...]

Dat is een nuchtere manier om er naar te kijken. De paar keren dat ik terug kwam in tier 69 was het daar echt makkelijker. Alhoewel ik ook daar echt moest werken voor topscores voor een top 3 plek!
Tja het blijft een spelletje, entertainment, nuchterheid is dan belangrijk. :)

erutangiS

• MrOleo
Het is wel fijn dat een jullie Kamek al zo ver hebben geupgrade, dan kan ik mooi afkijken wat de potentiele score is van de Kamek upgrade en daarna beslissen wie de tickets krijgt. :P

erutangiS

• texelonia
Ik sta nu 3e met zo’n 1800 punten achterstand op de nummer 1. En ik heb op alledrie de tracks nog genoeg ruimte om dat in te halen. Dus als dat lukt/zo blijft dan kan ik de tickets bewaren inderdaad :)

• texelonia
Inmiddels 1e met een zeer nipte voorsprong ;)

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic
Ja, nog een dagje werken en morgen proberen om de scores op te pimpen!

@texelonia
Tickets lekker op zak houden dus! ;)

• texelonia
Wauw, alweer een HE driver ticket in de shop, 3e dag op rij! Als het nodig is kan ik nu dus in elk geval wel helemaal los! :*)

• MetalSonic
texelonia schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:16:
Wauw, alweer een HE driver ticket in de shop, 3e dag op rij! Als het nodig is kan ik nu dus in elk geval wel helemaal los! :*)
lekker, hoeveel heb je al klaar liggen?

• texelonia
MetalSonic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:41:
[...]

lekker, hoeveel heb je al klaar liggen?
Nu 6 tickets. Evt 5 voor Kamek die nu lvl 4 is, en dan 1 over voor Bowser Jr pirate. Die laatste heb ik nog niet zo lang en zelden gebruikt, dus daar wil ik eigenlijk niet teveel in investeren.

• bennieeee
Mijn laatste rubies vanmorgen gespendeerd in de pijp. Na 40 pulls zitten alle HE er nog in :+

Had nog 5 verschillende HE tickets die heb ik maar verdeeld over de komende tour.

Dozer Dasher naar level 5, Bowser Junior Pirate naar level 3 en Pirate Sushi Racer naar level 3.

Nu komen er nog 2 tickets binnen morgen waardoor we 1 HE driver en 2 HE kart hebben klaar liggen. Laat week 2 maar beginnen wat mij betreft *O*

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 28-08-2021 09:35 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
TCP had ik HE penguin luigi en die ging direct naar level 3. Prima dus!

• bennieeee
Sleehond schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:34:
TCP had ik HE penguin luigi en die ging direct naar level 3. Prima dus!
Jaloers!! Hier weer 300 munten. Op 1 HE ooit heb ik er verder echt weinig soeps uitgehaald.

• Sleehond
bennieeee schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:36:
[...]

Jaloers!! Hier weer 300 munten. Op 1 HE ooit heb ik er verder echt weinig soeps uitgehaald.
Oh dit was ook pas m’n eerste echte goede reward er van hoor…

• MetalSonic
bennieeee schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:32:
Mijn laatste rubies vanmorgen gespendeerd in de pijp. Na 40 pulls zitten alle HE er nog in :+

Had nog 5 verschillende HE tickets die heb ik maar verdeeld over de komende tour.

Dozer Dasher naar level 5, Bowser Junior Pirate naar level 3 en Pirate Sushi Racer naar level 3.

Nu komen er nog 2 tickets binnen morgen waardoor we 1 HE driver en 2 HE kart hebben klaar liggen. Laat week 2 maar beginnen wat mij betreft *O*
Alle he nog erin? wtf :'(

• bennieeee
@MetalSonic helaas ja daarbij ook maar 7 supers gepakt. Ach veel normals iets omhoog en ook nog wat munten kunnen pakken.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:46
Vandaag Peachette uit de TCP, yes! Kom maar door met de beginners HE's,

• Planeetje
Oef, top 7 heeft bij mij al 100+ k..... ik heb kamek op lvl 4 gezet + 1 uncap, geen waste of tickets. Ook is de Dreams glider naar lvl 3 gebracht en de blauwe turbo yoshi naar lvl 4. Voor de rest ga ik niets meer investeren. Hopeloze zaak deze week. Ik sta nu 13e.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93WZoeUOaxP9B07DSdOzHDTKjbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZUVuK4xR1RrQdHcV4uZofTjc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 28-08-2021 14:39 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:37:
Oef, top 7 heeft bij mij al 100+ k..... ik heb kamek op lvl 4 gezet + 1 uncap, geen waste of tickets. Ook is de Dreams glider naar lvl 3 gebracht en de blauwe turbo yoshi naar lvl 4. Voor de rest ga ik niets meer investeren. Hopeloze zaak deze week. Ik sta nu 13e.

[Afbeelding]
Ik vond mijn poule al zwaar met alles in de top 7 boven de 90k maar die van jou gaat nog een stuk verder. Bizar 8)7 8)7 8)7 8)7

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:41:
[...]

Ik vond mijn poule al zwaar met alles in de top 7 boven de 90k maar die van jou gaat nog een stuk verder. Bizar 8)7 8)7 8)7 8)7
Misschien zet Nintendo me deze week weer even op mijn plek. Vorige 2 ranked cups had ik beide gewonnen ;)

Ach, ik ga gewoon lekker muntjes binnenharken en de normal drivers kopen uit de DS. Nog 49 normal drivers te gaan om die categorie weg te strepen uit mijn shop. Dan heb ik alleen nog de premium super karts en drivers en de base / premium HE drivers/karts over.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6QEHI1cZImgK03i2FTzao8DWwE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6skjI15bfw0S576LwUjiFwJg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4McSM1efiStOFkyoWLbXcG0777w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nFPv66sWJXogCCKRX0DMaFZc.png?f=fotoalbum_large

Tussen het werk door even een heerlijke run gescoord. Denk niet dat ik eerder zoveel coinboxen heb gehad. Twee keer coinbox frenzy en dan nog meerdere losse coinboxen. Helaas wel nog veel muntjes die in de afgrond kwamen. Ondanks dat ik nog een bliksem op mijn hoofd kreeg toch de score flink kunnen verbeteren!

Zichtbaar is natuurlijk dat er veel "in mijn nek hijgen" :) alhoewel het een stuk makkelijker is dan bij @Planeetje :(:)

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 21:53
Zo! Dat is echt een enorm pittige ranked, @Planeetje! Allemaal Kamek op 6 zeker?
Bij mij lijkt dat niet te gebeuren, maar het kan natuurlijk zo. Succes in ieder geval!

Mooie run, @MetalSonic!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:27:
Zo! Dat is echt een enorm pittige ranked, @Planeetje! Allemaal Kamek op 6 zeker?
Bij mij lijkt dat niet te gebeuren, maar het kan natuurlijk zo. Succes in ieder geval!

Mooie run, @MetalSonic!
Dankjewel!, hoe gaat het bij jou? (los van je score die er uiteraard weer mag wezen d:)b )

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 21:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJwXbtRQ4YGjt48PMKauh09zS8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PRErUiFBkDH96LpQkI9z1kCr.jpg?f=fotoalbum_large
Ik heb een relatief rustige ranked. Ik kan Kamek nog naar 5 brengen en met 1 driver ticket in de DS zelfs naar zes. Ik heb alleen 5 dagen geen enkel HE ticket gezien. Coins genoeg, dat wel :*)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Vozze schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:28:
[Afbeelding]
Ik heb een relatief rustige ranked. Ik kan Kamek nog naar 5 brengen en met 1 driver ticket in de DS zelfs naar zes. Ik heb alleen 5 dagen geen enkel HE ticket gezien. Coins genoeg, dat wel :*)
Qua tegenstanders lijkt jouw poule erg op die van mij. Verschil is dat ik zelf geen 104 kan scoren met mijn items ;)

• BBBrt
Zo, zonder echt moeite te doen, sta ik eerste. Met een mooie afgeronde 54k. Misschien heeft nog niet iedereen in mijn ranked zijn best gedaan, maar ik kan er zelf ook nog wel 2k extra uitpersen, denk ik. Dus hopelijk meteen door naar tier 42 woensdag :)

Volgende week mis ik echter een T3 driver én glider op track 2. Maar wie weet heb ik heel veel geluk met een TCP of de ACP...

• MrOleo
Mocht iemand zich afvragen wat voor score mogelijk is op track 1, mijn tegenstanders hebben het antwoord: 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XF8l0SDwDJS2aOqKldlm0N0wFM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WSYM1VTCPBrdDIi6PvhxRyCq.jpg?f=user_large

erutangiS

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01 07:24

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ik heb me nog nooit gemeld hier, maar nu toch opzoek wat wat extra spelers voor in de friendslist. ik ben nu tier 37. ID is 211982902522.

Op dit moment binnen de ranked cup eerste met 43.276 punten, eens zien of dat zo blijft :D .

[ Voor 25% gewijzigd door GiantLeap op 28-08-2021 23:50 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• anie
  • Laatst online: 09-01 07:01
Net wel een hele aparte pijp... Niet eerder 3 dezelfde HE drivers gehad.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VHmTBfR/Screenshot-20210829-081909-64a8af90b361a1e69b45b8e8707d3333.jpg

• bennieeee
Acp was King Bob-Omb. Verder wel klaar met deze week zit weinig tot geen verbetering meer in en wordt aan alle kanten komende dagen nog voorbij gereden heb ik al gezien.

• Sleehond
@anie jeetje bizar

• MrOleo
Acp vorige tour 5000 coins (swooper), deze week gold glider, weer 5000 coins... |:(
anie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 08:27:

[Afbeelding]
Oh dat is een aparte inderdaad.
Gebeurt af en toe met sommige special pipes.
3 HE in 1 pull is natuurlijk top, gelijk ook een hoog level op dat karakter, maar wellicht niet de beste driver uit de pijp, toch gave pull.

erutangiS

• MetalSonic
anie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 08:27:

[Afbeelding]
Kan gebeuren ineen special pipe. Voor mij lang geleden.

• MetalSonic
MrOleo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:21:
Mocht iemand zich afvragen wat voor score mogelijk is op track 1, mijn tegenstanders hebben het antwoord: 8)7

[Afbeelding]
Ziek dat hij die items al allemaal op zeven heeft. En kamek 1400… ik zal het al heel wat vinden als ik mijn kamek zes kan maken (hang af vd shop)

• pjot1
  • Niet online
Hier ook de Gold Glider uit de acp. Die had ik van de week net lvl7 gemaakt... |:( Nog een losse pijp geschoten met de hoop op Kamek, was me niet gegund. Werd Shy Guy... :O

Het lijkt wel of Nintendo de Tweakers die mkt spelen wil straffen met de ranked na goede resultaten. Het is bij bijna iedereen hetzelfde liedje.

@GiantLeap
Ik heb je toegevoegd!

@anie
Wel lekker dat ie minimaal lvl3 is. :p

• bennieeee
Hoe doen jullie dat trouwens ? Reset je een pijp voor je hem de eerste keer gebruikt of ga je gewoon meteen los erop?

Ben trouwens week 2 al aardig aan het klaren. Vanaf komende vrijdag eindelijk vakantie dus verwacht weinig te spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door bennieeee op 29-08-2021 09:40 ]

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:46
Ik heb bijna weer 45 rubys. Welke pijp is beter? Ik heb uit de Kamekpijp alleen de bezemsteel kart. Uit de Bowser Minions pijp heb ik niets.

• BBBrt
GiantLeap schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 23:46:
Ik heb me nog nooit gemeld hier, maar nu toch opzoek wat wat extra spelers voor in de friendslist. ik ben nu tier 37. ID is 211982902522.

Op dit moment binnen de ranked cup eerste met 43.276 punten, eens zien of dat zo blijft :D .
Welkom! Ik heb je toegevoegd (billie).
Overigens heb je nog genoeg ruimte als je nog wordt ingehaald, want alleen al op track 3 kun je er mákkelijk 7k bijrijden. Je hebt een betere set dan ik en ik heb mijn hoogste score nu staan met 2 frenzy's en géén nonstop combo (bij lange na niet). Maar doe vooral geen moeite als je met deze score eerste blijft ;)

• BBBrt
bennieeee schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:37:
Hoe doen jullie dat trouwens ? Reset je een pijp voor je hem de eerste keer gebruikt of ga je gewoon meteen los erop?

Ben trouwens week 2 al aardig aan het klaren. Vanaf komende vrijdag eindelijk vakantie dus verwacht weinig te spelen.
Volgens mij is dat volledige willekeur. Ik heb weleens 2 HE's gehad in de eerste pull na een reset, maar vaker nog helemaal niets. En dat geldt ook voor de gevallen dat ik níet met een reset ben gestart :)

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:23:
Hier ook de Gold Glider uit de acp. Die had ik van de week net lvl7 gemaakt... |:( Nog een losse pijp geschoten met de hoop op Kamek, was me niet gegund. Werd Shy Guy... :O

Het lijkt wel of Nintendo de Tweakers die mkt spelen wil straffen met de ranked na goede resultaten. Het is bij bijna iedereen hetzelfde liedje.

@GiantLeap
Ik heb je toegevoegd!

@anie
Wel lekker dat ie minimaal lvl3 is. :p
Hier de Red crane. Nu 1 stap verwijderd van level 5.

• MetalSonic
BBBrt schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:42:
[...]

Volgens mij is dat volledige willekeur. Ik heb weleens 2 HE's gehad in de eerste pull na een reset, maar vaker nog helemaal niets. En dat geldt ook voor de gevallen dat ik níet met een reset ben gestart :)
Ik heb het een paar maanden eens gehad dat ik een reset deed voor ik begon en toen de he spotlight pakte. Zelfde pipe reset weer spotlight. Mja geen zekerheid. Deze pipe begon ik ook met een reset maar kamek zat bijna helemaal onderaan!! Als ik niet was begonnen met een reset had ik hem wellicht eerder.

• MetalSonic
AequitasII schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:37:
Ik heb bijna weer 45 rubys. Welke pijp is beter? Ik heb uit de Kamekpijp alleen de bezemsteel kart. Uit de Bowser Minions pijp heb ik niets.
Voor jou op basis van deze info is de bowser minion pipe beter voor je coverage.

• pjot1
  • Niet online

Persoonlijk reset ik de pijp na het krijgen van een HE. Er is een aantal filmpjes te vinden van spelers die de pijp eerst een paar keer resetten en dan pas gaan pullen en gelijk een HE krijgen. Harde cijfers zijn er niet van bekend.
Eens met @MetalSonic. In de Bowser Minions pijp zitten 2 coinbox drivers waarvan Gold Koopa de beste coverage van het spel heeft.

• anie
  • Laatst online: 09-01 07:01
Nog nooit een reset gedaan. Obv jullie berichten hierboven gelijk gedaan en nog een pull. Pak ik hem nog een keer haha en een mooie andere voor mij nieuwe

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HzYx9C0/Screenshot-20210829-100149-64a8af90b361a1e69b45b8e8707d3333.jpg

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ugb0PVfxO3hn2sT2Jscel5eug_A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/O2uOY36iCH4w8slXKpIzspZy.png?f=fotoalbum_large

ACP Funky Kong naar level 4, prima d:)b

• pjot1
  • Niet online
Kijk je uit dat je niet door je eigen bananen heen rijdt? ;)

• Sleehond
pjot1 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:39:
[...]

Haha dat blijft altijd wel een uitdaging ja, haha!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Late reactie, maar wow @Planeetje en @MrOleo, mijn ranked cup is een eitje vergeleken bij die van jullie… Hier hebben er ook wel 2 die Kamek double uncapped op level 6 hebben, maar zelfs level 7 + tripple… dat zijn 14 level upgrades. Die had een belachelijke stash aan tickets zeg!

Hier ga ik me maar inzetten op de volgende ranked cup. Heb deze ronde al wel een sloot tickets uit de DS gehad: 6 in totaal :) 4 karts en 2 driver. Alleen de glider blijft onder belicht. En ik sta bijna weer binnen team blut :p maar ik kan wel al mijn karts goed upgraden naar level 6, 4 en 7 :)

De ACP gaf me de black turbo birdo kart. Geen kart die ik gebruik, maar niet onaardig :)

Folding@home

• MetalSonic

Afgelopen weken deed ik vaak een reser voor de eerste pull. Komt omdat ik het in het verleden vaak had dat zonder reset ik vaak veel pulls moest doen voor ik bij het “lekkers” kwam. Mja kan het verder niet met cijfers of bronnen oid onderbouwen. Doe maar wat goed voelt!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:39:
[...]

Dit dus haha, heb ik ook met diddy kong

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:00:
Late reactie, maar wow @Planeetje en @MrOleo, mijn ranked cup is een eitje vergeleken bij die van jullie… Hier hebben er ook wel 2 die Kamek double uncapped op level 6 hebben, maar zelfs level 7 + tripple… dat zijn 14 level upgrades. Die had een belachelijke stash aan tickets zeg!

Hier ga ik me maar inzetten op de volgende ranked cup. Heb deze ronde al wel een sloot tickets uit de DS gehad: 6 in totaal :) 4 karts en 2 driver. Alleen de glider blijft onder belicht. En ik sta bijna weer binnen team blut :p maar ik kan wel al mijn karts goed upgraden naar level 6, 4 en 7 :)

De ACP gaf me de black turbo birdo kart. Geen kart die ik gebruik, maar niet onaardig :)
Dat is een mooie berg tickets! Ben benieuwd of je zowel deze week als volgende week in de top 2 komt.

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MetalSonic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

Dat is een mooie berg tickets! Ben benieuwd of je zowel deze week als volgende week in de top 2 komt.
Ik mag al blij zijn als ik in de top 6 eindig… onder mij staan ook nog 2 top 1000 spelers. Ik vind het dan wel heel zonde als ik deze week veel tickets moet inzetten als ik dan uiteindelijk nog maar vierde te worden. Ook nog even afwachten wat de daily shop oplevert :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wTRuWs4roIR16pKjV1E8CmqZu-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgiaXDcRpiJxdMNtM7obQ855.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Ik mag al blij zijn als ik in de top 6 eindig… onder mij staan ook nog 2 top 1000 spelers. Ik vind het dan wel heel zonde als ik deze week veel tickets moet inzetten als ik dan uiteindelijk nog maar vierde te worden. Ook nog even afwachten wat de daily shop oplevert :)

[Afbeelding]
Hmm met die tegenstanders kan ik mij voorstellen dat je deze week voor top zes gaat en volgende week vol voor plek een (en terug naar tier 70) succes!

• MrOleo
In de pijp van week 2 zitten meestal relatief veel HE's, al zijn het vaak wat oudere drivers (2x pirate bowser jr en 2x dry bowser volgende week), maar voor iemand die nog veel mist wel betere kans op HE. Wellicht is dat ook een interessante optie.
Tootoo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:00:
En een paar duizend rubies in de pijp gegooid wellicht... :)

erutangiS

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01 07:24

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Thanks iedereen voor het toevoegen!
BBBrt schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:39:
[...]

Welkom! Ik heb je toegevoegd (billie).
Overigens heb je nog genoeg ruimte als je nog wordt ingehaald, want alleen al op track 3 kun je er mákkelijk 7k bijrijden. Je hebt een betere set dan ik en ik heb mijn hoogste score nu staan met 2 frenzy's en géén nonstop combo (bij lange na niet). Maar doe vooral geen moeite als je met deze score eerste blijft ;)
Er is nog ruimte inderdaad, heb eigenlijk enkel track 1 gebruikt om even punten te scoren. Als het erg benauwd gaat worden of als ik de eerste plek verlies, ga ik nog even aan de slag op de andere tracks :D

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vyd5ntNHXghomWNxmNuSRKvy7N0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QjUHHxglMzSf9i9bFrRSYNNO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMsKXr564tbbC_zjhUi366SYnM8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ahmhxuCOjjO3AApYKHhLLize.png?f=fotoalbum_large

Ook mijn tokenshop is nu leeg. Tiershop valt echt tegen. Zaten vroeger ook wel eens he tickets.

• BBBrt
MetalSonic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:06:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook mijn tokenshop is nu leeg. Tiershop valt echt tegen. Zaten vroeger ook wel eens he tickets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjC-dKje1MTRdtwPreR3nwSo7Go=/x800/filters:strip_exif()/f/image/o8QzQjW5befU8tg0nNmRTiYg.png?f=fotoalbum_large
O-)

• pjot1
  • Niet online
Onder het mom van, wie het kleine niet eert....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQQ9e0m942RfEu3CwJGeWPHJPqo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WAw27ecuKK6gUpcoV4qIO4PZ.png?f=user_large

Verder is de tiershop hier ook maar een saaie boel... Geen HE tickets bovendien vind ik ze eigenlijk te duur.

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fybz5Cz3GCZ8zljKdA0JFOjJPg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOpdJRq3WTEVMJyJelrty71c.jpg?f=fotoalbum_large

Zo jammer dat baan 2 komende week een slechte score gaat worden |:(

Want met baan 1 en 3 verwacht ik volgende week echt hele hoge scores voor iedereen!!

[ Voor 8% gewijzigd door bennieeee op 29-08-2021 15:32 ]

• MetalSonic
Mag ik die driver tick overnemen? Dan kan ik Kamek level zes maken :Y)

• bennieeee
bennieeee schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]

Zo jammer dat baan 2 komende week een slechte score gaat worden |:(

Want met baan 1 en 3 verwacht ik volgende week echt hele hoge scores voor iedereen!!
Zeg dan wel baan 2 laag. Maar verbeter net naar 16,6k Zonder een kart en glider vind ik dat toch niet zo heel slecht. Toch bijna 81k al d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 29-08-2021 15:39 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 161 Laatste