Hoe gaat het bij jullie in de ranked mode?
Ik word “ nog verder ingehaald” links en rechts gaan ze langs mijn score. Inmiddels gezakt tot plek 5! Zou dus zo maar kunnen dat ik straks een ranking ladder trede omlaag ga.
Na een tijdje heb je de max gehaald qua score. Op 3ds rainbow had ik een 15k score icm combo bijna begin tot einde met 2 frenzys. 1 coin 1 superhorn...
Hopelijk heb ik in de volgende tour tegenstanders die wat makkelijker zijn.
Tldr: ondanks de 42k score toch 5de das klote!
Ik begon met het spelen van dit spel tegelijk met een groep vrienden. Allemaal gasten die vroeger ook de andere mario kart games hadden gespeeld. Niet iedereen is begonnen met Mario kart voor de SNES maar toch.
Dit spel is leuk maar als je na een tijdje wilt (blijven) mee doen in de ranking dan kom je bij de "paid to win wall". Ontkom je niet aan. Zelfs als je op een track de perfecte combos haalt winje niet als jouw kart een combo score x 2 heeft terwijl je ranking tegenstander een combo score x 4 heeft.
Ik heb vanochtend nog wat filmpjes gekeken van gasten die score van richting de 50k halen. Als je dan kijkt bij hun items dan is 't gemiddeld level 4 tot 6.. Das dus echt ziek..... Ik heb al moeite om één item op level 6 te krijgen en ik heb bijna sinds 't begin gold en speel echt veel!
Mijn vrienden zijn allemaal afgehaakt en ik doe nog even mee omdat ik (nog) verslaafd ben

.. Vind het vooral fijn dat ik dit spel vanaf de bank onderuit gezakt kan spelen met wat achtergrond muziek

is voor mij ook wat ontspanning tussen mijn verplichtingen/ werk etc door.
TLDR: woon je nog thuis, studeer je nog of werk je niet en wil je competitief Mario kart doen? Haal hem dan voor de Switch en speel het daar online!
[
Voor 62% gewijzigd door
MetalSonic op 29-12-2019 14:36
]