Ik zit nu in tier 20 en kan voor deze ranked cup niet hoger komen dan plaats 9. Het verschil met nummer 1 is geloof ik 12,000 lol. Het begint nu langzaam duidelijk te worden dat Gold members en mensen die (veel) geld uitgeven aan deze game erg in het voordeel zijn. Mij boeit het behalen van de nummer 1 positie eigenlijk niet meer en ik vind het gewoon leuk tijdsbederf (speel elke dag 30min).
Ik blijf dat een misser vinden. De nr1 positie vind ik nog niet eens zo heel erg, maar zeker het ondeling ranken met friends zou iedereen een gelijk speelveld moeten hebben. Desnoods door de bovenste categorie van karts, gliders en drivers in ieder geval door de shop te laten komen in de betreffende week.R-utger schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:47:
[...]
Ook dat iedereen een andere shop heeft geeft mij ook een indicatie dat ze je kunnen naaien of helpen.
Nu weet je op de eerste dag van de week al dat je geen kans gaat maken en heeft het geen zin om als vrienden tegen elkaar te strijden.
Het is een leuke casual game. Maar net als de meeste mobilegames vooral ontworpen om whales geld uit te laten geven, nadeeltje van deze rechts-kapitalistische kutgemeenschap waarin we leven, waar het doel altijd geld binnenharken is ipv geluk en welzijn voor een ieder.
Ik heb genoeg mobile games gespeeld om er niet wakker van te liggen dat ik niet de hoogste score haal. Ik heb wel 1x een gold pass gekocht voor de extra progressie, voor een spel dat ik elke dag ff speel, vind ik dat het wel waard, als de pass afgelopen is zal ik hem vast nog wel een keer een maandje aanzetten. Genoeg pc spellen gehad van 50 euries die na 2 dagen liggen te verstoffen.
Om paarse karts maak ik me niet druk, die upgraden behalve met de goldpass upgrade tickets is toch bijna onmogelijk. Ik koop veel golden en zilveren karts/gliders voor goud en heb zo genoeg fun met de progressie, heb nu enkele op lvl 4 en 5. Ik scoor meestal 30-35k in de ranked cup, zit nu op 13k, 12,5k en 7k, wordt waarschijnlijk weer 1e in mijn divisie en kijk al uit naar de nieuwe cup van morgen. De 2e week van een tour is toch wat saai.
Een soort van extra functie met level playing field zou leuk zijn, maar ik ben bang dat multiplayer ook pay 2 win zal worden.
Ik heb genoeg mobile games gespeeld om er niet wakker van te liggen dat ik niet de hoogste score haal. Ik heb wel 1x een gold pass gekocht voor de extra progressie, voor een spel dat ik elke dag ff speel, vind ik dat het wel waard, als de pass afgelopen is zal ik hem vast nog wel een keer een maandje aanzetten. Genoeg pc spellen gehad van 50 euries die na 2 dagen liggen te verstoffen.
Om paarse karts maak ik me niet druk, die upgraden behalve met de goldpass upgrade tickets is toch bijna onmogelijk. Ik koop veel golden en zilveren karts/gliders voor goud en heb zo genoeg fun met de progressie, heb nu enkele op lvl 4 en 5. Ik scoor meestal 30-35k in de ranked cup, zit nu op 13k, 12,5k en 7k, wordt waarschijnlijk weer 1e in mijn divisie en kijk al uit naar de nieuwe cup van morgen. De 2e week van een tour is toch wat saai.
Een soort van extra functie met level playing field zou leuk zijn, maar ik ben bang dat multiplayer ook pay 2 win zal worden.
erutangiS
edit: thanks allemaal!
[ Voor 84% gewijzigd door Silversin op 24-11-2019 01:43 ]
Nieuwe Tour is live!
En de bonus rewards voor gold pass vallen behoorlijk tegen.... weer een Dry Bowser als reward
En de bonus rewards voor gold pass vallen behoorlijk tegen.... weer een Dry Bowser als reward

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
R-utger schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:37:
Nieuwe Tour is live!

Dit dus ik heb ook al snel gekeken wat alle rewards zijn. Zo word ik (gelukkig) niet echt aangemoedigd om een gold pass te hebben
Vanavond eens kijken of ik alle favoriete characters heb voor de ranked races
[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 20-11-2019 10:18 ]
Ik kan nog wel wat "friends"gebruiken. Speel het regelmatig. Vond Parijs een beetje meh.
7124 9876 7481
7124 9876 7481
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
10x pipe, alles laagste categorie inclusief 3x koopa troopa

no animals were harmed during the production of this message
Kom maar terug als je 4 keer x 10 pipe hebt gehad zonder high end .....Caeruleus schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:18:
10x pipe, alles laagste categorie inclusief 3x koopa troopa
EDIT:
Mario kart tour blijft nog even de telefoon staan fijn om weer eens mee te doen met een ranking en op elke baan een favoriet karakter te hebben. 27k in totaal met 't idee dat ik nog geen enkele keer een dubbele frenzy op een baan heb gehad....
Bij de challenges geen frustrerende "raak x aantal in één keer met superhorn" dus das ook fijn.. of rijd x aantal plat in één race
Ja niet fijn dit haha. Ik 26047MetalSonic schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:22:
[...]
Kom maar terug als je 4 keer x 10 pipe hebt gehad zonder high end .....![]()
EDIT:
Mario kart tour blijft nog even de telefoon staan fijn om weer eens mee te doen met een ranking en op elke baan een favoriet karakter te hebben. 27k in totaal met 't idee dat ik nog geen enkele keer een dubbele frenzy op een baan heb gehad....
Bij de challenges geen frustrerende "raak x aantal in één keer met superhorn" dus das ook fijn.. of rijd x aantal plat in één race
Jij 27861. Maar in mijn Tier 33.6k al iemand ;-(
In mijn tier ook wat hoge...wimpie007 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:22:
[...]
Ja niet fijn dit haha. Ik 26047
Jij 27861. Maar in mijn Tier 33.6k al iemand ;-(
Heb je in elke cup een favoriet character? Zoja dan kan je theoretisch op elke baan wel een 10k+ score halen... Heel vaak de track herhalen net zo lang tot je 2 of zelfs 3 x een frenzy krijgt.
Wat ik voor mijzelf doe is als ik bij het eerste of 't 2de item blokje een frenzy heb dat ik ook een item block even later gebruik. Dan heb ik iets van "zo vroeg al frenzy, dan is de kans op nog één groot"....
Ik weet nu ook dat je bij een frenzy kan driften en tegelijk die frenzy gebruiken. Bij coin frenzy gaan voor de ultimate boost , los laten en weer ervoor gaan. Ondertussen met en andere vinger op je scherm rammen om de x30 of x 40 te halen. In cheep cheep kan je tijdens je frenzy ook tegen schelpen etc combos opbouwen en als je dan ondertussen op je scherm blijft drukken stijgt je combo snel
ik zal niet meer zeuren over 10x pipe. Net 1 nieuwe grijze, 2 gouden en 1 paarse nieuwe (de paddestoelauto)
Gisteren ook weer 10x pipe gedaan, 1 gele driver....
5e keer op rij zonder paars item
Beetje kansloos de drop rate
5e keer op rij zonder paars item

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik denk dat je echt super unlucky bent. De laatste 5x keer 10x pipe elke keer een high end en/of ten minste 3 gouden items. Behalve de laatste keer had ik maar 1 gouden. Trouwens ook meteen de high end paddestoelauto gekregen dus ik ga er vanuit dat de nieuwe high end items een wat hogere drop rate hebben.
@MetalSonic Het is altijd de eerste tour waarbij je redelijk makkelijk de beste items voor kan hebben maar de tweede tour zit er vaak een race bij waarbij je bijna alleen maar high end items voor nodig hebt..
@MetalSonic Het is altijd de eerste tour waarbij je redelijk makkelijk de beste items voor kan hebben maar de tweede tour zit er vaak een race bij waarbij je bijna alleen maar high end items voor nodig hebt..
Jammer dat je vorige en deze week geen Tier kan stijgen. Zo duurt het nóg langer om de challenge kaart te completen.
hoezo kan je niet stijgen? Ik ben gister van 18 naar 19 gegaan en alweer bijna op 20sandpatt schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 07:21:
Jammer dat je vorige en deze week geen Tier kan stijgen. Zo duurt het nóg langer om de challenge kaart te completen.
Ik zit al eventjes op 20, maar moet 30 bereiken voor de challenge...
Vanaf 20 lijk je niet meer te kunnen stijgen.
Vanaf 20 lijk je niet meer te kunnen stijgen.
Ik vanochtend ook. Een vd (loser) common items zelfs dubbel. Het systeem lacht mij uit. -.-R-utger schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:00:
Gisteren ook weer 10x pipe gedaan, 1 gele driver....
5e keer op rij zonder paars item![]()
Nu op 7k coins ff doorsparen en dan koop ik wel een high end
[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 22-11-2019 10:17 ]
Ik heb al een tijdje 10k + coins maar er komt maar niks in de shop. Volgens mij kijken ze of je muntjes te weinig hebt en stoppen ze dan iets leuks in de shop zodat je rubees kooptMetalSonic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:16:
[...]
Ik vanochtend ook. Een vd (loser) common items zelfs dubbel. Het systeem lacht mij uit. -.-
Nu op 7k coins ff doorsparen en dan koop ik wel een high end
Gisteren maximaal geluk gehad met de 10x pipes, na 5 keer niks te hebben gehad is dit een mooie goedmaker 
https://imgur.com/a/WEPSm5s
2 nieuwe paarse items en de gele rosaline die ik als enige gele driver miste
en nou niet meer zeuren he!R-utger schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:31:
Gisteren maximaal geluk gehad met de 10x pipes, na 5 keer niks te hebben gehad is dit een mooie goedmaker
Lekkrr geklommen met MetalMario, level 4 char en elke race minimaal 1 frenzy paar x 2....
Wow zeldzaam 3 paarse
Ik heb deze tour 40 keer de pipe geschoten.
Had maar 3 gouden 1 paarse en de rest wit.
Dat is best wel een lage drop rate.
Had maar 3 gouden 1 paarse en de rest wit.
Dat is best wel een lage drop rate.
Deze wintercup is weer leuk. 2 ranked tours (heb de volgende al gechecked) waarin iedereen een kans maakt. Ook bij de baby cup kom je weg met common poppetjes als favorieten
mooi dit
Weer rustig hier, aangezien ik nog steeds de laatste reageerder ben maar een edit:
Bij de huidige cup al (bijna) verzekerd van 25 rubies en voor de volgende cup zit ik al dik boven de 35k. Nintendo doet het echt heel goed met de winter tour
ik heb dan ook maar een maandje extra gold gekocht
Weer rustig hier, aangezien ik nog steeds de laatste reageerder ben maar een edit:
Bij de huidige cup al (bijna) verzekerd van 25 rubies en voor de volgende cup zit ik al dik boven de 35k. Nintendo doet het echt heel goed met de winter tour
[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 25-11-2019 18:34 ]
Ik mis toch wel een goeie glider bij dk pass, daar haal ik geen fijne score. Daarnaast is er iets te veel van die lagoontrack in de cups, vorige keer al eenmaal en nu weer in beide, maar de topscores liggen mooi bij elkaar, wat dat betreft inderdaad prima tour.
Helaas weinig geluk bij de pipe, die coinglider ziet er leuk uit. Maar mag niet klagen na veel geluk bij de vorige pipe.
Helaas weinig geluk bij de pipe, die coinglider ziet er leuk uit. Maar mag niet klagen na veel geluk bij de vorige pipe.
erutangiS
Ik moet het doen met een level 2 glider op dk pass. Die doe ik btw niet meer. Ik ga niet snel nog eens 3 x frenzy halen daar lol.MrOleo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:44:
Ik mis toch wel een goeie glider bij dk pass, daar haal ik geen fijne score. Daarnaast is er iets te veel van die lagoontrack in de cups, vorige keer al eenmaal en nu weer in beide, maar de topscores liggen mooi bij elkaar, wat dat betreft inderdaad prima tour.
Ben ook wel water/ lagune levels moe. Irritant combos maken met de schelpen. Hoe vaak wel niet net het item block gemist -.-
Ik sta 3e met:
Cheep Cheep Lagoon - 11.3
DK Pass - 10.2 (zonder de hoogste glider)
Rock Rock Mountain - 14.5 (3x frenzy)
(totaal 36.1)
nr 2 is 700 hoger en nr1 is 1100 hoger.
Komt er uiteindelijk op neer dat je gewoon heel vaak hetzelfde rondje moet rijden en hopen op 2x frenzie om een kans te maken bovenaan te eindigen.
Cheep Cheep Lagoon - 11.3
DK Pass - 10.2 (zonder de hoogste glider)
Rock Rock Mountain - 14.5 (3x frenzy)
(totaal 36.1)
nr 2 is 700 hoger en nr1 is 1100 hoger.
Komt er uiteindelijk op neer dat je gewoon heel vaak hetzelfde rondje moet rijden en hopen op 2x frenzie om een kans te maken bovenaan te eindigen.
Of 3 x frenzy… mja dat is een van de minpunten van Mario kart tour. Heel veel uur spelen in de hoop op meerdere frenzys gecombineerd met geen items tegen je!
je cheep cheep score is netjes ik krijg m niet boven de 9,8 k
je cheep cheep score is netjes ik krijg m niet boven de 9,8 k
Een goede middag allemaal,
Ik heb toch zelf maar even een account aangemaakt, hier op Tweakers, zodat ik zelf kan posten.
Ik zag in eerdere posts de vraag of er blauwe schildjes in de game zaten, waardoor iemand minder zin had in het spel..
Maar wisten jullie dat je hem kan dodge? Door een mushroom op het moment af te schieten wanneer dit schild boven je stil hangt!
extra punten inderdaad.
Deze winter tour is tot nu toe echt mijn favoriete
XD Ps ik ben de vriendin van @pjot1
Ik heb toch zelf maar even een account aangemaakt, hier op Tweakers, zodat ik zelf kan posten.
Ik zag in eerdere posts de vraag of er blauwe schildjes in de game zaten, waardoor iemand minder zin had in het spel..
Maar wisten jullie dat je hem kan dodge? Door een mushroom op het moment af te schieten wanneer dit schild boven je stil hangt!
Deze winter tour is tot nu toe echt mijn favoriete

[ Voor 3% gewijzigd door Juicy_Orange op 26-11-2019 18:02 ]
Precies dat en dan klappen die schelpen weer eens voor je neus dicht....MetalSonic schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:33:
[...]
Ben ook wel water/ lagune levels moe. Irritant combos maken met de schelpen. Hoe vaak wel niet net het item block gemist -.-
Ah bedankt voor de tip, dodgen wist ik nog niet, ik heb al wel een aantal keer die krengen uit de lucht geknald met de superhorn, die bonuspunten zijn altijd welkom.Juicy_Orange schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:00:
Maar wisten jullie dat je hem kan dodge? Door een mushroom op het moment af te schieten wanneer dit schild boven je stil hangt!extra punten inderdaad.
Deze winter tour is tot nu toe echt mijn favorieteXD Ps ik ben de vriendin van @pjot1
erutangiS
Welkom! Haha special voor Mario Kart een account, meestal werden mensen vroeger lid om nerdy computerstuff ;-)Juicy_Orange schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:00:
Maar wisten jullie dat je hem kan dodge? Door een mushroom op het moment af te schieten wanneer dit schild boven je stil hangt!extra punten inderdaad.
Deze winter tour is tot nu toe echt mijn favorieteXD Ps ik ben de vriendin van @pjot1
Super horn is ook effectief tegen blauw schild.
Net weer x 40 pipe gedaan uiteraard weer niks. Daarna “gefrustreerd “ snek 2 x 5 pipe en toen Santa mario gekregeb
hoopte op starcoin glider natuurlijk mja
Net weer x 40 pipe gedaan uiteraard weer niks. Daarna “gefrustreerd “ snek 2 x 5 pipe en toen Santa mario gekregeb
Waar ik gisteren achter kwam: je kunt de inkt van de blooper van je scherm af vegen
Die Cheep Cheep Lagoon komt me ondertussen wel mijn neus uit, wat een achterlijke track is dat zeg.
Rare cup overigens; Cheep Cheep 8.650, Choco Island 7.265, maar op DK Pass zit ik op 21.462 punten.
Edit; er was verbetering mogelijk. Zit nu op 9.211, 9.945, en 27.353 punten. Ik denk dat ik met een totaal van 46.509 wel veilig zit.
Rare cup overigens; Cheep Cheep 8.650, Choco Island 7.265, maar op DK Pass zit ik op 21.462 punten.
Edit; er was verbetering mogelijk. Zit nu op 9.211, 9.945, en 27.353 punten. Ik denk dat ik met een totaal van 46.509 wel veilig zit.
[ Voor 61% gewijzigd door Froop1992 op 27-11-2019 15:17 ]
Doe normaal joh met die score van 42,1k in die nieuwe tourJuicy_Orange schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:00:
Wat zijn je scores per race?
Haha, ik doe normaalMetalSonic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:22:
[...]
Doe normaal joh met die score van 42,1k in die nieuwe tour![]()
Wat zijn je scores per race?
@Froop1992 staat hoger hoor
Doe m'n best hem in te halen maar is zo simpel nog niet... Ik bedoel die lagoon is echt vervelend

[ Voor 11% gewijzigd door Juicy_Orange op 27-11-2019 18:44 ]
Ah ... level 63.. dat helpt ook welJuicy_Orange schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:30:
[...]
Haha, ik doe normaal
@Froop1992 staat hoger hoor![]()
Doe m'n best hem in te halen maar is zo simpel nog niet... Ik bedoel die lagoon is echt vervelend![]()
[Afbeelding]
Ja, daar heb je gelijk in. Kijk, dit is wat ik krijg als positie punten.MetalSonic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:55:
[...]
Ah ... level 63.. dat helpt ook welIkben "slechts" level 37.. Ik krijg ook veel minder punten

Hmm op 150 cc ongeveer 500 punten dus dan is 't dat niet volledigJuicy_Orange schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:04:
[...]
Ja, daar heb je gelijk in. Kijk, dit is wat ik krijg als positie punten.
[Afbeelding]
Ja, je moet zo ie zo goed op je combo's letten.MetalSonic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:10:
[...]
Hmm op 150 cc ongeveer 500 punten dus dan is 't dat niet volledigik moet maar eens kijken of ik langere combos kan maken. DIe 19k op dk krijg je als je 2 + frenzy's hebt en bijna in één keer door kan combo'n volgens mij....... ik kwam op 17 nog wat omdat ik halverwege ergens mijn combo verloor
Ik heb geloof ik 3 frenzy's gehad met mijn dk. Mijn combo's wilde niet echt, doordat ik geraakt werd

[ Voor 5% gewijzigd door Juicy_Orange op 27-11-2019 21:11 ]
Ik heb daar 3 maal gold coin frenzy gekregen, en de combo vanaf de eerste bocht ononderbroken tot aan de finish. De truc is ook een kart gebruiken die bonus geeft bij de jumps.
Ik denk niet dat ik dat ga verbreken.
Hoezo denk niet dat ik mijn score kan verbeteren??? Hahaha je staat nu 48.098 vanaf de 46.5 ofzo... Nice!!Froop1992 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:19:
Ik heb daar 3 maal gold coin frenzy gekregen, en de combo vanaf de eerste bocht ononderbroken tot aan de finish. De truc is ook een kart gebruiken die bonus geeft bij de jumps.
*jaloers* haha *trymybest*

Maar ik sta gelukkig wel nog nummer 1 in de lijst.
Ik bedoelde dat ik DK niet meer ga verbeteren. Kom er overigens net achter dat Cheep Cheep Lagoon een extra route heeft, als je de twee oester van links gebruikt als jump naar links. Kijken hoeveel me dat kan opleveren.
Oh mijn excuus, ik dacht over de totale cupFroop1992 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:19:
Ik bedoelde dat ik DK niet meer ga verbeteren. Kom er overigens net achter dat Cheep Cheep Lagoon een extra route heeft, als je de twee oester van links gebruikt als jump naar links. Kijken hoeveel me dat kan opleveren.

Ja, die route vind ik persoonlijk niets. Het vertraagt enorm en dat kleine stukje dat je kan vliegen is het denk ik niet waard. Ja misschien als je helemaal achter aan rijdt in de 1e ronde, hopen op een frenzy mushrooms. Ps is mijn mening hoor
Route via links is veiliger ivm enemy items maar ook een stuk trager.
2 coin frenzys en nu 19,8 k in dk pass helaas niet genoeg voor de eerste plek in ranked
Edit 3: 21,2 k op de pass ik vind t wel prima. Eindelijk weer eerste qua ranking.
Ik had 2 x gold frenzy en tussendoor een paar lange combos opgebouwd... wat nu? Hmm vind cheep en chocolat beide niet heel leuk
2 coin frenzys en nu 19,8 k in dk pass helaas niet genoeg voor de eerste plek in ranked
Edit 3: 21,2 k op de pass ik vind t wel prima. Eindelijk weer eerste qua ranking.
Ik had 2 x gold frenzy en tussendoor een paar lange combos opgebouwd... wat nu? Hmm vind cheep en chocolat beide niet heel leuk
[ Voor 80% gewijzigd door MetalSonic op 30-11-2019 21:21 ]
Cheep Cheep en Chocolate zijn ook klote, omdat je lange stukken hebt waar je geen combo kan opbouwen, of je moet veel moeite doen om te driften.MetalSonic schreef op donderdag 28 november 2019 @ 23:10:
Route via links is veiliger ivm enemy items maar ook een stuk trager.
Ik zie hier mensen voorbij komen die al dik level 60 of hoger zijn. Eerste wat in mij opkomt is "HOE DAN" :-). Speel de game dagelijks, ben gold member, zorg dat ik minimaal de dagelijkse challenges haal qua munten en scores. Speel vaak nog langer door. Alles op 150cc. Weekly Challenge heb ik een score van 41.000 (10.904, 10.974 en 19.309) .
Maar qua level ben ik nog maar level 37....
Zijn er tips hoe je sneller kunt levelen dan? Of is het nog meer spelen
Het beste is inderdaad meer spelen.Raikkonen_WC schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:49:
Ik zie hier mensen voorbij komen die al dik level 60 of hoger zijn. Eerste wat in mij opkomt is "HOE DAN" :-). Speel de game dagelijks, ben gold member, zorg dat ik minimaal de dagelijkse challenges haal qua munten en scores. Speel vaak nog langer door. Alles op 150cc. Weekly Challenge heb ik een score van 41.000 (10.904, 10.974 en 19.309) .
Ik herhaal heel veel van de rest van de cups, let goed op waar ik exp krijg en waar niet zodat ik die niet nog eens doe XD doe inderdaad ALLE challenges!
Zoals je allicht hebt kunnen zien ben ik dus 1 van die mensen die lvl 60+ is... Soms speel ik uren door, moet toch iets als je wilt dat je score hoger komt.
En ja het blijft een gok, frenzy's kun je helaas niet afdwingen hahaha
Ik zie dat ik WEER beter mijn best moet doen... Sta ineens 2e in de tour * oopsy Daisy *
MetalSonic here i come
Froop kan ik echt niet meer verbeteren hahaha
[ Voor 3% gewijzigd door Juicy_Orange op 03-12-2019 15:45 ]
Jammer dit ben ondanks mijn 44k wat ik toch hoog ving al gezakt tot plek 3. Betekent dat ik nog veel moet spelen voor ik weer een 45 pipe kan kopen.
Ook omdat ik qua ranking nog steeds niet hoger mag dan 20!
Ook omdat ik qua ranking nog steeds niet hoger mag dan 20!
Da's wel raar; zit ook in tier 20, maar de nummer 2 in mijn cup zit op 37k.
Nummer 1: 48
Nummer 2: 47,1
Nummer 3: 44,4 (ik)
Nummer 4: 43
Nummer 2: 47,1
Nummer 3: 44,4 (ik)
Nummer 4: 43
Tiers gaan omhoog naar maximaal 40 nu en vanaf tier 21 kun je ook degraderen naar een lagere tier.
EindelijkCaeruleus schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:28:
Tiers gaan omhoog naar maximaal 40 nu en vanaf tier 21 kun je ook degraderen naar een lagere tier.
Zeg dat EINDELIJK!Caeruleus schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:28:
Kan je ook al ergens zien wat de rewards zijn? Best nieuwsgierig
Oeps alle nieuwe challenges alweer complete 3 uurtjes ofzo

De eerste 10 pipes alleen maar normals gekregen, toevallig met 1x los de High-end Daisy gekregen, kan ik toch frenzies maken.
Ik join je “ no life” groep als je dat goed vind. Ik heb ook alle nieuwe challenges gehaald. Ook al alle tracks tot en met over morgen op 5 sterren complete.Juicy_Orange schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:40:
[...]
Zeg dat EINDELIJK!
Kan je ook al ergens zien wat de rewards zijn? Best nieuwsgierig![]()
Oeps alle nieuwe challenges alweer complete 3 uurtjes ofzo* no life *
Hahaha, maar natuurlijk join tha clubMetalSonic schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:07:
[...]
Ik join je “ no life” groep als je dat goed vind. Ik heb ook alle nieuwe challenges gehaald. Ook al alle tracks tot en met over morgen op 5 sterren complete.
Argh in de ranking heb ik nu 1 race waar ik geen frenzy's kan maken
Heb de 10 pipe gedaan kreeg natuurlijk niks leuks
Daarna nog 5 losse ook niks
Laat mij raden, die Londen race? Ik kan daar geen frenzys maken. Met hard werken haal ik net de 7,5k...Juicy_Orange schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:19:
[...]
Hahaha, maar natuurlijk join tha club![]()
Argh in de ranking heb ik nu 1 race waar ik geen frenzy's kan maken![]()
Heb de 10 pipe gedaan kreeg natuurlijk niks leuks![]()
Daarna nog 5 losse ook nikshopen op het beste next time haha kom hier rubies
IK ga er nu bij 10pipe's vanuit dat ik alleen maar common heb. Dan valt 't alleen maar mee
Voor vandaag zal ik niet mopperen, ik deed een x 1 pull en haalde daar een Wario uit (had ik nog niet) dus das ook prima zo
Na de scores van jullie hier van de week ook lid geworden van de no-life club . Heb mij sinds eergisteren opgewerkt van level 36 (89%), naar level 41 (10%). Tevens de weekly challenge en de Gold Challenge reeds voltooid!
Net enorm veel geluk gehad met het Neo Bowser Ciry Level. 3 frenzy's (banaan, muntjes, banaan). Score van 12.500! Die London Loop T race ga ik niet veel hoger krijgen dan de 9.500 die ik heb, ik mis namelijk een poppetje om in dat level frenzy's te kunnen krijgen.....
Nu proberen vandaag eens wat meer te levelen!
Net enorm veel geluk gehad met het Neo Bowser Ciry Level. 3 frenzy's (banaan, muntjes, banaan). Score van 12.500! Die London Loop T race ga ik niet veel hoger krijgen dan de 9.500 die ik heb, ik mis namelijk een poppetje om in dat level frenzy's te kunnen krijgen.....
Nu proberen vandaag eens wat meer te levelen!
Ja klopt, de London race.MetalSonic schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:56:
[...]
Laat mij raden, die Londen race? Ik kan daar geen frenzys maken. Met hard werken haal ik net de 7,5k...
IK ga er nu bij 10pipe's vanuit dat ik alleen maar common heb. Dan valt 't alleen maar mee![]()
![]()
Voor vandaag zal ik niet mopperen, ik deed een x 1 pull en haalde daar een Wario uit (had ik nog niet) dus das ook prima zo
Ik sta nu als volgt in de cup;
1: 12.499
2: 10.700
3: 9.502
Ben natuurlijk nog bezig, we hebben een week.
Hopen op wat geluk haha
Ja je hebt gelijk. Ik heb mezelf ook voorgenomen om van het minste uit te gaan dan valt het altijd mee.
@Raikkonen_WC leuk dat je ook bij de "no life" club komt. Wordt het nog eens gezellig hahaha.
Ik stond 7e in mijn ranking, opgeschroefd naar 2e, maar verschil met de nummer 1 is 5.000 punten, en die ga ik echt niet meer inhalen. Heb 12.931, 10.650, en 12.386 op de races. Ik vind het wel goed zo. Vooral de tweede race is kloten met de lange rechte stukken, gelukkig wel een frenzy-character daarop.
Ik zit nu te overwegen om hierna 5 tours maar te sparen en dan tot iets van 400 á 450 rubys en dat je dan in één keer bijna alles uit zo'n buis kan halen... Als je gold hebt dan krijg je om de zoveel tijd toch wel een high end
Dat is inderdaad een slim / goed idee.MetalSonic schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:11:
Ik zit nu te overwegen om hierna 5 tours maar te sparen en dan tot iets van 400 á 450 rubys en dat je dan in één keer bijna alles uit zo'n buis kan halen... Als je gold hebt dan krijg je om de zoveel tijd toch wel een high end
Ik denk dat ik dat ook wil proberen, alleen het probleem met mij is, dat ik er niet van af kan blijven haha. Ben benieuwd of het me gaat lukken.
Als het goed is, gaat het je wel lukken. In de London race, blijven proberen want je hebt tenslotte een frenzy charFroop1992 schreef op zondag 8 december 2019 @ 02:36:
Ik stond 7e in mijn ranking, opgeschroefd naar 2e, maar verschil met de nummer 1 is 5.000 punten, en die ga ik echt niet meer inhalen. Heb 12.931, 10.650, en 12.386 op de races. Ik vind het wel goed zo. Vooral de tweede race is kloten met de lange rechte stukken, gelukkig wel een frenzy-character daarop.
Ik sta trouwens in mijn ranking eindelijk weer 1e, maar de nummer 2 staat niet heel veel lager dan ik. Helaas nog steeds geen frenzy char voor London race. Maar ik vind dat ik mijn score daar niet echt slecht heb gedaan
1: 15.308
2: 11.314
3: 11.745
Voor de londen race mis ik naast frenzy karakter helaas ook een level 3 glider. Ik moet t doen met 8,5k als max score daar.
Nou, ik zit nu volgens mij wel op mijn max!
Mario Circuit: 14.592
London Loop T: 10.613
Neo Bowser City: 12.548
En dan heb ik voor de 2de nog steeds geen poppetje voor een Frenzy.
Sta nummer 1 in de group met 1600 punten voorsprong....
Mario Circuit: 14.592
London Loop T: 10.613
Neo Bowser City: 12.548
En dan heb ik voor de 2de nog steeds geen poppetje voor een Frenzy.
Sta nummer 1 in de group met 1600 punten voorsprong....
[ Voor 17% gewijzigd door Raikkonen_WC op 10-12-2019 11:22 ]
Rainbow road van Shy guy cup is leuk
lekker intens en veel combo ruimte!

Ze hebben het met de tiers wel enorm veranderd zeg. Toevallig de vorige tier eerste geworden dus nu tier 23. Maar vanaf nu ga je alleen als je de eerste plek haalt nog maar 3 tiers omhoog, 2de plek 2 tiers, en 3de tot 8ste plek 1 tier omhoog....
Iemand trouwens al wat gehoord of er iets speciaals komt qua aanbieding met kerst? Dan weet ik of ik mijn vele Ruby's moet sparen of nu uitgeven
Iemand trouwens al wat gehoord of er iets speciaals komt qua aanbieding met kerst? Dan weet ik of ik mijn vele Ruby's moet sparen of nu uitgeven
Ja beetje zuur dit, duurt het alsnog een eeuwigheid om tier 30 te worden voor de challenge.....Raikkonen_WC schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:27:
Ze hebben het met de tiers wel enorm veranderd zeg. Toevallig de vorige tier eerste geworden dus nu tier 23. Maar vanaf nu ga je alleen als je de eerste plek haalt nog maar 3 tiers omhoog, 2de plek 2 tiers, en 3de tot 8ste plek 1 tier omhoog....
Je gaat niet elke periode met 3 omhoog want we moeten het ook opnemen tegen "whales" mensen die er veel geld in pompen en overal de fav characters hebben etc.
Precies dit dus. Sta nu in de nieuwe reeks alweer 2de. Ik had al bijna 39.000 punten en de nummer 1 heeft er 44.000, verschil zit sowieso in het eerste level, ik kom niet hoger op dit moment dan 11.000, terwijl hij daar een score van 14.800 heeftMetalSonic schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:46:
[...]
Ja beetje zuur dit, duurt het alsnog een eeuwigheid om tier 30 te worden voor de challenge.....
Je gaat niet elke periode met 3 omhoog want we moeten het ook opnemen tegen "whales" mensen die er veel geld in pompen en overal de fav characters hebben etc.
Wel gaaf nu de update waardoor je kunt zien welke scores de ander (maar ook je vriendenlijst) heeft per level. Dat maakt het makkelijker te zoeken waar je nog punten mist
In de laatste paar uur nog door 2 mensen ingehaald, 4e geworden met 300 punten verschil op nummer 2, dit lijkt niet zuiver.
Gewooon lekker bezig zijn voor 't verbeteren van je eigen score jongens niet druk maken om de ranking. Want als je dat doet kom je na een tijdje bij de "paid to win wall". Wat ik hiervoor ook al zei, dan moet je opboksen tegen mensen die vaak zelf extra rubys kopen etc. Die wellicht na één week al de hele pipe hebben leeggetrokken. Dat is het mij niet waard
Neu, dat doe ik ook niet, alleen die rubies sparen gaat wat langer duren. Deze week trek ik niets uit die pipe, ik wacht wel tot de volgende tour. Ik zit ondertussen ook al op 20k coin, maar er komt niets interessants in die shop.
Eindelijk de level 5 challenge voor een character geunlocked daarmee lekker veel nieuwe rubys gekregen. Nu 81 in de pocket. Nu op naar de 450 =)
Op naar de 450 rubys? WhyMetalSonic schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:20:
Eindelijk de level 5 challenge voor een character geunlocked daarmee lekker veel nieuwe rubys gekregen. Nu 81 in de pocket. Nu op naar de 450 =)
Pff, dat eerste level van deze week challenge krijg ik maar niet hoger dan 11.000, en zelfs vrienden waarmee ik wekelijk strijd en meestal van win (en waarvan ik weet dat ze niet betalen voor de game) halen er minimaal 14.000.... Ik weet echt niet HOE!
Best vaak 30 tot 40 rubys uitgegeven bij een pipe zonder high end. Ik wil straks iig een keer zeker weten dat ik een high end pak en niet alleen maar common.Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:00:
[...]
Op naar de 450 rubys? Why
Pff, dat eerste level van deze week challenge krijg ik maar niet hoger dan 11.000, en zelfs vrienden waarmee ik wekelijk strijd en meestal van win (en waarvan ik weet dat ze niet betalen voor de game) halen er minimaal 14.000.... Ik weet echt niet HOE!
Dat is wel een aardig nieuw doel ja..MetalSonic schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:08:
[...]
Best vaak 30 tot 40 rubys uitgegeven bij een pipe zonder high end. Ik wil straks iig een keer zeker weten dat ik een high end pak en niet alleen maar common.
Ik hoop op een korting met kerst!!! Dat de Rubby's dubbele waarde krijgen ofzo....
Ik zie het ja wow, 18.458 heb je daar.MetalSonic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:52:
Rainbow road van Shy guy cup is leuklekker intens en veel combo ruimte!
Alleen je laat het liggen bij de 1ste en 3e zie ik.
Je hebt nog 4k te gaan naar mij ;-)
Metal Mario level 5wimpie007 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:40:
[...]
Ik zie het ja wow, 18.458 heb je daar.
Alleen je laat het liggen bij de 1ste en 3e zie ik.
Je hebt nog 4k te gaan naar mij ;-)
Op die andere 2 mis ik een wolkje en nog wat bij de ander. Ik zal er helaas niet veel hoger komen.
Rainbow Road ga ik juist lekker, boven de 21k, maar de rest trekt het naar beneden.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Kom net met 2 frenzy’s niet hoger dan 17.500Froop1992 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 15:12:
Rainbow Road ga ik juist lekker, boven de 21k, maar de rest trekt het naar beneden.
Level 5 Metal Mario, level 2 Royale, en level 2 BBIA Parafoil. Niets speciaals met die voertuigen/gliders, maar wel tweemaal coin frenzy en eenmaal mushroom frenzy.Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:16:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Kom net met 2 frenzy’s niet hoger dan 17.500
Ik heb ook wat mensen benaderd via friendsrequest, (hoewel ik nooit de scores ga halen die hier voorbijkomen).
Feel free om mij toe te voegen:
599142037831
Overigens ook 20k+ aan muntjes maar alleen maar rommel in de winkel de afgelopen weken..
Is er iemand die nu een 10k item heeft in zijn shop?
Feel free om mij toe te voegen:
599142037831
Overigens ook 20k+ aan muntjes maar alleen maar rommel in de winkel de afgelopen weken..
Is er iemand die nu een 10k item heeft in zijn shop?
[ Voor 31% gewijzigd door RHE218 op 13-12-2019 16:22 ]
Daisy hills: 11.098 ( misschien kan 't nog 11,5k worden, ik mis een favo glider)
Rainbow road: 20.097 ( level 5 metal mario, level 3 royale, qua glider kan ik kiezen tussen level 3 bananen bbi of level 2 gold coin glider) ik weet niet wat beter is, iemand tips?
London loop R: 8.839, level 2 shy guy, level 1 favo wagen, geen favo glider)
London is zwaar zonder die glider, bij een race met 2 gold frenzy's kwam ik maar op 8.8k....... Rainbow road kan ik wellicht met wat geluk 21k halen.. Daisy hills tja wie weet
Rainbow road: 20.097 ( level 5 metal mario, level 3 royale, qua glider kan ik kiezen tussen level 3 bananen bbi of level 2 gold coin glider) ik weet niet wat beter is, iemand tips?
London is zwaar zonder die glider, bij een race met 2 gold frenzy's kwam ik maar op 8.8k....... Rainbow road kan ik wellicht met wat geluk 21k halen.. Daisy hills tja wie weet
Voor Mario de gold glider, letterlijke een goudmijn.MetalSonic schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:32:
Daisy hills: 11.098 ( misschien kan 't nog 11,5k worden, ik mis een favo glider)
Ik heb 12375/18171/9690 maar ik speel in principe pas na het weekend om mijn ranking omhoog te halen, daarvoor vooral level grinden (nog 25 te gaan voordat ik mijn leven terug heb). En ik moet nog de Ultra Mini-turbo challenges halen, maar ik vind vijf al lastig. Ik vraag me af of het op een iPad lastiger is?
Op Reddit stond een verhaal van een iemand die $2000 dollar heeft besteed aan MKT. Hij had wel alles gewonnen, maar had inmiddels bedacht dat ie het geld wel beter had kunnen besteden. Ik dacht dat al die packs in de shop er alleen maar waren om de Gold Pass een goede deal te laten zijn, maar er zijn dus mensen die ze echt kopen, en soms heel veel.
Op Reddit stond een verhaal van een iemand die $2000 dollar heeft besteed aan MKT. Hij had wel alles gewonnen, maar had inmiddels bedacht dat ie het geld wel beter had kunnen besteden. Ik dacht dat al die packs in de shop er alleen maar waren om de Gold Pass een goede deal te laten zijn, maar er zijn dus mensen die ze echt kopen, en soms heel veel.
Als het gaat om de 5 keer in 1 race, dan ging dat voor mij vrij makkelijk op toad circuit op 50cc..Poeksel schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:24:
Ik heb 12375/18171/9690 maar ik speel in principe pas na het weekend om mijn ranking omhoog te halen, daarvoor vooral level grinden (nog 25 te gaan voordat ik mijn leven terug heb). En ik moet nog de Ultra Mini-turbo challenges halen, maar ik vind vijf al lastig...
[ Voor 7% gewijzigd door RHE218 op 14-12-2019 09:00 ]
Das veel geld, ik moet zeggen dat ik mij ook al meerdere malen geprikkeld heb gevoeld om geld uit te geven. Ik zit nu op een totaal score van 40k en weet dat ik veel hoger kom als ik de "favo glider - wolkjes" koop. Kost 44 euro en dan heb ik ook rubys... Gelukkig is er de maar.......Poeksel schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:24:
Ik heb 12375/18171/9690 maar ik speel in principe pas na het weekend om mijn ranking omhoog te halen, daarvoor vooral level grinden (nog 25 te gaan voordat ik mijn leven terug heb). En ik moet nog de Ultra Mini-turbo challenges halen, maar ik vind vijf al lastig. Ik vraag me af of het op een iPad lastiger is?
Straks komt er weer een ander item dat heel handig is en dan denk ik "die ook ff kopen voor top 3 score". En voor ik het weet ben ik een "whale"
Maar ff kijken of ik in de top 3 kom
Dank, (met enige moeite) gelukt, zelfs zonder mijn vingers te blesseren. Ik had niet door dat die van 10 niet in één race hoefde, dat scheelt weer (want dat zou me niet lukken).RHE218 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:34:
[...]
Als het gaat om de 5 keer in 1 race, dan ging dat voor mij vrij makkelijk op toad circuit op 50cc..
ID: 965465375817 voor de Friends challenge
Ik kom bij die Rainbow road echt niet hoger dn 17.500, en heb hetzelfde poppetje, glider en auto.... Ik blijf maar geen geluk hebben met de frenzy's. Als ik 2 frenzy's heb kom ik op 17.000 uit. Heb echt een derde nodig. En qua bonus zit ik dan elke keer op 100x of meer. Dus ik pak het level wel perfect....MetalSonic schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:32:
9 van de 10 keer kom ik ook op een score van rond de 17k......Raikkonen_WC schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:56:
[...]
Ik kom bij die Rainbow road echt niet hoger dn 17.500, en heb hetzelfde poppetje, glider en auto.... Ik blijf maar geen geluk hebben met de frenzy's. Als ik 2 frenzy's heb kom ik op 17.000 uit. Heb echt een derde nodig. En qua bonus zit ik dan elke keer op 100x of meer. Dus ik pak het level wel perfect....
Blijven proberen tot je minimaal 2 x een coin frenzy hebt en nog een ander soort frenzy. Verder moet je van begin tot einde combo maken.
EDIT: wat zijn de levels van je items? Mijn mario is level 5 dat helpt natuurlijk ook. Zo uit mijn hoofd is dat 10%(?) kans op frenzy ..
Voor Londen kom ik niet boven de 9,5..... en in de ranking helaas gedaald tot plek 3 dus ik moet 't doen met 15 rubys ipv 30.
[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 16-12-2019 14:02 ]
Mario "Maar" level 4MetalSonic schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:01:
[...]
9 van de 10 keer kom ik ook op een score van rond de 17k......
Blijven proberen tot je minimaal 2 x een coin frenzy hebt en nog een ander soort frenzy. Verder moet je van begin tot einde combo maken.
EDIT: wat zijn de levels van je items? Mijn mario is level 5 dat helpt natuurlijk ook. Zo uit mijn hoofd is dat 10%(?) kans op frenzy ..
Voor Londen kom ik niet boven de 9,5..... en in de ranking helaas gedaald tot plek 3 dus ik moet 't doen met 15 rubys ipv 30.
Heb die roze auto level 1
En de coin vlieger level 1....
Dus valt tegen
Londo heb ik 10.623. Dat ging wel vrij makkelijk...
Heel verslavend en tegelijk heel irritant spel 
Mijn Friend ID: 8201 9436 7367
Daisy Hills R: 10819
Rainbow Road T: 14502
London Loop R: 6582 > deze is echt lastig zonder de goede glider en driver
Zit nu in Tier 15, sta 1e met een minimale voorsprong. Spannend!
Mijn Friend ID: 8201 9436 7367
Daisy Hills R: 10819
Rainbow Road T: 14502
London Loop R: 6582 > deze is echt lastig zonder de goede glider en driver
Zit nu in Tier 15, sta 1e met een minimale voorsprong. Spannend!
Ik speelde vandaag tot ik full combo kreeg en kwam op 20280 uit met level 3 Mario, level 4 Blue Badwagon, level 5 Gold Glider. Geen item ticket gebruikt, dus het had nog iets hoger gekund. Heb ik nog wat te spelen (sowieso exp nog niet opverbruikt bij Rainbow T).
Heerlijk 22k op rainbow road! Top 3 moet lukken nu weer een kleine kans op de 2de plek!!
Als ik naar de scores kijk hier, dan denk ik bij mijzelf : "wat doe ik verkeerd dan?"
Op de een of andere manier krijg ik de timing van het driften niet onder de knie...enige tips hier misschien?
Shy Guy Cup (Tier 20) op 28.072 (tranking 6e....)
Op de een of andere manier krijg ik de timing van het driften niet onder de knie...enige tips hier misschien?
Wabbawabbawabbawabba
Sowieso alles op 150CC spelen, is het belangrijkste.KatirZan schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:34:
Als ik naar de scores kijk hier, dan denk ik bij mijzelf : "wat doe ik verkeerd dan?"
Vooral level 2 (Rainbow), moet je het driften vast houden het hele level door. Goed richten op alle schansen, en als de bocht te lang duurt tot de volgende sprong de drift loslaten om even weer een boost te krijgen en dus weer bonuspunten erbij....
Ik kom echter niet hoger dan 17.500 bij dat level, anderen halen er makkelijk 20.000