Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik geraak bijlange niet aan de scores die anderen halen, ookal heb ik bijna overal de topitems.
Wss omdat ik geen manual drift gebruik om lange combo's te maken (om een of andere reden lukt mij dit echt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
MetalSonic schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:28:
Omdat de vorige reactie alweer een paar dagen geleden is en er sprake is van een nieuwe tour kom ik met een nieuwe reactie.

Wat vinden jullie van de nieuwste tour? Ik vind hem behoorlijk free to play friendly. Veel meer dan de vorige tour. Toen voelde ik mij gedwongen om dingen te kopen. Nu kan je ook met common characters een favo hebben....

Na de rainbowroad en new york minute vind ik de huidige tracks echt een verademing. Helpt ook wel dat ik echt weer eens het gevoel heb dat ik met veel spelen een kans heb op een eerste of tweede plek. Vorige tour werd de 2de plek mij in de laatste nacht nog afgepakt.

Mbt de pipe heb ik EINDELIJK eens echt geluk gehad. in 15 pulls heb ik 2 spotlight items gekregen =) waarvan één de nieuwste coin glider is (alhoewel hij toch net zoals de vorige coin glider weer wat tegen valt)
Nou ik mis amper items maar ik geraak nooit aan de scores van de top 8 vrees ik.....

Sta 11e met 35.414 tov jouw 46k. Maar jij hebt denk ik metal mario heel hoog? En jij hebt de goeie gliders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
YouTube: How to MAXIMIZE YOUR ODDS in Mario Kart Tour! | PIPE GUIDE
Kennen jullie deze al? Ik wist niet dat, als je een high end of spotlight item krijgt, de kans daarna zo ongeveer 0 is om bij een volgende pull weer zo'n item te krijgen...

Ik heb 1x een 10pull gedaan met 3 high end items (pretty lucky _/-\o_ ) dus ik denk dat ik de pipe reset.

Verder eens met @MetalSonic: met mindere karakters kun je alsnog alles banen wel 5 sterren halen, dat lukte mij de vorige tour bij lange na niet... Ik sta nou 5e (tier23) met 28xxx alleen de 1e heeft 42xxx dus dat haal ik never nooit in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
wimpie007 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 01:55:
[...]

Nou ik mis amper items maar ik geraak nooit aan de scores van de top 8 vrees ik.....

Sta 11e met 35.414 tov jouw 46k. Maar jij hebt denk ik metal mario heel hoog? En jij hebt de goeie gliders
Ik heb MetalMario heel hoog. Level 5, en sinds vanochtend heb ik 'm geupgraded naar trap 1 van level 5. Deze wil ik zo snel mogelijk op level 6 krijgen. MM is mijn vlaggenschip O+ . Als ik in Shy guy matig speel met hem heb ik toch al een score van tussen de 12k en 13k. Dit laat ook weer eens zien (voor zover niet al bekend) dat scores voor een groot gedeelte gewoon gebaseerd zijn op hoe goed je items zijn.
__REMCO__ schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 04:18:
YouTube: How to MAXIMIZE YOUR ODDS in Mario Kart Tour! | PIPE GUIDE
Kennen jullie deze al? Ik wist niet dat, als je een high end of spotlight item krijgt, de kans daarna zo ongeveer 0 is om bij een volgende pull weer zo'n item te krijgen...

Ik heb 1x een 10pull gedaan met 3 high end items (pretty lucky _/-\o_ ) dus ik denk dat ik de pipe reset.

Verder eens met @MetalSonic: met mindere karakters kun je alsnog alles banen wel 5 sterren halen, dat lukte mij de vorige tour bij lange na niet... Ik sta nou 5e (tier23) met 28xxx alleen de 1e heeft 42xxx dus dat haal ik never nooit in
Kudos voor deze post _/-\o_

Ik wist niet dat je de kans op een high end meteen weg deed als je één spotlight karakter had getrokken. Aangezien ik al 2 spotlights heb ga ik maar eens resetten voor ik een nieuwe pull doe. :D
sandpatt schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:49:
Ik geraak bijlange niet aan de scores die anderen halen, ookal heb ik bijna overal de topitems.
Wss omdat ik geen manual drift gebruik om lange combo's te maken (om een of andere reden lukt mij dit echt niet).
Hoge scores?
1) je moet overal de top items hebben, liefst ook van een leuk level :9
2) houd je er rekening mee dat de topscore die je bij iemand ziet vaak betekent dat hij die track 100+ keer gedaan heeft? >:) Het moet allemaal mee zitten, vooral de frenzys
3) tip, er zijn youtubers die je helpen met de "ideale racelijn" volg hen en je score gaat ook weer wat omhoog.

Eerst keek ik abdelsamah nog wat maar nu kijk ik vooral Go Shiny hunter. Shiny heeft mij ook goed geholpen in het rainbow level. Zonder hem had ik nooit zulke lange combos opgebouwd

YouTube: I PULLED A HIGH END FIGURE! - MARIO KART TOUR FOR MOBILE

YouTube: HOW TO GET A X100+ COMBO ON TOYKO BLUR 2T? - NEW YEARS TOUR - MARIO ...

Onderste link voor Tokyo blur 2 ......

Door dat filmpje ging mijn score van 10 naar 13 :*) .. Belangrijkste tip eruit voor mij was om ronde 1 niet voor de 3 muntjes te gaan. ZO snel mogelijk proberen wat vooruit te lopen op de rest.

TIP: Los van alles hierboven, als ik nu fanatieke Mario kart sessies heb dan is het bij een frenzy character nu ook zo dat als ik geen frenzy heb gehaald in ronde 1 ik meteen quit en het level opnieuw laad. De kans op de echte top score is dan toch al heel klein of zelfs onmogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door MetalSonic op 03-01-2020 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-09 10:29
MetalSonic schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:28:Wat vinden jullie van de nieuwste tour? Ik vind hem behoorlijk free to play friendly. Veel meer dan de vorige tour. Toen voelde ik mij gedwongen om dingen te kopen. Nu kan je ook met common characters een favo hebben....
ik heb de indruk dat de rewards beter zijn, meer drivers/karts/gliders, maar ik kan me vergissen.

En die 5x rubies elke dag kan ik wel smaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
MetalSonic schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:00:

Kudos voor deze post _/-\o_

Ik wist niet dat je de kans op een high end meteen weg deed als je één spotlight karakter had getrokken. Aangezien ik al 2 spotlights heb ga ik maar eens resetten voor ik een nieuwe pull doe. :D
Dat klopt volgens mij niet, want het is mij overkomen. Resetten moet je pas overwegen als deze tabel eens hebt bekeken.
Door dat filmpje ging mijn score van 10 naar 13 :*) .. Belangrijkste tip eruit voor mij was om ronde 1 niet voor de 3 muntjes te gaan. ZO snel mogelijk proberen wat vooruit te lopen op de rest.
Juist met een goede rocket start en die drie muntjes begin ik de combo al goed en vroeg.
TIP: Los van alles hierboven, als ik nu fanatieke Mario kart sessies heb dan is het bij een frenzy character nu ook zo dat als ik geen frenzy heb gehaald in ronde 1 ik meteen quit en het level opnieuw laad. De kans op de echte top score is dan toch al heel klein of zelfs onmogelijk.
Dit is heel herkenbaar. Zeker bij korte tracks, dat je bij de laatste item box nog een coin frenzy krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Froop1992 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:58:
[...]

Dat klopt volgens mij niet, want het is mij overkomen. Resetten moet je pas overwegen als deze tabel eens hebt bekeken.
1 iets snap ik niet volledig:
Add up the number of remaining high-ends that are still in the pipe, check the box that matches that number and the total number of remaining items in the pipe, it's giving you the probability of getting at least one high-end item in a 10x pull (it could be 1, 2, 3 etc. up to 9), compare that probability to 62.87% (full pipe with 9 high-ends), if it's lower, and lower enough, you should consider resetting.
"Add up the number of remaining high-ends that are still in the pipe" - hoe kan je weten hoeveel er nog in zitten? Of moet je bijhouden wat je al gekregen hebt en is het dan eigenlijk gewoon gokken ("kansberekening") adhv de percentages van de pipe?

[ Voor 5% gewijzigd door TheMaxMan op 03-01-2020 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
Als je op 'details' van de pipe klikt zie je hoeveel er nog in zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn 46k, maar nu staat er iemand boven mij met 49k.... Achja van rank 28 naar 29 gaan is ook niet slecht i guess. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Bij mij gaat de lol er inmiddels wel een beetje vanaf. Als je er geen geld aan uitgeeft, wat ik vertik, wordt het nu wel erg lastig. Vorige tour was ik blij met een 6e plek, kreeg ik in elk geval nog wat geld én ruby’s.
Nu sta ik 15e. Ik moet 6000 punten erbij krijgen om níet een tier naar beneden te gaan. Of 9000 om één tier omhoog te gaan. En ik heb bij niet één parcours overal de beste items. Dus dat wordt heel lastig. De ruby challenges zijn ook erg lastig, duurt 100 jaar op deze manier om tier 30 te halen. Ben ook al eeuwen bezig om een driver op level 5 te krijgen. De zilveren heb je gewoon heel veel van nodig, komen iets regelmatiger in de shop en krijg je af en toe een level ticket in de cadeaus, en dan nog duurt het lang. De gouden komen weinig in de shop, krijg je geen level tickets zonder gold pass dus duurt ook lang. De paarse is al helemaal hopeloos want geen level tickets en komen vrijwel nooit in de shop en als ze in de shop komen zijn ze onbetaalbaar (dus MetalMario level 5, hoe dan?!?!).

Ze zullen het wel zo bedacht hebben dat het in het begin voor iedereen leuk is, en als het na een tijdje lastiger wordt ben je hopelijk verslaafd genoeg om er geld aan uit te geven. Dat laatste vertik ik, dus vroeg of laat zal ik wel afhaken jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
texelonia schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:12:
Bij mij gaat de lol er inmiddels wel een beetje vanaf. Als je er geen geld aan uitgeeft, wat ik vertik, wordt het nu wel erg lastig. Vorige tour was ik blij met een 6e plek, kreeg ik in elk geval nog wat geld én ruby’s.
Nu sta ik 15e. Ik moet 6000 punten erbij krijgen om níet een tier naar beneden te gaan. Of 9000 om één tier omhoog te gaan. En ik heb bij niet één parcours overal de beste items. Dus dat wordt heel lastig. De ruby challenges zijn ook erg lastig, duurt 100 jaar op deze manier om tier 30 te halen. Ben ook al eeuwen bezig om een driver op level 5 te krijgen. De zilveren heb je gewoon heel veel van nodig, komen iets regelmatiger in de shop en krijg je af en toe een level ticket in de cadeaus, en dan nog duurt het lang. De gouden komen weinig in de shop, krijg je geen level tickets zonder gold pass dus duurt ook lang. De paarse is al helemaal hopeloos want geen level tickets en komen vrijwel nooit in de shop en als ze in de shop komen zijn ze onbetaalbaar (dus MetalMario level 5, hoe dan?!?!).

Ze zullen het wel zo bedacht hebben dat het in het begin voor iedereen leuk is, en als het na een tijdje lastiger wordt ben je hopelijk verslaafd genoeg om er geld aan uit te geven. Dat laatste vertik ik, dus vroeg of laat zal ik wel afhaken jammer genoeg...
Hoe lang speel je dan al? Herhalen is het belangrijkste, ook voor je challenges. Wanneer je level up gaat, krijg je ook meer bonuspunten.

Ik denk dat ik elk parcour in deze cup al minimaal 150 keer gedaan om op deze score te komen. Meestal komt ik niet eens in de buurt van m'n record. Maar elke keer hoop ik op het beste.

Als je goldpass hebt heb je wat meer kans op high-end spullen, door slim uit te geven kan je er dus 1 op level 5 krijgen. Zo is mijn Dry Bowser level 4 en m'n MetalMario level 3.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan

Je bent nu heel erg gefocussed op ranked natuurlijk. Ik vind het al leuk/tijdrovend genoeg om zoveel mogelijk sterren/rewards te proberen halen en af en toe wat multiplayer. Ik heb misschien gemakkelijk praten omdat ik af en toe een gold pass koop, maar ik ben eigenlijk nooit bezig met m'n ranked score te proberen verbeteren, tenzij ik het spelletje toevallig eens op een dinsdagavond opstart en er aan denk dat het eigenlijk de ideale moment is om er even aan te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door TheMaxMan op 04-01-2020 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben 1,5 week nadat het spel uit was begonnen, dus best een tijdje. Ik speel dagelijks in elk geval om max coins te verdienen en max exp omhoog te krijgen. Maar ik heb ook een leven, dus ik kan en wil niet elke dag uuuuren er aan kwijt zijn (af en toe wel hoor ;)) Dat gaat me ook vervelen dan. Net als meer dan 100 keer dezelfde race. Als ik te weinig vooruitgang boek haak ik af. Wellicht heb ik gewoon te weinig doorzettingsvermogen :D

Misschien toch de goldpass overwegen. Ik heb niet echt hobby’s, dus waarom zou ik niet een paar euro per maand betalen voor iets wat ik leuk vind... (ik vrees alleen dat de kinderen erg jaloers gaan worden dan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
MaxVMH schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Je bent nu heel erg gefocussed op ranked natuurlijk. Ik vind het al leuk/tijdrovend genoeg om zoveel mogelijk sterren/rewards te proberen halen en af en toe wat multiplayer. Ik heb misschien gemakkelijk praten omdat ik af en toe een gold pass koop, maar ik ben eigenlijk nooit bezig met m'n ranked score te proberen verbeteren, tenzij ik het spelletje toevallig eens op een dinsdagavond opstart en er aan denk dat het eigenlijk de ideale moment is om er even aan te werken.
Het ranked vind ik op zich ook niet heel belangrijk, ware het niet dat ik nu al een tijdje niet verder kom met de challenges, omdat ik tier 30 moet worden. Als dat gelukt is, kan ik door naar de volgende challenges. Zelfde met de andere challenges, waar ik alleen nog 1 driver naar level 5 moet krijgen. Het duurt allemaal zo lang nu. En de ranking kan natuurlijk ook helpen om meer geld en Ruby’s te krijgen, waardoor je weer items kunt kopen of hopen op veel geluk bij de pijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992

Dan ligt het denk ik eraan of je een goldpass hebt. Ik heb standaard 3 gouden karts/drivers/gliders in de shop, en een keer per week een paar high ends. Zo heb ik Metal Mario op lvl 5 2/3. Die shop blijft een raar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Tjah, ik heb met mijn gold pass ook nog geen tier 30 of lvl 5 driver/kart/glider (en er zijn nog andere challenges die ik niet heb). Met de tijd zullen de tiers wat meer uitgestrekt geraken en de f2p mensen ook wat hoger geraken (veronderstel ik). Dat mensen die geld uitgeven wat vroeger door de tiers/challenges heen geraken, is jammer genoeg redelijk normaal in een f2p (en p2w) game.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic

Zo nu eindelijk tijd om te reageren op deze mooie reactie. Ik zag hem vanmiddag al op mijn werk en ik keek er al naar uit om hierop te reageren. De post is herkenbaar (en goed onderbouwd).

Dat de lol er vanaf gaat is niet specifiek voor jou. Verdiep je in dit soort games en je zult zien dat gamers worden gelokt. De eerste paar uur krijg je gratis rubys, snel unlocks en de challenges zijn easys dus nog meer rewards. Dat is fijn en eigenlijk wil je dat wel voortzetten. (Dit is bewust zo opgezet bij free to play games).. Tot zover de algemene kennis/ informatie. Ik zal het maar wat persoonlijker maken.

De frustratie zoals jij het beleeft had ik ook. Als je door dit topic bladert zie je ook reacties van mij waarin ik op een nette manier verwoord hoe frustrerend ik dit spel vind. Ik heb ook gepost dat "als je een student bent of minder geld en een echte Mario kart game wil spelen op een competitieve manier, dan moet je Mario Kart 8 spelen ".

De frustratie zat hem er voor mij vooral in dat ik eigenlijk mee wilde doen met het klimmen in ranks/ tiers zonder geld uit te geven buiten de goldpass om. Ik had lang zoiets van dat je met genoeg skill echt wel stappen kon maken. Na een tijdje ontdekte ik dat het gewoon niet zo is. Dat je als je in je ranking omhoog wil komen je na een tijdje echt betere items nodig hebt. Als je in een track 2 x een coin frenzy hebt gehad en verder goed hebt gereden dan kan je niet hoger.

Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt "stop ik met spelen omdat ik niet kan mee doen met de ranking of ga ik geld uitgeven?".. Ik koos voor het tweede. Ik ga hier niet te lang op in want ik wil mensen hier niet overtuigen om (extra) geld uit te geven. Als je terugleest zie je wat ik heb betaald en dat is voor mij genoeg. Ik heb door mijn werk en mijn verdere verplichtingen (lees ik woon op mijzelf en moet alles doen) eigenlijk geen tijd meer voor lange game sessies. 3-5 uur achterelkaar een game spelen of het nou online is of in sp, die tijd heb ik eigenlijk niet meer. Mede hierdoor ben ik de vele half uurtjes en af en toe uurtjes erg gaan waarderen. Al snel kon ik extra uitgaven voor mijzelf rechtvaardigen. En dit is ook het einde hierover.

In de shop komt 09 van de 10 keer troep, nouja er komt vooral "common items" maar die zijn ook belangrijk. Als ik kijk naar mensen die 't goed doen in de ranking dan komt dat niet alleen maar door high end. Als jij een level 4 of een level 5 common driver of kart heb dan scoor je veel meer punten dan een level 1 of 2 high end. Ik heb een level 5 Metal Mario omdat ik die bij elke week in de ranking heb geupgraded via mijn goldpass en de high end ticket. Binnen een week heb ik hem op trede 2 van level 5 en binnen een week of 2 á 3 heb ik hem op level 6.

Wat ik een tijd ook vervelend vond was het behalen van rank 30. Doordat dat zo lang duurt speel ik qua challenges verder nergens voor. Ik weet dat als ik rank 30 heb ik weer iets heb van "win 2.000 keer" ofzo. Maar ook nu ik bereid ben om geld uit te geven moet ik opletten. Ik heb niet het inkomen om achterelkaar 90 rubys te kopen om lekker alles weer te upgraden dus ik moet 't wel tactisch doen. :P.....

Er zijn er hier ook een aantal die accepteren dat je nu ook kan zakken in ranking en later klimmen. Dat vind ik ook een nuchtere manier om er naar te kijken. Dan heb je de betaalde spelers al verderop en dan speel je en betaal je op je eigen manier.

Edit:

Dingen die Mario Kart Tour leuk maken voor mij zijn de volgende dingen. Ik vind het leuk om een neven activiteit/ hobby erbij te hebben om mij lekker druk over te maken. Als ik mijn score verbeter en dat hier deel of het zie in mijn overzicht dan vind ik dat echt :9~ O+ O+ O+ O+ ..

Mijn dagelijkse treinreis van 50 minuten (enkeltje) is nu altijd zo voorbij. Ik ga nog een keer mijn station missen doordat ik teveel gefocust ben op mijn mobiel.

Verder vind ik het leuk om bevindingen te delen in dit topic met jullie, tips uit te wisselen, meningen te delen. En als laatste vind ik veel levels echt leuk. Ik ben een Mario Kart speler van het eerste uur (trots) en dit spel raakt mij. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2020 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Ik begin ook wel het idee te krijgen dat hoe hoger je score is op ranked cups, hoe minder coin frenzies je krijgt. Ik krijg de laatste tijd alleen maar green shell frenzies als ik op kop lig, daar heb je geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
De frustratie zat hem er voor mij vooral in dat ik eigenlijk mee wilde doen met het klimmen in ranks/ tiers zonder geld uit te geven buiten de goldpass om. Ik had lang zoiets van dat je met genoeg skill echt wel stappen kon maken. Na een tijdje ontdekte ik dat het gewoon niet zo is.
Eh, hoezo niet? Ik ben tier 30 zonder rubies of dure pakketten gekocht te hebben (en dan ben ik nog een technisch matige speler ook, manual drifting beheers ik niet). Ik denk niet dat ik een uitzondering ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op zondag 5 januari 2020 @ 11:50:
[...]

Eh, hoezo niet? Ik ben tier 30 zonder rubies of dure pakketten gekocht te hebben (en dan ben ik nog een technisch matige speler ook, manual drifting beheers ik niet). Ik denk niet dat ik een uitzondering ben.
Geluk speelt ook mee, ik heb in een aantal tours heel veel pech gehad. Geluk moet je hebben dat je 2 x een coin frenzy kan krijgen. Geluk moet je hebben dat je bij een 10 pull dingen krijgt waar je wat aan hebt. Maar geluk moet je ook hebben in een ranking. Ik heb ook tours gehad dat ik met een score van bijvoorbeeld 35000 op plek 5 stond terwijl iemand anders hier vertelde dat hij met een score van 32000 op plek 1 stond...

Zullen vast meer zijn die met slechts een gold pass boven rank 30 zijn gekomen. Ik behoor helaas niet tot die mensen en ik speel sinds week 2 of week 3. Weet het niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Mweh, ik speel sinds het begin, en haal tier 30 ook nog niet. Heb echt geen slechte items, maar loop nog steeds duizenden punten achter op de nummer 1 in mijn poule.

Overigens maar eens bezig al mijn driver tickets etcetera op te maken, zit tegen de 100 per item soort aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Pfff gaat lekker deze tour.
39.3xx punten en sta 10e in de ranking 8)7
Als het zo blijft ga ik zelf 1 tier omlaag naar 27.... hoopte juist de 30 te gaan halen deze week.

Andere ook in zo’n hoge ranking? In mijn ogen is het allemaal fixed door Nintendo (ook al een video over gezien)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
R-utger schreef op maandag 6 januari 2020 @ 09:40:
Pfff gaat lekker deze tour.
39.3xx punten en sta 10e in de ranking 8)7
Als het zo blijft ga ik zelf 1 tier omlaag naar 27.... hoopte juist de 30 te gaan halen deze week.

Andere ook in zo’n hoge ranking? In mijn ogen is het allemaal fixed door Nintendo (ook al een video over gezien)
"I feel your pain bro" ;(

Ik ben voor mijn gevoel al een maand bezig om tier 30 te halen. Vooral omdat ik dan niet meer voor niks speel. Want dan tellen wins tenminste weer voor een volgende challenge. Hoe anders was het tot tier 25? Toen klom ik elke week met 3 tiers O+ .. Nummer 1 heeft 52,4k aan punten 8)7

2-3 weken geleden had ik hetzelfde als wat jij had. Zie mijn lange post hierboven.

Ik heb nu een score van 49,3k, je zou zeggen "dan sta je dik eerste toch? " nee niet echt. Ik sta 2de en de nummer 3 zit 900 punten onder mij. Ik hoop echt dat ik 2de blijf want dan ga ik tenminste van tier 28 naar tier 30 maar ik ben skeptisch. Met kerst werd ik de laatste nacht nog bestolen van mijn 2de plek :(

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 06-01-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik sta in Tier 16 met 20k op de 10e plek. Net genoeg voor '1 tier up'.
Slechts 4 punten boven p11 en ruim 4.000 punten achter p9.

In lagere tiers stond ik meestal gewoon in de top 5. Dit is de eerste keer dat ik echt moeite heb om in de top 10 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Joh, ik sta nu 8ste met 40.909 punten. Kom echt niet hoger! Ik heb voor Luigi's Mansion geen vlieger in de hoogste categorie. Hierdoor kom ik in dit level echt niet hoger dan 9.500 punten.

Eerste level heb ik 18.042, 2de level 13.349...

Iemand nog tips??? Want zo ga ik inderdaad ook van Tier 28 weer naar 27....

Zijn er trouwens al nieuwe challenges na de tier30? Neem aan dat er wel een 205 is, maar daarna al wat nieuws? Want na 1-5 is ook geen nieuwe meer gekomen. 1-5 heb ik voltooid namelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Raikkonen_WC schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:16:
Joh, ik sta nu 8ste met 40.909 punten. Kom echt niet hoger! Ik heb voor Luigi's Mansion geen vlieger in de hoogste categorie. Hierdoor kom ik in dit level echt niet hoger dan 9.500 punten.

Eerste level heb ik 18.042, 2de level 13.349...

Iemand nog tips??? Want zo ga ik inderdaad ook van Tier 28 weer naar 27....

Zijn er trouwens al nieuwe challenges na de tier30? Neem aan dat er wel een 205 is, maar daarna al wat nieuws? Want na 1-5 is ook geen nieuwe meer gekomen. 1-5 heb ik voltooid namelijk,
YouTube: HOW TO MAINTAIN COMBO ON LUIGI'S MANSION - MARIO KART TOUR

Misschien kan je er via dit filmpje nog wat punten uit persen (100 tot 300?).... Je hebt volgens mij wel een favo character. Heb je al een keer 2 keer coin frenzy gehad? Betekent wellicht dat je de track 200 keer moet doen mja... :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb 40550 en sta 12e. Alleen de top 7 zakt geen tier bij mij.... wordt lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
MetalSonic schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:53:
[...]

YouTube: HOW TO MAINTAIN COMBO ON LUIGI'S MANSION - MARIO KART TOUR

Misschien kan je er via dit filmpje nog wat punten uit persen (100 tot 300?).... Je hebt volgens mij wel een favo character. Heb je al een keer 2 keer coin frenzy gehad? Betekent wellicht dat je de track 200 keer moet doen mja... :>
Nee nog geen dubbele coins frenzy gehad, probeer hem zelfs al op 200cc. Track ondertussen al over de 150 keer geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 07:53:
[...]

..
Track ondertussen al over de 150 keer geprobeerd....
Uit nieuwsgierigheid, hoe weet je dit? is het ee gokje of is er een info-sectie per baan die ik nog niet heb gezien/gevonden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
RHE218 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:53:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, hoe weet je dit? is het ee gokje of is er een info-sectie per baan die ik nog niet heb gezien/gevonden..
Goed onderbouwde gok. Ik speel de game altijd rond dezelfde momenten, weet hoelang ik over dit circuit doe, en de tijd die ik gespeeld heb :-)

Maar ik snap je vraag, ik zou deze optie eigenlijk ook graag ingame zien, ook bij de tegenstander. Na de hoeveelste poging zij die score hebben behaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ja ik ook! En doe dan ook maar total playtime em de levels van de items die iedereen gebruikt!

Ok nu wordt het spannend

Als nummer 3 achter mij blijft (verschil nog ongeveer 1k) dan ben ik morgen tier 30 :o >:)

[ Voor 39% gewijzigd door MetalSonic op 07-01-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Als ze playtime info toevoegen mogen ze er wel ff een optout bij doen, dat soort info gaat niemand wat aan wat mij betreft. Lvl informatie van items is wel interessant

Hier ook ik in de degradatiezone, tier31, ik moet nog 2k punten scoren wat op zich wel haalbaar is. Avondje grinden dan maar. Met name op shy guy heb ik vrij lage score met lvl 3 metal mario, lvl 2 paarse kart, lvl 4 banaanglider.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik word even gek..... Ik heb zojuist mijn COIN GLIDER voor o.a New York minute naar level 2 geüpgraded. Uur achterelkaar geprobeerd om mijn score daar te verbeteren. Aantal keer coin frenzy? 0 (!)..... Bizar, dit terwijl ik stiekem uiteindelijk een dubbele coin frenzy wil halen lukt 't nu niet eens om er één te pakken. (En ja ik snap dat je eerste of tweede moet zijn voor de grootste kans op coin glider en dat was ik ook)

Even het spel afgesloten en mijn telefoon aan de oplader gedaan. Straks weer eens proberen. Ik vind dat ze de beschrijving bij de coin glider moeten veranderen "it slightly improves your chance (..) ".

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 07-01-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb toch maar de Gold pass genomen, 4 keer!! de 10-pijp gedaan, eindelijk paar dingen waar ik wat aan heb. Gestegen van plek 16 naar 12 :/ Schiet lekker op...

Er is nog wel wat verbetering mogelijk, maar de vraag is of ik daar nog tijd voor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:26:
Ik heb toch maar de Gold pass genomen, 4 keer!! de 10-pijp gedaan, eindelijk paar dingen waar ik wat aan heb. Gestegen van plek 16 naar 12 :/ Schiet lekker op...

Er is nog wel wat verbetering mogelijk, maar de vraag is of ik daar nog tijd voor heb...
Welke tier ben je nu dan? En wat voor level items heb je bij de stages?

Edit: Eindelijk na poging 200 ofzo van vandaag 500 punten erbij. #proud member# no life club :-)

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 07-01-2020 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik ben nu Tier 25.
Shy guy bazaar 13.561
King Boo level 3, Metal Mario level 1, Shuy guy level 2
Gold blooper level 1 (vers uit de pijp)
Flower glider level 3, Lightning Oilpaper level 2

Tokyo Blur 11.026
Gold Koopa level 1 (cadeautje gold pass)
Quickshaw level 1 (vers uit de pijp)
New years 2020 level 1, pink flower glider level 1

Luigi’s Mansion 9.471
King Boo level 3, Luigi level 1
Geen top auto’s :'( Queen bee level 1, cloud 9 level 1, Warship level 1
Wario wing level 2 (kan ik evt level 3 maken..), wicked wings level 1

Dik gedrukt wat ik meestal gebruik. Ben al blij dat ik al wat top items erbij heb, maar veel level 1 dingen dus. Totaal 34.058 punten, 12e plek. 8e heeft 35.400 dus dat moet ik wel kunnen inhalen en zak ik in elk geval niet! 7e zit al op de 39k dus wordt al lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 17:49:
Ik ben nu Tier 25.
Shy guy bazaar 13.561
King Boo level 3, Metal Mario level 1, Shuy guy level 2
Gold blooper level 1 (vers uit de pijp)
Flower glider level 3, Lightning Oilpaper level 2

Tokyo Blur 11.026
Gold Koopa level 1 (cadeautje gold pass)
Quickshaw level 1 (vers uit de pijp)
New years 2020 level 1, pink flower glider level 1

Luigi’s Mansion 9.471
King Boo level 3, Luigi level 1
Geen top auto’s :'( Queen bee level 1, cloud 9 level 1, Warship level 1
Wario wing level 2 (kan ik evt level 3 maken..), wicked wings level 1

Dik gedrukt wat ik meestal gebruik. Ben al blij dat ik al wat top items erbij heb, maar veel level 1 dingen dus. Totaal 34.058 punten, 12e plek. 8e heeft 35.400 dus dat moet ik wel kunnen inhalen en zak ik in elk geval niet! 7e zit al op de 39k dus wordt al lastiger.
Tokyo Blur moet je met wat geluk en een dubbele frenzy wel tot 12k kunnen opkrikken. Bij Luigi hetzelfde en dan tot ongeveer 10,5k ..... Betekent wellicht wel dat je nog een uur of 3 moet spelen.

YouTube: Warcraft 3 - Work Work >:)

Wie is Xsieidt die gast klimt even 4k in een paar uur laatste dag.

In mn ranking 1,2 k op de 3de voor. De 3de komt ook uit t niks

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 07-01-2020 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Argh, naar de 9e plek kunnen kruipen, maar heb ik niks aan, want ga dan nog steeds een tier naar beneden. De nummer 8 heeft maar 152 punten meer, dus zou toch moeten lukken. Maar de wekker gaat ook weer vroeg... |:(

Edit: yessss toch nog gelukt! En nu maar hopen dat ik vannacht niet word ingehaald!

[ Voor 16% gewijzigd door texelonia op 08-01-2020 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik heb 49.000,
Gold pass al 2maanden nu.

19.700
15.100
14.200
De tweede heeft 46.000

Ik heb al 2x 10pulls gedaan, geen high end gekregen
Morgen weer 2x10pulls ben benieuwd

Maar ik heb ook level 99
Heel veel vergeten dat dat veel scheelt.

[ Voor 17% gewijzigd door BrbZrk op 08-01-2020 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Ik sta 6e in tier 23 en krijg het niet hoger dan dat dus ben maar vast begonnen met de volgende tour om die zo hoog mogelijk te hebben.

Dino dino jungle r gaat wel prima (13581) maar die andere twee haal ik net 8184 en 9328... Hopelijk gaat dat nog beter anders ga ik daar wel zakken ben ik bang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik denk dat ik wel met iedereen mee kan praten. Denk je een goede score te hebben, 43144, zak je steeds verder weg. Gisteren was ik gezakt tot plek 9, heb toen nog een kleine 200 punten kunnen scoren in Luigi's Mansion waardoor ik gestegen ben naar plek 8. Hopelijk gaat niemand er meer overheen in het komende uurtje, blijf ik in ieder geval Tier 29. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Eindelijk tier 30!! 50 rubys erbij en eindelijk weer kunnen spelen voor nieuwe rubys. En op naar tier 40...

En maar eens aan mn level werken. Level 99 zijn is niet meer uniek en ik ben “nog” 57

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Ook eindelijk Tier 30, toch nog 2e geworden met iets van 47k.
Inmiddels meer dan 250 Ruby’s, maar ik wacht tot er weer goede items zijn, kan ik misschien wel 10x pipes doen ;)

Voor de volgende challenges moet je nu 700x 1e worden B)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Gedegradeerd naar tier 28 ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Gisteren toevallig nog 2000 punten op shy guy erbij gekregen, bleek ook wel nodig; de nummer 3 stond toen ik wakker werd nog maar 200 punten onder me.

10x nieuwe pipe gedaan, alleen maar normals, dat is wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
R-utger schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:50:
Ook eindelijk Tier 30, toch nog 2e geworden met iets van 47k.
Inmiddels meer dan 250 Ruby’s, maar ik wacht tot er weer goede items zijn, kan ik misschien wel 10x pipes doen ;)

Voor de volgende challenges moet je nu 700x 1e worden B)
Congrats :) indrukwekkend dat je in tier 30 bent gekomen terwijl je ook nog heel veel rubys over hebt!

Ik ben blij om bezig te zijn voor nieuwe "spaarkaarten".. Tier 40 gaat nog heel lang duren maar 't is fijn om nu weer races uit te rijden omdat ze tellen voor een "win" of voor een "hit number x with greenshield" etc etc... Ik speel nu niet meer "voor niks" of alleen voor "een iets hogere score".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Elk nadeel hep een voordeel: ik ben gedegradeerd naar tier 29, maar daar is de tegenstand een stuk minder en met de relatief lage score van 39361 sta ik momenteel tweede. Iemand in mijn vriendenlijst heeft 57772...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik sta nu 7de met een score van 36k..... Alle items zijn max level 2 een enkele level 3. Op zich vind ik 't niet erg als ik een keer een tier moet degraderen. Ik heb nu toch genoeg challenges om voor te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Pfff ik sta alweer 15e. Ik heb natuurlijk nog amper moeite gedaan voor een goede scoren, maar vrees dat het toch weer lastig zal worden een tier omhoog te gaan...

Na paar dagen gold pass is de shop nog niks boeiender geworden, helaas. Of zou dat allemaal al vooruit gepland zijn wat je wanneer in de shop krijgt? En dat het dan dus pas volgende tour beter zou kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Na paar dagen gold pass is de shop nog niks boeiender geworden, helaas. Of zou dat allemaal al vooruit gepland zijn wat je wanneer in de shop krijgt? En dat het dan dus pas volgende tour beter zou kunnen worden?
Het lijkt me gewoon random waarbij grijs en tickets een hogere kans hebben dan paars. Maar wat vind jij boeiend? Ik koop alles dat ik level 4 of hoger heb, daar zitten ook dingen van 500 coins bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:39
Ik zal me ook eens melden in dit topic. Volg het al een tijdje en heb ook een aantal van jullie toegevoegd. Leuk om de scores bij te houden.

Maar wat een frustratie dit spel. Laten we voorop stellen dat ik het leuk vind om te spelen en dat ik daar ook de prijs van een goldpass voor over heb.

Echter de laatste weken merk ik echt goed dat je gewoon geflest wordt. Zojuist nog op Waluigi Pinball had ik na 1 ronde al ruim 7500 punten (of iets in die richting). Echter wat ik ook deed ik kwam niet verder dan de 7e plek in ronde 2, waar ik normaal die race continu eerste word.

Zo ook zoals velen van jullie regelmatig gehad dat je in de laatste nacht van de ranked cup ineens ingehaald wordt terwijl je echt ruim voor staat. Zo heb ik tijdens de kerst niet veel kunnen spelen en ben ik twee keer een rank gedegradeerd.

Maar goed, ik blijf vrolijk verder spelen. Want ondanks de frustratie blijf ik het een leuk spel vinden.

Bastard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Duvel_33 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:27:
Ik zal me ook eens melden in dit topic. Volg het al een tijdje en heb ook een aantal van jullie toegevoegd. Leuk om de scores bij te houden.

Maar wat een frustratie dit spel. Laten we voorop stellen dat ik het leuk vind om te spelen en dat ik daar ook de prijs van een goldpass voor over heb.

Echter de laatste weken merk ik echt goed dat je gewoon geflest wordt. Zojuist nog op Waluigi Pinball had ik na 1 ronde al ruim 7500 punten (of iets in die richting). Echter wat ik ook deed ik kwam niet verder dan de 7e plek in ronde 2, waar ik normaal die race continu eerste word.

Zo ook zoals velen van jullie regelmatig gehad dat je in de laatste nacht van de ranked cup ineens ingehaald wordt terwijl je echt ruim voor staat. Zo heb ik tijdens de kerst niet veel kunnen spelen en ben ik twee keer een rank gedegradeerd.

Maar goed, ik blijf vrolijk verder spelen. Want ondanks de frustratie blijf ik het een leuk spel vinden.
Hmm begrijp de frustratie. In hoeverre het systeem de boel oplicht vind ik lastig. Ter verdediging van het systeem. Ingame, tja het is mario kart hé dus je kan in de laatste rond een blauw schild op je bakkes krijgen. Een van de charmes van dit spel.

Mbt de ranking dacht ik ook een tijd aan iets tot afgelopen tour. Zag ik XsieID (friendslist) ineens in een paar uur van 42k naar 48k nog wat. Was ik wel even van geschrokken. Maar zo zullen er meer zijn die (bewust?) lang wachten en dan zo laatmogelijk ineens een zo goed mogelijk score willen zitten in de hoop dan in de top 3 te komen ofzo? Soort silent killers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:45:
[...]

Hmm begrijp de frustratie. In hoeverre het systeem de boel oplicht vind ik lastig. Ter verdediging van het systeem. Ingame, tja het is mario kart hé dus je kan in de laatste rond een blauw schild op je bakkes krijgen. Een van de charmes van dit spel.

Mbt de ranking dacht ik ook een tijd aan iets tot afgelopen tour. Zag ik XsieID (friendslist) ineens in een paar uur van 42k naar 48k nog wat. Was ik wel even van geschrokken. Maar zo zullen er meer zijn die (bewust?) lang wachten en dan zo laatmogelijk ineens een zo goed mogelijk score willen zitten in de hoop dan in de top 3 te komen ofzo? Soort silent killers.
Nou, soms heb je ineens een ronde waar alles goed gaat, 3 Frenzy's, combo's lopen lekker, tegenstanders met Coinboxen enz, dan kan je ineens dik punten scoren. Heb bij Shy Guy Bazaar een score van 17305, nu kom ik daar lang niet meer aan, meestal 14k of 15k met uitschieters naar de 16k. Ik vraag mezelf af hoe ik het gedaan heb... :?

Ben bang dat ik (we) langzaamaan steeds verder weg gaan zakken. Maar ik blijf natuurlijk herhalen! O-)

XsieID staat ook in mijn vriendenlijst maar die schiet elke keer ineens omhoog, alsof hij/zij ervoor zorgt dat dat zijn/haar spullen max level zijn....steeds weer de pijp leeg schieten?
Duvel_33 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:27:

Wel kut dat je 2 ranks bent gezakt maar tegenstanders zijn dan ook weer ietsjes makkelijker te verslaan, waardoor je weer in XP kunt stijgen of om eventuele challenges te halen. Waardoor je je spullen weer kan pimpen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:26:
[...]

Nou, soms heb je ineens een ronde waar alles goed gaat, 3 Frenzy's, combo's lopen lekker, tegenstanders met Coinboxen enz, dan kan je ineens dik punten scoren. Heb bij Shy Guy Bazaar een score van 17305, nu kom ik daar lang niet meer aan, meestal 14k of 15k met uitschieters naar de 16k. Ik vraag mezelf af hoe ik het gedaan heb... :?

========= mijn reactie======

Ja soms heb je ineens een game dat alles goed gaat. Meerdere frenzy's. Helemaal leuk is het als je tijdens de frenzy ziet hoe een tegenstander een blauw schild op je probeert te krijgen of bliksem gebruikt. Dit is de leuke geluksfactor van Mario kart!

Ik heb bij deze ronde ook matige scores. In het donkey kong level kom ik niet verder dan 12k. Terwijl Juicy Orange bijvoorbeeld 18k heeft. Kan ik alleen maar verklaren door dat zij een hoger level personage heeft. Ik moet het doen met een peach level 2 daar. :o

Ben bang dat ik (we) langzaamaan steeds verder weg gaan zakken. Maar ik blijf natuurlijk herhalen! O-)

XsieID staat ook in mijn vriendenlijst maar die schiet elke keer ineens omhoog, alsof hij/zij ervoor zorgt dat dat zijn/haar spullen max level zijn....steeds weer de pijp leeg schieten?

[...]
========= mijn reactie======

Zou mij niks verbazen, anders kan je niet zomaar 4-5k levels klimmen terwijl je al eerder scores hebt neergezet bij de levels. Ik heb nog nagedacht over het aanschaffen van het King Boo pack maar ik wacht nog even. Deels omdat ik er niet een level mee omhoog ga voor hem en deels omdat je met een credit card al te makkelijk geld uit geeft en ik een andere keer wel weer wat extra's koop O-)

Wel kut dat je 2 ranks bent gezakt maar tegenstanders zijn dan ook weer ietsjes makkelijker te verslaan, waardoor je weer in XP kunt stijgen of om eventuele challenges te halen. Waardoor je je spullen weer kan pimpen :Y
Mijn reacties zijn schuin in de vorige post!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:21:
[...]

Mijn reacties zijn schuin in de vorige post!
@Juicy_Orange heeft Peachette level 4. Dus dat schiet lekker op!

Je kan nu zien welke scores vrienden en tegenstanders hebben gehaald, ik vind dat ze ook het level moeten moeten neerzetten. Dan kan je ook sommige scores verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Poeksel schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:05:
[...]

Het lijkt me gewoon random waarbij grijs en tickets een hogere kans hebben dan paars. Maar wat vind jij boeiend? Ik koop alles dat ik level 4 of hoger heb, daar zitten ook dingen van 500 coins bij.
Ik probeer al een tijdje een zilveren kart en zilveren glider op hoger level te krijgen, en een gouden driver. Die gouden driver komt echt weinig in de shop. Moet er nog 1 dan is die level 5. De zilveren komen vaker, maar daar heb je er ook veel meer voor nodig om level omhoog te gaan. Verder kocht ik, zonder goldpass, vrijwel niks. Soms wat van die tickets. Veel meer kan ik ook niet kopen, heb al eens gehad dat ik de gouden driver niet kon kopen omdat ik te weinig geld had. Inmiddels met die 2019 coins cadeau, omdat er weinig in de shop komt, met de challenges en de goldpass er nu bij, heb ik inmiddels rond de 10k, en ook nog 2 coin rush tickets.
Dus met de goldpass misschien meer mogelijkheden om iets te kunnen kopen, plus natuurlijk de level-tickets. Ik had gehoopt dat er ook eens wat zeldzamere dingen in de shop zouden komen. Aantal posts terug reageerde iemand dat diegene misschien vanwege de goldpass (die ik toen nog niet had) wel interessantere dingen in de shop kreeg, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
De zeldzamere dingen komen ook in de shop, maar niet vaak, anders zouden ze niet zeldzaam zijn ;) Ik heb deze tour al een paar paarse dingen in de shop gezien, helaas geen geld ervoor. Maar level 5 en 6 bereiken heeft nu ook hogere prioriteit voor me (ivm de challenges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb deze tour misschien één paarse gezien, maar mogelijk was dat ook alweer de vorige tour...
Maar ook van de gouden items zijn het altijd dezelfde paar. Niet alsof ze allemaal wel een keertje voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Lekkere pull. 3 x landship turbo ._. Nu al zin in winter tour!

Gisteren nog wat punten kunnen binnen sprokkelen. Misschien daal ik toch niet een tier en anders maximaal 1. We zien 't wel.

Voordeel van een tier zakken is dat de kans groot is dat ik bij de volgende ronde weer in de top 3 kom en leuke rewards kan binnen harken.

Winter tour komt als ik zelf in het winterlandschap van de Franse alpen ben O+ :9~

[ Voor 73% gewijzigd door MetalSonic op 10-01-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Poeksel schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:27:
Elk nadeel hep een voordeel: ik ben gedegradeerd naar tier 29, maar daar is de tegenstand een stuk minder en met de relatief lage score van 39361 sta ik momenteel tweede. Iemand in mijn vriendenlijst heeft 57772...
Update: die gast heeft 69684 (20145, 24074, 25195). Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 21:29:
[...]

Update: die gast heeft 69684 (20145, 24074, 25195). Hoe dan?
Alle items level 5 minimaal misschien wel 6? Plus level 99 plus goede frenzy runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Heb ik eindelijk m'n Flower Glider level 6, zijn er geen nieuwe challenges. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 08:53:
Heb ik eindelijk m'n Flower Glider level 6, zijn er geen nieuwe challenges. :(
Stopt het na kaart 1-5??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ja, inderdaad. Had wel verwacht dat het door ging. 3 gliders, karts of driver level 6 enzovoorts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 09:25:
[...]

Ja, inderdaad. Had wel verwacht dat het door ging. 3 gliders, karts of driver level 6 enzovoorts.
Dat dacht ik ook!! Jammer dit. Zal later wel 1-6 bijkomen. Beetje zoals de tier cap 30. Uiteindelijk passen ze het wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 12 januari 2020 @ 09:30:
[...]

Dat dacht ik ook!! Jammer dit. Zal later wel 1-6 bijkomen. Beetje zoals de tier cap 30. Uiteindelijk passen ze het wel aan :)
Hopelijk wel, anders wordt het rubies sparen wel heel erg moeilijk... :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 11:34
Ik ben pas net begonnen. Het is best wel verslavend. Probeer nog geen geld uit te geven. Daarom. Ik zoek 3 vrienden zo dat in weer extra rubies kan krijgen.
Hierbij mijn id 760387456667

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Tijd voor weer een wat langere reactie. Eerste alinea hieronder bestaat uit tips. De alinea daaronder wat gemopper dus kijk zelf maar wat je leest. :>

Tip:
Inleiding.
Als je in dit topic zit dan neem je dit spel "serieus". Je speelt het fanatiek. Eigenlijk ontkom je er dan niet aan dat je ook moet werken aan je level. Ik ben in de afgelopen dagen eigenlijk (pas) er toe gekomen dat ik snap dat het echt handig is om een hoger level te hebben. Elke keer dat je een level hogerop komt krijg je 20 punten extra voor het bereiken van de eerste plaats. Snel doorrekenen en dat betekent dat als je level 60 ipv 50 bent je toch al weer 200 punten extra krijgt. Dat kan net het verschil zijn tussen jou en degene boven jou. Of onder jou.

Grinden (hier zit de tip)
Grinden is saai maar het is echt te doen. Zet wat leuke muziek aan in de achtergrond. Ik ben zelf gek op Nintendo muziek dus ik heb Nintendo radio in de achtergrond aan staan. ( YouTube: 🍄NINTENDO RADIO [24/7 Nintendo Music Live Stream]⭐ (Hand Picked Song...) en ga lekker onderuit gezakt levelen. De mario circuits zijn relatief kort en simpel, dus die gebruik ik nu hoofdzakelijk. Ik ben in een week geklommen van level 51 naar level 63. Een level klimmen is ongeveer 33 keer eerste worden in een track. Als ik een level geklommen ben moet ik even wat anders doen want het is echt hersendood werken ;w . Houd er rekening mee "je doet het niet voor niks". Hopelijk werk je net zoals ik toe naar "win 700 keer" of "hit x aantal with shields etc"... Elke keer dat je een level omhoog gaat is +100 coins of +5 rubys.

Gemopper
Ik weet nu wel voor mijzelf dat ik het Waluigi level echt vervelend vind. Bijna net zo stom als de Cheep cheep water levels en dat zegt wat. Vooral het stuk tegen het einde vlakbij de flippers. Wat vermoeiend. Verder heb ik nu wel voor mijzelf geaccepteerd dat ik of één tier daal of twee maar dat ik dat stiekem wel fijn vind. Als ik één tier zou stijgen zou ik in de huidige tier maar een minimale vergoeding krijgen. Dat is een tier lager een stuk hoger als ik weer in de top 3 kom O+.

Wat veel al wisten maar hier ook wordt bevestigd. Er zijn echt mensen die heel veel geld in dit spel stoppen. Niet zoals de meeste hier 5 euro per maand en af en toe misschien een leuke pack. Nee echt veel meer. In het filmpje geeft 10.000+ uit |:( .... En dan heb je niet eens alle items. Wel de meeste op level 5 of 6 natuurlijk. Laat dit een troost zijn als je tier 30 of hoger bent en iemand boven je ziet met een score van 55k+
YouTube: Mario Kart Tour - Winter Tour - *Whalewatching* My stuff after the 1...

Gemopper viel uiteindelijk nog wel mee denk ik :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poeksel
Levels grinden is slim ja. let er wel op dat je een circuit niet 'opgemaakt' hebt. Helaas kan je niet zien of een circuit op is (of hoeveel er nog over is), behalve dat je na afloop van een race geen EXP meer erbij krijgt. Per circuit kan je 1 level omhoog gaan, waarbij R, 1R, R/T etc verschillend zijn.

En lees vooral https://www.reddit.com/r/...n_nintendo_does_not_tell/ waar het bovenstaande en nog veel meer uitgelegd staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Tito129 Ik heb je toegevoegd. :)
MetalSonic schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:38:

Tip:
Inleiding.
Als je in dit topic zit dan neem je dit spel "serieus". Je speelt het fanatiek. Eigenlijk ontkom je er dan niet aan dat je ook moet werken aan je level. Ik ben in de afgelopen dagen eigenlijk (pas) er toe gekomen dat ik snap dat het echt handig is om een hoger level te hebben. Elke keer dat je een level hogerop komt krijg je 20 punten extra voor het bereiken van de eerste plaats. Snel doorrekenen en dat betekent dat als je level 60 ipv 50 bent je toch al weer 200 punten extra krijgt. Dat kan net het verschil zijn tussen jou en degene boven jou. Of onder jou.
Kleine toevoeging hierop, je krijgt ook eventuele bonuspunten over die punten. Waardoor het mes dus aan twee kanten snijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
Ik wist niet eens dat er meer dan 1 kaart was |:( Ben nou dus mensen aan het toevoegen om die friends challenges te halen en de rest wordt dan ook gelijk afgevinkt. Ik wacht wel tot de volgende tour om de rubys op te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op zondag 12 januari 2020 @ 18:37:
[...]

Ik wist niet eens dat er meer dan 1 kaart was |:( Ben nou dus mensen aan het toevoegen om die friends challenges te halen en de rest wordt dan ook gelijk afgevinkt. Ik wacht wel tot de volgende tour om de rubys op te maken
:o
Wow euh dan ga je als je die eerste kaart vol hebt dnek ik ineens heel veel rubys krijgen. Zou mij niks verbazen als je daarna ineens 2 volle kaarten krijgt en je van 1-1 naar 1-3 gaat ofzo. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op zondag 12 januari 2020 @ 21:24:
[...]

:o
Wow euh dan ga je als je die eerste kaart vol hebt dnek ik ineens heel veel rubys krijgen. Zou mij niks verbazen als je daarna ineens 2 volle kaarten krijgt en je van 1-1 naar 1-3 gaat ofzo. :P
1-3 idd! Nog 1 item uit de shop kopen en iets op level 4 maken en dan weer door 8) Wel ineens 58 rubies erbij

[ Voor 3% gewijzigd door __REMCO__ op 12-01-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Maar waarom je level omhoog werken door elke keer dezelfde track tig keer achter elkaar te doen? Je krijgt toch meer % erbij als je afwisselt van de tracks? Zo staat het in hun faq. Dus ik speel gewoon steeds de cups van voren af aan.

Als je een track ‘op’ hebt gemaakt, geldt dat dan ook voor de volgende tour? Want als dat zo is, is het op maken toch ook niet gunstig? Als de tracks die je op hebt gemaakt in een volgende tour in de ranking komt, heb je daar wat je level betreft dus niks aan dat je die track tig keer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:46:
Maar waarom je level omhoog werken door elke keer dezelfde track tig keer achter elkaar te doen? Je krijgt toch meer % erbij als je afwisselt van de tracks? Zo staat het in hun faq. Dus ik speel gewoon steeds de cups van voren af aan.

Als je een track ‘op’ hebt gemaakt, geldt dat dan ook voor de volgende tour? Want als dat zo is, is het op maken toch ook niet gunstig? Als de tracks die je op hebt gemaakt in een volgende tour in de ranking komt, heb je daar wat je level betreft dus niks aan dat je die track tig keer speelt.
Ik begin systeematisch bij de eerste cup en kijk per track of ik er nog punten uit kan halen. Als ik een track vind waar ik punten uit kan halen dan doe ik doe een uur lang ofzo. Dit voor 3 % per gewonnen race. Als ik wissel tussen tracks waar ik punten uit kan halen is het voor mij nog steeds 3% per gewonnen race..

Geen idee hoe het zit met de volgende tour. Na een tijdje ben ik toch 99 en dan maakt het mij weinig uit dat ik weinig nieuwe punten kan verdienen. SOwieso komen er ook elke tour weer nieuwe tracks bij is nieuwe punten. Vandaag kijken of het mij lukt om van 65 naar 68 te gaan ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Je krijgt toch meer % erbij als je afwisselt van de tracks? Zo staat het in hun faq.
Dat is zover ik weet niet waar. In principe maakt het niet zoveel uit of je hetzelfde circuit steeds speelt of afwisselt, maar het eerste is iets makkelijker qua grinden, zeker als je al in een hoog level zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Vreemd. Bij mij wisselt het wel hoeveel % ik krijg. Als ik elke keer 1e word, kan het toch verschillen per track maar ook bij dezelfde track. Vraag me af waar dat door komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:14:
Vreemd. Bij mij wisselt het wel hoeveel % ik krijg. Als ik elke keer 1e word, kan het toch verschillen per track maar ook bij dezelfde track. Vraag me af waar dat door komt dan.
Bij mij is het zo dat ik voor een track altijd 3% krijg als ik eerste word. 1,5% als ik tweede wordt en 0,5% als ik 3de wordt. Als ik in een track vijfde of lager wordt en hem nog eens doe en dan eerste word dan krijg ik 4% ofzo.Dan word ik gecompenseerd voor punten die ik eerder heb ingeleverd.

In die zin kan 't wel wisselen. Ik denk dat Nintendo vooral wil dat je er op let dat je tracks afwisselt omdat na een tijdje alle punten van een bepaalde track gewoon eruit zijn gehaald. Als je dan niet naar de volgende gaat dan krijg je geen nieuwe experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ben het even gaan uittesten. Steeds dezelfde track met steeds dezelfde driver/kart/glider. Kwam op de volgende resultaten:

28% begon ik mee
31,1% score 7433 (New record)
34,4% score 7066
37,4% score 6924
40,6% score 7187
43,8% score 6934
46,9% score 7136
50,1% score 8044 (New record)
49,6% score 4354 (met moeite 8e geworden :D)
50,2% score 5393 (3e geworden)
53,3% score 7112

Dus wisselend 3,1 of 3,2% erbij, zie geen logica met de behaalde score, en krijg ook niet meer nadat ik een keer slecht gescoord heb.
Maar dus ook niet minder % erbij als je vaak dezelfde track doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:24:
[...]

Ik begin systeematisch bij de eerste cup en kijk per track of ik er nog punten uit kan halen. Als ik een track vind waar ik punten uit kan halen dan doe ik doe een uur lang ofzo. Dit voor 3 % per gewonnen race. Als ik wissel tussen tracks waar ik punten uit kan halen is het voor mij nog steeds 3% per gewonnen race..

Geen idee hoe het zit met de volgende tour. Na een tijdje ben ik toch 99 en dan maakt het mij weinig uit dat ik weinig nieuwe punten kan verdienen. SOwieso komen er ook elke tour weer nieuwe tracks bij is nieuwe punten. Vandaag kijken of het mij lukt om van 65 naar 68 te gaan ofzo :+
waar zie je hoeveel EXP je nog per track kan halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ik zie net een bug in de Parachute?

Staat dat ie alleen favorite x3 is op Yoshi Circuit en Rock Rock Mountain R, maar is wel degelijk x3 opDino Dono Jungle R!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:30:
[...]

waar zie je hoeveel EXP je nog per track kan halen dan?
Zie ik niet hoor. Aan het einde van de race zie ik hoeveel EXP ik erbij krijg. Als ik er niks heb bijgekregen ondanks eerste positie weet ik dat ik naar de volgende track kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
texelonia schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:16:
Ben het even gaan uittesten. Steeds dezelfde track met steeds dezelfde driver/kart/glider. Kwam op de volgende resultaten:

28% begon ik mee
31,1% score 7433 (New record)
34,4% score 7066
37,4% score 6924
40,6% score 7187
43,8% score 6934
46,9% score 7136
50,1% score 8044 (New record)
49,6% score 4354 (met moeite 8e geworden :D)
50,2% score 5393 (3e geworden)
53,3% score 7112

Dus wisselend 3,1 of 3,2% erbij, zie geen logica met de behaalde score, en krijg ook niet meer nadat ik een keer slecht gescoord heb.
Maar dus ook niet minder % erbij als je vaak dezelfde track doet.
Ook nog een rijtje wisselende tracks gedaan. Sommige krijg ik maar 2,5 (Luigi’s Mansion) of 2,7/2,8 (Dino Dino Jungle R) erbij.
Sommige heb ik blijkbaar ook al volgemaakt, ook al heb ik nog niet heel erg mijn best gedaan om hoger level te worden. Eigenlijk vooral om de dagelijkse coins te verdienen en exp van de drivers/karts/gliders te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
wimpie007 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:35:
Ik zie net een bug in de Parachute?

Staat dat ie alleen favorite x3 is op Yoshi Circuit en Rock Rock Mountain R, maar is wel degelijk x3 opDino Dono Jungle R!
Dat heb ik inderdaad ook al vaker gehad met drivers/karts/gliders. Best irritant, want dat onthoud ik natuurlijk nooit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ben echt gestopt met het verkrijgen van een hogere score voor de huidige ranking. Als ik nu Mario Kart tour opstart is het volledig voor grinden voor een hoger level. Nu 66, telefoon aan de oplader en dan vanavond in elk geval door tot 67. Voelt als werk maar dat houdt mij niet tegen.

Lang geleden toen ik een obsessie had voor achievements op de X360 had je een challenge bij Gears of War. "Kill 200 keer iemand in een versus deathmatch". Dat mocht ook in splitscreen. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik snap ook niks van de XP. Ik krijg eigenlijk nooit, maar dan ook nooit 3%, tenzij ik een race verlies. Dus daarvoor word je wel gecompenseerd. Het maakt dan ook niet uit in welke cup. Het bouwt dan ook langzaam af naar 0. Ik kijk vaak mee met @Juicy_Orange en zij krijgt vaak meer dan 3% waardoor zij inmiddels level 85 is en ik 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Ik snap er niets van, ik ben lvl 25 en krijg nooit meer dan 2% XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Weet iemand hier trouwens hoe het werkt als je een nieuwe telefoon koopt en daarop Mario kart wil spelen? Hoe onthoud Nintendo je vorderingen? is dat op basis van je account bij Nintendo of op basis van je saves op je telefoon. Ik denk zelf het eerste. Ook omdat ik merk dat als ik ergens kom met mijn telefoon met minder goed bereik dat er vertraging is of dat hij zelfs niet mijn score kan verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Op basis van je Nintendo account inderdaad. Ik heb Mario kart zowel op telefoon als iPad, maar je kan niet tegelijkertijd spelen op hetzelfde account. En als nieuwe Ruby’s/munten/scores etc op telefoon, komen ook op iPad en vice versa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:31:
Op basis van je Nintendo account inderdaad. Ik heb Mario kart zowel op telefoon als iPad, maar je kan niet tegelijkertijd spelen op hetzelfde account. En als nieuwe Ruby’s/munten/scores etc op telefoon, komen ook op iPad en vice versa.
Ah das weer een opluchting. Ik pers nog wat uit mijn iphone se. Ik kijk er naar uit om verder te spelen op een snellere telefoon. In sommige levels speel ik soms met 10 tot 20 fps. Enorme vertragingen!

Nog één nachtje slapen en dan de nieuwe tour. Veel zin in, vooral omdat ik Metal Mario dan naar level 6 kan brengen aan 't einde!

Ter vermaak, Frappe snowland zoals die vroegah was:
YouTube: Mario Kart 64 - Frappe Snowland Lap Glitch

:P

[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 14-01-2020 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Let wel op dat aankopen (gold pass) bij Apple niet geldig zijn bij Android en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Hierna ook weer iPhone dus dat zit goed! Toch bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:08:
[...]

Ah das weer een opluchting. Ik pers nog wat uit mijn iphone se. Ik kijk er naar uit om verder te spelen op een snellere telefoon. In sommige levels speel ik soms met 10 tot 20 fps. Enorme vertragingen!

Nog één nachtje slapen en dan de nieuwe tour. Veel zin in, vooral omdat ik Metal Mario dan naar level 6 kan brengen aan 't einde!

Ter vermaak, Frappe snowland zoals die vroegah was:
YouTube: Mario Kart 64 - Frappe Snowland Lap Glitch

:P
Met een nieuwe telefoon kan je nog heel veel meer punten scoren! ;) Zelf had ik een Sony Xperia Xz2 compact waarop het spel prima draaide. Helaas ging de simkaartlezer stuk waardoor ik tijdelijk met een Sony Xperia Z5 compact moest doen, net wat je zegt, af en toe frame drops en sowieso niet echt lekker speelbaar. Nu een Xperia 5 en dat gaat prima! :9

Ik heb de tour nu ook opgegeven, haal nergens meer xp en kan de tracks inmiddels wel dromen, met een score van 41542 sta ik nu 5e in de tour, hopelijk zak(ken) ik(we) niet verder weg. Ben nu Tier 29 en hoop zo 30 te halen! B) Van mij mag het al woensdag zijn!

Nintendo64, de goede oude tijd, misschien moet ik em even opsnorren en weer eens ouderwets Mariokarten. Het zal wel meer op 'Powersave Modus' van de Tour lijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik ga voor je duimen dat je tier 30 wordt. Ik lees morgen wel of het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:02:
Ik ga voor je duimen dat je tier 30 wordt. Ik lees morgen wel of het gelukt is!
Dankjewel! Ben inmiddels gezakt naar de 6e plek. Ik neem aan dat ik niet verder zak in dit ruime uurtje
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik ben 7de geworden en gebleven in tier 30. Wel verwarrend want in 't overzicht van de scores staat plek 7 boven de streepjes dat je 1 tier naar beneden gaat. Maar dat klopt dus niet?

Alles staat boven de streepjes: om 3 tiers omhoog te gaan moet je boven de streepjes staan van 3 tiers up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fqFgoeQGPpbOvWbrjcjLXFZ7/medium.png

Het is gelukt! :*)

@MetalSonic dat klopt! In de vorige tour werd ik 8e en ging ik evengoed een Tier omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:44:
[Afbeelding]

Het is gelukt! :*)

@MetalSonic dat klopt! In de vorige tour werd ik 8e en ging ik evengoed een Tier omhoog.
Gefeliciteerd, lekker hoor. Nu heb je veel rubys gekregen en nieuwe challenges _/-\o_

Nieuwste ranked tour is echt van den zotte. Maar één favo character die mee kan doen en daar moet je dan 42 euro voor betalen 8)7. Je ziet nu wel in je lijst wie geld willen uitgeven en wie niet :o

Edit:
:X t is wel verleidelijk want ice mario is "cool" pun intended. Maar ik hoop dat ik mijzelf kan inhouden 't niet te kopen. :X

[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 15-01-2020 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ice Mario is ook een high end in de pijp, al is de kans dus wel héél klein dat je die eruit trekt, 0,16% ofzo.

Ik werd 15e ofzo vorige tour en ben dus gezakt naar tier 24. Vrees dat het niet veel makkelijker gaat worden, want behalve de eerste track heb ik weinig top items in de ranking. Uit de pijp ook nog niks boeiends getrokken uiteraard. En die ene glider die je cadeau krijgt bij de gold pass, heb ik vast pas na deze ranking genoeg sterren voor verzameld. Begin me af te vragen of ik ooit tier 30 ga halen :/

Edit: die glider moet ik bij nader inzien makkelijk halen voor het einde van de ranking. Nog een keer de pijp ook. Wie weet, met een beetje geluk wordt het toch nog wat deze ranking! d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door texelonia op 15-01-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:44:
Ice Mario is ook een high end in de pijp, al is de kans dus wel héél klein dat je die eruit trekt, 0,16% ofzo.

Ik werd 15e ofzo vorige tour en ben dus gezakt naar tier 24. Vrees dat het niet veel makkelijker gaat worden, want behalve de eerste track heb ik weinig top items in de ranking. Uit de pijp ook nog niks boeiends getrokken uiteraard. En die ene glider die je cadeau krijgt bij de gold pass, heb ik vast pas na deze ranking genoeg sterren voor verzameld. Begin me af te vragen of ik ooit tier 30 ga halen :/

Edit: die glider moet ik bij nader inzien makkelijk halen voor het einde van de ranking. Nog een keer de pijp ook. Wie weet, met een beetje geluk wordt het toch nog wat deze ranking! d:)b
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb die weken ook gehad in het verleden. Uiteindelijk zijn die betaalde mensen een stuk hoger en wordt 't makkelijker en kan je richting 30 klimmen.

Nu gelukkig niet zo'n week. 2 x een pull gedaan van x 10 en ik heb nu 2 spotlight items en de golden bananen glider getrokken :D. Ik heb Peach en haar parassol. Alleen die nieuwe kart heb ik niet uit de pipe gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 15-01-2020 13:01 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 161 Laatste