Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Jippie, 14de geworden.... Echte de laatste 2 keren zijn de scores echt van de zotte. Spel begint echt enorm te frustreren op deze manier, als je gewoon mensen hebt met bijna 15.000 punten meer, en ik echt bij god niet voor elkaar krijg meer punten te halen in een level. Allemaal doordat je afhankelijk bent van 3 frenzy's dan ofzo....

Dus van tier 28 nu naar 27... zucht! Tier 30 komt maar niet in de buurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Ik heb mijn eerste level 6, Peach. Voordeel is (behalve het halen van een challenge) dat ik voor 3000 leveltickets kan gaan kopen in de shop. En hopelijk komt Peach eens van pas in een ranked cup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Poeksel schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:37:
Ik heb mijn eerste level 6, Peach. Voordeel is (behalve het halen van een challenge) dat ik voor 3000 leveltickets kan gaan kopen in de shop. En hopelijk komt Peach eens van pas in een ranked cup...
Waarom zou je zoveel coins uit geven aan tickets? Je characteters levelen ook door er gewoon mee te spelen. Ik zou 't gebruiken voor de aanschaf van golden of high end characters (als ze beschikbaar komen eens in de zoveel weken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:42:
[...]

Waarom zou je zoveel coins uit geven aan tickets? Je characteters levelen ook door er gewoon mee te spelen.
Was het maar zo. Je verwart skill level met points denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:47:
[...]

Was het maar zo. Je verwart skill level met points denk ik?
oh euh ja dat klopt, maar die skillpoints kan ik nooit kopen. Daarom dacht ik daar niet aan. Ik zie nooit in mijn shop dat ik een ticket kan kopen waarmee mijn popetje als hij bv op trede 2 van de 3 staat naar 3 van de 3 gaat en dan een level hoger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Maar met een level 6 krijg je zo'n ticket wel op een gegeven moment in de shop (in mijn geval in plaats van Peach).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Poeksel schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:52:
Maar met een level 6 krijg je zo'n ticket wel op een gegeven moment in de shop (in mijn geval in plaats van Peach).
Ja die ticket krijg ik ook. Helemaal als allerlaatste. En die gebruik ik om mijn Metal Mario level 6 te maken. Maar ik dacht dat jij dergelijke tickets kon kopen in de shop. Never mind heb ik je verkeerd begrepen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
MetalSonic schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:54:
[...]

Ja die ticket krijg ik ook. Helemaal als allerlaatste. En die gebruik ik om mijn Metal Mario level 6 te maken. Maar ik dacht dat jij dergelijke tickets kon kopen in de shop. Never mind heb ik je verkeerd begrepen. ;)
Ja dat zeg ik dus. De volgende keer dat Peach bij mij in de shop zou zijn, is in plaats daarvan een ticket te koop waarmee ik een andere superdriver kan levellen. Met dezelfde prijs als Peach (3000).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Lol wat een farce. bij twee races zijn de topdrivers characters uit de pipe, of die je moet kopen voor een shitton aan geld.

Overigens wel een high-end glider in m'n shop, die maar wel gepikt, die zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Poeksel schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:03:
[...]

Ja dat zeg ik dus. De volgende keer dat Peach bij mij in de shop zou zijn, is in plaats daarvan een ticket te koop waarmee ik een andere superdriver kan levellen. Met dezelfde prijs als Peach (3000).
Dat dacht ik dus ook en ik heb al een tijdje een level 6 shell glider. Maar de skill boost ticket kan dus een driver, kart of glider ticket zijn, variërend van normal tm high end. Dus je krijgt niet enkel een skill ticket voor het item dat je op level 6 hebt. Hoe dan ook, skill tickets zijn zo en zo heel bruikbaar. Nog 9x parafoil en dan heb ik weer een level 6 glider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Nou ik vind het wel gaaf om te lezen dat als je een poppetje op level 6 hebt dat je dan af en toe tickets kan kopen in de shop om een (skill) level up te gaan. Kan ik tenminste weer wat nuttigs doen met de coins en tijdens een ranked tour kan 't net 't verschil maken.

Net trouwens ook Mario kart gedownload voor mijn vorige telefoon. Kijken hoe dat werkt. Ging heel makkelijk. Downloaden, inloggen bij de Nintendo account en ik had toegang tot mijn huidige gegevens _O_ doet dit spel netjes. Vorige telefoon heeft alleen wifi maarja kan daar dus nog steeds op doorspelen ;-)..

Ice Mario pack toch maar binnen gehengeld, kon 'm niet laten liggen. Ik heb bewust al de Boo pack gelaten voor wat 't was. Ook omdat ik in die ranking niet serieus mee deed voor de top 3 in ranked. Deze week ga ik wel weer serieus mee spelen. Level 71 ondertussen dus dat gaat ook best vlot. Snow lake 1 (ofzoiets) is een lekkere korte baan om snel je experience binnen te halen voor een level omhoog O+

Deze is wel mooi
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/smyolqrkmya41.jpg

Edit: ik heb de link van het plaatje al gekopiërd in de tumbnail code (2 x zelfs) geen idee hoe ik 't verder moet doen. Als een mod dit leest dan is feedback hierover welkom. :)

[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 15-01-2020 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
MetalSonic schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:36:-)
Ice Mario pack toch maar binnen gehengeld, kon 'm niet laten liggen.
Nooooo!!!!!

Don't join the darkside!

Best oneerlijk dat ik nu alleen een level omhoog kan door 44 euro uit te geven lijkt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
wimpie007 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:02:
[...]

Nooooo!!!!!

Don't join the darkside!

Best oneerlijk dat ik nu alleen een level omhoog kan door 44 euro uit te geven lijkt het....
Ja ik weet het >:) ...

Maar laat je hier niet door beïnvloeden, als je dit spel kan spelen met slechts de maandelijke uitgave voor de goldpass doe je "het beter" :*)

Net 200 cc gba bowser stage ofzo gedaan heb er koppijn van, heb nu wel weer ff genoeg gespeeld. Hopelijk aankomend weekend level 75. Eind deze tour wellicht rond de level 80.

Net ook Ice mario gedaan op Snow lake 1r... Alle favo maar ook alles level 1 dus dat schiet alsnog niet echt op.. Alhoewel 't nog wel omhoog gaat als Ice Mario wat in experience gestegen is natuurlijk O+

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 16-01-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
MetalSonic schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 00:23:
[...]

Ja ik weet het >:) ...

Maar laat je hier niet door beïnvloeden, als je dit spel kan spelen met slechts de maandelijke uitgave voor de goldpass doe je "het beter" :*)

Net 200 cc gba bowser stage ofzo gedaan heb er koppijn van, heb nu wel weer ff genoeg gespeeld. Hopelijk aankomend weekend level 75. Eind deze tour wellicht rond de level 80.

Net ook Ice mario gedaan op Snow lake 1r... Alle favo maar ook alles level 1 dus dat schiet alsnog niet echt op.. Alhoewel 't nog wel omhoog gaat als Ice Mario wat in experience gestegen is natuurlijk O+
Haha ik heb daar 7963 zonder frenzy mannetje jij 7200 met ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
MetalSonic schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:36:
Snow lake 1 (ofzoiets) is een lekkere korte baan om snel je experience binnen te halen voor een level omhoog O+
Vanilla Lake? Ik vind die super irritant juist met al die stukken sneeuw en ijsblokken enzo die in de weg staan :D
Vanilla Lake 1T is wel okay, lekker snel en rond 3% erbij, itt sommige andere tracks.

[ Voor 11% gewijzigd door texelonia op 16-01-2020 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Planeetje schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:18:
[...]

Dat dacht ik dus ook en ik heb al een tijdje een level 6 shell glider. Maar de skill boost ticket kan dus een driver, kart of glider ticket zijn, variërend van normal tm high end. Dus je krijgt niet enkel een skill ticket voor het item dat je op level 6 hebt. Hoe dan ook, skill tickets zijn zo en zo heel bruikbaar. Nog 9x parafoil en dan heb ik weer een level 6 glider.
Vandaag meteen gemerkt dat dit klopt, kreeg een skillticket voor normal driver voor 800 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
wimpie007 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:02:
[...]

Nooooo!!!!!

Don't join the darkside!

Ja belachelijk he? Heb net eens aan de pijp getrokken (blijft een vieze zin :P) , maar alweer niks erin qua de benodigde poppetjes... Dus dat word weer een tier naar beneden.... Ze maken de game wel echt kapot op deze manier voor heel veel mensen. Als ik zie hoeveel mensen in mijn vriendenlijst gewoon gestopt zijn de afgelopen weken doordat het onmogelijk is de scores te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik zie in mijn vriendenlijst een score van 10797 op Frappe Snowland met King Boo. Hebben jullie hogere scores gezien met de pinguin of winterperzik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Net ook nog een keer de (gouden!) pijp gedaan, en op zich een goede score. 2 gouden karts waarvan 1 nieuw en 1 level omhoog, 2 gouden drivers beide nieuw voor mij. 2 grijze gingen toevallig ook een level omhoog. En één paarse, de blizzard balloons.

Maar die laatste is de enige waar ik wat aan heb in de ranking, en nog steeds 2 tracks in de ranking waarbij ik geen frenzy driver heb. Sta nu vijfde, maar vrees dat dat niet zo gaat blijven. Al krijg ik in een paar dagen die Gold Swooper glider nog uit de gifts, dat helpt hopelijk ook nog een beetje. Maar geen frenzy’s is gewoon killing.

Ik hoop dat de volgende ranking de Shy Guy cup wordt, dan heb ik eens een keer bij elke track top items! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Deze week 6x10 pipes gedaan, alleen de nieuwe glider en verder een gold glider en Pauline.
Niks aan nieuwe drivers voor deze week, maar misschien lukt het om nog een pull te doen deze week.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
R-utger schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:56:
Deze week 6x10 pipes gedaan, alleen de nieuwe glider en verder een gold glider en Pauline.
Niks aan nieuwe drivers voor deze week, maar misschien lukt het om nog een pull te doen deze week.
Ouch.. das klote! En nu? Je weet dat in die laatste 40 de laatste 2spotlights zitten. Laatste item is wss ook de laatste spotlight -.-

Vanilla lake 1r is kort en pittig. Die jump om te gliden mis ik vaak. Helpt wel dat ik nu weet dat je hem een beetje van de zijkant kan pakken.

Huidige items moeten nog wat dagen levelen.

Ice Mario level 1 692
Paarse kart level 1 325
Bananen glider level 1 300

Edit 3: level 75 gehaald! Van challenge kaart 2-5 op 698 van de 700 wins. Jammer dat t een eeuwigheid is om deze kaart vol te krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 17-01-2020 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:01:
[...]

Ouch.. das klote! En nu? Je weet dat in die laatste 40 de laatste 2spotlights zitten. Laatste item is wss ook de laatste spotlight -.-

Vanilla lake 1r is kort en pittig. Die jump om te gliden mis ik vaak. Helpt wel dat ik nu weet dat je hem een beetje van de zijkant kan pakken.

Huidige items moeten nog wat dagen levelen.

Ice Mario level 1 692
Paarse kart level 1 325
Bananen glider level 1 300

Edit 3: level 75 gehaald! Van challenge kaart 2-5 op 698 van de 700 wins. Jammer dat t een eeuwigheid is om deze kaart vol te krijgen.
Pfff, ik vind het maar een klote cup als ik eerlijk ben, Frape Snowland T is dan wel leuk, als je je combo's vast kan houden. Ik kijk nu al uit naar Luigi Cup.

Gefeliciteerd met het behalen van level 75! d:)b Die kaart valt wel mee, alleen het behalen van Tier 40... :')

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta nu tiende met 2338 achterstand op nummer vijf, maar misschien is nu een tier lager gaan strategisch wel handig om te proberen Luigi Cup te winnen met Peach level 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 12:34:
Ik sta nu tiende met 2338 achterstand op nummer vijf, maar misschien is nu een tier lager gaan strategisch wel handig om te proberen Luigi Cup te winnen met Peach level 6.
Dan heb je zeker 30000+ behaald. Momenteel sta ik 13e met 26286 punten. Ik heb nog niet echt vaak herhaald dus dat ga ik dit weekend nog (even), nou ja, even, doen.

Heb vanmorgen nog een pijp getrokken met Black Shy Guy erin. Deze kon ik gelijk level 2 maken dus ik hoop Cheep Cheep Lagoon daarmee nog wat omhoog te krijgen. Ook moet ik nog even goed wennen aan de 2 nieuwste banen.

Misschien nog een tip voor iedereen, bij Vanilla lake 1R, als je in het begin rechts aanhoudt, (dus ook rechts om het wak heen en rechts langs de pijl naar links) kom je item boxen tegen, kan misschien net het verschil maken! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvk_007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hallo allemaal.
Wat leuk om te lezen dat er een topic is aangemaakt voor Mario Kart Tour! Ik begon eigenlijk een beetje klaar te zijn met het spel, maar ja. Toen las ik jullie berichten en dacht, what the hek.

Ik merk dat ik de cups steeds minder leuk worden. Wil graag naar tier 30 (nu 28) om de challenge 2-4 vol te krijgen, maar het lijkt elke keer moeilijker te worden om een tier omhoog te gaan. Beetje hopeloos. Vraag me sowieso af hoe ze dit spel leuk gaan houden voor de lange termijn.
Doet me goed om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt.

Wie weet is het leuk om de scores te kunnen vergelijken? Frienscode: 996462635001.
Race ze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
jvk_007 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:25:
Hallo allemaal.
Wat leuk om te lezen dat er een topic is aangemaakt voor Mario Kart Tour! Ik begon eigenlijk een beetje klaar te zijn met het spel, maar ja. Toen las ik jullie berichten en dacht, what the hek.

Ik merk dat ik de cups steeds minder leuk worden. Wil graag naar tier 30 (nu 28) om de challenge 2-4 vol te krijgen, maar het lijkt elke keer moeilijker te worden om een tier omhoog te gaan. Beetje hopeloos. Vraag me sowieso af hoe ze dit spel leuk gaan houden voor de lange termijn.
Doet me goed om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt.

Wie weet is het leuk om de scores te kunnen vergelijken? Frienscode: 996462635001.
Race ze!
Ik heb je toegevoegd. Deze cup is misschien minder leuk omdat je eigenlijk geen frenzy's kan halen zonder er (extra) geld tegen aan te gooien. Troost je met het feit dat de volgende cup Luigi Cup is, waar frenzy's halen een stuk makkelijker wordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 10:56:
[...]

Pfff, ik vind het maar een klote cup als ik eerlijk ben, Frape Snowland T is dan wel leuk, als je je combo's vast kan houden. Ik kijk nu al uit naar Luigi Cup.

Gefeliciteerd met het behalen van level 75! d:)b Die kaart valt wel mee, alleen het behalen van Tier 40... :')
Bedankt voor de felicitatie. Hoe gaat het levelen bij jou? Straks komen er weer high end tickets vrij via de goldpas! Wellicht nog wat mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:43:
[...]

Bedankt voor de felicitatie. Hoe gaat het levelen bij jou? Straks komen er weer high end tickets vrij via de goldpas! Wellicht nog wat mogelijk :)
Nog niet zoals ik het zou willen zien. Nu ben ik level 52 en het schiet ook niet op met maximaal 2% per winnende race.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Eindelijk weer eens eerste id ranking. Al mijn quick acces al opgemaakt. Level 2 Ice Mario. Als het deze ronde niet lukt.… 40k moet swso lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Hopelijk gaan ze binnenkort de ranked cups eens leuk maken, anders de tijd maar eens ergens anders insteken. Vorige ranked cups waren saai, 2e cup van de vorige tour was ik laatste van de actieve spelers in mijn tier, 10k achter de degradatiegrens.

Nu hebben we shit shit lagoon weer in de cup en 1 op zich wel leuke track waar alleen nieuwe characters lvl 3 zijn en een nieuwe track die ± 5 sec per rondje duurt, 0 uitdaging in die track.

Next cup = Kalimari desert, saaie baan, neem dan in ieder geval de t versie zodat er nog wat te combo-en valt. Luigi mansion, op zich wel ok, maar alweer in de cup? en die korte kansloze baan, in ieder geval in de beste configuratie. Weinig interessants weer.

Echt, ± 50 drivers, 50 karts en 30 gliders in stock, hier jongens, nieuwe baan in ranked cup waar geen van de 130 lvl 3 is. Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen, zorg dan bijv. dat er altijd 1 basic item lvl 3 is, dan kunnen de p2w nog steeds winnen met hun paarse items terwijl de rest ook wat fun kan hebben.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
MrOleo schreef op zondag 19 januari 2020 @ 20:01:
Hopelijk gaan ze binnenkort de ranked cups eens leuk maken, anders de tijd maar eens ergens anders insteken. Vorige ranked cups waren saai, 2e cup van de vorige tour was ik laatste van de actieve spelers in mijn tier, 10k achter de degradatiegrens.

Nu hebben we shit shit lagoon weer in de cup en 1 op zich wel leuke track waar alleen nieuwe characters lvl 3 zijn en een nieuwe track die ± 5 sec per rondje duurt, 0 uitdaging in die track.

Next cup = Kalimari desert, saaie baan, neem dan in ieder geval de t versie zodat er nog wat te combo-en valt. Luigi mansion, op zich wel ok, maar alweer in de cup? en die korte kansloze baan, in ieder geval in de beste configuratie. Weinig interessants weer.

Echt, ± 50 drivers, 50 karts en 30 gliders in stock, hier jongens, nieuwe baan in ranked cup waar geen van de 130 lvl 3 is. Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen, zorg dan bijv. dat er altijd 1 basic item lvl 3 is, dan kunnen de p2w nog steeds winnen met hun paarse items terwijl de rest ook wat fun kan hebben.
Helemaal mee eens. Onmogelijk zo hoger te komen.... Haalt het plezier van velen weg in het spel (lees het op meer forums dat spelers afhaken door dit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Helemaal mee eens. Onmogelijk zo hoger te komen....
In mijn ranked cup zijn er toch zeven spelers van de twintig die omhoog gaan hoor. Ik neem aan dat dat in andere ranked cups ook zo is. Dus hoezo onmogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik vind de scores in de ranking ook exorbitant hoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LOcmGmM0YWFoZBNM81Ifxi2Y/medium.png

Zeker als ik het vergelijk met m'n vriendenlijst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cbDiZWkUpHrHrBi0stHfvlsS/medium.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Precies dat! Als je enorm veel geld uitgeeft aan de game kun je winnen, anders niet. Dat maakt het spel gewoon niet fair voor normale spelers. En ja, ik heb ook ene gold abonnement, maar kom op, voor deze cup 45 euro uitgeven voor ene poppetje is echt belachelijk... Want dan kun je die scores halen.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Voor mij is deze game een mooie mentale les dat je niet altijd maar moet willen winnen en ook genoegen moet nemen met een stap terug. Je maakt elkaar alleen maar gek, lijkt wel een rat race naar de top. Ik sluit lekker onderaan aan (tier 23) en lijkt dat op dit niveau alles beetje normaliseert.

Plezier haal ik door het maximum uit de combo's te halen die ik heb, niet door het uitgegeven van geld. Merk dat ik er zo meer plezier uithaal en denk dat ik daardoor het een langere tijd uit hou met deze game. Iets op level 6 krijgen gaat lang duren, dus veel speelplezier ervoor terug :)
Wel benieuwd hoe het zal gaan met de multiplayer modus die binnenkort start, hopelijk zal eenzelfde matching plaatsvinden .Al zag ik dat dat eerst op basis van gps locatie zal zijn wat dus mogelijk een oneerlijk voordeel geeft voor degene met de meeste items. We gaan het zien...

[ Voor 4% gewijzigd door Djie op 21-01-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Djie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:37:
Voor mij is deze game een mooie mentale les dat je niet altijd maar moet willen winnen en ook genoegen moet nemen met een stap terug. Je maakt elkaar alleen maar gek, lijkt wel een rat race naar de top. Ik sluit lekker onderaan aan (tier 23) en lijkt dat op dit niveau alles beetje normaliseert.

Plezier haal ik door het maximum uit de combo's te halen die ik heb, niet door het uitgegeven van geld. Merk dat ik er zo meer plezier uithaal en denk dat ik daardoor het een langere tijd uit hou met deze game. Iets op level 6 krijgen gaat lang duren, dus veel speelplezier ervoor terug :)
Wel benieuwd hoe het zal gaan met de multiplayer modus die binnenkort start, hopelijk zal eenzelfde matching plaatsvinden .Al zag ik dat dat eerst op basis van gps locatie zal zijn wat dus mogelijk een oneerlijk voordeel geeft voor degene met de meeste items. We gaan het zien...
Probleem is dat ik eindelijk die Tier 30 weer wil halen zodat ik eindelijk weer eens nieuwe missies krijg. De weekly challenges heb ik meestal al binnen 2 dagen voltooid....Nu tellen alle gewonnen races weer niet mee totdat je tier 30 haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:22:
[...]

Probleem is dat ik eindelijk die Tier 30 weer wil halen zodat ik eindelijk weer eens nieuwe missies krijg. De weekly challenges heb ik meestal al binnen 2 dagen voltooid....Nu tellen alle gewonnen races weer niet mee totdat je tier 30 haalt...
Dit. Ik moet nog 5000 punten halen om geen rank omlaag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik zou het ook leuk vinden als er nieuwe challenges kwamen. Enige dat ik nog kan halen is “ reach tier 40”. Waarom geen nieuwe van :” win 1000 times? Of hit 800 with red shielss..”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Djie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:37:
Die ranking interesseert mij ook niet super, die klopt toch van geen kant. Laatst gedegradeerd zonder een tier te verliezen, daarnaast zie je gasten die in mijn lijst zogenaamd gepromoveerd zijn, de volgende cup bij je in de lijst zitten, weer promoveren en vervolgens nog steeds in mijn lijst staan.

Het gaat me er meer om dat die ranked cups vol met domme races zitten, in de ranked cups moet juist de fun/uitdaging zitten. Die 3e race van deze week scoor ik 7600 punten, 1500 start punten, 4100 finish punten. Dus in mijn beste run heb ik 2000 punten gescoord door combo's etc. Dat betekent dat er nauwelijks iets te behalen/verbeteren is in dat level, wat heeft het voor zin om 100 punten meer te scoren met een achterstand van 4000 punten.

Combineer dat met een 2e nieuwe track, waar men alleen nieuwe items lvl 3 maakt (vreemd genoeg komt dezelfde track later terug en dan is King boo opeens ook level 3 omdat het de king boo cup is) en vrijwel elke ranked cup zit vol met dat soort kansloze beslissingen. De laatste 4 cups (incl die van morgen) zijn gewoon saai, terwijl er zoveel leuke banen zijn om in die cups te gooien voor het maken van mooie combo's/scores.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Ik vind het ook frustrerend dat je op een gegeven moment niet meer vooruit komt. Mario Kart Tour is, en blijft, leuk doordat er elke 2 weken een nieuwe tour komt, er regelmatig nieuwe challenges zijn, en je dmv Ruby’s en coins aan nieuwe items kunt komen.
Maar op gegeven moment loop je vast en kom je niet meer vooruit. Ik ben nu al tijden bezig om Tier 30 te worden en level 6, de andere challenges op de kaarten zijn al vol. Dan krijg je dus ook minder Ruby’s. Minder Ruby’s is minder vaak de pijp, en dus minder goede items, die je bij de ranking nodig hebt. Want anders zak je weer een tier en haal je die challenge dus nooit. Etc.

Iets anders: hoe bepalen jullie waar je je level tickets aan besteedt? De tickets die ik nu nog heb heb ik voor level 6 worden niet echt wat aan. Dus geef ik ze aan drivers/karts/gliders die ik NU in de ranking kan gebruiken voor een hopelijk net iets betere score? Of gebruik ik ze voor de al wat betere drivers/karts/gliders die weliswaar lang geen level 6 worden, maar bijv level 3 of 4, maar dus niet *nu* in de ranking zitten (maar ja, die ranking duurt ook maar een week)? Of voor de drivers/karts/gliders die op de meeste tracks het beste zijn? Of spaar ik ze op tot ik weet wat ik er mee moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik kijk ook voor hoeveel tracks een item de favoriet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Nou was 14e dus weer omlaag naar 28, maar lijk nu in een loser poule gezet te zijn.
Kan dus 3 tiers omhoog als ik 1ste blijf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
wimpie007 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:48:
Nou was 14e dus weer omlaag naar 28, maar lijk nu in een loser poule gezet te zijn.
Kan dus 3 tiers omhoog als ik 1ste blijf ;-)
Hoezo denk je/weet je dat het een Loser poule is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Raikkonen_WC schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Hoezo denk je/weet je dat het een Loser poule is?
Nou, ben dik eerste en 16 man hebben nog niet eens gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
wimpie007 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:55:
[...]

Haha, die loggen vandaag nog wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-09 10:29
[...]

Dat had ik vanochtend ook (1es, al de rest had 0 punten).

Ondertussen sta ik 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
[...]

Ik zou nog even wachten tot morgen voor conclusies te trekken, kan allemaal nog veranderen (helaas, want ik sta ook dik eerste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
texelonia schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:13:
Iets anders: hoe bepalen jullie waar je je level tickets aan besteedt? De tickets die ik nu nog heb heb ik voor level 6 worden niet echt wat aan. Dus geef ik ze aan drivers/karts/gliders die ik NU in de ranking kan gebruiken voor een hopelijk net iets betere score? Of gebruik ik ze voor de al wat betere drivers/karts/gliders die weliswaar lang geen level 6 worden, maar bijv level 3 of 4, maar dus niet *nu* in de ranking zitten (maar ja, die ranking duurt ook maar een week)? Of voor de drivers/karts/gliders die op de meeste tracks het beste zijn? Of spaar ik ze op tot ik weet wat ik er mee moet?
Ik spendeer mijn tickets aan items die op dat moment in de ranked cup zitten en waar ik met 1 ticket lvl 2, 4 of 6 kan halen, zodat er direct resultaat is op mijn ranked cup score. Level 3 en 5 zijn niet echt interessant, er zit nauwelijks verschil tussen lvl 2 en 3 en tussen lvl 4 en 5.

Daarnaast spendeer ik tickets zoveel mogelijk op items als coin of bananenglider, karts met jumpboost of miniboost (en soms dashpanel), als het goed is geven die bonuspunten voor dat specifieke item en bananen en coins en jumpboosts en miniboosts gebeuren veel vaker dan superhorn/inktvis en dashpanel/rocketstart, dus zou meer op moeten leveren. Geen idee of dat klopt, het scoresysteem werkt nogal vreemd.

Zelfde geldt ietwat voor drivers, coinbox en 7-item drivers hebben meer potentie dan cannon-drivers.

Je kan wel kijken op hoeveel tracks een item toptier is, maar belangrijker is op hoeveel tracks dat item ook echt je beste item is, dit is wel moeilijk uit te zoeken. Als een item bijvoorbeeld op 5 tracks toptier is, maar op alle 5 de tracks heb je al andere items die ook toptier en beter zijn, dan heeft het geen zin om dat item te levelen voor die 5 tracks, je gebruikt hem immers toch niet.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-09 10:29
MaxVMH schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Dat had ik vanochtend ook (1es, al de rest had 0 punten).

Ondertussen sta ik 15e.
Effe een update ...Deze namiddag, zonder ranked te spelen, stond ik opeens 8e en nu sta ik 2es (mijn score is normaal gezien hetzelfde gebleven, heb geen ranked gespeeld).

Geen idee wat er aan het gebeuren is 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door TheMaxMan op 22-01-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Wat vinden jullie van de nieuwe spotlight items?

Ik vind ze maar matig. Hopelijk word ik eerste en dan de volgende tour een dubbele x10 pull..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Ook matig. Toevallig net een level omhoog gegaan, en met een single pipe pull de high-end glider van afgelopen week gekregen, helpt toch wel in de tweede race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Raikkonen_WC schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:56:
[...]

Haha, die loggen vandaag nog wel in :P
Klopt... 8e ineens

Dit kan dus niet he, keek net was 8e, doe 1 potje en haal er 1500 punten bij en ben 11e......

[ Voor 20% gewijzigd door wimpie007 op 23-01-2020 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
wimpie007 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:52:
[...]

Klopt... 8e ineens

Dit kan dus niet he, keek net was 8e, doe 1 potje en haal er 1500 punten bij en ben 11e......
Die score is live niet altijd correct. Heb al meermaals gehad dat ik op de stand keek, en hij toen pas bijgewerkt werd....

Moet zeggen, stond vanmorgen nog 1ste. Had bij de derde race gisteren eens de eerste keer een gelukje met 3 frenzy's. Zal toch wel ingehaald gaan worden, maar 15.000 punten in het derde level ben ik al happy mee. Andere 2 races kan ik wel nog verbeteren, hoop ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta ook nog eerste, met bijna vijfduizend punten voorsprong zelfs. Maar ja, nog vijf dagen te gaan, misschien hebben mijn tegenstanders nog niet echt hun best gedaan.

Wat betreft het levelen van drivers/karts/gliders, mijn regel: indien in ranked cup en kans op top zes.

[ Voor 4% gewijzigd door Poeksel op 23-01-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
3k voorsprong op dit moment op de nummer 2. Ik hoop dat er de komende dagen nog wat in de shop komt zodat ik iets kan upgraden! Mijn scores zijn op alle banen al icm een coin frenzy en een andere frenzy.

Ik heb btw ook een multiplayer potje gedaan maar daar vond ik weinig aan.

[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 23-01-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Bedankt voor de tips voor het levelen. Ik heb nu inderdaad maar wat dingen voor de ranking verhoogd, aangezien ik daar eens vooruit wil komen om eindelijk die tier 30 te kunnen halen.
Ook nog Peach wintertime uit de pijp getrokken *O*
Ik sta nu eerste, maar kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, maar we zullen zien. Zou wel weer eens lekker zijn.

Ik heb de multiplayer met m’n kinderen uitgeprobeerd en vond het best grappig. Alleen jammer dat er (nog) weinig tracks mogelijk zijn. En wat ik echt miste is dat je geen eind uitslag ziet van ieders score? Vond ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
texelonia schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:52:
Bedankt voor de tips voor het levelen. Ik heb nu inderdaad maar wat dingen voor de ranking verhoogd, aangezien ik daar eens vooruit wil komen om eindelijk die tier 30 te kunnen halen.
Ook nog Peach wintertime uit de pijp getrokken *O*
Ik sta nu eerste, maar kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, maar we zullen zien. Zou wel weer eens lekker zijn.

Ik heb de multiplayer met m’n kinderen uitgeprobeerd en vond het best grappig. Alleen jammer dat er (nog) weinig tracks mogelijk zijn. En wat ik echt miste is dat je geen eind uitslag ziet van ieders score? Vond ik vreemd.
Het is dan ook nog in beta, het lijkt alsof ze alleen de race zelf willen testen (netcode mss?) er wordt voor de rest nog helemaal niets met de uitslag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvk_007
Nou, bij mij gaat de deze cup voor geen meter. Sta nét 5e met 35757 punten in tier 29. Met veel pijn en moeite (en tijd) bij elkaar gesprokkeld. De eerste heeft bijna 43000 punten. Zal me benieuwen of ik tier 30 haal. Ik hou de moed erin, want wat nieuwe challenges zouden goed van pas komen. De rest van de challenges heb ik al vrijgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Om maar weer eens terug te komen op het player level systeem. Ik ben vanmorgen level up gegaan, naar level 55. Daarvoor haalde ik maximaal 2%, dan moest ik goed zoeken naar welke races ik 2% up ging. Nu ik level 55 ben ga ik met 3%+ omhoog! Ik heb zelfs 3,4% gezien zonder dat ik daarvoor verloren heb. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ben de winter tour wel weer zat. Tijd voor de valentine tour en nieuwe challenges voor de rubys.

Ben uiteraard wel blij dat ik van deze tour van deel 1 van de 2 weer eens eerste ben geworden. Voor deel 2 van de 2 ziet het er ook goed uit. Ik zit nu 5,2k boven de nummer 2. Moet wel zeggen (en dat moet ik later maar eens terug lezen) dat ik met de pulls in de winter tour ook wel heel veel geluk heb gehad. De nieuwe spotlight items van 1 van de 2 allemaal op level 2. Ik ben benieuwd of ik naar tier 36 ga (lijkt er wel op). (level 2 ice mario, level 2 black peach, level 2 coin glider)

Volgende tour heb ik dan 90 rubys klaar liggen voor 2 nieuwe pulls en dan zien we 't wel weer. Geen grote fan van parijs mja. Ik heb nu wel een level 6 Metal Mario klaar staan :9~.......

[ Voor 80% gewijzigd door MetalSonic op 26-01-2020 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Op Luigi's Mansion 17.387 punten gehaald door een mushroom frenzy en twee coin frenzies, meer zal daar ook niet inzitten. Sta nu een veilige 5k boven de nummer 2, tier 30 is wel redelijk zeker nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Ik sta nog met 2.000 punten voorsprong op de eerste plek.... Kan alleen het 2de level nog wel wat verbeteren... Kom ik hopelijk weer wat tiers omhoog zo, als ik zo blijf staan is het weer level 29 (was ik al eens, toen zakte ik weer terug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
4,4k voorsprong. Straks 35 rubys erbij. Hopelijk heb ik het level 3 poppetje al voor de volgende ranking :)

Sinds kort wissel ik dit spel btw af met Xcom 2. Lekker om met dat spel weer mijn hersenen aan het werk te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Lekkah! Ik sta momenteel 2e met 39674 nog 127 punten verwijderd van de 1e plek. Denk niet dat ik dat in ga halen, anders met een heleboel geluk. Had een frenzy's met grote Bananen en muntjes in de eerste race, dus om dat te evenaren zal niet meevallen. Al heb ik vrede met de tweede plek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 06:55:
Lekkah! Ik sta momenteel 2e met 39674 nog 127 punten verwijderd van de 1e plek. Denk niet dat ik dat in ga halen, anders met een heleboel geluk. Had een frenzy's met grote Bananen en muntjes in de eerste race, dus om dat te evenaren zal niet meevallen. Al heb ik vrede met de tweede plek. :)
Jij bent ook op tijd wakker :). 2de plek is ook prima! Heb jij al wat poppetjes van de parijs levels?

Edit: helaas weer niks nuttigs in de shop.

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 28-01-2020 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:00:
[...]

Jij bent ook op tijd wakker :). 2de plek is ook prima! Heb jij al wat poppetjes van de parijs levels?

Edit: helaas weer niks nuttigs in de shop.
Jij ook! ;) Ik heb geen idee of ik daar poppetjes voor heb. Hoe kan je dat zien? :?

Lakitu heb iig wel, level 2.

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 28-01-2020 07:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta 2e met dik 2k achterstand op de eerste. Denk niet dat ik dat nog ga inhalen. Al vind ik wel dat ik Kalimari Desert nog zou moeten kunnen verbeteren, maar krijg maar geen goede frenzy’s daar...

Hier ook weer niks boeiends in de shop. Heb 3 level 5 items, en ineens komen die nooit meer in de shop. Het is alsof ze niet wíllen dat ik die level 6 challenge haal ;(

De Valentine tour komt in elk geval die Paris track weer terug zo te zien. Volgens mij heb ik daar wel wat top-items voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:09
ik was afgezakt naar tier 20 ongeveer, maar sta nu wel eerste met een score onder de 30k.

*edit* en heb inmiddels vier level 6 items.

[ Voor 20% gewijzigd door rikislief op 28-01-2020 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik stond ruim 5k voor, na vannacht sta ik opeens ruim 5k achter. Dat haal ik nooit meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
pjot1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 06:55:
Hmz, nu 800 punten... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvk_007
Ik sta 5e met 37591. De nummer 6 en 7 beiden met 2500 minder al dagen. Zal me benieuwen of dit in de laatste uren gaat veranderen...

(Update)...en 5e gebleven, hatseflats! Eindelijk nieuwe challenges voor het verdienen van rubies, wel de laatste helaas. En 5 rubies als gift vanochtend! Ze worden nog vrijgevig 😏

[ Voor 41% gewijzigd door jvk_007 op 29-01-2020 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Met hangen en wurgen 6e gebleven en 1 Tier omhoog gegaan naar Tier 26 (yay!) Dat wordt langzaam sprokkelen naar Tier 30 :o
De ranked cup is wel ok dit keer, alleen Paris Promenade gaat nu al niets worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Nou, eindelijk eens geluk, ben eerste gebleven met 38.700 punten. Tier 29 nu... Nog 1 te gaan. En bij het aan de pijp trekken de 2 speciale items gekregen (alleen dus niet het poppetje), maar wel dat Pink Sky Guy wat je nu als optie hebt om te kopen voor 21,99. Dus was best een leuke vangst.... En bij de 2de keer aan de pijp (had er nu 90 in totaal), die Birdo gekregen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik heb ontdekt dat als ik niks doe in races ik alsnog 3-4 sterren haal. En scores tussen de 3,5k en 5k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
Lol. Ik had bij 10x pipe een roze item. Is het de driver die ik al level 6 had... Wat een pech :D achja 6k gold is ook lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
rikislief schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:03:
Lol. Ik had bij 10x pipe een roze item. Is het de driver die ik al level 6 had... Wat een pech :D achja 6k gold is ook lekker.
Ik ben jaloers, ik had 3 x pull gedaan maar geen enkele spotlight of high end. :(

Vind 't btw wel leuke races voor de rankinkg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Ik spaar de rubies voor de volgende tour. Er zit te weinig speciaals bij deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Tweede gebleven, dus nu level 31. Nog 9 levels te gaan voor de challenge, maar dat zal wel even duren.

Nieuwe cup lijkt wel gunstig voor mij: 5/3/5 (Peach en Gold Glider) op Toad en 3/3/5 op Rainbow (Metal Mario en Gold Glider, waarschijnlijk ook de combinatie voor als ik op 299 coins sta). Alleen bij Paris helemaal niks.
Bij Toad ook nog een alternief: lvl 4 Peachette (7% x3 vs 5% x4 van volwasen Peach).

Met 1 keer racen nu 36k (inclusief frenzies), morgen maar zien hoe hoog ik daarmee sta en de strategie bepalen: er vol voor gaan of geen moeite doen om niet een tier te zakken.

@rikislief Jammer dat je dan niet een skill level ticket krijg zoals in de shop! Maar 6k voor 5 rubies is ook een goede deal. Sowieso is een roze lvl 6 driver erg lekker.

@Froop1992 : ga ik ook doen waarschijnlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Poeksel op 29-01-2020 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Nu serieus rondjes gereden op alle tracks. Eerste met paar duizend boven de nummer 2. Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Ik heb nog weinig echt goede frenzys gehad dus de 40k moet ik sowieso wel kunnen halen :)

Edit, de 4 cups hierna heb ik voor elk de frenzy popkes dus dat moet ook wel goed komen :9

[ Voor 17% gewijzigd door MetalSonic op 29-01-2020 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Volgende ranked cup wordt Rosalina Cup volgens de dataminers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vorige cup ben ik 2e geworden. Dus weer Tier 31. En na een aantal gereden races kon ik 10 keer de pijp afschieten. Met een high end die eigenlijk 2 weken te laat komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UPg4E75cMQHipMh0XYxFDeie/full.png

In deze tour heb ik moeite om eerste te worden. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
Ja ja, ik heb EINDELIJK mijn tier 30 Challenge gehaald. Ben 1e geworden laatste ranking. Ben nu tier 32. Hierdoor had ik weer 90 rubies. Kon het natuurlijk niet laten, om mijn pijpje af te schieten. 1e keer was bagger. Maar de tweede daarin tegen was best lekker kijk; Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GMbFXV1KT9SgkAWCKNQnsMK2/full.jpg
Jaloers op die van jouw @pjot1
Succes allemaal in de volgende *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Juicy_Orange op 29-01-2020 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1 beter laat dan nooit ;) sowieso een leuk poppetje om te hebben
@Juicy_Orange nice, congrats met je tier 30! succes deze ranking. Nu op naar 40 ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:32:
@pjot1 beter laat dan nooit ;) sowieso een leuk poppetje om te hebben
@Juicy_Orange nice, congrats met je tier 30! succes deze ranking. Nu op naar 40 ..
Jazeker! Ben ook heel blij dat ik hem heb. Nu nog even oppimpen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
zijn er nou weer minder high-end poppetjes deze tour in de pipe? 2 tours geleden waren het er 9, vorige tour 6 en nu maar 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
Poeksel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:18:
Volgende ranked cup wordt Rosalina Cup volgens de dataminers.
Ik gokte ook al dat het die zou worden, omdat twee van de tier 3 items uit de kadootjes komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Enorm lucky 1e 10 pull gehad. Zowel de spotlight Baby peach (cherub) en de spotlight appel kart gekregen. Daarnaast nog de blue seven kart gekregen (had ik ook nog niet) en een aantal gliders. Samen met de gold pass glider (strawberry crepe) heb ik alles van de top tier om deze ronde weer mee te doen. De rest van de rubies bewaar ik voor een volgende pijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
En de gold Glider alweer in m'n shop, toevallig net als ik 10,100 coins heb. Zit ondertussen al op lvl 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Froop1992 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:23:
En de gold Glider alweer in m'n shop, toevallig net als ik 10,100 coins heb. Zit ondertussen al op lvl 3.
Pff, die glider lijk ik maar niet te kunnen krijgen. 2x in mijn shop gehad toen ik geen rubies en/of coins had. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta nu 1e in de ranking, maar met maar paar 100 punten verschil, dus vrees dat ik nog wel ingehaald ga worden. Ik hoopte op iets leuks uit de pijp, zodat ik score nog wat kon verbeteren. 2x de 10 pijp gedaan maar niks boeiends. Ja een de badwagon, best leuk hoor, maar daar heb ik *nu* niks aan. Ook nooit iets boeiends in de shop, dus dat level 6 gaat voorlopig ook nog niet lukken, en genoeg Ruby’s voor nog een pijp voorlopig ook niet dus. Meh. Behalve als ik wonder boven wonder toch 1e blijf, want dan haal ik tier 30!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ik sta 25 punten voor op de nummer 2 :P

Er zijn wel verschillende spelers in mijn ranked cup die ik ervan verdenk dat ze nog niet serieus gespeeld hebben en nog flink gaan stijgen in de laatste twee dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:35:
Ik sta 25 punten voor op de nummer 2 :P

Er zijn wel verschillende spelers in mijn ranked cup die ik ervan verdenk dat ze nog niet serieus gespeeld hebben en nog flink gaan stijgen in de laatste twee dagen.
Ik denk dat je daar wel van uit mag gaan. Veel mensen zitten ook aan de andere kant van de wereld; als ik 's ochtends kijk of ik nog steeds op de zelfde plek sta, ben ik meestal gezakt.

Ook ik heb nog niet echt serieus in de cup gespeeld. Dat ben ik dit weekend van plan. :9 Ik weet dat ik gewoon veel hoger kan halen dan de scores die ik nu heb.

Vanmorgen een flinke tegenvaller in Toad Circuit, eerst een Frenzy met mushrooms en in de tweede ronde een Frenzy met muntjes. Loopt m'n telefoon vast en kreeg een reboot. Weg dik record. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Momenteel sta ik nog 1e met 42.800. Ik sta zo'n 2.600 los van nummer 2. Maar eens kijken wat het gaat brengen. Ik heb al mijn level tickets van vorige en deze tour nog op de plank liggen om evt proberen in te grijpen. Ik zit nu in tier 33 en kan nog maar 2 tiers omhoog bij winst. Ik kan de rubies iig goed gebruiken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:42:
Momenteel sta ik nog 1e met 42.800. Ik sta zo'n 2.600 los van nummer 2. Maar eens kijken wat het gaat brengen. Ik heb al mijn level tickets van vorige en deze tour nog op de plank liggen om evt proberen in te grijpen. Ik zit nu in tier 33 en kan nog maar 2 tiers omhoog bij winst. Ik kan de rubies iig goed gebruiken. ;)
Lekker! d:)b Nu de eerste plek vasthouden! Rubies zijn altijd goed! Kan er zelf ookniet genoeg van hebben. O-) Kan het ook niet laten om de pijp af te schieten als ik 5 rubies heb. :P

Heb mezelf vandaag ook maar even met ca 7000 punten omhoog gewerkt met 38083 punten. Een kleine 800 voorsprong op de nummer 2. Morgen even kijken of ik ze nog wat hoger kan krijgen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta inmiddels nog maar 3e :'( Maar 12 punten verschil met nr 2, haha, dus dat kan ik misschien nog wel inhalen. Maar met nr 1 verschil van dik 5,5k dus weet nu al dat ik dat nooit meer inhaal, zucht.

Had wel eindelijk Daisy weer in de shop, met level ticket hoef ik die nog maar 1 keer te kopen en dan ein-de-lijk level 6. Maar waarschijnlijk moet ik wachten op level ticket van vólgende tour :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:33:
[...]

Ik denk dat je daar wel van uit mag gaan. Veel mensen zitten ook aan de andere kant van de wereld; als ik 's ochtends kijk of ik nog steeds op de zelfde plek sta, ben ik meestal gezakt.

Ook ik heb nog niet echt serieus in de cup gespeeld. Dat ben ik dit weekend van plan. :9 Ik weet dat ik gewoon veel hoger kan halen dan de scores die ik nu heb.

Vanmorgen een flinke tegenvaller in Toad Circuit, eerst een Frenzy met mushrooms en in de tweede ronde een Frenzy met muntjes. Loopt m'n telefoon vast en kreeg een reboot. Weg dik record. :(
:(
Das even klote inderdaad dan. Tja dan moet je het nog maar eens een paar keer proberen tot je 't weer hebt. Misschien heb je de volgende keer wel 2 x coin frenzy........

Ik ben inmiddels level 85, nu nog maar 2,5k voorsprong op de nummer 2. Ik moet zeggen dat ik Mario Kart tour nu op een laag pitje speel. Kan mij even niet motiveren om meer te doen dan 300 coins harvesten.

laatste tijd vooral veel uren gestopt in Xcom 2 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo dit weekend weer lekker bezig geweest! Een nummer 1 plek met zo'n 1500 punten voorsprong. De rek is er nu wel uit. Hoop dat ik het kan vasthouden.

Hou m'n hart vast voor de volgende cup. Ik haal daar maar geen goede scores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 05:00:
Ik heb deze keer juist de volgende ranked cup met rust gelaten. Op 1 track zelfs niet alle sterren gehaald. Hopelijk helpt dat bij een gunstige indeling voor ranked. Geeeeen idee of het zo werkt, maar kan maar proberen ;)
MetalSonic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 01:18:
[...]
Ik ben inmiddels level 85, nu nog maar 2,5k voorsprong op de nummer 2. Ik moet zeggen dat ik Mario Kart tour nu op een laag pitje speel. Kan mij even niet motiveren om meer te doen dan 300 coins harvesten.
Same here, alles is qua exp wel op max. Alleen de skill natuurlijk niet. Nodigt niet echt meer uit om te racen, enkel de sterren halen en coins oogsten voor aankopen in de shop. En uiteraard knallen tijdens de ranked cup. Maar dat heb ik na een paar uur ook wel gehad.

Ik wacht nu op de volgende pijp waar ik (opnieuw) een poging ga doen om vacation peach te verkrijgen. Met de 35 rubies van deze ranked cup kan ik 5x een 10 pull doen. Fingers crossed dat zij erin zit en dat ze geen paid banner is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 05:00:
Zo dit weekend weer lekker bezig geweest! Een nummer 1 plek met zo'n 1500 punten voorsprong. De rek is er nu wel uit. Hoop dat ik het kan vasthouden.

Geeft toch niet? Voor de volgende cup kan je straks gebruik maken van de gouden en de high end tickets. Dat helpt ook hé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje Als het zo werkt, post je het dan hier? :P Het zou best kunnen dat het zo werkt. @Juicy_Orange had in eerste instantie een score die een paar 1000 hoger was dan de mijne. In haar lijst nu, is de eerste plaats ook een paar 1000 hoger dan bij mij. Laten we het hopen! :)

Pijp heb ik gereset na de high end spotlight glider. Hoop dat er weer mooie items uit komen!

@MetalSonic Vanmorgen heb ik nog een kaartje voor een gouden kart gekocht. Straks ga ik de laatste cup voltooien en heb dan ook alle cadeautjes binnen, behalve de laatste. Daar heb ik de challenges voor nodig. In m'n hoofd heb ik de kaartjes al lang uitgegeven maar ik ga ze zeker gebruiken voor in de cup dus de weg kan alleen maar omhoog! ;)

Pagina: 1 ... 7 ... 161 Laatste