texelonia schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:13:
Iets anders: hoe bepalen jullie waar je je level tickets aan besteedt? De tickets die ik nu nog heb heb ik voor level 6 worden niet echt wat aan. Dus geef ik ze aan drivers/karts/gliders die ik NU in de ranking kan gebruiken voor een hopelijk net iets betere score? Of gebruik ik ze voor de al wat betere drivers/karts/gliders die weliswaar lang geen level 6 worden, maar bijv level 3 of 4, maar dus niet *nu* in de ranking zitten (maar ja, die ranking duurt ook maar een week)? Of voor de drivers/karts/gliders die op de meeste tracks het beste zijn? Of spaar ik ze op tot ik weet wat ik er mee moet?
Ik spendeer mijn tickets aan items die op dat moment in de ranked cup zitten en waar ik met 1 ticket lvl 2, 4 of 6 kan halen, zodat er direct resultaat is op mijn ranked cup score. Level 3 en 5 zijn niet echt interessant, er zit nauwelijks verschil tussen lvl 2 en 3 en tussen lvl 4 en 5.
Daarnaast spendeer ik tickets zoveel mogelijk op items als coin of bananenglider, karts met jumpboost of miniboost (en soms dashpanel), als het goed is geven die bonuspunten voor dat specifieke item en bananen en coins en jumpboosts en miniboosts gebeuren veel vaker dan superhorn/inktvis en dashpanel/rocketstart, dus zou meer op moeten leveren. Geen idee of dat klopt, het scoresysteem werkt nogal vreemd.
Zelfde geldt ietwat voor drivers, coinbox en 7-item drivers hebben meer potentie dan cannon-drivers.
Je kan wel kijken op hoeveel tracks een item toptier is, maar belangrijker is op hoeveel tracks dat item ook echt je beste item is, dit is wel moeilijk uit te zoeken. Als een item bijvoorbeeld op 5 tracks toptier is, maar op alle 5 de tracks heb je al andere items die ook toptier en beter zijn, dan heeft het geen zin om dat item te levelen voor die 5 tracks, je gebruikt hem immers toch niet.