Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
19.061 op Rainbow Road, wie gaat me daar verslaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Froop1992 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:25:
19.061 op Rainbow Road, wie gaat me daar verslaan? :9
Welke combinatie heb je gebruikt met welke levels als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Planeetje schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:47:
[...]

Welke combinatie heb je gebruikt met welke levels als ik vragen mag?
Metal Mario lvl 6, CLoud 9 lvl 3, en Gold Glider lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Froop1992 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:49:
[...]

Metal Mario lvl 6, CLoud 9 lvl 3, en Gold Glider lvl 3.
Ah ja, goed bezig! Ik race met MM lvl 3, cloud kart lvl 3 en new years kite level 2. 14.100 is dan niet slecht denk ik. Maar jouw score is echt top. Ga je nog proberen 20.000 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Planeetje schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:30:
[...]

Ah ja, goed bezig! Ik race met MM lvl 3, cloud kart lvl 3 en new years kite level 2. 14.100 is dan niet slecht denk ik. Maar jouw score is echt top. Ga je nog proberen 20.000 te halen?
Wordt lastig vermoed ik. Had twee coin frenzies en een mushroom frenzy. Veel meer zal daar niet uit te halen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
Zelf sta ik nu eerste met een verschil van ruim 700 punten met de nummer 2. Nu hopen dat er niemand mij nog inhaalt de komende paar uren. Ben zelf level 38 en heb nu 11k op Toad, 8,5k op Paris en 13k op Rainbow.

[ Voor 25% gewijzigd door Extigo op 05-02-2020 16:23 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:36:
Zelf sta ik nu eerste met een verschil van ruim 700 punten met de nummer 2. Nu hopen dat er niemand mij nog inhaalt de komende paar uren. Ben zelf level 38 en heb nu 11k op Toad, 8,5k op Paris en 13k op Rainbow.

Even wat anders. Mijn vrouw heeft nog wat vriendjes nodig voor de challenges. Haar code is

***members only***

Alvast bedankt mensen!
Toegevoegd! :)

Blijven herhalen, kan je er misschien net nog een paar puntjes uitpersen.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Ik sta nou 2e (tier 25) met 1200 punten voorsprong op nr3 en 1600 punten achter op nr1. Hopelijk blijft het zo...

Degene die nu 3e staat kwam vannacht ineens met 2000 punten voorbij maar ik had veel geluk met 2x coin frenzy in rainbow road

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
Nou, het valt inderdaad niet mee deze ranking haha. Ik heb natuurlijk DE baby Peach uit de pijp gehaald, maar ik kom niet echt hoger dan ik nu al sta in de Paris race, krijg amper frenzy's haha en als ik ze krijg heb je er niet heel veel aan.
Maar natuurlijk blijven proberen, want dan kom je ergens. Niet m'n kop in het zand steken. Ik heb in elk geval @pjot1 weer ingehaald en daar was het me om te doen hahaha >:) solly O-) })
@Froop1992 Ik ga m'n best doen, ik sta nu op 15,735
ik heb MM lvl 5- cloud lvl 4 en New years kite 2
Voor de mensen die nog vriendjes nodig hebben; 850008207123 mijn ID

[ Voor 8% gewijzigd door Juicy_Orange op 04-02-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
Tellen jullie ook de uren af? Nog 18 te gaan...

Ik sta nu wel eerste, maar met slechts 134 punten voor op de nummer 2. En mogelijk zitten er nog spelers die bij op het laatst hun score flink oppompen. Top vijf zal ik sowieso wel eindigen en dat zonder rubies of level boost tickets te gebruiken. Lekker sparen!

Verder vandaag een PR voor deze tour met 381 coins via races (299+82, twee keer coin box). Mocht je Gold Koopa hebben, dan raad ik Koopa Troopa Beach aan voor coinfarming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juicy_Orange
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DAqq75MGTnUtx6kecrxkDKZf/full.jpg
JAAAAAAA @Froop1992 het is me gelukt solly _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Dan weet je wat ik de komende uren ga doen he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
:o

Wow........ wat heb je voor items qua level? En wat is je player level?

Ik kom voorlopig nog niet hoger dan 17,7k (lvl 6 MM, level 3 wolkje, level 3 gold glider) Ik kan geen 2 coin frenzys scoren. Ik weet dat als ik dat haal dat ik wel boven de 19k kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy_Orange
Froop1992 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:59:
[...]

Dan weet je wat ik de komende uren ga doen he?
Ik heb een donker bruin vermoeden wat je gaat doen ja hahahahahaha. Succes ;)
MetalSonic schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:03:
[...]

:o

Wow........ wat heb je voor items qua level? En wat is je player level?

Ik kom voorlopig nog niet hoger dan 17,7k (lvl 6 MM, level 3 wolkje, level 3 gold glider) Ik kan geen 2 coin frenzys scoren. Ik weet dat als ik dat haal dat ik wel boven de 19k kom.
M'n player lvl is 97. Maare dat zegt niks..dit heb ik kunnen zien bij @pjot1. Met MM lvl 5.. Cloud lvl 4 en New years kite lvl 2
Moet zeggen was pure mazzel had 3 frenzy's 2 met coins en 1 met mushrooms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Ik zit op player level 65, maar dat moet geen 1000 punten verschil maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Juicy_Orange schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:08:
[...]

Ik heb een donker bruin vermoeden wat je gaat doen ja hahahahahaha. Succes ;)

[...]

M'n player lvl is 97. Maare dat zegt niks..dit heb ik kunnen zien bij @pjot1. Met MM lvl 5.. Cloud lvl 4 en New years kite lvl 2
Moet zeggen was pure mazzel had 3 frenzy's 2 met coins en 1 met mushrooms
Nee dat klopt elke keer dat je een level omhoog gaat krijg je 20 punten erbij voor de eerste plek. Wij verschillen dus 12 player levels. Ofwel 12 x 20 = 240 punten op basis van player level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Juicy_Orange, @MetalSonic en @Froop1992, nu ben ik level 60 en die paar 100 punten kan natuurlijk net schelen. Kijk maar naar m'n screenshot. Ik sta wel 1e met bijna 1900 punten. O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/80g5ThpxRqvxfVQ99nG8B3yd/full.png

Met Rainbow Road heb ik ook pure mazzel gehad. Geracet met Pauline (Party Time) lvl3, Cloud9 lvl3 en Oilpaper Umbrella lvl3. 2 Coinbox Frenzy's en een Frenzy mushrooms en nog een item ticket gebruikt waardoor ik lekker kon doorcomboën. Ik denk dat m'n gemiddelde op zo'n 12000 ligt. En de score van 16104 zal ik daardoor zeker niet meer inhalen. Ook haal je met Frenzy Coinboxen meer punten dan met gewoon Coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:21:
@Juicy_Orange, @MetalSonic en @Froop1992, nu ben ik level 60 en die paar 100 punten kan natuurlijk net schelen. Kijk maar naar m'n screenshot. Ik sta wel 1e met bijna 1900 punten. O-)

[Afbeelding]

Met Rainbow Road heb ik ook pure mazzel gehad. Geracet met Pauline (Party Time) lvl3, Cloud9 lvl3 en Oilpaper Umbrella lvl3. 2 Coinbox Frenzy's en een Frenzy mushrooms en nog een item ticket gebruikt waardoor ik lekker kon doorcomboën. Ik denk dat m'n gemiddelde op zo'n 12000 ligt. En de score van 16104 zal ik daardoor zeker niet meer inhalen. Ook haal je met Frenzy Coinboxen meer punten dan met gewoon Coins.
Hoe post je een screenshot van je telefoon op het forum? Is dat via een speciale app? Of gebruik je een externe website?

Ik ga nog eens rainbow road proberen. Na 40 tries eindelijk 2 x coin frenzy helaas was de 2de aan 't einde |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:24:
[...]

Hoe post je een screenshot van je telefoon op het forum? Is dat via een speciale app? Of gebruik je een externe website?

Ik ga nog eens rainbow road proberen. Na 40 tries eindelijk 2 x coin frenzy helaas was de 2de aan 't einde |:(
Als je genoeg Karma hebt, dan heb je een fotoalbum op Tweakers. De Karma F.A.Q.
Anders kun je gratis via Imgur foto's /screenshots uploaden. Je moet ze dan nog wel tussen img tags zetten.

Blijven proberen! Met MetalMario level 6 moet het beter kunnen! Als ik al 3 Frenzy's kan halen met level 3. Nog 10 en een half uur te gaan! Cup sluit om 6 uur. 7 uur is de nieuwe open.

Dus telefoon aan de stekker en gaan! B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Mijn coin glider werkt niet!!! 🤪

2 bananen frenzys in 1 race terwijl ik eerste was. Dafuq!

Edit: ben gestopt hoor voor deze tour, 150 pogingen (minimaal) en daarvan maar twee keer 2 coin frenzy's in één race. Ik sta nog 2,3k boven de nummer 2. Als hij mij vannacht nog inhaalt dan is dat ook prima hoor.

Ik ga nog even Xcom 2 spelen en dan zie ik morgen wel hoeveel rubys ik erbij krijg en of ik naar tier 34 ga of niet.

Edit: eerste! Naar tier 37 geklommen

[ Voor 113% gewijzigd door MetalSonic op 05-02-2020 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Yes! ook eerste geworden, eindelijk Tier 32 nu! En de Ruby's bleven maar komen vanmorgen :-) Eerst voor de eerste plaats, daarna voor het behalen van tier 30, en dus de challenge compleet (900 coins, en 4 voor tier 30, plus 20 voor behalen van de challenge). En toen had ik al direct 3 items van de nieuwe challenge voltooid, wat ook weer 12 Ruby's opleverde... 122 Ruby's nu in totaal staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Vanmorgen ook 1e plaats gehaald. oOo

Daarna had ik genoeg rubies voor 5x een 10 pull op de nieuwe Banner. Ik wilde Vacation Peach hebben. Meteen begonnen met dit als resultaat:

1e 10 pull - meh - kreeg alleen de birdo kart die ik nog niet had.
2e 10 pull - meh - ik kreeg de nieuwe Luigi kart nieuw.
3e 10 pull - 4 high ends uit 1 gouden pijp: Chef Shy Guy, Swooper, Bruiser en Vacation Peach!!!!!! Niet normaal!!! *O* :)F 7(8)7 :9B

Ik dacht geluk te hebben met de eerste pipe met baby peach cherub en de appel kart, maar dit slaat werkelijk alles.

Ik heb nu nog 100 rubies over die ik spaar voor de volgende tour. :*)

Edit: Ben nu level 82 en gestegen van tier 33 naar tier 35

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 05-02-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Ook eerste geeindigd :) Tier 33 nu.

Ik las nog nuttige info:

"A kart level gives you two things: a multiplier to "all bonus points earned" and a multiplier to "bonus points boost." **The kart always gets its multiplier to "all bonus points earned," regardless of its tier in the race.** The bonus points boost for a kart, despite what the games FAQ tells you, is [Kart Base Points]x[Race CC]/30,000. The game FAQ adds another term, but that term is repeated in the kart status screen which makes it confusing. **The kart only gets its multiplier for "bonus points boost" if its top tier for the race.** In addition, it only gets a bonus points boost if its level 2 or higher, despite what the description of the normal kart says in its status screen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Deze tour gaat 'm niet worden sinds lange tijd. Ik heb alle top tier items maar wel van lage levels. Ach keertje wat zakken is ook geen ramp. Dan ga ik naar tier 34 of 35 ofzo. Gisteren 2 pulls gedaan maar geen vacation peach of die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@Planeetje En hoe zijn de tegenstanders in de Cup? Is de nummer 1 heel hoog of valt het nu mee? En welke Tier ben je nu?

@MetalSonic geeft toch niet? Met een laag level kan je even goed een hoge score halen. Niet opgeven hoor! Af en toe moet je gewoon wat mazzel hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:53:
@Planeetje En hoe zijn de tegenstanders in de Cup? Is de nummer 1 heel hoog of valt het nu mee? En welke Tier ben je nu?
Hmm, niet echt overtuigd dat mijn tactiek geholpen heeft. Nummer 1 heeft al meer dan 46.000 aan score. Nu heb ik zelf ook alles top tier, dus ik ben benieuwd naar wat ik aan score kan halen. Ik zit nu in tier 35, level 83. Ik moet in ieder geval aan de bak. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 17:01:
[...]

Hmm, niet echt overtuigd dat mijn tactiek geholpen heeft. Nummer 1 heeft al meer dan 46.000 aan score. Nu heb ik zelf ook alles top tier, dus ik ben benieuwd naar wat ik aan score kan halen. Ik zit nu in tier 35, level 83. Ik moet in ieder geval aan de bak. 8)
46000 :X Dat is wel erg hoog. Dan ziet het er bij mij voor alsnog beter uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HmqjQXQwbSmO3EFuThjmyY3F/full.png

Niet dat ik nr 1 zal halen maar met een beetje mazzel hoop ik toch wel de 40000 te halen. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:53:

@MetalSonic geeft toch niet? Met een laag level kan je even goed een hoge score halen. Niet opgeven hoor! Af en toe moet je gewoon wat mazzel hebben! ;)
Je hebt gelijk! ik moet het nog niet opgeven. Ik heb al wat kunnen klimmen en wie weet heb ik de volgende dagen wel geluk in de shop en kan ik nog wat leuke upgrades kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
@pjot1 ja, is wel hoog, maar ik heb een redelijke samenstelling die ik nog kan upgraden. Mijn drivers zijn allemaal lvl 2/3. Maar karts zijn lvl 3/4 en gliders zijn lvl 4/5. Ik heb nu 39.600 zonder veel moeite. 2e moet zeker lukken denk ik en met een beetje geluk... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:34:
@pjot1 ja, is wel hoog, maar ik heb een redelijke samenstelling die ik nog kan upgraden. Mijn drivers zijn allemaal lvl 2/3. Maar karts zijn lvl 3/4 en gliders zijn lvl 4/5. Ik heb nu 39.600 zonder veel moeite. 2e moet zeker lukken denk ik en met een beetje geluk... >:)
Oooohw! Je hebt sowieso een weekend voor de boeg! Als je je vol inzet op de cup dan moet je zeker omhoog klimmen. Als ik naar mezelf kijk met alles lvl 2/3 dan moet er voor jou zeker (veel) meer inzitten. Van het weekend ga ik er weer vol op! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ok, ik heb nu bijna alles wel geupgrade.

Ik dacht dat ik overal hoge karts/gliders had, maar voor Paris promenade 2R heb ik alles op lvl 2:
Vacation Peach lvl 2 / Maccaron kart lvl 2 / Crepe glider lvl 2. Bij dit level heb ik gisteren mijn verwachtte plafond gehaald. Hier staat nu 15.400 punten. Standaard haal ik daar zo'n 11.000 - 12.000 punten. Vooralsnog is mijn score hier nu minimaal 1000 hoger dan iedereen in mijn ranked cup.

De rest van mijn setup is als volgt:
Choco Island 2: Wendy lvl 3 / Royale kart lvl 3 / Dropplet glider lvl 5
Neo Bowser City R: Gold Koopa freerunner lvl 2 / Bad wagon lvl 4 / Lightning oilpaper lvl 4. Hier kan ik Rosalina evt. nog naar lvl 3 brengen voor extra bonus points ip gold freerunner koopa. Maar eens kijken wat de score gaat worden. Nummer 1 heeft hier ruim 18.000 gescoord.

Ik sta nu 4e in ranked en heb inmiddels 41.600 aan punten staan met nog 2 tracks te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
Het gaat lekker deze tour. Eerste deel van de tour eerste geworden (van Tier 25 naar Tier 28) met een verschil van 700 punten. Nu met de tweede deel al ruim eerste (dus in Tier 28) met ruim 4000 punten. 11k op Choco, 12 k op Neo Bowser en 10,5k op Paris. Gaat lekker dus en als het zo blijft haal ik Tier 30 :D

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ein-de-lijk level 6 gehaald! *O* (uiteindelijk met een ander item)

Vorige ranking 4e ofzo geworden. Ranking nu heb ik eigenlijk overal wel top items voor, al zijn ze niet op hoog level. Ik dacht ik spaar de ruby’s en level tickets voor volgende tour. Maar nu ging ik ineens van 5e naar 2e in de ranking en is het wel heel verleidelijk om de tickets te gebruiken om punten nog wat te verbeteren om m’n plaats vast te kunnen houden. Als ik 2e (of 1e) kan worden, zou ik eindelijk tier 30 ook gehaald hebben! Maar goed, ben al in geen tijden meer top 4 geworden, dus ik wacht nog paar dagen af denk ik, om te zien hoe realistisch die kans überhaupt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Leuke berichten hierboven. Goed bezig demo en texelonia!

Ik heb zelf ook een leuke update :) Vandaag baby luigi kunnen upgraden naar level 4 en in de trein een heerlijke run gehad waarin ik 3 x een frenzy had. 2 x banaan en 1 x boomerang. Daardoor ben ik nu voorbij de 40k gegaan. Top 3 moet nu wel lukken en ik heb nu een heel klein kansje op plek 1. Ik sta nu eerste maar mijn directe concurrenten hebben al een paar dagen dezelfde score dus ik denk dat die binnenkort ook weer gaan spelen en dus klimmen!

Dubbele coin frenzy baal beetje dat ik geen eerste was geworden mja 14,8 is nice voor mij voor Parijs :)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 08-02-2020 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik ben pas sinds kort begonnen. Ik kan nog wel wat friend gebruiken...
Mijn code is: 602140862077
Verder ga ik dit topic maar eens doorstruinen op tips voor een f2p player.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Al mijn scores zijn inclusief frenzy's, zonder frenzy kom ik vaak op rond de 12k. Mijn huidige zijn gemiddeld rond de 14k. Ik denk dat de nummer 2 en 3 van de ranking mij inhalen en ik dan genoegen moet nemen met een 4de plek.

Volgende tour heeft volgens mij weer lekker veel winter levels dus als 't goed is kan ik dan weer terug slaan waar ik wel wat winter items op level 2 heb. Voormalig spotlight items =)

Vraag voor jullie, wat is beter: een level 3 Wendy of toch een level 2 baby Peach valentine?

Verschillen:
Level 3 Wendy: 3% kans op frenzy, 2 x bonus point boost startscore = 600
Level 2 baby peach valentine : 4% frenzy, 1 x bonus point boost start score = 800

Wat zouden jullie doen? mijn baby peach valentine is nu level 1 maar ik heb een ticket om haar level 2 te maken. Maar dat doe ik alleen als 't beter is dan "normal level 3 wendy"....

[ Voor 35% gewijzigd door MetalSonic op 09-02-2020 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Dan zou ik voor Wendy gaan en het ticket bewaren.

[ Voor 36% gewijzigd door Poeksel op 09-02-2020 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik zou denk ik ook voor Wendy gaan.

Sowieso, hoe groot is de kans dat je je punten verbetert, dat je daardoor een betere plek haalt/behoudt in de ranking? Heb je die punten echt nodig? Oftewel, is het dat waard een ticket voor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik bewaar mijn high end driver ticket voor de volgende tour. Gisteren via Wendy nog 600 extra eruit kunnen persen. Vind t prima!

Vandaag en morgen nog een keer duimen op iets goeds uit de shop.

Jammer weer niks nuttigs id shop voor de huidige ranking.

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 10-02-2020 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic Je bent toch aardig omhoog gegaan de laatste dagen. Voor @Juicy_Orange is de strijd los! >:) Je zou toch ook een goede ranking moeten hebben? Heb zelf nog 2 gouden driver kaarten die ik ook bewaar voor de volgende cup.

Voor mij mag het wel weer woensdag zijn. Elke keer als ik een iets hogere score haal, dan is het met tientallen. Dat houdt dus niet over. Met een 5e plaats ga ik even goed een tier omhoog dus mij hoor je niet klagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:13:
@MetalSonic Je bent toch aardig omhoog gegaan de laatste dagen. Voor @Juicy_Orange is de strijd los! >:) Je zou toch ook een goede ranking moeten hebben? Heb zelf nog 2 gouden driver kaarten die ik ook bewaar voor de volgende cup.

Voor mij mag het wel weer woensdag zijn. Elke keer als ik een iets hogere score haal, dan is het met tientallen. Dat houdt dus niet over. Met een 5e plaats ga ik even goed een tier omhoog dus mij hoor je niet klagen!
IK heb vandaag iets van 3 tot 5 uur gespeeld maar kon er niks bij krijgen.

Ik ben nu in mijn tier (37) eerste maar de nummer 2 staat maar 1,1k achter mij. Als hij één van zijn items upgraded en/ of gewoon geluk heeft met een frenzy run verlies ik mijn aanspraak op 35 rubys.

Je hebt wel gelijk dat ik puur kijkende naar de afgelopen dagen flink ben geklommen. Van rond de 35k naar iets boven de 40k dus das wel nice. Ook dat ik mijn player level nu 90 is vind ik niet slecht.

Van mij mag het "morgen wel woensdag" zijn. :+

Duimen voor mij dat ik de top tier characters al heb voor de volgende tour :)
Duimen dat er weer eens een nieuwe ruby "spaarkaart" bij komt. Ik zou het leuk vinden als ik met wins of challenges weer eens rubys kan verdienen. :9~ :9~ :9~
Duimen dat er geen cheep cheep water level in de ranking races zit :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:42:
[...]

IK heb vandaag iets van 3 tot 5 uur gespeeld maar kon er niks bij krijgen.

Ik ben nu in mijn tier (37) eerste maar de nummer 2 staat maar 1,1k achter mij. Als hij één van zijn items upgraded en/ of gewoon geluk heeft met een frenzy run verlies ik mijn aanspraak op 35 rubys.

Je hebt wel gelijk dat ik puur kijkende naar de afgelopen dagen flink ben geklommen. Van rond de 35k naar iets boven de 40k dus das wel nice. Ook dat ik mijn player level nu 90 is vind ik niet slecht.

Van mij mag het "morgen wel woensdag" zijn. :+

Duimen voor mij dat ik de top tier characters al heb voor de volgende tour :)
Duimen dat er weer eens een nieuwe ruby "spaarkaart" bij komt. Ik zou het leuk vinden als ik met wins of challenges weer eens rubys kan verdienen. :9~ :9~ :9~
Duimen dat er geen cheep cheep water level in de ranking races zit :X
Dan komt tier 40 wel heel dichtbij! Het zou mooi zijn als je dit vast kan houden. Het kan net genoeg zijn. Meestal zijn de scores toch wel een beetje de max, zeker de laatste dagen.

Nieuwe kaart zou ook weer leuk zijn! Het schiet niet echt op met de rubies, nog een paar keer eerste worden en nog sowieso 3 weken (als ik steeds word in de cup) om tier 40 te halen en dan is (voor nu) de laatste kaart ook gecompleteerd. Daarna iets van 1000 keer 1e worden? Tier 50, 10k Bananen enz.

Jij hebt een hekel aan Cheep Cheep Lagoon, ik vind Choco Island verschrikkelijk. Wat een =+*%]@:;#( level is dat! Elke keer mis je net de schans en als je die wel hebt mis je de itembox. Ook kan je niet lekker doorcomboën. (geen idee hoe je dat schrijft) Wendy level 3 schiet ook niet op.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Nieuwe kaart zou ook weer leuk zijn! Het schiet niet echt op met de rubies, nog een paar keer eerste worden en nog sowieso 3 weken (als ik steeds word in de cup) om tier 40 te halen en dan is (voor nu) de laatste kaart ook gecompleteerd. Daarna iets van 1000 keer 1e worden? Tier 50, 10k Bananen enz.
Daarna voorlopig niets, ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:07:
[...]

Dan komt tier 40 wel heel dichtbij! Het zou mooi zijn als je dit vast kan houden. Het kan net genoeg zijn. Meestal zijn de scores toch wel een beetje de max, zeker de laatste dagen.

Jij hebt een hekel aan Cheep Cheep Lagoon, ik vind Choco Island verschrikkelijk. Wat een =+*%]@:;#( level is dat! Elke keer mis je net de schans en als je die wel hebt mis je de itembox. Ook kan je niet lekker doorcomboën. (geen idee hoe je dat schrijft) Wendy level 3 schiet ook niet op.... |:(
Tier 40 komt inderdaad dichtbij. Als ik de komende paar tours steeds in de top 3 kom heb ik straks tier 40 en dus een volle kaart. Dat zou leuk zijn! Level 99 komt ook steeds dichterbij.....

Choco island was lang ook niet mijn favo maar als je door hebt hoe je aan één stuk kan comboën dan wordt het wel wat leuker. Nee geef mij dan maar één van de snow stages, de rainbowstage en anders de mario circuits O+

Ik heb ook een level 3 Wendy daar, wat heb je nog meer? Mijn mushroom wagen is nog maar 5 tredes verwijderd van level 6 dus dat schiet ook op. Hoop dan nog eens bij de x 10 pull een 6.000 coins te krijgen _/-\o_ :D

Succes met je laatste sprint in elk geval. Wie weet kan je er morgen nog een paar honderd uit halen voor we naar Vancouver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ben nu tier 33 en de nummer 1 heeft 52.233, nr 2 46k, nr 3 46k, nr 4 43k nr5 42 k.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:58:
[...]

Tier 40 komt inderdaad dichtbij. Als ik de komende paar tours steeds in de top 3 kom heb ik straks tier 40 en dus een volle kaart. Dat zou leuk zijn! Level 99 komt ook steeds dichterbij.....

Choco island was lang ook niet mijn favo maar als je door hebt hoe je aan één stuk kan comboën dan wordt het wel wat leuker. Nee geef mij dan maar één van de snow stages, de rainbowstage en anders de mario circuits O+

Ik heb ook een level 3 Wendy daar, wat heb je nog meer? Mijn mushroom wagen is nog maar 5 tredes verwijderd van level 6 dus dat schiet ook op. Hoop dan nog eens bij de x 10 pull een 6.000 coins te krijgen _/-\o_ :D

Succes met je laatste sprint in elk geval. Wie weet kan je er morgen nog een paar honderd uit halen voor we naar Vancouver gaan.
Ik heb ook Wendy lvl 3, Royale lvl 4 en Peach Parasol lvl3. Dus dat kan ook allemaal beter. Naja, nog 25 uur te gaan! :p Ik denk ook dat ik het er bij laat. Met 2800 voorsprong op de nummer 6.
wimpie007 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 01:46:
Ben nu tier 33 en de nummer 1 heeft 52.233, nr 2 46k, nr 3 46k, nr 4 43k nr5 42 k.....
Jeetje, wat een scores! Ik begin me steeds meer af te vragen hoe de ranking bepaald wordt. Ben zelf ook tier 33 maar de nummer 1 is
41k, 2 40k en 3 39k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
wimpie007 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 01:46:
Nou das ook lekker :/. Die geven denk ik elke maand 50+ euro uit aan dit spel. Gemiddeld level 4-5 voor alle items schat ik zo!

Edit: shop had niks om mij vandaag nog wat extra punten te geven met races.

nog steeds 1.1 k voor op de nummer 2…

Edit 3:
De nummer 2 nog steeds 1,1k onder mij. Ik heb vandaag alleen mijn coins binnen gehaald. Bij de vorige weken gebruikte ik de laatste dag om nog even "hardcore" Mario kart tour te spelen maar nu heb ik genoten van 2 uur Bloodstained Ritual of the Night O+ .

Morgen zie ik wel of ik eerste ben gebleven of dat het plek 2 of zelfs 3 is. Lijkt er op dat ik sowieso weer een rank omhoog ga.

Voor wie vanavond nog even ervoor gaat, veel succes :) . Ik zag dat XsieID ook al een goede run heeft gehad :D

[ Voor 51% gewijzigd door MetalSonic op 11-02-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Zeker een leuke run de laatste paar dagen. Alle 3 de banen zijn leuk om te herhalen, alle 3 lekker te combo-en, eindelijk eens :). Choco island is wel iets te kort, moeilijk om 2 frenzies te halen. Mijn choco Island record is met een 3e plek en 1 frenzy, daar kan nog wel 1k bij de huidige 43,9k.

Maar ja tier34 met 5k voorsprong op nr 2, dus niet echt nodig. Blijkbaar heb ik relatief goede itemlevels deze week.
Deze cup tour van tier 31 naar 37 36, komt die tier 40 toch nog in zicht.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik was gezakt naar 4e plaats, maar heb het toch weer weten op te krikken tot 2e plek! Wel maar voorsprong van nog geen 400 punten, dus kan makkelijk nog ingehaald worden. Maar hopelijk niet, want als ik 2e blijf ben ik morgen ein-de-lijk tier 30. Ik heb me al rijk gerekend aan ruby’s en m’n leveltickets heb ik uiteindelijk niet gebruikt. Dus de Vancouver tour zou helemaal Mijn Tour kunnen worden. In theorie :D

Edit: Yes Yes Yes, tweede gebleven, tier 30 gehaald!! *O* *O* *O*

[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 12-02-2020 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
texelonia schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:50:
Ik was gezakt naar 4e plaats, maar heb het toch weer weten op te krikken tot 2e plek!
Het spel loopt volgens mij ook wel te f**cken af toe want gisteravond stond ik 6e maar vanochtend (zonder nog te spelen) als 3e de tour geeindigd....

En vorige week waren er slechts 9 rijders met punten in mijn klassement. Alles daaronder stond nog op 0.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 12-02-2020 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Helaas gisteren toch nog 2e geworden ondanks mijn voorsprong van 3000 punten, maar met de twee tiers omhoog nu eindelijk Tier 30!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pff vanaf zondag stond ik 3e met 1000 punten achter op nr2 en 1000 punten voor op nr4. Vanaf zondag nog geprobeerd om m'n punten omhoog te krijgen maar alle 3 de banen lukte het niet meer

Vannacht om 3u nog gecheckt, stond ik nog 3e. Vanmorgen was ik ingehaald door de nr4 die ineens bijna 2000 punten erbij had... Scheelt niks qua Tier natuurlijk maar wel weer 5 ruby's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Aaaaaaaarghh!!!!
3x10 de pijp gedaan en helemaal NIKS wat ik nog niet had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
texelonia schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:24:
Aaaaaaaarghh!!!!
3x10 de pijp gedaan en helemaal NIKS wat ik nog niet had 8)7
maar wel je items geleveld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
__REMCO__ schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:47:
[...]

maar wel je items geleveld dus
Jawel, maar daar heb je niet direct heel veel aan, aangezien je ze meerdere keren moet hebben voor ze een level omhoog gaan.

Nog een keer de pijp: weer niks. Zucht. ;w 180 ruby’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
:o dat is wel balen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Nou he! Maar als ik nogmaals 45 Ruby’s bij elkaar gesprokkeld krijg, is de kans, in theorie, wel groter dat ik er nu wel iets bijzonders uit haal! Blijven proberen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:47:
[...]

Oooohw! Je hebt sowieso een weekend voor de boeg! Als je je vol inzet op de cup dan moet je zeker omhoog klimmen. Als ik naar mezelf kijk met alles lvl 2/3 dan moet er voor jou zeker (veel) meer inzitten. Van het weekend ga ik er weer vol op! :9
Ok, tactiek om niet alle sterren te halen werkt niet. Ik ben 4e geworden in mijn groep. Nummer 1 had 52.300, nummer 2 had 48.700, nummer 3, 47.300. Ik ben tot 46.600 gekomen. Ik had de afgelopen dagen geen tijd meer gehad om nummer 3 te worden. Iig ben ik in tier 35 gebleven. Maar eens kijken wat de volgende tour gaat brengen.

Ik was van plan om mijn 100 rubies te bewaren voor de nieuwe tour, maar dat is niet gelukt. :P Niets noemenswaardigs meer gekregen. Had gehoopt op een extra vacation peach. Maar al met al toch weer eea geleveld.

Vanochtend heb ik mijn laatste parafoil gekocht om op level 6 te komen. Dat is dan mijn 2e glider op level 6 naast de shell glider. Ik heb er nog 3 die op level 5 staan (BBIA glider / Dropplet glider / Flower glider) die ik nu aan het levelen ben en level 6 in zicht komt.

Nieuwe tour, dus nieuwe kansen ;) Succes allemaal en hopelijk heeft iedereen wat geluk met de indeling van zijn ranked cup groep.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Froop1992
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VcoEhjaayspAzcxc3Wlh9XO5/full.jpg

Eerste pull van deze tour. nog ruim 160 rubies over, die houd ik voor een andere keer. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Lucky Basterd! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Niet eerlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:16:
[...]

Jawel, maar daar heb je niet direct heel veel aan, aangezien je ze meerdere keren moet hebben voor ze een level omhoog gaan.

Nog een keer de pijp: weer niks. Zucht. ;w 180 ruby’s
Pff sterkte! Das klote ja. Elke keer dat je op 10 x drukt maar geen gouden pipe ziet :/. Ik had net een x 10 pull ook niks.

@texelonia
Troost je ik heb 200 rubys uitgegeven en slechts één spotlight item (de glider) die ik niet eens ga gebruiken. Maar geen enkele spotlight driver. Dus ik heb misschieen probleem bij de King boo ranking cup (denk dat dit de volgende wordt) .....

Enigszins zuur aan de andere kant ken ik de spelregels en weet ik dat het nou eenmaal zo kan gaan :X Volgende keer beter :)

[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 12-02-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Ik draai mijn telefoon altijd om bij een x10 pijp zodat ik niet gespoiled wordt door pijpkleur. 10x teleurstelling is beter dan 1x. :)

Dus... nu in tier 36, maximale promotie is 1 tier omhoog voor de top3. Tier40 duurt nog wel even dan. :/

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Dit moet wel een van de zieligste pulls ooit zijn HAha
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yii8vxE.png

[ Voor 14% gewijzigd door Djie op 12-02-2020 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vorige cup 5e gebleven en nu een tier omhoog. Nu 34. Ik vind het wel prima zolang ik maar omhoog ga. :*)

Nu een kleine start gemaakt in de nieuwe tour. Wat een gave baan is die Vancouver! Nog maar een paar keer gedaan maar het smaakt naar meer! :9

Volgens mij is @Froop1992 de enige die een goede 10x pijp heeft getrokken. (We moeten dit toch anders verwoorden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pGvCFApvx6b2zTX3zxyqwpt1/full.png

Hier ook niks boeiends. Maar ja, ik kan het toch niet laten om de pijp af te schieten, (Dit klinkt beter) als ik 5 rubies heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
gedeelde smart halve smart hier ;)

• Planeetje
Weer een 10 pull gedaan. Groene pijp gehad met de Crimson Glider en de spotlight glider. Niet echt nuttig voor deze tour want ik heb een level 3 cloud glider. Maar zeker wel blij met de crimson, die had ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Wisten jullie dat als je op 200cc racet je player level meer % omhoog gaat dan op 150cc??? :o Kwam ik achter door die challenge, ik race bijna nooit op 200cc en dacht dat er geen verschil in zat, net als de position points. Komt me wel goed uit, want dan verdien ik sneller ruby’s om nog een keer de 10x pijp te kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:49:
Wisten jullie dat als je op 200cc racet je player level meer % omhoog gaat dan op 150cc??? :o Kwam ik achter door die challenge, ik race bijna nooit op 200cc en dacht dat er geen verschil in zat, net als de position points. Komt me wel goed uit, want dan verdien ik sneller ruby’s om nog een keer de 10x pijp te kunnen doen :D
Wist ik niet. Hoeveel procent meer? Wel relaxed dat je dan sneller weer je pijp kan gebruiken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Het scheelt 1%. Wel lastiger om 1e te worden met sommige tracks :D

En ik heb nu 15 ruby’s, dus moet nog zien dat nog een keer de pijp gaat lukken deze ranking. En anders volgende ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik heb geen Tier 3 driver voor Vancouver Velocity T, maar ik las een interessante tip: in plaats van een Tier 2 te gebruiken, een coin box driver. Voor mij werkte dat, ik heb met Mario (Hakama) mijn score verhoogd naar 11470 (en het kan nog wel iets hoger denk ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:06:
Het scheelt 1%. Wel lastiger om 1e te worden met sommige tracks :D

En ik heb nu 15 ruby’s, dus moet nog zien dat nog een keer de pijp gaat lukken deze ranking. En anders volgende ranking.
Dat is het mij niet waard. Als ik achterelkaar ga grinden voor player level up moet het niet te inspannend zijn. 150 cc is daarvoor precies goed. Dan is het de hersenen uit zetten. Lekker muziekje aan en een uurtje achterelkaar racen voor de eerste plek.

Gelukkig level 91 dus straks hoef ik 't niet meer te doen.

======

Huidige Vancouver ranking gaat qua score best goed. 50k grens gehaald en een paar duizend voor op de nummer 2. Ondanks zeer slechte pulls. Enige wat ik nu wil is een level 4 Donkey Kong. Ik heb maar één keer een ticket nodig en dan heb ik 'm. Gaat mijn score ook weer verbeteren :9

Bij Vancouver kan er met wat geluk misschien nog 1k uitpersen. Mario circuit zit ik wel zon beetje op de max. Was volgens mij in combinatie met 3 x frenzy (17k score)

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 14-02-2020 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
King boo cup next :( balen! Ik heb geen van de 2 benodigde spotlight drivers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
MetalSonic schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:46:
King boo cup next :( balen! Ik heb geen van de 2 benodigde spotlight drivers.
Dat is wel balen, aangezien het sowieso al verrotte tracks zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic Ik wacht ook op een kaartje Donkey Kong. Dan is deze ook level 4. Over 2 dagen, na 2 cups, heb ik iig een golden driver kaartje uit de cadeaus. Dus mocht deze niet in de shop komen..... :)

Vandaag wel lekker zo'n 4000 punten omhoog geklommen in de cup. Nu dik 8k voorsprong op nr 2. Helaas staan er 5 spelers in zonder ranking en 3 met hele lage scores waarvan je niet kan zien wat ze behaald hebben.

In de nieuwe cup kan ik alleen in Vancouver geen frenzy's halen. Dus ik hoop dat ik komende week wat mazzel heb! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:29:
@MetalSonic Ik wacht ook op een kaartje Donkey Kong. Dan is deze ook level 4. Over 2 dagen, na 2 cups, heb ik iig een golden driver kaartje uit de cadeaus. Dus mocht deze niet in de shop komen..... :)

Vandaag wel lekker zo'n 4000 punten omhoog geklommen in de cup. Nu dik 8k voorsprong op nr 2. Helaas staan er 5 spelers in zonder ranking en 3 met hele lage scores waarvan je niet kan zien wat ze behaald hebben.

In de nieuwe cup kan ik alleen in Vancouver geen frenzy's halen. Dus ik hoop dat ik komende week wat mazzel heb! :*)
Als ik een ticket zie voor DK dan gebruik ik 'm mogelijk toch niet. Ik zal nog even afwachten wat het verschil in mijn score is met de nummer 2. Hopelijk kan ik mijn golden ticket nog meenemen naar part 2 van Vancouver. Daar kan ik 'm goed gebruiken.

Wel lekker dat je 4k bent geklommen. Een 8k voorsprong vind ik heel veel. Welke tier ben je nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:39:
[...]

Als ik een ticket zie voor DK dan gebruik ik 'm mogelijk toch niet. Ik zal nog even afwachten wat het verschil in mijn score is met de nummer 2. Hopelijk kan ik mijn golden ticket nog meenemen naar part 2 van Vancouver. Daar kan ik 'm goed gebruiken.

Wel lekker dat je 4k bent geklommen. Een 8k voorsprong vind ik heel veel. Welke tier ben je nu?
Zie hier alle info. Nummer 2 is iets geklommen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lhQ24DAIy1h9WM0Z8764HiQA/full.png

Nu je dit zegt over DK, denk ik dat ik daar ook maar mee wacht. Alles moet sowieso omhoog. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Holy shit!! Dit geloof ik zelf nauwelijks.

Ik had net 3 coin frenzys in een race 🤩🤩🤩🤩🤩🤩 nog nooit meegemaakt.

Edit: daarvoor 6-8 races bijna geen enkele frenzy. Alsof t gespaard was.

[ Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 16-02-2020 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:52:
[...]

Nu je dit zegt over DK, denk ik dat ik daar ook maar mee wacht. Alles moet sowieso omhoog. :p
Mijn DK was nog level 2. Ik heb hem 1x gekocht in de store om naar level 3 te komen. Mijn tickets spaar ik voor king boo voor de volgende ranked, dan wordt die level 4. Maar ik verwacht dat ik in die ranked cup ook geen potten kan breken.

Ik sta nu 4e met 40k+. Ik verwacht dat ik deze ranked cup misschien wel een tier naar beneden ga.

Mogelijks spaar ik de tickets die ik nog heb. Heb ook geen spotlight driver voor Vancouver. Ik kan nog over een paar dagen een 10 pull doen, maar de kansen zijn erg klein. Als ik het doe, dan is het in de pijp van Rosalina. Wario special is meh. Happi Mario heeft hem ook en ik vind het maar niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeksel
Ik bewaar mijn rubies, mede op basis van het advies van HGProductions00: "The overall score for this pipe is 13/50, a pathetic score indeed." en voor de volgende verwacht hij ook een lage score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Poeksel schreef op zondag 16 februari 2020 @ 12:30:
Ik bewaar mijn rubies, mede op basis van het advies van HGProductions00: "The overall score for this pipe is 13/50, a pathetic score indeed." en voor de volgende verwacht hij ook een lage score.
Ja, dat is zeker laag. En de volgende pipe had ik al laag ingeschat, dus waarschijnlijk geen 10 pull meer voor mij deze tour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
waar ik nu nog qua levels voor de items soms een 6-4-4 heb is het bij de volgende ranking vaak 3-2-2 ofzo. Mijn rank zal straks rond de 35k zitten. Komt deels ook doordat ik een spotlight mis maar deels ook omdat ik niks hoger heb dan level 4 en het meeste verder 2 of 1 is.

Word dan dus een uitdaging om rank 39 te houden ;) .. Ik ga er wel van uit dat ik dat nu word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Sta nu 2e met 44.650 en nummer 1 staat slechts 250 voor. Ik moet nog ergens die puntjes zien te sprokkelen. Best bet is denk ik track 1. Daar heb ik ruim 16k, maar zie ook spelers met 17k, dus daar moet nog wat uitgeperst kunnen worden.

Ik haalde zojuist 12.800 op Vancouver met een tier 1 pink gold peach, tier 2 radish kart en tier 3 cloud glider. Heel lange combo kunnen behouden en 1x een coin box gehad.

Ik ga nog maar even door met levelen. Ben nu level 86.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:03:
Sta nu 2e met 44.650 en nummer 1 staat slechts 250 voor. Ik moet nog ergens die puntjes zien te sprokkelen. Best bet is denk ik track 1. Daar heb ik ruim 16k, maar zie ook spelers met 17k, dus daar moet nog wat uitgeperst kunnen worden.

Ik haalde zojuist 12.800 op Vancouver met een tier 1 pink gold peach, tier 2 radish kart en tier 3 cloud glider. Heel lange combo kunnen behouden en 1x een coin box gehad.

Ik ga nog maar even door met levelen. Ben nu level 86.
Lekker bezig :) mbt uitpersen. Als je op een track in een run nog geen dubbele coin frenzy heb gehaald dan is er nog ruimte. Betekent dat je de track nog 100 keer moet doen maar toch ;)

Wat ik net ook weer deed was het volgende. Ik start een track. Heb ik bij een van de eerste 2 itemblocks een frenzy? —> doorspelen, coin frenzy?—> item ticket gebruiken! Geen van de 2? Dan quit en restart!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik snap echt niks van m'n ranking. Zie hier,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LSLvyja0950NEQGonuNbXj16/full.png

Gisteren een kaartje voor DK gekocht in de shop. 3x een race gedaan en nog eens 1800 geklommen. Ik hoop dat het zo blijft. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
pjot1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 05:03:
Ik snap echt niks van m'n ranking. Zie hier
Nou, ben jaloers, zo'n ranking wil ik ook wel. Maar dan zonder jou he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Planeetje schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:36:
[...]

Nou, ben jaloers, zo'n ranking wil ik ook wel. Maar dan zonder jou he ;)
Haha, het is nog geen woensdag hè? ;) Ik ben bang dat het in de volgende cup andersom is.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:44:
[...]

Haha, het is nog geen woensdag hè? ;) Ik ben bang dat het in de volgende cup andersom is.... :/
:-( Ik zie ook echt op tegen de volgende cup. Hopelijk is hij snel voorbij. Alleen op die eerste baan (Neo) kan ik wel wat punten pakken. Rond de 16,5k. De andere zijn muaaa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:04:
[...]

Lekker bezig :) mbt uitpersen. Als je op een track in een run nog geen dubbele coin frenzy heb gehaald dan is er nog ruimte. Betekent dat je de track nog 100 keer moet doen maar toch ;)

Wat ik net ook weer deed was het volgende. Ik start een track. Heb ik bij een van de eerste 2 itemblocks een frenzy? —> doorspelen, coin frenzy?—> item ticket gebruiken! Geen van de 2? Dan quit en restart!
Mijn score op dkpass is nu verbeterd van 16.400 naar 18.300! Voorlopig sta ik nu 1e met 46.600! Fingers crossed dat er niemand meer overheen gaat. Die 35 diamantjes wil ik hebben.... Nummer 2 staat op 44.900, dus best wel wat speling. Maar niet te vroeg juichen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:50:
[...]

Mijn score op dkpass is nu verbeterd van 16.400 naar 18.300! Voorlopig sta ik nu 1e met 46.600! Fingers crossed dat er niemand meer overheen gaat. Die 35 diamantjes wil ik hebben.... Nummer 2 staat op 44.900, dus best wel wat speling. Maar niet te vroeg juichen :X
>:) Dat wordt een spannende nacht dan.

Ik ben al bezig voor de volgende cup. Ik ga hem in elk geval niet verliezen op de eerste track. 18k met Bowser. Twee keer coin frenzy en 1 keer bowser shell helpt wel. Had nog wat meer kunnen hebben als ik eerste was ipv 2 mja :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:43:
[...]

:-( Ik zie ook echt op tegen de volgende cup. Hopelijk is hij snel voorbij. Alleen op die eerste baan (Neo) kan ik wel wat punten pakken. Rond de 16,5k. De andere zijn muaaa.
Eigenlijk hoef je helemaal niet op te zien tegen de volgende cup. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik bedoel, niet iedereen kan daar frenzy's halen, dus ook je tegenstanders niet! :p

Sta je zo dik voor? Dat je met de volgende cup bezig bent? Zou ik eigenlijk ook wel kunnen doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:23:
[...]

Eigenlijk hoef je helemaal niet op te zien tegen de volgende cup. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik bedoel, niet iedereen kan daar frenzy's halen, dus ook je tegenstanders niet! :p

Sta je zo dik voor? Dat je met de volgende cup bezig bent? Zou ik eigenlijk ook wel kunnen doen. 8)
ja nog nooit zo'n dikke voorsprong gehad. Ik heb iets van 56k zo uit mijn hoofd. De nummer 2 heeft 47k. En de nummer 2 heeft die score al een paar dagen dus die vind 't ook wel prima.

Een aantal hier en dus ook wereldwijd hebben wel al één van de spotlight karakters voor de volgende cup. Daarom zie ik er tegen op.

Morgen koop ik nog wel een special deal en dan moet ik bedenken of ik een pull doe van de oude of de nieuwe. Ik denk van de nieuwe want Wario vind ik ook leuk om te hebben.

Verder heb ik alle tracks al op max sterren dus alles wat ik de komende dagen complete van de challenges gaat naar mijn coin count. In de shop zal ik toch ook nog wel eens wat leuks kunnen kopen O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:26:
[...]

ja nog nooit zo'n dikke voorsprong gehad. Ik heb iets van 56k zo uit mijn hoofd. De nummer 2 heeft 47k. En de nummer 2 heeft die score al een paar dagen dus die vind 't ook wel prima.

Een aantal hier en dus ook wereldwijd hebben wel al één van de spotlight karakters voor de volgende cup. Daarom zie ik er tegen op.

Morgen koop ik nog wel een special deal en dan moet ik bedenken of ik een pull doe van de oude of de nieuwe. Ik denk van de nieuwe want Wario vind ik ook leuk om te hebben.

Verder heb ik alle tracks al op max sterren dus alles wat ik de komende dagen complete van de challenges gaat naar mijn coin count. In de shop zal ik toch ook nog wel eens wat leuks kunnen kopen O+
Ach joh, tijdje terug werd ik 8e, evengoed nog een tier omhoog. Wat in de lijst staat, zoals m'n screenshots, klopt geen hout van. Daar zou ik me niet druk om maken. Een keer een tier omlaag is toch ook niet erg?

Ik zou juist voor de oude pijp gaan, de kans op een spotlight item wordt met elke pull groter. Morgen gaan hier weer 7 pulls eruit!

Ik heb zojuist ook alle cadeautjes binnen! De high-end tickets bewaar ik nog wel. Ik weet niet waar ik ze op moet gooien. Wacht eerst de volgende ranking af... :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:57:
[...]

Ach joh, tijdje terug werd ik 8e, evengoed nog een tier omhoog. Wat in de lijst staat, zoals m'n screenshots, klopt geen hout van. Daar zou ik me niet druk om maken. Een keer een tier omlaag is toch ook niet erg?

Ik zou juist voor de oude pijp gaan, de kans op een spotlight item wordt met elke pull groter. Morgen gaan hier weer 7 pulls eruit!

Ik heb zojuist ook alle cadeautjes binnen! De high-end tickets bewaar ik nog wel. Ik weet niet waar ik ze op moet gooien. Wacht eerst de volgende ranking af... :O
Ja klopt hoor wat je hier zegt. Achja ik moet mij toch ergens druk over maken haha :).

Ik zit nu zo dicht bij tier 40 ik wil dat nu wel graag worden.

Wat vind je van de king boo tracks? Leuk? Niet zo leuk?

Als ik nu een pull doe uit de oude pipe is de kans op een high end karakter buiten de spotlight om helaas 0,00 %. Volgens mij zit spotlight rosalina ook in de volgende pipe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:03:
[...]

Ja klopt hoor wat je hier zegt. Achja ik moet mij toch ergens druk over maken haha :).

Ik zit nu zo dicht bij tier 40 ik wil dat nu wel graag worden.

Wat vind je van de king boo tracks? Leuk? Niet zo leuk?

Als ik nu een pull doe uit de oude pipe is de kans op een high end karakter buiten de spotlight om helaas 0,00 %. Volgens mij zit spotlight rosalina ook in de volgende pipe.
Tsja, dan is de keuze qua pipe wel erg lastig. Misschien even wachten op de ranking? Misschien heb je het wel helemaal niet nodig. :)

King Boo zelf vind ik gaaf! Zeker de Lucky 7 is erg handig en leuk maar ook een beetje gevaarlijk vanwege het bommetje.

King Boo track vind ik erg kort. De T tracks vind ik sowieso leuker, bij elke baan. De R vind ik ook weer leuker dan de normale. Hij is nogal saai eigenlijk. :Z

Je moet ook een beetje mazzel hebben om de afkorting te kunnen gebruiken. Die kan soms ook wel makkelijk zijn. En weer een paar muntjes erbij. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Tsja, dan is de keuze qua pipe wel erg lastig. Misschien even wachten op de ranking? Misschien heb je het wel helemaal niet nodig. :)

King Boo zelf vind ik gaaf! Zeker de Lucky 7 is erg handig en leuk maar ook een beetje gevaarlijk vanwege het bommetje.

King Boo track vind ik erg kort. De T tracks vind ik sowieso leuker, bij elke baan. De R vind ik ook weer leuker dan de normale. Hij is nogal saai eigenlijk. :Z

Je moet ook een beetje mazzel hebben om de afkorting te kunnen gebruiken. Die kan soms ook wel makkelijk zijn. En weer een paar muntjes erbij. :9
Leukste track voor mij is nu Rainbow road T of Donkey kong t. Dat level met de blauwe dino.

De shortcut in Ghost valley 1r heb ik net voor het eerst geprobeerd. Jammer dat er geen item blocks zijn. Vroeger pakte ik de ramp nu ga ik vaak over de grond. Twee keer 3 coins!

Inmiddels tier 39 :) hopelijk veel nieuwe challenges. Zojuist toch maar peach parassol naar level 4 gebracht. Komt in de toekomst nog goed van pas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:53:
[...]

>:) Dat wordt een spannende nacht dan.
Ben net aan 1e geworden met 180 punten voorsprong :)F Ben nu tier 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Arghh 150 rubys uitgegeven weer geen spotlight driver. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 07:39:
Arghh 150 rubys uitgegeven weer geen spotlight driver. :(
Dat is echt enorm balen!!!!!! Wel de glider gekregen? Die helpt iig iets....

Ik heb nu 82 rubies en ga deze ranked geen pull meer doen. Ik kijk wel waar ik terecht kom deze week. Ik hoop zo en zo eindelijk de gold glider uit de winkel te kunnen halen. Heb de coins en de rubies en of tickets voor coin rush.

[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 19-02-2020 09:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
na al een aantal dagen (sinds zaterdag geloof ik) nr1 in mijn tier te hebben gestaan (tier 28) stond ik gister ineens 3e met zo'n 1000 punten achter op nr 1 ;( :|

Gisteravond 2u bezig geweest om mijn score te verhogen maar lukte niet... Totdat vannacht onze zoontje besloot om om 5u alleen nog maar bij mij in slaap te kunnen vallen ipv in zijn eigen bed dus om kwart voor 6 had ik geluk op de vancouver track met 2 coin frenzy's en stond ik ineens 1e met 400 punten voorsprong :*)

Nou eindelijk die tier 30 challenge gehaald en eindelijk weer nieuwe challenges :)
Pagina: 1 ... 8 ... 161 Laatste