Acties:
  • +4 Henk 'm!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Vanochtend voor de 5e keer (dezelfde) 10x pijp gedaan en ein-de-lijk Rosalina Aurora gekregen! *O*
Vorige ranking had ik geen frenzy character bij de Vancouver track, en uiteindelijk 5e geworden. Hopelijk gaat het nu beter.

Heb in totaal ook nog 24 level tickets, ook maar eens bedenken wat ik daarmee zal doen:
*verdelen over de items die ik in deze tour kan gebruiken
*verdelen over de items die ik al op level 3 of 4 heb maar dus niet nu kan gebruiken en de challenges heb ik ook al gehaald
*verdelen over de items die bij de meeste tracks een top-item zijn
Keuzes, keuzes...

Misschien eerst maar afwachten hoe het deze ranking gaat of ik ze überhaupt nodig heb. En wat de volgende tour wordt, of daar iets uit te halen valt welke tracks terugkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Geen pulls voor mij deze cup, ik zit wel snor. Ik denk dat ik mijn tickets ook spaar, aangezien ik met 36k nu redelijk safe 3k voor sta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
Ik sta nu ook 1e met ruim 5k voorsprong. Maar de week is nog jong dus ik heb niet de illusie dat dat zo blijft :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Planeetje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:14:
[...]

Dat is echt enorm balen!!!!!! Wel de glider gekregen? Die helpt iig iets....

Ik heb nu 82 rubies en ga deze ranked geen pull meer doen. Ik kijk wel waar ik terecht kom deze week. Ik hoop zo en zo eindelijk de gold glider uit de winkel te kunnen halen. Heb de coins en de rubies en of tickets voor coin rush.
Lange reactie hieronder :)

Ik heb vanochtend enorm gebaald. Achteraf maar goed dat ik na de aanschaf meteen moest werken. Een goede dag gehad op kantoor en daarna even de tijd om na te denken over Mario Kart in de trein.

Het is goed dat dit gebeurd is. Dit is niet sarcastisch maar als ik de balans op maak op de korte termijn dan heb ik in twee weken tijd ongeveer 120 euro uitgegeven. In een maand tijd rond de 200 euro en in een paar maanden tijd tussen de 400 euro en 500 euro. Dat was het allemaal waard hoor. Zoveel uren erin gestoken zoveel plezier gehad en financieel is 't ook makkelijk te doen. (Krijg je als je fulltime werkt en verder bewust bent met de uitgaven).. Verder is de drempel met zo'n credit card ook wat lager :D

Maar..... nu in korte tijd zoveel uitgegeven met een gevoel van "voor niks" ik heb hier eigenlijk geen zin meer in.

Vanaf nu alleen nog af en toe een 20 euro pack. Als ik met dat niet meer mee kan doen met de andere players in de ranking dan zij 't maar zo. Dan kijk ik 't nog even aan en anders gooi ik 't spel weg. :) Het geld dat ik hiermee bespaar zet ik lekker op zij. Wellicht met de zomer een Switch en anders spaar ik door voor een nieuwe game pc.

Wat ik nu heb meegemaakt heb ik al eens gehad in november en toen had ik dus de hele pipe leeggekocht. Was één keer leuk maar dat doe ik niet nog eens. Dat was echt letterlijk meteen euro's "omruilen" voor rubys.

Samenvatting:
Ik ga dit spel op een lager pitje zetten. Het is goed voor mij dat ik deze week en vorige week geen spotlight driver had in de pipe anders was de komende weken flink blijven betalen :X

Ik hoop dat ik 't op die manier nog even volhoud want ik vind deze Mario kart community wel super gezellig. Echt leuke mensen hier _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 19-02-2020 19:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
MetalSonic schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:33:
[...]
dan heb ik in twee weken tijd ongeveer 120 euro uitgegeven. In een maand tijd rond de 200 euro en in een paar maanden tijd tussen de 400 euro en 500 euro.
:o ik vind het ook echt een heel leuk spel en heb ook al veel gespeeld maar meer dan de €5,49 voor de gold pass geef ik er niet aan uit! Natuurlijk bepaalt iedereen het voor zichzelf maar ook dan heb ik er meer dan genoeg plezier van! Juist meer dan andere die packs kopen, veel high end items hebben en dan alsnog een lagere score halen (en dan bedoel ik zeker niet jou want aan jou score kom ik voorlopig zeker niet ;) )

Verstandig dat je nou iig ff rustig aan doen qua uitgaven d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
MetalSonic schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:33:

Ik hoop dat ik 't op die manier nog even volhoud want ik vind deze Mario kart community wel super gezellig. Echt leuke mensen hier _/-\o_
Ik kan alleen maar zeggen: Wijs besluit! Ikzelf heb van het begin af aan besloten geen packs of rubies te kopen. Ik gebruik enkel de gold pass, en heb 1x de 2020 glider pack gekocht. Voor de rest koop ik niets, en haal ik toch heel veel plezier uit het spel.

Ik probeer de gold pass ook te maximaliseren. Zo loopt mijn gold pass bijvoorbeeld af op 27 feb. Ik ga dan in 2 dagen de hele tour doen om alles eruit te halen. Ben quick en star tickets aan het sparen om dat volgende week te kunnen doen. Dan kan ik een kleine 4 weken zonder gold pass, maar wel met alle benfits. Ik ben tevreden, maar moet ook zeggen dat ik best wel wat geluk heb gehad met alle pulls. OK, levels zijn niet bijzonder hoog van mijn spul, maar ik heb toch een breed pakket aan drivers, karts en glijders bij elkaar gesprokkeld.

Van mij mag het best wel iets kosten, maar in the end, als Nintendo stopt, of de userbase kleiner wordt, of ik zelf het spel zat ben, dan heb ik er liever minder geld in zitten dan meer. Maar wat blijft het een leuk en uitdagend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 20:44:
[...]

Ik kan alleen maar zeggen: Wijs besluit! Ikzelf heb van het begin af aan besloten geen packs of rubies te kopen. Ik gebruik enkel de gold pass, en heb 1x de 2020 glider pack gekocht. Voor de rest koop ik niets, en haal ik toch heel veel plezier uit het spel.

Ik probeer de gold pass ook te maximaliseren. Zo loopt mijn gold pass bijvoorbeeld af op 27 feb. Ik ga dan in 2 dagen de hele tour doen om alles eruit te halen. Ben quick en star tickets aan het sparen om dat volgende week te kunnen doen. Dan kan ik een kleine 4 weken zonder gold pass, maar wel met alle benfits. Ik ben tevreden, maar moet ook zeggen dat ik best wel wat geluk heb gehad met alle pulls. OK, levels zijn niet bijzonder hoog van mijn spul, maar ik heb toch een breed pakket aan drivers, karts en glijders bij elkaar gesprokkeld.

Van mij mag het best wel iets kosten, maar in the end, als Nintendo stopt, of de userbase kleiner wordt, of ik zelf het spel zat ben, dan heb ik er liever minder geld in zitten dan meer. Maar wat blijft het een leuk en uitdagend spel.
Bedankt voor deze reactie. Mooi onderbouwd ook! Wat jij hier doet ga ik ook voor mijzelf proberen. Plezier halen uit het verbeteren van je scores zonder te druk te maken over player rankings. Je laatste alinea neem ik ook mee als ik mij weer geprikkeld voel om een dure pack te kopen. Het is slechts digitaal en het is vermaak voor de leuk en niet meer.
__REMCO__ schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 20:05:
[...]

:o ik vind het ook echt een heel leuk spel en heb ook al veel gespeeld maar meer dan de €5,49 voor de gold pass geef ik er niet aan uit! Natuurlijk bepaalt iedereen het voor zichzelf maar ook dan heb ik er meer dan genoeg plezier van! Juist meer dan andere die packs kopen, veel high end items hebben en dan alsnog een lagere score halen (en dan bedoel ik zeker niet jou want aan jou score kom ik voorlopig zeker niet ;) )

Verstandig dat je nou iig ff rustig aan doen qua uitgaven d:)b
Jij ook bedankt voor je reactie. Het geld uitgeven in de afgelopen maanden heeft mij ook laten dat je het geluk in Mario kart inderdaad niet met geld koopt. Je komt sneller in een hogere ranking tot je daar ook tegen een muur aan loopt van mensen die evenveel geld uitgeven of meer en dan word je (ik) geprikkeld nog meer uit te geven. :P

_/-\o_
Top reacties, en mocht iemand zich afvragen waarom ik dit hier zo post en niet gewoon minder uit geef? Nou op deze manier probeer ik er voor mijzelf ook een stok achter te zetten en mijn rationele gedeelte van de hersenen wat sterker te maken :> . Gaat wel lukken want ik hield mij ook al in door slechts eenmalig losse rubys te kopen.

Net op Ghost valley 300 punten erbij, en daarvoor op Vancouver 200 punten. Het zijn geen grote sprongen maar toch weer leuke verbeteringen O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Volgens mij is iedereen goed bezig geweest in de vorige cup! En is iedereen gestegen in tiers! d:)b Ikzelf ben ook 2 tiers omhoog gegaan met hetzelfde resultaat als op de screenshot een paar reacties terug.

Voor deze cup vallen de scores me erg mee. Met 32,5K sta ik nu 5e met 1004 punten achterstand op de nummer 1. Ik heb in deze cup nog niet echt m'n best gedaan en nog niet fanatiek herhaald dus er moet nog veel meer inzitten. :9 Ook heb ik de 3 high-end kaartjes uit de cadeautjes nog niet uitgegeven dus die hou ik ook nog achter de hand.

@MetalSonic Uiteindelijk is het toch leuker om je score 'gehaald' te hebben ipv 'gekocht'? Als iemand een paar 100 punten voor staat is dat voor mij motivatie om door te spelen. Overigens zijn je uitgaven nooit voor niks, alle drivers, karts en gliders komen terug in volgende tours. Je kan ze maar hebben. Door je uitgaven heb je wel een streepje voor op anderen die er geen geld in hebben gestoken. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben niet echt actief in dit topic maar lees vrijwel alles mee.
pjot1 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:28:
Door je uitgaven heb je wel een streepje voor op anderen die er geen geld in hebben gestoken. :)
Als 'niet betalende' speler ben ik het daar ook mee eens. Het kost mij echt veel moeite om een beetje bij te blijven en soms mis je net een frenzy rider of x2 bonus kart/glider om de max score te halen of net die paar punten om een level hoger te komen. Gelukkig heb ik me er bij neer kunnen leggen dat ik maar kleine stapjes vooruit ga en heel soms zelfs een klein stapje terug. Desondanks heb ik er niet minder plezier van.

Ook de post van @MetalSonic vond ik zeer intrigerend om te lezen, ik schrok echt van de bedragen die je er aan besteed hebt maar toen moest ik weer denken aan mijn GC met MK:DD , ik heb dat zeer fanatiek gespeeld waar ik ook veel geld aan uit heb gegeven in die tijd (denk aan betere tv, goede stoel, snel internet voor online training, veel reizen, aangepaste hardware).
(Met Quake2 lithium/cttf was het zelfs nog gekker)

Vind ik het zonde ? Nee niet echt, heb er veel plezier aan beleeft maar nu ik ouder ben heb ik wel gemerkt dat ik ook uitdagingen vind om met een kleiner of géén budget ver te komen maar nog belangrijker plezier te hebben in het spel. Mocht ik dat plezier met een paar euro's kunnen vergroten/toevoegen zou ik het mogelijk wel doen maar net zo makkelijk laat ik het hele spel voor wat het is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1
Ja dat gevoel heb ik ook. Dat iedereen wel geklommen is qua tiers. Iedereen komt dichterbij de 40!

Een score gehaald is leuker dan gekocht alleen als je bijvoorbeeld geen frenzy hebt op een baan dan kan je een bepaalde score niet halen. Dit motiveerde mij mede om te kopen in het verleden ;). Nu probeer ik (waarbij reacties hier mij ook helpen) te accepteren dat ik soms gewoon eens geen frenzy poppetje heb voor een baan!

Ik heb op die manier een streepje voor ja 't was niet voor niks natuurlijk ook daarom de common items zijn ook vaak nodig

@DukeBox
Fanatiek.. dat is het sleutelwoord hier. Als je een spel maar intensief genoeg speelt dan is 't uitgeven van wat extra geld een klein issue. Ik snap heel goed hoe dat gaat. Wat jij dan hebt gehad met GC MK DD heb ik o.a gehad met Unreal tournament 99, maar ook met Warcraft 3 en later nog met Starcraft 2.. Qua veel spelen en geld uitgeven denk ik aan Hearthstone, ook "free to play' heb ik toch ook wel een paar honderd euro aan uit gegeven (wel over langere termijn maar toch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik weet niet hoe 't met jullie is maar wat bij betreft begint die nieuwe tour alweer ;) ..... Tip die ik nog heb voor de vancouver track.

Kies King boo als je die hebt en probeer dat 7 item te gebruiken bij de eerste vlucht/ sprong. Kan je in één keer heel veel punten opbouwen en een voorsprong. Als je 't goed doet heb je iets van 1k erbij en kan je 't daarna uitrijden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo! Nu 4e plek met dik 35k. 309 punten achterstand op de nummer 3 en dik 1k voorsprong op de nr 5. Afgelopen dagen heb ik gelukkig nog een paar honderd punten per dag kunnen scoren maar de rek is er nu wel uit. Zeker Neo Bowser city valt niet evenaren met 2 Coin frenzy en en mushroom frenzy. In Vancouver valt geen frenzy's te halen dus daar moet ik het echt hebben van m'n rijkunsten en een beetje mazzel qua boxen.

Al met al tevreden met de 4e plek. Had deze cup veel slechter verwacht. Is het al woensdag? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Toch nog tweede geworden. Mijn nummer 1 plek was in de nacht nog afgepakt!!

Maakt niet uit. Eindelijk tier 40!

Veel interessante veranderingen.
A nog “maar” 50 items id pipe dus grotere kans om spotlight karakter te krijgen. En terecht!

B) eerste cup is meteen de ranked cup. Vind ik ook leuk :)

[ Voor 46% gewijzigd door MetalSonic op 26-02-2020 07:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik werd 1e *O*
Ik heb er verdacht weinig voor hoeven te doen! Durfde het niet eerder te posten, bang om het te jinxen 🙈 De scores zijn al daaagen niet veranderd. En bijna niemand behalve ik had de spotlight driver voor de Vancouver track. Dus was het een makkie. Té makkelijk bijna?!

Ook raar, ik zit nu met minimaal 2 dezelfde personen in de nieuwe ranking. Wat niet zou moeten kunnen, want ik ben als enige 2 tiers omhoog gegaan. :? Begin hoe langer hoe meer te denken dat het hele spel van geen kanten klopt...

Minder items in de pijp en dus meer kans klinkt interessant. Maar ik moet er nog eens goed naar kijken en over nadenken. Want er zijn ook minder spotlight items. Bovendien heb ik ze niet nodig deze ranking, heb allemaal top items op de 8 bit jumping Mario glider na. Die kun je kopen of 0,1538% kans dat je die uit de pijp haalt. Denk dat ik mijn Ruby’s maar bewaar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 26-02-2020 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Wel mooi die ranked cup... nergens persee een alleen een speciaal karakter nodig die nu in de pijp zit voor de Frenzy’s....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
texelonia schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:06:
Ik werd 1e *O*
Ik heb er verdacht weinig voor hoeven te doen! Durfde het niet eerder te posten, bang om het te jinxen 🙈 De scores zijn al daaagen niet veranderd. En bijna niemand behalve ik had de spotlight driver voor de Vancouver track. Dus was het een makkie. Té makkelijk bijna?!

Ook raar, ik zit nu met minimaal 2 dezelfde personen in de nieuwe ranking. Wat niet zou moeten kunnen, want ik ben als enige 2 tiers omhoog gegaan. :? Begin hoe langer hoe meer te denken dat het hele spel van geen kanten klopt...

Minder items in de pijp en dus meer kans klinkt interessant. Maar ik moet er nog eens goed naar kijken en over nadenken. Want er zijn ook minder spotlight items. Bovendien heb ik ze niet nodig deze ranking, heb allemaal top items op de 8 bit jumping Mario glider na. Die kun je kopen of 0,1538% kans dat je die uit de pijp haalt. Denk dat ik mijn Ruby’s maar bewaar ;)
Klopt sowieso niks van het spel. De zogenaamde wedstrijden die je speelt zijn ook niet live. Meermaals gehad dat ik bijvoorbeeld gebeld word tijdens het spelen, dan terug het spel in ga, en gewoon verder rijd waar ik gebleven was. Zijn gewoon allemaal AI's waartegen je rijd met de username van iemand....

En zolang je per user niet kunt zien in welke tier hij zit, kunnen ze ze lekker bij elkaar duwen hoe het Nintendo uitkomt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __REMCO__
ik ben tweede geworden! Maar vorige tour werd ik eerste en steeg ik 3 tiers (van 28 naar 31) en nou maar 1 tier... Is dat vanaf tier 30 anders ofzo?

In tier 28 steeg nr1 3 tiers, nr 2 2 tiers en 3 tm 7 1 tier.

Net al 2x 10 pull gedaan en alleen de mario classic spotlight nog niet maar de andere al wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Hele pijp leeggetrokken, en 2x 10 pulls met reset. Heel veel nieuwe high-ends en supers, maar die nieuwe glider helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Froop1992 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:21:
Hele pijp leeggetrokken, en 2x 10 pulls met reset. Heel veel nieuwe high-ends en supers, maar die nieuwe glider helaas niet.
Dan heb je flink gespaard gehad... Of veel geld uitgegeven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Raikkonen_WC schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:24:
[...]

Dan heb je flink gespaard gehad... Of veel geld uitgegeven :-)
Flink gespaard, had iets van 230 rubies, plus alle extra's van de tour tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:28
64 punten te weinig voor de eerste plaats, maar evengoed wel tevreden. Ook met dat ik mijn nachtrust niet opgeofferd hebt om alsnog eerste te worden ;)

Ik heb ook rubies gespaard en dat zou goed van pas kunnen komen met de nieuwe pipe, maar ik wacht toch even op wat de expert op Reddit erover zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ik had dus wel wat nachtrust opgeofferd om ff van vierde naar tweede te grinden. Nu tier 30!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Leuke pulls!

Nu oa binnen gekregen: classic mario, de nieuwe spotlight kart, pauline (eindelijk!!!), gold glider (nog 1 upgrade en die is ook level 4.

Omdat dit spel Mari kart is heb ik al eerder in Mario geïnvesteerd. Die is level 5 :-).

Dit is een leuke ranking. Ik ben nu 2de de nummer 1 heeft al 56,5k aan punten 0_o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Iedereen weer lekker bezig geweest! d:)b ik ben Tier 36 gebleven. Om 11 uur 's avonds stond ik nog 4e en 5 uur 's ochtends stond ik weer 5e. Maakt voor de tier en rubies niet uit dus ik ben blij dat ik niet ben gezakt.
texelonia schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:06:
Ik werd 1e *O*

Daar had je inderdaad mazzel mee! In m'n vorige ranking had niemand een high end karakter in de laatste race. Dus dan heb ik het nog goed gedaan.

Qua pipe kan ik het toch niet laten om hem af te schieten; het blijft elke keer een verassing wat er nu uit komt. Ik schiet niet zo zeer de pijp af voor de spotlight, het is ook fijn om de andere items te pimpen. :)
MetalSonic schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:59:
Leuke pulls!

Nu oa binnen gekregen: classic mario, de nieuwe spotlight kart, pauline (eindelijk!!!), gold glider (nog 1 upgrade en die is ook level 4.

Omdat dit spel Mari kart is heb ik al eerder in Mario geïnvesteerd. Die is level 5 :-).

Dit is een leuke ranking. Ik ben nu 2de de nummer 1 heeft al 56,5k aan punten 0_o
Volgens mij stond je er al goed voor! ;) Lukt het nog om een beetje te minderen met Mario Kart? :/

Btw, je kreeg toch een hekel aan Waluigi Pinball?

Zijn er trouwens nog nieuwe challenges, nu je tier 40 bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1 Ik heb mij aan mijn woord gehouden wat ik vooral voor mijzelf belangrijk vind. Ik heb de pack van 44 euro links gelaten ;). Alleen die van rond de 20 euro gekocht.

Na 2-5 (challenges card) helaas nog niks nieuws. Ik zie ook dat nu qua tier niet hoger kan.

Waluigi vind ik niet zo leuk. Gelukkig vind ik de mario circuits wel erg leuk!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Komen jullie dan allemaal om in de ruby’s ofzo, of kopen jullie zoveel bij?

In de hele tour krijg je 58 ruby’s cadeau, met de goldpass. Ik kreeg er 35 omdat ik eerste was in de ranking, in hogere tier kun je max 40 ruby’s krijgen geloof ik. Ik had er nog wat over, en misschien krijg ik er nog wat bij als m’n player level omhoog gaat en als ik nog wat van de laatste challenges haal. Maar nog even en dan houdt dat ook op natuurlijk. En nog 5 cadeau gekregen van Nintendo. Nou dat is het wel zo’n beetje geloof ik? Dus ik denk dat ik nu 3 keer een 10pull zou kunnen doen deze hele tour. Maar als ik level 99 ben en de challenges op lukt dat nog maar 2 keer in een hele tour. Moet je wel veel geluk hebben om er dan iets interessants uit te trekken...

Ik vind de items deze tour ook niet heel interessant. Er zijn veel andere top shelf items deze tour, dus je hebt eigenlijk niet echt iets nodig. En de high ends van deze tour hebben maar weinig tracks waarbij ze top shelf item zijn. Dat er maar 50 items in de pijp zitten kan interessant zijn, maar daarvan zijn 35 items ‘normal’. Minder boeiend.

Dus ik spaar mijn ruby’s nog maar even :) En misschien wordt het wel tijd om eindelijk eens wat level tickets te gebruiken :D

Edit: ik moet zeggen dat het ook wel eens relaxed is om niet heel gehaast de tour te doen om zo snel mogelijk alles vrij gespeeld te hebben om zoveel mogelijk sterren te verdienen en zo snel mogelijk ruby’s te verzamelen om nog maar een keer de pijp te kunnen doen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door texelonia op 27-02-2020 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
De recente pipes waren niet zo interessant, dus wie zich kon beheersen heeft nu een voorraad. Die van deze tour ga ik voorlopig ook niet pullen, eerst maar even afwachten wat de nieuwe brengt.

Verder gaat het gerucht dat Luigi Cup de volgende ranked cup wordt. Voor mij niet slecht met level 6 Peach bij Luigi's Mansion en level 4 Peachette bij Toad Circuit. Alleen bij Mario Circuit moet ik het voorlopig doen met level 1 Luigi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik vind RMX mario circuit nog best pittig! Bij de tweede sprong ga ik wel eens voor de items van het block af en mis ik dus een item. En richting 't einde bots ik vaak tegen één van de piranhas als ik er tussendoor probeer te rijden :P.

@Poeksel
Wat was je bron mbt luigi track? 't klopt dus!

[ Voor 11% gewijzigd door MetalSonic op 29-02-2020 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Luigi cup de volgende ranking is niet echt een verrassing toch? Het is de Mario Brothers tour en de 1e ranking was Mario Cup, dus Luigi Cup de volgende leek me logisch. Bovendien zat daar ook een RMX Mario Circuit in.

Ik word af en toe ingehaald, maar nu sta ik toch weer 1e. Ben benieuwd of ik dat kan vasthouden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Planeetje
Ben deze week een paar dagen op vakantie geweest en daarom weinig tijd in de vorige ranked cup gestoken. Ik had daar toch geen goede load out, dus ben uiteindelijk 9e geworden. Prima, 1 tier naar beneden naar tier 35.

Mijn huidige ranked ziet er goed uit. Ik sta nu 1e met 10k+ voorsprong, in totaal 49k+ punten. De laatste track Mario circuit T heb ik 21.8k kunnen scoren, dus ik denk dat dat wel compenseert voor geen kart / glider op de 1e track. Toch heb ik daar ook al 14k+ gescoord. Ik kan op alle 3 de tracks waarschijnlijk nog wel wat meer punten halen denk ik. 50k is in zicht.

Ik heb 3x een pipe pull gedaan (met gespaarde rubies). Daarbij heb ik Swooper, Mario Classic en Ice Mario gescoord. Vooral de laatste ben ik blij mee. Heel veel tracks met top placement waar ik nog geen top driver had. Had eigenlijk ook de super gliders willen hebben, maar met maar 1 super glider in de pipe is het wel wat karig / lucky als je die krijgt. Daarnaast kon ik Mario en Luigi beiden naar Lvl 4 krijgen voor wat extra multiplier en frenzy kans. Metal mario nu ook naar lvl 4 gebracht.

Mijn Gold pass is inmiddels verlopen, maar heb alle challenges en cadeaus uit kunnen pakken. Eindelijk de gold glider gekregen die ik meteen met tickets naar lvl 3 kon brengen. Nu is het 2 tours uitzitten en op het laatste moment alsnog alle goodies binnenhalen (als ik het spel nog niet zat ben ;-) ) Succes allemaal deze ranked cup / tour.

Ik zit momenteel op level 91, dus mijn frubies raken ook zo langzamerhand wel op. Kan alleen nog tier 40 halen voor nog wat extra. Ik hoop dat Nintendo snel nieuwe chalenges toevoegd. Maar ik vermoed dat dit het wel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Vandaag ook weer lekker bezig geweest! Weer eerste in de cup geworden met 500 punten voorsprong. Hopelijk kan ik die vasthouden tot aan woensdag.

Mario heb ik donderdag naar lvl 4 kunnen brengen, had nog een gold driver ticket en hij stond in de shop dus ik kon het niet laten. Dit was voor de scores een goede keus! In de laatste 2 races heb ik de scores lekker omhoog kunnen gooien. In Waluigi Pinball twijfel ik tussen Mario en Pauline Partytime. Mario dus lvl 4 en Pauline is lvl 3. Pauline heeft Coinboxen als voordeel en Mario is een level hoger... :? Dilemma's... :X
MetalSonic schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:26:
Ik vind RMX mario circuit nog best pittig! Bij de tweede sprong ga ik wel eens voor de items van het block af en mis ik dus een item. En richting 't einde bots ik vaak tegen één van de piranhas als ik er tussendoor probeer te rijden :P.

@Poeksel
Pittig? Valt toch wel mee? Ik vind de combo's vasthouden wel pittig maar voor de rest niet. Hoe stuur je? Dmv je telefoon te kantelen of swypen? Zelf doe ik een mix van beide. Vooral met Frenzy Coins is het fijn dat je kan sturen dmv kantelen, dan heb je 2 vingers vrij om volop gebruik te maken van je frenzy. Met andere frenzy's maakt het weinig uit met uitzondering van mushrooms.
Planeetje schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:47:
Ben deze week een paar dagen op vakantie geweest en daarom weinig tijd in de vorige ranked cup gestoken. Ik had daar toch geen goede load out, dus ben uiteindelijk 9e geworden. Prima, 1 tier naar beneden naar tier 35.

Mijn huidige ranked ziet er goed uit. Ik sta nu 1e met 10k+ voorsprong, in totaal 49k+ punten. De laatste track Mario circuit T heb ik 21.8k kunnen scoren, dus ik denk dat dat wel compenseert voor geen kart / glider op de 1e track. Toch heb ik daar ook al 14k+ gescoord. Ik kan op alle 3 de tracks waarschijnlijk nog wel wat meer punten halen denk ik. 50k is in zicht.

Ik heb 3x een pipe pull gedaan (met gespaarde rubies). Daarbij heb ik Swooper, Mario Classic en Ice Mario gescoord. Vooral de laatste ben ik blij mee. Heel veel tracks met top placement waar ik nog geen top driver had. Had eigenlijk ook de super gliders willen hebben, maar met maar 1 super glider in de pipe is het wel wat karig / lucky als je die krijgt. Daarnaast kon ik Mario en Luigi beiden naar Lvl 4 krijgen voor wat extra multiplier en frenzy kans. Metal mario nu ook naar lvl 4 gebracht.

Mijn Gold pass is inmiddels verlopen, maar heb alle challenges en cadeaus uit kunnen pakken. Eindelijk de gold glider gekregen die ik meteen met tickets naar lvl 3 kon brengen. Nu is het 2 tours uitzitten en op het laatste moment alsnog alle goodies binnenhalen (als ik het spel nog niet zat ben ;-) ) Succes allemaal deze ranked cup / tour.

Ik zit momenteel op level 91, dus mijn frubies raken ook zo langzamerhand wel op. Kan alleen nog tier 40 halen voor nog wat extra. Ik hoop dat Nintendo snel nieuwe chalenges toevoegd. Maar ik vermoed dat dit het wel is.
Met deze pipes zijn andere items interessanter dan de de spotlight items. Heb 2x de pipe afgeschoten met spotlightitems zonder dat ik het doorhad. (Mario en de kart) heb nu nog 35 pulls over en de Coinglider was het enige high-end item wat ik kreeg. Verder wel veel super items.

Als je zo ver voor staat op nr 2 dan kan je er donder op zeggen dat je eerste wordt. Ik zou alvast investeren in Luigi Cup. Succes! d:)b

Edit: Inmiddels 1600 voorsprong op de nummer 2. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
@Poeksel
Een van de postings van HGProductions00 op https://www.reddit.com/r/MarioKartTour/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
pjot1 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:22:
Vandaag ook weer lekker bezig geweest! Weer eerste in de cup geworden met 500 punten voorsprong. Hopelijk kan ik die vasthouden tot aan woensdag.

Mario heb ik donderdag naar lvl 4 kunnen brengen, had nog een gold driver ticket en hij stond in de shop dus ik kon het niet laten. Dit was voor de scores een goede keus! In de laatste 2 races heb ik de scores lekker omhoog kunnen gooien. In Waluigi Pinball twijfel ik tussen Mario en Pauline Partytime. Mario dus lvl 4 en Pauline is lvl 3. Pauline heeft Coinboxen als voordeel en Mario is een level hoger... :? Dilemma's... :X

[...]

Pittig? Valt toch wel mee? Ik vind de combo's vasthouden wel pittig maar voor de rest niet. Hoe stuur je? Dmv je telefoon te kantelen of swypen? Zelf doe ik een mix van beide. Vooral met Frenzy Coins is het fijn dat je kan sturen dmv kantelen, dan heb je 2 vingers vrij om volop gebruik te maken van je frenzy. Met andere frenzy's maakt het weinig uit met uitzondering van mushrooms.

[...]

Met deze pipes zijn andere items interessanter dan de de spotlight items. Heb 2x de pipe afgeschoten met spotlightitems zonder dat ik het doorhad. (Mario en de kart) heb nu nog 35 pulls over en de Coinglider was het enige high-end item wat ik kreeg. Verder wel veel super items.

Als je zo ver voor staat op nr 2 dan kan je er donder op zeggen dat je eerste wordt. Ik zou alvast investeren in Luigi Cup. Succes! d:)b

Edit: Inmiddels 1600 voorsprong op de nummer 2. oOo
Level 3 naar level 4 is weer een mooie stap voor een driver! Dat merk je dan sowieso in je score.

Bedankt voor je tip voor besturing met telefoon kantelen. Die heb ik nu aan en die helpt bij Rmx mario circuit!

Zojuist voor t eerst de 60k grens doorbroken. Net een heerlijke run. 2 coin frenzy, 1 x shield frenzy... setup: level 6 metal mario, level 2 rode yoshi, level 2 mario retro glider :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24

Dat lijkt mij geen dilemma :) , Pauline is duidelijk beter. Een paarse lvl 2 of 3 is praktisch net zo goed als een gouden lvl 4 en die coinbox is vele malen beter dan die fire flower, hoop extra punten door coins en betere combos.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Ja, ben ik inderdaad ook aan het doen :) Nummer 2 staat op 41.7k, ik sta inmiddels op 52.7k. Kan nog hoger, maar is overbodig.

Ben nu rmx track in de luigi cup aan het oeffenen (en %tjes scoren). Heb daar lvl 4 luigi en level 2 blue seven top tier. Helaas enkel middel tier lvl 1 glider, maar gelukkig is het met de T track makkelijker om de combo vast te houden. We gaan het zien. Ik heb nog 1 mushmellow kart nodig voor track 1 om lvl 5 te krijgen. En heb nog 1 gold glider ticket nodig en 1 gold kart ticket voor level ups van 2 gold karts naar lvl 3. Ik hoop dat de shop nog wat geeft, en anders nog een 10x pipe pull van de nieuwe luigi buis.

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 01-03-2020 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 06:32:
Na 2-5 (challenges card) helaas nog niks nieuws. Ik zie ook dat nu qua tier niet hoger kan.
Klopt het dan ook na de standard challenges 1-5 er geen nieuwe komt? Zo mijn best gedaan om 3 items op level 5 te krijgen (met ook een paar hoog op level 4 omdat ik dacht dat er in de volgende challenge er wellicht meer van level 5 nodig waren) maar nu is er dus nog geen volgende :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
__REMCO__ schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:32:
[...]

Klopt het dan ook na de standard challenges 1-5 er geen nieuwe komt? Zo mijn best gedaan om 3 items op level 5 te krijgen (met ook een paar hoog op level 4 omdat ik dacht dat er in de volgende challenge er wellicht meer van level 5 nodig waren) maar nu is er dus nog geen volgende :'(
Helaas klopt dat inderdaad. Na pagina 5 zijn er geen nieuwe pagina's met challenges voor rubies, behalve de gold pass challenge voor 5 stuks :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Hopelijk komen ze wel binnenkort eens met vernieuwingen daarvoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:32:
[...]

Yup, ik lees op Reddit al maanden geklaag erover dat er geen 1-6 of 2-6 is. Ook dat je naar tier 40 niet omhoog kan en dat het stopt bij level 99.......

Ik moet zeggen dat ik nog steeds blij ben met Nintendo dat een pipe nu 50 items heeft ipv 100. De kans dat je je benodigde spotlight poppetje nu krijgt is toch wel stukken groter.

Ondertussen loop ik 3,5k voor op de nummer 2. Ik kan nog punten halen in het Casino / pinball level maar ik vind 'm niet leuk. Ik heb er nu een score gebaseerd op 1 coin frenzy en 1 andere frenzy. Dus daar is nog ruimte voor verbetering.

Als je btw tier 40 bent en je wordt eerste dan krijg je 40 rubys erbij :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
MetalSonic schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:33:
[...]

Yup, ik lees op Reddit al maanden geklaag erover dat er geen 1-6 of 2-6 is. Ook dat je naar tier 40 niet omhoog kan en dat het stopt bij level 99.......

Ik moet zeggen dat ik nog steeds blij ben met Nintendo dat een pipe nu 50 items heeft ipv 100. De kans dat je je benodigde spotlight poppetje nu krijgt is toch wel stukken groter.

Ondertussen loop ik 3,5k voor op de nummer 2. Ik kan nog punten halen in het Casino / pinball level maar ik vind 'm niet leuk. Ik heb er nu een score gebaseerd op 1 coin frenzy en 1 andere frenzy. Dus daar is nog ruimte voor verbetering.

Als je btw tier 40 bent en je wordt eerste dan krijg je 40 rubys erbij :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
Was alleen bij deze pijp dat ze er 50 items van hebben gemaakt, zou een uitzondering zijn. Volgende keer zou het weer 100 zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Raikkonen_WC schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:04:
[...]

Was alleen bij deze pijp dat ze er 50 items van hebben gemaakt, zou een uitzondering zijn. Volgende keer zou het weer 100 zijn....
;( weet je dat zeker? dat vind ik dan wel een flinke tegenvaller. Dacht ik eindelijk dat ze een goede zet hadden uitgevoerd mbt de items :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froop1992
Zo, Mario circuit T met ruim 3000 verbeterd naar 21,9k, ik wist dat die beter kon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Zo van het weekend ook weer lekker bezig geweest! Was inmiddels 2e geworden. @MrOleo thanks voor de tip! Met Pauline heb ik idd m'n score (dik) kunnen verbeteren! Gelijk Gold Koopa Troopa lvl 3 gegooid, op deze manier hoop ik 20k+ te halen in de laatste race. Nog niet echt de kans gehad om deze nog te herhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Met die gold koopa troopa + gold glider is het lekker scoren op die 3e track.
Ik ben bang dat ik deze week jullie scores van tegen de 50k en hoger niet ga halen, ik heb niet echt super spul voor de 1e en 2e track. Ooit dry bowser geupgrade ipv metal mario, sindsdien 3-5x zo vaak metal mario als top driver gezien 8)7 .
Morgenavond even paar uur proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrOleo op 02-03-2020 19:34 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MrOleo schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:27:
Met die gold koopa troopa + gold glider is het lekker scoren op die 3e track.
Ik ben bang dat ik deze week jullie scores van tegen de 50k en hoger niet ga halen, ik heb niet echt super spul voor de 1e en 2e track. Ooit dry bowser geupgrade ipv metal mario, sindsdien 3-5x zo vaak metal mario als top driver gezien 8)7 .
Morgenavond even paar uur proberen.
Haha, ja, die fout heb ik ook gemaakt! Dry Bowser nu lvl4 en MM nu lvl3... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
pjot1 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:54:
[...]

Haha, ja, die fout heb ik ook gemaakt! Dry Bowser nu lvl4 en MM nu lvl3... :')
Dry bowser level 6..... MM level 3 ;-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Ik heb Gold Koopa naar level 4 gebracht en kreeg een coin frenzy én een coinbox frenzy *O*
Nu heb ik een voorsprong van ruim 6k, denk dat dat wel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
https://twitter.com/mario...tatus/1234629562308464647

Eindelijk *O*

Zal ik het spel ook weer eens gaan spelen, tegen CPU is geen moer aan, de echte lol is met echte spelers op banen spelen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Hmm, ok ik zat fout, 52k gehaald 8) , 6k boven de promotiegrens.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Gisteravond nog wat punten gescoord. Stond 1e. Kijk ik vanmorgen.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXO6_REGOrEMkRblvfctOr6AlLQ=/f/image/IKHePJ3vAYc8VzyDW1EHgjwv.png

:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@pjot1 ouch :( das balen.. heb ik 2 keer gehad.

@Verwijderd
Ik heb 40 rubys en 2.000 coins erbij gekregen.

Edit
Fijn de coin glider die je nu kan kopen voegt voor mij niks toe. Ik heb daar een level 4 gold coin glider. Ofwel ik houd al mijn euros met gemak in mijn portomonnee. :)

[ Voor 45% gewijzigd door MetalSonic op 04-03-2020 07:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
1ste geworden! Gisteren de eerste en 3de race gereden, en beide kreeg ik opeens 3 frenzy's. Ging van 44.000 naar 50.000. Had gisteravond 3000 punten voorsprong, en die was vanmorgen niet veranderd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
pjot1 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 06:35:
Gisteravond nog wat punten gescoord. Stond 1e. Kijk ik vanmorgen.....

[Afbeelding]

:/
:'( :'( dat is wel echt balen zeg!!

Ik ben ook 2e geworden (1600 punten achterstand op de nr1). Er zat ook echt niet meer in.

Gelijk 2x 10pull gedaan maar niet veel spannends gekregen helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vannacht ook van 2 naar 3 gezakt helaas. Het zat ook dicht bij elkaar, maar ik kreeg gisteravond geen goede frenzies meer om naar 1 te springen.

Luigi cup gaat niet veel worden bij gebrek aan hoge tier items ben ik bang. De rubies spaar ik denk lekker op voor de volgende cup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Pjot1 dat is balen zeg, met zo’n klein verschil ook!

MetalSonic, fijn dat je nog niet verleid wordt tot veel uitgaven, en aan je scores te zien heb je het nu ook niet nodig :)

Ik ben 1e gebleven :)
Sta nu al 5e in de nieuwe ranking, dus daar moet ik nog wel even flink aan de slag deze week :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:05
texelonia schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:12:

MetalSonic, fijn dat je nog niet verleid wordt tot veel uitgaven, en aan je scores te zien heb je het nu ook niet nodig :)

Sta nu al 5e in de nieuwe ranking, dus daar moet ik nog wel even flink aan de slag deze week :D
Ik sta meteen eerste maar dat is het gevolg van een raar verhaal:
in de nieuwe ranked heeft er niemand een score (allemaal 0) behalve ikzelf.. Je zou toch verwachten dat er meer scores zouden staan aangezien iedereen wel die cup heeft gespeeld inmiddels..

:?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
RHE218 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:22:
[...]

in de nieuwe ranked heeft er niemand een score (allemaal 0) behalve ikzelf.. Je zou toch verwachten dat er meer scores zouden staan aangezien iedereen wel die cup heeft gespeeld inmiddels..

Die scores worden pas geupdate als de betreffende persoon weer de game opent. Tot die tijd staat iedereen op 0.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• texelonia
[...]

De anderen in jouw ranking zijn waarschijnlijk nog niet online geweest, dan blijft het op 0 staan. Pas als ze de Mario Kart Tour hebben geopend, wordt de nieuwe ranking geladen en krijg je hun score te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
texelonia schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:54:
[...]

De anderen in jouw ranking zijn waarschijnlijk nog niet online geweest, dan blijft het op 0 staan. Pas als ze de Mario Kart Tour hebben geopend, wordt de nieuwe ranking geladen en krijg je hun score te zien.
demo31051987 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:53:
[...]

Die scores worden pas geupdate als de betreffende persoon weer de game opent. Tot die tijd staat iedereen op 0.
Ah, ja best logisch eigenlijk.. inmiddels ook al iets lager geranked ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Ben ook 1e geworden :) Had 10k aan punten voorsprong.

@pjot1 Dat is echt enorm balen!!!

Ik twijfel over het doen van een 10 pull van de luigi classic pipe. ik heb 71 rubies, dus dat is maar goed voor 1x een 10 pull. Daarnaast zijn de spotlights niet (echt) nodig voor deze ranked. Tegelijkertijd kan ik nog wel wat high ends gebruiken (Pauline, en altijd alle gliders) ;)

Ik sta nu 10k achter. Nr. 1 heeft 44k. Ik vermoed dat ik deze ranked wel weer naar de 50k kan. Ik heb lvl 4 Peachette en lvl 4 Luigi als drivers. Mijn mushmellow is nu inmiddels level 5 wat goed is voor de 1e track.

Fingers crossed voor 1 super glider ticket en 1 super kart ticket.

Voor welke track zouden jullie de kart upgraden? De blue 7 voor de RMX, of de poltergust voor Luigis Mansion? Beiden kunnen van lvl 2 naar 3 gaan. Ik denk dat ik eerder de blue 7 zou upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
*O* *O* *O* Lekker bezig geweest iedereen! oOo

Ja, dat was zeker ff balen. :X De hele week was ik volgas bezig om m'n scores op te krikken, dus 36 puntjes is dan niet zomaar gedaan. En van 5 tot 6 uur 's ochtends heb ik ook niet een vol uur om te spelen. Er moet af en toe ook gewerkt worden. O-)

Voor deze cup hoop ik op veel meer punten, heb alles nog maar 1x gespeeld en ondertussen heb ik Luigi ook naar lvl 4 gepimpt. Sta momenteel 7e dus er moet wel wat veranderen. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:12:

Voelt ook echt goed om het geld nu binnen te houden.

Lekker dat je eerste bent gebleven in de vorige ranking! Hoeveel rubys/ coins kreeg je erbij?

Met de nieuwe ranking sta ik nu eerste met een minimale voorsprong van 90 punten op de nummer twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

Volgens mij is dat gewoon een bug. Paar weken geleden ben ik zelfs een tour 1e geeindigd waarvan alleen de top3 punten had en de rest was op 0 gebleven. Dat er één of 2 geen punten hebben omdat ze niet gespeeld hebben zou nog mogelijk zijn. Maar dat er bijna niémand heeft gespeeld in die tour kan gewoon niet.

Het zou mij niet eens verbazen als Vrienden de enige echte mensen zijn en de hele ranking is gebaseerd op dezelfde bots als waar je tegen raced.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 05-03-2020 06:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
Update 2.0 is inmiddels uitgebracht. Daar is wel iets met betrekking tot het ranked overzicht aangepast.

Gisteren nog wat buizen leeg gehaald. Met 15 buizen 1x swooper en 1x bumble v gekregen. Ik lijk bijna alleen maar swoopers te krijgen voor high end gliders :?

Inmiddels sta ik 1e met 1000 punten voorsprong. In totaal 47.7k nu. 50k moet haalbaar zijn lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
Dennisdn schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 06:34:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een bug. Paar weken geleden ben ik zelfs een tour 1e geeindigd waarvan alleen de top3 punten had en de rest was op 0 gebleven. Dat er één of 2 geen punten hebben omdat ze niet gespeeld hebben zou nog mogelijk zijn. Maar dat er bijna niémand heeft gespeeld in die tour kan gewoon niet.

Het zou mij niet eens verbazen als Vrienden de enige echte mensen zijn en de hele ranking is gebaseerd op dezelfde bots als waar je tegen raced.
Inmiddels gedropt naar de 5de plek (tier 32) en er zijn nog maar 3 mensen zonder scores, dus ik geloof wel dat de check-in theory hier van toepassing was..
Ik geloof daarnaast ook wel dat je nog steeds heel veel bots tegenkomt onderweg, maar soms zie ik ook gedrag op de weg (of een originele username) waardoor ik denk te weten dat het een real life persoontje is maar of ik die ooit in mn ranked cup heb staan, weet ik niet... anyway.. klaar met de uitdagingen voor deze week, nu rondjes rijden is om te proberen mijn ranked score nog iets omhoog te krijgen en de rubies van de 2.4 challenges te completen hoewel ik daar echt nog wel een stukje heb te gaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
RHE218 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:12:
[...]

Inmiddels gedropt naar de 5de plek (tier 32) en er zijn nog maar 3 mensen zonder scores, dus ik geloof wel dat de check-in theory hier van toepassing was..
Ik geloof daarnaast ook wel dat je nog steeds heel veel bots tegenkomt onderweg, maar soms zie ik ook gedrag op de weg (of een originele username) waardoor ik denk te weten dat het een real life persoontje is maar of ik die ooit in mn ranked cup heb staan, weet ik niet... anyway.. klaar met de uitdagingen voor deze week, nu rondjes rijden is om te proberen mijn ranked score nog iets omhoog te krijgen en de rubies van de 2.4 challenges te completen hoewel ik daar echt nog wel een stukje heb te gaan...
Dat het allemaal bots zijn is simpel te zien. Als je een spel wegdrukt omdat er een telefoontje ofzo binnenkomt, heeft iedereen gewacht tot het telefoontje is afgelopen, al duurt het 10 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Dennisdn schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:15:
[...]

Dat is het allemaal bots zijn is simpel te zien. Als je een spel wegdrukt omdat er een telefoontje ofzo binnenkomt, heeft iedereen gewacht tot het telefoontje is afgelopen, al duurt het 10 minuten.
Dat zei ik laatst ook inderdaad. Je speelt elke wedstrijd gewoon tegen bots... Heb ook nog nooit een tegenstander een frenzy zien hebben bijvoorbeeld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Raikkonen_WC schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Dat zei ik laatst ook inderdaad. Je speelt elke wedstrijd gewoon tegen bots... Heb ook nog nooit een tegenstander een frenzy zien hebben bijvoorbeeld....
Daarom kijk ik uit naar de multiplayer.
Toen hij het even deed begin januari zag je meteen dat er heel anders en veel spannender geracet werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
MetalSonic schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:
[...]

Voelt ook echt goed om het geld nu binnen te houden.

Lekker dat je eerste bent gebleven in de vorige ranking! Hoeveel rubys/ coins kreeg je erbij?

Met de nieuwe ranking sta ik nu eerste met een minimale voorsprong van 90 punten op de nummer twee.
Ik kreeg 35 ruby’s. In totaal nu 172 ruby’s, dus eigenlijk jeuken m’n handen om een paar keer de pijp te doen, haha! Maar blijf erbij dat het deze tour niet heel veel toevoegt voor mij, dus bewaar ze voor de volgende tour.
Ik was geklommen tot 2e en inmiddels weer 5e, dus ik moet nog even aan de bak. Geen heel groot verschil in punten gelukkig, dus hopelijk gaat het lukken.
Wordt wel moeilijker nu qua tiers omhoog enzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Raikkonen_WC schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Ik zie wel eens tegenstanders met frenzy’s hoor. Zie ik iemand rijden met een cirkel van mega mushrooms er omheen bijvoorbeeld. Maar frenzy kan ook gewoon bij bots lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Planeetje schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:09:
Voor welke track zouden jullie de kart upgraden? De blue 7 voor de RMX, of de poltergust voor Luigis Mansion? Beiden kunnen van lvl 2 naar 3 gaan. Ik denk dat ik eerder de blue 7 zou upgraden.
Tussen die twee zou ik denk ik ook de blue 7 kiezen, omdat die bij meer tracks een top item is.
Welke is het geworden? En heeft het geholpen bij je score?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:08:
[...]

Ik kreeg 35 ruby’s. In totaal nu 172 ruby’s, dus eigenlijk jeuken m’n handen om een paar keer de pijp te doen, haha! Maar blijf erbij dat het deze tour niet heel veel toevoegt voor mij, dus bewaar ze voor de volgende tour.
Ik was geklommen tot 2e en inmiddels weer 5e, dus ik moet nog even aan de bak. Geen heel groot verschil in punten gelukkig, dus hopelijk gaat het lukken.
Wordt wel moeilijker nu qua tiers omhoog enzo...
Ik zou ook sparen. ALs ik kijk naar wat er nu aan spotlight items zit dan kan je die niet voor heel veel tracks gebruiken. Volgens mij zijn ze tier 3 bij drie of 4 tracks. Verder kan je met items die als 't goed is al hebt ook een frenzy krijgen (aanname natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
Heeft iedereen de update al geinstalleerd? Voor degenen die wel gespeeld hebben maar dat nog niet gedaan hebben: goede kans dat je na updaten weer exp kan krijgen (ik in ieder geval wel). Het schijnt ook zo te zijn dat je geen exp meer kan verpesten door een maxed driver/kart/glider te gebruiken.

Verder is het nog steeds 450 punten totaal, maar nu kan je ze zelf verdelen (ipv 150/150/150).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Poeksel schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:37:
Heeft iedereen de update al geinstalleerd? Voor degenen die wel gespeeld hebben maar dat nog niet gedaan hebben: goede kans dat je na updaten weer exp kan krijgen (ik in ieder geval wel). Het schijnt ook zo te zijn dat je geen exp meer kan verpesten door een maxed driver/kart/glider te gebruiken.

Verder is het nog steeds 450 punten totaal, maar nu kan je ze zelf verdelen (ipv 150/150/150).
Over welke 450 punten heb je het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
De EXP die je driver, kart en glider na een race krijgen, daar zit een max aan per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Maar hoe kun je ze zelf verdelen dan? Dat heb ik nog niet gezien... Of doet hij dat automatisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Misschien dat als je een driver die nog niet aan de max zit en een kart en glider die wel aan de max zitten, alle punten dan naar de driver gaan, ipv dat die punten dan verloren gaan?
Dat zou ik wel tot vinden, want dat vond ik altijd wel zonde.

Maar al mijn huidige drivers, karts en gliders zitten al aan de max. Dus momenteel heb ik er niks aan (luxeprobleem :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Opvallend dat we vandaag al te horen kregen wat de volgende tour is! Hiervoor kregen we die update altijd op de zaterdag :o

Deze tour is best pittig. Ik sta nu eerste maar ik sta slechts 200 punten voor op de nummer 2. De nummer 3 t/m 5 zitten op minder dan 2.000 punten van mijn score dus ik houd er rekening mee dat ik zomaar 5de of 6de kan eindigen en een plekje terug ga. Wat ik op zich geen probleem vind.

Nog een epic win vanochtend bij de pulls. Ik dacht ik doe één pull van x1. En dat is een Gold glider _O_ ben nu nog maar één trede verwijderd van level 5 =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:49:
Opvallend dat we vandaag al te horen kregen wat de volgende tour is! Hiervoor kregen we die update altijd op de zaterdag :o

Deze tour is best pittig. Ik sta nu eerste maar ik sta slechts 200 punten voor op de nummer 2. De nummer 3 t/m 5 zitten op minder dan 2.000 punten van mijn score dus ik houd er rekening mee dat ik zomaar 5de of 6de kan eindigen en een plekje terug ga. Wat ik op zich geen probleem vind.

Nog een epic win vanochtend bij de pulls. Ik dacht ik doe één pull van x1. En dat is een Gold glider _O_ ben nu nog maar één trede verwijderd van level 5 =)
Gold Glider: Sweet!

Deze tour is inderdaad lastig. Heb zelf ook het idee dat de bots in het RMX level erg aggressief staan ingesteld. Niettemin heb ik zojuist mijn totaalscore naar de 50.3k gebracht. Ik sta nu 3.6k los van nummer 2.

@texelonia Ik ben uiteindelijk toch maar voor de poltergust gegaan. Was een keuze van waar ik de meeste (bonus) punten kan scoren. En met de aggressieve bots op RMX leek me dat toch de betere keus. Ondanks dat het qua top tracks duidelijk de blue seven had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Planeetje schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:53:
[...]

Gold Glider: Sweet!

Deze tour is inderdaad lastig. Heb zelf ook het idee dat de bots in het RMX level erg aggressief staan ingesteld. Niettemin heb ik zojuist mijn totaalscore naar de 50.3k gebracht. Ik sta nu 3.6k los van nummer 2.

@texelonia Ik ben uiteindelijk toch maar voor de poltergust gegaan. Was een keuze van waar ik de meeste (bonus) punten kan scoren. En met de aggressieve bots op RMX leek me dat toch de betere keus. Ondanks dat het qua top tracks duidelijk de blue seven had moeten zijn.
Ik heb ook de beleving dat de cpu sterker en vooral ook irritanter is geworden. Ik lees dit ook op Reddit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• texelonia
Nou, sinds de update vind ik het ook een stuk lastiger geworden! Stuk moeilijker om überhaupt 1e te worden, laat staan meer punten te krijgen.
Ik sta nu 3e, hoop dat het nog lukt iets te verbeteren, maar heb er een hard hoofd in. Of toch nog wat level tickets gebruiken?

En wat vinden jullie van de preview volgende tour? Baby Rosalina tour, en London keert weer terug.
Ik vind die baby characters altijd maar matig. En beetje saai dat we weer London krijgen eigenlijk. Bij Valentine tour dacht ik nog, ja handig, ik heb nog wel wat drivers/karts/gliders van de Paris tour. Maar dan passen ze de tracks dusdanig aan dat je daar niet altijd wat aan hebt. Ben heel benieuwd hoe dat nu zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Bij mij doet de app raar. Lange laadtijden. Als ik 1e ben wordt mijn exp % eerst verlaagd en daarna komen te procentjes langzaam aan weer terug. Ben nog niet super enthousiast over de aanpassingen.

De volgende tour lijkt me meh. Baby rosalina.... Ben meer benieuwd naar de gold pass rewards :) Ik hoop wel dat ze de balans f2p ten opzichte van paywall een beetje goed hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik hoop op het volgende:
1) toevoegen challenge card 1-6 en 2-6!
2) max tier verhoogt naar 50
3) level cap naar 120? Of 150..
4) weer 50 items in de pipe

*droomt verder* ;)

Edit: volgende tour lijkt mij ook matig. Ik vind de londen tracks niet zo leuk.

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 08-03-2020 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __REMCO__
MetalSonic schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:59:
Ik hoop op het volgende:
1) toevoegen challenge card 1-6 en 2-6!
2) max tier verhoogt naar 50
3) level cap naar 120? Of 150..
4) weer 50 items in de pipe

*droomt verder* ;)

Edit: volgende tour lijkt mij ook matig. Ik vind de londen tracks niet zo leuk.
1 en 4 idd. De rest kom ik voorlopig nog niet aan :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic dat zou weer een mooi lijstje zijn! Ik teken ervoor! ;)

Wat mij eigenlijk stoort sinds de update is dat je geen coins meer krijgt voor een behaalde ster. Zo wordt het coins sparen een stuk trager.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poeksel
pjot1 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:30:
@MetalSonic dat zou weer een mooi lijstje zijn! Ik teken ervoor! ;)

Wat mij eigenlijk stoort sinds de update is dat je geen coins meer krijgt voor een behaalde ster. Zo wordt het coins sparen een stuk trager.... :(
Die krijg je wel, maar zonder melding ervan. Ik probeer elke dag zo'n 400 coins met racen te verdienen, dus ik let erg op met hoeveel coins ik begin en wat er door andere bonussen bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
Pffff, eindelijk op het RMX level een full combo gereden, krijg ik slechts 250 punten meer dan mijn vorige score. :-( Ik ben klaar met dat level. Alleen nog maar even de procentjes oppakken voor mijn player lvl.

1 speler had me ingehaald qua score, maar inmiddels sta ik weer 1e met 51.9k. Slechts 750 punten los. Deze gast had 19k+ op luigis mansion (met pauline, dus lucky 7 frenzies waarschijnlijk) _/-\o_ , dus daar valt nog wat voor mij te halen denk ik ;) Ik heb daar slechts 17.6k, maar ik heb geen Pauline :+

[ Voor 9% gewijzigd door Planeetje op 08-03-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Zijn frenzy’s ook afgeschaft sinds de update ofzo? Krijg ze nog maar amper. Irritant en frustrerend. Heb al wat level tickets gebruikt en ben zelfs al aan het overwegen om toch die pijp af te schieten (geen top kart en top glider bij RMX track, maar ook zó weinig kans dat ik de goede items trek).

Ik sta nu 4e en dan zou ik 1 tier naar beneden gaan. Grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
texelonia schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:49:
Zijn frenzy’s ook afgeschaft sinds de update ofzo? Krijg ze nog maar amper. Irritant en frustrerend. Heb al wat level tickets gebruikt en ben zelfs al aan het overwegen om toch die pijp af te schieten (geen top kart en top glider bij RMX track, maar ook zó weinig kans dat ik de goede items trek).

Ik heb juist het idee dat het andersom is! Ik krijg nou veel vaker frenzy's dan voorheen _/-\o_

Ook met mindere drivers (toad op level 2 bijvoorbeeld) heb ik er regelmatig 2 per race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist de gratis 14 dagen gold pass geactiveerd. Maar ik snap nu wel waarom mensen die betalen zoveel sneller levelen met items. Je krijgt er gewoon een sloot aan rubies en coins bij! En dan heb ik het nog niet over de items en level tickets.

Als je fanatiek speelt kan ik me voorstellen dat 5,49 euro per maand niet veel geld is. Ik begin zelf ook al te twijfelen om het gewoon aan te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• texelonia
Argh!!! Ik heb eindelijk eens 3!!! frenzy’s word ik vlak voor de finish geraakt door zo’n blauwe bom, haalt iedereen me in en word ik 7e!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
texelonia schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:49:

Soms heb je (meerdere) van die races dat je inderdaad geen frenzy's krijgt. Vergeet niet dat de kans op een frenzy nog steeds maar enkele procenten is. Zelfs met een level 4 of hoger driver.

Ik heb af en toe ook meerdere races achterelkaar geen frenzy en dan daarna ineens 2 of 3 frenzy's in één race!. Als ik voor een run ga voor mijn ranking en bij de eerste twee keer dat ik een item kan krijgen er geen één krijg dan doe ik al quit en restart. Ik heb het ook vaak genoeg gehad dat ik met Metal Mario (lvl 6) en dan nog een coin glider lvl 3 (toen) geen enkele coin frenzy kreeg en dat ik ook dacht van "wtf is de frenzy skill kapot/ op? 8)7 "

Je zit nu al zo dicht bij de volgende tour ik zou de rubys voor daar bewaren. Wellicht moet je daar een nieuwe spotlight hebben voor de level 3 slot. Dan wil je niet dat je geen kans hebt om die te krijgen omdat je rubys op zijn :9
Muse schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:16:
Ik heb zojuist de gratis 14 dagen gold pass geactiveerd. Maar ik snap nu wel waarom mensen die betalen zoveel sneller levelen met items. Je krijgt er gewoon een sloot aan rubies en coins bij! En dan heb ik het nog niet over de items en level tickets.

Als je fanatiek speelt kan ik me voorstellen dat 5,49 euro per maand niet veel geld is. Ik begin zelf ook al te twijfelen om het gewoon aan te laten staan.
Tja wat je mist als je geen gold hebt is vooral ook die level tickets. Als je geen gold hebt dan heb je volgens mij nooit dat je een gouden of een high end ticket krijgt en dan blijven de levels altijd laag van juist de belangrijke items.......

Maar zelfs met een Gold abbo kom je na een tijdje tegen een pay to win wall, waar ik al genoeg over heb verteld *scrol maar terug* :+

[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 09-03-2020 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Planeetje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:19:
Pffff, eindelijk op het RMX level een full combo gereden, krijg ik slechts 250 punten meer dan mijn vorige score. :-( Ik ben klaar met dat level. Alleen nog maar even de procentjes oppakken voor mijn player lvl.

1 speler had me ingehaald qua score, maar inmiddels sta ik weer 1e met 51.9k. Slechts 750 punten los. Deze gast had 19k+ op luigis mansion (met pauline, dus lucky 7 frenzies waarschijnlijk) _/-\o_ , dus daar valt nog wat voor mij te halen denk ik ;) Ik heb daar slechts 17.6k, maar ik heb geen Pauline :+
Ik heb ook 19k op Luigi met Lv3 Luigi ;-)

2 Coin frenzys en 1 gewone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:17:
[...]

Ik heb ook 19k op Luigi met Lv3 Luigi ;-)

2 Coin frenzys en 1 gewone
Oeh, vanavond die track maar weer eens oppakken dan. Heb een level 4 Luigi, level 3 Poltergust en een level 3 Waluigi glider. Ik heb nog 2 super tickets op de plank liggen, maar heb er 3 nodig om de glider naar level 4 te brengen. Ik heb inmiddels de hoop opgegeven op een super glider skill ticket. Sinds de update geen skill ticket meer in de coin shop gezien, enkel EXP tickets en item box tickets. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Planeetje schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:44:
[...]

Oeh, vanavond die track maar weer eens oppakken dan. Heb een level 4 Luigi, level 3 Poltergust en een level 3 Waluigi glider. Ik heb nog 2 super tickets op de plank liggen, maar heb er 3 nodig om de glider naar level 4 te brengen. Ik heb inmiddels de hoop opgegeven op een super glider skill ticket. Sinds de update geen skill ticket meer in de coin shop gezien, enkel EXP tickets en item tickets. :F
Wel met een Lv5 High End Glider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Planeetje
wimpie007 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:45:
[...]

Wel met een Lv5 High End Glider
Goed bezig!

Vanavond maar eens kijken of ik er nog wat punten uit kan halen. Nummer 2 heeft me inmiddels weer met 500 punten ingehaald. :'(

Edit:
Eergisteren enorm getwijfeld om de badwagon uit de shop te kopen. Ik heb hem uiteindelijk niet gekocht en mijn coins bewaard. Vanochtend stond warempel de gold glider in mijn coinshop :*) Met wat coin rush tickets ben ik weer dichterbij het volgende skill level 4 gekomen >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Planeetje op 10-03-2020 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Muse schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:16:Als je fanatiek speelt kan ik me voorstellen dat 5,49 euro per maand niet veel geld is. Ik begin zelf ook al te twijfelen om het gewoon aan te laten staan.
Je kan 3 tot 4 tours doen met 1 maand Gold Pass. Ik heb vandaag de Gold Pass aangezet, en kreeg daarmee alle gifts van de afgelopen tour. De komende twee tours heb ik gewoon de Gold pass, en de tour daarna de eerste twee dagen. Met een aantal quick tickets en star tickets kan je dan in twee dagen weer alle gifts krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Nog een “ paar uur” spannond :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeetje
MetalSonic schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:26:
Nog een “ paar uur” spannond :-)
Ik ga deze tour waarschijnlijk 2e worden. Ik krijg er geen 500 punten meer uit met mijn load out.

Ik hoop dat ze met de overgang naar de baby rosalina cup (morgenochtend) de 30 rubies geven m.b.t. de retweet actie, en daarnaast nog eens 5 rubies voor het openen van de tour. Ik hoop dat ze niet cheep ass gaan doen door die 5 rubies te laten vervallen omdat we al 30 rubies gaan krijgen. Oh ja, en een nieuwe badge (8 bit mario badge).
Pagina: 1 ... 9 ... 161 Laatste