Ik ben benieuwd waar we op uitkomen. Leuk om ook eens in iemands rijtje voor te komen. Zou dat betekenen dat ik hoger aangeschreven wordt door het systeem? Ik zou peanuts moeten zijn voor jou toch. Ik ben iig blij dat ik jou niet in mijn lijst heb staan. Hoewel, ff checkenMrOleo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:24:
Een paar tours geleden had @Planeetje mij in de ranked, deze week zijn de rollen omgedraaid.
[Afbeelding]
Dat kan nog spannend worden, vooralsnog ben ik zwakker op track 1 en iets sterker op 2 en 3. Hou je niet in hoor, planeetje!
Voor wie het gemist heeft.
Het woensdag avond toernooi is zometeen om 20.00!
Iedereen is welkom. Tijd voor tactiek ipv combos en vooral veel fun. Veel plezier alvast
Iedereen is welkom. Tijd voor tactiek ipv combos en vooral veel fun. Veel plezier alvast
Eerste potje multiplayer even meegepakt. Goed georganiseerd @MetalSonic en gefeliciteerd! Tegen zoveel frenzy-luck kon ik niet op. In 12 races welgeteld 0 frenzies. Ook knap
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Oops, mededeling van 2000 gemist haha. Toch nog 2-3 potjes mee kunnen doenMetalSonic schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:31:
Voor wie het gemist heeft.
[Afbeelding]
Wat, niet één frenzy? Dat meen je niet, hahahaVozze schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:37:
Eerste potje multiplayer even meegepakt. Goed georganiseerd @MetalSonic en gefeliciteerd! Tegen zoveel frenzy-luck kon ik niet op. In 12 races welgeteld 0 frenzies. Ook knap
Je was on fire Metal! Gefeliciteerd!MetalSonic schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:09:
Bedankt iedereen voor het meedoen en felicitaties voor de winnaars (hihi) deze avond had ik vleugels. Een avond om (virtueel) in te lijsten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb me weer erg vermaakt! Thanks @MetalSonic voor het organiseren weer.
Zie wel dat Planeetje bij de tweede run "van de lijst is gevallen", waarschijnlijk omdat hij de laatste race niet meedeed, maar die zat steeds erg dicht bij mij in de buurt. Scheelde echt maar een paar punten.
Ik ben tevreden met mijn eigen prestaties. Aardig stabiel.
Tot de volgende keer!
Zie wel dat Planeetje bij de tweede run "van de lijst is gevallen", waarschijnlijk omdat hij de laatste race niet meedeed, maar die zat steeds erg dicht bij mij in de buurt. Scheelde echt maar een paar punten.
Tot de volgende keer!
Ik vond het leuk om weer een keer mee te doen, hoewel ik wel betere multiplayer avonden heb gehad 
Wegens een paar hele drukke weken stond MKT (en hier meelezen/-posten) op een laag pitje. Nu weer wat in rustiger vaarwater, dus hopelijk kan ik nu weer als vanouds meedoen!
Wegens een paar hele drukke weken stond MKT (en hier meelezen/-posten) op een laag pitje. Nu weer wat in rustiger vaarwater, dus hopelijk kan ik nu weer als vanouds meedoen!
Nope. Welgeteld 1 lightning, maar volgens mij had @MetalSonic toen net een giant mushroomRegeneration schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:16:
[...]
Wat, niet één frenzy? Dat meen je niet, hahaha
Maar weer mooie potjes!
Haha klopt, heb sowieso deze avond een paar keer met veel geluk bliksem kunnen tanken. Ook een race hele tijd bijna laatste en dan een lekkere frenzy en toch nog tweede.Vozze schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:39:
[...]
Nope. Welgeteld 1 lightning, maar volgens mij had @MetalSonic toen net een giant mushroom
Maar weer mooie potjes!
Denk dat het vandaag wel hielp dat ik een roostervrije dag had( werkte niet) had hier en daar ook net wat meer scherpte.
Een sessie nauwelijks of zelfs 0 frenzys heb ik ook wel eens gehad. Dat is uiteraard zuur.
Ach tot de volgende keer iedereen, dan hebben jullie ruimte voor revanche.
Ach tot de volgende keer iedereen, dan hebben jullie ruimte voor revanche.
[ Voor 43% gewijzigd door MetalSonic op 15-12-2021 21:51 ]
Bij mij was het eerder andersom: lag ik eerste of tweede en dan bam bam bam tig keer omver geknald en werd ik toch weer laatste 
Ik had ook een keer dat ik 8e was en iemand bliksem deed, maar ik dacht dat alleen effect heeft op de drivers voor degene die bliksem gebruikt?
Behalve bij teams uiteraard, maar daar was nu geen sprake van.
Ik had ook een keer dat ik 8e was en iemand bliksem deed, maar ik dacht dat alleen effect heeft op de drivers voor degene die bliksem gebruikt?
@Vozze gefeliciteerd! Super prestatie zeg!
Thanks! Je wist het eerder dan ik
Wel in de laatste ronde nog ingehaald door Vettel, maar dat maakt niet uit
@bennieeee : ik laat ze staan, maar ik heb al best veel items op level 7. Wanneer je dat niet hebt en een item is nuttig in ranked, zou ik ze kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vozze op 16-12-2021 08:30 ]
Indrukwekkend hoor, geniet van je prestatieVozze schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:24:
[...]
[Afbeelding]![]()
@bennieeee : ik laat ze staan.
(en toen ik het bericht van @Tootoo dacht ik nog kort dat hij zich vergiste in de naam en ook reageerde op de multiplayer sessie van gisteren
Hahaha, maar die was minstens zo indrukwekkend!
Ja was inderdaad erg close. Ik moest helaas aan het einde stoppen ivm wat dingen die ik thuis moest doen. Ik kwam ook laat omdat ik weinig tijd had, maar qas leuk om een paar races mee te doen. En meteen ook al mijn multiplayer challenges binnengetikt.win win.Regeneration schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:20:
Heb me weer erg vermaakt! Thanks @MetalSonic voor het organiseren weer.
Tot de volgende keer!
Ah vandaar, jij hebt ook nog wat lekkere rondjes geredenPlaneetje schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:38:
[...]
Ja was inderdaad erg close. Ik moest helaas aan het einde stoppen ivm wat dingen die ik thuis moest doen. Ik kwam ook laat omdat ik weinig tijd had, maar qas leuk om een paar races mee te doen. En meteen ook al mijn multiplayer challenges binnengetikt.win win.
@MetalSonic ook voor jou: mooie multiplayer prestatie! Ook dat is zeker niet een makkelijke prestatie geweest!
@Vozze ik keek toevallig op de all cup ranking online
Dankjewel!Tootoo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:46:
@MetalSonic ook voor jou: mooie multiplayer prestatie! Ook dat is zeker niet een makkelijke prestatie geweest!![]()
Ik hoop dat jij e volgende keer weer bij bent, straks bij het laatste multiplayer toernooi van 2021
Ik ga mijn best doen! Grootste probleem is vaak dat ik kinderen naar bed aan het brengen ben, waardoor ik vaak niet op tijd ben. Vandaar dat ik het vaak leuk vindt om bij anderen aan te haken als ik ze online zie spelenMetalSonic schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:51:
[...]
Dankjewel!![]()
Ik hoop dat jij e volgende keer weer bij bent, straks bij het laatste multiplayer toernooi van 2021
@Vozze super man!
Ik kom niet eens in de buurt hiervan, maar kan wel genieten van de mooie prestaties van anderen hier!
Chapeau!
Ik kom niet eens in de buurt hiervan, maar kan wel genieten van de mooie prestaties van anderen hier!
Chapeau!
Kansloze missie deze week. Blijft lonken nog een keer een 10pull te doen. Vooral vanwege het feit dat ik zowel Pinguin Toad als Toadette mis en ze beide kan gebruiken als T3 driver.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 16-12-2021 09:52 ]
Met pijn in mijn hart besloten om helaas wel aan pijp 1 te trekken. Ik zat te rekenen en ik kon nog maximaal 15k muntjes krijgen buiten de dagelijkse 600 en coin aplenty events. Daarmee zou ik in de DS maar weinig meer kunnen kopen. Wetende dat volgende week driver tickets te verdienen zijn toch maar besloten om los te gaan. 1x10 Pijp 1: goud.... ster.... TOADettte: ruk, de verkeerde.... Toadette kwam pas bij pull 7x10 
Vooruit, ik heb wel een voorraad muntjes weer en daar ging het me ook om
Enige is dat ik veel liever Santa Bowser die upgrade had gegeven ipv zon troep figuur. De drivers die uitgebracht worden tijdens een city tour zijn vaak geen hoogvliegers.
Vooruit, ik heb wel een voorraad muntjes weer en daar ging het me ook om
Ik moest even zoeken maar hier is hij. Ik heb net bericht gekregen dat mijn Switch is afgegeven aan het distributie center dus ik heb er binnenkort ook één. Niet voor mario kart maar wel voor straks Mario Odissey en Fire Emblem Three houses, twee single player gamers waar ik al heel lang naar uit kijk om te spelenpjot1 schreef op maandag 29 november 2021 @ 05:17:
Zucht! Juist als er mooie vooruitzichten zijn qua pipes en juist rubies nodig heb, word je deze tour volledig ingemaakt wordt het een zwaar gevecht om weer de top 10 te halen....Hopelijk brengt de volgende tour een hoop rubies met zich mee!
offtopic:
Mocht het nu niks worden, dan heeft * pjot1 nog een Nintendo Switch met Mariokart om naar uit te kijken deze week. In de trailer zag Mariokart er vrijwel hetzelfde uit als MKT. Ben benieuwd!
Troost je, het kon erger, ik had Santa pas bij één van de allerlaatste pulls ;-)..Tootoo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:29:
Met pijn in mijn hart besloten om helaas wel aan pijp 1 te trekken. Ik zat te rekenen en ik kon nog maximaal 15k muntjes krijgen buiten de dagelijkse 600 en coin aplenty events. Daarmee zou ik in de DS maar weinig meer kunnen kopen. Wetende dat volgende week driver tickets te verdienen zijn toch maar besloten om los te gaan. 1x10 Pijp 1: goud.... ster.... TOADettte: ruk, de verkeerde.... Toadette kwam pas bij pull 7x10
Vooruit, ik heb wel een voorraad muntjes weer en daar ging het me ook omEnige is dat ik veel liever Santa Bowser die upgrade had gegeven ipv zon troep figuur. De drivers die uitgebracht worden tijdens een city tour zijn vaak geen hoogvliegers.
En je hebt inderdaad zoals je zelf al zegt weer lekker veel coins. En wellicht nog wat super items of andere HE kunnen levelen?
Waarom wilde je btw voor Toadette gaan? is dat puur coverage of vind je het een heel leuk item?
Tja als ik geen rekening zou houden met coverage of welk item daadwerkelijk op dat moment tier 3 is dan zou ik sowieso Rosalina naar zes brengen. Coinbox driver die vaak is terug gekomen bij ranked races.Sleehond schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
2 driver HE tickets gekocht in de store… BAM!!
Heb er dus nu 8…. In welke driver investeren??
Heb dus nu 4 drivers level 6 die naar max kunnen.
Maar ik zou niet zomaar levelen, upgrade wat echt in een ranked cup het verschil maakt. En als je het zo bekijkt ga je deze week weinig hebben aan Rosalina, alhoewel ze volgens mij volgende week al kiesbaar is
@Sleehond zou ze liefst in een coinbox steken. Echter zoals @MetalSonic ook zegt zou ik ze pas inzetten mocht het nodig zijn voor je ranked. Rosalina voor komende week is leuk + je krijgt er 2 banen bij. Maar als je dik eerste staat of bij voorbaat kansloos bent is het wat zonde.
Heb zelf bijvoorbeeld net Toadette gekregen maar ga volgende week pas beslissen of ze wel tickets waard is.
Heb zelf bijvoorbeeld net Toadette gekregen maar ga volgende week pas beslissen of ze wel tickets waard is.
[ Voor 16% gewijzigd door bennieeee op 16-12-2021 12:38 ]
Dat is baas boven baas ja! Maar hey, dan heb je wel 1 van de beste coinbox drivers van het moment! Daar zijn het de rubies wel voor waardMetalSonic schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:17:
[...]
Troost je, het kon erger, ik had Santa pas bij één van de allerlaatste pulls ;-)..
En je hebt inderdaad zoals je zelf al zegt weer lekker veel coins. En wellicht nog wat super items of andere HE kunnen levelen?
Waarom wilde je btw voor Toadette gaan? is dat puur coverage of vind je het een heel leuk item?
Ik ben voor Toadette puur vanwege de coverage gegaan inderdaad. Die kan ik volgende week precies inzetten op VC 2R/T, de plek waar ik nu geen tier 3 driver had. En nu heb ik voor VC 2T enkel peach explorer, maar die is ook slechts level 2 zonder uncaps. Daarom voor nu maar 2 driver tickets + 1 uncap ticket uitgegeven. Want laten we eerlijk zijn: nee ik vind het geen leuk item
Het wordt ook nog maar afwachten hoe de ranked gaat worden, want er zijn er ook bij mij bij die DK SNES, fire rosalina en PT toadette op level 7 dubbel uncapped hebben. Of Daisy Holliday een tripple uncapped hebben. Kan zomaar wel een kansloze missie worden
Ahhhhh ja , in jouw schoenen was ik er dan ook wel voor gegaan. En dan zie je volgende week inderdaad wel of het nog toegevoegde waarde heeft om Toadette bijvoorbeeld level 3 of 4 te maken.Tootoo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:51:
[...]
Dat is baas boven baas ja! Maar hey, dan heb je wel 1 van de beste coinbox drivers van het moment! Daar zijn het de rubies wel voor waard![]()
Ik ben voor Toadette puur vanwege de coverage gegaan inderdaad. Die kan ik volgende week precies inzetten op VC 2R/T, de plek waar ik nu geen tier 3 driver had. En nu heb ik voor VC 2T enkel peach explorer, maar die is ook slechts level 2 zonder uncaps. Daarom voor nu maar 2 driver tickets + 1 uncap ticket uitgegeven. Want laten we eerlijk zijn: nee ik vind het geen leuk itemVoordeel was ook dat ik penguin toad kreeg, die zou daarmee met 1 ticket naar level 5 kunnen.
Het wordt ook nog maar afwachten hoe de ranked gaat worden, want er zijn er ook bij mij bij die DK SNES, fire rosalina en PT toadette op level 7 dubbel uncapped hebben. Of Daisy Holliday een tripple uncapped hebben. Kan zomaar wel een kansloze missie worden
Ik heb wel wat drivers op die track, maar het zijn echt drie "losers" naast elkaar
@MetalSonic oei lastige... Zit er nog een driver bij die als die level 3 (of 6, maar dan moet je er wel veel tickets aan uit geven) wordt je nog voordeel kan halen qua coverage? Dat zou de belangrijkste reden kunnen zijn.
Verder, kijkend naar:
- item: de hamer vind ik zelf het minst erg van de 3.
- hoe nieuw de drivers zijn: vampire waluigi. De kans dat die nog nieuwe tracks krijgt is nog aanwezig.
Maar verder zou ik ze inderdaad het liefste in de loser hoek laten staan
Overigens heb ik toadette 2 tickets gegeven tot level 3
Voor level 4 ga ik zoiets alleen doen als ik dinsdag merk dat ik een kleine achterstand heb. Volgende week kan ik ook nog de wild black eindelijk naar level 7 tillen, dan heb ik op track 2 een lekkere load out met level 7 + tripple uncapped over alle 3 de items (zij het een super glider).
Verder, kijkend naar:
- item: de hamer vind ik zelf het minst erg van de 3.
- hoe nieuw de drivers zijn: vampire waluigi. De kans dat die nog nieuwe tracks krijgt is nog aanwezig.
Maar verder zou ik ze inderdaad het liefste in de loser hoek laten staan
Overigens heb ik toadette 2 tickets gegeven tot level 3
Ha, ik dacht vooruit ik waag ook 45 rubies aan 1 10 pull. Toadette heeft een slechte skill, maar volgende week geen tier 3 driver op track 3 en mocht ik geluk hebben dan kan ik beter haar upgraden en ook deze week op baan 1 gebruiken ipv 2 drivers up te graden, voor beide weken 1.
Bij het 2e pijpje van de 10 pull verschijnt een ster en... het is Toadette.
(Verder 9 normals maar dat maakt niet uit)
Bij het 2e pijpje van de 10 pull verschijnt een ster en... het is Toadette.
(Verder 9 normals maar dat maakt niet uit)
erutangiS
Rosalina, pgp en cat peach, maar pas als je ze nodig hebt in de ranked, zou ik zeggen.Sleehond schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:04:
2 driver HE tickets gekocht in de store… BAM!!
Heb er dus nu 8…. In welke driver investeren??
Heb dus nu 4 drivers level 6 die naar max kunnen.
erutangiS
Netjes gefeliciteerd, mooi resultaat. Die sneaky vettel drukte hem er voor de finishlijn nog net even voor he..Vozze schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:24:
[...]
[Afbeelding]![]()
@bennieeee : ik laat ze staan, maar ik heb al best veel items op level 7. Wanneer je dat niet hebt en een item is nuttig in ranked, zou ik ze kopen.
erutangiS
Leuke tour voor flink wat tickets.
@MetalSonic builder toadette staat op nummer twee in studfits lijst, maar of je er wat aan hebt met je eigen collectie d/k/g?
:strip_exif()/f/image/tMePTRVVPqLPkr228cYCKWP7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil ook even pronken met tickets, want heb ze de laatste periode niet nodig gehad vanwege of een makkelijke of een kansloze ranked week
En er komt nog een driver ticket aan via de tour gifts! Nu een goed moment uitkiezen om ze uit te geven.
@MetalSonic builder toadette staat op nummer twee in studfits lijst, maar of je er wat aan hebt met je eigen collectie d/k/g?
:strip_exif()/f/image/tMePTRVVPqLPkr228cYCKWP7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil ook even pronken met tickets, want heb ze de laatste periode niet nodig gehad vanwege of een makkelijke of een kansloze ranked week
Ik begrijp die eerste lijst niet zo goed? lijkt net alsof blck birdo beter is dan bijvoorbeeld die 2 coinbox drivers, ik zal 'm wel verkeer lezen.... Tja als ik tickets spend dan gaat het denk ik naar halloween peach maar ik moet nog kijkenCache schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:46:
Leuke tour voor flink wat tickets.
[Afbeelding]
Ik wil ook even pronken met tickets, want heb ze de laatste periode niet nodig gehad vanwege of een makkelijke of een kansloze ranked weekEn er komt nog een driver ticket aan via de tour gifts! Nu een goed moment uitkiezen om ze uit te geven.
[Afbeelding]
Kun je misschien nog voorspellingen doen voor welke nieuwe characters we in MKT krijgen. Ik hoor mijn zoontje in elk geval regelmatig zeggen bij een nieuwe driver dat die outfit ook in Mario Odissey is!MetalSonic schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:11:
[...]
Ik moest even zoeken maar hier is hij. Ik heb net bericht gekregen dat mijn Switch is afgegeven aan het distributie center dus ik heb er binnenkort ook één. Niet voor mario kart maar wel voor straks Mario Odissey en Fire Emblem Three houses, twee single player gamers waar ik al heel lang naar uit kijk om te spelen
aha dus er wordt ook meegenomen hoe vaak iemand mee deed als ranked race. Nu kan ik 'm al beter plaatsen. Nu snap ik ook waarom Explorer peach erin staat, die is ook echt heel vaak de te kiezen driver geweest. Ik heb die pas 1,5 maand geleden kunnen krijgen. Beetje mosterd na de maaltijd mja
edit: en die Toadette staat lekker hoog, ik denk dat ik die ga levelen ipv halloween peach bedankt voor de info @Cache
Mooi hoor! Maar had je echt geen K of G ticket meer liggen? Zo zonde om met een lvl1 te racen en je de bonus point boost laat liggen...bennieeee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:55:
Hij is nog niet vaak gelukt maar nu wel. 3* coin Frenzy[Afbeelding]
Ik race de komende weken alleen nog maar het noodzakelijke bij elkaar. De meeste tijd gaat nu even in de kerstpuzzel van de AIVD
Zojuist eigenlijk alle ranked tracks aangepakt van zowel de huidige week en de volgende week.
Ik ben tevreden. Heb nu op elke track een double coin kunnen neerzetten. Sta deze week met 2k op de eerste plek en volgende week denk ik dat ik een score die een mooie basis is voor top 4/5
Ik weet niet wat het is, maar ik ben eigenlijk Vancouver moe, of het is meer dat ik deze tour even een stapje terug wil doen. Heb in elk geval geen zin deze week om op elke track te jagen voor de triple coin...
Zullen meerdere dagen bij zitten dat ik het houd bij de "verplichtingen" , muntjes uitdelen en muntjes verzamelen en prima
Edit: wellicht vergelijkbaar met @BBBrt
Ik ben tevreden. Heb nu op elke track een double coin kunnen neerzetten. Sta deze week met 2k op de eerste plek en volgende week denk ik dat ik een score die een mooie basis is voor top 4/5
Ik weet niet wat het is, maar ik ben eigenlijk Vancouver moe, of het is meer dat ik deze tour even een stapje terug wil doen. Heb in elk geval geen zin deze week om op elke track te jagen voor de triple coin...
Zullen meerdere dagen bij zitten dat ik het houd bij de "verplichtingen" , muntjes uitdelen en muntjes verzamelen en prima
Edit: wellicht vergelijkbaar met @BBBrt
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 16-12-2021 20:47 ]
Ja hoor heb genoeg tickets liggen maar verwacht redelijk kansloos te zijn deze tour voor bovenste plekken. Dus vandaar niks ingezet.BBBrt schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:49:
[...]
Mooi hoor! Maar had je echt geen K of G ticket meer liggen? Zo zonde om met een lvl1 te racen en je de bonus point boost laat liggen...
Ik race de komende weken alleen nog maar het noodzakelijke bij elkaar. De meeste tijd gaat nu even in de kerstpuzzel van de AIVD
Alweer twee tickets in mijn shop, dat is de afgelopen dagen al zo alleen heb ik geen muntjes meer. Gelukkig had ik gisteren maar alle star tickets ingezet, dus hopelijk kan ik nog net die 12k aantikken om de driver ticket te kopen. En anders hopelijk de glider ticket.
Wel een gouden tcp in de vorm van penguin luigi. Dat past bij het thema deze tour.
Wel een gouden tcp in de vorm van penguin luigi. Dat past bij het thema deze tour.
Voor mn gevoel al 2 weken geen HE ticket meer gehad.. ze moeten toch ergens heen...Cache schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 07:31:
Alweer twee tickets in mijn shop, dat is de afgelopen dagen al zo alleen heb ik geen muntjes meer. Gelukkig had ik gisteren maar alle star tickets ingezet, dus hopelijk kan ik nog net die 12k aantikken om de driver ticket te kopen. En anders hopelijk de glider ticket.![]()
Misschien weer een oude discussie laten opwaaien....
Hebben jullie HE tickets in de Tiershop? Vorige tour 2 HE glider tickets in de ds en die laatste was nadat ik een glider uit de Tiershop had gehaald. Nu een kart en glider in ts voor teveel muntjes....
Hebben jullie HE tickets in de Tiershop? Vorige tour 2 HE glider tickets in de ds en die laatste was nadat ik een glider uit de Tiershop had gehaald. Nu een kart en glider in ts voor teveel muntjes....
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Heel erg offtopic maar heel veel plezier ermee! Het blijft een mooi systeem!MetalSonic schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:11:
[...]
Ik moest even zoeken maar hier is hij. Ik heb net bericht gekregen dat mijn Switch is afgegeven aan het distributie center dus ik heb er binnenkort ook één. Niet voor mario kart maar wel voor straks Mario Odissey en Fire Emblem Three houses, twee single player gamers waar ik al heel lang naar uit kijk om te spelen
Zelf ben ik ook een steeds grotere Mario fan aan het worden. Momenteel heb ik alleen nog Mariokart op de Switch maar ben wel benieuwd naar je ervaringen! Zou je die willen delen? Maar dan wel [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 of via PM.
toen de ticket in de aanbieding kwam had ik 115,000 (Amerikaans gebruik komma) dus ja er mogen nog wel wat tickets in de shop komen de volgende dagen.
De vorige tour had ik tickets in de Tiershop, maar ook meerdere in de Daily Shoppjot1 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:13:
Misschien weer een oude discussie laten opwaaien....
Ik denk ook dat er geen directe relatie is.Eärendil schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:22:
[...]
De vorige tour had ik tickets in de Tiershop, maar ook meerdere in de Daily Shop
Soms is mijn tiershop leeg qua he tickets en verschijnen er ook geen he tickets in de ds. Soms heb ik tier tickets te koop staan (zoals deze week) maar komt er toch een he ticket in de shop.....
Die heb ik vorige tour ook op basis van deze lijst geupgrade. Nu al op 2 tours mijn voordeel uit kunnen halen. Die tickets waren het me zeker waard.MetalSonic schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:37:
edit: en die Toadette staat lekker hoog, ik denk dat ik die ga levelen ipv halloween peach bedankt voor de info @Cache
Net op track 1 de super run gehad. Nsc, mushroom, tripple banana en coin frenzy. 45k is binnen. Baan 1 is ook klaar nu. Ik sta nu royaal voor. Track 3 laat ikaar even voor wat het is. Lange tijd geleden dat ik er zo riant voor stond
Ik twijfel nog of ik de toad pijp ga pullen. Ik heb maar 1 spotlight en beide drivers voegen weer iets toe. Maar ik heb maar 6 10 pulls. Dat weerhoudt me.
[ Voor 11% gewijzigd door Planeetje op 17-12-2021 15:41 ]
drie he driver tickets, das jackpot, en dan zijn die coin tickets wel handig ineensPlaneetje schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:36:
Na lange tijd ook weer een aantal tickets inijn shop. Nog maar even wat coin rush doen om ze binnen te harken.
[Afbeelding]
Ja, ik had er 21, nu nog 5. Maar ik heb nu wel weer 14 HE driver tickets op zak. Super fijn inderdaad voor ranked volgende week. Mijn rosalina swimwear is nog maar level 5 en kan op zijn minst de 3 tickets van vandaag gebruiken.MetalSonic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:52:
[...]
drie he driver tickets, das jackpot, en dan zijn die coin tickets wel handig ineens
Iemand nog een tip om de Fantastic Combo Expert challenge te halen?
Ik ben daar nooit zo mee bezig, maar zag dat ik er nog ruim1500 moest in 24 dagen.
Het is alleen echt saai en tegennatuurlijk om steeds bij een combo van 9 de combo af te breken. Hebben jullie dat niet?
Ik ben daar nooit zo mee bezig, maar zag dat ik er nog ruim1500 moest in 24 dagen.
Het is alleen echt saai en tegennatuurlijk om steeds bij een combo van 9 de combo af te breken. Hebben jullie dat niet?
Bastard
Haha oei zwaar herkenbaar!! Het is ook gewoon mega tegenstrijdig. Moet er zelf ook nog een kleine 1000. Heb er weinig zin in dit keer ook al is het wel lekker coins scoren!Duvel_33 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:58:
Moet ook nog 19 winsten online en ook die staat me tegen dit keer.
Mezelf wel weer op kunnen werken naar plek 4! Top 3 is niet mogelijk meer. Maar top 5 zou leuk zijn deze week ook al moet er dan nog wel wat bij.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 18-12-2021 11:29 ]
Hoera, drie HE drivertickets in mijn shop!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7EzlgV8rrU10BO8VGfWQ2Wd6.jpg?f=user_large)
O wacht
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7EzlgV8rrU10BO8VGfWQ2Wd6.jpg?f=user_large)
O wacht
Waarschijnlijk ben ik te verslaafd...Duvel_33 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:58:
Niet echt een tip, want je weet het zelf ook wel natuurlijk: veel racen en af en toe bewust je combo loslaten. Of even uurtje hersendood vanilla lake op 200 cc knallenDuvel_33 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:58:
Ik turbo boost waarschijnlijk zo veel (en race ook veel idd) dat ik deze expert challenge midden vorige tour al klaar had. De 2800 crashes veroorzaken was de 1e die ik afgewerkt had. Multiplayer 1e worden is een beetje geluk hebben met de groep. Ik race vaak op zaterdagochtend en dan lukt het me regelmatig met plek 1 aan de haal te gaan met de nodige aanpassingen voor multiplayer.
Na gisteren 3 HE driver tickets te hebben gehad ziet mijn shop er nu zo uit:
:strip_exif()/f/image/ehggULKk1KoaKtuZxGxP2w8z.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan ze alleen niet kopen....
:strip_exif()/f/image/ehggULKk1KoaKtuZxGxP2w8z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Planeetje op 18-12-2021 12:35 ]
Die 30 keer eerste worden challenge is inderdaad een stuk makkelijker als je je moment goed kiest. Op de momenten dat je in teams wordt verdeeld is het al makkelijker, maar helemaal omdat je dan soms in races komt met slechts 3 spelers. Dan is de kans gewoon een stuk groterPlaneetje schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:33:
Ik turbo boost waarschijnlijk zo veel (en race ook veel idd) dat ik deze expert challenge midden vorige tour al klaar had. De 2800 crashes veroorzaken was de 1e die ik afgewerkt had. Multiplayer 1e worden is een beetje geluk hebben met de groep. Ik race vaak op zaterdagochtend en dan lukt het me regelmatig met plek 1 aan de haal te gaan met de nodige aanpassingen voor multiplayer.
[Afbeelding]
Ja maar….. ijdele hoop.BBBrt schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:43:
[...]
Niet echt een tip, want je weet het zelf ook wel natuurlijk: veel racen en af en toe bewust je combo loslaten. Of even uurtje hersendood vanilla lake op 200 cc knallen
Bastard
Lekker bezig, kom op hé, ga de strijd aan voor plek éénpjot1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:34:
Eindelijk weer een beetje een spannende ranking hier!
[Afbeelding]
Dit is wel nadat ik 16 HE tickets er tegenaan heb gegooid. Ik denk dat ik overal nog wel ruimte heb.
Als het moet kan ik nog wat upgraden maar voor nu,MetalSonic schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:54:
[...]
Lekker bezig, kom op hé, ga de strijd aan voor plek één![]()
![]()
![]()
![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/SL0j7n2cEEC27n1xseUkl7Uf.png?f=user_large)
* pjot1 begint weer fanatiek te worden!
Gaat iemand de blauwe kart pipe pullen? Enige nieuwe voor mij is de spotlight en de cact x. Dus ik weet het niet. Eigenlijk gebruik ik alle non spotlight karts bijna nooit. Dus voor mij is het bijna niet de moeite waard.
Voor mij persoonlijk geldt ook dat ik hem over sla. Er zit niets bij wat ik wil en vooral: ik heb bijna geen rubies meerPlaneetje schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:21:
Gaat iemand de blauwe kart pipe pullen? Enige nieuwe voor mij is de spotlight en de cact x. Dus ik weet het niet. Eigenlijk gebruik ik alle non spotlight karts bijna nooit. Dus voor mij is het bijna niet de moeite waard.
De DS is me bij elkaar nog wel goed gezind: deze cup 4 HE tickets, waarvan 3 driver en 1 kart. En nog een kart ticket uit de tiershop. Einde van de dag zal ik ook plaats kunnen nemen binnen team blut
Ik skip deze special pipe. Doorsparen zolang er geen noodzakelijke top tier moet worden gepulled
3 karts heb ik lvl 1 250, 1 is lvl 5 maar die komt niet vaak in de ranked en een nieuwe kart die niks toevoegt in de ranked deze tour: Ik sla over en bewaar de rubies voor leuke pipes bij de new year tour.
erutangiS
Ik kom met 1 star te kort voor de tour gifts, de paarse +1 had ik goed kunnen gebruiken
Weer lid van team blut. Ik had wederom een HE driver ticket. Met de laatste tourgifts en mijn laatse coin rush tickets heb ik die kunnen binnenhalen. Nu heb ik geen muntjes meer en ook geen enkele coin rush tickets. Goed gebruik van kunnen maken.
Geen star tickets meer? Of nog een multiplayer challenge ofzo?DukeBox schreef op zondag 19 december 2021 @ 12:07:
Ik kom met 1 star te kort voor de tour gifts, de paarse +1 had ik goed kunnen gebruiken
Nee precies 1 ticket te kort (14 van de 15). Alle challenges heb ik ook al gedaan.BBBrt schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:36:
Geen star tickets meer? Of nog een multiplayer challenge ofzo?
Ook vandaag weer een he driver ticket kunnen kopen (gisteren ook).. dus de balans is weer in orde 
Deze poule is mij te zwaar, zag dat ik vanochtend weer naar zes was gezakt terwijl ik gisteren juist nog ff lekker had gescoord op track 1. Helaas...... Achja de vorige ranked poule was relatief makkelijk. Zo kan het gaan
Deze poule is mij te zwaar, zag dat ik vanochtend weer naar zes was gezakt terwijl ik gisteren juist nog ff lekker had gescoord op track 1. Helaas...... Achja de vorige ranked poule was relatief makkelijk. Zo kan het gaan
@MetalSonic zonde van de zware poule.... Voor wat het waard is: in mijn poule had je op dit moment derde gestaan. De scores zijn dus geenzins verkeerd! 
Het heeft hier wat moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik wel het maximale er uit weten te persen:
- track 1: NSC + tripple frenzy (2x coin, 1x banaan)
- track 2: NSC + tripple coin frenzy
- track 3: NSC + double coin frenzy
Ik heb wel meer dan me lief is moeten investeren in penguin toadette, het is dat ze bruikbaar is bij de volgende ranked. Ik heb nu in ieder geval een voorsprong van 5k op de nummer 2 en 9.4k op de nummer 3. Hopelijk kan ik de resterende tickets voor volgende week bewaren...
Het heeft hier wat moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik wel het maximale er uit weten te persen:
Ik heb wel meer dan me lief is moeten investeren in penguin toadette, het is dat ze bruikbaar is bij de volgende ranked. Ik heb nu in ieder geval een voorsprong van 5k op de nummer 2 en 9.4k op de nummer 3. Hopelijk kan ik de resterende tickets voor volgende week bewaren...
Mooie scores. En nu sta je eerste?Tootoo schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:17:
@MetalSonic zonde van de zware poule.... Voor wat het waard is: in mijn poule had je op dit moment derde gestaan. De scores zijn dus geenzins verkeerd!
Woehoe!
:fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large)
Hmz... Swooper...
:fill(white):strip_exif()/f/image/9R9eYG0famoehEzuI49SgSIz.png?f=user_large)
Misschien toch wel lekker...
:fill(white):strip_exif()/f/image/3KHWCibw7g7sQ7raVqus59f1.png?f=user_large)
Ranking wordt btw wel spannend!
:fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/9R9eYG0famoehEzuI49SgSIz.png?f=user_large)
Misschien toch wel lekker...
:fill(white):strip_exif()/f/image/3KHWCibw7g7sQ7raVqus59f1.png?f=user_large)
Lekker weekje, is je van harte gegund. Geniet ervanpjot1 schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:47:
Woehoe!![]()
[Afbeelding]
Hmz... Swooper...
[Afbeelding]
Misschien toch wel lekker...![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks! Ik juich alleen nog niet want ik zag net dat ik ook nog een sleeper in de lijst heb staan....MetalSonic schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:40:
[...]
Lekker weekje, is je van harte gegund. Geniet ervan
Ondertussen gezakt naar plek 7 betekent dat ik het nieuwe item helaas ga missen mja het is wat het is. 
iedereen die er vandaag nog voor gaat (top 3 of top 6 plek) veel succes
iedereen die er vandaag nog voor gaat (top 3 of top 6 plek) veel succes
[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 21-12-2021 08:16 ]
Met kop en schouders op 1, dus ik geloof het wel. Die Toad krijg ik wel.
Alleen nu al daaaaagen geen enkele HE, maar wel 40k te besteden.. het brandt!!!
Ik ga helaas weer terug naar tier 59. 7e plaats en zie niet echt verbeter punten meer. Nouja niks aan te doen. Straks mezelf maar weer even blut maken want weer een HE ticket.
Zo, ik sta momenteel 10de, in tier 43, gisteren nog 7de. Ik had al het idee dat er weinig te halen viel deze week, maar nu helemaal, wilde en wil nu zeker dan ook niks investeren. Lekker tickets op zak houden voor volgende week. Kan mij niet meer herinneren dat ik zo laag heb gestaan en de week is nog niet voorbij uiteraard. Hoop plek 10 wel vast te kunnen houden omdat deze nog wat meer rewards oplevert. Maar is fine, een tier droppen en hopelijk kan ik komende week dan wel in de top 3 eindigen om zo Light-blue Toad te krijgen.
Edit:
Ok wtf, dacht dat ik track 2 al best goed had gedaan met 2 frenzies (met slechts Dry Bowser op level 4) dus kan waarschijnlijk niet veel beter. Doe ik net 2 runs, bij elkaar de track 6K verbetert! Zeker die 2de run was erg goed met ook 2 frenzies (banaan en green shell, volgens mij) maar ook verrassend genoeg een non-stop combo! Sta nu 2de.
Heb niet veel tijd gehad voor ranked, maar heb duidelijk de verkeerde tracks zitten spelen, haha
Ok wtf, dacht dat ik track 2 al best goed had gedaan met 2 frenzies (met slechts Dry Bowser op level 4) dus kan waarschijnlijk niet veel beter. Doe ik net 2 runs, bij elkaar de track 6K verbetert! Zeker die 2de run was erg goed met ook 2 frenzies (banaan en green shell, volgens mij) maar ook verrassend genoeg een non-stop combo! Sta nu 2de.
met hoeveel ben je geklommen? niet meer 10de maar 5de ofzo?Regeneration schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:53:
Edit:
Ok wtf, dacht dat ik track 2 al best goed had gedaan met 2 frenzies (met slechts Dry Bowser op level 4) dus kan waarschijnlijk niet veel beter. Doe ik net 2 runs, bij elkaar de track 6K verbetert! Zeker die 2de run was erg goed met ook 2 frenzies (banaan en green shell, volgens mij) maar ook verrassend genoeg een non-stop combo! Sta nu 2de.Heb niet veel tijd gehad voor ranked, maar heb duidelijk de verkeerde tracks zitten spelen, haha
Volgens mij staat hij 2e.
Een 6k verbetering zonder een coin frenzy, daar zit zo te horen nog meer in.
Een 6k verbetering zonder een coin frenzy, daar zit zo te horen nog meer in.
Saai weekje hier, de ranked is niet spannend, ook Planeetje wint mijn ranked met gemak. Ik heb zelfs alle tracks voor top 1000 acr al gegrind, wat ik normaal pas in week 2 doe. Ach ja makkelijk rubies verdienen voor new years pipes.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KbpyJhNROkYj2n0YiHVNkow5.jpg?f=user_large)
Hopelijk wordt het volgende week spannender, maar svp niet te veel tegenstand, ik mis de coinbox driver op track 2... Is het al volgende week woensdag?
Nee? Dan komende week maar wat multiplayer wins voor de expert challenge grinden...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KbpyJhNROkYj2n0YiHVNkow5.jpg?f=user_large)
Hopelijk wordt het volgende week spannender, maar svp niet te veel tegenstand, ik mis de coinbox driver op track 2... Is het al volgende week woensdag?
Nee? Dan komende week maar wat multiplayer wins voor de expert challenge grinden...
erutangiS
Even geduld! Ze komen vanzelf weer. 2,5 week niks en nu in 2 dagen 3 tickets rijker dus 40k kan ook weer hard gaan!BBBrt schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:23:
Met kop en schouders op 1, dus ik geloof het wel. Die Toad krijg ik wel.
Lekker bezig!Regeneration schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:53:
Edit:
Ok wtf, dacht dat ik track 2 al best goed had gedaan met 2 frenzies (met slechts Dry Bowser op level 4) dus kan waarschijnlijk niet veel beter. Doe ik net 2 runs, bij elkaar de track 6K verbetert! Zeker die 2de run was erg goed met ook 2 frenzies (banaan en green shell, volgens mij) maar ook verrassend genoeg een non-stop combo! Sta nu 2de.Heb niet veel tijd gehad voor ranked, maar heb duidelijk de verkeerde tracks zitten spelen, haha
Wist je ook dat in track 2 een 'extra' itembox zit? Namelijk hier,
:fill(white):strip_exif()/f/image/uC846psjuVetPyMw9QJ8uUTd.png?f=user_large)
Met coinfrenzies zit er waarschijnlijk nog meer in maar ik denk dat het je wel goed zit!
Het viel me op dat je al dik 1200k alle cup had gehaald en daarmee Vozze al dik voorbij ging! Met dit tempo ga je de top1000 zeker halen, als je die al niet gehaald hebt.MrOleo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:02:
Saai weekje hier, de ranked is niet spannend, ook Planeetje wint mijn ranked met gemak. Ik heb zelfs alle tracks voor top 1000 acr al gegrind, wat ik normaal pas in week 2 doe. Ach ja makkelijk rubies verdienen voor new years pipes.![]()
[Afbeelding]
Hopelijk wordt het volgende week spannender, maar svp niet te veel tegenstand, ik mis de coinbox driver op track 2... Is het al volgende week woensdag?![]()
/f/image/2i5QgKmhRmuZfimyxN4FMMBu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QIXrvIBLXvD55PvSR8oSPXQs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/upSsvAubDDt1f5pGeVWyaw47.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8EHRAU6owwq17eYV7s43golO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TWSV17qVHv722Tu72llQcOCK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KYlGKZTNeKANEq40aHaFnx3s.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZZcvIck0NhunBgCbw6JfIKKK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/xbwQtTzXqealmII8URguuZS1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ewW3TaxJdqVFtO8oYSnYKWMD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8QlY780BLMrWJgMZG246VTnw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/s8r39rpVzTjYCkTWsaMjiCdx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZB4ogovdk27QO17bUmyFHwli.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ItxEqFGqA3SDxJr5v1cTUe7T.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/o3ZvMeQoYZCyjFfwPIoeudCx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DebNjuKP49sUtP6geLnRle08.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yn6ZG6og0ZjyAXoDnp8iRfcY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2bqX99lLCoZCENS61mX6G9Zb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JVwDLFoAuiAGMEmW8C7N6l4b.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3GgMk3OsmmgVIzSrOzes9ztq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HyZjYuATDcyxlnJuspKBsrRF.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Uevn6fgHRRZLJERP4bMlBOcr.png?f=user_large)
/f/image/qvv99wJfcxtIB7a3ltxrJoeh.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/LDYNkXXnQNOBXDmAHsawnUoy.png?f=fotoalbum_tile)