Klopt al een leuke run gehad met boombox op pgp! Helaas daarna geen coin frenzyTootoo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:47:
@MetalSonic persoonlijk heb ik nog weinig aan de volgende ranked gedaan, maar je hebt zeker gelijk: pc toad is een aardig goed alternatief. De kans dat ik Santa bowser op level 6 krijg is nihil deze ronde. Dus dan wordt het nabit of pt lakitu level 6 dubbel uncap vs pc toad maximaal. Met op zijn minst pgp als goede kanshebber om deel te nemen. Jij hebt al wel wat succes gehad ermee dus?
1e en daarnaast twee gratis HE items: een sleigh rider en een sunset cloud balloons! Had stiekem hoop op holidaisy, maar helaas.
Deze ranked zal lastig worden, zie zo snel al een top10 en top100 speler.
Iedereen proficiat met de behaalde resultaten!
Deze ranked zal lastig worden, zie zo snel al een top10 en top100 speler.
Iedereen proficiat met de behaalde resultaten!
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 08-12-2021 10:52 ]
Eerste gebleven! Eens zien of er nog verdekte toppers in mijn ranked zitten, zag zo op het eerste gezicht niks zitten…
1e geworden. met mijn laatste rubies nog een keer een 10 pull in de hoop Kamek te trekken, maar helaas
Wel Jolly Bells glider uit de gratis pijp getrokken dus mag niet klagen
Wel Jolly Bells glider uit de gratis pijp getrokken dus mag niet klagen
6e geworden wat ik ook prima vind. Weinig tijd gehad en zat ook simpelweg niet veel meer in helaas.
Weer van tier 51 naar 50…
Sta nu weer 6e voorlopig en mis op track 3 zowel een driver als kart op tier 3 dus ik verwacht weinig van deze week helaas….
Weer van tier 51 naar 50…
Sta nu weer 6e voorlopig en mis op track 3 zowel een driver als kart op tier 3 dus ik verwacht weinig van deze week helaas….
Hier zoals verwacht tweede plek, toch mooi resultaat met 2 top 100 spelers.
Ik ben gelijk beloond met dit keer een top100 en top10 speler, dus we gaan weer voor plek 2, maar hoger dan 3 zal het niet worden, kijkend naar de items van beide tegenstanders.
Ik ben gelijk beloond met dit keer een top100 en top10 speler, dus we gaan weer voor plek 2, maar hoger dan 3 zal het niet worden, kijkend naar de items van beide tegenstanders.
erutangiS
Eerste geworden met een comfortabele voorsprong. Level 51! Ook nu sta ik er redelijk comfortabel voor, maar een groot deel van mijn tegenstanders moet nog wat neerzetten.
Santa Bowser is meteen nuttig
Santa Bowser is meteen nuttig
Sleeper had me weer ingehaald waardoor ik voor de zoveelste keer 3e geworden ben.
Ah das zuurPlaneetje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:28:
Sleeper had me weer ingehaald waardoor ik voor de zoveelste keer 3e geworden ben.
Ben 3de geworden, tevreden, want 1 en 2 waren te ver weg. Verschil met vierde was ook redelijk groot, dus zat een beetje in niemandsland. Tier omhoog dus naar 44, voor het eerst. 
Komende ranked wordt pittig, heb namelijk op track 3 geen top tier kart en heb vooral level 1 en 2 spull. We zullen zien.
Komende ranked wordt pittig, heb namelijk op track 3 geen top tier kart en heb vooral level 1 en 2 spull. We zullen zien.
Nette score hoor, verder nog frenzy's in die run? Wissel zelf een beetje tussen level 7 tripple uncapped Toad en level 6 dubbel uncapped Santa, tot nu toe met de kerstman meer geluk! Boomboxen op track 3 toch wat makkelijker met al die coinbox drivers, nu een dikke boombox frenzy + boomerang frenzy maar denk dat 40k+ wel moet lukken!
Ik begon met boombox daarna shield frenzy. Ik denk dat er voor mij ook nog meer uit drie te halen is.edzon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:55:
[...]
Nette score hoor, verder nog frenzy's in die run? Wissel zelf een beetje tussen level 7 tripple uncapped Toad en level 6 dubbel uncapped Santa, tot nu toe met de kerstman meer geluk! Boomboxen op track 3 toch wat makkelijker met al die coinbox drivers, nu een dikke boombox frenzy + boomerang frenzy maar denk dat 40k+ wel moet lukken!
[Afbeelding]
Jouw score mag er zijn!!
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 08-12-2021 22:18 ]
Mooie scores weer!
Hier wordt het sowieso (weer) niks... Geen T3 kart en glider in Vanilla Lake en geen T3 glider in Merry Mountain en nog 33k te gaan...
Zucht.... Nintendo wil echt dat ik geld ga uitgeven...
Wat trouwens even leuk multiplayer @edzon! Wilde je niet afschieten maar dat was af en toe niet helemaal gelukt...
Multiplayer challenges in ieder geval voltooid!
Hier wordt het sowieso (weer) niks... Geen T3 kart en glider in Vanilla Lake en geen T3 glider in Merry Mountain en nog 33k te gaan...
Wat trouwens even leuk multiplayer @edzon! Wilde je niet afschieten maar dat was af en toe niet helemaal gelukt...
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Laat ik meteen maar met een stevige statement komen. "Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat iedereen in je friendslist van tier 70 meer geld in dit spel gestopt heeft dan de maandelijkse abbo"....pjot1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 05:14:
Mooie scores weer!
Hier wordt het sowieso (weer) niks... Geen T3 kart en glider in Vanilla Lake en geen T3 glider in Merry Mountain en nog 33k te gaan...Zucht.... Nintendo wil echt dat ik geld ga uitgeven...
Wat trouwens even leuk multiplayer @edzon! Wilde je niet afschieten maar dat was af en toe niet helemaal gelukt...Multiplayer challenges in ieder geval voltooid!
En ik denk dat die voor zichzelf redeneren (ik doe het ook ) "het is een leuke hobby en die kost geld".. Een dagje naar een pretpark kost ook de nodige euro's.
Belangrijkste als je geld gaat uitgeven is dat je met jezelf goede afspraken maakt zodat je een gezonde (financiële) balans hebt. Weet wat je kan missen.
Wees eerlijk naar jezelf. Heb je eigenlijk andere bestedingsdoelen? Of spaar je het liever, houd die credit card dan ver weg ;-).. Ook zonder een euro uit te geven kan je natuurlijk dit spel doen. Je zal dan wat vaker gebruik moeten maken van tier 1 & 2 items maar je kan wel elke nieuwe tour checken en alles wat erbij komt kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 09-12-2021 08:24 ]
Ik weet wel zeker dat de hoger geplaatste spelers geld aan uit hebben gegeven. Zelf heb ik de Goldpass en elke 2 weken doe ik de Premium challenges, zo geef ik ongeveer €15,- in de maand uit aan MKT. Dit vind ik voor een (mobiele) game meer dan genoeg. Overige uitgaven zijn Black Yoshi, 2020- en 2021 gilder.MetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:22:
[...]
Laat ik meteen maar met een stevige statement komen. "Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat iedereen in je friendslist van tier 70 meer geld in dit spel gestopt heeft dan de maandelijkse abbo"....
En ik denk dat die voor zichzelf redeneren (ik doe het ook ) "het is een leuke hobby en die kost geld".. Een dagje naar een pretpark kost ook de nodige euro's.
Belangrijkste als je geld gaat uitgeven is dat je met jezelf goede afspraken maakt zodat je een gezonde (financiële) balans hebt. Weet wat je kan missen.
Wees eerlijk naar jezelf. Heb je eigenlijk andere bestedingsdoelen? Of spaar je het liever, houd die credit card dan ver weg ;-).. Ook zonder een euro uit te geven kan je natuurlijk dit spel doen. Je zal dan wat vaker gebruik moeten maken van tier 1 & 2 items maar je kan wel elke nieuwe tour checken en alles wat erbij komt kijken.
Ik snap dat je soms met tier 2 of zelfs tier 1 items moet racen maar het zou een stuk leuker zijn als de tegenstanders 'gelijkwaardig' zijn. Als ik in m'n ranking kijk heeft de nr1 alles T3 lvl5, 6 of 7. Daar kan je gewoon niet tegenop met T2 items, hoe goed of hoeveel geluk je ook hebt.
Doordat je in de ranking buiten de top 10 valt, kom je eigenlijk in een neerwaartse spiraal terecht want doordat je tickets mist kan je bepaalde items niet upgraden wat je soms wel zou willen. Kortom, het mes snijdt aan 2 kanten.
offtopic:
In het weekend de Switch maar aangooien. Zoals @MetalSonic en @BBBrt al aangaven, het is inderdaad heel gaaf gemaakt en zeer vermakelijk!
In het weekend de Switch maar aangooien. Zoals @MetalSonic en @BBBrt al aangaven, het is inderdaad heel gaaf gemaakt en zeer vermakelijk!
[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 09-12-2021 10:01 ]
Tja "zou leuker zijn als" maar dit is natuurlijk de commerciële motor. Als het geen must is om af en toe nieuwe items te kopen dan zou Nintendo veel minder verdienen. Zolang ze steeds met nieuwe content, updates etc blijven komen wil ik best wat uitgeven..pjot1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:59:
[...]
Ik weet wel zeker dat de hoger geplaatste spelers geld aan uit hebben gegeven. Zelf heb ik de Goldpass en elke 2 weken doe ik de Premium challenges, zo geef ik ongeveer €15,- in de maand uit aan MKT. Dit vind ik voor een (mobiele) game meer dan genoeg. Overige uitgaven zijn Black Yoshi, 2020- en 2021 gilder.
Ik snap dat je soms met tier 2 of zelfs tier 1 items moet racen maar het zou een stuk leuker zijn als de tegenstanders 'gelijkwaardig' zijn. Als ik in m'n ranking kijk heeft de nr1 alles T3 lvl5, 6 of 7. Daar kan je gewoon niet tegenop met T2 items, hoe goed of hoeveel geluk je ook hebt.
Doordat je in de ranking buiten de top 10 valt, kom je eigenlijk in een neerwaartse spiraal terecht want doordat je tickets mist kan je bepaalde items niet upgraden wat je soms wel zou willen. Kortom, het mes snijdt aan 2 kanten.
offtopic:
Toen dit spel een paar maanden oud was kon je nog enigszins mee doen als iemand die alleen een maandelijks abbo had. Toen kon je nog vaak als tier 3 item een normal item gebruiken of super item. Maar nu is bijna alles high end tier items. En op één van de drie tracks het liefst ook nog eens vol met relatief nieuwe items........
Als het je puur om de competitie gaat kan je die mario kart game op de Switch ook online spelen. Je hebt toegang tot alles en geen extra kosten dus zeker een goed alternatief
Ik denk dat je met alleen een gold/premium pass prima kan meedraaien in de hogere tiers zolang je accepteerd dat je af en toe kansloos bent. Natuurlijk moet je wel een beetje strategisch omgaan met je tickets en ruby's maar met een hoop geluk en skills kom je een heel eind. Heb zelf het afgelopen jaar geen enkel pack gekocht en vermaakt me prima in tier 69/70. Daarvoor wel een keer of 2 wat packs gehaald om een pijp leeg te trekken maar dat vind ik t niet waard dus probeer tegenwoordig mijn ruby's netjes te sparen en heb inmiddels wel geaccepteerd dat je soms weer terug naar 69 'moet'. Zonder gold/premium pass is het overigens wel echt een ander verhaal. Ben iets voor de 1e anniversary tour met een f2p account begonnen maar daar kom ik al een maand of 2 niet meer verder dan tier 54. Alsnog denk ik dat je daarmee een hele leuke gratis ervaring van Nintendo krijgt en die moet natuurlijk wel ergens van betaald worden. Voor een eerlijker competitiegevoel wijk ik graag uit naar multiplayer dus @pjot1 houd je vooral niet in!
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik allemaal nieuwe items gezien in de trailer van de pinguïn tour
Zijn hier trouwens meer met de 'slechte' eigenschap dat ze zich niet kunnen beheersen? Merk bij mezelf altijd op het moment dat ik wat rubies of tickets heb ik ze zo snel mogelijk wil inzetten. Heb nu ook weer 4He tickets liggen die ik het liefst allemaal in Kamek stop. Maar voor me ranking is het helemaal niet handig om te doen op dit moment
Guilty...bennieeee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:44:
Zijn hier trouwens meer met de 'slechte' eigenschap dat ze zich niet kunnen beheersen? Merk bij mezelf altijd op het moment dat ik wat rubies of tickets heb ik ze zo snel mogelijk wil inzetten. Heb nu ook weer 4He tickets liggen die ik het liefst allemaal in Kamek stop. Maar voor me ranking is het helemaal niet handig om te doen op dit moment
Hmm ja helaas. Al mn rubies zijn op. Hopelijk haal ik iets uit een single free pullbennieeee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 07:06:
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik allemaal nieuwe items gezien in de trailer van de pinguïn tour
Heel herkenbaar, vooral in het eerste half jaar vaak in deze valkuil gevallen. Dan “moest ik wel die ticket gebruiken”bennieeee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:44:
Ja, hier hetzelfde. Gelukkig heb ik me bij de coinbox pipe in kunnen houden. Ik heb gelukkig nog 180 rubies op mijn balans staan.bennieeee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:44:
Ja hier! Aan het begin van een tour kijk ik wel tactisch, maar gedurende een tour is het: alles wat ik heb, moet op!bennieeee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:44:
Ik vind het ook gewoon fijn dat als je op een ticket klikt, je de melding krijgt dat je hem niet kunt gebruiken. I.p.v. een eindeloos lange lijst met D/K/G waar je hem op kunt gebruiken...
Geldt meestal ook voor rubies. Voor Santa gespaard, maar vanaf nu zal ik nooit meer meer dan 90 rubies op zak gaan hebben, denk ik
5 x de 10 pijp (1e pijp van vorige week) gedaan in de hoop Santa Bowser te krijgen….
Nee hoor
!!!!
En nu blut in rubies. Gegokt en verloren
Nee hoor
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 11-12-2021 08:03 ]
oef das even tegenvaller dan, nouja duimen dat Santa nog eens terug komt als cadeautje ofzoSleehond schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 08:03:
5 x de 10 pijp (1e pijp van vorige week) gedaan in de hoop Santa Bowser te krijgen….
Nee hoor!!!!
Dat is echt k*t @Sleehond .. weet niet hoe je ranking gaat maar misschien kun je woensdag nog een paar rubies besteden aan die pijp?
Hier had ik vanmorgen genoeg rubies voor 3 losse pulls en haal er 2 HE uit
niet de meest fantastische maar Yoshi Reindeer en Sports Coupe gingen beide naar level 2.
Hier had ik vanmorgen genoeg rubies voor 3 losse pulls en haal er 2 HE uit
Al meer dan een week geleden dat ik een he driver ticket in de shop had ..... gelukkig sta ik nog eerste maar de coins jeuken, ik wil he tickets!!!!!!!!
@MetalSonic ze zijn verkeerd geleverd. Zijn bij mij gekomen: heb 2 glider en 1 driver ticket. En oja: ik heb 1.404 muntjes…
Ik weet ook niet waar ze vandaan zijn gekomen, maar ik blijk alsnog 2 top 100 spelers te hebben en nog één die scores neerzet boven die van Vozze. Gelukkig houdt 1 vd top 100 spelers zich nog gedeisd, maar dat wordt een 3e of 4e plek…
Ik weet ook niet waar ze vandaan zijn gekomen, maar ik blijk alsnog 2 top 100 spelers te hebben en nog één die scores neerzet boven die van Vozze. Gelukkig houdt 1 vd top 100 spelers zich nog gedeisd, maar dat wordt een 3e of 4e plek…
Nou fijn dat jij in elk geval weer wat tickets hebt kunnen binnen hengelenTootoo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:50:
@MetalSonic ze zijn verkeerd geleverd. Zijn bij mij gekomen: heb 2 glider en 1 driver ticket. En oja: ik heb 1.404 muntjes…
Wil je screenshots delen van je top 4 en de items van je concurrenten? ben wel benieuwd!
@MetalSonic maar geen muntjes om ze te kopen. Ook frustrerend hoor 
En de spelers. Mijn nr 3 gaat nog stijgen naar 1, vraag wordt wat nr 11 gaat doen.
En de spelers. Mijn nr 3 gaat nog stijgen naar 1, vraag wordt wat nr 11 gaat doen.
![]() | ![]() | ![]() |
@Tootoo
Die score van de nummer één van 55k, WOW, echt WTF wow hahah die vind ik indrukwekkend. Wat is daar gebeurd zeg? Triple coinbox en uit de coinboxen bijna alleen maar rode coins die allemaal goed vielen...... Maar ook die 31k is indrukwekkend op die korte track.
De nummer 11 heeft trollscores neergezet, wie houdt hij nou voor de gek? die heeft echt wel betere items dan daar...
Die score van de nummer één van 55k, WOW, echt WTF wow hahah die vind ik indrukwekkend. Wat is daar gebeurd zeg? Triple coinbox en uit de coinboxen bijna alleen maar rode coins die allemaal goed vielen...... Maar ook die 31k is indrukwekkend op die korte track.
De nummer 11 heeft trollscores neergezet, wie houdt hij nou voor de gek? die heeft echt wel betere items dan daar...
Misschien een hele schrale troost maar ik zit in precies hetzelfde schuitje. Blut in rubies, troep uit de pijp en dik 50k in coins en geen enkele HE ticket in de shop. Heb nog 3 driver en kart tickets op de plank liggen maar moet nog dik 7k omhoog voor de 14e plaats dus die blijven lekker liggen. Momenteel ben ik gewoon zwaar gedemotiveerd door m'n loodzware ranking.Sleehond schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 08:03:
Nee hoor!!!!
Hoe staat het dan bij jou?
Zowel de nummer 1 als 3 hebben krankzinnige scores neergezet ja. 36k op baan 1?!? Ook dat moet een tripple zijn op een super korte baan… 54/55k idem voor baan 2. En dan heeft de nummer 3 nog niks gedaan op baan 3MetalSonic schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:30:
@Tootoo
Dat zijn zeker indrukwekkende scores, @Tootoo. 36k moet inderdaad een triple zijn geweest. Daar heb ik net een 33k gehaald met een dubbele frenzy (coinbox en coin, geen losse boxen en geen NSC). Voor die 55k op track 2 heb je een paar goede lossen boxen nodig. En ook minimaal een dubbele coinbox frenzy. Zware tegenstanders hoor. Succes!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Hier hetzelfde, het staat echt droog in mijn shop. Ik heb 42k te spenderen!MetalSonic schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:31:
Al meer dan een week geleden dat ik een he driver ticket in de shop had ..... gelukkig sta ik nog eerste maar de coins jeuken, ik wil he tickets!!!!!!!!
Ik sta nog steeds 2e ook al is de voorsprong op nummer 6 nog maar 3k. Laat ze me maar gauw dik voorbij rijden! Want zo blijft het jeuken om tickets in te zetten.
Heb trouwens een glider ticket in me shop maar slechts 12.000 punten. Zouden jullie hem pakken of wachten op een driver ticket?
Heb trouwens een glider ticket in me shop maar slechts 12.000 punten. Zouden jullie hem pakken of wachten op een driver ticket?
[ Voor 29% gewijzigd door bennieeee op 12-12-2021 09:36 ]
Überhaupt tickets gehad deze tour? Heb vandaag de 1e! Een glider ticket!MetalSonic schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:16:
Weer geen he ticket in de shop. Kom op!
Wel nadat ik gisteren de Starchute uit de Tiershop heb gekocht. 52k brandde een beetje in m'n zak....
Dat hangt een beetje af van je huidige voorraad aan ticketsbennieeee schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:35:
Heb van alle HE 4 op dit moment.Eärendil schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:45:
[...]
Dat hangt een beetje af van je huidige voorraad aan tickets
Een he glider ticket. Verder niks.. mja we hebben nog twee dageb deze tour dat er kans is op ticketspjot1 schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:20:
[...]
Überhaupt tickets gehad deze tour? Heb vandaag de 1e! Een glider ticket!![]()
Wel nadat ik gisteren de Starchute uit de Tiershop heb gekocht. 52k brandde een beetje in m'n zak....
Wat nog in het vat zit verzuurt niet....MetalSonic schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:19:
[...]
Een he glider ticket. Verder niks.. mja we hebben nog twee dageb deze tour dat er kans is op tickets
Nouja zeg en ik weer 0 ticketsedzon schreef op maandag 13 december 2021 @ 00:33:
Nintendo weet het altijd mooi te timen
[Afbeelding]
Positief....
1) 10 rubies uit de TCP (dat is voor mij een dikke reward)
2) ik sta nog eerste in de ranking (klein wonder gezien ik al dagen geen score verbetering heb gehad)
Edit: muntjes uitgedeeld, muntjes verzameld.. Ik geloof het wel, vanavond misschien nog even Halo Wars 2 op de xbox series S
Edit: blijkbaar was die 43k run dé run, gisteren en vandaag al veel restarts gedaan maar het is heel lastig blijkbaar om een actieve coinbox cpu in een race te hebben en vervolgens ook nog een boomerang frenzy te pakken. Helaas pindakaas
1) 10 rubies uit de TCP (dat is voor mij een dikke reward)
2) ik sta nog eerste in de ranking (klein wonder gezien ik al dagen geen score verbetering heb gehad)
Edit: muntjes uitgedeeld, muntjes verzameld.. Ik geloof het wel, vanavond misschien nog even Halo Wars 2 op de xbox series S
Edit: blijkbaar was die 43k run dé run, gisteren en vandaag al veel restarts gedaan maar het is heel lastig blijkbaar om een actieve coinbox cpu in een race te hebben en vervolgens ook nog een boomerang frenzy te pakken. Helaas pindakaas
[ Voor 54% gewijzigd door MetalSonic op 13-12-2021 15:29 ]
Nog steeds 2e plaats, zo bizar vind ik het.
Ik sta ook nog 2e, ik hoop dat het zo blijft!
Nope ook op mijn verjaardag geen nieuwe tickets. Achja dan maar klaar maken voor de nieuwe tour 
Lekker de muntjes binnen harken en dan eens kijken wat de volgende tour brengt.
Ik heb de baby penguins niet maar gelukkig wel luigi pinguin, verder heb nu meer drivers dan ooit tevoren dus ik ga er wel vanuit dat ik een tier drie driver heb. Wellicht geen hoog level maar ik moet niet mopperen
Ik heb de baby penguins niet maar gelukkig wel luigi pinguin, verder heb nu meer drivers dan ooit tevoren dus ik ga er wel vanuit dat ik een tier drie driver heb. Wellicht geen hoog level maar ik moet niet mopperen
[ Voor 64% gewijzigd door MetalSonic op 14-12-2021 08:47 ]
GefeliciteerdMetalSonic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:02:
Nope ook op mijn verjaardag geen nieuwe tickets. Achja dan maar klaar maken voor de nieuwe tour
Ik heb hier ook al 6 dagen geen HE ticket gehad
Hmmmbennieeee schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:38:
[Afbeelding]
Tja plekkie 8 is nog mogelijk mochten ze nog ruimte vinden.
Over het algemeen (ja ik ben voorzichtig) is het zo dat veel mensen het aan het einde van de tour ook wel mooi vinden. Een uitzondering hier of daar gaat nog een sprint aan maar dat zie ik veel meer aan het einde van ranked cup 1 dan bij ranked cup 2.....
Jullie zitten wel heel dicht bij elkaar allemaal zeg
@MetalSonic ja zit weer bizar dicht bij elkaar! Tot nu toe redt Santa Bowser me weer. Ga de tickets ook lekker meenemen sowieso naar komende week.
Bedankt!BBBrt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:30:
[...]
Gefeliciteerd
Ik heb hier ook al 6 dagen geen HE ticket gehad
Hopelijk hebben we de volgende tour meer geluk. Achja voor je het weet heb je weer zo'n dag dat er ineens vier of vijf he tickets klaar staan (in het verleden ook wel een paar keer gehad)
Gefeliciteerd! Die tickets komen vanzelf weer en dan met zijn allen tegelijk.MetalSonic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:02:
Hopelijk is je cadeau voor vandaag dan dat je vannacht niet meer wordt ingehaald.
Oeh dat is spannend, succes!bennieeee schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:38:
[Afbeelding]
Tja plekkie 8 is nog mogelijk mochten ze nog ruimte vinden.
Hier is het niet heel spannend, met perfecte scores zou ik wellicht 2e kunnen worden, maar heb de hele week al weinig zin in grinden en mijn scores zijn al behoorlijk scherp. Ik vind het wel best, ik heb in ieder geval kimi raikkonen verslagen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/atkvcfnKyOdiN2TkBo3deNDV.jpg?f=user_large)
Op zich zin in een nieuwe tour, maar ik heb eigenlijk weinig verwachtingen bij een penguin tour, kan wel eens tegenvallen. Laat ze maar een mooie nieuwe driver introduceren, de rubies staan er klaar voor (al een week of 6 niks uitgegeven).
erutangiS
@MrOleo die nieuwe driver komt er. Ben wel benieuwd welke skill ze heeft. Ondertussen gezakt naar plek 3.
Bedankt voor de felicitatie.MrOleo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:05:
[...]
Gefeliciteerd! Die tickets komen vanzelf weer en dan met zijn allen tegelijk.
Hopelijk is je cadeau voor vandaag dan dat je vannacht niet meer wordt ingehaald.![]()
[...]
Oeh dat is spannend, succes!
Hier is het niet heel spannend, met perfecte scores zou ik wellicht 2e kunnen worden, maar heb de hele week al weinig zin in grinden en mijn scores zijn al behoorlijk scherp. Ik vind het wel best, ik heb in ieder geval kimi raikkonen verslagen.![]()
[Afbeelding]
Op zich zin in een nieuwe tour, maar ik heb eigenlijk weinig verwachtingen bij een penguin tour, kan wel eens tegenvallen. Laat ze maar een mooie nieuwe driver introduceren, de rubies staan er klaar voor (al een week of 6 niks uitgegeven).
Hopelijk laat Nintendo mij eerste, maar ook met top 3 plek ben ik tevreden hoor
Ga je nog tickets uitgeven aan items voor een offensief of laat je het zo?bennieeee schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:00:
@MrOleo die nieuwe driver komt er. Ben wel benieuwd welke skill ze heeft. Ondertussen gezakt naar plek 3.
Lekker laten. Mis 3 items deze week. Rest onder me heeft wel alles in de hoogste rank.MetalSonic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:10:
[...]
Ga je nog tickets uitgeven aan items voor een offensief of laat je het zo?
Ah ja, dan snap ik dat. Lekker gebruiken in een week waarin de tickets een mooie toegevoegde waarde hebben.bennieeee schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:18:
[...]
Lekker laten. Mis 3 items deze week. Rest onder me heeft wel alles in de hoogste rank.
Van harte gefeliciteerd!MetalSonic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:02:
Ik heb net een tripple coinbox frenzy run op track 2 gehad. Dat zijn heerlijke runs. 239 acties!!! 50.8 k. Rode coins vielen geweldig en veel. Na de eerste cbf al 44 muntjes te pakken
Ik sta nu nog maar 1000 punten achter op nummer 1. Misschien nog een tactische upgrade doen voor die 40 rubies. Track 3 de kart zou het dan moeten worden. Holiday King is alleen niet echt goed om te upgraden. Misschien nog maar even track 1 grinden. Daar moet nog wel meer inzitten.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Waar is het taartje naast je naam?MetalSonic schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:02:
Ik heb er ein-de-lijk een glider ticket in de shop! Mooi voor morgen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/3hQrN5oKJE1ngjjMM93ryBkJ.png?f=user_large)
Ben ook he-le-maal klaar met deze tour. In het weekend mezelf nog omhoog gewerkt naar de 11e plek en inmiddels terug naar de 15e en 16e is ook nog mogelijk...
Helemaal zin in de nieuwe tour! Kom maar op!
@MetalSonic van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk inderdaad wordt je kadootje die eerste plek 
@Planeetje lekkere score zeg! Gefeliciteerd
Hopelijk krijg je de resterende puntjes er ook bij gesprokkeld!
@Planeetje lekkere score zeg! Gefeliciteerd
Van harte @MetalSonic! Morgen komen de cadeautjes van Nintendo 
@Planeetje : lekkere score hoor! Nice! Succes met het vinden van die laatste 1000 punten.
Hier qua ranked wel een relaxte week. Ruim op de eerste plek dus met een schuin oog naar de ACR gekeken. Is een Top 100 plek weer haalbaar?
Met nog anderhalve dag qua scores te gaan, laat ik het hier bij. Geen zin meer om verder te grinden of te upgraden. Het zal net wel, net niet worden. We gaan het zien morgen.
Weer zin in de nieuwe tour en vooral nieuwsgierig naar de skill van de nieuwe driver. Het zal mij niets verbazen wanneer dit een coinbox wordt. Net nu iedereen de rubies in de afgelopen pijpen heeft gestopt
@Planeetje : lekkere score hoor! Nice! Succes met het vinden van die laatste 1000 punten.
Hier qua ranked wel een relaxte week. Ruim op de eerste plek dus met een schuin oog naar de ACR gekeken. Is een Top 100 plek weer haalbaar?
Met nog anderhalve dag qua scores te gaan, laat ik het hier bij. Geen zin meer om verder te grinden of te upgraden. Het zal net wel, net niet worden. We gaan het zien morgen.
Weer zin in de nieuwe tour en vooral nieuwsgierig naar de skill van de nieuwe driver. Het zal mij niets verbazen wanneer dit een coinbox wordt. Net nu iedereen de rubies in de afgelopen pijpen heeft gestopt
Congrats @MetalSonic, hoop dat je morgen wakker mag worden met een eerste plek, tier 3 items en een goed gevulde shop!
@Vozze knappe acr score weer, spannend! Ik ga de komende tijd eens broeden op een plan om ook een keer een top 100 badge te verzilveren. Vrees alleen dat het (te) veel discipline kost om geduldig tickets te blijven sparen tot mijn items een beetje goed vallen. Toevallig nog tips waar ik rekening mee kan houden?
@Planeetje Dikke score hoor! Die extra puntjes voor de eerste plek zitten idd nog wel in track 1 verstopt, succes!
Zelf wel toe aan de volgende tour, sta al een dag of 2 met 10k voorsprong te wachten op tier 70. Hoop dat het algoritme van Nintendo inmiddels doorheeft hoe verslavend boomboxen is en dat ze die weer meegeven aan de nieuwe driver...coinbox heeft z'n beste tijd wel gehad als je t mij vraagt!
@Vozze knappe acr score weer, spannend! Ik ga de komende tijd eens broeden op een plan om ook een keer een top 100 badge te verzilveren. Vrees alleen dat het (te) veel discipline kost om geduldig tickets te blijven sparen tot mijn items een beetje goed vallen. Toevallig nog tips waar ik rekening mee kan houden?
@Planeetje Dikke score hoor! Die extra puntjes voor de eerste plek zitten idd nog wel in track 1 verstopt, succes!
Zelf wel toe aan de volgende tour, sta al een dag of 2 met 10k voorsprong te wachten op tier 70. Hoop dat het algoritme van Nintendo inmiddels doorheeft hoe verslavend boomboxen is en dat ze die weer meegeven aan de nieuwe driver...coinbox heeft z'n beste tijd wel gehad als je t mij vraagt!
Damn nette ACRscore @Vozze, hopelijk kan je hem vasthouden!
Het gaat krap worden, maar ik denk dat je hem wel haalt.
:
Je hebt echt bijna perfecte scores nodig op elke baan, het is handig om een excelsheetje/tabel te maken om je scores te tracken. Wat was je combocount, welke frenzies had je, hoeveel losse coinboxen, evt een schatting erbij van wat je denkt te kunnen halen op basis van je beste run. Zodat je op het eind niet het overzicht verliest van welke track je het meeste potentie hebt voor verbetering.
14 dagen, 36 tracks, bij mijn poging focusde ik elke dag om op 3 banen een toprun neerzetten, beter 3 topruns per dag dan 6 goede runs die je later nog als een gek moet verbeteren.
Het gaat krap worden, maar ik denk dat je hem wel haalt.
Ik ben geen Vozze, maar ik heb wel wat tipsedzon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:39:
Je hebt echt bijna perfecte scores nodig op elke baan, het is handig om een excelsheetje/tabel te maken om je scores te tracken. Wat was je combocount, welke frenzies had je, hoeveel losse coinboxen, evt een schatting erbij van wat je denkt te kunnen halen op basis van je beste run. Zodat je op het eind niet het overzicht verliest van welke track je het meeste potentie hebt voor verbetering.
14 dagen, 36 tracks, bij mijn poging focusde ik elke dag om op 3 banen een toprun neerzetten, beter 3 topruns per dag dan 6 goede runs die je later nog als een gek moet verbeteren.
erutangiS
Thanks, alle tips zijn uiteraard welkom! Raakte bij het racen voor de top 1000 al de tel kwijt dus ga t sowieso ergens bijhouden, volgens mij zag ik laatst dat er in de mkt toolbox een mooie optie zat. Ben vooral benieuwd hoeveel items je op level 7 moet hebben op die 36 banen om überhaupt kans te maken op de top 100, heb nu alleen pgp en de crawly cart gemaxed dus zal flink sparen worden...MrOleo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:22:
[...]
Ik ben geen Vozze, maar ik heb wel wat tips:
De 16e plaats is me gelukkig bespaart gebleven en dus 15e geworden. Krijg in ieder geval nog 1 pointscap ticket! 
@Vozze
Wat een dikke scores heb je deze tour weer gehaald!
Net keek ik nog naar de all cup ranking en dat gaat nog spannend worden!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6NpiIcNKkQTND9NuZtMIWOvZ.png?f=user_large)
Ik vind dat je een top100 verdiend hebt!
@Vozze
Wat een dikke scores heb je deze tour weer gehaald!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6NpiIcNKkQTND9NuZtMIWOvZ.png?f=user_large)
Ik vind dat je een top100 verdiend hebt!
4e toch nog. Ach prima is veel beter dan ik had verwacht vooraf.
3e geworden. Dat kon slechter. Een van de top 100 spelers had er niet zoveel zin in.
@Vozze ik zal voor je duimen dat je het haalt! Maar heb zo’n vermoeden dat je aan de goede kant uit komt
@Vozze ik zal voor je duimen dat je het haalt! Maar heb zo’n vermoeden dat je aan de goede kant uit komt
Ik denk het ook, maar je weet nooit. Tot nu toe blijf ik Vettel voor 
@edzon: goede tips van @MrOleo. Zelf neem ik me altijd voor om zo'n sheet bij te houden, maar dat blijft vaak bij een voornemen.
Vooraf bepaal ik ook niet dat ik voor een Top 100 ga. Je moet geluk hebben met je items. Dat kun je dan weer bepalen met de Bam en Gerbs tracker. Daarin staat nu ook vermeld hoeveel van je items top items in de huidige tour zijn.
Mijn aanpak is iets anders. Meestal probeer ik direct wel hoge scores neer te zetten. In ieder geval een dubbele frenzy. De echte topscores onthou ik nog wel. Dat voel je wel tijdens een run. Daarna is het gewoon aanscherpen. Zorg in ieder geval voor genoeg item tickets. Die vliegen er doorheen. Ik laat vaak een score staan wanneer deze hoger is dan je beste score ook al heb je het idee dat ie niet goed genoeg is. Uiteindelijk kunnen alle puntjes tellen.
En ik heb veel aan m'n friend list waar ik kan zien wat mogelijk is met vergelijkbare items. Dus dank daarvoor
Gefeliciteerd met alle resultaten!
@edzon: goede tips van @MrOleo. Zelf neem ik me altijd voor om zo'n sheet bij te houden, maar dat blijft vaak bij een voornemen.
Vooraf bepaal ik ook niet dat ik voor een Top 100 ga. Je moet geluk hebben met je items. Dat kun je dan weer bepalen met de Bam en Gerbs tracker. Daarin staat nu ook vermeld hoeveel van je items top items in de huidige tour zijn.
Mijn aanpak is iets anders. Meestal probeer ik direct wel hoge scores neer te zetten. In ieder geval een dubbele frenzy. De echte topscores onthou ik nog wel. Dat voel je wel tijdens een run. Daarna is het gewoon aanscherpen. Zorg in ieder geval voor genoeg item tickets. Die vliegen er doorheen. Ik laat vaak een score staan wanneer deze hoger is dan je beste score ook al heb je het idee dat ie niet goed genoeg is. Uiteindelijk kunnen alle puntjes tellen.
En ik heb veel aan m'n friend list waar ik kan zien wat mogelijk is met vergelijkbare items. Dus dank daarvoor
2e gebleven op minder dan 200 punten achterstand op nr 1. Had geen zin meer gisteren en wilde uiteindelijk toch niet meer investeren.
Track 1 had ik nog meerdere keren geracet, maar ik kreeg er niet meer dan 800 punten extra uit.
Het is wat het is. Op naar de volgende en gefeliciteerd aan iedereen met een goede uitkomst.
Track 1 had ik nog meerdere keren geracet, maar ik kreeg er niet meer dan 800 punten extra uit.
Het is wat het is. Op naar de volgende en gefeliciteerd aan iedereen met een goede uitkomst.
Pfoe dit worden 2 pittige weken qua items!! Mis 2x een T3 driver en een glider. Verder veel level 1 en 2.
Mooi:
- alles tier drie
- nieuwe driver geen coinbox (dus doorsparen)
- nieuwe baan (variant) is leuk
Minder mooi:
- weer geen he tickets in de shop
- ben dk r/t beetje zat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
Vanavond uiteraard weer toernooi.
Ivm voetbal om 20.00!
- alles tier drie
- nieuwe driver geen coinbox (dus doorsparen)
- nieuwe baan (variant) is leuk
Minder mooi:
- weer geen he tickets in de shop
- ben dk r/t beetje zat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
Vanavond uiteraard weer toernooi.
Ivm voetbal om 20.00!
3e geworden en met de gewonnen ruby’s nog een keer de 1e pijp afgeschoten:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OImf7mfRjpKErNjJ1CaIVzBB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OImf7mfRjpKErNjJ1CaIVzBB.jpg?f=user_large)
Hele week fier aan kop en dan in de laatste nacht nog 2 keer ingehaald worden..
Ach.. ik promoveer in ieder geval
Ik mis alleen ergens een T3 kart, maar heel veel van mn items zijn level 1 of 2, dus ik mag nog wel wat tickets verzamelen...
Manta Glider als Premium... Interessant... geeft mij 3 extra levels coverage...
Ach.. ik promoveer in ieder geval
Ik mis alleen ergens een T3 kart, maar heel veel van mn items zijn level 1 of 2, dus ik mag nog wel wat tickets verzamelen...
Manta Glider als Premium... Interessant... geeft mij 3 extra levels coverage...
Nog 6e geworden. Wel tier naar beneden naar 43 maar wel nog iets meer rewards dan 7 of lager. Dus opzich tevreden. Had er ook niet zoveel geïnvesteerd. Dat had ik wel gedaan om de 600k te halen voor die Total point challenge rewards, gelukkig dat wel met pijn en moeite gehaald. 
Komende ranking wordt ook weer pittig. Geen T3 glider op track 1, en geen T3 driver en kart op track 3. Misschien plek 4-5 haalbaar zodat ik geen tier zak. Maar ik zal het wel zien.
Komende ranking wordt ook weer pittig. Geen T3 glider op track 1, en geen T3 driver en kart op track 3. Misschien plek 4-5 haalbaar zodat ik geen tier zak. Maar ik zal het wel zien.
Jeetje prachtige pull!Eärendil schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:58:
[Afbeelding]
Overigens zelf een nieuw record behaald…. 12e
Heb deze week zo geen zin en tijd gehad voor dit spel. Ook echt het zin hebben was even compleet weg. Had ook slechte loadout dus wist gelijk al dat ik richting 10e plaats zou gaan.
Die week ervoor was ook al slecht met slechte loadout. Gelukkig deze week en volgende week…. Ook weer ruk
VIER weken lang op geen enkele rit full loadout. Bah!
Heb deze week zo geen zin en tijd gehad voor dit spel. Ook echt het zin hebben was even compleet weg. Had ook slechte loadout dus wist gelijk al dat ik richting 10e plaats zou gaan.
Die week ervoor was ook al slecht met slechte loadout. Gelukkig deze week en volgende week…. Ook weer ruk
VIER weken lang op geen enkele rit full loadout. Bah!
Had 45 rubies. Dacht laten we het proberen. Gouden pijp maar helaas geen nieuwe items
@Eärendil lekkere pull!
Hier ga ik nog eens goed nadenken wat ik met de gehele tour ga doen. Ik wil eigenlijk niks investeren in de tier 3 items: ook hier staan er een paar op level 1 of 2 en volgende ranked mis ik zelfs nog wat tier 3 items. Misschien tank ik deze tour eens en ga in verzamelmodus. Het is gevoelsmatig maar een hoop troep deze keer. Dan liever alles stuk slaan wanneer het interessante items zijn
Hier ga ik nog eens goed nadenken wat ik met de gehele tour ga doen. Ik wil eigenlijk niks investeren in de tier 3 items: ook hier staan er een paar op level 1 of 2 en volgende ranked mis ik zelfs nog wat tier 3 items. Misschien tank ik deze tour eens en ga in verzamelmodus. Het is gevoelsmatig maar een hoop troep deze keer. Dan liever alles stuk slaan wanneer het interessante items zijn
Wow wat een pull een van de beste die ik in dit topic heb gezienEärendil schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:58:
[Afbeelding]
Ik had 62 items uit de pijp getrokken, en er zaten nog 5 high-ends in. Ik kon er na de rewards nog maximaal 12 uithalen. Deze pijp was dus sowieso een gok, want ik wist al dat ik hem niet helemaal leeg kon trekken, maar ja, na alle succesverhalen over Santa Bowser moest ik die natuurlijk hebben 
Met maar 4 van de high-ends na 62 pulls baalde ik dus al een beetje dat ik zo veel ruby's had weggegooid, maar dat kwam gelukkig nog goed.
Met maar 4 van de high-ends na 62 pulls baalde ik dus al een beetje dat ik zo veel ruby's had weggegooid, maar dat kwam gelukkig nog goed.
Ja geen idee eigenlijk hoeveel items gemaxed moeten zijn, het zullen er in ieder geval veel meer dan die 2 zijn?edzon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:41:
[...]
Thanks, alle tips zijn uiteraard welkom! Raakte bij het racen voor de top 1000 al de tel kwijt dus ga t sowieso ergens bijhouden, volgens mij zag ik laatst dat er in de mkt toolbox een mooie optie zat. Ben vooral benieuwd hoeveel items je op level 7 moet hebben op die 36 banen om überhaupt kans te maken op de top 100, heb nu alleen pgp en de crawly cart gemaxed dus zal flink sparen worden...
Als je dat kan bijhouden en je hebt de tijd om op elke baan door elkaar te grinden dan is dat ook een prima aanpak. Ik denk wel dat als je wat minder levels op je items hebt dat je echt die maximale score moet proberen te halen op alle banen en dan is wat meer structuur wel handig en Edzons loadout is natuurlijk wel wat zwakker dan die van jou.Vozze schreef op woensdag 15 december 2021 @ 06:57:
Wel de nieuwe tour valt tegen, dat wordt een lekker rustige 2 weken.vrij veel saaie banen in de non ranked en de ranked is vooral vancouver.
Ik mis wat items en de nieuwe items hebben ice flower....
Dat wordt proberen niet te degraderen.
erutangiS
@MetalSonic Mooie score! Een blooper frenzy is trouwens prima voor de punten zolang je een beetje achteraan rijd.
@MrOleo Dat is wel een goed punt, denk dat ik gewoon zo veel mogelijk tickets ga sparen en het dan laat afhangen van de items waar de meeste winst gehaald kan worden. Waarschijnlijk kom je dan inderdaas wel eerder op 2 upgrades van 5 naar 6 dan 1 van 6 naar 7 uit.
@MrOleo Dat is wel een goed punt, denk dat ik gewoon zo veel mogelijk tickets ga sparen en het dan laat afhangen van de items waar de meeste winst gehaald kan worden. Waarschijnlijk kom je dan inderdaas wel eerder op 2 upgrades van 5 naar 6 dan 1 van 6 naar 7 uit.
Heel herkenbaar, vooral voor volgende week. Daar heb ik wat items die gevoelsmatig al maanden op level 1 staan en nu zijn ze ineens nodig.Tootoo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:29:
@Eärendil lekkere pull!
Ik ga kijken of ik met minimale ticket uitgave deze tour in de top drie kan blijven. Ondertussen mijn he driver tickets uitgegeven aan Santa die nu level 6 , 1190 is dus dat is prima
Om 07.15 stond jij volgens mij al op 90K+ , indrukwekkend hoor, je had meteen super runs toen je praktisch net kon spelen op de tracks.Vozze schreef op woensdag 15 december 2021 @ 06:57:
En ik heb veel aan m'n friend list waar ik kan zien wat mogelijk is met vergelijkbare items. Dus dank daarvoor![]()
Ik ben benieuwd of je vanavond alles wint in de multiplayer, je zat er al vaker dicht tegen aan
Een paar tours geleden had @Planeetje mij in de ranked, deze week zijn de rollen omgedraaid. 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jRYfjMNiLsTV2BxBthah05Hg.jpg?f=user_large)
Dat kan nog spannend worden, vooralsnog ben ik zwakker op track 1 en iets sterker op 2 en 3. Hou je niet in hoor, planeetje!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jRYfjMNiLsTV2BxBthah05Hg.jpg?f=user_large)
Dat kan nog spannend worden, vooralsnog ben ik zwakker op track 1 en iets sterker op 2 en 3. Hou je niet in hoor, planeetje!
erutangiS
haha klein wereldjeMrOleo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:24:
Een paar tours geleden had @Planeetje mij in de ranked, deze week zijn de rollen omgedraaid.
[Afbeelding]
Zeker een lekkere run!MetalSonic schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:52:
Lekkere run gehad! Begon met een gare inktvis frenzy, gelukkig daarna nog twee keer coin frenzy
[Afbeelding]
Ik heb zelf net een tripple coin frenzy run gehad op deze track, met nsc op dk pass: 48k. Blij toe, want die baan ken ik nu wel... ineens sta ik weer over de 100k. Niet verwacht.
Enige wat ik wil is blue pit crew toad binnenhalen, maar als ik hiermee de winst ook binnenhaal dan is het dikke prima.
Net als @Tootoo zou ik het liefste geen investments doen. Volgende week sta ik er minder goed voor qua items, dus dan deze week maar pushen voor toad.
Ik zie dat veel tegenstanders in mijn ranked best wel wat items op lage levels hebben op track 1 en 3, dus ik maak wel wat kans.
:strip_exif()/f/image/9mBGKXwkHPtVQNQKQWRXGKV6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JzQI7J0WMre61tlGGKEMX1Mh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nV2IevZ45nqkC9LlwlzrNhXU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52GXB60ohIQfFkVnwXdG5rLA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DQc3MeamACTUUKTjISS1TTFr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/faH8yge3Zkv4sPmd4JwtQtew.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ixeMZWNRhFyB2O8Jhp0CAquK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bzewd63TpQZkmTgxKPHRZLhp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HFshw13QitSGa66zBfZ73FfK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lgIvEbktvIPdnIGzL3IvNk6g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MshM0yAZC5oHPtvmbNKH4kYF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CUE96i6jqQZzOzbrvuqBsMwb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ESQBY9ZdjfGmr3ovjl26SEIm.jpg?f=fotoalbum_large)