Ik ben nu 200cc aan het grinden om mijn kart basis punten op te krikken.MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:28:
[...]
Die track is niet echt "coinbox vriendelijk" het is kort, bochtig, hoppelig maarja vooral kort. Worden geen top scores zoals bij rainbow road afgelopen week
Die baan is letterlijk één keer echt sturen: slide starten en vasthouden voor 2 ronden, af en toe beetje naar links, rechts bijsturen. Best vermakelijk.
De special pipe is waarschijnlijk de betere pijp, veel goede drivers. Santa Bowser is wellicht overall iets beter dan de anderen, zeker deze tour, maar al die drivers uit de pijp zijn goede drivers om te hebben. En de odds zullen veel beter zijn voor de special.Regeneration schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:45:
Ai, nu wel jammer dat ik mijn rubies in de laatste tour heb uitgegeven en nu niet voor Santa Bowser kan gaan, dat wordt wachten op volgend jaar haha, heb nu maar 187 rubies. Maar zou wel voor de special pipe kunnen gaan met coin box drivers.
erutangiS
/f/image/anzKearnr5hYGkLwnFVcnmxM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zHrAkt8DuXxI7sTBRh25HtSx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BFbwTU3Jwmd6DLCZG9scChlf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xmVdfwOqxeu48yHSN6mYM6il.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fV1RItJjrhJyjaIs7GLz7pqP.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/s1Pq8GzoMe5li7b8rFyZ4cZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7FOikiyvJHVVpzKOMyujdsba.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qU1pMNPR15sGCGOldnyhsvQP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qk73pmEvZYHjuvizratoJ1CI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KBKeuY0Ow6vCCPVxDuOhXgTp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kx7nBIcCK0vtxblfFrcABtzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K6R1UKG0spD9ZjUYD4cpbsMu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kKLswlyZSpWinF4dwp3Jp2Cm.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z751LcILQHvWLmL0C5mLDGEH.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/E1UZ0a7Q8YofTJHpMmxvGurX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BvuIJ7ErOySvBTxH4269BRAc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fXZZzHA5RLN8NOkJJQLRvHgp.png?f=fotoalbum_large)