• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 20:32
MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:28:
[...]

Die track is niet echt "coinbox vriendelijk" het is kort, bochtig, hoppelig maarja vooral kort. Worden geen top scores zoals bij rainbow road afgelopen week :D
Ik ben nu 200cc aan het grinden om mijn kart basis punten op te krikken.
Die baan is letterlijk één keer echt sturen: slide starten en vasthouden voor 2 ronden, af en toe beetje naar links, rechts bijsturen. Best vermakelijk. 8)7
Regeneration schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:45:

Ai, nu wel jammer dat ik mijn rubies in de laatste tour heb uitgegeven en nu niet voor Santa Bowser kan gaan, dat wordt wachten op volgend jaar haha, heb nu maar 187 rubies. Maar zou wel voor de special pipe kunnen gaan met coin box drivers.
De special pipe is waarschijnlijk de betere pijp, veel goede drivers. Santa Bowser is wellicht overall iets beter dan de anderen, zeker deze tour, maar al die drivers uit de pijp zijn goede drivers om te hebben. En de odds zullen veel beter zijn voor de special. :)

erutangiS

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-12 16:00
@Vozze hoe heb je track een aangepakt? Bij mij vliegen de coins over mijn hoofd bij het begin

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-12 17:59
@MetalSonic coinbox Frenzy daar is funest. Losse coinboxen moet je pas vrij bovenin laten activeren.

• MetalSonic
Klopt @bennieeee

Net een heerlijke run gehad met twee banen frenzys en boven wat losse coinboxen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Vnk4_5_TH3tUJaw3dU8K-0mECA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/anzKearnr5hYGkLwnFVcnmxM.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12 17:59
MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:42:
@Vozze hoe heb je track een aangepakt? Bij mij vliegen de coins over mijn hoofd bij het begin
Precies wat @bennieeee zegt. Het liefst begin je met een coin frenzy. Daarnaast losse boxen pas bovenaan activeren.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-12 09:28
Goeiedag he.. het geluk is vandaag écht niet aan mijn zijde. De eerste serie geen 1 keer laatste geworden, maar ook niet hoger dan 5e geëindigd. Steeds vlak voor de streep nog massaal ingehaald.. bijna geen frenzies gekregen (echt maar 3 in 12 potjes ofzo) en gewoon nog constant bliksem op je donder krijgen terwijl je al allerlaatste rijdt... :)

Wel leuk om te zien dat de bots nog een beetje bij je in de buurt blijven sukkelen, zodat je je niet helemaal eenzaam voelt!

Maar het goede nieuws is: inmiddels 25% kans op Bowser bij mijn volgende pull :D

Bedankt weer, MetalSonic!

• MetalSonic
Het was weer chaotisch maar ook ouderwets spannend! Vooral de finale van de tweede sessie. Congrats voor de winnaars en hopelijk tot over twee weken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUiVP37RwIcLcbcm0eX6vgpGz_A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zHrAkt8DuXxI7sTBRh25HtSx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7XqghhTSq6sRKllRtSjdtBpsbU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BFbwTU3Jwmd6DLCZG9scChlf.png?f=fotoalbum_large

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik snap je helemaal @BBBrt denk wel mijn meest dramatische multiplayer ooit! Kwam er ook pas na een half uur in, wel leuk om te zien dat er zoveel animo is hier! Verder zat zo'n beetje alles tegen wat tegen kon zitten en werd ik er een paar keer genadeloos mooi afgeknalt voor de finish, brakke verbinding op curacao maakt er ook een heel.ander spelletje van 8)7 als klap op de vuurpijl viel mijn telefoon ook nog ergens uit en kon ik alleen nog de laatste ronde meepakken die ik koste wat kost wilde winnen, helaas dacht die blue shell daar anders over |:( al met al me wel weer kostelijk vermaakt, congrats aan de winnaars en thanks @MetalSonic voor het hosten.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Was weer leuk! En thanks MetalSonic voor het organiseren!

In de eerste serie verpeste ik het met een hele slechte run in de een na laatste race door 7 of 8ste te worden. Stond voor die race namelijk op 3 punten van Vozze. Maar al met al was het een prima serie. In de 2de serie ging het een stuk minder volgens mij niet hoger dan 4 geweest, al mijn geluk verbruikt in de eerste serie haha :P

Lekker chaotisch weer, tot over 2 weken!

• MetalSonic
Altijd lekker als je wakker wordt en je in elk geval de donderdag ochtend nog stevig op plek één staat. Is uiteraard geen garantie voor de woensdag maar ik heb liever dit dan dat ik al ver achter sta.

Ik heb nog wat ruimte op track 1 & 3. Alhoewel ik voor track drie nu vooral ook afhankelijk ben van driver tickets. Tijd om Santa level 5 te maken (nu 4).

Over de HE shop niks te klagen. Vanochtend een kart ticket & glider ticket uit de shop gevist. Vooral de kart ticket is fijn elke kart voor volgende week op track 2 is slechts level 1 dus ik moet er ééntje gaan "buffen"/ levelen ;-)

• BBBrt
Wat ik me al een tijdje afvraag: als je multiplayer speelt, dan kun je scores en daarmee sterren verdienen voor levels die officieel nog niet 'unlocked' zijn die week. Worden die scores en sterren op het moment van verdienen al meteen verrekend in je totale tour-scores en je tour gifts? Of worden ze doorberekend op het moment dat die specifieke cup 'unlocked' wordt? Of verdwijnen ze ergens in de twilight zone?

Dat laatste lijkt me natuurlijk niet, maar het is mezelf nog niet gelukt om uit te vogelen welke van de eerste twee opties het precies is. Ik speel niet heel veel MP, maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit na het afsluiten van MP rewards gekregen voor extra sterren ofzo. Maar óók niet dat ik op een ochtend MKT open en ik dan extra sterren krijg, omdat er weer een cup is unlocked... (?)

[ Voor 7% gewijzigd door BBBrt op 02-12-2021 09:02 ]

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@BBBrt het is inderdaad het eerste wat je omschrijft.

Gisteren wilde ik ook even de multiplayer gekte meemaken, maar helaas waren de races op verschillende momenten stampvol. Mooi om te zien dat het zo in de smaak valt!

• bennieeee
Tralalala *O*
Even pochen hier met me hoogste score in de vriendenlijst :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6MeIzhwX7AdPOJxqKInID64ELU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmVdfwOqxeu48yHSN6mYM6il.jpg?f=fotoalbum_large

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:40
iawees schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:03:
Hier 1e geworden

Aim van deze tour: Santa Bowser en Kamek :D
Deel 1 van de missie geslaagd! Het heeft me wel 6x 10 pulls gekost, maar wel in totaal 7 HE's getrokken waaronder 5 nieuwe. Ben er wel blij mee.

Nu nog zo'n 200 rubies over voor Kamek 8)

• MetalSonic
BBBrt schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:00:
Wat ik me al een tijdje afvraag: als je multiplayer speelt, dan kun je scores en daarmee sterren verdienen voor levels die officieel nog niet 'unlocked' zijn die week. Worden die scores en sterren op het moment van verdienen al meteen verrekend in je totale tour-scores en je tour gifts? Of worden ze doorberekend op het moment dat die specifieke cup 'unlocked' wordt? Of verdwijnen ze ergens in de twilight zone?

Dat laatste lijkt me natuurlijk niet, maar het is mezelf nog niet gelukt om uit te vogelen welke van de eerste twee opties het precies is. Ik speel niet heel veel MP, maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit na het afsluiten van MP rewards gekregen voor extra sterren ofzo. Maar óók niet dat ik op een ochtend MKT open en ik dan extra sterren krijg, omdat er weer een cup is unlocked... (?)
Je kan via multiplayer inderdaad races spelen die in de "singleplayer" nog gelocked zijn. Dan verdien je dus ook al de sterren om rewards te unlocken.

Ik heb het zelf getest, als ik voordat de woensdag multiplayer begint ervoor zorg dat ik alle tracks al heb gedaan die ik kan doen dan zal de multiplayer geneigd zijn om mij races te laten doen op tracks die nog achter de gesloten deuren zitten.

Al bij meerdere tours zo gegaan. En vanochtend zag ik dus bij de nieuwe tracks dat ik daar al de sterren had.

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:34:
Tralalala *O*
Even pochen hier met me hoogste score in de vriendenlijst :+ [Afbeelding]
netjes, welke frenzy's had je wanneer?

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:22:
[...]

netjes, welke frenzy's had je wanneer?
Begonnen met Blooper Frenzy bij de start. Coinbox bij de volgende. Toen de laatste voor de finish ook een coinbox, daarna 1e na de start een coin frenzy en bij de laatste voor de finish weer een coinbox.

Nu uitvogelen hoe ik op track 2 ook in de 30k kan komen. Moet qua levels 'makkelijk' kunnen.

• BBBrt
Ik moet nu officieel nog 2 dagen wachten op Santa Bowser. Hij zit in de laatste 3 pulls :):):):)

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:35:
[...]

Begonnen met Blooper Frenzy bij de start. Coinbox bij de volgende. Toen de laatste voor de finish ook een coinbox, daarna 1e na de start een coin frenzy en bij de laatste voor de finish weer een coinbox.

Nu uitvogelen hoe ik op track 2 ook in de 30k kan komen. Moet qua levels 'makkelijk' kunnen.
Beginnen met een coinbox frenzy en later nog eens een coinbox frenzy en je bent snel bij de 30.. Uiteraard NSC..... Het is ook een relatief korte track dus je wil eigenlijk goed beginnen.

• bennieeee
@MetalSonic die coinboxfrenzy wil nog niet vallen helaas.

Mensen al het filmpje van Carlos gezien op Vanilla Lake T2? Scoort even 33k met ruimte nog wel. Ook de 30k+ van @Vozze vind ik bizar op die korte baan _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door bennieeee op 02-12-2021 17:32 ]

• MetalSonic
bennieeee schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:30:
@MetalSonic die coinboxfrenzy wil nog niet vallen helaas.

Mensen al het filmpje van Carlos gezien op Vanilla Lake T2? Scoort even 33k met ruimte nog wel. Ook de 30k+ van @Vozze vind ik bizar op die korte baan _/-\o_
Wie? Wil je anders de link delen? Ben benieuwd

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12 17:59
@bennieeee : dat was nadat ik dat filmpje ook had gezien ;) Voorheen kon ik dat extra itembox alleen maar krijgen wanneer ik toevallig een mushroom had. Op basis van het filmpje besloten om deze baan te rijden met Smart Steering uit. Dat heb ik wel eens op één van de Kalimari tracks geprobeerd, maar daar bak ik er niets van. Op deze track is het echt heel goed te doen. Ik had een dubbele coin frenzy met een losse coinbox. Succes!

@MetalSonic : dit is het filmpje: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 17% gewijzigd door Vozze op 02-12-2021 18:54 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• BBBrt
En de aansluitende route via de dashpanels is ook beter dan die ene hoge jump. Ik heb dat level nu 20 keer 'gegrind' en had heel die dashpanels (en itembox) nog niet gezien :D

• MetalSonic
Vozze schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:52:
@bennieeee : dat was nadat ik dat filmpje ook had gezien ;) Voorheen kon ik dat extra itembox alleen maar krijgen wanneer ik toevallig een mushroom had. Op basis van het filmpje besloten om deze baan te rijden met Smart Steering uit. Dat heb ik wel eens op één van de Kalimari tracks geprobeerd, maar daar bak ik er niets van. Op deze track is het echt heel goed te doen. Ik had een dubbele coin frenzy met een losse coinbox. Succes!

@MetalSonic : dit is het filmpje: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Bedankt! Ik ga het ook eens proberen

• MrOleo
BBBrt schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:41:
Ik moet nu officieel nog 2 dagen wachten op Santa Bowser. Hij zit in de laatste 3 pulls :):):):)
Wow, dat is pech zeg, ik duim voor 45 rubies uit de tcp pijp voor je morgenochtend. d:)b

erutangiS

• MrOleo

Pff die route in dat filmpje zie ik niet zitten, erg complex om lekker bij die box uit te komen. Dan moet je ook nog precies de juiste items krijgen, anders heb je al niks aan een extra itembox. De baan is al te kort om de 4 boxen + ticket goed te kunnen gebruiken icm frenzies.
Ik hou het denk ik bij mijn route, alle ramps negeren en zoveel mogelijk kleine jumps en dashes meepakken.
Wel knap zoals die al die muntjes pakt zonder smart steering.

erutangiS

• BBBrt
MrOleo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:25:
[...]

Wow, dat is pech zeg, ik duim voor 45 rubies uit de tcp pijp voor je morgenochtend. d:)b
Bowser Santa zat verstopt op plek 3/100! :D
Eindelijk! Meteen level 4 en 1 keer uncap. Ga ik vast veel plezier aan beleven...

• bennieeee
@BBBrt ga je heel veel plezier aan beleven! Heb hem laatst op max gezet en geen seconde spijt van!!
Ik ben zwaar in twijfel wat te doen straks met de 50 pijp. Mis alleen Kamek en de rest staat tussen level 3 en 5. Kan waarschijnlijk een 4*10 pull doen. Aan de andere kant mis ik zo ongeveer alles wat HE is komende week in de pijp.

[ Voor 8% gewijzigd door bennieeee op 03-12-2021 10:55 ]

• BBBrt
Ik heb nog maar eens mijn items in de coverage-sheet bijgewerkt. Hoewel ik best wat interessante gliders (en D/K) heb toegevoegd aan mijn collectie, is er helaas niet veel veranderd in de coverage (D98%/K99%/G94%). Maar wie weet hoeveel slechter die cijfers waren geweest als ik níet al die nieuwe items had ;)

Wat ik trouwens niet wist, maar wat ik net ontdekte: bij de selectie van D/K/G voor een race, wordt aangegeven welke items éxtra beschikbaar zullen komen na een level-upgrade. Maar dit geldt alleen voor één enkele upgrade. Dus als een bepaalde glider L2 is en bij L3 wordt de track toegevoegd, dan staat hij aangeduid. Maar als hij L1 is dus niet. En je zult hem dus ook niet in het lijstje zien als hij L1-L4 is, op het moment dat hij nuttig wordt bij L6.
Dan ben je dus wel aangewezen op zulke coverage sheets om te zien welke upgrades handig zijn...

• MrOleo
Ja klopt als alternatief kan je als je geen tier 3 item hebt, alle tier 2 items eens aanklikken, in de details van het item staat dan wel genoemd welke track erbij komt bij lvl 3 en 6. De kans is klein dat het de juiste is, zeker bij nieuwere tracks.

erutangiS

• MrOleo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFpnEEqOFRBlkOEMUCAUK5h-x-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fV1RItJjrhJyjaIs7GLz7pqP.jpg?f=user_large

:/
Ok, vechten voor plek 2 dan maar... :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:50:
[Afbeelding]

:/
Ok, vechten voor plek 2 dan maar... :)
:X oef das wel een dikke score zeg, ik heb al moeite om boven de 35k te komen op die track (ook een level 7 coinbox driver) :|

• MrOleo
Ik heb de track nog nauwelijks gereden, maar de paar runs die ik heb gedaan kwamen nauwelijks boven de 30k uit, met iets mindere loadout. Ik verwachtte blij te zijn met 40k+, maar blijkbaar schat ik dat te laag in, zal wel triple coin/coinbox frenzy zijn geweest ofzo...

Dat is trouwens niet mijn enige top 100 speler, maar die 2e kan ik hopelijk hebben.
We gaan het zien! :)

erutangiS

• bennieeee
Mijn munt uitgaven van vanmorgen weer terugverdiend O-) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QI55rTUB8dvVmw9_KypmpRRRkDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s1Pq8GzoMe5li7b8rFyZ4cZy.jpg?f=fotoalbum_large

Daarmee tikken we de 40k munten weer aan.
Hopelijk gaan we morgen nog veel verder. Ga toch maar voor de 50 pijp. Die is te goed om niet te benutten.

• MetalSonic
MrOleo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:54:
Ik heb de track nog nauwelijks gereden, maar de paar runs die ik heb gedaan kwamen nauwelijks boven de 30k uit, met iets mindere loadout. Ik verwachtte blij te zijn met 40k+, maar blijkbaar schat ik dat te laag in, zal wel triple coin/coinbox frenzy zijn geweest ofzo...

Dat is trouwens niet mijn enige top 100 speler, maar die 2e kan ik hopelijk hebben.
We gaan het zien! :)
Ik heb inmiddels alweer best wat runs gedaan op track 1 maar ik vind hem nog best moeilijk... Of ik nou helling op ga of naar beneden veel coins mis ik. Gelukkig een leuke track om te doen...

Inmiddels gezakt naar plek twee maar wel Santa bowser alweer 2 he tickets kunnen voeden dus die mag straks weer aan het werk maar nu als level 5 driver oOo

• MetalSonic
bennieeee schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:08:
Mijn munt uitgaven van vanmorgen weer terugverdiend O-) [Afbeelding]

Daarmee tikken we de 40k munten weer aan.
Hopelijk gaan we morgen nog veel verder. Ga toch maar voor de 50 pijp. Die is te goed om niet te benutten.
Die 50 pipe van morgen is naar mijn mening de beste special pipe ooit. Als je die items al hebt (op level 7) kan je pullen voor lekker veel coins en als je de items niet hebt tja dan is het een goed moment om ze te levelen want ze kwamen bijna allemaal vaak terug in de afgelopen maanden. En die coinbox drivers maken het verschil.

• MetalSonic

Heb het nu geprobeerd maar so far no luck. Maandag/ dinsdag wat meer tijd dan nog eens proberen...

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:11:
Ik heb nog maar eens mijn items in de coverage-sheet bijgewerkt. Hoewel ik best wat interessante gliders (en D/K) heb toegevoegd aan mijn collectie, is er helaas niet veel veranderd in de coverage (D98%/K99%/G94%). [...]
Vraagje, heb zelf ook even gezocht, maar waar kan ik deze coverage sheet vinden?

• BBBrt
Regeneration schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:57:
[...]

Vraagje, heb zelf ook even gezocht, maar waar kan ik deze coverage sheet vinden?
Er zijn er best veel, maar ik vind zelf deze het makkelijkst en duidelijkst:

https://www.reddit.com/user/spinachpants/

Achter alle D/K/G invullen welk level je die hebt en dan zie je welke tracks allemaal 'covered' zijn. Op een ander tabblad geeft hij ook aan welke ontbrekende items je veel opleveren.

Andere functionaliteiten gebruik ik zelf niet :)

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:08:
[...]

Er zijn er best veel, maar ik vind zelf deze het makkelijkst en duidelijkst:

https://www.reddit.com/user/spinachpants/

Achter alle D/K/G invullen welk level je die hebt en dan zie je welke tracks allemaal 'covered' zijn. Op een ander tabblad geeft hij ook aan welke ontbrekende items je veel opleveren.

Andere functionaliteiten gebruik ik zelf niet :)
Thanks!

• MrOleo
MetalSonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:59:
[...]

Ik heb inmiddels alweer best wat runs gedaan op track 1 maar ik vind hem nog best moeilijk... Of ik nou helling op ga of naar beneden veel coins mis ik. Gelukkig een leuke track om te doen...

Inmiddels gezakt naar plek twee maar wel Santa bowser alweer 2 he tickets kunnen voeden dus die mag straks weer aan het werk maar nu als level 5 driver oOo
Yep, ik heb vandaag redelijk wat track 1 kunnen doen en ik moet zeggen dat ik het ook een leuke track vind. Ik begin wel steeds meer gefrustreerd te raken met het spel, altijd maar grinden tot die frenzies eens vallen, wat vandaag nog niet gebeurd is. Ik merk wel dat ik er elke tour wat minder plezier aan beleef. :/

Maar track 1 is wel een leuke track, best wat tricky bochten waar de miniturbos op tijd uitvoeren soms net mislukt, zeker de laatste paar bochten gaat het nog wel eens mis.
Op de beginhelling heb je inderdaad niets aan een coinbox, als ik een losse coinbox heb, gebruik ik die op het moment dat de helling iets minder steil wordt, dan kan je de muntjes wel pakken. In eerste instantie negeerde ik de half pipe en deed ik gewoon miniturbos in de bocht, 2x half pipe levert meer op, maar icm een coinbox wil je immers niet jumpen.
Maar door de coinbox precies bij het minder steile stuk te gebruiken, kan je nog net een super half pipe meepakken helemaal op het eind. Met een goede jump landt je dan op dat extra itemblok daar boven met een jumpboost, het extra itemblok levert niks op, want je bent al bij itemblok 2 voor je je items krijgt, maar de combo kan ik er meestal wel iets makkelijker door houden.
Ik ben er ook nog niet over uit of de rails of de sneeuw de juiste keuze is na de houten brug. Tot nu toe ga ik altijd over de sneeuw. Miniturbos lijken daar iets makkelijker.

Al met al leuke baan, nu nog wachten op geluk met de items (dat geldt voor alle banen trouwens, nog geen goede run gehad) :)

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:47:
[...]

Yep, ik heb vandaag redelijk wat track 1 kunnen doen en ik moet zeggen dat ik het ook een leuke track vind. Ik begin wel steeds meer gefrustreerd te raken met het spel, altijd maar grinden tot die frenzies eens vallen, wat vandaag nog niet gebeurd is. Ik merk wel dat ik er elke tour wat minder plezier aan beleef. :/

Maar track 1 is wel een leuke track, best wat tricky bochten waar de miniturbos op tijd uitvoeren soms net mislukt, zeker de laatste paar bochten gaat het nog wel eens mis.
Op de beginhelling heb je inderdaad niets aan een coinbox, als ik een losse coinbox heb, gebruik ik die op het moment dat de helling iets minder steil wordt, dan kan je de muntjes wel pakken. In eerste instantie negeerde ik de half pipe en deed ik gewoon miniturbos in de bocht, 2x half pipe levert meer op, maar icm een coinbox wil je immers niet jumpen.
Maar door de coinbox precies bij het minder steile stuk te gebruiken, kan je nog net een super half pipe meepakken helemaal op het eind. Met een goede jump landt je dan op dat extra itemblok daar boven met een jumpboost, het extra itemblok levert niks op, want je bent al bij itemblok 2 voor je je items krijgt, maar de combo kan ik er meestal wel iets makkelijker door houden.
Ik ben er ook nog niet over uit of de rails of de sneeuw de juiste keuze is na de houten brug. Tot nu toe ga ik altijd over de sneeuw. Miniturbos lijken daar iets makkelijker.

Al met al leuke baan, nu nog wachten op geluk met de items (dat geldt voor alle banen trouwens, nog geen goede run gehad) :)
Mooie uitgebreide reactie. Herken mijzelf in veel punten. Tja mario kart tour draait om de frenzys en of je genoeg doorzettingsvermogen vermogen hebt om ein-de-lijk in die race te komen waarin alles goed valt..

Het besprek van de tracks hier, dag een van een nieuwe tour en het hypen van de volgende tour houden mij nog even hooked :)

• MetalSonic
Oei… kamek geen spotlight en maar drie high end drivers per pipe… maakt hem toch wel minder sterk dan eerst leek

• bennieeee
Nou 3* een 10 pull gedaan. 2* king bob-omb en 1* Kamek. Wel prima eigenlijk aangezien ik Kamek nog niet had

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik ga de special pipe niet pullen. Heb maar 150 rubies en loop het risico 0 HE eruit te halen.

Gisteren op track 1 wel een mooie run gehad. 1x CB en 1x coin frenzy en 3 losse coinboxen. 38k als resultaat. Cb frenzy was uphill, dus weinig voordeel uit kunnen halen. Was een mooie rit.

Vandaag uit de ACP de dry bowser umbrella gekregen. Nu 6 +3.

• BBBrt
Nou, Nintendo heeft me laten zweten met Santa Bowser, maar de 10 overgebleven rubies hebben me nu wel King Boo Gold opgeleverd! :D Dat is lekker wakker worden!

Inmiddels ingehaald met 1k, maar ik kan op alle tracks nog best wat halen. De komende dagen dus nog maar een beetje proberen mijn scores te verbeteren.

• Cache
Ik skip de special pijp ook, want alle drivers staan hier afgezien van gold koopa al op lvl 6 en ook met oog op de jaarwisseling! De kansen zijn vergelijkbaar met een normale pijp, dat was te verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Cache op 05-12-2021 09:09 ]

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Hier 1x10 gedaan. Niet omdat ik perse wat nodig had, maar vanwege de muntjes. En dat leverde me 1x king boo gold dn 1x king bobby op! Ook een HE glider ticket gehad in de shop, precies genoeg om de royal parachute maximaal te maken :)

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Zo jammer. Ik wilde Kamek en/of King Bob-omb uit de special pipe want die heb ik nog niet, maar kreeg ze niet. Ik kreeg 2x gold dry bones and 1x gold Koopa. Voelt nu als zonde van mijn rubies, ach ja volgende keer hopelijk beter. Maar niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 05-12-2021 10:36 ]

• Planeetje
@Tootoo ja, misschien een yolo 10 pull inderdaad, maar jaar einde komt eraan zoals @Cache aangeeft, en er moet binnenkort weer een nieuwe CB driver uit gaan komen is mijn verwachting.

• Tootoo
@Planeetje ik hou verder ook wel de hand op de ruby knip inderdaad :) maar ik kon de muntjes wel heel goed gebruiken.

Het zou me ook niet verbazen als ze binnenkort weer een CB driver lanceren. Volgende tour bv, dat zou wel heel tof zijn :p iedereen al zijn rubies gedumpt en dan een cb driver uitbrengen.

Folding@home

• Planeetje
Dat is Nintendo zoals we hen kennen :+

• MetalSonic
Uiteindelijk als volg aangepakt:

Eerste pull x 10 = 1 king bo omb
Reset
Hele pipe leeggehaald = duplicaat king boo, king bo omb en duplicaat dry bones.

Levels wat verbeterd en lekker veel coins erbij :) ben licht tevreden. Hoopte natuurlijk dat ik bij een eerste of tweede pull twee keer of drie keer een duplicaat had en dan reset en opnieuw ;)

• bennieeee
Moet zeggen dat ik de tour wel mega saai vind eigenlijk.. komt waarschijnlijk omdat ik een veel te grote voorsprong heb en geen enkele bedreiging voel in deze cup. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXGBHS8Ceh1gvWGac9u47N8Mgxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FOikiyvJHVVpzKOMyujdsba.jpg?f=fotoalbum_large
Maar ook het feit dat ik volgende week 1 een driver en 2 keer een kart mis. Wat mij betreft beginnen we gewoon met de Penguin Tour. Bestaat trouwens Penguin Toadette al? Anders is dat sowieso een nieuwe HE..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8a6Sf3cPdtsz4rhG3-1t-SANfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qU1pMNPR15sGCGOldnyhsvQP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door bennieeee op 05-12-2021 10:36 ]

• MetalSonic
Tootoo schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:29:
@Planeetje ik hou verder ook wel de hand op de ruby knip inderdaad :) maar ik kon de muntjes wel heel goed gebruiken.

Het zou me ook niet verbazen als ze binnenkort weer een CB driver lanceren. Volgende tour bv, dat zou wel heel tof zijn :p iedereen al zijn rubies gedumpt en dan een cb driver uitbrengen.
Ja een nieuwe zoals Mario Tuxedo die vervolgens bijna nooit bruikbaar is :X

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:03
Positief:

Gisterochtend in de shop HE driver skill up ticket gekocht *O*

Vanochtend, hey wat leuk, nog een keer een HE driver skill up ticket gekocht *O*

ACP een cloud glider, prima!

Ik heb nu VIJF skill up tickets. Ik kan dus nu PGP level 7 maken of Mario Hakama…

Denk PGP maar als alles eerste 7 maken oOo ??

Negatief

4x een 10 pull gedaan op de eerste pijp in de hoop dat ik Santa Bowser zou pullen…. Niet gelukt :(

Heb hem dus nog steeds niet.

Mixed feelings dus vandaag….

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 05-12-2021 11:31 ]

• Cache
MetalSonic schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:36:
[...]

Ja een nieuwe zoals Mario Tuxedo die vervolgens bijna nooit bruikbaar is :X
Dat is wel enigszins discutabel. Tuxedo mario schijnt juist redelijk goed te zijn. Een groot nadeel is dat er veel overlap met andere coinboxers is; coinboxers die veel mensen waarschijnlijk al op een veel hoger level hadden. Het echte grote nadeel echter is dat hij weinig bruikbare nieuwe tracks kreeg na zijn introductie, maar als je net start met het spel dan is tuxedo best een goede driver!

@Sleehond ik zou de tickets op zak houden totdat PGP weer in ranked is. We weten namelijk niet of ze in de vergetelheid raakt, waar ze naast peach vacation plaats mag nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 05-12-2021 11:36 ]

• MetalSonic
Yes ik knok weer mee voor plek een. Spannende week :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LgcDSYbU25RUUfGfHnbzPUMHDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qk73pmEvZYHjuvizratoJ1CI.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Komt omdat ik ongeveer 1k erbij kon snoepen op track twee :)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 05-12-2021 11:39 ]

• MetalSonic
Cache schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:33:
[...]

Dat is wel enigszins discutabel. Tuxedo mario schijnt juist redelijk goed te zijn. Een groot nadeel is dat er veel overlap met andere coinboxers is; coinboxers die veel mensen waarschijnlijk al op een veel hoger level hadden. Het echte grote nadeel echter is dat hij weinig bruikbare nieuwe tracks kreeg na zijn introductie, maar als je net start met het spel dan is tuxedo best een goede driver!

@Sleehond ik zou de tickets op zak houden totdat PGP weer in ranked is. We weten namelijk niet of ze in de vergetelheid raakt, waar ze naast peach vacation plaats mag nemen.
Voor mij is die coinbox driver een enorme afknapper. In begin enthousiast erover. Al snel dubbel uncapped. Maar na week een nooit op een onderscheidende manier van toegevoegde waarde geweest voor mij. Het zijn hier vooral PGP en gold king boo die de “lakens uitdelen” heb voor Tuxedo de hele 100/100 pipe moeten leegtrekken toen. :F

• MetalSonic
Sleehond schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:30:
Positief:

Gisterochtend in de shop HE driver skill up ticket gekocht *O*

Vanochtend, hey wat leuk, nog een keer een HE driver skill up ticket gekocht *O*

ACP een cloud glider, prima!

Ik heb nu VIJF skill up tickets. Ik kan dus nu PGP level 7 maken of Mario Hakama…

Denk PGP maar als alles eerste 7 maken oOo ??

Negatief

4x een 10 pull gedaan op de eerste pijp in de hoop dat ik Santa Bowser zou pullen…. Niet gelukt :(

Heb hem dus nog steeds niet.

Mixed feelings dus vandaag….
Zoals @Cache zegt houd je tickets nog even op zak. Van die twee denk ik dat PGP duidelijk favoriet is. Lijkt wel de lievelings cb driver van Nintendo te zijn!

• MetalSonic
Mario Hakama is imo middelmaat cb, beetje zoals Party Pauline.. heel af en toe kiesbaar op een ranked track..

• Planeetje
Hmm ja tux mario, die heb ik level 5 staan, maar verwacht niet dat hij verder moet worden geleveld.

Maar dat is inderdaad ook afhankelijk van wat je load out is, zoals @Cache ook aangeeft.

Pgp blijft inderdaad relevant. Probleem is dat je niet weet hoe een coinboxer uitpakt. Kijk maar naar bowser santa. Die bleek erg goed te zijn en wat was ik blij dat ik hem vorig jaar getrokken had. Heeft zich op menig track bewezen en staat nu op level 7 teipple uncapped.

We weten allemaal hoe het is om een goede coinboxer te missen in je loadout.

• MetalSonic
Planeetje schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:49:
Hmm ja tux mario, die heb ik level 5 staan, maar verwacht niet dat hij verder moet worden geleveld.

Maar dat is inderdaad ook afhankelijk van wat je load out is, zoals @Cache ook aangeeft.

Pgp blijft inderdaad relevant. Probleem is dat je niet weet hoe een coinboxer uitpakt. Kijk maar naar bowser santa. Die bleek erg goed te zijn en wat was ik blij dat ik hem vorig jaar getrokken had. Heeft zich op menig track bewezen en staat nu op level 7 teipple uncapped.

We weten allemaal hoe het is om een goede coinboxer te missen in je loadout.
Ja het is van te voren speculeren. Toen Santa vorig jaar in de pipe kwam had ik hem onderschat. Die kwam heel vaak terug en heel vaak kostte mij dat punten…. Ik hoopte bij Tuxedo op het “Santa effect”

Ik denk dat de meest gekozen cb drivers zijn: pgp, vacation prach, swimwear, dry bones gold , gold koopa free running/ gold king boo

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wp7VucDs9D__eoo1HVyva4XxZK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KBKeuY0Ow6vCCPVxDuOhXgTp.jpg?f=fotoalbum_largefijn ritje.

• MetalSonic
Ben benieuwd hoeveel gaan boomboxen volgende week. Stel je voor dat santa zijn coinbox frenzy activeert en je erachter zit met een boomerang frenzy.. *O*

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
2 10 pulls, 2 keer king. Met 566 rubies over laat ik kamek toch aan me voorbij gaan.

• MetalSonic
Interessante strat filmpje gevonden voor track 1. Beginnen met item en de afgrond in, en dan meteen weer item block. Twee keer proberen de halfpipe te pakken YouTube: Merry Mountain R Strat of the Week (Mario Kart Tour) - Studfit

• Cache
Zo rijd ik track 1 ook. Bij ronde twee kun je weer de afgrond inrijden, maar dat doe ik zelf niet. De kans dat je eerste wordt is dan kleiner. Zelf vanmiddag deze score gereden en daar laat ik het bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQS4pNx70h8LI7xzFPbx_vOnD1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kx7nBIcCK0vtxblfFrcABtzZ.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij een mushroom frenzy aan het begin en een coinbox frenzy de berg op in ronde twee. 🙈

• edzon
@MetalSonic Interessante strategie inderdaad maar krijg ik zelf amper voor elkaar, geloof dat het me nu 3 keer gelukt is afgelopen uur...@Cache doe jij dit met smart steering aan of uit?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:03
3e ochtend achter elkaar in de shop een HE driver skill up kunnen kopen *O* !!

Volgens mij echt nooit 3 ochtenden achter elkaar gehad hoor, laat staan zelfs 2 keer….

6 tickets daarvan nu, chill is dat!

• Cache
edzon schreef op maandag 6 december 2021 @ 05:38:
@MetalSonic Interessante strategie inderdaad maar krijg ik zelf amper voor elkaar, geloof dat het me nu 3 keer gelukt is afgelopen uur...@Cache doe jij dit met smart steering aan of uit?
Ik doe dit met smart steering aan. De kunst is exact zoals studfit in het filmpje zegt: je wilt een coin frenzy bij de eerste itemblocks, dat betekend in principe dat je als 1e (of 2e) moet starten. Probleem dan is dat als je een volle startboost gebruikt je vaak te snel gaat om de juiste hoek te kunnen pakken. Dus niet een volle startboost gebruiken, maar net genoeg om toch eerste/tweede te blijven als je door de eerste itemblocks gaat. De afgrond in, coin frenzy, weer door de item blocks en je hebt een buffer de berg op (frenzy eindigt bovenaan de berg) om veilig twee keer de schans te pakken bovenaan. Als je als 8e start is het makkelijker de afgrond in te rijden met een volle startboost dan aan het begin overigens. De bocht moet wel echt scherp zijn, waarbij je met de kart niet helemaal aan de linker- of rechterkant over de boost heen moet rijden (dan bots je tegen de zijkant van de track aan, die je weer de goede richting op duwt namelijk), maar op 1/3 van de linker- of rechterkant, waarbij je je miniturbo loslaat op het moment dat je de sprong maakt.

Edit: overigens is het beginnen met een mushroom frenzy ook niet slecht, dat had ik dus in mijn run.

Dat gezegd hebbende, het lukt mij ook niet 100% van de tijd en wellicht is het makkelijker met smart steering uit, maar dan gaat de rest van de race zo belabberd bij mij. :+

@Sleehond lekker!

[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 06-12-2021 09:22 ]

• MetalSonic
Cache schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:07:
[...]

Ik doe dit met smart steering aan. De kunst is exact zoals studfit in het filmpje zegt: je wilt een coin frenzy bij de eerste itemblocks, dat betekend in principe dat je als 1e (of 2e) moet starten. Probleem dan is dat als je een volle startboost gebruikt je vaak te snel gaat om de juiste hoek te kunnen pakken. Dus niet een volle startboost gebruiken, maar net genoeg om toch eerste/tweede te blijven als je door de eerste itemblocks gaat. De afgrond in, coin frenzy, weer door de item blocks en je hebt een buffer de berg op (frenzy eindigt bovenaan de berg) om veilig twee keer de schans te pakken bovenaan. Als je als 8e start is het makkelijker de afgrond in te rijden met een volle startboost dan aan het begin overigens. De bocht moet wel echt scherp zijn, waarbij je met de kart niet helemaal aan de linker- of rechterkant over de boost heen moet rijden (dan bots je tegen de zijkant van de track aan, die je weer de goede richting op duwt namelijk), maar op 1/3 van de linker- of rechterkant, waarbij je je miniturbo loslaat op het moment dat je de sprong maakt.

Edit: overigens is het beginnen met een mushroom frenzy ook niet slecht, dat had ik dus in mijn run.

Dat gezegd hebbende, het lukt mij ook niet 100% van de tijd en wellicht is het makkelijker met smart steering uit, maar dan gaat de rest van de race zo belabberd bij mij. :+

@Sleehond lekker!
Het kan inderdaad met smart steering aan maar het is wat gekloot. Helemaal bij een kart met turbo start!

• MetalSonic
Hmm ik heb de strategie best vaak geprobeerd op track één. De extra frenzy is leuk maar het creert bij mij een enorme achterstand. Doordat ik zo ver achter loop krijg ik geen coinbox frenzy's meer, ik ga ook niet als eerste over de finish bij lap 1..... Helaas pindakaas (voor mij dan).....

Ik hoop dat ik morgen een HE driver ticket in de shop heb want dan kan ik Santa level zes maken en kan ik nog wat punten uit track drie halen.

Track 1 kan ik punten uit halen maar het zit steeds niet mee, ik vind die track best moeilijk.

• MrOleo
Interessant, maar ik vind het geen fijne strategie. De jump vind ik best makkelijk van plek 1, normale rocketstart, iets naar rechts en dan de jump schuin nemen, richtend net iets voor de rand van de baan aan de overkant. Met een beetje proberen kan dat best consistent met succes.

Maar zoals metalsonic zegt, daar lig je dan een halve baan achter met verkeerde frenzies, of het echt profijt oplevert, dan moet wel alles perfect vallen. :/

erutangiS

• Cache
Is de kans dat je een coinbox frenzy krijgt op plek 3-4-5 niet hoger dan op plek 1? Of misschien is het de kans op uberhaupt een frenzy? Enfin, de achterstand vind ik juist fijn, eerste blok een frenzy, tweede blok geen frenzy (das normaal), derde blok coinbox frenzy. Gros van tweede ronde op plek 1 hopend op nog een coin of coinbox frenzy (wat dan pas weer kan bij blok 2 of 3 van die ronde en dus niet tijdens het omhoog gaan op de berg).

Ik grind liever hiervoor dan voor een boombox frenzy, waar iedereen laaiend over is. :P

Het helpt ook om de badges van de tegenstanders eerst weg te rijden.

• Planeetje
In het kader van: u vraagt en het gebeurt daarna het volgende: waar kan ik nog wat puntjes uit halen? Ik sta nu minder dan 200 punten achter op nummer 1 en ik wil eigenlijk niet meer investeren. Maar als het moet heb ik nog wel wat tickets liggen: 6 driver, 3 kart en 6 glider HE tickets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hq_mlv6VkeXyS1SNVMGqsEgj-Y4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6R1UKG0spD9ZjUYD4cpbsMu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3zF0HF_s_CR2IhFVGCK3OpyTOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kKLswlyZSpWinF4dwp3Jp2Cm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 06-12-2021 19:38 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:36:
In het kader van: u vraagt en het gebeurt daarna het volgende: waar kan ik nog wat puntjes uit halen? Ik sta nu minder dan 200 punten achter op nummer 1 en ik wil eigenlijk niet meer investeren. Maar als het moet heb ik nog wel wat tickets liggen: 6 driver, 3 kart en 6 glider HE tickets.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dan zou ik zeggen track drie… zijn daar een aantal die met engiszins vergelijkbare items 30k+ hebben gehaald via dat losse item block aan de buitenkant

• MrOleo
Cache schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:56:
Is de kans dat je een coinbox frenzy krijgt op plek 3-4-5 niet hoger dan op plek 1? Of misschien is het de kans op uberhaupt een frenzy? Enfin, de achterstand vind ik juist fijn, eerste blok een frenzy, tweede blok geen frenzy (das normaal), derde blok coinbox frenzy. Gros van tweede ronde op plek 1 hopend op nog een coin of coinbox frenzy (wat dan pas weer kan bij blok 2 of 3 van die ronde en dus niet tijdens het omhoog gaan op de berg).

Ik grind liever hiervoor dan voor een boombox frenzy, waar iedereen laaiend over is. :P

Het helpt ook om de badges van de tegenstanders eerst weg te rijden.
Hmm frenzy kans is wel hoger verder naar achter. Maar triple frenzy is wel makkelijk te halen io de track. Dus het doel is voor mij vooral zoveel mogelijk losse coinboxen bij de triple frenzy te krijgen. Als je als 8e door het extra itemblok gaat krijg je sowieso geen extra coinbox. Al met al rij ik liever de rit gewoon vooraan, persoonlijke voorkeur :) . Maar wellicht dat ik beide opties nog even grind.
Ik heb nu 41,5k met triple frenzy (coin, coinbox, coinbox), terwijl mijn directe concurrent 51k scoort met een iets betere kart. Dus ik wil nog wel verbeteren..
Planeetje schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:36:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als ik onze track 2 loadout vergelijk dan heb ik 1 lvl extra op de driver, kart is gelijk en 7x450 vs 6x595, je glider is marginaal beter. Ik scoor 5k meer, dan gok ik dat je daar nog ruimte hebt.
Mijn run was wel extreem goed, 2x coinbox frenzy, 2x coinbox. Begin op plek 1 tot 3, probeer een run te vinden waar je weinig last hebt van ai. Restarten tot coinbox frenzy in 1e blok en blijven restarten als er geen goede items vallen en vooral de laatste buitenbocht 2x meepakken voor extra muntjes.

erutangiS

• MetalSonic
MrOleo schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:47:
[...]

Hmm frenzy kans is wel hoger verder naar achter. Maar triple frenzy is wel makkelijk te halen io de track. Dus het doel is voor mij vooral zoveel mogelijk losse coinboxen bij de triple frenzy te krijgen. Als je als 8e door het extra itemblok gaat krijg je sowieso geen extra coinbox. Al met al rij ik liever de rit gewoon vooraan, persoonlijke voorkeur :) . Maar wellicht dat ik beide opties nog even grind.
Ik heb nu 41,5k met triple frenzy (coin, coinbox, coinbox), terwijl mijn directe concurrent 51k scoort met een iets betere kart. Dus ik wil nog wel verbeteren..

[...]

Als ik onze track 2 loadout vergelijk dan heb ik 1 lvl extra op de driver, kart is gelijk en 7x450 vs 6x595, je glider is marginaal beter. Ik scoor 5k meer, dan gok ik dat je daar nog ruimte hebt.
Mijn run was wel extreem goed, 2x coinbox frenzy, 2x coinbox. Begin op plek 1 tot 3, probeer een run te vinden waar je weinig last hebt van ai. Restarten tot coinbox frenzy in 1e blok en blijven restarten als er geen goede items vallen en vooral de laatste buitenbocht 2x meepakken voor extra muntjes.
Ik ga morgen wellicht nog eens jagen op een triple frenzy. Ik ben het met je eens dat je beter eerste kan rijden

• Planeetje
Dank @MetalSonic en @MrOleo Ik ga morgen weer wat energie steken in track 2 en 3.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNzMGRIMhpSknfjez-hjpvuWg0k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z751LcILQHvWLmL0C5mLDGEH.jpg?f=user_large
Ik was de huidige ranked cup even zat.

Iemand tips hoe ik de kans kan vergroten dat Santa mee doet als tegenstander? Ongeveer 15 potjes gedaan maar hij deed nooit mee :'(

• BBBrt
MetalSonic schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:35:
[Afbeelding]
Ik was de huidige ranked cup even zat.

Iemand tips hoe ik de kans kan vergroten dat Santa mee doet als tegenstander? Ongeveer 15 potjes gedaan maar hij deed nooit mee :'(
Ik heb het niet uitgebreid getest of een wetenschappelijke onderbouwing, maar voor mijn gevoel is het zo dat je in een bepaalde gamesessie in een bepaalde 'gamepoule' wordt geplaatst met een aantal vaste tegenstanders. Zelfs als ik een race quit en opnieuw begin, dan zit ik vaak weer samen met een paar (en soms veel) van de zelfde drivers. Als ik de hele game afsluit en opnieuw start, dan zit ik opeens wel met 100% nieuwe drivers... Dus misschien werkt dat?

• MetalSonic
BBBrt schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:06:
[...]

Ik heb het niet uitgebreid getest of een wetenschappelijke onderbouwing, maar voor mijn gevoel is het zo dat je in een bepaalde gamesessie in een bepaalde 'gamepoule' wordt geplaatst met een aantal vaste tegenstanders. Zelfs als ik een race quit en opnieuw begin, dan zit ik vaak weer samen met een paar (en soms veel) van de zelfde drivers. Als ik de hele game afsluit en opnieuw start, dan zit ik opeens wel met 100% nieuwe drivers... Dus misschien werkt dat?
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ga dit proberen!

• Tootoo
@MetalSonic je kan geen Santa bowser als tegenstander krijgen daar als je zelf een tier 3 driver kiest. Er kan maar 1 tier 3 driver per race mee doen (multiplayer uitgezonderd uiteraard).

Folding@home

• edzon
@Cache thanks, blijkbaar is het gewoon voor mij wat lastig om de juiste hoek en snelheid te vinden met de red b dasher. De paar keer dat het lukte had ik ook geen coin frenzy of lukte het me niet om eerste te worden dus ik laat die manier ook even voor wat t is. Vandaag maar eerst alle tokens weggereden en morgen maar op zoek naar wat meer rode muntjes.

@MetalSonic ik geloof dat de bots worden gekozen uit de 2 of 1 item drivers dus dan zal je het vooral van pgp moeten hebben op die track. Hoor het natuurlijk graag als de theorie van @BBBrt werkt!

@Tootoo ik zag net ineens dat ik in mijn broekzak een mp room was gestart waar jij in de lobby zat te wachten. Was dus niet helemaal de bedoeling maar wel paar leuke rondjes, vooral de laaste finish was hilarisch!

• Tootoo
@edzon ik dacht dat jij gewoon aan het multiplayer spelen was en vindt het dan wel leuk om aan te schuiven ;) maar deze manier was ook prima! Had alleen smart steering uitgezet ipv auto item, koste even tot aan de derde race! Maar die was zeker mooi, gefeliciteerd met net die overwinning daar en uiteraard de volle 30 punten ;)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:03:
@MetalSonic je kan geen Santa bowser als tegenstander krijgen daar als je zelf een tier 3 driver kiest. Er kan maar 1 tier 3 driver per race mee doen (multiplayer uitgezonderd uiteraard).
Dacht ik ook even maar gaat niet op. Lakitu (tier drie) doet regelmatig mee. Zie screenshot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s5UEjdLEB3QjIqdG-Mz2kjXJMw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1UZ0a7Q8YofTJHpMmxvGurX.jpg?f=fotoalbum_large

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:37:
[...]

Dacht ik ook even maar gaat niet op. Lakitu (tier drie) doet regelmatig mee. Zie screenshot

[Afbeelding]
Enige wat ik me kan bedenken is dat je die daar hebt omdat die level 6 is? Daardoor verschuift die van tier 2 naar 3… En voor Santa bowser lijkt het een favoured track te zijn? Ik zie de track niet in zijn lijst van tier 3 tracks staan… uiteraard een gok hoor :)

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:06:
[...]

Enige wat ik me kan bedenken is dat je die daar hebt omdat die level 6 is? Daardoor verschuift die van tier 2 naar 3… En voor Santa bowser lijkt het een favoured track te zijn? Ik zie de track niet in zijn lijst van tier 3 tracks staan… uiteraard een gok hoor :)
Achja het is voor iedereen speculeren. Vond het sowieso leuk om het hier even te bespreken..

Vanochtend helaas geen HE driver ticket voor Santa dus die moet nog even wachten.....

Vandaag kijken wat ik nog uit de tracks kan persen. Iedereen succes weer op alweer de laatste dag van deze week

• MetalSonic
Soms heb je zo'n week dat het op de tracks niet mee zit. Vanmiddag 35-40 keer track twee gedaan, van al die keren maar 1 coinbox frenzy....

Plek twee lijkt nu wel bijna zeker. Gelukkig had ik vanochtend nog 1,5k erbij kunnen pakken op track één...

Ik verwacht in elk geval in de top 3 te komen en dan ben ik weer tier 70

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpOzgxVjA1Wt0o1nDS175cJWscE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BvuIJ7ErOySvBTxH4269BRAc.png?f=fotoalbum_large
Inzet uiteindelijk toch niet voor niks

• Planeetje
Tootoo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:06:
[...]

Bowser santa zit op de tweede track in tier 3 omdat die een boost krijgt als 1e week pipe spotlight. Is nog maar de vraag of die volgende ranked ook die boost heeft. Daarom ben ik die track al aan het grinden Just in case.

Mijn nr 1 heeft meer afstand genomen. Ik heb 6k voorsprong op nr 3. Ik geloof het wel voor vandaag.

Wel nog een yolo 10 pull gedaan aan de coinbox pipe. 1x King boo gold, 3 super upgrades en coins. Op zich niet slecht. Ik lijk een abbo op King boo gold te hebben. Sinds ik die op level 6 heb staan heb ik hem al 4x in totaal uit een pijp gehaald. Nog 1x en die is level 7, of ik gebruik een ticket indien nodig.

• Tootoo
@Planeetje dat zou wel echt heel vervelend zijn als dat niet het geval zijn! Hopelijk is die volgende week nog wel onderdeel van tier 3 :)

@MetalSonic herkenbaar! Ik had hetzelfde maar dan op track 3. Het wilde maar niet vallen. Gelukkig zijn de tracks kort genoeg om veel pogingen te wagen. Duimen dat je je plek behoudt! Bij mij uiteindelijk een dubbele coinbox frenzy en bam, klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxvPGzFPUV0snEqPg9VPyAa2pDI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fXZZzHA5RLN8NOkJJQLRvHgp.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

• MetalSonic
Tootoo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:44:
@Planeetje dat zou wel echt heel vervelend zijn als dat niet het geval zijn! Hopelijk is die volgende week nog wel onderdeel van tier 3 :)

@MetalSonic herkenbaar! Ik had hetzelfde maar dan op track 3. Het wilde maar niet vallen. Gelukkig zijn de tracks kort genoeg om veel pogingen te wagen. Duimen dat je je plek behoudt! Bij mij uiteindelijk een dubbele coinbox frenzy en bam, klaar :)

[Afbeelding]
Heb ik iets gemist qua punten dat niemand het heeft over Toad Pit crew voor de boombox of zijn jullie het boomboxen zat? :) haha

Fijn dat je die score op track drie hebt gepakt! dubbele coinbox is lekker natuurlijk

• Planeetje
Pc toad is ook een optie, maar die weegt niet op tegen mijn maxed bowser santa 7/1400. Mijn pc toad is slechts 6/675 en ik heb de tickets niet omdat ik de gele pc toad direct naar 7 heb gebracht. Verder ben ik niet zo van boomboxen. Althans, nog nooit echt voor gaan zitten en ik heb geen enkele HE met boemerang. Die staan wel op mijn lijstje.

• Tootoo
@MetalSonic persoonlijk heb ik nog weinig aan de volgende ranked gedaan, maar je hebt zeker gelijk: pc toad is een aardig goed alternatief. De kans dat ik Santa bowser op level 6 krijg is nihil deze ronde. Dus dan wordt het nabit of pt lakitu level 6 dubbel uncap vs pc toad maximaal. Met op zijn minst pgp als goede kanshebber om deel te nemen. Jij hebt al wel wat succes gehad ermee dus?

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
In een week tijd zijn hier weer mooie verhalen te lezen! Helaas kon ik me daar niet in mengen vanwege drukte op werk en thuis maar kon het natuurlijk niet laten om mee te lezen. :) Mooi om te zien dat een hoop van jullie nu eindelijk Santa Bokser in het bezit heeft. Dat Is mij helaas (nog) niet gegund.

In de ranking valt het mij eerlijk gezegd nog mee. Gisteravond stond ik nog 2e en nu 5e, dat zal over 3 kwartier nog wel het geval zijn. 3k achter de nummer 1 en dat zonder t3 driver in de laatste race.

Aankomende week wordt ook weer een kwelling vanwege het gemis van een aantal items. De hele week ook geen tickets in de shop gezien dus kan wel los als er weer 1 verschijnt! :p

Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten en op naar weer een spannende ranking! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• bennieeee
1e en tier 60 voor de eerste keer! Kan me niet heugen dat ik op de eerste dag al zo zeker was van een eerste plek O-)

Als extra verrassing nog Sleigh Rider uit een gratis pijp.

[ Voor 22% gewijzigd door bennieeee op 08-12-2021 07:07 ]

• MetalSonic
Tweede :)
Pagina: 1 ... 113 ... 161 Laatste