Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ik dacht dat ik in de Ice Bro Cup zat maar blijkbaar een er naast (Monty Mole Cup).. zelfs de geuprade driver, cart én glider komen niet eens voor als top1 in de Ice Bro Cup.
Gelukkig nog wel 1e kunnen worden maar niet met veel marge.
Vandaag weer een HE driver ticket in de shop! Wie van de drie mag ik gelukkig maken met een lvl 5? Het zijn allemaal helden voor me dus wie geeft voor mij de doorslag?
:fill(white):strip_exif()/f/image/fsC6sb5rEe9yim003EJTxqJo.png?f=user_large)
Zelf heb ik een lichte voorkeur voor de braadworst...
toad valt inderdaad af, wie van de 2 verder beter is zou ik laten afhangen van je coverage. Mushroom wat beter dan harten.pjot1 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:44:
Woehoe!
Vandaag weer een HE driver ticket in de shop! Wie van de drie mag ik gelukkig maken met een lvl 5? Het zijn allemaal helden voor me dus wie geeft voor mij de doorslag?
[Afbeelding]
Voor online multiplayer zou voor de baby Mario gaan. Maar ik denk dat de focus op offline is, dan mee eens met MetalSonic. Als je kijkt (los van coverage) naar combo's/frenzies heb je niet zoveel aan de canon, en het meest aan de mushrooms en Heart zit daar tussenin, van deze drie. Dus dan zou ik ook voor Luigi gaan.pjot1 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:44:
Woehoe!
[Afbeelding]
Zowel Baby Mario als Luigi hebben me meermalen uit de brand geholpen door als enige T3 driver te zijn. Ik denk dat ik inderdaad voor Luigi ga vanwege z'n betere ability.
@Regeneration
Speel eigenlijk nooit online. Alleen voor challenges, woensdagavond en misschien om cups open te spelen. De ranked cup is toch wel prioriteit 1.
[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 26-11-2021 07:41 ]
Ik ga er tenminste maar even van uit dat Santa Bowser in een van de normale pipes zal zitten...
Ik kan niet wachten om Santa aan mijn collectie toe te voegen!
Trouwens als de nieuwe tour straks ook weer verspreid is over 3 weken kunnen we vast ook wel weer een nieuwe Alt verwachten in de sneeuw/kerst stijl
[ Voor 38% gewijzigd door bennieeee op 26-11-2021 09:40 ]
Is er ooit een tour geweest die over 3 weken is verspreid? Niet de vorige holiday tour(s) hoor!bennieeee schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:38:
Had net een Frenzy en kreeg ondertussen een Lightning maar daar krijg je dus geen punten voor. Gezien de berichten gisteren.
Trouwens als de nieuwe tour straks ook weer verspreid is over 3 weken kunnen we vast ook wel weer een nieuwe Alt verwachten in de sneeuw/kerst stijl
Ik ben optimistisch over de ranked.Tootoo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:30:
Laten we hopen dat Santa bowser nu in de uitverkoop of pipe komt! Betekent wel een mogelijk kansloze ranked! Maar merry mountain is wel tof!
Afgelopen feest toer (anniversary) was het zo dat je op de tracks waarbij je een coinbox driver had kon kiezen uit twee tot drie. Alsof nintendo dacht" iedereen mag meeedoen"..
Achja het is speculeren, we zien het wel.... Ik heb niet veel he driver tickets, maar twee dus als ik Santa heb kan hij op korte termijn uiteraard nog weinig toevoegen
Is al eerder gebeurd hoor, volgens mij bij de zomer tour oid... 3 weken binnen hetzelfde thema/ dezelfde tour...BBBrt schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:19:
[...]
Is er ooit een tour geweest die over 3 weken is verspreid? Niet de vorige holiday tour(s) hoor!
Dit bedoel ik ook met. 3 weken zelfde thema, is wel vaker geweest ja. Kon zo op het filmpje wat verspreid is geen nieuwe driver vinden wel een nieuwe glider en volgens mij een nieuwe kartMetalSonic schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:21:
[...]
Is al eerder gebeurd hoor, volgens mij bij de zomer tour oid... 3 weken binnen hetzelfde thema/ dezelfde tour...
Dit jaar minimaal één keer gebeurd, ergens denk ik zelfs twee keer.....bennieeee schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:34:
[...]
Dit bedoel ik ook met. 3 weken zelfde thema, is wel vaker geweest ja. Kon zo op het filmpje wat verspreid is geen nieuwe driver vinden wel een nieuwe glider en volgens mij een nieuwe kart
Van mij hoeft er ook geen nieuwe driver bij te komen. Heb drivers genoeg. Heb liever wat meer (HE) tickets
Track twee is de track waarbij ik er denk ik nog wat uit kan persen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LBabSqIXxrzwlA90A71OzbaE.jpg?f=user_large)
Met twee kart tickets kan ik mijn bezemsteel level zes maken en één extra glider ticket is al genoeg om chocolat donut level 5 te maken..
Ik ga sowieso er van uit dat ik top zes haal deze week, top drie zal nu voor een groot gedeelte ook van de shop afhangen en wat ik dus nog op track 2 kan doen
Mocht weer een gold pipe op basis van inschrijving pakken. Een duplicaat van swooper dus 5k coins erbij
Hopelijk morgen he tickets in de shop
De score die voldoende is zal elke tour omhoog gaan. Als je in een tour een tier drie item mist heb je het heel zwaar. Alleen als je het (extreem goed) kan compenseren kom je nog een tier hoger.bennieeee schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:34:
Mmmhalweer 4e plaats met voor mijn doen weer een knetter hoge score. 2* in de 96k is dus niet meer voldoende om een tier omhoog te gaan rond tier 58.
Ik ben zelf btw ook weer plekje gezakt. Gelukkig eindelijk weer een he ticket! Hopelijk morgen weer.
Ach bonuspunten of niet, ik ben sowieso happy als ik een bliksem of blue shell tank tijdens een frenzy. Dan weet je in ieder geval dat je run later daardoor niet verpest wordt, in principe blijven ze in singleplayer wel beperkt tot 1x per run.MetalSonic schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:30:
Yes! Klaar op track een. Triple coin.
Heb nog bij de acties gekeken. Iets na mijn derde coin frenzy activatie tankte ik lightning.
Blijkbaar geeft tanken van bliksem geen extra punten ( mijn voorlopige conclusie en dus correctie van wat ik eerder beweerde)
En wat was het resultaat?MetalSonic schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:01:
Gekeken of het al woensdag is? - check
Voorlopig mag woensdag nog even wegblijven. Ik heb nog wat doelen te halen.
erutangiS
Boven @Vozze in de ranked cup - Check
60k+ highscore - Check
257 acties, ik weet niet eens meer wat mijn eerste frenzy was.... mushroom/bomb/red shell, coin, coinbox.
Woensdag mag nu komen.
erutangiS
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
netjes hoor!MrOleo schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:59:
150k+ in Rosalina cup - Check
Boven @Vozze in de ranked cup - Check
60k+ highscore - Check
[Afbeelding]![]()
![]()
257 acties, ik weet niet eens meer wat mijn eerste frenzy was.... mushroom/bomb/red shell, coin, coinbox.
Woensdag mag nu komen.
/f/image/2skq0m6bWhrDEbdhDB5ZjVNJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/owZMk9gSBtigUmSQoFSUQs2C.png?f=fotoalbum_large)
Track 2 ook wel klaar. Track 1 zie ik weinig verbeter ruimte.
Ik ga deze week geen tickets investeren en gok erop dat ik hiermee in de top 5 blijf wat ik eigenlijk best prima vind voor deze week
PS toch maar op track 1 nog even paar honderd halen om die 80k aan te tikken, aan dan geloof ik het wel
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 28-11-2021 13:14 ]
Mooie voorsprong op plek vier. Ga je nog voor een offensief voor plek twee?Sleehond schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:00:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Track 2 ook wel klaar. Track 1 zie ik weinig verbeter ruimte.
Ik ga deze week geen tickets investeren en gok erop dat ik hiermee in de top 5 blijf wat ik eigenlijk best prima vind voor deze week
In principe niet. Dan moet ik op de personages of karts van track 1 of 2 wat tickets investeren. En eigenlijk wil ik dat alleen doen als plek 1 er echt in zit. Dus misschien beter bewaren en nu tevreden zijn met ws toch wel plek 3..MetalSonic schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:14:
[...]
Mooie voorsprong op plek vier. Ga je nog voor een offensief voor plek twee?
Heel vaak zat hij er tot nu toe goed bij of vlakbij. Ik ben benieuwd, ben sowieso flink hypes voor de aankomende tour!!
Deze YouTuber denkt ook aan special pipe coinbox drivers. Als dat zo is wordt dat imo de beste special pipe ooit…
Dan maar duimen dat Santa na maximaal 5-6 pulls tevoorschijn komt. Dan heb ik nog wat over voor de special pipeMetalSonic schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:43:
Volgens de glazen bol van Shy guy (youtube) krijgen we Santa bowser in pipe 1 en een special pipe met coinbox drivers.
Heel vaak zat hij er tot nu toe goed bij of vlakbij. Ik ben benieuwd, ben sowieso flink hypes voor de aankomende tour!!
Ik heb er wel zin in!
Mocht het nu niks worden, dan heeft * pjot1 nog een Nintendo Switch met Mariokart om naar uit te kijken deze week. In de trailer zag Mariokart er vrijwel hetzelfde uit als MKT. Ben benieuwd!
Ik heb toevallig gister MK op de Switch gespeeld, maar het is zó anders! Ook kleine details, maar vooral de levels die bijna allemaal in 3D zijn opgezet. Je kunt over zijwanden rijden en de werelden draaien helemaal met je mee. Wel leuk hoorpjot1 schreef op maandag 29 november 2021 @ 05:17:
Zucht! Juist als er mooie vooruitzichten zijn qua pipes en juist rubies nodig heb, word je deze tour volledig ingemaakt wordt het een zwaar gevecht om weer de top 10 te halen....Hopelijk brengt de volgende tour een hoop rubies met zich mee!
offtopic:
Mocht het nu niks worden, dan heeft * pjot1 nog een Nintendo Switch met Mariokart om naar uit te kijken deze week. In de trailer zag Mariokart er vrijwel hetzelfde uit als MKT. Ben benieuwd!
Volgens mij is dat een remaster van Mario kart op de Wii U..BBBrt schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:50:
[...]
Ik heb toevallig gister MK op de Switch gespeeld, maar het is zó anders! Ook kleine details, maar vooral de levels die bijna allemaal in 3D zijn opgezet. Je kunt over zijwanden rijden en de werelden draaien helemaal met je mee. Wel leuk hoor
Die heb ik veel gespeeld, veel tracks en hij ziet er prachtig uit......
Denk wel één van de betere Mario Kart games, gaat @pjot1 dus plezier aan beleven.
Is zeker een fijne kart moet ik zeggen en inderdaad veelal aan bod geweest laatste tijd. Hij heeft ook wel leuke special effects moet ik zeggen bij een boost. Heb hem zelf level 3 en kan hem naar 4 brengen, maar ik wacht nog even af of de tickets naar deze kart gaat of een ander.MetalSonic schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:02:
Bezemsteel level zes kunnen maken deze ochtend, ik heb zo'n gevoel dat ik daar nog veel plezier van heb in de toekomst. Komen steeds vaker T tracks en deze kart kan daar wel goed mee omgaan
Animaties zijn inderdaad ook leuk om naar te kijken.Sleehond schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:33:
[...]
Is zeker een fijne kart moet ik zeggen en inderdaad veelal aan bod geweest laatste tijd. Hij heeft ook wel leuke special effects moet ik zeggen bij een boost. Heb hem zelf level 3 en kan hem naar 4 brengen, maar ik wacht nog even af of de tickets naar deze kart gaat of een ander.
Wordt helemaal leuk als ik hem straks weer gebruik in combinatie met Kamek
Level 3 naar 4 is weer een mooie boost in "performance" maar ik snap dat je nog even tactisch kijkt of je dat nu doet of niet. Nieuwe tour natuurlijk ook vlakbij en we moeten maar zien wat daar de tier 3 karts zijn.
Maar zeker een prima kart om te upgraden en ziet er lekker speciaal uit.
erutangiS
Vandaag op track 1 mijn score met een double coin frenzy naar 37k kunnen brengen. Ik sta nu weer op plek 2 met 122k, mijn hoogste ranked totaal ooit. Nummer 1 heeft 128k en dat ga ik niet halen.
Doet me altijd denken aan PlayStation.Sleehond schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:33:
[...]
Is zeker een fijne kart moet ik zeggen en inderdaad veelal aan bod geweest laatste tijd. Hij heeft ook wel leuke special effects moet ik zeggen bij een boost. Heb hem zelf level 3 en kan hem naar 4 brengen, maar ik wacht nog even af of de tickets naar deze kart gaat of een ander.
@BBBrt en @MetalSonic
Leuk om te horen! Kan niet wachten!
[ Voor 7% gewijzigd door pjot1 op 29-11-2021 18:55 ]
Verder rubies aan het sparen, pikte hier op dat dat de komende pipes de moeite waard zijn😂 Op naar de volgende ronde!
Negatief:
- gezakt naar plek vier, ook met 2,5k , degene die nu op drie staat (boven mij) was al een paar dagen steeds aan het klimmen..
Achja ik geef geen tickets uit voor een kans op één uncap en wat meer rubies/ gold meer. Ik berust mij in plek vier en een tier omlaag.
Positief:
Ik heb een extra ticket die ik straks aan bijvoorbeeld Santa mag geven
Welkom! Laat je niet intimideren door het geweld, er zitten hier allerlei gradaties in spelers. Van rank 5 tot 70M617573 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:34:
Tussen al het geweld door een starter 😜. Sta 1ste in T28 dus weer 3 tiers omhoog. Ben zoveel mogelijk tickets aan het sparen. Vroeg me een ding af, als jullie het hebben over lightning tanken, wat bedoelen jullie dan?
Verder rubies aan het sparen, pikte hier op dat dat de komende pipes de moeite waard zijn😂 Op naar de volgende ronde!
[Afbeelding]
Er was het idee dat je extra punten zou krijgen voor het 'incasseren' van een lightning als je in een frenzy zit. Hoewel dat erg fijn is, zijn we er inmiddels achter (toch?) dat het niet direct extra punten geeft. Dus lightning tanken bestaat niet echt, anders dan een goed gevoel
Santa Mario en de Glitter Glider zijn ook wel welkom. Ik hoop dat het een pijp met 9 of 12 HE's wordt, in plaats van die karige 6 van Space Pipe 1...
Welkom in het leukste topic op Tweakers! Zoals @BBBrt al aangeeft, Lightning tanken bestaat niet. De laatste tijd heb ik daar op gelet vanwege de discussie hier maar krijg daar geen punten voor. Met een Spiny Shell krijg je ook niet meer punten tijdens een Frenzy anders dan de Super Horn of Bell. Je krijgt dan gewoon een 'item destroyd'.M617573 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:34:
Tussen al het geweld door een starter 😜. Sta 1ste in T28 dus weer 3 tiers omhoog. Ben zoveel mogelijk tickets aan het sparen. Vroeg me een ding af, als jullie het hebben over lightning tanken, wat bedoelen jullie dan?
[Afbeelding]
Wat voor tickets ben je aan het sparen? Item tickets Is namelijk een beetje overbodig. Tenminste als je de 'afsluitmethode' kent.
Heb trouwens, als het goed is, nog 2 plekjes in m'n vriendenlijst over. Dus als je nog vrienden zoekt, 616624417801. Stuur elke dag muntjes, dus verwacht het ook terug.
Bestaat inderdaad niet. Was wel weer een leuke discussie.pjot1 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:56:
[...]
Welkom in het leukste topic op Tweakers! Zoals @BBBrt al aangeeft, Lightning tanken bestaat niet. De laatste tijd heb ik daar op gelet vanwege de discussie hier maar krijg daar geen punten voor. Met een Spiny Shell krijg je ook niet meer punten tijdens een Frenzy anders dan de Super Horn of Bell. Je krijgt dan gewoon een 'item destroyd'.
Wat voor tickets ben je aan het sparen? Item tickets Is namelijk een beetje overbodig. Tenminste als je de 'afsluitmethode' kent.
Heb trouwens, als het goed is, nog 2 plekjes in m'n vriendenlijst over. Dus als je nog vrienden zoekt, 616624417801. Stuur elke dag muntjes, dus verwacht het ook terug.
Thanks! Toegevoegd! Wat is de afsluitmethode 👀#durftevragenpjot1 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:56:
[...]
Als je een itemticket inzet tijdens een race, maar de race gaat niet zoals je wilt, dan kun je de game afsluiten en is het itemticket niet gebruikt. Afsluiten kan zelfs nog heel kort ná finishen.M617573 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:31:
[...]
Thanks! Toegevoegd! Wat is de afsluitmethode 👀#durftevragen
Dat Is het toch elke 2 weken?MetalSonic schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:26:
Nog maar een nachtje! Alsof het morgen Sinterklaasavond is
Precies wat @BBBrt zegt. Het kan nog tot je het scorebord ziet. Dus als je nog ingame bent zeg maar. Tickets overigens alleen inzetten na een (coin)frenzy zodat je maximaal gebruik kan maken van de kans op (dubbele) Frenzy's.M617573 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:31:
[...]
Thanks! Toegevoegd! Wat is de afsluitmethode 👀#durftevragen
Iedereen weer gefeliciteerd en natuurlijk succes komende week!
Hopelijk heb je straks weer een relaxte poule!pjot1 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 05:56:
Zucht..... Inmiddels weggezakt naar de 14e plek...Naja, hopelijk is Nintendo lief voor ons en staan er straks een hoop robijntjes op ons te wachten!
Iedereen weer gefeliciteerd en natuurlijk succes komende week!
Hier eerste. Drukke week, dus weinig gespeeld. Gelukkig was de ranked niet al te moeilijk.
Zin in!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
/f/image/DT8PcnTedK4JHY6NzaQX2EgY.png?f=fotoalbum_large)
Eindelijk! Moest er flink voor pullen maar heb m (zevende x 10)
[ Voor 32% gewijzigd door MetalSonic op 01-12-2021 07:07 ]
En van tier 50 naar 51.
Lekker nieuw tour, zin in. 1e week mis ik op track 3 een glider…
Succes met pullen voor Bowser! Daar krijg je geen spijt van.
Ik hoop de special pipe te kunnen legen. Is een coinbox pijp.
Eerst dacht ik, shit zoveel pulls moeten doen. Maar achteraf toch tevreden want op de star banner glider (heb ik al level 2) heb ik alles een keer uit de pipe gehaald. Goed voor mijn coverage icm levels van de items
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bHKmrEm1UURIcxhznfGqvAmq.jpg?f=user_large)
handig, korte track om snel Santa te levelen! (helemaal op 200 cc
[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 01-12-2021 08:28 ]
Dan helemaal niks meer over voor de special pipe, maar hey, dan heb ik Santa Bowser!
En de non-spotlight die ik kreeg, was Holiday Cheer Daisy en die gaat mij volgende week flink helpen. Ik moet dus eigenlijk niet klagen, maar gewoon even geduld hebben
Ik denk dat we het allemaal hier wel minimaal één keer hebben meegemaakt dat het "lekkers" onderaan de pipe zit. Hoe je er vervolgens mee omgaat verschilt per persoon. Je kan het accepteren of bij uitzondering een pack kopen.BBBrt schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:57:
Nintendo is intens slecht! Deze tour kwam net te vroeg en daardoor heb ik niet genoeg rubies. Helemaal niet als Santa Bowser (én de HE kart en glider) in de laatste 18 items zitten. 45 rubies verzamel ik nog wel, maar die laatste 40 worden pittig...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gelukkig voor jou lijkt het uiteindelijk toch goed te komen. Die special pipe is awesome maar moet je ook weer niet overschatten. Vaak maximaal één spotlight en je kan ook daar vaak pullen zonder (goed) resultaat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xkmR63Q4qTuqSPHOvVvzDQTz.jpg?f=user_large)
Hierbij ook de datamine bevestiging..
Meerdere youtubers hadden het weer goed
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OH0zM7nSAJAE5QsOecm38fA0.jpg?f=user_large)
Edit dubbel: @Planeetje was mij voor
[ Voor 30% gewijzigd door MetalSonic op 01-12-2021 10:50 ]
2de of 20ste?M617573 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:29:
Ik heb Santa Bowser binnen in ieder geval! 2de pull ;-)
Je kan immres ook losse pulls doen
Ah! 20ste 😂 2de keer 10.MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:37:
[...]
2de of 20ste?
Je kan immres ook losse pulls doen
Bowser Santa heb ik gelukkig al, dus ik kan mijn rubies bewaren voor de coinboxers (al heb ik de gouden boekoning al op 7).
* Eärendil vraagt lidmaatschap aan van 100k-club:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jYikdsUVB1iRcRQqv9zImuwg.jpg?f=user_large)
Volgende doel: 50.000 in een track!
:strip_exif()/f/image/RRIFf29tdzWWG05M8UzEbnGu.jpg?f=fotoalbum_large)
(later nog verbetert naar 49.855)
Mooie pulls, en voor je alles uitgeeft. Denk goed na over het van toegevoegde waarde is. Je kan ook bewaren voor wat andersFroop1992 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:18:
Zo, met 8k voorsprong eerste geworden. Heb redelijk geluk met de pipes, hoewel ik misschien nog wel door wil gaan..
Pull 2
[Afbeelding]
Pull 3, was een groene pijp
[Afbeelding]
Pull 4
[Afbeelding]
Had al zo'n vermoeden maar was toch benieuwd. Ik geef altijd aan iets van '6 keer 10 pull" ofzo, heb 't gevoel dat de meest ebij een pull wel meteen een x10 bedoelen
In het slechtste geval moet ik tot zondag wachten op de laatste zuurverdiende ruby om hem eruit te trekken. Ik heb in ieder geval de tickets klaarstaan om hem direct level 4 te maken en 1 maal te uncappen en maximaliseren...
Op papier heb ik de komende 2 rankeds de beste loadouts ooit (voor mijn doen), maar de levels zijn er niet echt naar om heel hoge scores neer te zetten, helaas. Deze hele tour wordt wel lastig om de 700k aan te tikken, denk ik..
Succes allemaal!
Holy moly dat is een kort baantje zeg.MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:27:
[Afbeelding]
handig, korte track om snel Santa te levelen! (helemaal op 200 cc)
Benieuwd wat daar voor scores kunnen worden neergezet.
Voor je 1e coinbox frenzy over is ben je al bijna weer gefinished.
erutangiS
Die track is niet echt "coinbox vriendelijk" het is kort, bochtig, hoppelig maarja vooral kort. Worden geen top scores zoals bij rainbow road afgelopen weekMrOleo schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:12:
[...]
Holy moly dat is een kort baantje zeg.![]()
Benieuwd wat daar voor scores kunnen worden neergezet.
Voor je 1e coinbox frenzy over is ben je al bijna weer gefinished.
Ik ben ook met wat moeite op 1 gekomen. Was al de hele week een gevecht met de anderen in mijn top 3. Had nog gisteren laat (eindelijk) een goede run op track 1 met 2 coin frenzies en score met 2.4k kunnen verbeteren en dat was nodig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pdwOJpLUyOSnmK5PhZOPP57s.jpg?f=user_large)
Ai, nu wel jammer dat ik mijn rubies in de laatste tour heb uitgegeven en nu niet voor Santa Bowser kan gaan, dat wordt wachten op volgend jaar haha, heb nu maar 187 rubies. Maar zou wel voor de special pipe kunnen gaan met coin box drivers.
Leuk! Kan dit keer wel om 21:00 erbij zijn.MetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:26:
[Afbeelding]
vanavond om 2100 uiteraard weer een toernooi!
Vorige keer was er tot 22.00 de hele tijd nog plek over, dus laat je niet tegenhouden omdat het in het verleden eens vol was.
[Afbeelding]
Ik kan er dit keer helaas niet bij zijn, maar veel plezier vanavond allemaalMetalSonic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:26:
[Afbeelding]
vanavond om 2100 uiteraard weer een toernooi!
Vorige keer was er tot 22.00 de hele tijd nog plek over, dus laat je niet tegenhouden omdat het in het verleden eens vol was.
[Afbeelding]
Jammer dat je er niet bij bent. Hopelijk zien we je de volgende keer weer!iawees schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:51:
[...]
Ik kan er dit keer helaas niet bij zijn, maar veel plezier vanavond allemaal
/f/image/2k40eMs3VI5Utn8tACNJy5u8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kFiw2AISTUVa5wwnNyShq8Jc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Po1bjPWBCj2cDSvMWppqWA5z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yS5uuRrW2MsjODqTT6bFqTYc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZydTCHUzz5LoPXH3ZbJDWraz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wxJ1rphc8zaggfUFIUOPOhUw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cOdiPVbqul8sz6Mfu3rOl5zT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jobvauP7gWqHze1xrQbkFCGq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mUdldMSKR2zzemHqIUtEjbOV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QHsTg4hWFDdGz1qoG6p2eyTN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1D9EjQDk0x0fBSG8Whn278XS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ptEPLB0UKBM7ebZygjwBSVaH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YOsCBIeYVqPbv7q6Rd5Cgxw3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzY1bkDdEzdHp07PHlvE5SwB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wn7VsMbf7oCmf0iDnGgFn74b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jj0MKwpMzINcvmp2sqh3tT1M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/385y9vky3CvAOrpKMem6REA2.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dOhYtVJrXuH8VDBQ4fypcXbZ.jpg?f=fotoalbum_large)