Hmm, dan laat ik hem maar gaan. Mijn coverage op karts is ongeveer 98%Tootoo schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:08:
@BBBrt skill wise is het een waardeloze kart. Maar het is wel een kart met een flinke coverage. Jij kan alleen zelf beter bepalen of dat veel toevoegt aan je arsenaal. Het is daarnaast ook een kart die je uit de ACP / TCP kan krijgen als ik me niet vergis (ik heb hem geloof ik via een van die pipes gehaald).
Met andere woorden: it depends
@BBBrt doel je met 98% coverage ook op lvl6/7 coverage? Indien nee, dan is het wellicht niet onverstandig om te heroverwegen of het toch niet een geweldige kart voor je is. De mijne staat op lvl 6 en kan daardoor veel karts links laten liggen, waardoor ik tickets bespaar die vervolgens weer in karts kunnen die de black turbo birdo niet dekt.
Haha nee, op dat punt ben ik nog lang niet. Ik heb op praktisch elke baan wel een kart, maar zeker niet op level 6/7. Veel op 3/4Cache schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:01:
@BBBrt doel je met 98% coverage ook op lvl6/7 coverage? Indien nee, dan is het wellicht niet onverstandig om te heroverwegen of het toch niet een geweldige kart voor je is. De mijne staat op lvl 6 en kan daardoor veel karts links laten liggen, waardoor ik tickets bespaar die vervolgens weer in karts kunnen die de black turbo birdo niet dekt.
Netjes! Hoeveel coinbox drivers deden mee?Tootoo schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:18:
Nou track 2 streep ik af: een boombox frenzy en een boombox, samen met een NSC run. De kans dat ik dat nog eens krijg samen met een frenzy is klein…
[Afbeelding]
Welgeteld 1: gold dry bones. Ik zat elke keer te kijken naar Santa bowser, die heeft toch betere odds. Ik had die gister ook op de juiste plek maar toen bleven de boomboxen uit. Met GDB kwam het zomaar kadoMetalSonic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:56:
[...]
Netjes! Hoeveel coinbox drivers deden mee?
Ik ben door me rubies weer. Maar heb uit de glider pijp:
2* Blizzard Parasol
2* Snow Crystals
1* Polka Dot Manta Glider.
Daarbij nog 8k aan munten dus kon er weer een HE driver ticket mee kopen uit de shop! Echt tot nu toe elke dag een HE in de shop te vinden bijna.
De cup wordt lastig sta 3e maar de voorsprong op nummer 7 is 1k
2* Blizzard Parasol
2* Snow Crystals
1* Polka Dot Manta Glider.
Daarbij nog 8k aan munten dus kon er weer een HE driver ticket mee kopen uit de shop! Echt tot nu toe elke dag een HE in de shop te vinden bijna.
De cup wordt lastig sta 3e maar de voorsprong op nummer 7 is 1k
Na 2 pulls had ik de Manta (2x, nieuw) en de Blizzard balloons. Toen een reset en nog 1 pull: Chrystals (nieuw) en Parasol.
Nou, eigenlijk kon ik de strik het beste gebruiken, maar ik klaag niet
Nou, eigenlijk kon ik de strik het beste gebruiken, maar ik klaag niet
Pff, Mario kart did me dirty!
ACP: blizzard balloons
Daarna...
2x 10 special pipe:
10 Pull 1: blizzard balloons
10 Pull 2: blizzard balloons
Grrrrr, toen maar gereset en nog een keer gekeken in de pipe:
10 Pull 3: snow crystals en de galaxy glider...
Pffff, blij dat ik toen kon stoppen. Ik had de blizzard balloons al en wilde die juist niet trekken. Het is wat het is. 3 10 pulls, 4 HE, opbrengst is niet slecht.
Overigens had ik ook 15k aan coins erbij gekregen.
ACP: blizzard balloons
Daarna...
2x 10 special pipe:
10 Pull 1: blizzard balloons
10 Pull 2: blizzard balloons
Grrrrr, toen maar gereset en nog een keer gekeken in de pipe:
10 Pull 3: snow crystals en de galaxy glider...
Pffff, blij dat ik toen kon stoppen. Ik had de blizzard balloons al en wilde die juist niet trekken. Het is wat het is. 3 10 pulls, 4 HE, opbrengst is niet slecht.
Overigens had ik ook 15k aan coins erbij gekregen.
Nou, ik heb 2 nieuwe gliders, dus ik ben tevreden, maar voor de huidige ranked mag het niet meer baten. Track 3 zonder T3 driver én kart is gewoon duizenden punten mislopen..
Geen tickets meer uitgeven, strijden voor een top 10 plek en duimen voor volgende week
Geen tickets meer uitgeven, strijden voor een top 10 plek en duimen voor volgende week
@BBBrt balen man! Snow crystals en de galaxy glider zijn nieuw voor mij. Ben daar heel blij mee overigens, de domper zit hem in 3x blizard balloons. Maar ja, thats gatcha.
Ik zou verder in jouw geval inderdaad geen tickets meer uitgeven en je scores te maximeren die je nu met jouw load out kan halen.
Ik ga nog wel investeren, ik hoef maar 3k erbij voor plek 3. Ik heb nog geen tickets gebruikt, behalve voor track 1 waar pgp op tripple uncap is gezet ivm de dubbele usefullness. Mijn 1e lvl 7 tripple uncap.
Track 2 moet ik nog kiezen wat ik ga doen. Investeren in Black birdo (lvl 3), builder toadette (lvl 1) of toadette Explorer (lvl 2). Skill van birdo is vervelend, maar de coverage is goed en verbeterd mijn loadout sterk. Beide toadettes hebben een iets betere skill, maar brengen minder coverag voordeel voor mij. Lastig. Net al vorige ranked toen ik moest kiezen tussen Mario builder en toadette Explorer. Uiteindelijk had ik toen niet geïnvesteerd.
Track 3 investeer ik liever niet met gold shy guy.
Ik zou verder in jouw geval inderdaad geen tickets meer uitgeven en je scores te maximeren die je nu met jouw load out kan halen.
Ik ga nog wel investeren, ik hoef maar 3k erbij voor plek 3. Ik heb nog geen tickets gebruikt, behalve voor track 1 waar pgp op tripple uncap is gezet ivm de dubbele usefullness. Mijn 1e lvl 7 tripple uncap.
Track 2 moet ik nog kiezen wat ik ga doen. Investeren in Black birdo (lvl 3), builder toadette (lvl 1) of toadette Explorer (lvl 2). Skill van birdo is vervelend, maar de coverage is goed en verbeterd mijn loadout sterk. Beide toadettes hebben een iets betere skill, maar brengen minder coverag voordeel voor mij. Lastig. Net al vorige ranked toen ik moest kiezen tussen Mario builder en toadette Explorer. Uiteindelijk had ik toen niet geïnvesteerd.
Santa Bowser naar level 7 gebracht hopen dat dat voldoende is voor deze week! Straks natuurlijk met winter thema's en Merry Mountain ook fijn.
[ Voor 29% gewijzigd door bennieeee op 21-11-2021 12:39 ]
Mooie pulls hier op de special pipe!
Aangezien ik maar twee gliders mis en ik mogelijk veel rubies “moet” uitgeven in pipe 2 houd ik nog ff op zak. Ik heb nu een driver nodig voor Rosalina iceworld r/t
Aangezien ik maar twee gliders mis en ik mogelijk veel rubies “moet” uitgeven in pipe 2 houd ik nog ff op zak. Ik heb nu een driver nodig voor Rosalina iceworld r/t
Ok nice! Ik ga zelf ook nog wat pogingen doen op track twee.Tootoo schreef op zondag 21 november 2021 @ 06:52:
[...]
Welgeteld 1: gold dry bones. Ik zat elke keer te kijken naar Santa bowser, die heeft toch betere odds. Ik had die gister ook op de juiste plek maar toen bleven de boomboxen uit. Met GDB kwam het zomaar kado
Nice! Nieuwe items en lekker veel coinsSleehond schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
3x glider pipe. 1 nieuwe glider, dat is fijn. Had stiekem wel op een 2e nieuwe glider gehoopt… maar goed
Mijn ID mario kart tour is. 9539 0661 5414
Maakte een droomstart op track twee met een boomerang frenzy op een coinbox van Santa bowser! Helaas daarna geen coin frenzy oid dus niet boven mijn vorige score gekomen
@MetalSonic hopelijk komt ie nog!!
In de categorie records: een eerste cup met 150k op de teller: check! Vanochtend een tripple coinbox frenzy op choco (geen nsc) en bij de rest een coinbox frenzy en wat losse boxen, allemaal niet maximaal hoeven persen. Maar hij is er!
In de categorie records: een eerste cup met 150k op de teller: check! Vanochtend een tripple coinbox frenzy op choco (geen nsc) en bij de rest een coinbox frenzy en wat losse boxen, allemaal niet maximaal hoeven persen. Maar hij is er!
Mooie scores en wat een luxe, pgp en king bomb op 1400Tootoo schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:36:
[Afbeelding]
Lekker bezig @Tootoo ! Gisteravond ook eens geprobeerd deze cup te bekijken, maar die 150k ga ik bij lange na niet redden. 
Ik vraag overigens toch weer even om hulp. Ik voorzie dat mijn tegenstanders flink gaan duwen de komende twee dagen. Ik ben nog steeds in dubio welke glider te levelen voor track 2. Hier mijn tracker in de hoop dat iemand kan zeggen wat wijsheid is, waar het gaat om de geel gearceerde gliders:
:strip_exif()/f/image/YbTTw9hz7XyCEses1Quh9L4O.jpg?f=fotoalbum_large)
Of misschien toch op zak houden? Momenteel sta ik 3k voor, maar zoals ik zei, anderen kunnen veel hoger halen met hun loadouts.
Ik vraag overigens toch weer even om hulp. Ik voorzie dat mijn tegenstanders flink gaan duwen de komende twee dagen. Ik ben nog steeds in dubio welke glider te levelen voor track 2. Hier mijn tracker in de hoop dat iemand kan zeggen wat wijsheid is, waar het gaat om de geel gearceerde gliders:
:strip_exif()/f/image/YbTTw9hz7XyCEses1Quh9L4O.jpg?f=fotoalbum_large)
Of misschien toch op zak houden? Momenteel sta ik 3k voor, maar zoals ik zei, anderen kunnen veel hoger halen met hun loadouts.
Yes! Al zeker 2 maanden echt helemaal níets boeiend uit de pipes, maar vandaag dan eindelijk wel eens. De Sunset Glider uit de ACP. Die had ik nog niet
Het is eigenlijk nog erger: ik heb ook nog swimwear Rosalina en kamek als alternatieven op 7/1400 bij deze tracks… zonde van die overlap!MetalSonic schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:25:
[...]
Mooie scores en wat een luxe, pgp en king bomb op 1400
Je staat nu eerste? En anders zou je waar eindigen in het ergste geval?Cache schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:35:
Lekker bezig @Tootoo ! Gisteravond ook eens geprobeerd deze cup te bekijken, maar die 150k ga ik bij lange na niet redden.
[Afbeelding]
Een eenduidig antwoord heb ik niet, maar:
- waar acht je de kans om hoog te eindigen deze en volgende week het grootst?
- welke level tickets wil je liever?
- puur kijkend naar de gliders dan is de gold home field glider wel degene die je het liefste wil levelen vind ik (kijkend naar skill en hoe nieuw degene is), maar dat moet wel gelijk naar level 6. Heb je zoveel tickets en wil je die nu uitgeven? Anders zou ik voor de silver manta glider gaan voor de skill. Maar dat is niet omdat die nou zoveel beter is dan de rest van de geel gearceerde gliders
@Cache : wanneer ik in zo'n situatie zit, kijk ik wat het effect is wanneer je het level en de basepoints naar maximaal brengt. Dat is wellicht uiteindelijk wat je wilt doen met het upgraden. En wat levert dan het meeste rendement op. Dus afzonderlijk via de sheet controleren wat het doet en op basis daarvan je keuze maken.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie wensenlijstje is voor D/K/G, en waarom. De mijne is ongeveer:
D:
Santa Bowser (niet nodig voor coverage, maar is zo'n beetje de heilige graal van het spel).
Gold King Bob-omb (ook niet nodig, wel steady driver).
En nieuw op het lijstje: Baseball Mario (de laatste 2 weken had hij mij van dienst kunnen zijn).
K:
Blue Biddybuggy (nog specialer dan Santa Bowser. Is alleen in de tweede tour ooit beschikbaar geweest voor Gold Pass members. De enige normal uit het spel die ik niet heb).
Verder eigenlijk niets echt nodig, maar de normale B. Dasher Mk. 2 heeft supergoede coverage.
En ik heb het idee dat de Gold Egg me de laatste tijd had kunnen helpen.
G:
Home-field Glider.
Ship's Wheel.
Black Toe-beans Balloons.
In willekeurige volgorde: die helpen mij allemaal aanzienlijk met coverage. En Kameks Muts (Dream Glider) lijkt de laatste weken wat vaker in mijn lijstje te verschijnen...
D:
Santa Bowser (niet nodig voor coverage, maar is zo'n beetje de heilige graal van het spel).
Gold King Bob-omb (ook niet nodig, wel steady driver).
En nieuw op het lijstje: Baseball Mario (de laatste 2 weken had hij mij van dienst kunnen zijn).
K:
Blue Biddybuggy (nog specialer dan Santa Bowser. Is alleen in de tweede tour ooit beschikbaar geweest voor Gold Pass members. De enige normal uit het spel die ik niet heb).
Verder eigenlijk niets echt nodig, maar de normale B. Dasher Mk. 2 heeft supergoede coverage.
En ik heb het idee dat de Gold Egg me de laatste tijd had kunnen helpen.
G:
Home-field Glider.
Ship's Wheel.
Black Toe-beans Balloons.
In willekeurige volgorde: die helpen mij allemaal aanzienlijk met coverage. En Kameks Muts (Dream Glider) lijkt de laatste weken wat vaker in mijn lijstje te verschijnen...
Ik ben zelf heel enthousiast over de zilveren Manta. Vaak terug gekomen als top pickCache schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:35:
[Afbeelding]
Hier ook erg wenselijk om nog te unlocken:
Drivers > Santa Bowser, Cat Toad, Kamek
Qua karts en gliders heb ik daar wat minder idee over, gevoelsmatig is daar nog erg veel te unlocken en kan ik zo niet direct een voorkeur uitspreken. Maar de bovenstaande 3 drivers zouden wel erg welkom zijn!
Drivers > Santa Bowser, Cat Toad, Kamek
Qua karts en gliders heb ik daar wat minder idee over, gevoelsmatig is daar nog erg veel te unlocken en kan ik zo niet direct een voorkeur uitspreken. Maar de bovenstaande 3 drivers zouden wel erg welkom zijn!
Exact dit, vul een level 5,1 of iets dergelijks in en vergelijk de uitkomst per glider. Ik gebruik meestal 4,1 en 6,2 (level,unlock), maar mijn levels zijn wat hoger.Vozze schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:01:
@Cache : wanneer ik in zo'n situatie zit, kijk ik wat het effect is wanneer je het level en de basepoints naar maximaal brengt. Dat is wellicht uiteindelijk wat je wilt doen met het upgraden. En wat levert dan het meeste rendement op. Dus afzonderlijk via de sheet controleren wat het doet en op basis daarvan je keuze maken.
erutangiS
Top, lekkere cupscore! Dat is voor mij ook nog een doel deze tour voor die cup. Ik probeer ook af en toe die 60k te halen op die airship fortress.Tootoo schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:36:
[Afbeelding]
erutangiS
bah zo spannend Oh ja wat had ik graag Yoshi Kangaroo, Lakitu Party en Mario Sunshine gehad als drivers! Kamek is jammer maar minder erg voor me gevoel.
[ Voor 9% gewijzigd door bennieeee op 22-11-2021 15:04 ]
@MetalSonic lekkere run! Dat zijn met jouw levels de scores waar je op hoopt. Maar met zo weinig coinbox drivers op zo’n track kan het veel grinden zijn.
@MrOleo die 150k gaat jou en bv Vozze ook lukken op zo’n cup als dit. Zag al 57k scores op airship, dat compenseert dan wellicht voor choco.
@BBBrt mag geen verrassing zijn: Santa bowser
Niet om de coverage, maar om het feit dat deze driver je een veel grotere kans geeft om eerste te worden in de ranked cups waar hij de enige coinbox driver op een track is.
@MrOleo die 150k gaat jou en bv Vozze ook lukken op zo’n cup als dit. Zag al 57k scores op airship, dat compenseert dan wellicht voor choco.
@BBBrt mag geen verrassing zijn: Santa bowser
Ja deze score wilde ik. Wilde de 40 aantikken maar alles moet kloppen. Heb op die track wel een uurtje of 10 erop zitten. Gelukkig is het ontspannen racen op zon t track, die combo kwijt raken is “bijna” een uitdagingTootoo schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:19:
@MetalSonic lekkere run! Dat zijn met jouw levels de scores waar je op hoopt. Maar met zo weinig coinbox drivers op zo’n track kan het veel grinden zijn.
@BBBrt mag geen verrassing zijn: Santa bowserNiet om de coverage, maar om het feit dat deze driver je een veel grotere kans geeft om eerste te worden in de ranked cups waar hij de enige coinbox driver op een track is.
Oeh spannend! Waar kan je nog punten pakken voor plek een!bennieeee schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:45:
[Afbeelding]bah zo spannendnet Rainbow nog 1k omhoog kunnen brengen. Maar weet echt niet meer waar nog ruimte heb.
Oh ja wat had ik graag Yoshi Kangaroo, Lakitu Party en Mario Sunshine gehad als drivers! Kamek is jammer maar minder erg voor me gevoel.
Moet 6k scoren voor plek 1.. gaat nooit meer lukken. Denk dat plek 3 max haalbaar is. Zie mezelf ook niet nog 1k scoren extra.MetalSonic schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:37:
[...]
Oeh spannend! Waar kan je nog punten pakken voor plek een!
Best veel pogingen gedaan voor de triple coin op track drie maar zonder succes. Morgen nog wat pogingen en dan is het goed. Gelukkig nog ongeveer zeven duizend voor op de nummer twee. Lang geleden dat dat zo was. Hopelijk sinds het eerst sinds maanden weer eens eerste. Wie weet!
Volgende week wordt heel zwaar.
Track een geen hoge leven boomboxdriver, track twee geen eens een tier drie driver.
Track drie houdt mij hopelijk in de top zes..
Volgende week wordt heel zwaar.
Track een geen hoge leven boomboxdriver, track twee geen eens een tier drie driver.
Track drie houdt mij hopelijk in de top zes..
Laatste dag van de ranked. En best een pittige. Ondanks m'n hoge scores bleef de concurrentie erg dichtbij. Een echt goede boombox op track 2 lukte maar niet en ook de score op track 1 was niet denderend. Daarnaast vind ik die lange Rainbow Road tracks echt geen hol aan. Eindeloos saai. Dus mijn tip aan @MrOleo en @Tootoo : ga voor die 60k op Airship Fortress. Daar heb ik hem destijds ook op gehaald en daar haal ik meer lol uit dan RR. Beetje jumpen op die putdeksels voor extra punten.
Maar goed, gisteren alsnog ingehaald. Gemotiveerd door de mooie Boombox runs van @MetalSonic en @Tootoo heb ik Yoshi naar 1400 gebracht, glider naar 700 en gaan. De hele avond lopen grinden, maar een echte boombox frenzy zat er niet in. Uiteindelijk de nummer 1 op 700 punten genaderd en toen nog maar wat runs op RR gedaan, nadat ik daar de glider naar level 7 heb gebracht. Alleen maar frustratie, dus hetzelfde gevoel als @MetalSonic. Vandaag nog een paar pogingen, anders maar accepteren. Nog half slaperig vanochtend RR opgestart. Eerste run, mushroom frenzy, mega aggressive bots, maar gevolgd door twee coinbox frenzies. Als tweede door de laatste boog. Hopend op een red shell bij het itembox. Twee! Eén voor de aanval en nog één ter verdediging. De nummer 1 had geen verdediging. Eerste shell raak. Er voorbij. Nog een paar jumps, maar die voelen zo traag. Met de finish in zicht word ik nog geraakt door een paar hammers, maar rollend pak ik plek 1 in de race en in ranked!
Maar goed, gisteren alsnog ingehaald. Gemotiveerd door de mooie Boombox runs van @MetalSonic en @Tootoo heb ik Yoshi naar 1400 gebracht, glider naar 700 en gaan. De hele avond lopen grinden, maar een echte boombox frenzy zat er niet in. Uiteindelijk de nummer 1 op 700 punten genaderd en toen nog maar wat runs op RR gedaan, nadat ik daar de glider naar level 7 heb gebracht. Alleen maar frustratie, dus hetzelfde gevoel als @MetalSonic. Vandaag nog een paar pogingen, anders maar accepteren. Nog half slaperig vanochtend RR opgestart. Eerste run, mushroom frenzy, mega aggressive bots, maar gevolgd door twee coinbox frenzies. Als tweede door de laatste boog. Hopend op een red shell bij het itembox. Twee! Eén voor de aanval en nog één ter verdediging. De nummer 1 had geen verdediging. Eerste shell raak. Er voorbij. Nog een paar jumps, maar die voelen zo traag. Met de finish in zicht word ik nog geraakt door een paar hammers, maar rollend pak ik plek 1 in de race en in ranked!
Mooie score @Vozze! Ik vind die rr track wel vermakelijk, juist omdat ie zo lang is en er een hoop in gebeurd. Helaas is de perfecte run met 3 mooie frenzys me tot op heden nog niet gegund daar en ben er daarom wel klaar mee. Ook in track 3 met een dubbele coin geen zin meer. Gelukkig heb ik op de valreep nog een he glider ticket in de shop vandaag waardoor mijn gold home field glider eindelijk naar 6 kan. Wel al een dikke run met boombox, coin en toeterfrenzy gereden daar dus benieuwd wat ik er nog van kan maken op de laatste dag. Zie dat ik ook nog een top 10 sleeper hebt dus mik maar op de 3e plek.
Volgens mij heeft iedereen hier nog een zware dag.. mijn voorsprong op de nummer 4 is nog maar 118 punten
Lekker bezig @Vozze! En dat vind ik het lastige aan deze boombox track (laat staan volgende week): er zijn niet zoveel coinbox drivers. Voor volgende week ga ik het zelfs maar over de nabit boeg gooien. Kost me ook minder tickets voor een upgrade en daarnaast sneller een aardige score.
Voor wat betreft RR vs Airship: ik vind beide wel leuk om te doen. Alleen is mijn glider dichter bij de max op RR, ben genoodzaakt om daar voor te gaan
Ook ik ben ingehaald vannacht. Degene staat nu 2.3k voor op me. Ik had nooit de verwachting om eerste te blijven, we gaan wel zien waar we eindigen. De tickets wil ik bij de volgende ranked gebruiken namelijk. Duimen dus!
Voor wat betreft RR vs Airship: ik vind beide wel leuk om te doen. Alleen is mijn glider dichter bij de max op RR, ben genoodzaakt om daar voor te gaan
Ook ik ben ingehaald vannacht. Degene staat nu 2.3k voor op me. Ik had nooit de verwachting om eerste te blijven, we gaan wel zien waar we eindigen. De tickets wil ik bij de volgende ranked gebruiken namelijk. Duimen dus!
Fijn dat je inzet weer is beloond. Zon topscore is extra lekker als je er veel tijd in moest stoppen. Hopelijk genoeg voor plek een.Vozze schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:12:
Laatste dag van de ranked. En best een pittige. Ondanks m'n hoge scores bleef de concurrentie erg dichtbij. Een echt goede boombox op track 2 lukte maar niet en ook de score op track 1 was niet denderend. Daarnaast vind ik die lange Rainbow Road tracks echt geen hol aan. Eindeloos saai. Dus mijn tip aan @MrOleo en @Tootoo : ga voor die 60k op Airship Fortress. Daar heb ik hem destijds ook op gehaald en daar haal ik meer lol uit dan RR. Beetje jumpen op die putdeksels voor extra punten.
Maar goed, gisteren alsnog ingehaald. Gemotiveerd door de mooie Boombox runs van @MetalSonic en @Tootoo heb ik Yoshi naar 1400 gebracht, glider naar 700 en gaan. De hele avond lopen grinden, maar een echte boombox frenzy zat er niet in. Uiteindelijk de nummer 1 op 700 punten genaderd en toen nog maar wat runs op RR gedaan, nadat ik daar de glider naar level 7 heb gebracht. Alleen maar frustratie, dus hetzelfde gevoel als @MetalSonic. Vandaag nog een paar pogingen, anders maar accepteren. Nog half slaperig vanochtend RR opgestart. Eerste run, mushroom frenzy, mega aggressive bots, maar gevolgd door twee coinbox frenzies. Als tweede door de laatste boog. Hopend op een red shell bij het itembox. Twee! Eén voor de aanval en nog één ter verdediging. De nummer 1 had geen verdediging. Eerste shell raak. Er voorbij. Nog een paar jumps, maar die voelen zo traag. Met de finish in zicht word ik nog geraakt door een paar hammers, maar rollend pak ik plek 1 in de race en in ranked!![]()
[Afbeelding]
Pittige poule! Hopelijk kan je plek twee nog pakken?edzon schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:57:
Mooie score @Vozze! Ik vind die rr track wel vermakelijk, juist omdat ie zo lang is en er een hoop in gebeurd. Helaas is de perfecte run met 3 mooie frenzys me tot op heden nog niet gegund daar en ben er daarom wel klaar mee. Ook in track 3 met een dubbele coin geen zin meer. Gelukkig heb ik op de valreep nog een he glider ticket in de shop vandaag waardoor mijn gold home field glider eindelijk naar 6 kan. Wel al een dikke run met boombox, coin en toeterfrenzy gereden daar dus benieuwd wat ik er nog van kan maken op de laatste dag. Zie dat ik ook nog een top 10 sleeper hebt dus mik maar op de 3e plek.
[Afbeelding]
Vergeleken met @Vozze en @edzon heb ik deze week een relatief makkelijke poule. Nog steeds eerste, hopelijk morgen ochtend ookbennieeee schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:11:
Volgens mij heeft iedereen hier nog een zware dag.. mijn voorsprong op de nummer 4 is nog maar 118 punten
Dat hangt een beetje van mijn nr 17 3 af, vermoed dat hij zo nog wel begint verder rijdt op track 1 en 2 en zie dat hij ook de kangaroe op 7 heeft. Wel zelf al net een een mooie run met banaan en dubbele coinfrenzy gereden op track 2 waardoor de 1e plek ineens ook haalbaar lijkt....5 tickets die ik voor holidaisy had bewaard jeuken nu wel erg!MetalSonic schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:11:
[...]
Pittige poule! Hopelijk kan je plek twee nog pakken?
![]() | ![]() | ![]() |
Edit: wordt nog erg spannend, vnv toch maar even op zoek naar een boombox en derde frenzy op 1 en 3.
![]() | ![]() |
[ Voor 20% gewijzigd door edzon op 23-11-2021 12:46 ]
Oef, top 10 badge??? Sterkteedzon schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:00:
[...]
Dat hangt een beetje van mijn nr 17 3 af, vermoed dat hij zo nog wel begint verder rijdt op track 1 en 2 en zie dat hij ook de kangaroe op 7 heeft. Wel zelf al net een een mooie run met banaan en dubbele coinfrenzy gereden op track 2 waardoor de 1e plek ineens ook haalbaar lijkt....5 tickets die ik voor holidaisy had bewaard jeuken nu wel erg!
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Edit: wordt nog erg spannend, vnv toch maar even op zoek naar een boombox en derde frenzy op 1 en 3.
[Afbeelding] [Afbeelding]
1. Ik 106661
2. ARYU 106622
3. MuscleMilf 105675
Voelt niet helemaal veilig, die voorsprong
2. ARYU 106622
3. MuscleMilf 105675
Damn @Vozze dat is close, hopelijk hou je het vast.Vozze schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:12:
Maar goed, gisteren alsnog ingehaald. Gemotiveerd door de mooie Boombox runs van @MetalSonic en @Tootoo heb ik Yoshi naar 1400 gebracht, glider naar 700 en gaan. De hele avond lopen grinden, maar een echte boombox frenzy zat er niet in. Uiteindelijk de nummer 1 op 700 punten genaderd en toen nog maar wat runs op RR gedaan, nadat ik daar de glider naar level 7 heb gebracht. Alleen maar frustratie, dus hetzelfde gevoel als @MetalSonic. Vandaag nog een paar pogingen, anders maar accepteren. Nog half slaperig vanochtend RR opgestart. Eerste run, mushroom frenzy, mega aggressive bots, maar gevolgd door twee coinbox frenzies. Als tweede door de laatste boog. Hopend op een red shell bij het itembox. Twee! Eén voor de aanval en nog één ter verdediging. De nummer 1 had geen verdediging. Eerste shell raak. Er voorbij. Nog een paar jumps, maar die voelen zo traag. Met de finish in zicht word ik nog geraakt door een paar hammers, maar rollend pak ik plek 1 in de race en in ranked!![]()
[Afbeelding]
Airship fortress heb ik deze week op gefocused voor de 60k, die baan is sowieso leuk, met die putten en kratten, veel afwisseling, maar ik vind die versie van Rainbow road die morgen in de ranked zit ook een leuke versie om te doen. De niet t versies van RR vind ik idd ook niet fijn. Ik heb wel het idee dat er bij RR makkelijker een hogere action count kan worden gehaald dan bij airship fortress en dat rr daardoor 1k potentieel meer heeft, maar beide zijn prima opties. Ik blijf ze beide proberen.
De ranked is hier minder spannend, 14 spelers met >100k, maar geen een tegenstander boven de 120k. Hopelijk blijft dat zo.
Poeh dat voelt idd niet veilig, succes.Poeksel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:14:
1. Ik 106661
2. ARYU 106622
3. MuscleMilf 105675
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 23-11-2021 16:05 ]
erutangiS
Mooi verwoord en leuk om te lezen!Vozze schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:12:
[Afbeelding]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Graag zou ik van jullie vakkundige expertise gebruik willen maken. Ook ik werd vanmorgen niet blij wakker, (Nu is dat wel vaker het geval en meestal niet MKT gerelateerd)gezakt van plek 4 naar 7...
:fill(white):strip_exif()/f/image/k0uyejakHwi52INi41U02AjK.png?f=user_large)
Ik moet dus ergens nog 1600 of meer punten scoren om m'n tier te houden. Waar zou ik nog de meeste punten kunnen pakken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/ClEM7PJSFm8J46SBrwMlym0N.png?f=user_large)
Track 2 is sowieso klaar met een nsc en 3 coinfrenzy's. Kom zelfs niet eens meer in de buurt. Dus blijft 1 of 3 over. M'n gevoel neigt naar 3, maar doordat ik geen tier 3 glider heb, kan de winst misschien tegenvallen? RR wil maar niet perfect lukken of is het een kwestie van doorbijten?
:fill(white):strip_exif()/f/image/k0uyejakHwi52INi41U02AjK.png?f=user_large)
Ik moet dus ergens nog 1600 of meer punten scoren om m'n tier te houden. Waar zou ik nog de meeste punten kunnen pakken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/ClEM7PJSFm8J46SBrwMlym0N.png?f=user_large)
Track 2 is sowieso klaar met een nsc en 3 coinfrenzy's. Kom zelfs niet eens meer in de buurt. Dus blijft 1 of 3 over. M'n gevoel neigt naar 3, maar doordat ik geen tier 3 glider heb, kan de winst misschien tegenvallen? RR wil maar niet perfect lukken of is het een kwestie van doorbijten?
Focus op track drie! Track een en twee zijn met de items die je er hebt al erg sterk.pjot1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:25:
Graag zou ik van jullie vakkundige expertise gebruik willen maken. Ook ik werd vanmorgen niet blij wakker, (Nu is dat wel vaker het geval en meestal niet MKT gerelateerd)gezakt van plek 4 naar 7...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je track drie score is goed en met ruimte voor verbetering. Succes nog ff vanavond
Thanks!MetalSonic schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:47:
[...]
Focus op track drie! Track een en twee zijn met de items die je er hebt al erg sterk.
Je track drie score is goed en met ruimte voor verbetering. Succes nog ff vanavond
Ik ga nog een paar pogingen doen! Het is wel een track waar ik moet blijven opletten om een nsc te halen. Maar al zou ik een dubbel coin frenzy halen, dan zou ik het moeten kunnen verbeteren. Normaal van 20 à 21k net met 1 coinfrenzy 23k gehaald dus.... * pjot1 geeft niet op!
@pjot1 : wat @MetalSonic, zegt. Je scores op track 1 en 2 zijn erg goed. Ik zou ook zeggen track 3! Succes!
@edzon : zo, pittige ranked hoor. Je gaat al lekker op track 2. Hopelijk is het genoeg.
@edzon : zo, pittige ranked hoor. Je gaat al lekker op track 2. Hopelijk is het genoeg.
Hoe gaat het bij jou? Plek drie of zelfs hoger al veroverd?Planeetje schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:36:
@BBBrt balen man! Snow crystals en de galaxy glider zijn nieuw voor mij. Ben daar heel blij mee overigens, de domper zit hem in 3x blizard balloons. Maar ja, thats gatcha.
Yes!!
2 coinfrenzy's en een green shell frenzy!
:fill(white):strip_exif()/f/image/HDJlArwg3LOCmpYre9RrA8tA.png?f=user_large)
Shit! Ranking staat dus ook niet stil....
:fill(white):strip_exif()/f/image/HDJlArwg3LOCmpYre9RrA8tA.png?f=user_large)
Shit! Ranking staat dus ook niet stil....
Mooie score! Jammer dat de rest ook nog actief is. Hopelijk houd je in elk geval plek zes.pjot1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:32:
Yes!!![]()
![]()
2 coinfrenzy's en een green shell frenzy!
[Afbeelding]
Shit! Ranking staat dus ook niet stil....![]()
[Afbeelding]
Succes @pjot1 met het halen van de top 6!!
Hoe krijgen jullie al die coin characters en gliders op zo'n hoog niveau? Ik heb sinds dag 1 een gold abbo en heb de 100 .000 punten maar 1 keer gepasseerd
Tactisch tickets uitgeven. Er is een handjevol drivers waar je een enorme coverage kunt halen. Als je die helemaal naar 7 brengt..BrbZrk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:02:
Hoe krijgen jullie al die coin characters en gliders op zo'n hoog niveau? Ik heb sinds dag 1 een gold abbo en heb de 100 .000 punten maar 1 keer gepasseerd
Datzelfde geldt ook wel voor karts en gliders.
En je hoeft niet álles op 7 te hebben..
Thanks @Tootoo en @MetalSonic!
Helaas is het me niet gegund. Gisteravond nog tot laat bezig geweest en vanmorgen ook nog een paar rondjes gereden maar tevergeefs. Schrale troost is dat m'n ranking onveranderd is na m'n laatste screenshot. Dus om 10 voor 6 kan ik wel zeggen dat ik 6e ben geworden!
Tier omlaag maar hopelijk wel een mooie tiershop!
Wauw! Wat een mooie dikke score! @edzon Hopelijk is de rest van je ranking in rust!
@BrbZrk
Wat is jouw naam in de game?
Ook ik speel met Gold Pass vanaf dag 1. Maar zoals @BBBrt al zegt is het heel belangrijk om tactisch uit te geven. In het begin is het belangrijk om veel items te vergaren en daarna kan je kijken welke je up wilt graden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xN0F8cy0CXC2aIjXWiWtoOJC.png?f=user_large)
Dit zijn de items die in de shop voorkomen. Heb je een item uit deze lijst lvl7 dan krijg je daar een ticket voor in de plaats. Heb je een categorie lvl7 dan kan het hard gaan met de tickets. Door pipes te schieten haal je weer coins binnen zodat je weer tickets kan halen!
Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten en op naar weer een mooie week!
Helaas is het me niet gegund. Gisteravond nog tot laat bezig geweest en vanmorgen ook nog een paar rondjes gereden maar tevergeefs. Schrale troost is dat m'n ranking onveranderd is na m'n laatste screenshot. Dus om 10 voor 6 kan ik wel zeggen dat ik 6e ben geworden!
Wauw! Wat een mooie dikke score! @edzon Hopelijk is de rest van je ranking in rust!
@BrbZrk
Wat is jouw naam in de game?
Ook ik speel met Gold Pass vanaf dag 1. Maar zoals @BBBrt al zegt is het heel belangrijk om tactisch uit te geven. In het begin is het belangrijk om veel items te vergaren en daarna kan je kijken welke je up wilt graden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xN0F8cy0CXC2aIjXWiWtoOJC.png?f=user_large)
Dit zijn de items die in de shop voorkomen. Heb je een item uit deze lijst lvl7 dan krijg je daar een ticket voor in de plaats. Heb je een categorie lvl7 dan kan het hard gaan met de tickets. Door pipes te schieten haal je weer coins binnen zodat je weer tickets kan halen!
Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten en op naar weer een mooie week!
Jammer dat je er niets meer er bij hebt kunnen rijden @pjot1! Hopelijk komende week een betere ranked voor je.
@MetalSonic lekkere score zeg! Gefeliciteerd
Hier ben ik derde gebleven. Nummer 1 en 2 stonden op 122k. Prima, hopelijk nog 1 glider ticket en dan lekker knallen deze week!
Hier ben ik derde gebleven. Nummer 1 en 2 stonden op 122k. Prima, hopelijk nog 1 glider ticket en dan lekker knallen deze week!
Thanks! Jij ook met de top drie plek. Succes voor week tweeTootoo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 06:50:
Jammer dat je er niets meer er bij hebt kunnen rijden @pjot1! Hopelijk komende week een betere ranked voor je.
Lekker hoor, 2x 3 HE!
Hier 10e gebleven, maar meer zat er deze week echt niet in. Toch 5 rubies
Nu eens kijken wat ik deze week kan betekenen. In ieder geval alles T3...
Hier 10e gebleven, maar meer zat er deze week echt niet in. Toch 5 rubies
Nu eens kijken wat ik deze week kan betekenen. In ieder geval alles T3...
Hier 3e geworden, niet ontevreden mee. Van tier 49 weer naar 50 en zo blijf ik tegen/rond die 50 aanhikken.
Deze week verwacht ik niet veel. Plus vind ik de 2e week altijd maar saai. Ik ga net als @bennieeee maar een beetje base points erop rijden daar waar het kan (goed idee, dank je!)
Deze week verwacht ik niet veel. Plus vind ik de 2e week altijd maar saai. Ik ga net als @bennieeee maar een beetje base points erop rijden daar waar het kan (goed idee, dank je!)
Verwacht je niet veel, omdat je een lastige ranked lijkt te hebben, of..?Sleehond schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:27:
Hier 3e geworden, niet ontevreden mee. Van tier 49 weer naar 50 en zo blijf ik tegen/rond die 50 aanhikken.
Ik ben juist heel hoopvol deze week en hoop de 50 weer terug te pakken met 70k+ scores. Maar eerst maar eens kijken wat iedereen voor scores neerzet de komende dagen, want mijn ranked is nog niet wakker.
Het was genoeg geweest! Maar voor de zekerheid had ik mijn score nog met 5k verhoogd.Poeksel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:14:
1. Ik 106661
2. ARYU 106622
3. MuscleMilf 105675
Ik heb trouwens de indruk dat ik meer HE driver tickets dan kart+glider bij elkaar krijg in de shop. Kan dat kloppen?
Ik sta nu net tweede! Ben benieuwd waar ik morgen sta. Veel moeten nog inloggen.
Ik heb je tweede alinea een paar keer gelezen maar begrijp niet wat je bedoelt. Wat is er aan de hand?Poeksel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:51:
[...]
Het was genoeg geweest! Maar voor de zekerheid had ik mijn score nog met 5k verhoogd.
Ik heb trouwens de indruk dat ik meer HE driver tickets dan kart+glider bij elkaar krijg in de shop. Kan dat kloppen?
Ik krijg regelmatig HE driver tickets in de shop. Ik krijg naar mijn idee zelden HE kart of HE glider tickets (maar ik heb het niet bijgehouden).MetalSonic schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:15:
[...]
Ik heb je tweede alinea een paar keer gelezen maar begrijp niet wat je bedoelt. Wat is er aan de hand?
Ah op die manier. Ik denk toeval hoor. Straks kan er zomaar een periode komen dat je bij wijze van spreken elke dag een nieuwe glider he ticket hebt en geen driver.Poeksel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:46:
[...]
Ik krijg regelmatig HE driver tickets in de shop. Ik krijg naar mijn idee zelden HE kart of HE glider tickets (maar ik heb het niet bijgehouden).
Klopt ongeveer wel, driver kans is hoger, ik ben niet zeker van de exacte getallen, maar als het goed is als je een ticket krijgt dan is de kans 50% driver, 30% kart, 20% glider.Poeksel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:51:
[...]
Het was genoeg geweest! Maar voor de zekerheid had ik mijn score nog met 5k verhoogd.
Dus je zou ongeveer evenveel drivertickets moeten krijgen als kart en glidertickets samen.
erutangiS
Nou, mijn ranked is los. Nummer 1 en 2 staan al op 80k+. Als alles lekker valt, kom ik op 73k, schat ik. Hopelijk kan ik daarmee de 3e plek pakken. Of minimaal top 5
Ik wil altijd genoeg rubies hebben om de hele pipe te pullen, want dit is waarom ik nooit een pipe pull wil doen als ik niet alles kan pullen. De allerlaatste was nog een high-end:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hk84xQn1B4nD7jdWrFcwe15W.jpg?f=user_large)
Maar ik had dus nog genoeg rubies, dus dat was goed gekomen. Wel goede pipe dit keer, 12 high-ends erbij, waarvan 9 nieuw voor mij.
Kan ik wel goed gebruiken ook voor mijn huidige ranked. Bij track 2 had ik alleen tier 2 d/k/g nu wel allemaal tier 3 nu.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hk84xQn1B4nD7jdWrFcwe15W.jpg?f=user_large)
Maar ik had dus nog genoeg rubies, dus dat was goed gekomen. Wel goede pipe dit keer, 12 high-ends erbij, waarvan 9 nieuw voor mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Regeneration op 25-11-2021 11:21 ]
Fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen. Tja pipe 2 krijg je laatste maanden steeds veel HE items. Pipe 1 is meer gefocust op nieuwe items en pipe 2 op items die al langer rond gaan.Regeneration schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:19:
Ik wil altijd genoeg rubies hebben om de hele pipe te pullen, want dit is waarom ik nooit een pipe pull wil doen als ik niet alles kan pullen. De allerlaatste was nog een high-end:
[Afbeelding]
Maar ik had dus nog genoeg rubies, dus dat was goed gekomen. Wel goede pipe dit keer, 12 high-ends erbij, waarvan 9 nieuw voor mij.Kan ik wel goed gebruiken ook voor mijn huidige ranked. Bij track 2 had ik alleen tier 2 d/k/g nu wel allemaal tier 3 nu.
Ben het met je eens dat je voor je gaat pullen het beste genoeg rubies kan hebben om mocht het nodig te zijn de hele pipe leeg te trekken. Ik heb het in het verleden al meerdere malen meegemaakt dat al het "lekkers" pas aan mij gegeven werd in de laatste x 10....
Gisteren en vandaag wat pogingen gedaan op Rainbow road, had gisteren een run met een double coin frenzy en een coinbox frenzy en ik dacht even "dit wordt hem" maar ik kwam weer op rond de 55k.... wellicht als alle muntjes goed vallen en ik tijdens een frenzy een bliksem en blauw schild kan tanken ik met veel geluk kan tillen richting de 57k maar zelfs met een 7-7-7 voelt het nu voor mij alsof de 60k nog niet mogelijk is daar.
:strip_exif()/f/image/aV9M13QFXA4cyHjBScIGxLoK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eYb1HPbHgo4rn66f1US9EpoA.jpg?f=fotoalbum_large)
Track 1 kunnen verbeteren en track 2 heb ik toch maar een ticket gegeven aan Tanooki Rosalina. Maar die Frenzy van haar is echt een draak!! Verschrikkelijk.
[ Voor 26% gewijzigd door bennieeee op 25-11-2021 12:45 ]
Lekker hoor, wat had je voor run? wat voor frenzy's? wat gebeurde er?
Begon met mushroom Frenzy. Combo kwijt onder water. Daarna verdere run combo behouden. Super Horn bij de pylonen dus die heb ik nog paar keer kunnen raken en als laatste nog coin Frenzy.MetalSonic schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:11:
[...]
Lekker hoor, wat had je voor run? wat voor frenzy's? wat gebeurde er?
Nette score! Niets meer aan doen!bennieeee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:44:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Track 1 kunnen verbeteren en track 2 heb ik toch maar een ticket gegeven aan Tanooki Rosalina. Maar die Frenzy van haar is echt een draak!! Verschrikkelijk.
Sowieso valt er niet héél veel meer te halen voor jou, denk ik? Allemaal wel nette scores.
Nee ben echt wel zo goed als klaar. Dus lekker basis points aanvullen komende dagen.BBBrt schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:00:
[...]
Nette score! Niets meer aan doen!
Sowieso valt er niet héél veel meer te halen voor jou, denk ik? Allemaal wel nette scores.
Ok, interessant er is dus nog ruimte voor verbetering.bennieeee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:23:
[...]
Begon met mushroom Frenzy. Combo kwijt onder water. Daarna verdere run combo behouden. Super Horn bij de pylonen dus die heb ik nog paar keer kunnen raken en als laatste nog coin Frenzy.
Wat dacht je van mushroom + double coin, of double coin + nsc + bliksem tanken..
Laatste maar niet de minste... triple coin frenzy wacht ook nog op je..
Zelf heb ik nu een double coin run + NSC op track drie... denk dat alles mee zit ik er nog iets meer uit kan halen, ik ga het zien.
Ik lees dat nu wel vaker, maar wat bedoelen jullie precies met bliksem tanken? Is dat als je tijdens een frenzy een bliksem voor je kiezen krijgt ofzo? Krijg je daar dan zo veel punten voor?MetalSonic schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:32:
[...]
Ok, interessant er is dus nog ruimte voor verbetering.
Wat dacht je van mushroom + double coin, of double coin + nsc + bliksem tanken..
Laatste maar niet de minste... triple coin frenzy wacht ook nog op je..
Zelf heb ik nu een double coin run + NSC op track drie... denk dat alles mee zit ik er nog iets meer uit kan halen, ik ga het zien.
Precies dat. Stel een enemy cpu gebruikt bliksem, of een blauw schild en ondertussen zit ik in mijn door mijzelf geactiveerde frenzy dan "tank" ik die bliksem of blauw schild. Heerlijke manier om snel veel extra punten te krijgen (+ natuurlijk meer voorsprong )BBBrt schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:06:
[...]
Ik lees dat nu wel vaker, maar wat bedoelen jullie precies met bliksem tanken? Is dat als je tijdens een frenzy een bliksem voor je kiezen krijgt ofzo? Krijg je daar dan zo veel punten voor?
Ik vind het ook heerlijk om tijdens een frenzy geraakt te worden door de bliksem of een blauw schild maar geloof niet dat je er extra punten voor krijgt. Komt natuurlijk niet zo veel voor dus moeilijk te checken maar heb een keer gecheckt wat de bliksem oplevert maar zag die helemaal niet terug komen dacht ik...MetalSonic schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:49:
[...]
Precies dat. Stel een enemy cpu gebruikt bliksem, of een blauw schild en ondertussen zit ik in mijn door mijzelf geactiveerde frenzy dan "tank" ik die bliksem of blauw schild. Heerlijke manier om snel veel extra punten te krijgen (+ natuurlijk meer voorsprong )
Pareren van één van die twee heeft mij punten gegeven. Kijk maar eens de volgende keer als er bijvoorbeeld een blauw schild op je af komt en je ondertussen je frenzy in zetedzon schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:18:
[...]
Ik vind het ook heerlijk om tijdens een frenzy geraakt te worden door de bliksem of een blauw schild maar geloof niet dat je er extra punten voor krijgt. Komt natuurlijk niet zo veel voor dus moeilijk te checken maar heb een keer gecheckt wat de bliksem oplevert maar zag die helemaal niet terug komen dacht ik...
Ik zal de volgende keer eens kijken of ik kan achterhalen hoeveel punten je extra krijgt. Word vervolgd!
/f/image/41KfCONBLP5FENQ4vE3PBS1A.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SBfEH9CaZ6GpTTuoTmgf8tzH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/03fcqkBiyk4Q2AtOqVwHVDuM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pFdEzf81ymOdkZ5uwNVwArwC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iPa4hpeeKtOuk0CTHjf9sNZB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/48EALOoX3F0kTdMLDEHvtKXa.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JTRgvFLslPbT9m72rLTuTvSf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pd0BzIYCsJ4HjkOax8N3fRrY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pO7S2iiqHUN3CNCZuE5QADJS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7iZDsjAMEqMyMF94nRlPYY34.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/57DSW6hTw8B9u69dBrJfSDYJ.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Au6W8GtCYsfoCYCVnYOPL0v1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/peI3BI1ubg4VEg7A7FfZqwFb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hNB11DSZ8hsbx6j5iPNo8bIN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/H3FyouFTfBjGBmPjTxgNCImS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UAON5LhZtTdnexVRINoYUe8V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RzGHDAOW8POSYbGyLWNB11eb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bk7BgfuJZVI5P4qDE0ceh4GJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YhWjWD3Tj3OVxkZod9vehQQB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TDk6wIAAEFh906cssvPayatT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2cNduCZr9OYnaFBa3Hiw9CvO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZLpdRaKMqvKbVhMVaUOvpEGo.png?f=fotoalbum_large)