Mooie score met 6-6-3!pjot1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:22:
Zoals bij velen Santa Bowser op het lijstje staat, zou ik Kamek ook graag willen hebben. Het is gewoon voor het eerst dat ik meer dan 45 rubies heb!Eigenlijk vond ik deze 2 weken heel erg leuk en ik heb voor mezelf wel een aantal records gebroken. Top 1000 is wel m'n volgende doelstelling dus hopelijk is de volgende ranking me goed gezind zodat overal een topscore mogelijk is.
Net ook lekker bezig geweest! Coin frenzy, Green shield frenzy en een bananen frenzy!![]()
[Afbeelding]
Dat maakt dat er hoogstwaarschijnlijk weer 40 rubies deze kant opkomen!
[Afbeelding]
Ik heb weer zin in morgen!
Het is dat een triple frenzy niet zo 1, 2, 3 gedaan is maar het had nog wel hoger gekund. Zeker een aantal jumps en coins gemist. Daar zou nog wel 1k te halen zijn. Het was dat de green shields goed vielen net zoals de banaantjes. Als het een triple coin was geweest had er denk ik maximaal ook nog 1k bij gekund.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Dikke score! Triple coinbox icm blauw schild en bliksem getankt?MrOleo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:49:
Ah nee he dat ga je niet menen, ik maakte zo een domme fout. Ipv mijn mini turbo af te maken probeerde ik een muntje op te pakken toen er iemand voor me werd geraakt met een rood schildje, mis ik het muntje en verlies mijn combo![]()
![]()
:
[Afbeelding]
60k club
@MrOleo oef, jammer zeg! Ik moet nog een paar d/k/g’s gaan maxen wil ik richting de 60k gaan.
Momenteel tweede door een triple coin frenzy op baan 1. Dat bleek meer punten op te leveren dan een boombox frenzy run van mijn vorige hoogste score. Plek 1 is niet meer haalbaar door het niet willen investeren van tickets (gold koopa is maar level 3). Hopelijk hier dus ook morgenochtend in de top 3.
Daarentegen lijkt het gelukt te zijn om in de top 1000 te eindigen. Voor mij pas de tweede keer als dat daadwerkelijk zo zal zijn. Met ruim 1.15m moet dat wel goed zitten? Deels door @pjot1 zijn poging geinspireerd en zag dat ik er eigenlijk best goed voorstond een aantal dagen geleden. Daarna alle tracks toch nog maar een keer gereden en vervolgens een selectief aantal tracks “gegrind”, totdat ik een coin of coinbox frenzy kreeg.
Momenteel tweede door een triple coin frenzy op baan 1. Dat bleek meer punten op te leveren dan een boombox frenzy run van mijn vorige hoogste score. Plek 1 is niet meer haalbaar door het niet willen investeren van tickets (gold koopa is maar level 3). Hopelijk hier dus ook morgenochtend in de top 3.
Daarentegen lijkt het gelukt te zijn om in de top 1000 te eindigen. Voor mij pas de tweede keer als dat daadwerkelijk zo zal zijn. Met ruim 1.15m moet dat wel goed zitten? Deels door @pjot1 zijn poging geinspireerd en zag dat ik er eigenlijk best goed voorstond een aantal dagen geleden. Daarna alle tracks toch nog maar een keer gereden en vervolgens een selectief aantal tracks “gegrind”, totdat ik een coin of coinbox frenzy kreeg.
"Slechts" dubbele frenzy, beide coinbox, de bliksem viel op het andere teamMetalSonic schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:55:
[...]
Dikke score! Triple coinbox icm blauw schild en bliksem getankt?
Geen blauw schild gelukkig.
erutangiS
Ohh, dat is jammer @MrOleo! Je weet nu wel dat het mogelijk is en daardoor een kwestie van tijd is. Misschien kan je komende week los op Rainbow! 
@Cache
Ik hield je de hele week een beetje in de gaten want je had eind vorige al de miljoen gepasseerd. Volgens mij heb je deze nu gehaald, heb net gekeken en de 1000e plaats heeft net geen 1,1 miljoen. Zo te lezen heb je deze vrij gemakkelijk gehaald dus niet te vaak actief grinden voor de top 1000.
@Cache
Ik hield je de hele week een beetje in de gaten want je had eind vorige al de miljoen gepasseerd. Volgens mij heb je deze nu gehaald, heb net gekeken en de 1000e plaats heeft net geen 1,1 miljoen. Zo te lezen heb je deze vrij gemakkelijk gehaald dus niet te vaak actief grinden voor de top 1000.
@MrOleo hoe balen zeg! Dat was de run om erbij te gaan horen! Maar hij gaat komen!!
Na een saaie week eerste gebleven…. Was zelfs vergeten om op zaterdag alle muntjes te pakken en coin aplenty te doen…
Na een saaie week eerste gebleven…. Was zelfs vergeten om op zaterdag alle muntjes te pakken en coin aplenty te doen…
3e plek en echt wel blij mee! Tier 58 voor de eerste maal. Eerste week best content mee, mag zelfs kiezen tussen Santa Bowser en PGP op baan 1. 2e week lijkt een stukje moeilijker te worden.
Ook 3e geworden. Ik ga de nieuwe tour eens bekijken.
Hoera voor team toad!
Hoera voor team toad!
[ Voor 79% gewijzigd door Planeetje op 17-11-2021 07:36 ]
@MrOleo je mag in de herkansing! Maar nu (is de aanname) dan voor de ranked van volgende week!
eens zien of ik een glider dat laatste zetje kan gaan geven…
@Tootoo : ook deze week zou je best ver kunnen komen. 60k is binnen handbereik!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ha inderdaad volgende week in de ranked, dan moet het deze tour gaan lukkenTootoo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:36:
@MrOleo je mag in de herkansing! Maar nu (is de aanname) dan voor de ranked van volgende week!eens zien of ik een glider dat laatste zetje kan gaan geven…
erutangiS
@Vozze de track houdt je deze week inderdaad niet tegen om ver te gaan, maar voor mij houdt de kart me wel tegen om überhaupt aan 60k te denken. Ik heb slechts een level 7 single uncapped koopa clown
6e geworden, helaas net tekort voor een yellow pitcrew mannetje
Eerste indruk........
1)Deze tour kan ik eindelijk PGP op 1400 zetten. Opvallend dat zij wéér te koop is haha. Achja is goed verder
2) Gold shy guy zou ik level 6 kunnen maken (3 he tickets) en dan is hij eindelijk eens onderscheidend
Beetje jammer dat ..... Rosaline iceworld R/T, geen driver, wtf!
1)Deze tour kan ik eindelijk PGP op 1400 zetten. Opvallend dat zij wéér te koop is haha. Achja is goed verder
2) Gold shy guy zou ik level 6 kunnen maken (3 he tickets) en dan is hij eindelijk eens onderscheidend
Beetje jammer dat ..... Rosaline iceworld R/T, geen driver, wtf!
Planeetje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:33:
Ook 3e geworden. Ik ga de nieuwe tour eens bekijken.
Hoera voor team toad!
[Afbeelding]
Ik dacht dat met het nieuwe systeem en de bonussen de underdog zou winnen. Yup, ik was #team Toadette
3e gebleven en daardoor nu rank 50! Benieuwd of dat net zo'n drempel gaat zijn als 40...
Wow, op track 3 gewoon zowel D als K als G niet T3. Dat wordt pittig. Ik ga me niet laten verleiden om te pullen, want ik wil 450 rubies hebben voor Bowser. Dan maar degraderen
Overigens mis is ook op track 2 een T3 glider en volgende week ook 2x. Wordt toch tijd voor die gliderpipe, want daar wil ii eventueel nog wél rubies aan uitgeven...
Succes allemaal!
Wow, op track 3 gewoon zowel D als K als G niet T3. Dat wordt pittig. Ik ga me niet laten verleiden om te pullen, want ik wil 450 rubies hebben voor Bowser. Dan maar degraderen
Overigens mis is ook op track 2 een T3 glider en volgende week ook 2x. Wordt toch tijd voor die gliderpipe, want daar wil ii eventueel nog wél rubies aan uitgeven...
Succes allemaal!
Niet per se de gliders waar ik om zit te springen, maar vooruit. Volgens mij is het tot nu toe steeds zo geweest dat de gliders uit de gliderpipe heel belangrijk waren in de tour(s) erna. En het zal me niks verbazen als dat nu weer zo is met al die sneeuw-/sterrendingen, nu we richting kerst/oud en nieuw gaan...
Even snel verkenningsrondjes gedaan op de tracks van ranked cup 1. Stuk voor stuk erg leuk, mag ook eens gezegd worden. Achja ik heb een zwak voor T tracks dus ik kom niks tekort
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
Vanavond 21:00
Volgens mij het populairste/ meest geliefde tijdstip, zo niet hoor ik het graag.
Vanavond weer het gebruikelijke toernooi
Tiende geworden, met maar 4k achterstand op nummer twee. Dat had ik waarschijnlijk wel kunnen halen, maar ik had gisteravond geen zin meer in eindeloos restarten.
Owja, die manta en strik lossen al mijn glider-problemen voor deze week én volgende week op.. Nu maar hopen dat ik die na 1 of 2 pulls allebei er al uittrekbennieeee schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:16:
@BBBrt sommige zitten ook al in de huidige cups de komende 2 weken. Ik ga in ieder geval wel pullen mis er 4 van de 5.
Wat zouden jullie trouwens kiezen?
PGP level 7 1190 points
Of
Santa Bowser level 6. 1400 points
Lang geleden dat ik een nieuwe tour met zoveel plezier begon 
Top tracks deze week en volgende week haal ik de benodigde tier 3 driver wel uit pipe 2 komt goed..
Zag al dat PGP 2 keer een tier 3 item is! deze week een keer en volgende week een keer
Top tracks deze week en volgende week haal ik de benodigde tier 3 driver wel uit pipe 2 komt goed..
Zag al dat PGP 2 keer een tier 3 item is! deze week een keer en volgende week een keer
Leuk!MetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:30:
[Afbeelding]
Volgens mij het populairste/ meest geliefde tijdstip, zo niet hoor ik het graag.
Zal kijken of ik erbij kan zijn (heb vandaag een wat drukke/lange dag).
@Vozze
Ben jij vrij vandaag? jij hebt er denk ik al weer heel wat uren in zitten
zag o.a een dikke run op track 1!
Ben jij vrij vandaag? jij hebt er denk ik al weer heel wat uren in zitten
Haha, dat was m'n allereerste run vandaagMetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:23:
@Vozze
Ben jij vrij vandaag? jij hebt er denk ik al weer heel wat uren in zittenzag o.a een dikke run op track 1!
Lekker hoor, nouja ik heb al een paar runs gedaan ondertussen waaronder die van hieronder. ik moet eerlijk zijn was niet mijn eerste, ik denk mijn zevende. Toch al trots op. Ik denk dat 50+ mogelijk is, helemaal als ik PGp basepoints pomp naar 1400!Vozze schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:52:
[...]
Haha, dat was m'n allereerste run vandaagToen was ik net wakker. Klaarblijkelijk is het een aardige score, hoewel ik het idee heb dat het wel mee viel
Zoveel tijd heb ik er nog niet in zitten. Het echte grinden moet ik nog doen. Ik heb verder ook nog geen tracks gedaan behalve die van de ranked cup. Ik denk maximaal een uurtje totaal.
En mijn beste driver voor track 2 is:.....
Toadette explorer!!
Alwéér nuttig voor de ranked, 3e of 4e tour op rij?, dan wordt ze nu toch maar een keer level 6.
En Santa Bowser is ook weer van de partij, gelukkig zijn pgp en Kamek beschikbaar als alternatief.
En Yoshi Kangaroo is ook weer van de partij zie ik, veel plezier met boomboxen allemaal!
Maar het lijken wel allemaal redelijk leuke banen om te rijden, er staan al wel 6 tegenstanders op 100k+. Benieuwd hoe hoog de scores worden eind van de week.
Toadette explorer!!
Alwéér nuttig voor de ranked, 3e of 4e tour op rij?, dan wordt ze nu toch maar een keer level 6.
En Santa Bowser is ook weer van de partij, gelukkig zijn pgp en Kamek beschikbaar als alternatief.
En Yoshi Kangaroo is ook weer van de partij zie ik, veel plezier met boomboxen allemaal!
Maar het lijken wel allemaal redelijk leuke banen om te rijden, er staan al wel 6 tegenstanders op 100k+. Benieuwd hoe hoog de scores worden eind van de week.
erutangiS
MrOleo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:13:
En mijn beste driver voor track 2 is:.....
Toadette explorer!!
Alwéér nuttig voor de ranked, 3e of 4e tour op rij?, dan wordt ze nu toch maar een keer level 6.![]()
Tracks inderdaad erg leuk.. Mbt het boomboxen, ik heb de tracks gecheckt dat wordt lastig boomboxen want op de tracks die ik bekeek waren de coinbox driver tier 1 dus kleine kans dat die sowieso een boombox doen, tja het kan natuurlijk maar kans is niet zo groot als PGP afgelopen tour
Santa Bowser is tier 2 op cheep cheep, maar er zijn ook een stuk of 10 andere tier 2s, dat is inderdaad wel karig. Mogelijk werkt de tactiek om de track een 6 a 7 keer uit te rijden, op een gegeven moment krijg je meer tegenstanders zonder badge, dat zijn vaak tier 1 drivers, en dan is het geluk hebben dat het spel coinbox drivers selecteert.MetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:18:
[...]
Toadette explorer is degene die ik in mijn broekzak een keer vijf uncap tickets heb gegeven, achja het had erger gekund...
Tracks inderdaad erg leuk.. Mbt het boomboxen, ik heb de tracks gecheckt dat wordt lastig boomboxen want op de tracks die ik bekeek waren de coinbox driver tier 1 dus kleine kans dat die sowieso een boombox doen, tja het kan natuurlijk maar kans is niet zo groot als PGP afgelopen tour
Nadeel is wel dat drivers zonder badge slechter rijden, dus nog wel eens met een mislukte start bij de start stil blijven staan.
erutangiS
Pfoe tier 58 is meteen los gegaan. Top 4 staat nu al in de 90k
60k in zicht? Misschien toch maar de kart en glider naar 7 brengen. 
:strip_exif()/f/image/Hv8pRxMuL6RImntXN2UH2iWS.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast in dubio welke glider ik naar 6 moet brengen voor track 2. Ik weet dat dit m.n. afhankelijk is van mijn verzameling, maar ben wel benieuwd wat iedereen zijn favoriete is. Voor de duidelijkheid: het gaat om de tier 3 gliders (en de gold homefield glider die ook tier 3 wordt bij level 6). Welke is het meest bruikbaar geweest voor jullie?
:strip_exif()/f/image/Hv8pRxMuL6RImntXN2UH2iWS.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarnaast in dubio welke glider ik naar 6 moet brengen voor track 2. Ik weet dat dit m.n. afhankelijk is van mijn verzameling, maar ben wel benieuwd wat iedereen zijn favoriete is. Voor de duidelijkheid: het gaat om de tier 3 gliders (en de gold homefield glider die ook tier 3 wordt bij level 6). Welke is het meest bruikbaar geweest voor jullie?
Lastige! Die silver manta heeft een goede coverage op de wat nieuwere levels. Maar de skill is niks. Ik zou dan toch de golden homefield de upgrade geven. En optie 2 de sunset balloons. Ook niet slecht en een betere skill dan de manta.Cache schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie score, lekker hoor die triple uncapped items. Maak ons maar jaloers ;-).. Denk dat zelfs zonder dat je die kart of glider level 7 maakt je de 60k met die items al kan aantikken. Uiteraard bereid zijn veel uren te maken, restarten etc etc..Cache schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die zilveren pijlstortrog (oid) / zeedier heb ik echt al heel vaak kunnen gebruiken als tier 3 glider. Daarom is die bij mij al best lang level zes.
Dankzij hierboven dus, zilveren manta, euhm ja die is echt vaak , heel vaak een top pick geweest als tier 3 item. Abilty is matig maar hij geeft lekker veel punten. Coin glider is goed maar moeten we ook weer niet overschatten. Bij een run met veel coinbox frenzy's heeft hij weinig toegevoegde waarde.
[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 17-11-2021 20:28 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
--------------------------------------==================================---------------------------
Edit: 20:40
Nog dik een kwartier en dan is het weer chaos. Mocht je dit lezen en denken "is dat wat voor mij?" ja dit is ook wat voor jou. iedereen is welkom. Probeer je te joinen via mij of via iemand anders en het is vol dan is er een goede kans dat er een half uur later wel een plekje vrij is..
Als je nog nooit hebt meegedaan heb ik nog een paar tips (voor de veteranen uiteraard bekend)
1) kies een kart met turbo boost, kleine karts zijn ietsje moeilijker te raken voor items
2) als iemand een blauw schild frenzy heeft geacitveerd of dry bowsershield frenzy rijd dan niet in 't midden
3) item op manual, houd een item achter je kont als je in de top drie rijdt
4) focus op tactiek en niet op punten/ score, het is niet het punten restart feestje wat we hierna weer de rest van de week doen
5) laatste maar niet de minste, houd @Vozze in de gaten
6) oh wacht, dit is de laatste, de aller belangrijkste= geniet ervan, enjoy the chaos, kijk maar wat er van terecht komt!
@MetalSonic kan ik je toevoegen, niemand in mijn lijst doet (meer) mee, dus kan niet joinen.MetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:42:
[Afbeelding]
--------------------------------------==================================---------------------------
Edit: 20:40
Nog dik een kwartier en dan is het weer chaos. Mocht je dit lezen en denken "is dat wat voor mij?" ja dit is ook wat voor jou. iedereen is welkom. Probeer je te joinen via mij of via iemand anders en het is vol dan is er een goede kans dat er een half uur later wel een plekje vrij is..
Als je nog nooit hebt meegedaan heb ik nog een paar tips (voor de veteranen uiteraard bekend)
1) kies een kart met turbo boost, kleine karts zijn ietsje moeilijker te raken voor items
2) als iemand een blauw schild frenzy heeft geacitveerd of dry bowsershield frenzy rijd dan niet in 't midden
3) item op manual, houd een item achter je kont als je in de top drie rijdt
4) focus op tactiek en niet op punten/ score, het is niet het punten restart feestje wat we hierna weer de rest van de week doen![]()
5) laatste maar niet de minste, houd @Vozze in de gaten![]()
6) oh wacht, dit is de laatste, de aller belangrijkste= geniet ervan, enjoy the chaos, kijk maar wat er van terecht komt!
Edit: gelukt.
En thanks voor de tips! Sommige wist ik nog niet.
/f/image/1jDV2dSLsdG6fFn0pUCyWgFf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ssUIxDmdaIFqZPHNwXKxwP5W.png?f=fotoalbum_large)
Congrats voor de winnars, ontbreekt één screenshot. Daarin was @Vozze ook eerste (ere wie ere toekomt)
Ik heb mij deze sessie wel afgevraagd. Hoe kan die Vozze steeds op plek één hangen. En nu weet ik het. Na een tijdje had ik Vozze geraakt met een frenzy en 5 seconden later haalde hij mij weer in. Op het strand merkte ik hoe @MrOleo een blue shield frenzy op vozze afvuurde en Vozze werd nog bijna eerste ook.
Niet dat het verder veel uit maakt. Was iets dat ik wilde delen. Ik speelde zelf vrij slecht deze avond. Was er trots op dat ik bij één race eerste was geworden en ik heb mij weer een uur prima vermaakt
(NB dacht even dat Vozze alle drie de sessies zou winnen, wellicht lukt hem dat een andere keer nog
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 17-11-2021 22:14 ]
Hahaha, ik heb inderdaad wel het nodige te verduren gehad. De genadeklap was op Daisy Hills toen ik uit de lucht geknald werd door iemand met een red shell frenzy geloof ik. Dan begin je weer voor het vlieggedeelte wat je nooit meer goed kan maken. Ik zat er toen samen met @Regeneration een achterhoedegevecht van te maken.
Maar @MrOleo pakte me ook mooi met de bel vlak voor de finish. Oef. En op Airship inderdaad de blue shell waarbij ie me voor het einde nog snel te pakken had. Was weer mooi!
Maar @MrOleo pakte me ook mooi met de bel vlak voor de finish. Oef. En op Airship inderdaad de blue shell waarbij ie me voor het einde nog snel te pakken had. Was weer mooi!
Alleen het laatste half uur meegedaan vanaf 3e race van 2e sessie, aan het begin was dat wat chaotisch dat hits inderdaad niet goed registreerden bij iedereen overigens. Later begon het beter te lopen, veel leuke ,spannende races. Lekker chaotisch.
Klein onbelangrijk detail, het was iemand anders die die blue shell frenzy had, (ik had wel een leuke banaanfrenzy bij de start,
) die blue shells kostten me ook veel plekken, gelukkig met goede items weer naar plek 2 kunnen rijden, bochtje afsnijden en heel sneaky op de laatste jump met 2 mushrooms over @Vozze heengevlogen en de winst daar kunnen pakken.
Die bel voor de finish op rosalinas world was ook een leuke, het perfecte item.
Edit: Oh en bij die blue shell op airship reed ik al bijna de hele ronde achter Vozze, ik dacht net, "zul je net zien, nu komt er geen blue shell,", 2 seconden later blue shell, ik lag in een deuk
Klein onbelangrijk detail, het was iemand anders die die blue shell frenzy had, (ik had wel een leuke banaanfrenzy bij de start,
Die bel voor de finish op rosalinas world was ook een leuke, het perfecte item.
Edit: Oh en bij die blue shell op airship reed ik al bijna de hele ronde achter Vozze, ik dacht net, "zul je net zien, nu komt er geen blue shell,", 2 seconden later blue shell, ik lag in een deuk
[ Voor 12% gewijzigd door MrOleo op 17-11-2021 22:27 ]
erutangiS
Ik heb een keer een lightning daar ingezet, toen bijna iedereen in de lucht was. 5 man tegelijk teruggeplaatstVozze schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:20:
Hahaha, ik heb inderdaad wel het nodige te verduren gehad. De genadeklap was op Daisy Hills toen ik uit de lucht geknald werd door iemand met een red shell frenzy geloof ik. Dan begin je weer voor het vlieggedeelte wat je nooit meer goed kan maken. Ik zat er toen samen met @Regeneration een achterhoedegevecht van te maken.
Was weer leuk, maar werd er door onbekende reden in de eerste serie uitgegooid. Bedankt weer, MS!
Bedankt voor het organiseren weer, was leuk!MetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Congrats voor de winnars, ontbreekt één screenshot. Daarin was @Vozze ook eerste (ere wie ere toekomt)
Ik heb mij deze sessie wel afgevraagd. Hoe kan die Vozze steeds op plek één hangen. En nu weet ik het. Na een tijdje had ik Vozze geraakt met een frenzy en 5 seconden later haalde hij mij weer in. Op het strand merkte ik hoe @MrOleo een blue shield frenzy op vozze afvuurde en Vozze werd nog bijna eerste ook.
Niet dat het verder veel uit maakt. Was iets dat ik wilde delen. Ik speelde zelf vrij slecht deze avond. Was er trots op dat ik bij één race eerste was geworden en ik heb mij weer een uur prima vermaakt
(NB dacht even dat Vozze alle drie de sessies zou winnen, wellicht lukt hem dat een andere keer nog)
Ja @Vozze of jij was op gegeven moment een tank. Ik had een van jullie paar keer geraakt tijdens een frenzy, maar elke keer kwamen jullie binnen een paar seconden weer langszij.
Ik had nog hoop Vozze in de eerste sessie achter me te kunnen houden, maar toen hij eenmaal qua puntenaantal voorbij mij was, was er geen houden meer aan
Mooie verhalen hierboven! Hopelijk kunnen we deze traditie van een uurtje multiplayer bij de start van een nieuwe tour nog lang volhouden!
Was erg leuk, ik moet nog wel iets meer oefenen. 
Ja klopt ik was ook net als @Vozze uit de lucht geschoten, vet irritant op die plek, haha
Ik had een keer een blue shell frenzy, kreeg wel een andere keer een blue shell toen ik net even eerste stond redelijk dichtbij de finish op die strand track. Maar heb wel op royal Raceway 1 keer gewonnen! Ik kreeg veel rode schildjes te verduren, maar had toen wel constant goede defense items. Volgens mij toen ook een keer een lightning kunnen ontwijken door een frenzy, als ik mij goed herinner.
Al met al was erg leuk! Was mijn eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar!
Ja klopt ik was ook net als @Vozze uit de lucht geschoten, vet irritant op die plek, haha
Ik had een keer een blue shell frenzy, kreeg wel een andere keer een blue shell toen ik net even eerste stond redelijk dichtbij de finish op die strand track. Maar heb wel op royal Raceway 1 keer gewonnen! Ik kreeg veel rode schildjes te verduren, maar had toen wel constant goede defense items. Volgens mij toen ook een keer een lightning kunnen ontwijken door een frenzy, als ik mij goed herinner.
Al met al was erg leuk! Was mijn eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Het is toch altijd leuk! 
Ik maak me in ieder geval op voor een weekje omlaag... Geen driver en geen glider op track 3 en een 1e en 2e plek dik boven de 100k....
toch maar een 4X 10 pijp gedaan met alleen maar troep maar wel de Lunar Cruiser uit een gratis pijp. Het zit weer niet mee...
Ik maak me in ieder geval op voor een weekje omlaag... Geen driver en geen glider op track 3 en een 1e en 2e plek dik boven de 100k....
Weer?
haha doe normaal, moet de eerste keer 45 rubies nog scoren. Ik mocht 't doen met 300 muntjes
Achja wel week terug ofzo keer 10k muntjes
@MetalSonic ja weer. 1 november had ik voor het eerst 45 rubies.
Het is je gegund, enjoy! ben je al bewust aan het sparen voor een bepaald item?bennieeee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:14:
@MetalSonic ja weer. 1 november had ik voor het eerst 45 rubies.
/f/image/CO86pVtPHImaQmFYy8SlY2gQ.png?f=fotoalbum_large)
Best een lekkere run, maar nog niet eens perfect. 1x een bananen frenzy en 1x een coinbox frenzy.
Dus 37/38k moet gaan lukken met 3x een goede frenzy
Rubies sparen gaat ook lekker, nu 150 stuks. Twijfel of ik straks de glider pipe ga leegtrekken (gliders lopen achter en ik mis op 1 track nu een glider ook al sta ik met 5k voorsprong eerste). Of opsparen voor kerst periode en dan hopen op dikke pijpen…
Wil wel ff wat rubies besteden aan die glider 30 pijp. Mis er 4 van de 5 namelijk. Verder niet bewust ergens op aan het wachten. Ga denk ik ook niet perse sparen voor de nieuwjaarspijp.MetalSonic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:21:
[...]
Het is je gegund, enjoy! ben je al bewust aan het sparen voor een bepaald item?
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 18-11-2021 10:55 ]
Ik heb de afgelopen pagina's alweer meerdere reacties gelezen van mensen die sparen voor Santa Bowser of voor een New years pipe.. Ik zou dat zelf niet doen. Ik zou steeds kijken wat ik nu nodig heb om nu goed te scoren. Daarmee verdien je immers ook weer rubies, maar nog belangrijker. Uncap tickets, stel je het verzamelen van uncap tickets uit dan kan je nog zo goed zijn maar met een single uncapped item is het lastig winnen van een triple uncapped (uitgaande van hetzelfde level etc).
Fun zit hem voor mij ook vooral om qua tier zo hoog mogelijk te komen in de ranked poule. En vergeet niet, als je eenmaal alles hebt gespaard en dan net Santa Bowser hebt gepulled dan moet je hem nog heel veel tickets geven voor hij sowieso van toegevoegde waarde is ;-)
Fun zit hem voor mij ook vooral om qua tier zo hoog mogelijk te komen in de ranked poule. En vergeet niet, als je eenmaal alles hebt gespaard en dan net Santa Bowser hebt gepulled dan moet je hem nog heel veel tickets geven voor hij sowieso van toegevoegde waarde is ;-)
Ik ben het wel met je eens, maar het hangt ook af van hoe 'ver' je in het spel bent. Uncappen gaat pas echt een verschil maken in de 'endgame'. Dus zeg vanaf een level of 60(?). Voor mezelf kan ik wel stellen dat ik tot nu toe nog nooit een ranked heb gewonnen of verloren op basis van uncaps. Het wordt nu nog volledig bepaald door coverage (+item levels).MetalSonic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:56:
Ik heb de afgelopen pagina's alweer meerdere reacties gelezen van mensen die sparen voor Santa Bowser of voor een New years pipe.. Ik zou dat zelf niet doen. Ik zou steeds kijken wat ik nu nodig heb om nu goed te scoren. Daarmee verdien je immers ook weer rubies, maar nog belangrijker. Uncap tickets, stel je het verzamelen van uncap tickets uit dan kan je nog zo goed zijn maar met een single uncapped item is het lastig winnen van een triple uncapped (uitgaande van hetzelfde level etc).
Ik trek straks die gliderpipe leeg (of bijna leeg) voor mijn coverage en ga daarna weer sparen voor Santa Bowser. En niet omdat hij veel zal toevoegen aan mijn coverage, maar meer omdat het nu een soort van de heilige graal van het spel is geworden
Het is even sparen en misschien verlies ik ondertussen 2 levels ofzo, maar ik kan dan rond kerst wel een hele pijp leegtrekken. Die gaat ook weer helpen in coverage én in muntjes en dus tickets...
Hier ben ik het uiteraard ook mee eens. Mijn bovenstaande post is natuurlijk "gekleurd" doordat het vanuit mijn perspectief is. Jouw reactie is een mooie aanvulling. Als ik even in jouw reactie mee ga dan zit ik in de endgame en maken uncap tickets het verschil. Nouja coverage ook hoor, volgende week mis ik bijvoorbeeld een driver.BBBrt schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:22:
[...]
Ik ben het wel met je eens, maar het hangt ook af van hoe 'ver' je in het spel bent. Uncappen gaat pas echt een verschil maken in de 'endgame'. Dus zeg vanaf een level of 60(?). Voor mezelf kan ik wel stellen dat ik tot nu toe nog nooit een ranked heb gewonnen of verloren op basis van uncaps. Het wordt nu nog volledig bepaald door coverage (+item levels).
Ik trek straks die gliderpipe leeg (of bijna leeg) voor mijn coverage en ga daarna weer sparen voor Santa Bowser. En niet omdat hij veel zal toevoegen aan mijn coverage, maar meer omdat het nu een soort van de heilige graal van het spel is geworden(Voor mij persoonlijk staat hij overigens net zo hoog op het verlanglijstje als de Blue Biddybuggy, maar dat terzijde).
Het is even sparen en misschien verlies ik ondertussen 2 levels ofzo, maar ik kan dan rond kerst wel een hele pijp leegtrekken. Die gaat ook weer helpen in coverage én in muntjes en dus tickets...
maarja je moet een goede balans vinden tussen nu uitgeven en wellicht dan een beetje sparen. Kans is klein maar wie weet krijgt iedereen met gold pass Santa bowser straks wel cadeau? of is hij te koop voor 20 euro in een kleine pack.
Theoretisch gezien kan het ook zo zijn dat er helemaal geen Santa Bowser in een pipe of betaalpakket komt. Achja we gaan het zien, sowieso leuk om hier te speculeren en "tactieken" te bespreken
En zo heb je opeens 2 gouden pijpjes op een dag
Eerst de 3 maanden gold pass gouden pijp -> cat cruiser naar lvl 3.
Dan de tcp ook goud, -> funky kong naar lvl 3.
Niet verkeerd
Eerst de 3 maanden gold pass gouden pijp -> cat cruiser naar lvl 3.
Dan de tcp ook goud, -> funky kong naar lvl 3.
Niet verkeerd
erutangiS
Even terugkomen op bovenstaande punt. De turbo boost is logisch en ik weet dat een HE kart ability beter dan een Super en die is weer beter dan een normal. Maar welke karts vallen in de categorie klein? Ik heb wat proberen te googlen maar kan niet echt iets vinden.MetalSonic schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:42:
[...]
[...]
Ik heb zelf beschikking over de volgende HE turbo boost karts:
- P-Wing
- Lime Tea Coupe
- Badwagon
- Banana Master
- Head Honcho
Dus, iemand die wat kleine HE karts kan noemen? Alvast dank!
Ik heb hier eens gelezen dat een iets kleinere kart een iets kleinere "hitbox" heeft. verschil zal niet groot zijn. Maar in "liefde en oorlog"telt alles.Regeneration schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:26:
[...]
Even terugkomen op bovenstaande punt. De turbo boost is logisch en ik weet dat een HE kart ability beter dan een Super en die is weer beter dan een normal. Maar welke karts vallen in de categorie klein? Ik heb wat proberen te googlen maar kan niet echt iets vinden.
- P-Wing
- Lime Tea Coupe
- Badwagon
- Banana Master
- Head Honcho
Ff snel op basis van mijn karts, nogmaals je moet zelf kijken.
Top dank voor je info!MetalSonic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb hier eens gelezen dat een iets kleinere kart een iets kleinere "hitbox" heeft. verschil zal niet groot zijn. Maar in "liefde en oorlog"telt alles.
Ff snel op basis van mijn karts, nogmaals je moet zelf kijken.
[Afbeelding]
YouTube: Special Episode: Hitbox Strategy (Mario Kart Tour) - Studfit
De video is ook aardig recent, namelijk van juni 2021.
En de driver size telt dus ook mee:
https://www.mariowiki.com/List_of_drivers_in_Mario_Kart_Tour
Ik kan dit eigenlijk ook alleen maar beamen. Ook ik was aan het sparen voor Santa Bowser. Tenminste, na de eerste ranked cup vorige tour had ik het idee om daarvoor te gaan.MetalSonic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:56:
Nintendo weet het steeds voor elkaar te boxen om tracks te ontwikkelen waar je, als speler vanaf dag 1, nog steeds de items niet hebt waardoor je soms wel moet pullen om toch een mooi resultaat te krijgen. Want zoals je al zegt, je loopt niet alleen rubies mis.
Ik zou me hier niet teveel op focussen. Overal een goede coverage zou ik veel belangrijker vinden. Bovendien is een Kart met Rocketstart de beste keuze in multiplayer. (met dank aan @Vozze) In normale races jump boost of inderdaad turbo boost. Maar ja, niet op alle tracks kan je deze karts inzetten. En datzelfde geldt natuurlijk ook voor drivers en gliders. Met andere ability natuurlijk.Regeneration schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:26:
[...]
Even terugkomen op bovenstaande punt. De turbo boost is logisch en ik weet dat een HE kart ability beter dan een Super en die is weer beter dan een normal. Maar welke karts vallen in de categorie klein? Ik heb wat proberen te googlen maar kan niet echt iets vinden.
- P-Wing
- Lime Tea Coupe
- Badwagon
- Banana Master
- Head Honcho
:strip_exif()/f/image/dZBE4WYZyDG9LCXAYwEQYBTx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f1kynHgWdrWaHN6bUldjughc.jpg?f=fotoalbum_large)
Track 1 is wel bijna klaar met red Shell, Blue Shell en coinbox Frenzy. Track 2 staat ook al dubbelen coin Frenzy. Track 3 in theorie het meeste nog te winnen, is nu enkele coin Frenzy. Kan de glider en kart naar level 3 breng en de driver naar level 4. Maar ga eerst nog wel een paar dagen afwachten hoe ik er dan voor sta. Anders zonde van de tickets!!
[ Voor 20% gewijzigd door bennieeee op 18-11-2021 18:07 ]
Multiplayer is at the moment ook buggy. Wapens komen aan en ze schieten weer naar voren. Punten tellen gelukkig wel. Voordeel daarbij is dat je zelf ook niet geraakt wordt. Dus met een paar mushrooms ben en blijf je 1e. 
Doordat ik hierdoor vrij gemakkelijk m'n multiplayer challenges heb voltooid kon ik een 5e x10 pijp doen. En het wordt beloond!
:fill(white):strip_exif()/f/image/wzxfBV9YhZW46rLfvKwKpDK1.png?f=user_large)
Nu frenzy's op track 3!
Doordat ik hierdoor vrij gemakkelijk m'n multiplayer challenges heb voltooid kon ik een 5e x10 pijp doen. En het wordt beloond!
:fill(white):strip_exif()/f/image/wzxfBV9YhZW46rLfvKwKpDK1.png?f=user_large)
Nu frenzy's op track 3!
Er zijn geen exácte cijfers over inderdaad, maar driver(size) heeft invloed op de acceleratie én op de grootte van de kart. De baby's en bijvoorbeeld Wendy zijn klein. Wario, King Bomb en Bowser zijn duidelijk groot. De meeste andere zijn 'medium'.Regeneration schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:59:
[...]
Top dank voor je info!Met het woord 'hitbox' vond ik al snel de onderstaande nuttige info:
YouTube: Special Episode: Hitbox Strategy (Mario Kart Tour) - Studfit
De video is ook aardig recent, namelijk van juni 2021.
En de driver size telt dus ook mee:
https://www.mariowiki.com/List_of_drivers_in_Mario_Kart_Tour
Daarnaast zijn sommige karts gewoon vrij groot. Goede voorbeelden zijn de banaan, de Creepy Crawler, maar ook de Offroader en Zoombroom wel.
Ik reed een tijdje geleden met Hiker Wario op de Zoom Broom en kreeg toen mega mushroom. Dan zie je dus bijna niets meer. En elk item raakt je
Nee niet de focus inderdaad, maar wel hoe ik het maximale eruit kan halen uit de multiplayer wanneer ik dat speel. Kart met Rocketstart is dus goed voor Multiplayer? Interessant. Zal het eens proberen.pjot1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:14:
[...]
Ik zou me hier niet teveel op focussen. Overal een goede coverage zou ik veel belangrijker vinden. Bovendien is een Kart met Rocketstart de beste keuze in multiplayer. (met dank aan @Vozze) In normale races jump boost of inderdaad turbo boost. Maar ja, niet op alle tracks kan je deze karts inzetten. En datzelfde geldt natuurlijk ook voor drivers en gliders. Met andere ability natuurlijk.
Mooie pull! Veel plezier op track drie.pjot1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:52:
Multiplayer is at the moment ook buggy. Wapens komen aan en ze schieten weer naar voren. Punten tellen gelukkig wel. Voordeel daarbij is dat je zelf ook niet geraakt wordt. Dus met een paar mushrooms ben en blijf je 1e.
[Afbeelding]
Nu frenzy's op track 3!
Hmm ik vind het lastig om goede tips te geven. Hoe staan je items voor volgende week ervoor?bennieeee schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Track 1 is wel bijna klaar met red Shell, Blue Shell en coinbox Frenzy. Track 2 staat ook al dubbelen coin Frenzy. Track 3 in theorie het meeste nog te winnen, is nu enkele coin Frenzy. Kan de glider en kart naar level 3 breng en de driver naar level 4. Maar ga eerst nog wel een paar dagen afwachten hoe ik er dan voor sta. Anders zonde van de tickets!!
Mbt track één denk ik dat de beste start coin of mushoom is (frenzy).
Al wat geoefend met coinbox frenzy start (dus bij item box 1) maar je verliest gewoon veel coins. Je mag blij zijn als je eens met 20 coins de eerste finish / einde lap lijn over kan rijden . Stuk naar boven toe voorbij item box 2 is ook niet ideaal voor de coinbox ook daar verlies je veel, je rijdt er onderdoor.......
De beste plek voor de coinbox frenzy is eigenlijk de allerlaatste itembox...... Verder kan je wel wat coins pakken als je naar links om de planeet heen rijdt en het stukje daarnaa voor je de lange zweefvlucht maakt richting het laatste stukje
My 2 cents coins
Al wat geoefend met coinbox frenzy start (dus bij item box 1) maar je verliest gewoon veel coins. Je mag blij zijn als je eens met 20 coins de eerste finish / einde lap lijn over kan rijden . Stuk naar boven toe voorbij item box 2 is ook niet ideaal voor de coinbox ook daar verlies je veel, je rijdt er onderdoor.......
De beste plek voor de coinbox frenzy is eigenlijk de allerlaatste itembox...... Verder kan je wel wat coins pakken als je naar links om de planeet heen rijdt en het stukje daarnaa voor je de lange zweefvlucht maakt richting het laatste stukje
My 2 cents coins
HeyHallo nieuwe speler hier
speel het nu sinds een paar dagen en het gaat me best goed af al zeg ik het zelf. Nu moet ik voor een missie meerdere vrienden hebben, helaas speelt niemand in mijn eigen kring dit. Zijn hier toevallig mensen die me willen adden? Ben degelijks actief op het spel! 
Vriendcode : 526356113595
Bij MP is eerste worden belangrijker dan punten pakken. Vandaar de Rocketstart ook. Muntjes lekker links laten liggen en zo de ideale racelijn rijden. Succes!Regeneration schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:01:
[...]
Nee niet de focus inderdaad, maar wel hoe ik het maximale eruit kan halen uit de multiplayer wanneer ik dat speel. Kart met Rocketstart is dus goed voor Multiplayer? Interessant. Zal het eens proberen.
Ik heb je toegevoegd!SoEnergic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:12:
HeyHallo nieuwe speler hierspeel het nu sinds een paar dagen en het gaat me best goed af al zeg ik het zelf. Nu moet ik voor een missie meerdere vrienden hebben, helaas speelt niemand in mijn eigen kring dit. Zijn hier toevallig mensen die me willen adden? Ben degelijks actief op het spel!
:strip_exif()/f/image/JOWfDQQJpyWbVGZuLipJWM3o.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een fijne shop. 7 HE driver tickets nu.
@MetalSonic dit is komende week:
[ Voor 33% gewijzigd door bennieeee op 19-11-2021 08:38 ]
Toegevoegd (billie)! En welkomSoEnergic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:12:
HeyHallo nieuwe speler hierspeel het nu sinds een paar dagen en het gaat me best goed af al zeg ik het zelf. Nu moet ik voor een missie meerdere vrienden hebben, helaas speelt niemand in mijn eigen kring dit. Zijn hier toevallig mensen die me willen adden? Ben degelijks actief op het spel!
Voor mij begint de ranked (track 2 en 3 anyway) pas zondag, als de gliderpipe komt. Maar dan nog zie ik dat ik deze week niet in de top 5 zal belanden. Of ik moet op beide tracks er opeens 10k bijrijden met die nieuwe gliders.
#level-50-drempel @Sleehond
@BBBrt Haha ik ga zeker ook die pijp pullen want ik kan veel gliders nog gebruiken. Ik sta nu met een heel minimaal achterstand 2e en hoop van harte dat ik de koppositie kan gaan pakken. Ik heb de kart van track 1 geüpgraded naar level 6 dus ik kan daar nog wel 2/3k extra pakken vermoed ik. En dan hopen op goede glider pulls waarmee ik track 2 en 3 nog wat kan verbeteren.
Wat is jouw ingame naam ook alweer?
Kunnen we niet een lijst toevoegen aan de topic start met de actieve mensen die hier spelen met hun in game name? Dat wisselt soms nog wel aardig met de forum naam…
Kunnen we niet een lijst toevoegen aan de topic start met de actieve mensen die hier spelen met hun in game name? Dat wisselt soms nog wel aardig met de forum naam…
[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 19-11-2021 12:55 ]
Ik ben billiebobSleehond schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:54:
@BBBrt Haha ik ga zeker ook die pijp pullen want ik kan veel gliders nog gebruiken. Ik sta nu met een heel minimaal achterstand 2e en hoop van harte dat ik de koppositie kan gaan pakken. Ik heb de kart van track 1 geüpgraded naar level 6 dus ik kan daar nog wel 2/3k extra pakken vermoed ik. En dan hopen op goede glider pulls waarmee ik track 2 en 3 nog wat kan verbeteren.
Mijn nummer 1 heeft 78k, mijn nummer 5 70k. Ik kan nu niet goed beoordelen wat de gliders me daan opleveren, maar ik denk dat ik er niet nog even 13/14k bijrij voor een potentiële top5-plek, laat staan 21/22k
Hopen dat ik volgende week weer een plekje kan stijgen.
Jammer dat je volgende week kart mist op track 2... Zit die in PIPE 2?bennieeee schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:03:
[Afbeelding]
Wat een fijne shop. 7 HE driver tickets nu.
@MetalSonic dit is komende week: [Afbeelding]
Verder heb ik zo snel geen directe tips. Je scores voor deze week zijn met je items al best goed. Ik vind het ook lastig om te zeggen welke items je volgende week moet upgraden omdat dat ook van je coverage af hangt
/f/image/nNIO3s6TP7lEmhKxg95Id0D6.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb jullie hulp nodig. Een nummer twee zit vlak onder mij.
Ik begrijp dat er bij mij geen "laaghanged fruit" zit. Maar hogere vruchten zijn ook goed.
Per track zal ik de scores toelichten
1) track 1 = triple coin, geen losse coinboxen, NSC
2) track 2= double boomerang frenzy, 1 x coin frenzy (triple frenzy dus), NSC, geen boombox, vind ik lastig hier
3) track 3 = double coin frenzy, nsc ......
Wat zouden jullie doen? meeste items zijn level 6, en dan ook 5 tickets verwijderd van level 7
@Sleehond
Met een nsc moet de 40k gemakkelijk binnen handbereik liggen. Een triple frenzy is natuurlijk altijd lekker en in deze track ook gemakkelijk haalbaar omdat het toch een lange track is.
@MetalSonic
Ik denk dat je vol moet inzetten in track 1. Als de coins goed vallen kan je waarschijnlijk veel meer halen dan 52k. Ik denk dat je wel 55k of meer zou moeten kunnen halen met jouw items.
En voor nu.... tickets nog maar even op zak houden...
Met een nsc moet de 40k gemakkelijk binnen handbereik liggen. Een triple frenzy is natuurlijk altijd lekker en in deze track ook gemakkelijk haalbaar omdat het toch een lange track is.
@MetalSonic
Ik denk dat je vol moet inzetten in track 1. Als de coins goed vallen kan je waarschijnlijk veel meer halen dan 52k. Ik denk dat je wel 55k of meer zou moeten kunnen halen met jouw items.
Bedankt voor het meedenken, ik ga nog wel wat proberen op track 1. Gelukkig maar dat ik het een leuke track vind! Ik heb de coinbox (frenzy's) op de juiste plekken nodig en dan is er wellicht nog meer te pakken dan mn huidige score.... Achja moet sowieso elke dag mijn muntjes pakken dus dat kan ik dan mooi combineren met deze track!pjot1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:20:
@Sleehond
@MetalSonic
Hmm op track 1 zal vast nog wel wat ruimte zitten als je geen losse coinboxen had, maar hard zal het niet gaan, er zijn teveel jumps, waardoor een coinbox frenzy niet altijd beter is dan een coinfrenzy, dus je frenzies zijn al goed en het was nsc. Maar vooral je zit al op een combo van 216, boven de 200 gaat het niet hard met de punten. 1k moet kunnen, 2k wordt al moeilijk, 3k betwijfel ik, maar ik heb de track nog niet genoeg gespeeld voor een goed oordeel.
Je hebt gewoon al hele goede scores, elke baan kan iets beter.
Track 1 via losse coinboxen.
Track 2 via boombox
Track 3 via de 3e frenzy.
Track 2 via boombox
erutangiS
En direct na die post rij ik zelf een 51,5k score met 213 acties, coin frenzy banaan frenzy + 2 losse coinboxen.
We hebben gelijke waarde voor basepoints, dus je hebt een marginaal betere loadout dankzij de betere multiplier van de kart. 2k beter moet dan zeker kunnen.
We hebben gelijke waarde voor basepoints, dus je hebt een marginaal betere loadout dankzij de betere multiplier van de kart. 2k beter moet dan zeker kunnen.
erutangiS
Ik zal eens kijken of ik in track 2 nog een boombox kan pakken wordt vaak restarten tot ik een paar tier 1 cb cpus heb.MrOleo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:01:
Hmm op track 1 zal vast nog wel wat ruimte zitten als je geen losse coinboxen had, maar hard zal het niet gaan, er zijn teveel jumps, waardoor een coinbox frenzy niet altijd beter is dan een coinfrenzy, dus je frenzies zijn al goed en het was nsc. Maar vooral je zit al op een combo van 216, boven de 200 gaat het niet hard met de punten. 1k moet kunnen, 2k wordt al moeilijk, 3k betwijfel ik, maar ik heb de track nog niet genoeg gespeeld voor een goed oordeel.
Track 2 via boombox
Op track 1hen jij btw een glider die een keer verder geuncapped is. Onze karts en drivers zijn ongeveer gelijk.
Team blut. Weer een HE driver en ook een HE kart ticket in de shop vandaag.
Klopt mijn glider is beter, maar je kart is ook wel beter dan mijne, ondanks mijn level 7 en compenseert dat exact. Het bonuspunt sommetje is (7-1)*408 + (6-1)*595 = 5423 voor mij vs (6-1)*595+ (6-1)*490 = 5425 voor jou.MetalSonic schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:31:
[...]
Ik zal eens kijken of ik in track 2 nog een boombox kan pakken wordt vaak restarten tot ik een paar tier 1 cb cpus heb.
Op track 1hen jij btw een glider die een keer verder geuncapped is. Onze karts en drivers zijn ongeveer gelijk.
Mooie verbetering en succes met de boombox!
erutangiS
Nou, weinig Mario kart kunnen doen, anders dan laat in de avond / nacht of vroeg ochtend. Sorry voor het niet altijd uitdelen van muntjes! Hier kijk ik deze ronde wat er mogelijk is zonder te upgraden. Voor nu sta ik 3e en kan nog wel wat winnen op track 2 en 3. Track 1 alleen als er een goede tripple frenzy valt.
Sowieso wil ik voor volgende week proberen te gaan voor de 60k. Ik moet alleen nog 1 glider ticket krijgen. Nu is de shop al lief geweest de laatste tijd, heb al best wat HE tickets voorbij zien komen
Sowieso wil ik voor volgende week proberen te gaan voor de 60k. Ik moet alleen nog 1 glider ticket krijgen. Nu is de shop al lief geweest de laatste tijd, heb al best wat HE tickets voorbij zien komen
Is de Black Yoshi kart interessant? Ik zie nu dat hij te krijgen is in de premium challenges. Misschien wil ik daar wel een keer geld aan uitgeven, als de kart oké is
@BBBrt skill wise is het een waardeloze kart. Maar het is wel een kart met een flinke coverage. Jij kan alleen zelf beter bepalen of dat veel toevoegt aan je arsenaal. Het is daarnaast ook een kart die je uit de ACP / TCP kan krijgen als ik me niet vergis (ik heb hem geloof ik via een van die pipes gehaald).
Met andere woorden: it depends
Met andere woorden: it depends
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QOxyThqJJQUljXFd9ICU9ylK.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J8AKhSOGbH4gOA28GLiB17Up.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G1b4911rGKFPqHY05fRHp5na.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/amgn6jsPOfmLY8Q5r9CBpwlF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ftUZU17v6HlAzk57KgHCWMOl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rqWasxcUzx9dVqZ1qjExzzye.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1BxFZzgX6iZl4TnVWATABweL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3i3f7Q6COSbeek2KfR1Jcdsd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vai0V49LI2QwMxHJnNORXLrN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kR8diQhXZu5Yflh9edGm6p5g.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/msPWUHK288GoRC5oLUnZrsLb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mOuA1RwDIroWcaC9tAjbDxlm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tKCIk4i1its8lmmYjnuXS1Ko.jpg?f=fotoalbum_large)