Zit een astronaut in de afbeeldingBBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:46:
[...]
Welke alt is dan nieuw? Die bestaan toch alledrie al (Fire, Aurora en Haloween)?
haha dit dacht ik dus ook, maar door de reactie daaronder was hij beantwoordBBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:46:
[...]
Welke alt is dan nieuw? Die bestaan toch alledrie al (Fire, Aurora en Haloween)?
Al een double coin (of zelfs) triple coin gescoord op track 2? gevoelsmatig is daar nog ruimteBBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:47:
Ok, help! Waar kan ik de meeste punten pakken? Ik kan de glider op 1 nog een level hoger maken, maar of dat het verschil gaat maken...
2/3k in totaal erbij zou leuk zijn![]()
[Afbeelding]
Nog niet, maar nu wel (double)! Dat scheelt. En ook track 1 en 3 bijgeschaafd. Er zit echt nog wel wat in track 1 en ook nog in 2 (want het was geen triple). Maar ik wacht nu eerst wel even wat de rest doet.MetalSonic schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:10:
[...]
Al een double coin (of zelfs) triple coin gescoord op track 2? gevoelsmatig is daar nog ruimte
Ik sta nu krap 3e, maar wel ruim 4k voor op nummer 6
Dat ben ik dus aan het doen. Smg 1 en 2 opnieuw spelen. Super leuk.bennieeee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:23:
Sneak preview van Nintendo. Met een nieuwe Alt: [Afbeelding]
Als ze nu Luma eens in het spel stoppen zou dat echt fantastisch zijnspontaan zin om de Wii een slinger te geven met Super Mario Galaxy
Met 60,6k stond je 19e en nummer 6 heeft <61,5k? Wow dat is close.BBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:40:
[...]
Nog niet, maar nu wel (double)! Dat scheelt. En ook track 1 en 3 bijgeschaafd. Er zit echt nog wel wat in track 1 en ook nog in 2 (want het was geen triple). Maar ik wacht nu eerst wel even wat de rest doet.
[Afbeelding]
erutangiS
Haha, het viel mij ook op. Maar toen realiseerde ik me dat het blijkbaar uitmaakt of je het overzicht opvraagt vanuit de ranked of vanuit je friendslist. In de eerste ben ik van 6 naar 3 gegaan, in de tweede van 19 naar 16MrOleo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:20:
[...]
Met 60,6k stond je 19e en nummer 6 heeft <61,5k? Wow dat is close.
Ah, natuurlijk.BBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:59:
[...]
Haha, het viel mij ook op. Maar toen realiseerde ik me dat het blijkbaar uitmaakt of je het overzicht opvraagt vanuit de ranked of vanuit je friendslist. In de eerste ben ik van 6 naar 3 gegaan, in de tweede van 19 naar 16
erutangiS
Gaat de goede kant op. Nog tickets? of coins voor tickets?BBBrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:40:
[...]
Nog niet, maar nu wel (double)! Dat scheelt. En ook track 1 en 3 bijgeschaafd. Er zit echt nog wel wat in track 1 en ook nog in 2 (want het was geen triple). Maar ik wacht nu eerst wel even wat de rest doet.
[Afbeelding]
De pipes zijn me goed gezind de laatste dagen. De 5 rubies van de tcp erin gestoken want wou hem graag Pink Dozer eruit hebben. Helaas niet geworden maar wel Starchute die naar level 4 gaat. Ook best prima wel. Nieuwe Alt is dus toch weer Mario.. benieuwd wat voor skills die krijgt.
Space tour betekent hopelijk de 3DS versie van rainbow road! Met de R/T variant van deze ranked hoop ik nog toe te kunnen treden tot de 60k club, aangezien ik daar 2800 basepoints heb en 7/7/6 aan levels. Zou natuurlijk nog leuker zijn als zo’n track in een ranked cup komt 
En ja weer een Mario alt… Die krijgen we wel iets te vaak in dat geval, maar wel benieuwd inderdaad welke skill daar bij zit
En ja weer een Mario alt… Die krijgen we wel iets te vaak in dat geval, maar wel benieuwd inderdaad welke skill daar bij zit
@Tootoo zul je zien dat die Bubble krijgt
zou wel perfect bij het thema passen.
Zeg, breng ze niet op gedachtenbennieeee schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:14:
@Tootoo zul je zien dat die Bubble krijgtzou wel perfect bij het thema passen.
Hopelijk heb je minder pech dan ik, ben al de hele week af en toe bezig met dat clubje, maar elke goeie run wordt verpest door een onvoorstelbare reeks aan rode schildjes, lightning etc.Tootoo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:37:
Space tour betekent hopelijk de 3DS versie van rainbow road! Met de R/T variant van deze ranked hoop ik nog toe te kunnen treden tot de 60k club, aangezien ik daar 2800 basepoints heb en 7/7/6 aan levels. Zou natuurlijk nog leuker zijn als zo’n track in een ranked cup komt
Het is echt niet te geloven hoe die schildjes elke keer precies na een frenzy komen, precies boven een gat in een van die jumps of hoe het spel op magische wijze de defensieve banaan dropt zonder een actie van mezelf.
erutangiS
@MrOleo tot zo ver zitten we in hetzelfde schuitje.. geloof dat jij al verder bent dan ik qua score
Maar ik herken het wel: door de lengte van de baan heb je bijna altijd wel ergens een tegenstander die je precies er vanaf weet te rijden óf je hebt niet eens een goede run qua frenzies… maar het gaat ooit lukken! De komende ranked cups zou wel het beste moment zijn
Maar ik herken het wel: door de lengte van de baan heb je bijna altijd wel ergens een tegenstander die je precies er vanaf weet te rijden óf je hebt niet eens een goede run qua frenzies… maar het gaat ooit lukken! De komende ranked cups zou wel het beste moment zijn
Die score was letterlijk mijn 1e run.
Toen dacht ik nog dat gaat wel lukken binnen 1 dag.
Net nog een 37k op de finishlijn gehad met een rood schildje 1 meter ervoor, dus 2e plek, was waarschijnlijk toch net iets te weinig.
Maar het gaat ons lukken, succes!!
Net nog een 37k op de finishlijn gehad met een rood schildje 1 meter ervoor, dus 2e plek, was waarschijnlijk toch net iets te weinig.
erutangiS
Mijn hoofddoel nu wordt de Morton Cup!! Ik wil die resterende 476 punten scoren:strip_exif()/f/image/COQGZxYGM2fvnZElVXgYpKLb.jpg?f=fotoalbum_large)
En gelukt!!
101.735. 1e keer boven de 100k in een cup.
:strip_exif()/f/image/COQGZxYGM2fvnZElVXgYpKLb.jpg?f=fotoalbum_large)
En gelukt!!
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 12-11-2021 15:04 ]
Voor mijzelf een vreemde week. Begon goed, nu vijfde.... Net boomerang + coin op track één.
Eens kijken wat ik er nog uit kan halen. Ga die wario in elk geval geen tickets geven verder want met abilty van hem raak ik heel weinig.
Eens kijken wat ik er nog uit kan halen. Ga die wario in elk geval geen tickets geven verder want met abilty van hem raak ik heel weinig.
Het had er om gespannen denk ik. maar het zou misschien net genoeg geweest kunnen zijn! Hier had ik net een NSC met coinbox, coin en bananen frenzy + loss coinbox. Met 242 acties kwam ik er nog steeds niet... Ook 57.8kMrOleo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:37:
Die score was letterlijk mijn 1e run.Toen dacht ik nog dat gaat wel lukken binnen 1 dag.
Ik heb nu de glider de laatste upgrade gegeven (595->700), dus ik heb nu net een extra level op de glider tov jouw loadout. Het is superkrap of 60.000 mogelijk is, met max upgrades kan het, met een level minder is het echt super tight en heb je echt goeie frenzy's nodig, zoals je ziet met de 242 acties. Dus je hebt waarschijnlijk toch nog een extra losse coinbox nodig en een betere frenzy dan banaan.
Het is zo jammer dat na de 200 acties het langzamer gaat met de punten.
Met 22k was ik er echt super dichtbij geweest, ik kreeg net ook al 22.5k op de finish, dan had ik wellicht tussen 59.5k en 60k gescoord bij die 2e plaats finishrun, dat was volgens mij bomb, coin,coin frenzy met 2 middelmatige losse boxen (1 bij die laatste jumps waar je veel mist)
Het is zo jammer dat na de 200 acties het langzamer gaat met de punten.
Met 22k was ik er echt super dichtbij geweest, ik kreeg net ook al 22.5k op de finish, dan had ik wellicht tussen 59.5k en 60k gescoord bij die 2e plaats finishrun, dat was volgens mij bomb, coin,coin frenzy met 2 middelmatige losse boxen (1 bij die laatste jumps waar je veel mist)
erutangiS
@MrOleo ik denk dat je er dan wel zou moeten komen! Toegeven: heel krap ja! Maar hey, als het met een 6 begint is het goed
succes om het te halen, moet je kunnen lukken! Hier heb ik geen 5 glider tickets on hier mee te spelen, maar jij gebruikt een glider die je kan inzetten voor je ranked, is het niet?
Oh inderdaad die glider kan ik ook gebruiken in de ranked, dat had ik nog niet gezien.
Op track 2 gebruikte ik tot nu toe de starchute (ze waren beide 595 7 en die heeft coin special).
Goeie tip!
Ik had die 10 tickets eigenlijk op een coinglider of iets recenters willen inzetten, maar ik wil die 60k zo graag.
Op track 2 gebruikte ik tot nu toe de starchute (ze waren beide 595 7 en die heeft coin special).
Goeie tip!
Ik had die 10 tickets eigenlijk op een coinglider of iets recenters willen inzetten, maar ik wil die 60k zo graag.
erutangiS
Mooi hoe de 60k dan prioriteit heeft boven de ranked cup
op zich vind ik het geen slechte glider overigens. Heeft een prima coverage en komt met regelmaat nog in de ranked cups voorbij. Hier staat ie op level 4, maar hij zou meer tickets verdiend hebben.
Op naar het selecte clubje!
Op naar het selecte clubje!
Ik denk dat je er op track 3 nog wat meer uit kan halen met die items. 40k?bennieeee schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:48:
Mijn hoofddoel nu wordt de Morton Cup!! Ik wil die resterende 476 punten scoren[Afbeelding]
En gelukt!!
@MetalSonic vast wel mogelijk ja. Maar haal stiekem liever de 50k op baan 1.
Ja ranked begint ook wat saai te worden, elke week dezelfde grind, 60k daarentegen of bijv. 1 miljoen voor pjot of 100.000 voor bennie, personal bests is fun voor iedereen. 
Het is sowieso een goeie glider en een die ik vaak kan gebruiken in ranked, er zijn een paar gliders die net iets beter zouden zijn, maar deze is ook prima geschikt voor de 700.
Gelijk maar even mijn score op track 2 bijgewerkt.
Het is sowieso een goeie glider en een die ik vaak kan gebruiken in ranked, er zijn een paar gliders die net iets beter zouden zijn, maar deze is ook prima geschikt voor de 700.
erutangiS
Mooie verbetering, wat had je voor frenzys?MrOleo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:54:
Ja ranked begint ook wat saai te worden, elke week dezelfde grind, 60k daarentegen of bijv. 1 miljoen voor pjot of 100.000 voor bennie, personal bests is fun voor iedereen.
[Afbeelding]
Dat was coin, coinbox en nog een coin, helaas geen losse boxen.
erutangiS
Ok dus er is zelfs nog ruimte voor verbeteringMrOleo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:30:
Dat was coin, coinbox en nog een coin, helaas geen losse boxen.
Grappig hoe iedereen een eigen strategie heeft vwb de daily selects. Ikzelf heb alleen nog maar alle normal base en premium drivers, alle normal base en premium karts, alle normal en super base en premium gliders, base high end gliders gemaxed.
Daarmee zijn nagenoeg de muntjes inkomsten gelijk aan de uitgaven en heb ik geen reden om de rest te kopen, die haal ik dan liever uit de pijp!
@bennieeee wat is je motivatie om daily selects voor te laten gaan op het kopen van HE tickets als het doel is om HE tickets in de shop te krijgen? Er vanuit gaande dat dat je doel is.
Daarmee zijn nagenoeg de muntjes inkomsten gelijk aan de uitgaven en heb ik geen reden om de rest te kopen, die haal ik dan liever uit de pijp!
@bennieeee wat is je motivatie om daily selects voor te laten gaan op het kopen van HE tickets als het doel is om HE tickets in de shop te krijgen? Er vanuit gaande dat dat je doel is.
Allereerst complimenten/ petje af voor degene van dit topic die elke week op plek één blijven in tour 70!.... Hoe jullie het doen? Geen idee.......
Vorige week heb ik met een paar perfecte runs de derde plek gehaald van tier 69. Toen ik vorige week tickets uitgaf was ik juist al items van de huidige week aan het "pimpen"met de intentie om mee te doen voor veel driver he uncap tickets.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SVEjmZpOnhQccPPJ9SWV2PH3.jpg?f=user_large)
Als ik naar die items kijk dan zie ik veel op level zes.. Waaronder een coinbox driver.....
Helaas is zelfs plek vier heel ver weg, tot woensdag heb ik nog wel een paar uur om elke dag mijn muntjes te pakken en wellicht nog een poging te doen voor boombox op track 1.. Ik heb een paar HE driver tickets maar die geef ik liever een andere week uit aan een goed item...
Tier 69 kan mij weer verwelkomen i guess ;-)
Vorige week heb ik met een paar perfecte runs de derde plek gehaald van tier 69. Toen ik vorige week tickets uitgaf was ik juist al items van de huidige week aan het "pimpen"met de intentie om mee te doen voor veel driver he uncap tickets.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SVEjmZpOnhQccPPJ9SWV2PH3.jpg?f=user_large)
Als ik naar die items kijk dan zie ik veel op level zes.. Waaronder een coinbox driver.....
Helaas is zelfs plek vier heel ver weg, tot woensdag heb ik nog wel een paar uur om elke dag mijn muntjes te pakken en wellicht nog een poging te doen voor boombox op track 1.. Ik heb een paar HE driver tickets maar die geef ik liever een andere week uit aan een goed item...
Tier 69 kan mij weer verwelkomen i guess ;-)
Lekker bezig hoor, jij hebt al veel groepen afgestreept. In dat opzicht begrijp ik ook wel dat je twee HE tickets ziet. Is het niet eens genoeg met het leegkopen van groepen en tijd om gewoon te sparen en HE tickets te kopen ipv nog meer groepen af te strepen?bennieeee schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:57:
[Afbeelding]jemig zo heb je ze nooit en zo al 4 in deze huidige tour. Steeds alleen geen munten voor want was toch maar eens bezig met de normals.
Ook die gaan best goed! [Afbeelding]
Maar wil nu eerst die laatste 3 premium super drivers behalen.
Mooie pull!Planeetje schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:29:
YOLO 10 pijp afgeschoten van de builder week 2 pijp. Mooie opbrengst. 2 drivers gekregen. Builder toadette is de beste driver die momenteel aan mijn loadout ontbrak![]()
[Afbeelding]
25k muntjes is bij lange na nog niet team blut!
Dat was drie weken geleden en toen had ik zo'n 140k coins. Nu ben ik bijna blutPoeksel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:08:
Nintendo had voor mij een speciale aanbieding: 5 King Boo Gold voor 585 rubies! Nou, dat wilde ik wel. Als extra's kreeg ik ook nog 2 Dry Bowser Gold, 3 Gold Pumkin Kart, 2 Gold Egg, 1 Gold Clanky Kart, 1 Gold Pipe Frame, 1 Golden Wings en 1 Gold Crane erbij. Verder nog wat klein grut en bijna 30.000 muntjes. Maar het ging me vooral om de gouden boekoning: die staat nu op level 7 met 1400 punten. Ga ik vast nog plezier aan beleven!
Net nog 2k extra gescoord op sunset wilds. Tripple frenzy: mushroom, banana, giant banana. Wat een leuke driver om mee te racen. Hiermee ben ik nu 2e geworden in mijn ranked. Track 2 kan nog iets meer uit gehaald worden, en track drie heb ik nog niet mijn driver en kart geupgrade. Die zijn nog level 1. Ziet er vooralsnog goed uit. Upgraden ga ik dinsdag doen als het nut heeft.
:strip_exif()/f/image/tl0rNnf6DjuRhwXqI3i8DT1M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tl0rNnf6DjuRhwXqI3i8DT1M.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha, alles is relatief. Ik heb een week op 80k gestaan en nu ben ik slechts twee HE driver tickets verwijderd van blut. Snap je punt natuurlijk
Heb een glider ticket nodig en die krijg ik nu niet. Ik zou namelijk op track 1 willen spelen met een level 5 glider ipv level 4 om weer een paar duizend extra te pakken......
Achja 't zal wel, gisteren ook weer lekker vermaakt met Metro Exodus
Lekker bezig hoor, vooral track 3 vind ik knap. Level 1 driver + level 1 kart en toch even die 20k aantikkenPlaneetje schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:58:
Net nog 2k extra gescoord op sunset wilds. Tripple frenzy: mushroom, banana, giant banana. Wat een leuke driver om mee te racen. Hiermee ben ik nu 2e geworden in mijn ranked. Track 2 kan nog iets meer uit gehaald worden, en track drie heb ik nog niet mijn driver en kart geupgrade. Die zijn nog level 1. Ziet er vooralsnog goed uit. Upgraden ga ik dinsdag doen als het nut heeft.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ik verwacht dat we in elk geval met kerst wel getrakteerd worden. Nintendo kan niet anders dan een pipe aan te bieden met kans op Santa bowser en daarin zullen een aantal (waaronder ik) helemaal "op los" gaan.Poeksel schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:03:
[...]
Dat was drie weken geleden en toen had ik zo'n 140k coins. Nu ben ik bijna blute HE driver tickets blijven maar komen in de shop! Er moet maar snel een goede pipe komen, zodat ik mijn hoeveelheid muntjes weer kan opbouwen.
Congrats & welkom!pjot1 schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:51:
Woehoe!
* pjot1 is joining the 50 club!![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Mooie verbetering, maar track 1 kan nog veel hoger, restarten met plek 1 start tot giant banana frenzy eerste box en hopen op een 2e of coin frenzy's.Planeetje schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:58:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
erutangiS
Ik zag jouw score inderdaad wat laterMrOleo schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:21:
[...]
Mooie verbetering, maar track 1 kan nog veel hoger, restarten met plek 1 start tot giant banana frenzy eerste box en hopen op een 2e of coin frenzy's.
Net op track 2 nog eens 1500 punten erbij gescoord met een tripple coin. Maarja, das niet goed genoeg met een coinbox driver. Maar ik pak de punten en dan van daaruit weer verder...
Beste Mariokart Friends,
Zoals jullie misschien wel weten ben ik bezig om de top1000 te halen. Nu lukt dat vrij aardig en kom ik overall at the moment zo'n 12k tekort. Valt mee en moet dus nog wel ergens vandaan te plukken zijn. Wie van jullie is zo lief om even door m'n scores heen te bladeren om te kijken waar ik nog het gemakkelijkst punten kan pakken?
Zoals jullie misschien wel weten ben ik bezig om de top1000 te halen. Nu lukt dat vrij aardig en kom ik overall at the moment zo'n 12k tekort. Valt mee en moet dus nog wel ergens vandaan te plukken zijn. Wie van jullie is zo lief om even door m'n scores heen te bladeren om te kijken waar ik nog het gemakkelijkst punten kan pakken?
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
En dat was nog zonder triple frenzy.Planeetje schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:09:
[...]
Ik zag jouw score inderdaad wat laterik vind het een leuke track en ga zeker nog wat meer grinden.
erutangiS
Hmm, als je nu nog 12k achterstaat op de laatste tussenstand, hou er rekening mee dat je misschien nog wel 30 a 40k erbij moet krijgen, vroeger toen ik er op lette ging die stand de laatste dagen nog behoorlijk omhoog, geen idee hoe het tegenwoordig gaat. Succes in ieder geval!pjot1 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:50:
Beste Mariokart Friends,
Een paar tracks:
Cup Track (mogelijke verbetering)
Donkey Kong Toad circuit (6k zie ranked Toadette cup)
Baby Rosalina Kalimari (3k ?)
Lemmy Daisy hills (paar duizend)
Ice Mario ---
Mario Choco (4k zie baby rosalina cup score)
Luigi --
Daisy Neo Bowser ((?) niet zeker)
Morton Dino Dino (behoorlijk wat denk ik.)
erutangiS
Ik zal morgen eens voor je kijken!pjot1 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:50:
Beste Mariokart Friends,
Bedankt @MrOleo en bedankt alvast @MetalSonic
Ik hoop niet dat het de laatste dagen nog erg omhoog gaat want dan is m'n kans verkeken.
Toad circuit wil maar niet lukken in Donkey Kong cup maar vanmiddag/vanavond ga ik zeker nog even los. Het zal mij benieuwen!
12k moet in ieder geval lukken.
Ik hoop niet dat het de laatste dagen nog erg omhoog gaat want dan is m'n kans verkeken.
Toad circuit wil maar niet lukken in Donkey Kong cup maar vanmiddag/vanavond ga ik zeker nog even los. Het zal mij benieuwen!
[ Voor 5% gewijzigd door pjot1 op 15-11-2021 05:10 ]
45 rubies uit de todays clear pipe
Eindelijk eens een goede buit!!
Eindelijk eens een goede buit!!
Is het al woensdag.. Ben er wel klaar mee. Verhoging in de cup lukt niet meer, 50k op Rainbow Road ook niet tot op heden.
Maar wel:
crisis wat een totaal aantal punten deze tour! Vandaag alleen al bijna 55k erbij gereden.
Maar wel:
crisis wat een totaal aantal punten deze tour! Vandaag alleen al bijna 55k erbij gereden.
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 15-11-2021 09:53 ]
PGP? Ah moest het twee keer lezen. PGP deed mee en die gaf je die coins voor deboombox. Was zij de enige coin driver? Op welke plaatsten startte jullie hoe ging het?edzon schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:18:
Boombox en coin frenzy's! Toch weer PGP die me er doorheen trekt deze week![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Nu nog een triple op track 2 en 3!
(ik zoek nog concrete tips zodat ik daar ook een goede boombox kan neerzetten)
Naast PGP deed ook The King mee maar die startte op plek 8 en ben ik verder niet tegengekomen. Heb de afgelopen week slechts 3 x gehad dat er meerder CB-drivers meededen maar steeds op een slechte startpositie dus kijk vooral naar PGP, die startte van plek 2 in deze run en heb ik het liefst op de eerst rij zodat je haar coins makkelijk kan pakken. Mijn eigen startpositie maakt niet veel uit, als je maar als 4e of 5e door de eerste items heengaat dus dat is soms wat lastig van de laatste rij. Pak daar iig wel de buitenbocht zodat je in het geval van een boomerang frenzy ook de laatste bots 2 keer kan raken. Zelfs zonder coinbox kan je hier al zo'n 40 tot 50 actions pakken, verder is het natuurlijk gewoon hopen op coin frenzy's!MetalSonic schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:03:
[...]
PGP? Ah moest het twee keer lezen. PGP deed mee en die gaf je die coins voor deboombox. Was zij de enige coin driver? Op welke plaatsten startte jullie hoe ging het?
(ik zoek nog concrete tips zodat ik daar ook een goede boombox kan neerzetten)
Goede tips, hier kan ik wat mee, twijfelde zelf ook wel eens of ik die boombox vooral zijn werk kon laten doen na de schans of juist ervoor. Ik zal eens wat oefenen met de buitenbocht.edzon schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:53:
[...]
Naast PGP deed ook The King mee maar die startte op plek 8 en ben ik verder niet tegengekomen. Heb de afgelopen week slechts 3 x gehad dat er meerder CB-drivers meededen maar steeds op een slechte startpositie dus kijk vooral naar PGP, die startte van plek 2 in deze run en heb ik het liefst op de eerst rij zodat je haar coins makkelijk kan pakken. Mijn eigen startpositie maakt niet veel uit, als je maar als 4e of 5e door de eerste items heengaat dus dat is soms wat lastig van de laatste rij. Pak daar iig wel de buitenbocht zodat je in het geval van een boomerang frenzy ook de laatste bots 2 keer kan raken. Zelfs zonder coinbox kan je hier al zo'n 40 tot 50 actions pakken, verder is het natuurlijk gewoon hopen op coin frenzy's!
De situatie dat een CPU een coinbox activeert wanneer ik juist ook een boomerang (frenzy) heb is uiteraard heel veel restarten
Zucht....
:fill(white):strip_exif()/f/image/N0f0Y211sptfwLgUfMvU5ji3.png?f=user_large)
Ik ben bang dat ik m'n target moet opgeven....
:fill(white):strip_exif()/f/image/wD3lPRezlFp0nIrFSdda6Lwi.png?f=user_large)
Dat ga ik niet meer redden. Er zou nog een paar k bij kunnen met de tips van @MrOleo maar dat is niet genoeg. Al met al vind ik zelf wel dat ik nette scores heb neergezet voor de items die ik heb. Misschien wel leuk als volgend doel!
Ik ga maar eens kijken of ik m'n voorsprong nog kan vergroten want die wordt ook steeds kleiner, van 8k donderdag naar 800 vandaag.
En natuurlijk, zoals na elke tour, straks weer lid van team blut... Moet zelfs nog een coinrush voor doen....
:fill(white):strip_exif()/f/image/N0f0Y211sptfwLgUfMvU5ji3.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wD3lPRezlFp0nIrFSdda6Lwi.png?f=user_large)
Dat ga ik niet meer redden. Er zou nog een paar k bij kunnen met de tips van @MrOleo maar dat is niet genoeg. Al met al vind ik zelf wel dat ik nette scores heb neergezet voor de items die ik heb. Misschien wel leuk als volgend doel!
Ik ga maar eens kijken of ik m'n voorsprong nog kan vergroten want die wordt ook steeds kleiner, van 8k donderdag naar 800 vandaag.
En natuurlijk, zoals na elke tour, straks weer lid van team blut... Moet zelfs nog een coinrush voor doen....
@pjot1 jemig jij hebt 9.999 Toad tickets... Kom ik aan met me 1.874
Ik had eindelijk een verbetering in de cup!
nu weer 3e met 200 punten voorsprong inplaats van 200 achterstand.
Ik had eindelijk een verbetering in de cup!
nu weer 3e met 200 punten voorsprong inplaats van 200 achterstand.
Had er veel meer moeten hebben 9999 is de max....bennieeee schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:02:
@pjot1 jemig jij hebt 9.999 Toad tickets... Kom ik aan met me 1.874![]()
Ik had eindelijk een verbetering in de cup! [Afbeelding] nu weer 3e met 200 punten voorsprong inplaats van 200 achterstand.
Vind het alsnog bizar veel!pjot1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:03:
[...]
Had er veel meer moeten hebben 9999 is de max....
Oef das spannend daar bij jou, ben er nog helemaal niet aan toegekomen om voor je te kijken. Door deze post word ik er weer aan herinnerd. Straks eens checkenpjot1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:57:
Zucht....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jammer, maar ben het er zeker mee eens dat je hele nette scores hebt. Helaas heb je waarschijnlijk net te weinig coinboxdrivers voor die laatste stap.pjot1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:57:
Zucht....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh hoger dan 9999 gaat de teller niet? Je hebt er vast meer dan 9999, je ziet ze alleen niet.pjot1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:03:
[...]
Had er veel meer moeten hebben 9999 is de max....
Ik heb er ook wel 12k ofzo, maar 3600 uitgegeven in de shop, dus sta nu ergens in de 8k.
Dus, niet dat het interessant is, maar het lijkt erop dat Team Toad vandaag Team Toadette inhaalt met de support bonus. Dus dan wint Team Toadette morgen de cup met de support bonus. Jammer, maar met 15 miljoen achterstand is er wellicht een kleine kans dat Team Toad de bonus toch nog behoudt?
erutangiS
Net als de vorige keer dus. Duidelijk het 'mindere' team, maar door de bonus van de laatste dag winnenMrOleo schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:14:
Dus, niet dat het interessant is, maar het lijkt erop dat Team Toad vandaag Team Toadette inhaalt met de support bonus. Dus dan wint Team Toadette morgen de cup met de support bonus. Jammer, maar met 15 miljoen achterstand is er wellicht een kleine kans dat Team Toad de bonus toch nog behoudt?
Maar ach, het verschil in rewards is minimaal.
Ik sta nu redelijk solide 4e. Ik kan met 600 punten extra naar 3 schuiven, maar het lukt me maar niet om een perfecte run te krijgen op welke baan dan ook. Ik vind het wel best zo. Nog paar tickets op zak houden en niet degraderen is ook een beetje 'winnen'
@MrOleo ik heb ergens het idee dat team toad vandaag een grote voorsprong gaat pakken, die team toadette morgen niet inhaalt
inderdaad, verschil in rewards is klein, maar hey: ik heb liever meer dan minder rubies
Team Toadette stond toch voor na dag 1? Is dat dan niet het sterkere team?BBBrt schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:55:
[...]
Net als de vorige keer dus. Duidelijk het 'mindere' team, maar door de bonus van de laatste dag winnen![]()
Maar ach, het verschil in rewards is minimaal.
Ik sta nu redelijk solide 4e. Ik kan met 600 punten extra naar 3 schuiven, maar het lukt me maar niet om een perfecte run te krijgen op welke baan dan ook. Ik vind het wel best zo. Nog paar tickets op zak houden en niet degraderen is ook een beetje 'winnen'
Of keek ik na dag 2, ik heb zo een slecht geheugen de laatste tijd, kan het me niet meer zeker herinneren.
Meer rubies is altijd ok!Tootoo schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:09:
@MrOleo ik heb ergens het idee dat team toad vandaag een grote voorsprong gaat pakken, die team toadette morgen niet inhaaltinderdaad, verschil in rewards is klein, maar hey: ik heb liever meer dan minder rubies
erutangiS
Even nog een quote, als je begint met een boomerang frenzy via de buitenbocht kan je inderdaad tegen het einde van de frenzy al op ongeveer 35-40 acties zitten (dat had ik in elk geval) en dat is een mooie start. ..edzon schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:53:
[...]
Naast PGP deed ook The King mee maar die startte op plek 8 en ben ik verder niet tegengekomen. Heb de afgelopen week slechts 3 x gehad dat er meerder CB-drivers meededen maar steeds op een slechte startpositie dus kijk vooral naar PGP, die startte van plek 2 in deze run en heb ik het liefst op de eerst rij zodat je haar coins makkelijk kan pakken. Mijn eigen startpositie maakt niet veel uit, als je maar als 4e of 5e door de eerste items heengaat dus dat is soms wat lastig van de laatste rij. Pak daar iig wel de buitenbocht zodat je in het geval van een boomerang frenzy ook de laatste bots 2 keer kan raken. Zelfs zonder coinbox kan je hier al zo'n 40 tot 50 actions pakken, verder is het natuurlijk gewoon hopen op coin frenzy's!
Volgens mij was het na dag 1 ongeveer 56/44 en is die verhouding netto zo gebleven. Maar ik kan geen screenshot vinden die het bevestigdMrOleo schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:30:
[...]
Team Toadette stond toch voor na dag 1? Is dat dan niet het sterkere team?
Of keek ik na dag 2, ik heb zo een slecht geheugen de laatste tijd, kan het me niet meer zeker herinneren.![]()
[...]
Meer rubies is altijd ok!
Woensdag weer 15k muntjes voor iedereen!
[ Voor 4% gewijzigd door BBBrt op 15-11-2021 21:55 ]
Ik begon deze week met een score van 63k+, met 7k voorsprong. Nu is de voorsprong nog maar 3.5k, maar ik zie het wel. Ik krijg in elk geval een nieuwe driver erbij.
Láat woensdag maar komen.
Láat woensdag maar komen.
Klopt! Die mis ik inderdaad. Santa Bowser staat bijvoorbeeld bovenaan m'n verlanglijstje!MrOleo schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:14:
[...]
Jammer, maar ben het er zeker mee eens dat je hele nette scores hebt. Helaas heb je waarschijnlijk net te weinig coinboxdrivers voor die laatste stap.
[...]
Oh hoger dan 9999 gaat de teller niet? Je hebt er vast meer dan 9999, je ziet ze alleen niet.
Ik heb er ook wel 12k ofzo, maar 3600 uitgegeven in de shop, dus sta nu ergens in de 8k.
Zeker meer dan 9999 ik denk dat ik richting de 20k ga. Had een leuk Mariokart weekje en zeker een duit in het zakje gedaan voor team Toad!
Thanks @MetalSonic.MetalSonic schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:49:
[Afbeelding]
Tr 1 30, tr 2; 40, tr3: 35k. Niet makkelijk maar wel ruimte
Helaas heb ik de hoop opgegeven en word wakker en ik zie dat ik 2e sta. 900 achterstand. Heb expres de tickets uit de shop (nog) niet gekocht want ik hoop vandaag eigenlijk op een gliderticket om toch een glider op te pimpen voor de ranked cup. Wordt toch nog een avondje grinden....
ah jammer, achja welllicht andere keer knokken voor top 1000. Het is best pittig..pjot1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 05:17:
[...]
Het is zelfs zo dat als je 9999 coins hebt en je hebt nog niet alles gekocht dat er niet eens punten af gaan.
[...]
Klopt! Die mis ik inderdaad. Santa Bowser staat bijvoorbeeld bovenaan m'n verlanglijstje!
Zeker meer dan 9999 ik denk dat ik richting de 20k ga. Had een leuk Mariokart weekje en zeker een duit in het zakje gedaan voor team Toad!
[...]
Thanks @MetalSonic.
Helaas heb ik de hoop opgegeven en word wakker en ik zie dat ik 2e sta. 900 achterstand. Heb expres de tickets uit de shop (nog) niet gekocht want ik hoop vandaag eigenlijk op een gliderticket om toch een glider op te pimpen voor de ranked cup. Wordt toch nog een avondje grinden....
Hier trouwens een hele week gewaht op een glider ticket, niet gekregen. Was voor mij een makkelijke manier om meer punten uit track 1 te halen. Achja is wat het is, gelukkig wel veel he driver tickets kunnen kopen
Is het al woensdag?
Goh wat vind ik die 2e week van de tour toch altijd zo saai. Of ik nu 1e sta of 7e (zoals nu) ik merk dat die 2e week me altijd weinig doet. Alle tracks staan al open en de nieuwigheid van de nieuwe tour is er al beetje vanaf.
Nog 1 dag overleven….
Goh wat vind ik die 2e week van de tour toch altijd zo saai. Of ik nu 1e sta of 7e (zoals nu) ik merk dat die 2e week me altijd weinig doet. Alle tracks staan al open en de nieuwigheid van de nieuwe tour is er al beetje vanaf.
Nog 1 dag overleven….
Week één vloog voorbij, week twee kruipt weer eens voorbij. BijnaSleehond schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:21:
Is het al woensdag?
Nog 1 dag overleven….
:strip_exif()/f/image/wLgIkNTPVHGBHw0pEoopZ8I0.jpg?f=fotoalbum_large)
eens kijken hoe ver ik met ticket coins .. Nu heb ik de kans op HE tickets, je zal net zien dat de shop hierna weer lang "droog" staat
@MetalSonic mocht je het niet kunnen redden dan kan je ook een paar rubies er tegenaan gooien?
als dat er niet super veel zijn zou ik het wel weten met jouw stash!
Haha GMTA (great minds think alike), heb al wat rubies er tegen aan gegooid. Alleen maar troep , kan ook wel eens gebeuren maar wel meer dan genoeg coins... Ga met (lichte) tegenzin wario biker level 4 maken om toch nog wat meer puntjes op track 3 te pakken.Tootoo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:55:
@MetalSonic mocht je het niet kunnen redden dan kan je ook een paar rubies er tegenaan gooien?als dat er niet super veel zijn zou ik het wel weten met jouw stash!
Bah krijg Rainbow Road elke keer net wat hoger nu naar 48.064. Alleen elke keer een rood of blauw schild op een kut plek dat ik de combo kwijt ben
Wario Biker...MetalSonic schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:58:
[...]
Haha GMTA (great minds think alike), heb al wat rubies er tegen aan gegooid. Alleen maar troep , kan ook wel eens gebeuren maar wel meer dan genoeg coins... Ga met (lichte) tegenzin wario biker level 4 maken om toch nog wat meer puntjes op track 3 te pakken.
Als die er was, zou ik alleen maar daarmee racen. Lekker leren broekje... en de vieze snor heeft hij al.
Lekker op z'n Zoom Broom
Mag ik hem ruilen tegen jouw Santa Bowser + bijbetaling?BBBrt schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:44:
[...]
Wario Biker...
Als die er was, zou ik alleen maar daarmee racen. Lekker leren broekje... en de vieze snor heeft hij al.
Lekker op z'n Zoom Broom![]()
De traagheid en zijn kanon waar ik niks mee raak kan ik missen als kiespijn
Ik heb Bowser (nog) niet!MetalSonic schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:47:
[...]
Mag ik hem ruilen tegen jouw Santa Bowser + bijbetaling?
De traagheid en zijn kanon waar ik niks mee raak kan ik missen als kiespijn
(Maar ik bedoelde dus dat het Wario Hiker is en niet Biker
Op de laatste dag toch nog een gokje gewaagd en dan valt de double coin op track 1 opeens wél! Het zou me niks verbazen als ik toch nog word ingehaald, maar wie weet...
Welke route doen jullie op track drie? Rechts door de lucht of links over de grond?
@BBBrt ik kon wel gniffelen om jouw Wario Biker
Inderdaad zou een vieze driver zijn 
@MetalSonic door de lucht, in mijn berekening heeft die meer acties (jumps, vliegen door de lucht en muntjes, om dan te landen en 2 jumps te pakken). Of zou ik het daarmee mis hebben?
@MetalSonic door de lucht, in mijn berekening heeft die meer acties (jumps, vliegen door de lucht en muntjes, om dan te landen en 2 jumps te pakken). Of zou ik het daarmee mis hebben?
Linksom is alleen 5 jumps, rechtsom is 5 jumps, glide time en een cirkel met muntjes. Die keuze is wel duidelijk volgens mij.
Maar dan heb je nog de keuze of je ook nog de tweede batch met muntjes pakt en 2 jumps doet, of dat je meer naar links glide en 3 jumps pakt. In het laatste geval lukt het me altijd wel om van alle jumps beide muntjes te pakken. In het eerste geval niet altijd.
Voor mij is die 2e afweging ongeveer dit:
-1 glide-actie extra, 3 jumps en 6 muntjes
-4 muntjes, 2 jumps en nog eens 3 muntjes
Heel erg afhankelijk van je loadout wat dan het beste is. Ik vind persoonlijk 3 jumps pakken fijner. Wat meer rust in de acties.
Maar dan heb je nog de keuze of je ook nog de tweede batch met muntjes pakt en 2 jumps doet, of dat je meer naar links glide en 3 jumps pakt. In het laatste geval lukt het me altijd wel om van alle jumps beide muntjes te pakken. In het eerste geval niet altijd.
Voor mij is die 2e afweging ongeveer dit:
-1 glide-actie extra, 3 jumps en 6 muntjes
-4 muntjes, 2 jumps en nog eens 3 muntjes
Heel erg afhankelijk van je loadout wat dan het beste is. Ik vind persoonlijk 3 jumps pakken fijner. Wat meer rust in de acties.
ja volgens mijn berekeningen is de lucht ook meer punten, die jumps + muntjes. Alleen verlies ik daarmee vaak mijn eerste plek.Tootoo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:24:
@BBBrt ik kon wel gniffelen om jouw Wario BikerInderdaad zou een vieze driver zijn
Stel ik begin met coin frenzy en ik ga door de lucht ben ik ineens derde, en dan moet ik mij terug knokken naar plek één... Vaak terwijl ik ondertussen maar wat met die kannonnen moet.
Achja heb wat uitdaging zullen we maar zeggen
Ik hoop dat Kamek volgende tour weer tier 3 driver is. Staat al klaar op 1400 basepoints, voed ik 'm 5 he tickets en dan is hij "klaar voor de strijd"
[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 16-11-2021 13:36 ]
Ik heb de track alleen nog gedaan met mushroom frenzy start, tot nu toe geen problemen gehad met ingehaald worden, maar ik kies wel bewust voor om tijdens de vlucht die bocht dan af te snijden en 2 jumps te pakken. Zoals BBBrt aangeeft is dat iets minder acties wellicht, maar behoudt beter de positie op de baan.
erutangiS
Goede tip, ik zal dat eens proberen,gliden en dan ook door de kleine circel met muntjes en dan de rechter jumps.....MrOleo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:04:
Ik heb de track alleen nog gedaan met mushroom frenzy start, tot nu toe geen problemen gehad met ingehaald worden, maar ik kies wel bewust voor om tijdens de vlucht die bocht dan af te snijden en 2 jumps te pakken. Zoals BBBrt aangeeft is dat iets minder acties wellicht, maar behoudt beter de positie op de baan.
Achja heb ff één goede run nodig van 28k tot 30k en dan ben ik er klaar. Hopelijk lukt dit nog vandaag
@MrOleo
Overwinning werd mede mogelijk gemaakt door jouw tip. Beginnen dus met mushroom om wat voorsprong te pakken, via rechts, zweven en dan afsnijden naar rechts. Heb de hele tijd eerste gereden. Iets verderop coin frenzy gepakt en dan uitrijden. Was nog bijna tweede geworden aan het einde
Overwinning werd mede mogelijk gemaakt door jouw tip. Beginnen dus met mushroom om wat voorsprong te pakken, via rechts, zweven en dan afsnijden naar rechts. Heb de hele tijd eerste gereden. Iets verderop coin frenzy gepakt en dan uitrijden. Was nog bijna tweede geworden aan het einde
Top, mooi dat het gelukt is. 
Met drivers met slechte ability is de mushroom start vaak een goede optie!
Met drivers met slechte ability is de mushroom start vaak een goede optie!
erutangiS
Stond al een tijdje 2e en dacht dat 1e niet meer mogelijk was.. opeens vanmiddag 3e
Toch nog ff een paar potjes gewaagd en opeens vielen alle stukjes optimaal op een rij op een nonstop combo na (dus er zit nog een klein beetje verbetering in) maar genoeg om met wat headroom 1e te staan
Toch nog ff een paar potjes gewaagd en opeens vielen alle stukjes optimaal op een rij op een nonstop combo na (dus er zit nog een klein beetje verbetering in) maar genoeg om met wat headroom 1e te staan
Toch wat anders gedaan:Eärendil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:13:
[...]
Voor mij wordt het waarschijnlijk wel Daisy Holiday van level 4 naar 5 of 6, want dat is dan mijn top driver op zowel track 1 als 2. Daarnaast zijn mijn super-driver-tickets ook op...
- Gold Koopa 1 ticket (lvl 4 (+1) naar lvl 5) + 1 uncap
- Rosalina Halloween 1 ticket
Zoals bij velen Santa Bowser op het lijstje staat, zou ik Kamek ook graag willen hebben. Het is gewoon voor het eerst dat ik meer dan 45 rubies heb!
Eigenlijk vond ik deze 2 weken heel erg leuk en ik heb voor mezelf wel een aantal records gebroken. Top 1000 is wel m'n volgende doelstelling dus hopelijk is de volgende ranking me goed gezind zodat overal een topscore mogelijk is.
Net ook lekker bezig geweest! Coin frenzy, Green shield frenzy en een bananen frenzy!
:fill(white):strip_exif()/f/image/IreaAivRsVb68gWOXPnVRcHc.png?f=user_large)
Dat maakt dat er hoogstwaarschijnlijk weer 40 rubies deze kant opkomen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xd8PIYd22fXH9VCHgxSe0lec.png?f=user_large)
Ik heb weer zin in morgen!
Net ook lekker bezig geweest! Coin frenzy, Green shield frenzy en een bananen frenzy!
:fill(white):strip_exif()/f/image/IreaAivRsVb68gWOXPnVRcHc.png?f=user_large)
Dat maakt dat er hoogstwaarschijnlijk weer 40 rubies deze kant opkomen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xd8PIYd22fXH9VCHgxSe0lec.png?f=user_large)
Ik heb weer zin in morgen!
:strip_exif()/f/image/1JrTFbrgUdpB1l3olYu8HQox.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n20TGcqOp9hO3zdDQrqOli4u.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BwS89049FQeWILfZTHe2LDV5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9RNzE2hwbup1kii21CaEJf7P.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xmwwZV3exi2KfW5eQNU7DMxK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wzu4BMpNjofDoTBqJJiJa8rV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ln049L6f3yXKrYesurAgnR5n.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Gh0N63lxIWYkMGvy4auENsnr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/r1xqq1tyINU33crD1oNZNvsW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yy7aTcAipz36qTSxnxhQxj5a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5rLPziI7nM3k5UlGqvw9zEQx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6pPim9NHyq5Jg6DZJjU6Sa2v.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bpbrUkVinD9Ix09WusiDZtvC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y6W0mp7vgISn2SsFKjlvo7sG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rp16Nk8TjauTpliYPwHfsx6F.jpg?f=fotoalbum_large)