• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-01 16:30

Whaam

Meer beter

Mijn vriendenlijst dunt langzaam uit, ik gok omdat ik niet altijd elke dag kan spelen en dus niet “maximaal” munten kan sturen. Als er nog mensen zijn die daar wat minder om geven: 557863244072

:) :) :)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Nou, het kostte wat moeite, maar eindelijk na bijna een oneindig hoeveelheid retries kwam er die run op track 1: een goede boombox frenzy! Gelijk 50+ muntjes. Daarna nog een bananen frenzy: de rek begint er ook bij mij wel uit te raken. Track 2 is met een coin en coinbox frenzy + 2 coinboxen, track 3 is met een dubbele coinbox en bananen frenzy. Ik mis echt Santa bowser… en ik heb slechts 1.9k voorsprong nu op mijn nr 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5Alf5C84flfxUkpt7VEqsJRUXE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/I8e7HRzMzBc3R7qAJ6lvnH1Z.png?f=fotoalbum_large

Folding@home

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:45
Groene pijp dacht bah gewoon maar ff door klikken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Hm_Sj-7v3CGvTwkch1kpqAXbz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tqOHG8xt0qkh1IQ8u4CKnEAj.jpg?f=fotoalbum_large
Moest even knipperen. Eerste pijp Mario Tuxedo en Silver Starchute.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-01 15:55
@bennieeee heerlijke uitkomst zeg, 3x een HE bij een groene pijp, mooi man!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIFcbNAVQxQUkeUkbLJHCIGOU7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fszbn8oCy5EnuerrWIBDsPEr.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook een mooi resultaat. Toch nog 1 keer de eerste pijp van deze tour afgeschoten. Zowel een kart als een driver die ik nog niet had, zeer welkom dus!

Update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u26dBspZjwjzOlSZsRQqoQEhVAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rs1PxCxbc9sGloordM2JSrcX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDNqX5-PcO69FxSxwGYS2Z_0W70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2ud79R95iTTNdFjrolz4WD4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqsom1J4zoDKplbQVustPVJuZgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9K0xseIsMZlpj3G2zxGrAdS7.jpg?f=fotoalbum_large

Track 2 is wel klaar, rit met 3x een frenzy! Alleen niet een NSC of überhaupt een goede combo. Dus in theorie kan het nog beter….

Denk nu vooral nog wat ruimte pakken op track 3!

[ Voor 52% gewijzigd door Sleehond op 07-11-2021 09:31 ]

• bennieeee
@Sleehond dat is ook een fijne pijp. Denk dat je op baan 1 ook wel meer ruimte hebt. Heb hem vergeleken met mijn score namelijk: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPgM2PDz9ahoDe4-8WjmCTd7KDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEVSyuCNvJZ94JAx1h7tUp2I.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
Sleehond schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:25:
@bennieeee heerlijke uitkomst zeg, 3x een HE bij een groene pijp, mooi man!

[Afbeelding]

Hier ook een mooi resultaat. Toch nog 1 keer de eerste pijp van deze tour afgeschoten. Zowel een kart als een driver die ik nog niet had, zeer welkom dus!

Update:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Track 2 is wel klaar, rit met 3x een frenzy! Alleen niet een NSC of überhaupt een goede combo. Dus in theorie kan het nog beter….

Denk nu vooral nog wat ruimte pakken op track 3!
Goed bezig! Op track 1 ligt misschien ook nog wel wat. Als je de track goed verkent, kun je een lijn vinden waarin je best lang je combo kunt vasthouden. Als dan de frenzies ook een beetje lekker vallen, zit er nog wel 2/3k in!

En in track 3 zit ook zeker meer. Met een NSC en 2 frenzies, moet je al flink wat pakken.

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Welkom in dit topic @Regeneration! In heb begin is het inderdaad belangrijk om een zo groot mogelijke coverage te halen. Dus dkg sparen is een goed idee! Het levelen komt dan later wel!

Heb je nog vrienden nodig? Stuur elke dag muntjes en verwacht dat eigenlijk ook wel weer terug... :$ 616624417801

@Tootoo
Wat een dikke score weer! Jij laat er ook nooit gras over groeien! ;)

@bennieeee
Dit zijn de pipes die je eigenlijk altijd moet hebben! Dan maakt het niet meer uit of ie groen of goud is! ;)

@Sleehond
Ook al zo lekker bezig! Ben het wel eens met @bennieeee en @BBBrt, in track 1 zit zeker nog ruimte maar in Rainbow road zit nog veel meer ruimte en ik zou me dan ook het meest daar op richten omdat dat toch makkelijker punten pakken is. :)

Voor vandaag mis ik m'n ACP! |:( Misschien toch beter naar m'n moeder luisteren; 'wie wat bewaard, heeft altijd nog wat....' O-)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Ohw ja! Gisteren was de coins aplenty natuurlijk weer en het viel me op dat het deze keer weer 300 coins is. Zullen we dinsdag dan weer een coins aplenty hebben? Of zal die 500 een zoethoudertje geweest zijn? :?

Ook maar een x10 pull gedaan. Een keer :)

Ik mopper hier niet over. Mario tuxedo nu naar 4,5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwfCnsMtb3JlcRUAF3WmPDkmPro=/x800/filters:strip_exif()/f/image/COr2GFB01OgW9lzjiSwHQwVC.png?f=fotoalbum_large

• bwsp
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-02-2024
pjot1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:19:
Ohw ja! Gisteren was de coins aplenty natuurlijk weer en het viel me op dat het deze keer weer 300 coins is. Zullen we dinsdag dan weer een coins aplenty hebben? Of zal die 500 een zoethoudertje geweest zijn? :?
De coins aplenty is nu weer op zaterdag en dinsdag :)
Ik heb dit gelezen bij de aankondiging van deze nieuwe tour onder het kopje "news" van het spel.

• pjot1
  • Niet online
Ook al zo'n mooie pijp! @MetalSonic :)

Thanks @bwsp! Ik lees dat bijna nooit.... :/ Gelijk gaan met die banaan! :p Scheelt toch weer 300 coins in de week!

Klopt het dat ik je in dit topic nog niet gezien heb?

• BBBrt
Poeh, met zulke pulls moet ik me wel inhouden om niet ook een gokje te wagen.. maar ik blijf echt sparen voor kerst/nieuwjaar. En alleen tussentijds eventueel een pull als er een glider-pijp komt :)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:10:
Poeh, met zulke pulls moet ik me wel inhouden om niet ook een gokje te wagen.. maar ik blijf echt sparen voor kerst/nieuwjaar. En alleen tussentijds eventueel een pull als er een glider-pijp komt :)
Ik doe met je mee! Santa Bowser staat hier ook op het verlanglijstje! Nu al een duizelingwekkende 28 rubies! oOo Sta overigens wel 1e in m'n ranking maar ja, het is nog geen woensdag....

• pjot1
  • Niet online
* pjot1 is weer lekker bezig! oOo oOo oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tyYXsif8yE9w2tlrdSHGuqxUsGI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iPuJTdvsXJeaj2ZOIuYSiEsH.png?f=user_large

Met een coinfrenzy en een bananen frenzy. Theoretisch zit er dus nog (veel) meer in. Ik maak er nu ook een sport van om alle 3 de muntjes te pakken op de schansen. Is toch 107 punten per muntje op max combo. :*)

Dit brengt mij 5k voor op de nummer 2! Eindelijk doe ik weer eens mee voor de 1e plaats! :Y *O*

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Vanochtend 3x 10 gedaan. 4 HE eruit gekregen. 1e pijp 1 HE, 2e pijp geen, en 3e pijp 3 HE's. Nabbit parasol heb ik nieuw erbij. Helaas Luigi pinguïn getrokken en geen tux of nabbit. Maar al met al goede items voor upgrade en weer 15k aan coins. Meer rubies ga ik niet besteden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrCtiolROJwuQFogKyXcBlO3XCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JlLeVLFz7fuUp7Ho0Eu0Uukz.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6p_AKHxvwy1pCvCMorJs6eB4GFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDobYf2F23id5E0izYDkuqf6.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrKwutIbpZ_K2r3ImOv7iI-L4v8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GvgwG9CKtwlRfngJt3dgIbKg.jpg?f=fotoalbum_large

Track 3!

Volgens mij zelfs maar 1 frenzy, wel een vrij lange combo (helaas geen NSC) maar er zou dus nog meer ruimte in zitten…!
Deze week hebben we leuke tracks. Toch zie ik nu dat top drie lastig wordt. Lang verhaal is niet nodig, het gaat om één item, Santa bowser track 3........ Helaas helaas.........

Ik ga natuurlijk nog wat snoepen uit track 1, na veel wikken en wegen toch Boomerang yoshi zijn basepoints verder geunlockt. Waardevol item voor in elk geval deze week en volgende week en blijkbaar vind Nintendo 'm leuk omdat hij in korte tijd al zo vaak terug kwam... de 1400 basepoints voor PGP zal moeten wachten..
Planeetje schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:25:
Vanochtend 3x 10 gedaan. 4 HE eruit gekregen. 1e pijp 1 HE, 2e pijp geen, en 3e pijp 3 HE's. Nabbit parasol heb ik nieuw erbij. Helaas Luigi pinguïn getrokken en geen tux of nabbit. Maar al met al goede items voor upgrade en weer 15k aan coins. Meer rubies ga ik niet besteden.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Prima pulls!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Had nabbit nog niet, dus een pull gewaagd. 9 normale items, en een Nabbit. :)

Ik sta 7e deze tour, denk dat ik een tier ga zakken.

• bennieeee
Ik ben klaar voor deze week *O* track 2 en 3 allebei 3k erbij.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VmZSZj_22A45W9BL2F6lEZsoiR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEgIHUWQYkTIIg82U6DweaRe.jpg?f=fotoalbum_large

Wel lekker dat we ook weer wat high end tickets hebben liggen op de plank!

@Froop1992 ik doe met je mee. Eindelijk hebben we Nabbit binnen! Jemig wat heeft die lang op mijn lijst gestaan.

[ Voor 40% gewijzigd door bennieeee op 07-11-2021 14:47 ]

bennieeee schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:39:
Ik ben klaar voor deze week *O* track 2 en 3 allebei 3k erbij.[Afbeelding]

@Froop1992 ik doe met je mee. Eindelijk hebben we Nabbit binnen! Jemig wat heeft die lang op mijn lijst gestaan.
oOo Lekker bezig Bennie, hopelijk houd je tot begin volgend eranked cup deze royale voorsprong

• bwsp
pjot1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:01:

Klopt het dat ik je in dit topic nog niet gezien heb?
Ik heb een paar keer hier wat gepost.
Ik speel dit spel nog niet zo lang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECW1a0Lu9PGFoy6gQvgaIUEQaN4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gHw3gyZ0Quxeyv7loQBtLkrK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6v89m5PHQQJmsPCJQRjOXszT2sk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fZ5L7tP1RnAUq3aKvgrC0SlF.png?f=fotoalbum_large

Boombox, coin, red shield!

Drie mooie frenzys en daardoor weer op plek drie. Spannend :Y

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
bennieeee schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:39:
Ik ben klaar voor deze week *O* track 2 en 3 allebei 3k erbij.[Afbeelding]

De vorige keer inderdaad weinig rubies voor een hele pijp, nu was het maar een gok of ik hem überhaupt kreeg. Maar met 1100 rubies durfde ik de gok nu wel aan, en wat een mooie gok. :)

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dank voor de welkom @MetalSonic, @pjot1 en de andere die mij een Thumbs up hebben gegeven!
Ik heb je toegevoegd @pjot1, coins zijn welkom. Ik zal je uiteraard coins terugsturen. Mijn game nickname is dezelfde als hier.

Net met wat moeite 51865 punten gehaald voor de hele ranked cup, sta daardoor momenteel nog wel eerste, maar de tweede heeft 51574 punten, dus niet echt een ruime marge, haha

Spelen jullie overigens wel eens samen online?
Regeneration schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:34:
Dank voor de welkom @MetalSonic, @pjot1 en de andere die mij een Thumbs up hebben gegeven!
Ik heb je toegevoegd @pjot1, coins zijn welkom. Ik zal je uiteraard coins terugsturen. Mijn game nickname is dezelfde als hier.

Net met wat moeite 51865 punten gehaald voor de hele ranked cup, sta daardoor momenteel nog wel eerste, maar de tweede heeft 51574 punten, dus niet echt een ruime marge, haha

Eerste dag van de nieuwe tour host ik altijd een toernooi van ongeveer een uur waarbij iedereen welkom is.

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:40:
[...]

Eerste dag van de nieuwe tour host ik altijd een toernooi van ongeveer een uur waarbij iedereen welkom is.
Ah leuk, ik zal dan kijken of ik daar bij kan zijn.

• Sleehond
@Regeneration

We spelen bij elke nieuwe tour woensdagavond multiplayer. Tijd wil wel eens veranderen als er bijvoorbeeld voetbal is ofzo.

713034113389

Voeg mij ook maar toe graag!

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 07-11-2021 18:46 ]

• Regeneration
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:45:
@Regeneration

We spelen bij elke nieuwe tour woensdagavond multiplayer. Tijd wil wel eens veranderen als er bijvoorbeeld voetbal is ofzo.
Ah ok, is goed.
713034113389

Voeg mij ook maar toe graag!
Is goed, toegevoegd!

• pjot1
  • Niet online
bwsp schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
[...]

Oohw oké! Ook voor jou geldt dat als je nog een paar vrienden nodig hebt, 616624417801. Stuur elke dag muntjes! :)

Ik zat even naar je scores te kijken en ik denk dat je in Rainbow road nog wel een paar puntjes kan scoren mocht er nood aan de man zijn.

Woensdag organiseert @MetalSonic altijd wel een toernooi maar we helpen elkaar ook om challenges te complementeren. Multiplayer is altijd wel chaos. :)

• Regeneration
  • Niet online
pjot1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:56:
[...]

Ik zat even naar je scores te kijken en ik denk dat je in Rainbow road nog wel een paar puntjes kan scoren mocht er nood aan de man zijn.
Is goed, thanks voor de tip. Heb ook nog wel even verder te proberen. Vind het vaak wel ok als ik in de top 3 eindig als een driver te krijgen is zoals nu, maar uiteraard het liefst zo hoog mogelijk.
Woensdag organiseert @MetalSonic altijd wel een toernooi maar we helpen elkaar ook om challenges te complementeren. Multiplayer is altijd wel chaos. :)
Multiplayer is altijd choas, haha :)
Ik zal dan wel @MetalSonic moeten toevoegen om mee te doen, toch? Maar komt anders woensdag met de nieuwe tour wel.

• pjot1
  • Niet online
Regeneration schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:13:
[...]

Is goed, thanks voor de tip. Heb ook nog wel even verder te proberen. Vind het vaak wel ok als ik in de top 3 eindig als een driver te krijgen is zoals nu, maar uiteraard het liefst zo hoog mogelijk.

[...]

Multiplayer is altijd choas, haha :)
Ik zal dan wel @MetalSonic moeten toevoegen om mee te doen, toch? Maar komt anders woensdag met de nieuwe tour wel.
Hoeft niet persé, als ik of een andere vriend in multiplayer zit, krijg je daar melding van of je kan dus via mij of een andere vriend meedoen aan georganiseerde multiplayer potjes. :)

Btw, je hebt nog tot woensdagochtend hè? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 07-11-2021 21:16 ]

• BBBrt

Welkom hier!

535998362698 voor als je nog vulling voor je lijst zoekt ;)

• BBBrt
bwsp schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
[...]

Nou, misschien speel je nog niet zó lang, maar ik heb je al een tijdje in mijn lijst en het valt me altijd op hoe hoog jouw scores zijn in relatie tot je loadout. Dus je rijdt goed ;) En ik ga er ook even van uit dat je manual drift?

• Regeneration
  • Niet online
pjot1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:16:
[...]

Hoeft niet persé, als ik of een andere vriend in multiplayer zit, krijg je daar melding van of je kan dus via mij of een andere vriend meedoen aan georganiseerde multiplayer potjes. :)
Ah ok, goed om te weten.
Btw, je hebt nog tot woensdagochtend hè? ;)
Ja klopt haha, ik kijk meestal op dinsdag avond of het nog realistisch is om nog een hogere score te halen.

• Regeneration
  • Niet online
BBBrt schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
[...]

Welkom hier!

535998362698 voor als je nog vulling voor je lijst zoekt ;)
Dank!

En toegevoegd. :)

• bennieeee
Acp was offroader.
TCP was 3 rubies.
Daardoor 1 pull kunnen doen en steel driver eruit gehaald nog een keer.

Goedemorgen O-)

• BBBrt
Nou, het MKT team heeft niet echt nagedacht over het aanpassen van het multiplayer-algoritme nu er een team battle is. Ik wilde even 5 multiplayer races doen, om mijn laatste challenge te halen, maar werd 5 keer achter elkaar als enige Team Toad ingedeeld tegen alleen maar Team Toadette.

Dan komt dus álles wat wordt afgevuurd op jou af! En als ik voorop reed kreeg ik steeds 2 muntjes, dus nul bescherming, maar als ik een-na-laatste was, kreeg ik rustig een blauw schild voor m'n kiezen. Dat is wel lastig winnen dan :D
Lijkt het nou zo of vliegt deze eerste week van de tour voorbij? :) vind 't bijna jammer dat we nog paar dagen hebben voor de huidige ranked cups. Of ik heb het privé gewoon drukker dan normaal dat kan ook.

Vanochtend helaas niks in de shop qua he tickets (gisteren wel één driver) . Kom op Nintnedo ik wil he tickets kopen :)

• bwsp
pjot1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:56:
[...]

Oohw oké! Ook voor jou geldt dat als je nog een paar vrienden nodig hebt, 616624417801. Stuur elke dag muntjes! :)
Volgens mij heb ik jou in mijn lijst staan. Ik ben bluecloud.
BBBrt schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:26:
[...]

Nou, misschien speel je nog niet zó lang, maar ik heb je al een tijdje in mijn lijst en het valt me altijd op hoe hoog jouw scores zijn in relatie tot je loadout. Dus je rijdt goed ;) En ik ga er ook even van uit dat je manual drift?
Ik speel dit spel vanaf eind mei dit jaar.
Over het algemeen doe ik geen manual drift.
Op sommige banen zet ik het aan om met een extra mini turbo de combo vast te houden.
Ik volg verschillende youtube channels: carlos85, Kevin Garrett en kartlife
bwsp schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:22:
[...]

[...]

Ik speel dit spel vanaf eind mei dit jaar.
Over het algemeen doe ik geen manual drift.
Op sommige banen zet ik het aan om met een extra mini turbo de combo vast te houden.
Ik volg verschillende youtube channels: carlos85, Kevin Garrett en kartlife
Voor voorspellingen kan ik Shy Guy Kart aanraden, ook voor deze week zat hij er vaak weer vlakbij!

• pjot1
  • Niet online
bwsp schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:22:
[...]

Aaaaah vandaar! Dan heb ik je inderdaad al in de lijst staan!

Lastig als mensen in MKT een andere naam hebben dan hier. :p ;)

• Planeetje
Niet naar op zoek geweest, maar viel zomaar in mijn schoot tijdens tokens aplenty. Ik ben nu ook onderdeel van de club van 50k+ 8) Geef mij ook zo'n run maar op track 2 en 3 van ranked aub :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3w3nA7upnumTjQN0Igo-c9DnoHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/504LBCI0rXzBSLv0KYraOKNN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Planeetje op 08-11-2021 19:54 ]

• Tootoo
Lekkere score @Planeetje!

Hier zit ik nog in dubio. Ik heb bij elkaar 8 HE driver tickets en voor komende ranked heb ik:
- kangaroo Yoshi om level 7 te maken (5 tickets nodig)
- gold koopa voor level 7 (4 tickets nodig)
- builder Mario naar level 4 (1 ticket nodig)

De vraag is alleen: voor wie ga ik? Yoshi of koopa? Met daarbij nog in acht nemend dat voor deze ranked ik alweer tweede sta, zij het met 500 punten. Ik heb alleen niet perse de puf of tijd om heel lang te grinden om mijn score van track 1 te verbeteren… Keuzes keuzes keuzes. @Vozze ter info: wat voor frenzies had jij op track 1 en 2 voor je 44k runs?

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 09:47
@Tootoo : ik weet het niet meer zeker, maar op track 1 was het boombox frenzy, banana frenzy en green shell volgens mij. Op track 2 coinbox en coin frenzy en een tweetal losse coinboxen, dacht ik. Muntjes vielen erg goed toen.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Tootoo schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:00:
Lekkere score @Planeetje!

Hier zit ik nog in dubio. Ik heb bij elkaar 8 HE driver tickets en voor komende ranked heb ik:
- kangaroo Yoshi om level 7 te maken (5 tickets nodig)
- gold koopa voor level 7 (4 tickets nodig)
- builder Mario naar level 4 (1 ticket nodig)

De vraag is alleen: voor wie ga ik? Yoshi of koopa? Met daarbij nog in acht nemend dat voor deze ranked ik alweer tweede sta, zij het met 500 punten. Ik heb alleen niet perse de puf of tijd om heel lang te grinden om mijn score van track 1 te verbeteren… Keuzes keuzes keuzes. @Vozze ter info: wat voor frenzies had jij op track 1 en 2 voor je 44k runs?
Ik zou voor Gold koopa (CB) gaan. Ik neem aan dat je de coinbox driver bedoelt. Die heeft een heerlijke coverage.. Kan ook komen dat ik laatste tijd minder tijd heb/ vrij maak voor dit spel. Goed boomboxen neemt mij echt teveel tijd in beslag.

• Tootoo
@Vozze thanks! Zie jij nog redenen om specifiek voor een van de twee te gaan qua Yoshi of koopa?

@MetalSonic gold koopa geeft mogelijk wel sneller resultaat ja. Op Kalimari kostte het me best wat tijd met kangaroo yoshi :)

Ik heb mogelijk minder reden om nu perse te upgraden: track 2 heb ik een tripple frenzy met coinbox, mushroom en coin gehaald. Hopelijk blijft mijn voorsprong staan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLq7qOpu0v93MJ2qy-K4WCiZV2E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e52Yc2lxMyTJyGmoj7X78N9c.jpg?f=user_large

Folding@home

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 09:47
@Tootoo : hoewel ik een boomerang fan ben, ga ik toch mee met @MetalSonic om precies dezelfde redenen die hij noemt. Met een coinbox driver heb je gewoon sneller resultaat.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• bwsp
MetalSonic schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:30:
[...]

Voor voorspellingen kan ik Shy Guy Kart aanraden, ook voor deze week zat hij er vaak weer vlakbij!
Dankjewel voor de tip :)
pjot1 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:02:
[...]

Lastig als mensen in MKT een andere naam hebben dan hier. :p ;)
klopt.

• Sleehond
Pink Gold Peach naar level 6 met 1190 base points!

Grote blij! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 08-11-2021 22:17 ]

Laatste dag alweer van de huidige ranked cup. Voor mij vloog hij voorbij.

Vanochtend weer niks in de DS/ shop. Wat dat betreft was het mager deze week. Maar één keer één HE driver ticket kunnen kopen. Ik snap dat er nu ook iemand dit kan lezen en denkt "ik kon 0 tickets kopen".....

Ik zal vanavond nog een paar pogingen doen maar dan zie ik morgen wel of ik tier omhoog ben of (waarschijnlijk) in dezelfde tier blijf.

Succes nog even iedereen vandaag :)B
Vozze schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:14:
@Tootoo : hoewel ik een boomerang fan ben, ga ik toch mee met @MetalSonic om precies dezelfde redenen die hij noemt. Met een coinbox driver heb je gewoon sneller resultaat.
Ik ben wel iets enthousiaster ondertussen over boomerang. Al is het maar ter afwisseling van de muntjes frenzy's...

Heb mij ook al goed vermaakt met boomerang yoshi op track 1 van ranked cup 2..... :*)

• Tootoo
@MetalSonic niet 0, maar ik kan slechts 1 ticket kopen ;) hier had ik die ticket droogte bij de vorige tour, uiteindelijk komt het goed :) doordat ik een driver ticket kan kopen kom ik op 9 uit. Lost mijn luxe probleem bijna op voor volgende week. Ik kan nu 2 van de 3 drivers sowieso updaten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFwCdTxeWzsi5EL96sTgi5abuQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r2fnNWzOudugD6Bjuc557JdU.jpg?f=fotoalbum_large

Folding@home

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:49
Ik heb veel tijd gehad voor de ranked, maar het wil gewoon niet super goed vallen, ik wil eigenlijk nog alle scores verbeteren, dus van mij zou de ranked nog iets langer mogen duren. :)

Op zich heb ik genoeg voorsprong, maar er zitten ook nog 2 verscholen rond de 90k die nog niet alle tracks hebben gereden. Dus hopelijk dat vandaag er iets minder greenshell, banaan en hornfrenzies zijn dan de rest van de week.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zosPJKl3Bd0rTq5MQsBwJqQzbBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BP7vocsFiXrWyje3Dyr1YU4e.jpg?f=fotoalbum_large

erutangiS

Tootoo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:06:
@MetalSonic niet 0, maar ik kan slechts 1 ticket kopen ;) hier had ik die ticket droogte bij de vorige tour, uiteindelijk komt het goed :) doordat ik een driver ticket kan kopen kom ik op 9 uit. Lost mijn luxe probleem bijna op voor volgende week. Ik kan nu 2 van de 3 drivers sowieso updaten!

[Afbeelding]
Dat is nog eens een mooie shop.

Ja ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Mijn coins gaan niet weg.. Wellicht wel een leuk koopje in de tiershop morgen. Wie weet!
MrOleo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:07:
Ik heb veel tijd gehad voor de ranked, maar het wil gewoon niet super goed vallen, ik wil eigenlijk nog alle scores verbeteren, dus van mij zou de ranked nog iets langer mogen duren. :)

Op zich heb ik genoeg voorsprong, maar er zitten ook nog 2 verscholen rond de 90k die nog niet alle tracks hebben gereden. Dus hopelijk dat vandaag er iets minder greenshell, banaan en hornfrenzies zijn dan de rest van de week.
[Afbeelding]
Dat is al een flinke voorsprong. .. Jij zal wel een Santa bowser hebben op track 3 :)

• Tootoo
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:18:
[...]

Dat is al een flinke voorsprong. .. Jij zal wel een Santa bowser hebben op track 3 :)
Het gebrek aan Santa Bowser kan gelukkig deze keer wel aardig worden opgevangen als je op de andere 2 tracks goede drivers hebt ;) Ik ben in dat opzicht aardig gelukkig met hoe dicht mijn scores nu bij Vozze zitten. Toegeven: daar heb ik wel echt voor moeten pushen en in tegenstelling tot @MrOleo wilde het hier gelukkig goed vallen. Dus in dat opzicht MrOleo: wie weet valt het vandaag in 1 keer goed en schiet je nog als een raket omhoog!

Folding@home

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:18:
[...]

En een 1400 koop op track 2. :Y
Maar ik mis die yoshi op track 1. ;)
Tootoo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:28:
[...]

Het gebrek aan Santa Bowser kan gelukkig deze keer wel aardig worden opgevangen als je op de andere 2 tracks goede drivers hebt ;) Ik ben in dat opzicht aardig gelukkig met hoe dicht mijn scores nu bij Vozze zitten. Toegeven: daar heb ik wel echt voor moeten pushen en in tegenstelling tot @MrOleo wilde het hier gelukkig goed vallen. Dus in dat opzicht MrOleo: wie weet valt het vandaag in 1 keer goed en schiet je nog als een raket omhoog!
Omhoog schieten zal wel meevallen, de scores zijn al goed, maar nog niet perfect. Track 2 was met red shell + coin frenzy, dus theoretisch kan dat beter. (edit: slechte herinnering track 2 was eigenlijk een coinbox, coin, coinbox, de coinboxen op de dino en in de lucht dus veel gemist). Track 3 kan alleen beter met triple frenzy. Track 1 hoop ik zonder verdere upgrades te kunnen. Ik heb de tickets volgende week nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 09-11-2021 15:05 ]

erutangiS

• bennieeee
Hier nog steeds 1e met gemak. Hoe nog rekening met 1 iemand, zelfde loadout als mij maar wel 11k achter.

Net me high score wel verbeterd naar 46.030. Denk dat we gaan proberen richting de 50k te gaan deze week nog.

• Sleehond
Hier ruim 1e met 7k voorsprong en de rest doet letterlijk al dagen helemaal niets….

Volgende week zal weer minder worden, daar mis wat ik goede loadout op 1 track helaas

[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 09-11-2021 12:58 ]

MrOleo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:42:
[...]

En een 1400 koop op track 2. :Y
Maar ik mis die yoshi op track 1. ;)

[...]

Omhoog schieten zal wel meevallen, de scores zijn al goed, maar nog niet perfect. Track 2 was met red shell + coin frenzy, dus theoretisch kan dat beter. Track 3 kan alleen beter met triple frenzy. Track 1 hoop ik zonder verdere upgrades te kunnen. Ik heb de tickets volgende week nodig.
Grootste Yoshi liefhebber mist boomerabg Yoshi, zal niet altijd makkelijk zijn lijkt mij. Ach hij zal wel terug komen. In een pipe of paid banner.
Yes, eerste zeer succesvolle boombox! En nu ik die heb gepakt snap ik natuurlijk waarom sommige zweren erbij. Heb er niet eens veel pogingen voor hoeven doen dus het zat eens mee. Twee cpu's activeerden hun coinbox ik pakte al veel met een losse boomerang. Verderop een coin frenzy en aan 't einde nog een boomerang frenzy.

Zal er geen eerste meer worden maar mijn 3de plek is wel flink verstevigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4Vzm1kw4zwgJmj3W4IOE-uvWVg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jdufCKWSl3hrYIEIwaCnHz2r.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuNgCF-lXMPmvykfdGBD5zcuoNo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zZcNEI2BZOPitT57EpYhyJuS.png?f=fotoalbum_large oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

• BBBrt
Ik weet niet of het jullie wel eens gelukt is, maar ik heb net een tegenstander op een rondje gezet :p

Vanilla Lake 1R/T starten met een giant banana frenzy die dusdanig goed valt, dat ik ter hoogte van diezelfde boxes, maar een ronde later, er nog steeds punten voor krijg :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:49:
Laatste dag alweer van de huidige ranked cup. Voor mij vloog hij voorbij.

Vanochtend weer niks in de DS/ shop. Wat dat betreft was het mager deze week. Maar één keer één HE driver ticket kunnen kopen. Ik snap dat er nu ook iemand dit kan lezen en denkt "ik kon 0 tickets kopen".....

Ik zal vanavond nog een paar pogingen doen maar dan zie ik morgen wel of ik tier omhoog ben of (waarschijnlijk) in dezelfde tier blijf.

Succes nog even iedereen vandaag :)B
Hier vloog de week ook voorbij! En qua shop eigenlijk hetzelfde verhaal. Deze week een driver en een glider kunnen kopen en voor de rest is het pet. Naja, coins houdt ook niet over dus ik vind het voor nu wel goed, anders ga ik me alleen maar opvreten waarom ik niet genoeg coins heb.... :p

Omdat m'n ranking best goed gaat, al een aantal dagen geen beweging en een kleine 5k voorsprong, ben ik me gaan richten op andere cups en wil eigenlijk een serieuze poging doen tot een top 1000 plaats. Weet iemand hoeveel vertraging er in de all cup ranking zit? Gisteren een aantal tracks omhoog gegooid maar ik zie mezelf niet in de ranking staan terwijl ik genoeg punten heb/had. Voel me eigenlijk een beetje gepasseerd.... :')

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:16:
Yes, eerste zeer succesvolle boombox! En nu ik die heb gepakt snap ik natuurlijk waarom sommige zweren erbij.
Dat rinkelt lekker door he? :)
BBBrt schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:30:
Ik weet niet of het jullie wel eens gelukt is, maar ik heb net een tegenstander op een rondje gezet :p

Vanilla Lake 1R/T starten met een giant banana frenzy die dusdanig goed valt, dat ik ter hoogte van diezelfde boxes, maar een ronde later, er nog steeds punten voor krijg :)
Hah top, volgens mij is me dat nog nooit gelukt nee, ik kan me wel voorstellen dat dat op die manier en baan mogelijk is. :X

erutangiS

pjot1 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:58:
[...]

Hier vloog de week ook voorbij! En qua shop eigenlijk hetzelfde verhaal. Deze week een driver en een glider kunnen kopen en voor de rest is het pet. Naja, coins houdt ook niet over dus ik vind het voor nu wel goed, anders ga ik me alleen maar opvreten waarom ik niet genoeg coins heb.... :p

Omdat m'n ranking best goed gaat, al een aantal dagen geen beweging en een kleine 5k voorsprong, ben ik me gaan richten op andere cups en wil eigenlijk een serieuze poging doen tot een top 1000 plaats. Weet iemand hoeveel vertraging er in de all cup ranking zit? Gisteren een aantal tracks omhoog gegooid maar ik zie mezelf niet in de ranking staan terwijl ik genoeg punten heb/had. Voel me eigenlijk een beetje gepasseerd.... :')
Mbt de shop, achja dat is overmacht. We zien het wel. Soms heb je een week met nauwelijks HE tickets en soms heb je een week en dan heb je weer niet genoeg coins.......

spelen voor top 1000 is ambitieus, heb 't ook wel eens gedaan en het was gelukt. Ik moest voor mijn gevoel ELKE track benaderen alsof het een "ranked track" was dus steeds kijken wat je er echt maximaal uit kan halen. Kostte mij toen heel veel uren maar het was gelukt
MrOleo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:47:
[...]

Dat rinkelt lekker door he? :)

[...]

Hah top, volgens mij is me dat nog nooit gelukt nee, ik kan me wel voorstellen dat dat op die manier en baan mogelijk is. :X
Ja als de planeten goed staan etc en alles klopt dan kan je inderdaad "dik scoren" .. zoveel had ik er niet uit kunnen halen met een coin frenzy ofzo.

Ben benieuwd of ik op track 1 van de volgende ranked cup ook een mooie boombox kan neerzetten :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:21:
[...]

Mbt de shop, achja dat is overmacht. We zien het wel. Soms heb je een week met nauwelijks HE tickets en soms heb je een week en dan heb je weer niet genoeg coins.......

spelen voor top 1000 is ambitieus, heb 't ook wel eens gedaan en het was gelukt. Ik moest voor mijn gevoel ELKE track benaderen alsof het een "ranked track" was dus steeds kijken wat je er echt maximaal uit kan halen. Kostte mij toen heel veel uren maar het was gelukt
Ik ben ook ambitieus met alles, kost me soms wel de kop maar als m'n ranking volgende week ook redelijk/goed is, wil ik toch even verder kijken.

Ik weet dat je in het verleden packs hebt gekocht en dan vind ik het toch leuk om dat, al is het een tijd later, te evenaren. Het zou sowieso een mijlpaal zijn als ik de 1 miljoen haal. Zit er dichtbij en het moet zeker mogelijk zijn. Houd nu Toadette cup een beetje achter de hand. Bovendien krijgt Builder Toadette hoogstwaarschijnlijk morgen 2 kaartjes van mij hoogstpersoonlijk overhandigd. O-)

• Tootoo
Well done @BBBrt! Zeker met zo’n korte lap, nice! En @MetalSonic ja een goede boombox (frenzy) herken je heel goed aan een hard rammelende kassa ;) helemaal fijn als die zomaar komt ook!

Hier is de top 3 niet van zijn plek gekomen, hopelijk blijft dat zo! Vanavond eens alle muntjes doen en dan is het wel weer goed. Succes voor iedereen die nog los gaat!

Folding@home

Een prive zware dag (komt goed) word gelukkig afgesloten met een lief cadeautje van Nintendo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xscj23SWInJ3g6_Te326OfFuTos=/x800/filters:strip_exif()/f/image/slCjAnmnHDEN7DaejBFoObA9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZk-UyBMj0GhzG4vfWFCEHC1Koc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pm3cu8v6Z54v2iHOKSKO1cTJ.png?f=fotoalbum_large

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MetalSonic schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:16:
Yes, eerste zeer succesvolle boombox! En nu ik die heb gepakt snap ik natuurlijk waarom sommige zweren erbij. Heb er niet eens veel pogingen voor hoeven doen dus het zat eens mee. Twee cpu's activeerden hun coinbox ik pakte al veel met een losse boomerang. Verderop een coin frenzy en aan 't einde nog een boomerang frenzy.

Zal er geen eerste meer worden maar mijn 3de plek is wel flink verstevigd.

[Afbeelding]

[Afbeelding] oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
Dikke score zeg!!

Kom hier ook door een dubbele boombox zonder frenzy's op de 3e plek, hopelijk kunnen we die vasthouden. Wel heel zonde dat ik nipt 2e werd die run...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMq6713wQIu2rRZ0_XPqdfdpa6o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q4W89MtDucJaUIUqn5MleMWU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnJotkzVQmTKqxbJZKSXq3z7LOA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEHlybb23PT5oDJEFTGHGyme.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 30% gewijzigd door edzon op 09-11-2021 23:06 ]

• BBBrt
Zo, in de Kamek en Sydney tour haalde ik nog 580k punten. Nu ga ik richting de 720k. Het zal niet zo snel blijven gaan en het ligt ook wel grotendeels aan de vele T-tracks deze tour, maar toch.
1M lijkt dan opeens niet zó ver weg... ;)

Nog steeds steady eerste. Hopelijk blijft dat zo. Dan morgen eens kijken wat ik uit die nieuwe ranked kan persen. Ik heb nu nog geen idee, want ik blijf vasthouden aan mijn (bij)geloof dat de staande scores meedoen in de vaststelling van jouw ranked-tegenstanders. Sinds ik wacht met goede scores neerzetten tot de ranked gestart is, word ik bijna week na week eerste :)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:57:
Zo, in de Kamek en Sydney tour haalde ik nog 580k punten. Nu ga ik richting de 720k. Het zal niet zo snel blijven gaan en het ligt ook wel grotendeels aan de vele T-tracks deze tour, maar toch.
1M lijkt dan opeens niet zó ver weg... ;)

Nog steeds steady eerste. Hopelijk blijft dat zo. Dan morgen eens kijken wat ik uit die nieuwe ranked kan persen. Ik heb nu nog geen idee, want ik blijf vasthouden aan mijn (bij)geloof dat de staande scores meedoen in de vaststelling van jouw ranked-tegenstanders. Sinds ik wacht met goede scores neerzetten tot de ranked gestart is, word ik bijna week na week eerste :)
Ben je actief aan het grinden voor een zo hoog mogelijke score of richt je je alleen op de ranked cup? Vind het namelijk nogal een score voor de items die je hebt. :)

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! *O* *O* *O*

Ein-de-lijk weer een keer 1e! oOo oOo oOo

Hopelijk wordt komende week weer een redelijk gemakkelijke week zodat een top 1000 (zoals het er nu naar uitziet) mogelijk is. :*)

Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten en succes weer voor deze week! :)

• bennieeee
Ook 1e wat een gemakkelijke week was dit. Deze huidige zal wel een stuk lastiger gaan worden. Het is het qua items allemaal net niet.

Zal ook eens zien hoever ga komen met me totale score. Verwacht ook wel eens leuk boven de 800.000.

De 40 rubies gestoken in de 50pijp van team Toadette. Peach wedding naar level 2 en nieuw Silver Manta Glider.

[ Voor 47% gewijzigd door bennieeee op 10-11-2021 07:11 ]

• Tootoo
Eerste gebleven! En dat in een Santa bowser week waar velen hem op level 6/7 en double of tripple uncapped hadden.

Nu mijn laatste driver ticket in de shop om alles te upgraden. Ben benieuwd wat de nieuwe ranked wordt!

Folding@home

• Planeetje
2e gebleven. De frenzies vielen niet op track 2 en 3. Ik ben blij met yellow pit crew toad. Die kan ik direct naar level 7 brengen en tripple cappen. Het is die move voor track 1 of hollidaisy naar level 6 brengen en dubbel uncappen.

• bennieeee
Planeetje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:40:
2e gebleven. De frenzies vielen niet op track 2 en 3. Ik ben blij met yellow pit crew toad. Die kan ik direct naar level 7 brengen en tripple cappen. Het is die move voor track 1 of hollidaisy naar level 6 brengen en dubbel uncappen.
zo bizar dat je dat meteen kan gewoon .. heb nu ook 1 mijn ranked die heeft hem ook al op level 6 met 765 punten.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4yne9zt0NkgLYUws0nkuAuKpuk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MnXiSH4LuOIDpauirDVuECq3.png?f=fotoalbum_large

:( !!

Hele week 7.000 voor gestaan, en dan toch opeens is er iemand van onderen ergens tevoorschijn gekomen, frustrerend zeg!!

Als goedmakertje gelukkig wel een leuke 10 pijp met 2X een HE, waarvan ik de pink bulldozer nog niet had!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkyGxl90VhkPWZElrod1vv_pHbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYNordUeVogkwrjgCKIuOYMx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2021 08:28 ]

• BBBrt
pjot1 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 05:54:
[...]

Ben je actief aan het grinden voor een zo hoog mogelijke score of richt je je alleen op de ranked cup? Vind het namelijk nogal een score voor de items die je hebt. :)
Zeker niet actief grinden, maar ik heb wel goede coverage op mijn D en K, dat helpt. De meeste tracks heb ik 2/3 keer gereden.

Mijn aanpak bij een nieuwe tour is meestal:

-Alle tracks rijden voor de sterren. Loadout is dan meestal niet optimaal, omdat ik dan ook items inzet die nog gelevelled moeten worden. En ik rij casual, want die 5 sterren pak ik bijna altijd wel.
-Alle tracks van de ranked van de eerste week rijden met beste loadout, tot ik een enigszins acceptabele score heb. Meestal vind ik dat al wel na een ronde of 4/5.
-Dan ga ik 2/3 dagen alle tracks (behalve cup 3) nog een keer rijden, maar met de best mogelijke loadout. Niet hardcore grinden, maar wel minimaal eerste worden en een 'nette' score.
-In het weekend kijk ik dan hoe ik ervoor sta in de ranked. Op basis daarvan bekijk ik of het zin heeft om tickets uit te geven en zo ja, waaraan. Dan ga ik los in de ranked om de scores te optimaliseren.
-Als ik klaar ben met de ranked rij ik af en aan nog wat tracks die ik leuk vind. Of ik rij met loadouts die nog gelevelled moeten worden.

Na stap 3 zat ik 'al' rond de 700k :p

• MrOleo
En 2e, vannacht met 800 punten ingehaald door iemand die in 7 uur tijd een goeie score neerzet op een baan die die gisteravond nog niet had gereden. Na 7 dagen grinden, wetend dat de runs niet optimaal waren, best frustrerend, die 1k zat er nog makkelijk in, maar kwam gisteren niet eens in de buurt van mijn eigen score... :/
Gelukkig had ik nog wel wat geïnvesteerd in track 1 en de score iets opgevoerd, anders was het zelfs plek 3 geworden (600 voorsprong over)... :)

erutangiS

• Planeetje
@MrOleo ik had precies hetzelfde deze ranked. Weten dat er een hogere score in zit, maar hem gewoon niet krijgen/halen. Erg frustrerend inderdaad!
MrOleo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:48:
En 2e, vannacht met 800 punten ingehaald door iemand die in 7 uur tijd een goeie score neerzet op een baan die die gisteravond nog niet had gereden. Na 7 dagen grinden, wetend dat de runs niet optimaal waren, best frustrerend, die 1k zat er nog makkelijk in, maar kwam gisteren niet eens in de buurt van mijn eigen score... :/
Gelukkig had ik nog wel wat geïnvesteerd in track 1 en de score iets opgevoerd, anders was het zelfs plek 3 geworden (600 voorsprong over)... :)
Das jammer dan, hopelijk deze week beter ;-).. Voor wat het waard is, plek 2 is nog steeds maximaal tickets :9

• MrOleo
@Planeetje Yep en we hebben ook nog dezelfde keuze, daisy of pit crew toad. :)
Ik ga denk ik voor toad. Giant banaan is gewoon leuk en ik wil daisy geen dubbel uncap geven.
MetalSonic schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:03:
[...]

Das jammer dan, hopelijk deze week beter ;-).. Voor wat het waard is, plek 2 is nog steeds maximaal tickets :9
Ja daarom blij dat ik nog 2e ben, de tickets zijn het belangrijkst. :)

erutangiS

• Planeetje
@MrOleo yes, ik ga ook waarschijnlijk voor yellow toad.

En dan moet ik op track 3 nog upgraden. Heb alleen level 1 drivers en karts. Drivers ook nog eens niet de beste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-5n40Y5jPXbIKN4GYirQyWE1xQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8UnvTPe0C1ZMMrQJfiuJPBqq.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wo_V-yAoKJwgidnt8XAm8u4uIKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3SHktGx968OTmFvvR6SaJzB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Planeetje op 10-11-2021 09:44 ]

Planeetje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:42:
@MrOleo yes, ik ga ook waarschijnlijk voor yellow toad.

En dan moet ik op track 3 nog upgraden. Heb alleen level 1 drivers en karts. Drivers ook nog eens niet de beste.

[Afbeelding][Afbeelding]
En.. welke driver ga je kiezen? :)

Ik heb ongeveer hetzelfde, omdat die Wario een "relatief" nieuw item is ga ik hem in elk geval level 3 maken. Daar houd ik het denk ik bij. Andere tickets geef ik liever aan de betere drivers

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34
Voor mij wordt het waarschijnlijk wel Daisy Holiday van level 4 naar 5 of 6, want dat is dan mijn top driver op zowel track 1 als 2. Daarnaast zijn mijn super-driver-tickets ook op...

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Met veel moeite 10e geworden! Dus nog net wat rubies en muntjes verdiend. Level 64 is blijkbaar net iets te hoog voor me, nu weer gaan vlammen op level 63 :)

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:53:
[...]

En.. welke driver ga je kiezen? :)

Ik heb ongeveer hetzelfde, omdat die Wario een "relatief" nieuw item is ga ik hem in elk geval level 3 maken. Daar houd ik het denk ik bij. Andere tickets geef ik liever aan de betere drivers
Dit is wel een dilemma. Ik vind het canon echt duizend keer niks, dus wario gaat het niet worden. De overige 2 drivers hebben redelijk wat coin box overlap, dus is ook niet optimaal. Voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar mario, maar dash ring is ook een prima skill. Als ik toadette builder had, dan was het duidelijk voor mij, maar die heb ik niet. Ik zou ook nog kunnen pullen, maar ik heb maar genoeg voor 5x 10, dus is eigenlijk geen optie. Nog maar even nadenken en kijken wat de volgende tour wordt.
Eärendil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:13:
[...]

Voor mij wordt het waarschijnlijk wel Daisy Holiday van level 4 naar 5 of 6, want dat is dan mijn top driver op zowel track 1 als 2. Daarnaast zijn mijn super-driver-tickets ook op...
Ja, snap ik helemaal. Ik heb een level 7 dubbel uncapped koopa freerunning, dus daar ga ik voor op track 2. Als ik die niet had, dan zou ik waarschijnlijk ook holidaisy gekozen hebben, hoewel yellow toad ook op track 2 ingezet kan worden.

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:36:
[...]

Zeker niet actief grinden, maar ik heb wel goede coverage op mijn D en K, dat helpt. De meeste tracks heb ik 2/3 keer gereden.

Mijn aanpak bij een nieuwe tour is meestal:

-Alle tracks rijden voor de sterren. Loadout is dan meestal niet optimaal, omdat ik dan ook items inzet die nog gelevelled moeten worden. En ik rij casual, want die 5 sterren pak ik bijna altijd wel.
-Alle tracks van de ranked van de eerste week rijden met beste loadout, tot ik een enigszins acceptabele score heb. Meestal vind ik dat al wel na een ronde of 4/5.
-Dan ga ik 2/3 dagen alle tracks (behalve cup 3) nog een keer rijden, maar met de best mogelijke loadout. Niet hardcore grinden, maar wel minimaal eerste worden en een 'nette' score.
-In het weekend kijk ik dan hoe ik ervoor sta in de ranked. Op basis daarvan bekijk ik of het zin heeft om tickets uit te geven en zo ja, waaraan. Dan ga ik los in de ranked om de scores te optimaliseren.
-Als ik klaar ben met de ranked rij ik af en aan nog wat tracks die ik leuk vind. Of ik rij met loadouts die nog gelevelled moeten worden.

Na stap 3 zat ik 'al' rond de 700k :p
Ja voor de 5 sterren hoe je meestal niet je best te doen. Bij stap 3 heb je heb je dan toch al redelijk je best gedaan! ;)

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! M'n eerste doel behaald! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K0JTj_DYpSmJiHwl8n2nY4ZoD0o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1fViuTWlpMcZ7UoMkJEwx0R7.png?f=user_large

M'n eerste miljoen! oOo

Ja, ik weet het, m'n scores kunnen nog omhoog... O-)

pjot1 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:52:
Woehoe! M'n eerste doel behaald! *O*

[Afbeelding]

M'n eerste miljoen! oOo

Ja, ik weet het, m'n scores kunnen nog omhoog... O-)
Indrukwekkend hoor, succes met je top 1000 plek!
Planeetje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:16:
[...]

Dit is wel een dilemma. Ik vind het canon echt duizend keer niks, dus wario gaat het niet worden. De overige 2 drivers hebben redelijk wat coin box overlap, dus is ook niet optimaal. Voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar mario, maar dash ring is ook een prima skill. Als ik toadette builder had, dan was het duidelijk voor mij, maar die heb ik niet. Ik zou ook nog kunnen pullen, maar ik heb maar genoeg voor 5x 10, dus is eigenlijk geen optie. Nog maar even nadenken en kijken wat de volgende tour wordt.

[...]

Ja, snap ik helemaal. Ik heb een level 7 dubbel uncapped koopa freerunning, dus daar ga ik voor op track 2. Als ik die niet had, dan zou ik waarschijnlijk ook holidaisy gekozen hebben, hoewel yellow toad ook op track 2 ingezet kan worden.
Ja canon als abilty is ruk, personage boeit ook niet. Maar hij is wel op wat tracks voor mij een tier 3 pick dus toch maar level 3 gemaakt.. Hopelijk heb ik snel een dubbel coin en dan hoef ik zijn track niet meer te spelen. Heb ook wel eens die canon maar daarmee raak ik op die track bijna niks :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDts2_Oqy8KciUGhebNjJm3QUBI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8a6IVDE3BNAuZAkTIrDvk6ti.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUUh8jW0-7LmW4lnRY7MtfkdNb0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YCXnQKa6nTiUyMsxQRzn20w6.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het gevoel dat er vooral op track 1 en track 3 nog wel winst te pakken is. Track 2 misschien..... huidige run op track 2 was al met een dubbele coinbox frenzy en een losse coinbox. Eens kijken :)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:45:
[...]

Indrukwekkend hoor, succes met je top 1000 plek!
Thanks! Zal niet meevallen denk ik maar we gaan ons best doen! :)
MetalSonic schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:49:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb het gevoel dat er vooral op track 1 en track 3 nog wel winst te pakken is. Track 2 misschien..... huidige run op track 2 was al met een dubbele coinbox frenzy en een losse coinbox. Eens kijken :)
Track 3 moet zeker nog wel wat bij kunnen. Zojuist een dubbele coinfrenzy gehad op deze track (die ik niet eens af kon maken) en heb nu een score die 1k onder die van jou is met een glider die 2 levels lager is en Builder Toadette met (veel) minder basepoints. Succes! d:)b

• bennieeee
Mmh 7e plaats. Plek 1 op 8k maar goed. Paar tickets geïnvesteerd, meer om items level 3/6 te maken en daarmee extra banen te genereren. De overige HE tickets ga ik lekker bewaren in afwachting wat de komende tour gaat doen.

• bennieeee
Sneak preview van Nintendo. Met een nieuwe Alt: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78RYwRVxmn2yF9UorQ32X3d9hJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCk7vM2id0exAoRvvKizJFf2.jpg?f=fotoalbum_large

Als ze nu Luma eens in het spel stoppen zou dat echt fantastisch zijn <3 spontaan zin om de Wii een slinger te geven met Super Mario Galaxy

[ Voor 14% gewijzigd door bennieeee op 11-11-2021 13:55 ]

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:23:
Sneak preview van Nintendo. Met een nieuwe Alt: [Afbeelding]

Als ze nu Luma eens in het spel stoppen zou dat echt fantastisch zijn <3 spontaan zin om de Wii een slinger te geven met Super Mario Galaxy
Welke alt is dan nieuw? Die bestaan toch alledrie al (Fire, Aurora en Haloween)? ;)

• BBBrt
Ok, help! Waar kan ik de meeste punten pakken? Ik kan de glider op 1 nog een level hoger maken, maar of dat het verschil gaat maken...
2/3k in totaal erbij zou leuk zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuSNwL3dcUdd0MOg11cHENKkSng=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dZzmMCDXC7AFrX2xteE9pubt.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 108 ... 161 Laatste