Aan de ene kant is dat inderdaad het frusterende aan de boomerang skill, aan de andere kant is de voldoening des te groter wanneer het wel lukt. Ik houd wel van die uitdaging, een coinboxer vind ik wat dat betreft een beetje te makkelijk.
@edzon : mooie scores hoor! Lekker bezig! Mijn ranked is iets minder lastig dan die van jou:
:strip_exif()/f/image/qCJUVpT3kezF0QhAr8nqDIM8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had trouwens White Yoshi uit de TCP. Niet verkeerd!
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Mooie rationele reactie weer. Kan ik het uiteraard alleen maar mee eens zijn ;-)Vozze schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:11:
@MetalSonic : ik snap de frustratie. Vooral wanneer er ook nog een eventuele eerste plek vanaf hangt. Eén schrale troost. Mij is het ook bijna een week lang niet gelukt. Wellicht valt ie nog.
Aan de ene kant is dat inderdaad het frusterende aan de boomerang skill, aan de andere kant is de voldoening des te groter wanneer het wel lukt. Ik houd wel van die uitdaging, een coinboxer vind ik wat dat betreft een beetje te makkelijk.
@edzon : mooie scores hoor! Lekker bezig! Mijn ranked is iets minder lastig dan die van jou: [Afbeelding]
Ik had trouwens White Yoshi uit de TCP. Niet verkeerd!
Ik speel niet voor plek één, daarvoor is de poule te zwaar ik speelde vandaag een beetje voor de top drie maar eigenlijk vooral omdat ik net zoals een aantal hier ook eens een mooie "boombox" wilde neerzetten.
Ben het er mee eens dat hoe moeilijker het te halen is hoe groter de voldoening. Een triple coin gaf mij (vooral in het begin) ook heel veel voldoening. Juist vanwege de zeldzaamheid.
Frustratie is denk een beetje dat ik vandaag nog best veel tijd had en komende dagen niet meer en ik op deze manier nog buiten de top zes kan eindigen. Maarja dat moeten we maar zien. Heb (gelukkig) ook nog belangrijke verplichtingen buiten dit spel om.
Dat is trouwens voor mij ook de reden waarom ik in week 1 alvast met de ranked van week 2 bezig ben. Soms valt het gewoon erg goed en dan staat dat maar. Ik had dat deze keer op DK Pass. Triple coin, dus die kan ik dan afstrepen.
Zoals ik al zei, hij kan zo maar vallen. Succes in ieder geval!
Volgens mij is plek 1 wel zeker. Ik denk wel dat dit m'n eerste 140k is. Op naar de 150k inderdaad.
Ik geloof het nu ook wel. Muntjes binnen harken, uitdelen, daily challenge en klaar. Is het al woensdag?
Ga ik met de volgende tour ook weer eens doen. Wel lekker om al vroeg zo'n triple coin te pakken, dan weet je dat je eigenlijk klaar bent.Vozze schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:04:
@MetalSonic : dan is je ranked ook wel aardig pittig, want je scores zijn gewoon goed. En het moet inderdaad allemaal net vallen. En vaak gebeurt dat wanneer je er niet actief mee bezig bent.
Dat is trouwens voor mij ook de reden waarom ik in week 1 alvast met de ranked van week 2 bezig ben. Soms valt het gewoon erg goed en dan staat dat maar. Ik had dat deze keer op DK Pass. Triple coin, dus die kan ik dan afstrepen.
Zoals ik al zei, hij kan zo maar vallen. Succes in ieder geval!
Volgens mij is plek 1 wel zeker. Ik denk wel dat dit m'n eerste 140k is. Op naar de 150k inderdaad.
Ik geloof het nu ook wel. Muntjes binnen harken, uitdelen, daily challenge en klaar. Is het al woensdag?
Bijna woensdag!
Lekker hoorbennieeee schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:13:
Feit is dus echt maakt niks uit waar je eindigt jij de TCP.. ben zo ziek als een malle maar dacht laat hem wel gewoon lopen. 8e plek en dit kreeg ik eruit: [Afbeelding]
/f/image/hzPIKiMBcVQfVFNKvJwPf8X8.png?f=fotoalbum_large)
Eindelijk ook eens een lekkere reward uit de acp tcp (was eerste worden)
[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 01-11-2021 17:36 ]
In de ranked had ik weinig hoop om het goed te doen, maar met een driedubbele coinfrenzy op DK Pass ben ik flink gestegen en sta opeens derde, met dezelfde achterstand op nummer 1 als de voorsprong op nummer 7, rond de 3300 punten. 42/21/46 zijn mijn scores nu, maar veel meer valt er niet uit te halen ben ik bang.
En nog één met een triple coin op DK... Ben benieuwd of mij dat deze tour ook gegund is. In het verleden al meerdere malen daar de triple gepakt. Ook genoeg item blocks..Poeksel schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:22:
Ik speel 1 cup per dag, en dan zo'n elke track zo'n vier keer tot ik ongeveer 550 muntjes verzameld heb. Dat zorgt er voor dat ik elke track wel redelijke scores heb met bijna altijd wel minstens 1 frenzy. Echt in de buurt van de top 1000 kom ik daar nooit mee, maar nu voor het eerst wel boven de miljoen! Nog altijd op zo'n 100k achterstand op de top 1000, dat wel.
In de ranked had ik weinig hoop om het goed te doen, maar met een driedubbele coinfrenzy op DK Pass ben ik flink gestegen en sta opeens derde, met dezelfde achterstand op nummer 1 als de voorsprong op nummer 7, rond de 3300 punten. 42/21/46 zijn mijn scores nu, maar veel meer valt er niet uit te halen ben ik bang.
Fijn vd triple jammer dat het geen perfecte run was. Begon je bij item 1 met de eerste coin frenzy?MrOleo schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:57:
Triple coin? U vraagt, wij draaien
[Afbeelding]
Helaas wel een heel ongelukkige blauwe shell en een enorme stuurfout, iets te veel acties gemist en 1 combo break..
Mijn scores vallen inderdaad wat tegen, komt omdat ik ziek ben en niet veel tijd en energie even aan MKT besteed. Vandaag wel een tripple coin op DK pass.[b]pjot1 in "[Mobile] Mariokart Tour"pjot1 schreef op vrijdag 29 oktober 2021
@Planeetje
Je scores tot nu toe vallen me eigenlijk een beetje tegen.Track 1 en 3 zou toch wat hoger kunnen. En track 2 zou ook wel 5 a 6k bij kunnen! Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als voor texelonia. Sterker nog, ik denk dat je plek 6 zou moeten kunnen halen zonder up te graden!
Ik denk nog steeds dat wat ik moet investeren niet rendabel is voor wat ik ervoor terug ga krijgen. Track 2 kan ik in investeren, maar wat levert het op. Plek 5 in mijn ranked. Dat is dan 5 rubies extra en 2 point caps en dan moet ik eerst 4 HE driver en 4 HE kart tickets investeren. Das te weinig. Ik zit deze wel uit
Is vandaag triple uitdeel dag hahaPlaneetje schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:49:
[...]
Mijn scores vallen inderdaad wat tegen, komt omdat ik ziek ben en niet veel tijd en energie even aan MKT besteed. Vandaag wel een tripple coin op DK pass.
Ik denk nog steeds dat wat ik moet investeren niet rendabel is voor wat ik ervoor terug ga krijgen. Track 2 kan ik in investeren, maar wat levert het op. Plek 5 in mijn ranked. Dat is dan 5 rubies extra en 2 point caps en dan moet ik eerst 4 HE driver en 4 HE kart tickets investeren. Das te weinig. Ik zit deze wel uitvolgende week weer kans en dan yellow pit crew toad binnentikken.
[Afbeelding]
Zeker, 1e plek start, 1e item coinfrenzy of restart. Gisteren halve avond geprobeerd, alleen dubbele frenzies gehad. Vandaag in 5 restarts raak.MetalSonic schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:45:
[...]
Fijn vd triple jammer dat het geen perfecte run was. Begon je bij item 1 met de eerste coin frenzy?
Mijn track 3 score is ook een triple coin frenzy, al is dat met een coinbox driver ook wel een klein beetje een teleurstelling.
Lijkt er wel op, haha, dus succes, voor jou valt ie ook nog wel, hopelijk!!
erutangiS
Helaas hier niet gevallen. Geeft niet heb er in het verleden meerdere malen een triple gehaald.MrOleo schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:13:
[...]
Zeker, 1e plek start, 1e item coinfrenzy of restart. Gisteren halve avond geprobeerd, alleen dubbele frenzies gehad. Vandaag in 5 restarts raak.
Mijn track 3 score is ook een triple coin frenzy, al is dat met een coinbox driver ook wel een klein beetje een teleurstelling.![]()
[...]
Lijkt er wel op, haha, dus succes, voor jou valt ie ook nog wel, hopelijk!!
Top drie is ook al te ver weg. Ben bijna zesde
Voordat ik namelijk gekke dingen zeg, heb ik een run gedaan met een level 1 tier 3 driver en daarna een tier twee kart en glider. Zonder een enkele frenzy pak ik al 14,8k. En dan staat m'n driver pas op 668 basepoints.
:strip_exif()/f/image/HQXZcWEfWluGgBONaDsV4fNM.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar moet voor jou toch wel een stuk meer te halen zijn?
Hmm, met 6k erbij staat Planeetje 7e?, als die 6k wordt behaald en niemand zich meer verbeterd. Dus ben het er wel mee eens dat het niet echt rendabel is, lekker bewaren die tickets, volgende week nieuwe kansen, ik bedoel overmorgen.Vozze schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:12:
@Planeetje : ik denk dat je met het investeren van twee tickets (1 driver en 1 kart) ongeveer 6k op track 2 erbij kan krijgen.
Voordat ik namelijk gekke dingen zeg, heb ik een run gedaan met een level 1 tier 3 driver en daarna een tier twee kart en glider. Zonder een enkele frenzy pak ik al 14,8k. En dan staat m'n driver pas op 668 basepoints.
[Afbeelding]
Daar moet voor jou toch wel een stuk meer te halen zijn?
Op level 1 maken de basepoints trouwens ook niet heel veel uit volgens mij.
Nice, geen triple coin is dan ook de reden dat een eerste frenzy banaan frenzy voor mij altijd een restart is. Of was die niet als eerste?Tootoo schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:29:
Ik weet niet wat het is met DK pass, de vorige keer haalde ik daar een triple coin frenzy en nu hoor ik opnieuw veel mensen er over.
Dus opnieuw maar een poging gewaagd. Helaas geen triple coin, maar banaan - coin - coin a 195 acties en een NSC. Toch een verbetering, ik doe het er voor
[Afbeelding]
erutangiS
En @Planeetje beterschap!
Zijn we er al uit? Toad of Toadette? Ik ga nu zeker weten voor Toad. Gewoon leukere drivers wat mij betreft. En de winst wordt toch één grote gok. En als Nintendo besluit om dit keer niet die verliezersbonus in te voeren, dan wint Toad sowieso.
Vanochtend zag ik dat ik nog net vijfde sta, vanavond op elke track nog een paar pogingen dan is het wel goed voor mij. Ben benieuwd wat de volgende tour ons gaat brengen.
@Tootoo thanks!
@Vozze @MrOleo als ik mijn tickets op zak hou, dan kan ik die volgende tour beter en gerichter investeren. Ik ga toch een tier down, met of zonder investering.
Ik verwacht toadette Explorer wel in ranked volgende tour, ze zit waarschijnlijk in pijp 1 met captai toad. Week 2 pijp is waarschijnlijk toad en toadette builder. Ben benieuwd naar morgen. Nog ff muntjes binnenharken en dan ben ik klaar voor vandaag. Ik ben ook weer team blut met 176 muntjes.
In ieder geval wordt het hier Team Toad.
erutangiS
Maar mocht ze weer nuttig zijn in de ranked, dan krijgt ze de tickets, heb er nu teveel gespaard en er lijkt geen nieuwe HE te komen.
erutangiS
Toen ik dat schreef dacht ik dat top vijf buiten bereik was, top tien misschien al lastig. En nu sta im opeens eerstePoeksel schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
16e hier! Al heb ik nog niet veel ranked gespeeld.
Gelijk heb je qua tickets! Soms verlies je wat en soms win je wat!Planeetje schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:25:
Team toad voor mij, onafhankelijk van de multiplier. De multiplier is nog niet aangekondigd.
@Tootoo thanks!
@Vozze @MrOleo als ik mijn tickets op zak hou, dan kan ik die volgende tour beter en gerichter investeren. Ik ga toch een tier down, met of zonder investering.
Ik verwacht toadette Explorer wel in ranked volgende tour, ze zit waarschijnlijk in pijp 1 met captai toad. Week 2 pijp is waarschijnlijk toad en toadette builder. Ben benieuwd naar morgen. Nog ff muntjes binnenharken en dan ben ik klaar voor vandaag. Ik ben ook weer team blut met 176 muntjes.
Ben ook benieuwd naar morgen! Gelukkig kan je dan ook weer zooitje muntjes binnen harken!
Beterschap btw
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Sterkte vannacht;)Poeksel schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:21:
[...]
Toen ik dat dacht ik dat top vijf buiten bereik was, top tien misschien al lastig. En nu sta im opeens eersteNadeel is wel dat ik me nu zorgen moet maken of ik die eerste plaats nog ruim een halve dag behoud, veel mensen kunnen me nog inhalen.
Gelukkig toch nog wat goeds. Ik heb op track 2 eindelijk kunnen "boom boxen". Twee keer had ik een boomerang (geen frenzy) kunnen activeren terwijl een PGP een coinbox activeerde. 32k met 6-4-4 was een verbetering van 1k. Als ik eerste was geworden had ik nog wat meer punten maar het is al goed.
Als ik naar mijn items kijk dan ben ik meer dan tevreden over de scores die ik heb neergezet. Vaak scores vergeleken bijvoorbeeld track 1 maar dan zie ik al snel dat de concurrentie speelt met 7-7-6 of zelfs 7-7-7 en niet zoals ik 6-6-6 dus goed zo.
Vanavond op tijd onder de wol en dan morgen vroeg op, zin in nieuwe tracks! Ter afwisseling mag er ook wel weer eens een rainbow road track terug komen. Of shy guy market is ook al een tijd niet geweest.
/f/image/081nCesiqAEBoT35TI2lOkz1.png?f=fotoalbum_large)
Want 4e plek moet toch haalbaar zijn, misschien zelfs 3e. Maar het kostte me al moeite om een dubbele coin frenzy te krijgen op track 1 (huidige topscore), maar verder was dat best een belabberde run. Maar op de één of andere manier wil het daar gewoon niet ofzo. Sowieso amper frenzy’s, laat staan coin frenzy’s.
En op track 2 wil het ook niet. Huidige score is met een losse boomerang terwijl een ai een coinbox had, en een super horn frenzy. En dat een boombox dan niet lukt okay (of dat ik daar het geduld/de tijd niet voor heb), maar een coin frenzy met nog een andere frenzy zou ook al winst moeten opleveren, maar nope!
Toch maar blijven proberen vanavond. Track 3 gaat niet veel beter worden (1 coinbox frenzy, 2 coin frenzy’s (waarvan 1 aan het eind), een losse coinbox en nsc. Kan vast beter, maar dan moet ik heel veel geluk hebben en heel veel tijd
[ Voor 7% gewijzigd door texelonia op 02-11-2021 20:31 . Reden: Verkeerde screenshot geplaatst :’) ]
Vorige week hadden we nog een rainbow road trackMetalSonic schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:55:Ter afwisseling mag er ook wel weer eens een rainbow road track terug komen. Of shy guy market is ook al een tijd niet geweest.
Triple coin krijgen kan al met een lage level driver. Je hebt een paar dingen nodig. Discipline, veel tijd en je moet je hersenen uit kunnen zetten of tijdens het jagen op de triple mentaal wat anders doen. Je wil bij item block 1 je eerste coin frenzy hebben. Item block drie geen tweede coin frenzy? Tja dan kan je alweer restarten. De een heeft geluk en haalt met twee-drie restarts een triple en de ander moet er drie uur voor grinden. Daarom dus discipline, tijd en een portie geluk.texelonia schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:08:
Ik wilde net komen vragen hoe jullie dat doen, die triple coin frenzy’s![]()
[Afbeelding]
Want 4e plek moet toch haalbaar zijn, misschien zelfs 3e. Maar het kostte me al moeite om een dubbele coin frenzy te krijgen op track 1 (huidige topscore), maar verder was dat best een belabberde run. Maar op de één of andere manier wil het daar gewoon niet ofzo. Sowieso amper frenzy’s, laat staan coin frenzy’s.
En op track 2 wil het ook niet. Huidige score is met een losse boomerang terwijl een ai een coinbox had, en een super horn frenzy. En dat een boombox dan niet lukt okay (of dat ik daar het geduld/de tijd niet voor heb), maar een coin frenzy met nog een andere frenzy zou ook al winst moeten opleveren, maar nope!
Toch maar blijven proberen vanavond. Track 3 gaat niet veel beter worden (1 coinbox frenzy, 2 coin frenzy’s (waarvan 1 aan het eind), een losse coinbox en nsc. Kan vast beter, maar dan moet ik heel veel geluk hebben en heel veel tijd
Dus liefst pak ik ze op 1e blok, 3e of 4e blok, 5e of 6e of itemticket.
erutangiS
Nu alweer een paar uur bezig geweest, en uiteindelijk weer een dubbele coin frenzy, maar dan een betere run. Helaas nét geen nsc, maar aardig tevreden.
![]() | ![]() |
Als ik nou nog een goede run zou hebben op track 2 zou een 3e plek ook wel moeten lukken. Maar ja, ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk…
Ik hou mijn hersenen meestal gewoon aan door het te combineren met het kijken naar een stream. Zodra de eerste coin frenzy gelukt is richt ik dan mijn aandacht weer op het spel.MetalSonic schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:54:
[...]
Triple coin krijgen kan al met een lage level driver. Je hebt een paar dingen nodig. Discipline, veel tijd en je moet je hersenen uit kunnen zetten of tijdens het jagen op de triple mentaal wat anders doen. Je wil bij item block 1 je eerste coin frenzy hebben. Item block drie geen tweede coin frenzy? Tja dan kan je alweer restarten.
Lekker bezig geweest @texelonia!
Hier nipt 2e. 19 punten voor de 3e plek. Ik ben er blij mee!
Eerst nog even werken en dan vanmiddag/vanavond vol inzetten met/voor team Toad! Let the game begin!
Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Hoe dan ook: eerste gebleven, er was nog 1 iemand op komen zetten tot 124k vannacht. Nu eens gaan bedenken voor welk team ik wil gaan… Het maakt me gevoelsmatig maar weinig uit, heb ook niet perse meer met toad of toadette
En zal ik hem maar weer eens inschieten: die verdraaide bowser Santa toch!!!!
Team Toadette gekozen!
Succes weer iedereen.
Vanavond uiteraard weer een online toernooi
Bowser santa for the win! Holliday Daisy weer volgende ranked.
Team Toadette gekozen. Benieuwd naar deze week. Vind de VS tour wel weer even een leuke frisse afwisseling.
En alvast nog gefeliciteerd aan de goede resultaten die nog gemeld gaan worden!
:strip_exif()/f/image/u7Rp9vGde5SsXCQ59BqxvQOb.jpg?f=fotoalbum_large)
Grind ook liever voor mijn team maar die tokens zitten gevoelsmatig toch een beetje de rode munten in de weg dus maar voor Toadette gekozen. Met al die coinbox drivers op track 1 zal ik ongetwijfeld ook een hoop tokens binnenharken met de kangaroe! Die is ook volgende week weer van de partij dus even 5 tickets bij elkaar sprokkelen voor level 7. Verder weer prima items en ook weer leuke tracks dus zin in.
Succes allemaal!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
LET OP:
Mario kart toernooi start vanavond om 20.00 (ipv 2100 ).. dit ivm voetbal
Ondanks dat het wat vroeger is hoop ik dat er weer verschillende aanschuiven
Ik heb dus wel eerst afgewacht tot iemand op Reddit de t3 drivers postte, overzicht gemaakt wie in welk team zit, en wie ik wel/niet heb, en tot de conclusie dat het niet heel veel uitmaakte
Ondanks Cat Toad en Gold Koopa, toch gekozen voor team Toadette!
Ik heb een paar drukke en vermoeiende weken voor de boeg, dus ik vrees dat ik niet veel tijd/energie voor mkt ga hebben komende tijd.
Ik wilde gaan sparen voor 5 HE glider tickets om mijn eerste HE naar 7 te brengen. Alleen kon ik de glider tickets beter gebruiken in mijn ranked. Daarom wordt het Pauline die deze week naar 7 gaat. Dan kan ik eindelijk eens HE tickets verwachten in de shop, als ik weer eens 40k+ heb.
En ik heb nu 1 ticket, nog 1 in de token shop, 1 in de tier shop en 2 in de tour gifts, dus dan ben ik er morgen. Met Pauline ook meteen een extra categorie vol!
En als andere aanstaande mijlpaal: alle normal gliders op 7. Je hebt ze helemaal niet allemaal nodig, maar toch een mijlpaal. Dat wordt dan tickets sparen tot level 8 wordt geïntroduceerd
Toadette explorer is voor mij zowel deze als volgende ranked beste driver op een track.Planeetje schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:54:
Ik hoop stiekem ook op een goed alternatief voor toadette ExplorerNog 1 nachtje.
En boomerang yoshi zou in beide gevallen hebben geholpen..
erutangiS
Ja boomerang yoshi word toch wel leuk, zit er nu ook over te denken om zijn basepoints te unlocken vanaf 980.. aan de andere kant kan ik dan voorlopig geen PGP 1400 maken, keuzes keuzesMrOleo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:05:
Nieuwe tour, begin steeds jaloerser te worden op boomerang yoshi, die is toch best wel nuttig elke recente ranked. Aan de ene kant hele goede loadout voor de helft van beide ranked cups die ook past bij team toad (gold koopa ,santa bowser), aan de andere kant, geen tier 3 driver voor track 3 volgende week, dat is een tijdje geleden...
[...]
Toadette explorer is voor mij zowel deze als volgende ranked beste driver op een track.
Ik heb het een paar dagen geleden nog gezegd toen ik in m'n glazen bol keekMrOleo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:05:
Toadette explorer is voor mij zowel deze als volgende ranked beste driver op een track.
Achteraf misschien toch voor Team Toadette moeten gaan. Op track 1 en 2 toch de betere drivers en boomboxen is ook gewoon leuk om te doen.
@MetalSonic : ik ben wel redelijk Boomerang fan, dus ik zou Yoshi de tickets geven, maar ik heb ook jouw haat-liefde verhouding met hem gezien, dus de keuze voor PGP snap ik dan ook wel weer.
Eens zien wat het wordt! En @Vozze, we gaan team toadette gewoon eraf vegen!
Keuzes blijven moeilijk, hier wacht pgp ook al een half jaar op haar triple uncap, ik zou yoshi kiezen, pgp zit niet in de rankeds (toch?) en afh van het resultaat van volgende week, verdien je wellicht weer nieuwe tickets voor pgp.MetalSonic schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:07:
[...]
Ja boomerang yoshi word toch wel leuk, zit er nu ook over te denken om zijn basepoints te unlocken vanaf 980.. aan de andere kant kan ik dan voorlopig geen PGP 1400 maken, keuzes keuzes
Jinxer.Vozze schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:47:
[...]
Ik heb het een paar dagen geleden nog gezegd toen ik in m'n glazen bol keek![]()
Achteraf misschien toch voor Team Toadette moeten gaan. Op track 1 en 2 toch de betere drivers en boomboxen is ook gewoon leuk om te doen.
@MetalSonic : ik ben wel redelijk Boomerang fan, dus ik zou Yoshi de tickets geven, maar ik heb ook jouw haat-liefde verhouding met hem gezien, dus de keuze voor PGP snap ik dan ook wel weer.
Met Boomerang wil je vooral restarten, vanuit een goeie startplek + tegenstanders, dat werkt het best lijkt mij, dan verzamel je toch niet veel coins.
Oh wat dom dat ik daar niet eerder aan dacht, met coinbox drivers scoor je waarschijnlijk net iets hoger als ze niet in je team zitten, geen event coins is meer rode coins (waarschijnlijk)... Dus moet je eigenlijk het team kiezen waar niet je meeste coinbox drivers zitten (al was het toch een beetje 50/50). Dan had ik beter toadette kunnen kiezen, voor potentiele hogere score in de ranked, maar veel minder coins verzameld, maar die teamuitslag maakt me niet veel uit eigenlijk...edzon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:50:
Dat was een mooie ranked zeg, goede items, leuke tracks, sterke tegenstand, een nieuw pr rijden en dan nipt winnen![]()
[Afbeelding]
Grind ook liever voor mijn team maar die tokens zitten gevoelsmatig toch een beetje de rode munten in de weg dus maar voor Toadette gekozen. Met al die coinbox drivers op track 1 zal ik ongetwijfeld ook een hoop tokens binnenharken met de kangaroe! Die is ook volgende week weer van de partij dus even 5 tickets bij elkaar sprokkelen voor level 7. Verder weer prima items en ook weer leuke tracks dus zin in.
Succes allemaal!
erutangiS
Ik ga denk ik DK junior upgraden naar 6 om toadette Explorer te omzeilen.aar ik mijn tickets nog even op zak om de ranked in te schatten en weloverwogen keuzes te maken.MrOleo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:05:
[...]
Voordeel van rank down naar 69 is dat ik nu yellow pit crew toad in de top 5 kan krijgen. Is dat ook zo in tier 70 of krijg je die alleen in de top 3?
Dat is ook zo in tier 70, de top 5 krijgt hem.
erutangiS
Pittige ranked en veel zijn nog niet eens ingelogd! Top drie eindigen zal (weer) niet makkelijk zijn. Dus dat wordt wellicht nog een week in tier 69.
Ik heb omdat Rosalina swimwear CB die nu maar eens level 6 gemaakt. Was mij de drie he driver tickets wel waard en ik ben al beloond met 37k score op track 2..
Tja track 1 & 3, 1 kan je natuurlijk boomboxen. Daar heb ik nu een score van losse boomerang en mini boombox + double coin, track drie heb ik coin + horn ofzo...
Zoals @Tootoo al zei, weer die Santa bowser, achja de verhalen zijn bekend. Ik houd het hier maar bij
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
>>>>>>>>> Herhaling van het mario kart toernooi van 20.00 <<<<<<<<<<
Ik zie dat er alweer veel van dit forum los gaan op de "nieuwe" tracks. Nog een half uur en dan start het bekende aftrap toernooi weer
Iets voor 20.00 zal ik de lobby openen en ik zal wat invites sturen. Hopelijk weer tot straks!
Dat was weer leuk!!! Bedankt voor de organisatie!MetalSonic schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:02:
Congrats voor de winnaars! Bedankt voor de leuke sessie.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
erutangiS
Ik heb team Toadette gekozen, maar net toch met koopa freerunning geraced op track 2. Aardig wat coinboxen, maar ik vond het opvallend weinig rode muntjes. Toeval? Of zou dat expres zijn? Ik ga het eens in de gaten houden…MrOleo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:45:
[...]
Oh wat dom dat ik daar niet eerder aan dacht, met coinbox drivers scoor je waarschijnlijk net iets hoger als ze niet in je team zitten, geen event coins is meer rode coins (waarschijnlijk)... Dus moet je eigenlijk het team kiezen waar niet je meeste coinbox drivers zitten (al was het toch een beetje 50/50). Dan had ik beter toadette kunnen kiezen, voor potentiele hogere score in de ranked, maar veel minder coins verzameld, maar die teamuitslag maakt me niet veel uit eigenlijk...
Ook ik mocht een 2X 10 pijp doen. Niet ontevreden!
:fill(white):strip_exif()/f/image/nVdBRiiEUaXgiE5lRgg7mLte.png?f=user_large)
HE dus reset,
:fill(white):strip_exif()/f/image/DpPFm4MZoarj5Bd65q6ej2di.png?f=user_large)
Ziet er trouwens uit als een leuke tour met al de T tracks! Moet waarschijnlijk wel weer m'n best gaan doen in de ranked cup....
Kan toeval zijn, maar wellicht dat ze de dropfrequenties compenseren tijdens teamtours zodat er geen ongelijkheid is in rode muntjes.texelonia schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:42:
[...]
Ik heb team Toadette gekozen, maar net toch met koopa freerunning geraced op track 2. Aardig wat coinboxen, maar ik vond het opvallend weinig rode muntjes. Toeval? Of zou dat expres zijn? Ik ga het eens in de gaten houden…
erutangiS
Gisteren schreeuwde ik het wel even uit van geluk dat ik ook weer eens eerste was geworden bij de online tour. Die Vozze ging er steeds vandoor, soms leek het wel alsof hij een body guard achter zich had
Je ziet deze tour maar we zagen het al eerder dat het een soort "recycle" is qua items. Dit betekent (mijn aanname) dat we eind dit jaar ook wel weer een kans krijgen op Santa
Ik ben blij met alle t tracks, wel jammer dat Mario toxedo geen tier 3 item is op één van de ranked tracks. Hij was wel te zien in de trailer. Dit gebeurt vaker maar toch...... Hopelijk in de toekomst weer kiesbaar
[ Voor 15% gewijzigd door MetalSonic op 04-11-2021 08:01 ]
Gelukkig was het daarna lekker chaotisch en kon ik op het eind van de eerste reeks zelfs nog nipt gelijkkomen.
Track 3 is op zich leuk, maar volgens mij was die recent nog in de ranked, al kan dat zo alweer maanden geleden zijn. In ieder geval mis ik nog steeds net als toen een 3e itembox.
Track 2 is sowieso leuk, ik kies nu meestal voor de tunnel voor de 1e plek, buitenom kan je een extra item meepakken, maar een coinbox op die locatie is niet echt nuttig door de steile heuvel en je verliest veel posities, dus meestal pakt het niet echt positief uit. Dan kan je op het eind nog kiezen tussen de grond en vliegen, vliegen lijkt mij beter, maar ik heb de grond eigenlijk nog niet geprobeerd, wellicht is dat beter met een coinboxfrenzy. De mogelijkheden maken het wel interessant.
erutangiS
Maar continu op de eerste plek rijden is niet heel relaxed. Het is altijd wachten op een blue shell of je krijgt 2 tot 3 rode schilden te verwerken wanneer iemand een red shell frenzy krijgt. Altijd billen knijpen, maar dat maakt het wel erg tof. En mooi dat je er bij was @MrOleo! Leuke strijd was het. Tijd voor een GoT-clan
En deze tour met allemaal T-tracks vind ik geweldig. Ik denk ook dat er flink gescoord moet worden voor een plek in de Top 1000. Deze week en volgende week zit ik ook prima qua ranked en items, dus ik denk dat het een relaxte twee weken voor me gaan worden
Welkom, leuk dat je van je laat horenbwsp schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:23:
Dankjewel @MetalSonic voor het organiseren van de multiplayer sessie gisteren.
Leuk forum
Wanneer je zin hebt zijn je vragen en of opmerkingen, tips of wat dan ook welkom
Jij en Mowgli beginnen vaak erg goed in de woensdag toernooien. Zag jou ook een paar keer wegrijden met een frenzy...Vozze schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:30:
@MetalSonic en @MrOleo Ik probeer uit de chaos van de frenzies te blijven, daarom geef ik altijd gas in multiplayer![]()
Maar continu op de eerste plek rijden is niet heel relaxed. Het is altijd wachten op een blue shell of je krijgt 2 tot 3 rode schilden te verwerken wanneer iemand een red shell frenzy krijgt. Altijd billen knijpen, maar dat maakt het wel erg tof. En mooi dat je er bij was @MrOleo! Leuke strijd was het. Tijd voor een GoT-clan![]()
En deze tour met allemaal T-tracks vind ik geweldig. Ik denk ook dat er flink gescoord moet worden voor een plek in de Top 1000. Deze week en volgende week zit ik ook prima qua ranked en items, dus ik denk dat het een relaxte twee weken voor me gaan worden
Omgekeerd moet ik als een dieseltje een beetje op gang komen. Eerste paar races eindig ik vaak onderaan en daarna is het al een overwinning voor mij als ik de top 3 haal.
Dat er zoveel T tracks zijn maakt dit een erg leuke tour imo. T tracks nodigen aantal om lekker te blijven restarten.
Ik zat ook even te kijken naar m'n past tour' stats te kijken en ik vroeg me af of dit een beetje gemiddelde waardes zijn of dat ik toch een tikkeltje verslaafd ben...
:fill(white):strip_exif()/f/image/gOfnAjTwFOGUbLRKaHl6yQ9V.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/g5wR2gpNLxnlAP1dwCpxbHb4.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 04-11-2021 21:04 ]
Mooie stats. Ik ben sowieso nog verslaafd aan dit spel met plezier. Heb wel iets meer afstand genomen maar speel het nog elke dag en kijk elke dag met plezier op dit forumpjot1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:02:
Zeker leuke tour! Van het weekend maar even los! Heb Cat Toad en Heart Balloons ondertussen alvast lvl6 en 7 gemaakt dus dikke scores moeten er wel inzitten!
Ik zat ook even te kijken naar m'n past tour' stats te kijken en ik vroeg me af of dit een beetje gemiddelde waardes zijn of dat ik toch een tikkeltje verslaafd ben...![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hmm, waardes komen redelijk overeen met die van mij, sommige zit ik stuk hoger, sommige zit jij wat hoger met name bij 2nd anniversary tour. Dus we zijn beide tikkeltje verslaafd.pjot1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:02:
Zeker leuke tour! Van het weekend maar even los! Heb Cat Toad en Heart Balloons ondertussen alvast lvl6 en 7 gemaakt dus dikke scores moeten er wel inzitten!
Ik zat ook even te kijken naar m'n past tour' stats te kijken en ik vroeg me af of dit een beetje gemiddelde waardes zijn of dat ik toch een tikkeltje verslaafd ben...
erutangiS
Edit en belangrijkste, die je vaak bij veel (japanse) rpg's hebt..
Total play time!
[ Voor 38% gewijzigd door MetalSonic op 04-11-2021 23:14 ]
Een tikkeltje is niet zo erg.MrOleo schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:45:
[...]
Hmm, waardes komen redelijk overeen met die van mij, sommige zit ik stuk hoger, sommige zit jij wat hoger met name bij 2nd anniversary tour. Dus we zijn beide tikkeltje verslaafd.
Hour spend ons track zou ik eigenlijk ook wel willen weten maar total play time...?MetalSonic schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:07:
Ik mis alleen statistieken zoals "attempts" of " hour spend on track" etc
Edit en belangrijkste, die je vaak bij veel (japanse) rpg's hebt..
Total play time!
Is het jullie opgevallen dat je de quickticket pas krijgt als je alle tracks + bonustracks hebt gespeeld? Dit houdt voor velen in, waaronder ik, dat de acp pas maandag beschikbaar wordt.
Ja erg vreemde keuze, een reward die je dan vervolgens niet meer kan inzetten omdat je alles al compleet hebt... Ik zet dat ticket altijd direct in, dit is wennen...pjot1 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 05:13:
Is het jullie opgevallen dat je de quickticket pas krijgt als je alle tracks + bonustracks hebt gespeeld? Dit houdt voor velen in, waaronder ik, dat de acp pas maandag beschikbaar wordt.
Die challenge zit normaal altijd in de challenges van de 2e week, raar dat ie nu opeens in week 1 zit.
erutangiS
Alleen nog beetje tokens binnenharken en rubies sparen. Ik wil er rond kerst 450 hebben om hopelijk Santa Bowser eens binnen te harken.
Heb wat items kunnen levelen, eerste twee hieronder van 5 naar 6 en die onderste lvl 7... Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd bij dit spel dat je niet zomaar items moet levelen. Je moet levelen wat je denkt dat je nu helpt én in de toekomst
Gold koopa cb nu nog op 4 ga ik denk ik ook 6 maken.
Als kers op de taart doe ik nog mee voor de top 3!
/f/image/qWOvGt8swnjigQ8lgU9ZTq9v.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4fKsWq7rhDQ8KIGnvYgfSMJU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sBCrRCvubgsmOp3VC6xBt4J1.png?f=fotoalbum_large)
Rosalina swimwear en de Pink Dozer zijn voor mij erg nuttige items gebleken. Daarom heb je er goed aan gedaan om deze up te graden. Bovendien heb ik een zwak voor Rosalina swimwear...MetalSonic schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:33:
Heerlijk begin van de nieuwe week.
Heb wat items kunnen levelen, eerste twee hieronder van 5 naar 6 en die onderste lvl 7... Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd bij dit spel dat je niet zomaar items moet levelen. Je moet levelen wat je denkt dat je nu helpt én in de toekomst...... Gold coin gliders kunnen imo niet snel genoeg op level zes staan, zelfde voor mijn coinbox drivers.. Pink dozer dat is een kart die ik al vaak heb terug zien komen. Zijn abilty is fijn en tja vaak gekozen tier 3..
Gold koopa cb nu nog op 4 ga ik denk ik ook 6 maken.
Als kers op de taart doe ik nog mee voor de top 3!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu je positie nog vasthouden!
Jij Rosalina dan wil ik Paulinepjot1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:46:
[...]
Rosalina swimwear en de Pink Dozer zijn voor mij erg nuttige items gebleken. Daarom heb je er goed aan gedaan om deze up te graden. Bovendien heb ik een zwak voor Rosalina swimwear...
Nu je positie nog vasthouden!

Pauline Partytime had ik al vrij snel uit de pijp en is ook een tijd lang mijn favoriete driver geweest. Bovendien was ze ook m'n eerste Coinbox driver. Het laatste halfjaar (?) heb ik haar zo goed als niet meer ingezet en heeft Rosalina Swimwear een veel betere coverage voor mij. Neemt natuurlijk niet weg dat PP echt wel een nice to have driver is.MetalSonic schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:19:
[...]
Jij Rosalina dan wil ik Pauline
[Afbeelding]
Mooie tickets, lekker hoor.texelonia schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:33:
[Afbeelding]
Team blut meldt zich
Twee dagen geleden had ik al 2 HE driver tickets in de shop (en gekocht). Ik heb nog wel de 10k muntjes uit de tokenshop, en met wat coin rush tickets zou ik het denk ik wel redden. Maar op zich heb ik al 7 HE glider tickets, dus denk dat ik die maar even laat gaan.
Sinds begin nieuwe tour heb ik helaas nog geen he ticket uit de shop kunnen halen. 70.000 muntjes staan te springen om te worden uitgegeven. Wellicht morgen voor het eerst kans om wat te kopen.
Welkom! Leuk dat je je bevindingen deelt. Dit topic leeft elke dagRegeneration schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:01:
Leuk dat er op Tweakers ook een Mario Kart Tour topic is. Ik speel pas sinds begin dit jaar, wist helemaal niet dat er een Mario Kart was uitgebracht voor de mobiel. Ben dus nog vooral D/K/G aan het sparen. Vorige tour wel voor het eerst boven de 600.000 punten gekomen. De nieuwe Yellow Toad (pit crew) met de Giant Banana lijkt mij wel lachen. Gezien alle Toads small drivers zijn, vraag ik mij af of Yellow Toad niet verdwijnt achter de giant banana, haha
/f/image/cMtdjW1880J1kzioFL5oIJ5O.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kkKbyc9UsI6NIdvI9EOyI2b4.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oHpT5HJnKVFS8PPEFBSYZjRw.jpg?f=user_large)
/f/image/rdbbC46KNsKjabAn24tzwiIf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WnDKNowQZS2NeqeroaNeleRo.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/V7WAkc026L2PMQ6DiEfuUbvS.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/AnaBrGR6hOeSHUkeKbhjfpYI.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/9wjJ5S8aY0tdWQQuf7lBth2k.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZAABgppTxg8u2H28X1GQsQsG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/c3cj0Fcw21Dgb9HhLlbyuS8P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/i7H6FLyKvFR89VZDa9LQyFdS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EMLu7UwjKg3ZK1SjCKyZOv4f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RVmw6U4fZIkhvOh6EmxRumDy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eR3DHLBzltiVhgIIsU416vPd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lOIm1sunGZzhg7ialEIvVxDB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2xRmpEv38rmpd2xSgqzva15r.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wmNAStcFCnBgnarsiaSyNjna.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PJI8Y4gOpclRqCiQ3pQtfov2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ySO84utQCxZJsqFyJ6R5NvNx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kpJLXh901AEj61D29IObb46f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnT1bh1c2taUW9lDkevY0HbC.jpg?f=fotoalbum_large)