• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32
pjot1 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:38:

Het viel me op dat je al dik 1200k alle cup had gehaald en daarmee Vozze al dik voorbij ging! Met dit tempo ga je de top1000 zeker halen, als je die al niet gehaald hebt. ;) Wat voor frenzies heb je in DK Pass gehaald? Dat moet sowieso triple geweest zijn. Kom zelf niet verder dan 50k met een big shell en 2 coinfrenzies en een nsc. :)
Oh die top1000 is al dik binnen, maar vozze haalt me nog wel in in acr denk ik. :)

Dk pass is op de een of andere manier super triple coin frenzy vriendelijk. Vorige keer in de ranked viel die al enkele keren. Dit keer ook. Goeie startpositie, herstarten tot coin frenzy en het is super vaak dubbel coin frenzy en soms triple.
Deze run was direct mijn eerste triple coin frenzy run, bijna perfecte run, miste bijna niksnop de baan, helaas vlak voor die grote jump einde 2e ronde een blauw schild en daar de combo verloren.

erutangiS

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MrOleo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:50:
[...]

Oh die top1000 is al dik binnen, maar vozze haalt me nog wel in in acr denk ik. :)

Dk pass is op de een of andere manier super triple coin frenzy vriendelijk. Vorige keer in de ranked viel die al enkele keren. Dit keer ook. Goeie startpositie, herstarten tot coin frenzy en het is super vaak dubbel coin frenzy en soms triple.
Deze run was direct mijn eerste triple coin frenzy run, bijna perfecte run, miste bijna niksnop de baan, helaas vlak voor die grote jump einde 2e ronde een blauw schild en daar de combo verloren.
Ahh, die triple coin wil bij mij maar niet komen en ben er al vanaf woensdag mee bezig. Gelukkig maar want het is één van de leukste, zo niet leukste track van MKT. M'n record op DK blijkt ook m'n pr dus dat is achteraf ook leuk bijkomstigheidje! :D

Hopelijk kan je straks de top 100 badge innen! Je hebt nog iets meer dan een week dus kick some ass! oOo

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• MrOleo
Dk pass banen zijn leuke banen inderdaad.

Nee top100 gaat hem niet worden, daar moeten de scores echt stuk voor stuk top zijn, op ranked cup 1 na, betekent dat dat ik alle banen nog moet verbeteren, dat kost teveel moeite. Zeker met de wat saaie banen als donut en cheep cheep. :)

erutangiS

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:57:
[...]

met hoeveel ben je geklommen? niet meer 10de maar 5de ofzo?
Ja 2de, en nu nog steeds! De verschillen in mijn poel van tier 43 is uiteraard minder groot, maar had echt niet gedacht dat ik 6K erbij kon krijgen. Om even een indicatie te geven de nummer 1 heeft 52.652 punten en ik had vanochtend als nummer tien ongeveer 44,7K punten en nu dus 50,670. Hopelijk kan ik deze nummer 2 vasthouden of in ieder geval 3de worden, dan krijg ik Light-blue Toad in ieder geval.
Cache schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:54:
Volgens mij staat hij 2e. ;)

Een 6k verbetering zonder een coin frenzy, daar zit zo te horen nog meer in.
Ja, mee eens, maar had en heb geen tijd meer om die track verder te grinden. Was ook al blij verrast dat die 2de run zo goed ging, meestal moet ik altijd 4-6 runs doen voordat de badges van de CPU tegenstanders wegvallen en ze dus iets minder agressief spelen.
pjot1 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:38:
[...]

Lekker bezig! d:)b Zelfs met een lvl1 HE driver is een triple frenzy mogelijk al is de kans daarop natuurlijk kleiner dan met een lvl6 of 7.
Thanks! Ja klopt, maar was meer om aan te geven dat ik een dubbele frenzy vaak al heel wat vind voor het huidige spul dat ik heb.
Wist je ook dat in track 2 een 'extra' itembox zit? Namelijk hier,
[Afbeelding]
Thanks voor de tip. Is dat rendabel om die te pakken als je geen juiste items hebt zoals een mushroom of als je een frenzy hebt door die sneeuw?
Met coinfrenzies zit er waarschijnlijk nog meer in maar ik denk dat het je wel goed zit! :p ;)
Mee eens, maar ik hoop ook dat dit voldoende is. :)
MrOleo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:02:
Saai weekje hier, de ranked is niet spannend, ook Planeetje wint mijn ranked met gemak. Ik heb zelfs alle tracks voor top 1000 acr al gegrind, wat ik normaal pas in week 2 doe. Ach ja makkelijk rubies verdienen voor new years pipes. :)

[Afbeelding]

Hopelijk wordt het volgende week spannender, maar svp niet te veel tegenstand, ik mis de coinbox driver op track 2... Is het al volgende week woensdag? :P

Nee? Dan komende week maar wat multiplayer wins voor de expert challenge grinden... :|
Ja met zo'n score snap ik dat je een saai weekje hebt :) lekker hoor

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! Nog net 1e geworden! 200 punten verschil. Ik ben er blij mee! oOo

Iedereen weer gefeliciteerd met de eindresultaten! :)

• pjot1
  • Niet online
@Regeneration

Nee, dat heeft geen nut. Je kan die itembox ook alleen maar pakken met een frenzy en/of een mushroom. Of heb je smart steering uitstaan?

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Dik 1e in mijn ranked. Nummer 2 staat 6k achter me. Leuk om te zien dat ik 2e zou zijn achter @MrOleo . Ik heb track 3 een beetje geracet, en deze week geen tickets hoeven gebruiken. Ik vermoed dat ik dat in de nieuwe ranked week wel moet gaan doen. Mijn load out is niet super.

Ik twijfel om de nieuwe pijp te trekken. Ik kan de silver surf master best goed gebruiken op mijn account. Maar ja, nog 1 week en dan is het de New years tour en wie weet wat er daar allemaal voorbij gaat komen. Eerst maar eens kijken wat mijn tegenstanders gaan doen. Wordt een zwaar weekje voor me vrees ik. Gelukkig heb ik de nieuwe super driver al binnen.
Negende geworden, helaas. Hopelijk deze week beter:)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Lekker @pjot1! Hier eerste gebleven en voor deze week lijkt het goed te doen te zijn. Heb light blue toad al wel een upgrade gegeven qua tickets, nu alleen nog de base points… dan zou het een weekje moeten worden waar ik het kan pakken. Zeker aangezien niemand Rosalina swimwear op level 7 / 1400 heeft zo lijkt het.

Folding@home

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:16
7e geworden… tja…

Nu deze week misschien wel wat kansen. Rosalies naar 6 gebracht en points naar 1190. Kan haar ook naar level 7 brengen al. Maar eerst even kijken hoe ver ik zo kom!

• Regeneration
  • Niet online
Yes 2de geworden! Blij mee. :)

Edit:
Hopelijk kan in in de huidige ranked ook in de top 3 eindigen, want dan ga ik voor het eerst naar tier 45 en dan open ik de laatste slot in de tier shop. Dan heb ik iets meer kans op een HE ticket. Heb nu ondertussen namelijk ook al ruim 60k coins en zou die aan HE tickets uit willen geven. Maar helaas ook dit keer geen HE tickets in de shops.

[ Voor 85% gewijzigd door Regeneration op 22-12-2021 09:54 ]

• Regeneration
  • Niet online
pjot1 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 06:27:
@Regeneration

Nee, dat heeft geen nut. Je kan die itembox ook alleen maar pakken met een frenzy en/of een mushroom. Of heb je smart steering uitstaan?
Ah natuurlijk, ik heb smart steering aanstaan, dan kom ik daar inderdaad sowieso niet zonder frenzy of mushroom. Thanks

• Sleehond
3 X een frenzy… *O*

En dan VIERDE worden… -O- -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPrxvm2aj3fXKQMLXn3vHGUa_Mk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4Qvp847qTDkHUq3zclSAcJDV.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
@Sleehond zonde! Mooie verbetering natuurlijk, maar je hoopt dan wel eerste te worden! Blauw schild een paar bochten voor het einde? Hopelijk ga je dat geluk alsnog krijgen dat je wel eerste wordt met 3 goede frenzies :)

Hier ben ik toegekomen aan het saaiste stuk: grinden voor basepoints. Ik heb geen point boost tickets meer (ik gebruik ze standaard bij een uncap, want dan hoef ik niet te grinden voor base points), maar in dit geval had ik die allemaal al uitgegeven voor penguin toadette... Gelukkig kan ik het af met Vanilla Lake 2R op 200cc, dan gaat het nog gelukkig aan de snelle kant...

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28
Sleehond schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:09:
3 X een frenzy… *O*

En dan VIERDE worden… -O- -O-

[Afbeelding]
Alsnog een mooie score. Maar het is je ook niet echt gegund de laatste weken he? :(

• Sleehond
BBBrt schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:38:
[...]

Alsnog een mooie score. Maar het is je ook niet echt gegund de laatste weken he? :(
Ja laatste weten zit echt tegen, al een week of 4 inmiddels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ijNRibtRYmuU3CqIranZSGOBBFU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b84m753LFZEE4reRZxRHhyZ5.png?f=fotoalbum_large

Nu verbeter ik hem nog een keer… maar met 1 frenzy…. 7(8)7

Raar spel….
Sleehond schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:40:
[...]

Ja laatste weten zit echt tegen, al een week of 4 inmiddels.

[Afbeelding]

Nu verbeter ik hem nog een keer… maar met 1 frenzy…. 7(8)7

Raar spel….
Ik denk dat je met die items sowieso de 35k wel kan kietelen :)

• Sleehond
MetalSonic schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:45:
[...]
Ik denk dat je met die items sowieso de 35k wel kan kietelen :)
Ja vermoed ik dus ook wel. En kan Rosalies zelfs nog level 7 maken en base points max maken. Maar voordat ik doe dan maar eens kijken hoe de kaarten liggen!
Ik heb er vertrouwen in dat ik deze week meer mee doe met de top drie. Op track een en drie sowieso ruimte voor verbetering

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-12 17:59
7e plek afgelopen cup behaald. Voor nu een 2e plek. Niet echt een idee wat qua scores kan bereiken nog. Ben niet van plan om nog tickets te gaan inzitten in deze tour. Vind de tour ook echt geen bal aan eerlijk gezegd :+

• Sleehond
35,7k op track 2 gehaald nu!

En dat met 2 X frenzy dus zou best 36/37k moeten kunnen halen.

Voorlopig 4.000 voorsprong op nummer 2

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LM6Gv8tSMDerLIik7qBcQd3MBKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/91niE2rdfs3ywZdkEDcD6DYn.jpg?f=fotoalbum_large

Coinbox, banaan en coin Frenzy. Verkloot ik hem ook nog bijna door op het laatst op een rood schild te rijden. Gelukkig was de voorsprong net groot genoeg.
bennieeee schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]

Coinbox, banaan en coin Frenzy. Verkloot ik hem ook nog bijna door op het laatst op een rood schild te rijden. Gelukkig was de voorsprong net groot genoeg.
Ik zag net een minuut of 10 geleden dat je daar een prima score had neergezet. Gezien je frenzy's kan je dus zelfs nog beter dan dit! Double coinbox waarbij de rode muntjes goed vallen :).. Denk dat je hem dan richting de 45k kan kietellen.

@MrOleo
Ik zag dat jij een nette score had neergezet op track drie. Weet je nog hoe je daartoe kwam?

Track 2 en 3 zijn duidelijk de tracks waar het verschil op wordt gemaakt. Bij track 2 natuurlijk de mogelijkheid voor een coinbox driver en veel item momenten en track drie doordat het een t track is.

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 23-12-2021 10:54 ]

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Post hier een “Koos” mee? Want die heb ik zowel in mijn friends list als in mijn ranked deze week :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHGz5CczHcCrqMdprWkxslZEf2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFI2N8svSMPRIGdsiDkYH27B.jpg?f=fotoalbum_large

Verder voelt het alweer bij voorbaat hopeloos deze ranked. Ik sta bijna 30k achter op de nr1!!! 8)7 Ik hoop toch minimaal top 5 te worden, vanwege Lightblue Toad pitcrew die ik vorige week ook al mis liep. Heb nog 4 he driver level tickets, 3 he kart level tickets en 7 he glider level tickets (en ook 13/19/21 driver/kart/glider HE pointboost tickets). Ik hoop stiekem op 2 glider tickets in de DS deze week, zodat ik Gold Penguin wingtip level 6 kan maken, want dan krijgt die Vancouver Velocity 2 erbij, waar ik nu geen glider heb. Maar de laatste weken krijg ik weinig he tickets, dus kans is klein. Vandaag wel een he kart ticket in de DS, maar als ik die koop kan ik niet nog 2 glider tickets kopen, mochten die toch voorbij komen..
dus welke upgrades zouden jullie doen? Op track 2 zou ik ook Rosalina swimwear level 4 of 5 kunnen maken. Ik kom 2 tickets te kort om Oilpaper Umbrella level 7 te maken, maar daar wel meer kans om nog tickets in de DS te krijgen, of anders uit de tiershop? Maar mocht ik toch Gold Penguin Wingtip level 6 kunnen maken, dan kan ik die ook op track 2 gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3kYJJWyujJCYJDlC4JpadAQZTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TJtiWrmXDrMBgk9aYRXpnw0.jpg?f=fotoalbum_large

• MrOleo
MetalSonic schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:43:

@MrOleo
Ik zag dat jij een nette score had neergezet op track drie. Weet je nog hoe je daartoe kwam?

Track 2 en 3 zijn duidelijk de tracks waar het verschil op wordt gemaakt. Bij track 2 natuurlijk de mogelijkheid voor een coinbox driver en veel item momenten en track drie doordat het een t track is.
Pff geen idee meer :) , ik heb vorige week elke track een paar keer gedaan en toen die scores neergezet bij track 2 en 3. Ik had bij track 2 wel het idee dat dat een goeie score was, bij gebrek aan coinbox. Bij track 3 had ik voor mijn gevoel nog wel ruimte, misschien was het een triple frenzy met coin, banaan en horn frenzy of iets dergelijks.
texelonia schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:47:
Post hier een “Koos” mee? Want die heb ik zowel in mijn friends list als in mijn ranked deze week :)
[Afbeelding]

Verder voelt het alweer bij voorbaat hopeloos deze ranked. Ik sta bijna 30k achter op de nr1!!! 8)7 Ik hoop toch minimaal top 5 te worden, vanwege Lightblue Toad pitcrew die ik vorige week ook al mis liep. Heb nog 4 he driver level tickets, 3 he kart level tickets en 7 he glider level tickets (en ook 13/19/21 driver/kart/glider HE pointboost tickets). Ik hoop stiekem op 2 glider tickets in de DS deze week, zodat ik Gold Penguin wingtip level 6 kan maken, want dan krijgt die Vancouver Velocity 2 erbij, waar ik nu geen glider heb. Maar de laatste weken krijg ik weinig he tickets, dus kans is klein. Vandaag wel een he kart ticket in de DS, maar als ik die koop kan ik niet nog 2 glider tickets kopen, mochten die toch voorbij komen..
dus welke upgrades zouden jullie doen? Op track 2 zou ik ook Rosalina swimwear level 4 of 5 kunnen maken. Ik kom 2 tickets te kort om Oilpaper Umbrella level 7 te maken, maar daar wel meer kans om nog tickets in de DS te krijgen, of anders uit de tiershop? Maar mocht ik toch Gold Penguin Wingtip level 6 kunnen maken, dan kan ik die ook op track 2 gebruiken.

[Afbeelding]
Pff dat is best een ingewikkelde puzzel, ik heb helaas geen tips, probeer die items te upgraden die je nuttig lijken voor de toekomst. (rosalina swimwear of die waluigi??) Op track 2 en 3 ligt meeste potentie door t tracks. Hopelijk krijg je die glider tickets in de shop. :)

erutangiS

texelonia schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:47:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor die items heb je goede scores.

Voor de top 3 of zelfs top 5 heb je matige items. Iedereen heeft op track 2 minimaal een level 6 dubbel uncapped dus dat is lastig tegen op te boksen met jouw items dar. Alhoewel je tickets hebt en iemand zes kan maken. Maar ja dan loop je er not tegen aan dat je op track 1 een tier 3 glider mist.

Je zou kunnen overwegen je verlies te nemen en een andere ranked cup mee te doen waar je wel beter zit qua items. (My 2 cents).

Als ik aan een driver op basis van wat ik daar zie items zou uitgeven dan zou ik ze geven aan Ice mario, die heeft nog best leuke coverage en zijn ability is niet al te slecht (te doen).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGbNANdTqKhopOhKSOxgrPudBDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfPW70HF8wacV6CRK1vE7SfJ.jpg?f=fotoalbum_large
Double coinbox frenzy en twee losse coinboxen :) blij mee oOo oOo oOo

• bennieeee
Bowser Castle komende tour *O*

• texelonia
Hmm als jullie al niet echt tips hebben is het dus echt hopeloos ;) Ik zal eerst maar eens afwachten of ik die glider tickets in de shop krijg anders, en over paar dagen zien hoe m’n ranked er dan bij staat. En ik heb ook nog niet overal dubbele coin frenzy en nsc. Dan kan ik altijd nog zien of het nut heeft te upgraden! :)
texelonia schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:03:
Hmm als jullie al niet echt tips hebben is het dus echt hopeloos ;) Ik zal eerst maar eens afwachten of ik die glider tickets in de shop krijg anders, en over paar dagen zien hoe m’n ranked er dan bij staat. En ik heb ook nog niet overal dubbele coin frenzy en nsc. Dan kan ik altijd nog zien of het nut heeft te upgraden! :)
Je week lijkt een beetje op mijn vorige week (werd ik uiteindelijk 9de) . Uiteindelijk maar geacctepteerd en de laatste paar dagen alleen de verplichtingen gedaan en niet meer grinden voor top scores.

Voordeel hiervan is dat ik daardoor lekker veel op de Switch kon spelen. Haalde ik meer plezier uit dan een wanhopige strijd voeren. :Y
Door deze post heb ik mario kart tour opgestart en gekeken bij NEWS maar ik lees er nog niks over. Heb jij een mooie glazen bol? of heb je gekeken op de Twitter news account?

• Tootoo
@texelonia ik zou denk ik eerst afwachten tot begin volgende week om te zien hoe dan de vlag er bij hangt.

Persoonlijk zou ik, als je upgrades doet, Rosalina swimwear doen. Daar ga je het makkelijkst veel punten mee winnen. Aanname dat die ook voor eventuele coverage leuk is zou dat een mooie bijkomstigheid zijn. Met een level 5 kan je al wel een eind komen, maar als de rest 6+ heeft beperk je daar een beetje de schade mee, dan heb je nog steeds de overige tracks…

Folding@home

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:19:
[...]

Door deze post heb ik mario kart tour opgestart en gekeken bij NEWS maar ik lees er nog niks over. Heb jij een mooie glazen bol? of heb je gekeken op de Twitter news account?
Als je MKT volgt op Facebook op Twitter dan zie je ze heel vaak voorbij komen met previews. Vandaar ook dat ik laatst bij de spacetour al wist van de nieuwe Mario Alt en deze huidige tour van Pinguïn Toadette.
Tootoo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:20:
@texelonia ik zou denk ik eerst afwachten tot begin volgende week om te zien hoe dan de vlag er bij hangt.

Persoonlijk zou ik, als je upgrades doet, Rosalina swimwear doen. Daar ga je het makkelijkst veel punten mee winnen. Aanname dat die ook voor eventuele coverage leuk is zou dat een mooie bijkomstigheid zijn. Met een level 5 kan je al wel een eind komen, maar als de rest 6+ heeft beperk je daar een beetje de schade mee, dan heb je nog steeds de overige tracks…
Hier sluit ik mij uiteraard bij aan! Coinbox drivers ftw *O*
bennieeee schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:30:
[...]

Als je MKT volgt op Facebook op Twitter dan zie je ze heel vaak voorbij komen met previews. Vandaar ook dat ik laatst bij de spacetour al wist van de nieuwe Mario Alt en deze huidige tour van Pinguïn Toadette.
Waar denk je dat ik mijn datamine info vandaan haal? ;) heb de sneak preview idd gezien van bowser castle. Morgen als t goed is nieuwe trailer. Ben benieuwd of Nintendo afsluit met een nieuwe coinbox (alt)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
texelonia schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:03:
Bij twijfel is het natuurlijk altijd handig om even te wachten als je die luxe hebt en het maximale uit je huidige loadout te halen. Hoe vaak ik wel niet fanatiek mijn tickets heb 'verspild' |:( maar verder zou ik vooral kijken naar het rendement van de upgrades. Rosalina geeft natuurlijk relatief makkelijk een hogere score op track 2 maar kost je wel 4 tickets terwijl een hogere score op track 1 en 3 slechts 2 tickets kosten en eventueel extra coverage opleveren. Ik denk dat ik daarmee zou starten en een upgrade van Waluigi naar 4 zou overwegen voor de kans op frenzy's. Mocht je geen HE glider tickets in de ds zien verschijnen zou ik de gold home field een extra point uncap geven.
Leuke trailer! Nieuwe track ziet er vermakelijk uit.

• bennieeee
MetalSonic schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:07:
Leuke trailer! Nieuwe track ziet er vermakelijk uit.
Eens. Moet zeggen dat ik Bowser er eerder schattig vind uit zien dan gevaarlijk :+

• Planeetje
bennieeee schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:23:
[...]

Eens. Moet zeggen dat ik Bowser er eerder schattig vind uit zien dan gevaarlijk :+
Meowser ziet er idd schattig uit en niet gevaarlijk. Ik had wat meer verwacht van de trailer. Is me nog niet helemaal helder hoe alles in elkaar steekt. Voor mij staat nog steeds de huidige pijp 2 als optie om te pullen.

Ik verwacht dat Meowser de super Bell gaat krijgen.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik verwacht ook geen coinbox voor meowser of rosakittina, maar mogelijk wel een in een speciale pijp? Gold meowser ofzo? :P

Normaliter zou ik niet graag nog een coinboxer zien, maar de meeste mensen zullen wel wat minder rubies hebben nadat Bowser Santa terug was gekomen. Daarmee zou ik het voor deze keer niet erg vinden, daar ik zelf 450 rubies heb.

We gaan het zien. De track spreekt mij in ieder geval aan!

• BBBrt
Ik verwacht ook 'alleen' die nieuwe Bowser met bell (die andere kat is gewoon een kloon) en een traditionele gold pipe. Niet veel meer :) Maar ik ben de volgense tour ook praktisch blut, dus ik doe pas weer mee in de zomertour(s) ;)
Voor ik het vergeet
Afbeeldingslocatie: https://assets.nintendo.com/image/upload/c_fill,f_auto,h_482,q_auto,w_856/Holiday%20Gift%20Guide/2021/Pages/headers/1280x720_homepage_hero?v=2021122400

Fijne feestdagen voor iedereen ;-)

• Tootoo
Die track, is dat wii bowser castle? Dat vond ik altijd een dramatische track om te spelen… :p

Verder inderdaad benieuwd naar de skills en wanneer alles in weke pijp komt. Je zou denken dat we geen coinbox zullen zien, aangezien zowel bowser als Rosalina al een coinbox driver hebben…

Folding@home

• Planeetje
Tootoo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:10:
Die track, is dat wii bowser castle? Dat vond ik altijd een dramatische track om te spelen… :p

Verder inderdaad benieuwd naar de skills en wanneer alles in weke pijp komt. Je zou denken dat we geen coinbox zullen zien, aangezien zowel bowser als Rosalina al een coinbox driver hebben…
Men zegt 3ds versie, maar ik zat ook aan de wii versie te denken. Ik start straks iig even de wii op voor de juiste vibes :)
Ik ben blij met de trailer. Van de nieuwe driver word ik niet enthousiast. Ik ga misschien lekker doorsparen. ( een x10 op een gold pipe laat ik niet liggen)

Hoop eigenlijk vooral dat er weer een premium plus bij komt. Kan wel wat tickets gebruiken :)

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 24-12-2021 09:13 ]

• Tootoo
Planeetje schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:58:
[...]

Men zegt 3ds versie, maar ik zat ook aan de wii versie te denken. Ik start straks iig even de wii op voor de juiste vibes :)
Ik zat even te zoeken, is dat dan deze: https://www.mariowiki.com/3DS_Bowser%27s_Castle ? Die zou ik zelf niet helemaal kunnen linken aan de trailer, maar hey een nieuwe track is in ieder geval leuk :) Maar ook ik ben nog wel huiverig voor de nieuwe drivers. Aan de andere kant zag ik eens Mario Tuxedo voorbij komen! Is die beste man eindelijk eens uitgefeest met Party Time Pauline?? (Lees: die 2 gebruik ik allebei ongeveer even vaak)

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:43:
[...]

Ik zat even te zoeken, is dat dan deze: https://www.mariowiki.com/3DS_Bowser%27s_Castle ? Die zou ik zelf niet helemaal kunnen linken aan de trailer, maar hey een nieuwe track is in ieder geval leuk :) Maar ook ik ben nog wel huiverig voor de nieuwe drivers. Aan de andere kant zag ik eens Mario Tuxedo voorbij komen! Is die beste man eindelijk eens uitgefeest met Party Time Pauline?? (Lees: die 2 gebruik ik allebei ongeveer even vaak)
Ben benieuwd of Mario Tuxedo of Party Pauline tier 3 zijn. Dat ze in de trailer zijn is zoals je weet geen garantie. Ik heb het in het verleden nog eens gehad dat ik hier enthousiast iets had gepost van "yes, 4 van de 5 uit de trailer heb ik in bezit" en dan gebeurde het alsnog dat ik voor één van de tracks een tier 3 racer miste.

Of ze deden wel mee maar dan niet op de "paid to win track" dat kan natuurlijk ook :) :P

• MrOleo
Ik zat te denken aan die staart (van tanooki mario) als item voor die nieuwe bowser.
Tootoo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:10:

Mario en peach hebben er ook 2. :)

erutangiS

MrOleo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:30:
Ik zat te denken aan die staart (van tanooki mario) als item voor die nieuwe bowser.

[...]

Mario en peach hebben er ook 2. :)
Scherp! Kan dus nog steeds een cb driver zijn

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H45zsGH1tpI9C0CujAHgljcNnzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MSOdigtIVmEYsMDIDFj1Ls1a.jpg?f=fotoalbum_large

Nog maar 67 punten achterstand op de nummer 1..

• bennieeee
En..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiAIm37kX0hCTdww4IVrm3Juq0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QohQcDXOYFQiL45B7BcpAApm.jpg?f=fotoalbum_large
Tot ziens :w

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fg06CJki0CdexqKvJvVhkFuf0nY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RThXl6mvIHJFQH8S2npgw35t.png?f=fotoalbum_large

Hoera *O* !!

Eerste driver level 7. Grote kans nu om definitief 1e te worden deze tour.

Heb nog 5 tickets over dus kan PGP ook max maken of Mario Hakama nog
Sleehond schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:31:
[Afbeelding]

Hoera *O* !!

Nice, nou dat is geen verkeerde investering. Rosalina is in het verleden heel vaak als enige coinbox driver te kiezen geweest. Nu nog doorsparen qua he uncaps hé zodat zij straks op 1400 kan komen oOo oOo

• bennieeee
Sleehond schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:31:
[Afbeelding]

Hoera *O* !!

Zou je overige tickets lekker laten staan! Helemaal als je de kans groot schat dat je deze week 1e wordt.

• Sleehond
@bennieeee laat ik zeker even staan ja, rustig nadenken naar welke character die gaan inderdaad. Rosalina swimwear vond ik wel een goed keuze. PGP eigenlijk ook wel maar wacht het nog even rustig af

• Regeneration
  • Niet online
Zo net Track 3 verbeterd en daardoor met klein verschil naar nummer 1 geklommen op Ranked cup en tegelijk 600k gehaald (dat is toch ook vaak aanpoten met mijn beschikbare d/k/g). Er zijn nog veel dagen, maar ben benieuwd of ik het nog nodig is om tickets te investeren in ranked. Voor nu tevreden. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nI7_9crrp5VJWeaiL6I1lPCD6Mw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EWuoe4thjylx8ZnNoH2Izukl.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWk4YYRhYcJOGtBbCeUKmLSxDpQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fwkL36zZKGIYGg16m870NQEt.jpg?f=user_large

Wat details over de tracks:
Track 1: Nr. 1 finish, 1x coin frenzy, 117 actions.
Track 2: Nr. 1 finish, 2x green shell frenzy + 1 coin frenzy, 158 action. Deze run was niet top, maar dat heb ik vaker als ik weet dat de run een nieuw record kan worden, en tijdens de frenzies probeer ik veel miniturbo boost tussendoor te doen en dat gaat niet altijd even goed, haha :P
Track 3: Nr 1 finish, 1x coin frenzy, 138 actions.

Op Track 1 en 3 heb ik nooit meer dan 1 frenzy tot nu toe gehad, maar de driver levels zijn dan ook erg laag. Laat maar weten als jullie denken dat een track nog wat meer te halen valt. En laat ook gerust weten waar jullie tickets in zouden investeren mocht dat nodig zijn.

Fijne Kerstdagen!

[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 25-12-2021 00:10 . Reden: Plaatjes ]

• bennieeee
@Regeneration weet niet of je genoeg tickets hebt om een uncap te geven aan items? Ook dit kan je helpen. Verder zijn je scores al best prima.

• MrOleo
Regeneration schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:03:
Zo net Track 3 verbeterd en daardoor met klein verschil naar nummer 1 geklommen op Ranked cup en tegelijk 600k gehaald (dat is toch ook vaak aanpoten met mijn beschikbare d/k/g). Er zijn nog veel dagen, maar ben benieuwd of ik het nog nodig is om tickets te investeren in ranked. Voor nu tevreden. :)

Wat details over de tracks:
Track 1: Nr. 1 finish, 1x coin frenzy, 117 actions.
Track 2: Nr. 1 finish, 2x green shell frenzy + 1 coin frenzy, 158 action. Deze run was niet top, maar dat heb ik vaker als ik weet dat de run een nieuw record kan worden, en tijdens de frenzies probeer ik veel miniturbo boost tussendoor te doen en dat gaat niet altijd even goed, haha :P
Track 3: Nr 1 finish, 1x coin frenzy, 138 actions.

Op Track 1 en 3 heb ik nooit meer dan 1 frenzy tot nu toe gehad, maar de driver levels zijn dan ook erg laag. Laat maar weten als jullie denken dat een track nog wat meer te halen valt. En laat ook gerust weten waar jullie tickets in zouden investeren mocht dat nodig zijn.

Fijne Kerstdagen!
Waarom probeer je zoveel mogelijk miniturbos te doen tijdens een frenzy? Tijdens een frenzy leveren die helaas geen punten op, alleen iets snelheid. Maar als het ten koste gaat van je run, kan je er beter wat minder doen.

Wat verder belangrijk is naast acties is hoeveel combo's je hebt, een lange combo levert veel meer op dan heel veel korte. Met lvl 2 gliders is het natuurlijk moeilijker om de combo vast te houden, maar op de t-tracks, 2 en 3, moeten lange combos goed te doen zijn. Focus dan op die tracks mochten je combos daar nog niet super zijn.

Qua tickets ligt er aan wat je hebt, wees zuinig als je weinig HE tickets hebt, als je investeert zou ik de items van track 3 kiezen. Dat zijn recente items en daardoor mogelijk nuttiger in de toekomst.

erutangiS

• Regeneration
  • Niet online
bennieeee schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:18:
@Regeneration weet niet of je genoeg tickets hebt om een uncap te geven aan items? Ook dit kan je helpen. Verder zijn je scores al best prima.
Ok thanks. :) Ja heb wel wat uncap tickets, maar niet veel 10/11/9 voor d/k/g, Mijn huidige strategie was om ze pas te geven aan d/k/g als die level 4 zijn geworden, dit ook om deze tickets te doseren en ik had gelezen dat het nut wat minder groot is bij lagere levels. Of zou je zeggen dat uitgeven voor ranked een betere strategie is?

- - - - - - - - - -
MrOleo schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:24:
[...]

Waarom probeer je zoveel mogelijk miniturbos te doen tijdens een frenzy? Tijdens een frenzy leveren die helaas geen punten op, alleen iets snelheid. Maar als het ten koste gaat van je run, kan je er beter wat minder doen.
Ow haha, ja ik dacht dat het extra punten en combo's opleverde! Maar goed om te weten, dan kan ik dat voortaan ook laten, want dat gaat zeker ten koste van mijn run. Thanks, weer wat geleerd! :)
Wat verder belangrijk is naast acties is hoeveel combo's je hebt, een lange combo levert veel meer op dan heel veel korte. Met lvl 2 gliders is het natuurlijk moeilijker om de combo vast te houden, maar op de t-tracks, 2 en 3, moeten lange combos goed te doen zijn. Focus dan op die tracks mochten je combos daar nog niet super zijn.

Qua tickets ligt er aan wat je hebt, wees zuinig als je weinig HE tickets hebt, als je investeert zou ik de items van track 3 kiezen. Dat zijn recente items en daardoor mogelijk nuttiger in de toekomst.
Thanks voor je suggestie en je uitleg! Ik begrijp je redenatie en heb weer wat geleerd. :)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Misschien toevoegend op het combo verhaal: Een nonstop combo is altijd het beste. Dat gezegd hebbende, ik lees vaak in de MKT gemeenschap dat een gebroken combo misschien zo’n 400 punten laat liggen. Dat is in ieder geval zo als je geen andere acties mist door de break. Mocht je muntjes oid missen en dat daardoor je combo verloren gaat, dan is dat dus ~400 + punten voor verloren muntjes wat je minder hebt aan score. Het verklaart voor mij in ieder geval dat ik soms zonder een nonstop combo een hogere score haal dan wanneer dat wel het geval is, als de frenzies/coinboxes maar goed vallen. Tot on het oneindige combo’s verliezen tijdens een race is natuurlijk niet goed, maar mocht alles meezitten, maar ergens tijdens de race je net je combo verliezen, dan loont het vaak om wel de race uit te rijden en de score te accepteren.

• Regeneration
  • Niet online
Cache schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:00:
Misschien toevoegend op het combo verhaal: Een nonstop combo is altijd het beste. Dat gezegd hebbende, ik lees vaak in de MKT gemeenschap dat een gebroken combo misschien zo’n 400 punten laat liggen. Dat is in ieder geval zo als je geen andere acties mist door de break. Mocht je muntjes oid missen en dat daardoor je combo verloren gaat, dan is dat dus ~400 + punten voor verloren muntjes wat je minder hebt aan score. Het verklaart voor mij in ieder geval dat ik soms zonder een nonstop combo een hogere score haal dan wanneer dat wel het geval is, als de frenzies/coinboxes maar goed vallen. Tot on het oneindige combo’s verliezen tijdens een race is natuurlijk niet goed, maar mocht alles meezitten, maar ergens tijdens de race je net je combo verliezen, dan loont het vaak om wel de race uit te rijden en de score te accepteren.
Duidelijke info, dit heb ik mij ook wel eens afgevraagd, maar had nog niet gezocht naar het antwoord. Ja, ik maak bijna altijd wel mijn run af, want dat is nog nuttig voor mijn player lever (en dus mijn score) en soms ook nog nuttig voor de experience als de base points nog niet vol zijn van mijn d/k/g. Goed om te weten dit, thanks!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSC3bveG79Y4qsGQfJa5ZNHmGTI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wzBdmiQjTqdsrU4hz9cWkSsa.png?f=fotoalbum_large

NSC van 187 en 3x een frenzy!

Track 2 is finito oOo

Track 1 en 2 heb ik niet heel veel ruimte meer denk ik zonder upgrade. Voorlopig 4.000 voorsprong dus kan altijd nog kijken of ik daar moet investeren…

• MrOleo
Regeneration schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:54:
Ow haha, ja ik dacht dat het extra punten en combo's opleverde! Maar goed om te weten, dan kan ik dat voortaan ook laten, want dat gaat zeker ten koste van mijn run. Thanks, weer wat geleerd! :)
Geen probleem, het eerste half jaar deed ik precies hetzelfde, tot iemand hier zei dat ze niet meetelden. :)
Wat overigens wel handig is is om tegen het einde van de frenzy een lang turbo op te laden, dan kan je direct een gratis ultra mini turbo pakken als de frenzy is geëindigd.
Cache schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:00:
Yep, goeie toevoeging, nsc is niet zaligmakend als het ten koste van je acties gaat. Na +- 12 acties zit je alweer op max combo bonus, dus je verliest inderdaad maar een paar honderd punten bij elke fantastic-comboloss.

erutangiS

Iemand nog tips voor mij?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnC10sbN6fm7_YLozmDZD61cKFM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aHJ0u4084OFrDBKbqkVoG7jl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ol5VhuzVnWIgDa9_Mao4VtsqK4w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FV365xYVjsC1p1ZUcB7ek4QX.png?f=fotoalbum_large
Sleehond schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:02:
[Afbeelding]

NSC van 187 en 3x een frenzy!

Track 2 is finito oOo

Track 1 en 2 heb ik niet heel veel ruimte meer denk ik zonder upgrade. Voorlopig 4.000 voorsprong dus kan altijd nog kijken of ik daar moet investeren…
Nice, wat had je voor frenzys?

• MrOleo
Kijkend naar planeet op track 1 en slettesloery op track 3 zit er op beide tracks nog iets ruimte, misschien 1 of 2k op beide tracks?

erutangiS

• texelonia
Rosalina level 4 gemaakt, 2 coinbox frenzy’s en een coin frenzy! Hoppa!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2LiYQ33_8rgSqsXbxwW9wU8dGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WIzV0CYdxjwI319RR3yZ3z2R.png?f=fotoalbum_large

Nog geen HE glider tickets in de shop gehad, dus de kans is nu wel heel klein geworden. Maar toen dacht ik, ik kan natuurlijk ook een pijp doen, er zitten 2 gliders voor track 1 in de spotlight. Dus de 1e 10-pijp, goud, ik kreeg bijna meteen Penguin Luigi, dus baalde al een beetje, maar toen kwam óók nog de Penguin Wingtip eruit! *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_rNQjXq0gPEBN6Nxt4EWGA_yok=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sooRgEG9H9QLpCOqNrvZ8n9x.png?f=fotoalbum_large

Ben er nog niet, maar misschien is de top 5 nu wel haalbaar, als daar niet teveel meer verandert… :)
Weer een vinkje erbij, aantal dagen die ik nog had om te completen was nog iets van twee weken maar ik ben blij dat hij weer klaar is. Laatste race was erg raar. Had na een tijdje een boomerang frenzy en iemand anders bleef bij mij in de buurt rijden zonder dat hij werd geraakt. Zal wel lag zijn geweest ofzo, gelukkig nog een mushroom en eerste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Fbn6S8TF8R9YN7mrONyQMRBdU0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PoYK2AAV6JgbnLzJliuNjRjZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYhEB7cR29PkN2QbjqDJAqqHHHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oe9h2jQplmYdZpCxWabqf6It.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
MetalSonic schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 21:27:
Weer een vinkje erbij, aantal dagen die ik nog had om te completen was nog iets van twee weken maar ik ben blij dat hij weer klaar is. Laatste race was erg raar. Had na een tijdje een boomerang frenzy en iemand anders bleef bij mij in de buurt rijden zonder dat hij werd geraakt. Zal wel lag zijn geweest ofzo, gelukkig nog een mushroom en eerste.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Ik moet nog ongeveer 1 eerste plek per dag en dan heb ik hem ook. Wel een leuke badge! Zie nu pas dat het een Mario-badge is. Daar wil ik wel voor gaan :)

Ja lag is heel raar wn onvoorspelbaar. Ik rij af en toe ook wel eens zichtbaar als 2e of 3e over de finish, maar word dan eerste.. dus het kan twee kanten op :p
BBBrt schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 23:52:
[...]

Gefeliciteerd! Ik moet nog ongeveer 1 eerste plek per dag en dan heb ik hem ook. Wel een leuke badge! Zie nu pas dat het een Mario-badge is. Daar wil ik wel voor gaan :)

Ja lag is heel raar wn onvoorspelbaar. Ik rij af en toe ook wel eens zichtbaar als 2e of 3e over de finish, maar word dan eerste.. dus het kan twee kanten op :p
Dankjewel! Klopt helemaal hoor. Twee races ervoor kon ik zweren dat ik tweede zou worden en toch eerste.

• MrOleo
2e kerstdag is gul. Triple coin op track 2 en bijna ook op track 3, 3e frenzy was helaas banaan. Lekker de ranked voorsprong kunnen verbeteren, maar er zitten nog wat sleepers in de ranked.

Helaas net 21 puntjes tekort:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ty5vAtTDZZ9_uWAx8GyQ5gIVqMA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EygfIXIRHBOHOu2uuGtdeqb8.jpg?f=user_large

Edit:Potverdrie terwijl ik dit post knalt @Tootoo er nog even flink overheen. :X
MetalSonic schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 21:27:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice, fijn om die binnen te hebben :).
En flink verbeterd op track 3 zag ik, hopelijk genoeg voor plekkie 1.

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo en dat met een tripple frenzy (groen schild - coin - coin) run op track 1 die meerdere keren verbroken werd! Lang geleden dat het zo spannend was in de top 3 en ik er aan mee kon doen :) Lekkere runs wel hoor, hopelijk genoeg om die eerste plek vast te houden!

@MetalSonic mooi gedaan hoor, die expert challenge! Hier ga ik hem niet compleet krijgen. De fantastic combo challenge moet ik nog 1000 stuks van, geen zin om daar voor te moeten grinden…

Folding@home

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xISB2NtQU_qEvkRgRwHgF6Zgfp8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WD7tyFPpM6NqJH4777M700rr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EE8mWCqPsM3b00PItMhxRwR7vGQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YLNtVXnwGUCDfGDsbT4irqvZ.png?f=fotoalbum_large

2 problemen waar ik tegen aanloop momenteel met MKT.

1) Wil de game opstarten en krijg dit? Staat iets over een aankoop… maar heb niks aangekocht hoor!?

2) Structureel probleem dat MKT crasht of vastlopers heeft als ik probeer te spelen zonder energie saver aan te zetten. Ik heb een iPhone 12 pro, je zou zeggen dat die de game wel lekker moet kunnen draaien. Ook na telefoon herstart, applicatie opnieuw installeren etc, blijf ik dit houden….

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 26-12-2021 12:43 ]

• pjot1
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

1) Wil de game opstarten en krijg dit? Staat iets over een aankoop… maar heb niks aangekocht hoor!?

2) Structureel probleem dat MKT crasht of vastlopers heeft als ik probeer te spelen zonder energie saver aan te zetten. Ik heb een iPhone 12 pro, je zou zeggen dat die de game wel lekker moet kunnen draaien. Ook na telefoon herstart, applicatie opnieuw installeren etc, blijf ik dit houden….
Voordat ik jouw bericht las, viel het me op dat het starten van de game iets langer duurde dan gebruikelijk. Hij bleef heel even hangen op 82% om vervolgens weer door te laden. Verder geen issues. Moet er dan wel bij vermelden dat het om Android gaat.

Ik las ook dat er problemen met Pixel en Samsung Galaxy telefoons kunnen voorkomen. Hier geen enkel probleem behalve soms dat geluiden niet meer te horen zijn. Dit heb ik op meerdere telefoons meegemaakt, wel allemaal Sony's btw. Xz3, 5, 5II en de 1II.

Sleehond schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Laatste 1 tot 2 weken crasht het spel ook vaak bij mij. Iphone SE 2020. Heb al een keer de "cache gecleared" maar dat loste het niet echt op. Vaak als ik een spel afsluit via een swipe en hem dan weer opstart dan wil hij wel eens opstarten met een "crash" als ik daarna weer opnieuw opstart doet hij het wel weer.

• Sleehond
Oké… WTF

App verwijderd, wil nu opnieuw downloaden uit de App Store maar die start de download niet…

:(

Ik heb van paar apps de cache opgeruimd en nu vervolgens kan ik ze niet installeren meer opnieuw?! Lijkt wel alsof mijn hele Apple account van slag is ofzo? Ik kan diverse apps niet opnieuw installeren of starten…

[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 26-12-2021 13:04 ]

• Regeneration
  • Niet online
Vervelend @Sleehond!

Ik had vandaag ook meer dan normaal last van connectie problemen tijdens mijn dagelijkse binnenharken van de mijn multiplayer coins. Ja normaal heb ik dat ook, maar nu echt meer. Misschien dat er vandaag wat extra veel mensen aan het spelen zijn en dat het daardoor allemaal niet zo lekker loopt? Ik heb verder zelf (Android) net echt last van met offline spelen.

Anders nog wat random ideetjes: zet je telefoon even 10 seconden in vliegtuig modus, zet de vliegtuigmodus weer uit en probeer het dan nog eens, als dat niet werkt zou je wellicht kunnen proberen je Wifi modem te herstarten. Geen idee of dit werkt hoor, maar wellicht iets wat je kan proberen, als het aan Nintendo ligt kan je nu daar verder niets aan doen. Een tijdje geleden was het wel zo dat veel(/alle?) Android gebruikers last hadden dat ze het spel een halve dag niet konden spelen. Hoop niet dat er nu zoiets voor iPhones nu aan de hand is. Hopelijk werkt het snel weer.

• MrOleo
Sleehond schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:56:
Oké… WTF

App verwijderd, wil nu opnieuw downloaden uit de App Store maar die start de download niet…

:(

Ik heb van paar apps de cache opgeruimd en nu vervolgens kan ik ze niet installeren meer opnieuw?! Lijkt wel alsof mijn hele Apple account van slag is ofzo? Ik kan diverse apps niet opnieuw installeren of starten…
Helaas geen iphone/ ios dus kan je niet echt helpen. Het klinkt alsof je apple-account van slag is.
https://support.apple.com/en-us/HT207165

erutangiS

Regeneration schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:09:
Vervelend @Sleehond!

Ik had vandaag ook meer dan normaal last van connectie problemen tijdens mijn dagelijkse binnenharken van de mijn multiplayer coins. Ja normaal heb ik dat ook, maar nu echt meer. Misschien dat er vandaag wat extra veel mensen aan het spelen zijn en dat het daardoor allemaal niet zo lekker loopt? Ik heb verder zelf (Android) net echt last van met offline spelen.

Anders nog wat random ideetjes: zet je telefoon even 10 seconden in vliegtuig modus, zet de vliegtuigmodus weer uit en probeer het dan nog eens, als dat niet werkt zou je wellicht kunnen proberen je Wifi modem te herstarten. Geen idee of dit werkt hoor, maar wellicht iets wat je kan proberen, als het aan Nintendo ligt kan je nu daar verder niets aan doen. Een tijdje geleden was het wel zo dat veel(/alle?) Android gebruikers last hadden dat ze het spel een halve dag niet konden spelen. Hoop niet dat er nu zoiets voor iPhones nu aan de hand is. Hopelijk werkt het snel weer.
Hmm jij ook al, nouja dan moet ik maar blij zijn dat ik vandaag weer mijn coins kon binnen harken :+

• Tootoo
@Sleehond ik kan me inderdaad voorstellen dat het jouw Apple account is die wat issues heeft. Kan je wel inloggen en ook geen problemen met je credit card of iets? En op welk moment wordt normaal gesproken jouw gold pass (aanname dat je die hebt?) verlengd? Hopelijk doet alles het snel weer!

Folding@home

Alweer een paar dagen 0 he tickets in de shop. Net 10 item tickets uit de tcp.

Ik geloof het wel weer voor deze week.
Is het al woensdag? B)

• bennieeee
Ik ben helaas toch weer ingehaald en nu ook wel definitief. Nouja top 3 ziet er nog wel steeds goed uit! Maar moet er deze 2 dagen nog moeite voor doen om me muntjes binnen te rijden.

• BBBrt
MetalSonic schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:48:
Alweer een paar dagen 0 he tickets in de shop. Net 10 item tickets uit de tcp.

Ik geloof het wel weer voor deze week.
Is het al woensdag? B)
Ik zit nog steeds in mijn streak. Al bijna 3 weken geen HE :')
BBBrt schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:13:
[...]

Ik zit nog steeds in mijn streak. Al bijna 3 weken geen HE :')
Wtf das helemaal balen dan :/ ........

Ik vind vier dagen zonder tickets al teveel. Ik had bij de vorige tour veel pulls gedaan juist zodat ik veel coins kon krijgen om daarna veel tickets te kopen. Ik ga dat voorlopig niet nog eens doen want ondanks dat ik veel groepen goed heb geleveld blijven de tickets achterwege. Maarja dat hoef ik jou dus niet uit te leggen.
Rustig geworden in dit topic laatste paar dagen. Zijn er meer die wat meer afstand hebben genomen?

Ik merk dat ik mij niet meer kan motiveren in de huidige week om te grinden voor een dubbel coin. Ik sta net eerste maar vind top drie morgen goed genoeg. Ik speel na de verplichtingen nu liever andere games ter afwisseling.

Voor wie vandaag nog wel vol er voor gaat. Veel succes! :(:)

• Tootoo
@MetalSonic het is zeker rustig! Iedereen wacht waarschijnlijk totdat het woensdag is ;)

Hier wacht ik in ieder geval wel. Zondag was MKT me goed gezind: een tripple coin frenzy run op track 3 met NSC. Ik werd nog wel afgeschoten net voor de finish, maar kruipend kwam ik nog eerste over de finish. Gevolg: ik sta 13k voor in een poule die ook best rustig is. Ik geloof het ook wel en doe niet veel meer dan muntjes harken en uitdelen...

Dus om me nog te herhalen: is het al woendag?

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Ehh, @MetalSonic en @Tootoo, op MKT heb ik er niets van gemerkt maar het was afgelopen dagen kerstmis. *O* o<:) ;)

Hier wel een redelijk spannende ranking. Ik heb denk ik op elke plek wel gestaan. Heb me gisterochtend omhoog gewerkt naar de 2e plek en zojuist, as we speak, gezakt naar de 3e plek. :')

Wil natuurlijk wel 2e worden en zit ook met een dilemma. Zal maar met de deur in huis vallen; lvl7 Cloud 9 op 450 of lvl6 Dozer Dasher op 490? :?

Qua tour ben ik ook wel weer toe aan een nieuwe en gelukkig ziet het er veelbelovend uit! :9

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Voor mij is er misschien nog wat te halen, al kan ik er ook mee leven als het niet lukt. Met een missende glider in track 1 en een missende driver in track 3 is het al heel wat dat ik in de top 3 sta

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zFdYn8XFyKO5RVJj9KX-Ql5EztM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXMba7QOCQdHI97m3jm2NLyg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Eärendil op 28-12-2021 09:48 ]

• Tootoo
pjot1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:44:
Ehh, @MetalSonic en @Tootoo, op MKT heb ik er niets van gemerkt maar het was afgelopen dagen kerstmis. *O* o<:) ;)

Hier wel een redelijk spannende ranking. Ik heb denk ik op elke plek wel gestaan. Heb me gisterochtend omhoog gewerkt naar de 2e plek en zojuist, as we speak, gezakt naar de 3e plek. :')

Wil natuurlijk wel 2e worden en zit ook met een dilemma. Zal maar met de deur in huis vallen; lvl7 Cloud 9 op 450 of lvl6 Dozer Dasher op 490? :?

Qua tour ben ik ook wel weer toe aan een nieuwe en gelukkig ziet het er veelbelovend uit! :9
Je cloud 9 zal beter scoren: 6x450 > 5x490 in dat geval :) De betere multiplier van de dozer dasher compenseert nog wel een klein beetje.

Folding@home

• BBBrt
MetalSonic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:26:
Rustig geworden in dit topic laatste paar dagen. Zijn er meer die wat meer afstand hebben genomen?

Ik merk dat ik mij niet meer kan motiveren in de huidige week om te grinden voor een dubbel coin. Ik sta net eerste maar vind top drie morgen goed genoeg. Ik speel na de verplichtingen nu liever andere games ter afwisseling.

Even meer aandacht voor andere zaken i.c.m. feestdagen en een niet zo interessante/spannende ranked... Zal volgende tour ook nog wel zo blijven, maar daarna ga ik weer wat actiever karten. Denk ik.

Mijn gold pass verloopt donderdag, dus ik ga in 2 dagen even alles binnenharken wat er te harken valt. Daarna paar dagen voor de laatste expert challenge en dan ga ik in een korte winterslaap ;)
Tootoo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:35:
@MetalSonic het is zeker rustig! Iedereen wacht waarschijnlijk totdat het woensdag is ;)

Hier wacht ik in ieder geval wel. Zondag was MKT me goed gezind: een tripple coin frenzy run op track 3 met NSC. Ik werd nog wel afgeschoten net voor de finish, maar kruipend kwam ik nog eerste over de finish. Gevolg: ik sta 13k voor in een poule die ook best rustig is. Ik geloof het ook wel en doe niet veel meer dan muntjes harken en uitdelen...

Triple coin... Lekker hoor :) Dat gevoel wanneer je al twee keer een coin frenzy hebt gehad en dan ziet hoe de derde begint dat is voor mij toch altijd wel weer een flink geluks moment :9~ .. Uiteraard is dat kleiner bij een coinbox driver maar ook daar vind ik het wel leuk :)

Hopelijk heb ik genoeg tier 3 karts. Zag net dat ik op track 1 maar 2 karts kon kiezen als tier 3.. Achja ik zie wel
pjot1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:44:

Hopelijk minimaal plek 3, krijg je ook lekker veel rewards en je gaat een tier omhoog.

Verder sluit ik mij aan bij @Tootoo voor de item keuze :)

• bennieeee
BBBrt schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:50:
[...]

Even meer aandacht voor andere zaken i.c.m. feestdagen en een niet zo interessante/spannende ranked... Zal volgende tour ook nog wel zo blijven, maar daarna ga ik weer wat actiever karten. Denk ik.

Mijn gold pass verloopt donderdag, dus ik ga in 2 dagen even alles binnenharken wat er te harken valt. Daarna paar dagen voor de laatste expert challenge en dan ga ik in een korte winterslaap ;)
Volgende tour wel elke dag coin aplenty en token aplenty. Dus die zou ik sowieso bij elkaar rijden .

• Regeneration
  • Niet online
@MetalSonic, niet per se bewust afstand genomen van Mario Kart, maar had vrijdag "alles" binnen gehaald qua rewards, op de ranked na uiteraard. Dit is wat eerder dan normaal en wel bewust gedaan voor de Kerstdagen. Dus heb ook een beetje het gevoel is het al woensdag. :) Speel sinds kort ook weer Starcraft II (de offline campaign), en dan is het de ene of de andere spel. Terug naar Maria kart: ik ben dik ingehaald bij ranked:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zbes1DOnXwrUV-tzcrG-riG4S14=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SPAmGCk7FYuCJIgA8J8YQUkD.jpg?f=user_large

Wat zeggen jullie, hoeveel zou ik naar jullie verwachting moeten investeren om het verschil van 3.5k te overbruggen en zou dat het waard zijn, denken jullie?

Ik dacht zelf aan track 3 en dan Driver en kart 1 level up en glider misschien zelf 2 levels. Echter als ik eenmaal begin wil ik dan ook echt eerste worden en als dit niet genoeg is ben ik bang dat ik tickets blijf investeren tot ik dan eerste sta, haha :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWk4YYRhYcJOGtBbCeUKmLSxDpQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fwkL36zZKGIYGg16m870NQEt.jpg?f=user_large
Regeneration schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:58:
@MetalSonic, niet per se bewust afstand genomen van Mario Kart, maar had vrijdag "alles" binnen gehaald qua rewards, op de ranked na uiteraard. Dit is wat eerder dan normaal en wel bewust gedaan voor de Kerstdagen. Dus heb ook een beetje het gevoel is het al woensdag. :) Speel sinds kort ook weer Starcraft II (de offline campaign), en dan is het de ene of de andere spel. Terug naar Maria kart: ik ben dik ingehaald bij ranked:

[Afbeelding]

Wat zeggen jullie, hoeveel zou ik naar jullie verwachting moeten investeren om het verschil van 3.5k te overbruggen en zou dat het waard zijn, denken jullie?

Ik dacht zelf aan track 3 en dan Driver en kart 1 level up en glider misschien zelf 2 levels. Echter als ik eenmaal begin wil ik dan ook echt eerste worden en als dit niet genoeg is ben ik bang dat ik tickets blijf investeren tot ik dan eerste sta, haha :P

[Afbeelding]
Ik vind het al lang leuk dat iets nadat ik mijn reactie had geplaatst er zoveel leuke reacties kwamen van verschillende Mario Kart Tweakers :).. Voelt bijna alsof dit een gemeenschappelijke (rust) basis is voor we weer allemaal voor onze eigen topscore (verbetering) gaan.

Ik snap wat je zegt hoor. Meerdere games zijn leuk om te spelen. Voor jou nu dus even de afwisseling tussen Mario Kart en Starcraft 2. Zonder daar al teveel op in te gaan wil ik wel zeggen dat ik dat een heerlijke RTS vind en competitiever ga je het online haast niet krijgen.

Of je gaat investeren voor een kans op plek één tja daar is geen goed antwoord op. Als jij vandaar nog een paar uur wilt grinden met nieuwe items voor een kans op plek één dan zou ik inderdaad je winst pakken op track drie. Maar als je zoiets hebt van "nou plek 2 of top 3 is goed genoeg en ik bewaar voor later" ja dan je tickets op zak houden. Je moet maar zo zien, zelf als je die items een level up hebt gedaan dan moet je alsnog (mogelijk) veel uren maken voor je die super run hebt of zelfs die perfect run.

• MrOleo
MetalSonic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:26:

Tja kerst, week 2, dan wordt het snel rustig. :)
Ik heb zin in morgen, maar voor we daar zijn, heeft iemand nog een top tip hoe ik een van mijn scores met 1 punt verbeter? :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-9JOPhyTZYQM3q6qZLxbNDjlSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U4lvgp165NRB7tPFPIPOx0H9.jpg?f=user_large
Ik zag gister dat ik op iets van 1231XXX stond en de tegenstand is er niet echt in de ranked, dus ik dacht ik ga voor die 1234567. Scoor ik een punt te weinig... 8)7

Ik grind vanmiddag nog ff door op vancouver velocity in de morton cup, dat lijkt het makkelijkst en dan geluk hebben. Moet ik wel opletten dat ik niet per ongeluk een score verbeter met coin aplenty. :X

Edit:
Tootoo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:35:

Mooie scores deze week!

[ Voor 19% gewijzigd door MrOleo op 28-12-2021 14:03 ]

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Het zou wel heel gaaf zijn! @MrOleo! Als dat lukt! _/-\o_ het zal in ieder geval niet meevallen.

Hier heeft het me een paar uurtjes gekost maar inmiddels weer 2e!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TzR9p3tlqJAbw-wqszmu94i-1I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2BpiXw0lCw3loEZMXZeHybd7.png?f=user_large

Ik denk dat de 1e plaats net buiten bereik is...

• Tootoo
@MrOleo oei, uitdaging :D Dat is wel echt mikken voor bullseye!

@Regeneration in aanvulling van @MetalSonic: hoeveel tickets heb je en hoeveel wil je uitgeven? Je zou er ten hoogste 20 rubies mee winnen in dat geval. Of het je de upgrades waard zijn kan jij zelf dan het beste bepalen, maar:
- waluigi is nog best nieuw, komt mogelijk nog wel voor de komende ranked cups
- de kamek broom komt vaak voor in ranked second en is een prima kart (behalve dat ik hem voor geen meter vind rijden, dat terzijde)
- golden dragen wings zijn ook nog behoorlijk nieuw en een coin glider is vaak prima.

Folding@home

Pagina: 1 ... 116 ... 161 Laatste