erutangiS
Spannend! Hopelijk word je wakker in de top driepjot1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:13:
Het zou wel heel gaaf zijn! @MrOleo! Als dat lukt!het zal in ieder geval niet meevallen.
Hier heeft het me een paar uurtjes gekost maar inmiddels weer 2e!
[Afbeelding]
Ik denk dat de 1e plaats net buiten bereik is...
18 perfect darts danMrOleo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:37:
[...]
Hmm, Bullseye is een eitje hiermee vergeleken.
Helaas, zat er een keer of 6 dichtbij, maar het is niet gelukt.
erutangiS
MetalSonic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:49:
[...]
Of je gaat investeren voor een kans op plek één tja daar is geen goed antwoord op. Als jij vandaar nog een paar uur wilt grinden met nieuwe items voor een kans op plek één dan zou ik inderdaad je winst pakken op track drie. Maar als je zoiets hebt van "nou plek 2 of top 3 is goed genoeg en ik bewaar voor later" ja dan je tickets op zak houden. Je moet maar zo zien, zelf als je die items een level up hebt gedaan dan moet je alsnog (mogelijk) veel uren maken voor je die super run hebt of zelfs die perfect run.
Thanks voor jullie reacties. Ik had best wat tickets.4/5/7 d/k/g tickets, maar kon niet goed inschatten hoeveel ik nodig had. 3.5 k leek mij wat veel voor 1 Track. Maar kon het toch niet laten, en die rubies kan ik ook wel goed gebruiken. Dus mijn plan was zowel track 2 als track 3 te verberen met ticket investeren. Begon eerst track 2 te verbeteren met uncap op de kart en een uncap en 2 skill levels uppen van de glider naar 6 voor hogere 20% combo time. Echter wilde echt niet lukken, iets van 3 kwartier geprobeerd en kwam niet eens in de buurt van mijn vorige record. Ik dacht laat maar, want had nog niet geïnvesteerd in track 3.Tootoo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:47:
@Regeneration in aanvulling van @MetalSonic: hoeveel tickets heb je en hoeveel wil je uitgeven? Je zou er ten hoogste 20 rubies mee winnen in dat geval. Of het je de upgrades waard zijn kan jij zelf dan het beste bepalen, maar:
- waluigi is nog best nieuw, komt mogelijk nog wel voor de komende ranked cups
- de kamek broom komt vaak voor in ranked second en is een prima kart (behalve dat ik hem voor geen meter vind rijden, dat terzijde)
- golden dragen wings zijn ook nog behoorlijk nieuw en een coin glider is vaak prima.
Maar gezien @Tootoo had vertelt dat mijn d/k/g op track 3 naar verwachting wel redelijk tot goede toekomstige investeringen zijn, begon het toch te kriebelen en had ik daar toch maar tickets geïnvesteerd. Had dus 1 level op Waluigi en Kamek Zoom Broom geïnvesteerd en 3 tickets op de Dragon Wings coin glider. Maar 3.5 k bleek toch wat veel voor 1 track. Had die 2.5 k kunnen verbeteren, kon nog wel iets beter, maar denk geen 1k dat ik nog nodig had. Dus toen maar weer terug naar track 2, dat moet toch beter kunnen met de investeringen die ik heb gedaan. Dit keer al na 3 runs ofzo met 3k kunnen verbeteren!
![]() | ![]() | ![]() |
Die laatste screenshot was mijn vorige record met oude d/k/g levels. Plek 3 en 4 zijn overigens ook nog spannend in mijn groep.
----------
Wat cool! Deze 123456X vind ik ook al heel erg knap!MrOleo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:57:
[...]
[Afbeelding]
Ik zag gister dat ik op iets van 1231XXX stond en de tegenstand is er niet echt in de ranked, dus ik dacht ik ga voor die 1234567. Scoor ik een punt te weinig...
[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 29-12-2021 00:59 . Reden: Thumbs in een scrollbare gallery gezet. ]
Edit: helaas, nu alweer ingehaald, alles voor niks…
[ Voor 27% gewijzigd door texelonia op 29-12-2021 03:04 ]
Ooh ja en 2e geworden dus weer terug naar tier 60.
[ Voor 90% gewijzigd door bennieeee op 29-12-2021 07:18 ]
Overigens komt Mario tuxedo deze tour veel voor! Eindelijk iets aan hem…
Spannend! Eerste geworden?Regeneration schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 23:51:
[...]
[...]
Thanks voor jullie reacties. Ik had best wat tickets.4/5/7 d/k/g tickets, maar kon niet goed inschatten hoeveel ik nodig had. 3.5 k leek mij wat veel voor 1 Track. Maar kon het toch niet laten, en die rubies kan ik ook wel goed gebruiken. Dus mijn plan was zowel track 2 als track 3 te verberen met ticket investeren. Begon eerst track 2 te verbeteren met uncap op de kart en een uncap en 2 skill levels uppen van de glider naar 6 voor hogere 20% combo time. Echter wilde echt niet lukken, iets van 3 kwartier geprobeerd en kwam niet eens in de buurt van mijn vorige record. Ik dacht laat maar, want had nog niet geïnvesteerd in track 3.
Maar gezien @Tootoo had vertelt dat mijn d/k/g op track 3 naar verwachting wel redelijk tot goede toekomstige investeringen zijn, begon het toch te kriebelen en had ik daar toch maar tickets geïnvesteerd. Had dus 1 level op Waluigi en Kamek Zoom Broom geïnvesteerd en 3 tickets op de Dragon Wings coin glider. Maar 3.5 k bleek toch wat veel voor 1 track. Had die 2.5 k kunnen verbeteren, kon nog wel iets beter, maar denk geen 1k dat ik nog nodig had. Dus toen maar weer terug naar track 2, dat moet toch beter kunnen met de investeringen die ik heb gedaan. Dit keer al na 3 runs ofzo met 3k kunnen verbeteren!(Nu wel dus iets te veel geïnvesteerd in track 3, maar ach ja.) Weet niet eens wat ik had, volgens mij 1x banaan frenzy en 2x coin frenzy, was op het laatst nog wel aan het vechten voor plek 1, en dat ging gelukkig net goed. Tevreden, en nu hopen dat het genoeg is en niet vannacht er nog iemand overheen gaat.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Die laatste screenshot was mijn vorige record met oude d/k/g levels. Plek 3 en 4 zijn overigens ook nog spannend in mijn groep.
----------
[...]
Wat cool! Deze 123456X vind ik ook al heel erg knap!
Meowser toch een coinbox driver, gelukkig heb ik rubies gespaard.
Eindelijk deze tour mario tuxedo beide cups nuttig, helaas is hij level 2, maar leuk voor degenen die daar in hebben geïnvesteerd, het werd tijd!
erutangiS
Ja deze mening deel ik, van jou en van @Tootoo . Fijn dat Mario Tuxedo eindelijk eens tier 3 tier is. Ik had 'm toen ik 'm net al had al dubbel uncap gegeven. Hopelijk krijg ik een paar he tickets zodat ik 'm level zes kan makenMrOleo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 07:43:
En ja hoor de sleepers waren weer wakker vannacht, de hele werk zie je ze niet, en dan de laatste nacht..., gelukkkig kwamen ze 2000 punten tekort.
Meowser toch een coinbox driver, gelukkig heb ik rubies gespaard.
Eindelijk deze tour mario tuxedo beide cups nuttig, helaas is hij level 2, maar leuk voor degenen die daar in hebben geïnvesteerd, het werd tijd!
:strip_exif()/f/image/uJu2RTnEDdC03QRlNGUTQzla.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja! Eerste geworden. Was de investering dus gelukkig wel waard!
En nu voor het eerst ook tier 45, dus laatste slot van de tiershop eindelijk open. Zit nu op die plek nu een HE uncap ticket van 20k couins, die laat ik wel even staan, haha
Nieuwe Ranked cup zit er ook veelbelovend uit, alleen op de eerste track geen top shelf glider. Dus er zijn kansen voor een goed resultaat.
Verder leuk dat er weer een nieuwe coin driver is. Maar het is dus normaal dat een nieuwe driver maar weinig Favourite courses heeft en dat groeit met de tijd? Meowser heeft er nu maar 4 +2 bij level 3 en +2 bij level 6, dat voelt wel als heel weinig. Ik heb nu nog te weinig rubies voor, maar misschien aan het einde van de 2 weken wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Regeneration op 29-12-2021 10:28 ]
Ja zag dat ook en Waluigi vampire driver ook (op track 3 van cup 3, ranked van volgende week)!Tootoo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:20:
@Regeneration nice! En ik zat al even te kijken: de kart en glider die je een upgrade hebt gegeven zijn deze tour allebei te gebruikenDus nog eens handig ook!
Een prima inschatting dus van jou.
Meowser is nog maximaal 19 pipe pulls van me verwijderd. Die ga ik zeker deze tour kunnen halen. Beetje jammer dat ik alle HE al heb, behalve hem. Voordeel is dat ik hem zeker ga kunnen halen zonder een pack.
Owja!! Ik heb Waluigi Vampire niet dus die viel me nog niet gelijk op. Helemaal mooi dat 3 vd 3 bruikbaar zijn voor jeRegeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:26:
[...]
Ja zag dat ook en Waluigi vampire driver ook (op track 3 van cup 3, ranked van volgende week)!
Een prima inschatting dus van jou.
Helemaal prima, 1 t/m 3 waren echt een maat te groot.
Ik had genoeg rubies voor 3 pulls en op de 3e pull Meowser. Nu nog niet veel waard, maar dat komt hopelijk nog wel
Nice job! Fijn dat het uiteindelijk toch zo goed uitpakte.Regeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:15:
[...]
[Afbeelding]
Ja! Eerste geworden. Was de investering dus gelukkig wel waard!
En nu voor het eerst ook tier 45, dus laatste slot van de tiershop eindelijk open. Zit nu op die plek nu een HE uncap ticket van 20k couins, die laat ik wel even staan, haha
Nieuwe Ranked cup zit er ook veelbelovend uit, alleen op de eerste track geen top shelf glider. Dus er zijn kansen voor een goed resultaat.
Verder leuk dat er weer een nieuwe coin driver is. Maar het is dus normaal dat een nieuwe driver maar weinig Favourite courses heeft en dat groeit met de tijd? Meowser heeft er nu maar 4 +2 bij level 3 en +2 bij level 6, dat voelt wel als heel weinig. Ik heb nu nog te weinig rubies voor, maar misschien aan het einde van de 2 weken wel.
Ja is normaal. Veel nieuwe items hebben in het begin nauwelijks coverage.
Ah, vandaar. Zeker heel mooi! Jaja, ik heb advies gekregen van een echte expert!Tootoo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:35:
[...]
Owja!! Ik heb Waluigi Vampire niet dus die viel me nog niet gelijk op. Helemaal mooi dat 3 vd 3 bruikbaar zijn voor je
![]() | ![]() |
Deed de gratis eerste pull. Al blij toen ik de gold pipe zag, en hoopte dan stiekem op Meowser, maar deze komt eigenlijk veel beter uit, dit is namelijk een top shelf glider die ik miste op track 1 van ranked! Wat een geluk eigenlijk dit is namelijk niet eens een spotlight glider. En de spotlight gliders zitten niet eens op track 1. Het spel was mij goed gezien vandaag.
Ok prima. Ik zal op het eind wel kijken of ik genoeg rubies heb om hem te krijgen. Of misschien nog heel veel geluk met mijn 2de gratis pipe pull, dat zal wat zijn, hahaMetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:09:
[...]
Nice job! Fijn dat het uiteindelijk toch zo goed uitpakte.
Ja is normaal. Veel nieuwe items hebben in het begin nauwelijks coverage.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large)
Hopelijk hebben de meeste ondertussen Meowser uit de pipe kunnen halen.
Maar of je hem nou wel of niet hebt, vanavond om 21.00 host ik weer het multiplayer toernooi. Dit is de laatste van 2021 dus zorg dat je erbij bent ;-)
Ik hou trouwens tegenwoordig bij wat de challenges aan muntjes opleveren, om makkelijker de beste challenge om op 599 muntjes te komen te vinden.
Binnenkort in dit theater:
[ Voor 20% gewijzigd door Poeksel op 29-12-2021 12:33 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/zaAOGDagBgRPFiAsPYewyMKZ.png?f=user_large)
Dat scheelde niet veel, maar 1e geworden
Heb niets op tier 3 in Bowser's Castle, hopelijk bieden de pulls uitkomst
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jtflbGTOz8bcMUYoXyTwqUgj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WrCXhUjvAWNGfk7EJQ4eT5cw.jpg?f=user_large)
Als ik Mario Tuxedo nog 3 tickets geef kan ik die drie keer gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door Eärendil op 29-12-2021 13:49 ]
Yes, ben er weer bij!MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:21:
[Afbeelding]
Maar of je hem nou wel of niet hebt, vanavond om 21.00 host ik weer het multiplayer toernooi. Dit is de laatste van 2021 dus zorg dat je erbij bent ;-)
[Afbeelding]
Oeh nice, Gold pipe, misschien mijn rubies maar bewaren voor deze pipe, meer meer kans op nieuw spull, wat beter is voor mijn coverage dan 1 Meowser coinbox driver.
Mooie glider! Hopelijk is je geluk niet op, maar is dit pas het begin van een lucky streak!Regeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:18:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Deed de gratis eerste pull. Al blij toen ik de gold pipe zag, en hoopte dan stiekem op Meowser, maar deze komt eigenlijk veel beter uit, dit is namelijk een top shelf glider die ik miste op track 1 van ranked! Wat een geluk eigenlijk dit is namelijk niet eens een spotlight glider. En de spotlight gliders zitten niet eens op track 1. Het spel was mij goed gezien vandaag.
Ik pas. Heb al 100k muntjes. Voor een groot gedeelte door de vorige gold pipe. Alles uit die special pipe heb ik al.Poeksel schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:32:
Gisteren kwam ik op 100 punten van de nummer 3. Niet langer geprobeerd en gelukkig maar, want vannacht ging nog iemand me ruim voorbij (en plek 5 ipv 4 maakt niet uit).
Ik hou trouwens tegenwoordig bij wat de challenges aan muntjes opleveren, om makkelijker de beste challenge om op 599 muntjes te komen te vinden.
Binnenkort in dit theater:
[Afbeelding]
Hmm das balen. Nu kan je alleen maar hopen dat Meowser niet vaak terug komt als tier 3 pick.Sleehond schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
3x een 10 pijp kunnen doen… geen nieuwe Bowser
Vorige keer met Santa Bowser 5x een 10 pijp gedaan en geen succes
Mijn status met pullen is dus….![]()
![]()
Ik. Ben. Boos.
Om nog een keer teleurstelling te voorkomen adviseer ik je om eerst door te sparen naar 450 rubies. Dan kan het alleen maar meevallen als je dan bij een pipe komt met een item dat je graag wil.
Bijna alles, er zit een nieuwe gold toe beans balloons inMetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:34:
[...]
Ik pas. Heb al 100k muntjes. Voor een groot gedeelte door de vorige gold pipe. Alles uit die special pipe heb ik al.
Ik heb geen rubies meer dus ik laat hem ook schieten.
Nog 5 minuten voor het laatste toernooi van dit jaar begint. Iedereen is welkomMetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:21:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijdens het racen had ik het gevoel dat ik of een "makkelijke" race en dus niks of bijna niks op mij afgevuurd kreeg en 1 of 2 werd, maar het merendeel was niet zo makkelijk en werd ik constant keihard afgeslacht, haha
Felicitaties aan de winnaars!
Thanks @MetalSonic weer voor het organiseren!
Dank @MetalSonic voor het organiseren. Ik was zelf wat later, maar was erg leuk! Ik miste wel wat anderen inderdaad, maar niet iedereen kan altijd natuurlijk.MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:
Ik was deze avond even bezorgd over de opkomst. De eerste sessie begon met twee deelnemers.
Uiteindelijk toch meerdere spelers. Bedankt voor de gezelligheid en congrats voor de winnaars
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inmiddels heb ik weer een berg aan challenges binnengehaald. Altijd weer een leuke bijkomstigheid
Maar wat ik ook doe (gsm uit zetten) ik krijg de app niet meer gedownload...
Iemand een idee wat de oplossing kan zijn?
Ik sloot ook echt net op tijd aan, heb 1 race van de eerste stint gemist. Was weer erg leuk!MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:
Ik was deze avond even bezorgd over de opkomst. De eerste sessie begon met twee deelnemers.
Uiteindelijk toch meerdere spelers. Bedankt voor de gezelligheid en congrats voor de winnaars
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo die keuze betaald zich binnen een half uur ff uit zeg!
coinbox en green shell frenzy [ Voor 69% gewijzigd door bennieeee op 30-12-2021 09:07 ]
Misschien kan je de apk ergens vandaan halen, zoals bijv via https://www.apkmirror.com...o-co-ltd/mario-kart-tour/ en dan direct installeren.Chicco68 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:41:
Jammer dat ik gister niet kon aansluiten bij het multiplayer geweld, volgend jaar maar weer.. @MetalSonic van mij mag je 'm ook best wekelijks organiseren! Doe je een beetje rustig aan deze week trouwens?
Geen idee. Klinkt als een fout in de play store dat je telefoon niet meer ondersteund wordt, maar dat kan natuurlijk niet. Mijn Samsung M20 werkt namelijk nog wel gewoon en heeft mindere specs.Chicco68 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:41:
Soms joint de een soms de ander. Het zou leuk zijn als je er de volgende keer bij bent. Elke week organiseren vind ik zelf niet zo leuk. Het organiseren bij het begin van een nieuwe tour heeft voor mij nog iets feestelijks en dan kan je nog lekker veel challenges vrij spelen. Uiteraard kunnen anderen wel ook daar tussen af en toe een toernooi organiseren, of natuurlijk elkaar joinen bij standard matches online!edzon schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:56:
[...]
Misschien kan je de apk ergens vandaan halen, zoals bijv via https://www.apkmirror.com...o-co-ltd/mario-kart-tour/ en dan direct installeren.
Jammer dat ik gister niet kon aansluiten bij het multiplayer geweld, volgend jaar maar weer.. @MetalSonic van mij mag je 'm ook best wekelijks organiseren! Doe je een beetje rustig aan deze week trouwens?[Afbeelding]
Eindelijk kom ik een keer voor in het lijstje van een mede Tweakers van dit forum
Je kan zo redeneren "gelukkig geen @Vozze " want zijn score is nog wel een stuk hoger
Bereid je maar voor op een "mooi" gevecht
Vooralsnog 3X een HE uit de pipe(s) gehaald 2X Cat Peach en Toe-Bean Balloons helaas de items die ik al had.... Dit gaat weer een zware ranking worden met het gemis van een driver en glider op track 1. Voor volgende week had ik zelfs moeite om 5 sterren binnen te halen...
Gelukkig vakantie en ik kan sowieso nog 1X 10 pipe doen dus fingers crossed!
Ook nog een dikke vette ronde gereden in track 2.Triple coin en een nagenoeg nsc!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Rx64z5kDZWBeDNUC4tjo8fP9.png?f=user_large)
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
29 dec: 3x 300 coins
30 dec: 3x 350 coins
31 dec: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
1 jan: 3x 400 coins
2 jan: 3x 450 coins
3 jan: 3x 500 coins
4 jan: 3x 550 coins
5 jan: 3x 600 coins
6 jan: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
7 jan: 3x 650 coins
8 jan: 3x 700 coins
9 jan: 3x 750 coins
10 jan: 3x 800 coins
11 jan: 3x 850 coins
Alle coins aplenty dagen bij elkaar geven 20,7k coins, wat overeenkomt met de "over 20.000 coins" in het Nintedo bericht. En voor wie aan de coin limit break doet op deze coins aplenty tracks, is daar nog zo'n 2-3k extra coins te verdienen.
Had ik ook al even naar gekeken, maar ook nog niet gezien. Wellicht dat het pas komt op 1 januari?pjot1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:51:
Btw, heeft iemand al een kadomatsu gezien? Niet echt op gelet maar kan deze ook niet zo 1, 2, 3 vinden...
nooooooooooobennieeee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:24:
Pull 3. Weer goud, pull 10 goud met ster. Ik dacht kom maar op! [Afbeelding]pfoe de teleurstelling was wel echt heel groot even net.
Hopelijk kan je later deze week nog een pull doen, duimen dat je alsnog Meowser eruit haalt
Ja sowieso nog 1*, hoop op 2* maar dat is afhankelijk van hoe ik eindig in de cup en wat de tcp doet.MetalSonic schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:31:
[...]
nooooooooooo![]()
Hopelijk kan je later deze week nog een pull doen, duimen dat je alsnog Meowser eruit haalt
Hoeveel pipes zijn er nog over?bennieeee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:39:
[...]
Ja sowieso nog 1*, hoop op 2* maar dat is afhankelijk van hoe ik eindig in de cup en wat de tcp doet.
Kadomatsus komen vanaf 1 januari op de banen ivm nieuw jaar. Die challenge kan nog even niet gehaald worden.pjot1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:51:
Btw, heeft iemand al een kadomatsu gezien? Niet echt op gelet maar kan deze ook niet zo 1, 2, 3 vinden...
Oef das wel veel... Als je nog 20 over had ofzo dan kon je nog overwegen om een kleine pack te kopen en dan had je nog wel een grote kans om dit eruit te halen.
Duimen dat je 'm nog een keer uit een losse single pull haalt. Je zou hier niet de eerste zijn die dat lukt ;-)
Ja, boefjes zijn het bij Nintendo. Mijn Gold Pass verloopt vandaag, dus kan die 5 rubies niet pakkenPlaneetje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:13:
[...]
Kadomatsus komen vanaf 1 januari op de banen ivm nieuw jaar. Die challenge kan nog even niet gehaald worden.
-Regeneration schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:08:
Even voor wie niet elke dag speelt: er is elke dag of een token aplenty (31 dec en 6 jan) of coins apenty ("oustside of those days"), staat er vermeld in de news tab. De eerste 2 dagen zijn bekend, dus mijn verwachting is:
29 dec: 3x 300 coins
30 dec: 3x 350 coins
31 dec: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
1 jan: 3x 400 coins
2 jan: 3x 450 coins
3 jan: 3x 500 coins
4 jan: 3x 550 coins
5 jan: 3x 600 coins
6 jan: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
7 jan: 3x 650 coins
8 jan: 3x 700 coins
9 jan: 3x 750 coins
10 jan: 3x 800 coins
11 jan: 3x 850 coins
Alle coins aplenty dagen bij elkaar geven 20,7k coins, wat overeenkomt met de "over 20.000 coins" in het Nintedo bericht. En voor wie aan de coin limit break doet op deze coins aplenty tracks, is daar nog zo'n 2-3k extra coins te verdienen.
Hoe bedoel je? Ik heb vandaag "gewoon" de tokens aplenty met random hoeveelheid. Heb jij wat anders?
Edit: ah, Cache was mij al voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 31-12-2021 09:27 ]
Voor token aplenty maakt dit toch niet uit? Je kan er geen coin limit break op doen, dus gewoon de tracks doen maar niet al te goed rijden is dan is dat toch goed, of mis ik iets?bennieeee schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:40:
Lekker dan token a plenty in de cup van de komende week. Dus wil je nog niet je beste scores nu al rijden pak dan mindere items.
Edit 2: ik begreep Bennie verkeerd, dit is juist wat hij bedoelde: rij wat minder goed als je nog niet de beste scores wil neerzetten.
Edit 1: en stel een coin aplenty valt op de komende cup en je wil niet al goede scores neerzetten, zou je nog op 50 cc kunnen rijden, maar wel alle coins en item boxes kunnen pakken. Dat zou alsnog wat schelen in je eind score. Enige wat je dan mist bij de coin limit break is de extra coins per 1000 punten op je score, maar dat verlies valt mee dan.
[ Voor 38% gewijzigd door Regeneration op 31-12-2021 10:19 ]
Dat klopt inderdaad. Zei het meer voor het geval mensen het niet door hadden. Als je je nog wat schuil wilt houden voor komende week is zonde als je nu al scherpe scores rijdt ineens.Regeneration schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:47:
[...]
Voor token aplenty maakt dit toch niet uit? Je kan er geen coin limit break op doen, dus gewoon de tracks doen maar niet al te goed rijden is dan is dat toch goed, of mis ik iets?
Edit: en stel een coin aplenty valt op de komende cup en je wil niet al goede scores neerzetten, zou je nog op 50 cc kunnen rijden, maar wel alle coins en item boxes kunnen pakken. Dat zou alsnog wat schelen in je eind score. Enige wat je dan mist bij de coin limit break is de extra coins per 1000 punten op je score, maar dat verlies valt mee dan.
Kwam er zelf wat te laat achter dus heb al met me beste items gereden.. terwijl ik liever nog even had gewacht.
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 31-12-2021 10:04 ]
De 'coins aplenty cup' is bij iedereen anders. Hetzelfde geldt ook voor de tcp. Bij mij is bijvoorbeeld Pgp cup aan de beurt.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ah op die manier. Ik lees je bericht net terug en snap nu wat je bedoeld.bennieeee schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:59:
[...]
Dat klopt inderdaad. Zei het meer voor het geval mensen het niet door hadden. Als je je nog wat schuil wilt houden voor komende week is zonde als je nu al scherpe scores rijdt ineens.
Kwam er zelf wat te laat achter dus heb al met me beste items gereden.. terwijl ik liever nog even had gewacht.
Dat was mij niet bekend. Hebben we weer wat nieuws geleerd vandaag!pjot1 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:12:
@bennieeee
De 'coins aplenty cup' is bij iedereen anders. Hetzelfde geldt ook voor de tcp. Bij mij is bijvoorbeeld Pgp cup aan de beurt.
[Afbeelding]
De TCP ligt daarentegen aan welke eerstvolgende track je nog niet hebt gespeeld met uitzondering van beide ranked cups. Die kan dus wel voor velen hetzelfde zijn, immers spelen velen de nieuwe ontgrendelde tracks op dezelfde dag dat ze ontgrendeld worden en gebruikt men een quick ticket om zondag al de ACP te trekken.pjot1 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:12:
@bennieeee
[Afbeelding]
Welke track voor TCP wordt gekozen als je alle tracks al hebt gespeeld dat weet ik niet. Mijn gevoel zegt op basis van score?
Oh ik zal hem toelichten. In je schatting ging je uit van elke dag een hogere coin a plenty en vandaag hebben we al een token a plenty. Zo voorspelbaar is het dus niet.Regeneration schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:26:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb vandaag "gewoon" de tokens aplenty met random hoeveelheid. Heb jij wat anders?
Edit: ah, Cache was mij al voor.
Ik was btw wel blij met de token a plenty
Ohw never mind. My bad. Heb je reactie nog eens doorgenomen. Je voorspelling hield al rekening met tokens vandaag.
[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 31-12-2021 11:06 ]
Gold Pipe
Dry Bowser (Gold) is in the spotlight! Gold drivers from past tours are back!
This pipe starts with 50 things in it! Gold Toe-Bean Balloons debuts!
They're in the spotlight!
Ik vrees dat deze niet in de spotlight is, daarmee wordt het een crap shoot en fingers crossed of je hem krijgt. Gold dry bowser is wat mij betreft meh. De rest is wel leuk. Ik hoop op goede kansen, maar ik heb weinig rubies nadat ik klaar was met meowser. Ik moest 9 10pulls doen. Maar ik kan hem wel level 7 maken als ik wilCache schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:58:
Ik zit te azen op de gold toe-beans balloons, die heb ik nodig voor track 1. Hopelijk zien we zondag dat het een spotlight is, maar de tekst brengt niet veel hoop. Wat denken jullie?
Gold Pipe
Dry Bowser (Gold) is in the spotlight! Gold drivers from past tours are back!
This pipe starts with 50 things in it! Gold Toe-Bean Balloons debuts!
They're in the spotlight!
:strip_exif()/f/image/UiGN5bKFfSZJaCFvUWxBMsN7.jpg?f=fotoalbum_large)
@MetalSonic Erg lekkere score!
Ja sure ik wil je wel helpen. Stel maar wat voor binnenkort. Ideaal voor mij zijn de avonden vanaf 20.00BBBrt schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:30:
Iemand zin om vandeweek ergens een keer samen te racen om wat eerste plekken te verzilveren? Ik moet nog 11 eerste plekken in 11 dagenMaar andersom help ik je dan natuurlijk ook als eerste over de streep!
Dat is een goed begin van het nieuwe jaar. Ik spaar even doorBBBrt schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 09:28:
De beste wensen allemaal!
Het nieuwe jaar is mij goed gezind. Ik had rubies voor één pull en dat levert me een nieuwe D, G én K! En niet de minste
[Afbeelding]
En voor iedereen de beste wensen en hopelijk een gezond en gelukkig nieuwjaar:)
Haha ja dat was fun @Tootoo , ik had eindelijk een lag-vrije sessie en dat jij joinde maakte het nog een stuk leuker, gelijk 1e race samen vooraan tot ik je er af reed met mijn schildjeTootoo schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 19:57:
Thanks @MrOleo voor een aantal vermakelijke online races! Wat reed jij trouwens als een komeet bij donut plains zegje had echt een straat lengte voorsprong daar
En voor iedereen de beste wensen en hopelijk een gezond en gelukkig nieuwjaar:)
Die donut was fun ja, met een goed getimede mushroom kom je ver, ik heb helaas geen plattegrond, energy saving staat aan, maar duurde erg lang voor het spel verder ging na de finish.
En bedankt voor de hulp, in 1x de laatste 10 overwinningen behaald:
erutangiS
Toch lekker om een aantal keer samen bovenaan te staan ja! Bij die eerste race moest ik nog de auto item uit zetten, maakte het ook niet makkelijkerMrOleo schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:21:
[...]
Haha ja dat was fun @Tootoo , ik had eindelijk een lag-vrije sessie en dat jij joinde maakte het nog een stuk leuker, gelijk 1e race samen vooraan tot ik je er af reed met mijn schildje.
Die donut was fun ja, met een goed getimede mushroom kom je ver, ik heb helaas geen plattegrond, energy saving staat aan, maar duurde erg lang voor het spel verder ging na de finish.
En bedankt voor de hulp, in 1x de laatste 10 overwinningen behaald:
[Afbeelding]
Ja bij die race reed je echt een belachelijk eind vooraan, netjes!
En ik heb gelijk ook de meeste challenges gehaald. Goede win win zeg ik!
Nog wat rubies stuk geslagen op de goldpipe waar nog Gold Wings uit kwam
Oeh zie nu dat Gold Wings me glider probleem voor komende week al verhelpt!
[ Voor 52% gewijzigd door bennieeee op 02-01-2022 07:45 ]
:strip_exif()/f/image/IEcm2LU9euRpbHVfzacT7u6b.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3IOrkbbBbguvZi7hllYkql7x.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8XTzPbQEiGF84MQSR8zXE4ja.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/kg2lteOaHaxc8mJoTBKga6UY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9Nxa0NhrkDtxe0hsKbSGupkC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uC3dQes2b6ajakzyJrl0ExUW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sbORzIswuh4KE5d35at0GaGb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eDlBPpS2aOS4S2YrhbIpGvtS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PFb3w5hKCGMXvk2dVXOVodti.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y89uPS1mBWZDQoqlyVvvSeNu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0NztFs1pcj2mXQNIMSigBhKN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rmc4pjBVt5tiBzw8qb5zEt71.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4lDhP4Mm3HrgwhuYWUNaZrk0.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/a3oxGGf0coTY1zXObIJ6MNmK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7AHm6uzo3TOCCVc96XATpi4h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k0fNmwG2J9ETcHbAmgDYKDhq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m03hA2AauyfQI21p2h6ROQZP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nk8ROBoKyXNBAsoYXfUI8sLF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/947f7S9BHFdZlGZ6ymhNUoX9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SaqjTqY4hpK7Y36xvy71tbOq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L9ezrqtAZgwGyCLVT0zrVkkm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8WZJoWAuNEsuwWuoBjbH0mpc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KAOTjHDK8zJZfXtab9CObPem.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HxbpvdOXacOieFC0nsCYcDPA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6T7ULeVvb41aku5ydGy4mi6D.png?f=fotoalbum_large)