• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:59
Tootoo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:47:
@MrOleo oei, uitdaging :D Dat is wel echt mikken voor bullseye!
Hmm, Bullseye is een eitje hiermee vergeleken. :)

erutangiS

pjot1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:13:
Het zou wel heel gaaf zijn! @MrOleo! Als dat lukt! _/-\o_ het zal in ieder geval niet meevallen.

Hier heeft het me een paar uurtjes gekost maar inmiddels weer 2e!
[Afbeelding]

Ik denk dat de 1e plaats net buiten bereik is...
Spannend! Hopelijk word je wakker in de top drie

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MrOleo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:37:
[...]

Hmm, Bullseye is een eitje hiermee vergeleken. :)
18 perfect darts dan ;) (Als referentie naar Michael van Gerwen 17 perfect darts en een cm van dubbel 12 af)

Folding@home

• MrOleo
Ik hou het op finishen met een dubbel, maar na je gooi zegt de referee welke dubbel je nodig had voor de winst.
Helaas, zat er een keer of 6 dichtbij, maar het is niet gelukt. :)

erutangiS

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:49:
[...]

Of je gaat investeren voor een kans op plek één tja daar is geen goed antwoord op. Als jij vandaar nog een paar uur wilt grinden met nieuwe items voor een kans op plek één dan zou ik inderdaad je winst pakken op track drie. Maar als je zoiets hebt van "nou plek 2 of top 3 is goed genoeg en ik bewaar voor later" ja dan je tickets op zak houden. Je moet maar zo zien, zelf als je die items een level up hebt gedaan dan moet je alsnog (mogelijk) veel uren maken voor je die super run hebt of zelfs die perfect run.
Tootoo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:47:
@Regeneration in aanvulling van @MetalSonic: hoeveel tickets heb je en hoeveel wil je uitgeven? Je zou er ten hoogste 20 rubies mee winnen in dat geval. Of het je de upgrades waard zijn kan jij zelf dan het beste bepalen, maar:
- waluigi is nog best nieuw, komt mogelijk nog wel voor de komende ranked cups
- de kamek broom komt vaak voor in ranked second en is een prima kart (behalve dat ik hem voor geen meter vind rijden, dat terzijde)
- golden dragen wings zijn ook nog behoorlijk nieuw en een coin glider is vaak prima.
Thanks voor jullie reacties. Ik had best wat tickets.4/5/7 d/k/g tickets, maar kon niet goed inschatten hoeveel ik nodig had. 3.5 k leek mij wat veel voor 1 Track. Maar kon het toch niet laten, en die rubies kan ik ook wel goed gebruiken. Dus mijn plan was zowel track 2 als track 3 te verberen met ticket investeren. Begon eerst track 2 te verbeteren met uncap op de kart en een uncap en 2 skill levels uppen van de glider naar 6 voor hogere 20% combo time. Echter wilde echt niet lukken, iets van 3 kwartier geprobeerd en kwam niet eens in de buurt van mijn vorige record. Ik dacht laat maar, want had nog niet geïnvesteerd in track 3.

Maar gezien @Tootoo had vertelt dat mijn d/k/g op track 3 naar verwachting wel redelijk tot goede toekomstige investeringen zijn, begon het toch te kriebelen en had ik daar toch maar tickets geïnvesteerd. Had dus 1 level op Waluigi en Kamek Zoom Broom geïnvesteerd en 3 tickets op de Dragon Wings coin glider. Maar 3.5 k bleek toch wat veel voor 1 track. Had die 2.5 k kunnen verbeteren, kon nog wel iets beter, maar denk geen 1k dat ik nog nodig had. Dus toen maar weer terug naar track 2, dat moet toch beter kunnen met de investeringen die ik heb gedaan. Dit keer al na 3 runs ofzo met 3k kunnen verbeteren! :) (Nu wel dus iets te veel geïnvesteerd in track 3, maar ach ja.) Weet niet eens wat ik had, volgens mij 1x banaan frenzy en 2x coin frenzy, was op het laatst nog wel aan het vechten voor plek 1, en dat ging gelukkig net goed. Tevreden, en nu hopen dat het genoeg is en niet vannacht er nog iemand overheen gaat. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGApJDJ6sOyPiPoNmo9ebJrAMW4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEcm2LU9euRpbHVfzacT7u6b.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Us06ZTDYdSTrozq_7k4oVTYetE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IOrkbbBbguvZi7hllYkql7x.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TLQUgRZSMK72UCdhEKCXab17CQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8XTzPbQEiGF84MQSR8zXE4ja.jpg?f=fotoalbum_tile

Die laatste screenshot was mijn vorige record met oude d/k/g levels. Plek 3 en 4 zijn overigens ook nog spannend in mijn groep.

----------
MrOleo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:57:
[...]

[Afbeelding]
Ik zag gister dat ik op iets van 1231XXX stond en de tegenstand is er niet echt in de ranked, dus ik dacht ik ga voor die 1234567. Scoor ik een punt te weinig... 8)7
Wat cool! Deze 123456X vind ik ook al heel erg knap!

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 29-12-2021 00:59 . Reden: Thumbs in een scrollbare gallery gezet. ]

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Nah ik geef het op. Toch nog bijna helemaal all in gegaan. En okay, ik sta nu zowaar 5e. Maar voorsprong is minder dan 100 punten, dus of ik morgenochtend nog steeds 5e sta…? Probeer al uren een dubbele coin frenzy op de 3e track te krijgen, maar het wil maar niet… 1 coin frenzy lukt al nauwelijks, laat staan een 2e frenzy, coin of iets anders, er bij. Frustrerend spel af en toe hoor.

• texelonia
Toch nog bijna 2k op track 1 erbij gespeeld! Hopelijk is het nu wel genoeg… :D

Edit: helaas, nu alweer ingehaald, alles voor niks… :'(

[ Voor 27% gewijzigd door texelonia op 29-12-2021 03:04 ]

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:29
Ooh my.. Meowser is coinbox. Verder mis ik 2* een glider voor de cups. Eerste 3 HE alweer in de shop vandaag maar te weinig munten 8)7

Ooh ja en 2e geworden dus weer terug naar tier 60.

[ Voor 90% gewijzigd door bennieeee op 29-12-2021 07:18 ]

• Tootoo
Zo die had ik ook niet verwacht! Bij 10 pull nr 7 kwam hij hoor… Nu maar hopen dat dit de nieuwe Santa bowser is :p

Overigens komt Mario tuxedo deze tour veel voor! Eindelijk iets aan hem…

Folding@home

Regeneration schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 23:51:
[...]

[...]

Thanks voor jullie reacties. Ik had best wat tickets.4/5/7 d/k/g tickets, maar kon niet goed inschatten hoeveel ik nodig had. 3.5 k leek mij wat veel voor 1 Track. Maar kon het toch niet laten, en die rubies kan ik ook wel goed gebruiken. Dus mijn plan was zowel track 2 als track 3 te verberen met ticket investeren. Begon eerst track 2 te verbeteren met uncap op de kart en een uncap en 2 skill levels uppen van de glider naar 6 voor hogere 20% combo time. Echter wilde echt niet lukken, iets van 3 kwartier geprobeerd en kwam niet eens in de buurt van mijn vorige record. Ik dacht laat maar, want had nog niet geïnvesteerd in track 3.

Maar gezien @Tootoo had vertelt dat mijn d/k/g op track 3 naar verwachting wel redelijk tot goede toekomstige investeringen zijn, begon het toch te kriebelen en had ik daar toch maar tickets geïnvesteerd. Had dus 1 level op Waluigi en Kamek Zoom Broom geïnvesteerd en 3 tickets op de Dragon Wings coin glider. Maar 3.5 k bleek toch wat veel voor 1 track. Had die 2.5 k kunnen verbeteren, kon nog wel iets beter, maar denk geen 1k dat ik nog nodig had. Dus toen maar weer terug naar track 2, dat moet toch beter kunnen met de investeringen die ik heb gedaan. Dit keer al na 3 runs ofzo met 3k kunnen verbeteren! :) (Nu wel dus iets te veel geïnvesteerd in track 3, maar ach ja.) Weet niet eens wat ik had, volgens mij 1x banaan frenzy en 2x coin frenzy, was op het laatst nog wel aan het vechten voor plek 1, en dat ging gelukkig net goed. Tevreden, en nu hopen dat het genoeg is en niet vannacht er nog iemand overheen gaat. :P

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Die laatste screenshot was mijn vorige record met oude d/k/g levels. Plek 3 en 4 zijn overigens ook nog spannend in mijn groep.

----------

[...]

Wat cool! Deze 123456X vind ik ook al heel erg knap!
Spannend! Eerste geworden? :)

• MrOleo
En ja hoor de sleepers waren weer wakker vannacht, de hele week zie je ze niet, en dan de laatste nacht..., gelukkkig kwamen ze 2000 punten tekort. :)

Meowser toch een coinbox driver, gelukkig heb ik rubies gespaard.

Eindelijk deze tour mario tuxedo beide cups nuttig, helaas is hij level 2, maar leuk voor degenen die daar in hebben geïnvesteerd, het werd tijd! :)

erutangiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cr7VPO9nAxBAXr4S3JBLjsC9WcY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9Nxa0NhrkDtxe0hsKbSGupkC.png?f=fotoalbum_large

Achtste keer 10, zal eens bovenaan zitten haha. Nu weer sparen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67N7Q7Tne7fy0TlGhuF-MbDHZPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uC3dQes2b6ajakzyJrl0ExUW.jpg?f=fotoalbum_large

Yes, na 5 weken geen top 3 eindelijk weer eens eerste!

oOo

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsZY-_fhsduQHHiBx_ku6J_9f6I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sbORzIswuh4KE5d35at0GaGb.png?f=fotoalbum_large

Tweede 10-pijp. Dat is dan weer een meevaller. Maar ik mis een glider op Bowsers Castle, en die zit niet eens in de pijp :( Heb even een beetje de balen van mkt…
MrOleo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 07:43:
En ja hoor de sleepers waren weer wakker vannacht, de hele werk zie je ze niet, en dan de laatste nacht..., gelukkkig kwamen ze 2000 punten tekort. :)

Meowser toch een coinbox driver, gelukkig heb ik rubies gespaard.

Eindelijk deze tour mario tuxedo beide cups nuttig, helaas is hij level 2, maar leuk voor degenen die daar in hebben geïnvesteerd, het werd tijd! :)
Ja deze mening deel ik, van jou en van @Tootoo . Fijn dat Mario Tuxedo eindelijk eens tier 3 tier is. Ik had 'm toen ik 'm net al had al dubbel uncap gegeven. Hopelijk krijg ik een paar he tickets zodat ik 'm level zes kan maken :Y)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
1e inhalen is niet gelukt, en een ander ging er nog overheen. Toch nog top 3 vastgehouden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKqjEprAzO4PaXdpSZ0082qHgeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDlBPpS2aOS4S2YrhbIpGvtS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrGCJ7yMIbiQJnimkVwrTNkGYU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFb3w5hKCGMXvk2dVXOVodti.jpg?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIlkl_O1a-maqI76I_c-mxOU8Dw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJu2RTnEDdC03QRlNGUTQzla.jpg?f=fotoalbum_large

Ja! Eerste geworden. Was de investering dus gelukkig wel waard! :)
En nu voor het eerst ook tier 45, dus laatste slot van de tiershop eindelijk open. Zit nu op die plek nu een HE uncap ticket van 20k couins, die laat ik wel even staan, haha :P

Nieuwe Ranked cup zit er ook veelbelovend uit, alleen op de eerste track geen top shelf glider. Dus er zijn kansen voor een goed resultaat.

Verder leuk dat er weer een nieuwe coin driver is. Maar het is dus normaal dat een nieuwe driver maar weinig Favourite courses heeft en dat groeit met de tijd? Meowser heeft er nu maar 4 +2 bij level 3 en +2 bij level 6, dat voelt wel als heel weinig. Ik heb nu nog te weinig rubies voor, maar misschien aan het einde van de 2 weken wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Regeneration op 29-12-2021 10:28 ]

• Tootoo
@Regeneration nice! En ik zat al even te kijken: de kart en glider die je een upgrade hebt gegeven zijn deze tour allebei te gebruiken :) Dus nog eens handig ook!

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
Tootoo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:20:
@Regeneration nice! En ik zat al even te kijken: de kart en glider die je een upgrade hebt gegeven zijn deze tour allebei te gebruiken :) Dus nog eens handig ook!
Ja zag dat ook en Waluigi vampire driver ook (op track 3 van cup 3, ranked van volgende week)!
Een prima inschatting dus van jou. :)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
5e geworden, met alleen investment in rosa swimwear. Helemaal prima voor mij.

Meowser is nog maximaal 19 pipe pulls van me verwijderd. Die ga ik zeker deze tour kunnen halen. Beetje jammer dat ik alle HE al heb, behalve hem. Voordeel is dat ik hem zeker ga kunnen halen zonder een pack.

• Tootoo
Regeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:26:
[...]

Ja zag dat ook en Waluigi vampire driver ook (op track 3 van cup 3, ranked van volgende week)!
Een prima inschatting dus van jou. :)
Owja!! Ik heb Waluigi Vampire niet dus die viel me nog niet gelijk op. Helemaal mooi dat 3 vd 3 bruikbaar zijn voor je :D

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
1e!

Gratis gouden pijp, een ster:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CacRnlx1EXmCk5K7NObJUDSoAKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y89uPS1mBWZDQoqlyVvvSeNu.jpg?f=fotoalbum_large

;(

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:23
4e.
Helemaal prima, 1 t/m 3 waren echt een maat te groot.

Ik had genoeg rubies voor 3 pulls en op de 3e pull Meowser. Nu nog niet veel waard, maar dat komt hopelijk nog wel :)

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:33
Ik zou en moet die Meowser krijgen O+
1e 10 pipe _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oh0e2HPu81BbCtxfzHRdrSLO4fY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0NztFs1pcj2mXQNIMSigBhKN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-nhkfOrGTGHLPOfoZV3ViLNHCg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rmc4pjBVt5tiBzw8qb5zEt71.png?f=fotoalbum_large

Mijn geluk is voor dit jaar wel op.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Regeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:15:
[...]

[Afbeelding]

Ja! Eerste geworden. Was de investering dus gelukkig wel waard! :)
En nu voor het eerst ook tier 45, dus laatste slot van de tiershop eindelijk open. Zit nu op die plek nu een HE uncap ticket van 20k couins, die laat ik wel even staan, haha :P

Nieuwe Ranked cup zit er ook veelbelovend uit, alleen op de eerste track geen top shelf glider. Dus er zijn kansen voor een goed resultaat.

Verder leuk dat er weer een nieuwe coin driver is. Maar het is dus normaal dat een nieuwe driver maar weinig Favourite courses heeft en dat groeit met de tijd? Meowser heeft er nu maar 4 +2 bij level 3 en +2 bij level 6, dat voelt wel als heel weinig. Ik heb nu nog te weinig rubies voor, maar misschien aan het einde van de 2 weken wel.
Nice job! Fijn dat het uiteindelijk toch zo goed uitpakte.

Ja is normaal. Veel nieuwe items hebben in het begin nauwelijks coverage.

• Regeneration
  • Niet online
Tootoo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:35:
[...]

Owja!! Ik heb Waluigi Vampire niet dus die viel me nog niet gelijk op. Helemaal mooi dat 3 vd 3 bruikbaar zijn voor je :D
Ah, vandaar. Zeker heel mooi! Jaja, ik heb advies gekregen van een echte expert! ;) :)

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0m4NSH_xIwKJc3ZrAjqJxq1l3A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lDhP4Mm3HrgwhuYWUNaZrk0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXCledi3F-t7baS9eM3yM9xJ_6k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a3oxGGf0coTY1zXObIJ6MNmK.jpg?f=fotoalbum_tile

Deed de gratis eerste pull. Al blij toen ik de gold pipe zag, en hoopte dan stiekem op Meowser, maar deze komt eigenlijk veel beter uit, dit is namelijk een top shelf glider die ik miste op track 1 van ranked! Wat een geluk eigenlijk dit is namelijk niet eens een spotlight glider. En de spotlight gliders zitten niet eens op track 1. Het spel was mij goed gezien vandaag. :)

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:09:
[...]

Nice job! Fijn dat het uiteindelijk toch zo goed uitpakte.

Ja is normaal. Veel nieuwe items hebben in het begin nauwelijks coverage.
Ok prima. Ik zal op het eind wel kijken of ik genoeg rubies heb om hem te krijgen. Of misschien nog heel veel geluk met mijn 2de gratis pipe pull, dat zal wat zijn, haha

• bennieeee
Heb ook 1x een 10 pull gedaan. Kwam uit Cat Cruiser en Gray Cat Cruiser. Nog 3 pogingen te gaan minimaal deze tour.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Hopelijk hebben de meeste ondertussen Meowser uit de pipe kunnen halen.

Maar of je hem nou wel of niet hebt, vanavond om 21.00 host ik weer het multiplayer toernooi. Dit is de laatste van 2021 dus zorg dat je erbij bent ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Gisteren kwam ik op 100 punten van de nummer 3. Niet langer geprobeerd en gelukkig maar, want vannacht ging nog iemand me ruim voorbij (en plek 5 ipv 4 maakt niet uit).

Ik hou trouwens tegenwoordig bij wat de challenges aan muntjes opleveren, om makkelijker de beste challenge om op 599 muntjes te komen te vinden.

Binnenkort in dit theater:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/sz9jud32cf881.png?width=512&format=png&auto=webp&s=63812201d38d7f39d1dc806d6e9c42491a02e525

[ Voor 20% gewijzigd door Poeksel op 29-12-2021 12:33 ]

• bennieeee
Volgende pijp was weer goud nu met Funky Kong. Wel zoveel munten binnen dat ik 2 van de 3 HE heb kun kopen uit de shop.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsMS20Sp2AKB1bReAAAqWW5Mqic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zaAOGDagBgRPFiAsPYewyMKZ.png?f=user_large

Dat scheelde niet veel, maar 1e geworden :D De rubies zijn broodnodig!

Heb niets op tier 3 in Bowser's Castle, hopelijk bieden de pulls uitkomst

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Dit is mijn selectie voor deze tour:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gS59z7z6YUAE-NXmL0bwj04g2g8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jtflbGTOz8bcMUYoXyTwqUgj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAm8ruiUx7us-XV2hkW5kG_sq-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WrCXhUjvAWNGfk7EJQ4eT5cw.jpg?f=user_large

Als ik Mario Tuxedo nog 3 tickets geef kan ik die drie keer gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door Eärendil op 29-12-2021 13:49 ]

• Tootoo
Dit kan nog weleens een bloedbad worden in mijn ranked. Veel tegenstanders met goede tot extreem goede load outs en ik heb sowieso 1 top 100 speler gezien. Toegeven, met mijn load out hoef ik me ook niet te schamen, maar het gaat geen gegeven worden om eerste of tweede te eindigen.

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:21:
[Afbeelding]

Maar of je hem nou wel of niet hebt, vanavond om 21.00 host ik weer het multiplayer toernooi. Dit is de laatste van 2021 dus zorg dat je erbij bent ;-)

[Afbeelding]
Yes, ben er weer bij!

• Regeneration
  • Niet online
Oeh nice, Gold pipe, misschien mijn rubies maar bewaren voor deze pipe, meer meer kans op nieuw spull, wat beter is voor mijn coverage dan 1 Meowser coinbox driver.

• Regeneration
  • Niet online
Wat vinden jullie van die nieuwe track?
Ik vind ze best wel leuk zo op het eerste gezicht, maar misschien is dat nu vooral doordat de track nieuw is.

• BBBrt
Regeneration schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:18:
[Afbeelding][Afbeelding]

Deed de gratis eerste pull. Al blij toen ik de gold pipe zag, en hoopte dan stiekem op Meowser, maar deze komt eigenlijk veel beter uit, dit is namelijk een top shelf glider die ik miste op track 1 van ranked! Wat een geluk eigenlijk dit is namelijk niet eens een spotlight glider. En de spotlight gliders zitten niet eens op track 1. Het spel was mij goed gezien vandaag. :)
Mooie glider! Hopelijk is je geluk niet op, maar is dit pas het begin van een lucky streak! ;)

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udXbwBfY1DhT9Coverf81jVyUds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7AHm6uzo3TOCCVc96XATpi4h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IjdLFBE_6Ve4SncIJGp8Kp8xdrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0fNmwG2J9ETcHbAmgDYKDhq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JadjZQ2F49fJdi0JApTYZO4k3fY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m03hA2AauyfQI21p2h6ROQZP.jpg?f=fotoalbum_large

3x een 10 pijp kunnen doen… geen nieuwe Bowser :(

Vorige keer met Santa Bowser 5x een 10 pijp gedaan en geen succes :(

Mijn status met pullen is dus…. :( :( :(

Ik. Ben. Boos.
Poeksel schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:32:
Gisteren kwam ik op 100 punten van de nummer 3. Niet langer geprobeerd en gelukkig maar, want vannacht ging nog iemand me ruim voorbij (en plek 5 ipv 4 maakt niet uit).

Ik hou trouwens tegenwoordig bij wat de challenges aan muntjes opleveren, om makkelijker de beste challenge om op 599 muntjes te komen te vinden.

Binnenkort in dit theater:

[Afbeelding]
Ik pas. Heb al 100k muntjes. Voor een groot gedeelte door de vorige gold pipe. Alles uit die special pipe heb ik al.
Sleehond schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:53:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

3x een 10 pijp kunnen doen… geen nieuwe Bowser :(

Vorige keer met Santa Bowser 5x een 10 pijp gedaan en geen succes :(

Mijn status met pullen is dus…. :( :( :(

Ik. Ben. Boos.
Hmm das balen. Nu kan je alleen maar hopen dat Meowser niet vaak terug komt als tier 3 pick.

Om nog een keer teleurstelling te voorkomen adviseer ik je om eerst door te sparen naar 450 rubies. Dan kan het alleen maar meevallen als je dan bij een pipe komt met een item dat je graag wil.

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:34:
[...]

Ik pas. Heb al 100k muntjes. Voor een groot gedeelte door de vorige gold pipe. Alles uit die special pipe heb ik al.
Bijna alles, er zit een nieuwe gold toe beans balloons in ;)

Ik heb geen rubies meer dus ik laat hem ook schieten.

• bennieeee
Ik zit ook in dubio of ik Mario Tuxedo op level 6 ga zetten. Dan kan ik hem beide cups 1 keer gebruiken.. maar wil ook voor Meowser gaan en dan wil ik hem ook graag meteen op level 4 zetten als ik hem pull.
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:21:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nog 5 minuten voor het laatste toernooi van dit jaar begint. Iedereen is welkom
Ik was deze avond even bezorgd over de opkomst. De eerste sessie begon met twee deelnemers.

Uiteindelijk toch meerdere spelers. Bedankt voor de gezelligheid en congrats voor de winnaars

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9msW1cf2WwVSbSuc7QbYkIGL748=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nk8ROBoKyXNBAsoYXfUI8sLF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maCsFbODRIoOrwjh3M_l0cxEzck=/x800/filters:strip_exif()/f/image/947f7S9BHFdZlGZ6ymhNUoX9.png?f=fotoalbum_large

• Regeneration
  • Niet online
Was weer lekkere chaos! Ja sorry ik was een van de laatkomers. Kwam wat tussendoor.

Tijdens het racen had ik het gevoel dat ik of een "makkelijke" race en dus niks of bijna niks op mij afgevuurd kreeg en 1 of 2 werd, maar het merendeel was niet zo makkelijk en werd ik constant keihard afgeslacht, haha :P

Felicitaties aan de winnaars!

Thanks @MetalSonic weer voor het organiseren!

• Planeetje
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:
Ik was deze avond even bezorgd over de opkomst. De eerste sessie begon met twee deelnemers.

Uiteindelijk toch meerdere spelers. Bedankt voor de gezelligheid en congrats voor de winnaars

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dank @MetalSonic voor het organiseren. Ik was zelf wat later, maar was erg leuk! Ik miste wel wat anderen inderdaad, maar niet iedereen kan altijd natuurlijk.

Inmiddels heb ik weer een berg aan challenges binnengehaald. Altijd weer een leuke bijkomstigheid :P

• Chicco68
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik krijg sinds 3 u de foutcode 806-2731. Op internet is hier niks over te vinden. Voordat ik de app verwijderd heb oo mijn Samsung S21 heb ik Mario Kart gedownload op mijn iPad en vervolgens de app verwijderd van mijn gsm. Cache geheugen van Google Play leeg gemaakt en... ik kan de app ineens niet meer downloaden!! Als ik er op klik gebeurt er niks en krijg ik alleen de melding "Kan Mario Kart Tour niet downloaden, probeer het opnieuw". Wel zie ik onder de app de tekst "in-app-aankopen" staan.
Maar wat ik ook doe (gsm uit zetten) ik krijg de app niet meer gedownload...
Iemand een idee wat de oplossing kan zijn?

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
MetalSonic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik sloot ook echt net op tijd aan, heb 1 race van de eerste stint gemist. Was weer erg leuk!

• bennieeee
Mario Tuxedo toch maar level 6 gemaakt + een dubbele upgrade gegeven. Nu gauw weer driver tickets sparen.

Zo die keuze betaald zich binnen een half uur ff uit zeg! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhkFeL--pnU3cgNP_6xnxvTH_tg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jEqYYFaT6LKTx3JTMrsrnUp6.jpg?f=fotoalbum_largecoinbox en green shell frenzy _/-\o_ .

[ Voor 69% gewijzigd door bennieeee op 30-12-2021 09:07 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Chicco68 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:41:
Misschien kan je de apk ergens vandaan halen, zoals bijv via https://www.apkmirror.com...o-co-ltd/mario-kart-tour/ en dan direct installeren.

Jammer dat ik gister niet kon aansluiten bij het multiplayer geweld, volgend jaar maar weer.. @MetalSonic van mij mag je 'm ook best wekelijks organiseren! Doe je een beetje rustig aan deze week trouwens? ;)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_3I5eSCgc7fmempCjDunxPN6zc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5LsAPR9zT0b7anmTV6EUsVB.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
Chicco68 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:41:
Geen idee. Klinkt als een fout in de play store dat je telefoon niet meer ondersteund wordt, maar dat kan natuurlijk niet. Mijn Samsung M20 werkt namelijk nog wel gewoon en heeft mindere specs.
edzon schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:56:
[...]

Misschien kan je de apk ergens vandaan halen, zoals bijv via https://www.apkmirror.com...o-co-ltd/mario-kart-tour/ en dan direct installeren.

Jammer dat ik gister niet kon aansluiten bij het multiplayer geweld, volgend jaar maar weer.. @MetalSonic van mij mag je 'm ook best wekelijks organiseren! Doe je een beetje rustig aan deze week trouwens? ;)[Afbeelding]
Soms joint de een soms de ander. Het zou leuk zijn als je er de volgende keer bij bent. Elke week organiseren vind ik zelf niet zo leuk. Het organiseren bij het begin van een nieuwe tour heeft voor mij nog iets feestelijks en dan kan je nog lekker veel challenges vrij spelen. Uiteraard kunnen anderen wel ook daar tussen af en toe een toernooi organiseren, of natuurlijk elkaar joinen bij standard matches online!

Eindelijk kom ik een keer voor in het lijstje van een mede Tweakers van dit forum oOo oOo oOo oOo
Je kan zo redeneren "gelukkig geen @Vozze " want zijn score is nog wel een stuk hoger :+ .. Aan de andere kant zal ik je plek één ook niet cadeau geven. In mijn huidige poule staat de nummer één op 103,5k. Morgen vertrek ik als passagier richting de Franse alpen dus ik heb alle tijd om te grinden. Alhoewel ik ook wel zin heb om verder te geen met Fire Emblem Three houses op de Switch :9B

Bereid je maar voor op een "mooi" gevecht :Y

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Iedereen heeft weer redelijk mooie resultaten geboekt vorige week! d:)b Hier was ik 2e geworden dus een dikke prima! :)

Vooralsnog 3X een HE uit de pipe(s) gehaald 2X Cat Peach en Toe-Bean Balloons helaas de items die ik al had.... Dit gaat weer een zware ranking worden met het gemis van een driver en glider op track 1. Voor volgende week had ik zelfs moeite om 5 sterren binnen te halen... :X

Gelukkig vakantie en ik kan sowieso nog 1X 10 pipe doen dus fingers crossed!

Ook nog een dikke vette ronde gereden in track 2.Triple coin en een nagenoeg nsc! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZXxgY0vYdbplFPKviWq7Bj2_JI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rx64z5kDZWBeDNUC4tjo8fP9.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHWltLB8IJqtjWeixMCb6EZpm1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/msbRonroEiBFWIzd12RzEKIN.png?f=user_large

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Btw, heeft iemand al een kadomatsu gezien? Niet echt op gelet maar kan deze ook niet zo 1, 2, 3 vinden...

• Regeneration
  • Niet online
Even voor wie niet elke dag speelt: er is elke dag of een token aplenty (31 dec en 6 jan) of coins apenty ("oustside of those days"), staat er vermeld in de news tab. De eerste 2 dagen zijn bekend, dus mijn verwachting is:

29 dec: 3x 300 coins
30 dec: 3x 350 coins
31 dec: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
1 jan: 3x 400 coins
2 jan: 3x 450 coins
3 jan: 3x 500 coins
4 jan: 3x 550 coins
5 jan: 3x 600 coins
6 jan: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
7 jan: 3x 650 coins
8 jan: 3x 700 coins
9 jan: 3x 750 coins
10 jan: 3x 800 coins
11 jan: 3x 850 coins

Alle coins aplenty dagen bij elkaar geven 20,7k coins, wat overeenkomt met de "over 20.000 coins" in het Nintedo bericht. En voor wie aan de coin limit break doet op deze coins aplenty tracks, is daar nog zo'n 2-3k extra coins te verdienen.

• Regeneration
  • Niet online
pjot1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:51:
Btw, heeft iemand al een kadomatsu gezien? Niet echt op gelet maar kan deze ook niet zo 1, 2, 3 vinden...
Had ik ook al even naar gekeken, maar ook nog niet gezien. Wellicht dat het pas komt op 1 januari?

• bennieeee
Pull 3. Weer goud, pull 10 goud met ster. Ik dacht kom maar op! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qi_xytLNABVOhVVqrB1vnr3GE_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SaqjTqY4hpK7Y36xvy71tbOq.jpg?f=fotoalbum_large :+ pfoe de teleurstelling was wel echt heel groot even net.
bennieeee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:24:
Pull 3. Weer goud, pull 10 goud met ster. Ik dacht kom maar op! [Afbeelding] :+ pfoe de teleurstelling was wel echt heel groot even net.
nooooooooooo :'(

Hopelijk kan je later deze week nog een pull doen, duimen dat je alsnog Meowser eruit haalt _/-\o_

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:31:
[...]

nooooooooooo :'(

Hopelijk kan je later deze week nog een pull doen, duimen dat je alsnog Meowser eruit haalt _/-\o_
Ja sowieso nog 1*, hoop op 2* maar dat is afhankelijk van hoe ik eindig in de cup en wat de tcp doet.
bennieeee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:39:
[...]

Ja sowieso nog 1*, hoop op 2* maar dat is afhankelijk van hoe ik eindig in de cup en wat de tcp doet.
Hoeveel pipes zijn er nog over?
Zojuist naar plek een geknokt. En er is nog ruimte voor verbetering. Ik verbaas mij over de dikke scores van veel op track twee!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlrZMbtk5b1avdQiVqKKpT3pl9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L9ezrqtAZgwGyCLVT0zrVkkm.jpg?f=fotoalbum_large

• Planeetje
pjot1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:51:
Kadomatsus komen vanaf 1 januari op de banen ivm nieuw jaar. Die challenge kan nog even niet gehaald worden.

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:09:
[...]

Hoeveel pipes zijn er nog over?
68.
Oef das wel veel... Als je nog 20 over had ofzo dan kon je nog overwegen om een kleine pack te kopen en dan had je nog wel een grote kans om dit eruit te halen.

Duimen dat je 'm nog een keer uit een losse single pull haalt. Je zou hier niet de eerste zijn die dat lukt ;-)

• BBBrt
Planeetje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:13:
[...]

Kadomatsus komen vanaf 1 januari op de banen ivm nieuw jaar. Die challenge kan nog even niet gehaald worden.
Ja, boefjes zijn het bij Nintendo. Mijn Gold Pass verloopt vandaag, dus kan die 5 rubies niet pakken ;)
Eerste keer dat ik (bewust) merk dat je niet meer dan 99 muntjes kan pakken. Uiteraard nog steeds lekker met coins a plenty

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDs68ClPESGtZa1CY_ImIG3aaw0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aieyomH64bfyJRf7Hm0Mf9j3.jpg?f=user_large
Regeneration schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:08:
Even voor wie niet elke dag speelt: er is elke dag of een token aplenty (31 dec en 6 jan) of coins apenty ("oustside of those days"), staat er vermeld in de news tab. De eerste 2 dagen zijn bekend, dus mijn verwachting is:

29 dec: 3x 300 coins
30 dec: 3x 350 coins
31 dec: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
1 jan: 3x 400 coins
2 jan: 3x 450 coins
3 jan: 3x 500 coins
4 jan: 3x 550 coins
5 jan: 3x 600 coins
6 jan: 3x tokens, random (afgaand op de voorgaande keren)
7 jan: 3x 650 coins
8 jan: 3x 700 coins
9 jan: 3x 750 coins
10 jan: 3x 800 coins
11 jan: 3x 850 coins

Alle coins aplenty dagen bij elkaar geven 20,7k coins, wat overeenkomt met de "over 20.000 coins" in het Nintedo bericht. En voor wie aan de coin limit break doet op deze coins aplenty tracks, is daar nog zo'n 2-3k extra coins te verdienen.
-

• Cache
MetalSonic schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 07:59:
[...]

Helaas dit gaat hem niet worden ;)
Misschien mis ik iets, maar hoezo niet?

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 07:59:
[...]

Helaas dit gaat hem niet worden ;)
Hoe bedoel je? Ik heb vandaag "gewoon" de tokens aplenty met random hoeveelheid. Heb jij wat anders?

Edit: ah, Cache was mij al voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 31-12-2021 09:27 ]

• bennieeee
Lekker dan token a plenty in de cup van de komende week. Dus wil je nog niet je beste scores nu al rijden pak dan mindere items.

• Regeneration
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:40:
Lekker dan token a plenty in de cup van de komende week. Dus wil je nog niet je beste scores nu al rijden pak dan mindere items.
Voor token aplenty maakt dit toch niet uit? Je kan er geen coin limit break op doen, dus gewoon de tracks doen maar niet al te goed rijden is dan is dat toch goed, of mis ik iets?
Edit 2: ik begreep Bennie verkeerd, dit is juist wat hij bedoelde: rij wat minder goed als je nog niet de beste scores wil neerzetten. :)

Edit 1: en stel een coin aplenty valt op de komende cup en je wil niet al goede scores neerzetten, zou je nog op 50 cc kunnen rijden, maar wel alle coins en item boxes kunnen pakken. Dat zou alsnog wat schelen in je eind score. Enige wat je dan mist bij de coin limit break is de extra coins per 1000 punten op je score, maar dat verlies valt mee dan.

[ Voor 38% gewijzigd door Regeneration op 31-12-2021 10:19 ]

• bennieeee
Regeneration schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:47:
[...]

Voor token aplenty maakt dit toch niet uit? Je kan er geen coin limit break op doen, dus gewoon de tracks doen maar niet al te goed rijden is dan is dat toch goed, of mis ik iets?

Edit: en stel een coin aplenty valt op de komende cup en je wil niet al goede scores neerzetten, zou je nog op 50 cc kunnen rijden, maar wel alle coins en item boxes kunnen pakken. Dat zou alsnog wat schelen in je eind score. Enige wat je dan mist bij de coin limit break is de extra coins per 1000 punten op je score, maar dat verlies valt mee dan.
Dat klopt inderdaad. Zei het meer voor het geval mensen het niet door hadden. Als je je nog wat schuil wilt houden voor komende week is zonde als je nu al scherpe scores rijdt ineens.

Kwam er zelf wat te laat achter dus heb al met me beste items gereden.. terwijl ik liever nog even had gewacht.

[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 31-12-2021 10:04 ]

• pjot1
  • Niet online
@bennieeee

De 'coins aplenty cup' is bij iedereen anders. Hetzelfde geldt ook voor de tcp. Bij mij is bijvoorbeeld Pgp cup aan de beurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-elOL7mjO5pHJaXKd6dSgYn-0I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VWbJPG1NyxAtyWWlB2OL7L2k.png?f=user_large

• Regeneration
  • Niet online
bennieeee schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:59:
[...]

Dat klopt inderdaad. Zei het meer voor het geval mensen het niet door hadden. Als je je nog wat schuil wilt houden voor komende week is zonde als je nu al scherpe scores rijdt ineens.

Kwam er zelf wat te laat achter dus heb al met me beste items gereden.. terwijl ik liever nog even had gewacht.
Ah op die manier. Ik lees je bericht net terug en snap nu wat je bedoeld. :)

• bennieeee
pjot1 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:12:
@bennieeee

De 'coins aplenty cup' is bij iedereen anders. Hetzelfde geldt ook voor de tcp. Bij mij is bijvoorbeeld Pgp cup aan de beurt.

[Afbeelding]
Dat was mij niet bekend. Hebben we weer wat nieuws geleerd vandaag!

• Cache
pjot1 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:12:
@bennieeee

[Afbeelding]
De TCP ligt daarentegen aan welke eerstvolgende track je nog niet hebt gespeeld met uitzondering van beide ranked cups. Die kan dus wel voor velen hetzelfde zijn, immers spelen velen de nieuwe ontgrendelde tracks op dezelfde dag dat ze ontgrendeld worden en gebruikt men een quick ticket om zondag al de ACP te trekken.

Welke track voor TCP wordt gekozen als je alle tracks al hebt gespeeld dat weet ik niet. Mijn gevoel zegt op basis van score?
Regeneration schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:26:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb vandaag "gewoon" de tokens aplenty met random hoeveelheid. Heb jij wat anders?

Edit: ah, Cache was mij al voor.
Oh ik zal hem toelichten. In je schatting ging je uit van elke dag een hogere coin a plenty en vandaag hebben we al een token a plenty. Zo voorspelbaar is het dus niet.

Ik was btw wel blij met de token a plenty

Ohw never mind. My bad. Heb je reactie nog eens doorgenomen. Je voorspelling hield al rekening met tokens vandaag.

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 31-12-2021 11:06 ]

• Cache
Ik zit te azen op de gold toe-beans balloons, die heb ik nodig voor track 1. Hopelijk zien we zondag dat het een spotlight is, maar de tekst brengt niet veel hoop. Wat denken jullie?

Gold Pipe
Dry Bowser (Gold) is in the spotlight! Gold drivers from past tours are back!
This pipe starts with 50 things in it! Gold Toe-Bean Balloons debuts!
They're in the spotlight!

• Planeetje
Ik heb helemaal geen tokens aplenty omdat ik de token shop al leeg heb. Die giant bananas zijn echt geweldig daarvoor.

• Planeetje
Cache schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:58:
Ik zit te azen op de gold toe-beans balloons, die heb ik nodig voor track 1. Hopelijk zien we zondag dat het een spotlight is, maar de tekst brengt niet veel hoop. Wat denken jullie?

Gold Pipe
Dry Bowser (Gold) is in the spotlight! Gold drivers from past tours are back!
This pipe starts with 50 things in it! Gold Toe-Bean Balloons debuts!
They're in the spotlight!
Ik vrees dat deze niet in de spotlight is, daarmee wordt het een crap shoot en fingers crossed of je hem krijgt. Gold dry bowser is wat mij betreft meh. De rest is wel leuk. Ik hoop op goede kansen, maar ik heb weinig rubies nadat ik klaar was met meowser. Ik moest 9 10pulls doen. Maar ik kan hem wel level 7 maken als ik wil :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksEshV_dMNXV_4ze3kyLY5bkwjM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8WZJoWAuNEsuwWuoBjbH0mpc.png?f=fotoalbum_large

Coinbox, coin, coin en nog een losse coinbox. Praktisch perfect met mn 7 700 coin glider

• Sleehond
@MetalSonic wauw die is erg lekker, top!!
Dankjewel! Ik ben er dan ook erg blij mee

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Woensdag eerste geworden, na 7 10 pulls de nieuwe coinboxer, 1 glider, en 2 karts. Kon slechter. Nu krijg ik dit uit de daily challenge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGxf0nLAhUBhr7lvWhL98VS5cuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UiGN5bKFfSZJaCFvUWxBMsN7.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic Erg lekkere score!

• BBBrt
Iemand zin om vandeweek ergens een keer samen te racen om wat eerste plekken te verzilveren? Ik moet nog 11 eerste plekken in 11 dagen :D Maar andersom help ik je dan natuurlijk ook als eerste over de streep!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBMvmJbIDr3jfGu0aTMyptbuGFY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KAOTjHDK8zJZfXtab9CObPem.png?f=fotoalbum_large

Na 20 restarten en 10 item tickets voor vandaag maar opgegeven. Paar keer heel veel kunnen boomboxen maar dan vierde ofzo geworden.

Op deze track verwacht ik nog dikke scores te zien
BBBrt schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:30:
Iemand zin om vandeweek ergens een keer samen te racen om wat eerste plekken te verzilveren? Ik moet nog 11 eerste plekken in 11 dagen :D Maar andersom help ik je dan natuurlijk ook als eerste over de streep!
Ja sure ik wil je wel helpen. Stel maar wat voor binnenkort. Ideaal voor mij zijn de avonden vanaf 20.00

• bennieeee
Beste wensen allemaal!

Ik ben wel klaar op track 2. Mushroom, coin en banaan frenzy.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPSrelGSMvQcLSfCU_2ONNlQYlI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxbpvdOXacOieFC0nsCYcDPA.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
De beste wensen allemaal!
Het nieuwe jaar is mij goed gezind. Ik had rubies voor één pull en dat levert me een nieuwe D, G én K! En niet de minste :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxIu67gDoZUJtk-MP-GZPKqVBbE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6T7ULeVvb41aku5ydGy4mi6D.png?f=fotoalbum_large
BBBrt schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 09:28:
De beste wensen allemaal!
Het nieuwe jaar is mij goed gezind. Ik had rubies voor één pull en dat levert me een nieuwe D, G én K! En niet de minste :)

[Afbeelding]
Dat is een goed begin van het nieuwe jaar. Ik spaar even door :)

• texelonia
Ik waagde me ook aan de Gold Pipe. Naast de Gold Toe-Bean Balloons die ik nodig had op track 1, kreeg ik de Gold Pumpkin Kart die ik volgende week nodig heb ik op track 3 *O* En ook Gold Shy Guy die ik nog niet had en wel vaak had kunnen gebruiken, en de Gold Cheep charger die ik ook nog niet had. Niet slecht! :) Verder Gold Wings, Gold Swooper en Gold Dry Bones die ik al had. En weer lekkere voorraad coins, dus laat de HE tickets in de shop maar komen ;)

• bennieeee
Ik moest zonet nog 15 online races winnen, 9 races later hoef ik er nog maar 6. Zat steeds met maar 2 in een race en deze was niet zo heel goed :+ stiekem vond ik het wel jammer dat hij net ineens niet meer deelnam en ik gedisconnect werd.

• Tootoo
Thanks @MrOleo voor een aantal vermakelijke online races! Wat reed jij trouwens als een komeet bij donut plains zeg _/-\o_ je had echt een straat lengte voorsprong daar :)

En voor iedereen de beste wensen en hopelijk een gezond en gelukkig nieuwjaar:)

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 19:57:
Thanks @MrOleo voor een aantal vermakelijke online races! Wat reed jij trouwens als een komeet bij donut plains zeg _/-\o_ je had echt een straat lengte voorsprong daar :)

En voor iedereen de beste wensen en hopelijk een gezond en gelukkig nieuwjaar:)
Haha ja dat was fun @Tootoo , ik had eindelijk een lag-vrije sessie en dat jij joinde maakte het nog een stuk leuker, gelijk 1e race samen vooraan tot ik je er af reed met mijn schildje :P .

Die donut was fun ja, met een goed getimede mushroom kom je ver, ik heb helaas geen plattegrond, energy saving staat aan, maar duurde erg lang voor het spel verder ging na de finish. :X

En bedankt voor de hulp, in 1x de laatste 10 overwinningen behaald:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-ly8AVzZn8dFr-gQKvAFi4BwUE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m5u9reVV0mom7aHwRcFimKMx.jpg?f=user_large

erutangiS

• Tootoo
MrOleo schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:21:
[...]

Haha ja dat was fun @Tootoo , ik had eindelijk een lag-vrije sessie en dat jij joinde maakte het nog een stuk leuker, gelijk 1e race samen vooraan tot ik je er af reed met mijn schildje :P .

Die donut was fun ja, met een goed getimede mushroom kom je ver, ik heb helaas geen plattegrond, energy saving staat aan, maar duurde erg lang voor het spel verder ging na de finish. :X

En bedankt voor de hulp, in 1x de laatste 10 overwinningen behaald:
[Afbeelding]
Toch lekker om een aantal keer samen bovenaan te staan ja! Bij die eerste race moest ik nog de auto item uit zetten, maakte het ook niet makkelijker ;)

Ja bij die race reed je echt een belachelijk eind vooraan, netjes!

En ik heb gelijk ook de meeste challenges gehaald. Goede win win zeg ik!

Folding@home

• bennieeee
Mooi weer een HE driver ticket in de shop en uit de acp kwam Cheep Cheep Masks. Die hadden we nog niet.

Nog wat rubies stuk geslagen op de goldpipe waar nog Gold Wings uit kwam *O* loop nog wel achter qua gliders maar dit helpt wel weer wat.

Oeh zie nu dat Gold Wings me glider probleem voor komende week al verhelpt!

[ Voor 52% gewijzigd door bennieeee op 02-01-2022 07:45 ]

• Sleehond
Lekkere start van de dag @bennieeee
Pagina: 1 ... 117 ... 161 Laatste