Hier een lekker begin van de dag!
:fill(white):strip_exif()/f/image/vYODIqpYKALYz3rKxigxi6Si.png?f=user_large)
Deze kwam uit de acp. Ben blij met alles wat ik nog niet heb.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Dikke run. Boombox en daarna dubbel coin?Cache schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:29:
Poison apple kart hier uit de ACP. Die gebruik ik nooit, maar staat ondertussen al op lvl 4. Ik blijf maar rustig wachten op de crawly kart.
Vanochtend wel een aardige run op track 1 en daardoor eerste, maar of dat stand houdt?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Regeneration op 02-01-2022 14:07 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/7obPLu2j5Z7OaFMzuNcYL5A5.png?f=user_large)
Hopelijk is het genoeg!
:fill(white):strip_exif()/f/image/bgjkmlkaX4gvTcEHAp8u2a4x.png?f=user_large)
Track 2 en 3 zijn triple coin, compenseert track 1 weer een beetje.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qRggjSX0Xqi4jbClxMHMhapz.png?f=user_large)
Houd m'n tickets liever op zak. Verwacht volgende week namelijk een bloedbad. Had namelijk al moeite om 5 sterren te halen in Bowsers Castle. Tier 2 driver en glider en een lvl1 kart. Dus eigenlijk heb ik m'n kart tickets al uitgegeven.
Dit is de pijp voor week 2, met dank aan Harm die deze datamine post op reddit had gedaan:Regeneration schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:05:
Weten we al wat de tweede pipe van deze tour wordt? Jullie posten namelijk geregeld info over komende pipes of andere zaken. En ik zou dat willen weten om te beslissen of ik voor de Gold pipe ga of toch wacht op de 2de pipe van de tour. Heb overigens ook zelf gezocht met Google, maar kan nog niks relevants vinden.

Ik heb net meowser op level 6 gezet en dubbel uncapped. Ik hoopte het niet te hoeven doen, maar er ging iemand hard in mijn ranked
Thanks!Planeetje schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:42:
[...]
Dit is de pijp voor week 2, met dank aan Harm die deze datamine post op reddit had gedaan:
[Afbeelding]
Thanks @Tootoo! Ik had al op Reddit proberen te zoeken en zat na de reactie van Planeetje nog een keer te zoeken, maar kan het zelfs met zijn info alsnog niet vinden op Reddit. Ik ben ook niet zo bekend met hun structuur raak daar inderdaad wat verdwaald in de vele topics. Die twitter pagina zal handiger voor mij zijn, thanks.Tootoo schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:52:
@Regeneration ik gebruik vaak https://twitter.com/kart_tour om te achterhalen wat er aan packs en pipes komen. Die is vaak best snel met het delen. Andere optie die altijd werkt is op Reddit kijken, daar wordt het ook altijd gedeeld. Is dan alleen even zoeken omdat er veel topics voorbij komen.
Nee alleen boomerang frenzy aan het begin (geen boombox) en een halve boombox naar het einde toe dacht ik. Dus er moet nog wel wat meer inzitten!MetalSonic schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:04:
[...]
Dikke run. Boombox en daarna dubbel coin?
Lekkere run! Hopelijk haal je top drie ondanks je gebrek aan een tier drie driverpjot1 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:47:
Woehoe! Triple coin! Jammergenoeg geen nsc...
[Afbeelding]
Hopelijk is het genoeg!
[Afbeelding]
Track 2 en 3 zijn triple coin, compenseert track 1 weer een beetje.![]()
[Afbeelding]
Houd m'n tickets liever op zak. Verwacht volgende week namelijk een bloedbad. Had namelijk al moeite om 5 sterren te halen in Bowsers Castle. Tier 2 driver en glider en een lvl1 kart. Dus eigenlijk heb ik m'n kart tickets al uitgegeven.
De wiki, voor alles wat je wil weten, nou ja in ieder geval veel:Regeneration schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:05:
Weten we al wat de tweede pipe van deze tour wordt? Jullie posten namelijk geregeld info over komende pipes of andere zaken. En ik zou dat willen weten om te beslissen of ik voor de Gold pipe ga of toch wacht op de 2de pipe van de tour. Heb overigens ook zelf gezocht met Google, maar kan nog niks relevants vinden.
Pipes van deze tour (staan er meestal de 2e dag wel op): https://www.mariowiki.com/New_Year%27s_2022_Tour#Spotlights
Algemeen: https://www.mariowiki.com/Mario_Kart_Tour
erutangiS
Die ziet er ook erg handig uit, thanks!MrOleo schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:02:
[...]
De wiki, voor alles wat je wil weten, nou ja in ieder geval veel:![]()
Pipes van deze tour (staan er meestal de 2e dag wel op): https://www.mariowiki.com/New_Year%27s_2022_Tour#Spotlights
Algemeen: https://www.mariowiki.com/Mario_Kart_Tour
Ik speel nu wat cups etc en geef eigenlijk nog niks van coins of rubys uit. Wat is nu in het begin verstandig om te doen. Ik speel eigenlijk alleen maar wat kados vrij. Hoe level ik een kart en character?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik sta nu tweede. Nummer een al te ver weg en ik heb komende dagen door leuke dingen (wintersport) weinig tijd
Op je vraag zijn meerdere antwoorden mogelijk, maar naar mijn idee:
- je wilt zo veel mogelijk coverage genereren in het begin, zodat de kans het grootst is dat je tier 3 items krijgt. Dus bij 45 rubies: trek vooral aan een pijp! Als je die nu hebt zou ik die gelijk tegen de gouden pijp smijten, daarmee krijg je sowieso goede items tegen een goede kans.
- voor muntjes zou ik binnen de tiershop ook weer eerst gaan voor zo veel mogelijk coverage.
- als je eenmaal een aardige coverage hebt, zou ik gaan voor super items. Er circuleert hier wel een overzicht van elke categorie (base / vs premium items en dan uitgesplitst per D/K/G en normal / super / HE).
Thanks. Met coverage bedoel je bepaalde character en karts welke op andere banen weer beter presteren dan anderen denk ik? Op het moment heb ik iets van 28 rubys . Dus die 45 tik ik nog niet aanTootoo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:31:
@Oxigeon welkom! En veel plezier met malio kart tour!
Op je vraag zijn meerdere antwoorden mogelijk, maar naar mijn idee:
- je wilt zo veel mogelijk coverage genereren in het begin, zodat de kans het grootst is dat je tier 3 items krijgt. Dus bij 45 rubies: trek vooral aan een pijp! Als je die nu hebt zou ik die gelijk tegen de gouden pijp smijten, daarmee krijg je sowieso goede items tegen een goede kans.
- voor muntjes zou ik binnen de tiershop ook weer eerst gaan voor zo veel mogelijk coverage.
- als je eenmaal een aardige coverage hebt, zou ik gaan voor super items. Er circuleert hier wel een overzicht van elke categorie (base / vs premium items en dan uitgesplitst per D/K/G en normal / super / HE).
Klopt. Elk item (driver / kart / glider) heeft een aantal banen waar hij tier 3 (bovenaan) is. Daarmee kan je meer punten scoren omdat je dan frenzies hebt, makkelijker je combo kan vast houden of een hogere multiplier krijgt. Je kan per item zien waar die tier 3 is. Dus hoe meer items je hebt hoe groter de kans.Oxigeon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:39:
[...]
Thanks. Met coverage bedoel je bepaalde character en karts welke op andere banen weer beter presteren dan anderen denk ik? Op het moment heb ik iets van 28 rubys . Dus die 45 tik ik nog niet aan
Mocht je nog voor zaterdag 8:00 tot 45 rubies kunnen komen dan zou ik dan voor de gold pipe gaan. Anders voor losse pulls, maar zijn iets duurder. De HE items zijn het echter wel waard, zeker de coinbox drivers. Die wil je in de regel allemaal kunnen hebben omdat ze kunnen zorgen voor de hoogste scores.
Top. Heb een weekje vrij dus heb ook wat tijd om te racen en wat rubys te verzamelen. Zodra ik er 45 heb trek ik aan de 10x gouden pijp. Hopelijk zit er qat moois tussen.Tootoo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:46:
[...]
Klopt. Elk item (driver / kart / glider) heeft een aantal banen waar hij tier 3 (bovenaan) is. Daarmee kan je meer punten scoren omdat je dan frenzies hebt, makkelijker je combo kan vast houden of een hogere multiplier krijgt. Je kan per item zien waar die tier 3 is. Dus hoe meer items je hebt hoe groter de kans.
Mocht je nog voor zaterdag 8:00 tot 45 rubies kunnen komen dan zou ik dan voor de gold pipe gaan. Anders voor losse pulls, maar zijn iets duurder. De HE items zijn het echter wel waard, zeker de coinbox drivers. Die wil je in de regel allemaal kunnen hebben omdat ze kunnen zorgen voor de hoogste scores.
Voor een race kun je een poppetje etc kiezen. Die wat beter zijn (frenzy als ik het goed begrepen heb) staan dan ook bovenaan toch?
Verder zie ik hier ook verschillende leaderboards etc. Deze vind ik (nog) niet terug in de game. Moet je hier een bepaald level voor zijn?
Edit1:
Vroeger was het zo dat bowser en donkerder langzaamste waren. Is dat nu nog het verschil. Merk hier nu vrij weinig van
Edit2:
Moest volgens mij level 4 zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 03-01-2022 11:15 ]
Dan de Gold pipe. Wil graag King Bob-omb Gold. Hele pipe leeggetrokken; 2x Shy Guy Gold, is geen coin box driver, maar Giga Bob-omb, die ik nooit gebruik.
Nu moet ik "even" eerste worden in Ranked met 40 rubies of hopen dat ik eindelijk eens een keer die 45 rubies uit de TCP krijg, dan kan ik nog een hele Gold pipe pullen, haha
Indien iemand me wil toevoegen. Bij deze mijn friend code
:strip_exif()/f/image/dPQtIbtj8Lr9nMlsh4uONrYY.jpg?f=fotoalbum_large)
En mijn golden pipe
[ Voor 27% gewijzigd door Oxigeon op 03-01-2022 11:38 ]
Welkom!Oxigeon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:25:
Is nog allemaal veel abracadabra met de termen die hier rondgestrooit worden haha.
[Afbeelding]
Je gaat de termen vanzelf wel 'leren', als je wat langer speelt en hier meeleest.
Helemaal in het begin is er slechts één regel en dat is coverage. Inderdaad zorgen dat je een zo groot mogelijk bereik hebt met de drivers/karts/gliders (D/K/G) die je hebt. En dat bereik je in het begin vooral door zoveel mogelijk D/K/G te verzamelen.
Per D/K/G heb je 3 soorten qua kwaliteit: de normals (grijs van kleur), de supers (goud) en de High End (HE, in het roze). Het verschil hierin is in de basis het maximaal aantal punten dat je kunt scoren. Bij HE het hoogst. Uiteindelijk wil je veel HE's, maar in het begin zul je het ook vaak moeten doen met supers.
Als je een race start kun je per D/K/G ook steeds kiezen uit 3 niveau's ('tiers'). Een D/K/G van het beste niveau is áltijd beter dan een niveau lager. Dus als je een tier 3 (T3) driver hebt van level 1, verkies die dan boven een T2 van level 2/3/4/.. Vooral drivers op T3 zijn erg belangrijk, want alleen dan krijg je 3 items tegelijk in een race en daarmee kans op frenzy.
En als laatste startertip: probeer echt altijd te sparen tot 45 rubies en dan pas te pullen aan een pijp. Die ene bonus-pull is echt fijn en gaat uiteindelijk het verschil maken. Misschien is alleen de huidige gouden pijp een uitzondering. Als je daarvoor net niet op tijd 45 rubies krijgt, doe dan wat losse pulls. De pijp is erg goed met hoge kans op goede D/K/G...
Veel plezier! Ik voeg je zo toe (ik ben billiebob)
En wees in het begin spaarzaam met de tickets die je krijgt. Als je ze niet nodig hebt om te winnen in je ranked (je wekelijkse persoonlijke cup tegen een aantal andere spelers), zet ze dan ook niet in. Ga ze pas inzetten als je ze nodig hebt om je ranked te winnen, of in ieder geval een top 5 plek te halen.Oxigeon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:25:
Is nog allemaal veel abracadabra met de termen die hier rondgestrooit worden haha.
[Afbeelding]
En mijn golden pipe
[Afbeelding]
En trouwens, er zit wel verschil in de grootte van de driver, maar hier is geen duidelijke regel voor. Maar je zult merken dat bowser, donkey kong en wario bijvoorbeeld een stuk langzamer optrekken dan een baby mario of yoshi. Dit merk je vooral nadat je bent neergeschoten. Ook de fysieke omvang van de kart is bij deze drivers groter dan bij kleinere drivers en daardoor kun je makkelijker geraakt worden. Maar dit verschil is minder duidelijk/belangrijk dan de acceleratie
Helemaal eens met wat hierboven gezegd wordt. Gelukkig heb je in het begin een hoop challenges waar je snel en veel rubies kan sparen. Zoals al eerder is gezegd, koop alles wat je nog niet hebt. Naarmate je in het spel vordert zal je ook slots open spelen in je Daily shop.
@BBBrt
Kan je wel multiplayer spelen als je net begint?
Btw, ik heb je ook toegevoegd!
Ow, geen idee eigenlijk. Volgens mij wel, toch?pjot1 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:06:
Welkom in het leukste topic op Tweakers @Oxigeon.
Helemaal eens met wat hierboven gezegd wordt. Gelukkig heb je in het begin een hoop challenges waar je snel en veel rubies kan sparen. Zoals al eerder is gezegd, koop alles wat je nog niet hebt. Naarmate je in het spel vordert zal je ook slots open spelen in je Daily shop.
@BBBrt
Kan je wel multiplayer spelen als je net begint?![]()
Btw, ik heb je ook toegevoegd!
Nee, ik ook niet, vandaar de vraag.BBBrt schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:09:
[...]
Ow, geen idee eigenlijk. Volgens mij wel, toch?
Bowser, dk etc waren op de snes, ngc etc het sloomste qua accelereren. Maar ze hadden wel de hoogste topsnelheid.Oxigeon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:58:
[...]
Top. Heb een weekje vrij dus heb ook wat tijd om te racen en wat rubys te verzamelen. Zodra ik er 45 heb trek ik aan de 10x gouden pijp. Hopelijk zit er qat moois tussen.
Voor een race kun je een poppetje etc kiezen. Die wat beter zijn (frenzy als ik het goed begrepen heb) staan dan ook bovenaan toch?
Verder zie ik hier ook verschillende leaderboards etc. Deze vind ik (nog) niet terug in de game. Moet je hier een bepaald level voor zijn?
Edit1:
Vroeger was het zo dat bowser en donkerder langzaamste waren. Is dat nu nog het verschil. Merk hier nu vrij weinig van
Edit2:
Moest volgens mij level 4 zijn.
[Afbeelding]
In mario kart tour is iedereen voor mij gevoelsmatig ongeveer even snel qua alles.
Welkom!! Veel plezier met dit spel is. Ik ben benieuwd wat je hier deelt.Oxigeon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:25:
[Afbeelding]
En mijn golden pipe
[Afbeelding]
Ik ben je aanbod niet vergeten, maar het ging opeens even goed en nu moet ik nog 5x winnen in 8 dagen. Denk dat dat wel gaat lukken zonder hulpMetalSonic schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ja sure ik wil je wel helpen. Stel maar wat voor binnenkort. Ideaal voor mij zijn de avonden vanaf 20.00
Ook @Oxigeon:MetalSonic schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:30:
[...]
Bowser, dk etc waren op de snes, ngc etc het sloomste qua accelereren. Maar ze hadden wel de hoogste topsnelheid.
In mario kart tour is iedereen voor mij gevoelsmatig ongeveer even snel qua alles.
Small drivers zouden sneller accelereren dan medium en die iets sneller dan large drivers.
Zie: https://www.mariowiki.com/List_of_drivers_in_Mario_Kart_Tour
Topsnelheid lijkt niet anders te zijn.
Deze stats vind je overigens niet terug in-game.
Bijkomend voor-/nadeel is ook dat een grote driver makkelijker te raken is door bijvoorbeeld een green shell. Aan de andere kant is een muntje pakken weer net iets makkelijker.Regeneration schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:14:
[...]
Ook @Oxigeon:
Small drivers zouden sneller accelereren dan medium en die iets sneller dan large drivers.
Zie: https://www.mariowiki.com/List_of_drivers_in_Mario_Kart_Tour
Topsnelheid lijkt niet anders te zijn.
Deze stats vind je overigens niet terug in-game.
Pauline Party Time? Die zit volgens mij niet in de pool van HE drivers die je uit de ACP of TCP kan krijgen. Ik zie ook dat je Pauline Party Time op level 6 hebt en niet 7. De normale Pauline heb je wel op level 7, dus mogelijk bedoel je die?MetalSonic schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:58:
Gouden tcp! Party pauline duplicaat, dus 6k muntjes:)
:strip_exif()/f/image/2AHsWdgLpkTZHevADVuG1M5H.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoppa en weer eerste. De top 10 speler staat nog op nummer 3, maar die heeft alvast Meowser op level 7 gezet en gaat mij morgen waarschijnlijk met 20k voorbij.
[ Voor 40% gewijzigd door Cache op 04-01-2022 01:07 ]
Was idd de normale Pauline. Mooie score met Mario heeft hij al. Wat heeft hij verder voor scores?Cache schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 01:04:
[...]
Pauline Party Time? Die zit volgens mij niet in de pool van HE drivers die je uit de ACP of TCP kan krijgen. Ik zie ook dat je Pauline Party Time op level 6 hebt en niet 7. De normale Pauline heb je wel op level 7, dus mogelijk bedoel je die?
[Afbeelding]
Hoppa en weer eerste. De top 10 speler staat nog op nummer 3, maar die heeft alvast Meowser op level 7 gezet en gaat mij morgen waarschijnlijk met 20k voorbij.
Zoals gezegd, deze speler gaat mij voorbij vandaag. Track 1 kan hij met een level 7 meowser richting 45k als hij ook nog eens de juiste kart en glider heeft (ik vermoed van welMetalSonic schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Was idd de normale Pauline. Mooie score met Mario heeft hij al. Wat heeft hij verder voor scores?
Als dat gebeurt wordt je tweede? Ook prima toch!Cache schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:39:
[...]
Zoals gezegd, deze speler gaat mij voorbij vandaag. Track 1 kan hij met een level 7 meowser richting 45k als hij ook nog eens de juiste kart en glider heeft (ik vermoed van wel).
[Afbeelding]
Succes voor de gene die nog bezig gaan/moeten.
Ik heb ook een aantal drukke Mariokart Tour uurtjes achter de rug. Gistermiddag zag ik dat ik van de 2e naar de 3e plek was gezakt en ging nog even op onderzoek uit en zag dat de hogere scores op track 2 te danken waren aan Yellow Toad. Dacht dat ik die niet had omdat deze niet zichtbaar was op de bovenste rij. Natuurlijk, had ik hem wel!
Al m'n pointe boost tickets ertegenaan gegooid en kwam niet eens tot de 675... Zucht, die eerst maar levelen dus.... Vanmiddag heb ik hem dan eindelijk 975! Nu maar een serieuze poging doen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/e9YXitcMzHGPBpzP2WBmTs2K.png?f=user_large)
Grote bananenfrenzy en een coinfrenzy. Zit dus nog meer in maar ik ben er ff klaar mee, voor nu heb ik m'n doel behaald al sluit ik niet uit dat ik vanavond nog een poging ga doen. 100k blijft altijd mooi!
:strip_exif()/f/image/tsBHv0LGnJkQbZzlByqPsscz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NNUCuG0HsRSvMniDutU7g3tl.jpg?f=fotoalbum_large)
[Player level is 75]
Hmmm, het wil nog niet echt lukken. Track 1 is redelijk denk ik. Track 2 nog niet echt gedaan. Track 3 nu bezig en met Bowser level 5 krijg ik 0 of 1 frenzy, tja. Runs zijn ook niet echt top, kan daar toch wel minimaal 2k bij zou ik zeggen. Maar tja zou nog 7.4k nodig hebben voor plek 1. Dat zou betekenen dat ik ook wat tickets in track 2 zou moeten investeren. Dan zou het wellicht nog kunnen. Even verder proberen op track 3 dan maar eerst.
:strip_exif()/f/image/fz9PDbmPdXqcihDuvrODTWuB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Va3Y7YCMn6HcOVjgN5gCQqKs.jpg?f=fotoalbum_large)
[Player level ondertussen 76]
Ok na redelijk wat moeite eindelijk een dubbele coin frenzy gehad op track 3 en gelukkig was het een goede run waarbij ik niet geraakt werd, gelijk 6.4K erbij.
Zat toen dus erg dicht op nr. 1 dus ging ik track 2 nog proberen (wel driver 1 level verhoogd), ook deze ging wat moeizaam, maar toen 1 coin frenzy met een goede run waarbij ik niet geraakt werd, goed viel wel gelijk 3 k erbij. Sta dus nu op plek 1, met 2.2k voorsprong.
Hopelijk genoeg voor plek 1 dan kan ik morgen nog de Gold pipe nog een keer pullen.
Ik weet dat het al laat is en ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar ik heb net heel vluchtig een rondje gedaan met vergelijkbare items op track 2. En je hebt heel heel veel ruimte daar!Regeneration schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:28:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Player level is 75]
Hmmm, het wil nog niet echt lukken. Track 1 is redelijk denk ik. Track 2 nog niet echt gedaan. Track 3 nu bezig en met Bowser level 5 krijg ik 0 of 1 frenzy, tja. Runs zijn ook niet echt top, kan daar toch wel minimaal 2k bij zou ik zeggen. Maar tja zou nog 7.4k nodig hebben voor plek 1. Dat zou betekenen dat ik ook wat tickets in track 2 zou moeten investeren. Dan zou het wellicht nog kunnen. Even verder proberen op track 3 dan maar eerst.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1BB2Y3kABcIkFtWJSibGlZSY.png?f=user_large)
Basepoints waren 524, 490 om 334. Geen frenzies en combo meerdere keren kwijt geraakt. Mocht je nog punten zoeken, dan weet je waar te halen!
Thanks voor je input en de moeite die je hebt genomen om dit te testen! Maar heb track 2 dus verbetert naar 18.4k, zie mijn reactie daaronder: Regeneration in "[Mobile] Mariokart Tour"pjot1 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:43:
[...]
Ik weet dat het al laat is en ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar ik heb net heel vluchtig een rondje gedaan met vergelijkbare items op track 2. En je hebt heel heel veel ruimte daar!
[Afbeelding]
Basepoints waren 524, 490 om 334. Geen frenzies en combo meerdere keren kwijt geraakt. Mocht je nog punten zoeken, dan weet je waar te halen!
Edit: nog iets wat de scores beïnvloed is de player level, ik als player level 76, scheelt zo'n 1.5k met een max player level. Daar verkeek ik mij voorheen nog wel eens op als ik scores met anderen vergeleek, om te kijken wat mogelijk was
@Pjot hieronder:
haha
Ik hoop het ook!
[ Voor 14% gewijzigd door Regeneration op 04-01-2022 23:57 ]
Ja, ik zag het later!Regeneration schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:50:
[...]
Thanks voor je input en de moeite die je hebt genomen om dit te testen! Maar heb track 2 dus verbetert naar 18.4k, zie mijn reactie daaronder: Regeneration in "[Mobile] Mariokart Tour"
Hopelijk is het genoeg!
Allemachtig… wat een ongelukkige ranked. Succes, hopelijk blijft de rest ter compensatie tam.Tootoo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 07:28:
Tweede gebleven en mijn glazen bol zegt dat dat ook het maximaal haalbare is voor komende ranked cup…
[Afbeelding]
Ben tegen de verwachting in 1e gebleven. Zit nu bij Carlos zijn GP account in ranked.
En..... Na misschien wel 3/4 weken helemaal niets, eindelijk een HE ticket in de shop! Kart dan wel, maar ik klaag niet.
Oei plek een wordt “lastig” wat voor items en scores heeft de nummer een?Tootoo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 07:28:
Tweede gebleven en mijn glazen bol zegt dat dat ook het maximaal haalbare is voor komende ranked cup…
[Afbeelding]
Vanochtend gelijk beloond met een interessante ranked voor deze week.
Ik denk dat ik niet voor plek 1 ga:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r3iRDQYvLjVXfF6XS0PQfF16.jpg?f=user_large)
(Veel tegenstanders nog niet ingelogd uiteraard, dus score 5 is niet representatief)
Oh @Tootoo heeft hem ook in de ranked...
Die kan ik ook beantwoorden:MetalSonic schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 07:50:
[...]
Oei plek een wordt “lastig” wat voor items en scores heeft de nummer een?
[ Voor 38% gewijzigd door MrOleo op 05-01-2022 08:08 ]
erutangiS
Ben benieuwd bij wie hij komt. Als het maar niet bij mij is. Zieke itemsMrOleo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 08:03:
3e plek, niet genoeg kunnen grinden voor plek 2, maar gisteren toch nog overal iets kunnen verbeteren van 5 naar 3. Niet gedegradeerd in ieder geval.
Ik denk dat ik niet voor plek 1 ga:![]()
![]()
[Afbeelding]
(Veel tegenstanders nog niet ingelogd uiteraard, dus score 5 is niet representatief)
[...]
Die kan ik ook beantwoorden:
[Afbeelding]
Gezellig! Neem plaats in het schuitje hierMrOleo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 08:03:
3e plek, niet genoeg kunnen grinden voor plek 2, maar gisteren toch nog overal iets kunnen verbeteren van 5 naar 3. Niet gedegradeerd in ieder geval.
Ik denk dat ik niet voor plek 1 ga:![]()
![]()
[Afbeelding]
[...]
Die kan ik ook beantwoorden:
[Afbeelding]
JIj had het afgelopen ronde ook niet getroffen anders! En deze ronde met een account van Carlos... dat is opineuw geen walk in the park in dat geval! Succes ook!Cache schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 07:42:
[...]
Allemachtig… wat een ongelukkige ranked. Succes, hopelijk blijft de rest ter compensatie tam.
Ben tegen de verwachting in 1e gebleven. Zit nu bij Carlos zijn GP account in ranked.
[Afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Tootoo op 05-01-2022 09:14 ]
:strip_exif()/f/image/53oDQPbutaosbJDiEc39q7Q0.jpg?f=fotoalbum_large)
Drie op een rij!
Ik denk dat deze week best saai gaat worden. Ik reken op een solide tweede plek.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Wat een belachelijke scores hierboven!
Bjorn alexgoude en nikkibuncho heb ik ook in de ranked maar andere namen ook weer niet..
Ach ja met lvl 2 mario tux, zou ik toch niet eerste worden.
erutangiS
- - - - - - - - - -
Eerste plek kunnen vasthouden in ranked! Yes, blij mee, en daardoor genoeg rubies voor een volledige Gold pipe pull, indien nodig.
Wilde heel graag King Bob-omb Gold en die heb ik dan kunnen pullen na 2x 10 pulls!
Ik had toen nog de spotlight driver, 1 high-end driver en 1 high-end glider over en ging toen toch even door voor de kans op Gold Toe-Bean Balloons, die ik als enige van deze pipe nog niet heb. Die kreeg ik niet, wel Dragons wings en Gold Koopa met 2x 10 pulls. Daarna wel gestopt, want die Gold Dry Bowser had ik al van de vorige keer en is toch geen coin box driver.
Al met al erg tevreden en erg blij met een extra coin box driver.
Nee, heb het ook wel vaker voorbij zien komen maar ik verbaas me er wel oprecht over dat dit mag. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik niet geweten dat dit gebeurde en ging ik er vanuit dat iedereen een unieke ranking heeft. Dit is makkelijk cashen zo!Tootoo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:38:
Ik zit ondertussen te kijken: ik heb de volledige top 6 hetzelfde als jij @edzon, jezelf uitgezonderd. En die namen zie je inderdaad wel weer terug bij de rest. Tja, daarmee faalt voor mij het match mechanisme wel... Maar het blijft dat eens in de zoveel tijd iedereen zon ranked krijgt... Helemaal vreemd kijk ik er ook niet meer van op.
Tsja, misschien wel de beste manier om hier naar te kijken, mijn level 1 shy guy zet ook geen zoden aan de dijk...MrOleo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:44:
Haha, wat een grap.Allemaal dezelfde whale in de ranked.
Bjorn alexgoude en nikkibuncho heb ik ook in de ranked maar andere namen ook weer niet..
Ach ja met lvl 2 mario tux, zou ik toch niet eerste worden.
[ Voor 23% gewijzigd door edzon op 05-01-2022 13:06 ]
Voor nu sta ik 1e met bijna 30k voorsprong
Beste wensen, succes met verdedigen van plek tweeVozze schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:15:
Iedereen nog de beste wensen! Afgelopen tijd iets minder actief op GoT en MKT, maar wel gewoon lurkend in dit topicMKT was niet extreem spannend de laatste ranked dus ook weinig interessants te melden, maar na het zien van de ranked van @MrOleo en @Tootoo moet ik ook even iets plaatsen:
[Afbeelding]
Drie op een rij!![]()
Ik denk dat deze week best saai gaat worden. Ik reken op een solide tweede plek.
[ Voor 98% gewijzigd door MetalSonic op 05-01-2022 14:16 ]
Ik blijf het ook vreemd vindenRegeneration schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:46:
Wat een gekte dat vele dezelfde groep tegenstanders heeft in ranked!
- - - - - - - - - -
Eerste plek kunnen vasthouden in ranked! Yes, blij mee, en daardoor genoeg rubies voor een volledige Gold pipe pull, indien nodig.
Wilde heel graag King Bob-omb Gold en die heb ik dan kunnen pullen na 2x 10 pulls!Die kwam trouwens op met een ster en ik dacht dat het dan om de spotlight driver Gold Dry Bowser ging, maar het was dus King Bob-omb Gold!
Ik had toen nog de spotlight driver, 1 high-end driver en 1 high-end glider over en ging toen toch even door voor de kans op Gold Toe-Bean Balloons, die ik als enige van deze pipe nog niet heb. Die kreeg ik niet, wel Dragons wings en Gold Koopa met 2x 10 pulls. Daarna wel gestopt, want die Gold Dry Bowser had ik al van de vorige keer en is toch geen coin box driver.
Al met al erg tevreden en erg blij met een extra coin box driver.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens, het is wel een beetje een scam zo. Maar ja dat geldt helaas voor heel veel mobiele games. Absurde prijzen voor ingame currency, waar je alleen maar mee kan gokken. Regelgeving op dat gebied hobbelt erg langzaam achter de feiten aan.edzon schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:03:
[...]
Nee, heb het ook wel vaker voorbij zien komen maar ik verbaas me er wel oprecht over dat dit mag. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik niet geweten dat dit gebeurde en ging ik er vanuit dat iedereen een unieke ranking heeft. Dit is makkelijk cashen zo!
Aan de andere kant als de ranking iets minder gemanipuleerd was zouden we waarschijnlijk veel meer top100 spelers in de ranked hebben, dat zou ook minder fun zijn.
erutangiS
Dikke score! Triple coinbox? Onze items zijn vergelijkbaar maar ik zit veel lagerbennieeee schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:00:
Wat een top week wordt dit. [Afbeelding]dacht coinbox+🍌 Frenzy en 2 losse boxen. [Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/MarioKartTour/comments/rwz86d/hiro_ひろーー_is_aware_that_hes_wrecking_everyones/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Wel vermakelijk om Carlos een keer uitgedaagd te zien worden, geloof dat hij er inmiddels bijna is.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Vervolgens 2 top1000 spelers die nog niet hebben ingelogd....
Interessante discussie. Aantal Reddit users pleiten voor verhogen van de tier cap.edzon schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:08:
Geloof dat er een hoop in tier 70 zijn met dezelfde grote baas in hun ranking deze week, lijkt een flinke fuckup van Nintendo's algoritme...
https://www.reddit.com/r/MarioKartTour/comments/rwz86d/hiro_ひろーー_is_aware_that_hes_wrecking_everyones/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Wel vermakelijk om Carlos een keer uitgedaagd te zien worden, geloof dat hij er inmiddels bijna is.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Lekket veel bots. Hoe ziet de top zes er nu uit?pjot1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:02:
Mijn ranking is op z'n minst ook merkwaardig te noemen. Sinds lange tijd geen bots meer gehad en nu heb ik er 6. Mancocloro is een sleeper, heeft alles met tier1 items gereden maar heeft gewoon Bowser Santa lvl6 om maar wat te noemen.
Vervolgens 2 top1000 spelers die nog niet hebben ingelogd....![]()
[Afbeelding]
Nou, zo,MetalSonic schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:10:
[...]
Lekket veel bots. Hoe ziet de top zes er nu uit?
:fill(white):strip_exif()/f/image/fskSJAhxsuAAigsjwOWyEzdG.png?f=user_large)
Heb nog 5 HE driver tickets te vergeven, daarmee zou ik Mario Tuxedo lvl4,5 kunnen maken maar ik denk niet dat het veel uithaalt. Ook nog 3 kart tickets en 2 glider tickets. Denk dat ik ze gewoon op zak hou. Al met al denk ik dat ik m'n handjes mag knijpen als ik de top 5 haal.
Wellicht kan je nog knokken voor plek drie.pjot1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:18:
[...]
Nou, zo,
[Afbeelding]
Heb nog 5 HE driver tickets te vergeven, daarmee zou ik Mario Tuxedo lvl4,5 kunnen maken maar ik denk niet dat het veel uithaalt. Ook nog 3 kart tickets en 2 glider tickets. Denk dat ik ze gewoon op zak hou. Al met al denk ik dat ik m'n handjes mag knijpen als ik de top 5 haal.
Ik merk dat ik nu al geen zin meer heb. In de ranked cup is het rustig en zolang een sleeper weinig doet, sta ik in niemandsland tweede.
Buiten muntjes harken en de tickets in de DS kopen (als ze er zijn), doe ik maar weinig…
Met 3 sleepers en al dikke 1e plaats zal dat zeker niet van harte gaan...MetalSonic schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:58:
[...]
Wellicht kan je nog knokken voor plek drie.
[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 06-01-2022 20:46 ]
Maar ff serieus ik ga mijn challenges van week 2 niet halen.. Want ik moet een coinrush doen. Laat ik die toevallig hebben gedaan beide in week 1 en die worden niet mee genomen in deze challenge
[ Voor 50% gewijzigd door bennieeee op 07-01-2022 07:17 ]
Dit is mij nu ook voor het eerst overkomen. Ik maak mijn coin rush tickets bijna altijd meteen op, dus dan heb je een probleem met deze challenge. Meestal is die coin rush challenge ook eentje van week 1bennieeee schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:15:
Yeey, 2 HE tickets vandaag. Daarmee zijn we in 2 dagen van 56k naar 24k gegaan. Team blut komt er weer aan!
Maar ff serieus ik ga mijn challenges van week 2 niet halen.. Want ik moet een coinrush doen. Laat ik die toevallig hebben gedaan beide in week 1 en die worden niet mee genomen in deze challenge
Maar ik heb de rubies van de TCP ingezet. 9/10 pulls leveren me toch slechts 250/500 muntjes op. En nu heb ik voor die 5 rubies 810 + 200 + 150 muntjes gekregen én een quick ticket
Oeh lekker, he driver?bennieeee schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:15:
Yeey, 2 HE tickets vandaag. Daarmee zijn we in 2 dagen van 56k naar 24k gegaan. Team blut komt er weer aan!
Hoever staat de nummer drie onder je?Tootoo schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:23:
Is het al woensdag?
Ik merk dat ik nu al geen zin meer heb. In de ranked cup is het rustig en zolang een sleeper weinig doet, sta ik in niemandsland tweede.
Buiten muntjes harken en de tickets in de DS kopen (als ze er zijn), doe ik maar weinig…
:strip_exif()/f/image/KEsoG1czI36SUHCYr0DeIOoB.jpg?f=fotoalbum_large)
Interessant. Jammer voor Meowser echter.
De kart lijkt echt gaaf. Marina bay is ook erg mooi in het echt. Benieuwd hoe de nieuwe track eruit ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door Cache op 07-01-2022 17:08 ]
Hoezo jammer voor Meowser? We weten pas woensdag wie de tier drie drivers worden op de ranked cupsCache schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:07:
Singapore volgende tour!
[Afbeelding]
De kart lijkt echt gaaf. Marina bay is ook erg mooi in het echt. Benieuwd hoe de nieuwe track eruit ziet.
Ik was aan het wachten op de trailer, maar die is iig vandaag niet via MKT vrijgegeven. Wel een bijzonder gave kart zeg!!!Cache schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:07:
Singapore volgende tour!
[Afbeelding]
Ik sta momenteel eerste met 70k en 5k voorsprong op nummer 2. Denk dat ik wel een promotie ga maken deze ronde
Jammer voor Meowser, omdat het een city tour is en hij waarschijnlijk city tracks erbij krijgt.MetalSonic schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:19:
[...]
Hoezo jammer voor Meowser? We weten pas woensdag wie de tier drie drivers worden op de ranked cups
Ik snap je punt niet. Of heb je hem niet en wil je daarom liever dat hij geen tier drie item is?Cache schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:32:
[...]
Jammer voor Meowser, omdat het een city tour is en hij waarschijnlijk city tracks erbij krijgt.
:strip_exif()/f/image/9iCpgcwcozcVmSY46L7Hepth.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lys0Rt3pdSMogkJlVZGxzZOS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MOsbOPlRV76dhSj35LJ9qy6m.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KrIzMr6ONQGQowtULdYHNshi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BsQXQXxJGux9SW6O72ZRMoM8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WZXuQF9dP9l9gH0lx9bW4kOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AFp864vkr1QiH9OT1tSEiTYN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2lKDuDOTrLoRUOSclGL4se0S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/72XnDU7RJgJwSo8Y30c65lyV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vE9t3TWjWeYqfrYpldW96XXu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xuW9o2bYHVlU406Snaz69TXP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6ioiiX8fv40q4L4HWNKm0cjp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cowLFoSxP35dtUg1MvmEr0LH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q8DWR2iGjjAasnjx3uDN8RmQ.jpg?f=fotoalbum_large)