Ik denk dat hij bedoelt dat Meowser nu dus allemaal city tracks in zijn T3 lijstje krijgt. En dat is enigszins zonde, omdat city tracks over het algemeen minder vaak voorbij komen. Zoiets?
Trailer ziet er weer leuk uit voor volgende week!
https://www.n1up.nl/news/...dnieuw-singapore-circuit/
Luigi Vacation staat gelijk op m'n verlanglijstje!
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Dat zou kunnen inderdaad. Bedankt voor het delen van deze visieBBBrt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 08:36:
Ik denk dat hij bedoelt dat Meowser nu dus allemaal city tracks in zijn T3 lijstje krijgt. En dat is enigszins zonde, omdat city tracks over het algemeen minder vaak voorbij komen. Zoiets?
Zo de triple coin/coinbox frenzy met losse coinboxen op bowser's castle t is binnen, fijne verbetering naar 38k, die is wel klaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FOU69gDB4BMAyfFJkQ2I92cw.jpg?f=user_large)
Helaas was de run voor allcup in de lemmy cup, cup 10 en niet in de ranked, dus we kunnen nog even verder.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FOU69gDB4BMAyfFJkQ2I92cw.jpg?f=user_large)
Helaas was de run voor allcup in de lemmy cup, cup 10 en niet in de ranked, dus we kunnen nog even verder.
Ziet er niet verkeerd uit, als die luigi een goed item heeft ben ik geïnteresseerd.pjot1 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:43:
Trailer ziet er weer leuk uit voor volgende week!
erutangiS
Ik spaar nog door. Als ik met 140 rubies ga pullen is de kans groot dat ik voor niks pull.dan zou ik rubies kunnen bijkopen maar wil in januari rustig aan doen. December was erg duur.
Mooie score, toch het gevoel dat de frenzy's altiid wel iets makkelijker goed vallen op non-ranking tracks, ligt misschien ook wel aan t niveau van de bots . Wel handig iig voor de ACR, ga je weer eens een gooi naar de top 100 doen?MrOleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:24:
Zo de triple coin/coinbox frenzy met losse coinboxen op bowser's castle t is binnen, fijne verbetering naar 38k, die is wel klaar.![]()
[Afbeelding]
Helaas was de run voor allcup in de lemmy cup, cup 10 en niet in de ranked, dus we kunnen nog even verder.![]()
Ik heb vorige tour wel aardig m'n best gedaan om te kijken hoe groot het gat is naar de top 100. Best trots op m'n hoogste finish ooit op plek 235 maar had helaas nog zo'n 160k extra nodig gehad. Afgelopen tijd ook geprobeerd zo veel mogelijk tickets te sparen maar als ik daarmee reken gaat het nog zo'n 7 maanden duren voordat ik genoeg tickets heb om het gat een keer te kunnen overbruggen
Ik wil top100 nog wel eens proberen, maar de laatste maanden had ik er de energie niet voor. Sowieso is het belangrijk dat de juiste trackselectie in de tour zit. Als dat een keer samen valt met een vakantieweek dan ga ik er weer eens voor.
erutangiS
Netjes hoor! Maar tja…. Krijg je dan een badge voor. Lachwekkend gewoon. Mij niet gezien om daar dus moeite in te stoppen.Eärendil schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:55:
Met drie dagen te gaan eindelijk de laatste expert challenge afgerond:
[Afbeelding]
Toch knap dat het jou gelukt is hoor!
Het leverde 3x500 muntjes op. Ik heb er nu ook niet heel veel extra moeite in gestoken, aan het begin van deze tour had ik berekend dat ik nog 14 van de 84 dagen over had, en dat ik ook nog ong. 1/6e van de combo’s moest.
Als je veel speelt haal je de expert challenges wel. Ik moest alleen voor de online wins een weekje grinden. Rest haalde ik eigenlijk stilletjesSleehond schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:37:
[...]
Netjes hoor! Maar tja…. Krijg je dan een badge voor. Lachwekkend gewoon. Mij niet gezien om daar dus moeite in te stoppen.
Toch knap dat het jou gelukt is hoor!
Zo sta je 17k voor op plek 2, zo sta je 15k achter op plek 3...
erutangiS
Oef, zware pouleMrOleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:24:
Zo sta je 17k voor op plek 2, zo sta je 15k achter op plek 3...![]()
[Afbeelding]
YouTube: Singapore Tour CONCEPTS & Predictions [Mario Kart Tour]
Voor wie niet kan wachten op de volgende tour. Zoals ik eerder aangaf komen zijn voorspellingen vaak uit.
Voor wie niet kan wachten op de volgende tour. Zoals ik eerder aangaf komen zijn voorspellingen vaak uit.
Kom maar op met die giant banana specialty, maar met een mushroom shirt, verwacht ik meer een mushroom cannon of zo.MetalSonic schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:45:
YouTube: Singapore Tour CONCEPTS & Predictions [Mario Kart Tour]
erutangiS
Ja Giant Banana vind ik ook een goede special item, dus lijkt mij ook wel prima (heb alleen de rubies niet). Wellicht dat hij dit zo inschat omdat Mario Sunshine ook de giant banana heeft? Ach ja, we zullen zien.MrOleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Kom maar op met die giant banana specialty, maar met een mushroom shirt, verwacht ik meer een mushroom cannon of zo.
Smolt zit ook bij mij in de ranked en was ook ineens 10k over me heen. Daarvoor had ik ook nog voldoende voorsprong met 9k. Heb mijn dreamglider toch maar naar 6 gebracht en op track 3 wat extra punten gescoord. Hopen dat hij niet verder grind.MrOleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:24:
Zo sta je 17k voor op plek 2, zo sta je 15k achter op plek 3...![]()
[Afbeelding]
Even dacht ik die smolt kan nog flink hoger scoren op track 3. Maar hij heeft gewoon 130k+ met een tier 2 kart.Planeetje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Smolt zit ook bij mij in de ranked en was ook ineens 10k over me heen. Daarvoor had ik ook nog voldoende voorsprong met 9k. Heb mijn dreamglider toch maar naar 6 gebracht en op track 3 wat extra punten gescoord. Hopen dat hij niet verder grind.
[Afbeelding]
erutangiS
Wtf zo hoog met een tier 2 kart. Compenseert hij dat met een 7 1400 driver en 7 700 glider?MrOleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:30:
[...]
Even dacht ik die smolt kan nog flink hoger scoren op track 3. Maar hij heeft gewoon 130k+ met een tier 2 kart.
Lekker bezig! 130k+Planeetje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Smolt zit ook bij mij in de ranked en was ook ineens 10k over me heen. Daarvoor had ik ook nog voldoende voorsprong met 9k. Heb mijn dreamglider toch maar naar 6 gebracht en op track 3 wat extra punten gescoord. Hopen dat hij niet verder grind.
[Afbeelding]
Sta nog steeds 23k voor. Zo'n weekje er tussen is soms best lekker. Maar nadeel vind ik dat de motivatie zwaar weg is om dagelijks de munten binnen te rijden.
Het enige leuke is dat je eindelijk een soort van meekomt met de tier 70 rijders in je vriendenlijst.
In mijn lijst ben ik de enige bijvoorbeeld die wel boven de 100k zit maar niet in tier 70 zit.
Het enige leuke is dat je eindelijk een soort van meekomt met de tier 70 rijders in je vriendenlijst.
In mijn lijst ben ik de enige bijvoorbeeld die wel boven de 100k zit maar niet in tier 70 zit.
MetalSonic schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:39:
[...]
Wtf zo hoog met een tier 2 kart. Compenseert hij dat met een 7 1400 driver en 7 700 glider?
:strip_exif()/f/image/dst9pqNcbUaKcd4tNGWOAqo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Inderdaad planeetje, fijne score deze week, hopelijk blijf je smolt voor!
erutangiS
Wie van jullie hier doen aan de coin limit break?
En wie van jullie haalt die 100 online coins dagelijks binnen?
Ik doe tot nu toe beide, maar die coin limit break begin ik aan te twijfelen. Het levert aardig wat op, maar begin mij af te vragen of het wel opweegt tegen de moeite die ik er voor moet doen. De online coins wil ik nog wel doen, de conncetion errors zijn irritant, maar het kost minder moeite dan de coin limit break.
Ik doe tot nu toe beide, maar die coin limit break begin ik aan te twijfelen. Het levert aardig wat op, maar begin mij af te vragen of het wel opweegt tegen de moeite die ik er voor moet doen. De online coins wil ik nog wel doen, de conncetion errors zijn irritant, maar het kost minder moeite dan de coin limit break.
Ik heb twee eruit gezet die deze week nog niet waren ingelogd.
Log je elke dag in, deel je elke dag muntjes uit? Voeg mij dan toe.
Twee plaatsen vrij!
:strip_exif()/f/image/jUD5jNrRLVwGYdMAf3obYzKM.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit 13:18
DerOllie zojuist toegevoegd
Nog een plek vrij
Log je elke dag in, deel je elke dag muntjes uit? Voeg mij dan toe.
Twee plaatsen vrij!
:strip_exif()/f/image/jUD5jNrRLVwGYdMAf3obYzKM.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit 13:18
DerOllie zojuist toegevoegd
Nog een plek vrij
[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 09-01-2022 13:19 ]
Ik doe geen van beide. Te veel moeiteRegeneration schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:42:
Mp coins zijn leuk meegenomen als ik zin heb in mp, anders jammer dan.
erutangiS
Ik denk dat je zowel uit track 1 en uit track 3 nog wel wat kan halen. Bij elkaar wellicht 2k tot 4k. Uiteraard zal het nog wel de nodige uren aan grinden in beslag nemen maar ik zie ruimte voor verbetering.Regeneration schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:28:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Player level = 77]
Sta 2e momenteel. Nadat ik mijn DK Jr. naar 4 had gezet, had nummer 1 zich verbetert (stond eerst op ~59.9k). Waar denken jullie dat ik nog wat kan halen? Zelf dacht ik misschien track 3.
Zo naar je items en score's kijkende denk ik dat je er nog wat meer uit kan halen om je voorsprong nog een beetje te vergrotenSleehond schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:07:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Benieuwd of ik eerste kan blijven
Wat bedoel je precies? Die 300 of 600 dagelijkse coins? In mijn geval 600 maar die doe ik wel dagelijks. Ook als ik geen zin heb.Regeneration schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:42:
Zo zorgde ik er in het begin voor dat ik altijd minimaal 12k aan coins heb zodat je altijd een HE ticket kon kopen als deze in de shop verschijnt. Met alles wat ik meer had gingen op aan normals om zo de kans op een HE ticket te vergroten. Nu spaar ik alleen maar.
De 2 top1000 spelers hebben nog steeds niet ingelogd. Heel eigenaardig. Ook Mancocloro is op z'n minst gezegd frappant. Deze speler komt niet meer in m'n ranking voor. Wel is er een speler met dezelfde batch dus hoogstwaarschijnlijk heeft hij/zij zijn/haar naam veranderd.pjot1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:02:
Mijn ranking is op z'n minst ook merkwaardig te noemen. Sinds lange tijd geen bots meer gehad en nu heb ik er 6. Mancocloro is een sleeper, heeft alles met tier1 items gereden maar heeft gewoon Bowser Santa lvl6 om maar wat te noemen.
Vervolgens 2 top1000 spelers die nog niet hebben ingelogd....![]()
[Afbeelding]
Inmiddels gezakt naar de 4e plek. Top 5 zal niet makkelijk zijn. Eerst nog maar 14X eerste worden in multiplayer.....
Welke track is dat denk je eenvoudig te realiseren?MetalSonic schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:49:
[...]
Zo naar je items en score's kijkende denk ik dat je er nog wat meer uit kan halen om je voorsprong nog een beetje te vergroten
Of dus allemaal wel?
Dank voor het meedenken, waardeer ik!
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 09-01-2022 21:40 ]
allemaal, door het soort tracks (T) en je items, kan je echt meer punten pakken. Bij track 2 kunnen je muntjes beter vallen. Heb je daar al een run gehad zoals:Sleehond schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:39:
[...]
Welke track is dat denk je eenvoudig te realiseren?
Of dus allemaal wel?
- coin frenzy
- losse coinbox
- coinbox frenzy
- losse coinbox
- coin frenzy
om maar wat te noemen, track 1 denkik dat je moet gaan voor dubbl coni + iets anders, uiteraard liefst triple coin maar dat is zelfs met tientallen uren inzet geen zekerheidje..
Tja track drie, vind 'm de minste qua plezier maar ook dar zie ik verbeter mogelijkheden voor je
Succes
@Sleehond
Track 3 sowieso. Ik heb daar 13,8k met een tier 2 driver en glider. Verder helemaal eens met @MetalSonic!
Track 2 moeten de muntjes en frenzies even goed vallen.
Track 3 sowieso. Ik heb daar 13,8k met een tier 2 driver en glider. Verder helemaal eens met @MetalSonic!
Track 2 moeten de muntjes en frenzies even goed vallen.
Coin limit break het bewust zoveel mogelijk coins boven de limit te halen. Dus je houd bij hoeveel coins je op een dag haalt en haalt bewust 299 of 599 coins. Dan speel je een track waar je zoveel mogelijks coins kan halen, max is 99 + de coins van de score. Dus stel je kan 30k score halen kan je 30+99=129 coins en dat is dan 128 coins meer dan je "limiet" van de dag zou zijn.pjot1 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:51:
[...]
Wat bedoel je precies? Die 300 of 600 dagelijkse coins? In mijn geval 600 maar die doe ik wel dagelijks. Ook als ik geen zin heb.
Zo zorgde ik er in het begin voor dat ik altijd minimaal 12k aan coins heb zodat je altijd een HE ticket kon kopen als deze in de shop verschijnt. Met alles wat ik meer had gingen op aan normals om zo de kans op een HE ticket te vergroten. Nu spaar ik alleen maar.
En online coins, zijn die 100 coins die je krijgt bij het wachten. Maar als je de room exit voordat je een race start en opnieuw gaat zoeken lopen die coins verder op. Echter je krijg de coins pas als je een race voltooid hebt. Mocht er een disconnect zijn, dan begin je weer waar je als laatste keer succesvol een race hebt voltooid. Wat ik dus meestal doe ik exit de room telkens tot ik 10-15 coins heb en dan doe ik een race (die ik vaak niet speel, ik leg mijn telefoon gewoon neer), tot ik alle coins van de dag heb. Voorheen wachtte ik wel 25-33 coins zodat ik minder races hoeft te doen, maar dan loop je ook het risico meer terug te vallen bij een disconnect.
Ohhw nee, dat doe ik niet, dat is teveel moeite. Multiplayer speel nagenoeg helemaal niet tenzij het nodig is voor de challenges. Die 30X eerste worden ga ik waarschijnlijk al niet eens halen...Regeneration schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:39:
[...]
Coin limit break het bewust zoveel mogelijk coins boven de limit te halen. Dus je houd bij hoeveel coins je op een dag haalt en haalt bewust 299 of 599 coins. Dan speel je een track waar je zoveel mogelijks coins kan halen, max is 99 + de coins van de score. Dus stel je kan 30k score halen kan je 30+99=129 coins en dat is dan 128 coins meer dan je "limiet" van de dag zou zijn.
En online coins, zijn die 100 coins die je krijgt bij het wachten. Maar als je de room exit voordat je een race start en opnieuw gaat zoeken lopen die coins verder op. Echter je krijg de coins pas als je een race voltooid hebt. Mocht er een disconnect zijn, dan begin je weer waar je als laatste keer succesvol een race hebt voltooid. Wat ik dus meestal doe ik exit de room telkens tot ik 10-15 coins heb en dan doe ik een race (die ik vaak niet speel, ik leg mijn telefoon gewoon neer), tot ik alle coins van de dag heb. Voorheen wachtte ik wel 25-33 coins zodat ik minder races hoeft te doen, maar dan loop je ook het risico meer terug te vallen bij een disconnect.
Ow wow, steek je daar echt moeite in? Dat is wel heel veel moeite voor 128 muntjes per dag. En eigenlijk is het netto nog minder, want ook als je er niet specifiek op let, zul je vrijwel dagelijks de 'limit' overschrijden. Dus netto zal het om 60/70 muntjes per dag gaan? Dat is na een maand ongeveer net aan één superticketRegeneration schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:39:
[...]
Coin limit break het bewust zoveel mogelijk coins boven de limit te halen. Dus je houd bij hoeveel coins je op een dag haalt en haalt bewust 299 of 599 coins. Dan speel je een track waar je zoveel mogelijks coins kan halen, max is 99 + de coins van de score. Dus stel je kan 30k score halen kan je 30+99=129 coins en dat is dan 128 coins meer dan je "limiet" van de dag zou zijn.
Hoeveel moet je er nog? Als het er <10 zijn, kunnen we je misschien nog helpen?pjot1 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 05:22:
[...]
Ohhw nee, dat doe ik niet, dat is teveel moeite. Multiplayer speel nagenoeg helemaal niet tenzij het nodig is voor de challenges. Die 30X eerste worden ga ik waarschijnlijk al niet eens halen...
@pjot1 Ik ben ook bereid om te helpen hoor, vanavond en morgen zou ik kunnen inloggen. Kijken of ik als body guard je richting plek één kan laten gaanBBBrt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:52:
[...]
Hoeveel moet je er nog? Als het er <10 zijn, kunnen we je misschien nog helpen?
Nummer één was dan bijvoorbeeld @Tootoo en daarachter 4-5 bekenden van dit forum
Haha, ja. Alleen een blauw schild kan dan nog echt roet in het eten gooien. Maar als je je met 2 personen achter iemand kan positioneren, dan is het bijna zekere winstMetalSonic schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:14:
[...]
@pjot1 Ik ben ook bereid om te helpen hoor, vanavond en morgen zou ik kunnen inloggen. Kijken of ik als body guard je richting plek één kan laten gaanIk kan mij nog herinneren van paar maanden geleden dat we met een aantal van dit forum succesvol andere konden helpen.
Nummer één was dan bijvoorbeeld @Tootoo en daarachter 4-5 bekenden van dit forum![]()
Op alle tracks is nog wel wat te halen, denk ik. Vooral track 2 kan hard gaan. Ik heb zelf daar echt bij lange na geen poging gedaan om een superscore neer te zetten. Ik denk dat als ik daar even op zou grinden, ik jouw score vrij makkelijk zou kunnen verbeteren en ik heb Mario Tux een level lager. Mijn score van 23.8k is met slechts één frenzy (coinbox, dat wel). Als jij daar een NSC neerzet met 2 frenzies (allebei coins/coinbox), dan ga je echt wel naar de 28kSleehond schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:39:
[...]
Welke track is dat denk je eenvoudig te realiseren?
Of dus allemaal wel?
Maar... Zolang je het niet nodig hebt, moet je er vooral niet te veel tijd insteken
Misschien omdat ze dan morgen willen eindigen met 1000?bennieeee schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:20:
[Afbeelding]
Heb ik gemist dat we 850 hebben overgeslagen ? Tenminste voor me gevoel zaten we gisteren op 800 munten.
Jep, dat deed ik, ben nu al 2 dagen gestopt. Klikt wel alsof ik van een verslaving ben gestopt, hahaBBBrt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:49:
[...]
Ow wow, steek je daar echt moeite in? Dat is wel heel veel moeite voor 128 muntjes per dag. En eigenlijk is het netto nog minder, want ook als je er niet specifiek op let, zul je vrijwel dagelijks de 'limit' overschrijden. Dus netto zal het om 60/70 muntjes per dag gaan? Dat is na een maand ongeveer net aan één superticket
En klopt helemaal, was dat detail nog vergeten te vermelden, normaal ga je er ook iets overheen, dus zal inderdaad effectief minder zijn.
Dat zou leuk zijnBBBrt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:18:
[...]
Misschien omdat ze dan morgen willen eindigen met 1000?
In alle eerlijkheid doe ik dit ook. Ik heb een simpele spreadsheet gemaakt op mijn telefoon die naar 0 toe aftelt vanaf 599 muntjes.Regeneration schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Jep, dat deed ik, ben nu al 2 dagen gestopt. Klikt wel alsof ik van een verslaving ben gestopt, haha
En klopt helemaal, was dat detail nog vergeten te vermelden, normaal ga je er ook iets overheen, dus zal inderdaad effectief minder zijn.
Daarmee is het echt 1 minuut extra werk. De multiplayer muntjes doe ik nooit, want die vergen juist veel meer tijd en races om bij de 100 te komen.
Eens, bewust gaan voor die multiplayer muntjes is teveel werk/ gedoe. Soms heb je geluk en moet je lang wachten en krijg je veel coins. Vaak kom je achterelkaar in nieuwe races en dan duurt het heel lang allemaal. Ik combineer muntjes verzamelen wel met de eerste dag van de nieuwe tour of als er straks weer nieuwe expert challenges zijn.Cache schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:24:
[...]
In alle eerlijkheid doe ik dit ook. Ik heb een simpele spreadsheet gemaakt op mijn telefoon die naar 0 toe aftelt vanaf 599 muntjes.![]()
Daarmee is het echt 1 minuut extra werk. De multiplayer muntjes doe ik nooit, want die vergen juist veel meer tijd en races om bij de 100 te komen.
Ik speel de game nu ook al een tijd en heb wat vrienden nodig, die heb ik helaas niet 
Ik wil graag de gems verzamelen voor de quest. Als iemand zo lief wil zijn, voeg dan mijn id toe : 8754 3510 9335
Ik wil graag de gems verzamelen voor de quest. Als iemand zo lief wil zijn, voeg dan mijn id toe : 8754 3510 9335
Heel erg bedankt @BBBrt en @MetalSonic! Word zeer gewaardeerd en geeft maar weer eens aan dat dit het leukste topic op Tweakers is!
Ik ben alleen bang dat ik vanavond en morgen geen tijd heb.
Bovendien stond er vandaag een HE glider ticket in de DS zodat ik de Flying Easel lvl6 kon maken en misschien nog een paar puntjes op Rainbow Road kan pakken. Ik hoop echt dat de 2 top1000 spelers in m'n ranking lekker wegblijven en zo toch nog een top 3 kan halen. Voor nu zou dat 2k zijn, dat moet toch te halen zijn zou je zeggen. De ranked cup vind ik dan toch iets belangrijker dan een challenge waar je een aantal coins en een batch kan verdienen.
@Raketje
Welkom in dit topique! Ik heb je toegevoegd in m'n vriendenlijst! Je bent voor mij nu nr 50 dus de volgende heeft pech!
Ik stuur elke dag muntjes dus ik zie ze ook graag weer terug.
@Raketje
Welkom in dit topique! Ik heb je toegevoegd in m'n vriendenlijst! Je bent voor mij nu nr 50 dus de volgende heeft pech!
[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 10-01-2022 17:09 ]
Toegevoegd! In game heet ik ook Sleehond.Raketje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:24:
Ik speel de game nu ook al een tijd en heb wat vrienden nodig, die heb ik helaas niet
Have fun!
Geen probleem.pjot1 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:01:
Heel erg bedankt @BBBrt en @MetalSonic! Word zeer gewaardeerd en geeft maar weer eens aan dat dit het leukste topic op Tweakers is!Ik ben alleen bang dat ik vanavond en morgen geen tijd heb.
Bovendien stond er vandaag een HE glider ticket in de DS zodat ik de Flying Easel lvl6 kon maken en misschien nog een paar puntjes op Rainbow Road kan pakken. Ik hoop echt dat de 2 top1000 spelers in m'n ranking lekker wegblijven en zo toch nog een top 3 kan halen. Voor nu zou dat 2k zijn, dat moet toch te halen zijn zou je zeggen. De ranked cup vind ik dan toch iets belangrijker dan een challenge waar je een aantal coins en een batch kan verdienen.
![]()
@Raketje
Welkom in dit topique! Ik heb je toegevoegd in m'n vriendenlijst! Je bent voor mij nu nr 50 dus de volgende heeft pech!Ik stuur elke dag muntjes dus ik zie ze ook graag weer terug.
Aanbod blijft voor jou en andere van dit forum sowieso staan.
Heel iets anders: mijn friendslist is weer vol. Nieuwe verzoeken kan ik voorlopig niet accepteren.
Welkom!Raketje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:24:
Ik kan je ook wel helpen, ik heb je zojuist toegevoegd. Ik stuur ook dagelijks coins naar mijn friends en ontvang ze ook graag.
Ik ga zeker mee coins verzenden! Bedankt allemaal voor de friend requests, ik heb nu alle challenges zowat complete en inees 231 gems
Gems?Raketje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:36:
Ik ga zeker mee coins verzenden! Bedankt allemaal voor de friend requests, ik heb nu alle challenges zowat complete en inees 231 gems
Met 231 ruby’s kan je nog geen pijp leegtrekken, dus beter wachten tot je er 450 hebt. Dan blijf je niet zitten met een halve pijp waar nog alle highends in zitten
Precies dit, vooral voor mensen die het frustrerend vinden als zij na het leegtrekken van de helft of zelfs drie kwart met een stuk pipe over zitten waar hun begeerde items nog wachten.Eärendil schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 06:17:
Met 231 ruby’s kan je nog geen pijp leegtrekken, dus beter wachten tot je er 450 hebt. Dan blijf je niet zitten met een halve pijp waar nog alle highends in zitten
Ga tot 450 rubies en ga dan pullen, dan kan het alleen maar meevallen. Grote kans dat je nog een zooi over houdt en dat kan je dan opzij zetten voor weer opnieuw sparen.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 11-01-2022 08:02 ]
Ik zat er één naast. 999 muntjes. Hopelijk ben je niet teleurgesteld
JIJ VUILE….!!?!!***%}$!!BBBrt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:43:
[...]
BBBrt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:43:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e7DSdq3mnCqfePuuD69VtE0v.jpg?f=user_large)
Hier kan ik ook wel mee leven
Klopt! Maar als je net begint is het raadzaam om zoveel mogelijk te pullen. Elk item wat je binnen krijgt die je nog niet hebt is dan welkom! Ik weet niet of @Raketje overal al een goede coverage heeft?Eärendil schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 06:17:
Ik ben tot nu toe gewoon een beetje aan het nooben, zoals jullie ook aan mijn level kunnen zien. Ik wist niet eens dat je "een pijp leeg kan trekken". Bedankt voor die tip, ik spaar nu mijn ruby's wel even door!
Er zijn echt nog genoeg tracks, waar ik nog geen character heb dat 3 items krijgt.
Er zijn echt nog genoeg tracks, waar ik nog geen character heb dat 3 items krijgt.
Ja, je kan je pijp leeg trekken....Raketje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:10:
Ik ben tot nu toe gewoon een beetje aan het nooben, zoals jullie ook aan mijn level kunnen zien. Ik wist niet eens dat je "een pijp leeg kan trekken". Bedankt voor die tip, ik spaar nu mijn ruby's wel even door!
Je hebt dan sowieso alle spotlights en meestal een HE driver, kart en glider. Onder details, wat bij de pipes in de shop staat kan je zien wat voor items er nog in de pipe zitten. Heb je alle HE eruit of heb je de HE die je wilde hebben, dan kan je de pipe dus weer resetten zodat je weer kans maakt op het item wat je wilde hebben.
Even mezelf gequote.pjot1 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:58:
[...]
De 2 top1000 spelers hebben nog steeds niet ingelogd. Heel eigenaardig. Ook Mancocloro is op z'n minst gezegd frappant. Deze speler komt niet meer in m'n ranking voor. Wel is er een speler met dezelfde batch dus hoogstwaarschijnlijk heeft hij/zij zijn/haar naam veranderd.
Inmiddels gezakt naar de 4e plek. Top 5 zal niet makkelijk zijn. Eerst nog maar 14X eerste worden in multiplayer.....
Nog steeds zijn ze niet ingelogd en dat pakt natuurlijk positief uit voor mij. Net een paar leuke rondjes op Rainbow Road gereden! Dit heeft me zo'n 4k omhoog gebracht waardoor ik er nu zo voor sta,
:fill(white):strip_exif()/f/image/sJqmDCVqnoFKXA4CdQxEpJXm.png?f=user_large)
Natuurlijk begint plek 3 nu te jeuken...
Ze liggen misschien niet voor het oprapen maar met een dubbel uncapped coinbox driver van de onderste plank denk ik dat er nog wel genoeg te vinden is voor een 3e plek, succes!pjot1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:30:
[...]
Natuurlijk begint plek 3 nu te jeuken...Ziet iemand nog gemakkelijk punten liggen?
Coinbox driver van de onderste plank?edzon schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:57:
[...]
Ze liggen misschien niet voor het oprapen maar met een dubbel uncapped coinbox driver van de onderste plank denk ik dat er nog wel genoeg te vinden is voor een 3e plek, succes!
In track 3 heb ik geen betere items...
Ik heb met moeite de punten binnen gereden. Ben weer eens ziek
komende dagen zal er weinig gebeuren van mijn kant verwacht ik. Zal me best doen iedereen munten te geven.
De onderste plank = bottom shelfpjot1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:00:
[...]
Coinbox driver van de onderste plank?![]()
In track 3 heb ik geen betere items...
Ik zou zeggen dat track 2 beter kan. Als ik het vergelijk met mezelf Ik heb een lvl 3 980 coinbox driver en scoor 38k. Mijn glider/kart combo is een point-upgrade beter. Coinbox is goed, maar een lvl 6 1190 driver moet dat kunnen compenseren denk ik. Als ik in mijn ranked rond kijk naar niet-coinbox drivers scoren ze ook 35 tot 38k. Track 1 kan ik niet goed inschatten.pjot1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:30:
[...]
Even mezelf gequote.![]()
Nog steeds zijn ze niet ingelogd en dat pakt natuurlijk positief uit voor mij. Net een paar leuke rondjes op Rainbow Road gereden! Dit heeft me zo'n 4k omhoog gebracht waardoor ik er nu zo voor sta,
Natuurlijk begint plek 3 nu te jeuken...Ziet iemand nog gemakkelijk punten liggen?
erutangiS
Beterschap! @bennieeee Toch geen Corona?
Thanks @edzon en @MrOleo!
@edzon
Zou daar 2k liggen denk je?
@MrOleo
Heb je gezien dat ik geen tier 3 kart heb? Dat maakt namelijk best een verschil.... Deze score is namelijk al met 3 frenzies waarvan 2 coin.
@edzon
@MrOleo
Heb je gezien dat ik geen tier 3 kart heb? Dat maakt namelijk best een verschil.... Deze score is namelijk al met 3 frenzies waarvan 2 coin.
[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 11-01-2022 18:38 ]
Partner en ik zijn nog in afwachting. Gokken op buikgriep gewoon. Gelukkig zijn de beide kids nog niet ziek dat is belangrijkste!
Wat vervelend. Ik zal je niet gelijk verwijderen uit m'n vriendenlijst en zal je gewoon trouw muntjes sturen!bennieeee schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:35:
[...]
Partner en ik zijn nog in afwachting. Gokken op buikgriep gewoon. Gelukkig zijn de beide kids nog niet ziek dat is belangrijkste!
Hier hadden we dat ook een paar weken geleden ook met zijn allen. Beterschap in ieder geval, wat de uitslag ook is!bennieeee schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:35:
[...]
Yep dezelfde.Tootoo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:33:
@MrOleo toevallig dezelfde als mijn nr 2? Daarmee sta ik nu ook derde. Maar moge duidelijk zijn dat ik ook zomaar 4e of lager kan eindigen.
Probleem is dat ik geen zin heb in grinden en investerenow en geen tijd!
[Afbeelding]
Ah shit sorry, daar trap ik altijd in, vergeet dan maar wat ik zei.pjot1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:33:
Beterschap! @bennieeee Toch geen Corona?
@edzon
@MrOleo
Dan heb je daar al een hele mooie score staan.
erutangiS
Hier sluit ik mij bij aan!edzon schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:25:
[...]
De onderste plank = bottom shelfIk gebruik over het algemeen liever een cb driver met 1 item dan een niet-cb driver met 2 items, zeker als die wel dubbel uncapped is.
[Afbeelding]
Beterschap! Voor wat het waard is. Ik had ongeveer 1,5 week geleden ook buikgriep. Had een paar zware dagen maar daarna ging het elke dag beter. Sterktebennieeee schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:35:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door edzon op 11-01-2022 19:59 ]
In mijn familie ditto voor mn ouders en zusje etc. Hey heerst. Gelukkig kun je ervan herstellenTootoo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:53:
[...]
Hier hadden we dat ook een paar weken geleden ook met zijn allen. Beterschap in ieder geval, wat de uitslag ook is!
In jouw poule was ik ook maximaal derde. Ik zou die plek nu accepteren. Morgen weer een nieuwe tour, nieuwe tegenstanders en nieuwe kansen.Tootoo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:33:
@MrOleo toevallig dezelfde als mijn nr 2? Daarmee sta ik nu ook derde. Maar moge duidelijk zijn dat ik ook zomaar 4e of lager kan eindigen.
Probleem is dat ik geen zin heb in grinden en investerenow en geen tijd!
[Afbeelding]
Dank! Ik ga een paar pogingen doen!edzon schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:42:
[...]
helaas werd ik hier net afgeschoten voor de finish maar kwestie van herstarten tot je 1e bent en wat geluk hebt. Zou wel auto-item uitzetten en af en toe een item bewust vasthouden als het gevaarlijk kan worden en je een lekkere run hebt.
[Afbeelding]
Man o man, toch een aardig bloedbad deze ranked en iedereen is gewoon slachtoffer van dezelfde lui. Ik zag ook dat ie ingelogd was, maar ik zit voorlopig nog net aan de goede kant:
:strip_exif()/f/image/MRXzYHK2DkviKJZJLck83F60.jpg?f=fotoalbum_large)
@MrOleo en @edzon : door tier 69 hopelijk een relaxtere ranked wanneer het om de driver tickets gaat.
:strip_exif()/f/image/MRXzYHK2DkviKJZJLck83F60.jpg?f=fotoalbum_large)
@MrOleo en @edzon : door tier 69 hopelijk een relaxtere ranked wanneer het om de driver tickets gaat.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Schuitje zit weer vol op deze manier. @Vozze heb jij hem ook? Je staat nog net voor dan 
@MetalSonic ik vind het goed ook hoor. Zolang de rest onder me zich gedeisd houdt. En anders kelder ik wel
@MetalSonic ik vind het goed ook hoor. Zolang de rest onder me zich gedeisd houdt. En anders kelder ik wel
Dat is wel een heel bekend plaatjeedzon schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:20:
@bennieeee beterschap!
@MrOleo onder het motto van gedeeld leed is half leed:
[Afbeelding]
Wel makkelijk tickets sparen zo, zin in de nieuwe tour!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UMw7p5Myog503rWfUOyJP2vC.jpg?f=user_large)
Dat is wel lekker close, hopelijk blijft dat zo.Vozze schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:27:
Man o man, toch een aardig bloedbad deze ranked en iedereen is gewoon slachtoffer van dezelfde lui. Ik zag ook dat ie ingelogd was, maar ik zit voorlopig nog net aan de goede kant:
[Afbeelding]
erutangiS
MetalSonic schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:48:
[...]
Ik denk dat je zowel uit track 1 en uit track 3 nog wel wat kan halen. Bij elkaar wellicht 2k tot 4k. Uiteraard zal het nog wel de nodige uren aan grinden in beslag nemen maar ik zie ruimte voor verbetering.
![]() | ![]() | ![]() |
4k erbij met track 1 en 3.
Runs zijn zeker niet perfect, dus zou nog meer kunnen, maar sta eerste dus ben er wel beetje klaar mee.
Track 1: banaan + coin frenzy
Track 3: tripple banaan + coin frenzy
Geen enkele keer een triple frenzy gehad overigens. Voorlopig blij mee en nu afwachten of het genoeg is.
Ik noteer hier even de stand in mijn ranked om te vergelijken met morgenochtend.
Ik 95403
2. 95088
3. 94284
4. 90857
5. 90043
Brrrrr!
Ik 95403
2. 95088
3. 94284
4. 90857
5. 90043
Brrrrr!
Ik doe met je mee….
1) 63.958 (ik)
2) 62.973
3) 62.638
4) 60.286
5) 58.666
6) 58.165
Heb vanavond wel 1,5 uur ruim gespeeld maar kom niet eens in de buurt van de scores die ik al had neergezet.
Er lijken veel sleepers te zijn. Op track 2 heb ik 25k punten gehaald. Spelers uit top 5 hebben 20k punten gehaald met zelfde of betere load out.
Kortom…. Ik vrees met grote vrezen dat ik morgen opeens 5e ben ofzo..
1) 63.958 (ik)
2) 62.973
3) 62.638
4) 60.286
5) 58.666
6) 58.165
Heb vanavond wel 1,5 uur ruim gespeeld maar kom niet eens in de buurt van de scores die ik al had neergezet.
Er lijken veel sleepers te zijn. Op track 2 heb ik 25k punten gehaald. Spelers uit top 5 hebben 20k punten gehaald met zelfde of betere load out.
Kortom…. Ik vrees met grote vrezen dat ik morgen opeens 5e ben ofzo..
Helaas een plekje gezakt vannacht. 5e geworden. Niet ontevreden met de items die ik heb! Zin in een nieuwe tour!
Hier ben ik derde gebleven, kan ik prima mee leven. En gefeliciteerd @Planeetje! Top gedaan en helemaal verdiend 
Hier net geconstateerd dat Luigi een boomerang flower heeft en ik een kart mis. Gevolg? Tja, ik moet pullen. 10 pull nummer 1: wat krijg ik daar bij de 2e en 4e pijp??? Klaar! Goed begin is het halve werk…
Hier net geconstateerd dat Luigi een boomerang flower heeft en ik een kart mis. Gevolg? Tja, ik moet pullen. 10 pull nummer 1: wat krijg ik daar bij de 2e en 4e pijp??? Klaar! Goed begin is het halve werk…
![]() | ![]() |
Eerste geworden met ruim 23k voorsprong. Dat is nog eens overtuigend. Wel benieuwd naar de tour. Qua items is het ene hele mix tussen level 1/2 maar ook sommige banen die 6/6/6 zullen zijn.
@Vozze jij denkt we zijn alweer 45 minuten bezig dan moet ik maar weer boven de 100k meteen staan
@Vozze jij denkt we zijn alweer 45 minuten bezig dan moet ik maar weer boven de 100k meteen staan
Maak daar maar 15 minuten van...bennieeee schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:52:
Eerste geworden met ruim 23k voorsprong. Dat is nog eens overtuigend. Wel benieuwd naar de tour. Qua items is het ene hele mix tussen level 1/2 maar ook sommige banen die 6/6/6 zullen zijn.
erutangiS
kolere..
Tuurlijk weer die Yoshi Kangaroo. Man wat zou ik die graag ook hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door bennieeee op 12-01-2022 07:57 ]
:strip_exif()/f/image/jLPyNoqxYtKUdDQrePu08pTO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QIQRDsDyuvyhpO2Abbxe1QJ2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/T9pV55EidMtjzfRuYPQg4NIt.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YNbiFdr79Em6MUAvHmR09xSX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rYk2yAmPpOL7ypnbhSgPKocb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q8CB7b288LMKBvKnLKxIBlmX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wx2Bb8IT7vSOxGLTqPCqmRgs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6JqPsdFMJmxjajOoJVAm4j5Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xf6s81zjhvQk6jiJX3EfCGui.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JRzOxNb5YAxl5o15InOkpep1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/oYeJXPX9TfOoVrP5fRZNYwdT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/rYk2yAmPpOL7ypnbhSgPKocb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fhAllqbhyy9TXm6DY0i7UEni.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mTLZnGH1ritjUfOtamFIR4Mi.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/JjgpM2m3XHNdWkqnmsNnuH2Y.png?f=fotoalbum_tile)