• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-12 19:10
bennieeee schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:56:
[...]
kolere..
Tuurlijk weer die Yoshi Kangaroo. Man wat zou ik die graag ook hebben.
Ja echt he, ik denk echt elke week hetzelfde. :/
Tootoo schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:09:
Hier ben ik derde gebleven, kan ik prima mee leven. En gefeliciteerd @Planeetje! Top gedaan en helemaal verdiend :)

Hier net geconstateerd dat Luigi een boomerang flower heeft en ik een kart mis. Gevolg? Tja, ik moet pullen. 10 pull nummer 1: wat krijg ik daar bij de 2e en 4e pijp??? Klaar! Goed begin is het halve werk…
Ik dacht ik doe ook een 10-pull om te kijken, groen pijpje helaas :| :
Komen er 3 nieuwe HE's uit :X :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxXL_2mWk6KZTQ6cgmdNGbIk4DM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3a9ufx6oQfHF3majLWU9peKL.jpg?f=user_large

erutangiS

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-12 13:57
Even snel de balans opgemaakt qua bezetting. Alles tier 3 en ik ben gemazzeld op track twee. Ik zag Meowser staan (heb ik level 1) en gelukkig als alternatief PGP (level 7 1400) . Maar daar stopt het feest.

Op track 3 van de huidige eerste ranked cup en op track drie van de volgende ranked cup moet ik het doen met level 1 drivers.

En dan komen we bij de kern van het probleem. Nintendo I NEED HE DRIVER TICKETS :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Afgelopen maanden maar een twee uit de shop kunnen halen. Deze tour zitten ze niet bij de "total points challenges" en ook niet bij de "premium challenges"

Ik wil in eerste instantie mijn Meowser level 6 maken maar daarvoor heb ik nog heel wat he tickets nodig. En één ticket moet ik minimaal uitgeven aan een bagger item zodat ik op track 3 met een level 2 driver nog een beetje "damage control" kan uitvoeren. Scheelt dat ik hartje pauline maar één keer een ticket hoef te geven en zij mij dan als level 2 driver deze week en volgende week kan helpen.

Aanvulling:
In de eerste ander half jaar had ik het nog vaak dat ik een driver miste. Maar nu zit ik zo goed qua coverage dat ik de afgelopen maanden altijd wel een driver had. Maarja sommige drivers pull ik en kan ik niet voeden met tickets, of ik koop ze uit een shop en dan heb ik het zelfde.

De blauwe ninja boomerang staat ook nog steeds op level 2 om maar wat te noemen. Heb ik toen praktisch de hele pipe voor moeten leegtrekken. Achteraf had het weinig toegevoegde waarde. Elke keer dat ik hem kon kiezen had ik (gelukkig?) veel hogere level alternatieven.

Huidige pipe's skip ik dan ook. Ik spaar zoals ik eerder had aangegeven door tot 450 :)

[ Voor 34% gewijzigd door MetalSonic op 12-01-2022 08:35 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:06
Tweede week op rij 1e geworden!! *O*

Erg veel zin in de nieuwe tour, kom maar op!

Gefeliciteerd aan de mooie resultaten d:)b

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
@MetalSonic ik herken wel wat je zegt hoor. Qua coverage kan je de laatste tijd makkelijker goed zitten, met name omdat we ook vanaf dag 1 spelen. Maar niet altijd met super levels. Dat was vorige tour dan ook een reden dat ik niet super hard geinvesteerd had (naast het feit dat het zinloos was voor de ranked in week 2).

Ik richt me dan nu dus ook op deze week en volgende week, tja... Dat zien we dan wel :) Uiteindelijk komen er wel weer meer HE driver tickets! Lange tijd heb ik een schreeuwend tekort gehad aan glider tickets bv, die komen nu weer meer naar voren. En je richten op specifieke drivers kan ook nooit kwaad. Enige is dat je op voorhand nooit weet hoe ze uitpakken. Die boomerang yoshi inderdaad is nu bv weer mijn redding :P

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-12 20:05
Eerste geworden! Maar dit gaat zeker niet mijn tour worden. Eerste track al geen T3 driver én kart. En op de overige tracks (ook volgende week) vrij veel lage level items...
Had rubies voor één 10-pull, maar dat was helaas een échte groene pijp en er zat niks in.

Missie deze tour: die paarse knakker binnenharken :)

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:22
@Tootoo en @MrOleo : lekkere pulls hoor! Ik heb nu 2x 10 pulls gedaan en helaas nog niets. Als fan van de Boomerang skill die wat tegenstand kan bieden tegen coinboxers, moet ik deze natuurlijk wel hebben ;) Boomernaf

@bennieeee : ik had direct een paar goede runs vanochtend, dus die score staat wel even >:)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• MetalSonic
Tootoo schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:45:
@MetalSonic ik herken wel wat je zegt hoor. Qua coverage kan je de laatste tijd makkelijker goed zitten, met name omdat we ook vanaf dag 1 spelen. Maar niet altijd met super levels. Dat was vorige tour dan ook een reden dat ik niet super hard geinvesteerd had (naast het feit dat het zinloos was voor de ranked in week 2).

Ik richt me dan nu dus ook op deze week en volgende week, tja... Dat zien we dan wel :) Uiteindelijk komen er wel weer meer HE driver tickets! Lange tijd heb ik een schreeuwend tekort gehad aan glider tickets bv, die komen nu weer meer naar voren. En je richten op specifieke drivers kan ook nooit kwaad. Enige is dat je op voorhand nooit weet hoe ze uitpakken. Die boomerang yoshi inderdaad is nu bv weer mijn redding :P
Allereerst gefeliciteerd met je (snelle) en mooie pulls. Vooral van die kart denk ik dat je er de komende maanden vaak plezier van zal hebben. Jij had vorige week inderdaad "jouw damage control" gedaan. Fijn dat je nu goed gaat qua tickets.

We weten inderdaad niet welke item wel doorbreekt en welke niet. Toch weten we van te voren wel welke items populair zullen worden in de zin van. "Yoshi items" of het nou een driver of kart is, die komen vaak terug. Ik was dan ook erg blij dat ik Yoshi boomerang had gepakt. Heeft mij al heel vaak geholpen, ook deze week weer op track 1 natuurlijk. Zowel Yoshi als driver als de Yoshi kart komen vaak terug. Wat nog meer regelmatig terugkomt zijn de coinbox drivers. Kan imo dus geen kwaad om die op level zes te hebben.

Laatste maanden heeft Nintendo ook de "vergeten coinbox drivers" weer afgestoft. Vorige week ging het los met Mario Tuxedo. En wie komt er bij de volgende ranked cup weer eens meespelen? Haha juist 'm, nou ben daar blij mee..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Os9-3JTcaTdoCntGuZBzUsAmWBc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hXtgKjtErQl7wtrKNThxa0bT.jpg?f=user_large

• BBBrt
Ja er zitten een aantal karakters in waar iedereen hoge verwachting over had, maar die uiteindelijk vrij waardeloos blijken. Tenminste, voor de personen die al langer spelen en PGP en wat andere usual suspects 'gewoon' op level 6+ hebben. Zo valt Kamek tot nu toe vies tegen, maar ook Shy Guy Ninja bijvoorbeeld.
En juist dat karakter waarvan ik dacht 'meh' (Kangooroo Yoshi) maakt elke week zijn opwachting...

Die Luigi kan me momenteel gestolen worden, ookal is hij boomerang. Die kart lijkt me nog wel leuk. Maar op karts ben ik sowieso minder happig. Afgelopen zomer allemaal pipes leeggetrokken om die gekleurde formule 1 wagens binnen te harken en voor mijn gevoel zijn die nog nóóit T3 geweest.
Oh wacht, volgende week is eentje dat wel.. ;)

• MetalSonic
BBBrt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:37:
Ja er zitten een aantal karakters in waar iedereen hoge verwachting over had, maar die uiteindelijk vrij waardeloos blijken. Tenminste, voor de personen die al langer spelen en PGP en wat andere usual suspects 'gewoon' op level 6+ hebben. Zo valt Kamek tot nu toe vies tegen, maar ook Shy Guy Ninja bijvoorbeeld.
En juist dat karakter waarvan ik dacht 'meh' (Kangooroo Yoshi) maakt elke week zijn opwachting...

Die Luigi kan me momenteel gestolen worden, ookal is hij boomerang. Die kart lijkt me nog wel leuk. Maar op karts ben ik sowieso minder happig. Afgelopen zomer allemaal pipes leeggetrokken om die gekleurde formule 1 wagens binnen te harken en voor mijn gevoel zijn die nog nóóit T3 geweest.
Oh wacht, volgende week is eentje dat wel.. ;)
Kamek valt voor mij eigenlijk niet tegen. Alhoewel ik je punt begrijp. Vaak kon je op een "kamek track" ook een PGP of andere coinbox driver kiezen. Ik vind Kamek een leuke driver dus die is triple uncapped :9 . Shy Guy Ninja is voor mij een "mis pull" echt nooit toegevoegde waarde gehad voor mij. Weet nog dat toen die in de pipe zat er veel enthousiasme in dit topic was, uiteindelijk ging hij imo vrij snel richting de vergetelheid.

Je post zit vol "waarheden" want die formule 1 karts deel ik ook je mening. Heb nog wat packs gekocht om juist veel formule 1 karts te pakken. Met het idee dat ik dan lang goed zou zitten, en inderdaad veel zijn niet kiesbaar geweest. Gaan bijna richting die japanse letter gliders die we een tijdje gratis kregen :D

Edit: tja Kangaroo Yoshi is een mega hit, de "Santa bowser" van de boomerang drivers. Ik houd maar gewoon eraan vast dat de echte Nintendo poppetjes ( Bowser, Yoshi, Mario , Peach) over de grote periodes genomen toch relatief vaak terug komen. Zijn van die Reddit rankings voor items, ik heb zo'n vermoeden dat veel daarvan hoog staan. :)

Edit 2: shy guy is uiteraard ook een echt Nintendo poppetje, ik ken hem van Mario World (SNES) maar vergeleken met Mario, Peach, Bowser etc natuurlijk een bijrolletje B)

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 12-01-2022 09:50 ]

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTWIXazz0VWcBUwMjVIHktXnRdM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bHxLA6MzdBx23kdxemc0qUyV.png?f=fotoalbum_large

Tweede coinbox driver op max level *O*

(1e was Pauline Swimwear)

• MetalSonic
Sleehond schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:00:
[Afbeelding]

Slimme zet, dit is de meest gekozen coinbox driver. Op het moment dat we naar level 8 gaan voor de items wil ik PGP als eerste op 8 hebben. oOo :)F

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Eerste geworden, blij mee! :)

Gaat wel goed de laatste tijd, eerst bleef ik een tijd steken op tier 40-44 en zo ga ik in een keer door naar tier 47. Afgelopen tijd ben ik dan ook wat meer gegroeid in coverage en heb ik ook goede coverage in ranked cups (ook deels geluk uiteraard). Ook dit keer: de eerste ranked cup alles in de top shelf! En in de 2de ranked cup is ook best aardig: alles in de top shelf behalve de driver en glider van track 1 en 3 in de middle shelf. Ik ga voor de Purple Koopa in de eerste ranked cup. Leuk overigens dat er in de Total Point Challenge ook met hogere score wat rewards te halen valt. Normaal stop ik namelijk gewoon bij 600k. De 900k ga ik niet halen, maar ik ga een poging doen voor de 700k. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Poeksel schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:29:
Ik noteer hier even de stand in mijn ranked om te vergelijken met morgenochtend.

Ik 95403
2. 95088
3. 94284
4. 90857
5. 90043

Brrrrr!
En ook de einduitslag :)

Vandaag wat quick tickets uitgegeven om te kijken of er nog meer geflipperd kan worden, maar lijkt alleen in de eerste cup te zijn.

Ook al een tijd geen HE driver tickets in de shop gehad trouwens, maar ze komen vast wel weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Poeksel op 12-01-2022 11:21 ]

• MetalSonic
Losse free pipe, wordt ineens goudkleurig.. Even hoopte ik op nouja. Uiteindelijk HE manta glider stapje verder, achja kon slechter :)

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 20:47
Ik heb na de free pipes een yolo 10 afgeschoten zonder resultaat. Ik weet niet wat ik ga doen deze ranked. Track 1 mis ik de kart en driver. Wordt denk ik een poging om top 5 te worden voor de super driver. Ik heb straks nog 4 10 pulls, maar das te weinig voor de zekerheid om Luigi te halen. Ik denk dat ik deze ranked wat rustig aan ga doen qua investeringen.Tuurlijk ga ik wel voor hoge scores met wat ik nu heb. We gaan het zien. Lang geleden dat ik 2 tier 3 items niet heb.

Edit:
Zoon wilde graag nog een keer een pijp afschieten en ik vind het stiekem ook leuk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_M8s5xXQSSgXI6Cqz2qdDKLEuss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URMxjEcQ7k4iFkE2Z9PjtOsa.jpg?f=fotoalbum_large

Welkom Luigi :)

[ Voor 34% gewijzigd door Planeetje op 12-01-2022 15:10 ]

• BBBrt
En toen stopte ik met lezen *O*

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:00:
[Afbeelding]

Ah, dus er landen tenminste nog wel érgens HE tickets in de shop... ;)

Ik heb van ellende maar een HE driver ticket uit de tier shop gehaald voor 15k. Iets is beter dan (al 5 weken) niets!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Als iedereen is bijgekomen van de indruk van de nieuwe tour en of nieuwe ranking list dan nodig ik iedereen alweer uit voor het bekende toernooi.

Aanvang vanavond 20:00.....

Kan ik iets eerder de dekens opzoeken :)

Iedereen is welkom, 20.00 sharp gaat het beginnen zal ongeveer uurtje duren. Leuke manier om te werken aan je multiplayer challenges

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Tootoo schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:45:

Hier wil ik toch even op reageren. Ook ik ben een speler van het eerste uur maar ik heb de laatste tijd echt nog nooit zo'n slechte coverage gehad. Ook deze week geen tier 3 driver in track 1. Al moet ik wel bekennen dat ik niet altijd m'n rubies en tickets slim heb uitgegeven maar wil wel aangeven dat als je speler bent vanaf het begin dat het geen garantie is voor een goede coverage.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• BBBrt
pjot1 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Hier wil ik toch even op reageren. Ook ik ben een speler van het eerste uur maar ik heb de laatste tijd echt nog nooit zo'n slechte coverage gehad. Ook deze week geen tier 3 driver in track 1. Al moet ik wel bekennen dat ik niet altijd m'n rubies en tickets slim heb uitgegeven maar wil wel aangeven dat als je speler bent vanaf het begin dat het geen garantie is voor een goede coverage.
Volgens mijn coverage sheet had ik vorige tour nog een coverage van 99% op zowel D als K. En ook ik mis op track 1 nu een T3 D en K. Met nieuwe tracks krijgen ze dat bijna altijd wel voor elkaar ;)

• Planeetje
[...]

Ben het eens met @pjot1. Blijft toch een gatcha.
BBBrt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:01:
[...]

Volgens mijn coverage sheet had ik vorige tour nog een coverage van 99% op zowel D als K. En ook ik mis op track 1 nu een T3 D en K. Met nieuwe tracks krijgen ze dat bijna altijd wel voor elkaar ;)
De sheets houden soms geen rekening met city tracks icm coverage. Daarnaast is Singapore nu nieuw, dus alles kan gebeuren met nieuwe tracks.

• MetalSonic
[...]

Speler van het eerste uur is niet genoeg om hoog te staan in een ranked poule.

1) welke items heb je geleveld, even extreem, als je zo'n japanse tekst glider al snel level 6 hebt gemaakt dan had je alles weggegooid ;w
2) was je bereid om ook met lage items door te grinden tot je de triple coin had oOo
3) heb je geluk gehad met de pipe's. Je ziet het ook voor deze tour. Sommige doen een enkele of een dubbele x10 pull en hebben beide spotlights (no offense) en andere zullen 5x 10 pulls doen en hebben geen van beiden :Y)
4) belangrijkste: hoeveel geld ben je bereid per maand uit te geven, ik denk dat sommige zouden schrikken hoeveel sommige hiervoor uitgeven. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat die tegenstander die een aantal van jullie hadden met een score van 160k+ gemiddeld meer dan 100 euro per maand uit gaf en dan denk ik dat dat nog aan de voorzichtige kant is. :Y

Als je veel tijd en geld in dit spel kon stoppen sinds launch en elke week het maximaal aantal uncap tickets kon binnen harken tja dan heb je het meeste nu 7-7-7.... Meeste hier op dit forum, ik denk praktisch iedereen heeft nog een leven ernaast en wil wat geld in dit spel stoppen maar geeft het grootste gedeelte liever uit aan andere dingen of zet het op de spaarrekening :9

• MetalSonic
MetalSonic schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:47:
[Afbeelding]

Als iedereen is bijgekomen van de indruk van de nieuwe tour en of nieuwe ranking list dan nodig ik iedereen alweer uit voor het bekende toernooi.

[Afbeelding]
Aanvang vanavond 20:00.....

Kan ik iets eerder de dekens opzoeken :)

Iedereen is welkom, 20.00 sharp gaat het beginnen zal ongeveer uurtje duren. Leuke manier om te werken aan je multiplayer challenges

Veel tracks die je nu nog niet kan spelen zonder quick ticket zullen ook voorbij komen, dus je kan sneller meer sterren vrijspelen :)

Tot over een kleine 10 minuten!

• BBBrt
Bedankt weer, @MetalSonic !
Ik stond heel even eerste! En sterker nog, als ik de laatste ronde 1e of 2e was geworden, was ik dat gebleven. Maar ik werd 8e :( ;)

Het was weer leuk en alle challenges weer binnen!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KcN6ZP4ia8fiYh5PnqrW5Sef-qs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0GqeVjFN9YltFjt9TYgLhnGR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4umBqriWI7EVczDmHh9ADNgJOZ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/spOsdqVah0YZrGSeqBv2vgYt.png?f=fotoalbum_large

Dat was volgens mij FULL HOUSE na een tijdje.

Ik heb genoten van de spanning, de fun , chaos het klassieke Mario kart. iedereen bedankt voor het joinen. Congrats voor de winnaars. Tot de volgende keer :) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Edit: ohja, wel jammer dat we niet hebben gespeeld op tracks die we nog niet konden doen, paar keer dacht ik "die had ik wellicht nog niet gedaan" en dan kwamen de scores "oh shit wel gedaan"... Maarja daar heb ik verder geen invloed op. Zul je onlinke standard races moeten doen om die kans te vergroten.

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 12-01-2022 21:06 ]

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:34:
[...]

Speler van het eerste uur is niet genoeg om hoog te staan in een ranked poule.

1) welke items heb je geleveld, even extreem, als je zo'n japanse tekst glider al snel level 6 hebt gemaakt dan had je alles weggegooid ;w
2) was je bereid om ook met lage items door te grinden tot je de triple coin had oOo
3) heb je geluk gehad met de pipe's. Je ziet het ook voor deze tour. Sommige doen een enkele of een dubbele x10 pull en hebben beide spotlights (no offense) en andere zullen 5x 10 pulls doen en hebben geen van beiden :Y)
4) belangrijkste: hoeveel geld ben je bereid per maand uit te geven, ik denk dat sommige zouden schrikken hoeveel sommige hiervoor uitgeven. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat die tegenstander die een aantal van jullie hadden met een score van 160k+ gemiddeld meer dan 100 euro per maand uit gaf en dan denk ik dat dat nog aan de voorzichtige kant is. :Y

Als je veel tijd en geld in dit spel kon stoppen sinds launch en elke week het maximaal aantal uncap tickets kon binnen harken tja dan heb je het meeste nu 7-7-7.... Meeste hier op dit forum, ik denk praktisch iedereen heeft nog een leven ernaast en wil wat geld in dit spel stoppen maar geeft het grootste gedeelte liever uit aan andere dingen of zet het op de spaarrekening :9
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!

Bedankt voor de multiplayer weer! Wat een gekkenhuis! :Y

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb genoten van de spanning, de fun , chaos het klassieke Mario kart. iedereen bedankt voor het joinen. Congrats voor de winnaars. Tot de volgende keer :) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Edit: ohja, wel jammer dat we niet hebben gespeeld op tracks die we nog niet konden doen, paar keer dacht ik "die had ik wellicht nog niet gedaan" en dan kwamen de scores "oh shit wel gedaan"... Maarja daar heb ik verder geen invloed op. Zul je onlinke standard races moeten doen om die kans te vergroten.
Ik heb ondertussen patent op plek 2, haha :P
Afgelopen keren altijd wel een van de 2 series 2de geworden geloof ik.
Was weer leuk en chaotisch!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Ab0KgsnPDpm_2-F5ubyviIiyac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/al6BqZ9a8vxIody9x4ocW1Kq.jpg?f=fotoalbum_large

Komt me zelden voor, 3x een 0 achter de komma. Grappig!

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik vond het ook weer gezellig vanavond! :)

Sinds een paar dagen eindelijk weer eens he tickets in de DS, lekker! Afgelopen ranking voor het eerst in weken weer eens 1e geworden, lekker! Deze week heb ik alles tier 3, ook lekker! Momenteel sta ik net niet 1e, maar de nr 1 heeft wel pas 2 tracks gespeeld 🙈 en is een top 1000 speler en daarnaast nog een andere top 1000 speler. Dus maar eens zien wat dat gaat worden deze week… Volgende week mis ik een kart op track 1, maar dat zien we dan wel weer. Ik heb niet genoeg ruby’s om een pijp leeg te halen, dus ik spaar liever even door :)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12 22:11
Eerste dag als nummer 1 afgesloten. Maar zegt niks want zijn nog 5 zonder scores. Heb wel 6 bots in me ranking.. meestal hield dat bij 3 wel op.

Over het baantje zelf hij is wel prima maar vooral de ranked van week 2 vind ik echt saai.

Verwijderd

Kan ik hier nog vrienden werven? Ik moet nog 1 vriend toevoegen voor rewards... :+

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:46
Net de eerste expert challenge van de nieuwe kaart gehaald, in de eerste poging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxWFZBSoFVPeb9jrl3EdCDfePFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rDJ5XwXj3hvzZgyo6QUZW6pW.jpg?f=fotoalbum_large

Recept:
  • 50 CC
  • Auto-item uit
  • Bij het eerste item blok in de middenmoot een paddenstoel scoren, en dan snel naar voren rijden
  • Als je een blauw schild krijgt wachten tot hij een rondje boven je gemaakt heeft, en dan de paddenstoel gebruiken

• Eärendil
MetalSonic schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:05:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik was te laat voor de eerste ronde, maar in de tweede ronde nog ong. de helft mee kunnen doen. Toen ik niet in de room kon maar gewone multiplayers gaan doen, en ik heb nu dus al wel de Kart Pro challenge afgerond, en en al 9 van de 30 wins voor de expert challenge 8)

• MetalSonic
Prima start in de nieuwe tour :) vanochtend een HE driver ticket in de shop (ein-de-lijk)! en verder nog steeds eerste. Ik verwacht deze week sowieso mee te kunnen doen voor top drie. Ik kan denk ik nog veel punten halen uit track 2, jammer alleen dat ik die niet zo leuk vind. Maar eens kijken .....

• MrOleo
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:06:
Kan ik hier nog vrienden werven? Ik moet nog 1 vriend toevoegen voor rewards... :+
...

[ Voor 12% gewijzigd door MrOleo op 23-03-2022 16:48 ]

erutangiS

• MetalSonic
Lekkere boombox op mario tuxedo in een verder chaotische race. Ondanks de tweede plek toch een mooie verbetering van de score!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvjTQM8k9zS2ycxlNCuuK9B0UiI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kkcS6bWaXVVlbQZdu8KjPEBJ.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUM-1OL0sBLoDSR5bmg9A9rZkig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g428GU07eiZBxtFQqw7oF37n.jpg?f=fotoalbum_large
So far so good :7

• BBBrt
Sleehond schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:30:
[Afbeelding]

Komt me zelden voor, 3x een 0 achter de komma. Grappig!
Wat dacht je van deze dan? 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Am4y8AbpHCYBre8n_mxgeXVfLWU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BqIXlB0KmDRoaoh5A50MksKJ.png?f=fotoalbum_large

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Lekkere scores! Dit is ook lekker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akTlsuJIwaNy9ouIDDNjgeNzDYs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLBqPIy6c0TmEMuecwXrzlyq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEFVUMhLh7l0nCY8PexkI__6tiA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/laRKNhCeaP5mOEaIr1ZxtL3U.jpg?f=fotoalbum_tile

Altijd blij als dat weer klaar is. :+

Overigens heb ik nog 3 plekken over voor vrienden, mocht er hier iemand zijn die ik nog niet in de friend list heb staan: 170490013412

[ Voor 6% gewijzigd door Cache op 14-01-2022 19:36 ]

• BBBrt
Cache schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:23:

[Afbeelding][Afbeelding]

Ik dacht vanmorgen ook eens even een MP te doen en won in 1 keer 3 races op rij.. altijd lekker :*) en weer 10% van de 'lastigste' challenge in the pocket..

• Cache
BBBrt schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:33:
[...]

Ik dacht vanmorgen ook eens even een MP te doen en won in 1 keer 3 races op rij.. altijd lekker :*) en weer 10% van de 'lastigste' challenge in the pocket..
Precies dat, ik noem het de casino challenge, en inderdaad helemaal fijn als het met 3 races direct lukt. :)

• bennieeee
Me voorsprong is nog slechts een kleine 1000 punten. Daarnaast nog 4 zonder score en dat bevalt me echt totaal niet! Verwacht voor mezelf geen mega verbeteringen meer in deze cup.

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kDueIbQoJL46slthyzXoTLzPYh4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kQb8wJoqRING3xJyHHUfLHOY.png?f=fotoalbum_large

Ik heb een beetje een gekke ranking deze week. 2 top 1000 spelers, waarvan één al dik voor staat. Stuk of 6 bots. En nog 4 mensen die überhaupt nog niet ingelogd hebben/een score hebben. En daarvan is ééntje tier 70, dus verwacht wel dat die nog in actie gaat komen. Alhoewel diegene tot nu toe geen tier 3 driver op zowel track 1 als track 3 lijkt te hebben. Top 3 lijkt in elk geval wel zeker.

• MetalSonic
texelonia schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:44:
[Afbeelding]

Ik heb een beetje een gekke ranking deze week. 2 top 1000 spelers, waarvan één al dik voor staat. Stuk of 6 bots. En nog 4 mensen die überhaupt nog niet ingelogd hebben/een score hebben. En daarvan is ééntje tier 70, dus verwacht wel dat die nog in actie gaat komen. Alhoewel diegene tot nu toe geen tier 3 driver op zowel track 1 als track 3 lijkt te hebben. Top 3 lijkt in elk geval wel zeker.
hopelijk dus plek 2 einde van deze week

Vraag mij af hoe de nummer 1 dat met zijn naam gedaan heeft, soort vakjes om de letters ofzo :?

• MetalSonic
Cache schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:23:

[Afbeelding][Afbeelding]

Overigens heb ik nog 3 plekken over voor vrienden, mocht er hier iemand zijn die ik nog niet in de friend list heb staan: 170490013412
Lekker dat je hem al hebt. Ik heb paar dagen terug een poging gedaan. Kwam redelijk makkelijk twee keer achter elkaar op de nummer één plek helaas in de 3de ronde niet verder gekomen dan positie 4.. Komende dagen nog eens proberen.

• MetalSonic
De coins a plenty tracks doe ik nu op 50 cc, ik krijg dan met een coinbox driver vaak best makkelijk veel coins. Net ook weer 99 coins!

• texelonia
MetalSonic schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:55:
[...]

hopelijk dus plek 2 einde van deze week

Vraag mij af hoe de nummer 1 dat met zijn naam gedaan heeft, soort vakjes om de letters ofzo :?
Hopelijk 2e inderdaad! En kan ik mijn tickets deze ronde mooi in de pocket houden :)

Met die letters weet ik ook niet. Ik weet van mijn kinderen wel dat er apps bestaan voor andere lettertypes, dus misschien is het zoiets?

• Vozze
Dat is in principe gewoon een set aan Unicode karakters. Je kunt dat hier zelf proberen: https://yaytext.com/bubble-text/

Ben benieuwd hoeveel nicknames er aangepast gaan worden :P

• Planeetje
Vanochtend ook mijn kartpro gehaald. In mijn laatste race zag ik @Vozze in de race meedoen. Ik weet niet of je me bewust geholpen hebt, maar door die winst was mijn kart pro binnen. Thanks anyway.

Alle multiplayer challenges zijn inmiddels binnen. Jammer dat ik afgelopen woensdag niet kon aansluiten voor de tweakers multiplayer party ;)

Ook ben ik weer een mooi eindje verder met de expert chalenges. Alleen de grind challenges staan nog open. De blue shell challenges zijn ook al afgevinkt.

Vanochtend ook de 50k aangetikt op walu pinball RT. Nu maar eens focussen op track 3 waar ik iig overal tier 3 items heb. Ook ik heb er 2 die nog geen scores hebben neergezet voor de ranked.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGTsJS7-5_EWkISwcsQ8gIzR4KM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPk7PnklkLBIfKJ5YNS1xwXL.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ranked ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaajwajcxPwyvumWgJtu7yQfre8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3h4MRZg7TKbSH0qhVEqqgo0N.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 15-01-2022 15:08 ]

• MetalSonic
Planeetje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:19:
Vanochtend ook mijn kartpro gehaald. In mijn laatste race zag ik @Vozze in de race meedoen. Ik weet niet of je me bewust geholpen hebt, maar door die winst was mijn kart pro binnen. Thanks eerder way.

Alle multiplayer challenges zijn inmiddels binnen. Jammer dat ik afgelopen woensdag niet kon aansluiten voor de tweakers multiplayer party ;)

Ook ben ik weer een mooi eindje verder met de expert chalenges. Alleen de grind challenges staan nog open. De blue shell challenges zijn ook al afgevinkt.

Vanochtend ook de 50k aangetikt op walu pinball RT. Nu maar eens focussen op track 3 waarin iig overal tier 3 items heb. Ook ik heb er 2 die nog geen scores hebben neergezet voor de ranked.

[Afbeelding]

Mijn ranked ziet er nu zo uit:

[Afbeelding]
Congrats met het halen van je kart pro.

We zien je een volgende keer wel verschijnen. Zelfde geld natuurlijk ook voor o.a @Tootoo en @Vozze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23hOOoxB5P_4pVBwS112bT6Kiww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1jm2u9Yockq8DUqpv8iRIsLk.jpg?f=user_large

Dana :+

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
texelonia schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:44:
[Afbeelding]

Die nr1 bij jou heb ik ook in mijn ranked zitten maar dan tier 65. Onhaalbare score om in te halen... Ik kan hoogstens 4e wordenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFe-vGIl-mppZvCSXAq2auwSgo8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dTkPVDG3EH8m4zjf5KdRr2ZO.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
@Planeetje : ik ging er wel voor om je te helpen, want ik had wel het vermoeden dat je voor Kart Pro ging. Het was alleen een beetje een chaotische race met nog een goede S5 speler volgens mij. Ik was je op een gegeven moment kwijt. Richting het einde reed ik tweede en hoopte dat jij de nummer één zou zijn. Mooi werk!

@MetalSonic : nu twee keer andere verplichtingen gehad op woensdagavond. Volgende keer hopelijk er weer bij.

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Die nr1 bij jou heb ik ook in mijn ranked zitten maar dan tier 65. Onhaalbare score om in te halen... Ik kan hoogstens 4e worden[Afbeelding]
Orlando en Dana zijn populair deze week _O-

Ik moet maar afkloppen dat ik geen orlando in mijn poule heb :9B

• MrOleo
Dana is de tegenstander van de week? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvOmXYEssQxUaX6v3WknS9Sx1Qs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fk8s4AjJ3eVD9zWq2ms86xbG.jpg?f=user_large

erutangiS

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28
Ook hier staat Dana op de bingo kaart! Maar ook vacation mau zonder score?!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2aWNwCd1wci3UmO68KqplKpHws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cn8srPVWpcupSAc2z6StB9Ur.jpg?f=user_large

@MetalSonic ik probeer weer eens mee te doen! Met kids naar bed brengen ben ik niet altijd op tijd en is de room vaak al vol. En soms ook kapot moe…

Folding@home

• Regeneration
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:02:
[...]

Lekker dat je hem al hebt. Ik heb paar dagen terug een poging gedaan. Kwam redelijk makkelijk twee keer achter elkaar op de nummer één plek helaas in de 3de ronde niet verder gekomen dan positie 4.. Komende dagen nog eens proberen.
Even een tip voor Kart Pro (weet niet of het hier al algemeen bekend is), maar probeer deze anders te doen op dagen met 2 of 1 items. Het wegvallen van de frenzies zorgt voor minder chaos en richt zich iets meer op het rijden. Vandaag is bij de standard race 100cc en 2 item slots, wellicht goed om te proberen.

• BBBrt
Poeh, ik sta eerste met 10k voorsprong op nummer 2. Best oké scores op track 2 en 3, maar op track 1 mis ik bijna alles, dus er zijn vast betere spelers. Ik lijk alleen 5 a 6 sleepers in mijn ranked te hebben... Hopelijk zijn die allemaal op vakantie ofzo :p

• pjot1
  • Niet online
@texelonia, @Planeetje, @MetalSonic, @__REMCO__, @MrOleo en @Tootoo

Bekende lijstjes,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULBY7SiBsWNEZE1bCpzSVnbgnhU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kvN6jkF66yPWnVNfuRhz6bPv.png?f=user_large

• MetalSonic
Oef, zware poule. Kan je nog klimmen naar top zes?

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Coinbox frenzy, 2x coin frenzy en 2 losse coimboxes tussendoor. Track 2 is wel klaar, helaas geen NSC maar goed. Dit lukt me geen 2e keer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jl1CGwfxTpjvr1JmacYgyaHWtP4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vyylYvnfSD6r6fiwVfCmFsEx.png?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:15:
[...]

Oef, zware poule. Kan je nog klimmen naar top zes?
Ben bang dat dat lastig wordt. Heb ook een aantal sleepers in m'n ranking. :( Heb nog wel ruimte op elke track maar dat hebben de sleepers sowieso.

[ Voor 11% gewijzigd door pjot1 op 15-01-2022 20:20 ]

• MetalSonic
__REMCO__ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:19:
Coinbox frenzy, 2x coin frenzy en 2 losse coimboxes tussendoor. Track 2 is wel klaar, helaas geen NSC maar goed. Dit lukt me geen 2e keer [Afbeelding]
Dikke score met die items

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! oOo oOo oOo

Ik zie hier altijd zo vreselijk tegenop!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9sqMZduwKlHEB5NIj1xYWC771I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jLxRAkzAtwNRfFxoHrrrfpGG.png?f=user_large

• Cache
Welke zouden jullie upgraden als het echt zou moeten?
(13 tickets op de plank)
  • Roaring racer is nieuw, koffiedik kijken of deze goed wordt. De groene dubbeldekker is immers ook in de vergetelheid geraakt. Te vroeg om flink te investeren. Op lvl 6 krijgt hij daarentegen wel een track van de volgende ranked erbij waarbij hij nuttig zou zijn
  • Sleigh rider is relatief nieuw, maar een kerst-item.
  • Lunar cruiser is van alweer een aantal tours geleden. Misschien wel de meest aantrekkelijk van de 4, want volgens mij is deze van de 4 het grootst? Echter op lvl 7 triple uncapped komt hij niet hoger dan plek 7 in mijn tier list.
  • Orange streamliner, hier moest ik de naam van opzoeken. Geen goed teken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B22cjTGSPyugmt34M64gR8OPPCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f9sZQtdlYcntQsqZEdiIJjGj.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Zojuist hier uit de ACP de B Dasher (witte).

Best prima :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGAuPvp9W7gP-ALKZCP8LG4IQw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YRNyHsuIqpcayiYusBHMRSjc.jpg?f=fotoalbum_large

En ik vermoed dat ik deze week 2e ga worden haha… :Y

Track 2 is al wel klaar (2x coinbox en 1x banana frenzy)

Track 1 mis ik een driver

Track 3 mis ik een driver EN een glider

En dat maakt direct dat ik weinig tot praktisch überhaupt geen zin meer heb om track 2 of 3 te spelen…

Ik kan massaal gokken op 3x coinbox op track 2 en dan een record score pakken… maarja en dan…. -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 16-01-2022 08:19 ]

• BBBrt
Cache schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:32:
(13 tickets op de plank)
  • Roaring racer is nieuw, koffiedik kijken of deze goed wordt. De groene dubbeldekker is immers ook in de vergetelheid geraakt. Te vroeg om flink te investeren. Op lvl 6 krijgt hij daarentegen wel een track van de volgende ranked erbij waarbij hij nuttig zou zijn
  • Lunar cruiser is van alweer een aantal tours geleden. Misschien wel de meest aantrekkelijk van de 4, want volgens mij is deze van de 4 het grootst? Echter op lvl 7 triple uncapped komt hij niet hoger dan plek 7 in mijn tier list.
[Afbeelding]
Lastige! Die nieuwe kart is wel geinig, maar daarover weet je nog niets. Die moon kart wordt naar mijn gevoel steeds bruikbaarder. En die andere 2.... Zou ik persoonlijk niet in investeren.

Misschien in de nieuwe stoppen wat je ook echt nu nodig hebt en de rest in de moon.. ofzo?

• MrOleo
Cache schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 23:32:
(13 tickets op de plank)
[Afbeelding]
De eerste 3 kunnen allemaal kies degene waar je het beste gevoel bij hebt.

Ik zelf zou gokken op de nieuwe en die upgraden naar 4+1, die heeft het meeste toekomst potentie. Een relatieve kleine investering, als het item goed wordt kan je later verder investeren, maar de investering valt mee als het item tegenvalt. Zelfde geldt voor sleigh rider, heeft een betere skill, maar die zal minder nieuwe banen er bij krijgen.

Voor de andere twee geldt, blijkbaar waren die tot nu toe nog niet nuttig voor je, dus waarom dan in de toekomst wel? Ze zullen nu niet veel nieuwe banen meer krijgen. Lunar cruiser is dan de beste van de twee, maar vol geupgrade plek 7 op je tier lijst is niet indrukwekkend, dat kan natuurlijk komen omdat hij nog wat minder banen als tier 3 heeft dan items hoger op de lijst, maar toch..

Maar ja dit blijft toch altijd gokken, welke item goed wordt en welke niet..
Er zijn gewoon veel te veel karts toegevoegd... :/

erutangiS

• Planeetje
Ik zou ook idd voor de nieuwe kart gaan, meeste kans op toekomstige tracks waar je mogelijks anders geen coverage zou hebben.

Ik had hetzelfde op track 3, maar dan met de tiger bruiser tov de blue badwagon. Maar dat is dan een makkelijkere keuze.

Net op track 1 een boombox gehad, resultaat: 25k+ met een level 4 luigi vacation (niet uncapped), tier 2 kart en level 6 double uncapped silver manta glider. Epic... _/-\o_ Nu proberen de dubbele boombox te krijgen. Volgende week is Singapore speedway met 4 coinboxers op de tweede tier en pt pauline op tier 3. Dat heeft alle potentie voor een boombox party. oOo

• pjot1
  • Niet online
Woehoe! *O* *O* *O* De Acp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O974cHSisEAJqKRIDPoEVea_FHk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k16iBcpWRFeedJEhfAKg6CbD.png?f=user_large

Nu een glider voor track 3! oOo

• Cache
@BBBrt , @MrOleo en @Planeetje, alle drie bedankt voor het meedenken! Eens met jullie allen. Ik ga voor de nieuwe kart. Afgezien van dat dat de beste gok is, is het ook gewoon een coole kart! Soms mag de focus ook wel meer op plezier liggen ipv zo efficient mogelijk spelen. :)

• Sleehond
Cache schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:23:
@BBBrt , @MrOleo en @Planeetje, alle drie bedankt voor het meedenken! Eens met jullie allen. Ik ga voor de nieuwe kart. Afgezien van dat dat de beste gok is, is het ook gewoon een coole kart! Soms mag de focus ook wel meer op plezier liggen ipv zo efficient mogelijk spelen. :)
Eens!! Have fun *O*

• MetalSonic
MrOleo schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:34:
[...]

De eerste 3 kunnen allemaal kies degene waar je het beste gevoel bij hebt.

Ik zelf zou gokken op de nieuwe en die upgraden naar 4+1, die heeft het meeste toekomst potentie. Een relatieve kleine investering, als het item goed wordt kan je later verder investeren, maar de investering valt mee als het item tegenvalt. Zelfde geldt voor sleigh rider, heeft een betere skill, maar die zal minder nieuwe banen er bij krijgen.

Voor de andere twee geldt, blijkbaar waren die tot nu toe nog niet nuttig voor je, dus waarom dan in de toekomst wel? Ze zullen nu niet veel nieuwe banen meer krijgen. Lunar cruiser is dan de beste van de twee, maar vol geupgrade plek 7 op je tier lijst is niet indrukwekkend, dat kan natuurlijk komen omdat hij nog wat minder banen als tier 3 heeft dan items hoger op de lijst, maar toch..

Maar ja dit blijft toch altijd gokken, welke item goed wordt en welke niet..
Er zijn gewoon veel te veel karts toegevoegd... :/
Hier sluit ik mij bij aan. Bij dergelijke twijfel investeren in de nieuwere items. Die hebben een grotere kans om vaak mee te doen komende tijd.

• MetalSonic
pjot1 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:48:
Woehoe! *O* *O* *O* De Acp!

[Afbeelding]

Nu een glider voor track 3! oOo
Prima glider, vaak meegedaan laatste tijd!

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KAa81nu9M-Zuxgrk7GWCheS3tI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y40PVMuPLk5zWNT1FSAIFxBt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UEos4zaqzqabJWKtnlcJT0IOPA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BrEg3kTe7dVj8d6oZbr6Y8N3.jpg?f=fotoalbum_tile
[Player level 78]

Voorlopig resultaat:
Track 1: Frenzies: red shell + coin, en NSC.
Track 2: Geen frenzies, wel 2x CB, en spiny (blue) shell.
Track 3: 1 frenzy, vergeten wat, en ook hier geraakt door spiny (blue) shell.

Gisteren track 3 gedaan en dat ging moeizaam. Geen een keer meer dan 1 frenzy gehad. Zojuist net track en track 2 gedaan wat voor mijn gevoel beter ging. Maar in ieder geval track 3 en zeker track 2 zit nog meer in. Sta voorlopig dik voor op 1 wat ik niet had verwacht, maar het is nog vroeg. Heb ook nog wat tickets. Die zou ik ook nog in kunnen zetten indien nodig. Wil die Purple Koopa wel hebben uiteraard.

• BBBrt
Huh, ik krijg de purple koopa bij plekken 1 t/m 5. Jij alleen t/m 3. Ik ben een paar tiers hoger, maar ik kan me niet herinnen dat dat kort geleden nog anders was.
Ben ik vergeetachtig? :p

• MetalSonic
Ook hier is hij binnen. Lekker dat als je tweede wordt na twee wins achter elkaar je nog een kans krijgt voor de triple:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pS5ibT_8zr6w4KtOaZykjOnjie4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wHZFLaQYBAr0FYBEJaSxPh4E.jpg?f=fotoalbum_large

• MetalSonic
Wie m nog niet heeft. Succes. Mocht je hulp willen dan wil ik best helpen. Krijg ik ook nog wat coins ;)

• BBBrt
Eindelijk is mijn dry spell voorbij! In 3 dagen 50k uit kunnen geven. Nu meteen weer blut :p

• bennieeee
Gezakt naar plek 3 helaas en nog steeds ook 3 slapers ;w

Uit de Acp kwam bumble V. Uit 4 losse pulls in de Pauline pijp kwamen: Pauline (Party Time) en Red taxi. Kan nog 25 rubies halen uit de online races en die gaan ook lekker in de Pauline pijp.

• texelonia
Ik had alleen Pauline en Platinum Taxi. Dus ik dacht ik doe ook wat 10 pulls. Krijg ik 2 keer Pauline en 1 Platinum Taxi 🙄 en Magic Parasol. Gereset, 1 keer Red Taxi en een pijp helemaal niks. Tja, kan niet altijd geluk hebben hè? Nu nog 30 items in de pijp waarvan 2 HE drivers, 1 HE kart en 2 HE gliders. Maar 5 ruby’s te kort voor nog een 10 pijp. Misschien toch nog een poging wagen voor die kart pro, maar ik wilde gisteren alweer bijna mijn telefoon uit het raam gooien uit frustratie 🙈 Meestal doe ik de kart pro gewoon niet, zo’n hekel heb ik er aan… Kan ook nog 2 nachtjes slapen en de winst van de ranking gebruiken. Of 5 ruby’s kopen..

[ Voor 0% gewijzigd door texelonia op 17-01-2022 12:20 . Reden: Typo ]

• MetalSonic
Ben helaas gezakt naar plek twee. Celebrity Dana komt steeds dichterbij. Iemand tips voor mij om nog wat punten te pakken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frMIz0Sr_dAdHR41grtSL3X5s3g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HOWDT4LrGVIm1IYbNaH2kkkV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTc8DjYfOOEeaAV31KAizKwmCMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9rC5C05LTFQedevRcd2v51B.jpg?f=fotoalbum_large

• Cache
Volgens mij heb je nog wel wat ruimte op track 2 en 3. Wellicht wel genoeg ruimte om 6k bij elkaar te rijden. Welke runs had je nu? @MetalSonic

[ Voor 36% gewijzigd door Cache op 17-01-2022 12:24 ]

• MrOleo
Ook op track 1 zit wat ruimte. Ik geef toe ik had een boombox frenzy start met daarna twee coin frenzies, daar is wat geluk voor nodig, maar ik scoorde gelijk met slechtere items:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsJJm9nGm7Aa4l9G2DujfEU9yBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Cna3GD4MRD0EzEFzTFSBilA.jpg?f=fotoalbum_large
BBBrt schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:17:
Eindelijk is mijn dry spell voorbij! In 3 dagen 50k uit kunnen geven. Nu meteen weer blut :p
Top! Hopelijk eindigt ie hier ook snel, ik heb zelfs twee tickets uit de tiershop gekocht, zonde van de 5k extra...

[ Voor 31% gewijzigd door MrOleo op 17-01-2022 14:26 ]

erutangiS

• MetalSonic
@Cache
Track 2 was volgens mij: frenzys = 1 coinbox, 1 coin, en dan paar losse coinboxen
Track 3: dubbel coin frenzy, banaan frenzy

@MrOleo wow das een dikke run met die items, congrats ik zal op die track ook nog eens een poging wagen.

• pjot1
  • Niet online
Leuke naam.... :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89iXLIAHQVH6JDtsUF2POhLHLSI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DljrVc90NFaSTSxlIkg2PQMh.png?f=user_large

Geen multiplayer.

[ Voor 7% gewijzigd door pjot1 op 17-01-2022 18:57 ]

• BBBrt
Heyyy, die had ik ongeveer een half jaar geleden ook in mijn race :D Sommige namen vergeet je niet zo snel ;)

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 12:05
Die zelfde naam kwam bij mij vandaag ook langs :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• MetalSonic
En dan is het alweer de laatste dag van deze week.

Net nog eens naar de scores gekeken. Zowel in mijn poule als in mijn vriendenlijst. Kudos voor alle topscores. Veel gaan erg lekker deze week.

Ik weet nog niet hoe veel tijd ik er vandaag in stop. De nummer één is verder uitgelopen. Ik wil geen tickets uitgeven. Ik heb gisteren (zonder resultaat) wel een uur of twee geprobeerd te verbeteren op mijn tracks maar de frenzy's wilden niet vallen. Om eerlijk te zijn vind ik dat allemaal niet heel erg, ik heb de laatste weken wat meer afstand genomen van dit spel. Je zou het niet zeggen wellicht op basis van mijn reacties hier maar ik hoef niet meer elke dag te jagen op die perfecte triple coin/ coinbox. Ik wissel dit spel nu vaak af met Fire Emblem Three houses <3

Voor wie er vandaag nog voor gaan, veel succes. Ik zelf? Ik kijk eigenlijk al uit naar de volgende tour! Ben benieuwd wat er aanstaande vrijdag wordt aangekondigd.

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 18-01-2022 08:40 ]

• bennieeee
Ik zal me vandaag maar eens bezig houden met kart pro. Niet echt zin in maar goed het zijn dure rubies.

• bennieeee
Hele zorg minderAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVGYH05pYc9m5mFs11XUvQkra_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ijCYtHX25Gc3R5frFiZ9oZwL.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Ach… je had/hebt nog 7 dagen hè… :P

Maar je hebt gelijk, ik moet me er even toe zetten…. Pfff

• bennieeee
@Sleehond ja klopt gelukkig. Maar toch vind het altijd zo'n loterij.. succes alvast voor je!

• MetalSonic
Derde.. en degene die mij net gepaseerd is (nummer 2) lijkt wel elk uur een hogere score te hebben. Veel dikkere items. Ik accepteer plek drie wel :) Krijg ik nog steeds 5 he uncaps

• texelonia
Ik kreeg vanochtend 5 ruby’s uit de tcp, dus kon ik nog een keer een 10-pijp doen (en die vervelende kart-pro weer even negeren ;)): ik kreeg de glitter parasol en de Rose Parasol. Wel blij mee, rose parasol heeft ruim 30! t3 tracks, en volgens mij regelmatig als ik weer eens een glider miste dat rose parasol daar wel t3 was geweest, dus hopelijk scheelt dat een hoop in coverage. En de glitter parasol is nieuw, dus dat is nog even afwachten, maar hopelijk heb ik daar de komende tours ook veel aan!

Maar dus wéér geen Pauline Party Time! :D Terwijl ik vrijwel vanaf het begin speel, ik geloof dag 10 ofzo.

Verder heb ik ook wel zin in de nieuwe Tour! Nadeel van 2 bijna dezelfde tracks per ranking, is dat je er ook sneller op uitgekeken bent, ook al zijn ze nieuw. Maar goed, eerste de tweede ranking volgende week. Vind het moeilijk in te schatten hoe dat zal gaan. Ik mis 1 kart, ik heb wat best hoge/goede items, maar ook veel lever 3 items. Wel een aardige hoeveelheid tickets eventueel.

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 11:02
Tot vandaag stond ik zesde, maar vanmiddag gezakt naar plek 8 met ruim 6k achterstand op nummer 6. Dat betekent dat ik de nette 49k op de flipperbaan voor niets heb gehaald, met 13k op de beide andere banen kansloos in de ranking helaas.

• MetalSonic
texelonia schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:00:
Ik kreeg vanochtend 5 ruby’s uit de tcp, dus kon ik nog een keer een 10-pijp doen (en die vervelende kart-pro weer even negeren ;)): ik kreeg de glitter parasol en de Rose Parasol. Wel blij mee, rose parasol heeft ruim 30! t3 tracks, en volgens mij regelmatig als ik weer eens een glider miste dat rose parasol daar wel t3 was geweest, dus hopelijk scheelt dat een hoop in coverage. En de glitter parasol is nieuw, dus dat is nog even afwachten, maar hopelijk heb ik daar de komende tours ook veel aan!

Maar dus wéér geen Pauline Party Time! :D Terwijl ik vrijwel vanaf het begin speel, ik geloof dag 10 ofzo.

Verder heb ik ook wel zin in de nieuwe Tour! Nadeel van 2 bijna dezelfde tracks per ranking, is dat je er ook sneller op uitgekeken bent, ook al zijn ze nieuw. Maar goed, eerste de tweede ranking volgende week. Vind het moeilijk in te schatten hoe dat zal gaan. Ik mis 1 kart, ik heb wat best hoge/goede items, maar ook veel lever 3 items. Wel een aardige hoeveelheid tickets eventueel.
Je mist er weinig aan. Pauline party time is bijna nooit kiesbaar als tier drie driver. Dat van aankomende week is een uitzondering ;)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
MetalSonic schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Je mist er weinig aan. Pauline party time is bijna nooit kiesbaar als tier drie driver. Dat van aankomende week is een uitzondering ;)
Inderdaad, ik heb haar een jaar geleden voor een hele hoop ruby's inclusief een pack of 3 uit de bodem van de nieuwjaarspijp gevist omdat ze de enige cbdriver was die ik miste. Welgeteld 0 x gebruikt in de ranking :F

Hier is de ranking wel spannend deze week, net met een boombox en coin frenzy de 2e plek weer heroverd. Vanavond nog maar wat pogingen voor 50k in de flipperkast of een extra boombox met Luigi, fijn dat Nintendo weer een nieuwe driver met deze skill heeft uitgerust!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EeiYCSW0NxBoExN7rMYeZsQ0mfc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ITZijAxeBpB841vA6AlQnerv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuN0DvD8FayOt_moy2kjrTUcWNE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OqDUdlTd4T3XLkf8QOMkRKbJ.jpg?f=fotoalbum_tile

• MetalSonic
edzon schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:46:
[...]

Inderdaad, ik heb haar een jaar geleden voor een hele hoop ruby's inclusief een pack of 3 uit de bodem van de nieuwjaarspijp gevist omdat ze de enige cbdriver was die ik miste. Welgeteld 0 x gebruikt in de ranking :F

Hier is de ranking wel spannend deze week, net met een boombox en coin frenzy de 2e plek weer heroverd. Vanavond nog maar wat pogingen voor 50k in de flipperkast of een extra boombox met Luigi, fijn dat Nintendo weer een nieuwe driver met deze skill heeft uitgerust!

[Afbeelding][Afbeelding]
Volgens mij heb ik toen eens 2 keer een party pauline pack gekocht, was heel enthousiast over de potentie ;w

Succes vanavond, hopelijk pak je plek één! :9B

• Eärendil
Ik heb Pauline Party Time ook al een hele tijd, maar die is nog steeds level 1 en staat zelfs nog niet eens op 800 points.

• Regeneration
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYls_kHXF3J7OAe05-AXRXXF7Cs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPcno9EAY1loF61AB8kw6ff8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRBSOK0LwfzvGyfsxyeUZH4KAB4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmUUKyGXG4HmVVXOzxFaT5bw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQXO0MmypRKcAWIxbNBE0-ajF1g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wm2tQVHENulcSNDZ7WZlmT5u.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UEos4zaqzqabJWKtnlcJT0IOPA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BrEg3kTe7dVj8d6oZbr6Y8N3.jpg?f=fotoalbum_tile
[player level = 78] [Laatste screenshot is oude score ter vergelijking]

Track 1: Frenzies: red shell + coin, en NSC. (deze niet meer gespeeld)
Track 2: +4.9k, Frenzies: coinbox + coin, 1x losse CB en NSC
Track 3: +2.4k, 2x coin frenzy

Ik ben klaar met huidige ranked, op een goede manier. :) Track 2 en 3 bij elkaar met 7.3k verbeterd, track 1 had ik niet meer gespeeld. Bij de run van track 2 werd ik paar keer geraakt, maar wist wonderbaarlijke elke keer mijn combo vast te houden, en dat met een level 2 glider. Sta bijna 10.2k voor op nummer 2, nog nooit eerder zo'n grote voorsprong gehad. Dat zou meer dan genoeg moeten zijn voor 1 en in ieder geval voor Purple Koopa. Zal vast nog wel wat meer eruit te halen zijn uit de tracks, maar vind het wel meer dan prima zo. Had overigens uiteraard geluk dat ik alles in de top shelf heb en ook geen tickets heb hoeven te investeren deze ranked. Op naar de volgende ranked en ga ook nog een poging doen voor een hoge Total Point Challenge.
Pagina: 1 ... 120 ... 161 Laatste