Even snel de balans opgemaakt qua bezetting. Alles tier 3 en ik ben gemazzeld op track twee. Ik zag Meowser staan (heb ik level 1) en gelukkig als alternatief PGP (level 7 1400) . Maar daar stopt het feest.
Op track 3 van de huidige eerste ranked cup en op track drie van de volgende ranked cup moet ik het doen met level 1 drivers.
En dan komen we bij de kern van het probleem. Nintendo I NEED HE DRIVER TICKETS
Afgelopen maanden maar een twee uit de shop kunnen halen. Deze tour zitten ze niet bij de "total points challenges" en ook niet bij de "premium challenges"
Ik wil in eerste instantie mijn Meowser level 6 maken maar daarvoor heb ik nog heel wat he tickets nodig. En één ticket moet ik minimaal uitgeven aan een bagger item zodat ik op track 3 met een level 2 driver nog een beetje "damage control" kan uitvoeren. Scheelt dat ik hartje pauline maar één keer een ticket hoef te geven en zij mij dan als level 2 driver deze week en volgende week kan helpen.
Aanvulling:
In de eerste ander half jaar had ik het nog vaak dat ik een driver miste. Maar nu zit ik zo goed qua coverage dat ik de afgelopen maanden altijd wel een driver had. Maarja sommige drivers pull ik en kan ik niet voeden met tickets, of ik koop ze uit een shop en dan heb ik het zelfde.
De blauwe ninja boomerang staat ook nog steeds op level 2 om maar wat te noemen. Heb ik toen praktisch de hele pipe voor moeten leegtrekken. Achteraf had het weinig toegevoegde waarde. Elke keer dat ik hem kon kiezen had ik (gelukkig?) veel hogere level alternatieven.
Huidige pipe's skip ik dan ook. Ik spaar zoals ik eerder had aangegeven door tot 450
[
Voor 34% gewijzigd door
MetalSonic op 12-01-2022 08:35
]