Vozze schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:22:
[...]
Ik zou willen dat ik antwoord op je vraag kon geven, maar ik wacht al tijden op HE driver tickets om Luigi op 6 te krijgen

Ik gokte er een beetje op dat deze wel zouden komen, maar helaas.
Lekkere scores hoor!

Oh man ik ken dat gevoel, ik heb er gisteren eindelijk een gekregen en kan hem nu lvl 6 maken, maar de nr 2 in de ranked staat 18k achter, dus dan denk ik, waarom, misschien doe ik het nog voor de tweakers ranked.

Regeneration schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:28:
[...]
Ik ging er vanuit dat Carlos wel weet wat hij doet.
[...]
Ok, dit veranderd mij perspectief wel wat veel pogingen zijn.
[...]
Het was ook meer om aan @
Cache aan te geven dat ere er mogelijk ook last van hebben. Maar schijnbaar de ene meer dan de andere of het probleem van Carlos is toch iets anders wat Cache bedoeld. Dus ik zal mij hier verder afzijdig van houden, aangezien ik hier zelf geen ervaring mee heb.
Oh ja carlos weet wel wat ie doet inderdaad, alleen in die 10 sec die ik zag pakte hij het toevallig verkeerd aan en begon te klagen, dus dan stop ik met kijken.
Ach ligt er ook een beetje aan hoe hij zijn pogingen doet, als je elke poging een ronde rijdt en een paar boxen probeert dan is 58 wel veel hoor. Ik zelf zoek een goede startpositie en dan restarten tot er bij itembox 1 een boombox valt. Op een offday als gisteren zet ik dan een tvserie aan voor 2 of 3 episodes, elke minuut 2 of 3 restarts, dan heb je zo 200-300 restarts/pogingen te pakken.