@Tootoo @pjot1 @Vozze
Bedankt voor jullie reacties. Vooral de uitgebreide reactie van Vozze was natuurlijk interessant. Ik sta nu op 90k maar ik moet wel richting de 100k kunnen komen ja.

Afgelopen dagen nog nauwelijks tijd gehad om te grinden. Deze tour ben ik wellicht een beetje zoals @MrOleo , een diesel die nog op gang moest komen. Toen ik vanochtend eens naar mijn items keek was ik aangenaam verrast toen ik zag dat king boo cb voor track 1 al 2 treden boven level zes staat. ofwel, 3 he uncap tickets en ik heb daar een level 7 coinbox driver :) dat ga ik waarschijnlijk wel doen. op track drie heb ik een mooie coinglider en daar moet ik een run met een dubbele coinbox pakken en dan heb ik er ook alweer 1 tot 2k bij..

Er is nog ruimte voor verbetering zie ik nu ook. Aankomende week heb ik vakantie en dan heb ik genoeg momenten om eens lekker ervoor te zitten!
Edit: er was hier een theorie geopperd dat als er in de tier shop nog HE tickets te koop waren dat je die dan niet kreeg in de daily shop. Die is gelukkig niet waar. Weet niet meer wie het zei en in welke mate het zo zwart wit was (waarschijnlijk niet zo) maar ik heb vanochtend weer een HE driver ticket in de shop gekocht ;-)
pjot1 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:33:
Mensen, ik heb nog 3 plekjes vrij!

616624417801

Ook ga ik kijken van wie ik de rest van de week geen muntjes krijg, deze ga ik eruit gooien. Stuur zelf elke dag consequent muntjes. :)
Waag het niet mij eruit te gooien, ik heb je vanochtend weer je muntje gegeven :(

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:44:
[...]

Waag het niet mij eruit te gooien, ik heb je vanochtend weer je muntje gegeven :(
Ik zou niet durven! Ook weer teruggestuurd trouwens! ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Eindelijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oqKwRSiOGkp9xU-qq39YBRS13w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dLULQJEjoSL4Z8oPiJP3wo6K.png?f=user_large

Het wachten wordt beloond!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
MetalSonic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:42:
Edit: er was hier een theorie geopperd dat als er in de tier shop nog HE tickets te koop waren dat je die dan niet kreeg in de daily shop. Die is gelukkig niet waar. Weet niet meer wie het zei en in welke mate het zo zwart wit was (waarschijnlijk niet zo) maar ik heb vanochtend weer een HE driver ticket in de shop gekocht ;-)
Dat was ik en dat was uiteraard in de categorie "grijs" ;) Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het bij Nintendo zo zwart wit zouden implementeren ;)

Folding@home

Tootoo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

Dat was ik en dat was uiteraard in de categorie "grijs" ;) Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het bij Nintendo zo zwart wit zouden implementeren ;)
Ach maakt weinig uit wie het zei. En zoals ik aangaf ik had al zo'n gevoel dat het was gedeeld in een zoals jij noemt grijs vlak. Een "wellicht theorie". Dat houdt ons ook weer lekker bezig in dit topic. Beetje speculeren. oOo

• Tootoo
Beetje speculeren? We zitten voorbij de 400 pagina's hier op GoT en we staan met velen als karma keizer / koning omdat we zo actief zijn hier met zijn allen :P Toch best een prestatie voor een mobiele game :)

Folding@home

pjot1 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:04:
Eindelijk!

[Afbeelding]

Het wachten wordt beloond!
Lekker hoor, hopelijk dat meerdere van dit forum nu de 45 rubies pakken. Ik had vanochtend vergeleken met wat ik normaal/ gemiddeld pak ook weinig te klagen. 1.000 coins. :) Kan beter maar is vaak Véé'l slechter!
Tootoo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:29:
Beetje speculeren? We zitten voorbij de 400 pagina's hier op GoT en we staan met velen als karma keizer / koning omdat we zo actief zijn hier met zijn allen :P Toch best een prestatie voor een mobiele game :)
Ja dit is een leuke kleine actieve gemeenschap binnen Tweakers met een focus op mario kart tour. Zoals ik al vaker heb aangegeven het is vooral hierdoor dat ik dit spel blijf spelen. B-)

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:29:
Leuk toch? Dit topique is natuurlijk ook voor tips en tricks en ervaringen. Ook fijn om te zien wat er haalbaar is.

Buiten dit zijn we natuurlijk ook een hecht clubje! <3 Heb ook het idee dat we veel persoonlijker met elkaar omgaan en dat is gelijk de reden waarom ik dit meer dan eens 'het leukste topic van Tweakers' noem! :)
MetalSonic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:42:
[...]

Lekker hoor, hopelijk dat meerdere van dit forum nu de 45 rubies pakken. Ik had vanochtend vergeleken met wat ik normaal/ gemiddeld pak ook weinig te klagen. 1.000 coins. :) Kan beter maar is vaak Véé'l slechter!
Ach, 9 van de 10 keer is het ook ruk wat je uit de pijp haalt. 2x een HE, 1x 10k coins en nu voor het eerst dus 45 rubies, dat zijn de noemenswaardige uitkomsten. Ik weet niet hoe lang de tcp er is maar ik denk niet dat het boven de 5% komt. Geduld wordt dus beloond! ;)

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb me zelfs speciaal voor dit topic op GoT aangemeld :D Gewoon fijn en leuk om je frustraties, verbazingen, toffe nieuwe dingen, of juist irritante nieuwe dingen, en noem het maar op te kunnen delen met mensen die dan snappen wat je bedoelt ipv anderen irl die het spel niet spelen en met hun ogen rollen als je het er weer ons over hebt ;)

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:40:
Ik heb me zelfs speciaal voor dit topic op GoT aangemeld :D Gewoon fijn en leuk om je frustraties, verbazingen, toffe nieuwe dingen, of juist irritante nieuwe dingen, en noem het maar op te kunnen delen met mensen die dan snappen wat je bedoelt ipv anderen irl die het spel niet spelen en met hun ogen rollen als je het er weer ons over hebt ;)
:D :D :D

Heel herkenbaar! M'n vriendin @Juicy_Orange heeft zich hiervoor ook aangemeld op Tweakers. Ze ging helemaal los op één van de eerste reacties in dit topic. Over iemand die wilde dit niet spelen als er een blue shield aanwezig is in het spel! :+

Soms probeer ik wel eens mensen wat uit te leggen over het spel maar vaak zie je toch vraagtekens verschijnen! :+

• texelonia
@pjot1 en @Juicy_Orange juie kunnen het in elk geval ook nog samen erover hebben ;)

Ik kan het er ook wel met m’n zoontje over hebben trouwens, maar die is bijna 9, dus dat is toch anders :D

• Tootoo
We zijn dan ook absoluut de leukste mini community hier ja ;) ik denk dat als je mijn statistieken er op na slaat ik hier ook 99% van mijn posts geplaatst heb :p enige andere topics die ik weleens gevolgd heb zijn nette LAN afwerkingen, ubiquiti topics en zelfbouw topics. Maar dit topic is met stip het leukste!

En inderdaad, dat je het er thuis al over kan hebben is heel wat ;) Enige wat ik er over hoor is of ik die telefoon eens weg wil leggen :p (terecht dan ook hoor, als ik weer een half uur aan het grinden ben op een level).

Op naar de volgende 400 pagina’s! :)

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Tootoo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:34:
We zijn dan ook absoluut de leukste mini community hier ja ;) ik denk dat als je mijn statistieken er op na slaat ik hier ook 99% van mijn posts geplaatst heb :p enige andere topics die ik weleens gevolgd heb zijn nette LAN afwerkingen, ubiquiti topics en zelfbouw topics. Maar dit topic is met stip het leukste!

En inderdaad, dat je het er thuis al over kan hebben is heel wat ;) Enige wat ik er over hoor is of ik die telefoon eens weg wil leggen :p (terecht dan ook hoor, als ik weer een half uur aan het grinden ben op een level).

Op naar de volgende 400 pagina’s! :)
Half uurtje maar? O-)

Bovendien ben ik vaak hier Het grote tuinen, balkons en plantentopic te vinden. Eigenlijk ook niet echt Tweakers... :X

[ Voor 9% gewijzigd door pjot1 op 08-10-2021 18:46 ]

• Juicy_Orange
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-10-2021
Ga je weg of niet mafketel hahahahahahahaha.... Maar je mag inderdaad wel wat minder op je telefoon muahahaha >:)

• Tootoo
Tussen de tijd dat alle kinderen hier op bed liggen en dat ik in slaap val zit niet extreem lang hoor, dan is een half uur relatief veel :p

Folding@home

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-01 17:00
Tootoo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:46:
[...]

Tussen de tijd dat alle kinderen hier op bed liggen en dat ik in slaap val zit niet extreem lang hoor, dan is een half uur relatief veel :p
Zolang je tijd hebt om kinderen te maken en/of te onderhouden, game je niet te veel :*) :*)

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:04
Toch is het wel fijn dat de cups wat dichter bij elkaar zitten. Tenminste ik merk het deze week weer. Ik win 13k op baan 1 vergeleken bij de nummer 2 en 3. Maar verlies op baan 2 en 3 ongeveer 10k in totaal op hun. Dus het kruipt toch weer naar elkaar toe.

Krijgen trouwens 500 munten nu met de coin races *O* dit was toch 300 standaard voor me gevoel.

[ Voor 16% gewijzigd door bennieeee op 09-10-2021 08:50 ]

• Tootoo
@bennieeee enige is dat als ik het nieuws goed lees, de coin aplenty wordt nu alleen nog maar op zaterdag gehouden ipv 2x per week. Per saldo gaan we er dan op achteruit…

Folding@home

• bennieeee
@Tootoo thanks voor de info. Dan heb ik mezelf blij gemaakt met een dooie mus.

• pjot1
  • Niet online
Hier ook! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izQchyoD3ksfTgtt6zkpJ-PLhx8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XUSzJRW25Wg7ruukd23G1JwE.png?f=user_large

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-01 19:04
Heb nu wel een record aantal coins gespaard….

60k *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 09-10-2021 12:10 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhsF1Q0RHpzTDLEkvFp5lOFMsmY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QBTuk9Nx8DfqcxBRIxQ5b2bN.png?f=fotoalbum_large

Ik heb mijzelf terug geknokt in de top drie oOo

• pjot1
  • Niet online
Hey my Mariokart friends! Graag even jullie mening/opinie. Zo staan de zaken er nu voor bij mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPJfOYNj3U0kSqe7rCegbwjru_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tJwuUrWKTqW9cRCNYZIqPzJS.png?f=user_large

Met deze scores,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5SCg-v1hDJAKquhfEurSIFzWB0k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4uHmsqWRuvL9PAOtOvHRLBAX.png?f=user_large

Ik weet dat er overal nog wat mogelijk is maar ik heb 5 HE driver tickets te vergeven. Gold King Boo naar lvl7 of Black Yoshi en Luigi Lederhosen naar lvl5, of alleen Black Yoshi naar lvl6?

Ook heb ik nog 3 kart tickets, uitgeven? Zo ja, waaraan? Jullie opmerkingen wordt zeer gewaardeerd! :)

pjot1 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:41:
Hey my Mariokart friends! Graag even jullie mening/opinie. Zo staan de zaken er nu voor bij mij.
[Afbeelding]

Met deze scores,
[Afbeelding]

Ik weet dat er overal nog wat mogelijk is maar ik heb 5 HE driver tickets te vergeven. Gold King Boo naar lvl7 of Black Yoshi en Luigi Lederhosen naar lvl5, of alleen Black Yoshi naar lvl6?

Ook heb ik nog 3 kart tickets, uitgeven? Zo ja, waaraan? Jullie opmerkingen wordt zeer gewaardeerd! :)
Coinbox drivers maken het verschil en king boo gold heeft een mooie coverage. Ik zou zelf voor king boo cb naar zeven gaan. Uiteraard my two cents.

• Tootoo
@pjot1 mocht je tickets inzetten dan zou ik gaan voor black Yoshi level 6 en head honcho naar 4. Daarmee kan je denk ik de grootste klapper maken. Je kart op level 3 kan ook nog, maar die track is beperkter in combo…

Folding@home

• Tootoo
Haha, twee verschillende adviezen nu :p

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
Haha, dit wordt dus een poll maken. :p Ik zou niet weten hoe? :?

Ik heb ooit een keer een lijstje gezien met de coverage per item. Daar kwam naar voren dat Black Yoshi de grootste coverage heeft. Maar daarentegen heeft Gold King Boo natuurlijk coinbox en kan je met een flinke combo natuurlijk lekker scoren in Maple Treeway. En zo ook m'n persoonlijk record verbeteren. O-)

@Tootoo
Als ik het zo lees zeg je eigenlijk dat er sowieso nog veel te halen valt in track 2? Heb daar trouwens ook nog Baby Mario Koala lvl4 1190 maar Black Yoshi heeft maar 1 kaartje nodig voor lvl5. Je bedoelt totaal aantal combo's in vergelijking met Maple Treeway neem ik aan?

• Tootoo
Puur sec heeft Metalsonic een punt: coinbox drivers maken een groot verschil :)

Maar nu kan je met 4 tickets twee levels stijgen voor black Yoshi en kan je ook nog een level omhoog met je kart (die ook nog een hogere multiplier geeft). Ik zou verwachten dat dat meer effect geeft.

Ik bedoelde met de combo hoogte dat je beter in items voor track 2 dan 3 kan gaan. Omdat de combo hoger kan worden op track 2.

Folding@home

Wat je ook kiest. Het is goed voor je items. met vier tickets twee levels stijgen betekent dat je qua groei meer uit je tickets haalt dus daarin deel ik zeker de mening van @Tootoo

Als ik tickets spendeer in een tour kijk ik ook welke track de meeste punten kan geven. Deze tour is track één de track waar je per verbeterd item relatief veel verschil maakt. Track drie is een voorbeeld van een track waar je ook als je bij wijze van spreke alle items verbeterd de impact nog steeds klein is. Track is voorbij voor je het weet en dan heb je wellicht 23k ipv 21k (in het algemeen en wat gechargeerd)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:57
Ok @Vozze, je had gelijk. ;)

Helaas was 118k nog niet genoeg, nog 730 punten achter.
Nog ff doorgrinden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYHooxGuwazjJxseOsHX1swAgQw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HJ2WutoURxSIyeDiYlUvhrgz.jpg?f=user_large

erutangiS

Qua coverage is black yoshi in het verleden al heel vaak tier drie geweest.

Voor mijzelf heb ik deze week zowel king boo als black yoshi laten levelen :x
MrOleo schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:11:
Ok @Vozze, je had gelijk. ;)

Helaas was 118k nog niet genoeg, nog 730 punten achter.
Nog ff doorgrinden...

[Afbeelding]
Oeh spannend! Succes.

• MrOleo
Black yoshi heeft volgens mij 20 non-city banen tier 3, king boo gold heeft er 15.
Op zich heeft yoshi betere coverage, maar wellicht heeft boo weer een grotere kans om in de toekomst nieuwe tracks te krijgen.

Coinbox is natuurlijk de betere skill, maar een 4 naar 6 upgrade voor 4 tickets lijkt mij beter dan een 6 naar 7 upgrade voor 5 tickets. Daarnaast zoals Tootoo aangeeft kan je het combineren met de head honcho upgrade, een zeer solide kart om hoog level te hebben, voor een flinke upgrade op een track.

Beide upgrades zijn prima, ik zou zelf yoshi kiezen, maar kies waar je het beste gevoel bij hebt. Een level 7 coinbox driver heeft toch iets speciaals.

erutangiS

• BBBrt
pjot1 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:28:
Haha, dit wordt dus een poll maken. :p Ik zou niet weten hoe? :?

Ik heb ooit een keer een lijstje gezien met de coverage per item. Daar kwam naar voren dat Black Yoshi de grootste coverage heeft. Maar daarentegen heeft Gold King Boo natuurlijk coinbox en kan je met een flinke combo natuurlijk lekker scoren in Maple Treeway. En zo ook m'n persoonlijk record verbeteren. O-)

@Tootoo
Als ik het zo lees zeg je eigenlijk dat er sowieso nog veel te halen valt in track 2? Heb daar trouwens ook nog Baby Mario Koala lvl4 1190 maar Black Yoshi heeft maar 1 kaartje nodig voor lvl5. Je bedoelt totaal aantal combo's in vergelijking met Maple Treeway neem ik aan?
Ik gebruik deze lijst(en) om te kijken hoeveel favorites elke driver/kart/glider heeft. https://game8.co/games/mariokarttour/archives/270983

Die coverage-Excellijsten zijn natuurlijk nog beter, maar ik heb zelf geen zin om die helemaal in te vullen ;)

• BBBrt
Nou, ik ben niet ontevreden. Mario Koala nieuw en meteen naar level 2 en beide katten. Kan ik eindelijk eens ervaren hoe de big bell is ;)

In twee weken 9 nieuwe HE drivers!
Nu sparen tot kerst en eventueel alleen nog tussentijds een glider pipe pullen. Mijn gliders lipen nu hopeloos achter bij de rest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oj1ngTHuVGOScwp2abxPfRKUnY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/32ykcv30bzFJFgTTrBRzdn0H.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUdspqgQfS6ooUSlQOpKZCm5Fvw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ws0UC1vGUSVjBiCqRfOrpWeO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3S6qeHZAclrF_yXaw1a1KtkCwiA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Lhh6VpPiCPQ2VxvsOqKL6TpT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZxZq6BIsYjXIFYIgJkjD66N_mc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kURG4r5AZtHQ2ToBFknIbMTi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebKhgOL2DptOLtKwI5BErrsm2Zo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DHeP2iovBAk6s74FSk2wbVIr.png?f=fotoalbum_large

• bennieeee
@BBBrt ook mooi wat coins er weer bij! Hier ook beide katten eruit gehaald, verder ongeveer 17k aan munten. Heb er nu 47k zoveel heb ik nog nooit gehad.

Verder heb ik hetzelfde als jou mijn gliders lopen ook echt hopeloos achter! Dus ook ff wachten op een pijp met alleen die.

• Sleehond
ACP hier funky kong, opsich prima.

Tevens net Pauline HE driver naar lvl 6 gebracht met 1190 points.

Inmiddels gaat het record aan coins lekker door… 62k!

• bennieeee
@BBBrt ook mooi wat coins er weer bij! Hier ook beide katten eruit gehaald, verder ongeveer 17k aan munten. Heb er nu 47k zoveel heb ik nog nooit gehad.

Verder heb ik hetzelfde als jou mijn gliders lopen ook echt hopeloos achter! Dus ook ff wachten op een pijp met alleen die.

Alvast inhakend op komende week. Wie van de 2 zouden jullie kiezen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwu9u29oSZoxrwCGunFdiZyGgC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6T7gP58XzH1V8NCozMfEGrnr.jpg?f=fotoalbum_large
Kan naar level 3 gebracht worden 1 van de 2.

• Sleehond
@bennieeee Yoshi zou ik zelf doen

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:29
7 10-pulls gedaan aan de nieuwe pijp, 4 nieuwe drivers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEpeRu92rMk705mYRUcM-KM_Nn0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L7GE2f1Sk3JjCL1xZ4auiqvx.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIy6R7bOARbMhx_DgS1YlIA6bU4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pMT3MK0iMMRJv0YtEtFMcPLJ.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXfu8nPwsrOdpljRINuiE2v5Dqg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pcUGp3m98xh0xsRmi9FrLU1u.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3A7nZKUyypv7Zo2Ks4dx0zyrn6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZiPL6BstcOp2DDuZo42qnaZT.jpg?f=user_large

1 level-up:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wsLiCRC9CEpzlKSfHAMI94yPRQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XMKgmF3WA0YUHymdkvzzTaTq.jpg?f=user_large

En een nieuwe kart in de ACP:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMW2YBdYxfF5P7AWV2KOKK27J_M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xu2oxqkysubTW3IGGLQCFBde.jpg?f=user_large
Ik ga niet los op de special pipe. Op tanooki rosalina na heb ik alles. Van de tanooki drivers word ik niet enthousiast dus ik houd het op zak voor wat anders.

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:02:
[...]

Ik gebruik deze lijst(en) om te kijken hoeveel favorites elke driver/kart/glider heeft. https://game8.co/games/mariokarttour/archives/270983

Die coverage-Excellijsten zijn natuurlijk nog beter, maar ik heb zelf geen zin om die helemaal in te vullen ;)
Thanks @Tootoo, @MetalSonic, @MrOleo en @BBBrt!

Deze lijsten zijn wel handig maar ik heb er ook een dubbel gevoel bij. Vaak heb je ook overlap op een track. Dus dan is zo'n lijstje weer wat minder handig.

Inmiddels Black Yoshi lvl6. Vandaag maar eens proberen om een dikke score neer te zetten! :)

Dag begon in ieder geval goed! Pink Wing uit de ACP. Die had ik nog niet! oOo

• MrOleo
bennieeee schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:46:

Alvast inhakend op komende week. Wie van de 2 zouden jullie kiezen? [Afbeelding]
Cat toad denk ik, yoshi reindeer heb ik bijna nooit gebruikt, ik ga er volgende week ook geen tickets insteken, wellicht dat ie rond kerst wel vaker relevant is, als straks die merry mountain (?) sneeuw track weer terug komt. Cat toad zie ik regelmatig bij mensen in de ranked gebruikt worden, yoshi een stuk minder. Toad lijkt dus relevanter voor ranked cups.
Maar beide is prima, beide geen goeie skill.

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:46:

Alvast inhakend op komende week. Wie van de 2 zouden jullie kiezen? [Afbeelding]
Zeker Cat Toad! Die heeft mij al meerdere keren uit de brand geholpen! :)

Voor de “fun” maar vooral de coins toch maar een keer 10 gedaan. En wie hebben we daar. Achja goed voor de coverage;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdYqPFUBm8f7NaABFz5lhOvZVbg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nvnO9Pu8qfLPosAE9W5h9d5e.png?f=fotoalbum_large

• Tootoo
Hier is de eerste in de poule wat los gegaan. Ik sta gelijk tweede terwijl degene op 119.5k staat. Ik betwijfel het alleen of hij degene wordt die uiteindelijk op nr 1 wordt. En de nr 3 staat op slechts 700 punten van me, met een luttele 56k op track 1.

Al met al probeer ik nog wel wat meer uit maple treeway te persen. Gister mijn score evenaart terwijl de combo twee maal brak. Alles bij elkaar zou ik ergens in de 50k moeten kunnen uitkomen. Op track 3 had ik nog geen upgrades gedaan, dan eerst eens kijken hoe groot mijn achterstand dan is op de rest…

Folding@home

• BBBrt
pjot1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

Zeker Cat Toad! Die heeft mij al meerdere keren uit de brand geholpen! :)
Hier ook. Nooit het gevoel gehad dat ik Yoshi Reindeer ergens miste, maar Cat Toad staat stond heel hoog op mijn wensenlijstje. Die was heel vaak mijn ontbrekende driver (samen met Bratwurst Luigi en die heb ik nu ook :) ).
Eerste en nieuw persoonlijk record met 110k!

Lekker weekje. Items waarvan ik geloof dat ze sterk zijn en ook in de toekomst terug komen kunnen levelen. Net toch ook maar het gouden ei level vijf gemaakt. Op track drie kan ik er denk ik nog een tot twee duizend bijhalen als ik een dubbel coin scoor.

Op track een en twee denk ik dat ik op de max zit met mijn huidige items. Vooral op track twee trots.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DgGpgVqQAm44AUSDVq678nE3nCQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rbwkfGMAfdAfeuIopv0uzz6p.png?f=fotoalbum_large
BBBrt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:51:
[...]

Hier ook. Nooit het gevoel gehad dat ik Yoshi Reindeer ergens miste, maar Cat Toad staat stond heel hoog op mijn wensenlijstje. Die was heel vaak mijn ontbrekende driver (samen met Bratwurst Luigi en die heb ik nu ook :) ).
Ik hoop acheloog peach oid nog eens te kunnen scoren. Kwam ook vaak terug
Tootoo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:37:
Hier is de eerste in de poule wat los gegaan. Ik sta gelijk tweede terwijl degene op 119.5k staat. Ik betwijfel het alleen of hij degene wordt die uiteindelijk op nr 1 wordt. En de nr 3 staat op slechts 700 punten van me, met een luttele 56k op track 1.

Al met al probeer ik nog wel wat meer uit maple treeway te persen. Gister mijn score evenaart terwijl de combo twee maal brak. Alles bij elkaar zou ik ergens in de 50k moeten kunnen uitkomen. Op track 3 had ik nog geen upgrades gedaan, dan eerst eens kijken hoe groot mijn achterstand dan is op de rest…
Hor ziet jouw top drie eruit qua scores icm hun items? Duidelijk dat jij ook een pittige poule hebt.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CAXWM0-mXs18YlqnkvzP7GkoOE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yWFSyw1ECVvqxTyKYSOrJ7MZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grYCfYni-zf6Z9V9mdl2uEN0AXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LaNnlKzOI7PVep7C7Uqd7CVm.png?f=fotoalbum_large

Op welke track kan ik nog los denken jullie?

Plek 2 zou kunnen, maar vrees dat de nummer 2 en 3 ook nog wat te verbeteren hebben…
Sleehond schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:01:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op welke track kan ik nog los denken jullie?

Plek 2 zou kunnen, maar vrees dat de nummer 2 en 3 ook nog wat te verbeteren hebben…
Vooral track twee.. heb je nog tickets ? Veel items mogen wel wat hoger. Van de mol uiteraard zijn basepoints
Sleehond schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:34:
ACP hier funky kong, opsich prima.

Tevens net Pauline HE driver naar lvl 6 gebracht met 1190 points.

Inmiddels gaat het record aan coins lekker door… 62k!
Koop er tickets mee voor zover mogelijk. Veel coins helpen je niet naar plek een. Goed gelevelde items wel :)F

• BBBrt
Overal valt nog wel iets te halen, maar vooral op Maple, want mijn high score is daar met een tweede plaats en 2 slechte frenzies. Maar ik denk niet dat ik zó veel bij elkaar kan sprokkelen dat ik nog kans maak op de top 5. Wat denken jullie?

Belangrijke info: ik heb géén HE tickets meer :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8Ge1OIhpGVuFSJI5PZ_e3JCK44=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kmeLlKuw23FJa6f0pxl4A7Xf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OM7xnWDSqLbzWwodc0fy2mKjs8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H8hRFLxeKxWHoNG1mkWtbIaq.png?f=fotoalbum_large

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ben ik een hoarder?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IATVv3zo7Lqmt3bP-OQdHLv4OLE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mCFLZE8gLBQJy82OB78hYK7A.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Ja. ;)

Hier 2 coinbox frenzy's, waarvan 1 in de lucht en een coinfrenzy. Helaas geen NSC maar klaag niet. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSjHXL0H9Mhzki0MD9uOw52jPpo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tBHXrPvkFeYBHYLCTa9kdqjb.png?f=user_large

• MrOleo
1115 item tickets, 500+ pointboost tickets... :/ Wow. ..
:Y hoarder confirmed.

erutangiS

• BBBrt
Wow! Jaloers :)
Item tickets zijn in principe waardeloos boven de zeg.. 50 stuks, omdat je kunt herstarten. Maar ik ben wel jaloers op al je andere tickets.
Ik ben juist het tegenovergestelde en wil alles het liefst zo snel mogelijk uitgeven :)
hoe kan je zoveel item tickets hebben? Sluit je altijd de app af als je item ticket niet je score verbeterd heeft?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI72pyqCTC-b5tuhtY92Iyxj6S8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VR0LTK5o6NVgA516XfHU23FA.png?f=fotoalbum_large
Ik heb vooral lekker veel super driver tickets :)

• Poeksel
MetalSonic schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

hoe kan je zoveel item tickets hebben? Sluit je altijd de app af als je item ticket niet je score verbeterd heeft?
Ik gebruik ze alleen bij ranked en alleen als ik al een frenzy heb gehad.

• pjot1
  • Niet online
Poeksel schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Ik gebruik ze alleen bij ranked en alleen als ik al een frenzy heb gehad.
Dan speel je of niet vaak, of je hebt bijna nooit een Frenzy... :X

pjot1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:44:
[...]

Dan speel je of niet vaak, of je hebt bijna nooit een Frenzy... :X
Ik denk dat hij het minder vaak speelt. Ik heb alweer veel runs gemaakt deze ranked cups en als ik bezig ben met een goede frenzy run die mijn score verbetert dan gebruik ik de ticket. Mja dan kan ik in een volgende run weer lekker gaan qua frenzy en dan gebruik ik weer een ticket als ik denk dat ik mn score verbeter. Voor ik het weet heb ik weer 20 tickets opgemaakt.
Dit bedoel ik uiteraard niet denigrerend of iets in die hoek (y)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:52:
Dit bedoel ik uiteraard niet denigrerend of iets in die hoek (y)
Nou idd! Ik bedoel het ook totaal niet denigrerend al kwam het misschien wel zo over. Was eerder vol verbazing!

pjot1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Nou idd! Ik bedoel het ook totaal niet denigrerend al kwam het misschien wel zo over. Was eerder vol verbazing!
Die reactie van jou kwam op mij over als verbazing en zo zijn mijn reacties ook bedoeld. Mja hoe iemand iets bedoelt en hoe het overkomt bij degene die het leest kan verschillen dus voor de zekerheid had ik het er maar bij gezet richting @Poeksel :Y)

• texelonia
Ik heb rond de 700 item tickets, en dan heb ik toch regelmatig dat ik in de ranked met 1e positie start en dan aardig wat item tickets gebruik en steeds weer herstart vanwege die positie. Plus dat ik lui ben en vaak geen zin heb om helemaal te app te herstarten :D Verder gebruik ik ze inderdaad ook alleen in de ranked en alleen na een frenzy.

@Poeksel of je een hoarder bent hangt er denk ik vooral vanaf of je liever tickets bewaart en dan een betere eindpositie in de ranked misloopt, wat misschien best zonde is met dit spel denk ik. Maar als het eigenlijk niet echt nodig was om tickets te gebruiken, is het misschien juist zonde om zomaar tickets uit te geven.
texelonia schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:20:
Ik heb rond de 700 item tickets, en dan heb ik toch regelmatig dat ik in de ranked met 1e positie start en dan aardig wat item tickets gebruik en steeds weer herstart vanwege die positie. Plus dat ik lui ben en vaak geen zin heb om helemaal te app te herstarten :D Verder gebruik ik ze inderdaad ook alleen in de ranked en alleen na een frenzy.

@Poeksel of je een hoarder bent hangt er denk ik vooral vanaf of je liever tickets bewaart en dan een betere eindpositie in de ranked misloopt, wat misschien best zonde is met dit spel denk ik. Maar als het eigenlijk niet echt nodig was om tickets te gebruiken, is het misschien juist zonde om zomaar tickets uit te geven.
Vind ik ook veel! Koop je af en toe tickets in de shop? B)

• Poeksel
Ik speel zo'n 10 a 15 uur per week denk ik, maar ranked meestal maar een paar uurtjes. HE-tickets in de shop koop ik altijd, soms super als ze op zijn. Tickets probeer ik voornamelijk te gebruiken als het echt nuttig is voor ranked en dan liefst alleen bij goede d/k/g.

• texelonia
MetalSonic schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Vind ik ook veel! Koop je af en toe tickets in de shop? B)
Nee item tickets koop ik nooit (misschien heel in het begin), want ik heb er altijd meer dan genoeg :D

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Poeksel schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:36:
Ik speel zo'n 10 a 15 uur per week denk ik, maar ranked meestal maar een paar uurtjes. HE-tickets in de shop koop ik altijd, soms super als ze op zijn. Tickets probeer ik voornamelijk te gebruiken als het echt nuttig is voor ranked en dan liefst alleen bij goede d/k/g.
@Poeksel ik speel een beetje zoals jou met ongeveer dezelfde hoarding skills :) Heb ook nog wat point cap tickets op stapel liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9RdxMrd-qZEla8qQoq28Cejpng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/leK0zTncn3BY5TtErNnBIWeV.jpg?f=fotoalbum_large

• BBBrt
Ik snap niet dat je op (meer dan max 20) point boost tickets kunt zitten. Die zet je toch in zodra je de kans hebt? Of zijn jullie zo ver dat je alles in je bezit al max hebt?
BBBrt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:13:
Ik snap niet dat je op (meer dan max 20) point boost tickets kunt zitten. Die zet je toch in zodra je de kans hebt? Of zijn jullie zo ver dat je alles in je bezit al max hebt?
Tja ik gebruik mn point boost tickets ook vaak maar das meer dat ik ongeduldig ben. Wil ik snel mn item op max punten om daarna te grinden.

• Poeksel
BBBrt schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:13:
Ik snap niet dat je op (meer dan max 20) point boost tickets kunt zitten. Die zet je toch in zodra je de kans hebt?
Als ik een nieuwe h/k/g heb dan gebruik ik die in multiplayer en gaat ie vanzelf naar max. Tenzij ik 'm voor ranked nodig heb, dan gebruik ik de tickets.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Zo, eindelijk een goede rit op choco island en daarmee net aan de 100k aangetikt. Top 3 helaas onbereikbaar al zou ik al mijn tickets inzetten. Nu zijn dat er bij lange na niet zo veel als de 'hoarders' hier posten maar met een mooie shop vandaag toch weer wat mogelijkheden. Volgende week maar vlammen voor driver tickets met de kangaroe! @Poeksel en @Planeetje, uit nieuwsgierigheid, wat is precies de bedoeling van het hoarden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMKVyhr8oPN9gzwsqY4-7hp8c2U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWn7YEDhJnQg9cuMtMynqotq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7UzE5Vxo6EC1oedj-C9R-JyQY8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MivWMB3AOn4Y9LwdDZIMP0Hi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFZVX0AqOdJAPXfL31-RUluJsMY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlKYNXZEdIEBPP8CObayEgNK.jpg?f=fotoalbum_tile

• Poeksel
Niet speciaal een bedoeling, ik ben gewoon een zuinig persoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Poeksel op 10-10-2021 20:52 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SK7lpN2iirLjbFiv5FH_Foh3xo8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5eAkfUlhz7VfC94VJvpwnx5h.png?f=fotoalbum_large

Ik kan nu (eindelijk) ook bij de 50k club!

• Sleehond
@MetalSonic lekker man!

• Planeetje
edzon schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:03:
Zo, eindelijk een goede rit op choco island en daarmee net aan de 100k aangetikt. Top 3 helaas onbereikbaar al zou ik al mijn tickets inzetten. Nu zijn dat er bij lange na niet zo veel als de 'hoarders' hier posten maar met een mooie shop vandaag toch weer wat mogelijkheden. Volgende week maar vlammen voor driver tickets met de kangaroe! @Poeksel en @Planeetje, uit nieuwsgierigheid, wat is precies de bedoeling van het hoarden?

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Niet dat ik bewust hoard, maar ik gebruik de tickets enkel voor ranked en dan loopt het op. Zeker als je het leuk vind om te grinden. Vaak gebruik ik de point boost tickets icm een point cap ticket zodat ik sneller aan het max punten kom na uncap. De normale base points (800/675/600 etc) die race ik wel makkelijk bij elkaar tijdens muntjes verzamelen.

Qua level boost gebruik ik ook enkel in ranked als het nodig is en nut heeft.Deze ranked sta ik nu nog 2e, maar ik heb 4 top 1000 spelers, dus ik wacht nog even met investeren. In de tussentijd maximeer ikijn tracks waar ik al een goede load out heb.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Planeetje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 07:33:
[...]

Niet dat ik bewust hoard, maar ik gebruik de tickets enkel voor ranked en dan loopt het op. Zeker als je het leuk vind om te grinden. Vaak gebruik ik de point boost tickets icm een point cap ticket zodat ik sneller aan het max punten kom na uncap. De normale base points (800/675/600 etc) die race ik wel makkelijk bij elkaar tijdens muntjes verzamelen.

Qua level boost gebruik ik ook enkel in ranked als het nodig is en nut heeft.Deze ranked sta ik nu nog 2e, maar ik heb 4 top 1000 spelers, dus ik wacht nog even met investeren. In de tussentijd maximeer ikijn tracks waar ik al een goede load out heb.
Dit volg ik nog wel maar in mijn ervaring zou ik een hoop point cap tickets laten liggen als ik zo 'zuinig' met mijn level tickets om zou gaan. Heb jij dat niet?

• Tootoo
@MetalSonic iets later dan gedacht, maar bij deze! Ondertussen afgezakt naar plek 4, maar de 2e plek is binnen handbereik dmv upgrades. Maar als je kijkt naar mijn nr 16 dan kan ik ook zomaar 3e worden. Ik moet eigenlijk een vergelijkbare run als bij jou hebben om maple treeway. Is er alleen nog net niet uitgekomen tot zo ver :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6JD-Th-UqQMv5AxOsymYKr__16k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KLZPpMMOMWuZK0BdPqwxu2MO.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hF-wB9Kr_10uaWK-pGB_zXvK25A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/TYLlGoM7Az5QE8W2envqgVJd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3-Iadgwu_PHNCjY_7pVIXOq0Ys=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/S7aMKtyxrCXhcuMziwEJ0Esv.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YriWgzQZRH09GbHTFJqCfjIRy14=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cdyvSaZAiNkxwlMlqiyO2Wr8.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3K8DKY9bvbMYEpDRZs8zWY5c3Yg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/EmsCFDpXnJ5eMLJoATiw5yPQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12LBJfv0AWMy7wnZXSBhx-eeat4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LLgj57OdBKLuz5Z163OCr521.png?f=fotoalbum_tile

Folding@home

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TmG4RgLo4zA_FtVvCG-QLDzf3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/131EiiEdu54uky84fOFMkZsf.jpg?f=fotoalbum_large
Gaan we weer.. zag hem al onderaan bungelen in het begin met 28,7k op baan 2 toen dacht ik al die kom ik wel tegen.
Tootoo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:22:
@MetalSonic iets later dan gedacht, maar bij deze! Ondertussen afgezakt naar plek 4, maar de 2e plek is binnen handbereik dmv upgrades. Maar als je kijkt naar mijn nr 16 dan kan ik ook zomaar 3e worden. Ik moet eigenlijk een vergelijkbare run als bij jou hebben om maple treeway. Is er alleen nog net niet uitgekomen tot zo ver :)

Maple moet je inderdaad de perfect run hebben. Plek twee is vlakbij plek een is verder weg. Nog tickets over die je bereid bent in te zetten?

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Maple moet je inderdaad de perfect run hebben. Plek twee is vlakbij plek een is verder weg. Nog tickets over die je bereid bent in te zetten?
Plek 1 is gewoon onbereikbaar denk ik. Degene heeft echt dikke scores gehaald, zeker op track 2. Maar op de rest heeft degene ook wel genoeg gas kunnen geven.

An sich wil ik best nog een driver en kart ticket investeren. Daarmee win ik nog aardig wat. Maar ik laat het even tot morgen einde middag hangen om te zien hoe dan de vlag er bij hangt. Tot die tijd probeer ik me te focussen op die perfecte run die nog uitblijft ;)

Daarnaast heb ik een lege tiershop qua HE tickets, maar in mijn DS heb ik tot zo ver slechts 1 HE ticket gehad sinds woensdag… Tot zo ver de theorie :p

Folding@home

Tootoo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Plek 1 is gewoon onbereikbaar denk ik. Degene heeft echt dikke scores gehaald, zeker op track 2. Maar op de rest heeft degene ook wel genoeg gas kunnen geven.

An sich wil ik best nog een driver en kart ticket investeren. Daarmee win ik nog aardig wat. Maar ik laat het even tot morgen einde middag hangen om te zien hoe dan de vlag er bij hangt. Tot die tijd probeer ik me te focussen op die perfecte run die nog uitblijft ;)

Daarnaast heb ik een lege tiershop qua HE tickets, maar in mijn DS heb ik tot zo ver slechts 1 HE ticket gehad sinds woensdag… Tot zo ver de theorie :p
Ik weet niet hoeveel tickets je nog over hebt en of wil uitgeven. Driver en kart op track drie upgraden en je kan richting 23-25. Op track 1 king boo level 7 en wellichtin een perfecte run 52-53? Track twee kan beter..maarja dit kost veel tickets en dat voor 20 rubies erbij en iets meer coins. Plus uren extra grinden. Je kan ook vrede hebben met plek twee straks :)

Theorie is inderdaad ontkracht. Ik heb afgelopen week constant minimaal 1 he ticket in de tier shop gehad en minimaal drie keer al he tickets in de ds kunnen kopen

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-01 22:40
Ik moet zeggen dat ik ook over een behoorlijke voorraad tickets beschik haha.
Het sparen is geen doel op zich, maar er is zoals door anderen ook gemeld soms geen noodzaak om de tickets in te zetten. De tickets worden hier ook alleen bij ranked gebruikt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62POaXdnw1wT64h3jnx0oT_9zxM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wixKaqSEO7shgPJxeFCS1451.png?f=fotoalbum_large

PS. volgens mij vriendin ben ik gierig :') , ik houd het meer op zuinig

• Tootoo
MetalSonic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet hoeveel tickets je nog over hebt en of wil uitgeven. Driver en kart op track drie upgraden en je kan richting 23-25. Op track 1 king boo level 7 en wellichtin een perfecte run 52-53? Track twee kan beter..maarja dit kost veel tickets en dat voor 20 rubies erbij en iets meer coins. Plus uren extra grinden. Je kan ook vrede hebben met plek twee straks :)

Theorie is inderdaad ontkracht. Ik heb afgelopen week constant minimaal 1 he ticket in de tier shop gehad en minimaal drie keer al he tickets in de ds kunnen kopen
Helaas is het voor mij niet zo’n hoard feest meer dat ik nog 5 driver tickets heb liggen, anders had ik gold king boo zeker wel die level up gegeven :) ik heb 1-2 tickets per type nog liggen en dat is het! Dus vandaar dat ik op maple treeway kijk wat er nog meer in zit.
Sunset wilds valt weinig meer te halen met deze load out, dat was een NSC met 2 coin frenzies en 1 horn frenzy in het begin. Ook als ik om me heen kijk zie ik maar weinig met een hogere score (ja @MrOleo maar die heeft zijn load out er ook naar :p).

Blijft daarna over track 3. Een paar duizend lukt inderdaad nog wel, maar meer dan dat ook niet :) morgen eens zien dus!

Folding@home

• Tootoo
@iawees als jij ondanks je stack tickets gewoon je tier omhoog weet te werken: top! En anders zou je genoeg tickets kunnen inzetten om eerste te worden ;)

Neemt niet weg dat het mij ook niet lukt. Neem nou de point cap tickets; ik knal ze er eigenlijk gelijk tegenaan bij de items die ik nodig heb voor ranked. Dat scheelt grinden en kan ik gelijk aanzetten voor een hoge score :p

Folding@home

• texelonia
Haha @iawees aangezien je je items en tickets niet kunt delen en ruilen met andere spelers, lijkt zuinig me inderdaad meer van toepassing :D

@Tootoo juist de point cap tickets geef ik wat minder makkelijk uit, omdat die toch wat zeldzamer zijn. En 1 point cap ticket geef ik nog wel redelijk makkelijk, maar 5 al minder snel (afhankelijk van hoeveel ik er heb en hoe goed ik het item vind om het aan uit te geven), en 10 nog bijna nooit. Gevoelsmatig wil ik altijd wat reserve houden, hoewel dat eigenlijk nergens op slaat misschien. Maar nieuwe point cap tickets per soort duurt dan weer 3 weken, en misschien heb ik dan wel net een moeilijke ranked en krijg ik niks. Terwijl de level tickets je elke Tour wel weer wat krijgt, en met een beetje geluk ook in de daily shop.

• pjot1
  • Niet online
Ik val van de ene (ticket)verbazing in de andere. Ik Moet elke week wel tickets inzetten om überhaupt in de top 10 te komen... :| Deze week mag ik ook blij zijn als ik m'n tier behoud. Na 4 driver tickets en 3 kart tickets te hebben uitgegeven... -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JCI_84eI74njyvWfoZhs8bUn1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UlfDHbPTH8ceJP31OxGrfAoD.png?f=user_large

pjot1 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:39:
Ik val van de ene (ticket)verbazing in de andere. Ik Moet elke week wel tickets inzetten om überhaupt in de top 10 te komen... :| Deze week mag ik ook blij zijn als ik m'n tier behoud. Na 4 driver tickets en 3 kart tickets te hebben uitgegeven... -O-

[Afbeelding]
Jij verwoord met weinig woorden hoe ik het ook beleef. d:)b

Ik heb in een gemiddelde tour ook niet de ruimte om (he) tickets te sparen. Het is uitgeven en knokken voor top drie of bewaren en de top zes waarschijnlijk niet halen.
Die Bushmaster heb ik ookwel eensin mijn lijst gehad
Tootoo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:49:
[...]

Helaas is het voor mij niet zo’n hoard feest meer dat ik nog 5 driver tickets heb liggen, anders had ik gold king boo zeker wel die level up gegeven :) ik heb 1-2 tickets per type nog liggen en dat is het! Dus vandaar dat ik op maple treeway kijk wat er nog meer in zit.
Sunset wilds valt weinig meer te halen met deze load out, dat was een NSC met 2 coin frenzies en 1 horn frenzy in het begin. Ook als ik om me heen kijk zie ik maar weinig met een hogere score (ja @MrOleo maar die heeft zijn load out er ook naar :p).

Blijft daarna over track 3. Een paar duizend lukt inderdaad nog wel, maar meer dan dat ook niet :) morgen eens zien dus!
Als ik zoals @MrOleo 7-7-6 had waarvande driver en glider triple uncapped had ik ook wel 45+!

Hij heeft sowieso goed ingezet door black yoshi al zo snel te “pimpen” die is echt heel vaak terug gekomen.

Ik ben benieuwd wat er morgen gebeurd. Dinsdag ochtend/ middag worden er ook nog wel eens sleepers wakker.

• MrOleo
iawees schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:36:
Ik moet zeggen dat ik ook over een behoorlijke voorraad tickets beschik haha.
Het sparen is geen doel op zich, maar er is zoals door anderen ook gemeld soms geen noodzaak om de tickets in te zetten. De tickets worden hier ook alleen bij ranked gebruikt

[Afbeelding]

PS. volgens mij vriendin ben ik gierig :') , ik houd het meer op zuinig
Nou je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken of je een kart een leveltje omhoog kan brengen. _/-\o_
Mooie verzameling tickets!
Tootoo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:49:
[...]

Ja track 2 heb je idd een goeie score, ik ben zelf nog niet tevreden, mijn tegenstander heeft met een Superdriver slechts 800 punten minder (vergelijkbaar met jou nr1), die compenseert het wel met een 7 700 kart en glider, dus zo raar is zijn score niet. De enige verbetering die ik nog voor mezelf zie is ook een triple coin frenzy, dan kan er nog zeker 1k bij. Die heb ik 1x gehad, maar toen was er een te aggressieve bot, die muntjes jatte en mijn combo 2x brak. :'(

Op track 1 zit zoveel potentie, maar ja de jackpot hitten, goeie frenzies, losse coinboxen en makke bots is erg moeilijk en kost veel tijd, maar als dat eenmaal samen valt, kan volgens mij ieder zijn score nog hoger. Je zit alleen met die 200 limiet, de extra coins tellen niet echt hard mee, dus wellicht valt de ruimte toch tegen.

Track 3 zit meeste ruimte, maar die driver wil je vast niet upgraden denk ik, die is leuk op een paar banen, maar niet echt goed voor de lange termijn heb ik het idee.

Ik baal verder vooral dat de goede versie van rainbow road niet in de tour zit, geen 60k pogingen. :|
MetalSonic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:54:
[...]

Als ik zoals @MrOleo 7-7-6 had waarvande driver en glider triple uncapped had ik ook wel 45+!

Hij heeft sowieso goed ingezet door black yoshi al zo snel te “pimpen” die is echt heel vaak terug gekomen.
Yup, daar heb ik veel geluk mee gehad, die heeft mega veel gebracht, tegenwoordig heb ik heel stiekem toch af en toe spijt dat die captickets niet in een coinbox driver zitten, maar dan komt er weer een ranked als deze week. :)

erutangiS

• Tootoo
@texelonia sorry ik realiseer me nu pas dat ik de rode point boost tickets bedoel. Point cap ben ik inderdaad ook terughoudender in ;)

@MrOleo ik vond anders jouw 47k op sunset al echt super netjes! Had nog geen hogere score gezien. Maar vond ook wel dat mijn nr 1 echt insane hoog was gekomen. Zal wel een tripple coin frenzy zijn… Ik vind 1 driver en 1 kart ticket uitgeven nog wel oké, mits dat genoeg zoden aan de dijk zet. Anders hou ik ze wel vast. Vandaar dat ik eerst eens kijk of me meer gegund is op maple. Vandaag die track 2 uur gedaan en kwam niet verder dan 49.0k.

@MetalSonic ik hou deze keer mijn hart vast wat er allemaal nog gebeurd. Onze CG Larry is alweer opgerukt naar 90k ook, kan me alleen al bij hem niet voorstellen dat dit alles is.

Folding@home

• Planeetje
@iawees baas dat je bent!

Ik zie @pjot1 en @MetalSonic aangeven dat ze niet zonder upgrades kunnen. Ik denk dat het pure luck is qua ranked indeling. Ook nu sta ik 2e, met 4k achterstand op nummer 1, maar zonder enige upgrade toe te passen. Ik vind de 2e plek prima, maar ik kan ook nog wel een sleeper morgen zien opstoken, maar dat was het wel. Mag niet klagen. Volgende ranked zal ik waarschijnlijk wel gaan investeren in een driver die level 1 is.
Pagina: 1 ... 101 ... 161 Laatste