• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01 22:56
oOo oOo oOo

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
En klaar! Lekker @texelonia !

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

nice job guys, join ons maar sleehond en dan maken we jouw 3 keer eerste

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Whoop whoop! Bedankt mensen! _/-\o_
Sleehond schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:09:
Ik ga vanavond ook nog even de 3 win streak proberen (naam in game is ook sledehond) mocht iemand kunnen helpen door debiel te rijden…. Haha!
Sleehond join mijn game, ik zit er met paar van dit forum en dan helpen we je :)
:D

Bij je 2de win ofzo was er een paar keer een moment dat je twee of drie body guards achter je had. oOo oOo

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:57
Owwww pffff de winst was blijkbaar al binnen toen ik erbij kwam. Snapte er al niks van, Vozze en MS waren veel te fanatiek aan het racen :D
En ik nog mijn best doen om Tessel te laten winnen :D

• Vozze
Was weer leuk! Ik ga nog even wat anders doen. Ik hoop dat er nog Tweakers zijn die je kunnen helpen @Sleehond !

Ik heb het spel ook afgesloten. Morgen ochtend weer vroeg op. Ik had eigenlijk niet gedacht dat dit online co-op racen zo leuk was. Ik heb echt een paar keer flink moeten lachen toen ik als nummer vijf al mijn items op de nummer vier afvuurde en vervolgens op plek drie bleef hangen ofzo.

Er zullen een paar online spelers hebben meegedaan die dachten "volgens mij klopt hier iets niet????"

@Sleehond ik zag je helaas niet verschijnen in de sessie. Ik help je een andere keer wel. En ik geloof dat er hier genoeg andere zijn die als ze dan tijd hebben ook willen helpen :)
Vozze schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

Kunnen ook meerdere personen joinen? Ik heb dat nog niet gedaan. Dan kunnen we een nog grotere buffer maken.
Deze reactie had ik tussen het gamen door even gemist. Je vraag is uiteraard al goed beantwoord. 8)

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Nou, Kart Pro net nog voltooid, had 3 races met 3 deelnemers, allen gewonnen. Ik sta 800 punten voor op de nummer 2, ik geloof het wel. Ik heb 1211 rubies klaarliggen, kom morgen maar met een mooie pipe. :)

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
R-utger schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:40:
[...]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens.
Ik zelf speel ook al bijna vanaf dag 1, maar deze items heb ik ook niet allemaal op max.

Mijn voorkeur gaat uit naar coinbox drivers en andere nuttige drivers zoals lucky 7 of bananen.
Met de karts met een goede coverage in combinatie met een jump, slide of dash panel boost.
Gliders maken niet zoveel uit, daar zijn een aantal extra nuttig ivm het aantal banen die vaak terug komen.

Maar vooral in het begin niet teveel op focussen, dan is het vooral noodzaak om zoveel mogelijk verschillende drivers, karts en gliders binnen te halen :)
Klopt in het begin is het prioriteit nummer 1 om zoveel mogelijk items te verzamelen.

Maar zonder verdere informatie van @M617573 Is dat natuurlijk koffiedik kijken. En natuurlijk kan je beter PGP eerder lvl7 hebben dan bijvoorbeeld Dixie Kong.

Zodra je een mooie zoot items heb kun je gaan nadenken over welke items je lvl7 kan maken en dan hou ik zelf toch aan het lijstje vast om zoveel mogelijk tickets te krijgen in de shop om zo je coinbox drivers omhoog te krikken.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• pjot1
  • Niet online
Grrrr... Sta op 200 punten na op de 1e plaats. Zit nog ruimte in track 2 maar helaas geen ruimte in de tijd... :|

2e is natuurlijk ook wel een mooi resultaat! Op naar weer een nieuwe tour! Iedereen weer gefeliciteerd en succes komende week! d:)b

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:05
2e gebleven. Toch wel fijn die rubies en die tickets weer. Iedereen gefeliciteerd met de hopelijk goeie resultaten.
Eerste gebleven:)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:32
Pff gisterenavond drama thuis met een kind dat ziek wakker werd. Daardoor het hele kart pro gebeuren vergeten… -O-

En als klap op de vuurpijl van 3e naar 4e plaats gezakt, met slechts paar honderd verschil…

Nu heb ik afgelopen week ook niet heel fanatiek kunnen spelen. Deze week even wat meer gas erop!

Gefeliciteerd met de goede resultaten d:)b

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Gisteren nog 500 puntjes gesprokkeld om de 1e plek met 250 punten voorsprong binnen te trekken! Deze ronde ben ik zonder veel investeringen doorgekomen. Volgens mij heb ik alleen de super glider geupped op track 3 met tickets. Mario musician was naar 4 gegaan door pipe pulls. Al met al twee goede rankeds geweest.

Gefeliciteerd iedereen met een goede uitslag!
Sleehond schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 07:19:
Pff gisterenavond drama thuis met een kind dat ziek wakker werd. Daardoor het hele kart pro gebeuren vergeten… -O-

En als klap op de vuurpijl van 3e naar 4e plaats gezakt, met slechts paar honderd verschil…

Nu heb ik afgelopen week ook niet heel fanatiek kunnen spelen. Deze week even wat meer gas erop!

Gefeliciteerd met de goede resultaten d:)b
Kart pro gebeuren komt wel een andere keer.

Gezondheid is uiteraard het belangrijkste. Succes deze week

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-01 18:46
Eerste geworden! Daarna 2*10 pijp :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OczkXtqBbTyvmcbXLTcxSYHTbQY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBQciinKMswrRKWUDbJGFcr1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/boVDGiUj8y08nwnBqCxTQ4dC9Ck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aw3RENUIlB0HwTFNT1ShbIuW.jpg?f=fotoalbum_large

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
balen van die pipe, hopelijk de volgende beter?

hier eerste geworden :)

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Eerste gebleven, verrassing :)

Mijn eerste gedachte toen ik de tracks zag: weeeeer een Santa bowser track?!? Maar voor degene die hem missen voor maple treeway: king boo gold unlockt de map ook bij level 6. Nog slechts 1 ticket voor nodig!

Verder maar eens zien, hoop top 1000 spelers zag ik dit keer.

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:59:

Mijn eerste gedachte toen ik de tracks zag: weeeeer een Santa bowser track?!? Maar voor degene die hem missen voor maple treeway: king boo gold unlockt de map ook bij level 6. Nog slechts 1 ticket voor nodig!

Ik ben blij dat ik Gold king boo daarvoor kan inzetten. Bij mij al level zes. Al een tijd niet kunnen kiezen.

https://twitter.com/kart_...45634030683049991/photo/1

Lukt mij niet om de afbeelding hier te laten zien op basis van de Twitter link, de pipe's etc zijn bekend. Voor mij weinig spannends. Tanooki mario en tanooki peach. Achja :)

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 06-10-2021 09:06 ]

• Tootoo
@MetalSonic verrast het je als ik zeg dat het geen tanooki Peach maar Rosalina is? ;)

Folding@home

Tootoo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:10:
@MetalSonic verrast het je als ik zeg dat het geen tanooki Peach maar Rosalina is? ;)
Neuh dan ben jij al wat wakkerder ;-) is idd Rosalina , voor mij zijn een beetje hetzelfde. Uiteraard weet ik dat ze uit andere games komen etc

• Vozze
Tootoo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:59:

Grappig. Dat gevoel heb ik altijd wanneer ik PGP opnieuw in ranked zie. Die is bijna elke tour van de partij.

Paar 10 pulls losgelaten op de pijp, maar helaas geen geluk. Nu maar rubies verzamelen en hopelijk nog twee pulls kunnen doen. DS was me trouwens goed gezind. 3 HE driver tickets. En laten we nu net 22.222 coins hebben gekregen >:)

• texelonia
Ook 1e gebleven :)
Ik mis 1 glider deze week, en volgende week waarschijnlijk niks, hoewel ik wel een aantal level 1 of 2 items heb..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPlp_0mGl043vRcZaefhO10QWpg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4JbO0rGofPSrN60uP2yZodOS.png?f=fotoalbum_large
Dat nieuwe item klinkt vrij waardeloos… :o

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Voor de tweede keer op rij eerste. Daarvoor echter vier tours op rij afzien... rubytechnisch gezien toch niet zo slecht. Coverage voor de huidige tour ziet er ook goed uit.

Ik heb ook behoorlijk wat ruby's gespaard (713 nu) maar zo te zien hoef ik ze nog niet uit te geven.

• Tootoo
@Vozze true, maar met PGP heeft iedereen wel ruime kansen om die te bemachtigen. Zelfs een F2P user vanaf dag 1 zal die normaal gesproken hebben :) Het is ook een persoonlijk iets: alle coinbox drivers hebben, behalve SB. Had helaas 0 mogelijkheden om die alsnog te halen… En hey, PGP ontbreekt deze tour ;)

Folding@home

FF snel gekeken naar de ranked tracks. Ziet er mooi uit. Alles tier 3

Track 1 kan ik spelen: 6-6-7 (HE alles)
Track 2 nu 5-6-3 HE, kan yoshi level 6 maken, doe ik denk ik wel, black yoshi is vaak inzetbaar
Track 3: 4-3-6 HE , ook niet slecht :)

Hoe moeilijk deze week is hangt natuurlijk verder af van wat voor tegenstanders ik krijg. Als die alles 7-7-7 hebben en of triple uncapped heb ik alsnog een probleem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

Vanavond 21.00 mario kart online tournooi, ongeveer een uur lekker online mario kart tour spelen. Iedereen is welkom. Ik zal invites sturen en anders kan je zelf joinen wanneer je wil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• Vozze
@Tootoo : dat is ook wel weer zo. Eigenlijk gebeurt met Kamek wel hetzelfde. Coinboxers zijn gewoon erg belangrijk, dus je wilt er zoveel mogelijk van hebben. Ik denk dat Santa nog wel terug komt met Kerst.

• Froop1992
Eerste gebleven, ik mis wel een kart en een glider op de derde track. Ik zit in dubio..

Volgende week mis ik een driver en een glider op de eerste track, Ik vermoed dat het daar belangrijker is. En een kart op de derde track. Keuzes....

[ Voor 47% gewijzigd door Froop1992 op 06-10-2021 12:36 ]

• BBBrt
Mezelf gister nog naar de 5e plek kunnen tillen en daar ook blijven staan. Dus nog steeds level 46.

Wie zal ik naar een hoger level tillen voor track 1: Toad Party Time of Dixie Kong? Ik denk zelf aan die laatste, maar twijfel enorm.

• Froop1992
BBBrt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:
Mezelf gister nog naar de 5e plek kunnen tillen en daar ook blijven staan. Dus nog steeds level 46.

Wie zal ik naar een hoger level tillen voor track 1: Toad Party Time of Dixie Kong? Ik denk zelf aan die laatste, maar twijfel enorm.
Die triple banana frenzy kan heel leuk zijn als je eerste staat.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
BBBrt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:05:

Dat soort vragen zijn altijd lastig zonder je hele collectie daarin mee te nemen.
Met trackers zoals deze kan je zien hoeveel overlap het heeft met je bestaande items, en op hoeveel tracks je deze items zou kunnen gebruiken:

https://docs.google.com/s...hTpIJyL5xCTllJ-GUAfY/copy

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Froop1992 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

Die triple banana frenzy kan heel leuk zijn als je eerste staat.
Die triple banana frenzy lijkt leuker dan het is, geloof dat er max 3 rijen blijven liggen voor er weer 1 verdwijnt jammergenoeg @BBBrt zou daarom zelf voor toad gaan.

• bennieeee
Wat is het weer stroperig vandaag dat spel. 150cc voelt eerder aan als 100.

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-01 08:57
bennieeee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:18:
Wat is het weer stroperig vandaag dat spel. 150cc voelt eerder aan als 100.
Dat ligt denk ik aan je telefoon, heb daar totaal geen last van (nooit eigenlijk).

(of doelde je op 'Maple' treeway' O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door Duvel_33 op 06-10-2021 15:55 ]

Bastard

• bennieeee
@Duvel_33 Maple Treeway is echt een drama ja!

• BBBrt
Duvel_33 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:54:
[...]

(of doelde je op 'Maple' treeway' O-) )
;)
Maple treeway voelt ook op 150 cc alsof het 50 cc is
Pittige ranked poule.
Ontzettend veel challenges en bingo sheets die je deze tour kan vrij spelen. Ik heb nu alle speelbare cups gedaan en ben qua coins flink gestegen. De gift hielp ook maar nu al op 50k aan coins. Hopelijk is de shop mij goed gezind de komende dagen. Ik heb in de tiershop nu twee HE tickets dus de komende dagen zal ik zien of dat HE tickets in de daily shop blokkeert of niet.

De ranked poule is hardcore. Alsof het in de top drie vol zit met Tooto's en Vozze's ofzo.. Ik zal deze week eens goed moeten nadenken hoeveel tickets ik uit ga geven en of ik denk dat ik kan meespelen voor de top drie. Ik heb op alle drie de tracks al best wat pogingen gedaan maar ik sta in mijn ranked poule op de negende plek. Bizar.. Helemaal omdat ik wel alles tier drie heb...

Meeste punten kan ik nu uiteraard nog pakken op track 1, op mapple.. Jammer dat de performance op die track zeer slecht is. Mocht iemand denken dat het aan mijn telefoon ligt? ik denk het niet. Die is echt snel genoeg. Een iphone SE 2020..... De andere tracks lopen wel gewoon goed.

@texelonia bedankt voor je info over de tanooki drivers, ik was er al niet enthousiast over van te voren en nu helemaal niet. Ik doe wellicht nog een pull op de special pipe maar ga verder lekker sparen voor een volgende tour.

Nog dik half uur en dan gaat het weer los. Ik ga beginnen met een grote sessie en daarna een aantal kleine sessies. Veel plezier alvast iedereen

Minder dan vijf minuten voor mario kart tour online begint O+

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 06-10-2021 20:56 ]

• Naamah
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-01 22:17
Ik zie jullie regelmatig op woensdagavond in multiplayer aan de gang en probeer weleens voor de lol even te joinen, maar krijg altijd berichten dat het niet lukt of de room vol is. Zal proberen er eens op het startmoment aan te denken, misschien dat het dan wel lukt! Voor nu: veel plezier :)

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
@Naamah Ik ben uitgestapt na ronde 1, dus misschien is er nu een plek vrij
Congrats voor de winnaars

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKJNDdti2WYKIApgWZQwb1Gn9uY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wq1BQmrFSy8Fwjd3sYPwvtr2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4BAPZPDFqXDAPJdgbhiJzIfqjM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jGVX3wVOs5qrAtkbySKHuYTo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEoKD7NEbLx_QREjeZM2aA8Z3yQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XCN1d8KdtmUf2MeZK3862HtI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GL1n2Y4PI5vL5JrIypEYu1XibYc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2MorNOUkWOO7c7xWSagOQmvz.png?f=fotoalbum_large

• Vozze
En weer bedankt voor het organiseren, @MetalSonic! Fijn wanneer je uit de lobby gaat je meteen de multiplayer kaart vol hebt.

• Tootoo
Lekker bezig weer bij de multiplayer zeg! :) ik hoop binnenkort toch ook weer eens mee te kunnen doen.

Ik heb ergens wel een klein beetje een flashback naar een aantal weken geleden. Ik heb 9 top 1000 spelers, waarvan 1 van de CG clan zou zijn. Verschil nu is dat mijn items nog wel oké zijn en ik een sloot tickets nog heb. Ze gaan er allemaal aan ben ik bang… En dan ga ik wel zien waar het schip strandt :)

Folding@home

• Vozze
Klinkt weer als een groot verschil ten opzichte van de vorige, relatief eenvoudige ranked.

Nog wel op de eerste plek @Tootoo en @MetalSonic?

• Tootoo
@Vozze ja maar het houdt nog niet over ;) toegeven, op track 2 en 3 moet het nog los gaan bij me. Track 1 was overigens ook nog maar met “slechts” een coinbox frenzy en wat losse boxen maar wel 214 acties. Heb de eerste 50k+ scores daar al gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bn3umqoTSIO4Q0sYSIpA0Hm4EeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PWzzJ8U8KMHw9Wu6hdyeHRk.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe is jouw ranked?

Folding@home

• Vozze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75wgCd9m3Z1ytpOSnecWpJe5EGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GoT8uVKNCAEDa2OhGMH7qQ0c.jpg?f=fotoalbum_large
Paar gevaarlijke tegenstanders, maar ik denk dat het mee valt. Mooie score op Maple hoor!

• Tootoo
Voor die ranked had ik gelijk getekend als ik het zo zie :) ben benieuwd waar ik sta na het weekend, voor nu hebben niet eens alle top 1000 spelers scores neergezet.

En jij gaat ook al aardig los op maple hoor @Vozze ;)

Folding@home

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Heerlijke multiplayer hectiek weer, thanks @MetalSonic! Mooie scores zie ik hier alweer voorbij komen hoor, zelf een beetje in het zelfde schuitje als @Tootoo met 2 top 100 spelers en een handvol die de top 1000 heeft aangetikt. Helaas niet de items om echt mee te kunnen doen dus wordt een rustig weekje hier!
Vozze schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:40:
Klinkt weer als een groot verschil ten opzichte van de vorige, relatief eenvoudige ranked.

Nog wel op de eerste plek @Tootoo en @MetalSonic?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmnpdHiTYzRUie5GKXTUQxScf3U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/73SEarHR7X02TRucqlGq2aec.png?f=fotoalbum_large
Wordt hard werken voor top zes en heel misschien plek drie… nu net drie.. hoe is het bij jou?
Na mn post zag ik dat je t al had gedeeld mooie positie @Vozze

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
@MetalSonic 1x raden wie bij mij ook nummer 1 is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FwdKGgCTy48T1j91VxL2nskF3o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5wcllvXbOMrZjDxYvV8zgxef.jpg?f=fotoalbum_large

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8kZKw9NYqpWjdVoBd899RUrAGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74377xbxXdUE1r3ahJ90U2uA.jpg?f=fotoalbum_large
Ben rustig begonnen eens een keer. Heb Santa Bowser level 6 1400 punten nog niet gebruikt. Die gaat me op baan 1 nog aan heel wat extra punten helpen.

Moet in ieder geval tickets bewaren voor volgende week. Want baan 1 en 3 is maximaal level 2 qua kart/glider en driver.

[ Voor 10% gewijzigd door bennieeee op 07-10-2021 07:43 ]

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
Was weer leuk en chaotisch, bedankt voor het organiseren.
Niet te geloven dat je soms zo makkelijk in de laatste bocht van plek 2 naar de laatste plek gaat ;w (en soms andersom natuurlijk =p)

• BBBrt
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar de room was steeds vol, helaas. Maar dat betekent dat het gezellig druk was! ;)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:56
Ik dacht na een korte blik gisteren, dat ik relatief mazzel had met mijn ranking, vannacht is er alleen iemand los gegaan dus 1e plek zet ik even uit mijn hoofd. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JM9q5SYipcAWzutOeaQMTiSr-WQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9kKMPZkKOcOivW2C3I8V3lc8.jpg?f=user_large

erutangiS

Oef die poule lijkt nog iets zwaarder dan die van mij. Sterkte :X
BBBrt schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 07:57:
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar de room was steeds vol, helaas. Maar dat betekent dat het gezellig druk was! ;)
Jammer dat het niet gelukt is om te joinen. Hopelijk lukt het volgende keer.

Pro tip: als de sessie begint is het vaak nog niet vol, dan is het wellicht voor drie kwart gevuld. Ik heb het gevoel dat als de sessie een minuut of 10 bezig is veel denken "ohja het toernooi, nog ff joinen" 8)

• Vozze
MrOleo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:06:
Ik dacht na een korte blik gisteren, dat ik relatief mazzel had met mijn ranking, vannacht is er alleen iemand los gegaan dus 1e plek zet ik even uit mijn hoofd. :)
[Afbeelding]
Best pittig inderdaad, maar met je huidige items kun je 118k wellicht nog wel halen!

[edit] Ik weet wel zeker dat je die 118k met je huidige items kunt halen!

[ Voor 6% gewijzigd door Vozze op 07-10-2021 09:50 ]

• bennieeee
Volgens mij kloppen de statistieken van de vorige tours nu wel. Tenminste ik vind ze nu veel beter eruit zien!

• Vozze
@bennieeee : daar lijkt het inderdaad wel op. Ben benieuwd of total playing time nog eens wordt toegevoegd :P

Heeft iemand trouwens Tanooki Mario al in z'n bezit? Ik lees inderdaad wisselende verhalen over z'n skill. Die las ik helaas wel toen ik er al aardig wat rubies tegenaan had gegooid, want het leek mij in eerste instantie best wel tof.
Nu heb ik de glider en de kart wel, maar Mario zit er nog in. Denk dat ik de rubies die ik nog binnen krijg er nog wel in stop, anders voelt het een beetje zonde :X

• BBBrt
Ik ga voor de special pipe (er komt er nu maar weer gewoon 1, toch?). Ik heb Koala Mario en de katten nog steeds niet. Zo veel pulls als ik kan en daarna écht sparen voor kerst :p
Vozze schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:23:
@bennieeee : daar lijkt het inderdaad wel op. Ben benieuwd of total playing time nog eens wordt toegevoegd :P

Heeft iemand trouwens Tanooki Mario al in z'n bezit? Ik lees inderdaad wisselende verhalen over z'n skill. Die las ik helaas wel toen ik er al aardig wat rubies tegenaan had gegooid, want het leek mij in eerste instantie best wel tof.
Nu heb ik de glider en de kart wel, maar Mario zit er nog in. Denk dat ik de rubies die ik nog binnen krijg er nog wel in stop, anders voelt het een beetje zonde :X
Hoeveel x 10 pulls heb je nu gedaan dan?

• texelonia
Ik las op Reddit de theorie van iemand die voor Rosalina Tanooki wil gaan, omdat het geen spotlight is en het dus zeldzamer wordt en dan waarschijnlijk een belangrijke driver kan worden.

Iemand daar iets zinnigs over te zeggen? Is dat in het verleden wel eens gebeurd?
texelonia schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:05:
Ik las op Reddit de theorie van iemand die voor Rosalina Tanooki wil gaan, omdat het geen spotlight is en het dus zeldzamer wordt en dan waarschijnlijk een belangrijke driver kan worden.

Iemand daar iets zinnigs over te zeggen? Is dat in het verleden wel eens gebeurd?
Zolang Nintendo er geen officiële informatie over geeft via de app of via de Nintendo Twitter account is het allemaal speculatie. Niks meer dan theoriën. Kan je op dezelfde hoop gooien als verhalen over de pipe's en de kansen om wat te krijgen door wel of niet te beginnen met een reset.

Ik zou het zien als interessant vermaak maar er niet te veel tijd en aandacht aan geven. Kijk voor jezelf wat je verwachtingen zijn mbt een driver en overweeg daarna voor jezelf of je wil proberen om daarvoor te gaan pullen.

• Vozze
MetalSonic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

Hoeveel x 10 pulls heb je nu gedaan dan?
7 en dan nog 3 gratis single pulls. Wellicht gooi ik er nog een paar single pulls tegenaan met de rubies die we nog als reward krijgen. En anders een x 10 pull van de winst van de ranked. En in het slechtste geval nog van de x 10 van de volgende (mits ik eerste word natuurlijk). Vraag me niet waarom, want dat weet ik eigenlijk zelf ook niet :+ , maar nu de kans steeds groter wordt, vind ik het eigenlijk zonde om het niet te proberen. En dan hopen dat er de komende tours geen drivers met coinbox skill ofzo komen. O-)
Mocht ik hem wel pullen, dan wil ik ook nog wel een gokje wagen door hem direct op 6 te zetten voor de huidige ranked en hopen op wat aardige buffs.

Vozze schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

7 en dan nog 3 gratis single pulls. Wellicht gooi ik er nog een paar single pulls tegenaan met de rubies die we nog als reward krijgen. En anders een x 10 pull van de winst van de ranked. En in het slechtste geval nog van de x 10 van de volgende (mits ik eerste word natuurlijk). Vraag me niet waarom, want dat weet ik eigenlijk zelf ook niet :+ , maar nu de kans steeds groter wordt, vind ik het eigenlijk zonde om het niet te proberen. En dan hopen dat er de komende tours geen drivers met coinbox skill ofzo komen. O-)
Mocht ik hem wel pullen, dan wil ik ook nog wel een gokje wagen door hem direct op 6 te zetten voor de huidige ranked en hopen op wat aardige buffs.
Als je al zoveel pulls hebt gedaan dan "moet" je wel doorpakken. Desnoods moet hij helemaal leeg. Goed voor je coins en verdere coverage etc. Wellicht moet je er dan wel een pack voor kopen, hopelijk zit er wat goeds bij!

• texelonia
MetalSonic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:10:
[...]

Zolang Nintendo er geen officiële informatie over geeft via de app of via de Nintendo Twitter account is het allemaal speculatie. Niks meer dan theoriën. Kan je op dezelfde hoop gooien als verhalen over de pipe's en de kansen om wat te krijgen door wel of niet te beginnen met een reset.

Ik zou het zien als interessant vermaak maar er niet te veel tijd en aandacht aan geven. Kijk voor jezelf wat je verwachtingen zijn mbt een driver en overweeg daarna voor jezelf of je wil proberen om daarvoor te gaan pullen.
Ik snap dat er nooit zekerheid is behalve misschien als Nintendo er wat over zou zeggen. Maar ik vind het wel iets anders dan kansen uit de pijp met of zonder reset. Dat is gewoon een kansberekening. En soms zit het mee en soms zit het tegen. En dat het bij iemand vaker mee zat na een reset, wil nog niet zeggen dat de kans dan ook daadwerkelijk groter is ;)

Nieuwe driver en hoe belangrijk die wordt, is puur afhankelijk van wat Nintendo zelf doet, of die driver regelmatig terug gaat komen in ranked, of die veel tracks gaat krijgen, etc. Dus daarom mijn vraag of dat in het verleden al vaker gebeurd is? Als het al meerdere keren gebeurd is met een driver die niet in de spotlight zat en daardoor minder mensen die hebben, is dat alsnog geen garantie natuurlijk voor nu. Maar zegt mijn inziens wel iets meer dan de persoonlijke ervaringen van mensen met de pijp met of zonder reset :D

Maar eigenlijk heb ik gewoon zin om ruby’s uit te geven en zoek ik een goed excuus :P En de 6 nieuwe karts van vorige Tour laten het tot nu toe een beetje afweten (uiteraard is net 1 van de 2 nieuwe karts die ik níet kreeg, in de ranked deze week 😂)

• texelonia
Hadden jullie trouwens ook al gezien dat er nieuwe Waluigi alt komt volgende Tour?

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JNuWjvcW6TMfMq9MIVgrAeFNBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHdF58eJk5jIz9vHtZKNNA7g.jpg?f=fotoalbum_large
Banaan Frenzy, super Horn Frenzy en green Shell Frenzy. Zit met een goeie coinbox Frenzy makkelijk meer in. Meteen door naar plek 1 met 4k voorsprong.

• MrOleo
Vozze schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:16:
[...]

Best pittig inderdaad, maar met je huidige items kun je 118k wellicht nog wel halen!

[edit] Ik weet wel zeker dat je die 118k met je huidige items kunt halen!
Ja dat is lekker dan, leg de lat maar lekker hoog, nu moet ik wel he. :)
Ok, bedankt voor de tip, 118k leek me wat hoog, ik heb wel een veel betere driver dan hem/haar op baan 2, maar mijn karts en gliders zijn overal net wat zwakker. Misschien dat ik santa bowser 1400 maak, eerst maar eens zien hoe ver ik kom.

erutangiS

• Vozze
MrOleo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:16:
[...]

Ja dat is lekker dan, leg de lat maar lekker hoog, nu moet ik wel he. :)
Ok, bedankt voor de tip, 118k leek me wat hoog, ik heb wel een veel betere driver dan hem/haar op baan 2, maar mijn karts en gliders zijn overal net wat zwakker. Misschien dat ik santa bowser 1400 maak, eerst maar eens zien hoe ver ik kom.
Haha. Zelfs zonder level 1400 zou je het net aan moeten kunnen halen. Minimaal 50k op Maple kijkend naar de score en loadout van Tootoo en mijzelf. Minimaal 45k op Sunset Wilds en dan nog een monsterrun op Choco voor een 'luttele' 23k ;)

Daarentegen zou ik Santa Bowser sowieso op 1400 zetten. Dan pak je zeker 53k op Maple en is 20k voldoende op Choco. Appeltje, eitje 8) En handig voor volgende week.

• MrOleo
texelonia schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Ik snap dat er nooit zekerheid is behalve misschien als Nintendo er wat over zou zeggen. Maar ik vind het wel iets anders dan kansen uit de pijp met of zonder reset. Dat is gewoon een kansberekening. En soms zit het mee en soms zit het tegen. En dat het bij iemand vaker mee zat na een reset, wil nog niet zeggen dat de kans dan ook daadwerkelijk groter is ;)

Nieuwe driver en hoe belangrijk die wordt, is puur afhankelijk van wat Nintendo zelf doet, of die driver regelmatig terug gaat komen in ranked, of die veel tracks gaat krijgen, etc. Dus daarom mijn vraag of dat in het verleden al vaker gebeurd is? Als het al meerdere keren gebeurd is met een driver die niet in de spotlight zat en daardoor minder mensen die hebben, is dat alsnog geen garantie natuurlijk voor nu. Maar zegt mijn inziens wel iets meer dan de persoonlijke ervaringen van mensen met de pijp met of zonder reset :D

Maar eigenlijk heb ik gewoon zin om ruby’s uit te geven en zoek ik een goed excuus :P En de 6 nieuwe karts van vorige Tour laten het tot nu toe een beetje afweten (uiteraard is net 1 van de 2 nieuwe karts die ik níet kreeg, in de ranked deze week 😂)
Ja pijp resets , tcp, tiershop daily shop relatie is idd allemaal kansberekening, maar bijgeloof is soms ook leuk. :)

Het is best moeilijk om uit te zoeken welke driver spotlight was en welke niet. Op de wiki zou je het kunnen terugvinden, https://www.mariowiki.com/List_of_drivers_in_Mario_Kart_Tour .
Rekening houdend met n=1, black yoshi was geloof ik nooit een spotlight en heeft goede coverage. Dus ik zou zeggen, ja dat is eerder gebeurd.

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo mijn hemel, je hebt altijd weer baas boven baas ;) Maar inderdaad, je zou een eind moeten kunnen komen toch. Als je ze uit kan en wil geven dan kan het nooit kwaad om SB op1400 te zetten, daar ga je denk ik geen spijt van krijgen ;) En verder deel ik de mening van Vozze wel in wat je aan punten zou kunnen pakken. Mijn nr 2 heeft bv ook 54.4k op Maple, met een 7-6-6 (wel alles tripple uncapped) load out. En jouw black yoshi is natuurlijk een beest op track 2. Track 3, tja... de meeste hebben daar natuurlijk een magere load out ;)

Hier sta ik na de eerste nacht nog wel eerste: 103k om 101k voor nummer 2. Maar velen hebben nog steeds niet aangezet waardoor ik verwacht dat er meerdere de 110k ook voorbij kunnen en zullen gaan. Slagveld in aantocht :)

Folding@home

• MrOleo
Vozze schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:27:
[...]

Haha. Zelfs zonder level 1400 zou je het net aan moeten kunnen halen. Minimaal 50k op Maple kijkend naar de score en loadout van Tootoo en mijzelf. Minimaal 45k op Sunset Wilds en dan nog een monsterrun op Choco voor een 'luttele' 23k ;)

Daarentegen zou ik Santa Bowser sowieso op 1400 zetten. Dan pak je zeker 53k op Maple en is 20k voldoende op Choco. Appeltje, eitje 8) En handig voor volgende week.
Voor volgende week is dan voor ghost valley? De king is ook al 1400 ;) .
Maar santa is sowieso leuk als 1400, maar volgens de tracker is pgp beter en die arme peach wordt elke keer al overgeslagen.
Tootoo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:41:
@MrOleo mijn hemel, je hebt altijd weer baas boven baas ;) Maar inderdaad, je zou een eind moeten kunnen komen toch. Als je ze uit kan en wil geven dan kan het nooit kwaad om SB op1400 te zetten, daar ga je denk ik geen spijt van krijgen ;) En verder deel ik de mening van Vozze wel in wat je aan punten zou kunnen pakken. Mijn nr 2 heeft bv ook 54.4k op Maple, met een 7-6-6 (wel alles tripple uncapped) load out. En jouw black yoshi is natuurlijk een beest op track 2. Track 3, tja... de meeste hebben daar natuurlijk een magere load out ;)

Hier sta ik na de eerste nacht nog wel eerste: 103k om 101k voor nummer 2. Maar velen hebben nog steeds niet aangezet waardoor ik verwacht dat er meerdere de 110k ook voorbij kunnen en zullen gaan. Slagveld in aantocht :)
Ha, bedankt voor de tips, dan wordt het doel 120 k. Ik ben helaas geen fan van maple.
En ik moet ook nog die 60k club halen als de goede rainbow road nog ergens verstopt zit in een van de laatste cups. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 07-10-2021 14:46 ]

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo wie weet heb je gewoon geluk en vallen die muntjes al snel goed. Gister was dat binnen 30 minuten bij mij, madat ik alles geupgrade had. Verder vind ik het zelf geen vervelende track overigens, er zijn tracks die een stuk saaier zijn... 120k is toch wel top 2/3 waardig! Als het dat niet eens is heb je wel echt heel veel pech ;)

Folding@home

• bennieeee
bennieeee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:06:
[Afbeelding]
Banaan Frenzy, super Horn Frenzy en green Shell Frenzy. Zit met een goeie coinbox Frenzy makkelijk meer in. Meteen door naar plek 1 met 4k voorsprong.
39.694 inmiddels. Die 40k gaan we wel weer overheen. Heb trouwens wel 1 standaard punt waar ik de combo verlies. Dat is net na de schans waar de versmalling begint (redelijk einde track). Hoe doen jullie die?

• MrOleo
Tootoo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:04:
@MrOleo wie weet heb je gewoon geluk en vallen die muntjes al snel goed. Gister was dat binnen 30 minuten bij mij, madat ik alles geupgrade had. Verder vind ik het zelf geen vervelende track overigens, er zijn tracks die een stuk saaier zijn... 120k is toch wel top 2/3 waardig! Als het dat niet eens is heb je wel echt heel veel pech ;)
Ik weet niet wat het met die track is, op zich vind ik hem echt wel leuk, lekker lang en gevarieerd.
Maar dan valt die coinbox frenzy bij die lange glide en dan wil je toch net even die blauwe jump met coins meepakken in de buitenbocht en dan zoeven ze je allemaal voorbij. Op de een of andere manier werkt die baan altijd frustrerend. :)

erutangiS

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

39.694 inmiddels. Die 40k gaan we wel weer overheen. Heb trouwens wel 1 standaard punt waar ik de combo verlies. Dat is net na de schans waar de versmalling begint (redelijk einde track). Hoe doen jullie die?
Ik ben echt heel slecht in combo houden, maar met het laatste stuk heb ik meestal niet zo'n moeite. Als je voorop rijdt, kun je van bladerhoop naar bladerhoop naar pompoen en dan krijg je een jump. En ik kan het dan zelfs met mijn level 3 glider volhouden tot de laatste gliderpanel... Of bedoel je een ander stuk?

• pjot1
  • Niet online
Dat is nu wel lekker met die pompoenen! Je combo vasthouden is (bijna) op elke track wel te doen! :)

Een hoog lvl HE glider doet natuurlijk ook een duit in het zakje. Verschillen zijn klein maar geeft je soms net dat kleine beetje extra. :)

• bennieeee
@BBBrt bedoel dit stuk zie video. Doei hem met een level 6 glider.. YouTube: combo breaker het stuk tussen de laatste pompoen en de jump erna is net te lang.

Misschien moet ik een turbo vasthouden en die erna nog loslaten.

[ Voor 13% gewijzigd door bennieeee op 07-10-2021 18:01 ]

• Tootoo
@bennieeee ik pak de blauwe schans en ben daar al mijn turbo aan het opbouwen. Dan in de tunnel de bladeren etc pakken en als je bij de brug bent laat je de turbo los. Daarmee kom je goed uit voor de jump. Mocht een filmpje makkelijker zijn, laat maar weten! :)

Folding@home

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:59:
@BBBrt bedoel dit stuk zie video. Doei hem met een level 6 glider.. YouTube: combo breaker het stuk tussen de laatste pompoen en de jump erna is net te lang.

Misschien moet ik een turbo vasthouden en die erna nog loslaten.
Wat heb jij een hoog piepstemmetje! ;)

Ah, ik had het idee dat tussen de pompoen en de dash panel nog een jump zat. Op een of andere manier krijg ik daar bijna altijd een actie namelijk. Misschien vallen mijn bananen dan net goed, of een lucky mushroom ofzo!

• bennieeee
@BBBrt haha ja klopt de baard moet nog in de keel :+
@Tootoo volgens mij moet ik er zo wel uit komen! Als nodig is hoor je het van me.

[ Voor 44% gewijzigd door bennieeee op 07-10-2021 18:13 ]

• MrOleo
bennieeee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:10:
Volgens mij kloppen de statistieken van de vorige tours nu wel. Tenminste ik vind ze nu veel beter eruit zien!
Ha inderdaad die stats zien er nu opeens een stuk redelijker uit.
Wel grappig om te zien dat alle 3 de tours het aantal blauwe schildjes redelijk gelijk is 36, 38 en 34x mijn race verpest. :)
Vozze schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:23:
Die mogen ze weglaten, dat wil ik liever niet weten. :X

erutangiS

bennieeee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:06:
[Afbeelding]
Lekker bezig Bennie. Op naar de 40 en dan daarna natuurlijk nog veel hoger :)
Op dit moment ben ik zelf weer teruggezakt naar plek vier. Ik moet voor mijzelf maar eens gaan nadenken of ik King boo gold level 7 maak of niet. Het is of hem level 7 maken of king bomb gold volgende week level 7 maken. Of beiden niet en tickets uitgeven aan kangaroo boomerang yoshi.. Keuzes keuzes :)

• Vozze
@MetalSonic : zeker pittig, maar volgens mij moet je met je huidige items echt goed in de buurt kunnen komen. Op Maple is 40k mogelijk en op track 2 en 3 kun je beide ook nog wel 2k pakken. Dan kom je richting de 100k totaal. Derde plek is haalbaar.

• Tootoo
Weer weinig aan toe te voegen hoor ;) Er zit, zeker bij de eerste twee tracks, meer in dan je misschien denkt. Ook omdat er best wat op de baan te pakken valt. Maar neemt niet weg dat het een stevige ranked is!

Hebben er meerdere hier dat in je ranked nog niet iedereen maximaal gaat? De nummer 2 en 3 zijn hier wel bezig, maar ik tel er zo vijf spelers die ergens tussen nog geen score of minimale scores zitten. Degene zonder scores is wel bezig (400k+ in te tour), heeft een Santa bowser die maximaal is, maar nog geen scores in de ranked. En een aantal anderen hebben wat lage scores neergezet. Dat maakt dat ik het nog voor geen meter vertrouw…

Folding@home

• pjot1
  • Niet online
@MetalSonic

Eens met @Tootoo en @Vozze. Zie mijn score met mindere items. En ik denk dat er nog wel meer in zit! :)

• Vozze
@Tootoo : dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Mijn voornaamste concurrent heeft King Boo (L7, 1400), Head Honcho (L6, 595) en Swooper (L6, 595) en een score van 38k op Maple. Die zou daar een dikke 40k moeten kunnen pakken en ook op de andere tracks kan ie nog wel een stuk hoger.
Wanneer iedereen wacht, is er ook weinig noodzaak om te scoren. Iemand moet het bal openen.

@MetalSonic : de pompoenen 'pakken' zijn wel noodzakelijk om een goede score te krijgen. Je combo kun je makkelijker behouden en het levert aardig wat punten op. Dat is op track 1 essentieel. Pak zoveel je kunt en probeer zoveel mogelijk bladeren mee te nemen. Op track 3 heb je een kart met Jump ability. Pak dus ook zoveel mogelijk jumps. In de eerste twee bochten moet je buitenom gaan, want dat zijn beide twee jumps in plaats van 1. Na de tweede bocht probeer je de muntjes te pakken om daarna bij de twee ramps ook de muntjes rechts van de eerste ramp te pakken en de tweede jump te nemen. Probeer te landen op de pompoen en pak daarna de overige twee pompoenen ook mee. Daarna ook weer zoveel mogelijk jumps pakken (met een beetje geluk ook een enkele of twee coins). Bij de start hou je links aan (pak je het lage heuveltje) en snij je op een gegeven moment naar rechts. Dan volgt een jump een de pompoen. Pak het laatste muntje in de bocht voordat je weer de buitenbochten neemt.
Ik heb daar de score neergezet met een enkele coinfrenzy en verder niets.

Oh ja, ik heb Tanooki Mario binnen. Daar mis je niets aan 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 08-10-2021 09:18 ]

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xa20DurpfporM_cz0LjTbu1PND0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NKhfaPZECH1gYiU8O8zvl6lc.jpg?f=fotoalbum_large
Die Santa Bowser is wel aardig dodelijk voor de rest lijkt het. Wel fijn dat we hem komende week nog een keer mogen gebruiken!

@Tootoo die tip van je werkt uitstekend! Verlies daar de combo niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door bennieeee op 08-10-2021 10:11 ]

• Tootoo
@bennieeee goed om te horen dat de tip werkt! :) Enige wat ik daar nog weleens heb is dat ik in de drift binnen de tunnel tegen een muur bots, dan raak je je mini turbo kwijt.

En ja Santa Bowser (of gold king boo) zijn wel dodelijk daar hoor, zou je bv moeten racen met mario halloween dan heb je echt een achterstand...

Folding@home

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLz6L63d17wFe6XrDe3-reb9Vh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HHVve1GMBYscGnmL25B4n7Zz.jpg?f=fotoalbum_large2 losse coin Frenzy. + NSC.
45k mogelijk max ongeveer denk ik.

• pjot1
  • Niet online
Mensen, ik heb nog 3 plekjes vrij!

616624417801

Ook ga ik kijken van wie ik de rest van de week geen muntjes krijg, deze ga ik eruit gooien. Stuur zelf elke dag consequent muntjes. :)

Pagina: 1 ... 100 ... 161 Laatste