OKay maar waar staat dat dan? zie je dit op een website? of ergens in de Mario kart tour app?bennieeee schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:56:
[...]
Volgens mij is het de combi die je het meest zelf hebt gebruikt die cup.. aangezien ik zelf namelijk Kamek niet heb. Maar idd de statistieken eronder zullen wel niet helemaal kloppen.
[Afbeelding]
In je eigen profiel bij tour records. Is vandaag toegevoegd.MetalSonic schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:14:
[...]
OKay maar waar staat dat dan? zie je dit op een website? of ergens in de Mario kart tour app?
De 'statistieken' zijn eigenlijk de 'stats' die je te zien krijgt net voor de ACP.
Ah op die manier. Ik heb het net gevonden. Even kort gekeken. Onder andere bij de Kamek tour. De eerste indruk die ik heb is dat ik denk dat het bij mij wel klopt. Leuk om te zien dat je via een grafiek ziet hoe je positie ten op zichte van de concurenten veranderd is. Verder zie ik nu inderdaad ook welke driver, kart en glider ik heb gebruikt.BBBrt schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:17:
[...]
In je eigen profiel bij tour records. Is vandaag toegevoegd.
De 'statistieken' zijn eigenlijk de 'stats' die je te zien krijgt net voor de ACP.
Ik denk dat ik in de Kamek tour de driver Kamek als meeste heb gekozen. Leuke toevoeging dit.
En dan te bedenken dat ik tot een paar minuten geleden nog dacht dat jullie in een onafhankelijke app zaten ofzo of een statistieken tool op een onafhankelijke website. Weet ik het.
Is ook niet gek hoor, het zat 2 jaar lang niet in de app en nu een uur of 10 wel.MetalSonic schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:23:
[...]
En dan te bedenken dat ik tot een paar minuten geleden nog dacht dat jullie in een onafhankelijke app zaten ofzo of een statistieken tool op een onafhankelijke website. Weet ik het.
Sydney tour:
Highest combo 42, ja als je die 210+ combo niet meetelt...
1ste plekken: 2. Ehm...ok...
Opponent crashes: 13. Wat, in 1 race hoop ik?
Hit by spiny shell: 0.
Wellicht zijn sommige stats van multiplayer ofzo?
erutangiS
Ja er klopt helemaal niets van.MrOleo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:55:
[...]
Is ook niet gek hoor, het zat 2 jaar lang niet in de app en nu een uur of 10 wel.
Sydney tour:
Highest combo 42, ja als je die 210+ combo niet meetelt...
1ste plekken: 2. Ehm...ok...
Opponent crashes: 13. Wat, in 1 race hoop ik?
Hit by spiny shell: 0.![]()
![]()
Wellicht zijn sommige stats van multiplayer ofzo?
Dodged spiny shell 0? Dat was zelfs een challenge die ik heb gehaald
Maar ik snapte al niets van die 'eindstats' voor de ACP. Daar staat ook vaak iets van 'play time' ofzo. En dat is dan 1.2 of 2.3 ofzo. Zijn dat dan uren? Lijkt me iets weinig. Volledige dagen? No way!
Haha ik klik bij dat acp compleet filmpje al tijden zo snel mogelijk op quit. Dus geen idee.
erutangiS
Hier hetzelfde, soms ga ik ondertussen wat anders doen. Die statistieken boeien mij weinig. Het enige dat ik wil weten dat is wat ik uit de gouden ACP haal, rest is bijzaak.MrOleo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:47:
Haha ik klik bij dat acp compleet filmpje al tijden zo snel mogelijk op quit. Dus geen idee.
Ik vind dat filmpje altijd vrij lang duren voordat je deze weg kan klikken.
Vandaag een HE driver ticket in de shop dus zojuist was het heugelijke moment dat PGP lvl7 werd. Dit weekend wordt het toch slecht weer dus een goed excuus om eens een weekendje te grinden.
Vandaag een HE driver ticket in de shop dus zojuist was het heugelijke moment dat PGP lvl7 werd. Dit weekend wordt het toch slecht weer dus een goed excuus om eens een weekendje te grinden.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ehm... menu + quit werkt ook tijdens het filmpje, op dezelfde manier als tijdens de race!?. 
Duurt geloof ik een paar tellen voordat de menuknop in beeld komt.
Duurt geloof ik een paar tellen voordat de menuknop in beeld komt.
erutangiS
ik heb vandaag ook weer een he driver ticket gekocht. Nog "maar" 16k aan coins. Ik zit alweer bijna in team blut hahaha...
De balans qua tickets is nu 8-1-1 dus ik denk dat ik nu mijn coins op zak houdt en pas uitgeef als ik een kart of glider ticket kan kopen. Met een beetje geluk kan ik er op die manier twee kopen in de komende dage en dan ben ik goed voorbereid (qua tickets) op de autumn tour......
De balans qua tickets is nu 8-1-1 dus ik denk dat ik nu mijn coins op zak houdt en pas uitgeef als ik een kart of glider ticket kan kopen. Met een beetje geluk kan ik er op die manier twee kopen in de komende dage en dan ben ik goed voorbereid (qua tickets) op de autumn tour......
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben wel klaar hoor met de huidige tour. Ik merkte vandaag dat het mij al wat energie kosten om sowieso alle coins te pakken. Dat ik blij was toen ik dat weer had gedaan. Het is tijd voor een nieuwe ranked cup.
Lang verhaal kort, is het al woensdag? ;-)
Kort verhaal kort: is het al woensdag? Of de woorden van Shrek: are we there yet?
Hmm, ja, vind het ook weer tijd worden voor wat anders. Maple treaway vind ik een leuke baan. Kom maar op.
Ben ook benieuwd naar de gifts volgende 3 tours. En zou de retweet campagne gehaald worden? Iedereen kan 22k+ muntjes gebruiken.
Tik tok. Mijn rankednis wel weer interessant geworden. Iemand was wakker geworden en had me met 200 punten van plek 1 afgegooid. Inmiddels sta ik weer 1e met 500 punten voorsprong. Mijn frenzies willen niet vallen en de besturing oo mijn android telefoon is ook niet alles. Zorgt ervoor dat mijn combo breekt.... Daar had ik op mijn tablet geen last van.
Ben ook benieuwd naar de gifts volgende 3 tours. En zou de retweet campagne gehaald worden? Iedereen kan 22k+ muntjes gebruiken.
Tik tok. Mijn rankednis wel weer interessant geworden. Iemand was wakker geworden en had me met 200 punten van plek 1 afgegooid. Inmiddels sta ik weer 1e met 500 punten voorsprong. Mijn frenzies willen niet vallen en de besturing oo mijn android telefoon is ook niet alles. Zorgt ervoor dat mijn combo breekt.... Daar had ik op mijn tablet geen last van.
Mapple treeway is een leuke baan. Ben benieuwd welke variant we krijgen. Misschien wel een nieuwe.Planeetje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:18:
Hmm, ja, vind het ook weer tijd worden voor wat anders. Maple treaway vind ik een leuke baan. Kom maar op.
Ja de hele week al nul zin om de ranked te grinden. Het zal wel aan de banen liggen, vind track 2 en 3 beide saaie varianten.MetalSonic schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:46:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben wel klaar hoor met de huidige tour. Ik merkte vandaag dat het mij al wat energie kosten om sowieso alle coins te pakken. Dat ik blij was toen ik dat weer had gedaan. Het is tijd voor een nieuwe ranked cup.
Vanochtend zowaar een glider ticket in de daily shop, waar ik al ff op wacht,dus wellicht vandaag tijd voor wat betere scores. (Al heb ik er nog een nodig voor ik wat kan upgraden
erutangiS
In eerste instantie was ik best jaloers toen ik deze reactie zag. Ik dacht "wtf kom op nou, 10.000 coins? " hoe kan dat? Ik heb maximaal 300 muntjes en die Tootoo heeft 10k. Daarna had ik gelukkig een andere beleving. Jij kan 10k halen dan heb ik het in de toekomst ook wel eens. Ik dacht een tijd dat je alleen kans had op 10k als je een lage tier had en of weinig items etc. Jij laat zien dat zelfs als je meer dan 100k in een ranked poule hebt en al veel tickets toch nog even 10k muntjes erbij kan krijgen.Tootoo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:02:
Net als vorige week zat ik in team blut. Maar Nintendo was me toen en nu goed gezind. Opnieuw kan ik kiezen vandaag of ik ga voor een driver of kart ticket! Gok dat het opnieuw de driver wordt, waarmee ik op 6-4-5 uitkom qua tickets
[Afbeelding]
Vol goede moed ging ik de TCP aan. Ik dacht als hij het kan dan ik ook. Voor de zekerheid extra mijn best gedaan om eerste te worden ook al weet ik dat een aantal hier hebben gezegd dat wat je krijgt random is en de positie aan het einde van de race geen invloed heeft. Ik werd eerste, een groene pipe. Wat zou het zijn? Spannend... Een normal glider dus een paar honderd coins. Achja ik blijf hopen, wie weet een volgende keer.
Tot niet lang geleden had ik ook nooit een HE glider gehad en die heb ik nu al twee keer uit de TCP gehaald.
Oeh dat is toch wel één van de spannendste overzichten die ik van deze ranked tour zie. Wat heb je per track voor score? Heb je overal nsc? heb je overal minimaal een double coin of een double coinbox frenzy? Uiteraard van dat tweede zover mogelijk...... Ik merk op track drie toch nog best wel wat verschillen tussen iedereen. Dat is sowieso wel een track die het verschil maakt. Track één scoren de meesten wel tussen de 15k en de 20k afhankelijk van de items die je hebt. Een leuke korte track met helaaas niet echt de ruimte om echt een "dikke" score neer te zetten imobennieeee schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:48:
Tis wel klaar!! [Afbeelding]met een beetje pech gaan ze me alle 3 nog voorbij. Heb wel 2 HE kart tickets en kan een kart + glider dubbele uncap geven. Maar weiger ze eigenlijk in te zetten.
Achteraf genoot ik vooral vaan baan twee en baan drie omdat ik daar met mijn cb drivers lekkere scores op kon zetten. Ik ben het met je eens dat je ze daarna niet voor de lol doet. Voorspelbare banen met weinig gevoel, gewoon saai eigenlijk. Vooral track drie vind ik maar slaapverwekkend. Je hebt wat actie als Bow wow je probeert te pakken maar daarna gaat het eigenlijk nergens overMrOleo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:32:
[...]
Ja de hele week al nul zin om de ranked te grinden. Het zal wel aan de banen liggen, vind track 2 en 3 beide saaie varianten.
Vanochtend zowaar een glider ticket in de daily shop, waar ik al ff op wacht,dus wellicht vandaag tijd voor wat betere scores. (Al heb ik er nog een nodig voor ik wat kan upgraden)
Ze hadden wat mij betreft van één van die twee tracks wel een dikke T track mogen maken. Dat is imo altijd wel fun... Achja het is wat het is, en woensdag komt langzaam dichterbij.
Ondertussen zag ik dat onze diesel motor nu ook op gang is gekomen @MrOleo , wellicht ook wat tickets ingezet?
@MetalSonic dit zijn de scores: :strip_exif()/f/image/PH7fTu5UZlI9VJJqwCVsq6x6.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen nsc op baan 1 die andere 2 lukken me echt niet. Qua Frenzy allemaal geen idee meer.
:strip_exif()/f/image/PH7fTu5UZlI9VJJqwCVsq6x6.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen nsc op baan 1 die andere 2 lukken me echt niet. Qua Frenzy allemaal geen idee meer.
Je hebt een sterke kart + glider op track drie. Die driver is ook interessant.bennieeee schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:39:
@MetalSonic dit zijn de scores: [Afbeelding]
Je zou kunnen grinden voor beginnen met een bommen frenzy waarbij je de item ticket activeert voor de eerste items in het begin. Dan een dubbele bom frenzy en dan daarna 2 coin frenzy's of minimaal één coin frenzy. Ik denk dat je dan de 19k of wellicht zelfs 20k kan aantikken. Het is uiteraard wel wat werk ivm je ticket offer bij het begin. Geen idee hoeveel item tickets je hebt. Als het niet zoveel is dan is het een kwestie van vaak je spel opnieuw opstarten.
Na track 2 en drie zal ik een andere keer nog eens kijken
verder eens met @pjot1 je kan met die items 30k aantikken op track drie..
Aan het begin van de week geloof ik mario snes lvl 4 en Kamek broom kart lvl 6, verder niet, niet nodig deze ranked.MetalSonic schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Achteraf genoot ik vooral vaan baan twee en baan drie omdat ik daar met mijn cb drivers lekkere scores op kon zetten. Ik ben het met je eens dat je ze daarna niet voor de lol doet. Voorspelbare banen met weinig gevoel, gewoon saai eigenlijk. Vooral track drie vind ik maar slaapverwekkend. Je hebt wat actie als Bow wow je probeert te pakken maar daarna gaat het eigenlijk nergens over![]()
Ze hadden wat mij betreft van één van die twee tracks wel een dikke T track mogen maken. Dat is imo altijd wel fun... Achja het is wat het is, en woensdag komt langzaam dichterbij.
Ondertussen zag ik dat onze diesel motor nu ook op gang is gekomen @MrOleo , wellicht ook wat tickets ingezet?
Er zijn best leuke variaties van london, vanochtend nog plezier gehad op een T variant met giant bananas, maar track 3 van de ranked is echt hard werken voor de nsc op die rechte stukken.
erutangiS
Ik vind het ook maar een matige/saaie week. Maar de nr2 in mijn ranking haalt me af en toe net wel of net niet in. Mijn voorsprong is nu weer nog maar 67 punten, dus eigenlijk wil ik er nog wel wat bij…
/f/image/SO0sHk7YL5ioSKd3bYTBCWty.png?f=fotoalbum_large)
Track 1 was met 1 coin frenzy. Mag daar blij zijn als ik daar 1 coin frenzy krijg, laat staan dat er nog een coin of andere frenzy bij komt… Maar wel de leukste track om te doen. Met tegenzin toch maar Mario Musician level 4 gemaakt (geen andere drivers). Ik zou Blue Badwagon level 4 kunnen maken en Bullet Bill parachute evt ook. Maar ze zijn/waren niet voor niets allemaal een laag level, ik gebruik ze zelden. Dus eigenlijk zonde van de tickets. Heb geen andere t3 kart op deze track, wel de Sunset Balloons glider die me de investering meer waard lijkt. Maar die heb ik nog maar kort en is level 1, dus level 4 gaat dan niet lukken (of de DS moet nog even meewerken morgen of overmorgen).
Track 2: 1 coin frenzy, 1 coinbox frenzy, en 2 losse coinboxen. Geen nsc, maar dat gaat me ook niet lukken vrees ik. Denk dat er alleen met veel geluk/grinden/en dus tijd nog verbetering in zit?
Track 3: 2 coinbox frenzy’s waarvan 1 wel aan het einde, en 1 losse coinbox. Als ik jullie hoor zou hier ook wel meer te halen moeten zijn? Ik zou de glider nog level 6 kunnen maken met een ticket uit de DS (maar dan zeker geen coins meer voor evt glider ticket voor Sunset Balloons voor track 1). De kart level 5 kan ook. En kan PGP de 3e uncap geven, maar dan ben ik wel blut wat uncap driver tickets betreft (maar krijg er bijna zeker 5 als reward als ik 1e of 2e word).
De vraag is dus eigenlijk, zijn de investeringen nodig, en welke zijn het het waard?
/f/image/SO0sHk7YL5ioSKd3bYTBCWty.png?f=fotoalbum_large)
Track 1 was met 1 coin frenzy. Mag daar blij zijn als ik daar 1 coin frenzy krijg, laat staan dat er nog een coin of andere frenzy bij komt… Maar wel de leukste track om te doen. Met tegenzin toch maar Mario Musician level 4 gemaakt (geen andere drivers). Ik zou Blue Badwagon level 4 kunnen maken en Bullet Bill parachute evt ook. Maar ze zijn/waren niet voor niets allemaal een laag level, ik gebruik ze zelden. Dus eigenlijk zonde van de tickets. Heb geen andere t3 kart op deze track, wel de Sunset Balloons glider die me de investering meer waard lijkt. Maar die heb ik nog maar kort en is level 1, dus level 4 gaat dan niet lukken (of de DS moet nog even meewerken morgen of overmorgen).
Track 2: 1 coin frenzy, 1 coinbox frenzy, en 2 losse coinboxen. Geen nsc, maar dat gaat me ook niet lukken vrees ik. Denk dat er alleen met veel geluk/grinden/en dus tijd nog verbetering in zit?
Track 3: 2 coinbox frenzy’s waarvan 1 wel aan het einde, en 1 losse coinbox. Als ik jullie hoor zou hier ook wel meer te halen moeten zijn? Ik zou de glider nog level 6 kunnen maken met een ticket uit de DS (maar dan zeker geen coins meer voor evt glider ticket voor Sunset Balloons voor track 1). De kart level 5 kan ook. En kan PGP de 3e uncap geven, maar dan ben ik wel blut wat uncap driver tickets betreft (maar krijg er bijna zeker 5 als reward als ik 1e of 2e word).
De vraag is dus eigenlijk, zijn de investeringen nodig, en welke zijn het het waard?
Dat is spannend, goeie analyse!
Track 1: je hebt daar je 2e frenzy nodig dan kan je 1 of 2k erbij pakken. Verder zit je wel goed qua score. Upgrades helpen niet zoveel door de lagere score die je daar haalt tov baan 2 en 3.
Track 2: ik heb mijn kart en glider een lvl hoger en zit op 5k hoger met het gevoel dat dat best meer kan zijn. Ik denk dat je potentie van zeker 4k hebt.
Kost inderdaad wat geluk en tijd en hopen op een coinbox in het 2e itemblok zodat je daar je nsc makkelijker kan behouden in het moeilijkste stuk, anders daar je itemticket gebruiken.
Track 3: veel potentie qua punten, wel 5k, de combo behouden is lastig. Die gliderupgrade zou je goed kunnen helpen met de combo vasthouden. Die upgrade lijkt mij verstandiger dan die sunset balloons. Minder belangrijke tickets om te verliezen voor de toekomst. Kartupgrade helpt niet superveel in punten.
Voor alle 3 geldt eigenlijk als 1e starten en wachten op die coin(box) frenzy start, anders restart.
Enige goeie upgrade zou ik zeggen track 3 de glider en dan kan je alle banen proberen. Zoals je zegt baan 1 is leuker. Maar op baan 2 en 3 is meer potentie, maar zijn erg afh van dat alles goed valt, wat helaas tijd kan kosten.
Mocht je pgp 1400 maken dan sowieso die glider erbij upgraden, 1400 upgrade is een grote beslissing, kost veel investering, die keuze kan je alleen zelf maken voor welk karakter je die investering wil doen.
Track 1: je hebt daar je 2e frenzy nodig dan kan je 1 of 2k erbij pakken. Verder zit je wel goed qua score. Upgrades helpen niet zoveel door de lagere score die je daar haalt tov baan 2 en 3.
Track 2: ik heb mijn kart en glider een lvl hoger en zit op 5k hoger met het gevoel dat dat best meer kan zijn. Ik denk dat je potentie van zeker 4k hebt.
Kost inderdaad wat geluk en tijd en hopen op een coinbox in het 2e itemblok zodat je daar je nsc makkelijker kan behouden in het moeilijkste stuk, anders daar je itemticket gebruiken.
Track 3: veel potentie qua punten, wel 5k, de combo behouden is lastig. Die gliderupgrade zou je goed kunnen helpen met de combo vasthouden. Die upgrade lijkt mij verstandiger dan die sunset balloons. Minder belangrijke tickets om te verliezen voor de toekomst. Kartupgrade helpt niet superveel in punten.
Voor alle 3 geldt eigenlijk als 1e starten en wachten op die coin(box) frenzy start, anders restart.
Enige goeie upgrade zou ik zeggen track 3 de glider en dan kan je alle banen proberen. Zoals je zegt baan 1 is leuker. Maar op baan 2 en 3 is meer potentie, maar zijn erg afh van dat alles goed valt, wat helaas tijd kan kosten.
Mocht je pgp 1400 maken dan sowieso die glider erbij upgraden, 1400 upgrade is een grote beslissing, kost veel investering, die keuze kan je alleen zelf maken voor welk karakter je die investering wil doen.
erutangiS
Sowieso track 3 all-in gaan nu. Ik kijk meestal naar jouw scores om te kijken wat eventueel in mijn bereik ligt 
Bij mij viel hij wel héél gunstig met 3 cb frenzies, maar 22/23 moet je toch wel kunnen pakken zonder héél veel moeite!
En als ik dan naar jouw scores kijk, denk ik dat ik nog wel wat kan pakken op track 2
Bij mij viel hij wel héél gunstig met 3 cb frenzies, maar 22/23 moet je toch wel kunnen pakken zonder héél veel moeite!
En als ik dan naar jouw scores kijk, denk ik dat ik nog wel wat kan pakken op track 2
Sleehond schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog weinig tijd in MKT gestopt afgelopen dagen….
Hoe is plek 3 voor mij haalbaar?
@MrOleo Bedankt voor de tips! Ik heb de glider op track 3 inderdaad level 6 gemaakt, en net een run met banana frenzy en dubbele coinbox frenzy en hoppa, al 4K erbij
Haha, dat blijft toch het aparte aan dit spel, opeens valt het dan wel goed binnen no-time. Top!texelonia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:20:
@MrOleo Bedankt voor de tips! Ik heb de glider op track 3 inderdaad level 6 gemaakt, en net een run met banana frenzy en dubbele coinbox frenzy en hoppa, al 4K erbij
erutangiS
Ik vind jouw score op track 1 met die items al boven gemiddeld. Track één investeren gaat je op de korte termijn (met paar uur grinden) wellicht geen eens een score verbetering geven. Die komt dan als je echt veel uren erin stopt en dan zal het nog niet heel veel beter zijn. Track 1 zou ik accepteren zoals die is.texelonia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:50:
Ik vind het ook maar een matige/saaie week. Maar de nr2 in mijn ranking haalt me af en toe net wel of net niet in. Mijn voorsprong is nu weer nog maar 67 punten, dus eigenlijk wil ik er nog wel wat bij…
[Afbeelding]
De verbeter mogelijkheden liggen er voor jou vooral op track drie. Geen leuke track maarja je kan er wel scoren. Oefen om die combo vast te houden en weet waar je hem vaak verliest, en daar zet je dan uiteraard de ticket in.
Je tickets op zak houden zou uiteraard geen slecht back up plan zijn. Woensdag is er weer een nieuwe ranked cup
Deze reactie las ik pas nadat ik de mijne al had getypt. Fijn dat je al een verbetering hebt op track drie!texelonia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:20:
Vandaag even een Mariokartdagje van gemaakt! Beetje bij beetje omhoog gekropen. Vanmorgen stond ik nog 3e en langzaam aan steeds m'n record verbeterd. Nadeel is wel dat ik door m'n item tickets heen ben...
Ff mezelf quoten, ik geloof dat ik iets zei over ruimte voor verbetering op track 2::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LiNTYtQbKOdFxAcZBn4jrdL8.jpg?f=user_large)
MrOleo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Track 2: ik heb mijn kart en glider een lvl hoger en zit op 5k hoger met het gevoel dat dat best meer kan zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LiNTYtQbKOdFxAcZBn4jrdL8.jpg?f=user_large)
erutangiS
Ik ben redelijk uitgespeeld en sta nu 6e.
5 gaat hem niet meer worden, maar ik kan nog duimen dat ik de blauwe kart nog gratis level 2 kan maken...
Laat het maar woensdag zijn, ik ben die cities nu wel zat
5 gaat hem niet meer worden, maar ik kan nog duimen dat ik de blauwe kart nog gratis level 2 kan maken...
Laat het maar woensdag zijn, ik ben die cities nu wel zat
Nieuwe wapen ziet er goed uit!
https://www.nintendolife....r-leaf-in-its-next-update
Verder zien de tracks er standaard uit. Zelf heb ik er zin in!
https://www.nintendolife....r-leaf-in-its-next-update
Verder zien de tracks er standaard uit. Zelf heb ik er zin in!
Netjes hoor!MrOleo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:35:
Ff mezelf quoten, ik geloof dat ik iets zei over ruimte voor verbetering op track 2:
[...]
[Afbeelding]
![]()
Vanochtend keek ik even naar de friendslist en toen zag ik dat jij flink geklommen was. Dikke score op track twee. Dan heb je echt veel rode coins gehad en dan viel het allemaal precies goed.
Hoe sta je er nu voor in je ranked poule? Ik neem aan dik eerste?
Troost je, vandaag gewoon weer 300 muntjes hoorMetalSonic schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:04:
[...]
In eerste instantie was ik best jaloers toen ik deze reactie zag. Ik dacht "wtf kom op nou, 10.000 coins? " hoe kan dat? Ik heb maximaal 300 muntjes en die Tootoo heeft 10k. Daarna had ik gelukkig een andere beleving. Jij kan 10k halen dan heb ik het in de toekomst ook wel eens. Ik dacht een tijd dat je alleen kans had op 10k als je een lage tier had en of weinig items etc. Jij laat zien dat zelfs als je meer dan 100k in een ranked poule hebt en al veel tickets toch nog even 10k muntjes erbij kan krijgen.
Vol goede moed ging ik de TCP aan. Ik dacht als hij het kan dan ik ook. Voor de zekerheid extra mijn best gedaan om eerste te worden ook al weet ik dat een aantal hier hebben gezegd dat wat je krijgt random is en de positie aan het einde van de race geen invloed heeft. Ik werd eerste, een groene pipe. Wat zou het zijn? Spannend... Een normal glider dus een paar honderd coins. Achja ik blijf hopen, wie weet een volgende keer.
Tot niet lang geleden had ik ook nooit een HE glider gehad en die heb ik nu al twee keer uit de TCP gehaald.![]()
@MrOleo lekkere score hoor! Voor de acp ben je ook al wel ver genoeg om de top van 1000 weer te halen
De meesten hier delen inderdaad vooral de goede verhalen. Als iedereen het zou delen als hij weer 300 muntjes krijgt uit de de tcp ivm een duplicaat dan zouden hier nog meer reacties bijkomen. Wellicht willen een aantal wel geloven dat je meer kans hebt op een goed item/ veel coins als je weinig hebt omdat er een soort rechtvaardigheid in zit of omdat het financieel een prikkel is om die mensen ook erbij te houden. We zullen het allemaal nooit weten.Tootoo schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Troost je, vandaag gewoon weer 300 muntjes hoormaar verder vermoed ik dat dit puur willekeur is. Ja er zijn verhalen over beginnende mensen die mooie dingen er uit haalden, maar vast genoeg die dezelfde troep hebben als wij. Er is ook ergens een overzichtje wat er in de TCP zit, ik weet alleen niet hoevaak die een reset heeft.
@MrOleo lekkere score hoor! Voor de acp ben je ook al wel ver genoeg om de top van 1000 weer te halen
Veel maakt het voor mij verder ook niet uit. Ondertussen heb ik iedereen alweer zijn / haar muntjes gegeven. Straks even mijn coins binnen halen en de tpc doen en dan ben ik weer klaar voor vandaag.
Yep weinig tegenstand, 85k vs 101k.MetalSonic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:39:
[...]
Netjes hoor!
Vanochtend keek ik even naar de friendslist en toen zag ik dat jij flink geklommen was. Dikke score op track twee. Dan heb je echt veel rode coins gehad en dan viel het allemaal precies goed.
Hoe sta je er nu voor in je ranked poule? Ik neem aan dik eerste?
Zeker die is wel binnen, ging erg makkelijk deze keer.Tootoo schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Troost je, vandaag gewoon weer 300 muntjes hoormaar verder vermoed ik dat dit puur willekeur is. Ja er zijn verhalen over beginnende mensen die mooie dingen er uit haalden, maar vast genoeg die dezelfde troep hebben als wij. Er is ook ergens een overzichtje wat er in de TCP zit, ik weet alleen niet hoevaak die een reset heeft.
erutangiS
Can confirmTootoo schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
…, maar vast genoeg die dezelfde troep hebben als wij.
Ik geloof inmiddels wel dat er een 'eerlijke' randomizer in zit. Ook m.b.t. het al dan niet resetten van een pipe etc. You win some, you lose some lijkt eerlijk verdeeld.Tootoo schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik wat meer geluk heb na een volledige herstart van de app of na de 'update' in de ochtend. Ik kan dan 30x gereset hebben met mijn topdriver en de frenzies vallen dan niet en de ochtend erna rij ik een funrondje met een crappy loadout en dan heb ik opeens frenzy na frenzy.. maar dat zal (ook) toeval zijn
Ik denk dat wat er in de pipe zit en wat je krijgt willekeurig is. Een tijdje had ik de theorie dat de he items onderop zaten en dat ik ze kreeg na een reset. Tot ik voor de zoveelste keer een 100/100 pipe begon met een reset en de he driver pas bij de laatste 10 pulls zat. Als ik die reset niet had gedaan had ik dat item waarschijnlijk veel eerder.BBBrt schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:54:
[...]
Ik geloof inmiddels wel dat er een 'eerlijke' randomizer in zit. Ook m.b.t. het al dan niet resetten van een pipe etc. You win some, you lose some lijkt eerlijk verdeeld.
Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik wat meer geluk heb na een volledige herstart van de app of na de 'update' in de ochtend. Ik kan dan 30x gereset hebben met mijn topdriver en de frenzies vallen dan niet en de ochtend erna rij ik een funrondje met een crappy loadout en dan heb ik opeens frenzy na frenzy.. maar dat zal (ook) toeval zijn
Het is jammer dat dit soort dingen nog een beetje geheimzinnig blijven. Nouja dat is wellicht ook bewust gedaan. Wie weet
Nou, die ervaring heb ik ook! En dan zwakt het weer af....BBBrt schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:54:
[...]
Wat me ook opvalt is dat wanneer je je 600 coins binnen hebt dat er daarna een coin(box)frenzy valt en je gewoon dikke coins binnen harkt. Maarja is denk ik toch een gevoelskwestie.
Oei das jammer. Als je een he driver ticket krijgt wat ga je dan upgraden?pjot1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:06:
Potjandosie! Start ik MKT op,
[Afbeelding]
Hoop dat er morgen een HE kart en/of glider in de shop staat. Want ik kan dit natuurlijk niet accepteren....
Haha dat met die frenzies is standaard mkt.BBBrt schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:54:
[...]
Ik geloof inmiddels wel dat er een 'eerlijke' randomizer in zit. Ook m.b.t. het al dan niet resetten van een pipe etc. You win some, you lose some lijkt eerlijk verdeeld.
(Zie ook hieronder )
Hmm ik denk het ook, ik start namelijk net mkt op om 600 coins te verzamelen. Triple coinbox frenzy, 1e run.pjot1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:04:
[...]
Nou, die ervaring heb ik ook! En dan zwakt het weer af....
Wat me ook opvalt is dat wanneer je je 600 coins binnen hebt dat er daarna een coin(box)frenzy valt en je gewoon dikke coins binnen harkt. Maarja is denk ik toch een gevoelskwestie.
erutangiS
Niks. Ik heb er minimaal 2 nodig.MetalSonic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:10:
[...]
Oei das jammer. Als je een he driver ticket krijgt wat ga je dan upgraden?
Al m'n tickets zitten in PGP. Daarom heb ik liever een kart of glider waar ik van elk nog een ticket heb liggen dus vandaar.
Even mezelf quoten...pjot1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:04:
[...]
Nou, die ervaring heb ik ook! En dan zwakt het weer af....
Zojuist 600 coins binnen en het eerste rondje daarna, coinfrenzy!
heb nog niet echt tijd gehad om de scores te verbeteren de laatste dagen. De rest onder mij wel helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 05-10-2021 07:12 ]
Is dit een haalbare score met deze load out? Ik vind hem verdacht hoog met een level 4 super kart. Wat denken jullie? Ik zie bij alle vrienden met een 7 6 7 loadout deze scores terugkomen, maar niet met een Lvl 4 super kart. Dit is mijn nummer 2 die op een paar 100 punten is genaderd.
[ Voor 4% gewijzigd door Planeetje op 05-10-2021 07:30 ]
Ik denk dat als je maar vaak genoeg restarat dat zoiets wel haalbaar is. Uiteraard drie keer een sterke frenzy, uiteraard vallen de coins (rood) goed. Verder is het ook zo dat tijdens jouw frenzy de cpu bliksem gebruikt en een keer een blauw schild. Tel een aantal dingen bij elkaar op die goed uitkomen en het kan.....Planeetje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:29:
Is dit een haalbare score met deze load out? Ik vind hem verdacht hoog met een level 4 super kart. Wat denken jullie? Ik zie bij alle vrienden met een 7 6 7 loadout deze scores terugkomen, maar niet met een Lvl 4 super kart. Dit is mijn nummer 2 die op een paar 100 punten is genaderd.
[Afbeelding]
@Planeetje makkelijk is die score niet te halen nee. Dat klinkt wel als de perfect run. Ter vergelijk: mijn run was alles behalve een NSC, had meerdere breaks zelfs. Wel 2 coinbox frenzies en geen idee of ik nog losses coinboxen had. Een perfecte run met genoeg goedvallende coinbox(frenzies) kan veel compenseren.
Het is alweer de laatste dag van de anniversary tour.. Meest feestelijke dag blijft toch de eerste dag. Wellicht kan Nintendo nog eens wat verzinnen dat het wat meer wordt uitgesmeerd over de twee weken. Na de release van special pipe 2 hadden we eigenlijk gedurende de huidige tour niet meer iets om naar uit te kijken.
Ik hoop dat ik op de nieuwe ranked track geen Tanooki mario nodig heb. Want dan kan ik lekker doorsparen en mijn rubies bewaren voor een nieuwe coinbox driver.
Ik ben eigenlijk al een paar dagen klaar voor deze tour. Straks nog even de muntjes verzamelen. Als er nog iemand aan de bak gaat vandaag, succes maar weer. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik hoop dat ik op de nieuwe ranked track geen Tanooki mario nodig heb. Want dan kan ik lekker doorsparen en mijn rubies bewaren voor een nieuwe coinbox driver.
Ik ben eigenlijk al een paar dagen klaar voor deze tour. Straks nog even de muntjes verzamelen. Als er nog iemand aan de bak gaat vandaag, succes maar weer. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik ga alleen nog even de gold pass een keer activeren, zodat ik maximaal gebruik kan maken en 3 tours volledig kan 'leegtrekken'MetalSonic schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:43:
Het is alweer de laatste dag van de anniversary tour.. Meest feestelijke dag blijft toch de eerste dag. Wellicht kan Nintendo nog eens wat verzinnen dat het wat meer wordt uitgesmeerd over de twee weken. Na de release van special pipe 2 hadden we eigenlijk gedurende de huidige tour niet meer iets om naar uit te kijken.
Verder ga ik sowieso degraderen (het werd ook eens tijd), dus ik hoef vandaag verder niets meer!
4 tours!
Met genoeg Quick Tickets en Star Tickets kan je op de eerste dag van de 4e tour ook nog alles binnen harken.
Ow ja, dat bedoel ik! Dat is mijn standaard aanpakEärendil schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:15:
[...]
4 tours!
Met genoeg Quick Tickets en Star Tickets kan je op de eerste dag van de 4e tour ook nog alles binnen harken.
@Planeetje : zoals @MetalSonic en @Tootoo al aangeven is die score mogelijk, maar een triple frenzy met minimaal 2 coinboxfrenzies en losse coinboxen heb je wel nodig. Mijn score is trouwens niet representatief om mee te vergelijken. Dat is een tweede plek met een dubbele frenzy volgens mij. Het valt voor mij gewoon niet op die baan en ik vind London Loop echt verschrikkelijk saai om te doen. Door de vele mini turbo boosts, barrels meepakken, crates slopen en buitenom bij de sloopbal om maar de combo te bewaren, verlies ik steeds weer de eerste plek. Ik zou waarschijnlijk moeten wachten op een race met bots zonder badge (die over het algemeen makkelijker is) en dan zo vaak moeten restarten tot alles goed valt. Daar is hij mij echt te saai voor. Berlijn is wat dat betreft vele malen leuker om te doen.
Het is gelukkig ook niet nodig, want m'n ranked is niet heel spannend of uitdagend::strip_exif()/f/image/nD5SEApR5lXsLKEi9rd791jw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vantevoren had ik wel wat vrees voor deze week aangezien ik op twee tracks een goede HE-kart mis. Op de laatste mis ik ook nog een goede HE-glider. Ik was dus bang om veel tickets in te moeten zetten, maar ik heb het met alleen super tickets kunnen doen doordat die nieuwe blauwe kart op twee banen inzetbaar is.
Van mij mag het inderdaad ook wel morgen zijn. De eerste woensdag van de nieuwe tour is altijd het leukst. Wellicht komt dat ook veel door de voorspelbaarheid van de ranked van week twee. Misschien kunnen ze dat op een iets andere manier implementeren, zodat dat ook een verrassing blijft.
En wat betreft de TCP zat ik tot gisteren een beetje in hetzelfde schuitje als @MetalSonic. Ik haal daar echt nooit wat uit waarvan ik denk: "zo, daar kan ik wel wat mee!". Ik heb 1 x goud gehad en voor de rest bijna alleen maar normals, af en toe 300 coins of 3 rubies. Sporadisch een keer een super. Het is een beetje een moetje om die daily challenge te doen. Ik vroeg me dus ook af of het krijgen van bijvoorbeeld 10.000 coins of 45 rubies ook resulteert in een gouden pijp. Daar kreeg ik gisteren antwoord op. Na het voltooien van de race opnieuw een groene pijp. Teleurgesteld trok ik aan die pijp en ik rekende al op een normal kart ofzo, todat ik ineens dit zag:
:strip_exif()/f/image/7PwI3tnG8DOcrw4HGCGCBVOC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moest serieus een paar keer goed kijken om te bepalen of het echt waar was
Dus, @MetalSonic. Je gaat een keer beloond worden met iets moois! Hou die gedachte vast
Het is gelukkig ook niet nodig, want m'n ranked is niet heel spannend of uitdagend:
:strip_exif()/f/image/nD5SEApR5lXsLKEi9rd791jw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vantevoren had ik wel wat vrees voor deze week aangezien ik op twee tracks een goede HE-kart mis. Op de laatste mis ik ook nog een goede HE-glider. Ik was dus bang om veel tickets in te moeten zetten, maar ik heb het met alleen super tickets kunnen doen doordat die nieuwe blauwe kart op twee banen inzetbaar is.
Van mij mag het inderdaad ook wel morgen zijn. De eerste woensdag van de nieuwe tour is altijd het leukst. Wellicht komt dat ook veel door de voorspelbaarheid van de ranked van week twee. Misschien kunnen ze dat op een iets andere manier implementeren, zodat dat ook een verrassing blijft.
En wat betreft de TCP zat ik tot gisteren een beetje in hetzelfde schuitje als @MetalSonic. Ik haal daar echt nooit wat uit waarvan ik denk: "zo, daar kan ik wel wat mee!". Ik heb 1 x goud gehad en voor de rest bijna alleen maar normals, af en toe 300 coins of 3 rubies. Sporadisch een keer een super. Het is een beetje een moetje om die daily challenge te doen. Ik vroeg me dus ook af of het krijgen van bijvoorbeeld 10.000 coins of 45 rubies ook resulteert in een gouden pijp. Daar kreeg ik gisteren antwoord op. Na het voltooien van de race opnieuw een groene pijp. Teleurgesteld trok ik aan die pijp en ik rekende al op een normal kart ofzo, todat ik ineens dit zag:
:strip_exif()/f/image/7PwI3tnG8DOcrw4HGCGCBVOC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moest serieus een paar keer goed kijken om te bepalen of het echt waar was
Dus, @MetalSonic. Je gaat een keer beloond worden met iets moois! Hou die gedachte vast
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
@Vozze
Fijn dat je zo'n relaxte poule had en je dus ook niet eindeloos hoefde te grinden op relatief saaie tracks. Dat je ook nog eens nauwelijks tickets hoefde uit te geven is natuurlijk de kers op de taart. Die kan je dan lekker inzetten in een ranked poule waarin de tegenstanders wel uitdagend zijn. En dat zullen we nog vaak zat krijgen.
Je verwoord het goed mbt de tcp. Ik heb het meerdere malen gehad dat ik dacht "waarom doe ik die tcp nog? " inderdaad 3 rubies, of 300 coins omdat ik een normal item kreeg. Ook vaak 5 item tickets. Ik heb hier nu al van meerdere Tweakers gezien dat zij een 10k muntjes of 45 rubies hebben gekregen dus ik heb er vertrouwen in dat ik dat ook een keer ga krijgen. Kans is klein maar gelukkig niet onmogelijk..
Weet je al of je los gaat op Tanooki mario ongeacht of hij wel of neit nodig is als tier 3 driver? Met los gaan bedoel ik uiteraard pullen op de nieuwe 100/100 pipe..
Fijn dat je zo'n relaxte poule had en je dus ook niet eindeloos hoefde te grinden op relatief saaie tracks. Dat je ook nog eens nauwelijks tickets hoefde uit te geven is natuurlijk de kers op de taart. Die kan je dan lekker inzetten in een ranked poule waarin de tegenstanders wel uitdagend zijn. En dat zullen we nog vaak zat krijgen.
Je verwoord het goed mbt de tcp. Ik heb het meerdere malen gehad dat ik dacht "waarom doe ik die tcp nog? " inderdaad 3 rubies, of 300 coins omdat ik een normal item kreeg. Ook vaak 5 item tickets. Ik heb hier nu al van meerdere Tweakers gezien dat zij een 10k muntjes of 45 rubies hebben gekregen dus ik heb er vertrouwen in dat ik dat ook een keer ga krijgen. Kans is klein maar gelukkig niet onmogelijk..
Weet je al of je los gaat op Tanooki mario ongeacht of hij wel of neit nodig is als tier 3 driver? Met los gaan bedoel ik uiteraard pullen op de nieuwe 100/100 pipe..
Ik ben de TCP een paar keer al bijna vergeten te doen. Ik snap gewoon niet waarom die race gedaan moet worden, maar het zal. Doe dan een echte challenge zoals "Evade a Spiny Shell" en beloon dat met een pull. Hoe moeilijker de opdracht, hoe beter de beloning ofzo.
Ik denk dat ik wel ga pullen voor Tanooki. Misschien wordt hij wel net zo belangrijk als Santa Bowser. Ik vermoed dat ik het voor de coverage niet hoef te doen. Ik ben relatief gelukkig geweest met m'n pulls de afgelopen tours en mis van de afgelopen 5 tours alleen Mario (Baseball). Op nieuwe tracks zie je toch vaak recentere spotlight items terug komen als top tier. Ik hoop eigenlijk dat Yoshi (Kangeroo) wat non-city tracks erbij krijgt de komende tour. Dat mag dan best een nieuwe track zijn
Ik denk dat ik wel ga pullen voor Tanooki. Misschien wordt hij wel net zo belangrijk als Santa Bowser. Ik vermoed dat ik het voor de coverage niet hoef te doen. Ik ben relatief gelukkig geweest met m'n pulls de afgelopen tours en mis van de afgelopen 5 tours alleen Mario (Baseball). Op nieuwe tracks zie je toch vaak recentere spotlight items terug komen als top tier. Ik hoop eigenlijk dat Yoshi (Kangeroo) wat non-city tracks erbij krijgt de komende tour. Dat mag dan best een nieuwe track zijn
Ik vind het sowieso jammer dat ze totaal niet creatief meer zijn met de 'reguliere' challenges tegenwoordig. Een jaar geleden had je ook nog wel dat de je een paar keer crashend de finish over moest en dat je bijvoorbeeld alle ringen uit de ringenchallenge moest halen. Daar zit soms nog een béétje challenge in. Nu is het alleen maar dat je even een item moet kopen, een ticket moet gebruiken en je vrienden muntjes moet sturen...
Ik haal alleen nog een héél klein beetje lol uit de pogingen steeds het blauwe muntje te scoren in de glider challenge.
Ik haal alleen nog een héél klein beetje lol uit de pogingen steeds het blauwe muntje te scoren in de glider challenge.
Alleen als ik helemaal geen HE / tier 3 driver heb en dus afhankelijk ben van Tanooki zal ik voor hem gaan pullen.Vozze schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:17:
Ik ben de TCP een paar keer al bijna vergeten te doen. Ik snap gewoon niet waarom die race gedaan moet worden, maar het zal. Doe dan een echte challenge zoals "Evade a Spiny Shell" en beloon dat met een pull. Hoe moeilijker de opdracht, hoe beter de beloning ofzo.
Achja nog één nachtje slapen en dan gaan we het zien
Ik sta 5k voor, er is sinds gisteren weinig veranderd in mijn ranked, dus ik hoop dat ik klaar ben.
Dus ik dacht, laat ik die multiplayer challenges ‘even’ doen. Maar argh ik weet weer waarom ik die vaak laat zitten, wat een takke zooi, ik heb er ZO een hekel aan!
2 keer gewonnen en dan 2 keer verliezen of te laag eindigen, dus dan onthoudt ie het niet. Moet ik wéér opnieuw beginnen!!! Aaaahhhh!! Haat! Haat! Haat!
Maar ik wil die laatste 13 ruby’s eigenlijk ook, en de munten heb ik eigenlijk nodig om een ticket in de DS te kopen. Dus, adem in, adem uit, en nog eens proberen…,
PS als je zelf een room aanmaakt telt het dan ook mee voor de challenges? Want dan kan ik straks misschien even met m’n zoontje samen n de slag
Dus ik dacht, laat ik die multiplayer challenges ‘even’ doen. Maar argh ik weet weer waarom ik die vaak laat zitten, wat een takke zooi, ik heb er ZO een hekel aan!
Maar ik wil die laatste 13 ruby’s eigenlijk ook, en de munten heb ik eigenlijk nodig om een ticket in de DS te kopen. Dus, adem in, adem uit, en nog eens proberen…,
PS als je zelf een room aanmaakt telt het dan ook mee voor de challenges? Want dan kan ik straks misschien even met m’n zoontje samen n de slag
[ Voor 11% gewijzigd door texelonia op 05-10-2021 15:44 ]
Die telt helaas niet mee. Je beste kans is om hier met iemand af te spreken om jou te joinen bij je challenge om zo als buffer te dienen. Die kan dan op positie 2 alle rode schilden en dergelijke voor jou pakken en wellicht een groen schild naar achteren werpen. Dat moet je dan zelf op positie 1 niet doen natuurlijk, maar vooral de items als bescherming gebruiken.
@Vozze kondigt het al aan, je kan je via iemand anders makkelijk doen. Ik wil je best helpen. Joinen we dezelfde standard matches en dan probeer ik je vanuit plek 2 rug dekking te geven.texelonia schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Ik sta 5k voor, er is sinds gisteren weinig veranderd in mijn ranked, dus ik hoop dat ik klaar ben.
Dus ik dacht, laat ik die multiplayer challenges ‘even’ doen. Maar argh ik weet weer waarom ik die vaak laat zitten, wat een takke zooi, ik heb er ZO een hekel aan!2 keer gewonnen en dan 2 keer verliezen of te laag eindigen, dus dan onthoudt ie het niet. Moet ik wéér opnieuw beginnen!!! Aaaahhhh!! Haat! Haat! Haat!
Hier ook. Zo heeft @Tootoo mij ondersteund! Ik ga even kijken of ik je nu/zo zie spelen en anders moet het 'op afspraak'texelonia schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Dus ik dacht, laat ik die multiplayer challenges ‘even’ doen. Maar argh ik weet weer waarom ik die vaak laat zitten, wat een takke zooi, ik heb er ZO een hekel aan!2 keer gewonnen en dan 2 keer verliezen of te laag eindigen, dus dan onthoudt ie het niet. Moet ik wéér opnieuw beginnen!!! Aaaahhhh!! Haat! Haat! Haat!
En even iets anders: er was laatst iemand klaagde over dat het zo lang duurde om tokens te verzamelen. Ik heb daar zelf niet echt last van, want de shop is in de eerste week wel leeg. Maar als je niet zo veel speelt, moet je met een vriend die 2-player challenges gaan doen. Dat gaat vrij rap
[ Voor 13% gewijzigd door BBBrt op 05-10-2021 16:54 ]
Argh!!!! Eindelijk 3 keer gewonnen (met hulp van Earendil): communication error
Is je streak daarmee ook verbroken of bleven de twee eerste wins wel staan?texelonia schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:49:
Nee de streak was ook verloren
Zometeen eerst eten, daarna paar kinderen naar bed. En vanavond zien of ik nog zin heb…
Zometeen eerst eten, daarna paar kinderen naar bed. En vanavond zien of ik nog zin heb…
Hoe laat ga je proberen? Dan kijk ik of ik kan helpen? Wat is je mario kart tour naam ook alweertexelonia schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:49:
Ik ga vanavond ook nog even de 3 win streak proberen (naam in game is ook sledehond) mocht iemand kunnen helpen door debiel te rijden…. Haha!
Ik kan vanavond ook wel ergens bijspringen. Zou wel fijn zijn als degenen (van texelonia/Sleehond/?) die inmiddels Kart Pro hebben gehaald zich hier 'afmelden'. Anders zit ik straks een uur een verkeerde te helpen.
En natuurlijk auto-item uit en zo min mogelijk naar achter slingeren
En natuurlijk auto-item uit en zo min mogelijk naar achter slingeren
[ Voor 14% gewijzigd door BBBrt op 05-10-2021 18:41 ]
En.... We zijn ingehaald en staan 2e
ga het ook lekker zo laten ben afgedraaid van een volledige dag in Excel zitten en zie wel hoeveelste we morgen zijn geworden.
Mijn naam in MK is Tessel. Waarschijnlijk ga ik pas om 21-21:30 ofzo, even kijken hoe de avond loopt.
Jammer, hopelijk volgende week beterbennieeee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:42:
En.... We zijn ingehaald en staan 2ega het ook lekker zo laten ben afgedraaid van een volledige dag in Excel zitten en zie wel hoeveelste we morgen zijn geworden.
Ben net weer eens opnieuw begonnen. Heb tijdens de release wel gespeeld, helaas hele account weg. Vroeg mij af hoe bepalen jullie welke kart/driver/glider je gaat upgraden met tickets? Die tickets zijn redelijk schaars natuurlijk. Er zijn zoveel autos en drivers. Weet niet waar te beginnen 😂
Ik zou beginnen met deze,M617573 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:22:
Ben net weer eens opnieuw begonnen. Heb tijdens de release wel gespeeld, helaas hele account weg. Vroeg mij af hoe bepalen jullie welke kart/driver/glider je gaat upgraden met tickets? Die tickets zijn redelijk schaars natuurlijk. Er zijn zoveel autos en drivers. Weet niet waar te beginnen 😂
:fill(white):strip_exif()/f/image/xN0F8cy0CXC2aIjXWiWtoOJC.png?f=user_large)
Zodra je een groep compleet hebt, maak je meer kans op tickets. Succes!
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.pjot1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:25:
[...]
Ik zou beginnen met deze,
[Afbeelding]
Zodra je een groep compleet hebt, maak je meer kans op tickets. Succes!
Ik zelf speel ook al bijna vanaf dag 1, maar deze items heb ik ook niet allemaal op max.
Mijn voorkeur gaat uit naar coinbox drivers en andere nuttige drivers zoals lucky 7 of bananen.
Met de karts met een goede coverage in combinatie met een jump, slide of dash panel boost.
Gliders maken niet zoveel uit, daar zijn een aantal extra nuttig ivm het aantal banen die vaak terug komen.
Maar vooral in het begin niet teveel op focussen, dan is het vooral noodzaak om zoveel mogelijk verschillende drivers, karts en gliders binnen te halen
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Een paar pagina's terug stelde iemand ongeveer dezelfde vraag, dus ik zou even terugbladeren als ik jou was. In het begin maakt het allemaal niet uit en moet je gewoon zoveel mogelijk verschillende dingen verzamelen. Pas vanaf level 25/30 ofzo moet je wat tactischer gaan nadenkenM617573 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:22:
Maar een aantal drivers waar je op moet hopen: Pink Gold Peach, Dry Bowser, Cat Peach/Toad, Black Birdo/Yoshi, Shy Guy Ninja, bijna alle gouden HE's, Kamek, Donkey Kong Jr., Pauline, Rosalina Swimwear en... Santa Bowser.
Al die drivers hebben enorme coverage en het grootste deel is coinbox!
Ik heb je in mijn lijst. Om 2100 start ik standaard races en moet je mij joinen. Als jij hem hebt gaan we kijken of we @Sleehond kunnen helpen
Kunnen ook meerdere personen joinen? Ik heb dat nog niet gedaan. Dan kunnen we een nog grotere buffer maken.MetalSonic schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Ik heb je in mijn lijst. Om 2100 start ik standaard races en moet je mij joinen. Als jij hem hebt gaan we kijken of we @Sleehond kunnen helpen
Ja dat kan. Maar op de een of andere manier kom ik niet in de kamer van MSVozze schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Kunnen ook meerdere personen joinen? Ik heb dat nog niet gedaan. Dan kunnen we een nog grotere buffer maken.
Hier lukt het ook nog niet. Eerst communication error, en daarna steeds vol… Blijf het proberen
Zit er ook bij, wie moet er nu winnen dan?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
@texelonia : speel je altijd met hetzelfde karakter? Dat maakt het wel makkelijker te herkennen.
Jaaa! Alleen je kan niet goed zien wie er nu voorop rijdt 
Hoppa dat is 1!
Krijg ik ook echt weer een bullet bill frenzy….
Hoppa dat is 1!
Krijg ik ook echt weer een bullet bill frenzy….
[ Voor 37% gewijzigd door R-utger op 05-10-2021 21:15 ]
Dat is 1!
En 2!
En 2!
[ Voor 28% gewijzigd door Vozze op 05-10-2021 21:17 ]
Dat is bij default items niet zo handigVozze schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:13:
@texelonia : speel je altijd met hetzelfde karakter? Dat maakt het wel makkelijker te herkennen.
:strip_exif()/f/image/J6XFV3ATusl3uqsOwR420Jqb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Z4MDm5VuHW8cT4vZHuCvM8l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G0kC1NBRv9che2YfHkZb5Vqd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmqRKRqowOTuvEj5oe1XdTRq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D2Gm1jJx2VDAs75pWHJtbMzh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RJtnrct4n7bPQippnpRZEEBt.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/nBpm8tUGnYllmvvJc8MZ9i1C.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FKr3tdGA1EZRRqD0yEpiGUC7.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hcNgYaaJvWnX5NCTf4vVnrMk.jpg?f=fotoalbum_large)