• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:06
Ondertussen de uitgaven van deze tour:
5 he tickets voor santa.
10 he pointcap tickets voor santa.
5 he tickets voor head honcho. (Ik had gemist dat die in de tiershop zat)
10 he pointcap tickets voor bright balloons.
1 he pointcap voor gold egg.

Volgende week:
3 he tickets voor white yoshi
3 he tickets voor silver starchute

Hmm misschien vergeet ik nog wel wat... :X

erutangiS

iawees schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:36:
Ik moet zeggen dat ik ook over een behoorlijke voorraad tickets beschik haha.
Het sparen is geen doel op zich, maar er is zoals door anderen ook gemeld soms geen noodzaak om de tickets in te zetten. De tickets worden hier ook alleen bij ranked gebruikt

[Afbeelding]

PS. volgens mij vriendin ben ik gierig :') , ik houd het meer op zuinig
Haha wtf, speel je wel mee in tier 70 of chill je m op tier 50 :o
Planeetje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:26:
@iawees baas dat je bent!

Ik zie @pjot1 en @MetalSonic aangeven dat ze niet zonder upgrades kunnen. Ik denk dat het pure luck is qua ranked indeling. Ook nu sta ik 2e, met 4k achterstand op nummer 1, maar zonder enige upgrade toe te passen. Ik vind de 2e plek prima, maar ik kan ook nog wel een sleeper morgen zien opstoken, maar dat was het wel. Mag niet klagen. Volgende ranked zal ik waarschijnlijk wel gaan investeren in een driver die level 1 is.
Helder verhaal! Ik spend bijna altijd tickets om te kunnen knokken voor plek 1. Wellicht doet Iawees dit ook.

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Planeetje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:26:
@iawees baas dat je bent!

Ik zie @pjot1 en @MetalSonic aangeven dat ze niet zonder upgrades kunnen. Ik denk dat het pure luck is qua ranked indeling. Ook nu sta ik 2e, met 4k achterstand op nummer 1, maar zonder enige upgrade toe te passen. Ik vind de 2e plek prima, maar ik kan ook nog wel een sleeper morgen zien opstoken, maar dat was het wel. Mag niet klagen. Volgende ranked zal ik waarschijnlijk wel gaan investeren in een driver die level 1 is.
"Niet zonder upgrades kunnen" is natuurlijk net zo subjectief als "geen upgrades nodig hebben" zoals jij en @iawees aangeven. Ik denk dat jullie idd gewoon erg zuinig zijn :) lijkt mij toch zonde van de ruby's en point cap tickets die je daarmee misloopt.

Heb zo af en toe wel een (on)gelukkige ranking qua tegenstanders maar over het algemeen wel het idee dat Nintendo wel een aardige match weet te maken. Hoe kom jij erbij dat het "pure luck" is?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Dan heb ik zeker zo'n donderwolkje boven me hangen. Ik kan me echt niet heugen wanneer ik een gemakkelijke ranking heb gehad. Het is elke week weer vechten. En als ik denk het voor elkaar te hebben blijken er een paar sleepers actief.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01 22:56
Vandaag een nieuwe bonus bij de races.
Ipv 300 coins krijg je een x aantal groene munten.
Ik kreeg er 95, 65 en 55 extra :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• pjot1
  • Niet online
R-utger schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:45:
Vandaag een nieuwe bonus bij de races.
Ipv 300 coins krijg je een x aantal groene munten.
Ik kreeg er 95, 65 en 55 extra :)
Jammer dat ik ze allemaal al binnen heb dus....

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
edzon schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

"Niet zonder upgrades kunnen" is natuurlijk net zo subjectief als "geen upgrades nodig hebben" zoals jij en @iawees aangeven. Ik denk dat jullie idd gewoon erg zuinig zijn :) lijkt mij toch zonde van de ruby's en point cap tickets die je daarmee misloopt.
Ja, zuinig wel, maar om te zeggen veel rubies en point cap tickets mis te lopen, dat valt op zich wel mee. Vaak lukt het me ( soms met investeringen) plek 1 te pakken. Als ik vanavond nog steeds op p2 sta met 4k afstand, dan ga ik nog een keer nadenken of ik de investering wil doen voor P1. Zoals het er nu uitziet kan dat zeker haalbaar zijn.

Maar volgende ranked moet ik waarschijnlijk 9 glider tickets en 9 driver tickets investeren in dk junior snes, Black great sail en silver starchute om redelijk mee te kunnen. Geen slechte items ook voor de coverage. De cleanup hitter is mijn enige kart op track 2 op level 1, dus die moet eigenlijk ook wat omhoog. Dus kan goed zijn dat ik volgende ranked weer blut ben ;) Conclusie: ik investeer zeker wel, maar alleen als het echt nut heeft.

En op zich doe ik wel iets goeds want tier 70 zit ik alweer een tijdje redelijk stabiel in. Ik heb nog nooit een easy tier 70 (met enkel bots) gehad overigens. Wel een paar keer met 15 bots, en een paar high rollers.
Dinsdag is niet leuk begonnen. Gezakt naar plek twee en geen coins a plenty. Uiteraard ook geen he ticket in de shop en 250 muntjes uit de tcp

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
Ik moet zeggen dat ik merk dat de lol zo langzaamaan wegebt. Bij een nieuwe tour is er nog veel te halen en ben ik 3/4 dagen lekker bezig, maar dan heb ik meestal alle sterren en tokens wel binnen. Als ik dan een saaie ranking heb (ik zal deze week echt niet hoger of lager dan de 9e plek komen), is het wachten tot woensdag. Dan is het even de nieuwe challenges binnenharken en weer even naar de ranked kijken, maar meer ook niet.

Eigenlijk komt het erop neer dat ik na zaterdag meestal niets meer doe :)

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:40
MetalSonic schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Haha wtf, speel je wel mee in tier 70 of chill je m op tier 50 :o
Ik chill hem meer dan dat ik per se elke week een tier omhoog moet.

Het niet mee kunnen doen gaf op gegeven moment best wel veel frustratie. Het ontdekken van dit topic en het niet meer zo druk maken om de tiers geeft een stuk meer rust en spelvreugde Het meelezen met anderen is soms zelfs leuker dan zelf ranked winnen.
Vandaar dat ik de tickets eigenlijk nu pas inzet wanneer ik denk dat ik echt kans maak op de winst of iig top3
iawees schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
[...]

Ik chill hem meer dan dat ik per se elke week een tier omhoog moet.

Het niet mee kunnen doen gaf op gegeven moment best wel veel frustratie. Het ontdekken van dit topic en het niet meer zo druk maken om de tiers geeft een stuk meer rust en spelvreugde Het meelezen met anderen is soms zelfs leuker dan zelf ranked winnen.
Vandaar dat ik de tickets eigenlijk nu pas inzet wanneer ik denk dat ik echt kans maak op de winst of iig top3
Klinkt heel verstandig. Leuk om te lezen hoe je dit spel leuk maakt voor jezelf. :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzPF8dEYNLqWLkdHzEhfquSeALI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/02XG3nhg2eEawd8RBZyK8wxo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAzZo-iTaL4XB8-WHaOEyUsVV98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EQ2GYST2tXt3VcllLHoMnPKS.jpg?f=fotoalbum_large

Zeg het maar jongens. Waar kan ik nog wat punten erbij snoepen zodat ik vannacht nog kan hopen op 40 rubies erbij? :9B

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
@MetalSonic : grinden op track 3 tot je een dubbele coin frenzy hebt. Dan ben je er met gemak!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
Nah, hier wordt het hem niet deze week. Ik heb al bijna de hele week hoofdpijn, dus niet zoveel MKT gespeeld. Ik sta nu 8e en er moet bijna 6k bij om 5e te worden. 7k bij om 3e te worden. In theorie zou er echt nog wel ruimte moeten zijn op ik denk wel elke track. Maar op de één of andere manier zijn de frenzy’s me niet gezind. En dan heb ik eindelijk een coinbox frenzy op maple treeway, maar dan precies tijdens het gliden. Of eindelijk een dubbele coin frenzy bij sunset wilds, en dan wordt je geraakt door blauw schildje vlak voor de finish. Etc.

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:51:
Ik moet zeggen dat ik merk dat de lol zo langzaamaan wegebt. Bij een nieuwe tour is er nog veel te halen en ben ik 3/4 dagen lekker bezig, maar dan heb ik meestal alle sterren en tokens wel binnen. Als ik dan een saaie ranking heb (ik zal deze week echt niet hoger of lager dan de 9e plek komen), is het wachten tot woensdag. Dan is het even de nieuwe challenges binnenharken en weer even naar de ranked kijken, maar meer ook niet.

Eigenlijk komt het erop neer dat ik na zaterdag meestal niets meer doe :)
Is jouw ranking dan zo saai dat er na zaterdag niks meer gebeurd? Wil je je positie niet vasthouden en/of nog wat klimmen zodat je voor jezelf weet dat je het uiterste gegeven hebt? Maar ik begrijp wel wat je beschrijft; zelf wil ik ook altijd zo snel mogelijk sterren, challenges en rubies binnenharken en zo snel mogelijk een x10 pijp afschieten. :p Ben zelf gewoon te fanatiek om eventuele puntjes te laten liggen... :z
texelonia schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:22:
Nah, hier wordt het hem niet deze week. Ik heb al bijna de hele week hoofdpijn, dus niet zoveel MKT gespeeld. Ik sta nu 8e en er moet bijna 6k bij om 5e te worden. 7k bij om 3e te worden. In theorie zou er echt nog wel ruimte moeten zijn op ik denk wel elke track. Maar op de één of andere manier zijn de frenzy’s me niet gezind. En dan heb ik eindelijk een coinbox frenzy op maple treeway, maar dan precies tijdens het gliden. Of eindelijk een dubbele coin frenzy bij sunset wilds, en dan wordt je geraakt door blauw schildje vlak voor de finish. Etc.
Je mag geloof ik 6 of 8 paracetamol pillen per dag slikken en maximaal 2 tegelijkertijd. Maar waarschijnlijk is dat oud nieuws en zit je al aan de pijnstillers.... ;(

Zat even naar je scores te kijken maar je laat echt heel veel punten liggen in Maple Treeway. Daar komt de 3e plek toch wel heel dichtbij. Misschien op een minder hoofdpijnmomentje toch nog een poging wagen? :)
MetalSonic schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:54:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zeg het maar jongens. Waar kan ik nog wat punten erbij snoepen zodat ik vannacht nog kan hopen op 40 rubies erbij? :9B
Ik vind dat je eigenlijk al hele mooie scores hebt. Misschien in track 3 inderdaad zoals Vozze al zegt. Dinsdag is vaak wel frenzydag. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door pjot1 op 12-10-2021 17:25 ]

Vozze schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:15:
@MetalSonic : grinden op track 3 tot je een dubbele coin frenzy hebt. Dan ben je er met gemak!
Alweer een paar uur aan het grinden maar de coin frenzys zijn mij niet gegund op track drie. Straks nog eens proberen
texelonia schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:22:
Beterschap

• Vozze
MetalSonic schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:05:
[...]

Alweer een paar uur aan het grinden maar de coin frenzys zijn mij niet gegund op track drie. Straks nog eens proberen
Het kost helaas wel een tijdje om het voor elkaar te krijgen. Een mushroom en coin zou denk ik ook voldoende moeten zijn. En af en toe een item ticket proberen. Zo ging het bij mij ook. Succes! Gelukkig is het niet een hele vervelende track.

• BBBrt
pjot1 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:22:
[...]

Is jouw ranking dan zo saai dat er na zaterdag niks meer gebeurd? Wil je je positie niet vasthouden en/of nog wat klimmen zodat je voor jezelf weet dat je het uiterste gegeven hebt? Maar ik begrijp wel wat je beschrijft; zelf wil ik ook altijd zo snel mogelijk sterren, challenges en rubies binnenharken en zo snel mogelijk een x10 pijp afschieten. :p Ben zelf gewoon te fanatiek om eventuele puntjes te laten liggen... :z
Zeker! Ik sta nu 10e met een onwinbaar gat naar nummer 9 en een groot gaat naar nummer 11. Heb ook geen zin om uren te grinden voor plek 9 of 8, want dat geeft dezelfde rewards :p

Maar anders ben ik ook niet van het extreme grinden hoor. Na 20 keer ken ik een track wel...

• Planeetje
Ik heb holidaisy van 3 naar 4 gebracht en haar 1x geuncapped. Dat was genoeg om de 110k van nr 1 te overstijgen. Hopelijk blijft het zo staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtaqKI9f4_oXQyBqmrqTTgy8bKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhgq43eTibwJ7DY8DyD2m36r.jpg?f=fotoalbum_large

• texelonia
pjot1 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:22:
[...]

Je mag geloof ik 6 of 8 paracetamol pillen per dag slikken en maximaal 2 tegelijkertijd. Maar waarschijnlijk is dat oud nieuws en zit je al aan de pijnstillers.... ;(

Zat even naar je scores te kijken maar je laat echt heel veel punten liggen in Maple Treeway. Daar komt de 3e plek toch wel heel dichtbij. Misschien op een minder hoofdpijnmomentje toch nog een poging wagen? :)
Ja ik weet niet hoe anderen dat doen op die track hoor. Maar nsc vind ik al onmogelijk, ondanks level 6 he glider en ondanks de pompoenen. En ondanks level 6 gold King boo, willen de frenzy’s en coinboxen ook niet vallen. Net nog 30-45 minuten geprobeerd. Maar zelfs met 1e positie en beginnen met een coin frenzy, komt er daarna niks bij, en verbeter ik dus ook m’n score niet. Uiteindelijk met een bíjna nsc (na 3 acties combo verbroken :F ), een banana frenzy en op het einde een coinbox frenzy, 500 punten erbij… Dus ja, in theorie kunnen er nog veel punten bij, maar in de praktijk lukt het gewoon niet :?

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/osQuLgiro1_917mMzpOSOjTjJiQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RxGAlg32cJ6p8NKKCNOj4oK8.png?f=fotoalbum_large

Coin frenzy, coinbox frenzy, 2 losse coinboxen, denk je JA!! dit wordt het en dan word je op de finishlijn nog afgeschoten en tweede :(
Nu 6e dus als dat zo blijft in elk geval iets betere rewards.
texelonia schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Ja ik weet niet hoe anderen dat doen op die track hoor. Maar nsc vind ik al onmogelijk, ondanks level 6 he glider en ondanks de pompoenen. En ondanks level 6 gold King boo, willen de frenzy’s en coinboxen ook niet vallen. Net nog 30-45 minuten geprobeerd. Maar zelfs met 1e positie en beginnen met een coin frenzy, komt er daarna niks bij, en verbeter ik dus ook m’n score niet. Uiteindelijk met een bíjna nsc (na 3 acties combo verbroken :F ), een banana frenzy en op het einde een coinbox frenzy, 500 punten erbij… Dus ja, in theorie kunnen er nog veel punten bij, maar in de praktijk lukt het gewoon niet :?
Herkenbaar verhaal. Ik heb wat jij hier beschrijft bij track drie lijkt wel een vloek. Drie uur restarten en geen double coin. Deze track komt terug in mijn dromen ;w

• texelonia
MetalSonic schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:12:
[...]

Herkenbaar verhaal. Ik heb wat jij hier beschrijft bij track drie lijkt wel een vloek. Drie uur restarten en geen double coin. Deze track komt terug in mijn dromen ;w
Ik heb het bij alledrie de tracks wel eigenlijk. Bij track 2 is mijn score met een coin frenzy en super horn frenzy. Mag al blij zijn als ik daar 1 coin frenzy en een andere frenzy krijg.
Track 3 is zo kort en daardoor al lastig om meerdere coin frenzy’s te krijgen.
Shit eindelijk double coin nsc op track drie zit ik nog onder mn oude score.
texelonia schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:19:
[...]

Ik heb het bij alledrie de tracks wel eigenlijk. Bij track 2 is mijn score met een coin frenzy en super horn frenzy. Mag al blij zijn als ik daar 1 coin frenzy en een andere frenzy krijg.
Track 3 is zo kort en daardoor al lastig om meerdere coin frenzy’s te krijgen.
Inclusief item ticket kan je een triple coin scoren op track drie mja dan moet je of veel geluk hebben of mogelijk tientallen uren restarten
Hopelijk word ik nog tweede en anders pech.

Ondertussen al kangaroe yoshi wat tickets gegeven. Zin in vooral track twee en drie van de volgende cup.

Ben benieuwd of er morgen een silver star glider in de tier shop is

• texelonia
MetalSonic schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:24:
[...]

Inclusief item ticket kan je een triple coin scoren op track drie mja dan moet je of veel geluk hebben of mogelijk tientallen uren restarten
Ja het kan vast, maar minder item boxen, dus kleinere kans. Of beter gezegd, meer geduld nodig :D

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPjiw_I92PwhhmsAYgetB9BMNaA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3hbo8z1qUKJ4LyQqyUboxMdc.png?f=fotoalbum_large Toch nog succes op maple treeway *O* bananen frenzy, coin frenzy, coinbox frenzy (wel weer tijdens het gliden), en stuk of 2 losse coinboxen oOo Nu hopen dat ik niet ingehaald word vannacht ;)

• pjot1
  • Niet online
BBBrt schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:50:
[...]

Zeker! Ik sta nu 10e met een onwinbaar gat naar nummer 9 en een groot gaat naar nummer 11. Heb ook geen zin om uren te grinden voor plek 9 of 8, want dat geeft dezelfde rewards :p

Maar anders ben ik ook niet van het extreme grinden hoor. Na 20 keer ken ik een track wel...
Het moet ook wel leuk blijven natuurlijk! Vandaag kan je in ieder geval weer los op de nieuwe challenges en nieuwe ranking. Hopelijk valt deze beter voor je uit. :)
Planeetje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:38:
Ik heb holidaisy van 3 naar 4 gebracht en haar 1x geuncapped. Dat was genoeg om de 110k van nr 1 te overstijgen. Hopelijk blijft het zo staan.

[Afbeelding]
Mooie scores! Over een kleine 2 uur weet je het!
texelonia schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Die track heb ik ook vele malen opnieuw geprobeerd. Zoals eerder besproken is het een track waar alles goed moet vallen. Zeker het begin is een lastig stukje om je combo vast te houden. Ook frenzy's moeten goed vallen en losse coinboxen alleen afvuren op de rechte stukken. En dan komt er een moment wanneer alles samenvalt al heb je er voor nu weinig aan. Hopelijk voel je je komende week weer beter en heb je een ranking die je wat makkelijker afgaat.

edit:
Ik zie nu pas je laatste post... :F Mooi dat het gelukt is! d:)b

• pjot1
  • Niet online
Voor nu durf ik wel te melden dat ik 4e ben geworden. 6k voorsprong en 5k achter de nummer 3. Ik blijf dus tier 64. Tier 70 blijft steeds ver weg. Hopelijk haal ik komende week de top 3.

Iedereen weer gefeliciteerd met jullie resultaten!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
1ste *O*

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:40
Toen ik ging slapen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWDVG8895iKk1XVFyI4gG8oOUfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BEccfW2jHMpf0akiXk9DE5S.jpg?f=fotoalbum_large

Vanochtend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8oQUuU1J6V_aCLIEBwUH0cHJz8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jeoYNx8G9nNwNsGKXZT8IZOV.jpg?f=user_large

:'(

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
@Eärendil dat is balen! Dan heb je toch liever dat er iemand boven je staat met 5k verschil…

Gister avond bleken mijn nummer 2 en 3 op dezelfde plek te zijn gebleven. Gok genomen en gegaan voor driver en kart upgrade. 1 coinfrenzy later stond ik tweede en dat stond ik net dus ook nog. Long story short: tweede geworden!!

Folding@home

• Planeetje
Gefeliciteerd aan allenet mooie resultaten.

@Eärendil dat is enorm balen!

Mijn kleine investering was uiteindelijk goed voor plek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntfE8cJJDrjbhXYZ-qQ-5PZDGNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DV59g2BfTUbEw1QqK449qgCR.jpg?f=fotoalbum_large
Tweede, jammer dat track drie lastig deed

• Tootoo
Kijk nou eens wie er in mijn ranked zit! Hoi Henkie! Verder vermoed ik dat het opnieuw geen eenvoudige ranked wordt, maar gaan het zien! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9jrqJ43ci7eyKyeMlHEHVhBiBY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/79V65uJobYWEXYhGLRzizK8T.jpg?f=user_large

Folding@home

• Planeetje
En ik heb ook een bekende on mijn ranked... En net als @Tootoo zal deze ranked waarschijnlijk lastig worden. Zitten veel top 1000 spelers in. Het gaat om glider tickets, dus misschien doe ik het deze keer maar wat rustiger aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyjYMs2ArqFWruzWq1kBR9sY0sU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NiBFm1ZO1PxJLLLfpPLvLlmC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Planeetje op 13-10-2021 08:29 ]

Leuk om te zien dat we nu in elkaar ranked list komen

• Vozze
Ik ga deze week even wat anders doen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UGpkIsamIddd4eiPeXP-jtnRB6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q66RxxWg5TwD36guOfBhqhD2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXuziQZPP5Wx0bkyUuwRvvwxIAM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2M1mkjyKDrTtffbysq2HGrpl.jpg?f=fotoalbum_large

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-01 08:57
9e geworden, de aantallen keren dat ik ben afgeschoten terwijl ik lekker ging op een baan zijn ontelbaar.. Maar goed hoort erbij..

Nog ff een vraagje. Als je zo’n pompoen omver reed kreeg je punten voor de pompoen en je kreeg een token. Kreeg je voor die token ook punten?

Heb er niet op gelet. Nu heb ik de token shop leeg gekocht en krijg ik geen tokens meer als ik de pompoen omver kegel. Vroeg me af of ik daardoor nu in het nadeel was.

Bastard

Heb je nog tickets? Ik denk dat je wel kan mee doen voor plek twee of drie. Nummer een heeft uiteraard dikke items. Vooral op track een

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:49:
[...]

Heb je nog tickets? Ik denk dat je wel kan mee doen voor plek twee of drie. Nummer een heeft uiteraard dikke items. Vooral op track een
Plek 2 gaat ook wel lukken, maar plek 1 wordt wel lastig. Ik heb inderdaad nog wel wat tickets, maar eigenlijk wil ik niet in Yoshi Reindeer investeren. Dat levert qua coverage helemaal niets op. Dan maar een monsterscore op track 3 pakken.

En jammer dat het voor jou net niet viel na al het grinden. Dat kan best frustrerend zijn. Het gebeurt mij ook regelmatig dat ik dan eindelijk een goede frenzy krijg, maar door het enthousiasme ineens hele domme fouten maak. Dan schiet het nog niet op.

• texelonia
Ik ben 3e gebleven :)

@Eärendil dat is balen, zeker met zo weinig verschil!

Weer veel pittige ranked deze week… succes allemaal! Ik heb mijn ranked nog niet goed bekeken, hopelijk valt het mee.

Ik kreeg vanochtend weer mijn gold pass reward, 10 ruby’s. Hebben jullie nog wel eens die gouden pijp gekregen? Er staat dat je die elke 3 maanden zou krijgen. Ik had hem vorige maand eigenlijk verwacht, maar dacht dat ik dan verkeerd geteld had. Maar nu dus weer niet? :?

• iawees
Hier 2e geworden, vannacht nog ingehaald (wel ruim) dus is wel prima zo

• Poeksel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik stond gistermiddag twaalfde, gisteravond tweede met klein verschil dat ik niet kon wegwerken. Gelukkig maar, want vanochtend was het tweede met een groot verschil. Best tevreden mee.

• Planeetje
texelonia schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:07:
Ik ben 3e gebleven :)

@Eärendil dat is balen, zeker met zo weinig verschil!

Weer veel pittige ranked deze week… succes allemaal! Ik heb mijn ranked nog niet goed bekeken, hopelijk valt het mee.

Ik kreeg vanochtend weer mijn gold pass reward, 10 ruby’s. Hebben jullie nog wel eens die gouden pijp gekregen? Er staat dat je die elke 3 maanden zou krijgen. Ik had hem vorige maand eigenlijk verwacht, maar dacht dat ik dan verkeerd geteld had. Maar nu dus weer niet? :?
Ja, ik heb de gold pipe gehad na de 3e verlenging van de gold pass. Dit volgt automatisch na de rubie gift.

• bennieeee
Ik meld me ook aan voor een zware week! Gelukkig overal ruimte en ook nog niet iedereen qua basis points op de max. Maar hij wordt goed pittig voor een top positie.

• BBBrt
Duvel_33 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:48:
9e geworden, de aantallen keren dat ik ben afgeschoten terwijl ik lekker ging op een baan zijn ontelbaar.. Maar goed hoort erbij..

Nog ff een vraagje. Als je zo’n pompoen omver reed kreeg je punten voor de pompoen en je kreeg een token. Kreeg je voor die token ook punten?

Heb er niet op gelet. Nu heb ik de token shop leeg gekocht en krijg ik geen tokens meer als ik de pompoen omver kegel. Vroeg me af of ik daardoor nu in het nadeel was.
Nope, die tokens zijn alleen tokens en geven geen bonus bovenop die van de pompoen!

10e geworden. De ranked ziet er nu beter uit, maar 70% moet nog inloggen :)
Knokken voor plek drie en geen luxe om tegelijkertijd te hoarden. De he tickets zijn op

• MrOleo
Helaas ondanks een flinke tijdsinvestering wilde het maar niet goed voor me vallen op baan 1 en dus 2e gebleven. Ik had 1e kunnen worden als ik nog wat in baan 3 had geïnvesteerd, maar dat zou zonde zijn geweest van de tickets voor 20 rubies.
Planeetje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:27:
En ik heb ook een bekende on mijn ranked... En net als @Tootoo zal deze ranked waarschijnlijk lastig worden. Zitten veel top 1000 spelers in. Het gaat om glider tickets, dus misschien doe ik het deze keer maar wat rustiger aan.

[Afbeelding]
Ha grappig :)
Mijn ranked lijkt tot nog toe nog makkelijk, wellicht dat ik het rustig aan doe. ;)
texelonia schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:07:
I
Ik had in juni de 1e ruby reward, dus de pijp in juli of augustus, dus ik verwacht hem deze maand of volgende maand.

erutangiS

• BBBrt
Ik geniet even van dit moment, waarop ik op track 1 een hogere score heb staan dan bijna iedereen hier. Behalve Mowgli en Tessel :D

• texelonia
MrOleo schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

Ik had in juni de 1e ruby reward, dus de pijp in juli of augustus, dus ik verwacht hem deze maand of volgende maand.
Ik heb het niet bij gehouden, en zat al te denken of ik het niet wel gehad heb en het vergeten ben (mijn geheugen is best slecht, dus dat zou op zich kunnen). Maar ik heb hem nu dus niet gehad, en in september ook niet. Dus dan zou ik hem de vorige keer in augustus moeten hebben gehad. Maar het ging pas in vanaf de Tour die startte op 1 juni heb gegoogled. En de eerste keer kreeg je toch 10 ruby’s én eenmalig 45 ruby’s én de gouden pijp tegelijk? Als ik dat in juni heb gehad, dan was 3 maanden later september. Snap er dus niks van eigenlijk…

• texelonia
BBBrt schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:53:
Ik geniet even van dit moment, waarop ik op track 1 een hogere score heb staan dan bijna iedereen hier. Behalve Mowgli en Tessel :D
Haha ik genoot er ook al van dat ik héél even op nummer 5 sta in mijn friendslist tussen alle grote namen hier met tier 69/70 :D
Iemand al lekker kunnen boomboxen met kangaroo yoshi op track drie?

• Vozze
MetalSonic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:10:
Iemand al lekker kunnen boomboxen met kangaroo yoshi op track drie?
Mijn hoogste score was volgens mij met een boombox. Ik weet het alleen niet zeker, omdat ik vooraan reed en er achter mij volgens mij een coinbox werd geleegd. Ik had die run een run met drie coinboxers, dus dat was lekker.

• iawees
Ligt het aan mij of is het bijna onmogelijk om eerste te eindigen op track 1 (Maple Tree)? Ik heb hier niets op tier 3, dus binnenkort maar ff wat pipes pullen.

Over de pipe gesproken, nog geen pipe hier gespot. Is die zo slecht of heeft iedereen al genoeg coverage?

• BBBrt
iawees schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:44:
Ligt het aan mij of is het bijna onmogelijk om eerste te eindigen op track 1 (Maple Tree)? Ik heb hier niets op tier 3, dus binnenkort maar ff wat pipes pullen.

Over de pipe gesproken, nog geen pipe hier gespot. Is die zo slecht of heeft iedereen al genoeg coverage?
Hier geen problemen, maar ik heb wel alles op 3. Frenzies maken dan toch het verschil!

• texelonia
Ik heb uiteindelijk toch alle ruby’s uitgegeven aan de special pipe, dus ik ben een beetje blut 🙈 En ik heb alles op tier 3, dus het is ook niet nodig. Ik kreeg uit één van de gratis groene pijpen wel de Trickster kart, die had ik nog niet, en heb ik deze week niet veel aan, maar is toch mooi meegenomen! :D

Oh en boomboxen wil hier nog niet echt lukken. Of er is geen Mario Hakama, of hij rijdt achteraan en ik vooraan, of ik doe zoveel moeite niet teveel vooraan te rijden dat de hele track waardeloos gaat, etc ;)

[ Voor 25% gewijzigd door texelonia op 13-10-2021 16:49 ]

• pjot1
  • Niet online
iawees schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:44:

Nog niet echt geracet dus over 1e worden kan ik niet zoveel zeggen behalve dat m'n eerste potje een 2e plek werd....

Door het gemis van een glider in track 1 en een driver in de 3e track heb ik m'n 45 rubies van de tcp bewaard voor vandaag. :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gq9B4AtbLkJosEdQpNWUIDMiMEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bGGT08BtUNna822Vt11RGq0F.png?f=user_large

Nog een paar losse pipes,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1P6KTQgpk2aNvSqhP_q7TxRhJA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9PPQj5tYkcJ74tf8cJJq5CXb.png?f=user_large

En natuurlijk weer een loodzware week... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yecGlDNw_5018hS9QwcxE0bFqNY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sYaIYrru50nJRS3ZuKYJQTqn.png?f=user_large

• MrOleo
texelonia schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Ik heb het niet bij gehouden, en zat al te denken of ik het niet wel gehad heb en het vergeten ben (mijn geheugen is best slecht, dus dat zou op zich kunnen). Maar ik heb hem nu dus niet gehad, en in september ook niet. Dus dan zou ik hem de vorige keer in augustus moeten hebben gehad. Maar het ging pas in vanaf de Tour die startte op 1 juni heb gegoogled. En de eerste keer kreeg je toch 10 ruby’s én eenmalig 45 ruby’s én de gouden pijp tegelijk? Als ik dat in juni heb gehad, dan was 3 maanden later september. Snap er dus niks van eigenlijk…
1e keer was 10 rubies plus 35 bonus is 45, geen pijp. Ik kan het me ook niet goed herinneren, maar de pijp is bedoeld voor 3 maanden op een rij gold pass, dus waarschijnlijk hebben we die gehad in augustus, dus volgende maand de 2e.

erutangiS

Hard moeten werken op alle tracks om nu kantje randje op plek drie te staan. Nog twee keer 10 uit pipe week twee. ( alleen maar troep)Ik vind het wel weer mooi.

Is het al woensdag? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 13-10-2021 17:29 ]

• Planeetje
MrOleo schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:23:

Ha grappig :)
Mijn ranked lijkt tot nog toe nog makkelijk, wellicht dat ik het rustig aan doe.
Dat zou zeer welkom zijn. Ik hoop ook heel erg op rustige ranked voor je :Y

• BBBrt
BBBrt schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:45:
Top 5%! Daar mogen ze ook wel een badge voor maken.. :p
[Afbeelding]
Ik zie nu dat ik met de vorige tour tot de top 3% behoor, met een totaalscore van net boven de 600k.

Dan zijn de meeste hier wel échte toppers, met 1M+ :D

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OA9kYovTcHyoxs9iWZumNOXgtHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hL5pewZeLaSHUL5diIwBtZyg.jpg?f=fotoalbum_large na de eerste nacht. Hopen dat Cat Toad zo snel mogelijk op 980 punten komt komende dagen! Want met zijn 704 van momenteel moet daar wel een verbetering gaan komen. Verder kan baan 2 vast nog wel even goed omhoog zolang de Frenzy daar goed wil vallen ..

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 14-10-2021 09:24 ]

bennieeee schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:11:
[Afbeelding] na de eerste nacht. Hopen dat Cat Toad zo snel mogelijk op 980 punten komt komende dagen! Want met zijn 704 van momenteel moet daar wel een verbetering gaan komen. Verder kan baan 2 vast nog wel even goed omhoog zolang de Frenzy daar goed wil vallen ..
Jij krijgt het ook niet cadeau zie ik. Gelukkig nog ruimte voor verbetering

• bennieeee
MetalSonic schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:13:
[...]

Jij krijgt het ook niet cadeau zie ik. Gelukkig nog ruimte voor verbetering
Klopt. Helaas :+ hoe doen jullie dat trouwens op baan 2 met een coinbox rijder? Pak je het vlieg gedeelte of blijf je rijden? Met een coinbox Frenzy verlies je volgens mij zoveel munten als je het vlieg stuk pakt.
bennieeee schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:37:
[...]

Klopt. Helaas :+ hoe doen jullie dat trouwens op baan 2 met een coinbox rijder? Pak je het vlieg gedeelte of blijf je rijden? Met een coinbox Frenzy verlies je volgens mij zoveel munten als je het vlieg stuk pakt.
Ik blijf rijden. Vliegen is interessant als je het moet hebben van coin frenzys. Dan kan je ook nog punten pakken door door de piranha te vliegen.

Met een coinbox driver wil je niet dat je muntjes in de diepte verdwijnen

• Tootoo
Nu de stof een beetje gedaald is hier, lijkt de ranked cup niet zo extreem te zijn als vorige week of het moet zijn dat iedereen nog echt moet beginnen. De top 3 staat nu zo rond de 82-86k, dat moet ik ook nog wel zien te halen :)

@Cache, jij gaat lekker! Lastige poule ook? Aangezien ik je nog moet in zien te halen vraag ik dat uiteraard met een dubbele agenda O-)

Folding@home

• BBBrt
bennieeee schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:11:
[Afbeelding] na de eerste nacht. Hopen dat Cat Toad zo snel mogelijk op 980 punten komt komende dagen! Want met zijn 704 van momenteel moet daar wel een verbetering gaan komen. Verder kan baan 2 vast nog wel even goed omhoog zolang de Frenzy daar goed wil vallen ..
Je bent al wat omhoog zie ik. Op Maple zeker nog ruimte, ondanks gebrek aan T3 glider. Dat is echt een track waar je niet genoegen moet nemen met minder dan 3 frenzies. Eerste box geen frenzy? Restart. Eerste box frenzy en niet een tweede frenzy in de eerste ronde? Restart. Dan kom je er wel.

Ik had ook twee coinboxers in mijn race die hun muntjes steeds in alle buitenbochten lieten liggen, zodat ik ze kon meepakken. Scheelt ook weer :p
BBBrt schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:31:
[...]

Je bent al wat omhoog zie ik. Op Maple zeker nog ruimte, ondanks gebrek aan T3 glider. Dat is echt een track waar je niet genoegen moet nemen met minder dan 3 frenzies. Eerste box geen frenzy? Restart. Eerste box frenzy en niet een tweede frenzy in de eerste ronde? Restart. Dan kom je er wel.

Ik had ook twee coinboxers in mijn race die hun muntjes steeds in alle buitenbochten lieten liggen, zodat ik ze kon meepakken. Scheelt ook weer :p
Dit is (hardcore) grinden. En doorgaan tot je de triple coin + nsc hebt.
Ik moet maar duimen dat ik binnenkort nog een he driver ticket in de shop kan kopen anders wordt top zes al lastig. Nu al gezakt naar plek vijf.

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Zo, ik heb al een tijdje niet meer hier gekeken, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de afgelopen tijd wat minder met MKT bezig was/nog steeds ben. In een wilde bui heb ik ook al mijn rubies er doorheen gejaagd, waardoor ik nu blijf steken op ~50/100 en geen Tanooki Mario heb. Daarentegen wel Tanooki Rosalina weten te bemachtigen. :P

@Tootoo Dank voor het taggen, dat herinnerde mij om weer even hier te kijken. ;) Ik vermoed een lastige poule inderdaad. Ik heb top 100 spelers erin zitten waardoor ik blij zal zijn met plek 3. Momenteel sta ik 2e, maar ik heb eigenlijk alleen track 2 nu een aantal keer gespeeld, dus er zit meer in de andere twee tracks. Plek 1 heeft overigens 89k, die kan ik makkelijk inhalen als ik wat tickets investeer in mijn drivers en gliders, waarvan ik respectievelijk 14 en 11 tickets in reserve heb. Ik wacht daar alleen nog even mee, want ik heb een gevoel dat er veel mensen los gaan dit weekend. Hoe sta jij ervoor in je poule?

• pjot1
  • Niet online
Zucht... Ik hoop dat ik deze week de top 10 haal. Ik zie het somber in. Dit is in tijden dat ik nagenoeg geen motivatie heb om deze week dikke scores neer te zetten. Muntjes uitdelen en weer binnen halen, daarna is het mooi geweest. Ds natuurlijk wel om 8.00 checken maar ook daar heb ik een slecht gevoel bij.

Wat zullen we als volgende tour krijgen? Daar heb ik dan weer wel zin in! oOo

• texelonia
Volgende Tour was al bekend toch? Halloween Tour. Met een nieuwe Waluigi alt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lmxaaaa66vSnHBJsCVEIygX-S8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N130cctNIHeueABSLDb9wqyD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik las op Reddit ook dat het een VS Tour zou worden en waren ze al aan het speculeren wie de ander dan wordt en of dat ook een nieuwe alt wordt. Maar ik weet niet waar dat op gebaseerd is :S

Jammer van de mindere motivatie @pjot1 en @Cache maar ik denk dat iedereen dat wel met periodes heeft. Hopelijk krijgen jullie binnenkort weer wat meer plezier en motivatie.

• MrOleo
Team battle tour kom maar op, is best leuk als afwisseling.
Maar tijdens een team tour zijn de karakters meestal te koop in de token shop toch?
Wordt het dan wellicht die 3e tour ice mario vs toadette?

Edit: Oh ja het zijn niet de karakters zelf, maar 2 teammaten. Maar die 3e lijkt me dan de team tour.

[ Voor 20% gewijzigd door MrOleo op 14-10-2021 21:44 ]

erutangiS

texelonia schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:44:

[Afbeelding]

Ik las op Reddit ook dat het een VS Tour zou worden en waren ze al aan het speculeren wie de ander dan wordt en of dat ook een nieuwe alt wordt. Maar ik weet niet waar dat op gebaseerd is :S

Jammer van de mindere motivatie @pjot1 en @Cache maar ik denk dat iedereen dat wel met periodes heeft. Hopelijk krijgen jullie binnenkort weer wat meer plezier en motivatie.
Waluigi alt… ben benieuwd. Coinbox driver? Zal wel niet. Wel al zin in de volgende tour!
pjot1 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:23:
Zucht... Ik hoop dat ik deze week de top 10 haal. Ik zie het somber in. Dit is in tijden dat ik nagenoeg geen motivatie heb om deze week dikke scores neer te zetten. Muntjes uitdelen en weer binnen halen, daarna is het mooi geweest. Ds natuurlijk wel om 8.00 checken maar ook daar heb ik een slecht gevoel bij.

Wat zullen we als volgende tour krijgen? Daar heb ik dan weer wel zin in! oOo
Volgende tour mag wat mij betreft morgen al beginnen maar we zullen nog even moeten wachten :+
Het is mij niet gegund deze tour. Vandaag paar uur restarten op track twee maar geen double coinbox frenzy.. laat staan triple. Terwijl ik zag dat ik met mijn items iig 30k moet kunnen halen ;(

• pjot1
  • Niet online
texelonia schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:44:

[Afbeelding]

Normaal gesproken ben ik wel gemotiveerd en fanatiek maar als je al ziet dat het deze week niets uithaalt dan ben ik er wel klaar mee. Voor zover ik weet is dit de 2e keer dat ik er zo over denk. Dus de weg omhoog die moet ik straks wel vinden! ;)

Krijg steeds meer zin in de nieuwe tour. Ook extra challenges en dus weer extra rubies! oOo Om de beurt een streepje op de muur zetten? @MetalSonic :Z

• Tootoo
@Cache dan kan jij nog een hoop inzetten zeg! :p Ik wacht dan maar onder andere af hoe hard jij gaat in mijn poule. Ook de nummer 1 lijkt ver buiten bereik te zijn, die is vannacht opgekomen. Al met al ga ik er na het weekend pas over beslissen of ik tickets ga investeren of deze ronde laat lopen om volgende ronde mee te doen voor de driver tickets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0MjG10ne7KgsCKt1jwYKhh5KOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FmR3dSRZfOx0i0CCinKTxval.jpg?f=fotoalbum_large

@MetalSonic het is bij elkaar allemaal wat grinden en het moet uiteraard maar net goed vallen, maar volgens mij heb je op alle tracks nog wel te winnen! Kijk alleen naar track 1. Mijn load out is ook nog aardig beperkt en heb zelfs cat toad niet maximaal met zijn punten. Maar dan haal ik nu 26.6k. Op die track kan je echt richting 175 - 200 acties gaan. Track 2 kan je wel wat winnen inderdaad, maar het is een korte baan met slechts 4 boxen, het moet net eens goed gaan vallen. En track 3 kan je met je kangaroo Yoshi ook wel lekker los :) Niet gelijk bij de pakken neer zitten hè!

[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 15-10-2021 10:24 ]

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@Tootoo wat grappig! Ik kijk het sowieso even aan tot zondagavond, maar als ik je kan helpen en hogere plek te bemachtigen dan doe ik dat graag. Laten we na het weekend weer even evalueren hoe we ervoor staan. Als de top 3 voor mij onhaalbaar wordt, dan kan ik hoogstwaarschijnlijk net zo goed deze score laten staan. ;)

• Planeetje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQaONcT8yTL5u3yzifDXRUglfiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0lMvuVDEbzMAXofc3glnuUxg.jpg?f=fotoalbum_large

Dk junior upgraden toch? Mijn Tracker geeft aan dat cat toad ook zou kunnen, maar die heeft meer CB overlap.

Welke skill is in jullie optiek beter?

[ Voor 13% gewijzigd door Planeetje op 15-10-2021 12:22 ]

Tootoo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:23:
@Cache dan kan jij nog een hoop inzetten zeg! :p Ik wacht dan maar onder andere af hoe hard jij gaat in mijn poule. Ook de nummer 1 lijkt ver buiten bereik te zijn, die is vannacht opgekomen. Al met al ga ik er na het weekend pas over beslissen of ik tickets ga investeren of deze ronde laat lopen om volgende ronde mee te doen voor de driver tickets.

[Afbeelding]

@MetalSonic het is bij elkaar allemaal wat grinden en het moet uiteraard maar net goed vallen, maar volgens mij heb je op alle tracks nog wel te winnen! Kijk alleen naar track 1. Mijn load out is ook nog aardig beperkt en heb zelfs cat toad niet maximaal met zijn punten. Maar dan haal ik nu 26.6k. Op die track kan je echt richting 175 - 200 acties gaan. Track 2 kan je wel wat winnen inderdaad, maar het is een korte baan met slechts 4 boxen, het moet net eens goed gaan vallen. En track 3 kan je met je kangaroo Yoshi ook wel lekker los :) Niet gelijk bij de pakken neer zitten hè!
Ik had gisteren uren (letterlijk) gegrind zonder verbetering. Was even zwaar. Gelukkig net bij de vierde restart al de 30k aangetikt op track drie. Ik geloof weer in mogelijkheden :)
Planeetje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:48:
[Afbeelding]

Dk junior upgraden toch? Mijn Tracker geeft aan dat cat toad ook zou kunnen, maar die heeft meer CB overlap.

Alle vier muaa maar jr Dk is t minst slecht qua ability plus sterkte coverage
pjot1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:05:
[...]

Normaal gesproken ben ik wel gemotiveerd en fanatiek maar als je al ziet dat het deze week niets uithaalt dan ben ik er wel klaar mee. Voor zover ik weet is dit de 2e keer dat ik er zo over denk. Dus de weg omhoog die moet ik straks wel vinden! ;)

Krijg steeds meer zin in de nieuwe tour. Ook extra challenges en dus weer extra rubies! oOo Om de beurt een streepje op de muur zetten? @MetalSonic :Z
Haha goed plan, we zijn alweer een dag dichterbij *O* *O* *O* *O*

• bennieeee
Pff serieus baan 2 is gewoon k*t. Die Frenzy wil maar niet goed vallen. Zit op 23,7k maar daar moet veel meer bij kunnen door me Santa Bowser.

Sowieso wel klaar met deze week vind het niet de leukste banen dit.

[ Voor 20% gewijzigd door bennieeee op 15-10-2021 12:50 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2xZejo57s2E7CULlxO74NeeHZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r3TvoDVm3XkDiOTRhHqovpKA.png?f=fotoalbum_large
Er is weer wat hoop voor plek drie

[ Voor 23% gewijzigd door MetalSonic op 15-10-2021 13:02 ]

• Tootoo
Cache schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:40:
@Tootoo wat grappig! Ik kijk het sowieso even aan tot zondagavond, maar als ik je kan helpen en hogere plek te bemachtigen dan doe ik dat graag. Laten we na het weekend weer even evalueren hoe we ervoor staan. Als de top 3 voor mij onhaalbaar wordt, dan kan ik hoogstwaarschijnlijk net zo goed deze score laten staan. ;)
Prima plan! Kan ik ondertussen cat toad eens verder upgraden qua basepoints. Dat gaat maar langzaam nu mijn driver point boost tickets op zijn ;) Maar voel je niet bezwaard hoor, als jij een kans ziet om hoog te eindigen dan moet je dat vooral niet nalaten!

Folding@home

• Tootoo
MetalSonic schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Ik had gisteren uren (letterlijk) gegrind zonder verbetering. Was even zwaar. Gelukkig net bij de vierde restart al de 30k aangetikt op track drie. Ik geloof weer in mogelijkheden :)
Goed om te lezen dat de verbeteringen komen! Vanochtend leek een goede frenzy ochtend te zijn, in ieder geval hier ;) Een dubbele coin frenzy met een level 2 cat toad had ik nog niet gehad. Sterker nog, ik had nog maar 1 coin frenzy gehad met cat toad!

Folding@home

• Tootoo
Planeetje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:48:
[Afbeelding]

Wat Metalsonic zegt: DK junior inderdaad. Toegeven, ik vind de super bell frenzy bij item block 1 ook wel leuk, maar die tripple bananen doen het daar nog beter, zelfs als je er maar 3 van kan laten vallen :)

Folding@home

• edzon
Tootoo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Wat Metalsonic zegt: DK junior inderdaad. Toegeven, ik vind de super bell frenzy bij item block 1 ook wel leuk, maar die tripple bananen doen het daar nog beter, zelfs als je er maar 3 van kan laten vallen :)
Bij het 1e blok zijn die bananen misschien nog wel vermakelijk maar erg erg vervelend tijdens een toprun als je 1e ligt! De kans dat er iemand overheen rijd als je ver voor ligt is echt minimaal doordat ze verdwijnen, dan heb ik toch liever normale bananen en een grotere kans op een coinfrenzy. Qua coverage doen ze niet ver onder voor elkaar en persoonlijk dkj nog niet gemist.

• Tootoo
edzon schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Bij het 1e blok zijn die bananen misschien nog wel vermakelijk maar erg erg vervelend tijdens een toprun als je 1e ligt! De kans dat er iemand overheen rijd als je ver voor ligt is echt minimaal doordat ze verdwijnen, dan heb ik toch liever normale bananen en een grotere kans op een coinfrenzy. Qua coverage doen ze niet ver onder voor elkaar en persoonlijk dkj nog niet gemist.
Helemaal eens hoor, het is niet dat het nou een top driver is. Maar om eerlijk te zijn: dat zijn ze allemaal niet echt ;) Ik bedoel dan ook echt alleen bij het eerste item block dat een tripple banana frenzy nog wel een leuke damage kan geven, vooral omdat je op een small stuk zit met die tunnel. Daarna moet zon frenzy vooral weg blijven en plaats maken voor een coin frenzy ;)

Folding@home

• texelonia
Waarom zou je met gewone bananen een grotere kans op een coin frenzy hebben? 🤔

Ik was zelf eerst terughoudend met Cat Toad leveren, maar inmiddels is die toch level 6 omdat ie zo vaak terug komt in de ranked en vaak dan ook mijn enige tier 3 driver (deze week ook de enige tier 3 driver voor mij op track 1).
Maar goed, ik heb heb dk jr niet, dus in die zin kan ik niet goed vergelijken, en of die een betere coverage heeft.

• edzon
texelonia schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:41:
Waarom zou je met gewone bananen een grotere kans op een coin frenzy hebben? 🤔
Dat heeft niets met gewone bananen te maken maar met de kans op een triple banana frenzy, die gaat ten koste van de kans op een coin frenzy! Van 50 naar 40% geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door edzon op 15-10-2021 17:31 ]

• pjot1
  • Niet online
Ik snap niet dat iedereen zo 'negatief' is over Cat Toad z'n ability. De bel reikt best ver, zeker als deze Super Bell+ is en dus nog een extra keer belt. Als het erg druk is om je heen is het echt wel een punten machine! :)

Mooi om te zien dat er samenwerking is tussen Tweakers/Mkt'ers als jullie bij elkaar in de ranked zitten! @Tootoo en @Cache d:)b

• texelonia
edzon schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

Dat heeft niets met gewone bananen te maken maar met de kans op een triple banana frenzy, die gaat ten koste van de kans op een coin frenzy! Van 50 naar 40% geloof ik.
Hmm maar geldt dat dan niet voor elke driver? Of is dat alleen met triple banana? En dus niet met de super bell, de fire flower en ice flower, de dash ring, de (triple) mushroom, de triple green shells, etc, etc?

Of bedoel je dat de frenzy van de special skill altijd de kans op coin frenzy verkleint, maar dat sommige het dat waard zijn (zoals coinbox), en triple banana niet?

• Planeetje
edzon schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Heb hetzelfde hoor, ook dk junior nog niet gemist, maar dan krijg je deze track waar ik geen enkele driver hoger heb dan 1. Statistisch gezien staat cat toad 2 plekken hoger op mijn tier lijst, alleen vind ik dat item minder leuk... Ach, zal elkaar niet veel ontlopen waarschijnlijk! Ik ga dan maar voor de statistiek. Cat toad dk junior gaat het worden. Frenzy is leuker. Kijken of ik daarmee wat potten kan gaan breken.

[ Voor 3% gewijzigd door Planeetje op 15-10-2021 18:10 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 161 Laatste