• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik heb net toch maar eens mijn loadout in een coverage sheet gegooid. Blijkbaar zit ik qua drivers en karts wel goed (mis ik maar 2 resp. 3 van de 253 banen), maar mn gliders laten nog te wensen over (15 ontbrekend). Was ook wel te verwachten natuurlijk.

Home Field Glider en Black Toe-Bean Balloons zijn belangrijk voor mij :)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
texelonia schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:43:
[...]

Hmm maar geldt dat dan niet voor elke driver? Of is dat alleen met triple banana? En dus niet met de super bell, de fire flower en ice flower, de dash ring, de (triple) mushroom, de triple green shells, etc, etc?

Of bedoel je dat de frenzy van de special skill altijd de kans op coin frenzy verkleint, maar dat sommige het dat waard zijn (zoals coinbox), en triple banana niet?
Een beetje combi van alles om t nog duidelijker te maken ;) Items zijn natuurlijk afhankelijk van de driver die je hebt maar ook niet op alle posities beschikaar. Coinfrenzy's kan je alleen krijgen als je 1e of 2e rijd dus alleen de special items die ook op die plekken beschikbaar zijn hebben invloed op de kans van een coinfrenzy. Superbel kan je bijv. niet krijgen als je 1e rijd en dan heeft het dus ook geen invloed op de kans om een coinfrenzy te krijgen, triple banana's daarentegen....

• texelonia
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2024
edzon schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:16:
[...]

Een beetje combi van alles om t nog duidelijker te maken ;) Items zijn natuurlijk afhankelijk van de driver die je hebt maar ook niet op alle posities beschikaar. Coinfrenzy's kan je alleen krijgen als je 1e of 2e rijd dus alleen de special items die ook op die plekken beschikbaar zijn hebben invloed op de kans van een coinfrenzy. Superbel kan je bijv. niet krijgen als je 1e rijd en dan heeft het dus ook geen invloed op de kans om een coinfrenzy te krijgen, triple banana's daarentegen....
Ah op die manier! Bedankt voor de uitleg :)
Planeetje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:57:
[...]

Heb hetzelfde hoor, ook dk junior nog niet gemist, maar dan krijg je deze track waar ik geen enkele driver hoger heb dan 1. Statistisch gezien staat cat toad 2 plekken hoger op mijn tier lijst, alleen vind ik dat item minder leuk... Ach, zal elkaar niet veel ontlopen waarschijnlijk! Ik ga dan maar voor de statistiek. Cat toad dk junior gaat het worden. Frenzy is leuker. Kijken of ik daarmee wat potten kan gaan breken.
Slimme keuze! Ik vind van cat peach de range erg matig. Al een paar keer achter de top vijf gereden met een bell frenzy zonder iemand te raken. Ofwel voor spek en bonen :)
BBBrt schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:02:
Ik heb net toch maar eens mijn loadout in een coverage sheet gegooid. Blijkbaar zit ik qua drivers en karts wel goed (mis ik maar 2 resp. 3 van de 253 banen), maar mn gliders laten nog te wensen over (15 ontbrekend). Was ook wel te verwachten natuurlijk.

Home Field Glider en Black Toe-Bean Balloons zijn belangrijk voor mij :)
Rubies sparen dus en los gaan op de “volgende “ glider special pipe

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkCF31Qlvn6SiMn-_fQFniyF3ug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Qg8RhER2Ie7TrpudRiygXBl.jpg?f=fotoalbum_largedubbel coin Frenzy.
Met een echt goeie run op track 2 kan ik het nog spannend maken richting plek 1/2. Eventueel kan ik ze allemaal op track 3 een dubbele unlock geven maar vind beetje zonde om dat te doen vanwege dat het Pauline Rosé is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gcjNrNmhcTW--m0DZEAdUo8u4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CI5BGdfpCWb3dbYoJNGpeYmg.jpg?f=fotoalbum_large.

[ Voor 7% gewijzigd door bennieeee op 16-10-2021 11:18 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OchS9exmF-Fuc_v8vPqjG1cPXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zvNOxGK6N2vBhCrMy3ERviEY.png?f=fotoalbum_large

Ik kan het rustig aan doen.

Voor boombox op track drie doet alleen af en toe cb mario mee verder niemand dus dat is lastig.

• Planeetje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09-2025
Net op track 1 een dubbele tripple banana frenzie gehad. De eerste direct aan het begin in de tunnel. Dat is dan wel kassa. Ik sta nu op plekkie 1. Hoe gaat het bij jou @MrOleo? Moet ik rekening houden met een hogere score denk je?

Ik heb nog wel wat ruimte op track 1 bij een dubbele coin frenzy en track 2 voor een dubbele coinbox frenzy.

Track 3 heb ik een tripple frenzy staan (red shell, coin, banana)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gTD4S6JmFbkeord-kkWFmDlsvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBi8m41U5GjjQu81wHsnN6a9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEyzzSQFRol0FjLiF1jzKv5JrOg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrtVb2f0MmsVSKuxUh4mjX4h.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Planeetje op 16-10-2021 11:42 ]

Coins a plenty + 500 ipv 300? Lekker
Planeetje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:38:
Net op track 1 een dubbele tripple banana frenzie gehad. De eerste direct aan het begin in de tunnel. Dat is dan wel kassa. Ik sta nu op plekkie 1. Hoe gaat het bij jou @MrOleo? Moet ik rekening houden met een hogere score denk je?

Ik heb nog wel wat ruimte op track 1 bij een dubbele coin frenzy en track 2 voor een dubbele coinbox frenzy.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zag je nieuwe score net! Lekker bezig :Y)

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:42:
Coins a plenty + 500 ipv 300? Lekker
Das ter compensatie dat op dinsdag tokens a plenty is. In totaal wel 300 coins minder dus per week. Maar ach, de gifts waren dikke prima deze tour.

Ik vind volgende tour wel weer interessant hoeveel nieuwe items er uitgebracht worden. Ben benieuwd naar de nieuwe pipes, want ik denk dat ik er wel aan 1 ga pullen.
Planeetje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Das ter compensatie dat op dinsdag tokens a plenty is. In totaal wel 300 coins minder dus per week. Maar ach, de gifts waren dikke prima deze tour.

Ik vind volgende tour wel weer interessant hoeveel nieuwe items er uitgebracht worden. Ben benieuwd naar de nieuwe pipes, want ik denk dat ik er wel aan 1 ga pullen.
Is dit de nieuwe verandering voor de toekomst? Dinsdag tokens abplenty en zaterdag coins a plenty?

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025
Poeh, lang geleden dat het zo moeizaam ging. Cat toad naar 980 krijgen duurt maar lang, de andere tracks zijn niet super interessant en ik verwacht perse te moeten upgraden om derde te worden. Al met al voelt het als grinden om door de tour te komen. Voor mij mag het ook al snel woensdag zijn. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe waluigi alt en de nieuwe London loop track.

Folding@home

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
Planeetje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Tot nu toe weinig actie in mijn ranked, ik sta nog eerste, maar men kruipt wel langzaam dichterbij. De meeste tegenstanders zullen niet veel meer verbeteren en kan ik met 91-92k hopelijk voorblijven, maar er zit nog iemand rond plek 8 die wel rond de 97k kan gaan scoren, die heeft track 2 nog niet serieus gereden.
Ik zal zondagavond nog even een update geven, dan zullen de meesten wel redelijk hun max hebben bereikt.

Grappig, vandaag voor de 3e dag op rij een HE glider ticket in de daily shop. Die had ik al een maand of 2 niet gezien in die shop en dan opeens 3 dagen op een rij. 8)7 Helaas waren de muntjes bij die van gisteren al opgeraakt. #TeamBlut :)

erutangiS

• Planeetje
MetalSonic schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Is dit de nieuwe verandering voor de toekomst? Dinsdag tokens abplenty en zaterdag coins a plenty?
Ja, volgens mij wel. Het staat in de news sectie bij de start van de autumn tour. Vanaf deze tour op zaterdag coins aplenty met 500 coins extra. Ik dacht dat het enkel deze tour was, maar lijkt dus ook voor de volgende tours te gelden.

• Tootoo
@MrOleo zonde dat je niks kan uitlenen aan elkaar :p ik heb 1 ticket in 1,5 week in mijn DS gehad en dat was het… Dik verschil met vorige tour toen ze bleven komen :p

Folding@home

• MrOleo
Tootoo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:24:
@MrOleo zonde dat je niks kan uitlenen aan elkaar :p ik heb 1 ticket in 1,5 week in mijn DS gehad en dat was het… Dik verschil met vorige tour toen ze bleven komen :p
Je hebt zeker een ticket in je tier shop? :X
Zonde idd, ze komen altijd of met veel tegelijk of helemaal niet, ik sta op 7 tickets in de shop deze halve ranked week. :)

erutangiS

MrOleo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Zonde idd, ze komen altijd of met veel tegelijk of helemaal niet, ik sta op 7 tickets in de shop deze halve ranked week. :)
Ik heb al drie dagen achter elkaar niks in de ds. en ja tiershop geen he ticket

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:38
Elke tour duurt standaard een paar dagen te lang…. Na zoveel ritjes is de lol er gewoon af, hoeveelste je ook staat.

Van mij mag een tour een halve week duren..: LOL

• Planeetje
Bij mij druppelt het bijna elke dag wel een HE ticket in de DS. Vandaag en gisteren een HE driver, daarvoor een HE kart, daarvoor een HE glider. Eigenlijk gaat het heel deze tour zo voor mij. Maarja, eens komt de bodem van de put in zicht. Ik zit nu op 6k muntjes, dus kan geen tickets meer kopen.

• Tootoo
MrOleo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Ik had 1 HE driver ticket en omdat ik toch 50k aan muntjes had had ik die gelijk gekocht. Daarna: he-le-maal niks, nada, noppes in de DS. Dus ja, weer 40k aan muntjes en niks om ze aan uit te geven ;)

Folding@home

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Vorige week 6 van de 7 dagen een HE ticket. Deze week alleen donderdag een driver ticket. Ook een driver ticket in de tiershop dus wellicht dat het toch invloed heeft? :?

Inmiddels gezakt naar de 15e plek... ;(

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

pjot1 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:36:
Vorige week 6 van de 7 dagen een HE ticket. Deze week alleen donderdag een driver ticket. Ook een driver ticket in de tiershop dus wellicht dat het toch invloed heeft? :?

Inmiddels gezakt naar de 15e plek... ;(
Geen he ticket in de tiershop hier maar ook niet in de ds

• pjot1
  • Niet online
Daar is ie weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLHqer1cltCBEqt6ZKr3lM9cas0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UsEtwadycGTMgQGDshnP5X9V.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Piv32WFy1oExfcyLjemJw2lx2_8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jo7DRCCcQmVDX0QylURBryvd.png?f=user_large

Niet bruikbaar in de ranking maar elke HE is welkom! *O*

pjot1 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:51:
Daar is ie weer!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Niet bruikbaar in de ranking maar elke HE is welkom! *O*
maak ons maar weer jaloers ;)

• pjot1
  • Niet online
Dit is de 3e keer dat er een HE uit de tcp komt. Dus je mag het gerust een zeldzaamheid noemen! ;)

• texelonia
Ik heb nooit een gouden pijp of dus een HE uit de tcp gekregen. Wel 1 keer 45 ruby’s én 1 keer 10.000 coins.

Vorige week had ik wel een he ticket in de tier shop, niet gekocht, en iets van 4 he tickets in de daily shop. Deze week geen ticket in de tier shop en tot nu toe 1 hè ticket in de daily shop.

• Planeetje
Grrr, dubbele coinbox frenzy op track 2, maar door de agressieve bots eindig je op plek 3, weg verbetering high score....

• edzon
MetalSonic schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:35:
Voor boombox op track drie doet alleen af en toe cb mario mee verder niemand dus dat is lastig.
Na uren grinden net zowaar begeleid door 3 cb drivers en een heerlijke boomboxfrenzy naar de 1e plek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4TtEHPM4oZ3gQr9teSODR3pBfqE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vcomqlLKaq251HwFqCI5b1WC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wbziev08nGbKOvw8be8M8n-SKjY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyiH6pHiqz8yGCzfhzAKIF7d.jpg?f=fotoalbum_tile
edzon schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 01:42:
[...]
Na uren grinden net zowaar begeleid door 3 cb drivers en een heerlijke boomboxfrenzy naar de 1e plek!

[Afbeelding][Afbeelding]
Netjes, meteen boombox bij item block 1 en daarna double coin of op een andere manier? Cb drivers zijn op Hakuna mario na tier drie dus je moet echt veel geluk hebben.

• bennieeee
Bah meteen weer gezakt naar plek 5. Dat wordt de laatste dagen alles op Ghost Valley zetten. Hopen dat daar eindelijk die dubbele coinbox Frenzy valt samen met een 1e plek.
bennieeee schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 08:27:
Bah meteen weer gezakt naar plek 5. Dat wordt de laatste dagen alles op Ghost Valley zetten. Hopen dat daar eindelijk die dubbele coinbox Frenzy valt samen met een 1e plek.
Hier ook al naar plek vijf gezakt. Nummer zes hijgt in mijn nek. Vanochtend helaas voor de vierde op volgende dag geen he ticket in de ds.

Enige positieve is dat ik vandaag een betere reward had uit de tcp. Gisteren drie rubies, vandaag al vijf :9~ :9~

• bennieeee
@MetalSonic dan is het rubies dag ik had er 10 :D

Maar even eerlijk voor ik straks dagen aan het grinden ben. Wat zou ik hieruit moeten kunnen halen qua punten?: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQGf2vbMtyIYk1KMOvzUTtzjnkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQxtAY7kF7aMCSjlrqht0JBS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door bennieeee op 17-10-2021 09:29 ]

bennieeee schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 08:54:
@MetalSonic dan is het rubies dag ik had er 10 :D

Maar even eerlijk voor ik straks dagen aan het grinden ben. Wat zou ik hieruit moeten kunnen halen qua punten?: [Afbeelding]
25000tot 29000 afhankelijk van je coinbox frenzys

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 17-10-2021 10:25 ]

• edzon
MetalSonic schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 07:18:
[...]

Netjes, meteen boombox bij item block 1 en daarna double coin of op een andere manier? Cb drivers zijn op Hakuna mario na tier drie dus je moet echt veel geluk hebben.
Ja klopt, elke dag tot nu toe wel een uurtje op zoek geweest naar de boombox en dit was geloof ik de 3e race waar niet alleen hakema in zat. Had geen lekkere startpositie dus ging weg met een mushroom en pakte bij de 3e box een boomerang frenzy. Volgens mij lag er al een coinbox verspreid en kwam er nog 1 bij toen ik de finish over reed en als kers op de taart ook nog een lightning erbij. Daarna bijna de hele tweede ronde met mijn hart in mijn keel en het gerinkel van alle munten gehoopt op een 3e frenzy. Er zit dus nog wel wat rek in _O-
edzon schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Ja klopt, elke dag tot nu toe wel een uurtje op zoek geweest naar de boombox en dit was geloof ik de 3e race waar niet alleen hakema in zat. Had geen lekkere startpositie dus ging weg met een mushroom en pakte bij de 3e box een boomerang frenzy. Volgens mij lag er al een coinbox verspreid en kwam er nog 1 bij toen ik de finish over reed en als kers op de taart ook nog een lightning erbij. Daarna bijna de hele tweede ronde met mijn hart in mijn keel en het gerinkel van alle munten gehoopt op een 3e frenzy. Er zit dus nog wel wat rek in _O-
Dus mushroom frenzy daarna boomerang frenzy en tijdens jouw boomerang bliksem & boombox? Das lekker scoren dan

• MrOleo
MrOleo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Tot nu toe weinig actie in mijn ranked, ik sta nog eerste, maar men kruipt wel langzaam dichterbij. De meeste tegenstanders zullen niet veel meer verbeteren en kan ik met 91-92k hopelijk voorblijven, maar er zit nog iemand rond plek 8 die wel rond de 97k kan gaan scoren, die heeft track 2 nog niet serieus gereden.
Ik zal zondagavond nog even een update geven, dan zullen de meesten wel redelijk hun max hebben bereikt.
Wel die update kan nu al vast, 91-92k gaat niet genoeg zijn voor me, vanochtend wakker geworden op plek 3, met nr 8 nog steeds op zijn plek, de achterstand was niet groot, maar moest dus wel wat verbeteren, de run op track 1 was bijna perfect, waardoor de verbetering iets hoger was dan verwacht, 3,5k verbetering. Sorry @Planeetje, hopelijk kan je dat nog bijhalen... :/

erutangiS

• pjot1
  • Niet online
Dit is een screenshot van de Halloween tour trailer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMt_pHfiJgBJaLgyUjKxf6g2j0E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rIJoRHsS4eHh4zXPoWCjSu44.png?f=user_large

Zal dit de Special pipe zijn? Dan hou ik m'n eventuele rubies apart. De teller staat nu op 0. :X

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agyJM99v5tS-_V8-F5spRUf0yvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/itVV1NbgVn2npoTp0v1MXCxE.jpg?f=fotoalbum_largecoinbox Frenzy en 2 losse coinboxen.
pjot1 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:35:
Dit is een screenshot van de Halloween tour trailer.
[Afbeelding]

Zal dit de Special pipe zijn? Dan hou ik m'n eventuele rubies apart. De teller staat nu op 0. :X
Zou best kunnen. Vorige gold pipe is alweer “even” geleden :).
Jij gaat lekker vandaag. Ik zag paar uur geleden al dat je naar 25k was geklommen. Nu door naar 27k :)

• bennieeee
MetalSonic schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

Jij gaat lekker vandaag. Ik zag paar uur geleden al dat je naar 25k was geklommen. Nu door naar 27k :)
Ja ineens vallen ze goed na 1,5 week.. maar heb voor plek 3 nog 1k nodig en voor plek 1 nog 3,5k. Dat is iets te veel gevraagd helaas. Volgens mij ligt de game er ook uit nu.

• Tootoo
Hier is de ranked wat meer los gekomen en ik vermoed dat ik me met name zou moeten richten op een derde plek. Helemaal zeker weet ik niet of ik 94k zou halen. Ik kan nu op track 1 alles 1 level omhoog gooien en op track 3 de kart. Daarnaast zou alles mee moeten zitten op track 2 om daar meer uit te halen als ik zo naar vergelijkbare load outs kijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KF_ciLQMLq4EnN5WgB0J6vrTuaU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIPESP9jp6cjh6vBGacKCBY5.jpg?f=fotoalbum_large

@Cache, hoe gaat ie bij jou ondertussen?

[ Voor 80% gewijzigd door Tootoo op 17-10-2021 21:23 ]

Folding@home

• MrOleo
Blijkbaar is de game kapot op android. Ik kan op 2 apparaten niet meer inloggen en ben niet de enige: :/
https://www.reddit.com/r/...te_getting_error_8066502/

iOS schijnt normaal te werken.

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 17-10-2021 19:22 ]

erutangiS

• Tootoo
@MrOleo ik kan inderdaad bevestigen dat alles normaal werkt op iOS :)

Folding@home

• bwsp
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-02-2024
@MrOleo bij mij werkt het vanaf vanmiddag ook niet meer(ik ben bluecloud)

Ik heb al een mail naar Nintendo gestuurd.

• Planeetje
MrOleo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Wel die update kan nu al vast, 91-92k gaat niet genoeg zijn voor me, vanochtend wakker geworden op plek 3, met nr 8 nog steeds op zijn plek, de achterstand was niet groot, maar moest dus wel wat verbeteren, de run op track 1 was bijna perfect, waardoor de verbetering iets hoger was dan verwacht, 3,5k verbetering. Sorry @Planeetje, hopelijk kan je dat nog bijhalen... :/
No problem, was mooi geweest als het makkelijk kon, maar het is wat het is. Dan ga ik voor plekkie 2. Maar misschien als die dubbele coinbox frenzy valt op track 2 haal ik die 3,5k nog wel.

Ik kan overigens sinds vanmiddag ook niet meer spelen op Android. Foutmelding 806-6502. Ik dacht eerst dat het door mijn netwerk kwam. Ik had een hoop issues doordat ik 1 netwerkkabeltje per ongelijk verkeerd gepatched had. Maar het lijkt nu toch breder een issue te zijn. Mijn netwerk is na 1,5 uur weer up and running. Nu mario kart tour nog.

Edit: ik kreeg wel een melding dat ik greeting coins ontvangen heb.... weird

[ Voor 7% gewijzigd door Planeetje op 17-10-2021 20:00 ]

• BBBrt
Dan maar duimen dat het een beetje serieus issue is en hopen op 20+ rubies ter compensatie :)

• MrOleo
Helaas op een zondag, dan kan het mogelijk even duren voor het gefixt wordt.
Ach ja coins zijn verzameld en greeting coins verstuurd, ik kan wel een avondje zonder.... hoop ik.... :O

erutangiS

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
@Tootoo ik zag de screenshot die je postte en heb toen track 1 maar gereden om meer punten te pakken, omdat je op 96k zat. Dat ga ik waarschijnlijk toch niet redden. Zit nu op 90k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ad8VsJmoLAEb2YhuWQFYXAXC_Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olbojBsBESsmv4jR0P6cMvK6.jpg?f=fotoalbum_large

Nu check ik echter de friends ranking en je staat nog op 82k? En ik zie dat je om 19:12u postte terwijl je screenshot 22:48u zegt. Ik mis denk ik iets. :+
Bij mij heeft het eigenlijk de hele dag gewerkt. In de middag wel dat ik twee keer moest restarten maar dat is nauwelijks noemenswaardig.

• pjot1
  • Niet online
@Cache en @Tootoo

Ik mis ook een heleboel. Dit is een screenshot van 21.22

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWqS9CCx9L5jq_bp3D0Nfn1tST0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VA9QUqpOI1zEhe6G9qkzR0BX.png?f=user_large

• Tootoo
@Cache ik zie dat ik het verkeerde screenshot gepost had… Degene die ik poste is van een vorige ranked cup! ik ben inderdaad nog niet van mijn plek gekomen ;)

Dus opnieuw: hoe is jouw ranked? Ga je nog veel werken aan je punten? Want ik weet niet eens zeker of ik 90k makkelijk kan halen :p

Folding@home

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Tootoo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:26:
@Cache ik zie dat ik het verkeerde screenshot gepost had… Degene die ik poste is van een vorige ranked cup! ik ben inderdaad nog niet van mijn plek gekomen ;)

Dus opnieuw: hoe is jouw ranked? Ga je nog veel werken aan je punten? Want ik weet niet eens zeker of ik 90k makkelijk kan halen :p
Ik heb nog een paar top 1000 spelers en een top 100 speler die een stuk lager staan momenteel. Gevoel is dat die nog meer punten kunnen pakken, maar kijkend naar hun drivers hebben ze eigenlijk ook wel het beste gebruikt en scores neergezet die niet in auto mode te halen zijn.

Op track 1 kan ik nog wel 2-5k pakken. Track 3 eventueel ook nog wat als ik yoshi upgrade en een goed getimede boombox weet te pakken. De 100k kan ik halen, maar ik vrees dat ik helaas de tijd niet heb om echt te grinden.

• Tootoo
@Cache thanks voor je update! Ik ga er vanuit dat je boven me eindigt in dat geval. Mocht ik nog de puf en de tickets krijgen, wie weet ga ik dan nog een poging wagen. Maar anders ga ik uit van een top 4 of lager :)

Folding@home

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 13:31

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

MrOleo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:22:
Blijkbaar is de game kapot op android. Ik kan op 2 apparaten niet meer inloggen en ben niet de enige: :/
https://www.reddit.com/r/...te_getting_error_8066502/

iOS schijnt normaal te werken.
Hier ook op Android, error 806 6502 bij opstarten. Ik dacht eerst dat ik iets had gedaan, maar toen zag ik ook inderdaad de berichten op Reddit...

www.youtube.com/DerOllie

• pjot1
  • Niet online
Hij doet het weer! *O*

Yes, eindelijk :) ik kan kangaroo yoshi level zes maken! (had 2 he driver tickets op de plank en met die van de shop erbij van 5 naar 6)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhX4bzJHxLmyhWb8s_FnQSMstpI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XzcfM2ffKCJPIGHSZZEHWRU1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 18-10-2021 08:39 ]

Ondertussen zie ik dat ik naar plek zes ben gezakt en de nummer zeven vlak achter mij zit. MOeilijke poule zeg, eens kijken of ik hiermee plek zes kan vast houden
Ik heb het heel vaak gedeeld als dit spel mij plezier gaf of als ik een mooi succes had maar nu moet ik even het tegenovergestelde eruit hebben.

Wat een klote tour en wat een vreselijke tweede week. Ondanks dat ik een paar vakantie dagen heb gehad in de 2de week en 100'dn restarts heb gedaan, nooit een perfecte run. En als kers op de taart ook nog eens een poule waarin ik ben gezakt tot plek zeven en het verschil niet makkelijk weg te spelen is. Vooral op track twee merk ik dit heel erg. 6-7-7 in items maar een double coinbox is mij niet gegund. Op track drie is een goede boombox mij niet gegund.

Samengevat: veel uur gespeeld, al mijn tickets opgemaakt en alsnog kansloos op zeven bungelen. Geef mij een paar van dit soort weken en dit spel gooi ik van mijn telefoon. Ik houd hem nog even op mijn telefoon omdat mijn coverage beter dan ooit is en de volgende week alleen maar beter kan zijn dan deze :)

• bennieeee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KeiPEYuuOpAhFr_om_e9crnBNVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MF1Q3835MhLaN8GuqcTLhZh7.jpg?f=fotoalbum_large
Dubbele unlock gegeven aan de kart en glider op baan 3 met resultaat binnen een paar keer! 1,5k erbij gereden mag van mij nu wel afgelopen zijn.

• BBBrt
MetalSonic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:50:
Ik heb het heel vaak gedeeld als dit spel mij plezier gaf of als ik een mooi succes had maar nu moet ik even het tegenovergestelde eruit hebben.

Wat een klote tour en wat een vreselijke tweede week. Ondanks dat ik een paar vakantie dagen heb gehad in de 2de week en 100'dn restarts heb gedaan, nooit een perfecte run. En als kers op de taart ook nog eens een poule waarin ik ben gezakt tot plek zeven en het verschil niet makkelijk weg te spelen is. Vooral op track twee merk ik dit heel erg. 6-7-7 in items maar een double coinbox is mij niet gegund. Op track drie is een goede boombox mij niet gegund.

Samengevat: veel uur gespeeld, al mijn tickets opgemaakt en alsnog kansloos op zeven bungelen. Geef mij een paar van dit soort weken en dit spel gooi ik van mijn telefoon. Ik houd hem nog even op mijn telefoon omdat mijn coverage beter dan ooit is en de volgende week alleen maar beter kan zijn dan deze :)
Respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ik heb zelf vrij veel geduld en doorzettingsvermogen, maar als ik dit zo lees, ben jij een klasse apart! ;);)

Maar, accepteer dan maar die 7e plek, leg MKT even opzij en laad weer op voor woensdag. Vorige week werd ik kansloos 10e, nu sta ik al de hele week 1e na max. 4 runs op elke track. Het tij kan zo keren :)
BBBrt schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:10:
[...]

Respect voor jouw doorzettingsvermogen. Ik heb zelf vrij veel geduld en doorzettingsvermogen, maar als ik dit zo lees, ben jij een klasse apart! ;);)

Maar, accepteer dan maar die 7e plek, leg MKT even opzij en laad weer op voor woensdag. Vorige week werd ik kansloos 10e, nu sta ik al de hele week 1e na max. 4 runs op elke track. Het tij kan zo keren :)
Bedankt dat je op mijn post wilde reageren op deze manier. Ik denk dat je gelijk hebt. Af en toe heb je gewoon echt zo'n week. Hiervoor echt paar weken achterelkaar tier 70 gespeeld en ik verwacht dat ik snel weer terug kom.

Als ik terug kijk naar de afgelopen dagen was ik denk ik even te emotioneel betrokken. Wilde paar keer bijna mijn telefoon naar buiten gooien. Nu komt de rust en controle mbt dit spel wel weer terug.

Jij nog succes voor de laatste paar dagen van deze tour :Y)

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:50:

Dit had ik neergezet kunnen hebben! ;)

Doordat m'n ranking kansloos is, heb ik voor het eerst m'n tickets bewaard. Dit is eigenlijk nog niet voorgekomen. Ik moet 3k omhoog voor de 14e plaats. De 16e plek is een sleeper en 17, 18 en 19 zijn bots... ;(

Door dit soort weken zie je leuke weken weer! Bovendien kan het inderdaad niet slechter dus de weg is alleen maar omhoog! :Y)

• Tootoo
@MetalSonic balen dat het zo’n klote week is voor je! En inderdaad respect dat je er dan wel alles aan hebt willen doen voor een goed resultaat :)

Ik zou deze week ook gewoon voor verloren beschouwen en volgende week weer verder gaan. Zuur voor de tickets die je geïnvesteerd hebt, maar verloren zijn ze nooit :) Focus je lekker op andere dingen de komende dagen (geloof dat je ook veel andere spellen leuk vindt als ik het goed herinner?) en hopelijk is het woensdag weer beter :)

Folding@home

pjot1 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:54:
[...]

Dit had ik neergezet kunnen hebben! ;)

Doordat m'n ranking kansloos is, heb ik voor het eerst m'n tickets bewaard. Dit is eigenlijk nog niet voorgekomen. Ik moet 3k omhoog voor de 14e plaats. De 16e plek is een sleeper en 17, 18 en 19 zijn bots... ;(

Door dit soort weken zie je leuke weken weer! Bovendien kan het inderdaad niet slechter dus de weg is alleen maar omhoog! :Y)
Ja ik las het, jij hebt ook niet je ding kunnen doen deze tour. Ik hoop uiteraard dat jij net zoals ik in de volgende tour in een ranked poule zit die beter aansluit. Nog maar twee nachten slapen en dan gaan we het zien.
Tootoo schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:32:
@MetalSonic balen dat het zo’n klote week is voor je! En inderdaad respect dat je er dan wel alles aan hebt willen doen voor een goed resultaat :)

Ik zou deze week ook gewoon voor verloren beschouwen en volgende week weer verder gaan. Zuur voor de tickets die je geïnvesteerd hebt, maar verloren zijn ze nooit :) Focus je lekker op andere dingen de komende dagen (geloof dat je ook veel andere spellen leuk vindt als ik het goed herinner?) en hopelijk is het woensdag weer beter :)
De week als verloren beschouwen en ondertussen wel de muntjes binnen harken is inderdaad nu even de makkelijkste mindset om hier doorheen te komen. d:)b Bedankt voor deze mentale ondersteuning en concrete tip.

Ik hoef mij dinsdag nacht in elk geval niet druk te maken of ik nog word ingehaald. Ik kan lekker chillen en de volgende tour woensdag op mij af laten komen.

De upgrades die ik deze tour heb gedaan waren inderdaad niet voor niks. Kangaroo yoshi is een (leuk) HE item waarvan ik verwacht dat die nog vaak terug komt. En als ik eenmaal een mooie boombox score neerzet dan is alles weer goed.

Er zijn inderdaad ook nog andere games die ik speel. Als ik al tijd heb dan ga ik weer eens verder met Metro Exodus. Heel ander soort spel maar zeer vermakelijk.

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:34:
[...]

Ja ik las het, jij hebt ook niet je ding kunnen doen deze tour. Ik hoop uiteraard dat jij net zoals ik in de volgende tour in een ranked poule zit die beter aansluit. Nog maar twee nachten slapen en dan gaan we het zien.
Aan jouw de eer voor het laatste streepje! ;)

Ik kan eigenlijk niet wachten! oOo

pjot1 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 05:18:
[...]

Aan jouw de eer voor het laatste streepje! ;)

Ik kan eigenlijk niet wachten! oOo
Laatste dag alweer.

Heel veel succes voor wie vandaag nog gaat jagen op een top score d:)b

Ik ga werken en vanavond voetbal kijken, en dan morgen eens zien wat de nieuwe tour ons brengt :9B

• bennieeee
Even huilen. Verbetering van 150 punten was net te weinig.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngJTtJK0SlIbm5VqVaznj_IIttI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7hQKJ3usUgvnMdReEjhQI5A.jpg?f=fotoalbum_large
bennieeee schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:43:
Even huilen. Verbetering van 150 punten was net te weinig.. [Afbeelding]
Oei spannende top drie. Hopelijk kan je er nog wat punten uit persen

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6q-yXDmdTF0qBd8oyskb6zLgnw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MHaA43pjGmI3LC3FsGceyuav.png?f=fotoalbum_large

Waar zien jullie kansen? Yoshi Is trouwens nu 950 punten en niet meer 800. Dus volop daar grinden?

• bennieeee
MetalSonic schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:06:
[...]

Oei spannende top drie. Hopelijk kan je er nog wat punten uit persen
Spannende top 5 zelfs. Die staat ook maar 1,4k achter me.. ga der in ieder geval niet uren voor grinden heb ik besloten.

Succes voor iedereen die dat nog wel gaat doen!
@Sleehond baan 2 en 3 heb je ruimte.

[ Voor 5% gewijzigd door bennieeee op 19-10-2021 10:36 ]

Sleehond schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:23:
[Afbeelding]

Waar zien jullie kansen? Yoshi Is trouwens nu 950 punten en niet meer 800. Dus volop daar grinden?
Ik sluit mij aan bij de reactie van @bennieeee , track twee en drie moet je erover heen helpen

• Sleehond
Dank heren!

@MetalSonic @bennieeee

Lekker grinden vanavond onder potje voetbal... haha

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:09
Her en der toch lastige rankeds zo te zien. En dan is het helemaal frustrerend wanneer de frenzies of boomboxen niet vallen.

@MetalSonic : mijn onderbuikgevoel zegt dat onze kangoeroe de volgende tour van onschatbare waarde gaat zijn! Dus die investeringen betalen zich nog wel uit! ;)

En misschien heeft @Sleehond wel gelijk en valt het tijdens het voetbal kijken ineens op z'n plek. Af en toe eens een potje om te kijken wat er gebeurt.

Hier was het ook best een lastige tour. Toen bleek dat digdug z'n scores niet echt aan het verbeteren was, ben ik maar all-in gegaan. Het betaalde zich gelukkig uit, maar ik ga verder weinig hebben aan een Yoshi Reindeer op level 6. Zul je zien dat de tickets de komende tour veel beter gebruikt hadden kunnen worden. Dat zien we dan wel weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQ_5ZYON8ZU41827B1Zx05WDp6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gNs89TR2ZgUifF0uzF7tR0ZD.jpg?f=fotoalbum_large

Verder een rustige week. Weinig MKT maar een beetje genieten van de vakantie. Succes nog allemaal. Morgen gelukkig weer een nieuwe tour!

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• pjot1
  • Niet online
Zucht, inmiddels 16e.... :/

• BBBrt
Sleehond schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:23:
[Afbeelding]

Heb je niet stiekem nog een driver ticket liggen om die Yoshi even naar 2 te brengen? Dan liggen daar nog wel wat punten voor het pakken. En waarschijnlijk komt hij de komende tours ook nog wel eens van pas!
Vozze schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:18:
Her en der toch lastige rankeds zo te zien. En dan is het helemaal frustrerend wanneer de frenzies of boomboxen niet vallen.

@MetalSonic : mijn onderbuikgevoel zegt dat onze kangoeroe de volgende tour van onschatbare waarde gaat zijn! Dus die investeringen betalen zich nog wel uit! ;)

En misschien heeft @Sleehond wel gelijk en valt het tijdens het voetbal kijken ineens op z'n plek. Af en toe eens een potje om te kijken wat er gebeurt.

Hier was het ook best een lastige tour. Toen bleek dat digdug z'n scores niet echt aan het verbeteren was, ben ik maar all-in gegaan. Het betaalde zich gelukkig uit, maar ik ga verder weinig hebben aan een Yoshi Reindeer op level 6. Zul je zien dat de tickets de komende tour veel beter gebruikt hadden kunnen worden. Dat zien we dan wel weer.
[Afbeelding]

Verder een rustige week. Weinig MKT maar een beetje genieten van de vakantie. Succes nog allemaal. Morgen gelukkig weer een nieuwe tour!
Yoshi is toch wel één van Nintendo's belangrijkste poppetjes en dat dan gecombineerd met die skill maken mij ook optimistisch over zijn toekomstige coverage. Net zoals dat black yoshi uiteindelijk vaak terug kwam. Nu ik er over nadenk. De (super) groene Yoshi was in het verleden ook vaak een tier 3 keuze!

Mooi dat je de eerste plek hebt, hopelijk heb je genoeg punten om daarop morgen ook wakker te worden. ;)

• MrOleo
Vozze schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:18:

[Afbeelding]

Damn lekkere score hoor , je tegenstanders hebben ook niet stil gezeten zeg. :)

Ik zit te denken om vanavond nog even te gaan grinden als afsluiter van de tour. ik heb het idee dat ik helaas net iets te ver ben uitgelopen voor Planeetje. Ik sta nu 2e met 2k marge op nr3, wellicht nog een kans op 1e en 100k als ik op baan 3 nog wat mazzel heb met frenzies.

En jaloers op boomerang yoshi, hopelijk voor jullie wordt ie belangrijk! :)

erutangiS

• texelonia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31fC-9OQ96SOYnxGog2IBUjxftM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pd5MbbsKvyAILjvveivDTP80.png?f=fotoalbum_large

Argh! Sta ik de hele tijd 1e, ben ik vandaag toch nog ingehaald! Nou ja beter nu, nu ik er nog wat aan kan doen, dan morgenochtend het pas zien ;)

In elk geval: ik heb overal nog wel ruimte denk ik, maar waar het meest?
Track was met 1 mushroom frenzy, 1 red shell frenzy
Track 2 was met 1 coinbox frenzy, geen losse coinboxen en net niet nsc
Track 3 was met 1 coin frenzy

Ik denk vooral track 1 dan, want geen coin frenzy’s, en langere track? Of toch track 2, want coinbox driver?

• pjot1
  • Niet online
@texelonia
Hoeveel heb je nodig? Op track 2 denk ik dat je makkelijkst punten pakt. Op 1 zou je gemakkelijker meer punten kunnen pakken. Met een goede boombox en eventueel nog een coinfrenzy zou je in track 3 ook nog wel wat kunnen pakken. Weet niet hoeveel tijd je hebt? ;)

• texelonia
In principe heb ik de hele avond, maar de vraag is of ik daar zin in heb :D
Ik sta maar 500 punten achter op de nr 1, dus dat valt mee. Maar hoe meer punten erbij hoe beter natuurlijk, voor het geval anderen ook nog hun best gaan doen vanavond/vannacht…

• Vozze
Op track 2 zit nog wel 5k aan punten, dus ik zou me daarop focussen.

• bennieeee
JAAAAAAAAA!!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CZfMkUngHLP0W0mUDFVoIasork=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6V4USmK6n0Nbu2W9aTuV8TJ7.jpg?f=fotoalbum_large

• pjot1
  • Niet online
Succes @texelonia! Net wat @Vozze zegt, go for track 2!

Lekker bezig @bennieeee! Nu nog ff snel 8.00 worden!

Omdat mijn ranking zoals gezegd niks is/wordt heb ik maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n laatste challenge te completeren! Maar daarbij ook een rank omhoog! S+1 inmiddels! O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGjybb0lPotPBp7Rw_rrYM4xcvQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sB9jf47qxwXa7zTzIMiIhOhA.png?f=user_large

Speel nooit multiplayer, behalve voor challenges en met medetweakers. Morgenavond weer los @MetalSonic? Is altijd leuk! :)

[ Voor 4% gewijzigd door pjot1 op 19-10-2021 18:50 ]

Congrats @pjot1 en @bennieeee met jullie succesen! Leuk om te lezen.

Morgen avond is er weer een mario kart toernooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMmNuNNIBNmROCcCVDiCSdgZ-rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YFOeBg92BL4p70qkahK33Gy8.jpg?f=user_large

• texelonia
Bedankt voor de tips!
Op Ghost valley waren de AI’s zo agressief, dus daar wilde het niet echt. Wel 700 punten verbeterd, waardoor ik toch weer 1e stond. Daarna op Maple Treeway bijna 4K erbij met een triple frenzy: mushroom, coin en banana! Nu hopen dat ik vannacht niet ingehaald word ;)

• pjot1
  • Niet online
Nog een uurtje te gaan en nog 2 uur voor de nieuwe tour! Hier is de 17e plek me bespaart gebleven dus 16e geworden. Dat hebben jullie (hopelijk) beter gedaan!

Ben benieuwd wat de nieuwe tour ons gaat brengen. In ieder geval nieuwe challenges dus ook weer kans op meer rubies. Ook hoop ik op een special pipe met alleen maar gold drivers. Daar zou ik graag m'n behaalde rubies op stuk willen slaan om m'n coverage omhoog te halen. :) De tijd zal het leren! :Z

• Tootoo
Hier uiteindelijk 7e geworden, echt wel zonde aangezien ik 54 punten af zat van 2 point cap tickets meer… Had mijn kart en glider een upgrade gegeven en vandaag 6:55 eindelijk een run met twee frenzies. Maar ik had auto item nog uit staan ivm multi player. Dat en een break heeft me die tickets gekost…

Folding@home

• bennieeee
Toch nog een plek gezakt vannacht. Maar ga echt niet klagen met een 2e plek aangezien ik er begin van deze week niks van had verwacht!

• Planeetje
2e geworden achter @MrOleo. Prima zo. Ik heb net als @MetalSonic op track 2 uren gespendeerd voor de dubbele coib box frenzy, maar dat was een no go.

Op naar de volgende. Ik ben benieuwd en heb er zin in.

• Vozze
@Tootoo : herkenbaar, die fout met auto item heb ik ook regelmatig gemaakt. Ook andersom trouwens. Auto item aan, op plek 1 in multiplayer en dan een kostbaar defensief item inwisselen voor twee muntjes bijvoorbeeld |:(

• Tootoo
@Vozze duur foutje inderdaad, want uiteraard in de resterende 4 minuten geen run meer gehad die daar op leek ;)

Maar laten we positief zijn: PGP doet deze tour weer lekker mee! *O* ;)

Edit: ranked vervangen door tour, had ik al gezien maar ik sliep nog en verkeerd neergezet. Dank je @Vozze!

[ Voor 24% gewijzigd door Tootoo op 20-10-2021 08:34 ]

Folding@home

• Vozze
Hahaha. En vervang "deze ranked" maar door "deze tour" ;)

En kangoeroe doet volgende week pas mee, @MetalSonic. Ik hoop dat je deze week wel mee kan doen om de prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vozze op 20-10-2021 08:32 ]

Zevende geworden, was ik op voorbereid.

Veel zin in de nieuwe tour! Net gezien dat ik alles tier drie heb. Iets wat lage level items op track een maar dat kan. Op track twee en drie staan er coinbox drivers klaar :Y

Succes iedereen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfEF8S4XoNiRs-mOkYYr-_93PXM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QYXh0sVK2IbXrpTj6YSG6H4S.png?f=fotoalbum_large
Lekker, hier ga ik zeker rubies aan uitgeven

• Planeetje
Ik heb nu een ranked met 7 top 1000/100 players. Zelf mis ik een kart op track 1, dus ik denk dat ik een zware poule heb en tier 69 weer een keertje ga aandoen....

Beetje jammer van de skill van walu....

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:56
Mhh ik probeer ook even 2x de rainbow road ;)
No stops combo, coinbox frenzy, nog losse coinboxen, bananen frenzy en nog een blauwe shell en lightning getankt tijdens de frenzy >:)

Prima rondje haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqFXPTJ6ronTsouHaGLbuBmCkmc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AjTfPVsyVHvCqtaMfm1DgPg8.png?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• pjot1
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:46:
[Afbeelding]
Lekker, hier ga ik zeker rubies aan uitgeven
Hier wil ik ook op los! *O*

Pagina: 1 ... 103 ... 161 Laatste