De eerste week heb ik alles tier 3, voor de tweede week mis ik een driver en glider op London Loop 3R/T
Schrale troost zijn 5 rubies voor de storing van afgelopen week en een kart en driver in de tour gifts die ik nog niet heb..
Veel plezier en succes allemaal!
Waarom heeft MK toegang tot mijn camera nodig voor de foto-challenge? Ik kreeg die vraag bij aanvang van de challenge en de "fotos" die ik maak verschijnen tussen mijn normale fotos. Ik heb deze rechten waarschijnlijk al eerder uitgedeeld maar vanwege een nieuwe telefoon kreeg ik die vraag zojuist alsnog/weer.
Dit moet toch anders kunnen (lees: is nergens voor nodig imho) en, nog belangrijker, waar ontneem ik MK die rechten weer nadat de fotochallenge is gedaan?
Veel succes allemaal in de nieuwe tour!
Edit,
Nevermind, rechten gevonden onder de gewone instellingen van de telefoon, niet in-app.
[ Voor 8% gewijzigd door RHE218 op 20-10-2021 12:29 . Reden: typo's ]
Je kan die toestemming ook weigeren als hij er om vraagt, dan werkt de foto challenge ook.RHE218 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:25:
Dit moet toch anders kunnen (lees: is nergens voor nodig imho) en, nog belangrijker, waar ontneem ik MK die rechten weer nadat de fotochallenge is gedaan?
Mijn gear/loadout op track 2 is helemaal top. Echter, track 1 heb ik wel allemaal tier 3 maar wel alles level 1.
Eerste instantie zonder tickets maar eens paar dagen aankijken waar ik sta, en dan kijken of een investering waard is om plek 1 te behalen.
Edit:
2 coinbox frenzy en 1 banana frenzy…. Maar wel de NSC net verloren… grrr
[ Voor 42% gewijzigd door Sleehond op 20-10-2021 14:03 ]

Meest opvallende deze tour is voor mij dat PGP wéér een TIER 3 item is. En niet alleen voor de huidige ranked cup maar ook voor de verwachte volgende ranked cup. Voor mij niet vervelend want PGP is bij mij level zeven. Enige waar ik een beetje van baal is dat PGP nog geen 1400 basepoints heeft en Kamek wel (had ik achteraf beter omgekeerd kunnen doen maarja).
Waarom vind ik dit opvallend?
1) PGP is al heel vaak een tier 3 item geweest in een ranked cup. Gevoelsmatig één van de meest gekozen coinbox drivers als tier 3 item. Zullen vast ergens statistieken zijn die het bevestigen of ontkennen.
2) PGP is wéér te koop in de shop. Dat een coinbox item te koop is dat is al postwaardig, dat is bijzonder. Maar PGP weer. Ik weet dit omdat ik vorig jaar een keer drie keer PGP heb gekocht. Maar nu dus weer. Alsof Nintendo zegt, "als je hem nog niet hebt dan heb je nu de kans, zorg dat je dit item hebt"
PGP is voor track twee al nuttig geweest, al een nette 38k score neergezet en iets zegt mij dat de 40k met wat geluk ook mogelijk is. Iemand ietsje terug heeft het al gehaald ;-) @R-utger
=======
Ranked tracks zijn leuk om te doen, ik ben gek op T tracks dus track twee zal ik met plezier nog vaak herhalen. Als ik komende dagen zes kart tickets uit de shop kan halen (super kart tickets) zal ik het eitje ook level 7 maken.
Zal geen makkelijke week worden, zag al 6 spelers met een top 1000 badge. Ik heb er in elk geval weer zin in. We gaan het wel weer zien!
In dat opzicht is de gouden pijp niet veel anders. Ik ga die waarschijnlijk overslaan, of het moet zijn dat die gouden wicked wings er 1 is die als spotlight wordt aangeboden en een coin glider is. Dan wil ik daar nog wel voor gaan. Voor de rest is het wel een beetje same same. Niet dat dat erg is, het zijn goede items en voor iedereen die nog niet super lang bezig is een waardevolle pijp.
Verder kan deze week wel slopend worden ja! Hier ook best een aantal top 1000 spelers dus makkelijk wordt het niet. Maar ook nu moet ik wel zeggen: tot zo ver heeft niemand in mijn ranked cup PGP en Kamek op level 7 + 1400 basepoints
@R-utger wel een heerlijke score zeg! Net eens een paar rondjes gereden, maar de muntjes zijn wel super lekker gevallen voor je! Moet nog even doorgaan wil ik daar aan komen denk ik
Ik heb PGP wel op 1400 dus op de regenboog moet een goede score ook wel lukken, alleen in Londen zal ik niet al te hoog scoren.
Gold boo en dry bones zou ik best willen levelen overigens.aar ik vind de pipe tricky.
Ook de eerste pijp is voor mij een tegenvaller qua skill van walu.
En de 3e pipe heb ik bijna alles al van. Dus ik wacht nog even en denk er nog eens goed over na of ik mijn rubies in de pijpen stort.
Ik bedoel het absoluut niet als geklaag. Anders had ik voor een andere woordkeuze gekozen. Als ik wil klagen dan is het natuurlijk dat Santa bowser niet te koop is. Alhoewel dat ook elke tour minder erg wordt. Als hij straks te koop is dan is het praktisch mosterd naar de maaltijd. Afgelopen maanden niet meer vaak tier drie en als je hem al hebt moet je hem nog veel tickets geven voor hij sowieso interessant is om mee te doen.Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:51:
@MetalSonic, laten we ook wel wezen: we moeten er maar niet gelijk over klagenVorige keer waren we samen aan het klagen dat Santa Bowser er weeeeer in zat, waarop Vozze terecht opmerkte dat het daarna weer PGP is. Bleek ie nog gelijk in te hebben ook
Maar ze lijken duidelijke voorkeuren te hebben bij Nintendo inderdaad.
In dat opzicht is de gouden pijp niet veel anders. Ik ga die waarschijnlijk overslaan, of het moet zijn dat die gouden wicked wings er 1 is die als spotlight wordt aangeboden en een coin glider is. Dan wil ik daar nog wel voor gaan. Voor de rest is het wel een beetje same same. Niet dat dat erg is, het zijn goede items en voor iedereen die nog niet super lang bezig is een waardevolle pijp.
Verder kan deze week wel slopend worden ja! Hier ook best een aantal top 1000 spelers dus makkelijk wordt het niet. Maar ook nu moet ik wel zeggen: tot zo ver heeft niemand in mijn ranked cup PGP en Kamek op level 7 + 1400 basepoints![]()
@R-utger wel een heerlijke score zeg! Net eens een paar rondjes gereden, maar de muntjes zijn wel super lekker gevallen voor je! Moet nog even doorgaan wil ik daar aan komen denk ik
De gouden / special pipe geeft mij niet veel nieuwe items , nauwelijks maar het levelt wel een paar items en ik ga hopelijk wat dubbels pakken wat veel coins geeft. En die zijn uiteraard weer interessant voor de HE tickets. Qua coverage zit ik nu toch best wel goed, qua levels kan het nog wel een stuk beter.
Heel iets anders...
Ik merk dat track één deze week net zoals vorige week weer traag speelt. Als ik track 1 doe dan zet ik hem maar op 200 cc en dan is het te doen. Het is alsof 150 cc speelt als 50 cc.. Rest van alle andere tracks speelt gelukkig goed.
Meestal inderdaad geen spotlight bij de special pipe. Ga ik van uit. Tja is niet heel slecht. Soms heb je daardoor één item meerdere malen. En als je die al level 7 hebt dan is dat heerlijk voor de coinsPlaneetje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:11:
@MetalSonic @pjot1 zelf twijffel ik nog over de gold pipe. Enige wat ik niet heb is de nieuwe glider en kart. Volgens mij zijn er ook geen spotlights, waardoor de kans klein is om die items te krijgen die je wilt hebben. Gold bowser en shy guy hoef ik niet in skill. Daartegenover staat hoogst waarschijnlijk een 2/2/2 ratio.
Gold boo en dry bones zou ik best willen levelen overigens.aar ik vind de pipe tricky.
En de 3e pipe heb ik bijna alles al van. Dus ik wacht nog even en denk er nog eens goed over na of ik mijn rubies in de pijpen stort.
Interessant. Ben vooral benieuwd of Nintendo hem weer zo gaat imbalancen...
Als je al een hoop items hebt dan zou ik ook 3x nadenken voordat ik ga pullen. Zelf heb ik alleen Gold King Boo en met het oog op eerdere tours zijn deze drivers erg nuttig geweest. Aan de andere kant, misschien is het wel beter om aan de normale pijp te pullen.Planeetje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:11:
@MetalSonic @pjot1 zelf twijffel ik nog over de gold pipe. Enige wat ik niet heb is de nieuwe glider en kart. Volgens mij zijn er ook geen spotlights, waardoor de kans klein is om die items te krijgen die je wilt hebben. Gold bowser en shy guy hoef ik niet in skill. Daartegenover staat hoogst waarschijnlijk een 2/2/2 ratio.
Dit omdat het waarschijnlijk wéér een loodzware week gaat worden. Nr1 heeft al bijna 88k en nr2 83k. Alleen de echte toppers van m'n vriendenlijst kunnen dit evenaren. Bovendien mis ik op track 1 een T3 driver en glider. Ik kan eigenlijk niet teveel zeggen want ik heb nog geen meter gereden in de nieuwe tour.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Ik vergelijk bv track 3: ik had daar een dubbele coinbox frenzy en nog iets van een losse coinbox. Mijn load out is beter dan die van hem maar toch heeft hij al een hogere score…
Holymoly!Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:15:
Over loodzware weken gesproken: waar is mijn nummer 1 mee bezig?? We zijn geen halve dag ver en hij heeft me toch scores staan? Met zijn load out voelt het al alsof hij op meerdere tracks richting een tripple frenzy is gegaan, wat denken jullie? Is het legitiem?
Ik vergelijk bv track 3: ik had daar een dubbele coinbox frenzy en nog iets van een losse coinbox. Mijn load out is beter dan die van hem maar toch heeft hij al een hogere score…
[Afbeelding]
Die doet echt niks anders dan Mariokarten...
Maar die badge....
Holy shit, die score op track drie. Hoe is dat mogelijk?Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:15:
Over loodzware weken gesproken: waar is mijn nummer 1 mee bezig?? We zijn geen halve dag ver en hij heeft me toch scores staan? Met zijn load out voelt het al alsof hij op meerdere tracks richting een tripple frenzy is gegaan, wat denken jullie? Is het legitiem?
[Afbeelding]
Maar toen kreeg ik dit uit de gratis pipe...
/f/image/R9Cdoz7hbO364bs2HzfUP19J.png?f=fotoalbum_large)
...en het gap is meteen gevuld
Heb geloof ik niet eerder gezien dat een nieuw item meteen in 2 ranked tracks zitten?
Ik weet nog niet of ik (en mijn vriendin) er vanavond bij zijn, dus wellicht scheelt dat 2 plekken. Iig veel plezier alvast
Geen idee hoe ze dat doen in een halve dag, zowel track 2 als 3 is bijna onmogelijk of bijna perfecte run voor die loadout. Ik kom er vooralsnog niet in de buurt met betere loadout, maar heb ook nog geen echt goeie runs gehad. Dat is het verbazende het soort run dat je voor dat soort scores nodig hebt komen bij mij 1 of 2 keer in een week bij hard grinden en dit soort gasten halen het casual op dag 1 op 2 tracks. Ik vertrouw het niet echt, maar wellicht is het mogelijk met veel mazzel.Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:15:
[Afbeelding]
erutangiS
Kijk dat is nog eens een mooie pull. Heb je ook nog tickets om die glider een hoger level te geven?iawees schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:10:
Hier 12e geworden. Deze week zag het er somber uit omdat ik op 2 tracks een glider mis....
Maar toen kreeg ik dit uit de gratis pipe...
[Afbeelding]
...en het gap is meteen gevuld![]()
![]()
![]()
Heb geloof ik niet eerder gezien dat een nieuw item meteen in 2 ranked tracks zitten?
Ik weet nog niet of ik (en mijn vriendin) er vanavond bij zijn, dus wellicht scheelt dat 2 plekken. Iig veel plezier alvast
Nou precies dit. Het is echt pushen om dit voor elkaar te krijgen. Vast wel mogelijk met een perfecte run, maar dat nu al voor elkaar krijgen na 9u? Tja misschien heb je niks anders gedaan in die uren, maar als je verder naar zijn driver lijst kijkt heeft hij bijna niks op hoge levels staan en heeft ook geen enkele top 1000 badge.MrOleo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:45:
[...]
Geen idee hoe ze dat doen in een halve dag, zowel track 2 als 3 is bijna onmogelijk of bijna perfecte run voor die loadout. Ik kom er vooralsnog niet in de buurt met betere loadout, maar heb ook nog geen echt goeie runs gehad. Dat is het verbazende het soort run dat je voor dat soort scores nodig hebt komen bij mij 1 of 2 keer in een week bij hard grinden en dit soort gasten halen het casual op dag 1 op 2 tracks. Ik vertrouw het niet echt, maar wellicht is het mogelijk met veel mazzel.
Ik ga er nog even over denken, maar geef je dit aan binnen customer support? Ik kon niet gelijk een juist topic voor vinden.
En voor een dieseltje ben je al behoorlijk op stoom zeg
Het zijn hele hoge scores maar het zijn geen onmogelijke scores. Als we nou per track scores zagen van bijvoorbeeld 80.000 ofzo. Of wellicht zelfs 99.999 of wellicht nog hoger ja dan was er wat aan de hand. Als de frenzy's goed vallen en je ondertussen tijdens je frenzy zoals iemand hierboven zo mooi zei nog een blauw schild en een bliksem kan "tanken" dan kan het heel snel gaan met de punten. Dat kan je lukken in een uurtje of acht. Ja zelfs in veell kortere tijd als het mee zit.Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Nou precies dit. Het is echt pushen om dit voor elkaar te krijgen. Vast wel mogelijk met een perfecte run, maar dat nu al voor elkaar krijgen na 9u? Tja misschien heb je niks anders gedaan in die uren, maar als je verder naar zijn driver lijst kijkt heeft hij bijna niks op hoge levels staan en heeft ook geen enkele top 1000 badge.
Ik ga er nog even over denken, maar geef je dit aan binnen customer support? Ik kon niet gelijk een juist topic voor vinden.
Ik heb het ook wel gehad. De ene dag speel je vijf uur en krijg je wellicht 0 coin frenzy's en de volgende dag krijg je coin frenzy's achterelkaar terwijl je nog een laag level gebruikt ook. Ik had dat helaas niet in de afgelopen tour maar in de huidige tour heb ik in één dag ook al meer super runs gehad in een paar uur dan toen in honderden uren.
Ik vind het jammer dat dit spel niet per speler meer statistieken laat zien. Laat maar zien hoeveel uur iemand in een track heeft gestopt en hoe vaak hij op restart heeft gedrukt.
Tja ff afwachten wat anderen voor scores neerzetten met goeie coinbox frenzies. Other issues other issues in customer support dan denk ik.Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Nou precies dit. Het is echt pushen om dit voor elkaar te krijgen. Vast wel mogelijk met een perfecte run, maar dat nu al voor elkaar krijgen na 9u? Tja misschien heb je niks anders gedaan in die uren, maar als je verder naar zijn driver lijst kijkt heeft hij bijna niks op hoge levels staan en heeft ook geen enkele top 1000 badge.
Het dieseltje had wat meer tijd dan andere woensdagen.
Dan is het zo overduidelijk dat je cheat dat je direct geband wordt. Als je langdurig wil cheaten dan zorg je dat het niet te veel opvalt.MetalSonic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
Het zijn hele hoge scores maar het zijn geen onmogelijke scores. Als we nou per track scores zagen van bijvoorbeeld 80.000 ofzo. Of wellicht zelfs 99.999 of wellicht nog hoger ja dan was er wat aan de hand. Als de frenzy's goed vallen en je ondertussen tijdens je frenzy zoals iemand hierboven zo mooi zei nog een blauw schild en een bliksem kan "tanken" dan kan het heel snel gaan met de punten. Dat kan je lukken in een uurtje of acht. Ja zelfs in veell kortere tijd als het mee zit.
erutangiS
Achja wellicht, punt blijft dat ik de scores niet overtuigend genoeg vind voor cheat scores. Ik geloof ook niet dat iemand dat lang doet. Vooral niet als ik uit mijn eigen ervaring praat.MrOleo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Tja ff afwachten wat anderen voor scores neerzetten met goeie coinbox frenzies. Other issues other issues in customer support dan denk ik.
Het dieseltje had wat meer tijd dan andere woensdagen.
[...]
Dan is het zo overduidelijk dat je cheat dat je direct geband wordt. Als je langdurig wil cheaten dan zorg je dat het niet te veel opvalt.
Ik heb vroeger heel intensief unreal Tournament 99 gespeeld. Een online competitieve shooter. Toen heb ik eens voor de grap een bot gedownload, een aimbot zodat elke keer dat als ik op iemand richte ik een "headshot" maakte. Dat is 10 minuten leuk en daarna niks meer aan want je haalt er geen voldoening uit. Ik denk dat dat ook zo is bij een spel als mario kart online. Je doet het aan het einde voor jezelf.
Track twee en drie zijn tracks met coinbox drivers en daar is gewoon veel "range" veel verschil tussen wat voor muntjes je krijgt en hoe ze vallen.
De coinbox tracks kunnen best vaak "carryen" die trekken je er wel doorheen.Froop1992 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:25:
Hoewel ik bij track 1 een kart en een flitser mis, helpt track 2 me toch aardig. Sta 21k boven de nummer 2.
[Afbeelding]
Lijkt mij sterk dat je dit zo snel kan halen zonder vals te spelen. Niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. Zou m gewoon rapporteren zodat Nintendo er iig naar kan kijken en wie weet wat er verder uitkomt. Ben ooit een keer gecompenseerd voor een cheater...Tootoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:15:
[Afbeelding]
@MetalSonic thanks voor het organiseren, heb me weer prima vermaakt!
Daarna veel challenges weer binnen, en een gratis pijp, dat was een cadeautje:
/f/image/uqBsgaBeNPdXBkzt0LfVA3AP.png?f=fotoalbum_large)
Ik had meer gehad aan de kart, want die mis ik op de 1e track. Maar hey, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken hè
/f/image/5OyBZNzXqvkex3l7ry1qheqR.png?f=fotoalbum_large)
Beter gaat het niet worden. Eerst een coinbox frenzy, daarna 2 Coin frenzies.
Edit: ik heb met deze score 3.5k minder punten dan de nummer 2 in de hele cup heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Froop1992 op 21-10-2021 00:08 ]
Dan vraag ik me echt af, hoe dan?edzon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
Lijkt mij sterk dat je dit zo snel kan halen zonder vals te spelen. Niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. Zou m gewoon rapporteren zodat Nintendo er iig naar kan kijken en wie weet wat er verder uitkomt. Ben ooit een keer gecompenseerd voor een cheater...
@MetalSonic thanks voor het organiseren, heb me weer prima vermaakt!
ah jammer Benniie......bennieeee schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:38:
Goed ik ga me opmaken voor een weekje zakken. De nummer 1 heeft een score staan van 88k en de nummer 2 en 3 hebben vergelijkbare items dus die zullen ook nog wel die kant op gaan. Tier 57 is me tot nu toe niet zo goed gezind steeds helaas.
Ik durf niet te kijken, gisteren had ik al best wat uit mijn items gehaald en toen stond ik al bijna derde. Nummer één zat al richting de 95k. Straks eens kijken
Lijkt mij door de code te herschrijven en wat parameters aan te passen. Hoe precies? Geen idee maar heb er genoeg berichten over voorbij zien komen en zelf ook een keer met een hacker in de ranked gezeten. Check dit bijvoorbeeld eens YouTube: Mario Kart Tour Infinite Item Frenzy Hack!pjot1 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 05:19:
Was weer leuk @MetalSonic! Kon jammergenoeg niet de hele avond meedoen....
[...]
Dan vraag ik me echt af, hoe dan?Alles lijkt me redelijk dicht getimmerd.
Tuurlijk, iemand kan net geluk hebben met zijn runs maar de scores voor zijn load out vragen normaal gesproken veel meer tijd en effort om dat voor elkaar te krijgen. Als blijkt dat alles klopt, tja dan heb ik gewoon pech
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik toch maar eens een HE naar level 7 moet brengen. Tot nu toe kocht ik ook nog regelmatig supers in de shop, maar mijn coverage is nu zo dat ik bijna overal wel HE's op heb staan. En ik zit op 40k, dus kom maar eens door met die HE tickets. Mijn tier shop is nogal leeg de laatste tijd, wat HE tickets betreft.
Net gezien, wtf echt.. Dit is dus wat @Tootoo bedoelt.edzon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
Lijkt mij door de code te herschrijven en wat parameters aan te passen. Hoe precies? Geen idee maar heb er genoeg berichten over voorbij zien komen en zelf ook een keer met een hacker in de ranked gezeten. Check dit bijvoorbeeld eens YouTube: Mario Kart Tour Infinite Item Frenzy Hack!
Hopelijk doet Nintendo hier wat aan zo nee dan stop ik met geld uitgeven aan dit spel. Triest dat dit kan.
Ik vind vooral die score op track drie al best ziek. Met een level 2 glider zoveel punten.. Track twee is uiteraard ook erg hoog maar iemand van "ons" had al de 43k gehaald met iets slechtere items.Tootoo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:27:
@MetalSonic zo dat zijn ook stevige scores zeg! Zeker track 2 zeg… als ik tweede helft 40 uitkom op die baan vind ik het al niet slecht! En dan kan hij op track 3 nog genoeg winnen…
Track 2 is toch een kort baantje met enorm veel jumps wat het moeilijk maakt om 1) alle itemboxen vol te gebruiken, 2) de muntjes uit de coinbox goed vallen en je er niet overheens springt etc. 3) dat allemaal te doen in die ene run dat je eindelijk goeie itemboxen krijgt. Maar ja het is wel een max driver en glider met een goeie he jump boost kart.
Edit:Net ff geprobeerd op track 3 met vergelijkbare loadout, 6,4,4, 1190,490,490, in mijn 2e run scoor ik al hoger
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XqSwBeuevTwv8zSVTBg4AJTa.jpg?f=user_large)
Hou er maar rekening me dat die 29k nog wel een stuk hoger wordt.
[ Voor 27% gewijzigd door MrOleo op 21-10-2021 11:45 ]
erutangiS
Jouw glider is een stuk hoger hé.MrOleo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:33:
Hmm, ik ben het eens met tootoo dat track 2 de serieus indrukwekkende score is. Track 3 moet te halen zijn met die driver en kart, ik verwacht zelf 46k te halen met significant betere loadout, dan lijkt mij 29k niet super hoog.
Track 2 is toch een kort baantje met enorm veel jumps wat het moeilijk maakt om 1) alle itemboxen vol te gebruiken, 2) de muntjes uit de coinbox goed vallen en je er niet overheens springt etc. 3) dat allemaal te doen in die ene run dat je eindelijk goeie itemboxen krijgt. Maar ja het is wel een max driver en glider met een goeie he jump boost kart.
Edit:Net ff geprobeerd op track 3 met vergelijkbare loadout, 6,4,4, 1190,490,490, in mijn 2e run scoor ik al hoger, coinbox frenzy coin frenzy.
[Afbeelding]
Ik ga het zien, eerst eens kijken wat ik met mijn eigen items eruit kan persen en daarna of ik items ga gebruiken. Lijkt erop dat ook deze week top zes een uitdaging wordt.
Dat maakt alleen uit voor vasthouden van de combo, zijn kart is ook 2 levels hoger ter compensatie. Als je de combo weet te behouden levert 6+2 ( kart+ glider) zelfde punten op als 4+4 of 2+6 volgens mij. De hogere lvl kart heeft dan nog zijn multiplier voor zelfs iets extra punten, die compenseert in dit geval de 490 vs 400 base points op de glider.
erutangiS
Yes, heb nog wel een setjeMetalSonic schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:56:
[...]
Kijk dat is nog eens een mooie pull. Heb je ook nog tickets om die glider een hoger level te geven?
Holymoly! Zou ook tegen de regels zijn om dat hier te delen.edzon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
Lijkt mij door de code te herschrijven en wat parameters aan te passen. Hoe precies? Geen idee maar heb er genoeg berichten over voorbij zien komen en zelf ook een keer met een hacker in de ranked gezeten. Check dit bijvoorbeeld eens YouTube: Mario Kart Tour Infinite Item Frenzy Hack!
Als je zoiets tegen je hebt in dat wel zielig. Ik bedoel, dat je dus een hack/mod nodig hebt om te winnen. Terwijl je zelf hard je best doet om een plekje hoger te komen...
Ik denk dat die jump boost op track 2 hem wel helpt. Ik heb een super op hetzelfde level, met slipstream plus. Zijn voordeel is 0.05 bonus points extra en dus de jump boost, maar dan nog 7k meer te halen dan ik?MrOleo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:33:
Hmm, ik ben het eens met tootoo dat track 2 de serieus indrukwekkende score is. Track 3 moet te halen zijn met die driver en kart, ik verwacht zelf 46k te halen met significant betere loadout, dan lijkt mij 29k niet super hoog.
Edit:Net ff geprobeerd op track 3 met vergelijkbare loadout, 6,4,4, 1190,490,490, in mijn 2e run scoor ik al hoger, coinbox frenzy coin frenzy.
[Afbeelding]
Yep jij hebt een hele mooie score en goeie referentie neergezet.Froop1992 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Ik denk dat die jump boost op track 2 hem wel helpt. Ik heb een super op hetzelfde level, met slipstream plus. Zijn voordeel is 0.05 bonus points extra en dus de jump boost, maar dan nog 7k meer te halen dan ik?
Wat ook nog meetelt is dat zijn kart nog 3 bonuspunten per actie extra krijgt door de hogere basepoints.
Met 200 acties is dat 600 punten extra + wat finish bonus. zeg 800 ofzo.
Die 0,05 extra multiplier zal ± 1000 opleveren. 20000(?) x 0,05
De jumpboost bonus misschien 10 extra punten per jump = 500 punten + wat finish bonus.
Dus al met al max 2500 - 3000 vanwege betere items dan jou.
Oh en je bent nog geen level 150 dat scheelt ook nog 600 punten ofzo.
Met een extreem goede run, bijv. triple coinbox frenzy, of meer geluk met rode muntjes etc zal die score dan mogelijk moeten zijn, denk ik.
erutangiS
Mooie score! Weet je toevallig nog hoeveel actions je had?MetalSonic schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:50:
Een lekker avondje tennis sluit ik in mario kart af met een triple coinbox frenzy! Klaar op track drie
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier vandaag na een lekker dagje frenzy's scoren de 100k gepasseerd en de eerste plek gepakt. Track 1 zal (en wil) ik niet snel ocverheen komen maar voor mijn gevoel op track 2 en 3 nog wel.wat speelruimte. Zit bij de concurrentie ook nog genoeg rek dus ben benieuwd waar dit naar toe gaat!
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Mooie scores hoor @MetalSonic en @edzon! En edzon: je track 2 kan inderdaad zeker weten omhoog. Onze loadouts zijn hetzelfde, maar gister kwam ik met een dubbele coin frenzy en iets van een losse coinbox tot voorbij de 45k. Ook ik wil weleens kijken of ik richting de 50k kan.
De score op track 1 moet nog wel flink omhoog, maar van 3… die dubbele coinbox frenzy, ga ik daar nog veel winnen denken jullie?
Lekker! Het was dus toch erg verdacht. Het is je gegund! Op naar de 40 rubies!Tootoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:10:
Hier werd ik wakker op een nieuwe plek: de eersteIk heb nog geen reactie van Nintendo, maar de scores van Zymon zijn op dit moment weg gehaald. Nu wordt het hopelijk een leuke ranked cup!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Mooie scores hoor @MetalSonic en @edzon! En edzon: je track 2 kan inderdaad zeker weten omhoog. Onze loadouts zijn hetzelfde, maar gister kwam ik met een dubbele coin frenzy en iets van een losse coinbox tot voorbij de 45k. Ook ik wil weleens kijken of ik richting de 50k kan.
De score op track 1 moet nog wel flink omhoog, maar van 3… die dubbele coinbox frenzy, ga ik daar nog veel winnen denken jullie?
:strip_exif()/f/image/guHGtD3Mn3aDXouNW88Kuvwl.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet van plan er verder tickets in te gooien aangezien ik een top 3 wel kan vergeten. Maar wil toch wel zo hoog mogelijk eindigen.
Mijn shop is voor de 3e dag op rij zo ongeveer
kan je niks mee.
[ Voor 25% gewijzigd door bennieeee op 22-10-2021 08:07 ]
Dankjewel, congrats met je huidige eerste plek. Ik weet niet hoeveel actions het was.edzon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:48:
[...]
Mooie score! Weet je toevallig nog hoeveel actions je had?
Hier vandaag na een lekker dagje frenzy's scoren de 100k gepasseerd en de eerste plek gepakt. Track 1 zal (en wil) ik niet snel ocverheen komen maar voor mijn gevoel op track 2 en 3 nog wel.wat speelruimte. Zit bij de concurrentie ook nog genoeg rek dus ben benieuwd waar dit naar toe gaat!
Thanks, nou dan was je vermoeden dus juist.Tootoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:10:
Hier werd ik wakker op een nieuwe plek: de eersteIk heb nog geen reactie van Nintendo, maar de scores van Zymon zijn op dit moment weg gehaald. Nu wordt het hopelijk een leuke ranked cup!
Hoe heb je dat melden aangepakt? heb je dat in de app gedaan of heb je daar een screenshot gemaakt en naar een contact mail adres gestuurd? Wellicht dat mensen die je reactie lezen en denken "ik heb ook een cheater, hoe meld ik die" ;-)
/f/image/87KKsqxQ9NiGAsLTAH7DKfF8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HqpCNFyPAO5eXiYMZ3W5kDnO.png?f=fotoalbum_large)
Door mooie scores op vooral track drie maar ook track twee mag er zijn durf ik ineens weer te denken aan knokken voor plek drie!
Waar zien jullie ruimte voor verbetering?
Op track 1 lage score, lage items.
Ik heb nog een driver ticket en een glider ticket. Welke inzetten is relatief de grootste boost?
Ik zou hem bijna leegkopenbennieeee schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:57:
Iemand tips? Volgens mij moet track 2 en 3 er sowieso nog wel iets bij kunnen. Wil die 50 pipe nog doen in de hoop dat Dry Bones Gold daar mee een upgrade krijgt. [Afbeelding]
Niet van plan er verder tickets in te gooien aangezien ik een top 3 wel kan vergeten. Maar wil toch wel zo hoog mogelijk eindigen.
Mijn shop is voor de 3e dag op rij zo ongeveer![]()
[Afbeelding]kan je niks mee.
Nice, leuk voor de verandering, een plekje stijgen tijdens de nacht.Tootoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:10:
erutangiS
Track 2 kan nog beter, kost wel tijd om die perfecte run te krijgen. Ik hoop zelf 44k te halen, mijn kart is minimaal beter, dus 43k zou mogelijk moeten zijn.MetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Door mooie scores op vooral track drie maar ook track twee mag er zijn durf ik ineens weer te denken aan knokken voor plek drie!
Waar zien jullie ruimte voor verbetering?
Op track 1 lage score, lage items.
Ik heb nog een driver ticket en een glider ticket. Welke inzetten is relatief de grootste boost?
Driver ticket levert 2x zoveel punten op dan de glider ticket, maar hoeveel geen idee of dat genoeg is en hoeveel ruimte er op die track is.
erutangiS
Dankjewel, hier kan ik wat mee. Succes op track 2.MrOleo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Track 2 kan nog beter, kost wel tijd om die perfecte run te krijgen. Ik hoop zelf 44k te halen, mijn kart is minimaal beter, dus 43k zou mogelijk moeten zijn.
Driver ticket levert 2x zoveel punten op dan de glider ticket, maar hoeveel geen idee of dat genoeg is en hoeveel ruimte er op die track is.
Voor track één ga ik mijn bezemsteel een beetje pimpen, zie ik ook vaak terug komen laatste weken
Dank je en hij is binnen, zelfs hoger dan ik dacht en dat was nog geen eens triple frenzy.MetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:30:
[...]
Dankjewel, hier kan ik wat mee. Succes op track 2.
Voor track één ga ik mijn bezemsteel een beetje pimpen, zie ik ook vaak terug komen laatste weken
erutangiS
Ik las laatst hier dat een coinbox glider alleen extra punten geeft voor coins die je krijgt als item zijnde. Dus niet van coins die op de grond liggen. Dan ga ik mij afvragen of je bij een setje items inclusief coin glider niet meer hebt aan een coin frenzy dan coinbox frenzy. Voedsel om over na te denken.MrOleo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Dank je en hij is binnen, zelfs hoger dan ik dacht en dat was nog geen eens triple frenzy.![]()
[Afbeelding]
Coinbox frenzy is op die rainbow track imo nog best pittig, veel coins daar vlieg je overheen of langs.
Klopt! Het scheelt inderdaad 3 punten per coin.MetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Ik las laatst hier dat een coinbox glider alleen extra punten geeft voor coins die je krijgt als item zijnde. Dus niet van coins die op de grond liggen. Dan ga ik mij afvragen of je bij een setje items inclusief coin glider niet meer hebt aan een coin frenzy dan coinbox frenzy. Voedsel om over na te denken.
Coinbox frenzy is op die rainbow track imo nog best pittig, veel coins daar vlieg je overheen of langs.
Met een beetje geluk kan je best een hoop coins pakken daar. Valt me op dat ze soms best dichtbij vallen.
Klopt wat pjot zegt, coins uit een itembox en coinfrenzy geven 3 punten extra door de glider special, coins uit coinboxen en op de track niet, kan je goed zien rechtsboven als je op max combo zit (voor mijn items is het 125 vs 128 punten per coin.) Maar een coinbox frenzy geeft echt veel meer coins dan een coinfrenzy zeker met de rode coins, 1 coin extra maakt die 3 magere puntjes al irrelevant. Vergelijk je score maar eens aan het eind van een 1e itemblok coinfrenzy vs een coinbox frenzy.MetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:39:
[...]
Ik las laatst hier dat een coinbox glider alleen extra punten geeft voor coins die je krijgt als item zijnde. Dus niet van coins die op de grond liggen. Dan ga ik mij afvragen of je bij een setje items inclusief coin glider niet meer hebt aan een coin frenzy dan coinbox frenzy. Voedsel om over na te denken.
1e itemblok is ook de beste plek voor een coinboxfrenzy, itembox 2 is ook goed. Nr 3 is inderdaad drama met de jumps.
erutangiS
Hier sluit ik mij bij aan. Zelfs met een coinglider heb ik ook liever een coinbox frenzy dan een coin frenzy. Inderdaad vanwege de red coins. En als we straks alle green coins hebben nog meer red coins.MrOleo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:01:
[...]
Klopt wat pjot zegt, coins uit een itembox en coinfrenzy geven 3 punten extra door de glider special, coins uit coinboxen en op de track niet, kan je goed zien rechtsboven als je op max combo zit (voor mijn items is het 125 vs 128 punten per coin.) Maar een coinbox frenzy geeft echt veel meer coins dan een coinfrenzy zeker met de rode coins, 1 coin extra maakt die 3 magere puntjes al irrelevant. Vergelijk je score maar eens aan het eind van een 1e itemblok coinfrenzy vs een coinbox frenzy.
1e itemblok is ook de beste plek voor een coinboxfrenzy, itembox 2 is ook goed. Nr 3 is inderdaad drama met de jumps.
Beste plekje om een item ticket te gebruiken (en hopelijk weer een cb frenzy) is imo op het rechte stuk iets voor de finish!
Dan denk ik dat jij het eerder had gemeld en dat ik het in jouw reactie las ;-).pjot1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Klopt! Het scheelt inderdaad 3 punten per coin.Dat viel me opeens op een tijdje geleden.
Met een beetje geluk kan je best een hoop coins pakken daar. Valt me op dat ze soms best dichtbij vallen.
Sindsdien ben ik er op gaan letten en zag ik inderdaad de bonus counter wel bij coins via item en niet via wat op de grond lag. En daarvoor dus heel lang gespeeld met de beleving dat ik via een coin glider nog meer uit mijn coinbox frenzy's haalde
Hoezo straks...MetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:47:
[...]
Hier sluit ik mij bij aan. Zelfs met een coinglider heb ik ook liever een coinbox frenzy dan een coin frenzy. Inderdaad vanwege de red coins. En als we straks alle green coins hebben nog meer red coins.
Beste plekje om een item ticket te gebruiken (en hopelijk weer een cb frenzy) is imo op het rechte stuk iets voor de finish!
erutangiS
JIj bent geen Diesel meer, jij bent veranderd in een benzine met turbo injectie 300+ pk
:strip_exif()/f/image/nX4MqYJ5StkS8pWWs5K0sHm2.jpg?f=fotoalbum_large)
@MrOleo lekkere scores zeg! Met recht wel koning van deze ronde!
Mooie reactie, gezien die gele button. Dit is via de mario kart tour ingame app?Tootoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:07:
Thanks iedereen! Voor een ieder die het wil aankaarten, ik heb onderstaande bericht via customer support (topic; other issues -> other issues). Er is sneller op gehandeld dan ik had gehoopt, maar wel top!
[Afbeelding]
@MrOleo lekkere scores zeg! Met recht wel koning van deze ronde!
Dit is via de game inderdaad: settings -> help & inquires -> customer support -> support. Daar kan je een ticket aanmaken waar je een topic en sub topic moet opgeven. Beetje verstopt allemaal voor mijn gevoelMetalSonic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:10:
[...]
Mooie reactie, gezien die gele button. Dit is via de mario kart tour ingame app?
[ Voor 6% gewijzigd door Tootoo op 22-10-2021 21:25 ]
Beide karts zijn idd gelijkwaardig dus kies degene die je fijner vind, ik zou de blauwe kiezen, vanwege de coolfactor.
(Waarschijnlijk scoort ie nog 200 punten meer ook)
erutangiS
Kan je die HE kart niet even level 6 maken. Dan wist ik het welbennieeee schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:49:
Wie zouden jullie kiezen? Nummer 1 heeft meer basispoints als je alles op telt maar nummer 2 heeft een hogere bonus points boost. [Afbeelding]
Ik sluit mij (weer) aan bij @Tootoo , geen groot verschil tussen die twee. Met beide kan je spelen. Verschil zit hem weer vooral in de performance. De frenzys die je pakt etc
KLopt staat verstopt bij action points onderaan, moet je uitklappenMrOleo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:24:
De multiplier is toch gelijk voor beide?
Beide karts zijn idd gelijkwaardig dus kies degene die je fijner vind, ik zou de blauwe kiezen, vanwege de coolfactor..
(Waarschijnlijk scoort ie nog 200 punten meer ook)
"Cool factor points 200 of soms zelfs meer"
In de huidige ranked cup hebben we london loop 3. Ik heb daar een score neergezet van 18k op 200c. De enige track van deze ranked cup die ik op 200 cc speel. Voelt voor mij raar om een ranked race op 200cc te spelen. Je krijgt dezelfde punten als op 150 cc en eigenlijk minder omdat je sneller door het level heen bent en minder kan bouwen maar hier komt het.
London loop 3 op 150 cc voelt zooooooooooooooo langzaam. Alsof ik naar een slow-mo race kijk. Ik kan combo's nauwelijks aan elkaar vast maken. Ik heb net getest of ik last had van een bug en dat London loop 3 wellicht 150 cc aangaf maar eigenlijk speelde op 100 cc of zelfs 50 cc. Ik heb dus 50 cc gekozen en toen de track gestart. Nou dan heb je het gevoel dat je over de track kruipt dat is dus nog veel slomer. 100 cc is ook traag en 150 cc is bekend.
Ik weet niet wat dit is, iemand anders die hier ook last van heeft? London Loop 3R/T van de volgende ranked cup heeft voor mij hetzelfde probleem. Ook die voelt traag. Heel irritant.
Ik weet ook niet echt wat ik ermee aan moet. Voorlopig lijkt het erop dat ik hem op die twee tracks maar op 200 cc moet zetten. Voordeel van 200 cc op London loop is in elk geval dat in beide laps de brug open staat en je kan gliden.
Supersaaie baan...
:strip_exif()/f/image/iRd0jT5HaWOWUDNfxwKffEge.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder hadden we nog Gold King Boo en Gold Pipe Frame.
Acp was Heart Balloons opzich niet verkeerd om die weer eens te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 24-10-2021 08:28 ]
Nog een keer pullen is dus gegarandeerd Gold King Boo! Of heb je die al?Sleehond schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 08:43:
@bennieeee lekker hoor!
Hier ACP
[Afbeelding]
Daarna 4x de nieuwe 10pijp afgeschoten, resultaat:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
5 HE waarvan gold crane glider nieuw.
Daarbij weer terug op 60k coins, lekker shoppen dus!
- gold shy guy (meh, oke)
- gold pipe frame EN gold pumpkin kart (hoera!)
- gold crane (nog steeds relatief laag, maar begint ergens op te lijken) en als allerlaatste pull de golden wings (hoera! Die wilde ik het liefste).
Met die treurige kansen hoor je mij niet klagen dat het 225 rubies kostte
[ Voor 12% gewijzigd door texelonia op 24-10-2021 10:46 ]
Zou gewoon pullen gaan als ik jou was.
Gold wings, level 1
Gold egg, nu level 4 1/2
Gold crane, nu level 6 1/5
Gold dry bowser, nu level 3 1/2
Gold pipe frame, nu level 3 1/2
Gold king boo, nu level 6 3/5
20k aan muntjes en wat upgrades.
Prima om wat items richting level 7 te brengen en ben blij met de nieuwe glider. Ik ga niet nog een keer pullen alleen voor de pumpkin kart.
Daar heb ik het bij gelaten, maar ik had ook nog wel een tweede 10 pull kunnen doen. Misschien nog een reset.
Het levert je sowieso coins op waarmee je misschien een ticket uit de shop kunt halen.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ik denk dat ik deze week 2e wordt. Misschien als ik heeeel erg mijn best ga doen, kan ik nog eerste worden, maar ik denk dat ik die paar HE tickets díe ik heb, nog even op zak hou voor over 2 weken...
Gewoon kijken wat goed voor jou is.BBBrt schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:13:
Mijn handen jeuken ook, maar ik heb eigenlijk alleen gliders nodig momenteel. Dus ik blijf toch maar sparen voor een 50 glider pipe
Ik denk dat ik deze week 2e wordt. Misschien als ik heeeel erg mijn best ga doen, kan ik nog eerste worden, maar ik denk dat ik die paar HE tickets díe ik heb, nog even op zak hou voor over 2 weken...
De gouden pipe is leuk maar je moet hem ook niet beter maken dan hij is. Voor de meeste van dit forum zal het geen of nauwelijks nieuwe items opleveren. Je kan ook bewaren voor inderdaad een special pipe met bijvoorbeeld gliders.
Ik heb er door de pulls iets van 35k aan coins bij gekregen dus dat is lekker voor de tickets. Minpuntje aan de special pipe voor mij was dat ik geen enkele keer een item dubbel of driedubbel had. Dat had ik vroeger wel eens bij special pipes maar nu alweer een tijdje niet gehad. Achja maakt ook niet heel veel uit verder
Ik sluit mij aan bij jouw beschrijving van Gold Shuy GuyTootoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:17:
Ik had eigenlijk niet de intentie om een pull te doen, maar ik ging er vanuit dat ik deze ronde wel een chronisch tekort aan muntjes zou gaan krijgen. En twee nieuwe items, zij het met de meest beroerde kansen doordat ze allebei geen spotlight zijn. Resultaat:
- gold shy guy (meh, oke)
- gold pipe frame EN gold pumpkin kart (hoera!)
- gold crane (nog steeds relatief laag, maar begint ergens op te lijken) en als allerlaatste pull de golden wings (hoera! Die wilde ik het liefste).
Met die treurige kansen hoor je mij niet klagen dat het 225 rubies kostte
Maar als je zowel de gold pumpin nieuw hebt en de golden wings dan denk ik dat je toch een goede sessie hebt gehad op de special pipe
Eerste x10,
:fill(white):strip_exif()/f/image/F77Qb2ns5kUjXYQ7laLqQi03.png?f=user_large)
Tweede x10,
:fill(white):strip_exif()/f/image/7d4xzjztYNnuIbkONRTMPqcu.png?f=user_large)
Woehoe!
Dus, ik dacht, laat ik ook nog een x10 uit de Halloween pipe halen omdat ik er weer slecht voor sta in de ranking...
/f/image/IvZmYuasUwy9ZEXRbHVnyLKT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xSwpfUUoiyz9utL3IPqMu5XT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Dwxvz93kZl6Aiwuq9j96Aq03.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/63G0QVEnBEFnewZL2czxdY9d.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/THsKbMkKVCy6NKx7sPXUAdrm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gxxOlmJ5dRSW8tgCLpOhGzCK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/unwhsB9qG41duc6dBX6rAkk3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7xBk82L5EC4JX7IxWQsn4VZK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nfLvuX4PfT0kVEIG3E6t0lcr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DR0eMv1JgvG8eIljS8qaCVKI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/200TR4QA8RCsJhp5nPtVc7Pa.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/C7JxtUZDRaSMRP5da5YWi3aU.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/OSbUbm3jizjKoppVwpK38Vvq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d8Ii4wz8tMUPduKqqTG9uSHP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q1ALY92waLM1NcSbEsFRLRWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HXV19BgYflu4abJaJxLNF6Jc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/voTdhvNSilxZsQaDM5fQWiuE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/icYc5lKtVBESSNXrMVJ9txWI.png?f=fotoalbum_large)