Nintendo had voor mij een speciale aanbieding: 5 King Boo Gold voor 585 rubies! Nou, dat wilde ik wel. Als extra's kreeg ik ook nog 2 Dry Bowser Gold, 3 Gold Pumkin Kart, 2 Gold Egg, 1 Gold Clanky Kart, 1 Gold Pipe Frame, 1 Golden Wings en 1 Gold Crane erbij. Verder nog wat klein grut en bijna 30.000 muntjes. Maar het ging me vooral om de gouden boekoning: die staat nu op level 7 met 1400 punten. Ga ik vast nog plezier aan beleven!
Toch maar gepulld inderdaad!
Ik kreeg de eerste 10-pijp gold clanky kart en gold King boo, tweede 10-pijp gold glider en gold dry bones. Toen zaten er nog 30 items in en naar 2 HE’s, dus reset. Weer een 10-pijp, daaruit kwam gold pipe frame. En de laatste 10-pijp nogmaals gold clanky kart én Golden Wings! Die wilde ik het liefst, en ook weer een sloot muntjes (vooral de gold glider die al level 7 was tikte lekker aan
), dus ik ben ook blij!
Ik hoopte nog heel even dat ik nu dan een tier 3 glider had voor volgende ranking, maar helaas, die track is London 3R/T en de glider London 3T
Ik kreeg de eerste 10-pijp gold clanky kart en gold King boo, tweede 10-pijp gold glider en gold dry bones. Toen zaten er nog 30 items in en naar 2 HE’s, dus reset. Weer een 10-pijp, daaruit kwam gold pipe frame. En de laatste 10-pijp nogmaals gold clanky kart én Golden Wings! Die wilde ik het liefst, en ook weer een sloot muntjes (vooral de gold glider die al level 7 was tikte lekker aan
Ik hoopte nog heel even dat ik nu dan een tier 3 glider had voor volgende ranking, maar helaas, die track is London 3R/T en de glider London 3T
Hmm die track voelt hier gewoon als 150 cc, maar ik begrijp wat je zegt met dat ie traag aanvoelt. Teveel rechte stukken, wat het moeilijk maakt om de combo te houden, waardoor je hem vaak verliest (gelukkig is het halloween en helpen die pompoens daar wel bij). Ik probeer meestal alle houten vaten en boxen mee te pakken, als er dan geen mushroom uitvalt dan sta je soms bijna stil en gaat het inderdaad wel langzaam. 200cc gaat in ieder geval veel te snel, dan kan ik echt geen goeie score neerzetten. Best een frustrerende track, ik ben blij dat ik er klaar mee ben.MetalSonic schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:25:
Nog een nachtje slapen en dan kan ik eens kijken wat ik uit de golden special pipe kan halen. In deze reactie wil ik even stil staan bij London Loop 3......
In de huidige ranked cup hebben we london loop 3. Ik heb daar een score neergezet van 18k op 200c. De enige track van deze ranked cup die ik op 200 cc speel. Voelt voor mij raar om een ranked race op 200cc te spelen. Je krijgt dezelfde punten als op 150 cc en eigenlijk minder omdat je sneller door het level heen bent en minder kan bouwen maar hier komt het.
London loop 3 op 150 cc voelt zooooooooooooooo langzaam. Alsof ik naar een slow-mo race kijk. Ik kan combo's nauwelijks aan elkaar vast maken. Ik heb net getest of ik last had van een bug en dat London loop 3 wellicht 150 cc aangaf maar eigenlijk speelde op 100 cc of zelfs 50 cc. Ik heb dus 50 cc gekozen en toen de track gestart. Nou dan heb je het gevoel dat je over de track kruipt dat is dus nog veel slomer. 100 cc is ook traag en 150 cc is bekend.
Ik weet niet wat dit is, iemand anders die hier ook last van heeft? London Loop 3R/T van de volgende ranked cup heeft voor mij hetzelfde probleem. Ook die voelt traag. Heel irritant.
Ik weet ook niet echt wat ik ermee aan moet. Voorlopig lijkt het erop dat ik hem op die twee tracks maar op 200 cc moet zetten. Voordeel van 200 cc op London loop is in elk geval dat in beide laps de brug open staat en je kan gliden.
Voor de R/T track van volgende week heb ik in ieder geval geen enkele last, die track heeft een prima flow dankzij de extra jumps. Leuke baan, zeker om te proberen zoveel mogelijk kratten mee te pakken zonder de jump te missen in de 1e helft.
Sommigen melden dat het spel sinds de laatste grote updates soms traag aanvoelt op bepaalde banen, misschien heb je ook wel last van zo een bug op deze track....
Hmm dat is wel pittig inderdaad en hij lijkt op baan 3 nog niet klaar, daar kan hij nog 6k hoger.Vozze schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:46:
Nadeeltje van zo'n pijp is dat er ineens gasten in de ranked naar boven komen:
[Afbeelding]
Even aankijken of ik tweede kan blijven. Anders toch wat investeren, ben ik bang.
erutangiS
@MetalSonic wij hebben dezelfde telefoon, zij het dat ik hem pas sinds een paar weken heb. Ik sluit me aan bij @MrOleo qua snelheid (die is vergelijkbaar als bij andere banen voor mij), maar herken wel wat je zegt als het gaat om de baan zelf.
Persoonlijk vind ik de normal variant ook behoorlijk saai en kan me er nog niet toe zetten om daar echt te grinden. Combo vast houden vind ik lastig met een level 4 glider en black birdo maakt het me niet makkelijker met haar troep skill… Dus respect voor de hoge scores! Die van volgende week is een stuk leuker om te doen!
Persoonlijk vind ik de normal variant ook behoorlijk saai en kan me er nog niet toe zetten om daar echt te grinden. Combo vast houden vind ik lastig met een level 4 glider en black birdo maakt het me niet makkelijker met haar troep skill… Dus respect voor de hoge scores! Die van volgende week is een stuk leuker om te doen!
Mooie pulls allemaal weer hier! Ik kon het zojuist ook niet laten en toch ook maar een gokje gewaagd in de vorm van 3x een 10 pull. Nu helaas weer alle rubies op. Wilde eigenlijk ook niet pullen omdat ik afgezien van de nieuwe glider en kart alles al heb, maar had sowieso muntjes nodig om een HE glider ticket in de shop te kopen. De laatste dagen moest ik muntjes overal en nergens vandaan sprokkelen om iedere dag weer een ticket te kopen. 
1e 10 pull: gold clanky kart, gold king boo
2e 10 pull: gold shy guy, gold dragon wings!
3e 10 pull: gold glider (5k muntjes)
Helaas niet de nieuwe kart, maar daar treur ik niet om, die categorie is al zo ontzettend verzadigd. Doel was de gold dragon wings en het kopen van de glider ticket, dat is gelukt en dus een tevreden Henkie!
Nu nog 10k punten inlopen op de nummer 1 voor a.s. woensdag en het is een leuke MKT week.
Edit: en voor de volledigheid: ACP was Nabbit
1e 10 pull: gold clanky kart, gold king boo
2e 10 pull: gold shy guy, gold dragon wings!
3e 10 pull: gold glider (5k muntjes)
Helaas niet de nieuwe kart, maar daar treur ik niet om, die categorie is al zo ontzettend verzadigd. Doel was de gold dragon wings en het kopen van de glider ticket, dat is gelukt en dus een tevreden Henkie!
Nu nog 10k punten inlopen op de nummer 1 voor a.s. woensdag en het is een leuke MKT week.
Edit: en voor de volledigheid: ACP was Nabbit
Wellicht is er technisch inderdaAd weinig aan de hand maar komt het door de rechte stukken waar je echt goed moet kijken hoe je het doet met de combo. Achja ik merk dat hij bij mij makkelijker speelt op 200 cc en dat vind ik wel bijzonder. Ik houd er verder over op maakt ook niet veel uit allemaalMrOleo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:08:
[...]
Hmm die track voelt hier gewoon als 150 cc, maar ik begrijp wat je zegt met dat ie traag aanvoelt. Teveel rechte stukken, wat het moeilijk maakt om de combo te houden, waardoor je hem vaak verliest (gelukkig is het halloween en helpen die pompoens daar wel bij). Ik probeer meestal alle houten vaten en boxen mee te pakken, als er dan geen mushroom uitvalt dan sta je soms bijna stil en gaat het inderdaad wel langzaam. 200cc gaat in ieder geval veel te snel, dan kan ik echt geen goeie score neerzetten. Best een frustrerende track, ik ben blij dat ik er klaar mee ben.
Voor de R/T track van volgende week heb ik in ieder geval geen enkele last, die track heeft een prima flow dankzij de extra jumps. Leuke baan, zeker om te proberen zoveel mogelijk kratten mee te pakken zonder de jump te missen in de 1e helft.
Sommigen melden dat het spel sinds de laatste grote updates soms traag aanvoelt op bepaalde banen, misschien heb je ook wel last van zo een bug op deze track....
[...]
Hmm dat is wel pittig inderdaad en hij lijkt op baan 3 nog niet klaar, daar kan hij nog 6k hoger.
Jij ook een Iphone SE 2020? dan zal het wel aan mij liggen en ben ik door de andere tracks wat verwend geraakt.Tootoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:14:
@MetalSonic wij hebben dezelfde telefoon, zij het dat ik hem pas sinds een paar weken heb. Ik sluit me aan bij @MrOleo qua snelheid (die is vergelijkbaar als bij andere banen voor mij), maar herken wel wat je zegt als het gaat om de baan zelf.
Haha correct, merk het hier ook, ben van plaats vier naar plaats zeven gegaan. Hopelijk komt er wat lekkers in mijn ds de komende dagenVozze schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:46:
Nadeeltje van zo'n pijp is dat er ineens gasten in de ranked naar boven komen:
[Afbeelding]
Even aankijken of ik tweede kan blijven. Anders toch wat investeren, ben ik bang.
Zucht. Ik maak me weer op om een tier omlaag te gaan. Ik moet nog dik 8k omhoog om überhaupt m'n tier te behouden en moet weer vreselijk m'n best doen om de top 10 te halen. Kan Nintendo nou niet gewoon even lief voor me zijn?
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Lekkere shop vandaag! 
Mooie scores en shops zie ik voorbij komen zeg, enjoy!
@MetalSonic ja ik heb inderdaad ook die telefoon
@MetalSonic ja ik heb inderdaad ook die telefoon
Wat een shop zeg…. Durf bijna te zeggen dat ik echt NOOIT een HE in de shop heb…
Mijn shop is al weken(?) zo ongeveer:
[ Voor 71% gewijzigd door Sleehond op 25-10-2021 12:07 ]
Tja zorg dat je meer groepen op max hebt en dan komen die HE tickets echt wel. Bij mij hielp het enorm om alle gliders groepen op max te hebben. En daarna pak je door. Daarna had ik al snel alle base items op max etc.....Sleehond schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:06:
Wat een shop zeg…. Durf bijna te zeggen dat ik echt NOOIT een HE in de shop heb…
[Afbeelding]
Uiteraard heb je ook dan af en toe een paar dagen geen he tickets (had ik tot vanochtend) en ja dan vanochtend ineens 2 HE driver tickets
De tandjes ik sta gewoon op 30k van de nummer 1 .. wist dat die sterk was maar hij slaat nu wel een beetje door. Met een beetje pech zak ik nog naar plek 10. Met mazzel word ik 7e.
Ben toch maar begonnen met wat normals bij te kopen laatste tijd. Schema hierboven is wat dat betreft wel echt zo super ideaal! 7 groepen klaar en nummer 8 duurt ook niet super lang meer.
Ben toch maar begonnen met wat normals bij te kopen laatste tijd. Schema hierboven is wat dat betreft wel echt zo super ideaal! 7 groepen klaar en nummer 8 duurt ook niet super lang meer.
[ Voor 59% gewijzigd door bennieeee op 25-10-2021 13:53 ]
Klopt, het hangt er allemaal vanaf hoe de muntjes vallen. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik uit een losse coinbox met veel rode muntjes ineens 22-25 coins had. Terwijl een coinbox frenzy die slecht viel mij wellicht 16 coins gaf.bennieeee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:04:
Zo ik had net even een bewijs dat je soms geen Frenzy nodig hebt voor een dikke high score. Van de 6 itemboxen die er zijn op track 3 had ik op 5! een coinbox. 3k erbij en zo ineens toch 7e.
Pff zo valt alles ineens goed binnen 10 minuten.:strip_exif()/f/image/xH0PUH2gPL4zFyiFiDH6nU9B.jpg?f=fotoalbum_large)
Ineens nog maar 700 punten achter op plek 4. Nouja dan baan 1 nog maar even proberen
:strip_exif()/f/image/xH0PUH2gPL4zFyiFiDH6nU9B.jpg?f=fotoalbum_large)
Ineens nog maar 700 punten achter op plek 4. Nouja dan baan 1 nog maar even proberen
[ Voor 108% gewijzigd door bennieeee op 25-10-2021 15:13 ]
Met die items kan je in een super run de 40k aantikken hoorbennieeee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:09:
Pff zo valt alles ineens goed binnen 10 minuten.[Afbeelding]
Ok, ik heb 102k, maar sta slechts 6e. Met een 5k erbij sta ik 1e, nr 1 heeft momenteel 107k. Waar zien jullie nog ruimte? Ik heb nog geen upgrades toegepast deze tour en heb nog wel wat ter beschikking. Track 1 verlies ik mijn combo vaak. Maar ik mis daar een kart, dus super hoge scores ga ik daar niet halen verwacht ik.
Edit: zie update verderop. Inmiddels staat track 1 op 24.5k. Advies is nog altijd welkom, want met 2k sta ik op plekje 1
Edit: zie update verderop. Inmiddels staat track 1 op 24.5k. Advies is nog altijd welkom, want met 2k sta ik op plekje 1
[ Voor 8% gewijzigd door Planeetje op 25-10-2021 17:02 ]
Zelfs nog wat hoger denk ik als alles mee zit. Zelfde load out, maar dan met de glider ook op 595 kan 46k gehaald worden.pjot1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:50:
@bennieeee
Met lvl7, 6, 7 en 1190, 595 en 490 is 41,7k ook mogelijk, zie mijn score.
En uiteraard net als je advies gevraagd hebt gebeurt dit op track 1: coin, Lucky 7 en banana frenzy run. Geen NSC, want dat lukt me niet met een level 4 glider. Ik sta nu weer 2e. Daar teken ik voor als het zo blijft.
[ Voor 58% gewijzigd door Planeetje op 25-10-2021 17:00 ]
@pjot1 thanks! Betekend dat ik sowieso ook nog wel ruimte heb. Momenteel is de achterstand op de nummer 4 nog maar 201 punten. Heb ook op baan 1 nog ruimte want de hoogste score was net met een 3e plek.
@Planeetje ik denk dat die 2k nog wel op track 3 ligt! Met een dubbel uncapped level 5 kamek rijd ik net 33.6 maar daar kan ik nog wel 35 van maken. Heb voor de zekerheid de tokens maar weggereden zodat die geen mogelijke rode coins in de weg zitten. Vergeet t altijd om echt te vergelijken of er daadwerkelijk meer rode coins uit komen maar rijd net wel vrij snel daarna ook nog een nieuw record op track 2. Is ook wel nodig want geloof dat iedereen ineens wakker is in mijn ranking!
![]() | ![]() |
* pjot1 is stom geweest... 
Van het weekend had ik lekker een biertje
gedronken en in m'n enthousiasme had ik Lakitu Partytime van lvl1 naar lvl4 gebracht. Niet wetende dat ik zondag Gold Dry Bones uit de pipe haalde.
daardoor is Dry Bones nu maar lvl3 en volledig blut! Coins op alsmede de coinrush tickets...
Van het weekend had ik lekker een biertje
Oeh, ja, dat zijn minder fijne actie. Ik leef met je mee. Heb eenzelfde ervaring gehad waarbij ik een premium super driver kocht ipv een base super, in de tijd dat coins nog spaarzaam waren en de premium items een stuk duurder waren.pjot1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:43:
Van het weekend had ik lekker een biertjegedronken en in m'n enthousiasme had ik Lakitu Partytime van lvl1 naar lvl4 gebracht. Niet wetende dat ik zondag Gold Dry Bones uit de pipe haalde.
daardoor is Dry Bones nu maar lvl3 en volledig blut! Coins op alsmede de coinrush tickets...
Dat zijn geen leuke momenten.
Ik zal track 3 nog eens gaan proberen vanavond en morgen. Dank voor je input.edzon schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:27:
@Planeetje ik denk dat die 2k nog wel op track 3 ligt! Met een dubbel uncapped level 5 kamek rijd ik net 33.6 maar daar kan ik nog wel 35 van maken. Heb voor de zekerheid de tokens maar weggereden zodat die geen mogelijke rode coins in de weg zitten. Vergeet t altijd om echt te vergelijken of er daadwerkelijk meer rode coins uit komen maar rijd net wel vrij snel daarna ook nog een nieuw record op track 2. Is ook wel nodig want geloof dat iedereen ineens wakker is in mijn ranking
Inderdaad!Planeetje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:48:
[...]
Oeh, ja, dat zijn minder fijne actie. Ik leef met je mee. Heb eenzelfde ervaring gehad waarbij ik een premium super driver kocht ipv een base super, in de tijd dat coins nog spaarzaam waren en de premium items een stuk duurder waren.
Dat zijn geen leuke momenten.Enige wat je kan doen is accepteren, kin omhoog en doorgaan.
Ik troost me met het feit dat ik ondertussen ben weggeëbt naar de 14e plaats en dat het dus toch weinig had uitgemaakt. Moet sowieso 10k omhoog om m'n tier te behouden.
dat vind ik indrukwekkend hoor met met een tier 2 kart!!Planeetje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:59:
En uiteraard net als je advies gevraagd hebt gebeurt dit op track 1: coin, Lucky 7 en banana frenzy run. Geen NSC, want dat lukt me niet met een level 4 glider. Ik sta nu weer 2e. Daar teken ik voor als het zo blijft.
[Afbeelding]
Ik heb ook wel eens “broekzak wijzigingen” gedaan bij dit spel. Keer 5 HE driver uncap tickets gegeven aan iemand zonder dat ik mij daar van bewust was.pjot1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:43:
Van het weekend had ik lekker een biertjegedronken en in m'n enthousiasme had ik Lakitu Partytime van lvl1 naar lvl4 gebracht. Niet wetende dat ik zondag Gold Dry Bones uit de pipe haalde.
Idem hier: per ongeluk vacation peach een 6+1 wijziging gegeven terwijl die voor een andere coinbox driver moest zijn. Had geloof ik nog net genoeg tickets, maar was toen wel een verspilling. Pas bij een Paris track had ik er profijt van
Al met al lekkere score op London loop @Planeetje!
[ Voor 10% gewijzigd door Tootoo op 25-10-2021 19:05 ]
MetalSonic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:27:
[...]
dat vind ik indrukwekkend hoor met met een tier 2 kart!!
Dank, was zelf ook wel onder de indruk. Ik kreeg de coin frenzy op plek 1, na de frenzy werd ik afgeschoten en kreeg ik op plek 5 of 6 de Lucky 7 frenzy waardoor ik weer terug op plek 1 kwam. Laatste box gaf nog de bananen frenzy. Dikke primaTootoo schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:05:
Al met al lekkere score op London loop @Planeetje!
Ik had op track 3 de nieuwe gold wings gekozen omdat mijn zoon dat graag wilde. Is een level 1 250 base points glider. Krijg ik juist in die run een dubbele coinbox frenzy. Wel een nieuwe top score, maar nog 500 punten tekort voor plek 1. Als ik mijn level 3 single uncapped glider nou had gebruikt.....
[ Voor 36% gewijzigd door Planeetje op 25-10-2021 20:08 ]
Ik zie in je driverlist geen HE level 7. De karts en gliders kan ik niet zien, maar je moet er minstens één uit dat ene lijstje op level 7 hebben, anders krijg je alleen af en toe HE tickets in je tier shop. En als je dat allang weet, dan heb je gewoon vette pechSleehond schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:06:
[Afbeelding]
Ik ga nu maar 5 HE glider tickets opsparen, zodat ik eindelijk die Gold Glider naar 7 kan brengen. Dat zal een proces van meerdere weken zijn, want ik heb er nu nog geen en ik krijg er dus ook nooit 1 in de daily shop
Mijn driver tickets wil ik tactischer uitgeven en ik heb nog geeneens een kart op level 6, dus dat schiet ook niet op...
Het viel me mee hoeveel muntjes er op de baan lagen. 
Deze week kruipt alweer richting het einde.
Wat mij net opviel terwijl ik keek naar track één dat is dat Black Birdo (bij mij nu nog level 3) een enorme coverage heeft. Niet van een paar tracks maar volgens mij 33 tracks. Heb het snel geteld dus ik kan er naast zitten. 33 tracks een tier 3 item.. Dat is erg sterk. Jammer dat ik die bommen frenzy erg mager vind. Niet de slechste maar het is niet "mijn ding"...
Paar weken erg druk met werk dus ik moet kijken.
Ik sta nu derde maar de gene onder mij zitten vlak in mijn nek te hijgen. Morgen maar bedenken of ik 2 tickets ga uitgeven en Black birdoy level 4 maak en jaag op een score van 22k tot 24k op track 1 of dat ik het zo laat en accepteer dat ik mogelijk zak tot plek vier of zes.
Als ik nu een knoop zou moeten doorhakken dan denk ik dat het dat wordt. Maarja ik stel de definitieve keuze nog even uit naar morgen. Morgen avond even kijken hoeveel zin & energie ik dan nog heb
Wat mij net opviel terwijl ik keek naar track één dat is dat Black Birdo (bij mij nu nog level 3) een enorme coverage heeft. Niet van een paar tracks maar volgens mij 33 tracks. Heb het snel geteld dus ik kan er naast zitten. 33 tracks een tier 3 item.. Dat is erg sterk. Jammer dat ik die bommen frenzy erg mager vind. Niet de slechste maar het is niet "mijn ding"...
Paar weken erg druk met werk dus ik moet kijken.
Ik sta nu derde maar de gene onder mij zitten vlak in mijn nek te hijgen. Morgen maar bedenken of ik 2 tickets ga uitgeven en Black birdoy level 4 maak en jaag op een score van 22k tot 24k op track 1 of dat ik het zo laat en accepteer dat ik mogelijk zak tot plek vier of zes.
Als ik nu een knoop zou moeten doorhakken dan denk ik dat het dat wordt. Maarja ik stel de definitieve keuze nog even uit naar morgen. Morgen avond even kijken hoeveel zin & energie ik dan nog heb
Tja goed gebruikte Luck7 geeft heel veel punten. En je kan er ook vanuit een kansloze positie redelijk makkelijk terugknokken naar plek nummer één. Lekker op positie 4-6 je lucky 7 frenzy en dan wanneer je eerste bent nog eens kijken of je daar even later nog een coin frenzy kan pakken.Planeetje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:01:
[...]
[...]
Dank, was zelf ook wel onder de indruk. Ik kreeg de coin frenzy op plek 1, na de frenzy werd ik afgeschoten en kreeg ik op plek 5 of 6 de Lucky 7 frenzy waardoor ik weer terug op plek 1 kwam. Laatste box gaf nog de bananen frenzy. Dikke prima
Ik had op track 3 de nieuwe gold wings gekozen omdat mijn zoon dat graag wilde. Is een level 1 250 base points glider. Krijg ik juist in die run een dubbele coinbox frenzy. Wel een nieuwe top score, maar nog 500 punten tekort voor plek 1. Als ik mijn level 3 single uncapped glider nou had gebruikt.....
In mijn eerste jaar dat ik dit speelde was ik echt gek op Lucky 7 drivers. Heel veel plezier gehad van Big Boo (super driver)......
Die lucky 7 driver van jou van track één heb ik ook nog bekeken. Ik heb dat item niet. Valt mij ook op dat die op relatief weinig tracks coverage heeft.
Klopt, weinig tracks inderdaad. Daarom wil ik daar niet verder in investeren. Level 4 geeft Lucky 7 plus, dat was nog wel de moeite waard vorige tour waar holidaisy 2 tracks had als optie. Maar voor de rest gaan de tickets vooralsnog niet naar haar.MetalSonic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:46:
[...]
Die lucky 7 driver van jou van track één heb ik ook nog bekeken. Ik heb dat item niet. Valt mij ook op dat die op relatief weinig tracks coverage heeft.
Woensdag is track 2 in ranked waar ik enkel level 1 en 2 drivers heb, dus de tickets komen daar beter van pas. Overigens weer 2 lucky 7 drivers: Mario haloween en classic luigi. Andere optie is toadette Explorer met dubbele bobombs. Zij heeft op dit moment 12 tracks die niet door coinboxers worden overschaduwd. Geen idee wie ik de tickets ga geven
@Tootoo en @Eärendil : leuk zo'n spontaan potje multiplayer. Jammer dat we niet gewoon even in één team werden gestopt. Ik wilde eigenlijk alleen even een challenge afvinken door wat bommetjes te droppen, maar nu bleef ik toch even wat langer hangen
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Coverage zegt ook niet alles, want Pink Gold Peach is op ‘maar’ 17 tracks tier 3, maar we weten allemaal hoe vaak die terug komt in de ranked
Ik heb dr eindelijk sinds vorige tour level 7 en nu ook maximaal uncapped. Steeds dacht ik, straks is ze over haar hoogtepunt heen, maar ze blijft maar terug komen 😂
HoliDaisy is wel vrij waardeloos inderdaad. Die heb ik vanaf het begin, en pas vorige tour toch maar level 4 gemaakt. Komt nu toevallig weer van pas. Maar wil daar eigenlijk ook geen tickets meer aan kwijt.
/f/image/9hwVgZEPQCbrieXWctQtE0rf.png?f=fotoalbum_large)
Nog 5k voor de tweede plek, en 6.6k voor de eerste plek. Ik kruip langzaam steeds omhoog, op alledrie de tracks valt het nog niet helemaal ideaal.
Track 1 met mushroom en lucky 7 frenzy’s. Track 2 tripple frenzy (coinbox, coin en superhorn). En track 3 ook tripple frenzy (coin, banana green shell). Maar op track 2 en 3 géén losse coinboxen. Moet toch allemaal nog beter kunnen!
Ik heb evt nog 6/5/8 d/k/g tickets. En 7/15/15 d/k/g uncap tickets.
Verder heb ik de Swooper in m’n DS en nog zo’n 22k muntjes. Kopen en met nog 2 tickets level 7 maken (die van de token shop heb ik al binnen)? Gold glider is ook net level 7, dus dan heb ik weer een categorie/vakje vol voor de tickets in de DS. Heb verder van de he’s alleen de cloud glider op level 7, weet niet of die hoeveelheid (los van één categorie compleet) uitmaakt voor de hoeveelheid tickets in de shop..
HoliDaisy is wel vrij waardeloos inderdaad. Die heb ik vanaf het begin, en pas vorige tour toch maar level 4 gemaakt. Komt nu toevallig weer van pas. Maar wil daar eigenlijk ook geen tickets meer aan kwijt.
Nog 5k voor de tweede plek, en 6.6k voor de eerste plek. Ik kruip langzaam steeds omhoog, op alledrie de tracks valt het nog niet helemaal ideaal.
Track 1 met mushroom en lucky 7 frenzy’s. Track 2 tripple frenzy (coinbox, coin en superhorn). En track 3 ook tripple frenzy (coin, banana green shell). Maar op track 2 en 3 géén losse coinboxen. Moet toch allemaal nog beter kunnen!
Ik heb evt nog 6/5/8 d/k/g tickets. En 7/15/15 d/k/g uncap tickets.
Verder heb ik de Swooper in m’n DS en nog zo’n 22k muntjes. Kopen en met nog 2 tickets level 7 maken (die van de token shop heb ik al binnen)? Gold glider is ook net level 7, dus dan heb ik weer een categorie/vakje vol voor de tickets in de DS. Heb verder van de he’s alleen de cloud glider op level 7, weet niet of die hoeveelheid (los van één categorie compleet) uitmaakt voor de hoeveelheid tickets in de shop..
Ja, dat ken ik! Een keer zowat de shop leeg gekocht...MetalSonic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Ik heb ook wel eens “broekzak wijzigingen” gedaan bij dit spel. Keer 5 HE driver uncap tickets gegeven aan iemand zonder dat ik mij daar van bewust was.
Dat is wel het idee! Je hebt minstens 1 HE nodig om überhaupt tickets te kunnen krijgen. En daarna wordt met elke gevulde 'categorie' de kans op tickets een beetje groter. En 2 categorieën vol betekent dan ook een kans op 2 tickets op één dag, als het goed istexelonia schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:06:
BBBrt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:38:
[...]
Dat is wel het idee! Je hebt minstens 1 HE nodig om überhaupt tickets te kunnen krijgen. En daarna wordt met elke gevulde 'categorie' de kans op tickets een beetje groter. En 2 categorieën vol betekent dan ook een kans op 2 tickets op één dag, als het goed is
:strip_exif()/f/image/YwWbSchbhQpdFoL830Jst4rx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja ik heb wel meer vakjes al vol. Alleen pas 1 van de HE’s. Gold glider is inmiddels level 7, dus als ik swooper level 7 maak is dat weer een vakje vol. Maar zo vaak kreeg ik die gliders niet in de shop, dus ook niet heel veel meer kans op he tickets denk ik? Ik weet alleen niet of je meer kans op he tickets hebt als je meer he’s op level 7 hebt (dus los van of je daarmee weer een vakje vol hebt).
Maar ik heb besloten het toch niet te doen nu. Zóveel coins heb ik ook weer niet. En de laatste week van de tour wordt het ook niet heel erg bijgevuld. Dus wacht ik toch liever op tickets!
Macharon uit de ACP
Nu alles op alles zetten om 5e te worden vandaag.
Nu alles op alles zetten om 5e te worden vandaag.
Voor elke categorie die je volmaakt, neemt de kans op een ticket toe. Een willekeurige enkele HE naar 7 brengen, heeft dus geen toegevoegde waarde (naast dan de eerste HE die je naar 7 brengt: die is nodig om überhaupt HE tickets te kunnen krijgen).texelonia schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:59:
[...]
[Afbeelding]
Ja ik heb wel meer vakjes al vol. Alleen pas 1 van de HE’s. Gold glider is inmiddels level 7, dus als ik swooper level 7 maak is dat weer een vakje vol. Maar zo vaak kreeg ik die gliders niet in de shop, dus ook niet heel veel meer kans op he tickets denk ik? Ik weet alleen niet of je meer kans op he tickets hebt als je meer he’s op level 7 hebt (dus los van of je daarmee weer een vakje vol hebt).
Maar ik heb besloten het toch niet te doen nu. Zóveel coins heb ik ook weer niet. En de laatste week van de tour wordt het ook niet heel erg bijgevuld. Dus wacht ik toch liever op tickets!
-De shop geeft random items uit de categorieën.
-Heb je bepaalde items in een categorie op 7, maar nog niet alles, dan zal de shop alleen nog de resterende items aanbieden.
-Heb je alle items in een categorie op 7, dan krijg je een willeurige ticket.
-Daarbij wordt alleen wel gekeken naar de beste 'klasse' waarvan jij minimaal één item op 7 hebt. Heb je dus de Gold Glider op 7 (of een willekeurige HE driver of kart uit het overzichtje), dan kan het willekeurige ticket een HE ticket zijn. Is jouw hoogste level 7 een super, dan zul je nooit een HE ticket krijgen in je daily.
Werd vanochtend best verrast. Niet door de shop maar dat ik nog steeds derde sta. Met klein verschil hoor.
Vanochtend tussen mijn werk door al mijn muntjes naar binnen geharkt. Gezien mijn runs op track 2 & 3 al perfecte runs zijn doe ik vanavond denk ik nog uurtje pogingen op track 1 en dan zie ik morgen ochtend wel waar ik geindigd ben.
Zou het ook niet erg vinden om te zakken naar tier 68, gemis aan driver uncap tickets is jammer natuurlijk maar dat zij dan maar zo.
Vanochtend tussen mijn werk door al mijn muntjes naar binnen geharkt. Gezien mijn runs op track 2 & 3 al perfecte runs zijn doe ik vanavond denk ik nog uurtje pogingen op track 1 en dan zie ik morgen ochtend wel waar ik geindigd ben.
Zou het ook niet erg vinden om te zakken naar tier 68, gemis aan driver uncap tickets is jammer natuurlijk maar dat zij dan maar zo.
Ze zouden echt een interne marktplaats voor MKT moeten inbouwen. Dat je gewoon met vrienden tickets aan elkaar kunt verkopen. Ik heb zelf momenteel bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan uncaptickets, maar wel aan muntjes (en HE glider tickets
)..
Zou handig zijn ja. Maar dan gaat iedereen waarschijnlijk extra accounts maken om met zichzelf te ruilen…
Dit ook goed?pjot1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:50:
@bennieeee
Met lvl7, 6, 7 en 1190, 595 en 490 is 41,7k ook mogelijk, zie mijn score.
:strip_exif()/f/image/mhMf4inxUeOemN6Ugdf2bbIi.jpg?f=fotoalbum_large)
4e plek nu, 300 achter op nummer 3. Maar dan moet ik nog bezig op baan 1 en heb ik stiekem niet heel veel zin meer in.
Misschien vanavond paar pogingen maar zeker geen uur meer.
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 26-10-2021 13:08 ]
Ik ben sinds een lange tijd weer begonnen met dit spel. Ik zie nu bij friends dat je ook coins kan verdienen. Is het zo simpel dat als ik met een paar van jullie, die 10-tallen levels hoger zijn dan ik, vrienden word, ik dan ineens super veel coins kan verdienen? Of is het niet zo simpel?
Even een screenshotje met wat ik bedoel
[ Voor 39% gewijzigd door LoeWn op 26-10-2021 13:27 ]
Yes! Nouja, superveel valt tegen, maar je kunt wel coins verdienen. Je kunt van elke vriend per dag 5 coins ontvangen en je kunt die bonus in jouw screenshot verdienen. Maar die bonus krijg je per week en zeker niet per dag. Dus het gaat om max 100-200 muntjes per dag ongeveerLoeWn schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:26:
Ik ben sinds een lange tijd weer begonnen met dit spel. Ik zie nu bij friends dat je ook coins kan verdienen. Is het zo simpel dat als ik met een paar van jullie, die 10-tallen levels hoger zijn dan ik, vrienden word, ik dan ineens super veel coins kan verdienen? Of is het niet zo simpel?
[Afbeelding]
Ik heb nog plek voor friends 367128707734
Je kan vrienden elke dag 5 coins sturen, en dus terug gestuurd krijgen. Dit gast niet automatisch.
Daarnaast kun je aan het eind van elke ranking (elke week) de 100+300+600 muntjes uit je screenshot krijgen
Je kan vrienden elke dag 5 coins sturen, en dus terug gestuurd krijgen. Dit gast niet automatisch.
Daarnaast kun je aan het eind van elke ranking (elke week) de 100+300+600 muntjes uit je screenshot krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door texelonia op 26-10-2021 14:45 ]
Ja hoor!bennieeee schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:02:
[...]
Dit ook goed?[Afbeelding]
4e plek nu, 300 achter op nummer 3. Maar dan moet ik nog bezig op baan 1 en heb ik stiekem niet heel veel zin meer in.
Misschien vanavond paar pogingen maar zeker geen uur meer.
Hier gaat het niet goed.... 14e was nog niet laag genoeg... Inmiddels 15e...
Ik zei hier laatst al , de muntjes moeten maar goed vallen.
Net mijn score op track 3 verbeterd met ongeveer 2k. Toen triple coinbox frenzy. Net "slechts" twee coinbox frenzy's. Maar veel rode muntjes en bijna alle rode konden door mij worden opgepakt
Net mijn score op track 3 verbeterd met ongeveer 2k. Toen triple coinbox frenzy. Net "slechts" twee coinbox frenzy's. Maar veel rode muntjes en bijna alle rode konden door mij worden opgepakt
Poging gewaagd op baan 1 maar niet gelukt. Ga het zo laten voor deze week.
Benieuwd of voor komende week nog wat kan verbeteren.. heb al best behoorlijke scores staan voor me gevoel. Alleen jammer dat ik op baan 2 alles mis..!
Benieuwd of voor komende week nog wat kan verbeteren.. heb al best behoorlijke scores staan voor me gevoel. Alleen jammer dat ik op baan 2 alles mis..!
Oef dat is een pittige poule. Ik zal voor je duimen dat je eerste wordt. Heb je nu je all in bent gegaan met je items nog mogelijkheden bij de verschillende tracks om nog ergens extra punten te pakken of is dat voor je gevoel op dit moment het maximale dat mogelijk is met je huidige items?Vozze schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:16:
M'n ranked werd met de dag pittiger. Uiteindelijk maar all-in gegaan en alle tickets (op twee kart tickets na) ingezet. Nu hopen dat het stand houdt:
[Afbeelding]
Gelukkig sta ik er voor volgende week ook prima voor.
@MetalSonic : vast wel een paar duizend, maar dan moet ik enorm grinden. Track 1 zou wellicht nog wel het makkelijkste daarvoor zijn.
@pjot1 : haha, bij jou doet ie het wat beter 😉
@pjot1 : haha, bij jou doet ie het wat beter 😉
@Vozze je mag toch hopen dat je met je huidige scores eerste kan worden zeg
maar een tweede plek zou normaal gesproken altijd mogelijk moeten zijn, heb je in ieder geval nog de driver tickets binnen…
Hier was ik ingehaald met 100 punten. Aangezien ik op track 1 mijn score had gehaald door tweede te worden heb ik daar een beetje gegrind. Na een tripple frenzy run met meerdere breaks alsnog mijn score verbeterd, ik vind het goed zo. Ik heb niet zoveel trek om level tickets in te zetten. Liever bewaar ik die om kangaroo Yoshi volgende week van 2 naar 6 te fietsen
Ow en vandaag nog 2 HE kart en een HE driver ticket in de DS, eindelijk eens kassa!
Hier was ik ingehaald met 100 punten. Aangezien ik op track 1 mijn score had gehaald door tweede te worden heb ik daar een beetje gegrind. Na een tripple frenzy run met meerdere breaks alsnog mijn score verbeterd, ik vind het goed zo. Ik heb niet zoveel trek om level tickets in te zetten. Liever bewaar ik die om kangaroo Yoshi volgende week van 2 naar 6 te fietsen
Ow en vandaag nog 2 HE kart en een HE driver ticket in de DS, eindelijk eens kassa!
Hopelijk genoeg punten voor plek éénTootoo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:39:
@Vozze je mag toch hopen dat je met je huidige scores eerste kan worden zegmaar een tweede plek zou normaal gesproken altijd mogelijk moeten zijn, heb je in ieder geval nog de driver tickets binnen…
Hier was ik ingehaald met 100 punten. Aangezien ik op track 1 mijn score had gehaald door tweede te worden heb ik daar een beetje gegrind. Na een tripple frenzy run met meerdere breaks alsnog mijn score verbeterd, ik vind het goed zo. Ik heb niet zoveel trek om level tickets in te zetten. Liever bewaar ik die om kangaroo Yoshi volgende week van 2 naar 6 te fietsen![]()
Zo uit mijn hoofd is kangaroo dan je "go to" op track twee volgende week. Ik ben benieuwd of hij mij daar kan helpen aan een mooie score. Volgens mij heb ik wel mijn kart op een laag level daar maarja.
Voor wie er vanavond nog flink voor gaat, veel succes!
@MetalSonic het zou met een level 4 glider wel mogelijk moeten zijn om het voor elkaar te krijgen, die NSC run op track 1, merk ik. En met genoeg grinden komt daar ook wel die dubbele frenzy bij. Maar saaaaaai! En laten we gewoon hopen op dat je scores hoog genoeg zijn!
Kangaroo Yoshi zou mijn go to guy zijn ja
ik heb met Halloween Mario wel een prima alternatief, maar die boomerang schopt Halloween to the kerb
Morgen ook maar eens kijken of het nodig is. Ook mijn kart is slechts level 3, maar kan naar 5 mocht het nodig zijn.
Bijna 8u! En vanaf volgende week ook weer een uur eerder
Kangaroo Yoshi zou mijn go to guy zijn ja
Bijna 8u! En vanaf volgende week ook weer een uur eerder
Grmbl! Nou ben ik ook nog ingehaald en sta ik 4e! Waar kan ik de meeste punten halen? En waar zouden jullie evt tickets in zetten (en als jullie de glider op track 1 zeggen, zouden jullie dan deze Jolly Bells zeggen die weliswaar coinglider is maar niet voor niks maar level 2 zijn want gebruik ik weinig, of Ships Wheel die wat nieuwer is en meer tracks heeft en misschien vaker terugkomt?)
Track 1 was mushroom frenzy en lucky 7 frenzy
Track 2 was coinbox frenzy, coin frenzy en superhorn frenzy, geen losse coinboxen
Track 3 was coin frenzy, green shell frenzy en banana frenzy
Waarom wacht ik altijd tot het laatste moment?? 😂
Track 3.texelonia schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:01:
[Afbeelding]
Grmbl! Nou ben ik ook nog ingehaald en sta ik 4e! Waar kan ik de meeste punten halen? En waar zouden jullie evt tickets in zetten (en als jullie de glider op track 1 zeggen, zouden jullie dan deze Jolly Bells zeggen die weliswaar coinglider is maar niet voor niks maar level 2 zijn want gebruik ik weinig, of Ships Wheel die wat nieuwer is en meer tracks heeft en misschien vaker terugkomt?)
Track 1 was mushroom frenzy en lucky 7 frenzy
Track 2 was coinbox frenzy, coin frenzy en superhorn frenzy, geen losse coinboxen
Track 3 was coin frenzy, green shell frenzy en banana frenzy
Waarom wacht ik altijd tot het laatste moment?? 😂
35k+ moet wel kunnen. Ik heb iets mindere items en met een 2e plek 32,5k.
Edit; ik had een coinbox frenzy en een coin frenzy.
Gewoon restart doen tot je bij de eerste 2 boxen een frenzy krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door R-utger op 26-10-2021 22:08 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Bedankt voor de tips! Om het proces te verspoedigen heb ik toch een paar upgrades uitgevoerd
(glider naar kevel 6 en tweede uncap en kart ook tweede uncap)
Dit dus en wat @Tootoo ook zegt voor @texeloniaR-utger schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Track 3.
35k+ moet wel kunnen. Ik heb iets mindere items en met een 2e plek 32,5k.
Edit; ik had een coinbox frenzy en een coin frenzy.
Gewoon restart doen tot je bij de eerste 2 boxen een frenzy krijgt.
Kan ik me voorstellen gegeven het tijdstip! Als het daarmee makkelijker gaat, waarom niettexelonia schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:34:
Bedankt voor de tips! Om het proces te verspoedigen heb ik toch een paar upgrades uitgevoerd(glider naar kevel 6 en tweede uncap en kart ook tweede uncap)
Nou na bijna een uur eindelijk de 3e plek terug (met een mushroom en coin frenzy
). Denk dat ik de 2.2k of 3.5k voor 2e of 1e plek maar laat zitten… Hopelijk word ik niet weer ingehaald vannacht en ga ik in elk geval een tier omhoog!
Okay, ik dacht nog héél even proberen, ineens een lekkere run met 2 coinbox frenzy’s (1 aan het eind) en een mushroom frenzy, hoppa 3.2k erbij!
Nu nog maar 300 punten achter op de nr 1, ik dacht die er bij London er wel ‘even’ bij te krijgen, maar geloof dat het het hem niet meer gaat worden..
Nog dik een uur op de klok voor deze ranking. Gelukkig maar want ik wil deze week, net zoals vorige week, zo snel mogelijk vergeten. Dat je een keer een tier omlaag gaat, oké maar om gelijk als één van de laatste te eindigen doet wel een beetje zeer. Deze week weer 16e geworden. Voor komende week hou ik ook m'n hart vast door het gemis van een T3 glider in Londen Loop. We gaan het zien!
Iedereen weer gefeliciteerd met jullie ranking en hopelijk gaan we weer een mooie week tegemoet!
Iedereen weer gefeliciteerd met jullie ranking en hopelijk gaan we weer een mooie week tegemoet!
Balen @pjot1! Hopelijk komen er snel weer leukere en betere tijden aan!
Hier opnieuw kantje boord, maar nu aan de goede kant van de sloot!
Hier opnieuw kantje boord, maar nu aan de goede kant van de sloot!
:strip_exif()/f/image/FsIqfmQXOs8AMqJaczdC3G8n.jpg?f=fotoalbum_large)
1e geworden
Nummer 2 stond ruim buiten top 3, is vannacht opeens gaan spelen. Gelukkig voorsprong behouden.
Nu tier 50 voor de eerste keer
En natuurlijk aan alle goede resultaten: gefeliciteerd!!
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 27-10-2021 07:20 ]
De meesten zijn weer lekker bezig geweest hoor! Hoop voor jou @pjot1 dat je komende ranking ook weer bovenin kan meedraaien. Hier 4e geworden. Hopen dat ze lief deze week voor me zullen zijn..!
Hier gelukkig ook eerste gebleven. Direct maar een 10 pull op de gold pijp gedaan. Ik heb die coins hard nodig om m'n lege ticket stash weer te vullen!
En gefeliciteerd iedereen.
En @pjot1, hopelijk doet Nintendo nu weer een beetje normaal. Die rankeds van jou mogen wel wat relaxter.
En gefeliciteerd iedereen.
En @pjot1, hopelijk doet Nintendo nu weer een beetje normaal. Die rankeds van jou mogen wel wat relaxter.
Hopelijk straks betere/ passende poule:)pjot1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 06:00:
Nog dik een uur op de klok voor deze ranking. Gelukkig maar want ik wil deze week, net zoals vorige week, zo snel mogelijk vergeten. Dat je een keer een tier omlaag gaat, oké maar om gelijk als één van de laatste te eindigen doet wel een beetje zeer. Deze week weer 16e geworden. Voor komende week hou ik ook m'n hart vast door het gemis van een T3 glider in Londen Loop. We gaan het zien!
De hele week solide 2e en dan in de laatste uurtjes opeens iemand die wakker wordt. Maarja, nummer 3 is nog steeds promotie!
En geen mooie free pulls, maar ik had Penguin Luigi nog niet en die zat in de tier shop
Succes allemaal deze ronde!
En geen mooie free pulls, maar ik had Penguin Luigi nog niet en die zat in de tier shop
Succes allemaal deze ronde!
Vannacht nog ingehaald en toch 3e geworden. In elk geval een tier omhoog 
@pjot1 Balen, het is al een tijdje prut bij jou hè! Een tijd terug zakte ik van tier 59 naar 53 ofzo (met als dieptepunt een keer 20e geworden en dus 2 tiers gezakt
). Ik was toen lichtelijk jaloers op jou, omdat we tot dan enigszins gelijk op gingen. Inmiddels gaat het hier weer wat beter en ben ik tier 61. Hopelijk komen er voor jou ook snel betere tijden aan! Ik had in die slechte periode regelmatig de neiging om mijn telefoon uit het raam te gooien en te kappen met mkt, dus ik vind dat je het nog goed opvat allemaal!
@pjot1 Balen, het is al een tijdje prut bij jou hè! Een tijd terug zakte ik van tier 59 naar 53 ofzo (met als dieptepunt een keer 20e geworden en dus 2 tiers gezakt
Hier 1e geworden. Was alweer vergeten dat je een blauwe Yoshi kreeg voor top 3
The free pulls zijn mij deze tour goed gezind, vorige week Vampire Wings, deze week Crawly Kart, die had ik ook nog niet
(ik zag dat sommigen hem zelfs al op lvl 6/7 hebben)
The free pulls zijn mij deze tour goed gezind, vorige week Vampire Wings, deze week Crawly Kart, die had ik ook nog niet
Bedankt voor de steunbetuigingen! @Tootoo, @MetalSonic, @bennieeee, @Vozze en @texelonia!
Ach, het is maar een spelletje @texelonia! Na de weg beneden is er altijd weer een weg omhoog!
Voor nu ziet het er wel aardig uit, 16 zijn er nog niet ingelogd en dat is in mijn ogen een goed teken want dan zijn ze niet zo fanatiek!
Sta op het moment 4e maar overal kan er wel nog iets bij want heb nog niet m'n best gedaan!
Hoe staat het bij jullie?
Ach, het is maar een spelletje @texelonia! Na de weg beneden is er altijd weer een weg omhoog!
pjot1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:04:
Bedankt voor de steunbetuigingen! @Tootoo, @MetalSonic, @bennieeee, @Vozze en @texelonia!
Ach, het is maar een spelletje @texelonia! Na de weg beneden is er altijd weer een weg omhoog!Voor nu ziet het er wel aardig uit, 16 zijn er nog niet ingelogd en dat is in mijn ogen een goed teken want dan zijn ze niet zo fanatiek!
Sta op het moment 4e maar overal kan er wel nog iets bij want heb nog niet m'n best gedaan!
/f/image/UvLIsP1A0idblS7FGG7CgdAf.png?f=fotoalbum_large)
@MetalSonic : CheWong heb ik ook! Maar wel een iets andere naam. Zelfde badge en score. Vreemd. Daarnaast nog een aantal Top 1000 spelers. Gelukkig geen Top 100 speler. Heb je z'n loadout al bekeken? Waar heeft ie BoomerYoshi en PGP op staan?
Nadat ik zelf echter PGP toch maar naar 1400 heb gebracht, maak ik me eigenlijk niet heel veel zorgen.
Nadat ik zelf echter PGP toch maar naar 1400 heb gebracht, maak ik me eigenlijk niet heel veel zorgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vozze op 27-10-2021 10:53 ]
Eerste geworden met slechts 251 punten voorsprong. En Rosalina (Halloween) uit de gratis pijp, de marioweek begint goed!
:strip_exif()/f/image/JJUkyIsia3JYdHdAQyDS5yIo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z2aYc9AyAws53uBnJBrMR7Pi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JYqWnZ5jtmV8x6HcR6m21JZB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yNXeuMdCv1d7f6dq9K773Lxh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/bM80fB46rpfgkyoDW8yuF3NQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/FNV2elzGFWGFj7XbDD1zYxGo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zUl3mwcjvK100PIVDRedfX8m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AM2eXWsAM7sAkWVyVkaHbkkM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p76FGGcXniP3okMssebXtB9S.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/v55KcI56T7KxaWcmdQysnrWc.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7MM2O8VahWJ7IDWH8RsxKJOa.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3ynz7ex38YqCPCRus3ulGVRE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Lyy0ikbT8e7xxn1YwOzs8ZQ9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aQETlOU6oaKazSS61baaWazw.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PZAVUtIkvFUVBwC5kf1JqLBv.jpg?f=fotoalbum_large)