Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

leekers schreef op maandag 23 maart 2020 @ 06:41:
Het lijkt wel alsof we weer teruggaan naar de jaren 20 en een blote borst in een serie ineens een doodzonde is .
offtopic:
Van welke eeuw? :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:02
leekers schreef op maandag 23 maart 2020 @ 06:41:
[...]

Echt ik heb geen idee waarom sommige mensen zich tegenwoordig zo storen ineens aan een naaktscene en zeker niet in een serie zoals Jett .

Het lijkt wel alsof we weer teruggaan naar de jaren 20 en een blote borst in een serie ineens een doodzonde is .
Iemand mag toch vinden dat het ongepast is of in ieder geval beetje teveel van het goede? Ik persoonlijk vond het al bij nog meevallen maar als iemand er zich aan stoort, dan mag hij/zij dat toch?

Er is enkele jaren geleden opeens zeer veel reactie gekomen op bloot. Dacht dat het naar aanleiding van Game of Thrones was. Dat er teveel onnodig naakt in zat. Sedertdien is het al veel braver geworden met hier en daar een uitzondering. Het moet voor mij in ieder geval niet nog minder worden.

Banshee wordt hier en daar benoemd als "de enige echte actie serie". Heb de serie uitgekeken maar enkel als er echt niets anders was (tussenseizoenen). Was in mijn geval niet vanwege bloot maar gewoon het geweld om toch maar geweld te tonen. Was teveel in mijn ogen en in 90% van de gevallen overbodig.
Spartacus en consoorten had ik na een paar afleveringen genoeg van. Het geweld vormde enkel maar even een afwisseling tot de volgende naakt-scene en omgekeerd. De serie moest het alleszins niet hebben van zijn verhaal of acteerprestaties.
ehtweak schreef op maandag 16 maart 2020 @ 09:55:
We zijn nu Traces aan het volgen, via BBC First.
IMDB: Traces (TV Series 2019– )
https://www.bbcbenelux.com/programmas/traces/

Best wel spannend en interessant. Weer eens wat anders dat het standaard politie/forensisch werk verhaal...

[Afbeelding]
Ik maar afgaan op de afbeelding die je postte en zoeken naar de serie "race". Nu pas gezien dat het gaat om "trace". :$ Afbeelding precies op ongelukkige plaats gecropped ;)
duderuud schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:22:
Half april start seizoen 6 van Bosch, nu al zin in!
Laat Bosch maar komen. Was van de eerste afleveringen wel fan van deze serie.Titus Welliver heeft toch wel een glansrol. Vond bij de eerste afleveringen dat het beetje traag ging maar eigenlijk is dat net nog één van de sterktes van de serie.
@LA-384 als de serie binnen minder dan een maand verschijnt, veronderstel ik dat de opnames al een tijdje achter de rug zijn en dat de eindmontage waarschijnlijk al gedaan zal zijn

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:09
Door dit bericht ben ik hier ook aan begonnen via de VRT app, 4 afleveringen gezien zonder problemen.
Wil ik net afl 5 opzetten krijg ik de melding dat ik me moet verifiëren. Heb jij hier ook last van of kijk je via een normale uitzending op tv?

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

Dirk0s schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Door dit bericht ben ik hier ook aan begonnen via de VRT app, 4 afleveringen gezien zonder problemen.
Wil ik net afl 5 opzetten krijg ik de melding dat ik me moet verifiëren. Heb jij hier ook last van of kijk je via een normale uitzending op tv?
Misschien verschijnen ze pas in de app (een week) nadat ze zijn uitgezonden?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dirk0s schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:36:
[...]
Heb jij hier ook last van of kijk je via een normale uitzending op tv?
Wij hadden ze opgenomen, via IPTV (Xs4all), en naderhand gekeken.
Ging prima. Laatste deel net gisteren gezien.

Ik kan je vast verklappen: het is spannend! 8)

Mooie Plaatjes   

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 17:29
ciris schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Yup, instant skip voor mij als ik met dat soort overdreven onzin word geconfronteerd.
Volledig mee eens.

Deze serie hangt van het politiek correcte aan elkaar. Zo erg zelfs, dat het vervelend wordt om het verhaal normaal te volgen. Het zijn geen scenes die over the top zijn, maar het is in vrijwel elke scene heel bewust afgewogen correct.

Mijn conclusie na drie afleveringen. Laat deze hele serie lekker hangen als je gewoon een leuke serie wilt volgen; Je wordt hier niet gelukkig van. :r

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:16
Het verbaasd mij dat het nog niet genoemd is hier, maar IMDB: Impulse (TV Series 2018– ) seizoen 2 is afgelopen oktober verschenen.

Impuls gaat over een tiener die ontdekt dat ze kan teleporteren. Seizoen 1 focust zich op wat dit voor gevolg heeft voor het leven van de betreffende persoon en haar vrienden. Seizoen 2 borduurt hier op voort, maar volgt ook de progressie in het krijgen van meer controle over deze gave.

Het is absoluut geen superhelden serie. De serie is serieus en volwassen en naar mijn mening erg goed uitgewerkt.

S01E01 is gratis op YouTube te bekijken:

Zo ook S02E01

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
xoniq schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:59:
[...]

Ik merk steeds meer dat series alles maar toevoegen, om geen gezeur te krijgen van andere rassen en/of religies. Als alles erin zit, is het alles dekkend.

Geen probleem mee, maar soms ligt het er te dik op.
Het is gewoon een hele afvinklijst. Ook al die CW series hebben daar een handje van.

Ik had verder even gemist dat tvbynumbers er dus mee gestopt is. Vond the bear altijd handig voor wat er gecanceld wordt, al kijk je daar ook maar een paar keer per jaar.

[Voor 17% gewijzigd door sambalbaj op 28-03-2020 02:24]

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-05 19:15

Caveman

whahoehaha

LA-384 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 00:02:
Het verbaasd mij dat het nog niet genoemd is hier, maar IMDB: Impulse (TV Series 2018– ) seizoen 2 is afgelopen oktober verschenen.

Impuls gaat over een tiener die ontdekt dat ze kan teleporteren. Seizoen 1 focust zich op wat dit voor gevolg heeft voor het leven van de betreffende persoon en haar vrienden. Seizoen 2 borduurt hier op voort, maar volgt ook de progressie in het krijgen van meer controle over deze gave.

Het is absoluut geen superhelden serie. De serie is serieus en volwassen en naar mijn mening erg goed uitgewerkt.
Alweer gecanceld, jammer er zat niet echt een einde aan en ik ben het met je eens...geen slechte serie.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15:54
Valt mij op dat niet veel mensen Succession kennen of hebben gezien. Komt natuurlijk omdat HBO hier zo goed als niet verkrijgbaar is, maar dit is mijn inziens toch wel 1 van de betere series sinds Breaking Bad.

Suits kennen de meeste mensen wel en Succession speelt zich in een ietwat dezelfde wereld af, alleen dan veel volwasser en grauwer.

Denk dat deze serie ook een beetje laat zien hoe een Trump familie in elkaar zit. Veel macht en alle kinderen zijn zakenlieden zoals hun vader.

Een absolute aanrader, waar een goed verhaal en zeer goed acteerwerk centraal staan.

• zeroday
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:34

zeroday

Dream within a dream

Ozark Seizoen 3 is gisteren weer uitbracht op Netflix !

There are no secrets, only information you do not yet have

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Shutdown schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 09:04:
Valt mij op dat niet veel mensen Succession kennen of hebben gezien. Komt natuurlijk omdat HBO hier zo goed als niet verkrijgbaar is, maar dit is mijn inziens toch wel 1 van de betere series sinds Breaking Bad.

Suits kennen de meeste mensen wel en Succession speelt zich in een ietwat dezelfde wereld af, alleen dan veel volwasser en grauwer.

Denk dat deze serie ook een beetje laat zien hoe een Trump familie in elkaar zit. Veel macht en alle kinderen zijn zakenlieden zoals hun vader.

Een absolute aanrader, waar een goed verhaal en zeer goed acteerwerk centraal staan.
Ik ken hem maar S02 is bijzonder lastig compleet te krijgen. Ik ga altijd pas kijken als ik zeker weet dat ik de boel ook af kan kijken. :P ;)

• drfruit
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Een nieuw, zesde seizoen van Friday Night Dinner is gisteren begonnen. Een van de leukste Britse comedy's, als je tenminste van dat soort absurde over-the-top humor houdt. Het acteerwerk is fabelachtig.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15:54
ciris schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 10:26:
[...]

Ik ken hem maar S02 is bijzonder lastig compleet te krijgen. Ik ga altijd pas kijken als ik zeker weet dat ik de boel ook af kan kijken. :P ;)
Ik kon seizoen 2 juist sneller compleet vinden dan seizoen 1 haha. Wel zonder NL ondertiteling, maar dat was niet zo erg.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:05

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ben best gelukkig met Dave (2020)
Ik moest in het begin even wennen aan de humor, maar inmiddels kijk ik er wekelijks toch wel naar uit.

Andere (mini)serie waar ik tot op heden welke gelukkig van wordt is Devs (2020), zet me zeker aan het denken en voelt Lost aan (maar dan met wat daadwerkelijke natuurkundige onderbouwing zeg maar). Benieuwd hoe ze het verhaal af gaan ronden!

[Voor 4% gewijzigd door Tomba op 28-03-2020 11:54]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Het duurde effe, maar Babylon Berlin S3 is nu ook goed te kijken met engelse subs als je de duitse taal niet machtig genoeg bent ..

Ozark S3 op bepaalde punten sterk. Maar zelf had ik er iets meer van verwacht. Neemt niet weg dat we weer even moeten wachten op S4 ;) Vooral bepaalde twists in het verhaal zijn sterk.

• nero355
  • Laatst online: 00:41

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[YouTube: Impulse - Ep 1 "Pilot"]

Zo ook S02E01
[YouTube: S2E1 'Mind on Fire' - Impulse (UNCENSORED)]
Caveman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 08:51:
Alweer gecanceld, jammer er zat niet echt een einde aan en ik ben het met je eens...geen slechte serie
Je zou als troost eens IMDB: Jumper (2008) kunnen kijken : Min of meer hetzelfde thema! :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13:35

[YouTube: Impulse - Ep 1 "Pilot"]

Zo ook S02E01
[YouTube: S2E1 'Mind on Fire' - Impulse (UNCENSORED)]
[...]

Alweer gecanceld, jammer er zat niet echt een einde aan en ik ben het met je eens...geen slechte serie.
Ik vond het maar een langdradige serie met echt heel weinig verhaal. Kon er in ieder geval niet warm van worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LA-384
nero355 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 21:01:
Je zou als troost eens IMDB: Jumper (2008) kunnen kijken : Min of meer hetzelfde thema! :)
Die heb ik inderdaad ook gezien destijds. Beiden zijn gebaseerd op dezelfde boekenreeks van Steven Gould.
Tartarus schreef op zondag 29 maart 2020 @ 21:04:
Ik vond het maar een langdradige serie met echt heel weinig verhaal. Kon er in ieder geval niet warm van worden.
Kan ik me wel voorstellen. De serie is wat traag en focust wat meer op het drama van tienerproblemen en andere drama, maar ik vind dat de serie juist meer inhoud geven. Het is niet zoals Flash waarbij de hoofdpersoon daadwerkelijk een superheld wil zijn en er alles aan doet om dat voor elkaar te krijgen. Ik vind Impulse in dat opzicht realistischer. Het leven gaat gewoon door en tussendoor probeert de hoofdpersoon haar nieuwe krachten een plaats te geven.
Er zat idd 1 scene teveel aan het einde. Als ze die scene met Shohreh Aghdashloo achterwege hadden gelaten, was het een prima afsluiter geweest. Misschien wat losse eindjes, maar niets waar persé een extra aflevering/seizoen voor nodig was.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • +2Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
leekers schreef op zondag 8 maart 2020 @ 06:34:
Op Amazon staat de serie ZeroZeroZero een serie over drugs gezien vanuit de ogen van de "sellers" de "buyers" en de "brokers"

Producers van Gomorrah en een aparte verhaallijn echt een aanrader .

IMDB: ZeroZeroZero (TV Series 2019– )
Keek hier ook echt naar uit. Heb nu 2 delen gezien. Topserie, de kwaliteit druipt er van af. Super boeiend verhaal ook met die 3 verhaallijnen.

Zeker een aanrader als je van Narcos en Gomorra houdt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:41

Tijntje

Hello?!

The Little Drummer Girl (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 55 min | MPAA: N/A
A Palestinian assassin is targeting prominent Israelis. An English actress is recruited by the Israelis to infiltrate the assassin's terrorist cell. This will require all of her acting talents and put her at considerable risk.

Had deze al een hele tijd in de backlog staan maar sinds gisteren de laatste aflevering gezien. Dit is ook weer een verfilming van een boek van John le Carré net als The Night Manager uit 2016 en de sfeer is in beide series heel gelijk. Je haalt er echt de toon uit van John le Carré

Weer een prima rol van Florence Pugh en Michael Shannon, vooral die laatste weet weer een karakter neer te zetten wat je bloed doet koken. De setting is eind jaren 70 en de strijd van de Palestijnen om hun land terug te krijgen door aanslagen te plegen. Mooie aan de serie is dat ik in het verloop steeds merkte dat mijn sympathie van de ene zijde naar de andere verschoof.
8.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor degenen die (ook) Rick&Morty volgen:

[Voor 43% gewijzigd door Raven op 01-04-2020 19:01]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-05 18:04

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat zijn ze nou toch weer met Supernatural aan het doen man pfff. Tis het allerlaatste seizoen met de minste afleveringen, en dan kiezen ze er alsnog voor om weken, soms maanden pauze te hebben tussen 2 afleveringen, om vervolgens weer 1 of 2 afleveringen uit te zenden met dan wéér zolang pauze. Nu staat het uitzenden on-hold vanwege de coronacrisis, maar damn, als er 1 show is waar uitzenders hun uiterste best lijken te doen om het uitzendschema zo kut mogelijk te maken, dan is het Supernatural wel :N

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

We zijn nu Vienna Blood aan het volgen, via BBC First.

Verrassend moet ik zeggen! Een soort mix van 'ouderwets' Sherlock Holmes, specifiek soort humor, wat politieke kwinkslagen uit dat tijdperk. Mooie setting en het loopt vlot.
Weer eens wat anders! d:)b

IMDB: Vienna Blood (TV Series 2019– )
Wikipedia: Vienna Blood (Fernsehserie) – Wikipedia

Mooie Plaatjes   

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht begint S3 van Siren :D , 2 ep's.

Oscar Wilde

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Raven schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:03:
Komende nacht begint S3 van Siren :D , 2 ep's.
Is die nog niet gecanceld.... ik kon hem niet meer kijken na 1 of 2 afleveringen in seizoen 2; Ben is Looove, Maggie is looove.... wat een zoetsappig gezeur begon het te worden.

Whoow een 7 op imdb :? dan zal het wel aan mij liggen, denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Caveman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:55:
[...]

Is die nog niet gecanceld.... ik kon hem niet meer kijken na 1 of 2 afleveringen in seizoen 2; Ben is Looove, Maggie is looove.... wat een zoetsappig gezeur begon het te worden.

Doelgroep, Doelgroep ;) Je bent vast en zeker geeen tiener meer ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12-05 17:19
Shutdown schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 09:04:

Geweldige serie. Die laatste cliffhanger is super!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Caveman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:55:

Een 7 is niet zo bijzonder toch? Als het op series aan komt kijk ik niets meer onder een 8 eigenlijk.

Lager dan 8 is vaak pulp.
8 is oké
8,5 is goed
9 is uitzonderlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-05 17:38

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:54:
[...]

Een 7 is niet zo bijzonder toch? Als het op series aan komt kijk ik niets meer onder een 8 eigenlijk.

8 is oké
8,5 is goed
9 is uitzonderlijk.
Niet helemaal mee eens. Sommige series zijn gewoon niet voor iedereen geschikt. Dan krijgen ze onterecht hele zware cijfers (veelal omdat mensen dan gaan zeiken over vanalles en nogwat).

Verder vind ik series die nu negens hebben ook vaak niet zo heel bijzonder en is het vooral dat mensen zich aan het hypen zijn om de serie vooruit te drukken. Of die bij gebrek aan beter goed scoren (een aantal comedies vind ik momenteel wel overgewaardeerd).

Of omdat men detectives beu is, gaat men series laag reviewen. Alsof dat de schuld van die serie is.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Martinspire schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:04:
[...]

Niet helemaal mee eens. Sommige series zijn gewoon niet voor iedereen geschikt. Dan krijgen ze onterecht hele zware cijfers (veelal omdat mensen dan gaan zeiken over vanalles en nogwat).

Verder vind ik series die nu negens hebben ook vaak niet zo heel bijzonder en is het vooral dat mensen zich aan het hypen zijn om de serie vooruit te drukken. Of die bij gebrek aan beter goed scoren (een aantal comedies vind ik momenteel wel overgewaardeerd).

Of omdat men detectives beu is, gaat men series laag reviewen. Alsof dat de schuld van die serie is.
Ja uitzonderingen zijn er altijd maar dit schema heeft mij meer kwaliteit opgeleverd dan vroeger. Toen keek ik alles zeg maar 8)7

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:39
Yes, future man seizoen 3 _/-\o_ Heerlijke bizarre wegkijker is dat toch d:)b

• SuperPoekie
  • Nu online

SuperPoekie

Super Furry Animal

sig69 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 01:11:
Yes, future man seizoen 3 _/-\o_ Heerlijke bizarre wegkijker is dat toch d:)b
Was geweldig inderdaad! We hebben hier alle acht afleveringen gebinged.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 25-05 19:00
Heel jammer dat Hawaii five o gestopt is. Hopelijk komt er toch nog een spin off van. Is er ergens een site waar je een melding krijgt als er een spin off komt o.i.d wat met de serie te maken heeft?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Voor liefhebbers van kostuumdrama is er de serie Belgravia van Julian Fellowes, de maker van Downton Abbey. Morgen deel 4.
Het krijgt niet de hoge cijfers van die andere serie, maar kijkt toch aardig weg, met bekende thema's als roddelend personeel en de intriges en romances van de elite.

Als fan van Friday Night Dinner vind ik het wel grappig om de twee ouders uit die platvloerse komische serie terug te zien in dit historische drama.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:32
sgouman schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:19:
Heel jammer dat Hawaii five o gestopt is. Hopelijk komt er toch nog een spin off van. Is er ergens een site waar je een melding krijgt als er een spin off komt o.i.d wat met de serie te maken heeft?
Je zou "Magnum P.I." als spin off kunnen zien. Heeft ook overlap met bepaalde personages.

• Caveman

Caveman

whahoehaha

[...]

8 is oké
8,5 is goed
9 is uitzonderlijk.
Mja, heb de ervaring dat series die een 7 scoren, soms toch best goede series zijn, afhankelijk van je smaak. Neem bv. Hunters (2020), heeft een 7,2 vond ik een aardige serie, geen topper maar niet slecht. Terwijl bv. Altered Carbon een 8,1 heeft en dat alleen maar te danken heeft aan seizoen 1, seizoen 2 heb ik niet eens afgekeken, zo slecht vond ik het. Nu trek ik me niet zo heel veel aan van scores op IMDB, maar is wel een soort graadmeter, ik had voor Siren een 5 of een 6 in gedachte vandaar mijn verbazing.... maar inderdaad ik ben geen tiener meer... al effentjes 8)

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 25-05 19:00
BlackMage schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:07:
[...]

Je zou "Magnum P.I." als spin off kunnen zien. Heeft ook overlap met bepaalde personages.
Dankje die ga ik zeker kijken. Maar is er ook een site die mij waarschuwt voor nieuwe spinoff of revive van hawaii five o.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BlackMage schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:07:
[...]

Een enkel personage doet in beide mee (de lijkschouwster), en er is een 2 part crossover tussen Magnum:PI en H:5-0

Jammer dat Hawaii 5-0 gestopt is. Lees het nu pas dat het 10e seizoen de laatste is.

@sgouman M:PI vind ik inderdaad wel leuk. Als je H 5-0 leuk vind ga je deze ook zeker waarderen.

[Voor 12% gewijzigd door Gunner op 04-04-2020 17:49]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Siren is ook weer begonnen, en de eerste 2 eps beginnen sterk moet ik zeggen!
Waar ik me wel aan irriteer is dat Alex Roe als eerste genoemd wordt als castmember ipv Eline Powell, terwijl zij de hoofdrolspeelster is.

• mefjoew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 11:45
[...]

8 is oké
8,5 is goed
9 is uitzonderlijk.
In het kader van deze en de daarop volgende reacties: welke series zijn in jullie ogen must-sees voor liefhebbers van een bepaald genre (voor mij bijvoorbeeld crime/mysterie/science-fiction), die op IMDB een beoordeling <8 krijgen? Ik ben het namelijk in die zin eens met @Donstil , dat ik series die nog geen 8 scoren vaak geen kans geef.. Beetje gemakzuchtig wellicht, maar in al het aanbodgeweld van tegenwoordig een afweging die ik toch maak.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deathchant schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:13:
Wat zijn ze nou toch weer met Supernatural aan het doen man pfff. Tis het allerlaatste seizoen met de minste afleveringen, en dan kiezen ze er alsnog voor om weken, soms maanden pauze te hebben tussen 2 afleveringen, om vervolgens weer 1 of 2 afleveringen uit te zenden met dan wéér zolang pauze. Nu staat het uitzenden on-hold vanwege de coronacrisis, maar damn, als er 1 show is waar uitzenders hun uiterste best lijken te doen om het uitzendschema zo kut mogelijk te maken, dan is het Supernatural wel :N
Er zijn helaas nu meer series die enkele weken zijn stopgezet en die nog maar 2 of 3 afleveringen te gaan hebben. Voetbal kan het niet zijn, dat ligt toch allemaal stil? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
mefjoew schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:19:
[...]

In het kader van deze en de daarop volgende reacties: welke series zijn in jullie ogen must-sees voor liefhebbers van een bepaald genre (voor mij bijvoorbeeld crime/mysterie/science-fiction), die op IMDB een beoordeling <8 krijgen? Ik ben het namelijk in die zin eens met @Donstil , dat ik series die nog geen 8 scoren vaak geen kans geef.. Beetje gemakzuchtig wellicht, maar in al het aanbodgeweld van tegenwoordig een afweging die ik toch maak.
Geen idee van scores, maar dit is wat ik erg leuk vond:
Haven
Lost Girl
October Faction
Orphan Black
Quantico
Ragnarok
Rizzoli and Isles
Bones
Sleepy Hollow
Supernatural
The Librarians
The Umbrella Academy
Tidelands
Unforgettable
Eureka
Warehouse 13
Broadchurch
Crossing Jordan
Las Vegas (2003)
Extant
Forever
Fringe
Grimm
11th hour
Backstrom
Better off Ted
dead like me
Body of proof
In plain sight (2006)
Zero Hour
Wynonna Earp
The Closer (2005)
Major Crimes
Bosch
Numb3rs
Castle
Dirk Gently (2010)
Monk
Dexter
Perception
Sherlock
Elementary
Lucifer
Shark (2006)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LA-384
In het kader van deze en de daarop volgende reacties: welke series zijn in jullie ogen must-sees voor liefhebbers van een bepaald genre (voor mij bijvoorbeeld crime/mysterie/science-fiction), die op IMDB een beoordeling <8 krijgen?
Ik vond The 4400 destijds een leuke serie, maar is te lang geleden om met zekerheid te zeggen dat ie ook echt goed was. Is al van 2004 o_O

Ook Jericho van 2006, continuum van 2012, Flashforward van 2009 (eindigd volgens mij met cliffhanger), Dark matter van 2015 (heeft sterke en zwakke momenten, werd naar het eind toe beter dacht ik) en Eureka 2006 (lekker simpel vermaak, is geen serieuze serie).

• dragon2
  • Niet online
LA-384 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:26:
[...]
Eureka 2006 (lekker simpel vermaak, is geen serieuze serie).
Als je die leuk vind, heb je dan warehouse 13 ook al gegeken?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dit is wel allemaal middelmatige pulp hoor. Voor toen best leuk maar houd nu geen stand meer denk ik.

• LA-384
dragon2 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:44:
[...]

Als je die leuk vind, heb je dan warehouse 13 ook al gegeken?
Heb ik ook gezien, maar vond het minder geslaagd.

• Woopdedooo
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12:35

Woopdedooo

THT: Zie signature

zeroday schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:25:
Het duurde effe, maar Babylon Berlin S3 is nu ook goed te kijken met engelse subs als je de duitse taal niet machtig genoeg bent ..
Waar heb je deze gekeken? Ik vind dit echt een leuke serie. Even wat anders dan altijd dat Engelse/Amerikaanse gewauwel. Helaas staan ze niet op Netflix (Nederland) terwijl ze wel eraan mee hebben gewerkt/gefinancierd geloof ik. In Duitsland en Engelstalige landen staat die er dan ook gewoon op.

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Woopdedooo schreef op maandag 6 april 2020 @ 23:54:
[...]

Waar heb je deze gekeken? Ik vind dit echt een leuke serie. Even wat anders dan altijd dat Engelse/Amerikaanse gewauwel. Helaas staan ze niet op Netflix (Nederland) terwijl ze wel eraan mee hebben gewerkt/gefinancierd geloof ik. In Duitsland en Engelstalige landen staat die er dan ook gewoon op.
Er is een overeenkomst met de Duitse zenders, dat die daar eerst uitgezonden worden
Over een tijdje komen ze op NF terecht

Maar eens met de taalinstelling, Duits laten praten, want het nagesynchroniseerde Engels klopt voor geen meter ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Woopdedooo schreef op maandag 6 april 2020 @ 23:54:
[...]

Net wat @FreshMaker schrijft. Eerst was er een normale duitse release en daarna NF
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien en ik moest er wel weer even inkomen, wie wie was en hoe het verhaal nu ook weer ging.

Wat dat betreft is een lange wachttijd voor een nieuw seizoen niet altijd even handig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13:15
[...]

Ik hou van comedy en dit zijn een aantal comedyseries met op IMDB een score < 8 terwijl deze erg goed zijn.
  • Santa Clarita Diet (IMDB: 7,8)
  • Maniac (IMDB: 7,8)
  • Black-ish (IMDB: 7,1)
  • Insecure (IMDB: 7,8)
  • Angie Tribeca (IMDB: 7,0)
  • Mythic Quest: Raven's Banquet (IMDB: 7,5)
  • The Muppets (2015) (IMDB: 7,4)
  • Black Monday (IMDB: 7,4)
Ik vind wel dat het heel erg gemakzuchtig is om bij een bepaalde score een serie niet te kijken. Ik heb evenveel genoten van Black Monday als Barry bijvoorbeeld terwijl Barry een hogere IMDB-score heeft met een 8,3.
Ik heb beide series dan ook hetzelfde cijfer gegeven in zowel IMDB als Trakt, namelijk een 8.

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:53
Nou, dat was Modern Family. :w

spoiler:
Nette aflevering om mee af te sluiten. Eerste 6 seizoenen waren top daarna werd het langzamerhand minder en de laatste 2 seizoenen waren ronduit slecht. Zal Phil Dunphy toch wel gaan missen. Fantastisch karakter prachtig neergezet door Ty Burrell.

[Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 09-04-2020 23:41]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:41

Tijntje

Hello?!

Van de week een poging getracht om What If the kijken.
IMDB: What/If (TV Series 2019– )
Mijn god wat een pulp, heb het 1,5 aflevering vol gehouden en was er wel klaar mee.
De verhaallijn, de karakters, de cinematografie had allemaal uit een CW soap kunnen komen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13:15
Superstore S1 tot S4 staan nu op Amazon Prime.
En vanaf vandaag kunnen we Cate Blanchett bewonderen in de miniserie Mrs. America:

Ook is het zo dat er geen nieuwe afleveringen van Black Monday S2 uitgezonden worden. Het seizoen bestaat uit 10 afleveringen maar er zijn 6 afleveringen uitgezonden, de laatste vier moeten nog opgenomen worden maar dat gebeurd pas als dat weer kan: https://deadline.com/2020...iere-moved-up-1202897770/

• Murphy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:04

Murphy

(2B||!2B)?

Tales From the Loop staat op Amazon. Serie gebaseerd op de tekeningen van Simon Stålenhag. Ik moest er even inkomen maar na 5 afleveringen ben ik wel benieuwd wat er verder nog gaat volgen. Het voelt vooralsnog een beetje aan als een mix tussen Stranger Things en Black Mirror.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Nou .. Devs ..
spoiler:
Volgens de schrijver/maker een happy end

uiteindelijk vond / vind ik um toch tegen vallen. Verhaal op zich ok, maar tsja.Next..

[Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2020 21:00]

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

zeroday schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:59:
Nou .. Devs ..
[spoiler][/spoiler]

uiteindelijk vond / vind ik um toch tegen vallen. Verhaal op zich ok, maar tsja.Next..
Een spoiler plaatst hè door niet te eindigen met [/end] maar met [/spoiler] :)

[Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2020 21:01. Reden: Misschien dan ook niet volledig quoten ;)]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Donstil schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:21:
[...]

Een spoiler plaatst hè door niet te eindigen met [/end] maar met [/spoiler] :)
shit happens .. and than you whats Mrs America ;)

Thanks

• SuperPoekie
  • Nu online

SuperPoekie

Super Furry Animal

zeroday schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:20:
[...]

shit happens .. and than you whats Mrs America ;)

Thanks
Het kostte me drie keer lezen voor ik door had dat je and then you watch Mrs America bedoelde.

What we do in the shadows is weer gestart *O*

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

SuperPoekie schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:24:
[...]

Het kostte me drie keer lezen voor ik door had dat je and then you watch Mrs America bedoelde.
Had gisteren een beetje vage hoofdpijn de gehele dag dan zijn van die rare tikfouten van die dingen ..
What we do in the shadows is weer gestart *O*
Vond ik zelf niet zo ..

Vandaag wel begonnen aan ' Run '
Zal mij benieuwen welke kant die serie op gaat ..

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nu we toch bij HBO zijn. Ik ben nu met The Outsider bezig, aflevering 5 maar bevalt tot nu toe wel.

Lekkere mysterie. Goed gefilmd. Acteer werk ook in orde. 8/10 eerste helft van dit seizoen.

[Voor 11% gewijzigd door Donstil op 18-04-2020 16:13]

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:40
Donstil schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:13:
Nu we toch bij HBO zijn. Ik ben nu met The Outsider bezig, aflevering 5 maar bevalt tot nu toe wel.

Lekkere mysterie. Goed gefilmd. Acteer werk ook in orde. 8/10 eerste helft van dit seizoen.
Zo begon ik ook maar moest me er wel toe zetten om het af te kijken. 😅

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:11

Nobby

Nuts!

Net seizoen 6 van Bosch er op zitten, was weer top.

IMDB: Bosch (TV Series 2014– )

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Quido schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:13:
[...]

Zo begon ik ook maar moest me er wel toe zetten om het af te kijken. 😅
Aah shit. Dat is wel vaker bij Stephen King verfilmingen helaas. Ik ben nu bij 7 maar ervaar het nog niet overigens, misschien komt het nog.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Donstil schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:08:
[...]

Aah shit. Dat is wel vaker bij Stephen King verfilmingen helaas. Ik ben nu bij 7 maar ervaar het nog niet overigens, misschien komt het nog.
Zelfde probleem hier ook en als je dan een paar weken wacht zijn er alweer series die wat meer interessant zijn ..

Gisteren 'into the loop' gezien eerste aflevering .. Ook weer iets waarvan je naar de eerste aflevering denkt.. ok .. welke kant gaat dit op .. ;) maar goed dat is science fiction ;)

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 00:59
Deze moet ik nog steeds bekijken, maar heb me er nog niet naar toe kunnen zetten..

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

zeroday schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:18:
[...]

Zelfde probleem hier ook en als je dan een paar weken wacht zijn er alweer series die wat meer interessant zijn ..

Gisteren 'into the loop' gezien eerste aflevering .. Ook weer iets waarvan je naar de eerste aflevering denkt.. ok .. welke kant gaat dit op .. ;) maar goed dat is science fiction ;)
into the loop? Daar vind ik niets op online, van welke zender is dat?

Edit: Bedoel je “Tales from the Loop”? Dat is een nieuwe Amazon original zie ik.

[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 19-04-2020 13:22]

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Donstil schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:20:
[...]

into the loop? Daar vind ik niets op online, van welke zender is dat?

Edit: Bedoel je “Tales from the Loop”? Dat is een nieuwe Amazon original zie ik.
f8ck . heb ik weer: tales from the loop (ben met 3 dingen tegelijk bezig)

[Voor 4% gewijzigd door zeroday op 19-04-2020 13:26]

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

zeroday schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:25:
[...]

f8ck . heb ik weer: tales from the loop (ben met 3 dingen tegelijk bezig)
Aah toch. Ik ga hem in de gaten houden. Voor alsnog zit het onder de grens van 8 die ik hanteer.

• LA-384
xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:18:
[...]

Deze moet ik nog steeds bekijken, maar heb me er nog niet naar toe kunnen zetten..
Relax, het seizoen staat pas 2 dagen online.

• xoniq
LA-384 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:16:
[...]

Relax, het seizoen staat pas 2 dagen online.
Ik bedoel de hele serie :+
Ik gebruik Prime Video, maar deze heb ik nog nooit aangeklikt.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• LA-384
xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:17:
[...]

Ik bedoel de hele serie :+
Ik gebruik Prime Video, maar deze heb ik nog nooit aangeklikt.
Ah ;)
Het is wel een aanrader vind ik. Niet elk seizoen is even sterk, maar de algehele sfeer en het wat trage tempo maken dit een topper in mij ogen.

• xoniq
LA-384 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:20:
[...]

Ah ;)
Het is wel een aanrader vind ik. Niet elk seizoen is even sterk, maar de algehele sfeer en het wat trage tempo maken dit een topper in mij ogen.
Ah oke, ik zal m eens even proberen deze dagen.

• LA-384
Overigens net seizoen 2 van Project Blue Book afgekeken en wat een gave laatste aflevering!
Voor degenen die niet weten waar het over gaat; het is een serie gebaseerd op het gelijknamige project van de Amerikaanse overheid in de jaren 40 en 50, welke onderzoek deed naar UFO meldingen.

Weet iemand zo andere series die eenzelfde genre kennen? Ik ben gek op scifi en dan vooral scifi die met aliens te maken heeft.

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

LA-384 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:26:
Overigens net seizoen 2 van Project Blue Book afgekeken en wat een gave laatste aflevering!
Voor degenen die niet weten waar het over gaat; het is een serie gebaseerd op het gelijknamige project van de Amerikaanse overheid in de jaren 40 en 50, welke onderzoek deed naar UFO meldingen.

Weet iemand zo andere series die eenzelfde genre kennen? Ik ben gek op scifi en dan vooral scifi die met aliens te maken heeft.
X-Files

• xoniq

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hij is al wat ouder maar ik vond Fringe altijd wel een lekkere X-Files vibe hebben.
Van The CW, dat doe je toch iemand niet aan joh :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LA-384
Fringe heb al gezien, leuke serie idd. X-Files ben ik nooit echt aan begonnen eigenlijk, is het inmiddels niet wat gedateerd? Roswell, is dat niet gewoon een tienerdrama? Niet echt wat ik zoek denk ik, focus mag op het onbekende/aliens liggen, niet of die ene chick wel of niet gevoelens heeft voor die ene dude :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

LA-384 schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:55:
Fringe heb al gezien, leuke serie idd. X-Files ben ik nooit echt aan begonnen eigenlijk, is het inmiddels niet wat gedateerd? Roswell, is dat niet gewoon een tienerdrama? Niet echt wat ik zoek denk ik, focus mag op het onbekende/aliens liggen, niet of die ene chick wel of niet gevoelens heeft voor die ene dude :+
De eerste paar seizoenen misschien maar daarna heb je dat niet meer door. Het verhaal klopt gewoon. Zit prima opbouw in naar de grote rode draad.

Qua kwaliteit is er weinig vergelijkbaars te vinden uit die tijd. Daarnaast heb je nog The Expanse en inderdaad Fringe. Fringe staat ook op eenzame hoogte qua verhaal en kwaliteit.

• dragon2
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:26:

Pfoe zelfde sfeer en aliens is lastig denk ik, op x files na inderdaad.

Zomaar wat 'shots in the dark':
Torchwood
Extant
Fringe
Penny Dreadful
Ragnarok
Evil
Haven
Emergence
The Rook
Manifest
Eleventh Hour
Zero Hour

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Penny Dreadful Is iets compleet anders verder maar wel een dikke aanrader wat mij betreft. Dat is het type serie die iedere serie liefhebber gezien moet hebben of in ieder geval een kans moet geven.

Ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar de spin-off die over een week begint: Penny Dreadful: City of Angels

• LA-384
ciris schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:00:
[...]

De eerste paar seizoenen misschien maar daarna heb je dat niet meer door. Het verhaal klopt gewoon. Zit prima opbouw in naar de grote rode draad.

Qua kwaliteit is er weinig vergelijkbaars te vinden uit die tijd. Daarnaast heb je nog The Expanse en inderdaad Fringe. Fringe staat ook op eenzame hoogte qua verhaal en kwaliteit.
Dan ga ik me er misschien toch maar eens aan wagen aan the X-Files. Expanse vind ik ook een leuke serie, lees ook de boeken. Dikke aanrader.

@dragon2 Bedankt voor de tips, ik zal ze eens doornemen. Een aantal heb ik al gezien, Haven en Torchwood niet helemaal, alleen weet ik niet meer of ik ze simpelweg vergeten ben, of dat ik ze niet interessant meer vond. Extant en Manifest vond ik iig maar meh.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:50:
Hij is al wat ouder maar ik vond Fringe altijd wel een lekkere X-Files vibe hebben.

[...]

Van The CW, dat doe je toch iemand niet aan joh :+
Excuseer me, je hebt me bij de verkeerde, niet de CW versie, maar de versie van vroegah (1999) van UPN:

IMDB: Roswell (TV Series 1999–2002)

De nieuwe is ruk, ligt te dik op diversiteit en multi-culti samenlevingen (niks mis mee, maar is teveel geforceerd naar de kijker). De oude is gewoon prima. Oh, en Shiri Appleby en Katherine Heigl. (Maar dit is meer hoek voor @Raven om hier een oordeel over te vellen)

[Voor 3% gewijzigd door xoniq op 19-04-2020 16:45]

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:41:
[...]

Excuseer me, je hebt me bij de verkeerde, niet de CW versie, maar de versie van vroegah (1999) van UPN:

De nieuwe is ruk, ligt te dik op diversiteit en multi-culti samenlevingen (niks mis mee, maar is teveel geforceerd naar de kijker). De oude is gewoon prima. Oh, en Shiri Appleby en Katherine Heigl. (Maar dit is meer hoek voor @Raven om hier een oordeel over te vellen)
Ik weet niet of dat het nou echt veel beter maakt eigenlijk 😂. Maar ik waardeer je eerlijkheid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:41:
[...]

Ik heb Rosswel (welke versie dan ook) nooit gevolgd :P

Oscar Wilde

• xoniq
Donstil schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:26:
[...]

Ik weet niet of dat het nou echt veel beter maakt eigenlijk 😂. Maar ik waardeer je eerlijkheid.
Beter? Absoluut. Ach, het komt uit de gouden tijd van originele series destijds.
Raven schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:46:
[...]

Ik heb Rosswel (welke versie dan ook) nooit gevolgd :P
Als ik jou erin tag, gaat het ook niet om de serie, maar om de namen die ik noem :+ (tenzij het om Las Vegas gaat _/-\o_ )

[Voor 4% gewijzigd door xoniq op 19-04-2020 19:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 00:41

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:58:
(tenzij het om Las Vegas gaat _/-\o_ )
Dat is toch die serie met dat prachtig einde ?! >:) O-) :+

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xoniq
nero355 schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:44:
[...]

Dat is toch die serie met dat prachtig einde ?! >:) O-) :+
Correct, @Raven was er niet over te zwijgen, zo emotioneel werd ie ervan.. Ah, good times. O-) :D _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Aah Las Vegas, wat een pareltje was dat. Nu snap ik Roswell ineens :+

[Voor 93% gewijzigd door Donstil op 19-04-2020 21:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:49:
[...]

Correct, @Raven was er niet over te zwijgen, zo emotioneel werd ie ervan.. Ah, good times. O-) :D _/-\o_
Ben je niet in de war met Krusher en zijn Alizée gifje? :9 Volgens mij is hij nog erger dan ik als het om Las Vegas gaat :+

[Voor 10% gewijzigd door Raven op 20-04-2020 09:53]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:52:
[...]

Ben je niet in de war met Krusher en zijn Alizée gifje? :9 Volgens mij is hij nog erger dan ik als het om Las Vegas gaat :+
Fair enough, en ja die Alizée periode weet ik nog. Tezamen met Las Vegas :+ goede oude tijd

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 14:49
Ben normaal niet zo van de drama of romantische series (of films), maar paar weken terug overgehaald door vriendin om een kdrama te kijken (zij is Filipijns en daar is kdrama en kpop best populair ook). het gaat om Crash Landing on You, te vinden op Netflix.

Eerste aflevering leek een beetje low-budget, maar later werd het wel een stuk beter. Deze serie is letterlijk een emotionele achtbaan. Het ene moment zit je te lachen en het andere moment zit je met tranen in je ogen. Ik vond het persoonlijk echt een zware serie (zoveel emotie als introvert kan ik niet hebben hoor :+ ). Naast de emotionele stukjes heb ik ook veel kunnen lachen, de karakters lijken zorgvuldig gekozen te zijn en ik begin Zuid-Koreaanse producties steeds meer te waarderen. Kan hem dus wel aanraden, en het IMDb cijfer liegt er ook niet om. :P

Mijn website

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hulde aan IMDB: Homeland (TV Series 2011–2020)

Volgens mij is het nu echt voorbij en het voelt ook echt aan als af.

Voor wie deze serie nog niet kent, absoluut een aanrader!

Samen met Ray Donovan is het 1 van de weinige series die ik ken, die met 7-8 seizoenen nog steeds ijzersterk zijn.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-05 17:38

Martinspire

Awesomeness

Greatsword schreef op maandag 27 april 2020 @ 21:13:

Samen met Ray Donovan is het 1 van de weinige series die ik ken, die met 7-8 seizoenen nog steeds ijzersterk zijn.
Ik ben eigenlijk na seizoen 3 afgehaakt omdat het wel elke keer een herhaling van zetten was en ze niet meer geloofwaardig over kwamen. Is dat daarna nog een beetje goedgekomen? Zijn ze een andere weg ingeslagen of blijft het eigenlijk wel zo?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:02
Donstil schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:13:
Penny Dreadful Is iets compleet anders verder maar wel een dikke aanrader wat mij betreft. Dat is het type serie die iedere serie liefhebber gezien moet hebben of in ieder geval een kans moet geven.

Ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar de spin-off die over een week begint: Penny Dreadful: City of Angels
Natalie Dormer in de plaats van Eva Green ? Heb de neiging om te zeggen "nee, dank u" ;) Maar zal toch even afwachten. De setting is al helemaal anders London vs LA

Heb je een idee in hoeverre dat dit een spin-off is, behalve de titel? Veel overlap tussen de series is er volgens mij niet

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Greatsword schreef op maandag 27 april 2020 @ 21:13:

d'r zou zo maar weer een spin-off kunnen komen ;)
maar einde was wat mij betreft ok.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wikipedia: Unité 42

Tweede seizoen van Unité 42 is weer begonnen op de Vlaamse TV.
https://www.demorgen.be/t...08-4401-a234-2f1ca7f9a4db

Weer ff wennen, na 2 jaar, maar ik vond de 1ste aflevering best wel ok.
En, het is weer eens wat anders tussen al het standaard Hollywood gebeuren, de Engelse/Duitse/Scandinavische politieseries. d:)b

https://screen.brussels/nl/project/unite-42-saison-2

[Voor 10% gewijzigd door ehtweak op 28-04-2020 23:21]

Mooie Plaatjes   

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Siren seizoen 3 is ook alweer begonnen, en waar ik 1 en 2 echt goed vond, vind ik het shit om te zien hoe ze nu omgaan met de non-monogame relatie tussen Maddy, Ben en Ryn. Het is net alsof ze het altijd fout moeten laten gaan, terwijl het nou net zo gewaagd is om juist te laten zien dat er een liefdesrelatie is tussen een zwart meisje, een zeemeermin-meisje en een blanke jongen, maar nee, nu moeten ze weer roet in het eten gooien door het zwarte meisje bijna te laten vreemdgaan met een indiase man. En de jongen doet allemaal dingen in secret.
Wat vervelend om ze zo out-of-character te zien, alleen maar om het plot voort te dragen. Jammer, want ik vond dat de serie best veel potentie had, door te focussen op zo'n niet-standaard relatie, milieuconcepten e.d.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Donstil schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:13:

Is de serie beter dan boek of kan ik deze dan beter links laten liggen?

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Gekkenhuis links laten liggen.

De eerste 2 afleveringen waren wel spannend, daarna ging echt nergens meer over. Heb zelfs het einde niet gezien omdat ik het niet kon verdragen

[Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 30-04-2020 22:48]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True