Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote spoorwegentopic - deel 24 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 166 167 Laatste
Acties:

• GwnLars_
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:26

GwnLars_

In GoT we trust.

EDIT schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:51:
Dat zijn twee treinstellen die hier zijn voor de test van de ICNG die geschikt is voor Duitsland. Die zijn hier voor de toelating van het materieel.
Ik vraag mij nogsteeds af waar ICNG-D voor ingezet zal worden.. EuroBahn 2.0? (I)R(E) tussen iets als Zwolle en Osnabrück of een (uurs)doortrekking (bij wijze van) IC Eindhoven - Heerlen naar Aachen zou nog wellicht nut hebben.

Ik wil tüteren, tüteren grote blij.

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:03
GwnLars_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:26:
[...]

Ik vraag mij nogsteeds af waar ICNG-D voor ingezet zal worden.. EuroBahn 2.0? (I)R(E) tussen iets als Zwolle en Osnabrück of een (uurs)doortrekking (bij wijze van) IC Eindhoven - Heerlen naar Aachen zou nog wellicht nut hebben.
Ik vermoed de ICE dienst tot Keulen aanvullen tot een uursdienst. De huidige verbinding naar Duitsland mag wel een upgrade gebruiken, naar Brussel hebben we nu al 3 treinen per uur. Eurostar, Eurocity direct en de Eurocity. Naar Keulen eigenlijk alleen de ICE, de RE tel ik niet mee.

• GwnLars_
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:26

GwnLars_

In GoT we trust.

handoff schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:37:
[...]

Ik vermoed de ICE dienst tot Keulen aanvullen tot een uursdienst. De huidige verbinding naar Duitsland mag wel een upgrade gebruiken, naar Brussel hebben we nu al 3 treinen per uur. Eurostar, Eurocity direct en de Eurocity. Naar Keulen eigenlijk alleen de ICE, de RE tel ik niet mee.
Ik zou 'm dan wel als Interregio of IRE laten rijden, RE is het ding te snel voor, maar IC wil de DB kennelijk vanaf.

Ik wil tüteren, tüteren grote blij.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:00
GwnLars_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:19:
[...]

Die stoelen zien er wel wat spartaans uit, hoop dat er wel een andere leverancier voor komt en/of degelijke padding.. niet die strijkplankjes zoals in SNG.
Dit is een artist impression. Pas in het komende jaar wordt het ontwerp daadwerkelijk gemaakt en wordt dus ook dan pas besloten welke stoelen er überhaupt in komen. Er is op dit moment dus nog helemaal niks te zeggen over het stoelcomfort.
Aangezien deze treinen specifiek voor de sneltreindiensten/IC diensten zijn (vandaar ook dat deze trein geen 'sprinter' wordt genoemd) verwacht ik persoonlijk dat het in lijn zal gaan liggen met de DDNG.

[ Voor 16% gewijzigd door EDIT op 20-11-2025 21:19 ]

Pagina: 1 ... 166 167 Laatste