• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 16:17
weet iemand of het Camera Lens glaasje van de iPhone 11, hetzelfde qua afmeting is dan die van de iPhone XR, en dan heb ik het over dit component:

https://www.appleparts.nl...EswmuGX-tcLMaAuVvEALw_wcB

Om een of andere reden heb ik iets precies tegen het glaasje van de groothoek-lens gekregen, waardoor het glaasje is gebarsten (camera zelf, dus de lens, werkt nog prima).

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 16:17
llooijmans86 schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:37:
weet iemand of het Camera Lens glaasje van de iPhone 11, hetzelfde qua afmeting is dan die van de iPhone XR, en dan heb ik het over dit component:

https://www.appleparts.nl...EswmuGX-tcLMaAuVvEALw_wcB

Om een of andere reden heb ik iets precies tegen het glaasje van de groothoek-lens gekregen, waardoor het glaasje is gebarsten (camera zelf, dus de lens, werkt nog prima).
Antwoord is NEE, past niet. Had hem besteld maar glaasje van de XR blijkt in diameter ongeveer 1,5 mm kleiner.

• Cygni
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-03 20:42
Ben aan t kijken voor een vervanger van mijn defecte Galaxt s9. Hoe groot is het verschil in scherm kwaliteit tussen de s9 en de iphone 11?

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-10-2021
Cygni schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:13:
Ben aan t kijken voor een vervanger van mijn defecte Galaxt s9. Hoe groot is het verschil in scherm kwaliteit tussen de s9 en de iphone 11?
Gewoon gaan kijken in de winkel? :) Ik denk dat je het verschil zeker gaat merken tov je S9. Maar vind jij dat erg?

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heb gister m'n iPhone 11 binnen gekregen, kom van iPhone 8 af.

Mijn bevindingen zo ver:
- Eerste telefoon voor mij met faceID, werkt opzich in de meeste gevallen goed, alleen in de avond met laag licht wou hij m'n telefoon niet altijd goed unlocken, heb toen in de avond een tweede/alternatieve look geregistreerd onder face ID instellingen en ook de setting 'require attention' uitgezet (uitleg hieronder) daarna ging het wel goed.
- Blijkbaar heb ik nogal kleine oogjes, de memoji's hebben allen hun ogen dicht bij mij :D vandaar ook de require attention bij face ID uitgezet.
- De bezel van de iPhone 11 is aardig dik, volgens mij is dit bij de Pro versie dunner.
- Ik dacht dat de iPhone 11 gewoon dezelfde afmeting zou hebben als m'n iPhone 8, maar is toch een slag groter.
- Op de iPhone 8 had ik uiteraard ook een LCD scherm dus daar geen veranderingen, het oled scherm van de iPhone XS van m'n vriendin is wel stuk mooier, zeker als je vanaf verschillende hoeken kijkt.
- Unlocken van telefoon als hij plat op Tafel light werkt niet tenzij je er echt overheen buigt, waar dit uiteraard met fingerprint wel heel simpel werkt.

Edit: nog een laatste puntje. op de iPhone 8 zit control center onderin het scherm en swipe omhoog, vanaf de iPhone 11 is dit natuurlijk de nieuwe home-gesture. Het had handiger geweest als ze dit gelijk hadden getrokken al op de oude iPhones om ook gewoon control center naar rechtsboven te verplaatsen. Nu heb je verschillende telefoons met zelfde iOS versies waar je dingen via een andere manier moet benaderen, beter om dit uniform te houden.

[Voor 16% gewijzigd door gise op 09-11-2019 12:35]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag mijn iPhone 11 ontvangen, en gelijk viel me tijdens de setup op dat het scherm een gele/warme tint heeft. Erg gek, want juist de 11 non-pro heeft een koeler scherm dan de pro. Dit heb ik in meerdere winkels bekeken.

Gelijk ben ik met mijn 11 naar een winkel gegaan met 11’s op display. Zie het verschil met gelijke instellingen:

Op de iPhone 11 in de winkel was wit veel mooier wit.

Ik kon het helaas zelf niet corrigeren met de bekende trucjes of instellingen. Dus heb de iPhone teruggestuurd en krijg binnenkort een nieuwe. Hopelijk is die goed.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 19:22
Gisteren de Iphone 11 binnengekregen. Had hiervoor een 6.

Lekker toestel. En wat gaat de overdracht tussen toestellen toch soepel. Iphone 6 in de buurt van de nieuwe en binnen 5 minuten was ie klaar.

Vergelijk dat met een Samsung die eerst nog eens 10x moet updaten incl herstarts etc etc voordat je kan werken, Apple heeft het qua software echt goed voor elkaar.

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:34
Cubix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:44:
Vandaag mijn iPhone 11 ontvangen, en gelijk viel me tijdens de setup op dat het scherm een gele/warme tint heeft. Erg gek, want juist de 11 non-pro heeft een koeler scherm dan de pro. Dit heb ik in meerdere winkels bekeken.

Gelijk ben ik met mijn 11 naar een winkel gegaan met 11’s op display. Zie het verschil met gelijke instellingen:
[Afbeelding: iPhone 11 geel]

Op de iPhone 11 in de winkel was wit veel mooier wit.

Ik kon het helaas zelf niet corrigeren met de bekende trucjes of instellingen. Dus heb de iPhone teruggestuurd en krijg binnenkort een nieuwe. Hopelijk is die goed.
Lijkt eerder alsof die iPhone night shift aan heeft en de andere niet.

• Cubix
  • Niet online
Lijkt eerder alsof die iPhone night shift aan heeft en de andere niet.
Dat was niet het geval.

Heb nu een nieuwe die beter is dan de oude op de foto, maar nog steeds een ander beeldscherm lijkt te hebben dan de iPhone 11's in de winkel. Nog steeds een tikje geler (ook met Night Shift en True Tone uit), maar wel met iets vollere kleuren (vooral rood en groen), en net iets andere reactie op schuine kijkhoeken. Er zullen wel twee fabrieken schermen aan het produceren zijn voor Apple neem ik aan.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal reacties zijn verplaatst naar TC. Discussies over Black Friday horen in het Shopping Forum. Dit topic is enkel voor discussie over, of ervaringen met de iPhone 11 Pro & Pro Max.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Cubix schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:56:
[...]

Dat was niet het geval.

Heb nu een nieuwe die beter is dan de oude op de foto, maar nog steeds een ander beeldscherm lijkt te hebben dan de iPhone 11's in de winkel. Nog steeds een tikje geler (ook met Night Shift en True Tone uit), maar wel met iets vollere kleuren (vooral rood en groen), en net iets andere reactie op schuine kijkhoeken. Er zullen wel twee fabrieken schermen aan het produceren zijn voor Apple neem ik aan.
Je kan misschien spelen met de instellingen onder toegankelijkheid > weergave en tekst grote > kleurfilters.
Het is misschien omslachtig maar misschien werkt het voor je?

OFFLINE enkele berichten geedit

• Cubix
  • Niet online
Mrjraider schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:21:
Je kan misschien spelen met de instellingen onder toegankelijkheid > weergave en tekst grote > kleurfilters.
Het is misschien omslachtig maar misschien werkt het voor je?
Ook geprobeerd. Er gaat dan een laag kleur over het wit heen. Spierwit heb ik er nooit mee kunnen bereiken.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-03 12:14

sten123

PSN: MisterxBee

Net ook maar de Iphone 11 besteld.
Wou eerst gaan voor de Iphone Xs 256GB maar omdat die uitgefaseerd word heb ik toch maar gekozen voor de Iphone11.

Als het goed is gaat die morgen geleverd worden dus ik ben zeer benieuwd.

Kom vanaf een note 9 maar heb hem laten vallen dus ik moet wat nieuws.

• croschou
@sten123 en? Hoe bevalt de overstap? Wat vind jij persoonlijk van het scherm van de 11? Terug naar LCD.
Ik heb zelf momenteel ook een Samsung (A50) en twijfel om misschien toch de overstap naar de 11 te maken. Heb het toestel al een paar keer vastgehouden en vind het beeldscherm prima. Maar de schermranden zijn wel weer wat meer aanwezig.
En wat ik echt heel fijn vind aan Android is het swipen :) een dat is (nog) niet beschikbaar op iOS.

• sten123

sten123

croschou schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:18:
@sten123 en? Hoe bevalt de overstap? Wat vind jij persoonlijk van het scherm van de 11? Terug naar LCD.
Ik heb zelf momenteel ook een Samsung (A50) en twijfel om misschien toch de overstap naar de 11 te maken. Heb het toestel al een paar keer vastgehouden en vind het beeldscherm prima. Maar de schermranden zijn wel weer wat meer aanwezig.
En wat ik echt heel fijn vind aan Android is het swipen :) een dat is (nog) niet beschikbaar op iOS.
Toestel sinds gister in gebruik maar ik stoor me totaal niet aan de stap terug naar LCD.
Ook de schermranden wen je wel aan en valt heel erg mee.

De foto`s die ik tot nu toe heb gemaakt zijn echt heel goed!!!
Nouja en de rest is gewoon apple het werkt gewoon perfect. ook de koppeling in de auto i.p.v android auto is gewoon een stap voorruit.

Al met al ben ik tevreden!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:45
@sten123 Wat is jouw beweegreden voor de iPhone 11 geweest? Ik zit zelf een beetje in hetzelfde dilemma, alleen dan op de 64GB modellen.

https://tweakers.net/pricewatch/compare/1458670;1239589/

+ punten iPhone 11:
- Langere accuduur
- Sneller / nieuwer
- Betere camera met night mode

+ punten iPhone XS
- Iets kleiner en dunner
- OLED scherm

Ik kan enkele vergelijkingen vinden, maar die gaan uit van een prijs van 799 vs 999. Nu zijn ze echter beide gelijkaardig geprijsd (de XS zelfs nog goedkoper). Iemand die mij nog aanvullend advies kan geven? :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:30

JB

Cédric roelt!

NoepZor schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:05:
@sten123 Wat is jouw beweegreden voor de iPhone 11 geweest? Ik zit zelf een beetje in hetzelfde dilemma, alleen dan op de 64GB modellen.

+ punten iPhone 11:
- Langere accuduur
- Sneller / nieuwer

+ punten iPhone XS
- Iets kleiner en dunner
- OLED scherm

Ik kan enkele vergelijkingen vinden, maar die gaan uit van een prijs van 799 vs 999. Nu zijn ze echter beide gelijkaardig geprijsd (de XS zelfs nog goedkoper). Iemand die mij nog aanvullend advies kan geven? :)
Los van de voordelen cq. meerwaarde van OLED kan ik niet wennen aan die @#$%^&* maat van de Xr/11. Heb zelf een Xr van de zaak maar ik vind het verschrikkelijk. Het is allemaal net de lomp, in de hand maar ook in de broekzak. Het is niet zo'n groot verschil op papier maar toch vind ik het alles behalve fijn.

Mijn boefje is liev!

• NoepZor
Ik heb nu een iPhone 7, daarvoor privé een Galaxy S5 gehad met oled. Ik vind het scherm van de iPhone erg goed, maar het kan niet tippen aan OLED. Verder lijkt me inderdaad een 11 vrij lompig, ook gezien de randen.

• sten123

sten123

NoepZor schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:05:

+ punten iPhone 11:
- Langere accuduur
- Sneller / nieuwer

+ punten iPhone XS
- Iets kleiner en dunner
- OLED scherm

Ik had mijn telefoon note 9 laten vallen.
Maar ik heb daarvoor Iphone gehad en nu kwam deze mooie actie voorbij op Tele2(BlackFriday).
Telefoon werkt gewoon prima En ik kan er mee leven dat het geen OLED is ondanks dat OLED echt heel mooi is.

• Tranquility
  • Laatst online: 26-03 13:48
Cygni schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:13:
Hier ook vorige week mijn S9 laten droppen. Altijd met hoesje gebruikt, nog nooit iets gehad met schade aan welke telefoon dan ook, maar deze viel precies plat op het scherm die nu dus vol met barsten zit. Reparatie van 250 euro vind ik de moeite niet waard en eigenlijk ben ik een beetje klaar met Samsung met hun Android-schil, irritante Bixby en hun slechte updatebeleid. Dus zit ik naar een iPhone 11 128GB te kijken. De 11 Pro is qua formaat -net als de S9- perfect, maar die is me veel te duur.

Lees hier graag even mee naar ervaringen van andere voormalige Android gebruikers aangezien dit mijn eerste iPhone gaat worden. Ga hem van de week nog maar eens even bij de MM in m'n handen houden.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:03
Zo lieve Tweakers,

Voor mijn vrouw ben ik op zoek naar een iPhone 11. Ze komt van een Android ( Samsung S9 ).

Nu ben ik aan het kijken voor de iPhone 11 en de pro. Maar qua display wat misschien 0.3-4mm scheelt. Is er verder niet veel anders?

De 3 camera's zitten er op beide toestellen toch? De snelheid is het zelfde. Enige het scherm XDR scherm is anders. Maakt dat de meerwaarde waar ?

Want de 11 heeft dan weer een grotere batterij. De Pro een stuk kleinere.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:47
theduke1989 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:29:
Zo lieve Tweakers,

Voor mijn vrouw ben ik op zoek naar een iPhone 11. Ze komt van een Android ( Samsung S9 ).

Nu ben ik aan het kijken voor de iPhone 11 en de pro. Maar qua display wat misschien 0.3-4mm scheelt. Is er verder niet veel anders?

De 3 camera's zitten er op beide toestellen toch? De snelheid is het zelfde. Enige het scherm XDR scherm is anders. Maakt dat de meerwaarde waar ?

Als ik het zo lees dan heb je zelf echt nog 0,0 onderzoek gedaan 8)7

Vooruit, ik zal je op weg helpen:
https://www.apple.com/nl/iphone-11/

https://www.apple.com/nl/iphone-11-pro/

©2004

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

theduke1989 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:29:
Zo lieve Tweakers,

Waarom al upgraden en waarom geen Galaxy S10 of in maart de opvolger ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:03
@harm12nl juist wel, vandaar dat ik even niet echt de meerwaarde zie behalve het scherm.

@Hackus ze had vroeger een iPhone 4s. Ik had toen haar overgehaald naar Android. Sindsdien had ze een Android. Maar wilt weer terug.

Ik zit dus te kijken op gsmarena.com maar veel het zelfde. Alleen is het scherm groter op de 11 maar het scherm op de pro is weer superieur?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:47
theduke1989 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:42:
@harm12nl juist wel, vandaar dat ik even niet echt de meerwaarde zie behalve het scherm.

@Hackus ze had vroeger een iPhone 4s. Ik had toen haar overgehaald naar Android. Sindsdien had ze een Android. Maar wilt weer terug.

Ik zit dus te kijken op gsmarena.com maar veel het zelfde. Alleen is het scherm groter op de 11 maar het scherm op de pro is weer superieur?
En 2 camara's vs 3. Vandaar dat ik dacht dat je nog niet verder gekeken had :)

©2004

• croschou
@theduke1989 ik zou met je vrouw naar de mm gaan om de beide toestellen eens te vergelijken en op basis daarvan de keus maken.
Het scherm van een Samsung is superieur aan dat van een iPhone 11. De één vindt dit geen probleem, de ander wel. Dat moet je zelf ervaren.
De S-serie van Samsung is het vlaggenschip, de 11 pro die van Apple. De gewone 11 valt daar toch wat buiten (mijn mening) vooral vanwege het ontbreken van een oled scherm.
Qua prestaties is de iPhone 11 een super telefoon en ook wat betreft de camera's.
Ook zou ik inderdaad de afweging maken om misschien te wachten tot volgend jaar als Samsung de nieuwe toestellen lanceert.
Als ik puur voor mezelf spreek, weet ik niet of ik nog terug zou willen naar Apple. Ik vind het heerlijk om allerlei dingen te kunnen veranderen - widgets, etc. -of naar eigen idee kunnen inrichten. Bij Apple ben je daar wel beperkt in.

Wat is de reden dat ze terug wil naar Apple?

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-01 19:45
Ik ging juist van een iPhone X naar een Samsung S10. Jarenlang heen en weer geswitcht tussen iOS en Android. De S10 heb ik inmiddels al meer dan een half jaar in gebruik. Maar na zo lang gebruiken beginnen er toch een aantal dingen te irriteren...

Mijn eerste indruk van de S10 is Wow wat een prachtig scherm en goed design. Stuk minder bezels dan iPhone, Symmetrisch camera opstelling waardoor het niet wiebelt als het plat op tafel ligt.
Maar nu een half jaar later irriteer ik me aan steeds meer kleine dingen. De software voelt niet stabiel. Soms een beetje laggy bij bijvoorbeeld browsen. Het aflopende scherm is zwaar irritant in gebruik met één hand. Heb dagelijks wel dat er een link of YouTube filmpje onbedoeld wordt geopend omdat de palm rejection niet goed werkt. Overnacht verliest mijn S10 wel 30% batterij in idle stand. Geen idee wat er op de achtergrond draait, maar aangezien er dingen als Facebook services en Office op de telefoon voorgeïnstalleerd staan (en NIET verwijderbaar zijn!) is er wel iets dat aan het “phone homen” is...

Met andere woorden... tijd om weer terug naar iOS te gaan.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-03 23:06
Oppernerd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:20:
Ik ging juist van een iPhone X naar een Samsung S10. Jarenlang heen en weer geswitcht tussen iOS en Android. De S10 heb ik inmiddels al meer dan een half jaar in gebruik. Maar na zo lang gebruiken beginnen er toch een aantal dingen te irriteren...

Mijn eerste indruk van de S10 is Wow wat een prachtig scherm en goed design. Stuk minder bezels dan iPhone, Symmetrisch camera opstelling waardoor het niet wiebelt als het plat op tafel ligt.
Maar nu een half jaar later irriteer ik me aan steeds meer kleine dingen. De software voelt niet stabiel. Soms een beetje laggy bij bijvoorbeeld browsen. Het aflopende scherm is zwaar irritant in gebruik met één hand. Heb dagelijks wel dat er een link of YouTube filmpje onbedoeld wordt geopend omdat de palm rejection niet goed werkt. Overnacht verliest mijn S10 wel 30% batterij in idle stand. Geen idee wat er op de achtergrond draait, maar aangezien er dingen als Facebook services en Office op de telefoon voorgeïnstalleerd staan (en NIET verwijderbaar zijn!) is er wel iets dat aan het “phone homen” is...

Ik heb beiden en IPhone heeft nog altijd mijn voorkeur omwille van het ecosysteem en IOS. Op de S10 heb ik met adb al die nutteloze apps verwijderd zoals Office & Facebook en de batterij verliest maar 5% s nachts.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 20:17
Oppernerd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:20:

Ook ik ben jarenlang samsung gebruiker geweest. Had niks met Apple. Vond het maar onzin om zoveel meer te betalen voor iets wat niet eens veel beter is.

Tot ik voor mijn werk lange tijd een iPhone XS gebruikt had. Werd smoorverliefd op die XS. Elke dag ging ik hem meer en meer waarderen en me meer en meer te ergeren aan de Samsung. Het was gewoon hoe de iPhone in de hand lag, de gezichtsherkenning, het scherm. Kan niet eens exact uitleggen waarom, maar het gebeurde gewoon😂😂.
Vervolgens een iPhone 11 Pro aangeschaft, de XS was niet meer nodig voor mijn werk en die gaat naar mijn vrouw (die moet gedwongen mee van me 😜). Apple TV 4K is onderweg, de Apple Watch s5 ligt onder de boom, family sharing aan, de hele shitzooi erop en eraan. Einde van de maand gelijk maar een iPad Pro erbij halen.
De Samsung S10 die ik zo’n twee maanden geleden nog had aangeschaft staat inmiddels op marktplaats😜.

• Tranquility
Met afgelopen black friday had ik al een iPad Pro 11" gehaald en in het begin was ik nogal huiverig voor iOS, maar begin het steeds meer te snappen en te waarderen. Vanmiddag na m'n werk even langs de MM geweest om de iPhone 11 in m'n handen te houden en te vergelijken met de Pro's die er naast lagen. Want ik wilde echt weten of de lagere resolutie niet tegen zou gaan vallen, vooral als je vanaf een S9 komt met een hoge resolutie.

Nou, ik kan duidelijk zijn: ik zie qua scherpte geen verschil noch dat ik op de 11 pixels kan waarnemen. Alleen de helderheid was van het OLED scherm duidelijk hoger, maar die hadden ze ook op maximaal gezet, maar qua kleur gewoon prima. Sterker, ik vond het wit van de LCD zelfs iets witter dan de meer gelige OLED.

Die iPhone 11 gaat er wel komen, alleen welke: de paarse of de rode? :P

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Tranquility Ik zou voor de rode gaan, de paarse vind ik meer wat voor vrouwen.

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-03 17:37
Tranquility schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:53:
Met afgelopen black friday had ik al een iPad Pro 11" gehaald en in het begin was ik nogal huiverig voor iOS, maar begin het steeds meer te snappen en te waarderen. Vanmiddag na m'n werk even langs de MM geweest om de iPhone 11 in m'n handen te houden en te vergelijken met de Pro's die er naast lagen. Want ik wilde echt weten of de lagere resolutie niet tegen zou gaan vallen, vooral als je vanaf een S9 komt met een hoge resolutie.

Nou, ik kan duidelijk zijn: ik zie qua scherpte geen verschil noch dat ik op de 11 pixels kan waarnemen. Alleen de helderheid was van het OLED scherm duidelijk hoger, maar die hadden ze ook op maximaal gezet, maar qua kleur gewoon prima. Sterker, ik vond het wit van de LCD zelfs iets witter dan de meer gelige OLED.

Die iPhone 11 gaat er wel komen, alleen welke: de paarse of de rode? :P
Ik plan dezelfde overstap. Zelf ga ik voor de rode of zwarte gaan. Maar de paarse is ook wel mooi. Ik denk niet dat je verkeerd kunt kiezen ;-)

• Tranquility
Zojuist de rode 128GB besteld. 8)

Bij het zien van de foto van D-Ed was ik eigenlijk al verkocht. Na het in de hand hebben gehouden bij de MM nog meer.. Helaas was hij daar uitverkocht en wisten ze ook niet te vertellen wanneer ze hem weer zouden binnenkrijgen. Bij koel blauw hadden ze hem wel op voorraad dus daar maar besteld. Ben echt benieuwd aangezien het m'n eerste iPhone wordt. :)

Het enige jammere is nog dat het geen echte Dual Sim is, maar is de tweede een eSim die hier in Nederland vooralsnog alleen door T-Mobile wordt ondersteund. Simpel (ook T-Mobile) heeft aangegeven eSim voorlopig niet te gaan ondersteunen. Toch raar, want volgens mij is het kostenbesparend als er geen SIM-kaartjes meer verstuurd hoeven te worden.

• sten123

sten123

Tranquility schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:46:
Zojuist de rode 128GB besteld. 8)

Bij het zien van de foto van D-Ed was ik eigenlijk al verkocht. Na het in de hand hebben gehouden bij de MM nog meer.. Helaas was hij daar uitverkocht en wisten ze ook niet te vertellen wanneer ze hem weer zouden binnenkrijgen. Bij koel blauw hadden ze hem wel op voorraad dus daar maar besteld. Ben echt benieuwd aangezien het m'n eerste iPhone wordt. :)

Het enige jammere is nog dat het geen echte Dual Sim is, maar is de tweede een eSim die hier in Nederland vooralsnog alleen door T-Mobile wordt ondersteund. Simpel (ook T-Mobile) heeft aangegeven eSim voorlopig niet te gaan ondersteunen. Toch raar, want volgens mij is het kostenbesparend als er geen SIM-kaartjes meer verstuurd hoeven te worden.
Hier ook een rode versie.
_/-\o_

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:53
Wil toch hier reageren.

Ik vind dit toestel toch niet speciaal genoeg om de Iphone 8 256 gb die ik heb te vervangen. Vooral het feit dat er een LED scherm in zit is voor mij een dealbreaker. Mijn 8 functioneert voor nu goed genoeg om even te wachten met een upgrade, ik neem aan dat in september weer nieuwe Iphones gaan komen, nieuwe ronde nieuwe kansen :-)

• Tranquility
Mwoah, ik kom van een S9 met AMOLED scherm en mis die geen moment en ben ik al helemaal gewend aan het LCD scherm en ook de lagere resolutie van de 11 merk ik niet. Op dit soort kleine formaten maakt het m.i. geen drol uit. Op mijn 65" scherm in de woonkamer is het een ander verhaal. Daar prijkt een LG OLED en wil ik niet meer terug naar dat vlekkerige (clouding/ backlight bleeding) LCD scherm.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01

Christiano007

Ich bin der champion

Morgen krijg ik mijn Iphone 11 binnen. Hebben jullie nog tips voor een apple newby? Altijd Android gehad. Ook eventueel tips voor handige accessoires? Hoesje komt er absoluut om heen, maar ik wil een slim case met kleine opstaande rand. En ik neem een screenprotector.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tranquility schreef op donderdag 26 december 2019 @ 12:21:
Mwoah, ik kom van een S9 met AMOLED scherm en mis die geen moment en ben ik al helemaal gewend aan het LCD scherm en ook de lagere resolutie van de 11 merk ik niet. Op dit soort kleine formaten maakt het m.i. geen drol uit. Op mijn 65" scherm in de woonkamer is het een ander verhaal. Daar prijkt een LG OLED en wil ik niet meer terug naar dat vlekkerige (clouding/ backlight bleeding) LCD scherm.
Kan me hier vrij weinig bij voorstellen. Ik ben van een 8 Plus naar een 11 Pro gegaan en OLED is echt een verademing. Eindelijk echt diep zwart en ook de HDR ondersteuning is zeer fijn bij de nieuwere Netflix series.

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:37:
[...]

Kan me hier vrij weinig bij voorstellen. Ik ben van een 8 Plus naar een 11 Pro gegaan en OLED is echt een verademing. Eindelijk echt diep zwart en ook de HDR ondersteuning is zeer fijn bij de nieuwere Netflix series.
Het is maar waar je eisen en prioriteiten aan geeft. Ja OLED is dieper zwart, kan kleuren veel "mooier(?)" weergeven en kan allicht beter afleesbaar zijn in direct zonlicht echter betaal je daar, zeker bij Apple, ook voor. Ik kom van een S8 en ja dat scherm is mooier afleesbaar, geeft mooier weer maar ik vind dit LCD scherm van mijn iPhone 11 meer dan prima.

• bram1984
Mrjraider schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:09:
[...]

Het is maar waar je eisen en prioriteiten aan geeft. Ja OLED is dieper zwart, kan kleuren veel "mooier(?)" weergeven en kan allicht beter afleesbaar zijn in direct zonlicht echter betaal je daar, zeker bij Apple, ook voor. Ik kom van een S8 en ja dat scherm is mooier afleesbaar, geeft mooier weer maar ik vind dit LCD scherm van mijn iPhone 11 meer dan prima.
Zeker, maar mijn inziens klopt het niet dat het geen "drol" uitmaakt. Het verschil is echt overduidelijk, helemaal als je ze naast elkaar houdt

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:20:
[...]

Zeker, maar mijn inziens klopt het niet dat het geen "drol" uitmaakt. Het verschil is echt overduidelijk, helemaal als je ze naast elkaar houdt
Ik denk dat je het anders moet lezen: het maakt voor hem/haar geen drol uit. Ik persoonlijk zie wel verschil tussen de OLED van mijn S8 en de LCD van mijn iPhone 11 maar ook mij maakt het geen drol uit ;)

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 13:34

svijf

b5beveiliging.nl

Van een Samsung S7 naar een iPhone 11.
Overzetten... Mwa. Ging deels goed.
Maar oke. Prima. Doe ik de rest handmatig.
Helemaal klaar. Zal hem eens aan iTunes hangen voor muziek.

Gaf foutmelding en kon terug naar fabrieksinstellingen?!?
iPad deed het overigens wel goed met iTunes.
Viel "even" tegen zeg maar.

Maar goed dat ik een paar dagen vrij had zullen we maar zeggen.
Inmiddels alles weer geinstalleerd en ingesteld.
Tot nu toe, na jaren Samsung, goede ervaringen.

Enige wat ik enorm mis tov Android is Tasker.
Automatisch volume aanpassen als ik thuis kom bijvoorbeeld.
Wist dat Tasker niet beschikbaar is voor IOS, maar is toch wel even lastig.
Verder nog geen bijzondere of hele andere dingen gevonden tov Android.
Grote plus tot nu toe is de batterij. Of dat straks tijdens werk nog zo is moet nog blijken.
Veel op plaatsen met slecht bereik. Bv parkeergarages en dergelijke.

Als iemand een manier weet om het volume automatisch aan te passen, dan hoor ik dat graag.
Ben al druk op zoek, maar tot nu toe geen app gevonden die me hiermee kan helpen.

• Tranquility
Mrjraider schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:31:
[...]

Ik denk dat je het anders moet lezen: het maakt voor hem/haar geen drol uit. Ik persoonlijk zie wel verschil tussen de OLED van mijn S8 en de LCD van mijn iPhone 11 maar ook mij maakt het geen drol uit ;)
Wat ik met "maakt geen drol uit" bedoel is dat de verschillen gewoon te klein zijn om het prijsverschil te rechtvaardigen. Natuurlijk heeft OLED perfecte zwartwaarden, ik heb immers zelf een OLED TV en wil nooit meer terug naar LCD, maar dat geldt dus voor een groot 65" TV scherm. Ik kijk niet de hele dag filmpjes op mijn telefoon en hoef dan geen super perfect zwart te hebben. Doorgaans gebruik ik de telefoon bij daglicht en maakt het diepe zwart van een OLED scherm ook minder uit. Maar de allround kwaliteit en met name de scherpte is gewoon prima van het LCD scherm van de iPhone 11. Die belachelijke resoluties die ik op mijn S9 had is gewoon onzin op een dergelijk klein schermformaat, tenzij je met een vergrootglas pixels wil gaan tellen.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 20:17
svijf schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:43:

Grote plus tot nu toe is de batterij. Of dat straks tijdens werk nog zo is moet nog blijken.

Als iemand een manier weet om het volume automatisch aan te passen, dan hoor ik dat graag.
Ben al druk op zoek, maar tot nu toe geen app gevonden die me hiermee kan helpen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan dat niet met “shortcuts”?

[Voor 170% gewijzigd door Bulligan op 28-12-2019 12:32]

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 13:34

svijf

b5beveiliging.nl

Hooli-gan schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:28:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee, maar kan dat niet met “shortcuts”?
Opdrachten > Automatisering ga ik eens mee spelen (y)

• Banix
  • Laatst online: 13:30
svijf schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:43:
Van een Samsung S7 naar een iPhone 11.
Overzetten... Mwa. Ging deels goed.
Maar oke. Prima. Doe ik de rest handmatig.
Helemaal klaar. Zal hem eens aan iTunes hangen voor muziek.

Gaf foutmelding en kon terug naar fabrieksinstellingen?!?
iPad deed het overigens wel goed met iTunes.
Viel "even" tegen zeg maar.

Maar goed dat ik een paar dagen vrij had zullen we maar zeggen.
Inmiddels alles weer geinstalleerd en ingesteld.
Tot nu toe, na jaren Samsung, goede ervaringen.

Je kan de opdrachten app van Apple zelf gebruiken door een routine toe te voegen!

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Anoniem: 192266

Ik ben sinds deze week overgestapt op de iPhone 11. Hiervoor een iPhone 7, iPhone 6 plus en iPhone 5s gehad.

Drie jaar met de iPhone 7 gedaan dus dit voelt wel als een grote upgrade. Meest indrukwekkend is de camera: foto’s maken is nu echt leuk. Scherm en batterijduur zijn andere grote pluspunten. Wat betreft LCD versus OLED heb ik geen ervaring, maar in de winkel kan ik geen verschil zien, maar ik ben dan ook geen purist. Geen home-knop en formaat is wennen, maar het is goed te doen.

• Joris-Jansen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:55
Hier ook de rode iPhone 11, 128gb gekocht. Kwam in totaal op 790 euro. Hiervoor had ik een iPhone 6s dus ik merk een behoorlijk verschil. :)

• NoepZor
Ik ben van plan een nieuwe iPhone te bestellen, maar twijfel ernstig tussen zwart (veilig) en groen (doe es gek). Wie heeft er een groene en hoe bevalt de kleur na een tijdje gebruik? Ik heb begrepen dat de kleur in het echt wat meer naar het blauwgroene (Engels: teal) neigt.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:14
NoepZor schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:19:
Ik ben van plan een nieuwe iPhone te bestellen, maar twijfel ernstig tussen zwart (veilig) en groen (doe es gek). Wie heeft er een groene en hoe bevalt de kleur na een tijdje gebruik? Ik heb begrepen dat de kleur in het echt wat meer naar het blauwgroene (Engels: teal) neigt.
Over smaak valt niet te twisten. Zou hem eerst even zelf in een fysieke winkel gaan bekijken.

• croschou
NoepZor schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:19:
Ik heb begrepen dat de kleur in het echt wat meer naar het blauwgroene (Engels: teal) neigt.
Eh, blauwgroen? Neuh, absoluut niet. Begrijp ook niet hoe je erbij komt dat het de kleur 'teal' zou moeten zijn als je de plaatjes bekijkt van een groene iPhone 11, haha! 8)7
Het is echt lichtgroen ofwel pastelkleurig.

Of je verwart de kleur midnight green van de 11 pro met de gewone 11?

Maar zoals al gezegd: ga eens kijken in de winkel.

• NoepZor
croschou schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:57:
[...]

Eh, blauwgroen? Neuh, absoluut niet. Begrijp ook niet hoe je erbij komt dat het de kleur 'teal' zou moeten zijn als je de plaatjes bekijkt van een groene iPhone 11, haha! 8)7
Het is echt lichtgroen ofwel pastelkleurig.

Of je verwart de kleur midnight green van de 11 pro met de gewone 11?

Maar zoals al gezegd: ga eens kijken in de winkel.
Nee ik bedoel de gewone iPhone 11. Als ik pro budget had gehad (of de kleur zat op de gewone 11) dan was dat midnight green een no brainer geweest :) De term teal heb ik niet zelf verzonnen, maar kwam ik tegen op internet / youtube van andere mensen.

De productfoto:

En praktijkfoto's:

En voor wat meer foto's zie bijvoorbeeld Engadget

[Voor 63% gewijzigd door NoepZor op 03-01-2020 13:20]

• croschou
@NoepZor Ah, ik zie wat je bedoelt :D . Kleuren blijven lastig weer te geven op een scherm ;)
Ik vind de kleur toch echt groen en niet blauwig. Maar ik zou gewoon eens gaan kijken in real life :) Overigens vind ikzelf de groene kleur wat vrouwelijker (ikzelf zou 'm bijvoorbeeld best willen ;) ) maar dat komt door de pasteltinten. Maarja, zwart is ook weer zo veilig. De rode vind ik trouwens ook erg mooi. Succes met je keuze.

• NoepZor
Alleen rood en zwart zijn relatief mannelijk. De andere kleuren zijn al snel "vrouwelijk". Ik zag in het polletje hier dat er best wel wat groen is gekozen, maar daar staat geen geslacht bij. Wit is voor mij nog een outsider. Ik ga vanavond maar eens bij onze vrienden van de Mediamarkt langs om ze IRL te bekijken.

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

@NoepZor @croschou
Zie bijv mijn foto's: Mrjraider in "[iPhone 11] Ervaringen & Discussie"

Het neigt naar een blauwgroene kleur ja. Ik vind het wel een mooie kleur :)

• croschou
@NoepZor Ben benieuwd welke kleur je uiteindelijk kiest :) . En of je de groene inderdaad groen vindt (mintgroen) of toch blauwgroen :P

• NoepZor
Bij mediamarkt en BCC hadden ze helaas geen demo in groen. Volgens een verkoper leek die wel groen zoals op de productfoto. Al met al nog niet veel wijzer geworden :)

Anoniem: 632581

Iemand ervaring met de webshop " direct sales" ? Ben van plan om een iphone 11 128GB bij hen aan te schaffen alleen kreeg ik wat argwaan van een aantal reviews op o.a. Tweakers.

Anoniem: 478829

Als ik dat hier doorlees komen vooral de grootte en het LCD scherm vaak terug als "nadelen" van de iPhone 11. Maar dan toch weer de meerprijs van de iPhone Pro 11 niet waard.

Daarom wel goed om weten dat momenteel de XS op veel plaatsen in promotie staat en daarmee goedkoper is dan de 11. Dan heb je dat OLED scherm, die compactere format (zelf nog net iets kleiner dan de 11 Pro) en moet je (tov de gewone 11) eigenlijk alleen de 12MP front camera met OIS missen en de A12 ipv A13 chipset. Mss wat minder accuduur ook.

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Anoniem: 478829 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:58:
Als ik dat hier doorlees komen vooral de grootte en het LCD scherm vaak terug als "nadelen" van de iPhone 11. Maar dan toch weer de meerprijs van de iPhone Pro 11 niet waard.

Daarom wel goed om weten dat momenteel de XS op veel plaatsen in promotie staat en daarmee goedkoper is dan de 11. Dan heb je dat OLED scherm, die compactere format (zelf nog net iets kleiner dan de 11 Pro) en moet je (tov de gewone 11) eigenlijk alleen de 12MP front camera met OIS missen en de A12 ipv A13 chipset. Mss wat minder accuduur ook.
Vergeet de nachtmodus niet ;) Die zit niet op de XS/X/XR.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46
Mrjraider schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:26:
[...]

Vergeet de nachtmodus niet ;) Die zit niet op de XS/X/XR.
Ja die lijkt mij ook heel nice. Is toch een hele complete camera setup dan.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-10-2022
Heeft iemand al eens 's avonds foto's gemaakt waarbij er bijvoorbeeld straatverlichting aan is...ik krijg dan groene stipjes zgn lens flare...
Ook in videos te zien.heb het ook getest in Apple winkel als je tegen het licht in foto of video maakt zijn die puntjes er....heel vervelend als je het weet.
Mijn huawei mate 20 en oppo reno z heeft hier bijna geen last van.
Aangezien de toestellen in de Apple winkels dit ook hebben kan ik hem niet terugbrengen....😨

AMD Phenom II X2550 @4Ghz intellkiller

• kimscholten
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-09-2021
Heb op dit moment een iPhone 8 64GB. Kan nu verlengen, en zit echt heel erg te twijfelen tussen de XS en de 11. Opslagruimte is genoeg; zit meer met de grootte van de 11... Iemand die ervaring heeft met dezelfde twijfel? En wat maakte de doorslag voor de keuze?

@kimscholten 4 posts terug maak ik een vergelijking + aanvulling post erna

• kimscholten
Bedankt. In hoeverre is de batterij van de XS en 11 en upgrade vanaf de 8?

• syltheboy
  • Niet online
kimscholten schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 21:59:
Bedankt. In hoeverre is de batterij van de XS en 11 en upgrade vanaf de 8?
Ik heb zelf de XS en vergeleken met de 7 vind ik het geen verbetering qua batterij. Bij de XR en de 11 (ook de Pro en de Pro Max) schijnt dit wel een stuk beter te zijn. Bij de XS Max schijnt dit maar iets beter te zijn.

[Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 25-01-2020 01:44]

X en Xs batterij zijn marginaal beter dan iPhone 7/8. Xr is een stap vooruit geweest en iPhone 11 doet er nog een stap bovenop. Een volle dag halen is vanaf de Xr haalbaar.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:33
Anoniem: 478829 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 08:18:
Een volle dag halen is vanaf de Xr haalbaar.
Vreemde conclusie, vooral niet veralgemenen... Niet iedereen heeft 4u SOT of meer, of zit gans de dag op zijn smartphone bezig. Ik heb een gemiddelde schermtijd van 2u 9m en haal makkelijk het einde van de dag met mijn XS. Meestal hou ik zo'n 30 à 40% batterij over. Voor mij was vooral het formaat die uiteindelijk de doorslag heeft gegeven en niet de batterijcapaciteit.

[Voor 11% gewijzigd door RigolleM op 25-01-2020 09:47]

• kimscholten
Oke bedankt! Dan wordt het voor mij de 11. Nog twee weken wachten tot ik mag verlengen en dan haal ik hem :)

• bram1984
kimscholten schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:12:
Oke bedankt! Dan wordt het voor mij de 11. Nog twee weken wachten tot ik mag verlengen en dan haal ik hem :)
De 11 en 11 zijn echt een gigantische stap vooruit. Met de 11 heb je dan weer geen OLED ten opzichte van de Xs, maar het is het een of het ander (of een 11 Pro).

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-03 15:54
Net zojuist de 11 zwart 128gb binnen gekregen.
Toch wel confronterend dat mijn oude 7 plus een hogere resolutie en ppi heeft.
Nu ik ze naast elkaar leg zie ik wel een verschil. Zal waarschijnlijk niet eens opvallen als ik straks de 7 plus niet meer gebruik.

Wilde geen 1300 euro betalen voor de 11 pro max, dus dan maar voor bijna de helft de 11 gehaald.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-03 09:22

H.Boss

Hugo Boss

Ook sinds gisteren de trotse bezitter van een Iphone 11 64GB. Eerste keer in mijn leven een Iphone, altijd Samsung flagship modellen gehad.

Toch moet ik zeggen dat de software van Apple veel smoother is, alles veel beter met elkaar samenwerkt en goed geïntegreerd is. Apple pay is ook erg fijn!

De accuduur is erg goed te noemen en het scherm is ook fijn! Ik vind het gewicht ook erg goed en voelt zeer solide aan.

Ik heb hem via Coolblue(bundel met het apple silliconehoesje) , kreeg je nog bundelkorting.

Ben alleen benieuwd of ik aan 64GB genoeg heb. Bij gratis gebruik van Icloud krijg je 5GB opslag en 50GB voor maar $1 per maand, heeft iemand hier ervaring mee? Want dat is best een goede deal.

[Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 08-02-2020 17:15]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-03 18:43
Sinds gisteren een iPhone 11 in gebruik genomen, komende van de SE. Qua spec bump is het een groot verschil, zeker de camera!! Face ID ben ik al helemaal gewoon, wat een top functie!

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

H.Boss schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:12:
Ook sinds gisteren de trotse bezitter van een Iphone 11 64GB. Eerste keer in mijn leven een Iphone, altijd Samsung flagship modellen gehad.

Toch moet ik zeggen dat de software van Apple veel smoother is, alles veel beter met elkaar samenwerkt en goed geïntegreerd is. Apple pay is ook erg fijn!

De accuduur is erg goed te noemen en het scherm is ook fijn! Ik vind het gewicht ook erg goed en voelt zeer solide aan.

Ik heb hem via Coolblue(bundel met het apple silliconehoesje) , kreeg je nog bundelkorting.

Ben alleen benieuwd of ik aan 64GB genoeg heb. Bij gratis gebruik van Icloud krijg je 5GB opslag en 50GB voor maar $1 per maand, heeft iemand hier ervaring mee? Want dat is best een goede deal.
Ik vind de 5gb iCloud onvoldoende als je ook alle foto's en toebehoren gaat syncen. Ik heb dat nu uitgezet en dit loopt via OneDrive en dan haal ik ze direct naar de computer (onedrive is gekoppeld aan mijn laptop en dan zet ik ze zo over). Voor reserve kopie is het wel voldoende, voor nu.. heb pakweg 1gb in gebruik voor reserve kopie en Whatsapp.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:00
Is er een groot verschil in het scherm van de 11 en de 11 pro Max? Of zie je het alleen als je ze naast elkaar houdt?
:)

• bram1984
elaho schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:51:
Is er een groot verschil in het scherm van de 11 en de 11 pro Max? Of zie je het alleen als je ze naast elkaar houdt?
:)
Er is sowieso een groot verschil met de 11 Pro, of dat nu de Max is of niet. Het is OLED vs. LCD.

Ik ben iemand die vaak voor het slapen gaan in bed nog even wat Netflix kijkt op mijn telefoon en dan is het heel goed zichtbaar. Helemaal bij HDR content.

Ik zal nooit snel meer een LCD telefoon of TV kopen.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01

Christiano007

Ich bin der champion

Kun je met de Icloud als hij vol zit (en je hebt je eigen foto's al op de PC gezet) daar de boel laten verwijderen en dat je gewoon met een nieuwe 5GB gratis verder gaat?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Christiano007 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:22:
Kun je met de Icloud als hij vol zit (en je hebt je eigen foto's al op de PC gezet) daar de boel laten verwijderen en dat je gewoon met een nieuwe 5GB gratis verder gaat?
Volgens mij wel, maar ik heb de grootste moeite mijn iCloud te legen. Ik kan geen 1800 foto's in een keer downloaden. Ik kan geen 1800 foto's in een keer verwijderen en ik weet totaal niet welke foto's als laatste zijn toegevoegd. Ik heb het uit gezet en na een maand is het leeg :w

• jaydenjarno
  • Laatst online: 02-03 19:07
Twijfel best erg tussen een iPhone 11 of een Samsung A71. Groot verschil in prijs ja. Maar is dat het waard. Amoled met stereo speakers en super battery LIFE voor de a71. iPhone iOS met veel langer support. Maar.is dat het prijsverschil waard? Is namelijk wel 2 keer zoveel

• bram1984
jaydenjarno schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:52:
Twijfel best erg tussen een iPhone 11 of een Samsung A71. Groot verschil in prijs ja. Maar is dat het waard. Amoled met stereo speakers en super battery LIFE voor de a71. iPhone iOS met veel langer support. Maar.is dat het prijsverschil waard? Is namelijk wel 2 keer zoveel
A71 is niet eens waterdicht. Dat vind ik wel een groot minpunt. Accuduur van de 11 is verder prima toch? Je komt er makkelijk de dag mee door. Scherm is wel een minpunt ja. Maar ik zou iOS er niet voor opgeven.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Christiano007 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:22:
Ja, je kan gewoon je foto's verwijderen in iCloud en als je alles verwijderd hebt, kan je gewoon weer je 5GB aan iCloud gebruiken.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46
Wat vinden jullie van de groote en zwaarte van t toestel? Ik zie dat toch al groot minpunt. Een pro zou dan ook weer kunnen maar is zoveel duurder.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Flipm0de schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:06:
Wat vinden jullie van de groote en zwaarte van t toestel? Ik zie dat toch al groot minpunt. Een pro zou dan ook weer kunnen maar is zoveel duurder.
Geen enkel last van, heb het toestel sinds november vorig jaar.
Had hiervoor een S8, die is beduidend lichter dan de iPhone 11.

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Ik heb een Xr die net zo zwaar is. Geen enkel probleem!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Mijn iPhone 11 heeft momenteel een accu health van 97%. Prima, ik gebruik het ding waarvoor het is gemaakt. Ik bemerk echter wel dat mijn toestel in gebruik; ongeacht of dit emailen, whatsappen of instagram is, erg warm word. Voornamelijk rondom de volume knoppen.. Ik kan echter niet plaatsten waarom? De accu gaat dan rap leeg.
Toestel gaat een volle dag mee met intensief gebruik en als ik drukker ben en mijn toestel ligt wat vaker stil dan twee volle dagen... iemand die dit herkent?
Vooral het onverklaarbaar warm worden vind ik vervelend.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:53
Gents, ik heb keuze stress. Ik wil een nieuwe tel kopen en het wordt een 11 of XS 64gb. Nu heb ik een Samsung S9 die zwaar tegenvalt in prestaties, batterij en camera en alleen gebleven is vanwege de dual SIM functionaliteit.

Voor mijn vrouw heb ik recentelijk een XS gekocht toen ze zo goedkoop waren en die is er erg tevreden over. Geld boeit niet zozeer maar ik ben bang dat als ik op ratio de 11 neem vanwege accuduur en camera ik zeer teleurgesteld ga zijn in het scherm van de 11 door LCD en de reso...

Kan iemand me nog een kant op duwen?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lynx schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:07:
Gents, ik heb keuze stress. Ik wil een nieuwe tel kopen en het wordt een 11 of XS 64gb. Nu heb ik een Samsung S9 die zwaar tegenvalt in prestaties, batterij en camera en alleen gebleven is vanwege de dual SIM functionaliteit.

Voor mijn vrouw heb ik recentelijk een XS gekocht toen ze zo goedkoop waren en die is er erg tevreden over. Geld boeit niet zozeer maar ik ben bang dat als ik op ratio de 11 neem vanwege accuduur en camera ik zeer teleurgesteld ga zijn in het scherm van de 11 door LCD en de reso...

Een XS zou ik dan aanschaffen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:49
Lynx schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:07:

Als ik je verhaal lees is er maar 1 goede keuze 😉 de xs

• Lynx
Is het scherm dan zoveel minder dan een XS?

Vergelijkings filmpjes op yt laten niet een heel groot verschil zien.

Update: for reference, heb voor de XS gekozen. Scheelde 80€, scherm leek me prettiger komende van de S9 en zeer belangrijk, het formaat van de telefoon.

Bevalt zeer goed om terug te zijn bij Apple en met en een SOT van zeker 6 uur verdrievoudig ik wat ik haalde met de Samsung S9.

[Voor 100% gewijzigd door Lynx op 21-03-2020 08:02]

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:45
Lynx schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:18:
Is het scherm dan zoveel minder dan een XS?

Vergelijkings filmpjes op yt laten niet een heel groot verschil zien.
Ik heb de Xr gehad, maar vond dat scherm best belabberd. Er zit ook een soort lichte ghosting in het scherm... Daarnaast is het contrast/zwartwaardes zo veel beter op OLED , dat vind ik het wel waard.

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik heb een vraag. Ik heb twee telefoons. Een iPhone 11 prive en een Huawei mate 20 Pro zakelijk. Echter merk ik dat die Huawei veel beter is qua ontvangst van Wifi thuis. Is dit een bekend verschil tussen beide toestellen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Sunri5e schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:17:
Ik heb een vraag. Ik heb twee telefoons. Een iPhone 11 prive en een Huawei mate 20 Pro zakelijk. Echter merk ik dat die Huawei veel beter is qua ontvangst van Wifi thuis. Is dit een bekend verschil tussen beide toestellen?
Wat versta je onder beter?
Het Wifi icoontje wat volledig gevuld is? Wegvallend bereik op een bepaalde plek in huis? Tragere verbinding?
Je kan het breed trekken namelijk.

Ik gebruik een Nokia 3.1 Plus en een iPhone 11 en met beide heb ik prima Wifi in huis en op werk.

• wooley
  • Laatst online: 16-10-2022
Ben weer terug naar mijn oppo reno z. Heb ruim 5 maanden de iPhone 11 getest.
Maar loop tegen een aantal bugs aan die niet op te lossen zijn. Ergste is de camera in donker reflectie van licht in lens. Je ziet dan vlekjes groen of blauw in je foto's. Als je het niet weet zie je het niet en maakt hij best goede foto's. 2de bug is in auto. Als ik met autoradio verbind werkte alles goed... Totdat ik een smartwatch heb aangeschaft. Huawei watch gt. Als hij verbonden is met de smartwatch dan verbinding met radio weg. Ook speel ik graag mp3 af van telefoon naar autoradio. Gaat niet met iPhone. Wel streaming via internet....
Laatste punt is ik kan niet naar google chromecast streaming. Wel via youtube app maar niet via de browser zoals bij mijn oppo... IPhone gaat naar mijn vrouwtje..

AMD Phenom II X2550 @4Ghz intellkiller

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Ik heb een reservekopie ding, ik heb ruim 3gb aan ruimte in mijn iCloud maar mijn iPhone blijf roepen dat er onvoldoende ruimte is voor een reservekopie? Mijn laatste kopie is 9 weken oud maar een nieuwe maken ho maar?
Iemand een idee?

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022

VonFoX

Las noches de Diciembre

Overgestapt van iPhone 8 naar de 11. Mijn 8 naar mijn oudste zoon, die ook weer blij is :)

Wat een verschil! Vooral FaceID tov Touch ID .. dat was toch weer een extra handeling.
:) :)

Yo.

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022

VonFoX

Las noches de Diciembre

Flipm0de schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:06:
Ik heb niet echt grote handen voor een man, maar ik vind het goed te doen. Ok, is een beetje zwaar, maar niet storend. Fijne scherm maakt veel goed!

Yo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daejji
  • Laatst online: 14:41
Lynx schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 17:18:
Update: for reference, heb voor de XS gekozen. Scheelde 80€, scherm leek me prettiger komende van de S9 en zeer belangrijk, het formaat van de telefoon.

Bevalt zeer goed om terug te zijn bij Apple en met en een SOT van zeker 6 uur verdrievoudig ik wat ik haalde met de Samsung S9.
Hoe bevalt de camera? Ik heb nu ook een S9 en twijfel ook om na 4 jaar weer terug te gaan naar Apple.. voornamelijk voor de camera (en ik mis Hipstamatic)
Maar ook ik twijfel tussen de 11 en de Xs.. bijvoorbeeld door Oled vs lcd.

Is het verschil groot qua camera?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:54
Hmmm, binnen dit topic zoeken naar 'NFC' dan wel 'laadpas' geeft 0 resultaat, daarom deze vraag:

Ik heb nu een 4 jaar oude iPhone SE die beperkte NFC mogelijkheden heeft. Ik overweeg de nieuwe SE aan te schaffen, maar zoek nog naar genoeg argumenten. Zijn er hier mensen die met hun iPhone 11 een laadpas (voor opladen elektrische auto) in hun telefoon hebben gescand en nu hun telefoon gebruiken als laadpas? Kan dat sowieso?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lynx
Daejji schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:30:
[...]

Hoe bevalt de camera? Ik heb nu ook een S9 en twijfel ook om na 4 jaar weer terug te gaan naar Apple.. voornamelijk voor de camera (en ik mis Hipstamatic)
Maar ook ik twijfel tussen de 11 en de Xs.. bijvoorbeeld door Oled vs lcd.

Is het verschil groot qua camera?
De camera is niet exceptioneel maar vele malen beter dan de S9. Wat een overhypte waardeloze prutphone was dat. Ronduit de grootste miskoop ever. Enige goeie was het scherm als ik niet battery save aan had staan....wat altijd het geval was.

De XS is niet de perfecte phone, maar wel 10x beter dan de S9. De keuze XS en 11 kan ik je niet bij helpen. Ik twijfel nog wel eens over mijn keuze. Met name vanwege de batterij. XS gaat ruim een dag mee maar meer is altijd beter.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marlie1981
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-03 10:17
Ik ben van de S9+ naar de iPhone 11 overgestapt. Camera is beter dan die van de S9 en ik mis het oled scherm niet. Zwart is natuurlijk minder zwart, maar in dagelijks gebruik valt het me echt niet op. Twijfelde ook tussen de 11 en de Xs, maar met name de nieuwere hardware heeft voor mij de doorslag gegeven. Nog geen moment spijt van gehad.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee