Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 19:18
zap8 schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:14:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Weet niet hoeveel voordeel, etc. je via GSMweb krijgt en ook niet waar je uiteindelijke abbo (dus bij welke telecom aanbieder) gaat lopen, maar overzetten telefoonnummers hoort gratis te zijn. Als je nog een maand opzegtermijn van je ouwe abbo hebt, en je telefoon met nieuw nummer worden snel geleverd zou je het ouwe nummer, als je daar erg aan hecht, nog kunnen overzetten zonder extra kosten. Maar goed pure speculatie van kant want weet totaal niet wat voor abbo je krijgt, waar je vandaan komt etc. In elk geval plezier met de 11 :)
HollandsNieuwe en het wordt de 6GB +1 want Ziggo klant. Dat abbo gaf de laagste bijbetaling (€172 voor het toestel) en ook de laagste totale toestelprijs bij HN waar ik op zich gewoon prima tevreden over ben. Deze prijs geldt alleen bij een nieuw abbo, nummerbehoud is zoals je zegt gratis maar de bijbetaling voor het toestel ging omhoog naar €216 als ik koos voor verlengen en dat vind ik toch iets te gortig om voor deze 'makkelijke' optie te kiezen, daarnaast vind ik een nieuw nummer niet erg. Je kan het zelf checken op dit linkje: pricewatch: Apple iPhone 11 128GB Wit

In de bevestigingsmail wordt aangegeven dat ik nog steeds mijn nummer kan behouden, misschien probeer ik dat ook wel.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Aajvdmeer
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 18-02 21:04
Toch is even gaan kijken in de Mediamarkt wat het verschil is.
Het verschil in dikte en gewicht is te verwaarlozen, waar de kleine Pro wel wat lichter is á iPhone 8.

Als je dan zo kijkt met een hoesje er om heen is het scherm van de Pro wat mooier, bezels iets strakker en de camera’s. Al met al toch wel aardig verwaarloosbaar.
Daarbij als je nu het scherm formaat van de IPhone 11 gewend ben wil je niet meer terug naar de kleine Pro.

Ga denk toch maar kijken voor een iets minder lomp hoesje, heb nu een siliconenhoesje uit de Apple store maar die maakt hem denk wat lomper.

• dimocash
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 14:15
Aajvdmeer schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:28:
Het verschil in dikte en gewicht is te verwaarlozen, waar de kleine Pro wel wat lichter is á iPhone 8.
Apart, de iPhone 8 is 148 gram en de 11 is 188 gram.
Scheelt 44 gram.

• Aajvdmeer
  • Laatst online: 18-02 21:04
dimocash schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:36:
[...]

Apart, de iPhone 8 is 148 gram en de 11 is 188 gram.
Scheelt 44 gram.
Ja ik had de kleine Pro in mijn hand, het was net of ik mijn iPhone 8 weer in handen had qua gewicht en formaat. Vind die nog niet de paar honderd euro extra waard.
De Pro Max is wel mooi, wel wat groter dan de IPhone 11 en gevoelsmatig daardoor ook iets zwaarder... alleen als je dan het prijsverschil ziet slaat nergens meer op.

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Aajvdmeer schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:28:

Als je dan zo kijkt met een hoesje er om heen is het scherm van de Pro wat mooier, bezels iets strakker en de camera’s. Al met al toch wel aardig verwaarloosbaar.
Daarbij als je nu het scherm formaat van de IPhone 11 gewend ben wil je niet meer terug naar de kleine Pro.

Ga denk toch maar kijken voor een iets minder lomp hoesje, heb nu een siliconenhoesje uit de Apple store maar die maakt hem denk wat lomper.
Het frame/de rand van de 11 is van aluminium, en de 11 pro van rvs. is ook een stuk krasbestendiger. Het scherm van de pro mag dan iets kleiner zijn, de resolutie is wel hoger. :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• mithrandirrr
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:32
Gister heb ik een iphone 11 ontvangen en loop tegen een probleem met draadloos opladen aan. Gisteravond was mijn toestel 40% vol toen ik naar bed ging. Hij geeft een signaal als hij op de lader gaat (laad tekentje), maar na een seconde stopt hij daar weer mee.

Zou dit een software matig iets kunnen zijn of toch hardware?

Zojuist de lader getest met een iphone X en iphone 8 van collega's en die werken er gewoon goed op (net als mijn 8 plus die het altijd perfect heeft gedaan)

• vleeschmeester
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 10:19
Ik heb gisteren de iPhone 11 128GB binnengekregen. Eerste indrukken: hij is groot maar dat zal uiteindelijk wel wennen (vorige telefoon was een s7), iOS 13 is buggy (heb net 13.1 geïnstalleerd dus ben benieuwd), schermresolutie valt me heel erg mee alleen de kleuren zijn wel minder mooi dan op een Amoled scherm. Voor de rest wat dingetjes die mij als Android gebruiker irriteren aan iOS. Weet nog niet of ik het ga houden. Weet iemand hoe moeilijk MediaMarkt doet wat betreft het retourneren van een geopende telefoon?

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-02 13:58
Geopende telefoon zullen ze niet terug accepteren >:)

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• vleeschmeester
winwiz schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:17:
[...]

Geopende telefoon zullen ze niet terug accepteren >:)
Ik bedoel uiteraard geopende doos☺️

• Emiel L
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-02 12:40
Chiron schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:43:
[...]

Het frame/de rand van de 11 is van aluminium, en de 11 pro van rvs. is ook een stuk krasbestendiger. Het scherm van de pro mag dan iets kleiner zijn, de resolutie is wel hoger. :)
Het is een pentile oled display, dus de effectieve resolutie is door de gekke pixel layout van zo'n scherm niet heel veel hoger dan van de LCD in de normale iPhone 11...

Flickr - Huur mij in: http://emiellensink.nl

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:41
Emiel L schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:34:
[...]

Het is een pentile oled display, dus de effectieve resolutie is door de gekke pixel layout van zo'n scherm niet heel veel hoger dan van de LCD in de normale iPhone 11...
De effectieve resolutie is wel degelijk hoger, zelfs met de pentile layout.
De waargenomen scherpte is dat echter niet (veel hoger). Een wezenlijk verschil.
Of iOS die effectieve resolutie ten volle benut is een tweede.

WouterL wijzigde deze reactie 25-09-2019 16:59 (7%)

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19:13

Mrjraider

De mannelijke zuster

vleeschmeester schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:09:
Ik heb gisteren de iPhone 11 128GB binnengekregen. Eerste indrukken: hij is groot maar dat zal uiteindelijk wel wennen (vorige telefoon was een s7), iOS 13 is buggy (heb net 13.1 geïnstalleerd dus ben benieuwd), schermresolutie valt me heel erg mee alleen de kleuren zijn wel minder mooi dan op een Amoled scherm. Voor de rest wat dingetjes die mij als Android gebruiker irriteren aan iOS. Weet nog niet of ik het ga houden. Weet iemand hoe moeilijk MediaMarkt doet wat betreft het retourneren van een geopende telefoon?
Geen idee maar had je dan het toestel, als die in de winkel was, dan niet eerst kunnen proberen? Ik kom zelf van een S8 (nog niet binnen mijn iPhone) en ben nu wel benieuwd waar jij je aan irriteert. Kan je dit delen? :)

At the end of the line a survivor will be born

• vleeschmeester
Mrjraider schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:42:
[...]

Geen idee maar had je dan het toestel, als die in de winkel was, dan niet eerst kunnen proberen? Ik kom zelf van een S8 (nog niet binnen mijn iPhone) en ben nu wel benieuwd waar jij je aan irriteert. Kan je dit delen? :)
Toen ik de iPhone bestelde waren ze volgens mij nog niet in de winkels te bewonderen. Ik heb vorig jaar wel even met de iPhone XR gespeeld en dacht een voldoende goede indruk van het toestel te hebben. De dingen die mij storen zijn zaken die je eigenlijk wel weet als je voor een iPhone kiest. Je kan zelf niet kiezen welke apps er in je Dock (zo heet dat toch?) zitten, geen app drawer, notificaties kan ik niet terugvinden, niemand in mijn omgeving gebruikt iMessage dus veel leuke functies kan ik niet gebruiken en nog wel een paar dingen.
Waarom heb ik dan voor een iPhone gekozen vraag je je waarschijnlijk af. Voornamelijk vanwege privacy en security. Ook was ik benieuwd waarom men zo enthousiast is over iOS. Ik ben vooralsnog niet ontevreden. Face ID werkt geweldig, scherm valt me niet tegen, het geluid is best goed en ik vind erg fijn om te weten dat dit toestel de komende 4-5 jaar ondersteund zal blijven blijven.

• jwtje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:23
vleeschmeester schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:55:
[...]

Toen ik de iPhone bestelde waren ze volgens mij nog niet in de winkels te bewonderen. Ik heb vorig jaar wel even met de iPhone XR gespeeld en dacht een voldoende goede indruk van het toestel te hebben. De dingen die mij storen zijn zaken die je eigenlijk wel weet als je voor een iPhone kiest. Je kan zelf niet kiezen welke apps er in je Dock (zo heet dat toch?) zitten, geen app drawer, notificaties kan ik niet terugvinden, niemand in mijn omgeving gebruikt iMessage dus veel leuke functies kan ik niet gebruiken en nog wel een paar dingen.
Waarom heb ik dan voor een iPhone gekozen vraag je je waarschijnlijk af. Voornamelijk vanwege privacy en security. Ook was ik benieuwd waarom men zo enthousiast is over iOS. Ik ben vooralsnog niet ontevreden. Face ID werkt geweldig, scherm valt me niet tegen, het geluid is best goed en ik vind erg fijn om te weten dat dit toestel de komende 4-5 jaar ondersteund zal blijven blijven.
Je kan de apps in je Dock wisselen. Even een longpress op een app en dan kan je ze rangschikken. 4 stuks maximaal wel in de Dock.

• vleeschmeester
jwtje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:16:
[...]

Je kan de apps in je Dock wisselen. Even een longpress op een app en dan kan je ze rangschikken. 4 stuks maximaal wel in de Dock.
Bedankt voor de tip. Scheelt enorm met Whatsapp. Lukte eerder niet omdat ik er al 4 apps had staan.

vleeschmeester wijzigde deze reactie 25-09-2019 18:40 (7%)

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-02 22:06
jwtje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:16:
[...]

Daarom is het zo vervelend dat je apps niet meer via iTunes kan sorteren. Ik heb het vroegah voor mekaar gekregen 1 map met alle "luisterapps" in de dock te zetten (muziek, luisterboeken apps, podcasts etc). Direct op de telefoon ging dat niet staat me bij. In elk geval komt het tot nu toe via migratie instellingen nog steeds mee in elke nieuwe iOS versie.

Ik laat me graag anders vertellen als het wel kan...

• jwtje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:23
dcl! schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:05:
[...]

Daarom is het zo vervelend dat je apps niet meer via iTunes kan sorteren. Ik heb het vroegah voor mekaar gekregen 1 map met alle "luisterapps" in de dock te zetten (muziek, luisterboeken apps, podcasts etc). Direct op de telefoon ging dat niet staat me bij. In elk geval komt het tot nu toe via migratie instellingen nog steeds mee in elke nieuwe iOS versie.

Ik laat me graag anders vertellen als het wel kan...
Mapje maken buiten de Dock en die er daarna inslepen ;) ;)

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-02 23:36
Gisteravond m'n nieuwe 11 geïnstalleerd.
Wat gaat dat toch steeds verrassend eenvoudig bij Apple.

De meeste tijd gaat vaak zitten in het downloaden van de eigen apps's ;)

Heb trouwens de zwarte laether case in gebruik van Decoded, zit er zo op het eerste gezicht erg solide uit, vergelijkbaar met de originele Apple cases die ik in het verleden heb gebruikt.

TR1969 wijzigde deze reactie 26-09-2019 08:35 (35%)

• Saitek
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-02 22:43
TR1969 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:31:
Gisteravond m'n nieuwe 11 geïnstalleerd.
Wat gaat dat toch steeds verrassend eenvoudig bij Apple.

De meeste tijd gaat vaak zitten in het downloaden van de eigen apps's ;)
Dit is toch altijd zo? Ongeacht welke telefoon. Met een backup op de apps is zelfs het downloaden 1 klik in de store. Het instellen van alle apps daarentegen

• WouterL
Mijn iphone 11 gaat retour. Vanaf de XS max toch een te grote achteruitgang met betrekking tot design en scherm. Dus maar weer terug naar de xs max.

mijn bevindingen t.o.v. de xs max

++ camera
++ accu
+ handzamer dan xs max

-------------------
- scherm (geen slecht LCD-scherm, maar wel merkbaar minder dan OLED)
- prijs (veel nieuwe, in nieuwstaat verkerende xs maxen op v&a)
- design (bulky, dikke randen)

WouterL wijzigde deze reactie 26-09-2019 13:21 (48%)

• croschou
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 19-02 21:51
WouterL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:14:
Mijn iphone 11 gaat retour. Vanaf de XS max toch een te grote achteruitgang met betrekking tot design en scherm. Dus maar weer terug naar de xs max.

mijn bevindingen t.o.v. de xs max

++ camera
++ accu
+ handzamer dan xs max

-------------------
- scherm (geen slecht LCD-scherm, maar wel merkbaar minder dan OLED)
- prijs (veel nieuwe, in nieuwstaat verkerende xs maxen op v&a)
- design (bulky, dikke randen)
Misschien stomme vraag, maar een Iphone 11 is toch gewoon een downgrade t.o.v. een Xs max? Of zie ik dat verkeerd. In feite is het een XR, maar dan een jaartje nieuwer. Vooral m.b.t. het scherm had je kunnen weten dat de 11 niet kan tippen aan de Xs.

• WouterL
croschou schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:25:
[...]

Misschien stomme vraag, maar een Iphone 11 is toch gewoon een downgrade t.o.v. een Xs max? Of zie ik dat verkeerd. In feite is het een XR, maar dan een jaartje nieuwer. Vooral m.b.t. het scherm had je kunnen weten dat de 11 niet kan tippen aan de Xs.
Nee, op bepaalde vlakken is het een betere telefoon.
De camera en accu zijn aanzienlijk beter, voor mij alleen blijkbaar niet genoeg.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

:w mag me dan eindelijk officieel melden met een iPhone 11 Green 64GB :D
Tot op heden een heerlijk toestel, alles ingesteld ging vrij vlot. Het is wel wennen vanaf een Galaxy S8 maar tot op heden meer dan prima :)

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Nou,

Ik ga me mogelijk na al die jaren Android toch maar eens een iPhone kopen. Even kijken hoe de financien eruit zien, maar ik ben 'n beetje klaar met dat privacy gekloot in de Google Playstore en rondom Google an sich.

Waarschijnlijk wordt het dan een iPhone 11 (geen pro), krijg 'n tegoed van mijn werk dus zou me dan zo'n 380 euro kosten ...

Eerst maar eens uitzoeken hoe ik al mijn spul moet verhuizen van Google (Drive) naar Apple :+

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:49
De_Bastaard schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:11:

Eerst maar eens uitzoeken hoe ik al mijn spul moet verhuizen van Google (Drive) naar Apple :+
Google drive is ook te downloaden in de Apple app store, dus verwacht niet dat dit problemen voor je zal opleveren.

Veel plezier met je (goede) keus om over te stappen naar IOS

• Tweakwondo
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 19-02 23:05
Mrjraider schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:02:
:w mag me dan eindelijk officieel melden met een iPhone 11 Green 64GB :D
Tot op heden een heerlijk toestel, alles ingesteld ging vrij vlot. Het is wel wennen vanaf een Galaxy S8 maar tot op heden meer dan prima :)
Hi toevallig heb ik nu ook een s8 voor werk. Mijn Nexus 5X is vorige maand overleden dus ben nu opzoek naar een nieuw toestel. Wordt waarschijnlijk ook de iPhone 11 groen! Echter heb ik nog geen tijd gehad om ze in het echt te bekijken. Vraag me wel af, hoe is het scherm itt de s8? geen oled, lager resolutie etc.. Ik heb gehoord dat iPhones alsnog wel een erg goede LCD scherm hebben maar ja oled blijft (denk ik) alsnog flink beter betreft de kleuren. Ik ben benieuwd ! Waarschijnlijk ga ik hem eind volgende week bestellen :)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Tweakwondo schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:15:
[...]

Hi toevallig heb ik nu ook een s8 voor werk. Mijn Nexus 5X is vorige maand overleden dus ben nu opzoek naar een nieuw toestel. Wordt waarschijnlijk ook de iPhone 11 groen! Echter heb ik nog geen tijd gehad om ze in het echt te bekijken. Vraag me wel af, hoe is het scherm itt de s8? geen oled, lager resolutie etc.. Ik heb gehoord dat iPhones alsnog wel een erg goede LCD scherm hebben maar ja oled blijft (denk ik) alsnog flink beter betreft de kleuren. Ik ben benieuwd ! Waarschijnlijk ga ik hem eind volgende week bestellen :)
Ja er zit wel wat verschil in tussen de s8 en de iPhone 11 maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het is geen oled dus zwart is niet helemaal 100% zwart maar ik heb het idee dat de iPhone feller kan en qua resolutie heb ik echt geen klagen hoor. Eveneens de kleurweergave dik in orde.

• vleeschmeester
Inhumanous schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:19:
[...]

Google drive is ook te downloaden in de Apple app store, dus verwacht niet dat dit problemen voor je zal opleveren.

Veel plezier met je (goede) keus om over te stappen naar IOS
Let wel op dat je Whatsapp backup niet van Google drive wordt gehaald op een iPhone. Je kunt wel 3rd party programma’s gebruiken daarvoor.

• J93
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02-10-2019
Goedemorgen allen,

Sinds gister ben ik na 7 jaar weer overgestapt van Android naar Apple, wat me tot nog toe uitstekend bevalt! De iPhone 11 voelt enorm goed aan en werkt super snel, echter kom ik niet uit het volgende:

- Op het moment dat ik gebeld wordt, wil ik mijn beltoon horen. Kan dat ook in de stille modus?
- Ik wil mijn whatsapp meldingen op alleen trillen hebben, echter krijg ik dit alleen voor elkaar in combinatie met het geluid van whatsapp? Dus ik wil wel geluid horen als ik gebeld wordt, maar alleen trillen als ik een bericht van whatsapp krijg.
- Ik heb diverse groepsappen op stil staan en op dempen voor één jaar. Bij Android kon je dan een widget downloaden dat je wel kan lezen wat er gezegd wordt, zonder dat het op het voorscherm terecht komt en zonder dat je hiervan meldingen krijgt. Weet iemand of dit in te regelen valt?

Ik heb internet al afgestruind maar ik kom er met geen mogelijkheid achter helaas.. diverse instellingen geprobeerd, maar het lukt niet.

Alvast vriendelijk bedankt voor het antwoorden!

Groet,
Jaime

• dimocash
Vraagje,
Ik heb sinds vandaag esim geactiveerd en aak dus gebruik van mijn privé en zakelijk nummer.
Ideaal!
Echter heb ik wel een uitdaging.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de contacten van mijn exchange (zakelijk) toe worden gewezen aan mijn zakelijke sim om uit te bellen?

Handmatig heb ik al een paar aangepast maar dit is wel omslachtig.

• Aventura
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11-11-2019
dimocash schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:31:
Vraagje,
Ik heb sinds vandaag esim geactiveerd en aak dus gebruik van mijn privé en zakelijk nummer.
Ideaal!
Echter heb ik wel een uitdaging.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de contacten van mijn exchange (zakelijk) toe worden gewezen aan mijn zakelijke sim om uit te bellen?

Handmatig heb ik al een paar aangepast maar dit is wel omslachtig.
mag ik vragen hoe je dat precies hebt ervaren, esim activeren? Bij T-mobile neem ik aan?

• dimocash
Aventura schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:22:
[...]
mag ik vragen hoe je dat precies hebt ervaren, esim activeren? Bij T-mobile neem ik aan?
het omzetten naar esim wijst voor zich.
Aanvragen via mijn tmobile account, qr code ontvangen en deze heb ik gescand.
Vervolgens activeren binnen mijn tmobile account.
De persoonlijke simkaart omgewisseld voor mijn zakelijke simkaart.

Daarna is het een kwestie van instellen welke simkaart je telefoon voor data kiest en welke voor spraak.

Het was simpeler dan ik van te voren had verwacht.

Ik ben er wel blij mee, mijn zakelijk toestel is nu uitgeschakeld en kan ik in principe weer inleveren.
Het is echt relaxed dat ik maar 1 toestel bij mij heb en niet meer op maandagochtend moet zoeken waar ik mijn zakelijk toestel ook alweer heb gelaten 8)7

• Aventura
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11-11-2019
dimocash schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:31:
[...]

Daarna is het een kwestie van instellen welke simkaart je telefoon voor data kiest en welke voor spraak.

Ik ben er wel blij mee, mijn zakelijk toestel is nu uitgeschakeld en kan ik in principe weer inleveren.
Het is echt relaxed dat ik maar 1 toestel bij mij heb en niet meer op maandagochtend moet zoeken waar ik mijn zakelijk toestel ook alweer heb gelaten 8)7
bedankt voor het delen! Ik las wat verhalen over dat het moeilijk ging, verlopen qr codes enz. Ik wil ook mijn zakelijke sim op een iphone gebruiken, om die reden heb ik al 3 jaar een dual sim Motorola. Maar Apple lokt weer... En nu met esim (en Apple Pay) is het voor mij weer een optie.

• dimocash
Aventura schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:44:
[...]
bedankt voor het delen! Ik las wat verhalen over dat het moeilijk ging, verlopen qr codes enz. Ik wil ook mijn zakelijke sim op een iphone gebruiken, om die reden heb ik al 3 jaar een dual sim Motorola. Maar Apple lokt weer... En nu met esim (en Apple Pay) is het voor mij weer een optie.
Vooral met whatsapp business zodat ik zakelijk ook met whatsapp bereikbaar ben.
Waar ik ook last van had is in de auto met Carplay.
Carplay ondersteunt maar 1 toestel waardoor ik in de auto OF alleen privé bereikbaar ben OF geen Carplay kan gebruiken.
Nu ben ik op beide nummers (als het goed is, nog niet getest) in de auto bereikbaar.

• Bzm
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-12-2019
Iphone x overgezet naar 11pro via Bluetooth. Met zowel ios 13 als 13.1 geen verbinding meer te krijgen met app store via g4(3). Met wifi lukt het wel! Reset netwerk als ook locatie&privacy uitgevoerd. Opnieuw aanmelden, opstarten... Helpt allemaal niets😩 Iemand bekend hiermee?

Boyzonderman houd van stekkers!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Tijd voor wat kleur hier:

met de Spigen Ultra Hybrid Zwart case:
https://www.appelhoes.nl/...brid-iPhone-11-case-Zwart

Ik is happy :)

• Roflmao
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-02 21:25
Toch heb ik wat bedenkingen bij de Iphone 11. Ik heb de review van Tweakers gelezen en wat ik zwaar minder vind is het volgende:

-Geen vingerafdrukscanner (ik zeg niet dat faceid slecht is, soms heb je gewoon een vingerafdrukscanner nodig, bijv. in de auto).

-Voor zo een hoog bedrag LCD ipv OLED (ik weet dat het wel een van de beste LCD schermen zijn, maar toch).

-Formaat, ik vind hem echt te groot. Een Iphone pro zou perfect zijn maar die is dan weer achterlijk duur en je moet gelijk voor 256 gb gaan. Ik ga niet van een Iph 8 256 naar een pro 64 gb. Tegen mijn principes... Ik stop mijn phone in mijn broekzak en dan is een XR/11 toch net te groot.

Denk dat ik deze toch ga skippen. Dan maar wat vaker laden met de 8. Neem wel 1 jaar sim only en dan wacht ik op de 12 (of de S versie van de 11/pro).

Ik ben wel benieuwd of er ooit een opvolger van de SE gaat komen.

Roflmao wijzigde deze reactie 28-09-2019 16:17 (8%)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik kom van de Samsung Galaxy S8 af met een vingerafdrukscanner (op de achterzijde wel te verstaan) daarvoor de Samsung Galaxy S6. Ik heb de iPhone 11 nu enkele dagen in gebruik en mijn reactie op jouwe:
Roflmao schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 16:15:
[..]

-Geen vingerafdrukscanner (ik zeg niet dat faceid slecht is, soms heb je gewoon een vingerafdrukscanner nodig, bijv. in de auto).
Eens maar in de auto hoor je toch van je telefoon af te blijven? Dus ik snap deze niet heel erg goed :+
De FaceID is snel en rete handig, ik mis de vingerafdruk van de S8 totaal niet (en die had ook de bekende irisscanner).
-Voor zo een hoog bedrag LCD ipv OLED (ik weet dat het wel een van de beste LCD schermen zijn, maar toch).
Ben ik wel met je eens. Ik ga van een punt gaaf OLED naar een LCD ik zie zeker dat zwart minder zwart is en dat de kleuren net iets minder aanwezig zijn maar dit is toch een prima LCD schermpje. Voor de prijs had er inderdaad OLED in gemogen
-Formaat, ik vind hem echt te groot. Een Iphone pro zou perfect zijn maar die is dan weer achterlijk duur en je moet gelijk voor 256 gb gaan. Ik ga niet van een Iph 8 256 naar een pro 64 gb. Tegen mijn principes... Ik stop mijn phone in mijn broekzak en dan is een XR/11 toch net te groot.
Smaken verschillen, ik heb hier totaal geen last van. Qua opslag; ik gebruik nooit de volledige 64gb, vulde de volledige 32gb op de S6 destijds al niet :+ de S8 had nog dik 44gb over en die is toch twee jaar gebruikt.
Qua broekzakformaat; net iets te breed vind ik de 11 ja, zit net iets minder prettig in de broekzak maar ach.

• PVD66
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12-02 21:22
Was ook sceptisch over Face ID , helemaal in de auto. Maar het valt reuze mee. Even scherm aanraken en quicklook naar de camera en hij is ontgrendeld.
Ogen kunnen vrijwel helemaal op de weg gehouden worden.

Samsung QE75Q9FN - Marantz AV8802A - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB12NSD -  Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Sinds vandaag heb ik de iPhone 11 64gb in een Decoded 2 in 1 hoesje. Ik was vooraf bang dat het toestel groot zou zijn in vergelijking met mijn iPhone 8 en dan FaceID icm de gebaren niet zouden bevallen. Het tegengestelde is waar. FaceID vind ik top en het formaat is erg fijn :)

• vleeschmeester
Ik werd vanochtend wakker met een 20% lagere batterijpercentage. Dat is bizar veel battery drain voor een iPhone. Zelfs mijn s7 ging ‘s nachts niet zo hard. 13.1.1 staat er nog niet op. Ik zal kijken hoe de batterij presteert na de update. Hoop niet dat het een hardware probleem is.

• wopper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:50
vleeschmeester schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:25:
Ik werd vanochtend wakker met een 20% lagere batterijpercentage. Dat is bizar veel battery drain voor een iPhone. Zelfs mijn s7 ging ‘s nachts niet zo hard. 13.1.1 staat er nog niet op. Ik zal kijken hoe de batterij presteert na de update. Hoop niet dat het een hardware probleem is.
Fijn dat in de releasenotes staat dat er in 13.1.1 een fix zit tegen te snel ontladende batterijen.

Suc6 met updaten.

PVoutput 4020WP Z-ZW en Z-ZO Tesla Model3

• ronnym
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19-02 21:09
Weet iemand welke ral kleur of kleurcode de groene iphone is?

Mijn vrouw is er helemaal weg van

• Saitek
Vandaag binnen gekregen, overstappen van Android is nog één dingetje. Sommige dingen nog niet heel logisch of onhandig maar alles gaat vanzelf wennen. Al bij al een mooie en fijne telefoon.

We gaan de komende jaren zien hoe fijn het werkt icm MacBook en of het de overstap waard is

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:02
ronnym schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:06:
Weet iemand welke ral kleur of kleurcode de groene iphone is?

Mijn vrouw is er helemaal weg van
Hou deze site in de gaten (staat er nu nog niet bij): https://brandpalettes.com/apple-iphone-colors/

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Saitek schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:47:
Vandaag binnen gekregen, overstappen van Android is nog één dingetje. Sommige dingen nog niet heel logisch of onhandig maar alles gaat vanzelf wennen. Al bij al een mooie en fijne telefoon.

We gaan de komende jaren zien hoe fijn het werkt icm MacBook en of het de overstap waard is
Hier ook vanaf Android naar iOS gegaan. Toestel enkele dagen in gebruik en begint al aardig te wennen :)
Veel plezier ermee.

• Saitek
Mrjraider schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:53:
[...]

Hier ook vanaf Android naar iOS gegaan. Toestel enkele dagen in gebruik en begint al aardig te wennen :)
Veel plezier ermee.
Danku! Jij ook natuurlijk

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Merk wel een nachtelijke drain; nu is 7% niet heel veel maar met een hagelnieuw toestel lijkt me dat niet te horen.

• vleeschmeester
wopper schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:40:
[...]

Fijn dat in de releasenotes staat dat er in 13.1.1 een fix zit tegen te snel ontladende batterijen.

Suc6 met updaten.
Het heeft niet mogen baten. Vannacht weer bijna 20% drain.

• Neco75
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-12-2019
dimocash schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:31:
[...]

Hoe zit het met bellen met 2 sims? Kan je zoals bij Android bij elke gesprek aangeven met welke sim je wilt bellen? Als dit zo is wil ik wel de poging wagen en een Iphone kopen

Kan je net als bij Android ook kiezen met welke sim je wilt bellen? Dit kan bij elke willekeurig uitgaand gesprek worden gekozen?

Neco75 wijzigde deze reactie 30-09-2019 11:33 (6%)

• mcgloud
  • Laatst online: 15-02 15:08
Mensen, korte vraag:

iPhone 11 kopen bij Apple zelf of een zaak als Coolblue? Weet namelijk niet welke beter is ivm garantie etc.

iMac Pro 2017 Hackintosh - MacBook Pro 2017 - iPhone 7 - iPad 5 - Xbox One X (gt: RooieReetAap)

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:42

BlaTieBla

Blake Returns

Naar aanleiding van een post van mij van een paar weken geleden;
Apple heeft voor de iPhone 11 niet meer het leren hoesje in het assortiment, maar na wat zoeken vond ik een leren variant van Decoded die wel erg dicht in de buurt komt.
mcgloud schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:07:
Mensen, korte vraag:

iPhone 11 kopen bij Apple zelf of een zaak als Coolblue? Weet namelijk niet welke beter is ivm garantie etc.
Als ik online koop, dan alleen bij Apple tenzij het elders beduidend goedkoper is. Geen gezeur met een retailer die er tussen zit bij problemen. En alleen nog maar positieve ervaringen van garantie zaken met Apple zelf.

BlaTieBla wijzigde deze reactie 30-09-2019 13:30 (42%)

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• WouterL
BlaTieBla schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:28:
Naar aanleiding van een post van mij van een paar weken geleden;
Apple heeft voor de iPhone 11 niet meer het leren hoesje in het assortiment, maar na wat zoeken vond ik een leren variant van Decoded die wel erg dicht in de buurt komt.

[...]

Als ik online koop, dan alleen bij Apple tenzij het elders beduidend goedkoper is. Geen gezeur met een retailer die er tussen zit bij problemen. En alleen nog maar positieve ervaringen van garantie zaken met Apple zelf.
Ik zou ook de varianten van ESR bekijken, zien er goed uit. Mijn ervaring met decoded is nogal wisselend. Vrij fragiele cases.

• siemed
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 13-02 15:24
Zo, ook een Iphone 11 aangeschaft. Ik kom van een 6S af en dan is er nogal wat verschil met het ontbreken van de home knop.

Het meeste heb ik nu wel uitgevonden, alleen weet ik nog niet hoe ik snel naar het begin scherm kom vanuit een ander app overzicht scherm.

Ik bedoel dus dat als je een paar keer naar link swiped door de apps, dan kon je door op de home knop te drukken snel terug naar het eerste scherm. Is daar met de 11 ook een mogelijkheid voor?

Nu in de ledlampen

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:57
siemed schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:05:
Ik bedoel dus dat als je een paar keer naar link swiped door de apps, dan kon je door op de home knop te drukken snel terug naar het eerste scherm. Is daar met de 11 ook een mogelijkheid voor?
Omhoog swipen over die witte streep onderaan je scherm (die op dat moment niet kan zien). ;)

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:42

BlaTieBla

Blake Returns

WouterL schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:50:
[...]

Ik zou ook de varianten van ESR bekijken, zien er goed uit. Mijn ervaring met decoded is nogal wisselend. Vrij fragiele cases.
de decoded heb ik al. Als die er de brui aan geeft kan ik die ESR Back Cover wel eens proberen.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• WouterL
BlaTieBla schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:36:
[...]

de decoded heb ik al. Als die er de brui aan geeft kan ik die ESR Back Cover wel eens proberen.
Het leer van decoded is prima, alleen de kunststof behuizing breekt nogal snel. De esr case is trouwens ook op Ali te bestellen voor 13 piek.

• nickdew
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-02 18:24
Iemand een idee of gamevice werkt op iPhone 11? Op website staat dit model er nog niet bij. Of niet ge-update?

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Nu online
Saitek schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:47:

Heb jij je whatsapp geschiedenis kunnen behouden? Ik zag alleen maar programma’s van +20 euro die dit konden.

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-02 19:30

stefimke

Fire Walk With Me

Net ff met bij de MM een 11 en 11 Pro vergeleken.. damn.. toch wel een verschilletje die camera als je gaat inzoomen. Op standje "2x" is de 11 Pro nog retestrak en begint de 11 wat "muddy" te worden. Mjah... +€350

Is er al ergens consensus over de batterylife van een 11 vs 11 Pro?

• WouterL
stefimke schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:39:
Net ff met bij de MM een 11 en 11 Pro vergeleken.. damn.. toch wel een verschilletje die camera als je gaat inzoomen. Op standje "2x" is de 11 Pro nog retestrak en begint de 11 wat "muddy" te worden. Mjah... +€350

Is er al ergens consensus over de batterylife van een 11 vs 11 Pro?
Ja, de 11 mist een tele. Geen verrassing toch? De 11 pro Max is de nieuwe battery king, maar uit ervaring weet ik dat de 11 je ook zeker niet binnen een dag in de steek laat. Vergeleken met de normale 11 pro zou de 11 iets langer meegaan. Alle modellen hebben echter boven gemiddeld goede accuduur.

• Anoniem: 137811
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Zaterdag ben ik ook in bezit van een iPhone 11 pro. Even dit berichtje om dit topic te volgen 😉

Edit: sorry. Dit is niet het pro topic

Anoniem: 137811 wijzigde deze reactie 01-10-2019 22:24 (17%)

• Saitek
Deef_K schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

Heb jij je whatsapp geschiedenis kunnen behouden? Ik zag alleen maar programma’s van +20 euro die dit konden.
Nee, maar ook geen poging tot gedaan. Vond het zelf niet erg om weer schoon te gaan

• croschou
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 19-02 21:51
Deef_K schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:22:
[...]

Ik vond dit nog op internet.Geen idee of het werkt, maar is het proberen waard. Het is dus wel belangrijk om te kiezen voor 'chats e-mailen'.

Android naar IOS WhatsApp
Doordat WhatsApp jouw berichten zelf niet ergens op een server opslaat is het belangrijk om zelf te zorgen voor een backup van je chatgeschiedenis. Deze geschiedenis kan worden lokaal op je telefoon opgeslagen worden, maar tegenwoordig kun je ook back-uppen naar bijvoorbeeld iCloud. Vanaf een Android apparaat kun je de gegevens opslaan op Google Drive. Helaas heb ik tot op heden nog geen manier gevonden om data vanaf een Android apparaat met Google Drive over te zetten naar een iPhone die draait op IOS.

Hierdoor blijft het exporteren van je chat geschiedenis van Android naar IOS een precies werkje. Om alles op de juiste manier over te zetten kun je het beste de onderstaande stappen gebruiken.

Ga op je Android apparaat naar WhatsApp, klik op instellingen en ga vervolgens naar Chats -> Chatgeschiedenis -> Chat e-mailen. Email de chat geschiedenis vervolgens naar je eigen e-mail adres.
Belangrijk: Voordat je bepaalde dingen gaat verwijderen, maar ook nog even voor de zekerheid een back-up naar Google drive. Zo kun je (als het mis gaat) altijd nog je data weer herstellen op een Andoid telefoon en het opnieuw proberen.
Als je de vorige 2 stappen hebt gevolgd dan kun je veilig WhatsApp verwijderen van je Android toestel. Let op, dit is een belangrijke stap om de Chat geschiedenis tevoorschijn te krijgen op je iPhone, dus sla deze stap niet over!
Pak je nieuwe iPhone en installeer WhatsApp.
Gebruik bij het instellen van WhatsApp hetzelfde telefoonnummer en klik volgende. Als het goed is komt WhatsApp nu zelf met de optie om de chatgeschiedenis per mail terug te zetten, aangezien WhatsApp kan zien dat jij een backup hebt gemaakt met dit telefoonnummer.
Als alles goed is gegaan kun je nu alle chatgeschiedenis terug vinden op je nieuwe iPhone.

• nickdew
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-02 18:24
Heb mijn iCloud helemaal leeg gegooid en ook prullenbak die 30 dagen bewaard bleef. Blijft 30gb in gebruik staan? Iemand een idee

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-02 19:30

stefimke

Fire Walk With Me

WouterL schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:53:
Ja, de 11 mist een tele. Geen verrassing toch?
Geen verrassing, maar ik had niet verwacht dat het verschil visueel zelfs op de relatief kleine telefoonschermen zo zichtbaar zou zijn.

• WouterL
stefimke schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Geen verrassing, maar ik had niet verwacht dat het verschil visueel zelfs op de relatief kleine telefoonschermen zo zichtbaar zou zijn.
Digitaal zoomen verdient op geen enkel toestel punten voor IQ:p

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Even de nachtmodus van de iPhone 11 uitgeprobeerd:

Dit is dan met de wide-angle vanaf ongeveer dezelfde plaats op de galerij :+

Ben niet ontevreden. Ook de wide-angle vind ik met deze telefoon toch wel gaaf :)

• Neco75
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18-12-2019
*snip* crossposten is niet gewenst.

Daedalus wijzigde deze reactie 06-10-2019 23:25 (91%)

• Black-Death
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2019
Mooi toestel die iPhone 11. Zeker komende vanaf een 8 is dit weer een prima vooruitgang imho :)

• epamel
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:47
Black-Death schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:47:
Mooi toestel die iPhone 11. Zeker komende vanaf een 8 is dit weer een prima vooruitgang imho :)
Heb jij geen moeite met het formaat tov iphone 8. Heb nu sinds de release de iPhone 11 maar twijfel echt om terug te gaan naar mijn X of naar een 8 zelfs.

• Black-Death
epamel schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Heb jij geen moeite met het formaat tov iphone 8. Heb nu sinds de release de iPhone 11 maar twijfel echt om terug te gaan naar mijn X of naar een 8 zelfs.
Vind het wel lekker. Het is inderdaad even wennen maar ik wil niet meer terug. Enige nadeel is dat ie in broekzakken wordt krapper zit.

Had wel gedacht dat er een rij apps per scherm erbij kon :P

• boswei
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 09:34
epamel schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Ik ben ook van de X naar een 11 gegaan. Ik dacht dat ik een groter scherm en wel lekker zou vinden maar ik vind eigenlijk de X het optimale formaat hebben. Redelijk groot scherm maar goed bedienbaar. Ik irriteer me alleen nog steeds aan die notch :) Zo zonde bij films etc. Wat me wel erg meevalt is het verschil in schermkwaliteit, oled vs lcd en de lagere resolutie op de 11, het valt me erg mee. Kleuren iets mooier op de oled natuurlijk, minder wittig. Maar al met al vind het niet veel minder..

boswei wijzigde deze reactie 07-10-2019 19:50 (17%)

• epamel
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:47
Ik vind de schermkwaliteit van de X mooier dan de 11 door oled.
Maar heb zelfs de neiging om terug te gaan of zelf terug naar een 8.
Vanwege het formaat ook en touch id tov face id.

Maar ben er nog even over aan t nadenken ;)
boswei schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:47:
[...]

Ik ben ook van de X naar een 11 gegaan. Ik dacht dat ik een groter scherm en wel lekker zou vinden maar ik vind eigenlijk de X het optimale formaat hebben. Redelijk groot scherm maar goed bedienbaar. Ik irriteer me alleen nog steeds aan die notch :) Zo zonde bij films etc. Wat me wel erg meevalt is het verschil in schermkwaliteit, oled vs lcd en de lagere resolutie op de 11, het valt me erg mee. Kleuren iets mooier op de oled natuurlijk, minder wittig. Maar al met al vind het niet veel minder..

• BTBoy
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-02 21:31
Heeft één van jullie een goede mac applicatie om android whatsapp berichten om te zetten naar iPhone? Ik ben voor het eerst overgestapt van android naar een iPhone 11 en zoek wat hulp bij het overzetten.

• Black-Death
BTBoy schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:45:
Heeft één van jullie een goede mac applicatie om android whatsapp berichten om te zetten naar iPhone? Ik ben voor het eerst overgestapt van android naar een iPhone 11 en zoek wat hulp bij het overzetten.
Kan dat niet via een backup in Whatsapp zelf?

• BTBoy
Black-Death schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:55:
[...]

Kan dat niet via een backup in Whatsapp zelf?
Heb het al gevonden, heel omslachtig is het wel. Backuptrans Android Whatsapp to iPhone transfer heb je nodig. Android werkt met google drive backup, iPhone werkt met iCloud, dus daarom kan je niet het overzetten

• Newby85
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 02-11-2019
De iPhone 11 maakt erg goede foto’s, dit was toen het net begon duister te worden.

Impressive stuff.

• moca
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-02 11:42
BTBoy schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Heb het al gevonden, heel omslachtig is het wel. Backuptrans Android Whatsapp to iPhone transfer heb je nodig. Android werkt met google drive backup, iPhone werkt met iCloud, dus daarom kan je niet het overzetten
Is het op deze manier gelukt? Ik zit met hetzelfde probleem.

• __REMCO__
  • Laatst online: 10:31
moca schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:34:
[...]

Is het op deze manier gelukt? Ik zit met hetzelfde probleem.
met dat programma is het mij 2jaar geleden wel gelukt toen ik van een Sony Z5compact naar een iPhone 8 ging.

Als de iPhone 11 van mijn vriendin binnen is ga ik die ook weer gebruiken om vanaf haar S8 naar iPhone 11 te gaan.

• moca
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19-02 11:42
__REMCO__ schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:40:
[...]

met dat programma is het mij 2jaar geleden wel gelukt toen ik van een Sony Z5compact naar een iPhone 8 ging.

Als de iPhone 11 van mijn vriendin binnen is ga ik die ook weer gebruiken om vanaf haar S8 naar iPhone 11 te gaan.
Mooi dan ga ik dat ook maar eens proberen, bedankt voor de info!

• BTBoy
moca schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:17:
[...]

Mooi dan ga ik dat ook maar eens proberen, bedankt voor de info!
Alleen de foto’s heb ik niet over kunnen zetten, alle berichten heeft hij netjes gepakt. Interface ziet er erg verouderd uit, maar het werkt..

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik ben gewoon opnieuw begonnen, ik vond het overzetten van WhatsApp en foto's te veel gedoe. De foto's heb ik via Onedrive en Dropbox naar mijn laptop gebackupt en voor de rest lekker clean begonnen :Y

• dimocash
Vraagje, krasjes op je scherm, terwijl je er niets geks mee hebt gedaan.
Kan Apple hier iets mee of is het een kwestie van pech gehad?
Mijn vrouw haar scherm heeft dit terwijl het toestel nooit met iets scherps in aanraking komt.

• wopper
Lastig. Vaak valt het buiten garantie en noemen ze het “normaal gebruik”. Lees maar in het iPhone 11 PRO topic. Het glas van dit jaar breekt minder snel maar krast wel sneller.

AMAC heeft mooie belkin screenprotectors

• __REMCO__
  • Laatst online: 10:31
__REMCO__ schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:40:
[...]
gister dus gedaan. Uurtje werk omdat ze nogal veel berichten had maar alle berichten zijn overgezet. Gewoon stap voor stap alles volgen en dan werkt het _/-\o_

• TR1969
  • Laatst online: 19-02 23:36
dimocash schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:36:
Vraagje, krasjes op je scherm, terwijl je er niets geks mee hebt gedaan.
Kan Apple hier iets mee of is het een kwestie van pech gehad?
Mijn vrouw haar scherm heeft dit terwijl het toestel nooit met iets scherps in aanraking komt.
Balen zeg maar meestal is het inderdaad een kwestie van pech.
Klein korreltje zand in je broekzak of handtas kan het al veroorzaken.

Mijn ervaring is wel dat als het echt om kleine (haar) krasjes gaat het plaatsen van een screenprotector voldoende is om ze te camoufleren en meteen het scherm tegen echte krassen te beschermen.

Zelf gebruik ik nu eentje van Spigen maar er zijn er vele beschikbaar zoals hier eerder als is benoemd.

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13:27
BTBoy schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:45:
Ik heb dr. fone van Wondershare vaker gebruikt.
Bij mij heeft het een aantal keer goed gewerkt om whatsapp berichten en foto’s over te zetten van IPhone naar Android en andersom.

https://drfone.wondershar...rlang&utm_medium=referral

• Real-Ruben
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 23-10-2019
mithrandirrr schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:59:
Gister heb ik een iphone 11 ontvangen en loop tegen een probleem met draadloos opladen aan. Gisteravond was mijn toestel 40% vol toen ik naar bed ging. Hij geeft een signaal als hij op de lader gaat (laad tekentje), maar na een seconde stopt hij daar weer mee.

Zou dit een software matig iets kunnen zijn of toch hardware?

Zojuist de lader getest met een iphone X en iphone 8 van collega's en die werken er gewoon goed op (net als mijn 8 plus die het altijd perfect heeft gedaan)
Ik heb hetzelfde probleem met mijn 11 Pro. Ik heb twee draadloze laders van ZENS. Een duo lader (voor twee telefoons:-) waar mijn iPhone prima door wordt opgeladen en een mini draadloze lader voor op het werk, ook ZENS, en daarop stopt het laden na een seconde of twee.
Belsimpel gebeld waar ik de telefoor en de lader heb gekocht en die zeiden dat het een bug is in de software van de iPhone. Vreemd!

• wopper
Real-Ruben schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:00:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 11 Pro. Ik heb twee draadloze laders van ZENS. Een duo lader (voor twee telefoons:-) waar mijn iPhone prima door wordt opgeladen en een mini draadloze lader voor op het werk, ook ZENS, en daarop stopt het laden na een seconde of twee.
Belsimpel gebeld waar ik de telefoor en de lader heb gekocht en die zeiden dat het een bug is in de software van de iPhone. Vreemd!
In IOS 13 is draadloos opladen anders geworden. Is een artikel over geweest op een Apple site. Ook halen ze de 7,5w niet meer als de leverancier geen Apple certificering heeft sinds iOS 13.

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13:27
wopper schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:24:
[...]

In IOS 13 is draadloos opladen anders geworden. Is een artikel over geweest op een Apple site. Ook halen ze de 7,5w niet meer als de leverancier geen Apple certificering heeft sinds iOS 13.
Als dit in IOS 13 veranderd is, geldt dit dan ook voor alle modellen die onder IOS13 kunnen draaien, zoals Iphone 7/8/X ? Of is dit alleen voor de nieuwe toestellen ?

• wopper
spencer_830 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:27:
[...]

Als dit in IOS 13 veranderd is, geldt dit dan ook voor alle modellen die onder IOS13 kunnen draaien, zoals Iphone 7/8/X ? Of is dit alleen voor de nieuwe toestellen ?
Zou je even op moeten googelen. De iPhone 11 heeft een “nieuwe” chip nabij het accu zitten en Apple schrijft in artikelen dat de iPhone 11 beter oplaad met de accu levensduur in acht genomen.

Avondje Googlen en je bent weer helemaal bij :)

https://support.apple.com/nl-nl/HT210557

Het nieuwe ingebouwde software- en hardwaresysteem is automatisch, staat altijd aan en werkt om de best mogelijke prestaties te leveren bij het verouderen van de batterij. De voedingsbehoeften van iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max worden dynamisch gecontroleerd en prestaties worden beheerd zodat er in realtime aan deze behoeften kan worden voldaan. Het systeem is geavanceerder dan vorige systemen voor iPhone-batterij- en voedingsbeheer en stelt uw iPhone in staat om de impact op de prestaties te verminderen bij het verouderen van de batterij.

wopper wijzigde deze reactie 23-10-2019 18:48 (36%)

• Wowhead
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 15:01
Newby85 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:10:
De iPhone 11 maakt erg goede foto’s, dit was toen het net begon duister te worden.

Impressive stuff.

[Afbeelding]
Sorry maar die neppe Bokeh komt meer over als een lens met een vinger print erop. Had liever zonder die software matige bokeh gezien. Het oogt ook niet fijn voor me omdat ie overal hapjes te veel blurt en daardoor lijkt alsof ik naar een blurry foto zit te kijken. Komt denk ook deels omdat de gemaakte foto niet scherm is en een beetje bewogen als ik de foto op volledige grootte bekijk. Allicht prima voor instagram voor de meeste gebruikers, ik ben tevens geen camera snob, maar krijg gewoon een naar gevoel in mijn ogen.

Het is allicht wat beter dan met de Iphone X maar ik vind die artificial bokeh nog niet op het niveau waarvan ik zeg dat het het niet langer een software matige gimmic is.

Wowhead wijzigde deze reactie 23-10-2019 17:00 (41%)

• Reservoir_Dog
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2019
Hallo, wil de 11 pro max kopen maar nu is er het geval van bijna een #scratchgate.
Op het support forum van iphone hardware loopt het vol van iphone 11 pro gebruikers die schijnbaar zeer makkelijk krassen op hun scherm hebben gekregen. Dit terwijl ze nooit op hun vorige iphones een screenprotector aangebracht hadden....
Wat zijn jullie ervaringen? Als het zo makkelijk krast, dan hou ik mijne nog wel bij tot volgend jaar....

https://discussions.apple.com/thread/250669687

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik heb er een glaasje overheen laten zetten in de Vodafone winkel, dit doe ik altijd met mijn toestellen (de S8 kon gewoonweg niet goed vanwege het gebogen scherm). Dus ik kan er niet over meepraten.

• Julio_Ricardo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 05:35
Reservoir_Dog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 01:01:
Hallo, wil de 11 pro max kopen maar nu is er het geval van bijna een #scratchgate.
Op het support forum van iphone hardware loopt het vol van iphone 11 pro gebruikers die schijnbaar zeer makkelijk krassen op hun scherm hebben gekregen. Dit terwijl ze nooit op hun vorige iphones een screenprotector aangebracht hadden....
Wat zijn jullie ervaringen? Als het zo makkelijk krast, dan hou ik mijne nog wel bij tot volgend jaar....

Vooralsnog geen last van. Toestel nu 3 weken in gebruik.

• dimocash
Reservoir_Dog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 01:01:

Mijn exemplaar heeft nergens last van. Die van mijn vrouw vertoont al kleine krasjes.

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:47

vhal

ಠ_ಠ

Wowhead schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:52:
[...]

Sorry maar die neppe Bokeh komt meer over als een lens met een vinger print erop. Had liever zonder die software matige bokeh gezien. Het oogt ook niet fijn voor me omdat ie overal hapjes te veel blurt en daardoor lijkt alsof ik naar een blurry foto zit te kijken. Komt denk ook deels omdat de gemaakte foto niet scherm is en een beetje bewogen als ik de foto op volledige grootte bekijk. Allicht prima voor instagram voor de meeste gebruikers, ik ben tevens geen camera snob, maar krijg gewoon een naar gevoel in mijn ogen.

Het is allicht wat beter dan met de Iphone X maar ik vind die artificial bokeh nog niet op het niveau waarvan ik zeg dat het het niet langer een software matige gimmic is.
Ik vind het eerder bijzonder dat de hoorn (rechts) van de linker koe onscherp is terwijl de rechter koe - die er ruim achter staat - weer scherp is. De AI heeft nog wat te leren :+

STRAVA

• ToMiKoN
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-11-2019
Hier na 5 jaar met een iPhone 6 Plus de overstap gemaakt naar een iPhone 11 rood!

Prijs: Je krijgt in België 100 euro korting als je je abonnement bij Orange (opnieuw) voor een jaar vast klik. Dit zonder een extra maandelijkse kost; Dit vond ik een mooie deal!

Wat het toestel voor de rest betreft na een weekje. Super tevreden! Het toestel is supersnel ivm wat ik gewoon was. De cemera is subliem! En dat waren toch de twee zaken die hoog op mijn lijst stonden. Het OLED scherm mis ik niet, dit paneel geeft naar mijn gevoel ook super mooie kleuren. Het enige wat ik wat mis is TouchID. FaceID werkt niet slecht, maar geeft bij mij veel meer foute pogingen.

• Azmodann
  • Laatst online: 19:05
[b]ToMiKoN in "[iPhone 11] Ervaringen & Discussie"scherm mis ik niet, dit paneel geeft naar mijn gevoel ook super mooie kleuren. Het enige wat ik wat mis is TouchID. FaceID werkt niet slecht, maar geeft bij mij veel meer foute pogingen.
Je kan mss je gezicht meerdere keren scannen en opslaan. Mss gaat het dan beter.
Dus 3 scans van je gezicht alle 3 opslaan
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True