HollandsNieuwe en het wordt de 6GB +1 want Ziggo klant. Dat abbo gaf de laagste bijbetaling (€172 voor het toestel) en ook de laagste totale toestelprijs bij HN waar ik op zich gewoon prima tevreden over ben. Deze prijs geldt alleen bij een nieuw abbo, nummerbehoud is zoals je zegt gratis maar de bijbetaling voor het toestel ging omhoog naar €216 als ik koos voor verlengen en dat vind ik toch iets te gortig om voor deze 'makkelijke' optie te kiezen, daarnaast vind ik een nieuw nummer niet erg. Je kan het zelf checken op dit linkje: pricewatch: Apple iPhone 11 128GB Witzap8 schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:14:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Weet niet hoeveel voordeel, etc. je via GSMweb krijgt en ook niet waar je uiteindelijke abbo (dus bij welke telecom aanbieder) gaat lopen, maar overzetten telefoonnummers hoort gratis te zijn. Als je nog een maand opzegtermijn van je ouwe abbo hebt, en je telefoon met nieuw nummer worden snel geleverd zou je het ouwe nummer, als je daar erg aan hecht, nog kunnen overzetten zonder extra kosten. Maar goed pure speculatie van kant want weet totaal niet wat voor abbo je krijgt, waar je vandaan komt etc. In elk geval plezier met de 11
In de bevestigingsmail wordt aangegeven dat ik nog steeds mijn nummer kan behouden, misschien probeer ik dat ook wel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.