syltheboy schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:27:
@
Armo Zelf heb ik ooit de Decoded Leather Surface Wallet gehad voor mijn 6 Plus, maar het kunststof ging snel kapot. Ik heb 2x een vervangend exemplaar gekregen en die laatste gebruikt mijn oom nog steeds. Zelf ga ik tegenwoordig altijd voor Apple Leather Cases, want ik vind Wallet cases niet prettig.
Verder hebben mijn vader en ik ieder de Decoded leather Slim Cover gehad voor onze iPads Air 2. Voor beide covers hebben wij een vervangend exemplaar gekregen, vanwege hetzelfde euvel. De iPad 2 / 3 / 4 covers waren van betere kwaliteit (achterkant helemaal van leer ipv de randen van kunststof).
Gelijke ervaring met Decoded, kunststof breekt erg snel bij normaal gebruik, 6s als 8 plus gehad beide zelfde euvel.
Bij mij waren ze moeilijk aan het doen over vervanging, moest via reseller en reseller (Appelhoes) deed er alles aan om maar niet te hoeven omruilen.
Uiteindelijk vond ik het de moeite niet meer waard, en besloten met beide geen zaken meer te doen.
Zoals ik hier lees was dat toch de beste keus, zoveel hoesjes die sneuvel op dezelfde manier heeft alle schijn van een ondeugdelijk product. Helaas want het zijn ansich mooie hoesjes en een goeie leer kwaliteit.