Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 23:49
Slasher schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:27:
Ik ga de 11 zeker bestellen maar ik baal er wel van dat voor alle nieuwe modellen er veel keus is qua hoesjes maar voor de 11 het maar heel karig is.

Ik ga vanmiddag naar de Apple Store om daar navraag te doen.
Ben wel beniuwd wat ze zeggen.

Het is anders echt een naaistreek dat Apple geen leren hoesjes voor de 11 heeft uitgebracht :/

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 07:08
Armo schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 23:18:
[...]

Het is anders echt een naaistreek dat Apple geen leren hoesjes voor de 11 heeft uitgebracht :/
Ja en nee... Ik heb die lederen versie gehad bij de iPhone 8 en was echt teleurgesteld in de kwaliteit...
Daarbij zie ik Apple er voor aan om tegen kerst wél met de lederen variant voor de iPhone 11 op de proppen te komen...

“The greatest teacher, failure is”

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 07:19

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[...]

Dito hier. Ik had initieel voor mijn 8 een siliconen hoesje, maar die begaf het relatief snel. Daarna een leren variant gekocht en die 'blijft het doen'. Daarnaast vond ik de siliconen versie te stroef (lastig uit de broekzak te halen zonder heel de broekzak mee naar buiten te trekken). De leren versie heeft dat niet.
Wat ik me afvraag in hoeverre de leren versie van de 11 Pro niet op de 11 zal passen. Het lijkt er op dat de pro alleen meer ruimte voor de lenzen heeft en dan zou je ruimte overhouden (groter gat) met zo'n hoesje op de 11 vanille.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-06 15:17
BlaTieBla schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:07:
[...]

Dito hier. Ik had initieel voor mijn 8 een siliconen hoesje, maar die begaf het relatief snel. Daarna een leren variant gekocht en die 'blijft het doen'. Daarnaast vond ik de siliconen versie te stroef (lastig uit de broekzak te halen zonder heel de broekzak mee naar buiten te trekken). De leren versie heeft dat niet.
Wat ik me afvraag in hoeverre de leren versie van de 11 Pro niet op de 11 zal passen. Het lijkt er op dat de pro alleen meer ruimte voor de lenzen heeft en dan zou je ruimte overhouden (groter gat) met zo'n hoesje op de 11 vanille.
De 11pro is fysiek kleiner. Gaat dus niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Ben gister langsgeweest. Die medewerker wist het niet maar hij dacht dat het kwam omdat de 11 al in meerdere kleuren uitkomt.

Maar dat verklaart niet waarom een helemaal geen leren hoesje uitkomt.

Elect a clown, expect a circus.

• Armo
ralphilosophy schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:52:
[...]
Ja en nee... Ik heb die lederen versie gehad bij de iPhone 8 en was echt teleurgesteld in de kwaliteit...
Daarbij zie ik Apple er voor aan om tegen kerst wél met de lederen variant voor de iPhone 11 op de proppen te komen...
Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 5) de leren versie naar volle tevredenheid. Heb nu eentje op mijn iPhone 7 zitten en die gaat al 3 jaar mee. Hij is niet de mooiste meer maar de iPhone zelf wel, geen enkele krasje of bechadiging terwijl die al weet ik veel hoe vaak gevallen is.
BlaTieBla schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:07:
[...]
Gaat hem niet worden helaas. De afmetingen van de toestellen zelf verschillen nogal. Zie hier.
Slasher schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:27:
[...]

Ben gister langsgeweest. Die medewerker wist het niet maar hij dacht dat het kwam omdat de 11 al in meerdere kleuren uitkomt.

Maar dat verklaart niet waarom een helemaal geen leren hoesje uitkomt.
Denk dat Apple het express doet zodat er meer mensen de Pro versie kopen..

Het lijkt er op dat ik voor een alternatieve hoesje ga. Deze bijvoorbeeld.

Iemand ervaring met hoesjes van Decoded? NL fabrikaat zo te zien :)

• ralphilosophy
Armo schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:59:
[...]

Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 5) de leren versie naar volle tevredenheid. Heb nu eentje op mijn iPhone 7 zitten en die gaat al 3 jaar mee. Hij is niet de mooiste meer maar de iPhone zelf wel, geen enkele krasje of bechadiging terwijl die al weet ik veel hoe vaak gevallen is.

[...]

Denk dat Apple het express doet zodat er meer mensen de Pro versie kopen..

Het lijkt er op dat ik voor een alternatieve hoesje ga. Deze bijvoorbeeld.

Iemand ervaring met hoesjes van Decoded? NL fabrikaat zo te zien :)
Voor die iPhones had ik ze ook naar totale tevredenheid! :Y
Daarom ook de aanschaf destijds voor mijn iPhone 8, maar een klein tikje en de case raakte beschadigd (telefoon gelukkig niet). De Mojjo-hoesjes zijn ook erg mooi trouwens en net een tikje vriendelijker geprijsd!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-06 19:31
Mijn vriendin gaat voor de 11 in het paars met 128GB die pricebump van 50€ is nog wel goed te praten

Ze komt van een SE af dus zal ff wennen worden.

Ikzelf blijf nog hangen op mijn 7+ met 265GB jet black :) die er overigens na 3 jaar eigenlijk nog prima uitziet en de accu redt het ook nog een dag :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Armo
ralphilosophy schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:02:
[...]

Voor die iPhones had ik ze ook naar totale tevredenheid! :Y
Daarom ook de aanschaf destijds voor mijn iPhone 8, maar een klein tikje en de case raakte beschadigd (telefoon gelukkig niet). De Mojjo-hoesjes zijn ook erg mooi trouwens en net een tikje vriendelijker geprijsd!
Mojjo hoesjes zien er idd ook goed uit maar die hebben geen fysieke knoppen net als Apple hoesjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Armo Zelf heb ik ooit de Decoded Leather Surface Wallet gehad voor mijn 6 Plus, maar het kunststof ging snel kapot. Ik heb 2x een vervangend exemplaar gekregen en die laatste gebruikt mijn oom nog steeds. Zelf ga ik tegenwoordig altijd voor Apple Leather Cases, want ik vind Wallet cases niet prettig.

Verder hebben mijn vader en ik ieder de Decoded leather Slim Cover gehad voor onze iPads Air 2. Voor beide covers hebben wij een vervangend exemplaar gekregen, vanwege hetzelfde euvel. De iPad 2 / 3 / 4 covers waren van betere kwaliteit (achterkant helemaal van leer ipv de randen van kunststof).

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 14-09-2019 13:32 ]

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:07:

Ikzelf blijf nog hangen op mijn 7+ met 265GB jet black :) die er overigens na 3 jaar eigenlijk nog prima uitziet en de accu redt het ook nog een dag :)
Hoeveel procent accu-capaciteit heb je nog? Die van mij is 2 jaar oud ik zit op 86%. Ik blijf met dit toestel nog een jaartje doen en ga dan voor de iPhone12.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
CyberMania schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:45:
[...]

Hoeveel procent accu-capaciteit heb je nog? Die van mij is 2 jaar oud ik zit op 86%. Ik blijf met dit toestel nog een jaartje doen en ga dan voor de iPhone12.
Ook nog 86% :) ik wacht nog 2 jaar denk dan is deze softwarematig ook EOL, ik swap zelf nog wel een keer de accu voor weinig :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wobblier
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 17:40
WouterL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:58:
[...]

Klopt. En ook niet met deep fusion.
Deep fusion wordt wel genoemd op de nieuwspagina voor de iPhone 11: https://www.apple.com/nl/...es-dual-camera-iphone-11/

• CyberMania
Wat ik wel jammer vind is dat de iPhone 11 geen 5G ondersteuning heeft. T-Mobile/Tele2 gaat bijv. volgend jaar al in heel Nederland 5G aanbieden. Als je een paar jaar met je toestel wilt doen loop je dan toch al snel achter. Ik denk dat er wel meer mensen gaan wachten op de iPhone 12 vanwege gebrek aan 5G. Met 5G heb je lagere latency (lager dan 1ms), veel hogere bandbreedte (tot 500Gb/s) en veel minder last van trage connecties op drukke plekken (stations etc). Aangezien ik vrijwel alles via internet doe op m'n mobiel vind ik dit echt wel jammer. Dan is volgend jaar 5G er, maar is je toestel er niet geschikt voor en kun en zal je het nooit het nieuwe netwerk kunnen gebruiken.

[ Voor 87% gewijzigd door CyberMania op 14-09-2019 22:46 ]

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-06 21:43

PaYnE81

XBL VandalizerNL

syltheboy schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:27:
@Armo Zelf heb ik ooit de Decoded Leather Surface Wallet gehad voor mijn 6 Plus, maar het kunststof ging snel kapot. Ik heb 2x een vervangend exemplaar gekregen en die laatste gebruikt mijn oom nog steeds. Zelf ga ik tegenwoordig altijd voor Apple Leather Cases, want ik vind Wallet cases niet prettig.

Verder hebben mijn vader en ik ieder de Decoded leather Slim Cover gehad voor onze iPads Air 2. Voor beide covers hebben wij een vervangend exemplaar gekregen, vanwege hetzelfde euvel. De iPad 2 / 3 / 4 covers waren van betere kwaliteit (achterkant helemaal van leer ipv de randen van kunststof).
Gelijke ervaring met Decoded, kunststof breekt erg snel bij normaal gebruik, 6s als 8 plus gehad beide zelfde euvel.
Bij mij waren ze moeilijk aan het doen over vervanging, moest via reseller en reseller (Appelhoes) deed er alles aan om maar niet te hoeven omruilen.
Uiteindelijk vond ik het de moeite niet meer waard, en besloten met beide geen zaken meer te doen.
Zoals ik hier lees was dat toch de beste keus, zoveel hoesjes die sneuvel op dezelfde manier heeft alle schijn van een ondeugdelijk product. Helaas want het zijn ansich mooie hoesjes en een goeie leer kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 18:36
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:33:
[...]

Ook nog 86% :) ik wacht nog 2 jaar denk dan is deze softwarematig ook EOL, ik swap zelf nog wel een keer de accu voor weinig :)
De X hier met 87% doe er ook nog ff jaartje mee.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
PaYnE81 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:42:
[...]

Gelijke ervaring met Decoded, kunststof breekt erg snel bij normaal gebruik, 6s als 8 plus gehad beide zelfde euvel.
Bij mij waren ze moeilijk aan het doen over vervanging, moest via reseller en reseller (Appelhoes) deed er alles aan om maar niet te hoeven omruilen.
Uiteindelijk vond ik het de moeite niet meer waard, en besloten met beide geen zaken meer te doen.
Zoals ik hier lees was dat toch de beste keus, zoveel hoesjes die sneuvel op dezelfde manier heeft alle schijn van een ondeugdelijk product. Helaas want het zijn ansich mooie hoesjes en een goeie leer kwaliteit.
Ik heb ook goede ervaringen met Dbramante1928 (vrij zakelijk en weinig keuze) en Vaja (high end met dito prijs). Beide zijn volgens mij ook Europees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
CyberMania schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:39:
Wat ik wel jammer vind is dat de iPhone 11 geen 5G ondersteuning heeft. T-Mobile/Tele2 gaat bijv. volgend jaar al in heel Nederland 5G aanbieden. Als je een paar jaar met je toestel wilt doen loop je dan toch al snel achter. Ik denk dat er wel meer mensen gaan wachten op de iPhone 12 vanwege gebrek aan 5G. Met 5G heb je lagere latency (lager dan 1ms), veel hogere bandbreedte (tot 500Gb/s) en veel minder last van trage connecties op drukke plekken (stations etc). Aangezien ik vrijwel alles via internet doe op m'n mobiel vind ik dit echt wel jammer. Dan is volgend jaar 5G er, maar is je toestel er niet geschikt voor en kun en zal je het nooit het nieuwe netwerk kunnen gebruiken.
Trust me eer dat 5G mainstream wordt en 4G achter de feiten aanloopt (lees daadwerkelijke beperkingen voor je gaat krijgen) zijn we echt wel weer 2 a 3 jaar verder. Je moet het ook zo zien dAt iedereen die een 5G toestel heeft dus langzaam naar 5G zal gaan waardoor er meer ruimte op de 4G banden komt waardoor jij minder beperkt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 13:54
Ik wacht even de reviews af van de 11 en ga dan kijken of ik hem kan bestellen. Opzich is mijn oneplus 5t nog prima maar de overstap kriebelt toch te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-01 14:13
Ik heb nu een iPhone 7 en wil overstappen op de XS, 11 of 11 Pro. Heeft iemand hier verstand van de grootste verschillen in camera’s tussen deze 3 varianten? En eventuele verdere tips voor het maken van mijn keuze 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03
RikDTC schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:34:
Ik heb nu een iPhone 7 en wil overstappen op de XS, 11 of 11 Pro. Heeft iemand hier verstand van de grootste verschillen in camera’s tussen deze 3 varianten? En eventuele verdere tips voor het maken van mijn keuze 😁
Gewoon even geduld hebben en de reviews afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-06 23:08
Ik twijfel om te overstappen. Heb een Iphone 8 64 GB sinds vorig jaar maart. Denk dat ik dan als ik de 11 ga kopen dan voor de 128 GB ga. Maar just a ask. Zou er prijs verschil in zitten als ik hem bijv eind dit jaar haal? Of zal dat meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:34
Milan1NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:33:
Ik twijfel om te overstappen. Heb een Iphone 8 64 GB sinds vorig jaar maart. Denk dat ik dan als ik de 11 ga kopen dan voor de 128 GB ga. Maar just a ask. Zou er prijs verschil in zitten als ik hem bijv eind dit jaar haal? Of zal dat meevallen?
Dat is lastig, je zou als indicatie de prijsverloop van de XR kunnen nemen:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=1243007&deliveryCountry=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-06 15:20
Momenteel heb ik ook een iPhone 8 met 64Gb, wil wel overstappen naar een 11 of 11 Pro.
Wat vinden jullie? Is dat een logische overstap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:29
Grafiekje hierboven laat het al mooi zien, maar wellicht dat er met Black Friday / Cyber Monday nog wat te winnen valt. Qua prijs waarschijnlijk niet zo, maar misschien met gratis accessoire of iets dergelijks. Apple producten verlagen 9/10 alleen in prijs als er iets nieuws wordt aangekondigd, dus echte dalingen zul je volgend jaar pas zien.

Ligt er ook wat aan hoe graag je de nieuwe nu al wilt hebben. Meer dan een paar tientjes winst gaat het echt niet worden als je hem nu haalt of eind december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Ieder tientje scheelt 😜😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
-Muncky- schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:40:
[...]

Momenteel heb ik ook een iPhone 8 met 64Gb, wil wel overstappen naar een 11 of 11 Pro.
Wat vinden jullie? Is dat een logische overstap?
Een iPhone 11 is wel een stuk groter dan een iPhone 8. Een iPhone 11 Pro is maar wat groter en zwaarder dan een iPhone 8, maar het scherm is wel een stuk groter en mooier. En wat is logisch? Dat moet je voor jezelf bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:33
syltheboy schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:07:
[...]

Een iPhone 11 is wel een stuk groter dan een iPhone 8. Een iPhone 11 Pro is maar wat groter en zwaarder dan een iPhone 8, maar het scherm is wel een stuk groter en mooier. En wat is logisch? Dat moet je zelf bepalen.
Het kost dan ook een paar honderd euro extra.

Blijf het irritant vinden dat de standaard modellen zo groot zijn, iPhone 8 formaat vind ik groot zat voor een telefoon. Als ik iets groters wil dan pak ik wel een iPad erbij.

Ik had liever gezien dat ze de 11 en 11 Pro in een standaard en max formaat hadden uitgebracht. Kan je als gebruiker gewoon kiezen. Helaas is de XS ook uit het assortiment getrapt, de XR is nu goed geprijsd maar net zo groot als de 11.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:02
Drardollan schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:10:
[...]

Blijf het irritant vinden dat de standaard modellen zo groot zijn, iPhone 8 formaat vind ik groot zat voor een telefoon. Als ik iets groters wil dan pak ik wel een iPad erbij.

Ik had liever gezien dat ze de 11 en 11 Pro in een standaard en max formaat hadden uitgebracht. Kan je als gebruiker gewoon kiezen. Helaas is de XS ook uit het assortiment getrapt, de XR is nu goed geprijsd maar net zo groot als de 11.
Goed gezien van Apple: 11 te groot = 11 Pro = tsjing tsjing 8)

Mogen nog van geluk spreken dat Apple een 4,7" (iPhone 8) in zijn gamma heeft, bij de concurrentie is het allemaal tegen de grens van 6" aanleunen. Zal ook laatste jaar zijn, te ware de geruchten kloppen en ergens in Maart 2020 een nieuwe SE (4,7") wordt geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
RigolleM schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:47:
[...]

Ja, dat is best wel slim haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Drardollan schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:10:
[...]

Je kan in principe nog steeds kiezen (alleen niet de nieuwste) want de 8 is ook nog gewoon beschikbaar. Als 8 Plus gebruiker vind ik het formaat van de normale 8 bijna iets aandoenlijk hebben. Echt gewoon mini. Ik zou zo'n formaat ook nooit meer willen. Mijn volgende toestel wordt wel een maatje X/Xs/11 want die geven me bijna net zoveel scherm in een kleinere behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
bram1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:37:
[...]

Je kan in principe nog steeds kiezen (alleen niet de nieuwste) want de 8 is ook nog gewoon beschikbaar. Als 8 Plus gebruiker vind ik het formaat van de normale 8 bijna iets aandoenlijk hebben. Echt gewoon mini. Ik zou zo'n formaat ook nooit meer willen. Mijn volgende toestel wordt wel een maatje X/Xs/11 want die geven me bijna net zoveel scherm in een kleinere behuizing.
Ik heb een 8, en die bevalt qua formaat meer dan prima.

De enige reden voor een upgrade is dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
syltheboy schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:07:
[...]
Een iPhone 11 is wel een stuk groter dan een iPhone 8. Een iPhone 11 Pro is maar wat groter en zwaarder dan een iPhone 8, maar het scherm is wel een stuk groter en mooier. En wat is logisch? Dat moet je voor jezelf bepalen.
Goed punt. Veel mensen beseffen niet dat de gewone 11 groter (en zwaarder) is vergeleken met een iPhone 6/7/8 en de 11 Pro.

Ik was gisteren even bij de mediamarkt binnen gelopen en daar de iPhone XR (ter vergelijking met de 11) in mijn handen gehad. Vond hem echt huge, lijkt iPhone 6/7 plus wel |:(

Heb gisteren mijn order geannuleerd om deze reden. Ik wacht nog wel een jaartje met upgraden of ik koop later toch de Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Drardollan schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:48:
De enige reden voor een upgrade is dual sim.
Ben je vet mee als je in België woont :'(

Je vergeet nog een scherm zonder bezels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:08
RigolleM schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:06:
[...]

En FaceID. En een betere camera. En een beter scherm. En een betere soc. etc etc etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
RigolleM schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:06:
[...]

In Nederland hebben we ook wel 1 hele provider die eSIM ondersteunt :{
Oh, totaal niet boeiend voor mij. Zou ik nooit geld voor uitgeven.

WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:24:
[...]

En FaceID. En een betere camera. En een beter scherm. En een betere soc. etc etc etc. :+
Allemaal geen redenen voor mij :$

• WouterL
Drardollan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:42:
[...]

In Nederland hebben we ook wel 1 hele provider die eSIM ondersteunt :{

[...]

Oh, totaal niet boeiend voor mij. Zou ik nooit geld voor uitgeven.

[...]

Allemaal geen redenen voor mij :$
Dan weet ik niet precies wat voor jou een reden zou zijn :+ gewoon lekker je huidige toestel houden dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:28:
[...]

Dan weet ik niet precies wat voor jou een reden zou zijn :+ gewoon lekker je huidige toestel houden dan.
eSIM.

Prive abo dan naar Simonly T-Mobile (iets duurder dan Youfone) met eSIM
Zakelijk abo dan gewoon nano SIM van Tele2

Voordelen: unlimited databundel van Tele2 + nog maar 1 telefoon om met beide nummers te kunnen bellen. En in het buitenland (Duitsland/België met name) waar Tele2 expres geen 4G heeft ingekocht kan ik altijd een bundeltje aanslingeren op T-Mobile.

[ Voor 13% gewijzigd door Drardollan op 18-09-2019 10:35 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:36

ralpje

Deugpopje

Ik vind die eSim wel weer handig als ik naar het buitenland ga. Een eSIM databundeltje in de US is een stuk goedkoper dan een extra bundel op m'n reguliere abbo. :)
Anyway, ik heb de 11 (non-pro) besteld, in ouderwets zwart. Kom van een 8 Plus, maar heb eigenlijk nog niet eens naar verschil in afmetingen enzo gekeken.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
De reden dat ik een 11 (of XR) wil is juist die eSim..... na 14 jaar afscheid nemen van het lopen met 2 telefoons klinkt erg aanlokkelijk.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• ralphilosophy
RigolleM schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:47:
[...]

Mogen nog van geluk spreken dat Apple een 4,7" (iPhone 8) in zijn gamma heeft, bij de concurrentie is het allemaal tegen de grens van 6" aanleunen. Zal ook laatste jaar zijn, te ware de geruchten kloppen en ergens in Maart 2020 een nieuwe SE (4,7") wordt geïntroduceerd.
Ik was er ook bijna ingevlogen... ik vind de Pro overigens supervet om te zien en het formaat vond ik vanaf mijn iPhone X erg veilig (en prettig). Maar ik kon de meerprijs van €350 gewoon niet verantwoorden, dus ben toch voor de 11 gegaan... Wie weet komt de Pro of diens opvolger in de toekomst nog eens op de één of andere manier tot mij

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 11:21
iPhone 11 64 gb zwart besteld. Kom van een iPhone 8 af met 64.. heb nog 44gb vrij dus weinig reden voor 128 gb

Besteld op bol.com, ben benieuwd of ik hem morgen al binnen heb.

Vond het prijsverschil met de 11 Pro echt te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Black-Death schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:20:
iPhone 11 64 gb zwart besteld. Kom van een iPhone 8 af met 64.. heb nog 44gb vrij dus weinig reden voor 128 gb

Besteld op bol.com, ben benieuwd of ik hem morgen al binnen heb.

Vond het prijsverschil met de 11 Pro echt te groot.
Reserveer een exemplaar staat op Bol.com bij een 11.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Black-Death
Hackus schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:30:
[...]

Reserveer een exemplaar staat op Bol.com bij een 11.
Ja klopt, zie het inderdaad staan

Krijg gelukkig het hoesje morgen al :')

• MonkeeMKII
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25
Heb ook net de iPhone 11 128GB bij MediaMarkt(goedkoopste i.c.m. Hollandsnieuwe abonnement) besteld. Wordt mijn eerste iPhone komende van een galaxy s7. Ben erg benieuwd naar iOS. Nu hopen dat ie snel binnen komt.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
Pro dennengroen is erg mooi, maar ik geloof niet dat gemiddelde consument die nodig heeft. Ik zeker niet. En nieuwe groen en paars van gewone 11 zijn super. Dus morgen wordt mijn paars 128 gb geleverd. Ik stap over van 6S Plus. Na 4 jaar zou het wel mogen.

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05 12:44
Waar maak ik morgen grootste kans om die iphone 11 64gb te kunnen kopen?
besteld via coolblue en moet morgen al binnen zijn :*)

[ Voor 30% gewijzigd door kardox op 19-09-2019 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
MonkeeMKII schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:29:
Heb ook net de iPhone 11 128GB bij MediaMarkt(goedkoopste i.c.m. Hollandsnieuwe abonnement) besteld. Wordt mijn eerste iPhone komende van een galaxy s7. Ben erg benieuwd naar iOS. Nu hopen dat ie snel binnen komt.
Het zal even wennen zijn, maar persoonlijk vind ik iOS veel prettiger en intuïtiever dan Android. Maar het blijft een persoonlijke voorkeur uiteraard. (Ik kan wel beiden vergelijken, prive iOS en zakelijk (helaas) Android).

Kan ook niet wachten totdat ik mijn 11 binnen heb :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Voor het geld bespaard door de 11 te nemen i.p.v. de pro ook een tweedehands Apple watch 4 44mm erbij genomen. En nog 100 euro over. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
WouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:06:
Voor het geld bespaard door de 11 te nemen i.p.v. de pro ook een tweedehands Apple watch 4 44mm erbij genomen. En nog 100 euro over. 😎
Goed bezig, paar dagen geleden nog iemand precies deze tip gegeven (overigens komt hier binnen nu en twee uur ook een 11 binnen en vorige week ‘toevallig’ de ‘twee maanden oude’ RVS Apple watch series 4 van een medetweaker _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
De iPhone 11 groen 64 gb besteld. Was er nog niet bij de Vodafone winkel. Ben benieuwd word mijn eerste iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Mooi begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Binnen. Eerste indrukken: een iPhone XR:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-06 20:32
Bijna een iPhone 11 gekocht, maar na het zien en vasthouden van de telefoon afgehaakt. De bezels waren veel te groot en de breedte van het toestel totaal niet fijn om vast te houden. De iPhone 11 pro daarentegen wel een erg fijn formaat. Helaas vind ik zelf 1159 te duur voor een telefoon met slechts 64gb opslag. Space grey model zag er wel prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
WouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:00:
Binnen. Eerste indrukken: een iPhone XR:p
Welke kleur?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier de RED 11!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Iei5KnCrjDcghPgE8vWo37W4/full.jpg

En hier de eerste foto’s :)
Ons hondje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ob0P5BxGSvEaPbKzbZunyJlD/full.jpg

Kunst in het bos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1UtXwiuW3ttdJJlk9wn0a9wm/full.jpg

Eerste bevindingen, prima ding

Edit; Groothoek lensje

Groot hoek

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 20-09-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Misschien is dit wel eens leuk:

Poll: Welke kleur iPhone 11 heb je besteld
Rood
Zwart
Wit
Paars
Groen
Geel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402107&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ben wel benieuwd namelijk. Hoeveelheid opslag is mijn inziens niet zo relevant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik twijfelde over de groene, maar vond hem uiteindelijk iets te vrouwelijk. Mooie kleur, durfde het echter niet aan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Heb zelf wel de groene besteld. Vind het een mooie kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos06420602
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2019
Vanmiddag iPhone 11 groen 64GB binnen gekregen bij KPN.

Een overstap vanaf iPhone 7. Mooi ding, prachtige kleur. Geweldige camera. Groothoeklens erg vet en spatial Audio klinkt ook top! Tevens het perfecte formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:53
Ricktachtig schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:49:
Bijna een iPhone 11 gekocht, maar na het zien en vasthouden van de telefoon afgehaakt. De bezels waren veel te groot en de breedte van het toestel totaal niet fijn om vast te houden. De iPhone 11 pro daarentegen wel een erg fijn formaat. Helaas vind ik zelf 1159 te duur voor een telefoon met slechts 64gb opslag. Space grey model zag er wel prachtig uit.
Dit is dus waar ik een beetje tegenop zie, ik vind de Iphone 8 eigenlijk groot zat, ik heb een XR weleens vastgehouden en eigenlijk vind ik dat net te groot...

De 11 Pro vind ik veelsteduur en het geld niet waar. De 11 is goed qua prijs/kwaliteit maar die grootte dude :(

Zit in serieuze dubio nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:09
@Roflmao is de iPhone xs geen optie voor je?

Zelf ben ik 2 jaar geleden van een iPhone 6 naar een 8 plus gegaan en heb aan het formaat en zeker het gewicht moeten wennen, maar het wende wel redelijk snel.

Voor mij was het nu een afweging. Ga ik voor een iPhone xs of een iPhone 11. Ben uiteindelijk toch voor een iPhone 11 gegaan omdat ik (denk ik) meer waarde hecht aan de ultra wide camera dan de tele camera van de xs. Het formaat van de xs spreekt me wel aan, maar de kosten van de 11 ook (859€ voor 128 gb)

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Roflmao schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:37:
[...]

Dit is dus waar ik een beetje tegenop zie, ik vind de Iphone 8 eigenlijk groot zat, ik heb een XR weleens vastgehouden en eigenlijk vind ik dat net te groot...

De 11 Pro vind ik veelsteduur en het geld niet waar. De 11 is goed qua prijs/kwaliteit maar die grootte dude :(

Zit in serieuze dubio nu...
Ik kom van een 7 en had hetzelfde gevoel. Maar heb 'm binnen (de 11) en moet zeggen dat het snel went, ja hij is flink, zwaarder, zit iets minder comfortabel in de broek maar het is toch wel een flinke upgrade, camera erg goed, groter scherm toch ook wel fijn. Erg tevreden mee.

Anoniem: 1256614

Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone 11 (of de pro) in NL te kopen met 2 fysieke simkaarten. Ik wil de telefoon in het buitenland gebruiken en op die plekken is geen eSim te gebruiken.

Ik weet dat de XR in China en VS (?) met 2 fysieke simkaarten te krijgen was... Zou heel graag de 11 willen met 2 fysieke simkaart slots.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 16:41
Anoniem: 1256614 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 08:46:
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone 11 (of de pro) in NL te kopen met 2 fysieke simkaarten. Ik wil de telefoon in het buitenland gebruiken en op die plekken is geen eSim te gebruiken.

Ik weet dat de XR in China en VS (?) met 2 fysieke simkaarten te krijgen was... Zou heel graag de 11 willen met 2 fysieke simkaart slots.

Bij voorbaat dank voor de hulp!
Officieel worden deze niet in Nederland verkocht.
Er zijn wel wat mogelijkheden geloof ik met wat bedrijven als E-global etc.
Ook verkoopt dual-sim.nl de XR met dual sim, misschien krijgen zij ook de 11 met dual sim

https://www.dual-sim.nl/d...zwart-dual-sim-64gb170876

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand al zijn of haar groene ontvangen? Ik zit te wachten op een belletje van de vodafone winkel :+ en ben erg nieuwsgierig naar de kleur in real life :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralphilosophy
Vanochtend ook de postbode omhelsd die mijn iPhone 11 RED kwam brengen *O*

De grootte valt me mee, net als de (prettige) aanblik van het scherm. Goede aankoop, ik kan weer even wat langer vooruit! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06 14:45
Black-Death schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:37:
Het zal even wennen zijn, maar persoonlijk vind ik iOS veel prettiger en intuïtiever dan Android. Maar het blijft een persoonlijke voorkeur uiteraard. (Ik kan wel beiden vergelijken, prive iOS en zakelijk (helaas) Android).
Intuïtiever... interessant. Kun je daar een voorbeeld van geven?

Ik gebruik een iPhone XR en een Pixel3 naast elkaar. Qua intuitiviteit vind ik echter de Pixel3>>>>>XR. Om één ding te noemen: notificatie-handling. Dat is echt dramatisch prehistorisch op een iPhone.

Iemand van XR --> 11 gemigreerd die al iets kan zeggen over battery-life en camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 17:13
Even een vraag aan de mensen met een 'gewone' 11. Hebben jullie ook een soort schaduw langs de onderste rand van jullie scherm onder de homebar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:54
catchingfire schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:02:
[...]

Iemand van XR --> 11 gemigreerd die al iets kan zeggen over battery-life en camera?
Geef me een weekje.
Te vroeg om nu al iets te zeggen 😉

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-06 23:59
Ik ben geïnteresseerd in de iPhone 11 dus ben hier even gaan neuzen. Nu zie ik jullie praten over ultra wide / groot hoeklens.
Ik dacht juist dat de iPhone 11 de tele Lens heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Tweakwondo schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:53:
Ik dacht juist dat de iPhone 11 de tele Lens heeft?!
Nee, en dat had je zo zelf kunnen googlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-06 23:59
CyberMania schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:04:
[...]

Nee, en dat had je zo zelf kunnen googlen.
Bedankt voor je reactie. Ik ben niet bekend met iPhones en heb wel informatie gezocht en op de website van Apple zelf. Hier zie ik namelijk dat je portret foto's kan maken en ik dacht dat je dit alleen met tele Lens kan doen. Vandaar de verwarring aan mijn kant.

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakwondo op 22-09-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 15:11
Gebruiken jullie de nieuwe iPhone met of zonder hoesje? Iemand al de transparante Apple hoes in handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik moet em nog krijgen maar ga wel met een hoesje doen, hoe mooi ik em ook vind zeg maar :+
En ook een glazen schermprotector erover :Y
Had ik op mijn Sony en Samsung S6 en die hebben aardig wat krassen en schades opgevangen :+

Ga er echter geen 45 euro voor neer leggen :')

[ Voor 9% gewijzigd door Mrjraider op 22-09-2019 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
catchingfire schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:02:
[...]

Intuïtiever... interessant. Kun je daar een voorbeeld van geven?

Ik gebruik een iPhone XR en een Pixel3 naast elkaar. Qua intuitiviteit vind ik echter de Pixel3>>>>>XR. Om één ding te noemen: notificatie-handling. Dat is echt dramatisch prehistorisch op een iPhone.
Als ik kijk naar hoe makkelijk zowel kinderen als ouderen met iOS kunnen werken, vind ik het intiutief. Ik zie dat bij Android apparaten niet terug.
Daarnaast vind ik juist de notificaties slecht op een Android.
Tis maar net wat je gewend bent en prettig vindt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 08:42
Jelmar1990 schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:52:
Even een vraag aan de mensen met een 'gewone' 11. Hebben jullie ook een soort schaduw langs de onderste rand van jullie scherm onder de homebar?
Nee ik heb daar geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Black-Death schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:51:
[...]

Als ik kijk naar hoe makkelijk zowel kinderen als ouderen met iOS kunnen werken, vind ik het intiutief. Ik zie dat bij Android apparaten niet terug.
Daarnaast vind ik juist de notificaties slecht op een Android.
Tis maar net wat je gewend bent en prettig vindt uiteraard.
Beide systemen hebben voor-en nadelen. De werking begint echter steeds meer op elkaar te lijken. Kinderen kunnen overal snel mee overweg is mijn ervaring. Android of iOS.
Notificaties zijn spartaans en een warboel op iOS, op Android vindt bundeling logisch plaats en heb je ook categorieën binnen apps zodat je notificaties heel snel kunt personaliseren en alleen die notificaties ziet van een app die je ook wilt zien. iOS heeft weer andere voordelen, notificaties is not one of them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb een iPhone 11 zwart 64Gb. Prima toestel.
Alleen draait het scherm niet automatisch mee.
Het staanderichtingslot staat op uit. Na een harde reset draait hij wel weer mee.
Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 16:41
Bartack schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:05:
Het staanderichtingslot staat op uit. Na een harde reset draait hij wel weer mee.
Zou zomaar nog een bug uit iOS 13 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
dimocash schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:11:
[...]

Nee ik heb daar geen last van.
Dan toch maar even contact met Coolblue opnemen voor een vervangend toestel als ze weer op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
Bartack schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:05:
Heb je toevallig een backup van een andere iPhone op dit toestel gezet? Heb dit gehad toen ik de backup van mijn 6S naar mijn 8+ overnam. Een update loste dit uiteindelijk voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Jelmar1990 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:43:
[...]

Heb je toevallig een backup van een andere iPhone op dit toestel gezet? Heb dit gehad toen ik de backup van mijn 6S naar mijn 8+ overnam. Een update loste dit uiteindelijk voor mij op.
Nee ik heb hem helemaal handmatig ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-06 14:44
Jelmar1990 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:41:
[...]

Dan toch maar even contact met Coolblue opnemen voor een vervangend toestel als ze weer op voorraad zijn...
Afgezien van het feit dat je dan even zult moeten wachten kan je er ook voor kiezen om je toestel gewoon te retourneren. Je kunt volgens mij gewoon gebruik maken van de WKOA. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ook eentje besteld, wilde eerst een 8 nemen tot ik zag dat het mogelijk was voor een 11 128GB te gaan. Kon daarna kiezen voor verlengen waarbij totale toestelprijs op €792 kwam of met een nieuw nummer op €748 dus dat was niet zo moeilijk, voor €44 minder kan ik wel wennen aan een nieuw nummer. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dimocash
Vanaf vrijdag heb ik de iPhone 11 in mijn bezit en ik kwam van de iPhone 8.
Mijn eerste bevindingen:
- Camera is enorm verbeterd! Het is echt leuk om foto's te maken zeg.
- Batterij is ook enorm verbeterd.

Het toestel is wat sneller, maar de iPhone 8 was dat ook al.
Scherm is wat groter, maar ook dit volstaat op de 8 ook.

Het is wel wennen aan de voor mij nieuwe veegbewegingen, de omvang en het gewicht van het toestel.

Al met al ben ik er wel erg blij mee en kan ik er weer twee jaar tegenaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:34:
Hier de RED 11!

[Afbeelding]

En hier de eerste foto’s :)
Ons hondje
[Afbeelding]

Kunst in het bos
[Afbeelding]

Eerste bevindingen, prima ding

Edit; Groothoek lensje

[Afbeelding: Groot hoek]
Mooi man. Die DOF vind ik wel heel netjes. Ook de details zijn mooi scherp. Ik heb de 8 nu nog die ook prima foto's maakt, maar deze foto's zijn wel next level 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 21:47

zap8

do ya wanna bump

Crypts schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:15:
Ook eentje besteld, wilde eerst een 8 nemen tot ik zag dat het mogelijk was voor een 11 128GB te gaan. Kon daarna kiezen voor verlengen waarbij totale toestelprijs op €792 kwam of met een nieuw nummer op €748 dus dat was niet zo moeilijk, voor €44 minder kan ik wel wennen aan een nieuw nummer. :P
Raar zover ik weet is een nummer verhuizen tegenwoordig gratis. Enige wat als je van aanbieder verandert is dat ze je admin kosten in rekening brengen.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
zap8 schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:28:
[...]

Raar zover ik weet is een nummer verhuizen tegenwoordig gratis. Enige wat als je van aanbieder verandert is dat ze je admin kosten in rekening brengen.
Heb natuurlijk even gebeld met gsmweb voor uitleg en de dame aan de telefoon zei dat dit verschil komt omdat zij een aanmeldbonus krijgen voor nieuwe klanten. Wat ik nu dus doe is een nieuw abbo afsluiten met nieuw nummer en ik zeg de oude op bij dezelfde provider, dit zou mogelijk moeten zijn. Dat scheelt me niet alleen in de uiteindelijke totale aanschafprijs maar ook iets in het eenmalige bedrag wat HN vraagt voor het toestel. Goedkoper dan dit kon ik het iig niet vinden. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 21:47

zap8

do ya wanna bump

Crypts schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:19:
[...]

Heb natuurlijk even gebeld met gsmweb voor uitleg en de dame aan de telefoon zei dat dit verschil komt omdat zij een aanmeldbonus krijgen voor nieuwe klanten. Wat ik nu dus doe is een nieuw abbo afsluiten met nieuw nummer en ik zeg de oude op bij dezelfde provider, dit zou mogelijk moeten zijn. Dat scheelt me niet alleen in de uiteindelijke totale aanschafprijs maar ook iets in het eenmalige bedrag wat HN vraagt voor het toestel. Goedkoper dan dit kon ik het iig niet vinden. :)
Bedankt voor de uitleg. Weet niet hoeveel voordeel, etc. je via GSMweb krijgt en ook niet waar je uiteindelijke abbo (dus bij welke telecom aanbieder) gaat lopen, maar overzetten telefoonnummers hoort gratis te zijn. Als je nog een maand opzegtermijn van je ouwe abbo hebt, en je telefoon met nieuw nummer worden snel geleverd zou je het ouwe nummer, als je daar erg aan hecht, nog kunnen overzetten zonder extra kosten. Maar goed pure speculatie van kant want weet totaal niet wat voor abbo je krijgt, waar je vandaan komt etc. In elk geval plezier met de 11 :)

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1257530

Sinds vrijdag ook de iPhone 11 en kom van 8. Schermgrootte is even wennen maar wat een verbetering qua batterij en camera. Zeer tevreden van.
Echter merk ik soms dat mensen waarmee ik bel, mij niet altijd goed verstaan en er wordt gesproken over een 'metaalachtige' klank. Toevallig nog mensen die dit voorhebben?
Misschien ligt het aan iOS 13.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Anoniem: 1257530 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 08:37:
Echter merk ik soms dat mensen waarmee ik bel, mij niet altijd goed verstaan en er wordt gesproken over een 'metaalachtige' klank. Toevallig nog mensen die dit voorhebben?
Misschien ligt het aan iOS 13.
Bellen via WiFi, 4G of VoLTE actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1257530

RigolleM schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:12:
[...]

Bellen via WiFi, 4G of VoLTE actief?
Neen, gewoon dial bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:59
Sinds zondag een iPhone 11, kom van een iPhone 8 af.

Telefoon is lekker snel, schermgrootte even wennen. Batterij is nog niet optimaal gok ik zit nu op 84% vanaf 06:00 uur vanmorgen, denk uur scherm aan met een beetje internetten. Ga er vanuit dat dit nog wel goedkomt.

Stoor me enkel nog wel wat aan de dikte en gewicht van de telefoon, toch een flink verschil met de iPhone 8.
Heb niet echt naar de Iphone 11 pro gekeken maar is deze ook net zo dik en zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06

Chiron

Moderator Discord
Reflection schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:19:
Sinds zondag een iPhone 11, kom van een iPhone 8 af.

Telefoon is lekker snel, schermgrootte even wennen. Batterij is nog niet optimaal gok ik zit nu op 84% vanaf 06:00 uur vanmorgen, denk uur scherm aan met een beetje internetten. Ga er vanuit dat dit nog wel goedkomt.

Stoor me enkel nog wel wat aan de dikte en gewicht van de telefoon, toch een flink verschil met de iPhone 8.
Heb niet echt naar de Iphone 11 pro gekeken maar is deze ook net zo dik en zwaar?
Nope, die is kleiner en lichter:

https://www.phonearena.co...one-11/phones/11239,11175

Een van de argumenten waarom je stiekem toch weer die paar honderd euro extra uit zou willen geven voor een pro :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Reflection schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:19:

iPhone 11 = 194gram, 150.9x75.7x8.3 mm
iPhone 11 Pro = 188 gram, 144x71.4x8.1 mm

Naar mijn idee scheelt het niet veel qua gewicht en dikte. Wel wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:59
Chiron schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:22:
[...]

Nope, die is kleiner en lichter:

https://www.phonearena.co...one-11/phones/11239,11175

Een van de argumenten waarom je stiekem toch weer die paar honderd euro extra uit zou willen geven voor een pro :+
Hmm ja inderdaad wel wat verschil ja! Is alleen het prijsverschil wat je enigszins tegenhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06

Chiron

Moderator Discord
dimocash schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:24:
[...]

iPhone 11 = 194gram, 150.9x75.7x8.3 mm
iPhone 11 Pro = 188 gram, 144x71.4x8.1 mm

Naar mijn idee scheelt het niet veel qua gewicht en dikte. Wel wat kleiner.
Ik heb ze in de Mediamarkt van het weekend even in de hand gehad, naast elkaar, en het scheelt toch wel behoorlijk hoor..

En toen hield ik mijn Iphone SE er naast en vond ik ze allebei gigantisch, om over de 'max' nog maar te zwijgen :'( :+ _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Chiron schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:35:
[...]

Ik heb ze in de Mediamarkt van het weekend even in de hand gehad, naast elkaar, en het scheelt toch wel behoorlijk hoor..

En toen hield ik mijn Iphone SE er naast en vond ik ze allebei gigantisch, om over de 'max' nog maar te zwijgen :'( :+ _O-
Ik heb alleen de 11 en de XS in de hand gehad. De XS is een lichter maar scheelde niet heel veel.
Wel was hij was kleiner.
Wanneer ik 188 en 194 gram zie dan denk ik dat het verschil qua gewicht te verwaarlozen is, maar papier en praktijk kan soms erg verschillen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6