Geen last van, een 11 Pro hier. Nog even smooth als in het begin. Wellicht je battery health checken? Als die onder de 80% gaat je iPhone 'inhouden'. Batterij vervangen is dan wel aan te raden.Eiríkr schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 19:20:
Merken jullie ook dat de iPhone 11 trager wordt? Ik heb de telefoon eens opnieuw geïnstalleerd en heb geen back-up teruggeplaatst. Toch merk ik best wat vertraging bij veel acties. Het voelt niet meer "snappy" aan.
Ik vind het zo lastig voor te stellen dat dit toestel met de meest recente iOS opeens trager wordt zonder gekke apps of wat dan ook. Alsof men bewust de performance verslechtert.
Yep… heb hier ook last van .danjan2411 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:06:
Ik lees op het KPN forum dat er heel veel IPhone 11 gebruikers zijn met problemen op het KPN netwerk met 4 g, enorm traag en vaak ipv 4g in beeld een E. Klinkt dit bekend?
Al sinds 21 juli.
Nee, geen last van.danjan2411 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:06:
Ik lees op het KPN forum dat er heel veel IPhone 11 gebruikers zijn met problemen op het KPN netwerk met 4 g, enorm traag en vaak ipv 4g in beeld een E. Klinkt dit bekend?
Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits
Geen last van, gebruik Simyo maar is ook KPN netwerkdanjan2411 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:06:
AIrPods Max, iMac 3.2 GHz, i27 inch, MacOS Big Sur, iPhone 11 Pro, iPad Pro, VW ID.3+
Vind 4G van KPN op veel plekken beduidend slechter dan die van T-Mobile, maar of dat nou aan de iPhone 11 ligt betwijfel ik. Hoor ook collega’s met nieuwere modellen hierover klagen namelijk.
Ik heb een iPhone 11 van bijna 2 jaar oud. Batterij gezondheid zogenaamd 100 procent, maar daar geloof ik weinig van.
De laatste dagen heb ik het fenomeen dat de batterijpercentages constant wisselen. Het ene moment is het 60 procent, een paar minuten later 55 om vervolgens na bijvoorbeeld een paar uur weer naar 63 te gaan. Is dit een software bug of is de accu stervende?
De laatste dagen heb ik het fenomeen dat de batterijpercentages constant wisselen. Het ene moment is het 60 procent, een paar minuten later 55 om vervolgens na bijvoorbeeld een paar uur weer naar 63 te gaan. Is dit een software bug of is de accu stervende?
Dat van die 100% heb ik ook. Dat andere herken ik niet. De batterij houdt het wel niet echt vol als gps constant aanstaat, maar dat is normaal.FrankoNL schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:13:
Ik heb een iPhone 11 van bijna 2 jaar oud. Batterij gezondheid zogenaamd 100 procent, maar daar geloof ik weinig van.
Ik heb onlangs een refurbished iPhone 11 128Gb gekocht. De webshop garandeerde een batterijconditie van minimaal 85%. Na ontvangst bleek dit helaas 76% te zijn. Piekprestaties worden nog wel gehaald.
De verkoper bood aan om zonder kosten een nieuwe batterij te plaatsen, of om 20 euro terug te storten. Die 20 euro is ook het bedrag wat het vervangen van een batterij bij hen kost.
De winkel is geen autorized Apple reparateur, waardoor ik bij vervanging een niet-originele batterij melding in beeld zou krijgen.
Mijn idee is om de telefoon gewoon in gebruik te nemen, 76% batterijconditie is nog redelijk hoog lijkt me. En om de accu pas te laten vervangen als hij toch minder lang meegaat dan verwacht. Hoe denken jullie hierover?
De verkoper bood aan om zonder kosten een nieuwe batterij te plaatsen, of om 20 euro terug te storten. Die 20 euro is ook het bedrag wat het vervangen van een batterij bij hen kost.
De winkel is geen autorized Apple reparateur, waardoor ik bij vervanging een niet-originele batterij melding in beeld zou krijgen.
Mijn idee is om de telefoon gewoon in gebruik te nemen, 76% batterijconditie is nog redelijk hoog lijkt me. En om de accu pas te laten vervangen als hij toch minder lang meegaat dan verwacht. Hoe denken jullie hierover?
76% is al niet heel veel meer en ben bang dat die nu nog sneller gaat degraderen. Als de batterij al niet vervangen is vraag ik me bijna af wat er dan wél gerefurbished is. De andere kant: je bent bewust voor een wat ouder model gegaan.musicfreak schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 07:14:
Ik heb onlangs een refurbished iPhone 11 128Gb gekocht. De webshop garandeerde een batterijconditie van minimaal 85%. Na ontvangst bleek dit helaas 76% te zijn. Piekprestaties worden nog wel gehaald.
De batterij bij Apple of een officiele reseller te vervangen is 75 euro. Misschien kan je met de verkoper overeen komen dat je elkaar in het midden tegenkomt?
-80% zou ik laten vervangen. Je krijgt nergens voor 20,- een mogelijkheid om de batterij te laten vervangen.musicfreak schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 07:14:
Je krijgt alleen bij Apple of erkend servicepunt een prg.batterij, dan praat je ook over +55,-
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
@Dennisdn @Hackus
Oh ik had anders geredeneerd, als 80% nog OK wordt bevonden dan valt 76% nog wel mee, dat zit er niet ver vanaf. Natuurlijk zou ik ook liever 95% hebben oid maar goed ik ging er wel vanuit dat ik voor 20 euro er weer een nieuwe batterij in kon laten plaatsen. Dat zijn de kosten die het bedrijf (Sobby) rekent voor een nieuwe batterij bij aankoop van een toestel. Kan zijn dat het duurder is als je het los laat doen. Bij Apple zelf is een originele batterij rond de 75 euro, volgens hun site.
En tsja ik ga er maar vanuit dat de rest wel nagekeken is. Het maffe is dat er een sticker achterop zit dat de batterij > 85% zou zijn (met een krul), het kan natuurlijk dat dat een keer mis gaat.
Oh ik had anders geredeneerd, als 80% nog OK wordt bevonden dan valt 76% nog wel mee, dat zit er niet ver vanaf. Natuurlijk zou ik ook liever 95% hebben oid maar goed ik ging er wel vanuit dat ik voor 20 euro er weer een nieuwe batterij in kon laten plaatsen. Dat zijn de kosten die het bedrijf (Sobby) rekent voor een nieuwe batterij bij aankoop van een toestel. Kan zijn dat het duurder is als je het los laat doen. Bij Apple zelf is een originele batterij rond de 75 euro, volgens hun site.
En tsja ik ga er maar vanuit dat de rest wel nagekeken is. Het maffe is dat er een sticker achterop zit dat de batterij > 85% zou zijn (met een krul), het kan natuurlijk dat dat een keer mis gaat.
Drukte…musicfreak schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:52:
@Dennisdn @Hackus
Apple adviseert de accu te vervangen onder 78%.
Dus als je gratis kunt laten vervangen, lijkt me dat een goed aanbod.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6