Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regmaster schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:21:
Wat ik me trouwens afvraag hoe de 5700XT scoort t.o.v. een GTX 1080. Ik weet dat de GTX2070 marginaal hoger scoort dat de GTX 1080 en dat de 5700XT iets hoger dan de 2070 scoort. Ik verwacht wel een grote vooruitgang met de 5800 of 5900XT maar die zullen nog wel enige tijd op zich laten wachten vrees ik.
Games als Tombraider zijn nu nog net speelbaar op 4K met de GTX 1080, met een aantal beeldverbeteraars uit, maar zou een 5700XT daar iets aan toe voegen of is een 2070S of 2080S dan niet een betere keuze?
Op youtube toch genoeg filmpjes te vinden?
YouTube: RX 5700 XT vs GTX 1080 Benchmarks | Gaming Tests Review & Comparison...
Is wels tock rx 5700 xt, maar over algemeen is hij pakken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheep190
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-07 10:32
Heeft er iemand ervaring met de RX 5700 XT Challenger van Asrock? Deze schijnt qua prestaties gelijk, zo niet beter te zijn dan de Pulse. Helaas geen uitgebreide reviews van deze kaarten t.o.v. elkaar en dan met name de geluids productie.

De kaart is ook nog eens 30 euro goedkoper en goed leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyren
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 12:20
Sheep190 schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:56:
Heeft er iemand ervaring met de RX 5700 XT Challenger van Asrock? Deze schijnt qua prestaties gelijk, zo niet beter te zijn dan de Pulse. Helaas geen uitgebreide reviews van deze kaarten t.o.v. elkaar en dan met name de geluids productie.

De kaart is ook nog eens 30 euro goedkoper en goed leverbaar...
Hier ben ik ook wel geïnteresseerd naar!

Ik hoor wel vaak dat het een hit or mis is met Asrock. Maar mijn ervaring is altijd positief geweest (met mobo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Nadat ik mijn nieuwe systeem compleet heb gebouwd, heb ik er tijdelijk maar mijn oude GTX950 ingezet, aangezien de nieuwe kaarten lastig leverbaar lijken. Gister was ik weer eens aan het kijken naar de 5700 of 5700XT. En begin dus ook wel te twijfelen om een reference model te kopen, of zoals bovenstaand de Asrock variant. Aangezien ik een dichte case heb, kan mij uiterlijk niet zoveel interesseren.

Anderzijds viel mij trouwens ook op dat de nieuwe Nvidia Super kaarten ook maar matig leverbaar zijn en je daarvan beter een Founders Edition van kunt kopen lijkt het. Dus dat zou voor mij ook geen alternatief zijn, anders was ik waarschijnlijk wel voor de RTX2060S gegaan.

Hopelijk komt de uitspraak van GamersNexus niet helemaal uit, want die verwacht dat het in de VS in ieder geval nog 2 tot 6 weken gaat duren voordat kaarten überhaupt een beetje leverbaar worden:

Vanaf 2:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demusch
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09-2022
De asrock kaart heeft iemand op het forum al wat ervaringen over gepost, ik weet alleen niet zeker meer of dat deze of het ervaringen topic was.

De red devil 5700xt zou bij megekko deze week leverbaar zijn, bij mijn order staat deze woensdag als levermoment, en vrijdag of maandag voor nieuwe orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• picobob
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03-2021
Die iemand heeft zelf een review geschreven. World 1st. productreview: ASRock Radeon RX 5700 XT Challenger D 8G OC review door Tweakriez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay, de Red Devil rx 5700 xt Limited Edition werd net geleverd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:08:
Yeay, de Red Devil rx 5700 xt Limited Edition werd net geleverd!!
Enjoy!

Levertijd van mn Asus Strix 5700 XT is van deze week helaas weer naar onbekend veranderd bij CDromland/Megekko.

[ Voor 46% gewijzigd door Justevo op 02-09-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justevo schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:19:
[...]
Enjoy!

Levertijd van mn Asus Strix 5700 XT is van deze week helaas weer naar onbekend veranderd bij CDromland/Megekko.
Thx

Ik had mijne ook al op 15 aug besteld ... dus bijna 3 weken wachten is meer als lang genoeg vind ik :)
Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pluginbaby
  • Laatst online: 16:57
Koroo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:39:
Zojuist de 5700 XT Red Devil besteld op Cyberport voor 469,-. Met korting ongeveer zo'n €435 inclusief verzendkosten.

Mijn bestellijstje :)
https://i.imgur.com/YiGKw5u.png

Nu hopen dat ze ook gewoon snel leveren. _/-\o_
Ik heb hem een dag eerder daar besteld en heb tot op heden nog niks gehoord. Als ik nu kijk op de website staat er dat ze 19 september pas weer binnenkomen....

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik mijn bestelling nog eerder kan verwachten maar je krijgt direct een automatisch reply dat ze niet ingaan op vragen over levertijden, daarvoor kijk je maar op de website ;(

Edit: Mijn Duits is blijkbaar wat roestig en ik heb nu al een antwoord van een medewerker. Niet meer op voorraad en de 19e ben je de eerste :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Pluginbaby op 02-09-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koroo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-04-2021
Pluginbaby schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:31:
[...]

Ik heb hem een dag eerder daar besteld en heb tot op heden nog niks gehoord. Als ik nu kijk op de website staat er dat ze 19 september pas weer binnenkomen....

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik mijn bestelling nog eerder kan verwachten maar je krijgt direct een automatisch reply dat ze niet ingaan op vragen over levertijden, daarvoor kijk je maar op de website ;(

Edit: Mijn Duits is blijkbaar wat roestig en ik heb nu al een antwoord van een medewerker. Niet meer op voorraad en de 19e ben je de eerste :'(
Thanks, dan weet ik dat ook weer. Ze zullen vast wel aan meerdere mensen verteld hebben dat ze de 19e de eerste zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Als ik mijn bestelling bekijk bij Cyberport dan staat er dit (Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig)
30-08-19 besteld
Hopelijk weet ik morgen meer.

Onderstaande mail gekregen.

Leider hat sich eine Änderung der Verfügbarkeit eines oder mehrerer Artikel gegenüber dem angegebenen Status zum Zeitpunkt Ihrer Bestellung ergeben.
Wir bitten Sie, die Verzögerung zu entschuldigen.

Im Folgenden finden Sie eine Übersicht über die Artikel Ihrer ausstehenden Bestellung mit dem jeweiligen voraussichtlichen Liefertermin, soweit uns dieser bekannt ist:

_________________________________________________________________________________
Artikel Bezeichnung Stück Liefertermin
_________________________________________________________________________________

2E23-169 POWERCOLOR AMD RADEON RX 5700 XT RED DEV 1 20.09.2019

Deze kaart ga ik ook annuleren.(was op voorraad toen ik bestelde :( )

[ Voor 69% gewijzigd door bertieX op 03-09-2019 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Tul-PowerColor
That PowerColor guy1 point ·
4 hours ago

I'm sorry about that, it's just incredible the demand for them.
Antwoord van een powercolor medewerker over leverbaarheid in een draadje over de kaart zonder naam 5700.
Ik gok dat dit min of meer over alle 5700's gaat.

Grappig ook dat op newegg alle AIB's binnen de korste keren uitverkocht zijn, behalve alles waar MSI op staat.

Helaas zijn enkel de powercolour zonder naam en de Asrock challenger een optie want max 2 slot ivm mini ITX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
5700 XT Red Devil bij Mindfactory staat op 6 sept voor 459
https://www.mindfactory.d...-HDMI--3x-DP_1326178.html

Ik lees overigens wel hier bij deze reviews wat klachten alsook op reddit over bluescreens bij gebruik van deze kaart (of in het algemeen de 5700 xt). Drivers lijken nog niet optimaal.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 03-09-2019 08:03 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Phusebox schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:02:
Ik lees overigens wel hier bij deze reviews wat klachten alsook op reddit over bluescreens bij gebruik van deze kaart (of in het algemeen de 5700 xt). Drivers lijken nog niet optimaal.
ik had zaterdag de nieuwe radeon drivers (19.8.2?) geïnstalleerd, en daarna 2 uur bezig geweest om mijn pc weer werkend te krijgen :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja Blue Screen, niet tijdens gamen tho..

Maar YouTube of alles wat maar een filmpje is op het internet heb je kans op een blue screen.
Tijdens Gamen alleen maar las je alt tab naar YouTube.

Mijn Sapphire Pulse RX 5700 XT doet verder Prima <3

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:26
Blue screens ik heb nog niet gehad .
Ik denk dat de driver nog wat buggy is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FryX
  • Laatst online: 01:50
Gebruiken jullie toevallig Firefox?
Na wat zoekwerk heb ik begrepen dat de laatste twee versies drivers en de recente Firefox vooral clashen zodra er video in beeld komt.
Sinds ik een andere browser gebruik (voor Youtube dan) is mijn scherm niet meer onverwacht blauw geweest.

Edit: 'deze versie' lekker onduidelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door FryX op 03-09-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Phusebox schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:02:
5700 XT Red Devil bij Mindfactory staat op 6 sept voor 459
https://www.mindfactory.d...-HDMI--3x-DP_1326178.html

Ik heb mijn mijn Pulse ook veel bluescreens. Inderdaad niet bij gamen, maar bij youtube pagina's etc.

Ik zie hier een melding op AMD site: https://community.amd.com/thread/242428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Heeft kennelijk wat te maken met hardware acceleratie in je browser. Dat uitzetten zou het kennelijk oplossen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowlier schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:25:
[...]

ik had zaterdag de nieuwe radeon drivers (19.8.2?) geïnstalleerd, en daarna 2 uur bezig geweest om mijn pc weer werkend te krijgen :p
Totaal geen last van.

Gisteren red devil rx 5700 xt geinstalleerd en alles draait soepel.
Nog geen enkel blauw scherm gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Yep, de crashes hebben voornamelijk met 3 dingen te maken, Radeon Chill, Enhanced Sync en hardware acceleration (discord, steam, browsers etc.) Hierna over het algemeen geen BSOD’s of CTD’s meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Wellicht handig om deze dingen OOK in Navi Ervaringen te zetten, zullen meer mensen kijken aangezien die met problemen al een kaart hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Laatst online: 26-12-2024
De Red Devil is bij Max ICT op voorraad en volgens hun klopt de levertijd, dus dan zou die deze week binnen moeten komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rv83
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18-08 23:54
Provin915 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:26:
De Red Devil is bij Max ICT op voorraad en volgens hun klopt de levertijd, dus dan zou die deze week binnen moeten komen! :D
en een half uurtje later al niet meer op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij Azerty staat nu ook 16 op voorraad (van de 5700 XT Red Devil) bij leverancier: https://azerty.nl/product...eakers.net&utm_medium=cpc

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 03-09-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Dan toch dus een ritje maken naar Mindfactory? De kaarten zijn daar beschikbaar. Ik heb een bestelling geplaatst met vier kaarten om op te halen. En heb een email gekregen dat ze klaar liggen. Dus voor wie geïnteresseerd is pm mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:26
Maulwurfje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:50:
Dan toch dus een ritje maken naar Mindfactory? De kaarten zijn daar beschikbaar. Ik heb een bestelling geplaatst met vier kaarten om op te halen. En heb een email gekregen dat ze klaar liggen. Dus voor wie geïnteresseerd is pm mij.
Goeie site, kende ik nog niet

https://www.mindfactory.d...x16--Retail-_1324349.html

Deze maar besteld

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35
De gigabyte 5700xt is gezakt naar 448:

https://www.sicomputers.n...-hdmi-3xdp-id-759987.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote-Lama
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-09 00:26
Veel succes met de levering. 0 op voorraad en slechts 1 bij de leverancier, belooft weinig goeds. Zo ging het ook bij de bestelling van de Pulse. Op dit moment kunnen ze nog steeds niets vertellen over een leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik was 2 weken geleden best aan het balen toen ik voor 490 de Sapphire 5700 XT Pulse kocht, omdat ik dacht dat de prijs wel snel zou dalen. Maar blijkbaar houdt de schaarste (en daarmee de belachelijke prijzen) nog even aan. Heb hem nu alweer bijna 2 weken in huis.

[ Voor 8% gewijzigd door HellBeast op 04-09-2019 11:25 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartor
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-05 22:52
Phusebox schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:12:
Bij Azerty staat nu ook 16 op voorraad (van de 5700 XT Red Devil) bij leverancier: https://azerty.nl/product...eakers.net&utm_medium=cpc
heb rond 10:14 bestelling geplaatst zodra hij beschikbaar was en ik dit zag.... 16 op vooraad bij leverancier en 2-3 werkdagen... toen getelefoneerd en er werd mij verteld dat er bij hun nog geen andere bestellingen waren geplaatst (geen id of dat accuraat was)
Net een redelijk frustrerend telefoon gesprek gehad (kon hun kant enigzins begrijpen) waar ze mij niks konden vertellen of er uberhaupt wat binnen was gekomen of wat dan ook....

mijn order staat nogsteeds op status : Wachten op producten ...

Ik zal jullie op de hoogte houden met hoe het vordert... de 2-3 werkdagen levertijd zal morgen zo ongeveer over zijn ......

fingers crossed....

[ Voor 14% gewijzigd door Maartor op 04-09-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Ik wacht nog even tot ze uit voorraad leverbaar zijn. Over uiterlijk een week moet ik wel gaan bestellen om hem op vrijdag de 13e binnen te hebben voor borderlands 3.

Even afwachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb de Gigabyte 5700XT ook al bijna 2 weken in bestelling staan bij Megekko.

Gisteren aangegeven dat het me te lang duurt, en dat telkens uitstellen word ik ook niet vrolijk van, maar ze gaven aan dat de leverancier nu toch echt aangaf a.s. donderdag te kunnen leveren.

Dat ga ik dan nog maar even aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartor
^ ik had de red devil ook al 2 week bij megekko in bestelling staan...
werd er gek van dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en constant hun voorraad op shady achtige wijzen aanpasten ... red devil stond voor 579 ... heb hun toen gemaild met een vraag dat als ik deze pre order en de prijs aangepast wordt ik het verschil terug krijg.... een of ander automatische mail met daarin verontrustende berichten dat dit normaliter niet zou gebeuren etc....
toen stond ie voor 499... toch maar besteld want... tja.. fuck it.. amd aandelen hebben mij al heel wat winst eggeven dus why not...
toen ging t shady gezeik maar door en door ....

kortom... schijt lui die megekko.
order geannuleerd en bij azerty geplaatst... hoop dat ik nu niet bij beiden achter t net vis haha.

tis wat....

edit : okay hier een kleine update . Mailtje ontvangen van een behulpzame azerty mdewerker die daadwerkelijk haar belofte nagekomen is om mij te mailen zodra zij wat horen van de leverancier :

Goedemiddag Maarten,

Zoals telefonisch besproken hebben wij de levertijd opgevraagd bij de leverancier.
Helaas geeft de leverancier aan nog geen voorraad te hebben.
Hierdoor is de levertijd voor ons nog onbekend.

Zodra wij de videokaart ontvangen hebben, wordt het dezelfde dag naar jou verzonden.
Je ontvangt een track en trace code zodra de order is verzonden bij ons.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Toffe azerty medewerker
Azerty verkoop

alle bommen en granaten... de saga continues.

enige lichtpuntje : met de 3700x was het pcies het zelfde verhaal. meteen besteld... binnen no time uitverkocht en onbekende levertijd... en toen kreeg ik opeens onverwachts een bevestiging dat hij verstuurd was...

[ Voor 38% gewijzigd door Maartor op 04-09-2019 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demusch
Ik zit in hetzelfde schuitje met de red devil bij megekko... order staat nu op zaterdag, op hun website is ie inmiddels weer naar onbekend gezet. Nog maar eens gemaild om te checken of dit ook betekent dat de al bestelde kaarten ook niet leverbaar zijn.

Edit: net antwoord gehad, ik ga er nog vanuit dat ik dit weekend mn systeem ga ombouwen :)

Het spijt me te horen dat je product niet op de beoogde leverdatum geleverd kon worden. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Het is echter zo dat de toeleverancier welke het product moet leveren, al een aantal keer zijn leverdatum niet gehaald heeft, waardoor ook wij onze leverdatum niet konden halen. De leverancier meldt ons nu dat zij het product naar verwachting op vrijdag 06-09-2019 bij ons kunnen leveren, waardoor wij de order op zaterdag 07-09-2019 bij je kunnen afleveren.

Het klopt dat de levertijd onbekend is gezet voor alleen de nieuwe bestellingen!

[ Voor 57% gewijzigd door Demusch op 04-09-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Demusch schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:57:
Ik zit in hetzelfde schuitje met de red devil bij megekko... order staat nu op zaterdag, op hun website is ie inmiddels weer naar onbekend gezet. Nog maar eens gemaild om te checken of dit ook betekent dat de al bestelde kaarten ook niet leverbaar zijn.

Edit: net antwoord gehad, ik ga er nog vanuit dat ik dit weekend mn systeem ga ombouwen :)

Het spijt me te horen dat je product niet op de beoogde leverdatum geleverd kon worden. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Het is echter zo dat de toeleverancier welke het product moet leveren, al een aantal keer zijn leverdatum niet gehaald heeft, waardoor ook wij onze leverdatum niet konden halen. De leverancier meldt ons nu dat zij het product naar verwachting op vrijdag 06-09-2019 bij ons kunnen leveren, waardoor wij de order op zaterdag 07-09-2019 bij je kunnen afleveren.

Het klopt dat de levertijd onbekend is gezet voor alleen de nieuwe bestellingen!
Ik had mijn order geannuleerd omdat de status naar onbekend was veranderd 8)7 8)7 8)7... ouch

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Demusch schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:57:

Megekko/Cdromland doet dat altijd; dan zeggen ze "de leverancier heeft ons beloofd, dus wij verwachten". Alleen hun leverancier blijkt nooit echt betrouwbaar... ja ooit gaat het kloppen maar zelfs toen ze mij met 99% zekerheid beloofden iets te leveren was het er twee weken later nog niet. Dus nee, daar bestel ik nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
weg foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Munchie op 04-09-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartor
Klopt.. megekko en cdromland lijken enigzinds op elkaar.
Heb voor de grap ff gebeld met cdromland en hun confirmeren dat zij nog niks binnen hebben gekregen en dat zij nogsteeds wachten. Ik was benieuwd of zij uberhaupt al een batch binnen hebben gehad maar zij confirmeerden van niet.
Zou uiteraard zo maar kunnen dat er morgen bij alle webshops een pellet voor de deur staat en dat we allemaal vrijdag/zaterdag los kunnen... maar ik betwijfel dit...

Al met al is azerty in mijn beleving altijd correct en een stuk minder shady.

Zucht. Ik denk enigzins ook eraan om naar duitsland te rijden... als ik dit doe zal ik t laten weten en evt orders aannemen haha.
Trieste boel dit. Lekker voor amd en hun partners.. dat dan weer wel.

Heerlijk dat amd weer mee doet... ik wil eigenlijk de 2070 super doen... gun t amd veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Pulse RX 5700 XT besteld bij Azerty op 19-08 levertijd was +10 dagen, 12 dagen later op Zaterdag 31-08 pakketje mogen onvangen en werkend in mijn systeem.

Zeg niet dat hun levertijd altijd correct is, want had woensdag er voor nog gebeld en ze konden niet met zekerheid zeggen wanneer de kaart bij hun zou komen (Werknemer zei wellicht met de batch van Maandag 2sept.)

Het is gewoon erg wisselvallig, denk dat op moment geen enkele webshop met zekerheid kan zeggen wanneer een kaart geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demusch
Derr_Hans schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:11:
Pulse RX 5700 XT besteld bij Azerty op 19-08 levertijd was +10 dagen, 12 dagen later op Zaterdag 31-08 pakketje mogen onvangen en werkend in mijn systeem.

Zeg niet dat hun levertijd altijd correct is, want had woensdag er voor nog gebeld en ze konden niet met zekerheid zeggen wanneer de kaart bij hun zou komen (Werknemer zei wellicht met de batch van Maandag 2sept.)

Het is gewoon erg wisselvallig, denk dat op moment geen enkele webshop met zekerheid kan zeggen wanneer een kaart geleverd gaat worden.
Underpromise, overperform. Als een product in zn geheel nog niet leverbaar is in NL, vind ik dat ook geen probleem, en moet een bedrijf dat ook vooral zeggen. Wanneer een bedrijf echter zelf aangeeft dat de leverancier iets op voorraad heeft, verwacht ik dat dat ook zo is, en is het best een kwalijke zaak als dat niet blijkt te kloppen.

Zoals ik al zei, ik ga voorlopig nog van dit weekend uit. Mocht dat ook niet lukken, dan kan ik dan alsnog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Demusch schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:30:
[...]

Underpromise, overperform. Als een product in zn geheel nog niet leverbaar is in NL, vind ik dat ook geen probleem, en moet een bedrijf dat ook vooral zeggen. Wanneer een bedrijf echter zelf aangeeft dat de leverancier iets op voorraad heeft, verwacht ik dat dat ook zo is, en is het best een kwalijke zaak als dat niet blijkt te kloppen.

Zoals ik al zei, ik ga voorlopig nog van dit weekend uit. Mocht dat ook niet lukken, dan kan ik dan alsnog annuleren.
Helaas geeft Azerty ook de Status van voorraad leverancier, zoals zo vele Webshops.

Als je wacht op een bestelde kaart en je ziet 25 op voorraad leverancier en opeens een 2-3dagen levertijd en hij komt maar niet en dan einde van de dag is voorraad leverancier 0 is best frustrerend voor de ongeduldige man.

Alle webshops zijn hier schuldig aan, niet alleen megekko / cd-rom land.
Geautomatiseerde voorraad systemen, wellicht ook zelfde leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
mooie overzicht op bij de oosterburen, zo kan je dat van elke kaart zien. Zoals te zien is alleen mindfactory heeft ze op voorraad, de rest niet dus wss zal mindfactory ze ook niet hebben ondanks dat ze dit wel zeggen

https://www.hardwareschot...Devil-Radeon-Rx-p22149234

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeko683
  • Laatst online: 03-08 17:31

zeeko683

Gaming

Had de 5700xt red devil gekocht op cyberport.de omdat daar stond dat ze het in voorraad hadden. Uiteindelijk blijkt dat toch niet zo te zijn maar ze verwachten wel dat het op 20 september pas echt in voorraad komt. Geen idee of dat ook met Nederlandse webshops hetzelfde geval is maar daar ga ik wel van uit.

There's always safety in numbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistacal
Ja joh, 1 pot nat met die leveringen, gelukkig nu eerst 2,5 week vakantie dus als ik terug kom zal die er wel zijn

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
  • Laatst online: 07:21
Sicomputers, prijs daling van de puls 462,50 maar dan niks op voorraad hebben.
Ook de gigabyte versie wel 1 op voorraad maar versturen kunnen ze niet "contact opnemen met support"

Allemaal grote bluf. Erg irritant en zal er dan ook echt nooit iets gaan bestellen.
Wacht dan wel tot een alternate of dergelijke winkel voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Als een shady webwinkel hem voor de beste prijs kan leveren, met verder helemaal geen info over het product op de page, dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen :P

Maar ook Azerty is niet helemaal netjes wat betreft de Red Devil. Al ruim een dag 16 op voorraad bij de leverancier, maar het duurt wel nog 2-3 dagen. Normaal gesproken leveren ze binnen een dag vanaf hun leverancier, mits het daar op voorraad is. Dus ook hier ga ik ze nog geen geld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12:21
Zojuist van Sicomputers bericht gekregen dat mijn Sapphire 5700 XT Pulse de deur uit zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartor
zojuist nog ff azerty gebeld onder n schuilnaam (....) en ben te weten gekomen dat zij 2.. ja mensen.. 2 stuks vrijdag verwachten binnen te krijgen... en die 2 zijn al met grote vraagtekens of zij ze daadwerkelijk binnen zullen krijgen.

zou me niks verbazen als t zo blijkt te zijn dat de 16 stuks voorraad bij leverancier inhoudt dat heel nederland 16 stuks voorraad heeft verspreid over alle webshops.

succex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ze hebben het inmiddels aangepast naar 0 stuks met onbekende levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote-Lama
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-09 00:26
Wanneer had je deze besteld @PenguinEmperor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Zaterdag 24 augustus.

• Koroo
thOslolman22 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:53:
Had de 5700xt red devil gekocht op cyberport.de omdat daar stond dat ze het in voorraad hadden. Uiteindelijk blijkt dat toch niet zo te zijn maar ze verwachten wel dat het op 20 september pas echt in voorraad komt. Geen idee of dat ook met Nederlandse webshops hetzelfde geval is maar daar ga ik wel van uit.
Ik heb ook bij Cyberport de Red Devil besteld (31-08) samen met andere onderdelen. Eerst stond er bij bestelstatus dat de Red Devil niet op voorraad was en de rest stond op gereserveerd. Vandaag is de status aangepast naar "Wird im Versand bearbeitet".

Dus ben benieuwd...

• Phusebox
Maartor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:44:
zojuist nog ff azerty gebeld onder n schuilnaam (....) en ben te weten gekomen dat zij 2.. ja mensen.. 2 stuks vrijdag verwachten binnen te krijgen... en die 2 zijn al met grote vraagtekens of zij ze daadwerkelijk binnen zullen krijgen.

zou me niks verbazen als t zo blijkt te zijn dat de 16 stuks voorraad bij leverancier inhoudt dat heel nederland 16 stuks voorraad heeft verspreid over alle webshops.

succex
Uiteraard is dat zo. 16 stuks bij leverancier is niet exclusief voor azerty bij die leverancier.

• zeeko683

zeeko683

Gaming

Koroo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:19:
[...]

Ik heb ook bij Cyberport de Red Devil besteld (31-08) samen met andere onderdelen. Eerst stond er bij bestelstatus dat de Red Devil niet op voorraad was en de rest stond op gereserveerd. Vandaag is de status aangepast naar "Wird im Versand bearbeitet".

Dus ben benieuwd...
heb hetzelfde. Hoop dat ie snel binnenkomt

• Basekid
Bwoah zou zoiets duurs toch echt niet buiten de EU (lees: garantieproblemen) willen bestellen...

• Phusebox
Basekid schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:47:
Bwoah zou zoiets duurs toch echt niet buiten de EU (lees: garantieproblemen) willen bestellen...
Cyberport is een Duitse webshop. Duitsland zit vooralsnog gewoon in de EU :+

• Basekid
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:09:
[...]

Cyberport is een Duitse webshop. Duitsland zit vooralsnog gewoon in de EU :+
Ik doelde eigenlijk meer op de post over Newegg. Sorry voor de onduidelijkheid.

• zeeko683

zeeko683

Gaming

mijn 5700xt red devil is verzonden via cyberport. Ik ben grote blij

• herbie1313013
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-06 22:01
Mijn gigabyte rx 5700 xt (25/08 besteld bij megekko) is vandaag nog eens uitgesteld, dit keer tot 12/09. Het begint echt erg te worden.

Edit: Vandaag nog maar eens naar 14/09 geschoven. De updates komen wel sneller binnen, dus misschien een beetje hoop.

[ Voor 30% gewijzigd door herbie1313013 op 06-09-2019 18:41 ]

• Sissors
  • Niet online
Had vandaag gezien dat cyberport.de hem wel op voorraad heeft, maar ook voor een prijs waar je niet echt blij van wordt. Vooralsnog zijn er gewoon nul voorraden en hebben ze geen flauw idee wanneer er een beetje aanvoer komt. Maar het is zo wel echt een belabberde release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koroo
thOslolman22 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:13:
mijn 5700xt red devil is verzonden via cyberport. Ik ben grote blij
Meh. Mijne nog niet. Zijn nu wel op voorraad bij Cyberport.
Sissors schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:33:
Had vandaag gezien dat cyberport.de hem wel op voorraad heeft, maar ook voor een prijs waar je niet echt blij van wordt. Vooralsnog zijn er gewoon nul voorraden en hebben ze geen flauw idee wanneer er een beetje aanvoer komt. Maar het is zo wel echt een belabberde release.
Er zijn momenteel kortingscodes in omloop van Cyberport van 10% op je bestelling. Anders had ik hem ook nog nooit gekocht. Feit is wel dat je dan iets anders bij moet bestellen (bij sommige videokaarten, niet allemaal). Behuizing, RAM of een CPU-koeler of iets dergelijks. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM. Stuur ik je een linkje door met wat info.

[ Voor 2% gewijzigd door Koroo op 06-09-2019 08:28 . Reden: Hoeft niet bij alle videokaarten iets bij te bestellen. ]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
herbie1313013 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:22:
Mijn gigabyte rx 5700 xt (25/08 besteld bij megekko) is vandaag nog eens uitgesteld, dit keer tot 12/09. Het begint echt erg te worden.
Bij mij ook.
Ik heb geannuleerd en heb ook geen zin meer in een backorder bij Megekko.
Eens kijken welke het dan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Als ik komende week niks binnen krijg annuleer ik hem en haal ik een 2070 Super.

Als je niet kunt leveren moet je ook geen product lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Justevo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 00:48:
Als ik komende week niks binnen krijg annuleer ik hem en haal ik een 2070 Super.

Als je niet kunt leveren moet je ook geen product lanceren.
Ik zou nog proberen te wachten. Het is een gevoel maar ik denk dat wachten de betere keuze was geweest. Ik ben naar de 2070 super gegaan en heb er eigenlijk spijt van.

Nvidia in mijn huis, had het nooit gedacht en het voelt ook niet goed. Performance ben ik ook niet echt enthousiast over. Maar goed, je moet doen wat je gevoel zegt. Ik ben zwak geweest maar wat is een maand wachten als je straks wel twee jaar met plezier die kaart gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Koroo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:00:
[...]

[...]

Er zijn momenteel kortingscodes in omloop van Cyberport van 10% op je bestelling. Anders had ik hem ook nog nooit gekocht. Feit is wel dat je dan iets anders bij moet bestellen. Behuizing, RAM of een CPU-koeler of iets dergelijks. Mocht je interesse hebben stuur dan ff een PM. Stuur ik je een linkje door met wat info.
Dat is niet nodig, op mijn videokaart. De XFX Thicc 2 wordt die gewoon toegepast, 400 euro onder de streep

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koroo
Ja, klopt. Op sommige videokaarten werken de codes direct. Had het zelf op de 5700xt pulse geprobeerd en dat werkte ook!

Helaas niet op de 5700xt red devil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Koroo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:25:
Ja, klopt. Op sommige videokaarten werken de codes direct. Had het zelf op de 5700xt pulse geprobeerd en dat werkte ook!

Helaas niet op de 5700xt red devil.
Gooi er 1 case fan van 7 euro bij en klaar

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:50
Bij de Buren HWI staat een review over de Gigabyte 5700XT gaming.
Hij komt wel goed uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:01

WhySoSerious

Be the change.

Koroo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:00:
[...]

[...]

Er zijn momenteel kortingscodes in omloop van Cyberport van 10% op je bestelling.
Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 05:31:
[...]

Ik zou nog proberen te wachten. Het is een gevoel maar ik denk dat wachten de betere keuze was geweest. Ik ben naar de 2070 super gegaan en heb er eigenlijk spijt van.

Nvidia in mijn huis, had het nooit gedacht en het voelt ook niet goed. Performance ben ik ook niet echt enthousiast over. Maar goed, je moet doen wat je gevoel zegt. Ik ben zwak geweest maar wat is een maand wachten als je straks wel twee jaar met plezier die kaart gebruikt.
Hoewel 90% van mijn kaarten AMD is geweest, zal het mij echt niks uitmaken of er Nvidia of AMD in mijn PC zit. Kans op performance problemen is minstens even groot bij AMD als Nvidia, uit de reviews kan je zien hoeveel performance ze zouden moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Phusebox schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 05:31:
[...]

De 2070 Super komt bij de meeste benchmarks net iets beter uit dan de 5700 XT.. Al scheelt het maar een paar procent. Plus dat er veel driver problemen zijn met AMD. Waarin valt de performance tegen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Helaas nog niets binnen van SiComputers. Zou woensdag verstuurd zijn maar sindsdien staat het vast op "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces", en de datum van ontvangst verschuift elke dag weer naar de volgende. Heb SiComputers maar een mailtje gestuurd. Tja, er kan natuurlijk altijd wat mis gaan, dus ik hoop maar dat het pakketje snel weer wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke3
  • Laatst online: 30-08 18:49
gisteren een mail gekregen dat de gigabyte die ik op 20/8 besteld had weer was uitgesteld. Order dan maar geannuleerd en de asrock besteld, deze zou vandaag nog in de bus moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Laatst online: 26-12-2024
Volgens mij is het hier nog niet gepost, maar de sapphire nitro ziet er fantastisch uit.

https://videocardz.com/ne...5700-xt-nitro-oc-pictured

SAPPHIRE will launch NITRO+ based on Navi 10 GPU on September 16th. The card is currently listed for 479 EUR.

Ik neem aan dat we deze pas in Oktober kunnen verwachten? Ik twijfel nu enorm om te wachten op de nitro of tot de red devil weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Provin915 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:47:
Volgens mij is het hier nog niet gepost, maar de sapphire nitro ziet er fantastisch uit.

SAPPHIRE will launch NITRO+ based on Navi 10 GPU on September 16th. The card is currently listed for 479 EUR.

Ik neem aan dat we deze pas in Oktober kunnen verwachten? Ik twijfel nu enorm om te wachten op de nitro of tot de red devil weer op voorraad is.
Dat heb ik dus ook, heb nu de thicc 2 op preorder staan maar de nitro+ is toch wel een mooie kaart

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)

Nou heb ik geen window in mijn PC, en ook niet van plan als ik mijn nieuwe kast ga kopen (FD R6 Mat Zwart), maar dat is wel een heel mooi kaartje, je zou er bijna een tempered glass kast voor aanschaffen....
O+

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06
Eindelijk mijn pulse RX5700XT binnen. 1.9.2019 besteld bij topachat voor 422 pleuro... Ondanks de red devil en de gigabyte mss maar een paar luttele graadjes en db beter doen ben ik tevreden over de prijs van deze kaart. Hopelijk ben ik ook tevreden over de kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo

Ik vind de koelers nogal gewoontjes.. al dat grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
Dacht Bij Azerty goede zaken te doen. Niet dus.
Hadden de gigabyte 5700xt in verkoop nog 1. Gelijk gekocht (di op wo).
De rest van mijn systeem dag later ook besteld bij hun. Wat denk je ja nu opeens niet meer te leveren. 10+ dagen en op de site is die al weg gehaald.

De Asus thug hadden ze ook alleen nu alweer door dag prijzen 5 tientjes duurder.
Moet ik zelf achteraan bellen om te controleren of mijn bestelde kaart nu wel of niet binnenkomt. Ja weten ze niet. Oke... heb net de rest van mijn systeem besteld 1100 euro aan onderdelen. Wil best iets bij betalen voor die asus maar vindt niet dat ik maar moet inleveren omdat jullie nu de fouten maken en ik er zelf achteraan kan gaan bellen.

Ja, nee , ja ,nee kan niks doen.

Nee kan u geen tegemoetkoming aanbieden (wil best iets meer betalen zodat het compleet is).
Maar nee kon niks voor me betekenen.

wat een gek*t zeg. sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:02

Fanta

FordPerformance™️

maartendd schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:37:
Dacht Bij Azerty goede zaken te doen. Niet dus.
Hadden de gigabyte 5700xt in verkoop nog 1. Gelijk gekocht (di op wo).
De rest van mijn systeem dag later ook besteld bij hun. Wat denk je ja nu opeens niet meer te leveren. 10+ dagen en op de site is die al weg gehaald.

De Asus thug hadden ze ook alleen nu alweer door dag prijzen 5 tientjes duurder.
Moet ik zelf achteraan bellen om te controleren of mijn bestelde kaart nu wel of niet binnenkomt. Ja weten ze niet. Oke... heb net de rest van mijn systeem besteld 1100 euro aan onderdelen. Wil best iets bij betalen voor die asus maar vindt niet dat ik maar moet inleveren omdat jullie nu de fouten maken en ik er zelf achteraan kan gaan bellen.

Ja, nee , ja ,nee kan niks doen.

Nee kan u geen tegemoetkoming aanbieden (wil best iets meer betalen zodat het compleet is).
Maar nee kon niks voor me betekenen.

wat een gek*t zeg. sorry...
Ik wil niet vervelend overkomen, maar met de huidige voorraden had je zelf ook wel kunnen bedenken dat als er nog maar 1 op voorraad is, de kans aanzienlijk is dat je mis grijpt. Daar kan Azerty echt niets aan doen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
Fanta schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:25:
[...]

Ik wil niet vervelend overkomen, maar met de huidige voorraden had je zelf ook wel kunnen bedenken dat als er nog maar 1 op voorraad is, de kans aanzienlijk is dat je mis grijpt. Daar kan Azerty echt niets aan doen.
Ja en nee, voorraad systeem en kopen. Dus nu is er 1 en direct gekocht. Daarna was die niet meer te krijgen.
Zoals je kan verwachten met een voorraad systeem. Daarna (na de koop) was hij ook niet meer te koop (voorradig). Heel normaal dus want ik heb net de laatste gekocht van ze.

Daarom later de rest bij hun besteld.

Dat hun voorraad systeem gewoon niet anno 2019 is zoals vele anderen kan ik weinig aan doen. Maar ale foutjes kunnen gemaakt worden. Zoals ik aangeef wil ik best iets bij betalen. Maar zelfs hierin niet meedenkend. Dat snap ik gewoon niet. Ze hebben liever geen klant dan een klant die wel zijn hele systeem bij hun koopt. (Ik heb het over 20 a 25 euro op een bestelling van incl kaart 1600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Justevo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:44:
[...]

Ik vind de koelers nogal gewoontjes.. al dat grijs.
Ik dacht al, ligt het nou aan mij? Het is toch gewoon een hele standaard koeler? Oké met nog een patroontje erin, maar verder lijkt het me vooral een no nonsense kaart. Waar niks mis mee is, maar vind hem nou niet uitzonderlijk mooi ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepergrover
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 09:54

Soepergrover

Je staat op m'n cape

Soeper vindt no-nonsense eigenlijk wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:02

Fanta

FordPerformance™️

Ik vind al die lelijke shrouds op de meeste AMD kaarten verschrikkelijk lelijk, dus persoonlijk ben ik wel een fan van die nitro, al had de backplate iets minder agressief gemogen. Wie heeft überhaupt ooit bedacht dat het in dit tempered glass tijdperk een goed idee is om allerlei schreeuwerige kleuren (rood, geel, goud, etc) te gebruiken?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartor
net mn order van "wachten op producten" naar "Wordt verzameld" zien veranderen yay.
Red devil komt eraan. zal morgen binnen zijn als t goed is.

Blijkbaar was ik net op tijd om een van de twee red devils te bemachtigen.

i ben erg benieuwd :)

[ Voor 19% gewijzigd door Maartor op 06-09-2019 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercore
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-06 13:13
Via tweakers naar alternate. Direct leverbaar?

https://www.alternate.nl/...eakers_&utm_term=JFXY0H04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het lijkt er wel op en we weten nu eindelijk dat de Gigabyte goed is. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:19:
[...]

Het lijkt er wel op en we weten nu eindelijk dat de Gigabyte goed is. :)
Gelijk besteld Bam.
Morgen Binnen. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercore
Status: Uw bestelling is compleet verwerkt. Uitgeleverd

vraag me af hoeveel ze er hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heh, had een uur of twee geleden die zien staan al in de PW, maar de link was dood, dus ik ging uit van iemand die wat fout had gedaan. Maar goed, toch maar besteld. Eigenlijk nog wat duurder dan ik wilde gezien het MSRP, maar goed, anders geen idee hoeveel langer wachten voordat een ander hem daadwerkelijk kan leveren.

Al is het nu afwachten of ze daadwerkelijk geleverd worden en niet een oetlul toch verkeerde product in hun systeem heeft gekoppeld en we straks allemaal een nieuwe 5700XT reference edition hebben van Gigabyte :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercore
er stond eerst geen plaatje bij maar de clock speeds weken af van de reference. en plaatje is nu ook geupdate. dus laten we hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
maartendd schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:30:
[...]

Gelijk besteld Bam.
Morgen Binnen. !!!
Ik kan gewoon niet kiezen tussen de Pulse, Gaming OC, Red Devil of toch wachten op de Nitro+ dus ik wacht nog maar. Ik wacht toch al twee maanden nu. :P
Maar dat is wel een kaper minder voor iedereen hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demusch
Net bevestiging binnen van mn red devil, komt morgen :) megekko order heeft uiteindelijk toch geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:48:
[...]

Ik kan gewoon niet kiezen tussen de Pulse, Gaming OC, Red Devil of toch wachten op de Nitro+ dus ik wacht nog maar. Ik wacht toch al twee maanden nu. :P
Maar dat is wel een kaper minder voor iedereen hier. :+
Was wachtende op de juiste kaart. Heb een nieuw scherm (21:9 34 inch 144hrz) en mijn huidige systeem van 5 jaar oud kan dit niet meer hebben. (gtx970.) De 5700xt zit niet zo veel rek in. dus liever een goede met juiste koeling en stabiel. Dan over een jaartje upgraden naar 5800 of 5900 of nvidia als die dan de beste hebben. Wilde nu gewoon een goede kaart die most bang for buck heeft.

YouTube: Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC Review: Thermals, Noise, & Value vs. P...

review van gamers nexus.
conclusie: Koop deze of de Pulse afhankelijk van beschikbaarheid en prijs.Giga zelfs qua temps iets beter.

[ Voor 20% gewijzigd door maartendd op 06-09-2019 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ook maar de Gigabyte besteld bij Alternate. Geen stress meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook ;) Kan eindelijk die 1060 6gb de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
maartendd schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:55:
[...]

Was wachtende op de juiste kaart. Heb een nieuw scherm (21:9 34 inch 144hrz) en mijn huidige systeem van 5 jaar oud kan dit niet meer hebben. (gtx970.) De 5700xt zit niet zo veel rek in. dus liever een goede met juiste koeling en stabiel. Dan over een jaartje upgraden naar 5800 of 5900 of nvidia als die dan de beste hebben. Wilde nu gewoon een goede kaart die most bang for buck heeft.
Met die overweging zit ik dus ook heel erg. Ik zit met een RX Vega 56 die ik zelf misschien een beetje heb gesloopt. Artifacts in bepaalde games, lijkt verbonden aan zware VRAM verbruik. Het is meestal stabiel, maar niet helemaal. Verder is het een blower en tja, nooit meer. Vrij serieuze undervolt maar eigenlijk moet ik de thermal paste gaan vervangen want na twee jaar is het niet bepaald geruisloos meer te noemen. :P

Ik benader het alleen van de andere kant. Ik ga er volledig vanuit dat beide consoles met GPU's worden uitgerust die minstens zo krachtig zijn als Navi 10 nu is. CPU zullen 8c/16t Zen 2's zijn. Het lijkt misschien ondenkbaar nu, maar het gaat de komende jaren een bloedbad worden in de PC gaming markt. Alles wat nu "high end" is, zal gereduceerd worden tot "console niveau". Dat zonder de specifieke console optimalisaties waardoor het effectief gewoon minder zal zijn. Dan is je RX5700XT niet zo bijzonder meer. Een aantal procent sneller is ook zinloos, zeker als het niet RDNA is. Vrijwel gaming engine voor de komende jaren zal geoptimaliseerd worden voor RDNA. Je moet wel vanwege de consoles.

Tweede is dat ik er eigenlijk al enkele maanden vanuit ga dat AMD, Navi 10 zal rebranden voor een lagere prijs. Ik zie ze op termijn er zo $100 eraf halen, ergens in 2020 als ze meer SKU's hebben. Dat maakt een Navi 10 kopen ook wat lastig voor mij.

Als laatste wil ik gewoon iets dat echt stil is. Ik ben dus heel erg verscheurd tussen Pulse, Gaming OC of net dat beetje meer voor de Red Devil of de Nitro+, wetende dat binnen twee jaar er waarschijnlijk een nieuwe upgrade zal volgen. Ik kom er wel uit, ooit, maar nu nog even niet. :P

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste