^ ik had de red devil ook al 2 week bij megekko in bestelling staan...
werd er gek van dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en constant hun voorraad op shady achtige wijzen aanpasten ... red devil stond voor 579 ... heb hun toen gemaild met een vraag dat als ik deze pre order en de prijs aangepast wordt ik het verschil terug krijg.... een of ander automatische mail met daarin verontrustende berichten dat dit normaliter niet zou gebeuren etc....
toen stond ie voor 499... toch maar besteld want... tja.. fuck it.. amd aandelen hebben mij al heel wat winst eggeven dus why not...
toen ging t shady gezeik maar door en door ....
kortom... schijt lui die megekko.
order geannuleerd en bij azerty geplaatst... hoop dat ik nu niet bij beiden achter t net vis haha.
tis wat....
edit : okay hier een kleine update . Mailtje ontvangen van een behulpzame azerty mdewerker die daadwerkelijk haar belofte nagekomen is om mij te mailen zodra zij wat horen van de leverancier :
Goedemiddag Maarten,
Zoals telefonisch besproken hebben wij de levertijd opgevraagd bij de leverancier.
Helaas geeft de leverancier aan nog geen voorraad te hebben.
Hierdoor is de levertijd voor ons nog onbekend.
Zodra wij de videokaart ontvangen hebben, wordt het dezelfde dag naar jou verzonden.
Je ontvangt een track en trace code zodra de order is verzonden bij ons.
Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Toffe azerty medewerker
Azerty verkoop
alle bommen en granaten... de saga continues.
enige lichtpuntje : met de 3700x was het pcies het zelfde verhaal. meteen besteld... binnen no time uitverkocht en onbekende levertijd... en toen kreeg ik opeens onverwachts een bevestiging dat hij verstuurd was...
[
Voor 38% gewijzigd door
Maartor op 04-09-2019 12:53
]