Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Provin915
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-12-2024
Grote-Lama schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:41:
@Provin915 En wat het antwoord? Hopelijk kunnen we binnenkort een mooie kaart ontvangen!
Helaas zijn ze niet meer op voorraad. Ik had een aardige gozer aan de lijn en hij zei dat de kaarten deze week worden aangevuld. Vervolgens zullen ze de week erop worden geleverd. Hij kon jammer genoeg nog geen exacte levertijd aangeven. Tevens, zou hij het nog navragen en een mailtje sturen dus daar wacht ik nog op.

Ik hoop dat ze snel worden geleverd; ik heb ook een complete system besteld en moet nu alsnog wachten op de 5700XT :/

Het begint wel te kriebelen om een overprijste 5700XT te betalen of zelfs de 2070S, maargoed voorlopig kan ik nog wel een weekje wachten :P Als m'n nieuwe systeem maar klaar is voor Borderlands 3

Berichtje van SiComputers ontvangen:

De door u bestelde Sapphire Pulse Radeon RX 5700 XT 8 GB GDDR6 heeft helaas een langere levertijd dan verwacht, de levertijd is nu zelfs onbekend. Dit houdt in dat het product momenteel niet beschikbaar is en dat er geen zicht is op de levering van het product. Aangezien dit nog enige tijd kan duren vragen wij ons af of u bereid ben hierop te wachten. Uiteraard kan u er ook voor kiezen om het product nog te annuleren.

Edit:

[ Voor 22% gewijzigd door Provin915 op 27-08-2019 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote-Lama
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-09 00:26
Provin915 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

Helaas zijn ze niet meer op voorraad. Ik had een aardige gozer aan de lijn en hij zei dat de kaarten deze week worden aangevuld. Vervolgens zullen ze de week erop worden geleverd. Hij kon jammer genoeg nog geen exacte levertijd aangeven. Tevens, zou hij het nog navragen en een mailtje sturen dus daar wacht ik nog op.

Ik hoop dat ze snel worden geleverd; ik heb ook een complete system besteld en moet nu alsnog wachten op de 5700XT :/

Het begint wel te kriebelen om een overprijste 5700XT te betalen of zelfs de 2070S, maargoed voorlopig kan ik nog wel een weekje wachten :P Als m'n nieuwe systeem maar klaar is voor Borderlands 3

Berichtje van SiComputers ontvangen:

De door u bestelde Sapphire Pulse Radeon RX 5700 XT 8 GB GDDR6 heeft helaas een langere levertijd dan verwacht, de levertijd is nu zelfs onbekend. Dit houdt in dat het product momenteel niet beschikbaar is en dat er geen zicht is op de levering van het product. Aangezien dit nog enige tijd kan duren vragen wij ons af of u bereid ben hierop te wachten. Uiteraard kan u er ook voor kiezen om het product nog te annuleren.

Edit:
Zojuist hetzelfde bericht mogen ontvangen. Dus nog maar eventjes geduld hebben of toch voor een ander gaan. Als ik de Gigabyte ergens makkelijk kan krijgen dan komt die er gewoon te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06-2020
Ik volg aandachtig jullie berichten aangezien ik ook wacht op een daling van prijzen en op een ruimere beschikbaarheid in 5700XT kaarten. Klopt het dat er nog geen reviews zijn van de Gigabyte gaming oc 5700XT en de PowerColor Red Dragon 5700XT (voornamelijk koeling + geluid reviews)?

Voor mij gaat het namelijk tussen die 2 kaarten en de Sapphire Pulse (waar wel al reviews over zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
jony77 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:06:
Ik volg aandachtig jullie berichten aangezien ik ook wacht op een daling van prijzen en op een ruimere beschikbaarheid in 5700XT kaarten. Klopt het dat er nog geen reviews zijn van de Gigabyte gaming oc 5700XT en de PowerColor Red Dragon 5700XT (voornamelijk koeling + geluid reviews)?

Voor mij gaat het namelijk tussen die 2 kaarten en de Sapphire Pulse (waar wel al reviews over zijn).
PowerColor Red Dragons zijn nog niet gelanceerd. Ik heb ze in nog geen enkele winkel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Als ik dit topic zo een beetje doorlees ben ik de enige die een Asus Strix 5700 XT heeft besteld? :) Hij is de duurste van het stel, maar komt wel overal bovenaan uit bij de reviewers op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
deraco96 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Bedankt voor de tip, heb er zojuist een reference MSI 5700 besteld.
Waarom reference, zou je zeggen?
Ik kan niet breder dan 2 slots kwijt in mijn kast (DAN Case A4), dus de populaire de RX 5700 Pulse wordt dan lastig. Hij zou misschien net passen (halve millimeter speling) maar de huidige RX 580 Pulse zit ook al dicht tegen het luchtopeningen aan, waardoor op hogere RPMs turbulentie hoorbaar wordt. De enige verkrijgbare 2-slots kaart is momenteel de Asrock Challenger. Die is niet mooi en koelt ook niet zo heel veel beter dacht ik te hebben meegekregen. Bovendien zijn ze beide weer best een stuk duurder. Ook is al bekend dat zolang je de 5700 (en de XT zeker) maar goed genoeg undervolt hij best een stuk stiller wordt. Al met al denk ik dat een blower ontwerp dus wel eens beter zou kunnen werken, ondanks dat de kast wel goed hitte kwijt kan.

Vind de prijzen ook echt ontspoord. >450 euro voor een AIB 5700 XT terwijl de 5700 reference voor <350 te krijgen is. 300 euro (met korting) vind ik nog een keer acceptabel, tegen de 500 euro wordt me echt te duur voor een onderdeel dat hoofdzakelijk spelletjes spelen als doel heeft :+
Benieuwd naar je ervaring, ik wacht toch liever op een kaart waar de fan gewoon netjes uit gaat in idle. Hoeveel herrie onder load kan me dan weer minder schelen, heb dan toch een koptelefoon op. De twee 'echte' 2-slot 5700 kaarten staan inmiddels in de PW (nog geen prijzen uiteraard):
pricewatch: Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700
pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justevo schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:47:
Als ik dit topic zo een beetje doorlees ben ik de enige die een Asus Strix 5700 XT heeft besteld? :) Hij is de duurste van het stel, maar komt wel overal bovenaan uit bij de reviewers op Youtube.
Ik vind dat het overal bij elke kaarten, ongeacht het merk, zowat het zelfde is?
Het scheelt em mssn max 5-10 fps dus niet echt schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
jony77 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:06:

Yup en ik zit ook juist op de Gigabyte te wachten. Volgens Gigabyte zelf worden ze rondgestuurd dus hopelijk horen we deze week iets. Lancering is eigenlijk deze week ook pas. Red Dragon weet ik helemaal niks over. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Ik heb mijn Pulse ook geannuleerd bij si computers.
Bij Megekko is wel de Asus TUF 3-RX5700XT op voorraad voor 479,- maar ik kan er weinig info over vinden.
Deze koeler heeft wel 3 fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
bertieX schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:23:
Ik heb mijn Pulse ook geannuleerd bij si computers.
Bij Megekko is wel de Asus TUF 3-RX5700XT op voorraad voor 479,- maar ik kan er weinig info over vinden.
Deze koeler heeft wel 3 fans
Ik weet helemaal niks van de TUF. Er zijn ook geen reviews. Die kopen is dus puur op de gok. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Ik weet helemaal niks van de TUF. Er zijn ook geen reviews. Die kopen is dus puur op de gok. :)
Ik heb de gok genomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Laat ons dan weten of die stil is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen staat levertermijn ook voor deze kaart op onbekend bij megekko
Wat een zootje toch allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Sapphire rx 5700 XT pulse. Gekocht bij CDRomland. Blijkbaar heb ik net geluk gehad met de levering.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

wagenveld schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

Benieuwd naar je ervaring, ik wacht toch liever op een kaart waar de fan gewoon netjes uit gaat in idle. Hoeveel herrie onder load kan me dan weer minder schelen, heb dan toch een koptelefoon op. De twee 'echte' 2-slot 5700 kaarten staan inmiddels in de PW (nog geen prijzen uiteraard):
pricewatch: Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700
pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC
Ik wil best even mijn ervaring delen. In idle zal de fan inderdaad niet helemaal uitschakelen, maar ik denk dat het verder wel mee zal vallen. Ik hoop in ieder geval dat de kaart ver genoeg te undervolten valt, 0,95 volt lijkt bij sommige kaarten haalbaar. Nou zal dat in mijn geval minder schelen gezien de 5700 non-XT sowieso op lagere spanningen draait dan de XT, maar ik ben benieuwd.
Morgen komt 'ie binnen! :D

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
HellBeast schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:47:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Sapphire rx 5700 XT pulse. Gekocht bij CDRomland. Blijkbaar heb ik net geluk gehad met de levering.
Pfff inderdaad. Ik wacht al meer dan een week op mijn kaart. Misschien toch vanmiddag even belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
grote_oever schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:25:
[...]

Pfff inderdaad. Ik wacht al meer dan een week op mijn kaart. Misschien toch vanmiddag even belletje wagen.
Laat maar even weten wat er uitkomt.

Want elke keer op voorraad bij leverancier, 2-3 dagen levertijd enzo ruikt toch naar het niet leveren van onze kaarten omdat we wel het "juiste" bedrag betaald hebben.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik wilde ook een TUF bestellen als verjaardagscadeautje maar helaas van levertijd zaterdag (mijn verjaardag) naar levertijd onbekend. Ik heb een beetje het gevoel dat we met z'n allen flink in de zeik worden genomen om alleen maar de hype, en bijbehorende prijzen, in stand te houden. Ik meende ergens te lezen dat de AIB's deze week de kaarten ruimschoots naar de leveranciers hebben verzonden. Zouden ze deze al hebben maar bieden ze de kaarten maar mondjesmaat aan om vraag en aanbod te sturen of kunnen ze inderdaad nog niet leveren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
De Red Devil XT staat in de Pricewacht... voor maar 700 euro :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobob
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03-2021
Mijn amateur analyse is dat als de kaarten via container komen de prijzen pas rond 15~ september gaan zakken, volgens Google zal een containerschip er namelijk in het beste geval 30 dagen overdoen. De vraag is dan nog of het aanbod voldoende is, heel Europa wil deze kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:16:
De Red Devil XT staat in de Pricewacht... voor maar 700 euro :D
Limited Edition op cyberport al gestegen naar 600€.
Maar 15dagen later heb ik nog altijd niets gehoord van hen ivm mijn bestelling ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Derr_Hans schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:53:
[...]

Laat maar even weten wat er uitkomt.

Want elke keer op voorraad bij leverancier, 2-3 dagen levertijd enzo ruikt toch naar het niet leveren van onze kaarten omdat we wel het "juiste" bedrag betaald hebben.
Net even gebeld en ze gaven me aan dat aankomende maandag er een batch binnen kwam waar ik bij zat. Gezien je om dezelfde tijd besteld heb vermoed ik dat bij jou ook zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
De Rooie Duivel is inmiddels ook op Megekko te bestellen voor maar liefst €500

https://www.megekko.nl/pr...deon-RX-5700-XT-Red-Devil

[ Voor 6% gewijzigd door Nickvdd op 28-08-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Zolang een Pulse nog voor 490€ gaat vind ik dat alles meevallen!

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Laatst online: 18-11-2023
Tr4il schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Zolang een Pulse nog voor 490€ gaat vind ik dat alles meevallen!
Nog steeds een premium van 60 euro over MSRP, maar dat moeten we maar voor lief nemen. :+ Ik zie de prijs nog niet stabiliseren tot mid October, dramatische levering van AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nickvdd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:01:
De Rooie Duivel is inmiddels ook op Megekko te bestellen voor maar liefst €500

https://www.megekko.nl/pr...deon-RX-5700-XT-Red-Devil
Ben benieuwd hoe lang die prijs daar zo blijft, verwacht dat ie snel omhoog zal schieten zodra er ook maar iets van levering in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
grote_oever schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Net even gebeld en ze gaven me aan dat aankomende maandag er een batch binnen kwam waar ik bij zat. Gezien je om dezelfde tijd besteld heb vermoed ik dat bij jou ook zelfde is.
Dank u, brenger van het goede nieuws.
Denk dat we binnen 10min van elkaar tijd besteld hebben dus dan zal de mijne ook in die batch zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:49:
[...]

Limited Edition op cyberport al gestegen naar 600€.
Maar 15dagen later heb ik nog altijd niets gehoord van hen ivm mijn bestelling ... :(
Eindelijk status update: "Diese Artikel werden im Versand für Sie bearbeitet"
Wooo

Het artikel staat ook in voorraad op hun site, nu voor 600€ lol de laatste limited editions ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
grote_oever schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Zelf ook even gebeld wou toch even zeker weten of maandag ook mijn kaart bij Azerty zou binnen komen, mederwerker vertelde me dat levertijd nog steeds onbekend is.

Gaf aan dat ik iemand wist (jij dus) die zelfde moment als mijn besteld had en dat er Maandag een batch binnen zou komen met zijn kaart. Nu blijkt het dus nog steeds niet zeker te zijn of maandag daadwerkelijk genoeg kaarten binnen komen.

Wachten is zo irritant, vooral omdat ik niet kan spelen wat ik wil met mijn HD5850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Derr_Hans schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:52:
[...]

Zelf ook even gebeld wou toch even zeker weten of maandag ook mijn kaart bij Azerty zou binnen komen, mederwerker vertelde me dat levertijd nog steeds onbekend is.

Gaf aan dat ik iemand wist (jij dus) die zelfde moment als mijn besteld had en dat er Maandag een batch binnen zou komen met zijn kaart. Nu blijkt het dus nog steeds niet zeker te zijn of maandag daadwerkelijk genoeg kaarten binnen komen.

Wachten is zo irritant, vooral omdat ik niet kan spelen wat ik wil met mijn HD5850.
Alleen prima, dan dus ook betekenen dat er morgen gewoon een lading richting Azerty gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
Ik kreeg deze mail vandaag.

Via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer
Je order bevat producten die helaas niet op 29-08-2019 geleverd kunnen/konden worden.

De nieuwe leverdatum is 06-09-2019.

Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.

Overzicht bestelde producten:
1x 262965 AMD game voucher: XBOX Game Pass Op voorraad

1x 1069915 VGA Asus Radeon TUF 3-RX5700XT-O8G-GAMIN... In ons magazijn verwacht: 05-09-2019

Wat een chaos.

• Derr_Hans
  • Niet online
Sapphire 5700 xt Pulse prijs is gezakt naar €478 bij Azerty..

Lijkt er op dat de prijzen langzaam richting normaal gaat

• Maulwurfje
Hoe verklaren jullie het flinke prijs verschil tussen de MSI Mech en Pulse kaarten. Zijn het puur de winkel/importeurs die het prijskaartje van de populaire Pulse omhoog gooien of is de leverbaarheid van de Mech's gewoon beter (dus lagere prijs).

Offtopic:
Ik wil trouwens voor 10 september mijn Navi kaart hebben. Greedfall komt dan uit. Eindelijk weer een game zoals Dragon Age.

[ Voor 25% gewijzigd door Maulwurfje op 29-08-2019 12:11 ]

• picobob
Beide kaarten zijn slecht leverbaar, de vraag voor de Pulse is alleen een stuk hoger. De prijs van de Mech is trouwens ook van 440 naar 460 gestegen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
De Gigabyte 5700 XT is nu 457 en blijkbaar leverbaar binnen 1 a 3 dagen bij mymediacenter

https://www.mymediacenter...hdmi.html?source=tweakers

[ Voor 36% gewijzigd door Basekid op 29-08-2019 12:45 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
Maulwurfje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:06:
Hoe verklaren jullie het flinke prijs verschil tussen de MSI Mech en Pulse kaarten. Zijn het puur de winkel/importeurs die het prijskaartje van de populaire Pulse omhoog gooien of is de leverbaarheid van de Mech's gewoon beter (dus lagere prijs).

Offtopic:
Ik wil trouwens voor 10 september mijn Navi kaart hebben. Greedfall komt dan uit. Eindelijk weer een game zoals Dragon Age.
Voornamelijk Vraag Aanbod, zouden beide zelfde prijs moeten zijn alleen is de Pulse een betere kaart dan de Mech (koeler en stiller) vandaar dat meer mensen deze willen hebben en de webshops maken hier gretig gebruik van.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Maulwurfje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:06:

Offtopic:
Sapphire heeft gewoon een goede reputatie en er lijkt veel vraag naar te zijn omdat het een goed product is. Van MSI Mech weten we niks en de duurdere Evoke is gewoon bagger. Dat zal niet helpen met het vertrouwen. Veel mensen kopen nu eenmaal videokaarten vanwege een halo effect. Hoe denk je dat ASUS en MSI zo vaak wegkomen met slechte budgetmodellen die mensen wel kopen? De top of the line is goed, dus het merk zal wel goed zijn. Nou niet dus...

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2019 13:28 ]

• bertieX
Op guru3d staat een review van de ASUS Radeon RX 5700 ROG STRIX
Wat een Lekkere stille kaart. _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door bertieX op 29-08-2019 14:00 ]

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

Sapphire heeft gewoon een goede reputatie en er lijkt veel vraag naar te zijn omdat het een goed product is. Van MSI Mech weten we niks en de duurdere Evoke is gewoon bagger. Dat zal niet helpen met het vertrouwen. Veel mensen kopen nu eenmaal videokaarten vanwege een halo effect. Hoe denk je dat ASUS en MSI zo vaak wegkomen met slechte budgetmodellen die mensen wel kopen? De top of the line is goed, dus het merk zal wel goed zijn. Nou niet dus...
ik heb de evoke oc nu al een 2-tal weken, veel klachten heb ik er toch niet over.
voor de standaard gebruiker is die kaart even goed als de anderen.
iedereen klaagt over het geluid, maar die kaart is even luid als mijn oude HD 6950, en daar had ik geen last van.
ik had zowiezo ook geen tijd / zin meer om nog te wachten tot oktober eer de rest beschikbaar was aan degelijke prijzen.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:15
Tweakriez schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Mja, het ziet er naar uit dat het zaterdag een retourtje Megekko gaat worden :) Dan ga ik toch een weekje weg en kan ik daarna weer een ander model bestellen die beter in mijn kast past.
Als ik nieuwsgierig mag zijn, wat is de reden dat je hem uiteindelijk niet teruggestuurd hebt?

https://wren.co/join/Devian

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:28

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Omdat ik een paar dagen op vakantie ging :) dus hij ligt nu ingepakt in de doos klaar. Morgen kom ik weer thuis.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Basekid schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:44:
De Gigabyte 5700 XT is nu 457 en blijkbaar leverbaar binnen 1 a 3 dagen bij mymediacenter

https://www.mymediacenter...hdmi.html?source=tweakers
Op 26 Augustus stond ie voor 454 euro met dezelfde levertijd, maar was de volgende dag van de website en uit de pw gehaald.
Lijkt me sterk dat ze hem sneller kunnen leveren voor de beste prijs tov de grotere webwinkels

Edit, hij is dus alweer weg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mikayu op 29-08-2019 16:19 ]

• Maulwurfje
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

Aanbieding. MSI RX 5700XT EVOKE voor 419 euro de komende 4 dagen. Zulke prijzen zijn toch echt wel aantrekkelijk als je het met de rest vergelijkt. Gamernexus haar vrm-koeling video heeft het vertrouwen in MSI bij mij kapot gemaakt. Ik kan dat probleem met software tweaks niet verhelpen.

https://www.mindfactory.de/Highlights/MindStar

[ Voor 6% gewijzigd door Maulwurfje op 29-08-2019 17:03 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Maulwurfje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:00:
[...]

Aanbieding. MSI RX 5700XT EVOKE voor 419 euro de komende 4 dagen. Zulke prijzen zijn toch echt wel aantrekkelijk als je het met de rest vergelijkt. Gamernexus haar vrm-koeling video heeft het vertrouwen in MSI bij mij kapot gemaakt. Ik kan dat probleem met software tweaks niet verhelpen.

Je kan het natuurlijk zelf fixen. ;)

• Sheep190
  • Laatst online: 27-07 10:32
Heeft iemand nog iets vernomen van de levering bij Sicomputers?

Huidige levertermijn is nog steeds onbekend...

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Ik had me hier overigens even vergist, ik kreeg een track&trace van een andere bestelling binnen. Mijn MSI RX 5700 (reference dus) staat nu voor de tweede dag op "innerhalb 24h versandfertig". Dat is wel een beetje jammer dus, ik had gehoopt 'm morgen al wel binnen te hebben.

Aan de posts hierboven: vergeet niet dat Mindfactory niet naar NL verzendt. Ik woon zelf dichtbij genoeg dat ik gewoon in een halfuurtje naar een pakketpunt in Duitsland kan fietsen, maar ook dat gaat niet omdat je een Duits adres nodig hebt om je voor de Duitse DHL-service aan te melden. Je kan natuurlijk iets van huifkar oid gebruiken, maar dan moet je dus wel weer extra betalen, en ik weet niet hoe leuk Mindfactory het vindt als je voor RMA vanuit Nederland iets naar ze op moet sturen.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12:21
Betreft Siscomputers, en of er al meer bekend is. Nee, behalve de al door anderen gelinkte mail niets meer. Ik heb de reservering nog staan. Mocht er in de tussentijd elders nog een Pulse beschikbaar komen voor een normale prijs, dan kan ik altijd nog annuleren.

[ Voor 11% gewijzigd door PenguinEmperor op 29-08-2019 17:56 ]

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Maulwurfje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:00:
[...]

Dat is 20 euro minder dan wat hij daar normaal kost. Die kan je weer besteden aan fatsoenlijke thermal pads en een paar ringetjes :+

Overigens zie ik hem niet staan op de gelinkte page

• Maulwurfje
Mikayu schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:57:
[...]

Dat is 20 euro minder dan wat hij daar normaal kost. Die kan je weer besteden aan fatsoenlijke thermal pads en een paar ringetjes :+

Overigens zie ik hem niet staan op de gelinkte page
Hij is er alweer af. Terwijl de klok op nog 4 dagen stond. Kost nu weer 439 euro.

https://webcache.googleus...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
PenguinEmperor schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:53:
Betreft Siscomputers, en of er al meer bekend is. Nee, behalve de al door anderen gelinkte mail niets meer. Ik heb de reservering nog staan. Mocht er in de tussentijd elders nog een Pulse beschikbaar komen voor een normale prijs, dan kan ik altijd nog annuleren.
Ik heb geannuleerd. Ik vond het een nare manier van zakendoen van ze.

Tadaaa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
Sprak vandaag iemand bij CDromland, die had gezien dat er volgende week van een hoop merken kaarten binnen gaan komen.

Het zegt niet zoveel en geen idee of het waar is, maar ach het is beter dan geen nieuws :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• picobob
Justevo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:17:
Sprak vandaag iemand bij CDromland, die had gezien dat er volgende week van een hoop merken kaarten binnen gaan komen.

Het zegt niet zoveel en geen idee of het waar is, maar ach het is beter dan geen nieuws :)
Voor mijn gevoel heb ik al 200 euro aan tijd op gef5ed in dit topic / reddit.com/r/amd/new en de pricewatch. Eigenlijk was ik beter af door direct een 2070S te kopen.

Sunk cost fallacy? We wachten dan nog maar een weekje. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
picobob schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:32:
[...]

Voor mijn gevoel heb ik al 200 euro aan tijd op gef5ed in dit topic / reddit.com/r/amd/new en de pricewatch. Eigenlijk was ik beter af door direct een 2070S te kopen.

Wachten op een productie is 90% van de beleving. Straks als de kaart éénmaal een week in de pc zit ben je de hele ervaring alweer vergeten. Geniet ervan!

• DaniëlWW2
  • Niet online
grote_oever schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:52:
[...]

Wachten op een productie is 90% van de beleving. Straks als de kaart éénmaal een week in de pc zit ben je de hele ervaring alweer vergeten. Geniet ervan!
Meer dat wachten een integraal onderdeel van de Radeon beleving is. Het eindproduct is het waard, maar je moet er wel wat voor doen. :+

• Justevo
  • Nu online
picobob schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:32:
[...]

Ik heb nog steeds de optie om mijn bestelling om te wisselen naar een 2070S, als het oktober wordt ga ik dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisuke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 11:53
De Gigabyte Gaming OC, Asus Strix en Powercolor Red Devil staan nu op levertijd 7 dagen bij Megekko. Dit is eerder ook al gebeurd waarna de levertijd weer onbekend werd, dus even aankijken.

Ongeacht staat er een Red Devil in de bestelling sinds woensdag, ben benieuwd of ik deze voor 13 sept binnen heb voor BL3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Provin915
  • Laatst online: 26-12-2024
Daisuke schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:36:
De Gigabyte Gaming OC, Asus Strix en Powercolor Red Devil staan nu op levertijd 7 dagen bij Megekko. Dit is eerder ook al gebeurd waarna de levertijd weer onbekend werd, dus even aankijken.

Ongeacht staat er een Red Devil in de bestelling sinds woensdag, ben benieuwd of ik deze voor 13 sept binnen heb voor BL3.
Idd, ik heb ook gelijk een Red Devil bij Megekko besteld. Zou wel lekker zijn als die volgende week wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Daisuke schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:36:

Ik zou hier kijken:

https://www.cdromland.nl/...n-RX-5700-XT-GAMING-OC-8G

https://www.cdromland.nl/...0-XT-Red-Devil-Videokaart

Daar staat 0 bij leverancier, 0 bij shop zelf, dus ik zou er niet te hard op hopen. Zelfde leverancier, zelfde voorraadsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisuke
@Phusebox Klopt, weet dat ze zelfde leverancier hebben. Ik melde alleen de aangepaste levertijd, niet actuele voorraaden, vandaar ook even dit aankijken omdat het nietszeggend is.

Edit: ook bij CDromland 7 dagen als levertijd trouwens.

[ Voor 14% gewijzigd door Daisuke op 30-08-2019 11:31 . Reden: opvallend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De levertijd bij die shops is een aanname op basis van wanneer ze verwachten iets te krijgen. Als je die wat positiever uit laat vallen verkoop je meer, dus nogmaals ik zou het met een korrel zout nemen. Maar het zou fijn zijn voor jullie als het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisuke
Men kan hopen ja maar verwacht het zelf ook niet, hetzelfde levertijd-geen info-levertijd-etc verhaal speelt al sinds de kaarten op de sites beschikbaar staan, ben het dus compleet met jee eens Phuse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06
Ik zie de gigabyte OC gaming op voorraad staan bij cyberport.de
Iemand ervaringen met deze shop? Zou die werkelijk in voorraad zijn? Heb mijn twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nilos128 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:06:
Ik zie de gigabyte OC gaming op voorraad staan bij cyberport.de
Iemand ervaringen met deze shop? Zou die werkelijk in voorraad zijn? Heb mijn twijfels...
Cyberport.de klopt meestal wel qua voorraad hoor, hebben ook meerdere fysieke winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheep190
  • Laatst online: 27-07 10:32
Tr4il schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:45:
[...]

Ik heb geannuleerd. Ik vond het een nare manier van zakendoen van ze.
Ga ik morgen ook doen, dan zit ik één week te wachten terwijl aanvankelijk leverdatum 3 dagen zou zijn...

Asrock Challenger versie is wel beter leverbaar en schijnt ook erg goed te zijn, iets minder als de Pulse versie maar wel aanzienlijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
Phusebox schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:21:
[...]

Cyberport.de klopt meestal wel qua voorraad hoor, hebben ook meerdere fysieke winkels.
Ja lap... niet meer op voorraad, te lang gewacht zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nilos128 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Ja lap... niet meer op voorraad, te lang gewacht zeker?
Als ik zie hoe snel die dingen verkopen als ze ergens op voorraad zijn, 100-150 stuks per dag is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:22

ComputerHoed

Electronica <3

Phusebox schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:33:
De levertijd bij die shops is een aanname op basis van wanneer ze verwachten iets te krijgen. Als je die wat positiever uit laat vallen verkoop je meer, dus nogmaals ik zou het met een korrel zout nemen. Maar het zou fijn zijn voor jullie als het klopt.
Ik gok dat de levertijd van Megekko wel klopt.
Op Reddit zit een user die werkt voor PowerColor en al heeft aangegeven dat de voorraad voor Europa eind augustus zou aankomen bij retailers.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Derr_Hans schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:52:
[...]

Hejjj, die van mij staat op “wachten op verzamelen”. Ik ben nog even op stoppelhaene, maar fiets zo even naar azerty om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:30
XFX lijkt inmiddels ook leverbaar

pricewatch: XFX Radeon RX 5700 XT RAW II 8GB GDDR6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Buiten dat alles nog steeds moeilijk te vergekrijgen is vind ik het ook irritant dat sinds dag 1 geen nieuwe reviews zijn geweest over de andere kaarten zoals gigabyte, xfx etc.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
grote_oever schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Hejjj, die van mij staat op “wachten op verzamelen”. Ik ben nog even op stoppelhaene, maar fiets zo even naar azerty om hem op te halen.
De mijne is verzonden, 15:13 mail ontvangen :)

Zal hem morgen ontvangen, morgen ook jarig dus al een goed begin van een nieuwe jaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Helaas heb je daar waarschijnlijk ook problemen met VRAM koeling omdat XFX een stalen plaat gebruikt die niet goed geleid. In tegenstelling tot de MSI Evoke kan je dit ook niet zomaar fixen. :/
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:49:
Buiten dat alles nog steeds moeilijk te vergekrijgen is vind ik het ook irritant dat sinds dag 1 geen nieuwe reviews zijn geweest over de andere kaarten zoals gigabyte, xfx etc.
XFX Thicc II is dus wel geweest en VRAM problemen. De XFX RAW lijkt hetzelfde ontwerp te hebben voor VRAM koeling dus...

Gigabyte irriteert me wel ja. Als die iets beter is dan de Pulse, dan heb je eigenlijk een winnaar. Volgens iemand van Gigabyte op Reddit zouden ze rondgestuurd worden aan reviewers. Ze komen wel, maar het duurt nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:49:
Dat vind ik ook. Zoek dagelijks naar reviews voor de PowerColor Red Dragon, XFX en Gigabyte 5700XT kaarten maar die komen er maar niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grote_oever
Tadaaaa...

Videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
  • Laatst online: 07:21
Dit vraagt voor een delete van de foto en Ban 😆😆😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote-Lama
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-09 00:26
Totaal niet jaloers ofzo... Bij Si is alles rondom een levertijd nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
Had dus vandaag op cyberport een gigabyte gaming oc gezien die zogezegd leverbaar was. Heb die mensen ook gemaild en netjes snel een mailtje terug mogen ontvangen dat door een fout in hun systeem de kaart op voorraad stond. Niet dus. Kijk ik een beetje verder op de site en zie ik de red devil, op voorraad voor 469 euro, tja dan neem ik die. Maar toen ik hem in mijn winkelmandje deed stond er net voor het betalen, leverbaar binnen 2-4 dagen. Wtf? Terug gemaild over dit maar nog geen antwoord ontvangen. Ik vraag me dan af of ze ons niet misleiden om toch ons geld te vangen en uiteindelijk mss iets anders bij ze te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluginbaby
  • Laatst online: 16:57
Nilos128 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:20:
Had dus vandaag op cyberport een gigabyte gaming oc gezien die zogezegd leverbaar was. Heb die mensen ook gemaild en netjes snel een mailtje terug mogen ontvangen dat door een fout in hun systeem de kaart op voorraad stond. Niet dus. Kijk ik een beetje verder op de site en zie ik de red devil, op voorraad voor 469 euro, tja dan neem ik die. Maar toen ik hem in mijn winkelmandje deed stond er net voor het betalen, leverbaar binnen 2-4 dagen. Wtf? Terug gemaild over dit maar nog geen antwoord ontvangen. Ik vraag me dan af of ze ons niet misleiden om toch ons geld te vangen en uiteindelijk mss iets anders bij ze te kopen?
Ja ik had ongeveer hetzelfde. De red devil stond op de pagina op leverbaar, aan het eind van de bestelling toch ineens niet. Toen sprong de pagina zelf daarna ook op 'niet leverbaar'. Een uurtje later stond hij op 2-4 dagen levertijd en toen heb ik het toch maar gedaan. Volgens mij stond toen aan het eind juist weer op direct leverbaar...

Ik vermoed dat het op dit moment zo'n chaos is met voorraad en bestellingen dat die tellertjes het ook niet meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:22

ComputerHoed

Electronica <3

jony77 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:14:
[...]

Dat vind ik ook. Zoek dagelijks naar reviews voor de PowerColor Red Dragon, XFX en Gigabyte 5700XT kaarten maar die komen er maar niet.
Er zijn echt meer dan genoeg in-depth reviews van de PowerColor Red Dragon (5700 XT en 5700), dus volgens mij zoek je dan niet goed genoeg.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het eerder is dat de voorraad die ze hadden al uitverkocht was op die tijd, en nadien terug bericht leverancier kregen voor meer voorraad?

Ik wacht nog altijd op mij nred devil limited edition, is wel al verzonden ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComputerHoed schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:31:
[...]

Er zijn echt meer dan genoeg in-depth reviews van de PowerColor Red Dragon (5700 XT en 5700), dus volgens mij zoek je dan niet goed genoeg.
Denk dat je verward met de Red DEVIL, daar zijn heel veel reviews van.
De Dragon versie niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluginbaby schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:24:
[...]

Ja ik had ongeveer hetzelfde. De red devil stond op de pagina op leverbaar, aan het eind van de bestelling toch ineens niet. Toen sprong de pagina zelf daarna ook op 'niet leverbaar'. Een uurtje later stond hij op 2-4 dagen levertijd en toen heb ik het toch maar gedaan. Volgens mij stond toen aan het eind juist weer op direct leverbaar...

Ik vermoed dat het op dit moment zo'n chaos is met voorraad en bestellingen dat die tellertjes het ook niet meer weten.
Hij staat nu trouwens op nieuw gewoon op "leverbaar"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sapphire Radeon RX 5700XT Pulse vandaag besteld, vandaag verzonden _O-

Sorry :+

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobob
Vinnie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:35:
Sapphire Radeon RX 5700XT Pulse vandaag besteld, vandaag verzonden _O-

Sorry :+
But at what cost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
Zal toch niet waar zijn ik heb net ook de red devil bij cyberport bestelt.
Bij afrekenen stond er ook ineens 2 tot 4 dagen.
Ondertussen wordt dit al mijn vierde kaart.
3 kaarten al geannuleerd die op voorraad waren maar later toch niet.👿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
€490,-
Valt imho nog wel mee.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
ComputerHoed schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:31:
[...]

Zoals Thumbkin hierboven aangeeft verwar jij het waarschijnlijk met de Red Devil. Als je namelijk op Youtube zoekt op ‘Powercolor Red Dragon 5700 XT’ zie je alleen maar Red DEVIL reviews staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisuke
Status mail van Red Devil order bij Megekko "in ons magazijn verwacht: 02-09-2019".
Wie weet komt er dus inderdaad een levering zoals eerder hier ergens vermeld, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satisf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 19:33
Gisteren voor 432 euro (incl verzending) de 5700 XT Pulse besteld bij topachat.fr, spannend want ik bestel niet graag buiten Belgie/Nederland (slechte RMA ervaringen), maar die prijs wou ik toch niet laten liggen. Was zogezegd in stock en zou er woensdag moeten zijn (4 werkdagen levering is standaard daar in mijn ervaring), al zal ik het pas geloven waneer ik de kaart in mijn handen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door satisf op 31-08-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
zion schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 00:25:
als ik tegen die tijd niet al mijn geld aan mijn auto uitgegeven heb O-)

Koopdrang is serieus business hoor, moet je niet onderschatten.... ongemerkt gaat dan elke keer je muispunt naar "koop nu" toe, en je andere hand naar je pinpas om je nummer in te kloppen......
Zie dat maar eens tegen te houden zonder ijzeren wilskracht...... 8)
Helaas, ik heb de strijd verloren met de muis, dus voorlopig geen 5700XT Red Devil voor ome zion.....
Niet gezwicht voor nVidia, wel voor TEC-Speedwheels, en een setje TEC AS2 8x18 ET45 215/35R18's besteld voor de auto....
Plaatje ter illustratie, mijn Fiestaatje is zwart.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Vinnie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:05:
[...]

€490,-
Valt imho nog wel mee.
Dat is wel zwaar overpriced. Voor twee tientjes meer heb ik een 2070S gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
Amzone.fr heeft de 5700 XT Pulse voor 430 euro inclusief verzending en Nederlandse BTW in de schappen. De levertijd is wel drie weken. Vanaf 20 september.

Ik heb de kaart in bestelling gedaan en ik kijk nog wel eventjes wat de komende weken gaat gebeuren met de prijzen. Ik koop liever bij een shop waar je de game pass ook krijgt.
satisf schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:38:
Gisteren voor 432 euro (incl verzending) de 5700 XT Pulse besteld bij topachat.fr, spannend want ik bestel niet graag buiten Belgie/Nederland (slechte RMA ervaringen), maar die prijs wou ik toch niet laten liggen. Was zogezegd in stock en zou er woensdag moeten zijn (4 werkdagen levering is standaard daar in mijn ervaring), al zal ik het pas geloven waneer ik de kaart in mijn handen heb.
Hoe heb je dit geflikt? Ik zie namelijk dat die kaart ook voor 422 euro inclusief Gamepass te krijgen is. Maar de shop levert niet naar Nederland.

[ Voor 60% gewijzigd door Maulwurfje op 31-08-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koroo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-04-2021
Zojuist de 5700 XT Red Devil besteld op Cyberport voor 469,-. Met korting ongeveer zo'n €435 inclusief verzendkosten.

Mijn bestellijstje :)
https://i.imgur.com/YiGKw5u.png

Nu hopen dat ze ook gewoon snel leveren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koroo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:39:
Zojuist de 5700 XT Red Devil besteld op Cyberport voor 469,-. Met korting ongeveer zo'n €435 inclusief verzendkosten.

Mijn bestellijstje :)
https://i.imgur.com/YiGKw5u.png

Nu hopen dat ze ook gewoon snel leveren. _/-\o_
Als het alleen voor gamen is heb je geen 3700x nodig. Maar hoop inderdaad dat ze hem (op tijd) gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koroo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-04-2021
Phusebox schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 16:16:
[...]

Als het alleen voor gamen is heb je geen 3700x nodig. Maar hoop inderdaad dat ze hem (op tijd) gaan leveren.
I know, is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 20:35
satisf schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:38:
Ben deze ook aan het eyeballen, 't is omdat ik in België woon dat ik die idd zou kunnen nemen...prijs is heel schappelijk vind ik...heb nu een rx 580 en het 2K scherm komt hopelijk volgende week toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonegunner
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Bij alternate in Duitsland zijn bijna alle 5700xt gewoon direct leverbaar.
Sho moge zelfs goedkoper als in Nederland.
Weet alleen of ik daar kan bestellen, anders morgen eens snel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lonegunner schreef op zondag 1 september 2019 @ 01:54:
Bij alternate in Duitsland zijn bijna alle 5700xt gewoon direct leverbaar.
Sho moge zelfs goedkoper als in Nederland.
Weet alleen of ik daar kan bestellen, anders morgen eens snel doen
Gaat niet, je kan enkel op de alternate site van jouw land, dus .nl bestellen.
Wat jammer is want .be heeft heel weinig aanbod ivgm .nl of .de ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook zo slechte ervaring met DHL?
Pakket is vorige dinsdag verzonden in duitsland, ligt nog altijd ergens in een depot vandaag en geen levering ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wat ik me trouwens afvraag hoe de 5700XT scoort t.o.v. een GTX 1080. Ik weet dat de GTX2070 marginaal hoger scoort dat de GTX 1080 en dat de 5700XT iets hoger dan de 2070 scoort. Ik verwacht wel een grote vooruitgang met de 5800 of 5900XT maar die zullen nog wel enige tijd op zich laten wachten vrees ik.
Games als Tombraider zijn nu nog net speelbaar op 4K met de GTX 1080, met een aantal beeldverbeteraars uit, maar zou een 5700XT daar iets aan toe voegen of is een 2070S of 2080S dan niet een betere keuze?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste