Helaas zijn ze niet meer op voorraad. Ik had een aardige gozer aan de lijn en hij zei dat de kaarten deze week worden aangevuld. Vervolgens zullen ze de week erop worden geleverd. Hij kon jammer genoeg nog geen exacte levertijd aangeven. Tevens, zou hij het nog navragen en een mailtje sturen dus daar wacht ik nog op.Grote-Lama schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:41:
@Provin915 En wat het antwoord? Hopelijk kunnen we binnenkort een mooie kaart ontvangen!
Ik hoop dat ze snel worden geleverd; ik heb ook een complete system besteld en moet nu alsnog wachten op de 5700XT

Het begint wel te kriebelen om een overprijste 5700XT te betalen of zelfs de 2070S, maargoed voorlopig kan ik nog wel een weekje wachten
Berichtje van SiComputers ontvangen:
De door u bestelde Sapphire Pulse Radeon RX 5700 XT 8 GB GDDR6 heeft helaas een langere levertijd dan verwacht, de levertijd is nu zelfs onbekend. Dit houdt in dat het product momenteel niet beschikbaar is en dat er geen zicht is op de levering van het product. Aangezien dit nog enige tijd kan duren vragen wij ons af of u bereid ben hierop te wachten. Uiteraard kan u er ook voor kiezen om het product nog te annuleren.
Edit:
[ Voor 22% gewijzigd door Provin915 op 27-08-2019 13:43 ]