Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

henklbr schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:18:
[...]

Waarom is iedereen toch zo "Screen on Time"-ge*l?

Hebben we niks "beters" te doen dan heel de dag op je schermpje te kijken, en dan aan iedereen laten weten "Kijk es, ik heb een SoT van 9u, jij?"...! :)

Dit is niet persoonlijk aan je, @Rohit ;)
Ik snap die fascinatie ook niet. Maar als de huidige implementatie van batterystatus er voor zorgt dat niet alle fora meer overspoeld worden met screenshots van SOT's dan ben ik heel blij met deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Swizzler24 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 20:25:
[...]

Heb begrepen dat ze bij de Vodafone store een glazen op maat laten maken voor 30 euro.
Bij de MediaMarkt kan je ook 1 laten maken van een soort vloeibaar spul. Blijft lang zitten, maar is zacht dus krast wel snel. Medewerker had het op zijn telefoon en die was wel twee jaar oud, maar de coating zat onder de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 14:24
henklbr schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:18:
[...]

Waarom is iedereen toch zo "Screen on Time"-ge*l?

Hebben we niks "beters" te doen dan heel de dag op je schermpje te kijken, en dan aan iedereen laten weten "Kijk es, ik heb een SoT van 9u, jij?"...! :)

Dit is niet persoonlijk aan je, @Rohit ;)
haalde ik die sot van 9 uur maar ooit haha. ik haal niet eens 4 uurtjes sot. dus voor degene die normale tijden niet halen is het handig om te kijken waar dit aan ligt. Heb nog steeds niks kunnen vinden helaas.

zoiets haal ik dus nooit: YouTube: iPhone 11 Pro MAX vs Note 10 Plus vs S10 Plus vs OnePlus 7 Pro vs P3...

[ Voor 18% gewijzigd door Rohit op 06-01-2020 12:26 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Laatst online: 08-10 09:50
MrProper schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:28:
[...]

ik heb er al vrij veel gekocht maar meeste waren met uitsparing voor vingerafdruk
persoonlijk vond ik dit enorm vervelend en ik ergerde me hier constant aan :| , heb dan uiteindelijk toch maar een whitestone dome gekocht (installatie was heel simpel)
maar na ongeveer week begon deze al los te komen ( ik hoop nu in garantie nieuwe te ontvangen) maar
had ondertussen op ebay deze gekocht https://www.benl.ebay.be/...ksid=p2060353.m1438.l2649
ik heb deze geïnstalleerd met behulp van UV lamp die bij whitestone zat en glaasje is duizend keer beter vind ik
ook icm vingerafdruk werkt deze perfect
ik zou dus voor dit van ebay gaan ;)
heb er ondertussen enkele soortgelijke besteld op ali express om reserve te hebben

i
@MrProper

Ik heb een mooie nieuwe Note10+ hier zit al een protector op vanuit de fabriek.
Wat is hier mis mee? Waarom heb je die verwijderd?

THX!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07-2022
Rohit schreef op maandag 6 januari 2020 @ 09:02:
[...]

haalde ik die sot van 9 uur maar ooit haha. ik haal niet eens 4 uurtjes sot. dus voor degene die normale tijden niet halen is het handig om te kijken waar dit aan ligt. Heb nog steeds niks kunnen vinden helaas.
Spotify is bij mij de battery killer. Zonder haal ik makkelijk 9-12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cautje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:14:
[...]

@MrProper

THX!!!
De mijne was vrij snel beschadigd...@MrProper hoe reageert de vingerafdruk bij die protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 17:58
cautje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:14:
[...]

@MrProper

THX!!!
omdat een glaasje toch net iets meer bescherming te bieden heeft...zeker icm werk
maar die dat er standaar op lag is ook heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
418O2 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:44:
[...]

De mijne was vrij snel beschadigd...@MrProper hoe reageert de vingerafdruk bij die protector?
he die reageert eigenlijk heel goed...heb mijn tijd genomen bij installatie en ook wat langer uvlam gebruikt dan nodig was maar denk niet dat het hiermee te maken heeft

wel de gevoeligheid veranderen in het menu en ik heb ook vingerafdrukken opnieuw gescant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Slurp schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Spotify is bij mij de battery killer. Zonder haal ik makkelijk 9-12 uur.
Vreemde is dat ik die bijna nooit gebruik, en hem ook niet in het lijstje met verbruikers zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
MrProper schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:54:
[...]

he die reageert eigenlijk heel goed...heb mijn tijd genomen bij installatie en ook wat langer uvlam gebruikt dan nodig was maar denk niet dat het hiermee te maken heeft

wel de gevoeligheid veranderen in het menu en ik heb ook vingerafdrukken opnieuw gescant
@MrProper
Is het aanbrengen goed te doen?
Ik heb het een aantal gedaan met zo'n hydro gel folies maar daar wordt ik helemaal wild van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
cautje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:57:
[...]

@MrProper
Is het aanbrengen goed te doen?
Ik heb het een aantal gedaan met zo'n hydro gel folies maar daar wordt ik helemaal wild van...
he
ben niet zo superhandig maar vond het goed te doen

als je whitestone neemt is het zeker makkelijk want gaat bijna automatisch...(heb wel de filmpjes over hoe aanbrengen meerdere keren herbekeken ;)
maar die goedkoper ging zeker ook makkelijk...enige wat je dan had is dat door die lijm glaasje wat kan verschuiven maar heb die gewoon goedgelegd en dan mijn tijd genomen met de uvlamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 13:03

Rio

Ik heb al een boek

Wat een topding!

Miniklacht: Echter is de ontvangst wel echt matig, maar dat lijkt een algemeen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
Wi-Fi lijkt idd minder te zijn dan mijn Huawei mate 10 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

cautje schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:20:
Wi-Fi lijkt idd minder te zijn dan mijn Huawei mate 10 pro
Ik heb het met name met het GSM netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OrE8uPb3vuiX9rgY8QNtTL19/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 31 jan 20
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
* The security of your device has been improved

Model SM-N975F
Model name Galaxy Note10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Build date Tue, 21 Jan 2020 08:18:27 +0000
Security Patch Level 2020-02-01
Product code PHN
PDA N975FXXS2BTA7
CSC N975FOXM2BTA7
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/PwbVFF.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-10 15:12
Zo ik heb net 2x de note 10 + online besteld voor mijn vrouw en mijn broertje via amazon en dat voor maar 749,00 per stuk> Ik wilde eerst nog online bestellen in Nederland (geen bol die is te duur en call2 sevice is Muh) , maar een prijsverschil van 150 euro was me net even te veel, daarnaast wilde mijn broertje de S10+ bestellen, maar via whatsapp en 50 euro meer wilde hij meteen wel de Note 10+ .

Ik had liever in Nederland besteld, maar via amazon nog eens 3 jaar garantie via Samsung en denk dat het een goede deal is. Liever bij mijn eigen toko besteld, maar doen we de volgende keer weer.

Wel een klein vraagje als het goed is draait android 10 er al op en volgens mij is de camera een stuk beter geworden vanaf het begin. Ik heb wat filmpjes gekeken, maar zijn allemaal maanden oud.

[ Voor 15% gewijzigd door Noresponse op 02-02-2020 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:46
@Noresponse
Mooie prijs hoor! Ik ga er vanuit dat Android 10 er nog niet direct op staat. Wat ik zou doen is je telefoon aanzetten, inloggen op je Gmail etc overslaan maar alleen met wifi verbinden. Dan gaat hij gelijk een hoop apps downloaden / updaten, en kun je een update naar Android 10 zelf doen.
Pas daarna inloggen op je accounts en alles naar smaak instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Thanks en benieuw hoe de camera is. Ik weet hoe de camera van de 10 serie is voor de note, maar heb het idee dat de S10 + qua camera iets beter is wat ik heb gezien, maar wellicht is dat met al die update"s helemaal niet meer het geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 12:06
henklbr schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 06:06:
[Afbeelding]

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 31 jan 20
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* February security patches (Samsung Android Security Updates)

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Build date Tue, 21 Jan 2020 08:18:27 +0000
Security Patch Level 2020-02-01
Product code PHN
PDA N975FXXS2BTA7
CSC N975FOXM2BTA7
[Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !
Dank 👌👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Die zal ook wel verschijnen binnenkort als OTA lijkt me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Beveiligings patch van februari komt nu OTA binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Heeft iemand de vernieuwde Good Lock al aan de praat gekregen? Via Galaxy Store zegt hij 'niet beschikbaar in uw land' en na sideloaden wordt hij bij het opstarten server-side geweigerd. Bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 09:36

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Rio schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:05:
Heeft iemand de vernieuwde Good Lock al aan de praat gekregen? Via Galaxy Store zegt hij 'niet beschikbaar in uw land' en na sideloaden wordt hij bij het opstarten server-side geweigerd. Bij mij althans.
NiceLock en NiceLock Downloader Companion downloaden en installeren via XDA/Google

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rio schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:05:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59853132

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Een vraagje mijn vrouw gebruikt de B&W X7 en ondersteunt de Note 10 + ook aptx HD. Ik kan het nergens vinden en ze vroeg me er net om en anders wil ze het toestel retour sturen. Ze heeft een Deezer HD abo en luisterd erg veel muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37

Zorian

What the fox?

Noresponse schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:09:
Een vraagje mijn vrouw gebruikt de B&W X7 en ondersteunt de Note 10 + ook aptx HD. Ik kan het nergens vinden en ze vroeg me er net om en anders wil ze het toestel retour sturen. Ze heeft een Deezer HD abo en luisterd erg veel muziek.
Kijk eens in de developer options (even herhaaldelijk op build info drukken als je die niet hebt), daar kan je de codec geforceerd instellen.
AptX HD zie ik daar niet tussen, AptX wel.
Volgens mij maakt het 0 verschil welke je kiest in elk geval, heb nog nooit verschil gehoord tussen de codecs.

[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 03-02-2020 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ja maar dat is toch standaard en geen HD wat ik net online heb gevonden.

Een grote meerderheid koptelefoons wireless heeft aptX HD ,zelfs een BlackBerry KEY2. Als je alleen aptx wil dat heb ik ook op mijn KEYone :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Noresponse op 04-02-2020 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Thx, maar dit werkt volgens het artikel niet voor de Note 10?
"Via een omweg is de app wel op Samsung-telefoons te installeren maar niet op de Samsung Galaxy Note 10 en de Note 10 Plus."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rio schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:18:
[...]

Thx, maar dit werkt volgens het artikel niet voor de Note 10?
"Via een omweg is de app wel op Samsung-telefoons te installeren maar niet op de Samsung Galaxy Note 10 en de Note 10 Plus."
Dit was een wat ouder artikel; maar heb Nicelock & Nicelock-updater draaien op mijn N10+: werkt perfect!

De modules zul je zelf, handmatig, moeten downloaden en installeren...

Ook zal je de Good Lock-app moeten installeren (deze werkt wel niet, maar sommige modules werken niet als deze app niet is geïnstalleerd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:33:
[...]

Dit was een wat ouder artikel; maar heb Nicelock & Nicelock-updater draaien op mijn N10+: werkt perfect!

De modules zul je zelf, handmatig, moeten downloaden en installeren...

Ook zal je de Good Lock-app moeten installeren (deze werkt wel niet, maar sommige modules werken niet als deze app niet is geïnstalleerd)...
Thanks for the reassurance, ik ga er eens even mee rotzooien!

Edit: works like a charm! 👍👍

[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 04-02-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Heb je een link met de app of site hoe dit te doen. alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Noresponse schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:42:
Heb je een link met de app of site hoe dit te doen. alvast bedankt.
Die staat hier serieus een paar posts boven ook... 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
LOL . Ik had dat niet eens door, maar ik heb het gezien. Ik heb ook even de handleiding gezien en zie dat je een add on kan installeren voor "sound" en daar zou ik dan aptX HD kunnen inschakelen lijkt mij.

Klopt dit. :)

p.s. ik heb het toestel zelf niet . Doe dit allemaal nog voor iemand anders _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Noresponse op 05-02-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Noresponse schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:48:
LOL . Ik had dat niet eens door, maar ik heb het gezien. Ik heb ook even de handleiding gezien en zie dat je een add on kan installeren voor "sound" en daar zou ik dan aptX HD kunnen inschakelen lijkt mij.

Klopt dit. :)

p.s. ik heb het toestel zelf niet . Doe dit allemaal nog voor iemand anders _/-\o_
Heb ff snel gekeken in die app (Sound Assistant, werkt ook afzonderlijk en volgens mij op elke Samsung telefoon), maar ik zie in de gauwigheid niets dat met aptX te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Weg gehaald negatief over belsimpel zijn prijsgarantie--- Samsung note 10+ besteld en was 120 euro goedkoper

[ Voor 89% gewijzigd door Noresponse op 10-02-2020 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Noresponse schreef op maandag 10 februari 2020 @ 01:00:
Weg gehaald negatief over belsimpel zijn prijsgarantie--- Samsung note 10+ besteld en was 120 euro goedkoper
Komt omdat ze geen Nederlandse (PHN) toestellen leveren. Is mee te leven, maar is wel irritant imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Rio schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:19:
[...]

Komt omdat ze geen Nederlandse (PHN) toestellen leveren. Is mee te leven, maar is wel irritant imo.
Is toestel voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Noresponse schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:59:
[...]

Is toestel voor de Nederlandse markt.
Kun je eens naar Software Info op je toestel, een screenshot maken van top naar bottom, en hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:27

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Heeft iemand hier ook de Filmic Pro app gekocht ? https://www.filmicpro.com/ Ik had dit gratis appje https://play.google.com/s...c.compatibilitytest&hl=nl al wel eens geinstalleerd op de Samsung Galaxy Note+ zo'n beetje alles is wel ondersteund. Ben ook bezig wat YT reviews en dan specifiek voor de Note te bekijken.
Ik heb ook een iPhone en wilde deze app altijd eens kopen en uitproberen, soms vind ik de standaard camera apps wat vervelend. Misschien is het ook iets goedkoper op Android als in de app store maar krijg de prijs in dollar $14,99 en de app store volgens mij 16,99 euro. Maar dan hebben ze ook weer bundle's etc. dus daarom ook nooit aan toe gekomen! Ook jammer dat je de app niet maar een keer hoeft te kopen voor Android en iPhone, dat heb je soms wel eens volgens mij.
Maar zal het een verstandige aankoop zijn een dag voor unpacked event ?
Zal Samsung ook niet met iets vergelijkbaars komen net als de double take app, ik dacht dat ik al zoiets had gelezen dat je met de aankomende Samsung S20 zoiets vergelijkbaars ook krijgt. Concurrentie, maar dat word natuurlijk nooit meteen beschikbaar en zeker pats boom morgen nog niet meteen voor oudere toestellen.

Nog een gratis app gevonden naast open camera. Lite versie naast een goedkopere betaalde variant!
http://www.cinemafv5.com/

LoL https://www.emag.ro/telef...g980flbdeue/pd/DCKBRWBBM/ Eh zie ik een koop knopje ergens dan ?

[ Voor 10% gewijzigd door Pentiummania op 10-02-2020 20:39 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
henklbr schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:10:
[...]

Kun je eens naar Software Info op je toestel, een screenshot maken van top naar bottom, en hier posten?
Ik moet deze nog krijgen en via amazon was deze zelf goedkoper vorige week 749 euro. Is nu weer richtin g de 900, maar zou het kunnen zijn dan Samsung een voorraad gedumpt heeft?

Ik twijfel nog wel over de 6,8 inch niet te groot is en de 6,3 inch niet voldoende is zijn de zelfde toestellen ook qua camera opzet behalve de extra sensor die voornamelijk niet echt gebruikt wordt volgens mij alleen voor 3D etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Noresponse schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:57:
[...]

Ik moet deze nog krijgen en via amazon was deze zelf goedkoper vorige week 749 euro. Is nu weer richtin g de 900, maar zou het kunnen zijn dan Samsung een voorraad gedumpt heeft?

Ik twijfel nog wel over de 6,8 inch niet te groot is en de 6,3 inch niet voldoende is zijn de zelfde toestellen ook qua camera opzet behalve de extra sensor die voornamelijk niet echt gebruikt wordt volgens mij alleen voor 3D etc.
Mark our words: via Belsimpel krijg je geen PHN toestel indien het toestel aanmerkelijk goedkoper is dan elders. Dat zullen ze tevens niet aangeven. Je bent gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Met PHN maak ik me geen zorgen als het toestel voor NL markt is, maar mocht het idd iets anders zijn dan stuur ik deze wellicht retour tenzij deze bijvoorbeeld voor de Duitse markt. Ik krijg dan update;s later of eerder als het goed is of tegenlijk. Mijn broertje moet het toestel nog halen en zal het nogmaals vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Rio schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 00:49:
[...]

Mark our words: via Belsimpel krijg je geen PHN toestel indien het toestel aanmerkelijk goedkoper is dan elders. Dat zullen ze tevens niet aangeven. Je bent gewaarschuwd.
of bedoel je dat belsimpel aan import doet van toestellen die niet voor de NL markt zijn, want ik heb laatst zelf een toestel van ze gehad waarop stond Swiss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Noresponse schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 01:21:
[...]

of bedoel je dat belsimpel aan import doet van toestellen die niet voor de NL markt zijn, want ik heb laatst zelf een toestel van ze gehad waarop stond Swiss.
Ja. Vaak Duits of Pools, maar kan van alles zijn. Niet dat het per se heel veel uitmaakt en je kan het ook aanpassen

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 11-02-2020 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Rio schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 00:49:
[...]

Al meerdere toestellen via Belsimpel besteld, altijd Nederlandse toestellen ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Wat versta jij onder 'Nederlands'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Rio schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 01:42:
Wat versta jij onder 'Nederlands'
PHN of een code van een NL provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

De bijgeleverde AKG headset uit de verpakkingbgehaald, in de telefoon geprikt, hij werkte prima. Ik zag hem updaten en nu wordt hij niet meer herkend. Iemand anders hier last van?

Zag op internet dat dit vaker voorkomt; heb al wipe data cache gedaan, helpt niets.

Weet iemand raad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 14:27
Wat me opvalt, net zoals met het Note 8 topic, dat dit topic praktisch vrij is van klachten/storingen/etc!
Dit toestel is gewoon wéér een topper van Samsung! 8)
Ik ben nog altijd super tevreden ermee en heb ook geen klachten ermee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 21:49
De Note 10 plus is het beste Samsung toestel wat ik ooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Nog meer mensen die de beveiliging patch van Januari hebben op de 10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 23:52
038Robijno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:52:
Ik heb die van Februari.

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:41
038Robijno schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:52:
Ik zit ook op een tijdje op de patch van februari hier.
Ik las wel dat er in dezer dagen een update aankomt. In dit geval geen verbeterde beveiliging maar wel verbeterde functies, dus ben benieuwd!
https://www.sammobile.com...ion-full-screen-gestures/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Hier ook op februari. Als je nog op de patch van januari zit, heb je misschien geen Nederlands toestel. Belsimpel misschien?

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
evdakker schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:48:
Hier ook op februari. Als je nog op de patch van januari zit, heb je misschien geen Nederlands toestel. Belsimpel misschien?
Ja is een Duits toestel.. meestal volgt de update 2 weken later dan in Nederland.
Dit duurd wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Ontving de systeemupdate op mijn 10+. Stabiliteit van Gezichtsherkenning is verbeterd en de stabiliteit van Gebaren op het volledige scherm is verbeterd. Gebruik dit overigens nooit. Niveau beveiligingspatch blijft op 1 februari staan. Ik heb een niet Nederlands toestel van Belsimpel en geen problemen met de update. Gold ook voor mijn vorige toestel een Note 8.

Heb nooit problemen gehad met de spullen van Belsimpel. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 14:10

tismij

???

Op Amazon.de kun je hem voor 799,- kopen en dan 36 maanden Samsung garantie.
Nu was ik van plan om gewoon voor 837,- via ING bij Samsung te kopen (voor 37,- meer een zeker NL model met NL garantie rechtstreeks bij Samsung) maar zie daar inderdaad 24 maanden garantie staan.
Uit alles dat ik lees is die 36 maanden Europeesche garantie en zou dan dus hetzelfde moeten werken als die 24 maanden als ik hem in NL koop.
Iemand hier ervaring mee?
Kan zijn dat ik ergens overheen lees maar zie nu alleen maar 37,- goedkoper en 12 maanden extra garatie, mis ik iets?

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Guy's vraagje:

Ik heb de Note 10 Plus (256 GB) sinds introductie. Ik laad mijn toestel in de avond altijd op tot 100%, dan ga ik slapen en in de ochtend als ik opsta (6:00) had ik dan altijd nog rond de 93% stroom.
De laatste weken echter loopt het percentage terug naar rond de 86%.

Ik doe niets anders dan voorheen, 's nachts staat alles zoals altijd gewoon aan. Wifi staat ook aan.
Bij de batterij check heb ik ook geen bijzonderheden of meldingen van hoog stroom verbruik.

Hoe is dit bij jullie. Loopt bij jullie het percentage in de nacht ook terug met zo'n 15%?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 11:09

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

dust419 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:11:
Guy's vraagje:

Ik heb de Note 10 Plus (256 GB) sinds introductie. Ik laad mijn toestel in de avond altijd op tot 100%, dan ga ik slapen en in de ochtend als ik opsta (6:00) had ik dan altijd nog rond de 93% stroom.

Ik doe niets anders dan voorheen, 's nachts staat alles zoals altijd gewoon aan. Wifi staat ook aan.
Bij de batterij check heb ik ook geen bijzonderheden of meldingen van hoog stroom verbruik.

Hoe is dit bij jullie. Loopt bij jullie het percentage in de nacht ook terug met zo'n 15%?
Same here, maar het verschilt van nacht op nacht. Gemiddeld rond de 10% kwijt elke nacht. Zie ook niks bijzonders in batterijbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
dust419 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 12:11:
Guy's vraagje:

Ik verlies meestal maximaal 4% 's nachts. Je kan Naptime proberen waar je echt kan zien welke tijden toestel ontwaakt en percentage verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Ik ben nu de nieuwe maart beveiliging patch aan het downloaden op een PHN toestel.
Maar dit omvat niet de verbetering zoals ik eerder had gelezen die voor de Note 10 zijn vrijgegeven in andere landen... Dus dat zal op een later moment nog wel volgen neem ik aan.
Trently schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:37:
[...]

Ik zit ook op een tijdje op de patch van februari hier.
Ik las wel dat er in dezer dagen een update aankomt. In dit geval geen verbeterde beveiliging maar wel verbeterde functies, dus ben benieuwd!
https://www.sammobile.com...ion-full-screen-gestures/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Trently schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:58:
Ik ben nu de nieuwe maart beveiliging patch aan het downloaden op een PHN toestel.
Maar dit omvat niet de verbetering zoals ik eerder had gelezen die voor de Note 10 zijn vrijgegeven in andere landen... Dus dat zal op een later moment nog wel volgen neem ik aan.

[...]
Die zitten daar wel in, want ik kreeg een update van BTB5 (verbeteringen) naar BTB9 (Maart patch) op mijn PHN-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Hij is hier ook de update aan het installeren. Ben benieuwd als er in de praktijk ook niets van valt te maken...
Ik heb de laatste tijd overigens wel enorm veel problemen met het standaard Samsung toetsenbord, ik weet niet precies wat er fout gaat, maar normale Nederlandse woorden weer hij aardig te slopen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
henklbr schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:05:
[...]

Die zitten daar wel in, want ik kreeg een update van BTB5 (verbeteringen) naar BTB9 (Maart patch) op mijn PHN-toestel
Ik zelf ook, alleen ben ik van februari beveiliging naar maart gegaan. Maar omdat er niks in de release notes staat weet ik niet of ze bij deze erin zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Bullet NL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:17:
Hij is hier ook de update aan het installeren. Ben benieuwd als er in de praktijk ook niets van valt te maken...
Ik heb de laatste tijd overigens wel enorm veel problemen met het standaard Samsung toetsenbord, ik weet niet precies wat er fout gaat, maar normale Nederlandse woorden weer hij aardig te slopen...
Ik gebruik al jaren SwiftKey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Trently schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:57:
[...]

Ik zelf ook, alleen ben ik van februari beveiliging naar maart gegaan. Maar omdat er niks in de release notes staat weet ik niet of ze bij deze erin zitten
Neem van mij aan, dat deze verbeteringen er in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Ben ff benieuwd Henk. Wat vindt jij van de S20 line up? Ga jij eventueel upgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Swizzler24 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:26:
Ben ff benieuwd Henk. Wat vindt jij van de S20 line up? Ga jij eventueel upgraden?
S20Ultra volgende week... (ik hou van fotograferen, daarom ga ik voor de Ultra)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Gisteren tijdens een lang telefoongesprek met speaker aan kwam er opeens een luide bromtoon die ik alleen af kon zetten door de telefoon-app af te sluiten. Daarna functioneerde het toestel weer gewoon als vanouds. :?
Heb net de update met de beveiligingspatch van 1 maart geïnstalleerd, ging vlot en zonder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:55:
[...]

S20Ultra volgende week... (ik hou van fotograferen, daarom ga ik voor de Ultra)...
Dan zijn er toch voordeliger toestellen met soortgelijke prestaties 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rio schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:07:
[...]

Dan zijn er toch voordeliger toestellen met soortgelijke prestaties 😉
Ik hou van "kwaliteit", en niet van "kwantiteit"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen de Note 10. Nu loop ik alleen tegen een probleempje aan met de s Pen. Er zit een soort dead spot onder de camera als ik een notitie schrijf. De dead spot zit in het midden van mijn gekrabbel in de screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FgIsQVEf-SHMrXyybYGiOABoy_4=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/Xj006VjvedH3fTNqjjE9fFWN.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik gebruik geen case met magneten oid. Als ik harder druk kan ik wel schrijven op die plek. Iemand een idee of ik dit op kan lossen? Reset van de pen of een service menu code om te checken?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

BillSpaarbank schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:25:
Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen de Note 10. Nu loop ik alleen tegen een probleempje aan met de s Pen. Er zit een soort dead spot onder de camera als ik een notitie schrijf. De dead spot zit in het midden van mijn gekrabbel in de screenshot.

[Afbeelding]

Ik gebruik geen case met magneten oid. Als ik harder druk kan ik wel schrijven op die plek. Iemand een idee of ik dit op kan lossen? Reset van de pen of een service menu code om te checken?
Het lijkt er op dat het onderdeel van het scherm wat de pen detecteert op het getoonde deel van het scherm stuk is.
Aangezien de Note 10 iets meer dan een half jaar op de markt is zou ik gewoon gebruik maken van een garantie claim.
Dat kan via de Samsung website binnen 24u (halen, repareren en terug brengen).

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hij is net nieuw, dus terugsturen is geen probleem. Het probleem lijkt alleen te variëren. De vlek is soms groter en soms kleiner. Daarom hoop ik op een software probleem. Ik neem wel even contact op met Samsung. Thanks

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 14:10

tismij

???

Vraagje, heb een note 10+ voor een hele mooie prijs nieuw gekocht.
Is wel een VD2 versie (Duits Vodafone als ik het goed heb) dus even de verkoper gebeld en gevraagd of dit iets uitmaakt.
Antwoord was dat het kan zijn dat updates wat later zijn maar verder is er niets aanwezig aan 'branded' spul en het maakt echt helemaal niets uit.
Als ik in de toekomst toch ergens tegenaan loop kunnen ze de software in de winkel aanpassen naar origineel Nederlands zodat echt alle VD2 spul eraf is.

Klopt dit en is dit verder geen probleem of moet ik hem toch terugsturen om problemen in de toekomst te voorkomen?
(was 745,- nieuw dus scheelt wel veel)

Edit: wel teruggelezen maar haalde uit de andere berichten niet echt of het een probleem is buiten mogelijk wat tragere updates en of firmware laten aanpassen alles oplost.

[ Voor 11% gewijzigd door tismij op 11-03-2020 13:59 ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Mijn telefoon geeft ineens aan: ' kan niet naar microSD kaart schrijven' zo van het een op het andere moment.... net na de update zeg maar, kan dit door de update komen of is de microSD kaart echt defect? Is nog geen jaar oud, dus lijkt me sterk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb de Note10+ i.c.m. de clear view cover van Samsung:

Afbeeldingslocatie: https://www.bmwe30club.nl/wp-content/uploads/2020/03/Note10Krassen.jpg

Ik heb Samsung al gecontacteerd, die zeggen in eerste instantie "kan komen door niet schoonhouden en zand" maar ik maak het ding dagelijks schoon en met mijn kantoorbaan kom ik weinig zand tegen. Sowieso zijn het overduidelijk vegen van de plastic cover die over het scherm schuurt.
Ze hebben het doorgezet naar een andere afdeling, daar wacht ik nu op.

[ Voor 8% gewijzigd door metallicattim op 17-03-2020 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:29
metallicattim schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:11:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb de Note10+ i.c.m. de clear view cover van Samsung:

[Afbeelding]

Ik heb Samsung al gecontacteerd, die zeggen in eerste instantie "kan komen door niet schoonhouden en zand" maar ik maak het ding dagelijks schoon en met mijn kantoorbaan kom ik weinig zand tegen. Sowieso zijn het overduidelijk vegen van de plastic cover die over het scherm schuurt.
Ze hebben het doorgezet naar een andere afdeling, daar wacht ik nu op.
Is dat niet je protector die Samsung er van fabriekswege op plakt? Kan het niet goed zien op de foto. Dan nog, als deze het niet is, is er iets tussen gekomen wat krassen op gorillaglas kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Maxieboy40 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:45:
Mijn telefoon geeft ineens aan: ' kan niet naar microSD kaart schrijven' zo van het een op het andere moment.... net na de update zeg maar, kan dit door de update komen of is de microSD kaart echt defect? Is nog geen jaar oud, dus lijkt me sterk.....
SD kaart toch stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Tijdens een gesprek of zelfs voordat een gesprek begon viel de telefoonverbinding weg. Opnieuw bellen ging niet, alleen na opnieuw opstarten kon er weer worden gebeld. SIM schoongemaakt en opnieuw gemonteerd, geen verschil. Ik heb een nieuwe duo SIM van T-Mobile, zou het daar aan liggen? Nee dus, de tweede SIM zit in mijn oude Note 8 en die werkt uitstekend. Heb de instellingen van mijn Note 8 voor mijn Note 10 plus overgenomen en dit werkt uitstekend! *O*

Oplossing: Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken: Zet Roaming AAN en Bellen via 4G SIM 1 UIT.

Het waarom is mij niet duidelijk, maar het werkt. :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Waar baseer je dat dan op? Want als hij stuk is zou je hem toch ook niet meer kunnen inzien? Dat kan nu wel namelijk.

En kan ik nog wel wat op de SD kaart staat overzetten?

[ Voor 17% gewijzigd door Maxieboy40 op 17-03-2020 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
René H schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:37:
[...]

Is dat niet je protector die Samsung er van fabriekswege op plakt? Kan het niet goed zien op de foto. Dan nog, als deze het niet is, is er iets tussen gekomen wat krassen op gorillaglas kan veroorzaken.
De krassen/vegen zitten inderdaad op de screenprotector, neem niet weg dat ze erop zitten en langzaam op het schermgedeelte beginnen te komen en het zicht beginnen te belemmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
metallicattim schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:45:
[...]

De krassen/vegen zitten inderdaad op de screenprotector, neem niet weg dat ze erop zitten en langzaam op het schermgedeelte beginnen te komen en het zicht beginnen te belemmeren.
Uhm, de screenprotector is van plastic. Daar hoeft nauwelijks iets tussen te komen of het gaat beschadigen. Voordeel dan weer dat je scherm netjes blijft. Gewoon een nieuwe erop of zo'n Whitestone dome glazen protector, kost wat, heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Maxieboy40 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:43:
[...]

Waar baseer je dat dan op? Want als hij stuk is zou je hem toch ook niet meer kunnen inzien? Dat kan nu wel namelijk.

En kan ik nog wel wat op de SD kaart staat overzetten?
Hij doet niet wat hij moet doen toch? Dat heet stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
René H schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:10:
[...]

Uhm, de screenprotector is van plastic. Daar hoeft nauwelijks iets tussen te komen of het gaat beschadigen. Voordeel dan weer dat je scherm netjes blijft. Gewoon een nieuwe erop of zo'n Whitestone dome glazen protector, kost wat, heb je ook wat.
Hmm ok, dat moet ik dan maar eens gaan overwegen!

De rest van de protector is overigens prima! Het is puur die rand waar het plastic deel van de clearview cover overheen "schuurt". Toch had Samsung hier rekening mee kunnen houden m.i. het zijn immers allemaal Samsung producten die niet perse goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
metallicattim schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:15:
[...]

Hmm ok, dat moet ik dan maar eens gaan overwegen!

De rest van de protector is overigens prima! Het is puur die rand waar het plastic deel van de clearview cover overheen "schuurt". Toch had Samsung hier rekening mee kunnen houden m.i. het zijn immers allemaal Samsung producten die niet perse goedkoop zijn.
Je moest mijn S6 Edge scherm is zien jaren geleden door toedoen van Samsung zijn eigen Clear Cover. Schijnbaar hebben ze het nog steeds niet geleerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
Denk dat Samsung dat prima weet in te schatten, de gebruiker is een ander verhaal. Er hoeft maar iets van stof tussen te komen en de kleine bewegingen van de covers zullen een slijtpatroon gaan geven. Met al mijn smartphones met alleen een screenprotector en backcover zijn deze altijd zonder schade gebleven, dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

JeeVee schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:20:
Tijdens een gesprek of zelfs voordat een gesprek begon viel de telefoonverbinding weg. Opnieuw bellen ging niet, alleen na opnieuw opstarten kon er weer worden gebeld. SIM schoongemaakt en opnieuw gemonteerd, geen verschil. Ik heb een nieuwe duo SIM van T-Mobile, zou het daar aan liggen? Nee dus, de tweede SIM zit in mijn oude Note 8 en die werkt uitstekend. Heb de instellingen van mijn Note 8 voor mijn Note 10 plus overgenomen en dit werkt uitstekend! *O*

Oplossing: Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken: Zet Roaming AAN en Bellen via 4G SIM 1 UIT.

Het waarom is mij niet duidelijk, maar het werkt. :? O-)
Problemen met bellen, dat is toch essentieel ook voor een smartphone. :(
Bel erg weinig, maar de keren dat ik bel wordt het gesprek na 2 tot ca 4 minuten afgebroken en de verbinding verbroken. Bij het opnieuw bellen van hetzelfde nummer krijg ik verbinding maar geen geluid. Dit gebeurt vrijwel iedere keer. Ook als ik gebeld wordt, hetzelfde euvel. Ik heb van alles geprobeerd, simkaart gewisseld, instellingen hetzelfde als mijn Note 8. Niets helpt. Het gaat meestal een keer goed na opstarten van de Note, daarna is het over. Ik heb diverse fora afgespeurd en veel verbindingsproblemen gevonden. Ik heb een Hongaars toestel (via Belsimpel), updates verlopen goed. Nooit geen problemen gehad met niet Nederlandse toestellen. Belsimpel stelt voor het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en te laten ophalen voor reparatie. Kan een HW-probleem zijn en/of SW-probleem. Mogelijk helpt "Nederlandse" firmware. Wie heeft daar ervaring mee en waar kan ik die vinden en installeren. :?

Het is verder een heerlijk toestel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_e7fbiiiCEJ66mcWbyTY9w-veXs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYjnBw6hCaXZR0twuGQtZMsf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfMxjUO_3j2ye4djLoWcCCJ2Jds=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3cRrES4NtxqsDt4CJ31sCZYK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ek_fHPlG_tnI0wCWPoNiwlOIh_s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mqK9XnecIktjWNzTwwIYHeHf.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPpXrJ4FXdwFzndtDpm5oPAXs_4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vY1qgIQ5iSfwu9o6HmBvWEbc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvPrdGV7kgCVfqJr4gt6-L-nI54=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJCiYWTNlyR5LAkNrApd46Hq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9v9q5RTIl-Sdlt4RlUjLKCOwMg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDDyW0KLHzc20fGnSqkGtBi0.jpg?f=fotoalbum_tile

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 25 Mar 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* April security patches (Samsung Android Security Updates)
* OneUI 2.1 update

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18246528
Build date Fri, 20 Mar 2020 12:15:29 +0000
Security Patch Level 2020-04-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXU3CTC9
CSC N975FOXM3CTC7
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/Syos6r.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

SM-N975F OXM multi-CSC:

ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG CAC CAM CAU CHO COO DBT DKR ECT EGY EON EUR GTO ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MXO MYM NEE NPL ORX PAK PEO PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK SMP THL TPH TTT TUN TUR XEF XEH XEO XEU XEZ XFE XME XSG XSP XTC XXV

BKD BTC BTU CPW GLB ILP LYS MM1 NZC OPS SER SIN SIO SMA STH TEL TNZ TPA VAU VNZ XFA XFV XNZ XSA

By default : AUT

[ Voor 37% gewijzigd door henklbr op 25-03-2020 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
Nice, zitten hier ook de camera features in van de S20?
Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
cautje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:23:
Nice, zitten hier ook de camera features in van de S20?
Thx!
Zie mijn screenshots bij het artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
henklbr schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Zie mijn screenshots bij het artikel
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

JeeVee schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:46:
[...]

Problemen met bellen, dat is toch essentieel ook voor een smartphone. :(
Bel erg weinig, maar de keren dat ik bel wordt het gesprek na 2 tot ca 4 minuten afgebroken en de verbinding verbroken. Bij het opnieuw bellen van hetzelfde nummer krijg ik verbinding maar geen geluid. Dit gebeurt vrijwel iedere keer. Ook als ik gebeld wordt, hetzelfde euvel. Ik heb van alles geprobeerd, simkaart gewisseld, instellingen hetzelfde als mijn Note 8. Niets helpt. Het gaat meestal een keer goed na opstarten van de Note, daarna is het over. Ik heb diverse fora afgespeurd en veel verbindingsproblemen gevonden. Ik heb een Hongaars toestel (via Belsimpel), updates verlopen goed. Nooit geen problemen gehad met niet Nederlandse toestellen. Belsimpel stelt voor het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en te laten ophalen voor reparatie. Kan een HW-probleem zijn en/of SW-probleem. Mogelijk helpt "Nederlandse" firmware. Wie heeft daar ervaring mee en waar kan ik die vinden en installeren. :?

Het is verder een heerlijk toestel.
@Henklbr bedankt voor het meedenken en de informatie voor het downloaden en installeren van de laatste stock firmware. :Y

Ik kwam er achter dat het euvel optrad na de tweede keer bellen of gebeld worden na opstarten van de Note. Blijkbaar werd een en ander gereset. Dit leek mij SW-gerelateerd, want telkens na opnieuw opstarten werkte bellen of gebeld worden zonder problemen en bij de tweede keer ging het fout. Ik heb via Smart Switch alle apps op mijn Note 8 overgezet naar mijn Note 10+, misschien zit daar wat fout. Na het bekijken van de toegangsrechten, de compatibiliteit met Android 10 en de noodzaak van de toepassing, heb ik zo veel mogelijk overbodige Apps verwijderd. Resultaat: de Note 10+ werkt weer als een zonnetje. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Duurt wel lang die OTA update hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 13:37
Is het al april? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
En dan? In Duitsland rolt deze update geloof ik ook al een aantal dagen uit. Maar dat weet Henk vast te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Rohit schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:42:
[...]

En dan? In Duitsland rolt deze update geloof ik ook al een aantal dagen uit. Maar dat weet Henk vast te vertellen.
Op die vraag kan ik je ook het antwoord geven; deze update is inderdaad al vrijgegeven in Duitsland en Zwitserland
https://www.sammobile.com...1-update-rolling-out-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Je kan toch zelf de firmware van sammobile downloaden als het je te lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Swizzler24 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:48:
Je kan toch zelf de firmware van sammobile downloaden als het je te lang duurt?
Haha liever gewoon OTA.. Maar dan wachten we gewoon lekker. Of toch niet? :P

Ben hem aant downloaden..

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 31-03-2020 12:16 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen