• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:38
Samsung heeft op een eigen evenement in New York de Galaxy Note 10 en Note 10+ gepresenteerd. Beide smartphones komen in de Benelux over dik twee weken uit. Het is voor het eerst in jaren dat de Note in twee formaten verschijnt.

De Note 10 is met 151x71mm een stuk kleiner dan veel voorgaande Galaxy Notes, terwijl de Note 10+ met afmetingen van 162,3x77mm juist aan de grote kant is. Het scherm van de Note 10+ is ook groter, met dik 113 vierkante centimeter tegenover 98,8 vierkante centimeter van de kleinere Note 10; de diagonalen zijn 6,8" bij de Note 10+ en 6,3" bij de kleinere Note 10. De Note 10 heeft een 1080p-resolutie, waar de Note 10+ net als voorgaande Note-toestellen een 1440p-scherm heeft. Centraal bovenin het scherm zit een gat voor de frontcamera.

Behalve het formaat verschilt ook de accucapaciteit en heeft de Note 10+ een microsd-slot en time-of-flightsensor. Functioneel zijn beide modellen gelijk. Beide telefoons zijn de eerste die uitkomen met de Exynos 9825, de eerste soc die geproduceerd is met euv. Ten opzichte van voorgaande Note-telefoons voegt Samsung Air Actions toe aan de S Pen, waarmee gebruikers gebaren kunnen maken met de stylus zonder het scherm aan te raken.

Laden kan met maximaal 45W; dat is veel meer dan de 25W en 15W van Samsung-modellen uit de afgelopen jaren. Op cameragebied heeft Samsung de portretmodus toegevoegd aan video's, iets dat concurrent Huawei sinds vorig jaar ook doet. De Note 10 en 10+ hebben een usb-c-poort, maar geen 3,5mm-jack.

De Note 10 en 10+ voegen zich in de high-end markt bij Samsungs andere telefoons: de S10e, S10, S10+ en A80. De Note 10 en 10+ komen op 23 augustus uit. De fabrikant vraagt 950 euro voor de kleinere en 1100 euro voor de goedkoopste versie van de Note 10+. De variant met 512GB aan opslag kost 1200 euro. Tweakers publiceert woensdagavond een preview van de Galaxy Note 10 en Note 10+.

[Voor 3% gewijzigd door robcoenen op 07-08-2019 22:31]

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:04
Op de een of andere manier voelt de kleinere Note 10 aan als een downgrade t.o.v. de Note 9. En die 10+ is weer te groot.

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 22:31
Die S10+ lijkt hem voor mij te gaan worden. Heerlijk formaat, ook om er foto's op te bekijken.

[Voor 4% gewijzigd door P. vd Loo op 07-08-2019 23:34]

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01 00:14
Ben na bijna 2 jaar de Note 8 te hebben gebruikt weer toe aan een upgrade, de Note 10+ lijkt wel een goede vervanger daarvoor. :) Toch wel weer een paar leuke functies erbij en een nog groter scherm. Belangrijkste voor mij is die vingerafdruksensor eindelijk weer terug aan de voorkant. Toch altijd best veel moeite mee gehad om te unlocken.

Alleen zie ik dat Samsung NL zoals altijd weer lekker bezig is (niet dus), alleen maar de kleuren Aura Glow en Aura Black. Dit terwijl België en Duitsland nog Aura White erbij hebben voor de Note 10+ en Aura Pink voor de Note 10. Wil echter Aura Blue hebben maar die is alleen in de US beschikbaar wat ik tot nu toe heb gezien.. Dat wordt dus weer even wachten en niet direct pre-order. Ook weer vanwege de standaard actie van extra geld op inruil waar ze al bijna niks voor geven. Liever een accessoire gratis erbij.

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 14:37
Vind het erg tegenvallen.. De Note 10 is gewoon een downgrade t.o.v een S10+ en de note 10+ is te groot en heeft eigenlijk ook niet veel extra's te bieden. :O
Ben verder wel nieuwsgierig naar de verdere samenwerking tussen microsoft en samsung, dat zou weleens een schot in de roos kunnen zijn,

[Voor 34% gewijzigd door Fonzerelli op 08-08-2019 00:12]

• Winger7
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:50
Ik was hierop aan het wachten maar wordt er eerlijk gezegd niet echt warm van.

- 45 watt lader is niet inbegrepen. (Apple actie)
- Geen scherm met hoge verversingssnelheid (waar ik toch stiekem wel op gehoopt had.)
- Die holepunch in het midden vind ik ook storend.
- Lelijke kleurstellingen ook.

Vind ook dat ze een rare weg zijn ingegaan met die goedkopere Note versie.

Na jarenlang Samsung gebruikt te hebben ga ik denk ik toch overstappen op een ander merk. Waarschijnlijk de OnePlus 7 pro.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Fonzerelli schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:06:
Vind het erg tegenvallen.. De Note 10 is gewoon een downgrade t.o.v een S10+ en de note 10+ is te groot en heeft eigenlijk ook niet veel extra's te bieden. :O
Ben verder wel nieuwsgierig naar de verdere samenwerking tussen microsoft en samsung, dat zou weleens een schot in de roos kunnen zijn,
Moah, ik gebruik nu dagelijks een Note 8, de Note 10+ heeft bijna het zelfde formaat als mijn Note 8, krijg er alleen veel meer scherm bij. Ik begrijp daarom ook niet waarom een Note 10+ te groot is, helemaal in vergelijking met de Note 8 en Note 9, zie de Note 10 (zonder +) dan ook als een S10 t.o.v. de S10+
Winger7 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:53:
Ik was hierop aan het wachten maar wordt er eerlijk gezegd niet echt warm van.

- 45 watt lader is niet inbegrepen. (Apple actie)
- Geen scherm met hoge verversingssnelheid (waar ik toch stiekem wel op gehoopt had.)
- Die holepunch in het midden vind ik ook storend.
- Lelijke kleurstellingen ook.

Vind ook dat ze een rare weg zijn ingegaan met die goedkopere Note versie.

Na jarenlang Samsung gebruikt te hebben ga ik denk ik toch overstappen op een ander merk. Waarschijnlijk de OnePlus 7 pro.
45Watt lader is leuk, maar geen noodzaak voor mij. ik vind de grote accu van meer dan 4000mA veel belangrijker, een hoge refeshrate is voor een telefoon helemaal niet zin vol. Kost relatief veel stroom. Is echt een marketing feature.

Qua kleuren en frontcam.... Dat is beide natuurlijk iets persoonlijks, ik vind de symmetrie wel fijn, bij een S10(+) stoor ik me er steeds aan dat de klok en batterij niet volledig rechts staan.

[Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 08-08-2019 01:16]

Cogitationis poenam nemo patitur

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
toch wel zeer opmerkelijk; nieuwe Samsung smartphones werden hier in het verleden op Tweakers al in een zeer vroeg stadium, ver voor release, besproken in aparte topics.
Onder andere rumours, specs, uiterlijk etc etc werden uitvoerig besproken nog ver voor de daadwerkelijke release dus.

Nu bij deze Note 10 serie pas een topic geopend NA de keynote/presentatie met pas slechts 6 reacties.

Ziet er toch naar uit dat de interesse in deze Note 10 serie zéér minimaal is, althans hier op Tweakers.

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 23:18

Tha

gaat hard

ook teleurgesteld. werkelijk maanden naar uit gekeken.
geen 855 plus (alhoewel dit bekend was, toch een domper nu andere modellen om de hoek zijn hier mee)
geen 90mhz of zelfs 120mhz refresh rate, dat dit hierboven een marketing feature genoemd word is onzin. hetverschil is écht zichtbaar en alles lijkt tijdens het scrollen beduidend vloeiender te gaan is mijn ervaring met de one plus 7 pro. 45 watt lader los kopen, geen 3,5mm dongle voor je koptelefoon...
de goedkope, kleinere note is echt een aanfluiting.
ben een note gebruiker van het eerste uur, en ga nu wachten op de one plus 7t pro...
wat een domper dit.

Tha

• benza2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04 09:14
Ik vind hem toch wel erg mooi hoor! Ik heb nu een S8+ en daarvoor een Note4 gehad. Ben nu wel toe aan wat nieuws en wil voor de Note 10+ gaan wanneer die uitkomt.

Ik ben een van de gelukkigen die vanavond al met de Note 10/10+ mag gaan spelen (Androidworld x Samsung event op Schiphol). Ik laat mijn bevindingen morgen wel even weten!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:46
Tha schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:38:
geen 855 plus (alhoewel dit bekend was, toch een domper nu andere modellen om de hoek zijn hier mee)
Dit is geen eens nieuws te noemen, Samsung heeft nu eenmaal geen Snapdragon's in deze regio.
geen 90mhz of zelfs 120mhz refresh rate, dat dit hierboven een marketing feature genoemd word is onzin. hetverschil is écht zichtbaar en alles lijkt tijdens het scrollen beduidend vloeiender te gaan is mijn ervaring met de one plus 7 pro.
Had misschien een mooie toevoeging geweest, nu nog alleen op de OP en een paar game georienteerde telefoons. Denk dat de doelgroep van de Note dit geen noodzaak vind.
45 watt lader los kopen
Daar zit een gedachte achter qua levensduur van de accu, kan ik mee leven. Geen 5W lader ;)
geen 3,5mm dongle voor je koptelefoon...
Had een adapter bij een telefoon van 1k wel logisch gevonden. Op zich is het ontbreken voor mij geen probleem
de goedkope, kleinere note is echt een aanfluiting.
Vermoed dat de verkoopcijfers dit wel gaan duidelijk maken.
Het idee van groot is groot genoeg (lees formaat Note 9 in een kleinere behuizing) begrijp ik wel.
Er is alleen nu wel erg veel bezuinigd qua scherm e.d.
Een beetje Iphone XR achtig (maar goed, die doet het qua verkoop dacht ik zo heel aardig)

Zelf ook wel wat gemengde gevoelens, een Note 10 die qua specs beter in lijn was geweest met de plus variant had zeker mijn voorkeur gehad.
De positie van de frontcamera vindt ik zelf ook niet erg handig, in de hoek valt hij in mijn beleving minder op (denk maar ens aan de zenderlogo's op de tv, die zie je eigenlijk ook niet meer)

En wat @Geert1976 hierboven ook al zegt, het loopt nog niet erg storm op dit topic, als dat een voorbode is op de verkoopcijfers zal het niet echt meevallen ben ik bang.
ben een note gebruiker van het eerste uur, en ga nu wachten op de one plus 7t pro...
wat een domper dit.
Aantal minpunten van de Note kom je daar ook weer tegen en een aantal andere daarbij.

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 11:37
Zelf wil ik heel erg graag de Note 10+
Maar ik ben een beetje teleurgesteld dat ze niet eens moeite gedaan hebben om hun concurrent te evenaren of te verbeteren betreft camerasensor.
Overweeg nu heel erg hard om te wachten op de mate 30p

PSN ID: TheJackal83

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 23:18

Tha

gaat hard

TR1969 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

[...]

Had misschien een mooie toevoeging geweest, nu nog alleen op de OP en een paar game georienteerde telefoons. Denk dat de doelgroep van de Note dit geen noodzaak vind.

[...]
Heb je al eens een one plus 7 pro in gebruikt?
ik vind verschil echt duidelijk te merken met scrollen door documenten en bv menu's en news readers.

het lijkt een klein verschil maar ik vind het dusdanig groot dat ik me nu bijvoorbeeld stoor aan de "lag" (om het maar even overdreven te zeggen) die je "ziet" met scrollen.(heb nu een S9) tis denk ik gevoelsmatig..

Toch echt zonde, tis nu meer een 13 in een dozijn toestel, terwijl ik echt een fan ben van het eerste uur met de Note... hoe hard ik ook uitgelachen werd met die eerste haha

[Voor 3% gewijzigd door Tha op 08-08-2019 11:20]

Tha

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-06 17:20
Heel eerlijk, voor mij mist het ook wel een beetje de "wauw!" factor. Ik had er om een of andere reden toch meer van verwacht.

Ik kijk wel even wat Huawei gaat doen met de Huawei Mate 30 Pro en Google met de Google Pixel 4XL.

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:03
Het is toch een niche telefoon, Note 9 topic is ook niet groot.

Heb nu een iphone 8+ die wel vervangen kan worden, deze staat zeker op de shortlist.

• Aggressor
  • Laatst online: 11:56
hoe zal de batterij het gaan doen/uithouden?
4300mah inc met 6,8 inch en een exynos chip.

De accuduur van de S10+ is ook niet geweldig ....

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 12:00
In tegenstelling tot vele hierboven ben ik wel enorm enthousiast over de note 10+.
Mijn vrouw ook, die wilt nu een Note 10, waarbij zij voorheen geen Note-model wou maar juist de Galaxy S lijn.
Ik ben benieuwd wanneer het toestel fysiek in de winkel te bewonderen is, hetzij als demo-model, maar puur om een "feeling" te krijgen met het toestel (voor vrouwlief).

Mocht iemand weten in welke winkel het toestel ligt (regio Almere), houdt ik mij zeker aanbevolen.
Er is weliswaar geen echte "actie" maar daar staat natuurlijk wel tegenover dat de "gewone" note 10 en de + versie, niet duurder zijn dan bij de lancering van de Note 9.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 04:51
Nou, echt niks bijzonders en ook nog een domme actie om de headphone jack te verwijderen. Foei, foei. En de holepunch in het midden vind ik ook helemaal niks. Valt veel te veel op. Op de S10 veel minder storend.

• Vlaggen
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 17-02 09:18
Is er ergens nog een leuke pre-order actie? Het scherm van mijn huidige telefoon is gebarsten dus ik kom niet in aanmerking voor de €100,- inruilactie...

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08-2022
Nou zo rouwig hoef je daar niet om te zijn. Krijg maar 385 euro voor een totaal onbeschadigde iPhone XS, daarbovenop dan nog die 100 euro maakt 485 wat nog steeds bijna 200 euro minder is dan op rebuy.nl waar ze er 666 euro voor geven.

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
die dex op computer is wel een goede toevoeging nu is het eindelijk makkelijk om de telefoon via de computer te bedienen en files uit te wisselen.

• TheJackal83
  • Laatst online: 06-06 11:37
In Australië krijgen mensen een gratis AKG N700NCM2 earbuds bij hun pre order.

PSN ID: TheJackal83

• Frosix
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-06 23:40
@ictinteresse Uit bronnen weet ik dat mediamarkt de toestellen voor het einde van de week nog samples krijgt.

Persoonlijk heb ik beide toestellen al uitgeprobeerd de note 10+ is echt een mini tablet de note 10 daar in tegen heeft een prima size een voelt goed aan. Wat ik merkte was wel dat die air commands nog wat laggy is

• ictinteresse
Frosix schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:49:
@ictinteresse Uit bronnen weet ik dat mediamarkt de toestellen voor het einde van de week nog samples krijgt.

Persoonlijk heb ik beide toestellen al uitgeprobeerd de note 10+ is echt een mini tablet de note 10 daar in tegen heeft een prima size een voelt goed aan. Wat ik merkte was wel dat die air commands nog wat laggy is
Bedankt voor de informatie, dan zullen we dit weekend even naar de Mediamarkt gaan, zal van te voren wel even bellen om te informeren of deze al in de winkel als sample/demo ligt.

• TimmieWho
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-11-2019
Ik ben een Note fan. En dat is volledig te danken aan de S-Pen. Als mijn Note 9 het begeeft dan komt er weer een Note. (Waarschijnlijk pas de Note 11 of latere versie).
DeX is echt een geweldige toevoeging.

De Note toestellen zeer prettig te gebruiken als ebook reader.

Dat er toestellen zijn met een betere camera zal me roesten. Voor meer dan kiekjes gebruik ik het niet.
Alhoewel ik de 2x zoom zeer waardeer.

• benza2006
Gisteren bij Samsung op Schiphol bij het Androidworld x Samsung event mogen spelen met de Note 10 en Note 10 plus. Wat een mooi toestel!

Ik heb nu de S8 plus en heb deze over de Note 10 plus gehouden. De Note 10 plus is ietsjes groter maar vind het persoonlijk zeker geen mini tablet formaat zoals Frosix vindt. Doordat de zijkant van de Note 10 rechthoekig is i.p.v. afgerond, zoals bij de S8 plus, voelt deze in je hand wel iets anders aan maar heb daardoor het idee dat de grip wel een stuk beter is en minder het idee hebt dat die zo uit je handen glipt.

Wat ik een pluspunt vind is dat je video's kunt schieten in 4K/60fps en ook met HDR10+. HDR10+ kon ik gisteren nog niet aanzetten (stond [labs] achter in het rood) maar bij navraag komt dat omdat de demo modellen nog geen final software bevatten. Wat handig is is dat er Adobe Premiere Rush voorgeinstalleerd staat voor het bewerken van de video's. Werkt plezierig i.c.m. met de S-Pen. Tijdens het event kregen we ook een demonstratie in de Samsung Experience room. Daar werd o.a. een video getoond die de medewerkers van Samsung Nederland hadden gemaakt en gemonteerd met een Note 10 plus. Was erg indrukwekkend en zag er professioneel uit. Bij navraag vertelde ze mij dat de video gemonteerd was op de PC via Dex. Telefoon via USB-C kabel verbinden met de PC en met Rush op de Note monteren met muis en toetsenbord. Erg indrukwekkend!

Waar ik van onder de indruk was is de geluidskwaliteit van de telefoon. Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft de telefoon geen speakergrill maar wordt de geluidskwaliteit via het scherm gegenereerd(?). Volume kon goed hard en in stereo.

Gisteren avond ook nog even met de S-Pen teksten geschreven is Samsung Note en deze laten omzetten naar tekst. Mijn handschrift is normaal gesproken al slecht te lezen, en met het schrijven op een touch screen wordt het er niet beter van, maar iedere woord werd foutloos omgezet naar tekst. Erg knap! In de Samsung Unpack Event van woensdagavond al gezien dat via machine learning duizenden handschriften zijn geanalyseerd en dat blijkt z'n vruchten af te werpen.

Kortom gezegd: ik ben om! Doordat ik veel video's zal gaan schieten op 4K/60FPS/HDR ga ik denk ik wel voor de 512GB versie ga. Gisteren wat gefilmd en 1 seconde film kost 8MB. Gaat dus erg hard :) . Ik had wel de mogelijkheid om HEVC aan te zetten in de instellingen maar heb daarmee niet gekeken hoeveel MB per seconden het dan is.

Mochten jullie nog wat van mij willen weten, let me know!
benza2006 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:12:

Waar ik van onder de indruk was is de geluidskwaliteit van de telefoon. Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft de telefoon geen speakergrill maar wordt de geluidskwaliteit via het scherm gegenereerd(?). Volume kon goed hard en in stereo.
Ik was er gister ook en idd een mooi toestel...

Even een correctie: er is wel een speakergrill aanwezig (maar die is HEEL KLEIN en ampers zichtbaar)... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Hugo-Q
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05-2021
Ik heb de note 5 en 8 gehad, dacht eigenlijk nooit meer iets anders te gaan kopen, maar ik weiger een telefoon met een notch of een hole te kopen, daar zou ik niet aan kunnen wennen. Ben derhalve overgestapt op OnePlus 7Pro en ik wacht op de Note 11 hopelijk heeft die geen hole meer en een hogere refresh rate, das namelijk best fijn.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@robcoenen mooi topic!. Zou jij (of iemand anders) ook een levertijden & prijzen en accessoires topic willen aanmaken?

• Wouter36
@benza2006 werkt de stabilisatie ook in 4K/60?

• benza2006
Het toestel zat vast aan anti-diefstal snoer dus heb niet door de ruimte kunnen rennen :) Ik lees op de Samsung website :

De camera voorspelt de beweging met behulp van een bibliotheek van meer dan een miljoen frames en gaat trillingen in je video's tegen.

Dus denk van wel...

• benza2006
henklbr schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:27:
[...]

Ik was er gister ook en idd een mooi toestel...

Even een correctie: er is wel een speakergrill aanwezig (maar die is HEEL KLEIN en ampers zichtbaar)... ;)
Ah wist ik niet, was echt niet zichtbaar!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:37
Ik heb een Note 9 512GB variant en heb de Note 10 Plus Aura Black ge-preordered (512GB). Mooi toestel. Vind dat gat helemaal niet verkeerd bovenaan en nu met stainless steel frame vind ik deze toestellen echt een eye catcher. bij interesse kwa overname drop mij even een mail. Toestel is van 28 Aug vorig jaar, dus bijna een jaar oud. Compleet met beschermhoes, glass screenprotector en alle benodigheden op de oordopjes na.

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 09:55
Hoe mooi deze toestellen ook zijn ik zie er toch niets van. Er gaat meteen een Spigen cover omheen.
En als je probeert zonder, dan is het wachten tot hij uit je handen glijd...

En de eerste pre order voor de Note 10+ is al gezakt tot 932,70 euro :+
Of 96 euro extra voor het 512GB model.
(het bekende Tele 2 aankoop en direct weer opzeggen)

[Voor 32% gewijzigd door Von Henkel op 09-08-2019 12:50]

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 14:56
Ik ga hem wel bestellen hoor! Via Vodafone F&F toch ietsje korting en maar 3 euro per maand duurder dan mijn huidige Note 8.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:49
Ik heb bij KPN verlengd (via Mediamarkt). Dezelfde toestelprijs als bij Tele2 (888,-, bij éénjarige verlenging). Ik blijft toch bij KPN, dus dat is voor mij persoonlijker voordeliger dan de Tele2-constructie (zie daar maar eens eenvoudig weg te komen, ik ben nog steeds bezig om mijn opzegging uit mei administratief voor elkaar te krijgen...).
[edit... is het geen idee om nu onderhand een prijstopic voor de Note 10 aan te maken?]

[Voor 11% gewijzigd door Of-Aaargh op 09-08-2019 14:04]

• roestje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-04 17:50
benza2006 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:12:
Kortom gezegd: ik ben om! Doordat ik veel video's zal gaan schieten op 4K/60FPS/HDR ga ik denk ik wel voor de 512GB versie ga. Gisteren wat gefilmd en 1 seconde film kost 8MB. Gaat dus erg hard :) . Ik had wel de mogelijkheid om HEVC aan te zetten in de instellingen maar heb daarmee niet gekeken hoeveel MB per seconden het dan is.
Kun je op de Note10(+) inmiddels langer dan 5 minuten 4K filmen? :P

• benza2006
roestje schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:18:
[...]

Kun je op de Note10(+) inmiddels langer dan 5 minuten 4K filmen? :P
Goeie vraag! Heb dat niet getest :X

Mag het hopen van wel!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:00
Voor mij was dit de beoogde opvolger van de S8+, maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld.

- Geen jack
- Minimaal grotere accu dan de S10+
- Bijna alleen maar gimmicky toevoegingen

Kijken wat de Mate 30 pro gaat bieden.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Ben ik nou gek of ..
Telefoon kost 1099 dus, als ik mijn abonnement nu verleng met 2 jaar + de note 10 in een keer betaal kost die maar 888 euro zie ik?

• ictinteresse
Vedrano schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:57:
Ben ik nou gek of ..
Telefoon kost 1099 dus, als ik mijn abonnement nu verleng met 2 jaar + de note 10 in een keer betaal kost die maar 888 euro zie ik?
Is toch bijna altijd zo dat een toestel i.c.m. een abonnement "goedkoper" is dan dat je het toestel los (zonder abo) koopt?
Bij mobiel.nl i.c.m. een T-mobile abonnement is hij zelf 840.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
ictinteresse schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:02:
[...]

Is toch bijna altijd zo dat een toestel i.c.m. een abonnement "goedkoper" is dan dat je het toestel los (zonder abo) koopt?
Bij mobiel.nl i.c.m. een T-mobile abonnement is hij zelf 840.
Ja beetje korting wist ik, maar dat het zo veel is, en zo snel al op een foon die niet eens uit is verbaast me wel

• ictinteresse
Vedrano schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:05:
[...]

Ja beetje korting wist ik, maar dat het zo veel is, en zo snel al op een foon die niet eens uit is verbaast me wel
Ik ben niet anders gewend, met mijn vorige toestellen (allemaal pre-order) was dit altijd het geval.

• TR1969
[...]

Was met de S10 serie eigenlijk ook al zo.

Maar het is soms even kijken hoe de totale maandkosten uitpakken.
T Mobile is per maand weer duurder dan Vodafone (ondanks dat het toestel daar goedkoper is)

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Ben benieuwd of ie dezelfde warmte problemen heeft als de S10 en S10 plus.
En dezelfde beroerde ontvangst.

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 23:59
[...]

Het deel dat de verkoper verdiend aan de verkoop van een telefoon is bij een abo+toestel eigenlijk bijna niets. Dat kan namelijk makkelijk uit omdat de winst echt zit bij het abonnement. Vroeger, voor mobieltjes leningen werden, was er nog veel meer korting omdat je ook op zekere manieren met de belasting kon spelen..

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• TR1969
ccave1975 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:49:
Koelsysteem van de Note serie is totaal anders opgebouwd (waterkoeling in een koperenpijp)
Ontvangst van de S10 is toch niet zo overdreven slecht? Zullen vast wel mensen zijn die daar anders over maar de meerheid heeft er geen problemen mee.
Frosix schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:49:
Was gisteravond even bij een Mediamarkt (Heerhugowaard) De presentatieopstelling/billboard van de Note 10 was al geplaatst.
Toestellen hadden ze alleen nog niet, dat werd waarschijnlijk in de loop van komende week.

[Voor 32% gewijzigd door TR1969 op 10-08-2019 09:51]

ccave1975 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:49:
Ik heb totaal geen problemen met mijn S10+.

Als jij deze problemen hebt: ga eens langs bij een Samsung Service Point en laat je toestel eens checken...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• RandyJC
  • Laatst online: 25-05 17:52
Ik ben echt zeer psyched, kan ook niet wachten om mijn iPhone x in te ruilen voor deze telefoon.

Echter wat ik niet echt kan terug vinden op de site van de providers of deze telefoon geleverd word met de dual Sim functie. Ondanks dat tweakers hier aangeeft dat het erbij zit heb ik toch zo mijn twijfels.
Expandable Memory & SIM Card
Galaxy Note10 | Note10 5G
Single SIM 5G model
One Nano SIM
Dual SIM model
One Nano SIM and one Nano SIM
Galaxy Note10+ | Note10+ 5G
Single SIM 5G model
One Nano SIM and one microSD slot (up to 1TB)
Dual SIM model (Hybrid SIM slot)
One Nano SIM and one Nano SIM or one microSD slot (up to 1TB)
*Hybrid SIM tray available only on Galaxy Note10+ LTE model.
*SIM card sold separately. Availability of dual SIM may vary depending on country or carrier.
*MicroSD card sold separately. Availability may vary depending on country and manufacturer.
https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-note10/specs/

RandyJC

• Wouter36
Plus model is dualsim gewone niet.

• RandyJC
  • Laatst online: 25-05 17:52
Wouter36 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:56:
Waar lees je dat dan?

Als ik het linkje van Samsung bekijk dan lees ik heel wat anders namelijk.

Oops: https://www.samsung.com/n...alaxy-note10/performance/ hier word het idd omschreven wat je aangeeft.

[Voor 19% gewijzigd door RandyJC op 10-08-2019 15:15]

RandyJC

RandyJC schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

Waar lees je dat dan?

Als ik het linkje van Samsung bekijk dan lees ik heel wat anders namelijk.

Oops: https://www.samsung.com/n...alaxy-note10/performance/ hier word het idd omschreven wat je aangeeft.
Support-site: https://www.samsung.com/n...odel/SM-N975FZKDPHN/#spec

SM-N975F/DS

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
henklbr schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:59:
[...]

Ik heb totaal geen problemen met mijn S10+.

Als jij deze problemen hebt: ga eens langs bij een Samsung Service Point en laat je toestel eens checken...
https://us.community.sams...s-overheating/td-p/476840
Ruim 200 berichten.
Ik heb na 3 toestellen de hoop opgegeven.

• ictinteresse
Iemand de Note 10 (+) al in een winkel kunnen bezichtigen als demo?
Mediamarkt geeft aan dat ze deze pas verwachten in 1 week vóór 23 augustus.

• TR1969
Vervelende als je die ervaringen hebt en snap ook je wantrouwen.

Wat betreft de link die je geeft wil ik dezet wel even wat nuanceren.

235 posts, op bijna iedere post antwoord een Samsung Moderator en dan zie ik ook nog veel Verizon AT&T en andere amerikaanse providers voorbij komen.
Dat betekend dat het hier dus gaat om de Snapdragon versie (die wij hier niet hebben).

Nogmaals het neemt niet weg dat jij het probleem wel ervaart.

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:37
Ik heb de Note en Note + al in mijn handen gehad vandaag bij de pop up store in Utrecht. Mooi toestel. Heb de + variant zwart Aura besteld 512 model. Ben benieuwd. Toestel ligt lekker in de hand en vind het gat niet storend, komend van een Note 9.

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 22:31
ictinteresse schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:33:
Ik heb hem gisteren al uitgebreid getest in de media markt in Amersfoort. Geweldig toestel. Wat een scherm. Zal wel het beste op de markt zijn zoals gewoonlijk.

• mastamasta
Als iemand hem al bij de Media Markt Amsterdam Arena heeft zien liggen of in Hoofddorp of Cruquius dan hoor ik het graag. Wil hem graag even vasthouden voordat ik hem bestel.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:53
Kom net van Coolblue in Amsterdam, daar hebben ze allebij op display staan.
De Note 10+ voelt goed in de handen.
Hij is iets langer dan mijn Note 9 maar toch lichter.
Het scherm ook mooi het gat in het midden stoort niet echt veel vond ik.
Maar denk dat ik nog even bij mijn Note 9 blijf.
Vind de prijs en wat upgrade betreft komende van de Note 9 512gb 8gb het nog niet waard. ;)
mastamasta schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 01:14:
Als iemand hem al bij de Media Markt Amsterdam Arena heeft zien liggen of in Hoofddorp of Cruquius dan hoor ik het graag. Wil hem graag even vasthouden voordat ik hem bestel.

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:44
Wouter36 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:56:
Incorrect, de Note10 is Dual SIM en de Note10+ hybride Dual SIM.

Galaxy Z Fold4 | Z Flip4 | S23 Ultra

• NathanSF
  • Laatst online: 03-03 02:33
Heeft iemand hier een idee waarom de witte versie van de Note 10+ letterlijk overal verkrijgbaar lijkt te zijn, behalve in Nederland? Ik heb maanden gewacht op de Note 10 zodat ik de witte versie kon pre-orderen en nu kan ik alleen de zwarte en Glow vinden. :S

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:44
NathanSF schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:33:
Heeft iemand hier een idee waarom de witte versie van de Note 10+ letterlijk overal verkrijgbaar lijkt te zijn, behalve in Nederland? Ik heb maanden gewacht op de Note 10 zodat ik de witte versie kon pre-orderen en nu kan ik alleen de zwarte en Glow vinden. :S
https://www.vodafone.nl/s...d-essential/1-jaar/false/

Hij is beschikbaar bij Vodafone.

Galaxy Z Fold4 | Z Flip4 | S23 Ultra

• NathanSF
Oh wauw, ik heb echt uren lopen Googlen, vreemd dat ik dit niet bij de resultaten heb gekregen! Weet je toevallig of dit een Vodafone exclusive is? Als ik de keuze kreeg ga ik het liefste bij een provider die unlimited internet aanbied.

• TR1969
Is ook alleen via deze link te vinden, als ik bv even bij de zwarte kijk is de witte verdwenen :?
Zou zelf denk ik een witte Note 10 erg interessant vinden (vooral formaat)

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 13:19
Firehuntah schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:03:
Ben na bijna 2 jaar de Note 8 te hebben gebruikt weer toe aan een upgrade, de Note 10+ lijkt wel een goede vervanger daarvoor. :) Toch wel weer een paar leuke functies erbij en een nog groter scherm. Belangrijkste voor mij is die vingerafdruksensor eindelijk weer terug aan de voorkant. Toch altijd best veel moeite mee gehad om te unlocken.

Alleen zie ik dat Samsung NL zoals altijd weer lekker bezig is (niet dus), alleen maar de kleuren Aura Glow en Aura Black. Dit terwijl België en Duitsland nog Aura White erbij hebben voor de Note 10+ en Aura Pink voor de Note 10. Wil echter Aura Blue hebben maar die is alleen in de US beschikbaar wat ik tot nu toe heb gezien.. Dat wordt dus weer even wachten en niet direct pre-order. Ook weer vanwege de standaard actie van extra geld op inruil waar ze al bijna niks voor geven. Liever een accessoire gratis erbij.
Snap je helemaal ... N8 hier, zelfde verhaal.
Niet zo impressed op dit moment maar ben aan wat anders toe.
Tja, Samsung loopt weer te kloten met kleuren en dan ook nog eens onderscheid in de gewone en de + versie en storage opties. kansloos !

Vind Samsung qua kleuren sowieso niet zo gewaagd want altijd hebben ze een spannende naam voor hun zwart maar het is gewoon altijd zwart en dus oersaai.

Inruilactie is een klap in je gezicht, die lui zijn gek.

Dus niks pre-order. Levert niks op.
Kijk de kat uit de boom en zie wel hoe het verloopt en hoe hij wellicht gaat zakken.
Kijk tevens wat de rest doet want nu Samsung steeds minder bijzondere eigenschappen bied (oa Jack) is de keuze veel ruimer.

Kijk zelf uit naar wat OP gaat doen met de 7T pro en de Huawei Mate 30 pro.

• Bomberman71
NathanSF schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:48:
[...]

Oh wauw, ik heb echt uren lopen Googlen, vreemd dat ik dit niet bij de resultaten heb gekregen! Weet je toevallig of dit een Vodafone exclusive is? Als ik de keuze kreeg ga ik het liefste bij een provider die unlimited internet aanbied.
Pas op ! de specs bij Vodafone klopt geen hol van. Meerdere zaken die niet kloppen dus je hebt kans dat de kleuren ook niet kloppen of geleverd kunnen worden.
Ziet er allemaal gehaast uit zo net na de release en de komende weken zal er wel wat meer duidelijkheid komen.

Wit vind ik persoonlijk tot nu toe ook het beste aangezien de rode echt niet in de + versie gaat komen en zeker niet hier in NL.
Aan de andere kant loop ik niet zonder protector dus maakt het ook weer weinig uit want je gaat alleen het scherm en de zwarte bezelrand zien.

• Bomberman71
CyberJohn schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Incorrect, de Note10 is Dual SIM en de Note10+ hybride Dual SIM.
Zo raar die hybride dual SIM.
Heb je een über premium device met de 10+ en dan moet je keuzes maken, of SD of Simkaart.

Samsung A50 is toch echt een budget toestel en die heeft 2x sim en SD tray ....

Echt Samsung begint met het jaar gekker te worden en steeds meer consessies te doen, en dan met name bij de dure premium producten.

• Frosix
Nadat ik beide toestellen een dag heb kunnen gebruiken zijn mijn bevindingen als volgt.

De note 10+ de batterij gaat goed mee natuurlijk zal dit zich later moeten uitwijzen voor de intelligent battery.
nog steeds merk ik dat de air commands een beetje laggy zijn hopend dat samsung dit fixed.

De note 10 daar in tegen het is een zeer leuk toestel maar. je merkt als je de 2 toestellen naast elkaar hebt dat alles smoother loopt op de + variant.
note 10 ligt lekker in de hand dat wel maar de note 10+ voelt niet veel groter aan dan de s10+ wat ik hiervoor zei over een mini tablet bedoelde ik overigens met het scherm het is echt een scherm om van te watertanden.
note 10 vind ik de batterij wat matig maar wederom de intelligent battery zou dit nog moeten fixen

Voor nu zou ik de mensen die twijfelen echt de + variant aanraden je gaat er veel meer plezier aan beleven!

• Bomberman71
Prijs technisch gezien is de N10 zelfmoord ....
Snap niet dat ze hem in de markt hebben gezet en zoveel consessies hebben gedaan.

Bijzonder dat de N10 minder smooth lijkt te lopen dan de +. Zeker gezien dat de motor exact hetzelfde is.

[Voor 29% gewijzigd door Bomberman71 op 11-08-2019 19:48]

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:40
Is het niemand opgevallen dat vorige jaar een inruil actie voor Note 9: een goed werkend Note 8 leverde 450-480 euro.

Doe ik dat nu met mijn Note 9 512GB, dan levert het maar 239 op met "100 euro" extra inruil waarde.

239 voor een Note 9 512GB in perfecte staat. Let that sink in for a moment.

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
blue13x schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:20:
Is het niemand opgevallen dat vorige jaar een inruil actie voor Note 9: een goed werkend Note 8 leverde 450-480 euro.

Doe ik dat nu met mijn Note 9 512GB, dan levert het maar 239 op met "100 euro" extra inruil waarde.

Deze 'actie' is gewoon een kadotje uit eigen zak, je kan je telefoon veel beter via Marktplaats verkopen levert je veel meer op. Ze hadden beter de Galaxy buds erbij kunnen doen, had veel beter gepast bij flagship zonder aux aansluiting. (en ik heb ze al dus ik heb er geen/weinig voordeel aan).

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik had ook even gekeken maar toen ik dat bedrag zag was ik er gelijk klaar mee :X
blue13x schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:20:

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• Bomberman71
Yup, een belediging is het met een vlakke hand in het gezicht.
Dat ze het durven ....

En ja de aktie is dit jaar waardeloos want niemand gaat op die manier inruilen dus die 100 euro loop je dan mis.
Vroeger zat er altijd wat bij en als je iets al hebt dan ben je een nieuw setje buds (bijvoorbeeld) binnen 1 dag kwijt op MP voor een redelijk bedrag.

De naam van Samsungs extra garantie plan viel me ook op:

Samsung Care

Hebben die Koreanen dan helemaal geen fantasie ?
Begint wel steeds meer op Apple te lijken, niet alleen de naam maar ook de streken en hardware roadmap.

[Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 11-08-2019 21:07]

• ictinteresse
In de Mediamarkt Almere hebben ze zowel de Note 10 als de Note10 + als demo liggen.
De Note 10 is aura black en de 10+ in Aura Glow.

[Voor 3% gewijzigd door ictinteresse op 12-08-2019 08:53]

• TR1969
ictinteresse schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:02:
In de Mediamarkt Almere hebben ze zowel de Note 10 als de Note10 + als demo liggen.
De Note 10 is aura black en de 10+ in Aura White.
Echt de witte of de Auro Glow.
Wit zou wel gaaf zijn als die toch komt ondanks de eerdere aankondigingen.

• mastamasta
In Cruquius hebben ze de Note 10+ aura black en Note 10 aura glow liggen. Ik vond de glow echt lelijk. Niks van kleurtinten te zien op de achterkant. Het was net een spiegel. De zwarte was gewoon zwart zoals we gewend zijn bij Samsung.
Verder een prima toestel. Ligt goed in de hand die 10+ en alles werkt erg snel.

• ictinteresse
TR1969 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

Echt de witte of de Auro Glow.
Wit zou wel gaaf zijn als die toch komt ondanks de eerdere aankondigingen.
Aura Glow

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:45
ictinteresse schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:33:
Heb er zaterdag ff mee gespeeld in de Samsung Store in Utrecht, dit was de normale versie. Hij ligt echt super in de hand, is voor mijn gevoel een stuk smaller dan de S10 die ik heb.

• Wouter36
Net ook even bekeken in de MM, fractie hoger en smaller dan mijn iPhone 8+. Voelt heel licht in de hand. Snappy as hell, maar ik had niet anders verwacht. Spiegelende uitvoering is niet mijn ding. Live focus video erg indrukwekkend.

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:53
Bij een KPN winkel heb ik hem ook even in m'n handen gehad en het formaat van de plus viel mij behoorlijk mee. Ik heb nu een S7 edge. Echter kwam er onlangs een nieuwsbericht dat er toch weer updates voor mijn telefoon komen en daarom twijfel ik of ik ga overstappen of niet.

Overigens begreep ik van die verkoper dat je elke smartphone of tablet in kan leveren en dat levert je altijd 100 euro op. Ik heb nog een oude (2011?) defecte note tab 10.1 en dat zou dan 100 euro opleveren i.p.v. 0.

• TR1969
anc schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:10:

Overigens begreep ik van die verkoper dat je elke smartphone of tablet in kan leveren en dat levert je altijd 100 euro op. Ik heb nog een oude (2011?) defecte note tab 10.1 en dat zou dan 100 euro opleveren i.p.v. 0.
Dat klopt niet helemaal, toestel moet voorkomen in de database van Samsung.

https://www.samsung.com/n...xy-note10-inruilpromotie/

Zat net even te kijken in de inruiltool waar je waarde kunt zien.
Op Huawei zijn ze niet erg happig. Een P30 Pro levert 133 euro op + 100 bonus O-) 8)7
Andere merken staan er wat beter bij ze op.

[Voor 16% gewijzigd door TR1969 op 13-08-2019 09:29. Reden: voorbeelden Huawei]

• Of-Aaargh
TR1969 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:19:
[...]

Volgens mij kun je elk toestel inleveren. Even een quote van de bijzondere actievoorwaarden:

"Indien er een ander type toestel is aangemeld, of indien de conditie van je oude toestel afwijkend is van de opgegeven conditie bij het aanmaken van de offerte zal de inruilwaarde opnieuw worden berekend en een nieuw inruilvoorstel worden gedaan. Bij het niet akkoord gaan met een nieuwe, eventueel lager uitvallende, inruilwaarde vervalt het recht op de €100 bovenop de huidige inruilwaarde van je oude toestel."

Dus als je een ander toestel inlevert, zul je een nieuwe offerte krijgen, met een nieuwe (lagere) inruilwaarde, plus 100 euro bovenop die waarde.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Op Huawei zijn ze niet erg happig. Een P30 Pro levert 133 euro op + 100 bonus O-) 8)7
Een 3 jaar oude iPhone 7 komt ook niet in aanmerking voor de extra €100 naast de geboden inruilwaarde die overigens maar €83,46 was. Als ik mijn toestel zelf verkoop houdt ik er meer aan over.

Ps voor de mensen met een ING rekening, check ook even de puntenwinkel. Je krijgt daar ook korting op (bepaalde) Samsung telefoons.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Of-Aaargh
Ja, iets gaat er niet goed met de applicatie... Als ik mijn oude Lumia 950 opgeef, lijkt het goed te gaan, maar krijg ik uiteindelijk eur 1,11 inruilwaarde, en eur 0,00 extra inruilwaarde?

• benza2006
Miki schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Ps voor de mensen met een ING rekening, check ook even de puntenwinkel. Je krijgt daar ook korting op (bepaalde) Samsung telefoons.
Wat een goeie tip, thnx _/-\o_ ! Net via de ING puntenwinkel doorgelogd naar Samsung webshop. Daar krijg je op de Note 10+ 54,95 korting en ondanks dat ik geen toestel inlever een extra korting van 100,00! Netto kost deze telefoon dan niet 1.099,00 maar 944,05. Een stuk interessanter! *O* Direct besteld, wordt verzonden via DHL op 22 augustus zodat ik hem 23 augustus in huis heb :D #blij

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 07:59
Ik zou eerst de Note 10 plus bestellen bij Samsung voor 1.099,00.
Maar mijn abonnement verlengen bij Telfort, en het volle bedrag betalen voor de Note 10 plus, komt het bedrag op 933.00.

Vind het trouwens vreemd, dat je 166,00 euries goedkoper uit bent. Maar het maakt mij wel gelukkig >:)

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Samsung SSD 256GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012

• Adriana O
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:32
Ook net gedaan! Apart, als je via de ing site op de samsung site komt zie je wel die 100 euro extra korting bij inruil staan. Maar als je dat negeert en gewoon doorklikt krijg je er idd gewoon 100 korting extra bij (zonder inruil). Vraag me af of dat de bedoeling wel is.

• benza2006
Adriana O schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:21:
Ook net gedaan! Apart, als je via de ing site op de samsung site komt zie je wel die 100 euro extra korting bij inruil staan. Maar als je dat negeert en gewoon doorklikt krijg je er idd gewoon 100 korting extra bij (zonder inruil). Vraag me af of dat de bedoeling wel is.
Nix zeggen en gewoon direct betalen. Koopovereenkomst is dan gewoon rechtsgeldig. Het is een geautomatiseerd proces, komen ze denk ik toch niet achter.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
benza2006 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Nix zeggen en gewoon direct betalen. Koopovereenkomst is dan gewoon rechtsgeldig. Het is een geautomatiseerd proces, komen ze denk ik toch niet achter.
Ik zou het het ook niet melden maar je hebt het mis als het gaat om een rechtsgeldige koopovereenkomst. Als er sprake is van een kennelijke vergissing en daar lijkt hier wel sprake van te zijn dan kan daar echt wel op teruggekomen worden.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Adriana O
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:32
In de bevestiging van de bestelling is sprake van "werknemersvoordeel'. Dus idd een foutje want ik werk niet bij samsung. Als iemand van samsung dit leest zal het wel gauw over zijn. Ik merk het wel.

• benza2006
De 5% korting die je van ING krijgt staat ook geregistreerd als "werknemersvoordeel". We gaan het wel zien :)

• NathanSF
Bomberman71 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Pas op ! de specs bij Vodafone klopt geen hol van. Meerdere zaken die niet kloppen dus je hebt kans dat de kleuren ook niet kloppen of geleverd kunnen worden.
Ziet er allemaal gehaast uit zo net na de release en de komende weken zal er wel wat meer duidelijkheid komen.

Wit vind ik persoonlijk tot nu toe ook het beste aangezien de rode echt niet in de + versie gaat komen en zeker niet hier in NL.
Aan de andere kant loop ik niet zonder protector dus maakt het ook weer weinig uit want je gaat alleen het scherm en de zwarte bezelrand zien.
Ik hoop wel dat de informatie klopt, anders is het de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik klant ben van Vodafone als ze zonder iets te weten al dingen te koop zetten. Heb hem daar al gepreordered.

• Bomberman71
NathanSF schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:53:
[...]

Ik hoop wel dat de informatie klopt, anders is het de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik klant ben van Vodafone als ze zonder iets te weten al dingen te koop zetten. Heb hem daar al gepreordered.
Hoop het beste voor je.
Schrok alleen van de onzin info die er stond en ging dus zeker niet van de juiste kleur opties uit.
Typisch Benelux, altijd die beperkte kleur keuzes en als de N10 straks wat ouder is en de fans hem reeds hebben komen ze met speciale designs en kleuren .... :(

• falconxp
  • Laatst online: 11:05
benza2006 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:53:
[...]

Wat een goeie tip, thnx _/-\o_ ! Net via de ING puntenwinkel doorgelogd naar Samsung webshop. Daar krijg je op de Note 10+ 54,95 korting en ondanks dat ik geen toestel inlever een extra korting van 100,00! Netto kost deze telefoon dan niet 1.099,00 maar 944,05. Een stuk interessanter! *O* Direct besteld, wordt verzonden via DHL op 22 augustus zodat ik hem 23 augustus in huis heb :D #blij
Beide bedankt voor de tip. Een zwarte note 10+ besteld voor 944,05 8)

• Frosix
De mensen die een n10 willen kijk of het in de vorm van een abonnement kan en in 1x afbetalen, dan krijg je toch nog vaak een betere korting heb n10+ toestellen al voor 840 euro zien staan. Haal daar nog eens 100 euro cashback van af, eventueel een toestel inruilen dus dan kan je zo onder de 700 euro komen. Die ^preorder^ die je eigenlijk geen preorder actie kan noemen echt een aanfluiting dit jaar.

[Voor 25% gewijzigd door Frosix op 14-08-2019 00:41]

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:53
[...]

Via KPN ben ik er toch voor gegaan, aangezien ik reeds bij KPN zat kon ik verlengen. Na wat vooronderzoek heb ik aangegeven dat ik goedkoper uit zou zijn via Tele2 en ik prima kon overstappen, met een extra korting van 5 euro per maand ben ik toch maar gebleven.

Ook daar telefonisch navraag gedaan hierover en hij gaf aan dat het artikel niet alleen in die database naar voren moet komen maar aan het eind moet er ook een opmerking bij komen dat dat specifieke artikel in aanmerking komt voor de 100 euro extra. Dus mijn oude note 10 uit 2012 die 0 euro oplevert blijft 0 euro.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Frosix schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 00:37:
De mensen die een n10 willen kijk of het in de vorm van een abonnement kan en in 1x afbetalen, dan krijg je toch nog vaak een betere korting heb n10+ toestellen al voor 840 euro zien staan. Haal daar nog eens 100 euro cashback van af, eventueel een toestel inruilen dus dan kan je zo onder de 700 euro komen. Die ^preorder^ die je eigenlijk geen preorder actie kan noemen echt een aanfluiting dit jaar.
Bij welke provider krijg je 840? Bij tele2 zie ik 875.

Nevermind, ik heb het over de N10+

[Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 14-08-2019 08:13]

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik heb hem nu besteld via Telenet, ze hebben een leuke actie voor hun bestaande klanten van 200 euro korting

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:04

migros

Nooit meer een Samsung

[...]

Een IPhone 7 32 Gb levert 7 tientjes op. Die gasten bij Samsung zijn gek. Snel de N10 toestel overslaan. Levert geen echte meerwaarde ten opzichte van mijn N8

Leuk man gatheren

• Of-Aaargh
Eigenlijk is het alleen voordelig als je een defecte telefoon inlevert. Dan krijg je nog steeds 100,- terug.
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee