https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Via de mediamarkt is hij bij vodafone 840 bij een 15gb abonnementje de 256gb versieJackson6 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:12:
[...]
Bij welke provider krijg je 840? Bij tele2 zie ik 875.
Nevermind, ik heb het over de N10+
Overigens vond ik hem bij kpn al voor 816
YouTube: Samsung Galaxy Note 10 - DEEP DIVE
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Aangezien 5G in Nederland voorlopig nog niet beschikbaar is, wordt de 5G versie van de Note 10 niet aangeboden. In het VK is 5G al wel (beperkt) beschikbaar, vandaar dat de 5G versie daar wel beschikbaar zal zijn.wiz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:38:
Weet iemand wanneer/waar de 5G versie in Nederland te krijgen gaat zijn? Als je de pre-order doet in de UK kun je wel kiezen tussen 4G en 5G, in Nederland alleen de 4G ...
Dat begrijp ik .. Ik had alleen gehoopt dat er al retailers zouden zijn die vooruitlopend op eea alvast de 5G versie zouden aanbiedenevdakker schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:45:
[...]
Aangezien 5G in Nederland voorlopig nog niet beschikbaar is, wordt de 5G versie van de Note 10 niet aangeboden. In het VK is 5G al wel (beperkt) beschikbaar, vandaar dat de 5G versie daar wel beschikbaar zal zijn.
Update: En in Duitsland, waar mijn ouders wonen, is de 5G wel te krijgen maar weer niet in 512Gb versie … pfff
[ Voor 16% gewijzigd door wiz op 15-08-2019 13:52 ]
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Dan ben ik nieuwsgierig wat er volgens jou minder aan de N10 is dan de N9. Het scherm van de N10 is net zo groot als die van de N9, alleen is de behuizing een stuk kleiner. Daarnaast zijn de verschillen tussen de N10 en N10+ heel klein.W84 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:19:
Een Note 10 is nog minder dan een Note 9. De Note 10+ is de Note zoals we altijd kennen, dat is de Note! Maar dan je zit je met een spaceship in je broekzak en kost je weer een paar centen meer. Tja...
YouTube: Samsung Galaxy Note 10 - DEEP DIVE
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Ook al zouden ze dat doen:wiz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:48:
[...]
Dat begrijp ik .. Ik had alleen gehoopt dat er al retailers zouden zijn die vooruitlopend op eea alvast de 5G versie zouden aanbieden![]()
(Onze eigen zuster-organisatie T-Mobile levert hem namelijk ook nog niet helaas)
Update: En in Duitsland, waar mijn ouders wonen, is de 5G wel te krijgen maar weer niet in 512Gb versie … pfff
houdt er rekening mee dat de 5G modellen "Provider-locked" zijn (muv Zwitserland omdat dat daar verboden is)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Weet je dat zeker? De pre-order sites van zowel Samsung UK als Samsung DE melden daar niets over en staan toe dat je een 5G editie los koopt ...henklbr schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
Ook al zouden ze dat doen:
houdt er rekening mee dat de 5G modellen "Provider-locked" zijn (muv Zwitserland omdat dat daar verboden is)
Ha! Euh... Note 9 heeft o.a. hogere resolutie, hogere PPI, een uitbreidbare geheugen etc. En kleine verschillen tussen de N10+ vind ik ook wel opmerkelijk dat je dat zegt. Heb je al aan de achterkant gekeken naast de camera unit? Dat soort dingen misschien? En dus geheugen niet kunnen uitbreiden. Alsof je terug gaat naar die fantastische S6 of naar eh... Apple.CyberJohn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:11:
[...]
Dan ben ik nieuwsgierig wat er volgens jou minder aan de N10 is dan de N9. Het scherm van de N10 is net zo groot als die van de N9, alleen is de behuizing een stuk kleiner. Daarnaast zijn de verschillen tussen de N10 en N10+ heel klein.
Ja: dat weet ik zeker (Duitsland, UK is idd UN-branded (was niet met de S10))wiz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:14:
[...]
Weet je dat zeker? De pre-order sites van zowel Samsung UK als Samsung DE melden daar niets over en staan toe dat je een 5G editie los koopt ...
UK -> UN-branded -> SM-N976BZSABTU
D -> T-Mobile -> SM-N976BZSADTM (UN-branded is DBT)
[ Voor 6% gewijzigd door henklbr op 15-08-2019 14:53 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Thx … Ik zal dus een UK versie moeten hebben .. Want die kun je daar online bij Samsung krijgen ...henklbr schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Ja: dat weet ik zeker...
UK -> UN-branded -> SM-N976BZSABTU
D -> T-Mobile -> SM-N976BZSADTM (UN-branded is DBT)
Heb je ze al in handen gehad? De resolutie merk je niks van... Op gebruiksafstand is het verschil in PPI niet te merken. N10 heeft HDR10+, minder blauw licht en een veel hogere STBR.W84 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Ha! Euh... Note 9 heeft o.a. hogere resolutie, hogere PPI, een uitbreidbare geheugen etc. En kleine verschillen tussen de N10+ vind ik ook wel opmerkelijk dat je dat zegt. Heb je al aan de achterkant gekeken naast de camera unit? Dat soort dingen misschien? En dus geheugen niet kunnen uitbreiden. Alsof je terug gaat naar die fantastische S6 of naar eh... Apple.
Heb je enig idee waarvoor de DepthVision camera wordt gebruikt? Voornamelijk voor AR, iets waar de meeste geen interesse in hebben. De DepthVision camera wordt niet gebruikt bij de LiveFocus stand of bij normale foto's.
Uitbreidbaar, tja, 256GB. Persoonlijk zou ik niet zonder geheugenkaart kunnen. Maar of ik die nog nodig heb naast 256GB, ik weet t nog niet. Wel is hierdoor de trilmotor een stuk beter. Het toestel klikt nu in plaats van dat het trilt. Naar mijn mening een hele vooruitgang.
Nou laten we ook zaken zoals een headphone jack, Iris sensor, hearrate sensor, en de veel flinkere accu niet vergeten.CyberJohn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:08:
[...]
Heb je ze al in handen gehad? De resolutie merk je niks van... Op gebruiksafstand is het verschil in PPI niet te merken. N10 heeft HDR10+, minder blauw licht en een veel hogere STBR.
Heb je enig idee waarvoor de DepthVision camera wordt gebruikt? Voornamelijk voor AR, iets waar de meeste geen interesse in hebben. De DepthVision camera wordt niet gebruikt bij de LiveFocus stand of bij normale foto's.
Uitbreidbaar, tja, 256GB. Persoonlijk zou ik niet zonder geheugenkaart kunnen. Maar of ik die nog nodig heb naast 256GB, ik weet t nog niet. Wel is hierdoor de trilmotor een stuk beter. Het toestel klikt nu in plaats van dat het trilt. Naar mijn mening een hele vooruitgang.
Feit blijft, de N10 had er nooit moeten zijn. De Note dient een Eindbaas te zijn en niet te cateren aan mensen die het scherm graag kleiner willen of 100 euro willen besparen.
Hij heeft zoveel concessies tov de 10+ dat je haast gestoord moet zijn om hem te kopen want de voordelen op de + zijn aanzienlijk.
Als je dit soort toestellen te groot vind heeft Samsung de S10e voor je.
Rare move, en als Samsung fanboy zeg ik dat.
Tot nu toe, nog NIET impressed met tests die ik online gezien heb. Snelheid niet, Camera ook geen hele duidelijke verbeteringen en eigenlijk allleen met het laden zie ik een duidelijk voorsprong.
Ik kijk de kat uit de boom en ga eens kijken wat de Mate 30 pro gaat doen.
Nooit had moeten zijn? Wat is er mis met meer variatie? Het is niet zo dat de N10+ minder wordt omdat hij ook een broertje heeft? Er is elk jaar weer, na de release van de Note, een grote vraag naar een kleinere Note. Toen ik voor het eerst las dat er een kleinere zou komen, dacht ik ook dat wordt niks. Maar nadat ik hem in handen had gekregen, ben ik er wel enthousiast over geworden.Bomberman71 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:22:
[...]
Nou laten we ook zaken zoals een headphone jack, Iris sensor, hearrate sensor, en de veel flinkere accu niet vergeten.
Feit blijft, de N10 had er nooit moeten zijn.
De naam klopt sowieso niet. Als Samsung consequent was dan was het de N10e geweest.CyberJohn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:34:
[...]
Nooit had moeten zijn? Wat is er mis met meer variatie? Het is niet zo dat de N10+ minder wordt omdat hij ook een broertje heeft? Er is elk jaar weer, na de release van de Note, een grote vraag naar een kleinere Note. Toen ik voor het eerst las dat er een kleinere zou komen, dacht ik ook dat wordt niks. Maar nadat ik hem in handen had gekregen, ben ik er wel enthousiast over geworden.
Ik vind hem met de beperkingen gewoon niet volledig Note waardig. Vraag naar kleiner ? Zat andere toestellen en een Spen heeft pas echt zin op een groot toestel.
In mijn ogen was de Note een echte flagship met alle toeters en bellen. Of het nou nodig was of niet, je had het en daarmee had je opties. Eigenlijk geen beperkingen en dat maakte het toestel uniek !
Nu maken ze hem niet alleen kleiner maar beperken hem dusdanig je je afvraagt wat je ermee moet naast de + versie.
Natuurlijk zijn er mensen die ervoor kiezen maar de Note liefhebbers is sowieso een releatief kleine club en het overgrote merendeel zal kiezen voor de +, dit blijkt uit talloze polls, discussies en de pre-orders.
Mijn inziens had Samsung zijn energie moeten steken in de + versie die dan gewoon de N10 was maar dan met het beste van het beste wat er op dat moment te krijgen was en dat is nu niet zo, muv het snelladen op dit moment.
Enne variatie ?? Als er 1 merk is dat enorm veel variatie heeft is het Samsung wel, alleen de S serie zijn er al 3.
Nee, keep it simple en maak dat wat je maakt aan de top het ALLER beste wat er te koop is, en dat is nu zeker niet het geval.
Alleen de Spen is nu nog uniek.
[ Voor 8% gewijzigd door Bomberman71 op 15-08-2019 18:47 ]
Vanaf de Note1 ben ik erbij, sindsdien heb ik elke Note gehad of stond hij in bestellingW84 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:44:
Tja, ze hadden het beter de N10e kunnen noemen.Maar ze hadden indd helemaal niet moeten doen. 1 Note, 1 flagship. Zoals de Samsung fanboy al zegt is de Note 10 geen Note 10 ofwel eindbaas. Zo denk ik er dus ook over. Je mist 't hele punt denk ik @CyberJohn.
Zoals ik al zei, het scherm is niet kleiner t.o.v. de N9 maar de behuizing wel. De S-Pen werkt prima op de N10, op de N8 werkte de S-Pen toch ook prima?Bomberman71 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:44:
[...]
Vraag naar kleiner ? Zat andere toestellen en een Spen heeft pas echt zin op een groot toestel.
Daarnaast zijn er weinig andere toestellen die net zo compleet zijn. Stereo speakers, één van de beste camera's, het beste scherm, binnen net iets meer dan een uur opgeladen, snelste opslag en zo kan ik wel even doorgaan. Als Note fan ben ik het niet met je eens dat de Note10(+) niet het beste van het beste is.
Maar we kunnen verschillen van mening, ik blijf een Note Fan

Even de Spen buiten beschouwing laten.CyberJohn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:05:
[...]
Vanaf de Note1 ben ik erbij, sindsdien heb ik elke Note gehad of stond hij in bestelling. Wat maakt het nou uit dat er meerdere notes zijn. De Note10+ blijft hetzelfde fantastische toestel.
[...]
Zoals ik al zei, het scherm is niet kleiner t.o.v. de N9 maar de behuizing wel. De S-Pen werkt prima op de N10, op de N8 werkte de S-Pen toch ook prima?
Daarnaast zijn er weinig andere toestellen die net zo compleet zijn. Stereo speakers, één van de beste camera's, het beste scherm, binnen net iets meer dan een uur opgeladen, snelste opslag en zo kan ik wel even doorgaan. Als Note fan ben ik het niet met je eens dat de Note10(+) niet het beste van het beste is.
- Cpu: 855 is niks bijzonders vandaag de dag en op dit moment is de 855+ de cpu die je moet hebben wil je het beste hebben op Android gebied. De Samsung Equinox (of wat het ook is) is leuk maar vaak net niet wat de snapdragons bieden.
- Memory, idd lekker snel maar als ik de speedtests zie en dan met name die met de S10+ dan zie ik de voordelen niet. Als hij hier en daar sneller is dan is het nauwelijks te zien. Denk dat het veel hype was tot nu toe, maar goed de vele uitgebreide reviews moeten nog komen
- Display, super mooi scherm zoals Samsung dat altijd doet maar wederom edge en je hebt dus een beetje een fake screen to body ratio want je verliest screen estate waar je niks mee kan/doet.
iedereen met een note die weleens screenshots cropped met de Spen weet hoe vervelend de curved edge kan zijn.
Tevens is de punchhole niet zo mooi als gewoon een full display, inmiddels hebben we meerdere chinese merken gezien die dat erg mooi doen en dat heeft wel wat.
Zeker beter als een notch maar sommigen vinden een punchhole rechts minder opvallend.
Ikzelf vind teardrop beter aangezien de ruimte boven de hole toch niet echt bruikbaar is en met een teardrop (dus de hole helemaal boven) houd je meer bruikbare ruimte over.
Het is wel gewoon een 60hz display en 90hz is toch wel iets sinds de OP7P dat veel mensen graag zouden willen hebben. Of zelfs 120hz en ook dat is al gedaan.
Tevens is een hogere refreshrate alleen maar beter voor het tekenen met een stylus.
- Charging, wel een topper en alleen op de + de 45W laad optie die nog sneller zal zijn maar wel een fail dat die lader er niet bij zit (Apple praktijken).
- Accu, leuk formaat maar gezien de grote van de telefoon had het groter gekund. Zelfde cpu en dus geen nieuwe generatie en met dat grotere scherm en extra sensoren zal hij zeker niet zuiniger zijn. Ook 12GB aan RAM kost energie. Hij is 0.9mm dunner als de N9. Niemand vond de N9 te dik, dus als ze hem 0.4mm dunner hadden gemaakt en dus een halve mm dikker als nu dan had je een duidelijk grotere accu kunnen hebben.
- Camera, niks bijzonders tov de S10+ maar met TOF sensor en de testen (ook vergeleken met S10+) laten een niet merkbaar of minimaal verschil zien. Testen met andere toestellen laten een prima setup zien maar geen overduidelijke voorsprongen.
En dat terwijl Samsung zelf grotere camera sensoren presenteerd met Xiaomi maar nu niks ervan heeft gebruikt.
Front camera nu slechts alleen camera sensor en geen 2e sensor zoals op de S10+
- Opties, Headphone jack delete, Irisscan delete, hearrate sensor delete, Hybride SD/dual sim (zelfs de A50 heeft en dual sim en SD slot !)
- Afwerking, prachtig zoals we constant gezien hebben de laatste jaren. Geen stainless steel bodyframe maar alu en dat was een shame nadat Samsung ermee zat te pochen, beetje jammer.
Kleuren chaos zoals gewoonlijk. Kleuren afhankelijk van model en regio, en voor ons dus zoals gewoon het saaie zwart, wit en die aura glow. Niet heel veel keuze dus en andere modellen doen dat mijn inziens echt veel beter.
Kortom, het is zeker een top toestel maar ik zie op weinig punten het beste van het beste en we vergelijken nu met toestellen tot wel bijna 1 jaar oud ! Over 1 a 2 maand zal het volgens mij snel verbleken.
De prijs is wel innovatief en die is gewoon fors alhoewel je wel tenminste 256GB krijgt en dat is een plus.
Nogmaals, Samsung fanboy, zelf een N8 (Snapdragon, 256GB) en al bijna 10 jaar Samsung Galaxy gebruiker, maar het kan best zijn dat dit voorlopig mijn laatste Samsung is.
De Spen vind ik leuk maar soms gebruik ik hem 1 week niet, dus ik kan ook prima zonder en zou een S10+ achtig toestel mij ook prima dienen.
In dagelijks gebruik zal je het verschil tussen Exynos/snapdragon niet merken. Dat is iets dat alleen benchmarks kunnen laten zien.Bomberman71 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:32:
[...]
- Cpu: 855 is niks bijzonders vandaag de dag en op dit moment is de 855+ de cpu die je moet hebben wil je het beste hebben op Android gebied. De Samsung Equinox (of wat het ook is) is leuk maar vaak net niet wat de snapdragons
- Charging, wel een topper en alleen op de + de 45W laad optie die nog sneller zal zijn maar wel een fail dat die lader er niet bij zit (Apple praktijken).
-
(zelfs de A50 heeft en dual sim en SD slot !)
Samsung heeft duidelijk aangegeven dat dagelijks 45w charging slecht is voor je tel. Dit iets dat algmeen geldt: fast charge is minder goed voor een accu.
En eens, zelfs de a50 heeft twee 2 sim slots en en sd kaart.
Heb je hier nog feedback op gehad van Samsung? Als ik verleng voor 1 jaar bij Voda met 20 euro pm afbetaling kom ik op 940 euro uit, of ik pak de ING route met 944 en heb hem rechtstreeks van de fabrikant. Ik heb alleen geen zin om naderhand die 100 euro weer in te moeten leveren, dus dan is de Voda route veiliger.Adriana O schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:21:
Ook net gedaan! Apart, als je via de ing site op de samsung site komt zie je wel die 100 euro extra korting bij inruil staan. Maar als je dat negeert en gewoon doorklikt krijg je er idd gewoon 100 korting extra bij (zonder inruil). Vraag me af of dat de bedoeling wel is.
Via Vodafone, 936 euro, ik lever een oude Note in (+ iets meer dan 200 euro korting) waardoor ik hem voor bijna 700 euro heb.
Ik heb een Together abonnement, het toestel is gekopeld aan een 2 jaar contract (van een Together Extra) van 11 euro per maand. Dit abonnement had ik al, dus daar veranderd niets aan.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ook niet. So far so goodCopyCatz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:34:
[...]
Heb je hier nog feedback op gehad van Samsung? Als ik verleng voor 1 jaar bij Voda met 20 euro pm afbetaling kom ik op 940 euro uit, of ik pak de ING route met 944 en heb hem rechtstreeks van de fabrikant. Ik heb alleen geen zin om naderhand die 100 euro weer in te moeten leveren, dus dan is de Voda route veiliger.
Oh... Shout out to White Shoes natuurlijk!
[ Voor 18% gewijzigd door W84 op 16-08-2019 16:50 ]
Ps.voor diegene die graag originele accesoires gebruikt: in de samsung webshop de code samsung25 gebruiken en je krijgt 25% korting. (Geldig tot 30-12-2019)
[ Voor 7% gewijzigd door jabberwock op 17-08-2019 11:50 ]
Hoe heb je deze besteld en waar?wiz schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:15:
De Engelse 10+ met 512Gb en 5G besteld .. Kan niet wachten
Off-topic: Laatste keer dat ik dit checkte bij KPN kan je geen data geven aan abo’s met alleen bellen. Er moet een databundel aan het abo zitten, al is het slechts een kleine (bijvoorbeeld).jabberwock schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:27:
Heb gisteren ook de plus besteld. Ben daarbij zelf overgestapt van tmobile naar kpn. Omdat ik kpn thuis heb krijg ik dubbele data. 100GB! Icm data delen schaal ik mooi de abo's van vrouw/kinderen naar beneden tot alleen bellen. Geef ik ze elke maand wat GB's van de 100. Maandlasten qua abo's gaat zo aanzienlijk omlaag.
Bron"Je kunt de Note 10-toestellen wel nog gewoon draadloos opladen en bovendien zijn ze geschikt gemaakt voor Super Fast Charging met 45 watt. De lader die bij de toestellen zit, is maar 25 watt, dus Samsung ziet dit als een optie. Desgevraagd blijkt de reden daarvoor te zijn dat deze laadtechniek op de lange termijn niet geweldig gezond is voor de accu. Samsung raadt dan ook af om de 45W-lader elke dag te gebruiken, maar alleen als je hem echt nodig hebt. Op zich kunnen we daar wel inkomen, maar het is lastig te checken of deze redenering klopt. Hoe dan ook, laden met 25 watt is ook niet hemeltergend."
Waarom zou je iets verkopen dat niet goed is voor dagelijks gebruik?
[ Voor 6% gewijzigd door blue13x op 17-08-2019 22:49 ]
Omdat het een feature is. Heel veel features van allerlei zaken/apparaten zijn niet bedoeld voor langdurig/dagelijks gebruik. Maar dat neemt, als verkopende partij, niet weg dat het iets is waar je je klanten mee kunt overtuigen iets te kopen.blue13x schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:48:
Is dit niemand opgevallen?
[...]
Bron
Waarom zou je iets verkopen dat niet goed is voor dagelijks gebruik?
Van de kpn site:Volkan1984 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:40:
[...]
Off-topic: Laatste keer dat ik dit checkte bij KPN kan je geen data geven aan abo’s met alleen bellen. Er moet een databundel aan het abo zitten, al is het slechts een kleine (bijvoorbeeld).
Met welke abonnementen kan ik MB's delen?
Alleen bij een KPN Mobiel abonnement krijg je met KPN Compleet korting en MB’s delen. Dit geldt voor alle KPN Mobiel abonnementen:
-KPN Mobiel Abonnement met toestel die na 29 juli 2012 zijn afgeslotenKPN
-Sim Only abonnement die na 28 oktober 2012 zijn afgesloten
-KPN Mobiel Internet / Tablet abonnementen (looptijd 1 tot 2 jaar) die na 29 oktober 2012 zijn afgesloten
-Als je als zakelijke klant bent aangemeld voor KPN Compleet, dan kan het zijn dat je geen MB’s kan delen, omdat het niet mogelijk is om een KPN ID aan te maken
Moet dus geen probleem zijn lijkt me
[ Voor 45% gewijzigd door jabberwock op 17-08-2019 23:02 ]
Ja ik zie t. Thnx.jabberwock schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:58:
Van de kpn site:
Met welke abonnementen kan ik MB's delen?
Alleen bij een KPN Mobiel abonnement krijg je met KPN Compleet korting en MB’s delen. Dit geldt voor alle KPN Mobiel abonnementen:
-KPN Mobiel Abonnement met toestel die na 29 juli 2012 zijn afgeslotenKPN
-Sim Only abonnement die na 28 oktober 2012 zijn afgesloten
-KPN Mobiel Internet / Tablet abonnementen (looptijd 1 tot 2 jaar) die na 29 oktober 2012 zijn afgesloten
-Als je als zakelijke klant bent aangemeld voor KPN Compleet, dan kan het zijn dat je geen MB’s kan delen, omdat het niet mogelijk is om een KPN ID aan te maken
Moet dus geen probleem zijn lijkt me
Een Engelse collega heeft hem gepreordered voor me, gewoon op de Samsung site. BTU editie
[ Voor 8% gewijzigd door wiz op 18-08-2019 09:17 ]

Eerste firmware-update voor de Note10 is een feit...
[ Voor 10% gewijzigd door henklbr op 19-08-2019 10:08 ]
Er moet voor jou dus percee een "promotie" bij zitten voordat je het toestel koopt?Firehuntah schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:50:
Iemand al informatie over de volgende promotie die eraan zit te komen voor de Note 10(+) na 22 augustus? Hopelijk is die wat beter dan de inruilactie, dan ga ik hem ook halen.
Waar gaat het je om: om het "toestel", of om de "promotie"?
Ik denk dat het erom gaat dat hij liever 700 euro uitgeeft dan 1100, simpelweg geld besparen door een paar weken te wachten.henklbr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:50:
[...]
Er moet voor jou dus percee een "promotie" bij zitten voordat je het toestel koopt?
Half jaar geleden de S10+ 128GB gekocht voor 700 ipv 999, deal via Tele2 met max afkoop en verkoop van de Galaxy Wireless Buds, vind ik toch wel de moeite waard die 299 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door Jackson6 op 19-08-2019 11:12 ]
Waarom zou dat een probleem zijn? Samsung doet niet voor niets aan promoties, eigenlijk geven ze daarmee aan dat het product net iets te duur is. Feitelijk is een promotie en sigaar uit eigen doos, het product is blijkbaar duur genoeg om iets anders "extra" weg te geven.henklbr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:50:
[...]
Er moet voor jou dus percee een "promotie" bij zitten voordat je het toestel koopt?
Kortom, de marge op het product is voldoen, daarom lijkt het mij ook niet meer dan normaal dat mensen een korting of extra product mee nemen in hun keuze.
Heb ik ook gedaan, ik betaal 936 euro voor de telefoon, maar door een ouwe telefoon in te ruilen betaal ik net 700 euro voor een Note 10 plus. Ik betaal persoonlijk liever 700 euro dan 1099.....
Kortom, Samsung brengt een telefoon uit met een adviesprijs van 1099 euro, je bent natuurlijk vrij om daar zo veel mogelijk vanaf te halen.
En ja, tis een Nederlands model, geen import....
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Ik heb hem zelf nog niet besteld.pvr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:19:
Heeft iemand ook al een lader bestelt van 45 watt, of wachten de meeste van jullie af, hoe het uitpakt qua laden ?
Zelf wil ik inderdaad eerst afwachten wat de laad tijden zijn voordat ik tot aanschaf over ga
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo, ik laat mijn telefoons altijd 's nachts op, meestal op mijn nachtkastje.pvr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:19:
Heeft iemand ook al een lader bestelt van 45 watt, of wachten de meeste van jullie af, hoe het uitpakt qua laden ?
Ik heb liever een langzame lader die geen accustress geeft dan een snel lader die de accu toch wel warm laat worden.
Kortom, liever een lader die er voor zorgt dat mijn accu heel blijft dan een snelle snellader ;-)
Ja, zaterdag via Samsung shop met 25% korting. Wordt ook de 22e verstuurdpvr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:19:
Ik vind de Note 10+ geweldig en wil hem zeker hebben maar vind 1100 euro gewoon veel te duur. Heb dan liever iets extra erbij voor die prijs. Vooral als je ziet hoeveel extra dat ze in bijvoorbeeld Amerika erbij geven, dan is het gewoon belachelijk hoeveel we hier ervoor betalen.henklbr schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:50:
[...]
Kan interessant zijn
Aangezien mijn vrouw daar op vakantie is
Heb het al gezien wow wat een voordeel.
Als ik mijn note 9 zou inruilen betaal ik nog maar 500$ voor de Note 10+, dat is pas een deal.
Firehuntah schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:07:
[...]
Ik vind de Note 10+ geweldig en wil hem zeker hebben maar vind 1100 euro gewoon veel te duur. Heb dan liever iets extra erbij voor die prijs. Vooral als je ziet hoeveel extra dat ze in bijvoorbeeld Amerika erbij geven, dan is het gewoon belachelijk hoeveel we hier ervoor betalen.
[ Voor 12% gewijzigd door diquan2001 op 19-08-2019 16:08 ]
Ik was vorige week bij de Saturn in Duitsland. Daar lagen foldertjes waarin ook gesproken werd over een trade-in tot max €500 afhankelijk wat je in te ruilen had. Veel meer informatie was er nog niet dat zou deze week volgen.diquan2001 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:04:
Wat krijg je in Amerika erbij dan?
Kan interessant zijn
Aangezien mijn vrouw daar op vakantie is![]()
Als ik mijn note 9 zou inruilen betaal ik nog maar 500$ voor de Note 10+, dat is pas een deal.
[...]
Ik begrijp die grote verschillen ook niet zo goed. Dat er bijvoorbeeld in een land gratis earbuds bij zitten en in het andere wellicht een wireless charger is nog wel te begrijpen, ook verschillende bedragen in bedragen tussen bijv. het westen en in sommige gevallen armere landen uit het oosten is nog wel te verklaren, maar dergelijke verschillen in bedragen tussen, in mijn ogen, dezelfde westerse standaard vind ik erg raar.
Ik zat even te kijken op samsung.nl en deed de Note 10+ in m'n winkelmandje en krijg automatisch 100,- euro korting. Zonder dat ik had aangegeven dat ik een toestel ga inruilen. Foutje op de site?
Dat is idd raar. Ik heb even de vraag bij Samsung neergelegd via twitter. Ben benieuwd, anders ga ik gewoon mijn eerdere bestelling annuleren en plaats ik hem opnieuw. 100€ goedkoper nog voordat de eerste pre-orders zijn uitgeleverd vind ik wel de moeite waard namelijk.WhateverSuitsU schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:17:
Volgens mij is er nog geen prijzen topic.
Ik zat even te kijken op samsung.nl en deed de Note 10+ in m'n winkelmandje en krijg automatisch 100,- euro korting. Zonder dat ik had aangegeven dat ik een toestel ga inruilen. Foutje op de site?
Ik vermoed dat het te maken heeft met de inruilactie. Je krijgt standaard al de 100,- verrekend als je inruilt namelijk, maar je krijgt het nu ook als je geen toestel inruilt.jabberwock schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:36:
[...]
Dat is idd raar. Ik heb even de vraag bij Samsung neergelegd via twitter. Ben benieuwd, anders ga ik gewoon mijn eerdere bestelling annuleren en plaats ik hem opnieuw. 100€ goedkoper nog voordat de eerste pre-orders zijn uitgeleverd vind ik wel de moeite waard namelijk.
Ik vind het een grof schandaal wat die op krediet levende amerikanen aan kortingen krijgen. Ik mag blij zijn met 235 voor mijn 1 jaar oude note 9 en dan 100 euro er bovenop, nou poe poe. Vorig jaar hadden ze in de VS na een paar maand al "koop 1 krijg 1 gratis"...diquan2001 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:04:
[...]
Yep, heel veel voordeel daar. Heb zelf een Note 8, hier zijn de verschillen voor mij als ik nu de Note 10+ pre-order.diquan2001 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:04:
Wat krijg je in Amerika erbij dan?
Kan interessant zijn
Aangezien mijn vrouw daar op vakantie is![]()
[...]
USA:
- Blauwe kleur die ik wil is beschikbaar, totaal 4 kleuren om uit te kiezen
- 6 maanden gratis Spotify Premium
- $150 credit voor accessoires voor de Note 10+
- $350 inruil voor Note 8
- Betaal dus maar $749 (€675,20 omgerekend) voor de Note 10+ en heb nog eens $150 aan accessoires erbij.
Nederland:
- Blauwe kleur niet beschikbaar, maar keuze uit 2 kleuren.
- Geen Spotify Premium
- Geen credit voor accessoires
- €206,83 inruil voor Note 8
- Betaal dus €892,17 voor de Note 10+ zonder accessoires, die moet ik er zelf nog bij kopen. Laten we er vanuit gaan dat ik hier dan €135 ($150 omgerekend) aan accessoires erbij koop.
Is dan dus gewoon een verschil van zo'n 350 euro tussen USA en Nederland!
Ik vind het gewoon zoals altijd bij Samsung NL heel erg mager wat ze met promoties doen bij een pre-order. Daarom wacht ik dus ook op een betere promotie en misschien is dan zelfs de verkoopprijs al wat lager. Vind het gewoon belachelijk hoe groot het verschil is met andere landen.
Als ik iets niet wil is het wel zwart... Wit, blauw of aura glow maar geen zwart.
Zo niet dan misschien maar kiezen voor 256 gb of wachten...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee...Phusebox schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:49:
Is er eigenlijk iets concreets bekend over andere kleuren want ik zie dat de 512 gb versie hier alleen in zwart te krijgen is?
Als ik iets niet wil is het wel zwart... Wit, blauw of aura glow maar geen zwart.
Zo niet dan misschien maar kiezen voor 256 gb of wachten...
De kleuren die beschikbaar zijn in NL kun je vinden op de Samsung-site.
Note10+ 512GB? Alleen in "zwart" (of je zal naar België moeten, want daar is de "Glow" wel in een 512GB-versie beschikbaar)...
Ja ik had het gezien; hoopte dat er misschien iets was aangekondigd of geruchten waren over de beschikbaarheid in Nederland van andere kleuren. Jammer dat het zo beperkt is hier. Ben nu helemaal gewend aan mijn blauwe Note 9 dat een zwarte wel erg saai is.henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:50:
[...]
Nee...
De kleuren die beschikbaar zijn in NL kun je vinden op de Samsung-site.
Note10+ 512GB? Alleen in "zwart" (of je zal naar België moeten, want daar is de "Glow" wel in een 512GB-versie beschikbaar)...
Je kan het ook van de andere kant bekijken:Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:54:
[...]
Ja ik had het gezien; hoopte dat er misschien iets was aangekondigd of geruchten waren over de beschikbaarheid in Nederland van andere kleuren. Jammer dat het zo beperkt is hier. Ben nu helemaal gewend aan mijn blauwe Note 9 dat een zwarte wel erg saai is.
De "zwarte" Note10+ 512GB is "uniek", omdat bijna iedereen de "Glow" heeft...
Ik heb de zwarte, mij maakt de kleur niet zo veel uit: hij gaat toch in een "Protective cover"...
Als we nu nog eens een mat zwarte kregen dan was dat wel mooi geweest. Ik gebruik mijn telefoon liefst zonder cover, gaat toch maar 1 jaar meehenklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Je kan het ook van de andere kant bekijken:
De "zwarte" Note10+ 512GB is "uniek", omdat bijna iedereen de "Glow" heeft...![]()
Ik heb de zwarte, mij maakt de kleur niet zo veel uit: hij gaat toch in een "Protective cover"...

Denk dat ik maar even ga wachten of er nog andere kleuren komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2019 09:12 ]
nu maar wachten op mijn Aura Black Note 10+
Gisteren bij T-mobile gaan kijken, omdat ik toch erg twijfelde over de Note 10+ en de One Plus 7 pro...
Het is toch de Note geworden, hoe kritisch ik ook was in het begin op de iets wat teleurstellende specs voor een Note. Hij druipt toch wel echt van de kwaliteit hoor, wat een plaatje.
Tha
Kijk eens voor de gein in je Samsung Members app bij "voordelen"...Tha schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:00:
iemand nog ergens een verdwaalde kortingsbon gezien voor de 45Watt pomper?
nu maar wachten op mijn Aura Black Note 10+
Gisteren bij T-mobile gaan kijken, omdat ik toch erg twijfelde over de Note 10+ en de One Plus 7 pro...
Het is toch de Note geworden, hoe kritisch ik ook was in het begin op de iets wat teleurstellende specs voor een Note. Hij druipt toch wel echt van de kwaliteit hoor, wat een plaatje.
Koning :-)henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:09:
[...]
Kijk eens voor de gein in je Samsung Members app bij "voordelen"...
ter info; toe te passen op de site
https://www.samsung.com/n...-accessories/?galaxy-note
en dan code; samsung25 (kleine letters)
thanks voor de tip
Tha
Ik gebruik ook geen covers, die zijn vaak te groot, lomp, onhandige flap en de meeste zijn (vind ik) ronduit spuuglelijk.Phusebox schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:10:
[...]
Als we nu nog eens een mat zwarte kregen dan was dat wel mooi geweest. Ik gebruik mijn telefoon liefst zonder cover, gaat toch maar 1 jaar mee
Denk dat ik maar even ga wachten of er nog andere kleuren komen.
Geen idee of je dit iets vindt, maar ik heb destijds voor mijn zilveren S7 Edge onderstaande skin besteld. Ding paste perfect, de zilveren achterkant was niet meer zichtbaar, zo goed paste de skin! Zeer goede kwaliteit en het mat zwarte zag er super uit! En het beschermt je apparaat ook nog eens tegen lichte krasjes.
Je moet dan kiezen voor Matte Black
https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-note-10-plus-skins
Had ik er maar last van haha.Vlaggen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:38:
Er komen vanuit Amerika berichten dat een hoop telefoons geleverd worden voor de officiele datum van 23 Augustus. Zijn er toevallig mensen in Nederland die daar al last van gehad hebben? :-)
Ik krijg net de bevestiging via mediamarkt, gisteren online besteld, levertijd 4-5 werkdagen.
Tha
Mediamarkt? Ik ben toch niet gekTha schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:23:
[...]
Had ik er maar last van haha.
Ik krijg net de bevestiging via mediamarkt, gisteren online besteld, levertijd 4-5 werkdagen.

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.22ec4c4dVDTLJehenklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Je kan het ook van de andere kant bekijken:
De "zwarte" Note10+ 512GB is "uniek", omdat bijna iedereen de "Glow" heeft...![]()
gebruik deze nu voor mij S8, top, net ook besteld voor de note 10 plus.
Tha
Duitsland heeft ze ook vandaag geleverd gekregen...Vlaggen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:38:
Er komen vanuit Amerika berichten dat een hoop telefoons geleverd worden voor de officiele datum van 23 Augustus. Zijn er toevallig mensen in Nederland die daar al last van gehad hebben? :-)
Als ze niet geleverd worden op release dag mag het van mij wel gebeuren na 14 september.Vlaggen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:38:
Want dan kom ik pas terug van vakantie
RandyJC
Volgens de medewerker van Samsung klopt dat niet, en hij heeft het doorgegeven aan de juiste afdeling. Mocht daar nog iets uit voort komen dan krijg ik nog bericht.jabberwock schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:36:
[...]
Dat is idd raar. Ik heb even de vraag bij Samsung neergelegd via twitter. Ben benieuwd, anders ga ik gewoon mijn eerdere bestelling annuleren en plaats ik hem opnieuw. 100€ goedkoper nog voordat de eerste pre-orders zijn uitgeleverd vind ik wel de moeite waard namelijk.
Ik denk dat dit pas aan de orde is, al de note 10/plus uitgeleverd worden.
frozenflame_ schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:18:
Even een vraagje, die screen protector van Samsung die er in de doos is opgeplakt is die goed ? Of is het aangeraden een andere er bij te kopen ?
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Also, in the US hebben ze echt WAY better deals qua Pre-order. Bah weer jaloers... :-P
RandyJC
Mensen: als je een voor de "Nederlandse markt bestemde tekefoon" wil hebben, bestel dan niet via Belsimpel!tploumen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:48:
Is er iemand die de 256 GB Note 10+ Zilver via Belsimpel.nl besteld heeft en waarbij de verwachte levertijd korter is dan 5 werkdagen...?
9 van de 10x krijg je een IMPORT telefoon!
Bestel gewoon bij Samsung zelf, of bv bij Coolblue: dan weet je tenminste zeker dat je een voor de "Nederlandse markt" bestemd toestel krijgt!
Levert Belsimpel niet gewoon de Nederlandse versie als ze de promotie ondersteunen? M.a.w. toestellen met een goedgekeurde EAN vanuit Samsung. Ze promoten namelijk wel hiermee.henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Mensen: als je een voor de "Nederlandse markt bestemde tekefoon" wil hebben, bestel dan niet via Belsimpel!
Bestel gewoon bij Samsung zelf, of bv bij Coolblue: dan weet je tenminste zeker dat je een voor de "Nederlandse markt" bestemd toestel krijgt!
Volgens mij leveren ze later, als ze niet mee doen aan de promoties, toestellen uit het buitenland.
Dat kan niet het geval zijn aangezien die van Belsimpel meedoet voor de 100,- inruil actie.henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Mensen: als je een voor de "Nederlandse markt bestemde tekefoon" wil hebben, bestel dan niet via Belsimpel!
Dit is niet waar, Belsimpel doet gewoon mee in de pre-order actie van Samsung.henklbr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Belsimpel heeft in het verleden toestellen uit de EU verkocht, deze worden goedkoper aangeboden dan bij de overige winkels. Consumenten kunnen natuurlijk zelf een prima beslissing maken als ze wel of niet voor dit prijsvoordeel gaan. Specifiek, de toestellen kunnen voorzien zijn van een andere firmware/rom.
Dat dit soort toestellen geen garantie krijgen is niet waar, Belsimpel zal gewoon aan de wettelijke garanties moeten voldoen en deugdelijke producten dienen te leveren.
Overigens, we nemen Belsimpel nu als voorbeeld, maar veel meer met name webwinkels verkopen toestellen die niet door Samsung NL zijn gedistribueerd.
Toestellen die verkocht worden via Nederlandse providers kunnen ook voorzien zijn van een aangepaste firmware waardoor ze niet mee draaien met de updates van "stock" Samsung NL geïmporteerde modellen.
Bij release worden idd toestellen verkocht die bestemd zijn voor de Nederlandse markt (in dit geval de "Aura Black" & "Aura Glow").Bullet NL schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:17:
[...]
Dit is niet waar, Belsimpel doet gewoon mee in de pre-order actie van Samsung.
Belsimpel heeft in het verleden toestellen uit de EU verkocht, deze worden goedkoper aangeboden dan bij de overige winkels. Consumenten kunnen natuurlijk zelf een prima beslissing maken als ze wel of niet voor dit prijsvoordeel gaan. Specifiek, de toestellen kunnen voorzien zijn van een andere firmware/rom.
Dat dit soort toestellen geen garantie krijgen is niet waar, Belsimpel zal gewoon aan de wettelijke garanties moeten voldoen en deugdelijke producten dienen te leveren.
Overigens, we nemen Belsimpel nu als voorbeeld, maar veel meer met name webwinkels verkopen toestellen die niet door Samsung NL zijn gedistribueerd.
Toestellen die verkocht worden via Nederlandse providers kunnen ook voorzien zijn van een aangepaste firmware waardoor ze niet mee draaien met de updates van "stock" Samsung NL geïmporteerde modellen.
Echter: Belsimpel verkoopt ook de "Aura White", en deze is niet uitgebracht in Nederland, dus is een IMPORT-toestel.
Uiteraard kunnen consumenten uitstekend zelf een beslissing maken, maar het zou Belsimpel sieren als ze vermelden op hun site dat het, eventueel, een "geïmporteerd toestel" betreft.
Heb al vaak genoeg mensen op deze site geholpen hun toestel naar "Nederlandse firmware-updates" te krijgen.
Zelfs een keer meegemaakt, dat iemand een "Branded"-toestel van Belsimpel had verkregen!
Dat Belsimpel dit niet vermeld op hun site, is in mijn optiek "misleiding"; weet je nog dat de Consumentenbond Samsung aansprak op hun "Update beleid"? Dat komt dus o.a. door deze "praktijken" van Belsimpel...
Gebruikers krijgen hun updates veel later, of erger nog: helemaal niet...
Ik snap je punt. Het zou ze sieren als ze duidelijker zijn in waar de toestellen vandaan komen en volgens mij kunnen ze overal vandaan komen.henklbr schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:04:
[...]
Bij release worden idd toestellen verkocht die bestemd zijn voor de Nederlandse markt (in dit geval de "Aura Black" & "Aura Glow".
Echter: Belsimpel verkoopt ook de "Aura White", en deze is niet uitgebracht in Nederland, dus is een IMPORT-toestel.
Uiteraard kunnen consumenten uitstekend zelf een beslissing maken, maar het zou Belsimpel sieren, als ze vermelden op hun site dat het, eventueel, een "geïmporteerd toestel" betreft.
Heb al vaak genoeg mensen op deze site geholpen hun toestel naar "Nederlandse firmware-updates" te krijgen.
Zelfs een keer meegemaakt, dat iemand een "Branded"-toestel van Belsimpel had verkregen!
Dat Belsimpel dit niet vermeld op hun site, is in mijn optiek "misleiding"; weet je nog dat de Consumentenbond Samsung aansprak op hun "Update beleid"? Dat komt dus o.a. door deze "praktijken" van Belsimpel...
Gebruikers krijgen hun updates veel later, of erger nog: helemaal niet...
Voor wat betreft de witte variant, daar staat dan weer niet bij dat het toestel in aanmerking komt voor de 100,- extra cashback bij inruil van een toestel. Je moet wel 'insider' zijn wil je dat allemaal volgen/begrijpen. Als consument kun je snel in verwarring gebracht worden. Dus deel je opvatting dat er meer transparantie mag zijn.
Dus ja dat is mijn probleem. Vraag me af of Aura black misschien nog net iets anders is dan gewoon zwart. Zie op de video's echt alleen saai zwart maar waarom dat ze het dan niet gewoon zwart noemen.
[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2019 07:53 ]
Ik heb de aura black gezien bij tmobile en je zit wel heel smooth die kleur verlopen bij aura blackPhusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:46:
Ik baal wel dat we hier maar 2 kleuren hebben en de 512 GB in 1 kleur. Nu mijn Note 9 versleten is zou ik graag upgraden maar ja, ik ben iemand die dat dan niet doet puur vanwege de kleur...
Dus ja dat is mijn probleem. Vraag me af of Aura black misschien nog net iets anders is dan gewoon zwart. Zie op de video's echt alleen saai zwart maar waarom dat ze het dan niet gewoon zwart noemen.
het was in mijn beleving niet saai zwart maar subtiel een gloed er over heen wanneer je het toestel " kantelt"
Ik heb hem na 1 keer kijken besteld, die aura glow kleur wou ik oorspronkelijk voor gaan maar die was me toch echt teveel kermis.
Tha
Liefst had ik blauw of wit, maar ja, die zijn hier niet te koop (wit wel in België, maar dat gaat dan weer niet omdat het voor het werk is).Tha schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:07:
[...]
Ik heb de aura black gezien bij tmobile en je zit wel heel smooth die kleur verlopen bij aura black
het was in mijn beleving niet saai zwart maar subtiel een gloed er over heen wanneer je het toestel " kantelt"
Ik heb hem na 1 keer kijken besteld, die aura glow kleur wou ik oorspronkelijk voor gaan maar die was me toch echt teveel kermis.
Maar even wachten tot een collega hem heeft, maar voorheen was ik altijd de enige die een Note had, en als anderen hem hebben is die lol er ook een beetje af
Gekke is dat jullie hem blijkbaar al in de winkel hebben gezien, ik heb eind vorige week half Berlijn afgezocht, maar nergens hadden ze er 1 liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2019 08:52 ]
Het enige wat je nodig heb is de Whitestone dome.DM89 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:28:
Ik heb de Note 10+ besteld.
Zijn screen protectors nog steeds een probleem bij Samsung toestellen?
Of gewoon geen, ik gebruik al 5 jaar zeker geen screen protector meer. Nog nooit een scherm kapot gehad.blue13x schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:58:
[...]
Het enige wat je nodig heb is de Whitestone dome.
Zelfs die heb ik nog nooit gehad...in de afgelopen 15 jaar.W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:24:
Same en kleine krasjes verdwijnen weer vanzelf na tijdje.
Bij mij verdwijnen ze pas als het scherm kapot gaat, wat altijd binnen de garantie gebeurtW84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:24:
Same en kleine krasjes verdwijnen weer vanzelf na tijdje.
Ja leuk, maar mag ik weer een nieuw charger aanschaffen. Vraag me ook af hoeveel herrie dat ding maakt en hoe warm alles wordt, die dual charger die ik nu heb doet 7.5 W en die maakt al hoorbaar geluid op paar meter afstand.blue13x schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:35:
iedereen praat over de 45w charger, maar ik ben eigenlijk meer enthousiast over de 20w draadloos oplader. Bijna net zo sneller als de meegeleverde 25w charger. Zelfs sneller dan de vorige generatie bedrade charger van de Note 9.
Waren we eindelijk verlost van telkens nieuwe opladers kopen en meer richting een standaard komt dit weer. Ja ik snap, technologische vooruitgang etc, maar jammer dat zelfs een oplader nu al na een jaar verouderd is.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2019 09:43 ]
In mijn geval wel anders, mijn S10+ zat onder de haarkrassen, komt ook door het werk wat ik doe en dus vandaar dat ik liever iets op het scherm ter bescherming.Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:00:
[...]
Of gewoon geen, ik gebruik al 5 jaar zeker geen screen protector meer. Nog nooit een scherm kapot gehad.
Heb nu een Xs Max hier ook een protector op van Spigen en is perfect maar bij Samsung toestellen is dit toch wel anders.. de whitestone is ook prijzig maar goed.
[ Voor 17% gewijzigd door DM89 op 21-08-2019 09:45 ]
Die 7,5W lader werkt toch gewoon? Wel langzamer dan zo'n hoger wattage lader, maar verouderen doet alles, dus tja.Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:38:
[...]
Ja leuk, maar mag ik weer een nieuw charger aanschaffen. Vraag me ook af hoeveel herrie dat ding maakt en hoe warm alles wordt, die dual charger die ik nu heb doet 7.5 W en die maakt al hoorbaar geluid op paar meter afstand.
Waren we eindelijk verlost van telkens nieuwe opladers kopen en meer richting een standaard komt dit weer. Ja ik snap, technologische vooruitgang etc, maar jammer dat zelfs een oplader nu al na een jaar verouderd is.
Als dat de motivatie is om nieuwe spullen te kopen, dan kun je elk jaar wel al je elektronica vervangen, alles wordt elk jaar nieuwer / sneller/ beter
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Klopt, maar als je het niet doet valt wel een van de voordelen weg die je hebt bij upgraden naar een Note 10. Dus dan neemt de motivatie voor een Note 10 ook weer af, voor mij dan. Als ik geen gebruik kan maken van alle nieuwe features dan voelt het een beetje als wasted money.janvanduschoten schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:52:
[...]
Die 7,5W lader werkt toch gewoon? Wel langzamer dan zo'n hoger wattage lader, maar verouderen doet alles, dus tja.
Als dat de motivatie is om nieuwe spullen te kopen, dan kun je elk jaar wel al je elektronica vervangen, alles wordt elk jaar nieuwer / sneller/ beter
Que? Kapot scherm met/binnen de garantie? Hoe en wat?Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:30:
[...]
Bij mij verdwijnen ze pas als het scherm kapot gaat, wat altijd binnen de garantie gebeurt
Wil niet veel zeggen, maar een "kapot scherm" (barst o.i.d.) valt niet onder de garantie...Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:30:
[...]
Bij mij verdwijnen ze pas als het scherm kapot gaat, wat altijd binnen de garantie gebeurt
Dat was dan ook voor mij de reden om een bij mijn nieuwe telefoon ( Xiaomi Mi9) een originele autolader / houder te kopen en een ( niet originele) lader op m'n bureau. Voor mij is het meer een "leuke extra", ik haal het meeste plezier uit het gebruiken van de telefoon, niet het opladen ervan.Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:55:
[...]
Klopt, maar als je het niet doet valt wel een van de voordelen weg die je hebt bij upgraden naar een Note 10. Dus dan neemt de motivatie voor een Note 10 ook weer af, voor mij dan. Als ik geen gebruik kan maken van alle nieuwe features dan voelt het een beetje als wasted money.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Sorry defect scherm was wellicht betere verwoording geweest, issues afgelopen jaren: inbranden, diverse kleuren lijnen, defecte pixels, kleurwaas. Allemaal onder garantie vervangen, allemaal binnen 2 jaar na aanschaf. Note 4 zelfs 2x scherm vervangen.W84 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Que? Kapot scherm met/binnen de garantie? Hoe en wat?
Veel haast hebben ze er niet mee, korting wordt nog steeds doorberekendjabberwock schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:46:
[...]
Volgens de medewerker van Samsung klopt dat niet, en hij heeft het doorgegeven aan de juiste afdeling. Mocht daar nog iets uit voort komen dan krijg ik nog bericht.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen