Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57
WhateverSuitsU schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:51:
[...]

Veel haast hebben ze er niet mee, korting wordt nog steeds doorberekend :+
Echt hllarisch hoe Samsung en telco's met zo'n launch omgaan. Op de Vodafone site wemelt het van de fouten in de specs, iemand op het forum had dat aangekaart, en na een week nog maar eens gemeld dat de fouten niet waren aangepast. Wordt zo'n topic gewoon gesloten omdat de behulpzame klant irritant is en niet door heeft dat het aanpassen van de hoeveelheid ram geheugen op een pagina makkelijk een doorlooptijd van twee weken kan hebben..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BCC heeft ze inmiddels op voorraad:
- https://www.bcc.nl/naviga...0-256gb-aura-zwart/270808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 13:45
Dus als je het nu besteld dan heb je ze voor de 23ste? :O

RandyJC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@robcoenen zou je nog een levertijden & prijzen toestel willen aanmaken? We gaan nu namelijk een beetje offtopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Bij Coolblue krijg je er ook een duo charge pad bij nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:12
WhateverSuitsU schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:12:
Ah gevonden: https://www.coolblue.nl/p...plader-duo-pad-zwart.html

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2019 15:19 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Je weet "Coolblue" toch wel te vinden op het net?

coolblue.nl misschien?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henklbr schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Je weet "Coolblue" toch wel te vinden op het net?

coolblue.nl misschien?
Het product is niet vindbaar via coolblue website zelf, enkel via Google. Zal dus een fout zijn of dit is de nieuwe actie na vrijdag. Maar waarom moet ik me weer verdedigen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:45:
[...]

Het product is niet vindbaar via coolblue website zelf, enkel via Google. Zal dus een fout zijn of dit is de nieuwe actie na vrijdag. Maar waarom moet ik me weer verdedigen... ?
Is wel een mooie deal van Coolblue... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Toch een aardige aanbieding. Alhoewel ik draadloos laden tot nu toe gewoon waardeloos gevonden heb altijd. maar dat is met name omdat het zo mega langzaam ging tot nu toe op mijn S8

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Phusebox schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:45:
[...]

Jawel, maar sinds paar uur ;) tik maar Note 10+ in en scroll naar beneden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:46

MazeWing

The plot thickens...

Net eens voor de grap gekeken naar de promoties en de inruilwaardes zijn ronduit belachelijk, beschamend en onbeschoft! €189 voor een Note 9...

De enige telefoon die nog iets van waarde heeft is de iPhone X. Op deze manier geeft Samsung pijnlijk aan wat hun eigen top telefoons na 1 jaar waard zijn (Spoiler: 15-20%)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-02 13:01
blue13x schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:35:
iedereen heeft het over de 45w charger, maar ik ben eigenlijk meer enthousiast over de 20w draadloos oplader. Bijna net zo sneller als de meegeleverde 25w charger. Zelfs sneller dan de vorige generatie bedrade charger van de Note 9.
Note 10 plus heeft 15W wirelless charging. Ook nog snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Met het risico dat ik weer offtopic ga, flossy back again met de spigen cases: YouTube: Samsung Galaxy Note 10 Plus - Spigen Case Lineup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
rens-br schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:18:
[mbr]@robcoenen zou je nog een levertijden & prijzen toestel willen aanmaken? We gaan nu namelijk een beetje offtopic[/]
[Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:42
benza2006 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:29:
[...]

Note 10 plus heeft 15W wirelless charging. Ook nog snel :)
het kan meer, 20w. de nieuwere samumg Ep-5200 is speciaal daarvoor gemaakt en kan 20w+ draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
WhateverSuitsU schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:12:
Idd. heb deze besteld. Alhoewel het niet het maximale 20w uit de Note 10 kan halen. Met 15 is het wel heel snel...de nieuwe fast wireless charge 2.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Bedankt voor de tip. Ik ga er voor zorgen dat het topic verplaatst wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:58
MazeWing schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:55:
Net eens voor de grap gekeken naar de promoties en de inruilwaardes zijn ronduit belachelijk, beschamend en onbeschoft! €189 voor een Note 9...

De enige telefoon die nog iets van waarde heeft is de iPhone X. Op deze manier geeft Samsung pijnlijk aan wat hun eigen top telefoons na 1 jaar waard zijn (Spoiler: 15-20%)
Inderdaad triest, maar ik heb hier een S9 liggen met krassen op het scherm en die verkoopt niet. Dus via deze weg kan ik er toch nog 240,- voor krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001

MazeWing

The plot thickens...

Het is toch de maximale waarde, wanneer het toestel in uitstekende staat is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
blue13x schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

het kan meer, 20w. de nieuwere samumg Ep-5200 is speciaal daarvoor gemaakt en kan 20w+ draadloos.
Wist ik niet, thnx. Ik heb alleen naar de specificaties van de Note 10 plus gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
MazeWing schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:24:
Het is toch de maximale waarde, wanneer het toestel in uitstekende staat is.
Je scherm is onbeschadigd als:

de LCD werkt en 100% intact is
de LCD geen dode pixels of defecte lijnen vertoont
het scherm niet ingebrand is
het aanraakscherm nog correct functioneert

Staat niks bij over krassen :P

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Qua kleuren, ik zie alleen zwart en zilver te koop? Maar niet die ene glow waar veel oranje tinten in zitten als in veel yt video's? Of is dat de silver versie gewoon

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:53
Vedrano schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 06:44:
Qua kleuren, ik zie alleen zwart en zilver te koop? Maar niet die ene glow waar veel oranje tinten in zitten als in veel yt video's? Of is dat de silver versie gewoon
De zilveren versie betreft de 'Aura Glow', vraag mij niet de logica daarachter :)

• NathanSF
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-03-2023
Bomberman71 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:13:
[...]

Hoop het beste voor je.
Schrok alleen van de onzin info die er stond en ging dus zeker niet van de juiste kleur opties uit.
Typisch Benelux, altijd die beperkte kleur keuzes en als de N10 straks wat ouder is en de fans hem reeds hebben komen ze met speciale designs en kleuren .... :(
De witte Note 10+ is verdwenen van de website en ook heb ik een vreemde e-mail ontvangen:
"Vervelend, uw bestelling komt iets later dan verwacht. Het artikel is nu even niet op voorraad. Zodra het weer op voorraad is, nemen we contact met u op voor een nieuwe bezorgafspraak."
Terwijl het een pre-order toestel betreft...
Maar ik heb contact opgenomen met Vodafone en ze verzekeren mij dat ik hem zal ontvangen. We shall see...

Persoonlijk vond je zelf ook de witte de beste kleur, heb je hem al gepre-ordered in een andere kleur of ga je wachten totdat de witte ergens te krijgen is?

[ Voor 8% gewijzigd door NathanSF op 22-08-2019 13:26 ]

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
NathanSF schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:24:
[...]

De witte Note 10+ is verdwenen van de website en ook heb ik een vreemde e-mail ontvangen:

[...]

Terwijl het een pre-order toestel betreft...
Maar ik heb contact opgenomen met Vodafone en ze verzekeren mij dat ik hem zal ontvangen. We shall see...

Persoonlijk vond je zelf ook de witte de beste kleur, heb je hem al gepre-ordered in een andere kleur of ga je wachten totdat de witte ergens te krijgen is?
Bedankt voor de follow up !

Hier was ik al bang voor en dat is balen.
Keuze is al niet ruim en iedereen loopt straks met die olievlek versie en zwart zien we al genoeg.
Voor mij zou wit de kleur zijn. Ook vreemd dat je de 512GB versie nergens vind.
Mischien wat geduld hebben.

Ik wacht rustig af wat de Mate30Pro gaat doen en heel mischien gaat OP met de OP7Tpro mij verassen.
Zo niet dan zie ik het wel en wellicht kan ik nog wel een jaartje uitzingen met mijn N8 en kijk dan wel wat de markt doet.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Naje hope so, de een lijkt totaal niet op de ander, alsof blauw in de een totaal niet voorkomt maar alleen op de foto.

Afbeeldingslocatie: https://images.officeworks.com.au/api/2/img/https://s3-ap-southeast-2.amazonaws.com/wc-prod-pim/JPEG_300x300/BRN10WPSB_samsung_galaxy_note_10_256gb_white_presale_bundle.jpg/resize?size=300&auth=MjA5OTcwODkwMg__

Afbeeldingslocatie: https://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/w830_wm_brw/public/article_images/2019/08/note-10-plus-aura-glow-back-yellowish.jpg?itok=a_8XhURK

[ Voor 16% gewijzigd door FSXnoob op 22-08-2019 15:05 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Vedrano schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:04:
Naje hope so, de een lijkt totaal niet op de ander, alsof blauw in de een totaal niet voorkomt maar alleen op de foto.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is beide de zelfde telefoon, maar door de kleur van de lichtbron die in de telefoon spiegeld krijg je twee verschillende effecten. Overigens is het effect op een camera/foto veel sterker dan in de praktijk.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Vedrano schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:04:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb hem in mijn handen gehad in meerdere winkels. en beaam de comment hier boven.
Bij vodafone had je een overwegend kermis kleurtje zoals de onderste.
Bij Tmobile had je een roze gloed erover.
en bij de media markt ging het meer naar het zilver / blauw van de bovenste foto.

alles idd te maken met de lichtbron in de winkel lijkt me

ik heb mede door de overweldigende kleuren bij de vodafone winkel besloten voor de aura black te gaan haha

Tha

• RandyJC
Interessant, gaat over de 45 watt charger:

Here's another article. This one says 60 minutes so not sure were AC got 40.

https://www.cnn.com/2019/08/19/cnn-u...iew/index.html

"I've been testing the Note 10+ with the 45-watt USB-C charger, and the results have been impressive. With the device entirely dead, at 0%, and plugged into the charger with the included cable, it quickly reached 2% in just over a minute, then 25% in less than nine minutes, and a remarkable 50% in about 20 minutes. It's a high-speed charger that doesn't cause the plug itself to get very hot or even warm to the touch. The phone did get a bit warm -- nothing that would burn your hand, though.

At 32 minutes, the Note 10+ hit 75%, and three minutes later it hit 80%. It seems that the power delivery slowed down as we started to approach 100%. This was most notable at about 75% and resulted in only a few percentage increases over a few minutes. It hit 95% at 50 minutes and a full 100% charge at just over an hour. It hit 99%, nearly a full charge, at just under 60 minutes, and took about three minutes to hit 100%. That's fast, really fast indeed."

Source:
https://forums.androidcen...tunately.html#post6609031

RandyJC

• Tha

Tha

gaat hard

RandyJC schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:24:

"I've been testing the Note 10+ with the 45-watt USB-C charger, and the results have been impressive. With the device entirely dead, at 0%, and plugged into the charger with the included cable, it quickly reached 2% in just over a minute, then 25% in less than nine minutes, and a remarkable 50% in about 20 minutes. It's a high-speed charger that doesn't cause the plug itself to get very hot or even warm to the touch. The phone did get a bit warm -- nothing that would burn your hand, though.

At 32 minutes, the Note 10+ hit 75%, and three minutes later it hit 80%. It seems that the power delivery slowed down as we started to approach 100%. This was most notable at about 75% and resulted in only a few percentage increases over a few minutes. It hit 95% at 50 minutes and a full 100% charge at just over an hour. It hit 99%, nearly a full charge, at just under 60 minutes, and took about three minutes to hit 100%. That's fast, really fast indeed."

Source:
Wat een rammer, wat een weelde. Ben wel benieuwd wat het doet met de kwaltieit van de accu zelf na een x aantal maanden... maar dat lijkt me een zorg voor later :o

Tha

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

RandyJC schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:24:

Source:
Heel mooi allemaal, maar ik vraag me echt af wat voor effect dit snelle laden op de batterij heeft.
Met hoe meer vermogen je een batterij laad, hoe minder dit is voor de levensduur.

Ik vraag me dan ook echt af als dit de levensduur van de accu niet enorm gaat aantasten. Zoals ik al eerder heb geschreven. Ik laat mijn telefoon liever langzaam op in 5 a 6 uur dan hem vol druk in 1 uur.

• RandyJC
MOCHT ik zo’n lader kopen dan zou ik hem ook echt gebruiken zoals hierboven word omschreven. Uit nood en ff die snelle boost.

RandyJC

• jabberwock
  • Laatst online: 29-05 12:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Hier een artikel van een testje waarin de Note 10+ in zo'n 65 minuten wordt opgeladen met de standaard lader. Als dat klopt dan is die 45w lader een volledig overbodig artikel. Tenzij die 5 minuten tijdswinst van levensbelang is... :o

• blue13x
Bullet NL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:29:
[...]

Heel mooi allemaal, maar ik vraag me echt af wat voor effect dit snelle laden op de batterij heeft.
Met hoe meer vermogen je een batterij laad, hoe minder dit is voor de levensduur.

Ik vraag me dan ook echt af als dit de levensduur van de accu niet enorm gaat aantasten. Zoals ik al eerder heb geschreven. Ik laat mijn telefoon liever langzaam op in 5 a 6 uur dan hem vol druk in 1 uur.
''De lader die bij de toestellen zit, is maar 25 watt, dus Samsung ziet dit als een optie. Desgevraagd blijkt de reden daarvoor te zijn dat deze laadtechniek op de lange termijn niet geweldig gezond is voor de accu. Samsung raadt dan ook af om de 45W-lader elke dag te gebruiken, maar alleen als je hem echt nodig hebt."

Bron

[ Voor 5% gewijzigd door blue13x op 22-08-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem net binnen, nu aan het uitpakken. De screenprotector die erop zit is prima. Heb gisteren een whitedome besteld maar twijfel of ik die er gelijk op ga plakken of de stock protector erop laat voorlopig..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
Veel plezier ermee geluksvogel ;)
m0nk schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:43:
Heb hem net binnen, nu aan het uitpakken. De screenprotector die erop zit is prima. Heb gisteren een whitedome besteld maar twijfel of ik die er gelijk op ga plakken of de stock protector erop laat voorlopig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Heb hem ook binnen gekregen, ook ik laat de standaard screenprotector er op zitten. Heb mijn orginele leren Samsung back-cover ook binnen dus ik ga vandaag helemaal los ;)

Mijn zoon is ook blij, die heeft mijn Note 8 gekregen, die er nog als nieuw uit ziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Bullet NL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:36:
Heb hem ook binnen gekregen, ook ik laat de standaard screenprotector er op zitten. Heb mijn orginele leren Samsung back-cover ook binnen dus ik ga vandaag helemaal los ;)

Mijn zoon is ook blij, die heeft mijn Note 8 gekregen, die er nog als nieuw uit ziet....
Laat even weten hoe de cover bevalt. Ik heb een Spigen slim fit besteld die vandaag binnen komt. Twijfelde een beetje tussen deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bullet NL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:36:

Ik heb de samsung leren cover en en de silicone cover thuis liggen maar twijfel enorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

DM89 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:17:
[...]

Ik heb de samsung leren cover en en de silicone cover thuis liggen maar twijfel enorm :P
Ik heb nu de Alcantara cover op mijn Note 8, die bevalt prima. Vind leer of alcantara net iets luxer staan dan een siliconen cover. Maar goed dat is persoonlijk.

Ik zit te denken om mijn Note 10 samen met een Samsung Galaxy Watch (46mm) te gaan gebruiken.

Wat mij ideaal lijkt, de notificaties van Flitsmeister op mijn Watch, dan kan de telefoon (heb nog geen Android Auto) kan hoeft dan niet eens in een houder.

Afijn, heb begrepen dat Flitsmeister nog niet zover is, indien dat dit wel kan komt een Led-view cover i.c.m. de Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Prachtig toestel, alleen die Exynos Mali chipset is voor mij een dealbreaker. Was het SnapDragon Adreno geweest in de Plus dan was dit een no-brainer en ging de Xs Max naar vriendin.
Wacht de reviews en (game)benchmarks wel even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Richie B schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:05:
Prachtig toestel, alleen die Exynos Mali chipset is voor mij een dealbreaker. Was het SnapDragon Adreno geweest in de Plus dan was dit een no-brainer en ging de Xs Max naar vriendin.
idd .. de batterijduur is ong hetzelfde als die van de s10+ volgens de review van hardwareinfo.
Dikke dealbreaker voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Richie B schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:05:
Maar denk je dat je het verschil tussen de Exynos en Snapdragon gaat merken dan? (is een oprechte vraag) Ik snap dat een benchmark grafiek laat zien dat hij sneller/zuiniger is oid, maar zijn die verschillen zo erg in het dagelijks gebruik dat je daarom de aanschaf niet ok vindt?

In mijn geval gaat het om de telefoon met zijn features. Ook deels hoe hij eruit ziet. Maar het kan mij werkelijk niets schelen welke processor erin zit, waardoor hij misschien 0,0001 milliseconde trager is of dat de batterij 5 minuten eerder leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jabberwock schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:21:
[...]

Maar denk je dat je het verschil tussen de Exynos en Snapdragon gaat merken dan? (is een oprechte vraag) Ik snap dat een benchmark grafiek laat zien dat hij sneller/zuiniger is oid, maar zijn die verschillen zo erg in het dagelijks gebruik dat je daarom de aanschaf niet ok vindt?

In mijn geval gaat het om de telefoon met zijn features. Ook deels hoe hij eruit ziet. Maar het kan mij werkelijk niets schelen welke processor erin zit, waardoor hij misschien 0,0001 milliseconde trager is of dat de batterij 5 minuten eerder leeg is.
Als de Snapdragon ook koeler is zou dat voor mij wel een reden zijn, want mijn Note 9 wordt geregeld enorm warm, ook als ie ogenschijnlijk niks doet. Qua accu redt die het ook maar van 6u 's ochtends tot 20u 's avonds maximaal bij mij. Zou wel eens willen weten of de Snapdragon echt significant zuiniger is. Maar ja, wat doe je er aan? Is hier toch niet te koop.
Bullet NL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Afijn, heb begrepen dat Flitsmeister nog niet zover is, indien dat dit wel kan komt een Led-view cover i.c.m. de Galaxy Watch.
Wilde net zeggen, Flitsmeister nog nooit een melding van gezien op mijn Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 08:41
Bel simpel levert op het moment originele PHN toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zojuist gebruik gemaakt van de inruil actie.

Gister was mijn S9 129,- waard en vandaag opeens 196 euro en met de extra 100,- euro dus een leuk bedrag voor de S9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guney
  • Laatst online: 10-01 01:34
Net besteld via ING voor 944.05!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:52
Zojuist toch maar besteld via ING :)

Note 10 voor € 800,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DM89 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:51:
Zojuist gebruik gemaakt van de inruil actie.

Gister was mijn S9 129,- waard en vandaag opeens 196 euro en met de extra 100,- euro dus een leuk bedrag voor de S9.
Ik dacht dat die actie tot en met gisteren liep? Op de Samsung site was ie al niet meer actief vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
verkeerd gelezen

[ Voor 90% gewijzigd door TR1969 op 23-08-2019 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Phusebox schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:31:
[...]

Ik dacht dat die actie tot en met gisteren liep? Op de Samsung site was ie al niet meer actief vanochtend.
Ik heb me gisteren aangemeld en vandaag kreeg ik een mail voor de verdere stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
jabberwock schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:21:
[...]

Die verschillen zijn behoorlijk, Snapdragon is sneller, stabieler en blijft stabiel na verloop van tijd. Ook is deze energie zuiniger. Ik staar me niet blind op benchmark uitslagen maar op echt gebruik. De Exynos throttled als een gek bij zware taken of games. Bij pubg bv. Blijft de 855 op 60fps waar de exynos (mede door de hitte) naar de 40/30 duikt. Ook de batterij drain is aanzienlijker.
Voor een normale gebruiker maakt het misschien niet uit, maar het voelt als genaaid worden wetende dat er een Note met een veel betere chipset bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Richie B schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:14:
[...]

Die verschillen zijn behoorlijk, Snapdragon is sneller, stabieler en blijft stabiel na verloop van tijd. Ook is deze energie zuiniger. Ik staar me niet blind op benchmark uitslagen maar op echt gebruik. De Exynos throttled als een gek bij zware taken of games. Bij pubg bv. Blijft de 855 op 60fps waar de exynos (mede door de hitte) naar de 40/30 duikt. Ook de batterij drain is aanzienlijker.
Voor een normale gebruiker maakt het misschien niet uit, maar het voelt als genaaid worden wetende dat er een Note met een veel betere chipset bestaat.
Precies dat maakt mij ook huiverig. Op de Note 9 kon ik de eerste 3 maanden geen Spotify gebruiken want die trok 20% batterij per kwartier leeg... Ook een gevalletje "gebrek aan optimalisatie voor Exynos".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Ik had een S4tje die ik voor de actie periode op de Samsung had gecontroleerd. Deze zou 0 euro opleveren, maar met de 100 voor de pre-order van de Note 10, er boven zou ik wel 100 terug krijgen. Als ik nu naar de Inruilpagina wil gaan is de S4 niet eens een mogelijkheid meer. Ze hebben flink wat toestellen verwijderd. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Best cool die scanner, zo te zien ook meteen de juiste kleuren:
https://www.reddit.com/r/...nner_on_the_note_10_plus/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:08:
Ik had een S4tje die ik voor de actie periode op de Samsung had gecontroleerd. Deze zou 0 euro opleveren, maar met de 100 voor de pre-order van de Note 10, er boven zou ik wel 100 terug krijgen. Als ik nu naar de Inruilpagina wil gaan is de S4 niet eens een mogelijkheid meer. Ze hebben flink wat toestellen verwijderd. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Yep, had een oude s3 die er ook gewoon tussen stond. En ook nog een Moto X Style. Beide staan er niet meer tussen.. Ga ze maar even mailen.

Verder is het wel echt een mooi toestel, erg blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 24-08-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriana O
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 04:09
Inderdaad heel mooi toestel! Alleen krijg ik met geen mogelijkheid het edge venster tevoorschijn. Staan aan in de instellingen maar er gebeurt niks mee. Iemand ook dit probleem? Wil hem niet terug zetten naar fabriekinstellingen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56

SteveV

Schtiefv Meister

blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:08:
Hier exact hetzelfde maar dan met een S4 mini.
Toestel stond er eerst tussen en nu niet meer,laagste model is nu een S6 edge.
Gelukkig heb ik nog een oude iPhone 5S die er wel tussen staat anders was de inruil aktie voor mij niet meer van toepassing.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Laatst online: 04-06 11:03
Ben benieuwd hoe de leer covers bevallen en hoe het toestel er in ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
Adriana O schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:06:
Inderdaad heel mooi toestel! Alleen krijg ik met geen mogelijkheid het edge venster tevoorschijn. Staan aan in de instellingen maar er gebeurt niks mee. Iemand ook dit probleem? Wil hem niet terug zetten naar fabriekinstellingen uiteraard.
Moest ook goed kijken, maar rechts iets onder het midden zie je een heel klein zwart 'lipje' wat je uit kan schuiven. Bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

rjvisje schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:36:
Zo'n leer cover, beschermen die eigenlijk nog wel tegen vallen ? Je hebt wel leer cover's zonder plastic met tpu aan de binnenkant ook dat wel.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriana O
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 04:09
benza2006 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Moest ook goed kijken, maar rechts iets onder het midden zie je een heel klein zwart 'lipje' wat je uit kan schuiven. Bij jou niet?
Nee, echt raar in de instellingen heb ik het paneel zo breed mogelijk gemaakt maar dat heeft geen effect. De app draait wel op de achtergrond en verbruikt batterij maar hij verschijnt gewoon niet. Snap er niets van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Adriana O schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:48:
[...]

Nee, echt raar in de instellingen heb ik het paneel zo breed mogelijk gemaakt maar dat heeft geen effect. De app draait wel op de achtergrond en verbruikt batterij maar hij verschijnt gewoon niet. Snap er niets van
Wist niet waar je het over had, maar misschien heb je hier iets aan:
YouTube: Amazing Tips to Customize your Galaxy Note 9's Edge Panels Misschien zijn er ook betere en kortere YT filmpjes, vast wel. Hetzelfde YT kanaal heeft ook een YT video gemaakt over hetzelfde onderwerp alleen dan voor de S10 serie YouTube: Amazing Tips to Customize your Samsung Galaxy S10's Edge Panels hmmm volgens mij is het geluid een heel stukje minder en ik luister niet eens met koptelefoon, of ligt aan mijn systeem heb ook geen geluidskaart in m'n pc.

[ Voor 24% gewijzigd door Pentiummania op 24-08-2019 10:57 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rjvisje schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:36:
Nadeel van die dingen is dat vaak de hele onderkant of zowel boven- als onderkant open is. Minder bescherming en ziet er niet uit IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ik wilde een witte dat is dan zilver. Je kan bij de providers alleen maar kiezen uit wit(zilver) of zwart, en 512GB versie is er alleen maar in het zwart ? Maar er is iig ook een blauwe en nog een.

Maar maakt een lichtere kleur nog uit voor de warmte ? Ik bedoel als de zon erop schijnt die dingen kunnen bij normaal gebruik al best warm worden buiten. En dan worden ze vaak niet eens opgeladen. Ik gebruik wel vaak een powerbank.

Misschien kun je beter ook zelf een test draaien en dan vergelijken ? Je hebt dan waarschijnlijk wel geen snapdragon bij de hand, maar gewoon met de gegevens van internet vergelijken.

Als het goed is moet Adobe Premiere Rush wel geoptimaliseerd zijn voor Samsung toestellen, die zullen ze toch heus wel voor beide toestellen geoptimaliseerd hebben lijkt mij of toch niet ? Misschien hebben ze niks getest/geoptimaliseerd is het alleen verkooppraat ? Naja daarom zelf testen dan he!

En in het gevalletje Adobe Premiere Rush, die draait ook op Desktop Mac & Windows! Daar werk je misschien toch liever op. Op de iphone kon ik dacht ik 5 exports doen en nu kun je dacht ik maar 3 exports doen. Of waren dat ook 3 exports op iOS ?

Woot: https://9to5google.com/20...-rush-for-android-review/
For reference, those with the Snapdragon Galaxy S9, S9+ and Note 9 will be limited to 1080p exports at present. Meanwhile, those with Exynos variants of these handsets are capable of exporting at 4K up to 60fps. If you have a Pixel 2, Pixel 3 or Galaxy S10, you can edit and export in 4K 60fps too.

hehe zo blijf je bezig he ?

[ Voor 60% gewijzigd door Pentiummania op 24-08-2019 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Letterlijk het meest irritante filmpje wat ik in tijden gezien heb. Een ‘speedtest’ review paardenrace stijl. Ik kan me niet voorstellen dat de veeleisende tweaker die per se het VS model moet hebben dit een kwalitatieve review vindt. Mij boeit het verschil iig niet, maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Weet iemand wat het verschil precies is tussen de frontcamera op de s10+ en de note ? Kwam er dus al achter dat op de S10+ er twee front camera's op zitten en op de note maar een, helemaal over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Vanmorgen mijn Note 10+ mogen ophalen. Ben er nu wat mee aan het rommelen en moest zojuist bellen. Ik vindt dat het volume van de speaker erg laag is. Zelfs op volledig volume vindt ik het erg tegenvallen, zeker in vergelijk met de S10+ welke ik hier ook nog heb liggen.

Kan ik hier iets aan doen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GerardReintke schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:55:
Bel simpel levert op het moment originele PHN toestellen.
Waar kan je dat op de telefoon controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
YouTube: Das Regenbogen-Telefon! - Galaxy Note 10+ Review

Grappige review als je het duits machtig bent. Focus op camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grappig, maar compleet useless naar mijn idee... Over alles een hipster instagram filter gooien, zelfs over de camera resultaten.

Mocht het niet zo zijn dan zijn het wel rare resultaten, alles lijkt washed out, en echt positief zijn ze over de camera niet volgens mij?

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
freddyathlon schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:40:
Vanmorgen mijn Note 10+ mogen ophalen. Ben er nu wat mee aan het rommelen en moest zojuist bellen. Ik vindt dat het volume van de speaker erg laag is. Zelfs op volledig volume vindt ik het erg tegenvallen, zeker in vergelijk met de S10+ welke ik hier ook nog heb liggen.

Kan ik hier iets aan doen?
Nope ! Afegzien van wat apps die kunstmatig het geluid boosten en daarmee de kwaliteit teniet doen.
Er is nauwelijks ruimte voor een speaker aan de bovenkant en geluid is simpelweg natuurkunde en vraagt om volume. Bij een gebrek hieraan kan je ook geen fatsoenlijke volume creeren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Richie B schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:14:
[...]

En dat is het. Ik heb mijn N8 destijds uit het buitenland gehaald, 256GB, blauw en een Snapdragon erin.
Zoals met sommige andere dingen worden wij hier in de Benelux genaaid.
Of je het gaat merken is een 2e maar voor dit soort bedragen wil je het beste van het beste en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Phusebox schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Nadeel van die dingen is dat vaak de hele onderkant of zowel boven- als onderkant open is. Minder bescherming en ziet er niet uit IMHO.
Correct, scherming is beter als niks maar zeker niet optimaal.

De ENIGE bescherming die echt bescherming bied zijn die lelijke pantser units die er helemaal omheen gaan en hem 2x zo dik maken en 2cm breder en hoger.
Alles eronder is de bescherming steeds wat minder tot 0 bescherming zonder case.

Belangerijk is dat de randen beschermd zijn want het daarop vallen zorgt voor scheuren in het scherm.
Zo't leren hoes is dan weer een compromis om toch nog een mooi toestel over te houden (maar is smaak afhankelijk) en op de meeste plekken iets van bescherming te bieden.
Ik vind ze te duur voor de looks en bescherming.

Ik geloof meer in de Spigen achtige case die rondom zitten en niet te dik zijn, betaalbaar en er best okay uitzien.
Screen protectors doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
m0nk schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Yep, had een oude s3 die er ook gewoon tussen stond. En ook nog een Moto X Style. Beide staan er niet meer tussen.. Ga ze maar even mailen.

Had net gebeld. Volgens mevrouw had ik het verkeerd gezien. Ik weet 100% dat ik een s4 en ook de s3 heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:00:
[...]

Had net gebeld. Volgens mevrouw had ik het verkeerd gezien. Ik weet 100% dat ik een s4 en ook de s3 heb gezien
Je zal gelijk hebben gehad en in weze een foutje gevonden hebben.
Na diverse inruilers waar ze echt niks mee konden en dus extra kosten hebben ze het lek gedicht, de website netjes aangepast en zeggen nu dat het niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bomberman71 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:44:
[...]

Correct, scherming is beter als niks maar zeker niet optimaal.

De ENIGE bescherming die echt bescherming bied zijn die lelijke pantser units die er helemaal omheen gaan en hem 2x zo dik maken en 2cm breder en hoger.
Alles eronder is de bescherming steeds wat minder tot 0 bescherming zonder case.

Belangerijk is dat de randen beschermd zijn want het daarop vallen zorgt voor scheuren in het scherm.
Zo't leren hoes is dan weer een compromis om toch nog een mooi toestel over te houden (maar is smaak afhankelijk) en op de meeste plekken iets van bescherming te bieden.
Ik vind ze te duur voor de looks en bescherming.

Ik geloof meer in de Spigen achtige case die rondom zitten en niet te dik zijn, betaalbaar en er best okay uitzien.
Screen protectors doe ik niet aan.
Al die fragiele telefoons zijn gewoon een verdienmodel. Cases, reparaties, vervanging etc.

Je betaald 1200 euro voor iets dat bij het minste of geringste kapot gaat, en daarom doe je er een case van 10 euro van Chinees stinkend plastic omheen... Is toch eigenlijk van de zotten.

Waarom maken ze die achterkant nog van glas? Enkel om eraan te verdienen want wie ziet nog zijn achterkant na dag 1? En fijn om vast te houden is het ook niet als je dan al een durfal bent die geen case gebruikt. Maak toch gewoon weer eens een kunststof achterkant die ergens tegen kan...

Einde rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Bomberman71 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:03:
[...]

Je zal gelijk hebben gehad en in weze een foutje gevonden hebben.
Na diverse inruilers waar ze echt niks mee konden en dus extra kosten hebben ze het lek gedicht, de website netjes aangepast en zeggen nu dat het niet zo was.
Terwijl iemand wel de Note 10 gaat pre-orderen, denkende dat ze 100 euro cashback krijgen.
En dat "foutje" stond al die tijd voor de 23ste en vanaf de 23ste was het gelijk gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Phusebox schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

Al die fragiele telefoons zijn gewoon een verdienmodel. Cases, reparaties, vervanging etc.

Je betaald 1200 euro voor iets dat bij het minste of geringste kapot gaat, en daarom doe je er een case van 10 euro van Chinees stinkend plastic omheen... Is toch eigenlijk van de zotten.

Waarom maken ze die achterkant nog van glas? Enkel om eraan te verdienen want wie ziet nog zijn achterkant na dag 1? En fijn om vast te houden is het ook niet als je dan al een durfal bent die geen case gebruikt. Maak toch gewoon weer eens een kunststof achterkant die ergens tegen kan...

Einde rant.
Ach, zo gaat het al meer dan 10 jaar:

- plastic " goedkope troep ! Zie de iphone met premium materialen ..."
- Metaal " allemaal deuken en alleen mooi als ie nieuw is, te zwaar, krast als de ziekte. Kijk eens naar Apple !"
- Glas " Ja mooi premium maar fingerprint magnet, het breekt direct, het is glad ... doe mij maar plastic ..."

En zo is de cirkel weer mooi rond.
blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:16:
[...]

Terwijl iemand wel de Note 10 gaat pre-orderen, denkende dat ze 100 euro cashback krijgen.
En dat "foutje" stond al die tijd voor de 23ste en vanaf de 23ste was het gelijk gefixt.
Je wordt genaaid waar je bij staat !

[ Voor 13% gewijzigd door Bomberman71 op 24-08-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bomberman71 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:30:
[...]

Nope ! Afegzien van wat apps die kunstmatig het geluid boosten en daarmee de kwaliteit teniet doen.
Er is nauwelijks ruimte voor een speaker aan de bovenkant en geluid is simpelweg natuurkunde en vraagt om volume. Bij een gebrek hieraan kan je ook geen fatsoenlijke volume creeren helaas.
Het ligt dus niet aan mij dat het volume minder is dan bij de S10+. Fijn om te weten en vergt dus gewoon gewenning. Ik merk wel dat als ik de speaker lager bij mijn oor hou, het beter te horen is. Geluid lijkt ook uit de opening te komen naast de sim-tray, wellicht dat het gewoon een nieuwe manier is t.o.v. de S10+. Maar ligt dus in elk geval niet aan mij ;).

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
freddyathlon schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Het ligt dus niet aan mij dat het volume minder is dan bij de S10+. Fijn om te weten en vergt dus gewoon gewenning. Ik merk wel dat als ik de speaker lager bij mijn oor hou, het beter te horen is. Geluid lijkt ook uit de opening te komen naast de sim-tray, wellicht dat het gewoon een nieuwe manier is t.o.v. de S10+. Maar ligt dus in elk geval niet aan mij ;).
Naast de Tray zit een gat, dat is ook voor de Top speaker.
Velen dachten eerst dat het een IR blaster was maar het is voor het geluid.
De top bezel is gewoon zichtbaar dunner en dus minder ruimte waarschijnlijk.

Kijk hier voor een mooi vergelijk:

YouTube: Galaxy Note 10 Plus Speaker Test!!!

Prima resultaat maar idd minder luid dan die van de S10+, en als je die gewend bent dan ga je dat merken.

In mijn ogen is de grootste fout die men gemaakt heeft is door te slaan met het anorexia regime.
Steeds maar dunner en dunner.
De N10+ is 0.9mm dunner dan de N9 terwijl niemand dat toestel te dik vond.
Als ze het slechts 0.4mm dunner hadden gemaakt en dus een halve mm extra dikte hadden dan had er makkelijk een dikkere accu in gekund (4600+ mah) en wat extra ruimte voor bijv een betere speaker, IR blaster, etc.

Ja, het wordt dan ook wat zwaarder maar niemand koopt een N10+ vanwege de lichtvoetigheid en de compacte afmetingen, daar is de N10 voor en anders de S10e.

Mijn inziens iets teveel aandacht besteed aan het uiterlijk en gimmicks en te weinig duidelijke voorsprongen (onderscheid) op flagship niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

Einde rant.
O please:

Gaan we nu weer dit soort reacties van je krijgen, wat je vorig jaar ook al in het Note9-topic deed?

Ik heb de Note9, S10+ en nu de Note10+: nergens last van: geen krassen en/of barsten, Spotify werkt perfect etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
Pentiummania schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:32:
Weet iemand wat het verschil precies is tussen de frontcamera op de s10+ en de note ? Kwam er dus al achter dat op de S10+ er twee front camera's op zitten en op de note maar een, helemaal over het hoofd gezien.
De tweede front'camera' van de S10+ is een dieptesensor, om portretfoto's beter te maken. Je kunt wel foto's maken in normaal en wide angle, maar die eerste is slechts een crop van de wide-angle lens.
Of en in hoeverre de Notes nu minder goede portretfoto's maken met de frontcamera zonder dieptesensor dan de S10+? Dat zullen de tests moeten aantonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18
henklbr schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

O please:

Gaan we nu weer dit soort reacties van je krijgen, wat je vorig jaar ook al in het Note9-topic deed?

Ik heb de Note9, S10+ en nu de Note10+: nergens last van: geen krassen en/of barsten, Spotify werkt perfect etc...
Ik kom hem al jaaaren tegen in topics over producten die ik zelf ook gebruik en bij hem gaat alles stuk of is niet goed genoeg. Beetje de dorpsgek van het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henklbr schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

O please:

Het ging hier over telefoons in het algemeen. Alle telefoons zijn van glas zo ongeveer dus die zijn allemaal onderhevig aan dit probleem dat ze snel kapot kunnen gaan Maar je hebt gelijk, offtopic.

Zag wat demo's van 3D scanner en dat zag er toch wel gelikt uit. Benieuwd of mensen daar nog slimme toepassingen voor verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

m0nk schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:43:
Prima protector idd. Wel jammer dat hij net niet het complete scherm bedekt. Onderaan schuif ik steeds over het randje met de gestures van de navbar. Met de vingers is dat nog niet zo heel erg, maar met de spen is het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Vraagje, wat hebben jullie of gaan jullie gebruiken qua Bluetooth oortjes? Ben benieuwds wat de meesten gebruiken. Zat te denken aan de Galaxy Buds, maar geluidskwaliteit hoor ik is niet het beste. De sennheiser momentum true wireless is het best qua kwaliteit, maar geen draadloos opladen en veel accu problemen.
De B&O E8 v2 zou wel een optie zijn, maar 300 euro.

[ Voor 52% gewijzigd door blue13x op 24-08-2019 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik gebruik een Sony MDR-ZX770BN. Niet echt "oortjes"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Ik gebruik de Jabra Elite Active 65T
Super setje, ook niet extreem duur zoals de Momentums, zijn waterproof, veel functies en prima sound !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Misschien een beetje vloeken in de kerk maar de Apple Airpods bevallen mij ook enorm goed☺️ icm met Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
TR1969 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:25:
Misschien een beetje vloeken in de kerk maar de Apple Airpods bevallen mij ook enorm goed☺️ icm met Android
Really?🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
TR1969 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:25:
Tja, waarom niet .... Als iets goed voor je werkt dan werkt het en lekker houden zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 08:41
Dennischo schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:43:
[...]

Waar kan je dat op de telefoon controleren?
Instellingen/info telefoon/softwaregegevens/sw -versie serviceprovider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:15:
Vraagje, wat hebben jullie of gaan jullie gebruiken qua Bluetooth oortjes? Ben benieuwds wat de meesten gebruiken. Zat te denken aan de Galaxy Buds, maar geluidskwaliteit hoor ik is niet het beste. De sennheiser momentum true wireless is het best qua kwaliteit, maar geen draadloos opladen en veel accu problemen.
De B&O E8 v2 zou wel een optie zijn, maar 300 euro.
Ik heb de QCY QS2 van AliExpress gehaald voor 18 euro. Uiteraard geen premium geluid maar voor dat geld kun je je geen bult vallen. Voor mijn gebruik zijn ze prima, en ook geen ramp als ik ze kwijt raak of ze beschadigd raken door sporten.

Uiteindelijk ga ik voor de nieuwe Sony met noise cancelling denk ik, al vind ik een over ear daarvoor fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazuuuup_
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-06 14:46
m0nk schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Hetzelfde geldt ook voor mij, heb hier een s3 liggen en was ook stomverbaasd om te zien dat het niet meer ertussen staat. Zou je ons een update kunnen geven als je een reactie ontvangt?
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen