Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:39

Rio

Ik heb al een boek

metallicattim schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:47:
Over 3 weken zou ik kunnen gaan switchen naar een nieuwe mobiel, maar ik zou niet weten welke.... Ik gebruik de S-pen gewoon veel te graag, dus denk dat ik hem maar gewoon houd. Daarnaast heeft het toestel *afkloppen* tot nu toe gewoon praktisch geen spatjes, beste toestel ooit! Heb ik al vaker gezegd hier :D

Enige nadeel is dat ik nu wel echt merk dat de accu minder wordt, maar bij voorgaande mobieltjes merkte ik na 9-12 maanden al dat ik het einde van de dag niet ging redden, dat heb ik nu pas na 18 maanden dat het begint te verminderen en soms tegen 20:00 toch maar eff de lader eraan moet hangen wil ik het nog redden tot 23:00.
Hear hear, kan me volledig vinden in wat je zegt, zelf ook voor het eerst dat ik geen nieuw toestel neem zodra het kan. This one is just too good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-05 23:47
Rio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:29:
[...]

Hear hear, kan me volledig vinden in wat je zegt, zelf ook voor het eerst dat ik geen nieuw toestel neem zodra het kan. This one is just too good!
Eens! Hier ook. Heb de 512gb, 12gb ram versie sinds release en vorige week sim only genomen. Toestel gaat zijn 3de jaar in. Hoop volgend jaar op de note 22 ultra 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 18:41
Ik denk dat ik ook nog een jaartje eraan plak en dan voor de 22 ga, hopelijk heeft die wel nog steeds een stylus tegen die tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:06

Zorian

What the fox?

Ik zit bijna op de 2 jaar met de Note 10+ en de accu gaat nog steeds gemakkelijk 3-4 dagen mee hier met licht/medium gebruik. :) Merk wel dat het scherm by far de grootste slurper is, maar zelfs dan red ik nog minstens 2 volle dagen voordat ie aan het infuus moet.

Sidenote: Heb wel geroot en custom ROM wat enorm veel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb nu een Pixel 3a en kwam laatst bij toeval de Note 10 tegen die vrijwel hetzelfde formaat heeft maar een veel groter scherm en overall betere specs.

Hoe is de camera, is deze vergelijkbaar met de Google Pixel (3a)? Zou ideaal zijn als iemand hier ervaring heeft met een Google telefoon en de Note 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nieuwe firmware uit. Met one Ui 3.1.1. Let op je zal alleen 3.1 zien onder software settings, maar het is bevestigd bij Samsung dat het 3.1.1. versie is (UH3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 13:28

JeeVee

Mens agitat molem

Augustus security update beschikbaar via OTA

Hèhè op 6 september eindelijk de augustus update kunnen downloaden. _/-\o_ Een giga update van 930MB. O-)

Voor meer informatie ga naar de GalaxyClub :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

*O* De Note 10 plus krijgt (zeer waarschijnlijk) een update naar Android 12 begin 2022. *O*
Deze Note kan dus nog lang mee. Na 18 maanden is de accu capaciteit nog 91%. Door zorgvuldig opladen tussen 20 en 80% kan de accu ondanks zwaar gebruik nog langer mee dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
JeeVee schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:27:
*O* De Note 10 plus krijgt (zeer waarschijnlijk) een update naar Android 12 begin 2022. *O*
Deze Note kan dus nog lang mee. Na 18 maanden is de accu capaciteit nog 91%. Door zorgvuldig opladen tussen 20 en 80% kan de accu ondanks zwaar gebruik nog langer mee dan gedacht.
Yes, klopt android 12 plus one Ui 4.0 word de laatste versie voor de note 10+. Ikzelf heb net als jij de 512gb versie met 12gb. Telefoon is nog snel zat en mijn capaciteit is ook nog 91%. Telefoon gaat nu zijn 3de jaar in. Normaal wissel ik elk jaar, maar de prijzen zijn absurd de laatste jaren en de note 20 ultra was een kleine upgrade tov de note 10+ en geen Note 21 dit jaar. Kijk uit naar de Note 22 ultra mocht die komen.

• metallicattim
De accu is fenomenaal goed! Dit is de eerste telefoon die ik pas op het 20maanden punt soms overdag even moet bijladen, voorheen was dit in het eerste jaar al haha

Ik kan al een nieuwe mobiel uitzoeken, maar ik ga wachten op de Note 21 denk ik, de 10+ kan toch nog prima mee voorlopig :)

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:41
metallicattim schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:52:
[...]

De accu is fenomenaal goed! Dit is de eerste telefoon die ik pas op het 20maanden punt soms overdag even moet bijladen, voorheen was dit in het eerste jaar al haha

Ik kan al een nieuwe mobiel uitzoeken, maar ik ga wachten op de Note 21 denk ik, de 10+ kan toch nog prima mee voorlopig :)
Mijn ervaring is ook na 1,5 jaar nog steeds erg positief, na een werkdag heb ik nog steeds 40 to 50% lading.

Afgelopen weekend naar beekse bergen geweest, van 10 tot 17u foto's en filmpjes gemaakt. Om 17u nog 20% over, echt lekker en betrouwbaar. Ook merk ik nog geen haperingen of dat hij traag wordt oid.

Ben van plan om er nog 1,5 jaar mee te doen.. d:)b

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

• Dijkstra88
Nieuwe Firmware uit met september Patch (UI1). Kleine update dit keer.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 22:08
Beste Mede Note 10 plus gebruikers ,

sinds kort heeft mijn Note 10 plus last van Ghost touches met name links boven in het scherm .
Ik heb al de oude screenprotector verwijderd maar het probleem speelt nog steeds .
zijn er hier anderen die ook dit probleem hebben gehad of weten hoe ik dit kan oplossen ??

bvd .

• Dijkstra88
diquan2001 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:51:
Beste Mede Note 10 plus gebruikers ,

sinds kort heeft mijn Note 10 plus last van Ghost touches met name links boven in het scherm .
Ik heb al de oude screenprotector verwijderd maar het probleem speelt nog steeds .
zijn er hier anderen die ook dit probleem hebben gehad of weten hoe ik dit kan oplossen ??

bvd .
Nee, heb ik geen last van. Telefoon is al meer dan 2 jaar oud. Wordt gevalletje garantie als je telefoon jonger is dan 2 jaar.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 22:08
Helaas zal je altijd zien net een maand buiten de garantie |:(
Dijkstra88 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:08:
[...]

Nee, heb ik geen last van. Telefoon is al meer dan 2 jaar oud. Wordt gevalletje garantie als je telefoon jonger is dan 2 jaar.

• Dijkstra88
diquan2001 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:05:
Helaas zal je altijd zien net een maand buiten de garantie |:(

Balen! Hoop dat de kosten meevallen. Het is nog een prima toestel. Succes!

[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

OTA beveiligingsupdate beschikbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
OTA update beschikbaar (Nov) patch UJ1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Dijkstra88 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:16:
OTA update beschikbaar (Nov) patch UJ1.
Hehe, je was me net voor 😜👌👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Rio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:23:
[...]

Hehe, je was me net voor 😜👌👍🏼
Haha, gelukkig leeft het hier nog een beetje 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-04 21:51
Ik weet niet of jullie vandaag de foto’s gezien hebben van de Samsung S22 ultra? Maar het ontwerp komt wel komt wel bekend voor! 😀 Afgezien van het camera eiland en opberg plek s-pen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

De waarden schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:16:
Ik weet niet of jullie vandaag de foto’s gezien hebben van de Samsung S22 ultra? Maar het ontwerp komt wel komt wel bekend voor! 😀 Afgezien van het camera eiland en opberg plek s-pen.
Ja idd. Als de consequentie is van het verdwijnen van de Note lijn is: naam verdwijnt maar pen verschuift naar Galaxy S serie, dan lijkt mij dat een uitstekend compromis 👍🏼

Probleempje voor Samsung: ik zie nog geen enkele noodzaak om mijn Note 10+ te vervangen. Functioneert nog prima en ik bedoel die glimmende achterkant is nog steeds 😍😍

[ Voor 15% gewijzigd door Rio op 05-11-2021 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Rio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:21:
[...]

Ja idd. Als de consequentie is van het verdwijnen van de Note lijn is: naam verdwijnt maar pen verschuift naar Galaxy S serie, dan lijkt mij dat een uitstekend compromis 👍🏼

Probleempje voor Samsung: ik zie nog geen enkele noodzaak om mijn Note 10+ te vervangen. Functioneert nog prima en ik bedoel die glimmende achterkant is nog steeds 😍😍
Yes, dacht precies hetzelfde. 1 op 1 kopie van de note 10 met een ander cameraeiland. Voor mij ook! Eerste keer dat ik nu 3 jaar doe met een Note ipv ieder jaar een nieuwe. 12gb plus 512gb is meer dan genoeg en kan nog wel een jaar mee. Android 12 om de hoek en hoop op een beta versie 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 09:47
Ik mag volgende week een nieuwe telefoon vanuit de zaak.
Helaas ben ik heel erg aan het twijfelen.

Heb een Note 10+ 512GB, Echter merk ik dat hij een beetje op begint te raken.

Ik heb 7-8 maanden geleden zelf het beeldscherm vervangen toen die een tik had gehad.
Deze is super, maar sinds kort is de achterkant kapot, merk ik dat de batterij niet meer zo heel lang mee gaat (regelmatig op 10-15% aan het einde van de dag, Ik gebruik hem dan ook best wel heel veel)
En ook is de USB C connector aan de onderkant niet echt lekker meer, hij is helemaal schoon gemaakt maar toch klikt een kabeltje er niet goed in en laadt hij daardoor niet op in de nacht.

Ik neig nu heel erg naar de Note 20 Ultra, ik twijfelde nog naar een S21 ultra maar de verschillen zijn niet groot genoeg om de S-Pen te dumpen. De Note 20 Ultra kan volgens mij ook prima nog 2 jaar mee voor ik weer een nieuwe kan halen? Ergens denk ik ook aan de Pixel 6 Pro, maar deze is zo goed als niet leverbaar in Nederland zelf en buitenland is geen optie i.v.m. aanschaf vanuit de zaak. Ook betaal ik dan nog eens best veel grijze import kosten.

Wat is jullie advies van de Note 20 Ultra, t.o.v. de Note 10 Plus, uiteraard heb ik dan wel weer een nieuwe telefoon waar alles werkt en goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
thetakman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:04:
Ik mag volgende week een nieuwe telefoon vanuit de zaak.
Helaas ben ik heel erg aan het twijfelen.

Heb een Note 10+ 512GB, Echter merk ik dat hij een beetje op begint te raken.

Ik heb 7-8 maanden geleden zelf het beeldscherm vervangen toen die een tik had gehad.
Deze is super, maar sinds kort is de achterkant kapot, merk ik dat de batterij niet meer zo heel lang mee gaat (regelmatig op 10-15% aan het einde van de dag, Ik gebruik hem dan ook best wel heel veel)
En ook is de USB C connector aan de onderkant niet echt lekker meer, hij is helemaal schoon gemaakt maar toch klikt een kabeltje er niet goed in en laadt hij daardoor niet op in de nacht.

Ik neig nu heel erg naar de Note 20 Ultra, ik twijfelde nog naar een S21 ultra maar de verschillen zijn niet groot genoeg om de S-Pen te dumpen. De Note 20 Ultra kan volgens mij ook prima nog 2 jaar mee voor ik weer een nieuwe kan halen? Ergens denk ik ook aan de Pixel 6 Pro, maar deze is zo goed als niet leverbaar in Nederland zelf en buitenland is geen optie i.v.m. aanschaf vanuit de zaak. Ook betaal ik dan nog eens best veel grijze import kosten.

Wat is jullie advies van de Note 20 Ultra, t.o.v. de Note 10 Plus, uiteraard heb ik dan wel weer een nieuwe telefoon waar alles werkt en goed is.
Wat ik begrijp maak je gebruik van de S Pen,dan kan misschien het beste voor de Note 20 Ultra gaan.
En anders weet niet of je toestel dat nog vol houd maar wachten op de S22 Ultra.
Deze ondersteund ook de S pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 21:51
Kleine schop omhoog, maar wil toch een probleem aankaarten waar men misschien een oplossing voor heeft. (Kom meerdere klachten tegen na wat rondneuzen op internet)

Sinds de laatste update heb ik met enige regelmaat last van ghost touches.

Het is bijna over het hele scherm, je kan op dat moment niks meer met je telefoon en moet dan vaak het scherm meerdere keren vergrendelen/ontgrendelen om het tot een halt te roepen.

Soms is het zó hardnekkig dat ik de telefoon maar opnieuw opstart om weer een bruikbare telefoon te krijgen.

Scherm schoonmaken helpt niet en heb ook geen noemenswaardige beschadigingen op het scherm (al krast het scherm wel enorm makkelijk aan de zijkanten, maar das een ander euvel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05 18:31

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGI_MZrwdQnwjOKZVcT5P_OluU8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LG7wsr7hcmwQ8krzeq5W1CZr.png?f=fotoalbum_large

One UI 4.0 (Android 12) is beschikbaar via Frija als AUT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9KnFP7galleOCkfEhy6BKYn7sg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCtrVFHh0rHXGNUCur5vQCg2.jpg?f=fotoalbum_large

Geeft bij mij gewoon PHN. Geflashed met HOME_CSC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Mast3rWill schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:37:
[Afbeelding]

One UI 4.0 (Android 12) is beschikbaar via Frija als AUT

[Afbeelding]

Geeft bij mij gewoon PHN. Geflashed met HOME_CSC.
Yes, had dit ook al gezien. Weet echter niet of deze build versie ook geld voor PHN. Hij flashed wel PHN, maar als OTA een andere versie heeft, wordt er niks geupdate in de toekomst (build komt niet overeen).
Zojuist wel OTA update gehad met dec security patch. Nog geen android 12. Sammy houd het spannend 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-05 08:18
Dijkstra88 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 07:58:
[...]

...
Zojuist wel OTA update gehad met dec security patch. Nog geen android 12. Sammy houd het spannend 😂
Dat was een kleine deceptie toen ik zag dat er een update beschikbaar was... :)
Wel bijzonder dat wij ditmaal zo laat de beveiligingsupdate krijgen. Dat zal wel komen door de Android 12/ UI 4.0 update.
We wachten nog even rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Nou ja, ineens wordt mijn (or any) simkaart niet meer gelezen :(
Morgen ff langs repair center...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Laatst online: 16-05 11:13
Hoe heb je de accu capaciteit kunnen checken? Zover ik weet laat hij bij mij geen capaciteit in procenten zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
CycloneCleaver schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Hoe heb je de accu capaciteit kunnen checken? Zover ik weet laat hij bij mij geen capaciteit in procenten zien!
Daar zijn allerlei apps voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRvwtdVun4JiOg0m-EkEjQaIgug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENzfv3K6XXvynnVmsOHQZdXX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 22:07
CycloneCleaver schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Instellingen >> batterij en apparaatonderhoud >> batterij >> meer batterij instellingen >> batterijperc. weergeven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nog steeds geen android 12 update. Duurt lang :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-01 11:45
Vandaag, 25-1 gecheckt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceVSItfTj_-zrWQnK6l7lgujwH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GIG04Agm0a0ZKrtgSm9Y4eMS.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb een witte Note 10 plus met oorspronkelijk een Poolse rom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Alsikhetwist schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:45:
Vandaag, 25-1 gecheckt.
[Afbeelding]

Ik heb een witte Note 10 plus met oorspronkelijk een Poolse rom.
Ik mis @henklbr -RIP-, die was nu een discussie met je gestart over PHN ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Rio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:57:
[...]

Ik mis @henklbr -RIP-, die was nu een discussie met je gestart over PHN ;)
Haha dacht precies hetzelfde 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Dijkstra88 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:39:
Nog steeds geen android 12 update. Duurt lang :(
Idd. De (althans, PHN) Note 10 ligt merkbaar niet meer bovenaan de prioriteitenstapel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Ik word er bijna ongeduldig van, check elke dag nu even haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
Rio schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:18:
[...]

Idd. De (althans, PHN) Note 10 ligt merkbaar niet meer bovenaan de prioriteitenstapel.
Yes, was eigenlijk nooit zo en altijd iedere maand netjes de nieuwe beveiligingsupdate. Ik check nu kom iedere dag op de update 😁. Nog steeds op Dec beveiligingspatch.

[ Voor 5% gewijzigd door Dijkstra88 op 01-02-2022 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Gisteren (3 februari) de Android 12 update gekregen (Hongaarse CSC Note10+ gekocht bij Belsimpel) via OTA. Ging snel en moeiteloos. *O*

Toestel is sneller en wordt niet meer te warm bij het spelen van Wordfeud?! Instellingen zijn uitgebreider en overzichtelijker. Verder geen opzienbarende veranderingen.

Omdat ik binnenkort weer een ander toestel kan kiezen heb ik binnen de Samsung lijn gekeken naar een eventuele opvolger. Wat mij duidelijk is geworden dat Samsung voor o.a. Europa de Exynos SOC en voor o.a. de Verenigde Staten de Snapdragon SOC gebruikt. Op internet zijn hierover uitgebreide testen en beschrijvingen te vinden. Voor de Note 10+ zijn de verschillen vrij klein: circa 4% ten faveure van de Snapdragon. De Exynos heeft eerder last van warm worden. Bij de S20-lijn en de S21-lijn loopt het verschil op tot wel 20% en blijft de Snapdragon SOC aanmerkelijk koeler. Bij de S22-lijn zijn de verschillen weer klein en wint de Snapdragon SOC op punten en lagere dissipatie ook AI komt beter uit de verf. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

JeeVee schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:37:
*O* Gisteren (3 februari) de Android 12 update gekregen (Hongaarse CSC Note10+ gekocht bij Belsimpel) via OTA. Ging snel en moeiteloos. *O*

Toestel is sneller en wordt niet meer te warm bij het spelen van Wordfeud?! Instellingen zijn uitgebreider en overzichtelijker. Verder geen opzienbarende veranderingen.

Omdat ik binnenkort weer een ander toestel kan kiezen heb ik binnen de Samsung lijn gekeken naar een eventuele opvolger. Wat mij duidelijk is geworden dat Samsung voor o.a. Europa de Exynos SOC en voor o.a. de Verenigde Staten de Snapdragon SOC gebruikt. Op internet zijn hierover uitgebreide testen en beschrijvingen te vinden. Voor de Note 10+ zijn de verschillen vrij klein: circa 4% ten faveure van de Snapdragon. De Exynos heeft eerder last van warm worden. Bij de S20-lijn en de S21-lijn loopt het verschil op tot wel 20% en blijft de Snapdragon SOC aanmerkelijk koeler. Bij de S22-lijn zijn de verschillen weer klein en wint de Snapdragon SOC op punten en lagere dissipatie ook AI komt beter uit de verf. :?
Het nut van het zoeken naar een 'winnaar' tussen die sockets ontgaat mij altijd om eerlijk te zijn, aangezien je (op reguliere manieren) toch alleen de socket kunt (en moet willen imo) kopen die hier beschikbaar is. No offence uiteraard.
Ik zou dus zelf eerder beoordelen of 'ons' toestel incl sock aan mijn eigen wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finger
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-05 19:57
Android 12 nu beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Niet voor PHN nog 😖

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan206
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-04 18:16
Bij mij ook nog niet, mag wel komen hoor, duurt te lang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Yes duurt erg lang. Net nog gekeken en nog steeds geen update pfff.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CycloneCleaver
Ja ach, dat is meestal zo bij Samsung. Na 2 jaar is je apparaat niet meer top prioriteit. Of het nu een top model of budget model was, maakt weinig uit. Ze hebben ook wel erg veel modellen die getest moeten worden. We zullen hem wel nog krijgen, maar de hype is er bij mij wel alweer af. De batterij begint na 2 jaar ook wel weer slechter te worden helaas, ook al heb ik er alles aan gedaan deze te sparen, omdat ik het liefste 4 jaar met een toestel doe.

Het is jammer maar we moeten tevreden zijn met wat we kochten toen we het kochten, niet wat we eventueel nog gaan krijgen.

Ik heb ook steeds het idee dat bij elke update de camera slechter is geworden... de foto's die ik maakte toen het toestel nieuw was, waren echt beter dan die ik nu met moeite er uit haal...

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Toch maar de S22 Ultra besteld (via pre-order) als opvolger van de 10+. Kwam goed uit, moest abo verlengen. O-)

Over de de 10+ ben ik over het geheel tevreden. Accu staat na 2 jaar stabiel op 90% capaciteit, maar ik moest als power user wel iedere dag bijladen. De beste Note tot nu toe, na de Note, Note 3, Note 4, Note 8 die ik heb gehad. <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

JeeVee schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:50:
Toch maar de S22 Ultra besteld (via pre-order) als opvolger van de 10+. Kwam goed uit, moest abo verlengen. O-)

Over de de 10+ ben ik over het geheel tevreden. Accu staat na 2 jaar stabiel op 90% capaciteit, maar ik moest als power user wel iedere dag bijladen. De beste Note tot nu toe, na de Note, Note 3, Note 4, Note 8 die ik heb gehad. <3
Ik ga het ook doen, er zijn prima deals te vinden

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Rio schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Ik ga het ook doen, er zijn prima deals te vinden
Inderdaad: toestel S22 Ultra 256 GB gekocht voor €1045, dik €300 onder de adviesprijs. En gratis Samsung Ear Buds Pro na uitlevering. Mis alleen nog de 45W oplader met kabel en een Clear View hoesje van Samsung. *O*

• Dijkstra88
Yes ga ook over op de s22 ultra 512gb bruine versie. Alleen pas verlengen in juni nog paar maanden geduld. Zal jullie vast en zeker daar op het forum zien 😁.

Hier btw nog 86% batterij over na 3 jaar gebruik. Best netjes.

[ Voor 21% gewijzigd door Dijkstra88 op 10-02-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik deze oversla, mits mijn note 10+ blijft werken uiteraard. Ik hoop dat android 12 de boel in ieder geval niet slechter gaat maken. In het verleden bij mij note 4 had ik spijt van de laatste update. Toen was het ding niet meer vooruit te branden.

Daar komt nog eens bij dat ik tegenwoordig zoveel kan met mijn telefoon, dat ik gewoon niet gebruik, dat ik me afvraag of mijn volgende telefoon nog wel een samsung moet gaan worden. Tegenwoordig wil ik gewoon dat dingen simpel werken... zonder gezeur. Al moet ik ook weer zeggen dat van alle samsung telefoons die ik gehad heb de note 10+ wel ver er bovenuit steekt, al zit ik niet meer te wachten op weer een slechter presterende exynos chip van samsung tegenover de Snapdragon. Het voelt gewoon alsof je minder krijgt dan andere voor hetzelfde geld...

Ik heb nog nooit een iPhone gehad, en nu denk ik soms wel eens, waarom niet eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

JeeVee schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:19:
[...]

Inderdaad: toestel S22 Ultra 256 GB gekocht voor €1045, dik €300 onder de adviesprijs. En gratis Samsung Ear Buds Pro na uitlevering. Mis alleen nog de 45W oplader met kabel en een Clear View hoesje van Samsung. *O*
Gaat nog €200 af als extra pre order korting, dus eindprijs €845 voor de S22 Ultra 256 GB. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Eindelijk android 12 te downloaden via OTA voor PHN. He He mocht tijd worden 😂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delphium
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 10:54
Ik dacht dat ze ons vergeten waren, maar hier komt ie ook binnen.

• De waarden
Dijkstra88 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 07:57:
Eindelijk android 12 te downloaden via OTA voor PHN. He He mocht tijd worden 😂.
Bijna januari ... :Y

• Dijkstra88
Haha zeg dat. Nederland hoorde daar dus zeker weten niet bij 😁. Ook is de build die een tweaker lid eerder deelde via Freija dus een andere build. Build versie komt dus niet overeen. Had je dus alsnog handmatig deze versie moeten installeren via Odin. OTA had niet gewerkt😅.

BTW Feb build is gereleased in Switzerland voor int note 10 en 10+ en meer EUR markten gaan volgen. Benieuwd hoe lang dit gaat duren voor ons.

[ Voor 14% gewijzigd door Dijkstra88 op 17-02-2022 09:16 ]

• fredhuizinga
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CycloneCleaver
Hier komt hij nu ook binnen! Het lijkt eindelijk zo ver te zijn mannen.

Nu maar hopen dat hij stabiel is! Veel plezier ermee iedereen!

• fredhuizinga
Net geïnstalleerd, tot nu toe gaat het soepel. Eigenlijk nog nooit problemen gehad met updates van mijn Samsung toestellen..

• CycloneCleaver
Hier ook geïnstalleerd. Hij lijkt prima te lopen, maar het kleuren pallet met kleuren op basis van de achtergrond is zwaar waardeloos. De kleuren passen totaal niet, en komen niet eens voor in de afbeelding.

Handmatig aanpassen had dit makkelijk opgelost, maar voor nu is het er totaal niet mooier op geworden.. jammer.

Edit: na wat verder testen, ik speel zo nu en dan wel eens een spel zoals Pokemon Go, dit liep voorheen soepel, maar is nu echt niet meer fijn te spelen. Alles hapert. Ik hoop dat dat zich in de loop der dagen nog gaat oplossen!

[ Voor 26% gewijzigd door CycloneCleaver op 17-02-2022 13:20 ]

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

CycloneCleaver schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:32:
Hier ook geïnstalleerd. Hij lijkt prima te lopen, maar het kleuren pallet met kleuren op basis van de achtergrond is zwaar waardeloos. De kleuren passen totaal niet, en komen niet eens voor in de afbeelding.

Handmatig aanpassen had dit makkelijk opgelost, maar voor nu is het er totaal niet mooier op geworden.. jammer.

Edit: na wat verder testen, ik speel zo nu en dan wel eens een spel zoals Pokemon Go, dit liep voorheen soepel, maar is nu echt niet meer fijn te spelen. Alles hapert. Ik hoop dat dat zich in de loop der dagen nog gaat oplossen!
Bij mij loopt Pokemon go nog soepel als eerst!
Ik had gedacht dat android (dat zal vast wel) nog een hoop updates uitvoert nadat de update geinstalleerd is, veel processor of soc gebruik.
Je zou dan een terminal emulator for Android app kunnen installen zo heet een app letterlijk, wel oud. Probeer hem er zelf ook op te krijgen bij mij gaat het installeren van apps juist traag sinds een tijd en nu jammergenoeg dus nog steeds.

Using a terminal application, you are able to run Linux commands like top or ps that provide information about the currently running processes:

ps

ps (i.e., process status) displays information about a selection of the active processes.

The top program provides a dynamic real-time view of a running system. It can display system summary information as well as a list of tasks currently being managed by the Linux kernel.

The terminal I most use is called Android Terminal Emulator by Jack Palevich available from Google Play Store.

Ik had btw ook Andronix geinstalleerd, dat werkt ook gewoon heb nimble streamer hiermee werkend gekregen alleen nog niet alles zoals de windows/linux versies ondersteunen.
Ik wilde hiermee een gopro streamen via wifi en dan direct naar een telefoon en dan via 4g verder zenden met het SRT protocol. Zoiets zal wel handig zijn want een telefoon is al waterdicht (ip classifcatie).

M'n telefoon is nog steeds bezig het appje van 287kb te installen na dit getypt te hebben, echt apart.
Kreeg nu net pas een melding dat de telefoon geupdate is, na 20 minuten ofzo.
Ik heb wel weer een maximale upload, daar moet ik ook nog een appje voor zien te vinden wat er nu eigenlijk geupload word en door wat. Misschien dat het bestandsysteem niet sneller kan, waardoor apps uit de play store installeren traag is maar dat lijkt me wel sterk.
Bij mij lijkt me telefoon wel vlotter of soepeler aan te voelen zo aan het gevoel via swipen, kreeg net ook een hele rits meldingsgeluiden te horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pentiummania op 17-02-2022 19:18 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
Ik heb inmiddels wel een vervelend dingetje gevonden, normaal als mijn alarm afgaat komt er een schuifknopje in beeld met uitzetten of snoozen. Maar nu gaat wel het alarm af maar beeld blijft zwart, moet ik twee keer op scherm tikken en dan komt het schuifknopje pas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Lekker rustig hier in het forum, betekend dat het goed gaat met Android 12. Bij mij ook geen noemenswaardige problemen, had wel een alarm dingetje dat het vergrendelscherm zwart bleef bij het afgaan van mijn alarm. Ik gebruikte altijd google klok voor mijn alarmen maar ben nu Samsung klok gaan gebruiken en dit werkt wel naar behoren. Batterijduur is nog steeds gewoon goed, heb wel ingesteld dat hij tot 85% oplaadt maar kan er nog steeds ruim tot het einde van de dag mee doen.
Kortom helemaal tevreden en kan minstens nog een jaar verder. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Yes hier ook geen problemen ondervonden met android 12. Verlening van mij staat rond juni voor de deur. Tot die tijd nog even verder met de note 10+ 512gb. Ik heb hem nu ook op 85% gezet om te laden. Batterij kwaliteit nu nog 87% en toestel is al 3 jaar oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Ik ga al een goed half jaar "over datum" met mijn 2 jarig abo en voorlopig houd ik de Note10+ nog hoor, ding doet het werkelijk nog perfect! Accu wordt iets minder, moet nu wel vaker halverwege beetje bijladen om de dag door te komen als ik niet thuis op de wifi zit, maar eff 20 min aan de snellader en dooorrrrrrr

Beste toestel ooit!! O+

Android 12 is even wennen want sommige buttons zijn verplaatst, zoals van smileys terug naar het toetsenbord stond altijd linksonder, staat nu alleen linksboven, daar ga je toch automatisch naar toe :P

Wat echt super irritant is.... ik typ wel eens vaker een punt i.p.v. een spatie, als je dan tussen die 2 woorden (onderstreept omdat ze "fout" zijn") in gaat staan met de cursor en dan op spatie drukt, verwijderd ie beide woorden, voorheen deed ie dan gewoon een spatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
Feb security Patch nu te downloaden via OTA. Mocht tijd worden. Zitten al in maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alsikhetwist
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-01 11:45
Dijkstra88 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:37:
Feb security Patch nu te downloaden via OTA. Mocht tijd worden. Zitten al in maart.
No worries.

Ik heb nu de maart versie binnen met een One UI 4.1 update.
Nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houten klomp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 09:14
Helaas zit er in het toetsenbord nu een bewegende emoticon, wie weet hoe ik die kan laten stoppen bewegen.
Heb al andere toetsenborden gedownload in de play-store, maar die hebben ook zo hun eigenaardigheden. help :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
One 4.1 nu te downloaden met maart sec Patch via OTA😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Vandaag nieuwe OTA update met kleine verbeteringen en weer maart sec Patch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nieuwe OTA update met april security patch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nieuwe OTA beschikbaar met wat kleine verbeteringen aan Bluetooth en camera + mei sec patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:55
Nieuwe ota met juni patch is te downloaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nieuwe OTA vanaf vandaag te downloaden met juli sec patch. Vraag mij af hoeveel personen de note 10+ nog gebruiken😁.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Dijkstra88 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:30:
Nieuwe OTA vanaf vandaag te downloaden met juli sec patch. Vraag mij af hoeveel personen de note 10+ nog gebruiken😁.
Hier nog een happy gebruiker..

Wel sinds een maand werkt het draadloos laden niet meer, geen idee maar is mee te leven. Hoop nog een jaartje ermee te kunnen doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
Jazeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 13:21
🙋‍♂️

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
fredhuizinga schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:01:
[...]

Hier nog een happy gebruiker..

Wel sinds een maand werkt het draadloos laden niet meer, geen idee maar is mee te leven. Hoop nog een jaartje ermee te kunnen doen. :)
Gelukkig nog 3 gebruikers 😁. Ik twijfel nu om de galaxy 22 ultra te halen. Qua reviews scoort de telefoon niet op alle fronten goed, zoals processor en batterij etc. Mm wat te doen 🥲. Note 10+ 512gb + 12gb werkt bij mij ook nog goed. Zit nu op 80% batterij health na 3 jaar gebruik. Best netjes en sec updates nog iedere maand vanuit google. Wat is jullie reden om het toetstel nog te gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Dijkstra88 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:39:
[...]

Gelukkig nog 3 gebruikers 😁. Ik twijfel nu om de galaxy 22 ultra te halen. Qua reviews scoort de telefoon niet op alle fronten goed, zoals processor en batterij etc. Mm wat te doen 🥲. Note 10+ 512gb + 12gb werkt bij mij ook nog goed. Zit nu op 80% batterij health na 3 jaar gebruik. Best netjes en sec updates nog iedere maand vanuit google. Wat is jullie reden om het toetstel nog te gebruiken?
Zelfde reden, bij mij ook ongeveer 80% battery health. Gaat nog makkelijk dag mee, heb zelfs batterij bescherming aan staan zodat tie tot 85% laadt.

Verder snel genoeg en nog steeds erg scherpe en goede foto's ondanks niet stilstaande kinderen en huisdieren. :)

Maar goed de S22 is natuurlijk nieuwer en 'beter' maar binnenkort zal de S23 ook wel voor de deur staan. Ik denk dat ik daar op wacht, hoop dat Samsung dan wat beter let op battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bes-r
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik ben overgestapt. Mijn batterij was helaas niet meer zo best. Maar of de batterij van de S22 Ultra nu beter is? Nee.
Helaas ook veel problemen. Bijvoorbeeld wanneer iemand mij belt: telefoon blijft overgaan, ik kan niet opnemen, degene die belt krijgt mijn voicemail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
fredhuizinga schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Zelfde reden, bij mij ook ongeveer 80% battery health. Gaat nog makkelijk dag mee, heb zelfs batterij bescherming aan staan zodat tie tot 85% laadt.

Verder snel genoeg en nog steeds erg scherpe en goede foto's ondanks niet stilstaande kinderen en huisdieren. :)

Maar goed de S22 is natuurlijk nieuwer en 'beter' maar binnenkort zal de S23 ook wel voor de deur staan. Ik denk dat ik daar op wacht, hoop dat Samsung dan wat beter let op battery life.
Ja dat gevoel heb ik ook en die 12gb is nog snel zat. Alleen geen android 13 net one ui 5.0, maar dat is te overzien. Bij de Galaxy 23 lijkt sammy de problemen op te lossen die bij de s22 serie heerst, zoals die brakke cpu etc. Toekomst zal het uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
[...]

Hier werkt het toestel ook nog prima.
Was gisteren in de MM even gekeken naar de S22 ultra,lijkt erg op wat ik nu heb. Tuurlijk onder de motorkap zal die weer beter zijn.

Zit wel eens te kijken of een Google Pixel 6 (pro) niet iets zou zijn als opvolger.
Maar ik heb ook wel zoiets van zolang er updates komen is het wel goed. zo.

[ Voor 4% gewijzigd door De waarden op 28-07-2022 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
[...]

Die van mij zit na 3 jaar nog op 92%. Wordt veel gebruikt en ook tussendoor in de auto steeds draadloos opgeladen. Thuis veel aan de meegeleverde lader. Ik laad gewoon naar 100%, dus ik denk dat ik met die 92% niet mag klagen.

Edit:
Bij normaal gebruik gaat hij ongeveer een dag mee.

[ Voor 3% gewijzigd door DJvL op 28-07-2022 16:01 ]

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
DJvL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:59:
[...]

Die van mij zit na 3 jaar nog op 92%. Wordt veel gebruikt en ook tussendoor in de auto steeds draadloos opgeladen. Thuis veel aan de meegeleverde lader. Ik laad gewoon naar 100%, dus ik denk dat ik met die 92% niet mag klagen.

Edit:
Bij normaal gebruik gaat hij ongeveer een dag mee.
Knap hoor. 100% laden en nog maar 92% batterij gezondheid. Doe ik toch iets fout op 85% laden en gezondheid op 80😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iReovpZEJWo9bc3mWXLKVNxh4LU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3VQOBoaC1yNXOH6pL8J1M4Y.jpg?f=fotoalbum_large

En net vandaag gaat hij naar 91%
😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
DJvL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 16:47:
[Afbeelding]

En net vandaag gaat hij naar 91%
😂
Je batterij inhoud klopt niet. Accucapacteit die Sammy aangeeft voor de note 10+ is 4300mah geen 4170. Zelf heb ik hem ook staan op 4300mah in battery monitor pro😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJvL
Dijkstra88 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:48:
[...]

Je batterij inhoud klopt niet. Accucapacteit die Sammy aangeeft voor de note 10+ is 4300mah geen 4170. Zelf heb ik hem ook staan op 4300mah in battery monitor pro😁
Rated capacity is 4170mAh.

Edit:

Even ingesteld op 4300mAh. Kom ik uit op 88%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJTfQj4_aICEpWP8Y2PIEQZv8Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qOURxlZ0OEJMWXSRSmRBfgf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door DJvL op 30-07-2022 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54svWj5QSYne_JFsxKBsTgjQ1MY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S8HqKBqVsAsYRum6cSce5y3z.jpg?f=fotoalbum_large

Hier de mijne, na 2,5 jaar bijna elke dag draadloos opgelaad te hebben. Heb hem 's nachts wel op normaal opladen staan, niet op snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstra88
DJvL schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:15:
[...]

Rated capacity is 4170mAh.

Edit:

Even ingesteld op 4300mAh. Kom ik uit op 88%.

[Afbeelding]
Mooie percentages. Ik zit op 86% zie ik nu maar wel nu op 3.5 jaar. Laad hem nu vooral tot 85%.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKh2kQJ1Y0RRBu1NBY9geVwvbyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0fi6oXrt5yqBUXv6i0beiry.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Dijkstra88 op 31-07-2022 21:35 ]

• Dijkstra88
Zo de Fold4 is uit, zit er toch stiekem naar te kijken. Ok duur toestel maar denk dat ik toch een keer de gok ga wagen :P. Meer die er over nadenken of toch liever wachten op de S23U?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Dijkstra88 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:11:
Zo de Flip4 is uit, zit er toch stiekem naar te kijken. Ok duur toestel maar denk dat ik toch een keer de gok ga wagen :P. Meer die er over nadenken of toch liever wachten op de S23U?
Persoonlijk vind ik het te veel geld voor een telefoon, en het flip gebeuren trekt mij nog niet echt.

Ik wacht liever op de S23U, en als die te duur is misschien tegen die tijd een goedkope S22U. Hoewel daar de accu van tegenvalt bij velen, maar hoe zou dat bij de S23 gaan? Dan wacht ik na introductie liever nog half jaar zodat je weet dat de kinderziektes eruit zijn en is hij waarschijnlijk ook paar honderd goedkoper...

Mits mijn Note10+ het zolang uithoudt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstra88
Nieuwe OTA beschikbaar met aug security patch 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Hier ook nog een tevreden gebruiker (Note10 plus). Heb 'm nu bijna 3 jaar en tuurlijk kriebelt het wel om over te gaan naar een nieuw toestel.

De Fold4 ziet er wel erg leuk uit, maar veel te duur. Ben nu blij dat ik mijn Note met Sim only voor een habbekrats gebruik.

Dit filmpje kan me ook niet overtuigen om naar de S22 Ultra te gaan.

Voorlopig hou ik het op m'n Note 10 plus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuLNeOA6mIhfPyBscwemNN2-C8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rrh9hVbfvHXFAtpERQ9Bh8RI.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe beveiligingspatch van oktober beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermuts
  • Laatst online: 28-03-2023
Na een hele rits app updates werkt bellen niet meer. Diverse opties geprobeerd
herstart,
vliegtuigmode,
simkaart in ander toestel gecheckt,
netwerk instellingen resetten,
starten in veilige modus

het bleef 'geen service'. Net de factory reset gedaan, levert helaas ook niets op. Iemand nog suggesties? Er zit Android 12 One UI 4.1 op

Anders moet de Note10+ naar het Samsung service center.

[ Voor 3% gewijzigd door supermuts op 24-03-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
supermuts schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
Na een hele rits app updates werkt bellen niet meer. Diverse opties geprobeerd
herstart,
vliegtuigmode,
simkaart in ander toestel gecheckt,
netwerk instellingen resetten,
starten in veilige modus

het bleef 'geen service'. Net de factory reset gedaan, levert helaas ook niets op. Iemand nog suggesties? Er zit Android 12 One UI 4.1 op

Anders moet de Note10+ naar het Samsung service center.
Heb je al een andere bel app geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermuts
Nee nog niet, welke kan je aanbevelen? Google telefoon geeft hetzelfde resukltaat.

[ Voor 36% gewijzigd door supermuts op 27-03-2023 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermuts
supermuts schreef op maandag 27 maart 2023 @ 00:47:
Nee nog niet, welke kan je aanbevelen?
Bytheway, mobiel internet werkt ook niet. Maar inmiddels heeft Vidaphone in Arnhem de fout gevonden, defecte 4G antenne. Opgelost

[ Voor 18% gewijzigd door supermuts op 28-03-2023 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:55
Update voor de Note 10.waarschijnlijk de laatste
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen