CycloneCleaver schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:32:
Hier ook geïnstalleerd. Hij lijkt prima te lopen, maar het kleuren pallet met kleuren op basis van de achtergrond is zwaar waardeloos. De kleuren passen totaal niet, en komen niet eens voor in de afbeelding.
Handmatig aanpassen had dit makkelijk opgelost, maar voor nu is het er totaal niet mooier op geworden.. jammer.
Edit: na wat verder testen, ik speel zo nu en dan wel eens een spel zoals Pokemon Go, dit liep voorheen soepel, maar is nu echt niet meer fijn te spelen. Alles hapert. Ik hoop dat dat zich in de loop der dagen nog gaat oplossen!
Bij mij loopt Pokemon go nog soepel als eerst!
Ik had gedacht dat android (dat zal vast wel) nog een hoop updates uitvoert nadat de update geinstalleerd is, veel processor of soc gebruik.
Je zou dan een terminal emulator for Android app kunnen installen zo heet een app letterlijk, wel oud. Probeer hem er zelf ook op te krijgen bij mij gaat het installeren van apps juist traag sinds een tijd en nu jammergenoeg dus nog steeds.
Using a terminal application, you are able to run Linux commands like top or ps that provide information about the currently running processes:
ps
ps (i.e., process status) displays information about a selection of the active processes.
The top program provides a dynamic real-time view of a running system. It can display system summary information as well as a list of tasks currently being managed by the Linux kernel.
The terminal I most use is called Android Terminal Emulator by Jack Palevich available from Google Play Store.
Ik had btw ook Andronix geinstalleerd, dat werkt ook gewoon heb nimble streamer hiermee werkend gekregen alleen nog niet alles zoals de windows/linux versies ondersteunen.
Ik wilde hiermee een gopro streamen via wifi en dan direct naar een telefoon en dan via 4g verder zenden met het SRT protocol. Zoiets zal wel handig zijn want een telefoon is al waterdicht (ip classifcatie).
M'n telefoon is nog steeds bezig het appje van 287kb te installen na dit getypt te hebben, echt apart.
Kreeg nu net pas een melding dat de telefoon geupdate is, na 20 minuten ofzo.
Ik heb wel weer een maximale upload, daar moet ik ook nog een appje voor zien te vinden wat er nu eigenlijk geupload word en door wat. Misschien dat het bestandsysteem niet sneller kan, waardoor apps uit de play store installeren traag is maar dat lijkt me wel sterk.
Bij mij lijkt me telefoon wel vlotter of soepeler aan te voelen zo aan het gevoel via swipen, kreeg net ook een hele rits meldingsgeluiden te horen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Pentiummania op 17-02-2022 19:18
]