https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Prachtige telefoon, mooi scherm.
Heb Paar maand een S10 gehad maar dit is toch nog een level hoger.
Alleen jammer van de soc, geen sd855 geen buy voor mij.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Just here for the fun
Ik denk dat je weinig nieuwe eigenaren hier zult horen klagen. Negatieve reviews heb ik nog niet echt gezien.Ananas_NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:44:
Voor iedereen die hem al heeft, hoe bevalt note 10 plus?? Twijfel zelf nog een beetje. De ene review is heel positief de ander weer negatief..
Het hangt er vooral vanaf, waar kom je vandaan (als in wat is je huidige toestel), wat heb je nodig, wat wil je, hoeveel wil je uitgeven etc. Het blijft zeer persoonlijk.
Kom je van een Note 9 dan is het de vraag hoeveel je die kleine stap en vooral extra camera je waard is. Kom je van een Note 4 dan is het enorme stap natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2019 18:09 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
https://nl.ifixit.com/New...10-5g-teardown-wallpapers
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik kom van iPhone 7 af en het lijkt me echt heel erg handig om een mobiel met stylus te hebben. Voor de rest lijkt het me een erg mooi toestel!Phusebox schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:50:
[...]
Ik denk dat je weinig nieuwe eigenaren hier zult horen klagen. Negatieve reviews heb ik nog niet echt gezien.
Het hangt er vooral vanaf, waar kom je vandaan (als in wat is je huidige toestel), wat heb je nodig, wat wil je, hoeveel wil je uitgeven etc. Het blijft zeer persoonlijk.
Kim je van een Note 9 dan is het de vraag hoeveel je die kleine stap en vooral extra camera je waard is. Kom je van een Note 4 dan is het enorme stap natuurlijk.
Lekker misleidend van Samsung dan in dat gevalSteveV schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 11:04:
De update was al gegeven.
Samsung zei dat wij gek zijn aangezien die toestellen er nooit tussen hebben gestaan.
Althans daar kwam het op neer.
Mocht iemand dit lezen die gebruik heeft gemaakt van de inruilwaarde met een S3 of S4, kan diegene aub hierop reageren? Lijkt er anders op dat er geen andere manier is om het aan te tonen als ze het ontkennen.
Ben benieuwd.
Ik heb echt veel andere toestellen geprobeerd. Sony, Oneplus, Moto, Huawei.Ananas_NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:44:
Voor iedereen die hem al heeft, hoe bevalt note 10 plus?? Twijfel zelf nog een beetje. De ene review is heel positief de ander weer negatief..
Ze hebben allemaal hun charmes, maar ik blijf toch altijd terugkomen op een top toestel van Samsung.
Just here for the fun
Hetzelfde geldt voor mij. Volgens haar had ik verkeerd gezien.SteveV schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 11:04:
Samsung zei dat wij gek zijn aangezien die toestellen er nooit tussen hebben gestaan.
Mijn Note 8 is nu bijna 2 jaar oud en die had het niet overleefd zonder de 4 siliconen hoesjes die ik heb versleten. De S serie was vanaf het begin ook knudde, zelfs in full plastic (S3 bijvoorbeeld) was het scherm er na een val van 20cm op de vloer al reden voor een nieuwe.Phusebox schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:06:
[...]
Je betaald 1200 euro voor iets dat bij het minste of geringste kapot gaat, en daarom doe je er een case van 10 euro van Chinees stinkend plastic omheen... Is toch eigenlijk van de zotten.
Wat is er mis met de Exynos tov de Snapdragon?Gunth schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:10:
Alleen jammer van de soc, geen sd855 geen buy voor mij.
[ Voor 58% gewijzigd door Uberprutser op 25-08-2019 20:47 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik ook, geluid van de p30 was mono en echt slecht. Ook vond ik de scherm resolutie slecht. Leek soms echt een beetje blurry.Brotuck schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:44:
Ben er erg blij mee, ik heb de Note 10 plus gekocht. Was het iemand al opgevallen dat het geluid nu met Dolby Atmos is ? Ik kom van een P30 Pro af, die heeft niet zo'n best geluid.
Als je ze naast elkaar hebt is de snapdragon sneller.. Gelukkig heb ik altijd maar 1 telefoon in mijn handen..Ballebek schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:43:
[...]
Wat is er mis met de Exynos tov de Snapdragon?
[ Voor 25% gewijzigd door m0nk op 25-08-2019 20:47 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mis niks, maar de Exynos is beduidend trager, vooral op GPU gebied. Verder zijn sommigen van mening dat de Exynos minder zuinig is.Ballebek schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:43:
[...]
Mijn Note 8 is nu bijna 2 jaar oud en die had het niet overleefd zonder de 4 siliconen hoesjes die ik heb versleten. De S serie was vanaf het begin ook knudde, zelfs in full plastic (S3 bijvoorbeeld) was het scherm er na een val van 20cm op de vloer al reden voor een nieuwe.
[...]
Wat is er mis met de Exynos tov de Snapdragon?
https://wccftech.com/gala...s-test-exynos-snapdragon/
Alleen jammer dat je wel hetzelfde of meer eigenlijk betaald dan de mensen die een betere versie van de telefoon krijgen.m0nk schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:46:
[...]
Als je ze naast elkaar hebt is de snapdragon sneller.. Gelukkig heb ik altijd maar 1 telefoon in mijn handen..
En battery life op de Exynos S10 heeft zo zijn issues gekend, op de Note 9 was het ook niet voor iedereen fantastisch (waaronder ikzelf). Maar ik moet daarbij zeggen dat ik af ga op ervaringen en nieuwsberichten en zelf geen SD versie ernaast heb gehad om te vergelijken helaas.
[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2019 21:01 ]
Het verschil tussen de Exynos en Snapdragon uitvoering is te verwaarlozen en bestaat alleen in de benchmark tests. Bij normaal praktijk gebruik zit er geen merkbaar verschil tussen beide uitvoeringen.Phusebox schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:51:
[...]
Mis niks, maar de Exynos is beduidend trager, vooral op GPU gebied. Verder zijn sommigen van mening dat de Exynos minder zuinig is.
https://wccftech.com/gala...s-test-exynos-snapdragon/
[...]
Alleen jammer dat je wel hetzelfde of meer eigenlijk betaald dan de mensen die een betere versie van de telefoon krijgen.
En battery life op de Exynos S10 heeft zo zijn issues gekend, op de Note 9 was het ook niet voor iedereen fantastisch (waaronder ikzelf). Maar ik moet daarbij zeggen dat ik af ga op ervaringen en nieuwsberichten en zelf geen SD versie ernaast heb gehad om te vergelijken helaas.
Ik ben nu een paar dagen met mijn Note 10 bezig, en ik moet echt zeggen dat hij ontzettend snel is, die 12gb ram plus de snelle SoC zorgen echt voor ontzettend vloeiende prestaties. De Samsung One UI heeft ook totaal geen haperingen.
Het scherm is echt prachtig, heb veel telefoons in handen gehad, maar dat van de Note 10+ is echt het mooiste scherm wat ik tot nu toe heb gezien.
Cogitationis poenam nemo patitur
Zo te zien op een foto van ifixit is het een loze ruimte, puur een opening voor het geluid.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ben benieuwd of je dit keer ook echt een volle dag kunt halen met de accu. De Note 9 haalt dat namelijk nooit bij mij, zelfs niet toen ie nieuw was.Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:01:
[...]
Het verschil tussen de Exynos en Snapdragon uitvoering is te verwaarlozen en bestaat alleen in de benchmark tests. Bij normaal praktijk gebruik zit er geen merkbaar verschil tussen beide uitvoeringen.
Ik ben nu een paar dagen met mijn Note 10 bezig, en ik moet echt zeggen dat hij ontzettend snel is, die 12gb ram plus de snelle SoC zorgen echt voor ontzettend vloeiende prestaties. De Samsung One UI heeft ook totaal geen haperingen.
Het scherm is echt prachtig, heb veel telefoons in handen gehad, maar dat van de Note 10+ is echt het mooiste scherm wat ik tot nu toe heb gezien.
kwa batterijduur en SoT zit er wel duidelijk verschil in .. dit zag je ook bij de S10 plus .. bij de note 10 zal het niet veel anders zijn ben ik bang...Bullet NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:01:
[...]
Het verschil tussen de Exynos en Snapdragon uitvoering is te verwaarlozen en bestaat alleen in de benchmark tests. Bij normaal praktijk gebruik zit er geen merkbaar verschil tussen beide uitvoeringen.
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen
YouTube: Speed Test G: Galaxy Note 10+ Snapdragon 855 vs Exynos 9825
[ Voor 9% gewijzigd door Hanky74 op 25-08-2019 23:07 ]
Die is al een paar dagen eerder voorbij gekomen.Hanky74 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 23:03:
Ziet er niet goed uit voor de Exynos variant. SD variant is belachelijk sneller.
YouTube: Speed Test G: Galaxy Note 10+ Snapdragon 855 vs Exynos 9825
Vind het zelf geen hele bijzondere test met een vreselijk irritante opbouw.
Maar wat de uitkomst daarvan nu ook is, het is nu eenmaal zo dat we hier de Exynos variant hebben, goed of niet het is niet anders.
En termen als genaaid worden die ik af en toe tegen kom snap ik dan ook niet, er zijn veel producten die per land verschillen.
Als ik een Volkswagen Golf koop in Duitsland betaal ik ook veel minder voor (vaak) meer auto, ik kan er in Nederland alleen niets mee, dit is niet anders.
Misschien hier gewoon meer praten over ervaringen met de toestellen die hier wel gewoon leverbaar zijn?
Of ...... gewoon eens met onze portemonnee stemmen? Gewoon die Exynos-meuk niet meer kopen en al zeker niet voor meer geld dan de SD in andere landen.TR1969 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 23:30:
[...]
Maar wat de uitkomst daarvan nu ook is, het is nu eenmaal zo dat we hier de Exynos variant hebben, goed of niet het is niet anders.
En termen als genaaid worden die ik af en toe tegen kom snap ik dan ook niet, er zijn veel producten die per land verschillen.
Misschien hier gewoon meer praten over ervaringen met de toestellen die hier wel gewoon leverbaar zijn?
Waarschijnlijk dan dat Samsung het op termijn wél gaat snappen
Het is al een al weer een paar generaties dat de Exynos-toestellen minder zuinig met de batterij omspringen en ook nog eens minder presteren namelijk.
Zoals ik al eerder schreef, in de praktijk is het verschil tussen de Exynos en Snapdragon SoC's echt verwaarloosbaar. In een test is de SD sneller en zuiniger, maar dit ga je alleen in een één op één vergelijk merken. Het gaat mij er om dat een toestel snel is in dagelijkse dingen. En geloof me, de EU versie van de Note10+ is dat.robbvdb schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 02:01:
[...]
Of ...... gewoon eens met onze portemonnee stemmen? Gewoon die Exynos-meuk niet meer kopen en al zeker niet voor meer geld dan de SD in andere landen.
Waarschijnlijk dan dat Samsung het op termijn wél gaat snappen.
Het is al een al weer een paar generaties dat de Exynos-toestellen minder zuinig met de batterij omspringen en ook nog eens minder presteren namelijk.
Scrollen, laden, animaties, enz enz, het gebeurd allemaal razend snel. Telefoons SoC's zijn nu zo snel geworden dat je het verschil tussen heel snel en een tikkeltje heel sneller niet meer merkt.
Daarnaast, maar dat is iets anders, een aantal mensen die zich hier druk maken over de snelheid tussen beide uitvoeringen staan bij een volgend model telefoon (welke sowieso sneller is) vooraan in de rij om deze uitvoering ook te willen hebben.
Ja, het snelheidsverschil en verschil in accugebruik is er, maar nogmaals.... Minimaal in de praktijk.
- De proximity sensor is aanwezig maar lijkt alleen maar iets te doen tijdens het bellen. Ik gebruik ook Tasker en had een profiel gemaakt dat ik tijden shet luisteren naar Spotify in de auto een keer voor het scherme hoefde te zwaaien om naar het volgende nummer te skippen. Dat werkt nu dus niet meer. (of mijn sensor is brak, zijn er wellicht mensen die iets soortgelijks kunnen testen?)
- Ik mis toch de irisscanner wel.. vooral het unlocken in de schemering/donker was dat toch wel echt handig. Tevens gebruikte ik dat met Samsung Pass, en nu moet ik weer mijn vinger gaan gebruiken daarvoor. Niet schokkend, maar wel een extra handeling.
- Vind de powerknop aan de andere kant toch wel even wennen. Maar ook de integratie van Bixby is erg knullig. Ik had liever de powerknop gewoon rechts en een losse Bixby knop. Ik gebruik Bixby namelijk wel als enige op de wereld ;-) en ik had de knop zodanig ingesteld dat 1x drukken de Backbutton werd gesimuleerd. Dat was erg handig, maar nu die knop dus ook de powerknop is, resulteert dat vaak ik in een zwart scherm. Ik moet dus echt wennen aan die knop aan de andere kant.
- ik gebruik de navigation gestures ipv de button op de navbar. Als echter het toetsenbord tevoorschijn komt, wordt de ruimte waar normaliter de navbuttons staan gewoon loze ruimte. Het toetsenbord schuift dus niet naar beneden. Ik heb het formaat etc. van het toetsenbord al aangepast en geprobeerd te verschuiven, maar dat heeft niet geholpen. Iemand die hetzelfde heeft opgemerkt?
Hopelijk heb je ook nog wel wat positiefs aan de Note 10 gevonden, anders beter maar weer retour sturenjabberwock schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:16:
Afgelopen weekend bezig geweest om alles over te zetten en/of opnieuw in te stellen. Een aantal dingen vallen me op (tov de Note8)
- De proximity sensor
- Ik mis toch de irisscanner wel..
- Vind de powerknop aan de andere kant toch wel even wennen. Maar ook de integratie van Bixby is erg knullig.
-Als echter het toetsenbord tevoorschijn komt, wordt de ruimte waar normaliter de navbuttons staan gewoon loze ruimte. Het toetsenbord schuift dus niet naar beneden.

Another one bites the DUST
Heel bijzonder, dit. Ik had een Iphone 5 voor inruil berekend. Daar kreeg ik toch nog mooi bijna 2 euro voor terugSteveV schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:47:
[...]
Hier exact hetzelfde maar dan met een S4 mini.
Toestel stond er eerst tussen en nu niet meer,laagste model is nu een S6 edge.
Gelukkig heb ik nog een oude iPhone 5S die er wel tussen staat anders was de inruil aktie voor mij niet meer van toepassing.
Ook als je de nav indicators uitzet? Zo gebruik ik het namelijk op de Note 9, en dan schuift het wel mooi beneden aan.jabberwock schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:16:
- ik gebruik de navigation gestures ipv de button op de navbar. Als echter het toetsenbord tevoorschijn komt, wordt de ruimte waar normaliter de navbuttons staan gewoon loze ruimte. Het toetsenbord schuift dus niet naar beneden. Ik heb het formaat etc. van het toetsenbord al aangepast en geprobeerd te verschuiven, maar dat heeft niet geholpen. Iemand die hetzelfde heeft opgemerkt?
Ik snap je punt helemaal! Ik ben het ook niet oneens met je dat het snelheidsverschil er in de praktijk nauwelijks toe doet, maar :Bullet NL schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:40:
[...]
Zoals ik al eerder schreef, in de praktijk is het verschil tussen de Exynos en Snapdragon SoC's echt verwaarloosbaar. In een test is de SD sneller en zuiniger, maar dit ga je alleen in een één op één vergelijk merken. Het gaat mij er om dat een toestel snel is in dagelijkse dingen. En geloof me, de EU versie van de Note10+ is dat.
Scrollen, laden, animaties, enz enz, het gebeurd allemaal razend snel. Telefoons SoC's zijn nu zo snel geworden dat je het verschil tussen heel snel en een tikkeltje heel sneller niet meer merkt.
Daarnaast, maar dat is iets anders, een aantal mensen die zich hier druk maken over de snelheid tussen beide uitvoeringen staan bij een volgend model telefoon (welke sowieso sneller is) vooraan in de rij om deze uitvoering ook te willen hebben.
Ja, het snelheidsverschil en verschil in accugebruik is er, maar nogmaals.... Minimaal in de praktijk.
Op de in de video getoonde bench doet de Exynos er op een test waar de SD 90 seconden over doet, 20 seconden langer over. Dat is verdorie wel significant! Dat is bijna 25% joh!
Sterker, de Note 9 SD, zouden ze eens moeten testen tegen de Note 10 Exynos. Kon maar zo zijn dat ze even snel zijn, want dit zijn zo ongeveer de snelheidswinsten die er per jaar vaak gemaakt worden die 25%.
Die Note 9 is namelijk ook fijn snel, zonder lag, mooi vloeiend en met een fantastisch scherm. Alleen koop je gevoelsmatig niet het laatste flagship om hier de prestaties te krijgen van de SD-variant van een jaar geleden.
Want voor het overige is de telefoon ook niet alleen maar vooruit gegaan, niet in resolutie, niet in ontbreken 3,5mm.
Ook die zuinigheid kan net het verschil maken tussen de dag doorkomen of net niet. We gaan de testen daarvan de komende tijd vast wel zien op het net.
Terugsturen? Omdat ik wat dingetjes ongemakkelijk vindt, en dus puur aan mijn gewenning ligt is toch geen reden om hem terug te sturen? En verder vraag ik of er mensen zijn die dezelfde issues ervaren.dust419 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:38:
[...]
Hopelijk heb je ook nog wel wat positiefs aan de Note 10 gevonden, anders beter maar weer retour sturen
Toestel is verder fantastisch, zelfs zonder headphonejack, met camerahole en Exynos!
Nope, maakt geen verschil. Bij mijn Note 8 was dat wel het geval, en bij de Note 9 dus ook begrijp ik. Misschien zijn er nog meer mensen die het willen testen of zijn opgevallen. Dan ga ik het gewoon bij Samsung melden, is vast een software dingetje. Of misschien ga ik me eens een keer verdiepen in een alternatief toetsenbord. Suggesties?Phusebox schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:41:
[...]
Ook als je de nav indicators uitzet? Zo gebruik ik het namelijk op de Note 9, en dan schuift het wel mooi beneden aan.
YouTube: How to CORRECTLY add a Fingerprint to the Galaxy S10 - MUCH FASTER
linkje uit dit draadje op reddit waar meer goede tips staan:
https://www.reddit.com/r/...ost_of_your_s10_settings/
Werkt bij nu ook veel bete en sneller, bedankt voor deze tipm0nk schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:58:
Bij mij vond ik de vingerprint sensor niet helemaal lekker werken, pakte hem soms niet goed of was traag. Heb de instructies uit dit filmpje uitgevoerd en het werkt nu perfect!
YouTube: How to CORRECTLY add a Fingerprint to the Galaxy S10 - MUCH FASTER
linkje uit dit draadje op reddit waar meer goede tips staan:
https://www.reddit.com/r/...ost_of_your_s10_settings/
Gezichtherkenning werkt toch nog steeds? Gaat een stuk sneller dan op m'n oude S8+jabberwock schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:16:
- Ik mis toch de irisscanner wel.. vooral het unlocken in de schemering/donker was dat toch wel echt handig. Tevens gebruikte ik dat met Samsung Pass, en nu moet ik weer mijn vinger gaan gebruiken daarvoor. Niet schokkend, maar wel een extra handeling.
Ja dat werkt ook goed, maar zoals ik al zeg werkt dat in de schemering en in het donker slecht of niet. Dan moet ik toch weer de vingerafdruk gebruiken. Hetzelfde geldt voor Samsung Pass, daar kun je geen gezichtsherkenning in gebruiken. Irisscanner kon wel in Samsung Pass.benza2006 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:34:
[...]
Gezichtherkenning werkt toch nog steeds? Gaat een stuk sneller dan op m'n oude S8+
OK, zelf nog niet getest in het donkerjabberwock schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:38:
[...]
Ja dat werkt ook goed, maar zoals ik al zeg werkt dat in de schemering en in het donker slecht of niet. Dan moet ik toch weer de vingerafdruk gebruiken. Hetzelfde geldt voor Samsung Pass, daar kun je geen gezichtsherkenning in gebruiken. Irisscanner kon wel in Samsung Pass.
Bij instellingen van Samsung Pass kan ik bij Biometrie Vingerafdrukken en Gezicht aanvinken...
Dat klopt, is bij mij ook, maar Gezicht is vervolgens niet te gebruiken als je bijvoorbeeld automatisch in wil loggen op een website. Dan vraagt hij enkel om de vingerafdruk.benza2006 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:46:
[...]
OK, zelf nog niet getest in het donker![]()
Bij instellingen van Samsung Pass kan ik bij Biometrie Vingerafdrukken en Gezicht aanvinken...
Wazuuuup_ schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:42:
[...]
Hetzelfde geldt ook voor mij, heb hier een s3 liggen en was ook stomverbaasd om te zien dat het niet meer ertussen staat. Zou je ons een update kunnen geven als je een reactie ontvangt?
blue13x schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:00:
[...]
Had net gebeld. Volgens mevrouw had ik het verkeerd gezien. Ik weet 100% dat ik een s4 en ook de s3 heb gezien
Hey, nu kan ik ineens wel de Galaxy s3 weer selecteren op de inruil pagina. Als ik de datum op de 22e zet kan ik de note10 promotie kiezen en de wizard afmaken.SteveV schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 11:04:
edit:
https://www.samsung.com/nl/inruil/
Toestel selecteren, en dan de orderdatum voor de 23e zetten. Dan verschijnt de Note 10 (+) actie. Anders staat alleen de TAB6 erbij. Dan kan je de wizard verder volgen. Ik heb net een confirmatie email gekregen voor een Galaxy S3 i9300 trade in voor 0,- met een 100,- bonus.
[ Voor 95% gewijzigd door m0nk op 26-08-2019 19:58 ]
Thanks de s4 mini staat er nog niet bij maar galaxy overig dan weer welm0nk schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:47:
[...]
[...]
[...]
Hey, nu kan ik ineens wel de Galaxy s3 weer selecteren op de inruil pagina. Als ik de datum op de 22e zet kan ik de note10 promotie kiezen en de wizard afmaken.
edit:
Toestel selecteren, en dan de orderdatum voor de 23e zetten. Dan verschijnt de Note 10 (+) actie. Anders staat alleen de TAB6 erbij. Dan kan je de wizard verder volgen. Ik heb net een confirmatie email gekregen voor een Galaxy S3 i9300 trade in voor 0,- met een 100,- bonus.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Na jaren iPhone, vanaf de 4 en vervolgens alle modellen gehad, heb ik nu een Note 10+. Ik heb er een woord voor; verademing.d.castello schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:12:
Ik mag over 2 weken een nieuw toestel kiezen. Wordt het de Note of de aankomende iphone 😬😬
Waarom? iPhones zijn mooi, werken allemaal hetzelfde, zijn onwijs stabiel en ontvangen nog jaren de updates. Maar toch wou ik eens wat anders.
Eerst een Galaxy S8, maar toen kon ik niet aan Android wennen dus weer een iPhone gekozen. Bij dd Note blijf ik plakken. Erg snel, superscherm en onwijs veel mogelijkheden. En de s-pen, ja dat is leuk meegenomen en zal de voordelen vast nog ontdekken.
Jammer is dat ik al die jaren in de Apple cultuur zat; synchroniseren van foto's, agenda, contacten met de Macbook en iPad, dus dat is even wennen en omzetten, maar verder ben ik erg blij met de Note.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik ben vorig jaar van iPhone naar Note 9 gegaan, daarvoor had ik weer een Note 4 en qua stabiliteit ben ik wel tevreden. Sure het is geen iPhone die nooit crasht, maar ik kan het aantal echt grote problemen op een jaar tijd qua software wel op 1 hand tellen.freddyathlon schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:06:
[...]
Na jaren iPhone, vanaf de 4 en vervolgens alle modellen gehad, heb ik nu een Note 10+. Ik heb er een woord voor; verademing.
Waarom? iPhones zijn mooi, werken allemaal hetzelfde, zijn onwijs stabiel en ontvangen nog jaren de updates. Maar toch wou ik eens wat anders.
Eerst een Galaxy S8, maar toen kon ik niet aan Android wennen dus weer een iPhone gekozen. Bij dd Note blijf ik plakken. Erg snel, superscherm en onwijs veel mogelijkheden. En de s-pen, ja dat is leuk meegenomen en zal de voordelen vast nog ontdekken.
Jammer is dat ik al die jaren in de Apple cultuur zat; synchroniseren van foto's, agenda, contacten met de Macbook en iPad, dus dat is even wennen en omzetten, maar verder ben ik erg blij met de Note.
Ik mis de gestures nog wel steeds van een iPhone, zeker op zo'n groot scherm maar het sucked in worden door Apple mis ik dan weer niet. Ach beide hebben voor en nadelen. Ik ga nu ook weer upgraden naar de Note 10 dus blijkbaar ben ik wel tevreden met de Note 9 (?).
Misschien als Apple volgend jaar wel weer eens met echt iets nieuws komt dat ik weer eens de andere kant probeer.
Ik heb ook echt alle Iphone modellen gehad. Sinds dag 1 in bezit van de Iphone XS. Ik zag vandaag bij een collega de Note 10 + ben onder de indruk.freddyathlon schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:06:
[...]
Na jaren iPhone, vanaf de 4 en vervolgens alle modellen gehad, heb ik nu een Note 10+. Ik heb er een woord voor; verademing.
Ik heb zelf ook een macbook en ik moet zeggen het eco systeem van Apple werkt top. De camera van de Note 10 + is prachtig.
http://imgur.com/gallery/4XNg5P0
Lijkt me niet, maar wat is er gebeurd met de kwaliteit van die foto's? Die is echt belabberd. Ik heb nog geen Note 10 anders zou ik het even voor je testen of ik ook van die lens flares krijg.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:
Denk dat mijn camera defect is, krijgen anderen ook dezelfde licht punten? Dit lijkt niet normaal:
Is dit de gewone camera of groothoeklens? Lijkt gewone?
Een foto in het donker nog niet geprobeerd, maar ik heb wel het idee dat de camera van de S10(+) een stuk beter presteert. Nu met de Note heb ik ook mindere kwaliteit foto's... Misschien komt er een update voor.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:
Denk dat mijn camera defect is, krijgen anderen ook dezelfde licht punten? Dit lijkt niet normaal:
Lijkt mij defect, even terug gaan of contact opnemen.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:
Lijkt wel alsof er een lens in een verkeerde volgorde gemonteerd is.
PSN ID: TheJackal83
Niks mis mee, toch?freddyathlon schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:49:
[...]
Een foto in het donker nog niet geprobeerd, maar ik heb wel het idee dat de camera van de S10(+) een stuk beter presteert. Nu met de Note heb ik ook mindere kwaliteit foto's... Misschien komt er een update voor.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Is de lens niet gewoon viezig?blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:
Hoe heb jij het Note 10 logo in de foto gekregen? Ik weet dat de Galaxy A50 een optie in de camera instellingen heeft, maar zie dat niet terug bij de Note volgens mij. Of heb je net als bij de Note 8 een apk gebruikt?
jabberwock schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:57:
[...]
Hoe heb jij het Note 10 logo in de foto gekregen? Ik weet dat de Galaxy A50 een optie in de camera instellingen heeft, maar zie dat niet terug bij de Note volgens mij. Of heb je net als bij de Note 8 een apk gebruikt?

In de "Galerij", foto "editten"...
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik heb bij Samsung.com besteld en is Dual Sim. Volgens mij is dit standaard voor de Note 10+wiz schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:11:
Even een vraag namens mijn broertje ... Is de Note 10+ (SM-N975FZKGPHN) zoals online bij Samsung Nederland te bestellen single- of dual-sim?
Heb een Note 10 Plus en die maakt echt goede foto's, ook in het donker. Kan me haast niet voorstellen dat die foto's van een Note 10 zijn. Klopt in ieder geval iets niet...blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:

Iets heel anders: heb nu een Note 10 Plus, maar had per ongeluk via de Samsung-site een Led View cover besteld van de Note 10, zonder plus dus... Wanneer iemand interesse heeft in deze cover, zit nog in verpakking en je kunt met een zacht prijsje overnemen... zie hier.
Post eens een originele afbeelding, niet via imgur.com of andere service, maar echt rechtstreeks 1 op 1 bestand?blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:42:
Hahaha, ik had precies hetzelfde, maar dan omgekeerd. Per ongeluk een Note 10+ leather cover besteld ipv voor de Note 10. Gelukkig mag ie gratis retour.heutsm schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:36:
[...]
Iets heel anders: heb nu een Note 10 Plus, maar had per ongeluk via de Samsung-site een Led View cover besteld van de Note 10, zonder plus dus... Wanneer iemand interesse heeft in deze cover, zit nog in verpakking en je kunt met een zacht prijsje overnemen... zie hier.
Heb hier een paar naar onedrive geupload: https://1drv.ms/f/s!Ar5N7shwG1zNhA3PNNbq32-OAFxXPhusebox schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:57:
[...]
Post eens een originele afbeelding, niet via imgur.com of andere service, maar echt rechtstreeks 1 op 1 bestand?
Thanks, om de mensen die hier twijfelden alvast te bevestigen, ze komen wel van een Note10+.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:13:
[...]
Heb hier een paar naar onedrive geupload: https://1drv.ms/f/s!Ar5N7shwG1zNhA3PNNbq32-OAFxX
Alleen met ISO 640 en 1/14e sluitertijd snap ik de kwaliteit wel enigszins. Op welke stand heb je de foto's gemaakt? Had je hem wellicht op Pro staan waardoor het niet in Auto stand is aangepast aan de omstandigheden?
Of is dit onder het fietsen gemaakt met veel beweging?
Night mode. Maar dit lijkt volgens mij niet normaal te zijn.Phusebox schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:35:
[...]
Thanks, om de mensen die hier twijfelden alvast te bevestigen, ze komen wel van een Note10+.
Alleen met ISO 640 en 1/14e sluitertijd snap ik de kwaliteit wel enigszins. Op welke stand heb je de foto's gemaakt? Had je hem wellicht op Pro staan waardoor het niet in Auto stand is aangepast aan de omstandigheden?
Of is dit onder het fietsen gemaakt met veel beweging?
Ah bij night mode is het belangrijk je telefoon echt heel stabiel te houden (en dan bedoel ik meer gebruik een statief of gimbal als je niet supervaste handen hebt), want die maakt dan een langere sluitertijd opname (of meerdere en voegt deze samen). Ik zou het eens gewoon in de normale stand proberen.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:49:
[...]
Night mode. Maar dit lijkt volgens mij niet normaal te zijn.
Had hetzelfde bij auto.modus. maar punt is, mijn Note 9 had nooit zulke problemen. LPhusebox schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Ah bij night mode is het belangrijk je telefoon echt heel stabiel te houden (en dan bedoel ik meer gebruik een statief of gimbal als je niet supervaste handen hebt), want die maakt dan een langere sluitertijd opname (of meerdere en voegt deze samen). Ik zou het eens gewoon in de normale stand proberen.
Hmm ok, heb zelf nu ook een Note 9 en binnenkort Note 10+ om te vergelijken, maar tot die tijd durf ik er verder niks over te zeggen. Misschien dat @henklbr een vergelijking kan maken, daar weet ik van dat die ook de Note 9 heeft (gehad).blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Had hetzelfde bij auto.modus. maar punt is, mijn Note 9 had nooit zulke problemen. L
Ok, ja die witte puntjes/lichtvlekken horen niet inderdaad, zover als ik kan beoordelen. De kwaliteit lijkt verder vergelijkbaar.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:12:
Ter vergelijking, Note 9 nightshots:
https://1drv.ms/f/s!Ar5N7shwG1zNgYV7iDMDqJA0c4YGTQ
Even uitsluiten nog, je hebt geen skin/protector/case die over de lens heen gaat?
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2019 12:15 ]
NeinPhusebox schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Ok, ja die witte puntjes/lichtvlekken horen niet inderdaad, zover als ik kan beoordelen. De kwaliteit lijkt verder vergelijkbaar.
Even uitsluiten nog, je hebt geen skin/protector/case die over de lens heen gaat?
Moeilijk voor ons blijkbaar he, om goed bestellen ;-)evdakker schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:59:
[...]
Hahaha, ik had precies hetzelfde, maar dan omgekeerd. Per ongeluk een Note 10+ leather cover besteld ipv voor de Note 10. Gelukkig mag ie gratis retour.
Helaas kan ik hem niet retourneren: geld komt dan op een rekening waar ik niet meer bijkan...

Iemand die dit ook geeft (gehad)?
Power mode aan gezet? Anders moet je onder optimize battery usage Gmail uitsluiten van optimalisatieDM89 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:26:
Ik krijg nieuwe mails in Gmail pas te zien als ik de app open, sync en meldingen staat gewoon aan ??
Waar/Hoe heb je de datum ingesteld op voor de 23ste?m0nk schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:47:
[...]
[...]
[...]
Hey, nu kan ik ineens wel de Galaxy s3 weer selecteren op de inruil pagina. Als ik de datum op de 22e zet kan ik de note10 promotie kiezen en de wizard afmaken.
edit:
Ik kom van jaren iPhone. Dus hier en daar is het nog een beetje puzzelen. Heb waarschijnlijk een enorme n00b vraag. Hoe krijg ik mijn Hotmail agenda in de agenda app? Toegevoegd in de outlook app. Maar in de stock agenda krijg ik ze niet te zien. Google geeft niet echt een oplossing. Wie heeft de gouden tip?
Hamburger menu openen, instellingen rechtsboven openen en dan bovenaanWouter36 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:22:
Sinds vandaag ook een note 10+, prachtig toestel.
Ik kom van jaren iPhone. Dus hier en daar is het nog een beetje puzzelen. Heb waarschijnlijk een enorme n00b vraag. Hoe krijg ik mijn Hotmail agenda in de agenda app? Toegevoegd in de outlook app. Maar in de stock agenda krijg ik ze niet te zien. Google geeft niet echt een oplossing. Wie heeft de gouden tip?
+ Account toevoegen
Vervolgens de stappen doorlopen. Denk voor hotmail dat het active sync moet zijn.
Heb ik ook! Zag in de Gmail app dat je bij instellingen, je Gmail account, melding een schuifje kan omzetten om het aan te zetten. Alleen schoof die elke keer direct terug. Blijkt dat je bij instellingen van Android bij Meldingen de Gmail meldingen wel kan aanvinken.DM89 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:26:
Ik krijg nieuwe mails in Gmail pas te zien als ik de app open, sync en meldingen staat gewoon aan ??
Alleen nog geen mail ontvangen maar denk wel dat het daar in zit.

Automatisch

Nacht

Automatisch

Nacht
Is altijd dualsim. Tenzij je een extra geheugenkaart gebruikt. Een 2e sim gaat namelijk in de uitsparing van de SD kaart...wiz schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:11:
Even een vraag namens mijn broertje ... Is de Note 10+ (SM-N975FZKGPHN) zoals online bij Samsung Nederland te bestellen single- of dual-sim?
Gewoon goedhenklbr schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:40:
[Afbeelding]
Automatisch
[Afbeelding]
Nacht
[Afbeelding]
Automatisch
[Afbeelding]
Nacht
Tha
*Tenzijfreddyathlon schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Is altijd dualsim. Mits* je een extra geheugenkaart gebruikt. Een 2e sim gaat namelijk in de uitsparing van de SD kaart...
Oeps...
Aangepast. Lange dag geweest
[ Voor 7% gewijzigd door Cintim op 27-08-2019 23:27 ]
Kijk even bij de opties naar always on display.Cintim schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:25:
Ik heb nu de Note 10+. Ik ben er heel erg blij mee. Alleen ben ik er wat minder blij mee dat hij bij het opladen op het vergrendelscherm blijft aangeven hoeveel procent en duur nog tot hij vol is. Echt de hele nacht. Ook als hij dan vol is. Ik wil mijn telefoon. Lees scherm graag helemaal uit hebben. Iemand hier ervaring mee hoe mee om te gaan. Verder super telefoon.
Heb ik gedaan, maar daar veranderd het niet mee. Heb van alles aan en uitgezet, maar lukt zo niet418O2 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:46:
[...]
Kijk even bij de opties naar always on display.
Een oplossing kan zijn om een schema in te stellen, nu is dit een screenshot van mijn Note 9 maar ik neem aan dat het bij de Note 10 niet veel anders zal zijnCintim schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:52:
[...]
Heb ik gedaan, maar daar veranderd het niet mee. Heb van alles aan en uitgezet, maar lukt zo niet

Zelf heb ik AoD altijd uitstaan, vreselijk irritante functie voor mij persoonlijk.
Top. Die app is zo onmisbaar geworden. Jammer dat ik hem opnieuw moet kopen maar ja, is het geld waard.evdakker schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 06:12:
De maker van bxActions heeft nu een versie gemaakt voor de Note 10 (+). Ik gebruik nu dubbelklik van de aan-uitknop voor stil/geluid, en lang indrukken voor DND aan/uit. Werkt perfect. Power button remapper for Note 10
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2019 06:38 ]
Samsung is bekend met dit; het kan voor nu nog niet uitgezet worden...Cintim schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:25:
Ik heb nu de Note 10+. Ik ben er heel erg blij mee. Alleen ben ik er wat minder blij mee dat hij bij het opladen op het vergrendelscherm blijft aangeven hoeveel procent en duur nog tot hij vol is. Echt de hele nacht. Ook als hij dan vol is. Ik wil mijn telefoon. Lees scherm graag helemaal uit hebben. Iemand hier ervaring mee hoe mee om te gaan. Verder super telefoon.
Je hoeft overigens niet bang te zijn voor "inbranden": tekst verspringt iedere keer...
Ook niet als je AoD uit hebt staan? Lijkt me (hopelijk) wel toch?henklbr schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 06:42:
[...]
Samsung is bekend met dit; het kan voor nu nog niet uitgezet worden...
Je hoeft overigens niet bang te zijn voor "inbranden": tekst verspringt iedere keer...
En anders de telefoon gewoon op het scherm leggen 's nachts. The ancient way of fixing bugs.
Nope...Phusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:22:
[...]
Ook niet als je AoD uit hebt staan? Lijkt me (hopelijk) wel toch?
En anders de telefoon gewoon op het scherm leggen 's nachts. The ancient way of fixing bugs.
De aankoop datum op de datum zetten dat je de preorder hebt gedaan.blue13x schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:28:
[...]
Waar/Hoe heb je de datum ingesteld op voor de 23ste?
Uiteindelijk verscheen de S3, maar geen S4. Er was wel een "Galaxy overige" categorie. Heb die maar gekozen.m0nk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:35:
[...]
De aankoop datum op de datum zetten dat je de preorder hebt gedaan.
Ja gewoon zo doen idd. Lijkt mij dat als de s3 i9300 accepteren ze de S4 ook gewoon innnemen.blue13x schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:53:
[...]
Uiteindelijk verscheen de S3, maar geen S4. Er was wel een "Galaxy overige" categorie. Heb die maar gekozen.
Oei, dat is wel een nasty bug dan. Gelukkig heb ik een flip case, of ik leg de telefoon gewoon op het scherm als ik de leather cover gebruik.
Grappig app overigens als je de LED indicator mist:
https://play.google.com/s...um.holepunchcameraeffects
[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2019 09:00 ]
Wie zegt dat dit een "bug" is en geen "feature"?Phusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:57:
[...]
Oei, dat is wel een nasty bug dan. Gelukkig heb ik een flip case, of ik leg de telefoon gewoon op het scherm als ik de leather cover gebruik.
Grappig app overigens als je de LED indicator mist:
https://play.google.com/s...um.holepunchcameraeffects
Er zal, waarschijnlijk, wel een mogelijkheid komen om dit in de toekomst uit te schakelen...
Een feature? Dat je telefoonscherm niet uit kan tijdens opladen? Lijkt me wat ver gezocht.henklbr schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:43:
[...]
Wie zegt dat dit een "bug" is en geen "feature"?
Er zal, waarschijnlijk, wel een mogelijkheid komen om dit in de toekomst uit te schakelen...
Dan kun je brekend glas als je hem laat vallen ook een feature noemen.
Ja dat is een feature. Het verschaft namelijk informatie over de stand van opladen.Phusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:14:
[...]
Een feature? Dat je telefoonscherm niet uit kan tijdens opladen? Lijkt me wat ver gezocht.
Dan kun je brekend glas als je hem laat vallen ook een feature noemen.
Ja een feature dat het kan, maar dat het niet uit kan, dat lijkt me niet een feature. Maar goed Samsung forums internationaal staan er ook al genoeg klachten over, dus zal vast opgelost worden.jabberwock schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:43:
[...]
Ja dat is een feature. Het verschaft namelijk informatie over de stand van opladen.
Als ik wil weten hoe ver die met opladen is zet ik het scherm wel aan. Ze hadden natuurlijk het probleem dat je geen LED indicator meer hebt of ie nu aan het opladen is of niet. Wel jammer ook, want die ga ik echt missen.
Ik heb precies het zelfde, ook met Alway-on uit....Cintim schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:25:
Ben ook al opzoek geweest om het uit te zetten, maar het is ook mij nog niet gelukt,
edit: Aha.... Spuit11........ Tis bij iedereen het geval dus.....
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 28-08-2019 12:42 ]
Blijkbaar kun je het uitzetten met Samsung Good Lock, maar die app is niet in Nederland (officieel) te krijgen. Heb het ooit geprobeerd op de Note 9 maar kon hem nooit activeren.Bullet NL schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:40:
[...]
Ik heb precies het zelfde, ook met Alway-on uit....
Ben ook al opzoek geweest om het uit te zetten, maar het is ook mij nog niet gelukt,
edit: Aha.... Spuit11........ Tis bij iedereen het geval dus.....
https://androidworld.nl/tips/good-lock-2018-installeren/
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2019 13:22 ]
Ik heb het gefixt met https://play.google.com/s...pmanager.samsung&hl=en_USPhusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:22:
[...]
Blijkbaar kun je het uitzetten met Samsung Good Lock, maar die app is niet in Nederland (officieel) te krijgen. Heb het ooit geprobeerd op de Note 9 maar kon hem nooit activeren.
AOD uitschakelen en done. Kan je alleen geen AOD gebruiken
Maar als je zoiets uit wil hebben, dan gebruik je geen AOD lijkt mij!
[ Voor 6% gewijzigd door Dennischo op 28-08-2019 13:40 ]
Mag jij me eens wel vertellen "Hoe dan", want ik heb Good Lock op mijn toestel en kan het nergens vinden...Phusebox schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:22:
[...]
Blijkbaar kun je het uitzetten met Samsung Good Lock, maar die app is niet in Nederland (officieel) te krijgen. Heb het ooit geprobeerd op de Note 9 maar kon hem nooit activeren.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen