Na een aantal dagen de Note10+ gebruikt te hebben ben ik over het algemeen wel tevreden. De accu gaat beduidend langer mee dan met de Note 9, maar dat is misschien ook de nieuwigheid, al was de Note 9 bij mij vanaf dag 1 een drama. Ik haal nu in ieder geval gemakkelijk van opstaan tot slapen gaan zonder bij te hoeven laden.
De powerknop aan de linkerkant ben ik inmiddels aan gewend. Helaas nog niet configureerbaar zoals ik het wil (de app side actions gekocht maar werkt niet lekker), maar dat komt nog wel, hoop ik.
De camera, tja de normale en zoom zijn eigenlijk niet echt anders. De groothoek is voor mij ietsje té groothoek, zelfs met vervormingscorrectie blijft het er nogal fisheye uitzien. Leuk voor af en toe, maar dan had ik liever de Huawei hybrid zoom gehad als ik had kunnen kiezen.
Verder is de telefoon gewoon 'snappy' genoeg, ook zonder Snapdragon

Speel geen games, dus daar kan ik weinig over zeggen. Scherm is uiteraard weer prachtig en het geluid is ook goed te pruimen om een serie/film te kijken. Muziek niet echt, maar ja, wie doet dat?
Er zijn twee dingen die ik echter wel enorm mis; de notificatie led en de vingerafdrukscanner aan de achterkant. Telefoon unlocken is nu toch een heel stuk trager en omslachtiger geworden. Heb mijn duim nu al tig keer opnieuw toegevoegd, zelfs in 2 slots dezelfde vinger toegevoegd om extra manieren te hebben van plaatsen, maar moet vaak 3-4x opnieuw doen om te unlocken.
De notificatie led heb ik ook nog geen oplossing voor. Ik wil geen Always On Display, maar ik wil wel zien dat ik een notificatie heb, zonder het scherm aan te zetten. Heeft iemand daar al iets op gevonden? Daarbij heb ik ook het probleem dat notificaties pas binnenkomen wanneer ik het scherm aanzet.