Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
henklbr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:01:
[...]

Heb je mijn reply goed gelezen?

Vul in Frya SM-N970F in, en bij CSC AUT

En nee: ik ga niet voor ieder toestel posten
Ja Henk.

Ik ben niet blind en ook geen analfabeet!!!

Er zijn helaas twee versies van de note 10 uitgekomen dit jaar.
Dat jij de Plus versie hebt is fijn.

Helaas zijn er ook mensen die niet een doorgewinterde tweaker zijn zoals jou.

Zou dus fijn zijn voor die mensen dat je het wel doet.
Het gaat hier wel over de Note 10.

Ik perrsoonlijk weet het wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
GerardReintke schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:43:
[...]

Ja Henk.

Ik heb je geschreven wat je moet invullen in Frya, daar maak ik geen aparte post voor...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mijn note 10+ is nu ook binnen, shock 1 is hoe de achterkant vibreert als je video/audio luistert 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door FSXnoob op 04-09-2019 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
CopyCatz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:38:
[...]

Ik heb zo'n nieuwe smart cover eromheen met de info aan de zijkant, dus ik zit me nu de hele tijd af te vragen of hij die oplaadmelding ook laat zien als het hoesje dicht is. Beetje zelfde als willen checken of het koelkastlampje echt wel uit is als de deur dicht is :*)
Nee,alles is volledig uit als het hoesje is dicht geklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Vedrano schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:03:
Mijn note 10+ is nu ook binnen, shock 1 is hoe de achterkant vibreert als je video/audio luistert 8)7 8)7
? Nog niet opgemerkt, heb wel een Samsung leather case eromheen.

Daar moet ik trouwens van zeggen dat de kwaliteit abominabel slecht is. Twee leather cases gekocht, bruin en grijs, beide al na enkele dagen plekken waar de verf gewoon afgeeft. Is nergens langs geschuurd, niet gevallen etc. Collega heeft hetzelfde.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:07:
[...]

? Nog niet opgemerkt, heb wel een Samsung leather case eromheen.

Daar moet ik trouwens van zeggen dat de kwaliteit abominabel slecht is. Twee leather cases gekocht, bruin en grijs, beide al na enkele dagen plekken waar de verf gewoon afgeeft. Is nergens langs geschuurd, niet gevallen etc. Collega heeft hetzelfde.
Had jij deze niet via Amazon besteld voor een veel lagere prijs?

Wie zegt dat deze origineel zijn?

[...]

Ja Henk.

Je weet nu hoe ik het doe voor de Note10+; als jij dit nou gaat doen voor de Note10, zijn die gebruikers ook tevreden...

Deal?

[ Voor 37% gewijzigd door henklbr op 04-09-2019 15:34 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
[...]

Ja Henk.

offtopic: als je het persoonlijk weet te vinden, kan je toch zelf ook de update info posten?
Vedrano schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:03:
Dit lijkt mij niet gezond, ik zou je adviseren om contact op te nemen met een service centre of met de verkopende partij.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henklbr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:13:
[...]

Had jij deze niet via Amazon besteld voor een veel lagere prijs?

Wie zegt dat deze origineel zijn?
Verkocht door Amazon en niet een derde partij. Originele verpakking. QR code stickertje in de hoes. Ja deze zijn origineel. Wie zegt dat die van een willekeurige webshop in Nederland wel origineel zijn.

Duurder is niet altijd beter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
CyberJohn schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:34:

Dit lijkt mij niet gezond, ik zou je adviseren om contact op te nemen met een service centre of met de verkopende partij.
Zijn meerdere die het hebben, andere roepen weer dat het normaal is en meerdere het hebben

https://www.reddit.com/r/...e_when_the_audio_is_loud/

[ Voor 8% gewijzigd door FSXnoob op 04-09-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Phusebox schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:26:
[...]

Here you go de laatste firmware versie voor de Note 10 SM-N970F (non plus). (Download beschikbaar tot 11 september 2019)

[...]

Geen fix nog voor het "always on" oplaadscherm zo te zien?
A new Galaxy Note 10 update is now rolling out

Firmware version N970FXXU1ASHE and N975FXXU1ASHE is currently rolling out for the Galaxy Note 10 and the Galaxy Note 10+. The September 2019 security patch comes with fixes for four critical Android OS vulnerabilities as well as more than a dozen high and moderate-risk vulnerabilities. Samsung has also patched 17 vulnerabilities that were discovered in its own software.

The changelog for this update also mentions that in addition to all of the patches, this update improves the audio quality via the wired headphones. That will certainly be a welcome improvement for Galaxy Note 10 users.

https://www.sammobile.com...10-plus-update-september/

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
Phusebox schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:38:
[...]

Verkocht door Amazon en niet een derde partij. Originele verpakking. QR code stickertje in de hoes. Ja deze zijn origineel. Wie zegt dat die van een willekeurige webshop in Nederland wel origineel zijn.

Duurder is niet altijd beter 8)7
Ik heb ook de leather case van Samsung in het zwart maar heb er geen probleem mee :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ook ik heb een zwarte leather case, ook geen probleem,

maar goed, wil iemand een accessoirestopic aan maken?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waarschijnlijk heeft de zwarte case dan geen issue. Maar als hier drie cases het hebben dan lijkt me dat geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:51:
Waarschijnlijk heeft de zwarte case dan geen issue. Maar als hier drie cases het hebben dan lijkt me dat geen toeval.
Of je hebt neppers... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Please stop. Volgens mij zijn die nog niet eens te vinden en ik weet heus wel hoe originele eruit horen te zien. Namaak cases laten meestal wel wat details achterwege qua verpakking etc.

Lijkt me eerder dat zwart een donkere basis heeft waardoor het minder opvalt. De lichte kleuren hebben een lichtere onderlaag waardoor zoiets sneller zichtbaar is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:59:
[...]

Please stop. Volgens mij zijn die nog niet eens te vinden en ik weet heus wel hoe originele eruit horen te zien. Namaak cases laten meestal wel wat details achterwege qua verpakking etc.

Lijkt me eerder dat zwart een donkere basis heeft waardoor het minder opvalt. De lichte kleuren hebben een lichtere onderlaag waardoor zoiets sneller zichtbaar is denk ik.
Kun je es een foto maken van de cover, van de verpakking waar deze in zat (voor- en achterkant)?

Er zijn zeker wel neppers, bijna niet van echt te onderscheiden.

Zo had ik een "Alcantara"-cover laten bestellen voor de Note9: niet van echt te onderscheiden, zelfs de verpakking, TOP gedaan...

Echter: op de achterkant stond een foutje: "Note 9" ipv "Note9", en ook nog eens in een verkeerd lettertype!

Amazon haalt zijn spullen ook bij andere leveranciers; zo heeft BOL.com ook wel eens "nep" artikelen van Samsung laten verkopen via een andere leverancier.

Je hebt zelf gezegd, dat jouw covers vrij goedkoop waren; nou: echte lederen covers zijn niet "goedkoop"!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

We laten de accessoires nu even rusten tot dat er een daar voor bedoeld topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Vedrano schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:57:
[...]

Zijn meerdere die het hebben, andere roepen weer dat het normaal is en meerdere het hebben

https://www.reddit.com/r/...e_when_the_audio_is_loud/
De Note10 heeft Sound on Display. Kort uitgelegd zit er een tril-element aan het display vast wat resoneert op bepaalde frequenties. Dat zorgt voor versterking van het geluid. Je hebt dus geen slecht toestel maar het is gewoon een feature.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberJohn
jabberwock schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:02:
[...]

De Note10 heeft Sound on Display. Kort uitgelegd zit er een tril-element aan het display vast wat resoneert op bepaalde frequenties. Dat zorgt voor versterking van het geluid. Je hebt dus geen slecht toestel maar het is gewoon een feature.
De Note10 heeft geen Sound on Display zoals bijvoorbeeld de A80 dat heeft. Er zit een speaker ongeveer 1 cm onder de camera cut out met 2 uitgangen. Er zit een hele smalle inkeping boven aan t scherm, deze is bijna niet te zien en er zit een groter gat aan de bovenkant van het toestel.

YouTube: Samsung Note 10+ Teardown - TWO Wireless Chargers?

https://nl.ifixit.com/Tea...ote10++5G+Teardown/125590

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
"September security patch" nu ook beschikbaar in België & Nederland (OTA & SmartSwitch)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Toevallig mensen hier die overgestapt zijn van de S10+ naar de N10+? Zo ja is het de stap waard?

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 05-09-2019 08:14 ]

• Phusebox
Ik kan in ieder geval bevestigen dat met de "1 september" update er nog niks veranderd is qua het 'always on display probleem' tijdens het opladen (dat er constant in beeld blijft staan hoeveel % je accu is en hoe lang het opladen nog duurt).

Kwam er overigens per toeval achter dat je nu 3 Bluetooth devices tegelijk kunt verbinden met je telefoon. Bij de Note 9 was dat nog twee.

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Jackson6 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:13:
Toevallig mensen hier die overgestapt zijn van de S10+ naar de N10+? Zo ja is het de stap waard?
Stap lijkt me niet waard.

• Phusebox
Jackson6 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:13:
Hangt volledig van je gebruik en wensen af. Gebruik je de S-Pen veel en is geld geen issue? Dan ja.

Anders, nee, lijkt me niet. De camera's zijn vrijwel identiek. Verder is het nagenoeg dezelfde "ervaring" enkel een iets ander design (meer hoekig, camera cutout in het midden ipv de hoek).

• Jackson6
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:00:
[...]

Hangt volledig van je gebruik en wensen af. Gebruik je de S-Pen veel en is geld geen issue? Dan ja.

Anders, nee, lijkt me niet. De camera's zijn vrijwel identiek. Verder is het nagenoeg dezelfde "ervaring" enkel een iets ander design (meer hoekig, camera cutout in het midden ipv de hoek).
Geld speelt niet echt een rol, heb eigenlijk nooit een Note gehad maar ik vind hem gewoon wel weer een stukje mooier dan de S10+ en iets groter is voor mij wel fijn. Maar als ik het zo hoor kan ik beter weer gewoon uitkijken naar de S11+.

• DM89
Jackson6 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:04:
[...]

Geld speelt niet echt een rol, heb eigenlijk nooit een Note gehad maar ik vind hem gewoon wel weer een stukje mooier dan de S10+ en iets groter is voor mij wel fijn. Maar als ik het zo hoor kan ik beter weer gewoon uitkijken naar de S11+.
Ik had hiervoor de S10+, nu de Note 10+

Ik heb deze stap alleen gezet omdat het kan en gebruik het pennetje eigenlijk niet. Vind grotere scherm mooi en vind het uiterlijk mooier. Maar voor mij is het dan ook een (dure) hobby. 8)7

• Phusebox
[...]

Ik heb zelf altijd liever een Note vanwege de hoekigere vorm en de S-Pen die ik regelmatig gebruik, anders had ik tot de S11 gewacht, want dat wordt denk ik wel weer een grotere stap qua design (camera onder het scherm verwacht ik).

Wat ik wel jammer vind aan de camera is dat je steeds de settings in moet duiken als je bepaalde instellingen wil gebruiken:

Staat de videoresolutie op UltraHD 60 FPS:
- "Superstabiel" aan? Dan kun je de groothoeklens niet gebruiken maar enkel normaal en zoom
- "Superstabiel" uit? Dan kun je alleen de normale lens gebruiken

Staat de videoresolutie op UltraHD 30 FPS:
- Dan kun je alledrie de lenzen gebruiken maar heb je geen optie voor "Superstabiel"

Je hebt bijna een stroomdiagram nodig om te bepalen welke settings je moet veranderen om een bepaalde functie werkend te krijgen. Zou mooi zijn als je soort van "favorieten" kon maken, pre-sets waarmee je snel kon wisselen naar instellingen die je vooraf hebt geconfigureerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2019 15:13 ]

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:32:
Ik kan in ieder geval bevestigen dat met de "1 september" update er nog niks veranderd is qua het 'always on display probleem' tijdens het opladen (dat er constant in beeld blijft staan hoeveel % je accu is en hoe lang het opladen nog duurt).
Is dat een probleem? Ik vind dat juist superhandig eigenlijk! Hoef ik hem niet meer aan te zetten om te kijken of hij al vol is (aangezien er geen groen ledje meer brandt om dat aan te geven zoals op de Note 9). Om die reden denk ik ook dat het expres is eigenlijk...

Ik heb ook ondervonden dat de achterkant enorm trilt als je de speakers gebruikt, maar uit de teardown van JerryRigEverything blijkt dat de speaker diep binnen in de telefoon zit en resoneert in zijn eigen "kamer", waarna het geluid door het dunne gleufje aan de voorkant en door het gaatje aan de bovenkant van het toestel ontsnapt. Dat trillen hoort er dus inderdaad bij en ligt aan de constructie. Gelukkig is het geluid goed, beter zelfs dan dat van de Note 9 in mijn bevindingen.

Tenslotte een vraag: ik gebruik de widget van apparaatbeheer. Op de Galaxy S8+ en op de Note 9 was die mooi donker doorzichtig met witte tekst. Maar op de Note 10+ is hij nu doorzichtig wit met zwarte tekst. Dat staat absoluut niet mooi op mijn homescreen.... ik denk dat dit simpelweg Samsung is dat denkt: laat ik het voor dit toestel eens lekker anders doen (want thema veranderen of donkere modus aanzetten heeft geen effect), maar weet iemand of hier toch iets aan te doen is?

• Phusebox
Theratron schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:35:
[...]

Is dat een probleem? Ik vind dat juist superhandig eigenlijk! Hoef ik hem niet meer aan te zetten om te kijken of hij al vol is (aangezien er geen groen ledje meer brandt om dat aan te geven zoals op de Note 9). Om die reden denk ik ook dat het expres is eigenlijk...
Ja lijkt me ook opzettelijk ter vervanging van de notificatie LED, maar het zou fijn zijn als we het uit konden zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:38:
[...]

Ja lijkt me ook opzettelijk ter vervanging van de notificatie LED, maar het zou fijn zijn als we het uit konden zetten.
Eens, keuze is altijd beter :)

Als we het toch over updates hebben, ik hoop dat ze binnenkort de vingerafdrukscanner flink gaan verbeteren (schijnen ze ook pas veel later bij de Galaxy S10 gedaan te hebben middels een update). Zelfs met drie keer dezelfde duim geregistreerd te hebben wil het unlocken nog niet echt vlotten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Theratron schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:42:
[...]

Eens, keuze is altijd beter :)

Als we het toch over updates hebben, ik hoop dat ze binnenkort de vingerafdrukscanner flink gaan verbeteren (schijnen ze ook pas veel later bij de Galaxy S10 gedaan te hebben middels een update). Zelfs met drie keer dezelfde duim geregistreerd te hebben wil het unlocken nog niet echt vlotten....
Ik heb hetzelfde probleem, laat staan als je duim een beetje vochtig of vuil is, dan werkt het totaal niet. Maar goed, we wachten af. Qua updates: hopelijk komt de volgende Android versie dit keer eens eerder dan februari...

• Theratron
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, laat staan als je duim een beetje vochtig of vuil is, dan werkt het totaal niet. Maar goed, we wachten af. Qua updates: hopelijk komt de volgende Android versie dit keer eens eerder dan februari...
Haha, eens, hoewel stock Android 10 volgens mij niets toevoegt dat Samsung niet zelf al in zijn One UI heeft verwerkt. Misschien iets uitgebreidere permissies, maar andere dingen als een donkere modus zitten er nu al in.

Stock Android krijgt wel de Xiaomi en Huawei stijl van gestures (terug gaan door vanaf de zijkant van het scherm te vegen bijvoorbeeld), terwijl Samsung daar een andere oplossing voor heeft gevonden (gewoon vegen op de plek waar vroeger de software knoppen zaten). Ik ben benieuwd of ze die standaard Android gestures gaan overnemen in de Android 10 update of dat ze het op hun eigen manier blijven doen....

Ik heb voor de lol ook een Xiaomi Mi 9T gekocht en moet zeggen dat het mij trouwens niet echt uitmaakt. Beide manieren om gestures te implementeren werken prima vind ik. En wennen tussen de toestellen gaat snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Voor wie de aura glow heeft, bevalt de kleur nog of verveeld het al snel? Ik ga vandaag de note 10 plus halen maar twijfel nog over de kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Kleur vond ik totaal niet relevant aangezien ik er direct een hoesje omheen doe (Spigen Tough armor).
Je ziet nog wel iets van die glow bij de uitsparingen voor de camera's, stoort mij niet.
Wil je iets dat niet opvalt, ga voor zwart ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Zelfde hier. Vind het wel gaaf, maar ik vind bescherming ook belangrijk.

Door die touch in het scherm is een hoesje met een flap niet meer zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
anc schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:10:
Kleur vond ik totaal niet relevant aangezien ik er direct een hoesje omheen doe (Spigen Tough armor).
Je ziet nog wel iets van die glow bij de uitsparingen voor de camera's, stoort mij niet.
Wil je iets dat niet opvalt, ga voor zwart ;-)
Dat idee had ik dus ook maar er zijn ook best veel doorzichtige hoesjes te verkrijgen. Doe er zelf ook meteen een hoesje omheen. Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Ik heb geen zwarte variant in mijn handen gehad maar deze glow is zonder hoesje echt een gigantische vingerafdruk magneet dus doe je er een transparante doorheen dan zal je eerst "grondig" moeten reinigen en zonder aanraken het hoesje eromheen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
[...]

Ik heb de S10 plus. Super fijn toestel. Ik heb de 1TB versie met 12GB geheugen. Maar toch heb ik nu ook een Note 10 Plus.
Ik wil graag een zo groot mogelijk toestel. Ik kijk veel video's, Youtube etc. Zit dagelijks 3 uur in de trein en daarom dus graag een groot scherm.
Daarnaast het voelt gewoon lekker om de latest and greatest te hebben.

Qua performance is dit weer net een stapje beter. Verwacht geen grote verbetering want dat zou je alleen hebben als je nu nog een S5, 6 of 7 zou hebben.

Persoonlijk vindt ik dus de upgrade meer dan waard, voor mij speelt het geld ook geen rol. Zou dat wel het geval zijn dan lekker de goedkopere S10 plus kopen of houden.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ananas_NL schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:08:
Voor wie de aura glow heeft, bevalt de kleur nog of verveeld het al snel? Ik ga vandaag de note 10 plus halen maar twijfel nog over de kleur...
Ik heb de 'zwarte' maar is eigenlijk vooral donkerblauw.

Vind de Aura Glow echt te veel kermis en een vingerafdrukmagneet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Phusebox schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:48:
[...]
Staat de videoresolutie op UltraHD 60 FPS:
- "Superstabiel" aan? Dan kun je de groothoeklens niet gebruiken maar enkel normaal en zoom
- "Superstabiel" uit? Dan kun je alleen de normale lens gebruiken

Staat de videoresolutie op UltraHD 30 FPS:
- Dan kun je alledrie de lenzen gebruiken maar heb je geen optie voor "Superstabiel".
Dat is meer dan logisch, voor superstabiel gebruikt hij een uitsnede van de camera. Door een combinatie van OIS en EIS wordt er een stuk van de sensor uitgesneden. Bij gebruik van de normale hoek bij superstabiel, gebruikt hij de sensor van de ultra-wide. Bij de zoom stand, gebruikt hij de normale camera waar tevens een deel wordt uitgesneden.

Test het maar eens terwijl je een van de lenzen bedekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CyberJohn schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 12:43:
[...]

Dat is meer dan logisch, voor superstabiel gebruikt hij een uitsnede van de camera. Door een combinatie van OIS en EIS wordt er een stuk van de sensor uitgesneden. Bij gebruik van de normale hoek bij superstabiel, gebruikt hij de sensor van de ultra-wide. Bij de zoom stand, gebruikt hij de normale camera waar tevens een deel wordt uitgesneden.

Test het maar eens terwijl je een van de lenzen bedekt ;)
Ik snap de logica wel, maar het bediengemak is uitermate ruk. Geef dan als ik superstabiel aanzet een melding (met optie voor niet meer tonen) dat de resolutie en/of framerate wijzigt. Of laat me zelf quick settings opslaan. Nu moet ik telkens in de instellingen duiken om te checken of het nog goed staat of het aan te passen als ik iets anders wil filmen/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Iemand de led notificaties aan de praat gekregen op de note? Dat het gaat knipperen enzo als de telefoon uit is bij berichten. Ik zie tig apps die het zogenaamd doen maar geen een lijkt te werken bij mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theratron
Vedrano schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:13:
Iemand de led notificaties aan de praat gekregen op de note? Dat het gaat knipperen enzo als de telefoon uit is bij berichten. Ik zie tig apps die het zogenaamd doen maar geen een lijkt te werken bij mij
Misschien omdat er geen notificatie led op het toestel zit....

Ten opzichte van de Note 9 mist de Note 10+ een hartslag sensor, de headphone jack, de bixby knop, de iris scanner en een notificatie led.
En de "gewone" Note 10 verliest ook nog een qHD scherm en uitbreidbare opslag.

En toch heb ik de 10+ gehaald vanwege de mooie dunne schermranden d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
Theratron schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:20:
[...]

Misschien omdat er geen notificatie led op het toestel zit....
Niet van origine nee, zoek maar op dan zie je dat genoeg mensen via via LED om de front camera hebben en gebruiken, alleen via de apps lukt het mij gewoon niet al stel ik het goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Vedrano schreef op zondag 8 september 2019 @ 14:59:
[...]

Niet van origine nee, zoek maar op dan zie je dat genoeg mensen via via LED om de front camera hebben en gebruiken, alleen via de apps lukt het mij gewoon niet al stel ik het goed in.
Dan stel je het dus niet goed in. Ik heb meerdere apps geprobeerd en ze werken allemaal. Uiteindelijk heb ik ze er ook weer afgegooid, is het toch allemaal net niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

jabberwock schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:38:
[...]

Dan stel je het dus niet goed in. Ik heb meerdere apps geprobeerd en ze werken allemaal. Uiteindelijk heb ik ze er ook weer afgegooid, is het toch allemaal net niet..
Mee eens. Ik heb zowel AodNotify als Energy Ring gekocht, en Energy Ring is de enige die gebleven is.. En dan nog zet ik hem bij sommige wallpapers gewoon uit omdat dat mooier is 😂

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Ik ben opzoek naar een case voor mijn Note 10 plus. Ik heb de leren case gehad maar die bied toch te weinig bescherming voor mij. Iemand een goede tip voor een dunne maar wel een goede beschermende case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ananas_NL schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:15:
Ik ben opzoek naar een case voor mijn Note 10 plus. Ik heb de leren case gehad maar die bied toch te weinig bescherming voor mij. Iemand een goede tip voor een dunne maar wel een goede beschermende case?
Folio of backcover? Ik ben zelf altijd erg blij met de Spigen Neo Hybrid cases .. nu ook weer ..

[ Voor 3% gewijzigd door wiz op 09-09-2019 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Ananas_NL schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:15:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/WB93C6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/xawwsM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/rfNTdr.jpg

UAG Monarch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:35
Had de Monarch bij men S9+, nu voor de Note 10+ ben ik voor de Plasma gegaan zodat ik de achterkant nog kan zien en toch nog de goede bescherming.

3de smartphone met UAG cases, heel veel gevallen: nooit schade :D

[ Voor 42% gewijzigd door Maugrinn op 09-09-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik snap de vorm van protectie...maar waarom moeten die hoesjes er altijd zo lelijk uitzien? Los van het feit dat ik tot nu toe nog nooit een hoesje nodig heb gehad, is dat de voornaamste reden dat ik ze niet wil. Ze zien er altijd uit als een goedkope subwoofer achterin een oud golfje GTI uit de jaren tachtig.

Maar wat zou dit hoesje nu beter beschermen dan bijvoorbeeld de clear protector van Samsung? Het scherm is nog steeds onbeschermd toch?

PS. ik weet het...is gelukkig een persoonlijke menig en Henk zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
wiz schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:24:
[...]

Folio of backcover? Ik ben zelf altijd erg blij met de Spigen Neo Hybrid cases .. nu ook weer ..
De backcover. Ben nu aan het kijken naar Spigen tough armor of de Spigen case essential s. Wil alleen niet een te goot en opzichtig hoeje (moet nog in mijn broekzak passen). Dus de UAG is voor mij te groot en niet helemaal mijn smaak. Dus mocht iemand nog een ander idee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik heb zelf weer de Alcantara case besteld. Geeft genoeg bescherming, maar belangrijker: geeft een hoop grip. Heb tijdelijk even een gladde doorzichtige case totdat de Alcantara er is, maar ik heb het toestel al bijna twee keer laten vallen. Een goede, stroeve grip is dus het belangrijkst, in ieder geval voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Theratron schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:03:
Ik heb zelf weer de Alcantara case besteld. Geeft genoeg bescherming, maar belangrijker: geeft een hoop grip. Heb tijdelijk even een gladde doorzichtige case totdat de Alcantara er is, maar ik heb het toestel al bijna twee keer laten vallen. Een goede, stroeve grip is dus het belangrijkst, in ieder geval voor mij.
En "waar" heb je deze besteld?

Er is namelijk geen "officiële" Alcantara-cover voor de Note10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
henklbr schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:00:
[...]

1e hit op google?

misschien custom case?
https://interiorex.com/pr...-galaxy-note-10-plus-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wie nog een super thin case nodig heeft, die tevens ook nog verdomd goed beschermt. Ik zweer bij deze momenteel :)

https://www.amazon.de/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
Kij eens op de website van Pitaka.die hebben hoesjes gemaakt van aramide.
Zeer sterk maar zeer dun.
Had hem ook voor mijn note 8.
Zit te wachten tot ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
henklbr schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:00:
[...]

Weet ik, die was er ook niet voor de Note 9 :)
Ik gebruik al 2 jaar (voor de Note 9 had ik de Galaxy S8+ ) gewoon de als officieel Samsung uitziende Alcantara cases van Aliexpress. Iemand maakte destijds de opmerking dat het raar was om zulke dure toestellen in goedkope onofficiële cases te stoppen, maar ze zijn kwalitatief erg goed (dat zeg ik na twee jaar eigen ervaring maar ook na het zien van YouTube reviews waar ze die cases zelfs in brand proberen te steken om de kwaliteit van het Alcantara te testen, haha). En ik vind de Alcantara cases erg fijn vasthouden, het toestel glijdt tenminste niet uit je handen.

Voor geïnteresseerden de link:
https://nl.aliexpress.com...1602_6,searchweb201603_53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:34
Ananas_NL schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:10:
[...]

De backcover. Ben nu aan het kijken naar Spigen tough armor of de Spigen case essential s. Wil alleen niet een te goot en opzichtig hoeje (moet nog in mijn broekzak passen). Dus de UAG is voor mij te groot en niet helemaal mijn smaak. Dus mocht iemand nog een ander idee hebben...
Ik heb de Otterbox Defender voor als ik echt bescherming nodig heb zoals op vakantie als hij aan mijn riem zit. Voor dagelijks gebruik heb ik de Spigen Tough Armor. Bevalt prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Begrijp niet hoe mensen na het aanschaffen van een 1100 euro toestel, neppe aliexpress hoesjes kunnen aanschaffen of zo'n gamer-achtige drukke hoesjes die het design helemaal verbergen.

[ Voor 11% gewijzigd door blue13x op 09-09-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
blue13x schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:05:
Begrijp niet hoe mensen na het aanschaffen van een 1100 euro toestel, neppe aliexpress hoesjes kunnen aanschaffen of zo'n gamer-achtige drukke hoesjes die het design helemaal verbergen.
Ik begrijp niet hoe mensen na het aanschaffen van een 1100 euro toestel, überhaupt een hoesjes of screenprotecotor kunnen aanschaffen die het design helemaal verbergen. Als je 1100 euro kunt betalen, kun je ook wel een paar honderd euro missen voor reparatie als de telefoon een keer valt... :9
Only joking... Laat ieder nou gewoon in z'n waarde....
Maar ff serieus: nu Samsung zelf geen Alcantara covers meer maakt, kun je alleen maar niet-Samsung Alcantara covers verkrijgen... En Aliexpress is nu eenmaal een stuk goedkoper dan lokaal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Precies, gaat mij niet om het geld, gaat mij erom dat ik die case heb die ik fijn en goed vind werken.

Even iets anders, als ik iemand bel en ik houd het scherm van mijn oor af dan zie ik rechts naast de front camera en zwarte stip door de pixels heen komen. Dat is ongetwijfeld de nabijheidsensor, maar je ziet hem letterlijk het scherm "storen". Is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07-2022
@Theratron Ja

[ Voor 70% gewijzigd door Slurp op 10-09-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Hoe kun je nu al, na 2.5 week, een "burn-in" hebben?

Heb je je toestel continu op maximale helderheid staan of zo?

Maak een afspraak bij een Samsung Service Point en laat je scherm repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07-2022
Het lijkt image retention. Alleen blijft het lang in beeld (vandaag echt een aantal uur). Het zit wel precies bij de fingerprint sensor. Is de 2e keer dat ik het zie. Maar het bleef nu wel heel lang zichtbaar.

Het lijkt op een batterij icoontje. Niemand last van? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Is het niet gewoon de vingerafdruk scanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Slurp schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:45:
Het lijkt image retention. Alleen blijft het lang in beeld (vandaag echt een aantal uur). Het zit wel precies bij de fingerprint sensor. Is de 2e keer dat ik het zie. Maar het bleef nu wel heel lang zichtbaar.

Het lijkt op een batterij icoontje. Niemand last van? :\
Nee, niet bij de vingerafdrukscanner. Zoals gezegd zie ik alleen een zwarte stip het scherm storen als ik aan het bellen ben, die zit rechts van de camera en betreft ongetwijfeld de nabijheidsensor. Maar zodra ik ophang is het weer weg. Dus als het bij jou lang in beeld blijft staan zou ik het toestel toch terug brengen of ter reparatie aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Voor de switchers van Iphone naar de Note 10, hoe bevalt het tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

d.castello schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:23:
Voor de switchers van Iphone naar de Note 10, hoe bevalt het tot nu toe?
Goed. Ik heb elke iPhone vanaf de 4s gehad. Je zit dan ook helemaal in dat systeem van Apple, dat is nu wel even wennen.

Android is wel echt een goed systeem geworden. Stabiel, snel, overzichtelijk... Ik heb geen spijt van de switch, maar beide systemen hebben gewoon zijn eigen voor- en nadelen. Maakt mij dus niet veel uit.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ligt het aan mij, of wordt 'ok Google' niet ondersteund? Volgens mij staat de assistent aan, maar waarom reageert hij niet op ok Google?

[ Voor 3% gewijzigd door freddyathlon op 10-09-2019 20:06 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

freddyathlon schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:27:
Ligt het aan mij, of wordt 'Hey Google' niet ondersteund? Volgens mij staat de assistent aan, maar waarom reageert hij niet op Hey Google?
Je zou eens OK Google kunnen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

wiz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:39:
[...]

Je zou eens OK Google kunnen proberen :)
Hahah ja sorry, die bedoelde ik ook. Bericht aangepast. In de instellingen kom ik bij Voice Match iets tegen over Ok Google, maar dat wordt op dit monent niet ondersteund in de geselecteerde taal (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik heb net eens zien spelen met de air actions van de s pen. Volgens de instellingen zou ik in de Gallery app naar de volgende foto moeten kunnen klikken. Dat werkt niet bij mij. Er gebeurt helemaal niets in de Gallery app. De overige apps die in de instellingen staan reageren wel op de actions. Werkt dat bij een van jullie wel?

Samsung Notes reageert ook, alleen anders zoals het er staat. Ik zou moeten dubbelklikken voor de gum, maar dat werkt niet. Ik moet de knop inhouden en zolang ik die ingedrukt houdt verandert hij in het gummetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
TIP:

Zo kom je van de melding onder aan je scherm af, als je je toestel aan het opladen bent:

1. Download deze wallpaper: https://mega.nz/#!FogyWSx...aV7Q3_BhH6yjM5sDW08zIGn5I
2. Maak een mapje aan op je telefoon, bv "Screensaver"
3. Plaats de gedownloade afbeelding in "Screensaver"
4. Ga naar: Instellingen -> Display -> Screensaver -> Fotolijst -> Screensaver

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/uDWkeh.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/LNkd0H.jpg

TaTaa: nu is je scherm helemaal ZWART tijdens het opladen! *O*

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/923/KZQVAn.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/924/uFXU6q.jpg

Before -> After

[ Voor 37% gewijzigd door henklbr op 11-09-2019 09:28 ]

• Jackson6
  • Niet online
Vraagje, zit op deze Note 10+ ook weer een screen protector zoals bij de S10+?

• 418O2
Jackson6 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:40:
Zulke dingen kan je prima in het topic vinden

Zit er op

• Jackson6
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:45:
[...]

Zulke dingen kan je prima in het topic vinden

Zit er op
I know, sorry.. toch bedankt voor je antwoord (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

henklbr schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:51:
TIP:

Zo kom je van de melding onder aan je scherm af, als je je toestel aan het opladen bent:
Dat is eigenlijk best een eenvoudige workaround...! Gelijk ingesteld!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

https://playgalaxy.com/download

Het streamen van games vanaf je pc is uit (welliswaar uk en us) maar ben benieuwd naar hoe goed het werkt.
nu nog hopen op de xbox versie en Tha ziet zichzelf al helemaal zitten deze winter met zijn gamepass hoppa.

Tha

• jabberwock

jabberwock

jabberwock schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:53:
Ik heb net eens zien spelen met de air actions van de s pen. Volgens de instellingen zou ik in de Gallery app naar de volgende foto moeten kunnen klikken. Dat werkt niet bij mij. Er gebeurt helemaal niets in de Gallery app. De overige apps die in de instellingen staan reageren wel op de actions. Werkt dat bij een van jullie wel?

Samsung Notes reageert ook, alleen anders zoals het er staat. Ik zou moeten dubbelklikken voor de gum, maar dat werkt niet. Ik moet de knop inhouden en zolang ik die ingedrukt houdt verandert hij in het gummetje
Niemand die hetzelfde ervaart of bereid is het even te testen op zijn/haar device?

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

jabberwock schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:41:
[...]

Niemand die hetzelfde ervaart of bereid is het even te testen op zijn/haar device?
als ik 1 keer het knopje indruk, en dan naar links "veeg" in de lucht, gaat hij bij mij naar de volgende foto
naar beneden krijg ik details van de foto

Zou je even kunnen checken bij instellingen - geavanceerde functies - s pen - air acties of daar de app is "enabled" voor de air gestures?

[ Voor 16% gewijzigd door Tha op 12-09-2019 10:47 ]

Tha

• jabberwock

jabberwock

Tha schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:41:
[...]

als ik 1 keer het knopje indruk, en dan naar links "veeg" in de lucht, gaat hij bij mij naar de volgende foto
naar beneden krijg ik details van de foto

Zou je even kunnen checken bij instellingen - geavanceerde functies - s pen - air acties of daar de app is "enabled" voor de air gestures?
tnx voor het checken. Gallery is enabled voor de gestures. Wat ik ook instel bij de verschillende actions voor deze app, niets werkt.
Zoals gezegd werkt het wel als ik de gallery app koppel aan de "penknop ingedrukt houden" functie. Dan opent de app en kan ik wel klikken en rondzwaaien. Maar ik wil de camera als standaard te openen app blijven gebruiken.

Ik heb ook als de S pen eens ge-reset. Ga zo ook maar eens de gallerij app resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Kun je deze app niet gewoon installeren https://play.google.com/s...tails?id=tv.parsec.client voor galaxy playlink ? Ik zal het eens uitproberen Werkt wel maar nog niet helemaal vlekkeloos geluid was niet goed en nog wat dingetjes. Je moet wel een andere app op je pc installeren, waarschijnlijk werkt deze ook voor andere telefoons.
https://parsecgaming.com/
Streamen werkt dan nog niet helemaal goed, misschien komt het omdat ik Diablo in 4k speel ? Leek inderdaad door 4k resolutie te komen. Moet nog even verder uit testen, wel super zoom dat dan weer wel hehehaha :) ! YouTube: 📱 My Live Stream

[ Voor 30% gewijzigd door Pentiummania op 13-09-2019 14:01 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

freddyathlon schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:07:
[...]

Hahah ja sorry, die bedoelde ik ook. Bericht aangepast. In de instellingen kom ik bij Voice Match iets tegen over Ok Google, maar dat wordt op dit monent niet ondersteund in de geselecteerde taal (?).
Ja bij mij precies hetzelfde. Waarom werkt dit niet?

Met mijn Note 9 werkt dit vlekkeloos.

• Jackson6
  • Niet online
Zojuist de Aura Black binnen gekregen. Zie overal op internet dat de randen van de telefoon zilver zijn maar de mijne zijn gewoon donker. Toch verschillend per land?

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Voor wie de 15w wireless charger nodig heeft: het is nu afgeprijs naar 66 euro + 25% samsung25 code wordt het 50euro. Originele prijs was 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Iemand hier al het bedrag van de inruil actie ontvangen? Zou binnen 10 dagen of 10 dagen na goedkeuring erop staan maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als je de nieuwste EdgeLighting+ app hebt kun inmiddels wel een camera hole notificatie instellen, het effect heet Black Hole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

DM89 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:12:
Iemand hier al het bedrag van de inruil actie ontvangen? Zou binnen 10 dagen of 10 dagen na goedkeuring erop staan maar ik heb nog steeds niks ontvangen.
Nope, via Facebook even contact met Samsung gezocht, kan wel tot 6 weken duren voordat de cashback wordt uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bullet NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:00:
[...]

Nope, via Facebook even contact met Samsung gezocht, kan wel tot 6 weken duren voordat de cashback wordt uitbetaald.
Dit gaat niet via Samsung maar via L8P/Loop toch?

Ik heb ze begin september gemaild en hun reactie was:

Beste

10 dagen na goedkeuring dus begin volgende week zal uw betaling overgemaakt worden.

Mvg

Team Loop

In de voorwaarden op de samsung promoties inruil pagina staat het volgende:

Betaling
Na correct ontvangst van de mobiele telefoon door onze diensten, en indien dit product volledig
overeenkomt met het opgegeven product op het moment van de offerte, ontvang je binnen 10 werkdagen
de vergoeding op het opgegeven bankrekeningnummer
. In het geval wij een nieuwe offerte hebben
moeten opmaken zal de betaling volgen binnen de 10 werkdagen na het ontvangst van je schriftelijk
akkoord (via email) op deze nieuwe offerte.
Al onze betalingen gebeuren enkel via bankoverschrijving

[ Voor 38% gewijzigd door DM89 op 16-09-2019 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

DM89 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:48:
[...]

Dit gaat niet via Samsung maar via L8P/Loop toch?

Ik heb ze begin september gemaild en hun reactie was:

Beste

10 dagen na goedkeuring dus begin volgende week zal uw betaling overgemaakt worden.

Mvg

Team Loop

In de voorwaarden op de samsung promoties inruil pagina staat het volgende:

Betaling
Na correct ontvangst van de mobiele telefoon door onze diensten, en indien dit product volledig
overeenkomt met het opgegeven product op het moment van de offerte, ontvang je binnen 10 werkdagen
de vergoeding op het opgegeven bankrekeningnummer
. In het geval wij een nieuwe offerte hebben
moeten opmaken zal de betaling volgen binnen de 10 werkdagen na het ontvangst van je schriftelijk
akkoord (via email) op deze nieuwe offerte.
Al onze betalingen gebeuren enkel via bankoverschrijving
Ik heb behalve de bevestiging dat ze hem hebben ontvangen en tot betaling over gaan alleen maar contact met Samsung over deze actie.

Dat Loop een uitvoerend bedrijf is, prima. Samsung is de gene die de inruilactie heeft gehouden.
Ik ga er daarom ook vanuit dat Samsung mijn contact is in deze.

Als ik de boel een beetje inschat doet Loop niets meer en minder dan de logistiek en controle van het toestel, vervolgens gaat er een seintje naar Samsung om tot betaling over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Bullet NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:03:
[...]

Ik heb behalve de bevestiging dat ze hem hebben ontvangen en tot betaling over gaan alleen maar contact met Samsung over deze actie.

Dat Loop een uitvoerend bedrijf is, prima. Samsung is de gene die de inruilactie heeft gehouden.
Ik ga er daarom ook vanuit dat Samsung mijn contact is in deze.

Als ik de boel een beetje inschat doet Loop niets meer en minder dan de logistiek en controle van het toestel, vervolgens gaat er een seintje naar Samsung om tot betaling over te gaan.
Ja oke, maar goed in de voorwaarden van deze actie staat 10 dagen maar zal dan ook is contact opnemen met Samsung..

@Bullet NL

Deze bijzondere actievoorwaarden (de “Bijzondere Actievoorwaarden”) zijn van toepassing op de Actie
zoals geadverteerd door Samsung Electronics Benelux B.V. (“Samsung”). De Actie wordt door
Samsung uit handen gegeven aan L8P N.V. (“L8P”, “we/wij” of “ons/onze”). L8P is verantwoordelijk
voor het correct uitvoeren van de Actie.
Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden

[ Voor 21% gewijzigd door DM89 op 18-09-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

jabberwock schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:09:
[...]

tnx voor het checken. Gallery is enabled voor de gestures. Wat ik ook instel bij de verschillende actions voor deze app, niets werkt.
Zoals gezegd werkt het wel als ik de gallery app koppel aan de "penknop ingedrukt houden" functie. Dan opent de app en kan ik wel klikken en rondzwaaien. Maar ik wil de camera als standaard te openen app blijven gebruiken.

Ik heb ook als de S pen eens ge-reset. Ga zo ook maar eens de gallerij app resetten.
Het wordt nog mooier... ik krijg nu vervolgens een melding dat ik de air actions niet kan gebruiken in de app. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0dOwxMN1D8dX9rYnylDp87mP/thumb.jpg

Overigens als ik de Note in safemode start werkt het feilloos.

[ Voor 3% gewijzigd door jabberwock op 17-09-2019 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb een vraag over het verwijderen van een branding app.. ttoestelwas geseald niks mis mee.
Toestel CSC is: n975fovf1asha.

Weet iemand waar dit toestel vandaan komt?
Kan het niet zo vinden op het net..

Deze heeft een vodafone branding (genaamd START) ik kan deze niet verwijderen.. heeft iemand een oplossing?

[ Voor 29% gewijzigd door 038Robijno op 17-09-2019 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Jackson6 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:40:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jackson6 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:02:
Zojuist de Aura Black binnen gekregen. Zie overal op internet dat de randen van de telefoon zilver zijn maar de mijne zijn gewoon donker. Toch verschillend per land?
Anyone?

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
038Robijno schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
Ik heb een vraag over het verwijderen van een branding app.. ttoestelwas geseald niks mis mee.
Toestel CSC is: n975fovf1asha.

Weet iemand waar dit toestel vandaan komt?
Kan het niet zo vinden op het net..

Deze heeft een vodafone branding (genaamd START) ik kan deze niet verwijderen.. heeft iemand een oplossing?
Waar heb je je toestel gekocht?

Ga naar Software Info, scroll down naar "Software Serviceprovider": kun je die info (screenshot) hier eens plaatsen?

• 038Robijno
henklbr schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:09:
[...]

Waar heb je je toestel gekocht?

Ga naar Software Info, scroll down naar "Software Serviceprovider": kun je die info (screenshot) hier eens plaatsen?
Screenshot plaatsen lukt niet..
Maar komt van belsimpel vandaan.

• 418O2
Nou, na de eerste krasjes zitten er nu al luchtbellen onder mijn screenprotector... Dat is wel vrij rap imo

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
038Robijno schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:54:
[...]

Screenshot plaatsen lukt niet..
Maar komt van belsimpel vandaan.
Hoezo lukt screenshot plaatsen niet?

Welke CSC's staan er bij "Software Serviceprovider"? xxx/xxx,xxx/xxx

Dat dacht ik al: "Belsimpel"...

Vindt het BESCHAMEND dat zij jou een BRANDED toestel verkopen!

Ik zou het toestel gewoon terugsturen en eisen dat je een voor de Nederlandse markt bestemd toestel krijgt (PHN)

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen