Jackson6 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:04:
[...]
Geld speelt niet echt een rol, heb eigenlijk nooit een Note gehad maar ik vind hem gewoon wel weer een stukje mooier dan de S10+ en iets groter is voor mij wel fijn. Maar als ik het zo hoor kan ik beter weer gewoon uitkijken naar de S11+.
Ik heb zelf altijd liever een Note vanwege de hoekigere vorm en de S-Pen die ik regelmatig gebruik, anders had ik tot de S11 gewacht, want dat wordt denk ik wel weer een grotere stap qua design (camera onder het scherm verwacht ik).
Wat ik wel jammer vind aan de camera is dat je steeds de settings in moet duiken als je bepaalde instellingen wil gebruiken:
Staat de videoresolutie op UltraHD 60 FPS:
- "Superstabiel" aan? Dan kun je de groothoeklens niet gebruiken maar enkel normaal en zoom
- "Superstabiel" uit? Dan kun je alleen de normale lens gebruiken
Staat de videoresolutie op UltraHD 30 FPS:
- Dan kun je alledrie de lenzen gebruiken maar heb je geen optie voor "Superstabiel"
Je hebt bijna een stroomdiagram nodig om te bepalen welke settings je moet veranderen om een bepaalde functie werkend te krijgen. Zou mooi zijn als je soort van "favorieten" kon maken, pre-sets waarmee je snel kon wisselen naar instellingen die je vooraf hebt geconfigureerd.
[
Voor 38% gewijzigd door
Phusebox op 05-09-2019 15:13
]