• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

038Robijno schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:54:
[...]

Screenshot plaatsen lukt niet..
Maar komt van belsimpel vandaan.
Waarom blijven mensen toch bij belsimpel kopen? Ze leveren allemaal grijze import of branded toestellen. Dan krijg je dus dit soort dingen. Ook als je het toestel wel op nederlands zet dan nog zijn er instellingen en/of apps die niet werken of in de originele taal werken.

Als ik jou was dan zou ik dat toestel snel terug sturen, en ergens anders een toestel halen voor de NL markt.

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
henklbr schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:03:
[...]

Hoezo lukt screenshot plaatsen niet?

Welke CSC's staan er bij "Software Serviceprovider"? xxx/xxx,xxx/xxx

Dat dacht ik al: "Belsimpel"...

Vindt het BESCHAMEND dat zij jou een BRANDED toestel verkopen!

Ik zou het toestel gewoon terugsturen en eisen dat je een voor de Nederlandse markt bestemd toestel krijgt (PHN)
SAOMC_SM-N975F_OVF_VD2_PP_0013
RF8M82SHS5V
VD2/VD2,VD2/VD2

Dit staat erin..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
038Robijno schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:39:
[...]

SAOMC_SM-N975F_OVF_VD2_PP_0013
RF8M82SHS5V
VD2/VD2,VD2/VD2

Dit staat erin..
Dit is dus een DUITS Vodafone-toestel!

Terugsturen die hap, en vraag om een Nederlands PHN toestel...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
jabberwock schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:04:
[...]

Waarom blijven mensen toch bij belsimpel kopen? Ze leveren allemaal grijze import of branded toestellen. Dan krijg je dus dit soort dingen. Ook als je het toestel wel op nederlands zet dan nog zijn er instellingen en/of apps die niet werken of in de originele taal werken.

Als ik jou was dan zou ik dat toestel snel terug sturen, en ergens anders een toestel halen voor de NL markt.
Omdat de meeste mensen weinig geven om updates die iets later komen en liever een paar euro besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
418O2 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:55:
[...]

Omdat de meeste mensen weinig geven om updates die iets later komen en liever een paar euro besparen.
Is dat zo?

Dit waren wel de mensen die begonnen te klagen over "te trage updates" bij de Consumentenbond...

Met dank aan o.a. Belsimpel!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

418O2 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:55:
[...]

Het gaat niet alleen om updates. Een tijd terug was er voor een specifiek toestel een update geweest in Polen. Poolse toestellen in NL kregen die update ook. Die update zorgde bij nederlanders met zo'n grijs toestel ervoor dat er problemen kwamen met de 4G verbinding. Dan kun je dus gaan zitten wachten op een 'fix' die waarschijnlijk nooit gaat komen omdat het probleem zich niet voordoet in het land van oorsprong.

Ik zou dat risico niet willen lopen voor die paar tientjes.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
Bullet NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:03:
[...]

Ik heb behalve de bevestiging dat ze hem hebben ontvangen en tot betaling over gaan alleen maar contact met Samsung over deze actie.

Dat Loop een uitvoerend bedrijf is, prima. Samsung is de gene die de inruilactie heeft gehouden.
Ik ga er daarom ook vanuit dat Samsung mijn contact is in deze.

Als ik de boel een beetje inschat doet Loop niets meer en minder dan de logistiek en controle van het toestel, vervolgens gaat er een seintje naar Samsung om tot betaling over te gaan.
Ik heb reactie van Loop, van Samsung nog niks vernomen.

Beste,

Wij hebben confirmatie nodig van Samsung voor wij tot uitbetaling kunnen overgaan.

Zodra wij confirmatie hebben, zal het bedrag uitbetaald worden.

Dit duurt momenteel langer dan normaal.

We hebben contact opgenomen met Samsung, en hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Mvg,
L8P

Ik kan me hier toch behoorlijk aan irriteren, ik heb aan alle voorwaarden voldaan en hun geven zelf aan dat ze uiterlijk 10 dagen na goedkeuring het bedrag overmaken. Nu opeen confirmatie nodig van Samsung..

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

https://galaxy.store/playg is stilletjes nu ook inmiddels in het Nederlands verschenen.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Wat zijn voor de gebruikers de ervaring qua SoT op een volledige lading? Ben nog steeds heel erg aan het twijfelen tussen de Note 10+ en de 7T Pro.

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

[...]

Ik zou het toestel gewoon terugsturen en eisen dat je een voor de Nederlandse markt bestemd toestel krijgt (PHN)
Ongekend dat dit nog kan en mag. Schofterig

Tha

• Tha

Tha

gaat hard

Phusebox schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:51:
Als je de nieuwste EdgeLighting+ app hebt kun inmiddels wel een camera hole notificatie instellen, het effect heet Black Hole.
Kan je het playstore linkje misschien delen?
Ik kan hem niet vinden. Dus bedankt alvast

Tha

• 418O2
jabberwock schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:33:
[...]

Het gaat niet alleen om updates. Een tijd terug was er voor een specifiek toestel een update geweest in Polen. Poolse toestellen in NL kregen die update ook. Die update zorgde bij nederlanders met zo'n grijs toestel ervoor dat er problemen kwamen met de 4G verbinding. Dan kun je dus gaan zitten wachten op een 'fix' die waarschijnlijk nooit gaat komen omdat het probleem zich niet voordoet in het land van oorsprong.
Dan heb je gewoon garantie. En daarbij is dat echt een uitzondering
Ik zou dat risico niet willen lopen voor die paar tientjes.
Veel mensen wel.

• 038Robijno
Weet iemand hoe je het scherm 'zwart kan krijgen' bij het opladen?
Zie steeds tekst erin staan bij het opladen van het toestel.

Heb geen zin in burn-in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
038Robijno schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:38:

Als je iets terugleest kom je het tegen.

Tevens denk ik dat het niet in zal branden. Het zal ongetwijfeld iets verspringen

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:57:
[...]

Als je iets terugleest kom je het tegen.

Tevens denk ik dat het niet in zal branden. Het zal ongetwijfeld iets verspringen
Hopen dat ze het in een update "uitzetbaar maken*, zwaar irritant. Ik hoef niet te zien of hij aan hét opladen is.

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
038Robijno schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:38:

Search & Find: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59970108

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Tha schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:10:
[...]

Kan je het playstore linkje misschien delen?
Ik kan hem niet vinden. Dus bedankt alvast
Staat in de Galaxy Store maar niet beschikbaar in Nederland. Je moet ofwel het trucje via VPN en zonder simkaart doen of gewoon van een site als deze halen:
https://www.apkmirror.com...elighting-1-0-24-release/

Is onderdeel van Samsung Goodlock. Even googlen over hoe je dat precies installeert als je dat wil.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Jackson6
  • Niet online
Instructies gevolgd maar het bericht blijft staan, of start de "screen saver" pas na een bepaalde tijd dat het scherm uit staat?

• jabberwock

jabberwock

Jackson6 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:56:
[...]

Instructies gevolgd maar het bericht blijft staan, of start de "screen saver" pas na een bepaalde tijd dat het scherm uit staat?
Je moet de telefoon aan hebben als je hem aan de lader legt. Dan springt de screensaver aan zodra je telefoon na de scherm time out uit zou gaan. Het is dus niet zo, dat de screensaver start als je telefoon al is gelocked.

Het is dus echt een workaround, want je telefoon gaat op deze manier niet echt in slaapstand. Niet dat het heel erg is tijdens het opladen, maar zodra je het scherm aanraakt springt hij meteen weer aan.

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:23:
[...]

Staat in de Galaxy Store maar niet beschikbaar in Nederland. Je moet ofwel het trucje via VPN en zonder simkaart doen of gewoon van een site als deze halen:
https://www.apkmirror.com...elighting-1-0-24-release/

Is onderdeel van Samsung Goodlock. Even googlen over hoe je dat precies installeert als je dat wil.
Hoe je dat doet heb ik al hier gepost: NiceLock (of heb je dat gemist?)...

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59853132

• Jackson6
  • Niet online
jabberwock schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:25:
[...]

Je moet de telefoon aan hebben als je hem aan de lader legt. Dan springt de screensaver aan zodra je telefoon na de scherm time out uit zou gaan. Het is dus niet zo, dat de screensaver start als je telefoon al is gelocked.

Het is dus echt een workaround, want je telefoon gaat op deze manier niet echt in slaapstand. Niet dat het heel erg is tijdens het opladen, maar zodra je het scherm aanraakt springt hij meteen weer aan.
Ah duidelijk! Ik denk dat ik het maar even zo laat in de hoop dat Samsung hier nog wat aan doet. Heb met de S7 Edge en S8+ slechte ervaringen wat betreft inbranding. Laatste paar keren binnen een jaar van telefoon gewisseld dus heb er toen geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Is draadloos opladen nog steeds slecht voor de batterij?

Zijn er mensen hier die hun vorige device bijna altijd draadloos hebben opgeladen?

Merk je dat daardoor de capaciteit afnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Na nu twee weken begint de accu alweer "na te laten" bij mij. Heb geen nieuwe apps geïnstalleerd, gebruik de telefoon minder dan de eerste dagen maar haal nu nog maar ca. 3 uur schermtijd over een periode van 24 uur voordat ik weer ga opladen (als ie tussen de 15 en 20% zit ga ik normaal wel opladen).

Zal toch iets met mijn gebruikspatroon zijn waardoor hij zo snel leeg gaat, maar na jaren nog steeds niet achter wat dat nu precies is. Als ik bij verbruik kijk heeft stand-by veruit het meeste verbruikt, dus niet een app die er uit springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Phusebox schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:29:
Na nu twee weken begint de accu alweer "na te laten" bij mij. Heb geen nieuwe apps geïnstalleerd, gebruik de telefoon minder dan de eerste dagen maar haal nu nog maar ca. 3 uur schermtijd over een periode van 24 uur voordat ik weer ga opladen (als ie tussen de 15 en 20% zit ga ik normaal wel opladen).

Zal toch iets met mijn gebruikspatroon zijn waardoor hij zo snel leeg gaat, maar na jaren nog steeds niet achter wat dat nu precies is. Als ik bij verbruik kijk heeft stand-by veruit het meeste verbruikt, dus niet een app die er uit springt.
Misschien een harde reset geven.. vaak werkt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
038Robijno schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:32:
[...]

Misschien een harde reset geven.. vaak werkt dat wel goed.
Ik heb dit altijd gehad met alle Samsung toestellen, vooral de Note 9 en nu Note 10+. Aangezien ie pas 2 weken in gebruik is lijkt een harde reset me wat overdreven. Moet er mee leren dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Phusebox schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:38:
[...]

Ik heb dit altijd gehad met alle Samsung toestellen, vooral de Note 9 en nu Note 10+. Aangezien ie pas 2 weken in gebruik is lijkt een harde reset me wat overdreven. Moet er mee leren dealen.
En toch blijf je bij Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:42:
[...]

En toch blijf je bij Samsung...
Ik heb niet de illusie dat het bij andere (Android) telefoons beter is en verder ben ik er wel tevreden over, buiten dat je vaak moet opladen.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2019 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

038Robijno schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 07:49:
Is draadloos opladen nog steeds slecht voor de batterij?

Zijn er mensen hier die hun vorige device bijna altijd draadloos hebben opgeladen?

Merk je dat daardoor de capaciteit afnam?
Wat zou er slecht aan zijn? Ik laad mijn telefoons al jaren alleen maar draadloos op, geen problemen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Phusebox schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:29:

Kijk eens of hij niet steeds wisselt van antennes voor het netwerk. Ik heb op mijn werk dat mijn accu sneller leeg gaat omdat hij steeds van 4G+ naar 4G schakelt omdat ik net op het randje zit van 4G+ dekking. Andere simkaart kan je nog proberen.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Rohit schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:22:
[...]

Kijk eens of hij niet steeds wisselt van antennes voor het netwerk. Ik heb op mijn werk dat mijn accu sneller leeg gaat omdat hij steeds van 4G+ naar 4G schakelt omdat ik net op het randje zit van 4G+ dekking. Andere simkaart kan je nog proberen.
Dit dus, denk dat het niet zo zeer een toestel probleem is, maar denk het eerder aan omstandigheden moet liggen. Bijvoorbeeld een grensgebied qua signaal. Waardoor het toestel meer van z'n accu vraagt dan gemiddeld. Overigens, overstappen naar een ander toestel zal dan niets uitmaken.

Eigenlijk zou @Phusebox een test moeten doen, meerdere dagen met WIFI aan/uit en GSM (3g-4g+) aan uit om te kijken wat het toestel dan laat zien.

Overigens kan het natuurlijk ook zo zijn dat één van z'n app's de boosdoener is.

Ik geloof er niets van dat het keer op keer specifiek aan het toestel ligt bij hem.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
Ik heb vandaag de camera van de Note 10+ eens vergeleken met die van de Note 9. Ik moet zeggen, ik schrok een beetje van de resultaten. Ik dacht al dat de foto's niet zo denderend waren van de 10, en het blijkt dat de foto's van de 9 inderdaad mooier waren. De 10 heeft meer ruis, donkere delen van de foto missen veel meer detail. Ik hoop dat Samsung de kwaliteit door middel van software updates nog een beetje op kan krikken....

Hebben mensen hier (die bijvoorbeeld de Note 9 of Galaxy S10 ook hebben) dit ook opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Theratron schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:11:
Ik heb vandaag de camera van de Note 10+ eens vergeleken met die van de Note 9. Ik moet zeggen, ik schrok een beetje van de resultaten. Ik dacht al dat de foto's niet zo denderend waren van de 10, en het blijkt dat de foto's van de 9 inderdaad mooier waren. De 10 heeft meer ruis, donkere delen van de foto missen veel meer detail. Ik hoop dat Samsung de kwaliteit door middel van software updates nog een beetje op kan krikken....

Hebben mensen hier (die bijvoorbeeld de Note 9 of Galaxy S10 ook hebben) dit ook opgemerkt?
Ik heb zowel de S10+ Als de P30 pro gehad en nu dus de Note 10+..
Camera van de Note is in mijn optiek mooier dan de P30 pro en de S10+.

Camera van de S10+ viel idd best tegen.
Camera van de Note is beter dan de S10+ en in sommige situaties zelfs gewoon beter dan de P30 pro.

Vindt de camera dus zelf erg goed presteren van de Note 10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
038Robijno schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:32:
[...]

Ik heb zowel de S10+ Als de P30 pro gehad en nu dus de Note 10+..
Camera van de Note is in mijn optiek mooier dan de P30 pro en de S10+.

Camera van de S10+ viel idd best tegen.
Camera van de Note is beter dan de S10+ en in sommige situaties zelfs gewoon beter dan de P30 pro.

Vindt de camera dus zelf erg goed presteren van de Note 10+
Dank voor je respons! Wel vreemd, ik vind de camera echt tegenvallen.... Zouden er verschillen kunnen zijn tussen toestellen? Bijvoorbeeld een kwaliteitsverschil in de lens of iets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Theratron schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:38:
[...]

Dank voor je respons! Wel vreemd, ik vind de camera echt tegenvallen.... Zouden er verschillen kunnen zijn tussen toestellen? Bijvoorbeeld een kwaliteitsverschil in de lens of iets dergelijks?
Lijkt mij sterk.. misschien een 'maandag morgen' productie fout.

Camera vindt ik zeker wel goed!
Volgens de reviews ook.

En heeft ook een hogere score op de DXOmark website dan de P30 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
038Robijno schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:49:
[...]

Lijkt mij sterk.. misschien een 'maandag morgen' productie fout.

Camera vindt ik zeker wel goed!
Volgens de reviews ook.

En heeft ook een hogere score op de DXOmark website dan de P30 pro.
Ja, dat laatste vond ik op zich bijzonder, want de P30 Pro heeft sowieso 5x optische zoom en heeft dus een veelzijdiger camera. Ik krijg toch vaak de indruk dat DXO "samenwerkt" met fabrikanten die een nieuw toestel op de markt zetten ;) Maar goed om te weten dat anderen geen problemen hebben met de camera. Ik ga het even in de gaten houden, want misschien is er dan toch iets niet helemaal goed in mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Misschien een rare vraag maar is er hier iemand die last krijgt van de ogen?

Ik heb hier last van sinds ik een Note 10+ heb, hiervoor had ik een iPhone XS Max en had ik nergens last van.

Heb eens gelezen dat sommige schermen flickering (als ik het goed verwoord) kunnen hebben en je dit niet ziet maar wel last van kan krijgen.

Of het moet pure toeval zijn maar bij kort gebruik krijg ik er al last van :(

[ Voor 15% gewijzigd door DM89 op 23-09-2019 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
DM89 schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:40:

Ik heb hier last van sinds ik een Note 10+ heb, hiervoor had ik een iPhone XS Max en had ik nergens last van.

Heb eens gelezen dat sommige schermen flickering (als ik het goed verwoord) kunnen hebben en je dit niet ziet maar wel last van kan krijgen.

Dat is bijzonder, want de 10 serie heeft juist speciale schermen die veel meer blauw licht filteren dan andere toestellen. Ze zouden dus juist beter moeten zijn voor je ogen.... Probeer anders eens het "filter blauw licht" aan te zetten en handmatig in te stellen. Ik heb hem ook standaard aan staan op de laagste stand (waardoor het scherm een heel klein beetje geler is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Theratron schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:42:
[...]

Dat is bijzonder, want de 10 serie heeft juist speciale schermen die veel meer blauw licht filteren dan andere toestellen. Ze zouden dus juist beter moeten zijn voor je ogen.... Probeer anders eens het "filter blauw licht" aan te zetten en handmatig in te stellen. Ik heb hem ook standaard aan staan op de laagste stand (waardoor het scherm een heel klein beetje geler is).
Dit had ik vanaf begin van de avond tot eind van de middag aanstaan, heb het nu continue aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Zit er trouwens ook een 'macro' functie ingebouwd bij de camera modus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Theratron schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat @DM89 last heeft van PWM, screen flickering.

Hier een topic op het Samsung forum van iemand die dat probleem beschrijft : https://eu.community.sams...e-helderheid/td-p/1022528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat @DM89 last heeft van PWM, screen flickering.

Hier een topic op het Samsung forum van iemand die dat probleem beschrijft : https://eu.community.sams...e-helderheid/td-p/1022528
Dit bedoel ik inderdaad, echt vervelend :(

Niemand die hier last van heeft hier? Als ik google ben ik in iedergeval niet de enigste maar er is ook niks tegen te doen blijkbaar..

[ Voor 13% gewijzigd door DM89 op 24-09-2019 19:45 ]

• jabberwock

jabberwock

DM89 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:43:
[...]

Niemand die hier last van heeft hier? Als ik google ben ik in iedergeval niet de enigste maar er is ook niks tegen te doen blijkbaar..
Ik heb het gelukkig niet met de Note of tv's, schermen etc. tot dusver. Ik heb het wel bij sommige automerken die ledverlichting hebben. De diodes van die lichtunits hebben een voor mij verkeerde frequentie. De lichten bewegen dan ietwat, maar ik krijg daar geen hoofdpijn van oid.

Ik denk ook niet dat daar iets aan te doen is. Wij hebben een afwijking in ons brein wat conflicteerd met een natuurkundig verschijnsel.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
DM89 schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:40:

Wat heb je bij de Iphone gedaan om geen flicker te krijgen? Want ook alle iPhones met oled scherm (dus ook de XS Max) hebben hetzelfde probleem... Maar misschien zijn jouw ogen net wat gevoeliger voor de frequentie van je Samsung-scherm, of heb je het scherm lichter staan...

• DM89
evdakker schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:24:
[...]

Wat heb je bij de Iphone gedaan om geen flicker te krijgen? Want ook alle iPhones met oled scherm (dus ook de XS Max) hebben hetzelfde probleem... Maar misschien zijn jouw ogen net wat gevoeliger voor de frequentie van je Samsung-scherm, of heb je het scherm lichter staan...
Ik heb er niks aan gedaan, had er gewoon geen last van bij de iPhone.

Had ergens gelezen dat de iPhone pas onder 50% helderheid PWM vertoont? Hen het gisteren getest bij de Note 10+ en die doet het altijd behalve op 100% helderheid.

Dit kan je testen door een camera van een andere telefoon voor het scherm te houden en zie je zwarte strepen over het scherm schuiven.

Dus de Note 10+ zal het 'erger' hebben dan de XS Max die ik had.

Ik heb normaal helderheid op automatisch, beide toestellen..

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 25-09-2019 15:44 ]

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:15
Heeft er inmiddels al iemand zijn geld binnen van de inruilactie...? De 10 dagen na goedkeuring zijn bij mij inmiddels verstreken.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

tploumen schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:28:
Heeft er inmiddels al iemand zijn geld binnen van de inruilactie...? De 10 dagen na goedkeuring zijn bij mij inmiddels verstreken.
Nee, ik wacht ook nog steeds.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tploumen
m0nk schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:29:
[...]

Nee, ik wacht ook nog steeds.
Welke datum heb jij de goedkeuring gekregen...? Ik op 11 september.

Het inruilproces met L8p was deze keer 1000x beter geregeld dan bij inruilactie met de S9. Dat moet ik Samsung nageven. Echter nu handelen ze weer in strijd met de voorwaarden door de 10 werkdagen te overschrijven.

Het is ook altijd wat.

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

tploumen schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:54:
[...]

Welke datum heb jij de goedkeuring gekregen...? Ik op 11 september.

Het inruilproces met L8p was deze keer 1000x beter geregeld dan bij inruilactie met de S9. Dat moet ik Samsung nageven. Echter nu handelen ze weer in strijd met de voorwaarden door de 10 werkdagen te overschrijven.

Het is ook altijd wat.
29 Augustus de bevestiging gekregen van l8p

• tploumen
m0nk schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:56:
[...]

29 Augustus de bevestiging gekregen van l8p
Onbegrijpelijk. Heb je al contact gehad met L8p...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb een dure USB C naar de 3.5mm verloop voor de muziek in de auto... maar de muziek blijft alleen afspelen op de speakers van de telefoon.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

ik heb inmiddels op papier dat Samsung na ongeveer 6 weken na de bevestiging van de L8P mail over gaat tot uitbetaling. Dat zal voor mij dan ook de komende week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
https://eu.community.sams...actie-Note10/td-p/1309291

https://eu.community.sams...p-Note10/m-p/1319329#M169

Bedrag zou vandaag overgemaakt worden, dus maandag/dinsdag op rekening?

Te triest voor woorden dat ze aangeven in de voorwaarden 10 dagen en dat het uiteindelijk 5/6 weken duurt..

[ Voor 16% gewijzigd door DM89 op 27-09-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door DM89 op 27-09-2019 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Vandaag net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Correct, hier is het bedrag ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

[...]

Aparte situatie. Branded wil zeggen dat er logo's etc.opzitten toch? maar daar hoor ik hem niets over zeggen. Wellicht is het een toestel voor een buitenlandse markt. Ik lees iets over 'region TCL' en volgens een LG fan website (https://lg-firmwares.com/...wares-region-description/) is dat: regio: Mid/South America, land: MX/Mexico) met als provider Telcel.

Kortom, grijze import uit Mexico waar het toestel waarschijnlijk uitsluitend gekoppeld is aan die provider en/of met iets wat custom firmware. Maar dat custom firmware verhaal is waarschijnlijk ook van toepassing op andere regio's/landen/providers. Met een simlock vrije toestel moet het verder geen probleem zijn lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 30-09-2019 23:32 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
aex351 schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:31:
[...]

Aparte situatie. Branded wil zeggen dat er logo's etc.opzitten toch? maar daar hoor ik hem niets over zeggen. Wellicht is het een toestel voor een buitenlandse markt. Ik lees iets over 'region TCL' en volgens een LG fan website (https://lg-firmwares.com/...wares-region-description/) is dat: regio: Mid/South America, land: MX/Mexico) met als provider Telcel.

Kortom, grijze import uit Mexico waar het toestel waarschijnlijk uitsluitend gekoppeld is aan die provider en/of met iets wat custom firmware. Maar dat custom firmware verhaal is waarschijnlijk ook van toepassing op andere regio's/landen/providers. Met een simlock vrije toestel moet het verder geen probleem zijn lijkt me.
1. Bij "branded" toestellen is het al lang niet meer zo dat er "logo's" o.i.d. op het toestel zitten
2. "TCL" is de CSC-code voor "Vodafone Portugal". @038Robijno had een toestel met CSC "VD2" welke "Vodafone Duitsland" is (ik reageerde op zijn bericht, dus hoe jij nu aan "TCL" komt?)...
3. Uiteraard kan dat WEL een probleem zijn als je een "branded"-toestel krijgt (geen correcte configuratie voor Nederland PHN (o.a. NL-Alert, netwerk settings etc.), vertraagde software-updates...)

Samsung CSC-codes voortaan op een Samsung-site opzoeken, en niet op die van LG: dan heb jij ook "correcte info"... 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rohit
Sinds gister ook een trotse eigenaar van een Note 10+ 256GB Aura! Wat een prachtig toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
038Robijno schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:06:
Ik heb een dure USB C naar de 3.5mm verloop voor de muziek in de auto... maar de muziek blijft alleen afspelen op de speakers van de telefoon.

Weet iemand waar dit aan ligt?
De Note10 is een zeikerd mbt usbC audio dongles.
Velen werken niet dus de Samsung versie is een aanrader.

Heb je die ? Als je die hebt is dat wel vreemd.
Volgens mij kon je bij de Dev settings audio over de USB poort aan of uit zetten.

Heeft oa te maken met DACs en USBc is sowieso een ramp mbt compatibiliteit. Lijkt 1 standaard maar de ervaring leert ons anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bomberman71 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

De Note10 is een zeikerd mbt usbC audio dongles.
Velen werken niet dus de Samsung versie is een aanrader.

Heb je die ? Als je die hebt is dat wel vreemd.
Volgens mij kon je bij de Dev settings audio over de USB poort aan of uit zetten.

Heeft oa te maken met DACs en USBc is sowieso een ramp mbt compatibiliteit. Lijkt 1 standaard maar de ervaring leert ons anders.
Ik had er 1 van Huawei zelf.. nu heb ik al een originele van Samsung gekocht, deze heeft idd geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomberman71
038Robijno schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:24:
[...]

Ik had er 1 van Huawei zelf.. nu heb ik al een originele van Samsung gekocht, deze heeft idd geen probleem.
Gewoon KLOTE dat Samsung zelf niet zoiets erbij stopt bij een telefoon van dit kaliber en premium prijs segment. Zeker nu men (na veel gelach om andere merken) de 3.5mm jack los heeft gelaten.

Begrijp dit soort acties niet van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaggen
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 17-02-2023
Bomberman71 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:14:
[...]

Gewoon KLOTE dat Samsung zelf niet zoiets erbij stopt bij een telefoon van dit kaliber en premium prijs segment. Zeker nu men (na veel gelach om andere merken) de 3.5mm jack los heeft gelaten.

Begrijp dit soort acties niet van Samsung.
Vind ik ook echt vervelend. Ik had eerst de adapter van Apple gekocht, maar die werkt dus ook niet lekker met de Note 10. Daar krijg je een ontzettend zwak volume mee. Nu die van Samsung zelf gekocht en die werkt perfect, maar wel weer wat uurtjes uitzoekwerk en op en neer naar de winkel verder voor zoiets simpels...

[ Voor 12% gewijzigd door Vlaggen op 02-10-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Klinkt raar hoor, zeker van een Samsung fanboy zoals mezelf, maar ik vind Samsung steeds meer Apple trekjes krijgen.

Dat goedkope gedoe met zo'n dongle, 'samsung care', de hedendaagse prijzen, en ook de innovatie die ik vind tegenvallen in het topsegment.
Maken van alles voor de competitie, bijv. Een 90/120hz scherm, maar voor andere merken doen ze het graag.

Waterfall displays, grote camera sensoren, etc.
We zien het bij anderen maar in mijn ogen veels te laat bij Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

is er al iemand die zijn geld gehad heeft van de inlever actie? duurt wel lekker lang zo

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Tha schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:18:
is er al iemand die zijn geld gehad heeft van de inlever actie? duurt wel lekker lang zo
Ja, van de week op mijn rekening gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 09:51
Bomberman71 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:07:
Klinkt raar hoor, zeker van een Samsung fanboy zoals mezelf, maar ik vind Samsung steeds meer Apple trekjes krijgen.

Dat goedkope gedoe met zo'n dongle, 'samsung care', de hedendaagse prijzen, en ook de innovatie die ik vind tegenvallen in het topsegment.
Maken van alles voor de competitie, bijv. Een 90/120hz scherm, maar voor andere merken doen ze het graag.

Waterfall displays, grote camera sensoren, etc.
We zien het bij anderen maar in mijn ogen veels te laat bij Samsung zelf.
Ben het met je eens maar op dat 'waterfall' display zit ik niet te wachten. Vind een minder ronde curve juist beter zoals bij de Note 10.
DM89 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:43:
[...]

Ik heb er geen last van en nooit gehad ook. Vind oled juist prettiger voor de ogen dan LCD.
Maar ik hoor dit probleem al jaren dus het is bekend. Wat ik zo gelezen heb is het ook wel te fixen door een hogere frequentie te gebruiken. Ik dacht dat Samsung ergens tussen de 250-300Hz zat en dat is aan de lage kant.

Met een camera zie ik trouwens ook niet veel afgezien van een paar diagonale strepen of is dat wat je bedoelt.

Waar ik gevoelig voor ben zijn de pixels. Ik zie duidelijk verschil tussen 1080p en 1440p. Vind het jammer dat de Note 10 een 1080p scherm heeft want ik vind het scherm van de S10 mooier. Met name bij kleine letters zie ik het verschil goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 03-10-2019 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Garret1410 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:17:
[...]

Waar ik gevoelig voor ben zijn de pixels. Ik zie duidelijk verschil tussen 1080p en 1440p. Vind het jammer dat de Note 10 een 1080p scherm heeft want ik vind het scherm van de S10 mooier. Met name bij kleine letters zie ik het verschil goed.
Waarom heb je geen Note 10+ genomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Rohit schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

Ik snap ook niet waarom ze niet gaan voor de 'echte' note 10+..

Ik vindt dat het meer een Note 10 Lite zou moeten heten.. totaal niet Note waardig eigenlijk qua specs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Rohit schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

Simpel. De Note10 kon ik "goedkoop" van iemand overnemen en ik dacht laat ik het eens proberen. Ik ging ervan uit dat het allemaal wel mee zou vallen. Op zich is het ook geen ramp maar als je QHD gewend bent dan merk je het verschil.
Ook is de afstelling van het display anders. Lijkt alsof het contrast hoger is. De grijswaarden zijn een stuk minder met als gevolg dat donkere gedeelten zwart zijn en je dus geen onderscheid meer ziet tussen donkergrijs en zwart.

Verder vind ik het formaat van de Note10 handzamer dan de plus.
038Robijno schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Ik snap ook niet waarom ze niet gaan voor de 'echte' note 10+..

Ik vindt dat het meer een Note 10 Lite zou moeten heten.. totaal niet Note waardig eigenlijk qua specs.
Ik denk voor een groep mensen die wel een s-pen willen maar niet een phablet.
Maar inderdaad hadden ze de specs gelijk moeten houden.

Verder is het wel een mooi toestel

[ Voor 46% gewijzigd door Garret1410 op 05-10-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:06
Weet iemand welke instelling ik moet aanpassen zodat het scherm niet qua helderheid veranderd bij het afspelen van video's?
Ik las op het internet dat het kwam door de instelling 'video verbeteren' maar dat staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Trently schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:30:
Weet iemand welke instelling ik moet aanpassen zodat het scherm niet qua helderheid veranderd bij het afspelen van video's?
Ik las op het internet dat het kwam door de instelling 'video verbeteren' maar dat staat uit.
Moet juist aan staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Juist niet want hij wilt dat het niet veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AKUPGfhqlebVBuz4Xh1rmvdr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R3Ee6viXigowWHCROWXUfJNG/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fBdepydGTxhFpHPckFTuG1z8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UFMfMJEE7oAlkILWflhZHPRU/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m4t5WoBMirsdoyLRfwi0r2wK/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 08 okt 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* October security patches (Samsung Android Security Updates)
* Camera picture quality has been improved
* Camera firmware/app updated
* The stability of Keyboard sound has been improved
* The security of your device has been improved

Model SM-N975F
Model name Galaxy Note10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 16926798
Build date Tue, 01 Oct 2019 05:51:37 +0000
Security Patch Level 2019-10-01
Product code PHN
PDA N975FXXU1ASJ2
CSC N975FOXM1ASJ2
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/921/LU2Bxq.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !

[ Voor 26% gewijzigd door henklbr op 08-10-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Benieuwd naar de verbeteringen in de camera :)

[ Voor 44% gewijzigd door wiz op 08-10-2019 08:48 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

YouTube: TOP 25 SAMSUNG GALAXY NOTE 10 & NOTE 10+ TIPS - HIDDEN & "ADVANCED F...

Ik vind bepaalde tips in deze video wel handig.
Zoals de animation tip om het op 0.5 te zetten. Telefoon voelt nog snappier/sneller aan.

Iemand al de USB-C -> 3,5mm jack adapter van Samsung geprobeerd?
Zal deze toch moeten aanschaffen om het af en toe op een geluidssysteem aan te sluiten.
Niet alle dans studio's hebben built-in bluetooth.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
crzyhiphopazn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:20:
YouTube: TOP 25 SAMSUNG GALAXY NOTE 10 & NOTE 10+ TIPS - HIDDEN & "ADVANCED F...

Ik vind bepaalde tips in deze video wel handig.
Zoals de animation tip om het op 0.5 te zetten. Telefoon voelt nog snappier/sneller aan.

Iemand al de USB-C -> 3,5mm jack adapter van Samsung geprobeerd?
Zal deze toch moeten aanschaffen om het af en toe op een geluidssysteem aan te sluiten.
Niet alle dans studio's hebben built-in bluetooth.
De Samsung USB-C naar 3.5mm kabel werkt perfect op de Note 10+.

Andere merken werken niet.. eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Morgen schijnt Android 10 beta in Duitsland te starten.. mijn toestel komt uit Duitsland.
Kan ik daar dan aan mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
038Robijno schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:26:
Morgen schijnt Android 10 beta in Duitsland te starten.. mijn toestel komt uit Duitsland.
Kan ik daar dan aan mee doen?
Als bij software serviceprovider DBT/DBT,DBT/DBT staat, dan waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:06
De software-update van oktober is nu ook OTA beschikbaar in Nederland.
Ik ben hem nu aan het binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Yes hier ook binnen ben benieuwd. Nu afgelopen week al 2 x gehad dat mijn toestel bij 5% spontaan uit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Is er een goede werkende package disabler? Ik wil graag digitaal welzijn en one ui uitschakelen en misschien ook de bixby services..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Ik kan mogen een note 10+ ophalen voor €800,- en hoop ik mijn s10 te verkopen voor €450/€500,-. Dan kost de upgrade mij €300,- is hij dat waard? iemand anders dezelfde overstap gemaakt en nog steeds tevreden over je keuze? ook ivm formaat verschil s10 / note 10+. graag jullie mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rohit schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:36:
Is er een goede werkende package disabler? Ik wil graag digitaal welzijn en one ui uitschakelen en misschien ook de bixby services..
Waarom zou je dat willen met 12gb aan ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Maxieboy40 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:19:
Ik kan mogen een note 10+ ophalen voor €800,- en hoop ik mijn s10 te verkopen voor €450/€500,-. Dan kost de upgrade mij €300,- is hij dat waard? iemand anders dezelfde overstap gemaakt en nog steeds tevreden over je keuze? ook ivm formaat verschil s10 / note 10+. graag jullie mening :)
Waarom wil je een note 10? De S10 is een perfect toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Maxieboy40 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:19:
ook ivm formaat verschil s10 / note 10+. graag jullie mening :)
Ik heb vorige week een upgrade van S10+ naar Note 10+ gemaakt en met de Note 10+ heb ik meer een high-end wauw effect dan met de S10+.

Enige waar je aan moet wennen is het formaat wat deze is best groot en zal vooral groter worden als je er een stevige hoesje omheen doet.
Ik heb de officiële clear case bumper gekocht van Samsung en ben hier erg blij mee. Mijn S10+ met case was bijna even groot als de Note 10+ met Samsung case :)

Qua design een mooiere toestel en qua performance ook maar keuze ligt bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
Swizzler24 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:23:
[...]

Waarom wil je een note 10? De S10 is een perfect toestel.
beter, sneller, nieuwer? of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
beezjeh schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:37:
[...]

Ik heb vorige week een upgrade van S10+ naar Note 10+ gemaakt en met de Note 10+ heb ik meer een high-end wauw effect dan met de S10+.

Enige waar je aan moet wennen is het formaat wat deze is best groot en zal vooral groter worden als je er een stevige hoesje omheen doet.
Ik heb de officiële clear case bumper gekocht van Samsung en ben hier erg blij mee. Mijn S10+ met case was bijna even groot als de Note 10+ met Samsung case :)

Qua design een mooiere toestel en qua performance ook maar keuze ligt bij jou.
ja ik denk dat de overstap van de normale s10 naar note10+ juist wel een heel groot formaat verschil is. of zal hier snel aan te wennen zijn? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jabberwock schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:44:
[...]

Waarom zou je dat willen met 12gb aan ram?
Omdat het weer wat resources scheelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Maxieboy40 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:46:
[...]

ja ik denk dat de overstap van de normale s10 naar note10+ juist wel een heel groot formaat verschil is. of zal hier snel aan te wennen zijn? 😂
Hmm dan moet je toch echt een winkel binnen lopen een Note in handen nemen en er geduldig mee spelen.

Het is een 1 en al scherm en behuizing is minimaal. Volgens mij was de Note 9 net zo groot en is de One plus 7 Pro ook even groot als de Note 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49
Ik had van de week opeens een probleem met de volume-knoppen; op het hoofdscherm reageerden ze niet meer, in sommige applicaties nog wel. Pas na een herstart van de telefoon kon ik weer globaal mijn volume regelen, heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Voor de mensen die goedkoop een Huawei cp60 15 watt oplader kunnen kopen zeg ik doen gezien deze de Note 10+ gewoon draadloos 15 watt kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
beezjeh schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:50:
Voor de mensen die goedkoop een Huawei cp60 15 watt oplader kunnen kopen zeg ik doen gezien deze de Note 10+ gewoon draadloos 15 watt kan opladen.
Waar zou je die goedkoop kunnen halen dan? Ali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
418O2 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

Waar zou je die goedkoop kunnen halen dan? Ali?
Ja bijvoorbeeld en even reviews checken van verkoper uiteraard. Mijn aanschaf maanden terug was een originele zwarte lader via Ali inclusief adapter.

Op Marktplaats zijn er ook aanbieders die er 1 verkoopt.

De mijne had ik bewaard na verkoop van mijn Huawei paar maanden terug en dus gisteren uitgeprobeerd waarbij Ampere keurig 15 watt aangeeft. Scheelt toch wel iets in vergelijking met mijn geloof 9 watt EP-PG950 lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12
Sinds vandaag ook een Galaxy Note 10, tot nu toe zeer tevreden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Albert020 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:19:
Sinds vandaag ook een Galaxy Note 10, tot nu toe zeer tevreden ;)
Gefeliciteert. De normale of de plus versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12
Swizzler24 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:38:
[...]

Gefeliciteert. De normale of de plus versie?
De normale versie in Aura Glow

Gelijk een Samsung Leather Cover Black besteld..... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 16-10-2019 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Maxieboy40 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:43:
[...]

beter, sneller, nieuwer? of niet...
Het is nieuwer, mooier en groter maar niet sneller of veel beter in mijn ogen.
Maxieboy40 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:46:
[...]

Dat is zeker een groot verschil. Note10+ is ongeveer net zo groot als een iPhone Max.
De S10 is best een handzaam toestel voor de grootte van het scherm.

De gewone Note 10 vond ik best een mooi formaat maar er had een QHD+ scherm in gemoeten imo.

Ik denk dat alles wel went maar het is voor mij geen één hand toestel en met een hoesje wordt het alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Albert020 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:56:
[...]

De normale versie in Aura Glow

Gelijk een Samsung Leather Cover Black besteld..... ;)
Welk toestel had je hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Kan iemand mij vertellen hoe ik de Bixby pagina (helemaal links) kan vervangen door de pagina met Google updates (Nieuwsoverzicht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik heb al jaren een S-view cover voor mijn Notes, zo ook nu weer voor de Note10+ (clear-view cover).
Die van de Note8 was zeer krasgevoelig, maar bestond uit 3 "flappen" waardoor je hem ook neer kon zetten om filmpjes te kijken, maar het geheel werd daardoor wel weer dik en de slim feel verdween daarmee wel. Schoonmaken/houden was ook wat lastiger.

De Note10 cover heeft maar 2 flappen, waardoor ie nog steeds lekker dun aanvoelt, maar omdat het een soort stoffen cover is, blijft deze niet meer zitten in mijn autohouder, ik heb zo'n "plak" ding, dus dat wordt even knutselen of iets anders verzinnen.
De opstaande rand van de clear-view cover was even wennen als je hem open gevouwen hebt, maar nu is het wel fijn, als je hem met 1 hand vast hebt, kun je je vingers tegen het randje houden voor betere grip.
De functionaliteit vind ik ook wel mooi, muziek/fimpjes bedienen via snelknoppen, erg handig!

Ben er nog niet uit welke van de 2 covers nou beter/slechter was :9

Wat me ook erg opvalt tegenover de Note8 is dat de Note10 bijna geen last heeft van vettige vingervlekken op het scherm(screenprotector?), de 8 moest ik dagelijks schoonmaken om nog enigszins iets te zien met zonlicht erop!

Tot nu toe zeer tevreden met de 10 O+
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen