Ik heb al jaren een S-view cover voor mijn Notes, zo ook nu weer voor de Note10+ (clear-view cover).
Die van de Note8 was zeer krasgevoelig, maar bestond uit 3 "flappen" waardoor je hem ook neer kon zetten om filmpjes te kijken, maar het geheel werd daardoor wel weer dik en de slim feel verdween daarmee wel. Schoonmaken/houden was ook wat lastiger.
De Note10 cover heeft maar 2 flappen, waardoor ie nog steeds lekker dun aanvoelt, maar omdat het een soort stoffen cover is, blijft deze niet meer zitten in mijn autohouder, ik heb zo'n "plak" ding, dus dat wordt even knutselen of iets anders verzinnen.
De opstaande rand van de clear-view cover was even wennen als je hem open gevouwen hebt, maar nu is het wel fijn, als je hem met 1 hand vast hebt, kun je je vingers tegen het randje houden voor betere grip.
De functionaliteit vind ik ook wel mooi, muziek/fimpjes bedienen via snelknoppen, erg handig!
Ben er nog niet uit welke van de 2 covers nou beter/slechter was
Wat me ook erg opvalt tegenover de Note8 is dat de Note10 bijna geen last heeft van vettige vingervlekken op het scherm(screenprotector?), de 8 moest ik dagelijks schoonmaken om nog enigszins iets te zien met zonlicht erop!
Tot nu toe zeer tevreden met de 10